Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:31
dat fabeltje ontstond naar een benchmark-vergelijk tussen de 6630 en de 6680 waaruit blijkt dat de 6630 sneller zou zijn. Heb zelfs nog van geen een gebruiker van beide toestellen gelezen dat dit ook echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:03:
Niet om het een of ander, maar ik heb zelf bij een aantal andere reviews ook al gelezen dat de 6680 ivm de 6630 ook trager is. Daar wordt dan bijna altijd als (iig waarschijnlijke) oorzaak gegeven dat dat komt omdat er een beter scherm in zit met meer kleuren. Misschien had er wel duidelijker vermeld moeten worden dat de 6680 dan langzamer was ivm de 6630.
Maar over het algemeen zijn de reviews van nieuwemobiel.nl niet zo slecht, volgens mij.
Dat kan best theoretisch zo wezen, maar wanneer je hier gewoonweg niets aan verschil merkt moet je dit ook niet meenemen in de review. Over het algemeen was ik wel te spreken over nieuwemobiel en hun reviews, dit is ook enorme uitschieter op zich imo.

Overigens ben ik wel van mening, dat heb ik bij meerdere nokia toestellen gemerkt, dat het poorten naar NL firmware voor de uitlevering in NL van toestellen op de 1 of andere manier altijd randzaken met zich meebrengt. Misschien dat het slechte software pakket hierdoor te verklaren is, maar aangezien meerdere mensen in dit topic al in het bezit zijn van een in NL uitgegeven model en ik daar niets van connectiviteit problemen heb langs zien komen vind ik dit op zn minst merkwaardig te noemen dat het de grond in gestampt wordt bij de review.
Myedvyed schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 01:19:
Paar van die dingen (en nog wat die hier niet bij staan) heb ik een paar posts geleden ook al opgemerkt.. blij dat ik niet de enige ben die het opviel!
Klopt, aan de hand van die comment heb ik de review ook maar eens doorgenomen resulterend in de bovenstaande post met comments ;)

Mag de Startpost misschien aangepast worden btw naar een wat meer info verstrekkende post, deze is namelijk beetje erg outdated. Ik houd me aanbevolen 8)

[ Voor 21% gewijzigd door martincm op 18-05-2005 11:00 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Ja, buiten up-to-date info zouden wat handige links naar nuttige/leuke programmaatjes (zoals in veel andere startposts) in de startpost ook niet misstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Ik zou wel een overzichtje kunnen posten met de compatible software aangezien hier nogal veel verschil in zit met de anders s60 modellen. Weet alleen niet of dit nuttig zou zijn.......

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

martincm schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:51:
[...]
Mag de Startpost misschien aangepast worden btw naar een wat meer info verstrekkende post, deze is namelijk beetje erg outdated. Ik houd me aanbevolen 8)
Tuurlijk geck :Y) ik stoor me er ook aan dus ik geef je groot gelijk!
op één klein punt na dat te maken heeft met camera op de voorkant die een aluminium ring heeft, die enorm koud aanvoelt het eigen oor wanneer men belt
Dat is toch wel het MEEST trieste punt wat ik ben tegen gekomen in de review, als een van jullie dezelfde ervaring HIERMEE heeft, hoor ik dat graag want ik kan het me niet voorstellen |:(
Ja ik heb er ook erg veel last van, mn rechteroor is gewoon zichzelf niet meer na deze aankoop. Het laat hem gewoon koud dat ik met veel plezier bel en loopt aaaal blauw aan, hier moet asap een oplossing voor komen |:(

Heb net ff gebeld naar het nokia service point in Emmen, The Phonehouse, die gaan dezelfde firmware versie (RM - 36 v2.04.15) erop zetten maar dan wel de NL editie. Er was door Nokia nog geen nieuwe firmware uitgegeven en als dat gebeurt dan zal het gelijktijd over alle Nederlandse Nokia service points verspreid worden.

Wat ik raar/jammer vind is dat de 512MB Dual Voltage RS-MMC kaartjes nu alleen nog maar bij 4memory.nl te verkrijgen zijn. Zij hebben waarschijnlijk het meeste geld er tegen aan gegooid om deze pilot te krijgen, maar het wordt nu toch wel tijd dat andere sites het ook gaan aanbieden. 4memory.nl is gewoon te duur, voor 256mb betaal je daar 77,50 euro terwijl ze elders voor 35 euro te koop zijn :r

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

martincm schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:20:
Ik zou wel een overzichtje kunnen posten met de compatible software aangezien hier nogal veel verschil in zit met de anders s60 modellen. Weet alleen niet of dit nuttig zou zijn.......
Natuurlijk zou dat nuttig zijn! Zou alleen handiger zijn als het in de startpost kon, anders heeft over een paar dagen niemand meer wat aan je lijstje..

Ik heb voorlopig alweer genoeg spul, ben nog aan et wachten tot er één van de twee S60 Gameboy Emulators wil draaien op de 6680 en dan ben ik voorlopig wel verzadigd :P Hoewel, die leugendetector is ook grappig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Even een waarschuwing voor wie ook geheugen van 4memory besteld heeft: ze hebben een heel telefoonboek versnipperd om in de doos te stoppen, zo lijkt wel.. dus pas op met het openmaken :P En de geduldige grabbelaar zal ook een (in mijn geval slecht gebalanceerde) jojo aantreffen :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Myedvyed op 18-05-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend mijn telefoon gebruikt voor het navigeren met tomtom naar duitsland. Werkte op de heenreis echt perfect, alleen halverwege het weekend lukt het gewoon niet meer op een gps signaal te krijgen van mij muis. Heb hem al meerdere malen opnieuw gepaired zonder succes. Ik wacht wel even totdat ik 5 kan kopen.

Wat ik wel een slechte zaak vond is dat mijn telefoon tijdens het navigeren na 5 uurtjes ermee kapte omdat de batterij leeg was. Ik snap dat dit een hele aanslag op de batterij is door het scherm wat de hele tijd aanstaat en brand en de bluetooth verbinding die aan staat, maar als dat na 5 uurtjes er mee ophoud dan heb je er weinig aan naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:28:
Ik heb dit weekend mijn telefoon gebruikt voor het navigeren met tomtom naar duitsland. Werkte op de heenreis echt perfect, alleen halverwege het weekend lukt het gewoon niet meer op een gps signaal te krijgen van mij muis. Heb hem al meerdere malen opnieuw gepaired zonder succes. Ik wacht wel even totdat ik 5 kan kopen.

Wat ik wel een slechte zaak vond is dat mijn telefoon tijdens het navigeren na 5 uurtjes ermee kapte omdat de batterij leeg was. Ik snap dat dit een hele aanslag op de batterij is door het scherm wat de hele tijd aanstaat en brand en de bluetooth verbinding die aan staat, maar als dat na 5 uurtjes er mee ophoud dan heb je er weinig aan naar mijn mening
Minder inderdaad, vind het wel erg kort ja. Ik heb nou nog niet 5 uur of langer gereden met mn Route66 maar heb niet het idee dat het de maximale duur moet wezen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warezboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 08:52
Ben van plan om 6680 te gaan kopen, maar ben nog aan het afwachten totdat ze wat goedkoper worden i.c.m 1 jarig abo met een maandelijkse kosten van ongeveer 30 - 35 euro.
De goedkoopste die ik ben tegengekomen was op gsmweb.nl icm vodafone 35 1 jarig. En dat was voor €126,-

Heeft iemand deze telefoon ergens anders nog gezien waar het goedkoper is?

[ Voor 4% gewijzigd door warezboy op 19-05-2005 02:00 ]

huh? wie? ikke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Ik ben ook geïnteresseerd in de 6680, en ben van plan om deze te bestellen bij smartphonestunts. Daar kan je het i.c.m. Debitel Vodafone 150 2jr voor €15,00 krijgen, bovendien krijg je 2 jr lang €6 korting op je abo kosten (dus €20 p/m). Na 3 maanden downgraden naar Debitel Vodafone 30 (€12,50 p/m, downgraden kost €50). Ik ben dan nog redelijk goedkoop uit voor het toestel (15 + 20*3 + 50 + 12,50*21 = 387,50), opzeggen doe ik door na 6 maanden of zo het abonnement af te betalen, dan betaal je nog iets van €225,-. Ik verleng dan mijn huidige abo bij T-Mobile, nu hopen dat T-Mobile snel met UMTS begint :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de 6680 ook kopen maar alvast geen vodafone abo. Ik wil namelijk geen baggere vodafone branded software telefoon hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop een oplader voor in de auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel even totdat ik 5 kan kopen.
Wat bedoel je daarmee?

En heb je een DV SR-MMC kaartje gekocht en daar dei software op geinstalleerd? Of heb je gewoon een normale RS-MMC kaartje gebruikt?

En die muis, wat kost die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:09:
Ik ga de 6680 ook kopen maar alvast geen vodafone abo. Ik wil namelijk geen baggere vodafone branded software telefoon hebben. 8)7
Helemaal mee eens! Ik zal sowieso nooit een branded mobiel kopen. Gelukkig is de Debitel Vodafone toestel niet branded ;)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:19:
[...]

koop een oplader voor in de auto :)
Bij mij zegt ie steeds "Batterij laadt niet op" als ik m'n autolader insteek.. volgens mij is m'n aansteker-dinges niet helemaal in orde, die moet ik dus ff laten vervangen!

512 MB kaartje werkt trouwens als een trein! :*)
Alleen geeft ie maar 490 MB aan als ie helemaal leeg is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 256 geeft ook maar iets van een 242 aan als ie leeg is :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 08:43
Dat komt omdat 1 KB eigenlijk 1024 bits is.. (ipv 1000)
Zie ook de faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Procyon for life schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:42:
Dat komt omdat 1 KB eigenlijk 1024 bits is.. (ipv 1000)
Zie ook de faq
1 KB is 1024 bytes en 8 bits zijn 1 byte. Zou er van uit willen gaan dat iedereen die definitie gebruikt, maar helaas gaat dat niet..

Want inderdaad.. als de kaart met duizendtallen werkt ipv 2^10 zou je 512.000.000 bytes krijgen.
Voor een kaart die 512.000.000 bytes heeft is dat omgerekend (lees: delen door 1048576) 488,3 MB. Echter scheelt dit nog altijd bijna 2 MB, en ik vind het erg flauw als ze een 512 MB kaart zouden adverteren als zijnde 512 MB terwijl het dat feitelijk niet is... alhoewel:

Wikipedia zegt dat er op dit moment 3 definities van megabyte gebruikt worden, en helaas lijken geheugenkaarten dus onder de meest (omlaag) afgeronde definitie te vallen.. http://en.wikipedia.org/wiki/Megabyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
azt33 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 07:58:
Ik ben ook geïnteresseerd in de 6680, en ben van plan om deze te bestellen bij smartphonestunts. Daar kan je het i.c.m. Debitel Vodafone 150 2jr voor €15,00 krijgen, bovendien krijg je 2 jr lang €6 korting op je abo kosten (dus €20 p/m). Na 3 maanden downgraden naar Debitel Vodafone 30 (€12,50 p/m, downgraden kost €50). Ik ben dan nog redelijk goedkoop uit voor het toestel (15 + 20*3 + 50 + 12,50*21 = 387,50), opzeggen doe ik door na 6 maanden of zo het abonnement af te betalen, dan betaal je nog iets van €225,-. Ik verleng dan mijn huidige abo bij T-Mobile, nu hopen dat T-Mobile snel met UMTS begint :)
volgens mij kun je bij debitel niet meer downgraden, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:30:
[...]

Wat bedoel je daarmee?

En heb je een DV SR-MMC kaartje gekocht en daar dei software op geinstalleerd? Of heb je gewoon een normale RS-MMC kaartje gebruikt?

En die muis, wat kost die?
Nou zoals het er staat, het is toch weer een uitgave dus ga ik even wachten totdat ik die ga kopen. Ik heb een 256 mb transcend DV RS-MMC kaartje.

De gps muis heb ik op marktplaats gekocht, 60 euro voor de rikaline is niet erg duur dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
Ik krijg heel vaak de foutmelding dat er onvoldoende geheugen is en dat ik een aantal applicaties moet sluiten als ik mn camera gebruik.

Vet irritant is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Laatst online: 21-03-2024
Een vraagje, niet zozeer over de 6680, wat echt een beauty telefoon is: als je een Vodafone abo afsluit bij Debitel, heb je dan zo'n honds lelijk Vodafone tekentje op je mobiel en is de software ook Vodafone 'getuned'?

En over Debitel zelf: ik hoor wel eens dat je daar geen abo moet afsluiten...
Wat is jullie ervaring daarmee?

Bedankt...

[ Voor 4% gewijzigd door kristian8888 op 19-05-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristian8888 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:53:
Een vraagje, niet zozeer over de 6680, wat echt een beauty telefoon is: als je een Vodafone abo afsluit bij Debitel, heb je dan zo'n honds lelijk Vodafone tekentje op je mobiel en is de software ook Vodafone 'getuned'?

En over Debitel zelf: ik hoor wel eens dat je daar geen abo moet afsluiten...
Wat is jullie ervaring daarmee?

Bedankt...
Ja, wil ik ook heel graag weten... :) bedankt voor je vraag..ik hoop dat er iemand met een antwoord komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik heb vandaag met Debitel gebeld om te vragen of het toestel branded is, en dat is dus niet zo (tenminste, dat zei de KS tegen mij). Je krijgt een originele toestel! De aanbiedingen zijn nu best voordelig voor een 6680 i.c.m. Debitel...
Maite schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:25:
[...]

volgens mij kun je bij debitel niet meer downgraden, helaas
Sinds wanneer niet? Ik heb mijn huidige Debitel Vodafone abo een paar weken terug gedowngrade (is dat een woord?), is er in zo een korte tijd dan een wijziging doorgevoerd? Als dat zo is, dan zeg ik mijn abo dus gelijk op bij Debitel (als het nadelig is voor mij).

[ Voor 49% gewijzigd door azt33 op 19-05-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:43:
Ik heb vandaag met Debitel gebeld om te vragen of het toestel branded is, en dat is dus niet zo (tenminste, dat zei de KS tegen mij). Je krijgt een originele toestel! De aanbiedingen zijn nu best voordelig voor een 6680 i.c.m. Debitel...
Is het niet handiger om dat aan de shop te vragen? Die weten wat ze hebben liggen. En daarnaast, de branded Vodafone toestellen zijn, zoals de naam al zegt, voor Vodafone en niet voor Debitel. Debitel maakt gebruik van het netwerk, that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Sinds wanneer niet? Ik heb mijn huidige Debitel Vodafone abo een paar weken terug gedowngrade (is dat een woord?), is er in zo een korte tijd dan een wijziging doorgevoerd? Als dat zo is, dan zeg ik mijn abo dus gelijk op bij Debitel (als het nadelig is voor mij).
Vanaf 31-1 voor nieuwe abonnees downgraden niet meer mogelijk

lees deze topic op TV eens:
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/8537

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Bedankt Maite, nu begrijp ik het. Ze hebben het alleen gewijzigd voor de nieuwe klanten. Wel jammer, maar het is niet anders. Op zich is de deal met Debitel Vodafone 150 2jr niet slecht, omdat je 2jr lang €6 p/m korting krijgt op je abo kosten, dus is het €20 p/m ipv €26 p/m. Nog best te doen.

Ik ga wel even verder zoeken, als ik wat vind laat ik het nog wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:43:
Bedankt Maite, nu begrijp ik het. Ze hebben het alleen gewijzigd voor de nieuwe klanten. Wel jammer, maar het is niet anders. Op zich is de deal met Debitel Vodafone 150 2jr niet slecht, omdat je 2jr lang €6 p/m korting krijgt op je abo kosten, dus is het €20 p/m ipv €26 p/m. Nog best te doen.

Ik ga wel even verder zoeken, als ik wat vind laat ik het nog wel weten :)
Kan je misschien zeggen waar ze het zo goedkoop verkopen? Hoeveel kost de phone dan?

edit: al gevonden! Bij smartphonestunts is het tot nu toe het goedkoopst...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik heb het gevonden bij www.smartphonestunts.nl
De 6680 kost daar icm 2 jr abo €15 incl. verzendkosten. Ik zit nog een beetje te twijfelen, ik heb nu een Debitel abo, nooit problemen mee gehad ofzo, maar je leest best wel veel foute dingen over Debitel (als ik op TV lees).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:15:
Ik heb het gevonden bij www.smartphonestunts.nl
De 6680 kost daar icm 2 jr abo €15 incl. verzendkosten. Ik zit nog een beetje te twijfelen, ik heb nu een Debitel abo, nooit problemen mee gehad ofzo, maar je leest best wel veel foute dingen over Debitel (als ik op TV lees).
Ja, had laatst ook vaak negatieve berichten gelezen over debitel. Ik heb nooit een contract afgesloten bij Debitel maar toch twijfel ik ook een beetje....

De prijs is heel mooi vind ik, nergens is het zo goedkoop... Ik wacht nog even tot ik 18 ben (3 maandjes) en dan ga ik een abbo'tje nemen. :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb jij TomTom werkend gekregen op de nokia 6680?! ik heb namelijk ook de software en de TomTom Patch en natuurlijk een GPS-ontvanger... alleen is het mij nog niet gelukt om verbinding te krijgen met de Gps-ontvanger!! Snap er tot nu toe nog niks van.... en heb geen idee hoe dat komt, ze zijn overigens wel gepaart!! Waar zou het aan kunnen liggen, ennuh hoe heb je die patch geinstalleerd ik kom namelijk niet in m'n E:system!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

mijn probleem van dat fotos zomaar weg zijn en dat ik men memory kaartje opnieuw moet formatteren is al een tijd niet meer voorgekomen. En volgens mij komt dat doordat ik nu niet meer het dichtschuiven van het schuifje gebruik om de camera modus af te sluiten, maar dit gewoon handmatig via het menu doe en dan pas het schuifje dicht schuif.. hoop dat ik het duidelijk uitgelegd heb. Maar ik heb iig geen problemen meer nu dat fotos zomaar weg zijn :)

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij is het ook gelukt, ik heb nu tom tom mobile 5 zelfs 8) , maar mag ik vragen welke gps ontvanger je gebruikt?
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:36:
[...]

Hoe heb jij TomTom werkend gekregen op de nokia 6680?! ik heb namelijk ook de software en de TomTom Patch en natuurlijk een GPS-ontvanger... alleen is het mij nog niet gelukt om verbinding te krijgen met de Gps-ontvanger!! Snap er tot nu toe nog niks van.... en heb geen idee hoe dat komt, ze zijn overigens wel gepaart!! Waar zou het aan kunnen liggen, ennuh hoe heb je die patch geinstalleerd ik kom namelijk niet in m'n E:system!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
Hoe kan het in godsnaam dat op www.smartphonestunts.nl de bedragen met een debitel abo zo spotgoedkoop zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duddits
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:51:
Mij is het ook gelukt, ik heb nu tom tom mobile 5 zelfs 8) , maar mag ik vragen welke gps ontvanger je gebruikt?

[...]
Ik heb de Holux 231 gps ontvanger, daar krijg ik ttm5 ook niet mee aan de praat, ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit al geprob?

In menu van TTM5

Wijzig voorkeuren ->
Toon GPS Status ->
Stel in ->

En dan andere draadloze gps?
robbertm schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:40:
[...]

Ik heb de Holux 231 gps ontvanger, daar krijg ik ttm5 ook niet mee aan de praat, ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:01:
[...]

Kan je misschien zeggen waar ze het zo goedkoop verkopen? Hoeveel kost de phone dan?

edit: al gevonden! Bij smartphonestunts is het tot nu toe het goedkoopst...
Heb de telefoon ook daar gehaald ism debitel vodafone voor 15 euro. Denk niet dat je 'm ergens goedkoper zult vinden. Wat wel nog belangrijk is, is de keuze tussen debitel vodafone en debitel vodafone Branded. Ik heb dit laatste abbonnement gepakt, is 1 euro duurder per maand (21/mnd), maar je kunt minuten meenemen en er gelden veel voorwaarden van Vodafone omdat het abbonnement daar als geheel is ingekocht. Je krijg trouwens ook nog een half jaar een zooi extra minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:>
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:56:
[...]

Heb de telefoon ook daar gehaald ism debitel vodafone voor 15 euro. Denk niet dat je 'm ergens goedkoper zult vinden. Wat wel nog belangrijk is, is de keuze tussen debitel vodafone en debitel vodafone Branded. Ik heb dit laatste abbonnement gepakt, is 1 euro duurder per maand (21/mnd), maar je kunt minuten meenemen en er gelden veel voorwaarden van Vodafone omdat het abbonnement daar als geheel is ingekocht. Je krijg trouwens ook nog een half jaar een zooi extra minuten.
Vergeet niet dat het een vodafone branded telefoon is. Ik zou echt meer willen dokken voor een normale telefoon dan eentje die branded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik heb net een mailtje terug gehad van Smartphonestunts over de 6680. Zij hebben alleen maar de originele toestellen, dus geen Vodafone of T-Mobile of wat dan ook. Gewoon, net zoals je het in de winkel origineel zou kopen. Opluchting dus!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:56:
Maar als je het icm met Debitel Vodafone 150 2jr koopt (dus niet Vodafone branded!), dan krijg je 2 jaar lang €6 korting op je abo kosten, maandelijks wordt het dan €20 ipv €26.

Ik denk dat ik het gewoon daar ga bestellen, heb positieve dingen over de webshop gelezen, dus komt wel goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:51:

[...]
Ik gebruik Adapt Bluetooth GPS Receiver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:39:
Ik heb net een mailtje terug gehad van Smartphonestunts over de 6680. Zij hebben alleen maar de originele toestellen, dus geen Vodafone of T-Mobile of wat dan ook. Gewoon, net zoals je het in de winkel origineel zou kopen. Opluchting dus!

[...]

Maar als je het icm met Debitel Vodafone 150 2jr koopt (dus niet Vodafone branded!), dan krijg je 2 jaar lang €6 korting op je abo kosten, maandelijks wordt het dan €20 ipv €26.

Ik denk dat ik het gewoon daar ga bestellen, heb positieve dingen over de webshop gelezen, dus komt wel goed :9
Ja, ik ga volgende week dan maar ook eens ff bestellen. (op de naam van mn ouders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dat Sandisk 512 kaartje ook werkt in de 6680? Als ik op de site van Sandisk kijk is de informatie enigzins verwarrend (de 6680 wordt wel genoemd in de lijst van compatible telefoons, maar ik kan geen Dual Voltage kaart terugvinden in het product overzicht).

Die Sandisk 512 kaart is namelijk zo'n 60 E goedkoper, dan heb ik geen zin om een dure ATP kaart aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:12:
Weet iemand of dat Sandisk 512 kaartje ook werkt in de 6680? Als ik op de site van Sandisk kijk is de informatie enigzins verwarrend (de 6680 wordt wel genoemd in de lijst van compatible telefoons, maar ik kan geen Dual Voltage kaart terugvinden in het product overzicht).

Die Sandisk 512 kaart is namelijk zo'n 60 E goedkoper, dan heb ik geen zin om een dure ATP kaart aan te schaffen.
Zo te zien hebben ze nog geen Dual Voltage bij Sandisk. Geen Dual Voltage = geen werkende kaart voor de 6680, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
Is een branded telefoon echt héél k*t?

Vodafone UMTS 25 icm een 6680 is namelijk best aantrekkelijk (toch?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

kristian8888 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 00:04:

Gaat je niks aan hè

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristian8888 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 00:04:

Volgens mij wel denk ik.... Als iemand het verschil kon uitleggen is dat natuurlijk mooi meegenomen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik heb vandaag mijn bestelling geplaatst bij Smartphonestunts.nl en ook gelijk op de post gedaan. Ik wacht vol spanning af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TurboMSN op de telefoon, en gaat allemaal best lekker. Ik connect via Orange GPRS. Via Orange World zegt ie Disconnected form MSN server. Kan ik het ook via World doen? En zo ja, betaal ik dan niet per tijd dat ik online ben zeg maar? Ik bedoel, ik betaal 6 euro en dan kan ik onbepekrt online zijn zonder hoge rekening? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 19:42:
Ik heb TurboMSN op de telefoon, en gaat allemaal best lekker. Ik connect via Orange GPRS. Via Orange World zegt ie Disconnected form MSN server. Kan ik het ook via World doen? En zo ja, betaal ik dan niet per tijd dat ik online ben zeg maar? Ik bedoel, ik betaal 6 euro en dan kan ik onbepekrt online zijn zonder hoge rekening? :D
via een gprs verbinding betaal je toch altijd alleen de traffic (welke met een messenger echt verdomde weinig is) en niet voor de tijd ? Tenminste zo zit het wel bij mn T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Sjab-X schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:16:
Tja... en daar zit je dan in de trein met je Nokia-MP3/AAC/Ogg speler die het op zich goed doet maar iedereen naast je kan meegenieten! Ja, er zitten weer van die ontzettende oordopjes bij die zels bij iemand met flaporen niet blijven zitten :(

Tijd voor wat geknutsel! Zoek die soldeerbout op en ga aan de slag!

Benodigdheden:
- 3,5mm female stereo jack plug (van een hoofdtelefoon verleng snoer ofzo...)
- hoofdtelefoon naar keuze 8)

Bereidingswijze:
Maak voorzichtig het kastje met de microfoon van de Nokia hoofdtelefoon open.
Soldeer de hoofdtelefoon draadjes los.
Zorg dat er nog een stuk snoer aan je female jack plug zit en soldeer de draadjes in het kastje.
Nu alles dicht, favo hoofdtelefoon aansluiten en voila!

En ik moet zeggen dat er echt een super geluidje uit komt :*)
Ik heb dit inmiddels ook gerealiseerd, en het is een TOP verbetering, echt heel erg riant. _/-\o_
Resultaat :

Afbeeldingslocatie: http://www.martincm.dds.nl/6680/Hsres.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.martincm.dds.nl/6680/Hs2res.jpg

Ik heb hiermee ook meteen een car kit gerealiseerd. :7
Benodigd hiervoor :
  • - GSM Houder (a 10 / 15 euro bij Halfords)
  • - Je gemodde headset (HDS3, bij voorkeur van een 6230 die heeft schroeven)
  • - Een 3,5'' male-male verlengstukje (standaard ding)
  • - Een Audio-In op je radio (voor je aux functie)
  • - Dubbelzijdig tape met klitteband (wat ook voor casemods lichten etc wordt gebruikt)
Bevestig de houder op een toereikende plek van het dashboard, bij voorkeur verticaal zodat het scherm ook *goed* zichtbaar is (voor navigatie doeleinden). Zet de headset aan de telefoon en in de houder. In het female 3,5'' plugje doe je het male-male verlengstukje en de andere kant in je audio-in ingang van je radio. Bevestig de 'zachte' zijde van de dubbelzijdige klitteband tape op de achterkant van het microfoon gedeelte van je headset, en het andere stukje op een vrije plek van je dashboard. Nu kan je elke keer wanneer je de tel in de houder zet ook het microfoontje bevestigen op dat stukje wat je hebt geplaatst 8) (bij voorkeur ook makkelijk toereikend voor de Voicedial en het eventueel beantwoorden van oproepen).
Zet je radio op de AUX functie et voila je gesprekken / navigatie / MP3 / Films lopen allen via je boxen in je auto. :*) Die microfoontjes in de HDS3 headset zijn hele sterke dus er mag best wat afstand inzitten, je blijft goed verstaanbaar.
Werk waar nodig, bijvoorbeeld door een extra slag om de houder je draad leuk weg, en je hebt een volledige car-kit voor ultra low budget prijs! 8)

Aanrader!!
Zeer goede ervaringen hiermee, omdat het geluid natuurlijk een stuk zuiverder over je boxen klinkt, maar vooral omdat de volume in te stellen is via de autoradio.... Voor ALLES! ;)

Mooie van die constructie is dat ie telefoon onafhankelijk is (een GSM houder is verstelbaar) voor elke tel die beschikt over een POP-poortje (6630, 6230 etc etc) elke die HDS3 ondersteund. Daarnaast kan natuurlijk alles (headset, tel, gps muis) er weer uit wanneer de auto wordt verlaten, gewoonweg ideaal al zeg ik t zelf ! :+

/Edit/
Als je radio geen 3,5" aan de voorkant heeft als audio-in (zoals die van mij) dan heeft ie vermoedelijk wel een 3,5'' of een Tulp aan de achterkant als audio-in. In het geval van een Tulpje heb je dan een tulp_male-3,5"_male verlengstukje nodig die vanzelfsprekend ook iets langer moet zijn omdat deze van de achterkant naar voren moet komen. Kost een extra handelingetje maar zo geen onoverkomelijk opstakel moeten wezen om dit ook zo te realiseren, rest blijft namelijk hetzelfde. :7
/Edit/

[ Voor 12% gewijzigd door martincm op 21-05-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand goede mp3 speler voor de super telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Debitel KPN aanbieding is ook zeer aantrekkelijk.
Debitel 150: Geen aansluitkosten + 24 maanden € 6 korting op de abonnementskosten (van € 26,00 voor € 20,00)

Weet iemand wat de verschillen zijn tussen KPN en Vodafone, en dan bedoel ik UMTS, GPRS etc. En dan voornamelijk over de kosten, dat ik niet na een paar maand me scheel moet betalen omdat ik veel e-mails heb verstuurd of gebruik heb gemaakt van GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 11:53:
weet iemand goede mp3 speler voor de super telefoon?
Beste ervaring op alle s60's heb ik duidelijk met UltraMP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heb er ook UltraMP3 erop maar gebruik eigenlijk vaker der RealOne. Heb er bij UltraMP3 toch regelmatig (ook al met mijn 7610) dat hij stottert en wat ik voornamelijk leuk vind aan RealOne is dat als je hem in de achtergrond laat lopen de titel van het lopende lied op het standby beeld weergegeven word

wat ook een heel goed is OggPlayer en is ook nog freeware ook :*)

http://symbianoggplay.sourceforge.net/

[ Voor 18% gewijzigd door Maite op 23-07-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
Ik denk dat ik de 6680 icm een Vodafone UMTS (van 25 eur.) ga halen...

slecht besluit?

ik hoor t wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik heb zelf ook nagedacht om de 6680 icm Vodafone UMTS te nemen, alleen zat me de simlock en de software dwars. Ik heb een aantal verschillende abonnementen, van verschillende providers, en ik gebruik ze ook regelmatig. Dan zou ik het dus niet meer kunnen gebruiken met de 6680. Bovendien is de Debitel Vodafone abo goedkoper (€20 p/m).

Maar het blijft jouw beslissing natuurlijk, als jij je niet ergert aan de software, dan zou ik het zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik me instelling moet zetten om met me 6680 via orange the wappen mms-en etc....

thx Arjan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:36:
[...]

Vraagje, heb je de software los gekocht, of via via?
Waar kan je dit eventueel halen?

gr
Maarten.deboeratquicknetdotnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
azt33 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:28:
Ik heb zelf ook nagedacht om de 6680 icm Vodafone UMTS te nemen, alleen zat me de simlock en de software dwars. Ik heb een aantal verschillende abonnementen, van verschillende providers, en ik gebruik ze ook regelmatig. Dan zou ik het dus niet meer kunnen gebruiken met de 6680. Bovendien is de Debitel Vodafone abo goedkoper (€20 p/m).

Maar het blijft jouw beslissing natuurlijk, als jij je niet ergert aan de software, dan zou ik het zeker doen!
Dus er zit ook nog een simlock op...
Wist ik niet!
En dat van Debitel: welk abo is dat precies? en heb je ervaring met Debitel?
Wat staat er trouwens op je scherm als netwerk: debitel of vodafone???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
en de simlock is toch wel te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristian8888 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:35:
[...]

Wist ik niet!
op je scherm staat er debitel vodafone... volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je dan ook wel gebruik van UMTS maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
kristian8888 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:35:
[...]

Wist ik niet!
Dat was dan ook een van de grootste nadelen van de Vodafone versie. Dat hield me ook tegen eerlijk gezegd...

Ik heb het besteld bij smartphonestunts.nl i.c.m. Debitel Vodafone 150 2 jr. Je kan i.p.v. Vodafone ook voor KPN kiezen, maar Vodafone heeft naar mijn gevoel een beter bereik. Ik zal het trouwens ook niet zoveel gebruiken, ik heb al een eigen T-Mobile abonnement, maar dit is er handig voor erbij (ging mij voornamelijk ook om het toestel eigenlijk ;) ). Ik heb nu nog twee andere abonnementen bij Debitel lopen, geen problemen ermee gehad. Facturering etc. is allemaal in orde, ik ben er wel tevreden over. Er zijn natuurlijk mensen die er wel wat problemen mee hebben gehad, maar dat is overal zo. Ik zou voor de zekerheid even bij www.telecomvergelijker.nl kijken :)

PS. Op het scherm staat er volgens mij Vodafone, maar dat weet ik niet meer zeker (ik let er niet zo op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:56:
Kun je dan ook wel gebruik van UMTS maken ?
Ja dat kan !

Hier ook wel ok ervaringen met debitel, k gebruik m niet als primair abbo, enkelt voor de umts functies. heb hem toendertijd afgesloten icm een 6600 en in juli is die afgelopen.

p.s. Er staat idd Vodafone in je display

[ Voor 41% gewijzigd door martincm op 23-05-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens nog een goeie site waar je filmpjes voor je mobiel kan downloaden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 23:46
azt33 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:28:

Voor de mensen die niet helemaal bekend zijn met smartphones, wat is er dan zo irritant aan software van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen goeie site, wel denk ik goeie tip ;)

http://www.xilisoft.com/3gp-video-converter.html

Ik gebruik dit programma sinds ik me 6680 heb om me filmpjes naar *.3gp te converteren gaat echt perfect!, let er alleen wel op dat je dit bitrate wat hoger zet,met een max. van 480kbit/s daarboven pakt ie het niet altijd meer :)
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:34:
Weet iemand trouwens nog een goeie site waar je filmpjes voor je mobiel kan downloaden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Zoals bekend loopt het topic al een tijdje en inmiddels zijn er meerdere mensen voorzien van een 6680 (UK of NL)......nu is mijn brandende vraag of de lijst met compatible applicaties en games voor Symbian8 gepost kunnen worden, daar er veel compatibiliteitsproblemen zijn met de 3rd party symbian software.

/mod-question/
P.S. Volgens mij mag dit wel toch ? Anders zie ik m wel verwijderd.........
/end mod question/

Ik begin maar met de Update dan... (getest en werkend)
(ps enkelt games die ergens de moeite zijn gezien de meeste JAR's butt zijn)

Applicaties
Access NetFront 3.0 (Browser)
Route66 Mobile 2005 1.03 (Navigatie)
Adobe Reader 2.6 (PDF Support)
Agile Messenger V2 3.0 (Messenger)
DevMan 2.15 (Device Manager Tool)
Fire Player 1.0 (Mix Programmatje)
XviD Codec 1.0 (xvid codec voor smartmovie)
FullScreenCaller 3.02 (volledige foto bij gesrpekken)
NINJ Virtual Radio 1.03 (virtuele radio over gprs/umts)
SmartMovie 2.73 (speel avi af)
Turbo MSN 1.8 (messenger (de Echte))
Nowire Teletext 1.3 (teletext (geen NOS) )
Zenis PhotoRite 5.18 (frames en zooi )
12 extra frames PhotoRite (meer frames)
FExplorer 1.13 (file explorer voor je phone)
PowerTorch 1.0 (scherm wit, doet aardig wat licht geven in t donker)
PhoneInfo (zie je phone info)
Stat Monitor 1.3 (alles bijhouden sms/traffic/calls etc etc)
Symbian Commander 1.0 (norton commander voor je tel)
Nokia 6680 QuickOffice (word/excel/ppoint)
Nokia 6680 Sensor 2.11 (Bluejacking / messaging)
Nokia 6680 Kodak Mobile 3.01 (photo tool)
Nokia 6680 Movie Director (zet filmpjes in elkaar)
Nokia 6680 Photo Editor (bewerk je pics)
Nokia 6680 SettingWizard (stel je tel in a.d.h.v je sim)
Nokia 6680 PushToTalk (werkt hier (nog) niet)
Nokia 6680 VPN Client (ideaal........)

Games
MGS Baseprogram
Jewel Impulse II
MGS Karting
MadMacs
Vsun Snes emulator
Mortal Kombat 3
Sensible Soccer
Cannon Fodder
Explode Arena
Frozen Bubble
Movistar Rally 3D
Movistar MotoRacing 3D
SkyForce 1.2
SkyHunter 1.0
VolleyBalley 1.0
AutoBahn Racer
YetiSports
BeJeweled

[ Voor 17% gewijzigd door martincm op 24-05-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_112
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik wil deze telefoon ook graag hebben icm vodafone UMTS, maar ik heb wat moeite om hem te vinden. Weet iemand een vodafone citypoint waar ze hem op voorraad hebben? Alkmaar en Amsterdam werken niet echt mee :'(

[ Voor 24% gewijzigd door kris_112 op 24-05-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
thaRealKris schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:34:
Ik wil deze telefoon ook graag hebben icm vodafone UMTS, maar ik heb wat moeite om hem te vinden. Weet iemand een vodafone citypoint waar ze hem op voorraad hebben? Alkmaar en Amsterdam werken niet echt mee :'(
ze zijn nog niet binnen. Een week of twee werd er gezegd. Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad...

Maar: ik ga nu waarschijnlijk Telfort 200 nemen. Is goedkoop!

Alleen het videobellen gaat niet met Telfort maar er zijn toch haast nog geen mensen die dat wél kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

kristian8888 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:44:
Alleen het videobellen gaat niet met Telfort maar er zijn toch haast nog geen mensen die dat wél kunnen.
[patser modus]
ikke wel
[/patser modus]

[mierenneukmodus]
maar we hebben elkaars nummer niet 8)7
[/mierenneukmodus]

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeej,, even een vraagje naar @Martincm hoe kom je aan die dopejs. Ik wil ook zulke dopjes. Ze zitten alleen bij mp3 of heb jij dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die dopjes als een kortje die je vaak bij mp3 speler krijgt, kan je gewoon los kopen in de winkel...
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:01:
Eeej,, even een vraagje naar @Martincm hoe kom je aan die dopejs. Ik wil ook zulke dopjes. Ze zitten alleen bij mp3 of heb jij dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:01:
Je bedoelt de headset ? Of dat ding aan de nokia headset ???
In het geval van de dopjes voor je in je oor, met dat 3,5'' ding, die kan je willekeurig overal krijgen, deze zat toevallig bij mn mp3 speler inderdaad.

In het geval van dat ding aan je nokia headset, waar je dus elke andere willekeurige headset in kan doen, dat heb ik zelf gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of .EXE programma's het ook doen op de telefoon?
Ik heb een kleine .EXE programmatje waarvan de telefoon zegt onbekende bestandsformaat.
Ik heb hem gewoon als bestand erop gezet. dus niet via programma installeren of iets dergelijks.
Maar als ik dat doe, gaat die dan werken? Of werken alleen .JAR programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Ligt aan het formaat van de EXE. Sommige werken alleen onder DOS, anderen alleen onder Windows, anderen alleen onder Windows XP, anderen alleen op Smartphones, anderen alleen op Symbian, sommige op meerdere platformen.. etc.

Ik heb een aantal EXE en DLL bestanden in de standaardinstallatie van de 6680 gezien geloof ik, en Symbian ondersteunt C++ als programmeertaal, dus bepaalde EXE bestanden zullen werken. De meeste zijn echter voor Smartphones (als ze al voor mobiele telefoons bedoeld zijn), omdat Symbian applicaties meestal APP heten en via SIS bestanden verspreid worden.

Zo te zien werkt de EXE die je bedoelt niet op de telefoon, en ik zou het sowieso niet aanraden om op de 6680 EXE bestanden handmatig te proberen uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Debitel KPN neemt is het toch vast niet zo dat smsjes tellen voor 0,5 min. zoals bij KPN Hi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, Debitel maakt gebruik van het netwerk van oa KPN. Uiteraard niet tegen dezelfde voorwaarden en tarieven als KPN want waarom zou je concurrent van jezelf zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 17:27
Voor de mensen die nu op zoek zijn naar geheugen voor deze telefoon, ik hou samen met iemand anders momenteel een flashgeheugen inkoopactie hiervoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duddits
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
probleem: kan alleen nog maar cijfers intikken, resetten naar fabrieksinstellingen werkt niet
iemand?

update: heb het ondertussen opgelost door meerdere malen naar de fabrieksinstellingen te resetten, maar hoe ik eraan kom weet ik niet, kreeg later ook systeemfout (-20)

maar goed, hij werkt weer ik blij

[ Voor 53% gewijzigd door Duddits op 26-05-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een probleem met email.
Als ik client instel met wizard doet de uitgaande email het wel, maar de inkomende niet. Ik maak gebruik van Orange en gmail. Iemand dezelfde problemen of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:26:
heb een probleem met email.
Als ik client instel met wizard doet de uitgaande email het wel, maar de inkomende niet. Ik maak gebruik van Orange en gmail. Iemand dezelfde problemen of een oplossing?
GMail wil een beveiligde poort, je moet de instellingen als volgt doen:

Ga op gmail.com naar Instellingen en activeer POP voor alle mails (als je dat nog niet gedaan had)

Ga op de telefoon, maak een nieuwe mail account aan en gebruik:

Mijn e-mailadres: jouwnaam@gmail.com
Server uitg. mail: smtp.gmail.com
(Gebruikersnaam en wachtwoord spreken voor zich)
Server inkom. mail: pop.gmail.com
Mailboxtype: POP3
Beveiliging (poorten): Aan (993/995)
APOP beveil. inloggen: Uit

Het gaat met name om die op 1 na laatste regel, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het vandaag besteld bij smartphonesstunts! :) Yeah! :P

Actie is geldig t/m 29 mei dus ik hoop dat ik op tijd ben. Hij wordt morgen verstuurd, denken jullie dat het contract op tijd bij hun aankomt?

P.S: contract doe ik morgen op de bus.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail werkt zo, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ortega,

Ik had het contract afgelopen zaterdag op de bus gedaan, maandag kreeg ik een mailtje dat het contract binnen was. Woensdag kreeg ik een brief van Debitel dat ik aangesloten was, en vandaag een mailtje van Smartphonestunts dat ze het op de post hebben gedaan. Ik verwacht de 6680 morgen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 22:20:
Ortega,

Ik had het contract afgelopen zaterdag op de bus gedaan, maandag kreeg ik een mailtje dat het contract binnen was. Woensdag kreeg ik een brief van Debitel dat ik aangesloten was, en vandaag een mailtje van Smartphonestunts dat ze het op de post hebben gedaan. Ik verwacht de 6680 morgen dus :)
Ow, heel mooi ... :) En ik wachtte echt jou reactie af :)
Ik hoop dat je hem morgen krijgt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je mail instellingen, ze werken ook voor Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:46:
Bedankt voor je mail instellingen, ze werken ook voor Vodafone
Dus jij hebt zo'n Vodafone UMTS toestel gehaald?
Zo ja, waar in godsnaam? Want steeds als ik kwam dan was het toestel er nog niet...
Ik ben van plan het toestel te gaan halen als Telfort hem in de winkel heeft liggen. Dat abo is namelijk best goedkoop (25 eur.) en toen ik vroeg wat de 6680 icm met dat abo gaat kosten was t antwoord 19 eur.!

best redelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu lees ik dat een aantal hun telefoon in combinatie met een Debitel abonnement hebben afgesloten, maar downgraden is bij debitel toch niet meer mogelijk?
Volgens mij kan je dan veel beter een Orange 32,50 abonnement afsluiten, die kan je om de 6 maanden één plan terugschroeven (dus eerste keer naar 22,50 daarna 12,50). Dan kost het toestel je 49,= euro plus 480 euro aan abonnementsgeld. Voordeel van Orange is weer dat je dit tegoed altijd kan behouden en je het dus ook mee naar het buitenland kan nemen :)
Zit zelf sterk te twijfelen of ik de N6680 neem. Heb nu een 6230 en ben opzich wel tevreden. Ben een beetje "bang" dat de N6680 nogal groot uitvalt tegen de N6230...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:32:

Ow, heel mooi jonge... :) En ik wachtte echt jou reactie af :)
Ik hoop dat je hem morgen krijgt. :D
Thanks, het is net binnengekomen! Ik ben superblij, want ik verwachtte het vandaag niet meer :)

PS. Ben geen jonge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 17:48:
[...]

Thanks, het is net binnengekomen! Ik ben superblij, want ik verwachtte het vandaag niet meer :)

PS. Ben geen jonge ;)
Ow sorry dan heee ! :) Gefeliciteerd :) ik heb vandaag zo een toestel ff heel goed bekeken (van mn vriend). Het is echt een super telefoon, echt waar. Video beeldkwaliteit is super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
martincm schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 00:22:
Zoals bekend loopt het topic al een tijdje en inmiddels zijn er meerdere mensen voorzien van een 6680 (UK of NL)......nu is mijn brandende vraag of de lijst met compatible applicaties en games voor Symbian8 gepost kunnen worden, daar er veel compatibiliteitsproblemen zijn met de 3rd party symbian software.

/mod-question/
P.S. Volgens mij mag dit wel toch ? Anders zie ik m wel verwijderd.........
/end mod question/

Ik begin maar met de Update dan... (getest en werkend)
(ps enkelt games die ergens de moeite zijn gezien de meeste JAR's butt zijn)

Lijst met applicaties en games
Mag ik vragen waar jij de applicaties en games vandaan heb gehaald? Ik wil ook gaan rondsnuffelen, maar weet niet meer waar ik dat heb gedaan voor mijn 7610.

TIA :)
Myedvyed schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:35:
[...]

GMail wil een beveiligde poort, je moet de instellingen als volgt doen:

Ga op gmail.com naar Instellingen en activeer POP voor alle mails (als je dat nog niet gedaan had)

Ga op de telefoon, maak een nieuwe mail account aan en gebruik:

Mijn e-mailadres: jouwnaam@gmail.com
Server uitg. mail: smtp.gmail.com
(Gebruikersnaam en wachtwoord spreken voor zich)
Server inkom. mail: pop.gmail.com
Mailboxtype: POP3
Beveiliging (poorten): Aan (993/995)
APOP beveil. inloggen: Uit

Het gaat met name om die op 1 na laatste regel, succes!
Dit stond er bij mij al standaard in, maar toch bedankt, kon ik het even controleren :)
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:42:
Nu lees ik dat een aantal hun telefoon in combinatie met een Debitel abonnement hebben afgesloten, maar downgraden is bij debitel toch niet meer mogelijk?
Volgens mij kan je dan veel beter een Orange 32,50 abonnement afsluiten, die kan je om de 6 maanden één plan terugschroeven (dus eerste keer naar 22,50 daarna 12,50). Dan kost het toestel je 49,= euro plus 480 euro aan abonnementsgeld. Voordeel van Orange is weer dat je dit tegoed altijd kan behouden en je het dus ook mee naar het buitenland kan nemen :)
Zit zelf sterk te twijfelen of ik de N6680 neem. Heb nu een 6230 en ben opzich wel tevreden. Ben een beetje "bang" dat de N6680 nogal groot uitvalt tegen de N6230...
Orange is heel slecht bereikbaar bij ons in het dorp, ik, mijn moeder en mijn vader hebben het allemaal een keertje een abo afgesloten i.c.m. een mobiel, en alledrie de volgende dag teruggebracht. Wij kunnen niet eens een abo meer krijgen, omdat ons adres op een 'zwarte lijst' staat ofzo.
Maar om te rekenen:
Orange 6*32,50 + 6*22,50 + 12*12,50 + 49 = 195 + 135 + 150 + 49 = 529,-
Debitel VF 24*20 + 15 = 480 + 15 = 495,-
In weze ben je dus goedkoper uit, maar je kan je minuten dan niet meenemen. Maar wat wel handig is met Debitel VF is dat je gebruik kan maken van UMTS, dat kan niet met Orange. Het is allemaal wikken en wegen, je moet gewoon voor de abo gaan die jou het beste ligt :)

[ Voor 57% gewijzigd door azt33 op 28-05-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warezboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 08:52
Hoi,

Ik ben ook van plan om de nokia 6680 te gaan kopen maar ik wacht nog ff af totdat we in juni zitten, Dan gaan de prijzen weer wat naar beneden denk ik. Ow ja en als ik koop koop ik gewoon 1 jaar + abo van rond €30,- Want wie weet wat er volgend jaar allemaal te kopen is :D

Maar mn vraag is: Is dat "stipje" toets op de navigatie toets ook net als bij de 6230 moeilijk om er precies erop te drukken? Ik heb het in de winkel zien liggen en zag meteen dat de navigatie toetsen ook een stukje kleiner waren dan de 6230. Hij is immers rond en 6230 is meer een vierkant (waar ik soms nog steeds, na meer dan 1 jaar lang gebruik, niet kan mikken op het"stipje")

huh? wie? ikke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_112
kristian8888 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:12:
[...]

Dus jij hebt zo'n Vodafone UMTS toestel gehaald?
Zo ja, waar in godsnaam? Want steeds als ik kwam dan was het toestel er nog niet...
Ik ben van plan het toestel te gaan halen als Telfort hem in de winkel heeft liggen. Dat abo is namelijk best goedkoop (25 eur.) en toen ik vroeg wat de 6680 icm met dat abo gaat kosten was t antwoord 19 eur.!

best redelijk...
Ik heb er eentje weten te vinden bij vodafone citypoint in a'dam (kalverstraat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

warezboy schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:57:
Hoi,

Ik ben ook van plan om de nokia 6680 te gaan kopen maar ik wacht nog ff af totdat we in juni zitten, Dan gaan de prijzen weer wat naar beneden denk ik. Ow ja en als ik koop koop ik gewoon 1 jaar + abo van rond €30,- Want wie weet wat er volgend jaar allemaal te kopen is :D

Maar mn vraag is: Is dat "stipje" toets op de navigatie toets ook net als bij de 6230 moeilijk om er precies erop te drukken? Ik heb het in de winkel zien liggen en zag meteen dat de navigatie toetsen ook een stukje kleiner waren dan de 6230. Hij is immers rond en 6230 is meer een vierkant (waar ik soms nog steeds, na meer dan 1 jaar lang gebruik, niet kan mikken op het"stipje")
Ik heb de 6230 niet uitgeprobeerd, maar heb weinig problemen met het stipje. Alleen heel af en toe tijdens het spelen van een intens spelletje, b.v. Doom, heb je wel es dat je em raakt als dat niet de bedoeling is. Tis iig een grote vooruitgang boven het 'joystickje' op de 7650, dat kan ik je wel vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_112
Weet iemand hoe ik met m'n pc via bluetooth bij de inhoud van me telefoon kan? De enige files die geshared lijken te staan zijn de files die in m'n inbox staan, maar alle andere mappen zijn niet berijkbaar. Als ik voor "OBEX file transfer" kies in windows krijg ik dus geen enkel bestand te zien, ookal staan er wel diverse foto's op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je bluetooth gebruiken als je een datakabel hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:11
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:12:

Goede vraag of de 6680/81 uberhaubt kaartjes groter dan 256 ondersteund. Ik vond gister op internet deze site: http://www.flash-card-sto...log/Reduced_Size_MMC.html.

Daar verkopen ze RS Dual voltage MMC kaartjes inclusief 512 MB. Nu staat er daar bij de 128 en 256 MB "Compatible with the Nokia 6630, 6670, 6680, 6681, 6682." Bij de andere kaartjes staat dat niet, betekend dat dat deze serie gewoon geen grotere kaartjes aankan?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak kun je ze wel gebruiken. Bij de 6230 was het ook zo dat je grotere kaarten dan de aanbevolen 256 kon gebruiken. Meestel gaat het dan om bepaalde kaarten van een bepaald merk (voor 6230 scheen Apacer de juiste oplossing te zijn). Nadeel is wel dat een grotere (dan aanbevolen) kaart je accu zeer snel leegtrekt of dat het toestel vast loopt.
Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.