Maar pleister betekent toch niet dat ie minder presteerd.....ik dacht altijd dat dan alleen het enige verschil was dat de kans groter was dat ie geblesseerd zou raken.....voor langere tijd
Verwijderd
Yes, een innermid scoort net de 1-1. Laat het zo blijven, laat het zo blijven!!!!! Ik wil die titel!! 
[edit] net n zware overtreding van n tegenstander. m'n verdedigende IM per brancard van het veld af....
Dat betekent niet veel goeds
[laatste edit]
Yes, de titel is binnen!!! Ik heb nog nooit zo ingespannen naar de laatste 15 minuten zitten kijken, mijn god dit is echt niet goed voor je hart.

Wel mooi om te zien was dat m'n tegenstander z'n taktiek veranderd had voor vanavond blijkt nu. Het hele seizoen speelt ie 3-5-2 met z'n 2 backs als IM en 1 IM als CD. Vorige ontmoeting speelde ik dus vleugelaanval met n klassieke 4-4-2 maar vandaag ging ik voor balbezit en maar 1 vleugel zonder speciale orders. Die ene vleugel was toch wel sterk genoeg op zijn zwakke zijkant. Zit ik in HAM het eind te volgen, komen na de wedstrijd de ratings in beeld heeft ie ineens briljant-uitmuntend-formidabel achterin
met alleen n CD als IM en dus veel sterkere vleugels achterin. Dan mag ik nog niet klagen dat daar mijn goede aanval centraal doorheen is gekomen.
Maarja, maakt niet uit hoe t lukt, als het maar lukt. Kampioenen Ole Ole!!!
[edit] net n zware overtreding van n tegenstander. m'n verdedigende IM per brancard van het veld af....
[laatste edit]
Wel mooi om te zien was dat m'n tegenstander z'n taktiek veranderd had voor vanavond blijkt nu. Het hele seizoen speelt ie 3-5-2 met z'n 2 backs als IM en 1 IM als CD. Vorige ontmoeting speelde ik dus vleugelaanval met n klassieke 4-4-2 maar vandaag ging ik voor balbezit en maar 1 vleugel zonder speciale orders. Die ene vleugel was toch wel sterk genoeg op zijn zwakke zijkant. Zit ik in HAM het eind te volgen, komen na de wedstrijd de ratings in beeld heeft ie ineens briljant-uitmuntend-formidabel achterin

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 23:00 ]
Allebei niet waar volgens mij. De kans is niet groter dat ie geblesseerd raakt, alleen mocht hij geblesseerd raken, dan ligt ie er voor langere tijd uit.Tommilio schreef op zondag 26 december 2004 @ 22:27:
Maar pleister betekent toch niet dat ie minder presteerd.....ik dacht altijd dat dan alleen het enige verschil was dat de kans groter was dat ie geblesseerd zou raken.....voor langere tijd
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
euhm je hebt nog 3 wedstrijden te gaan en je staat 4 punten voor op nummer 3 en dan zeg je dat je ZEKER promoveerd?Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 22:28:
Yes, een innermid scoort net de 1-1. Laat het zo blijven, laat het zo blijven!!!!! Ik wil die titel!!
[edit] net n zware overtreding van n tegenstander. m'n verdedigende IM per brancard van het veld af....Dat betekent niet veel goeds
khoop dat het allemaal met een spreekwoordige knipoog is, want anders...
[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 26-12-2004 23:03 ]
Ik vind je inderdaad ook wat voorbarig
Ik sta 5 punten voor, heb nog 1 walk-over en durf niet eens te roepen dat ik kampioen ben 
Lol: Ik dacht al, twee van je tegenstanders hebben gelijk gespeeld, hoe kan je daar dan een WO tegen hebben
Duidelijk dus, gefeliciteerd
Lol: Ik dacht al, twee van je tegenstanders hebben gelijk gespeeld, hoe kan je daar dan een WO tegen hebben

[ Voor 36% gewijzigd door Pewwy op 26-12-2004 23:09 ]
stel je voor dat je de andere 2 wedstrijden verliest en je tegenstander ze wint 
maar mijn conclusie was te voorbarig, ik zie dat je 3 WO's hebt hierna
maar mijn conclusie was te voorbarig, ik zie dat je 3 WO's hebt hierna
[ Voor 32% gewijzigd door Joss op 26-12-2004 23:06 ]
Verwijderd
Yup, in mijn "spannende" divisie wel.Joss schreef op zondag 26 december 2004 @ 22:57:
[...]
euhm je hebt nog 3 wedstrijden te gaan en je staat 4 punten voor op nummer 3 en dan zeg je dat je ZEKER promoveerd?en met 1 punt voorsprong zeg je ook dat je kampioen bent met nog 3 wedstrijden te gaan?
misschien vergeet je je opstelling wel
nee ik was mn bericht al aant editten, iets te laat
gefeliciteerd!
nee ik was mn bericht al aant editten, iets te laat
gefeliciteerd!
[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 26-12-2004 23:07 ]
Verwijderd
Hehe LOL thanks. Ik zie net zelfs dat we met nog maar 3 ploegen overblijven in m'n divisie, de huidige #4 heeft op 3 na al zijn spelers verkocht.
Hij heeft gisteren wel nog ingelogd (lekker nederlands
) maar had dus wel n 0-0 tegen n WO team. Wel n beetje triest zo maarja...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 23:15 ]
Da's dan knap lullig om daar 3e te wordenVerwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 23:14:
Hehe LOL thanks. Ik zie net zelfs dat we met nog maar 3 ploegen overblijven in m'n divisie, de huidige #4 heeft op 3 na al zijn spelers verkocht.Hij heeft gisteren wel nog ingelogd (lekker nederlands
) maar had dus wel n 0-0 tegen n WO team. Wel n beetje triest zo maarja...
Heb er ook 10 dokters tegenaan gegooid, dus hopelijk kan ik eind dit seizoen, begin volgend seizoen weer in volle sterkte aantreden.dreamtheater schreef op zondag 26 december 2004 @ 21:23:
[...]
Die geneest zeker nog. De snelheid waarmee hij dat doet is wel sterk afhankelijk van het aantal doktoren wat je hebt. Ik heb een 33-jarige geblesseerde die 3 weken geblesseerd raakte. Nu, 2 weken later, is hij nog maar 1 week geblesseerd. Maar ik heb wel 10 doktoren! Vooral ook doordat ik nog 2 langdurig geblesseerden heb.
Vanavond met 1-7 gewonnen. Nr 2 won van de nr1 in mijn divisie. Volgende week tegen de nr1, en dat moet haalbaar zijn. Ik blijf alleen op deze manier wel 3 punten onder de promotiegrens hangen., aangezien de nr2 een walkover heeft. Kans op promotie word steeds kleiner, maar blijft aanwezig. Hoop maar dat VII volgend jaar dan niet al te sterk word
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Ook nog een nieuw clubrecord vandaag, mijn beste trainee achterin haalde voor het eerst 4,5*
5-2 gewonnen
met nog 3 duels te gaan lijkt het kampioenschap binden handbereik!
Verwijderd
kampioen, na de 6-3 winst van vanavond met pic tegen de nummer 2, heb ik nu een voorsprong van 9 punten met nog 3 duels te gaan, en een doelsaldo verschil van +40 in mijn voordeel, kan dus wel stellen dat het kampioenschap binnen is. Tog, de engine blijft rond:P
Noemenswaardig: met pic:
Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: zwak (oud)
Centrale verdediging: zwak (oud)
Linkerverdediging: zwak (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: bovennatuurlijk (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)
tog niet slecht voor een V.III cluppie, ben er best trots op
Volgende week tegen de nummer 7 lekker piccen, en dan laatste wedstrijd een voor het eerst dit seiozen ff motsen!
Noemenswaardig: met pic:
Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: zwak (oud)
Centrale verdediging: zwak (oud)
Linkerverdediging: zwak (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: bovennatuurlijk (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)
tog niet slecht voor een V.III cluppie, ben er best trots op
Volgende week tegen de nummer 7 lekker piccen, en dan laatste wedstrijd een voor het eerst dit seiozen ff motsen!
Ziet er best lekker uit ja, die ratings!
ik heb als VIII ploegje dit:
Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: matig (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: goed (oud)
Ben nu 2e in mijn comp en ga dus ook promoveren... Wat denken jullie van mijn teampje? team id 68472
kan ik een beetje meedraaien in de VII?
Ben nu 2e in mijn comp en ga dus ook promoveren... Wat denken jullie van mijn teampje? team id 68472
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Verwijderd
dat verschilt heel erg in welke league je kotm, over het algemeen wordt je met die ratinngs wel kampioen in de V.II maar er zijn ook een aantal hele sterke league'sbij, het is gewoon ff afwachtenblinkymichiel schreef op maandag 27 december 2004 @ 01:54:
Ziet er best lekker uit ja, die ratings!
Woei 2-1 gewonnen van de nr.1
alleen 1 klein nadeeltje is dat mijn topspits eruit is voor 7 weken
maar ja ga niet extra dokters inzetten doe gewoon algemeen trainen dan komt het ook wel goed met mijn spitsen
Ik kan nog zelfs kampioen worden.....en promoveren is heeeeel goed mogelijk nu
3-1 gewonnen, de nummer 2 weer kansloos met 5-0 verloren. Achterstand is nu nog maar 4 punten. Zelf moet ik ook nog tegen de nummer 2 en die match win ik wel
Dus hij/zij moet nog 1 punt verspelen in de 2 resterende wedstrijden
en dan promoveer ik

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
4-0 van de nr 3 gewonnen!
Nog 2 WO's en tegen de nr1, maar die moet ik ook kunnen hebben, ga ik gewoon motsen einde van het seizoen!
Iemand nog tips hoe mijn team te versterken? Zitten 2x 34 jarige in mijn basis 11 dus die moet ik wel vervangen vrees ik... Denk dat ik een spits en een betere winger nodig heb (slechts 1 winger die 2,5 sterren haalt) en verder alleen in de breedte wat moet aanpassen (betere reserves).
ID zie sig
BTW: stadion net verbouwd en nu al uitverkocht huis! $$
Nog 2 WO's en tegen de nr1, maar die moet ik ook kunnen hebben, ga ik gewoon motsen einde van het seizoen!
Iemand nog tips hoe mijn team te versterken? Zitten 2x 34 jarige in mijn basis 11 dus die moet ik wel vervangen vrees ik... Denk dat ik een spits en een betere winger nodig heb (slechts 1 winger die 2,5 sterren haalt) en verder alleen in de breedte wat moet aanpassen (betere reserves).
ID zie sig
[ Voor 30% gewijzigd door -TheNose- op 27-12-2004 10:22 ]
Verwijderd
Jeeh, 3-1 gewonnen van de nummer1. Duidelijk dat ik promoveren moet
. Nu nog de numemr 4 pakken, zal ook lukken en daarna 2 simepele wedstrijden, die ik gewoon eigenlijk niet verliezen kan. Volgend jaar VIII, hopelijk kan ik daarin een beetje meedraaien en misschien wel vechten voor promotie !
Winners For Life, w0et !
Winners For Life, w0et !
Jeetje, als ik met dit tempo mijn eigen hard disk capacity van mijn computer zou bijwerken (lees elke week weer) dan zou ik nu echt een supercomputer hebben staan
En weer heb ik het gevoel dat ik 'schedule' van hattrick even gemist heb
Ach ja...
Gisteren trouwens met 3 - 3 gelijkgespeeld.
Vraagje: heeft een verdediger die rood krijgt ook invloed op de middenveld ratings? Ik zelf denk van wel, aangezien ik me een partij middenvelders had opgesteld, en toch maar tot uitstekend (oud) kwam.
Gisteren trouwens met 3 - 3 gelijkgespeeld.
Vraagje: heeft een verdediger die rood krijgt ook invloed op de middenveld ratings? Ik zelf denk van wel, aangezien ik me een partij middenvelders had opgesteld, en toch maar tot uitstekend (oud) kwam.
Woei, 2-1 gewonnen 
Ik sta nu weer 3 punten los van nummer 2 en 3 dus dat moet wel lukken denk ik zo
Bovendien kan ik zondag nog verder uitlopen 
Ratings:
Nettoteam
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (oud)
Rechterverdediging: redelijk (oud)
Centrale verdediging: goed (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Middenveld wordt aan gewerkt ja, ik ben bezig met trainen. Volgende week thuis tegen de nummer 8
dat wordt een makkie, misschien gooi ik mijn halve b-team er wel in
Ik sta nu weer 3 punten los van nummer 2 en 3 dus dat moet wel lukken denk ik zo
Ratings:
Nettoteam
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (oud)
Rechterverdediging: redelijk (oud)
Centrale verdediging: goed (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Middenveld wordt aan gewerkt ja, ik ben bezig met trainen. Volgende week thuis tegen de nummer 8
Verwijderd
FEDSTATS UPDATE
http://www.go-2-it.com/Fe...ID=2731&Season=24&Week=11
http://www.go-2-it.com/Fe...ID=2731&Season=24&Week=11
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 12:33 ]
@Dreamtheater wanneer ze 28+ zijn (en bij 30+ wordt de kans groter) dan kunnen ze heel, heeeeel lang op +1 blijven hangen.
Renate had ooit een toekomstig coach die 12 weken op +1 bleef hangen.
Gisteren trouwens een meevaller met mijn nieuwe opstelling waarbij ik een CDO en een MFD had opgesteld als Forwards... 2-3 gewonnen van een sterke concurrent.
Mazzeltje dat de nummer 4 verloor dus ik sta nu 5e.
* yared gaat nog steeds voor zijn doel voor dit seizoen, een 4e plek.
Renate had ooit een toekomstig coach die 12 weken op +1 bleef hangen.
Gisteren trouwens een meevaller met mijn nieuwe opstelling waarbij ik een CDO en een MFD had opgesteld als Forwards... 2-3 gewonnen van een sterke concurrent.
Mazzeltje dat de nummer 4 verloor dus ik sta nu 5e.
* yared gaat nog steeds voor zijn doel voor dit seizoen, een 4e plek.
[ Voor 43% gewijzigd door yared op 27-12-2004 13:42 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik ben 9 supporters kwijt nadat ik mijn wedstrijd gisteren verloren heb. Stelletje ondankbare honden zijn het
Sta nog steeds 5 punten los van de nummer 2...donderdag weer 9 en dan verlies ik echt een flink percentage op mijn huidige aantal 
En zelfs winnen zondag zal weinig helpen, want ik krijg een gemiddeld maximaal 8 per week bij...aaaaargh
En zelfs winnen zondag zal weinig helpen, want ik krijg een gemiddeld maximaal 8 per week bij...aaaaargh
Iemand al gekeken toevallig?-CKY2K- schreef op maandag 27 december 2004 @ 09:37:
4-0 van de nr 3 gewonnen!![]()
ID zie sig
ligt eraan hoeveel geld je hebt he, maarja waar je moet versterken lijkt me wel duidelijk als je alleen al naar je sterren kijkt van de afgelope 7 weken;
rechtsachter
middenveld
vleugels
rechtsachter
middenveld
vleugels
mijn sterren vind ik anders best redelijk gezien de divisie waar ik speel 
Maar moet eigenlijk overal wel rond de drie sterren gaan halen ja...
Mag ook wel eens gezegd worden vind ik
Nieuwe features zijn wel grappig
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
2.5 minimaal...-CKY2K- schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:20:
mijn sterren vind ik anders best redelijk gezien de divisie waar ik speel
Maar ik zeg ook niet dat je slecht bent, absoluut niet. Het is gewoon dat ik naar je elftal heb gekeken afgelope 7 weken met een progje en dan valt mij meteen op dat een aantal posities iedere week gewoon veel minder sterren halen dan je "beste" posities.
Wat mij verder opviel was hoe "slecht" je aanval was, volgensmij nog nieteens waardeloos (huidige configuratie), dat zal wel daarboven komen als je vleugels beter zijn (op aanvallend dan he)
Er is altijd ruimte voor verbetering, ook bij mij
Sinds wanneer worden deze speler nog maar verkocht voor het schamele 2,3 miljoen?
20 jaar, TSI 8580
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
20 jaar, TSI 8580
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Hoppa, m´n sterrenrecord van 45 verbeterd naar 48,5. Daarnaast 188 ratingspunten gehaald met PIC en 5-0 overwinning. Helaas komt dit allemaal net even te laat voor het kampioenschap.
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 20:49 ]
Verwijderd
ook ik heb weer een sterrenrecord verbroken haal nu 40* rond maar heb ook een gemiddelde vorm van goed ofzo mn 3 middenvelders alledrie in uitstekend vorm de afgelopen 3 weken dus ben wel happy
Sterrenrecord geëvenaard met 30, maar toch met 3-2 verloren, waardoor ik weer onder de gevreesde degradatie-streep sta
Komende zondag tegen de nummer 8, dus dat wordt zeker een must win voor mij.
Komende zondag tegen de nummer 8, dus dat wordt zeker een must win voor mij.
Nu we toch met records bezig zijn ik heb een sterrendiepte record gehaald
24,5 ster en jahwel nog gewonnen met 2-1 ook van de nr. 1 die 30 sterren op het veld wist te toveren maar middenveld rating bijvoorbeeld kwam netjes overheen....slecht zeer hoog
Verwijderd
Ik rakel het om dit vreemde tijdstip weer even op. Vooralsnog had ik m'n verdenkingen wel onder stoelen of banken geschoven, maar...Yoeri(nieuwsposter) schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:52:
1) Ik heb hier toch een zekere status als redacteur.
2) Ik speel met een teamnaam Tweakers.net
Ik denk dat het wel duidelijk mag zijn dat ik niet zo stom ga zijn om hiermee te gaan cheaten, al zeker niet zo obvious. En dan ook nog eens dit hier te komen melden
- Een verklaring heb ik (nog) niet (een broertje overigens ook niet), het enige wat ik voorlopig gedaan heb is m'n draadloos accespoint afgesloten (staat normaal gewoon open).
- Ik heb op mijn eigen speler geboden, niet om te verdoezelen, maar gewoon om winst te maken die ruikt naar bedrog uit te sluiten.
- Ik heb de GM's gemaild, en ik zal het hier wel laten weten als er wat te melden valt.
- Wat betreft die IP-log. Die is idd opvallend nauwkeurig. Ik heb hierover ook een vraag gesteld aan de GM's, waar ik hier verder niet op in wil en moet gaan omdat het iets is wat ik wil laten bevestigen voor ik er verder iets over zeg.
Busted? En? Weg status?
Hehehe het blijft een onderwerp wat iedereen bezig houdt hier 
Misschien moeten we maar een officiële verklaring ergens van krijgen van één of andere tweakers mod als deze zijn mod rechten heeft weg genomen.
Maar duidelijk is wel dat het een intressant onderwerp is waar iedereen zich mee bezig blijft houden
Even een (waarschijnlijk domme) vraag tussendoor. Als je Jeugdopleiding op rampzalig staat is er dan een miniscule mogelijkheid dat je een YP heb die hoger is dan rampzalig? Bijvoorbeeld redelijk ofzo?
Misschien moeten we maar een officiële verklaring ergens van krijgen van één of andere tweakers mod als deze zijn mod rechten heeft weg genomen.
Maar duidelijk is wel dat het een intressant onderwerp is waar iedereen zich mee bezig blijft houden
Even een (waarschijnlijk domme) vraag tussendoor. Als je Jeugdopleiding op rampzalig staat is er dan een miniscule mogelijkheid dat je een YP heb die hoger is dan rampzalig? Bijvoorbeeld redelijk ofzo?
[ Voor 25% gewijzigd door Swanfield op 28-12-2004 08:38 ]
Die kans is afaik altijd aanwezig ja. Volgens mij bestaat de kans zelfs dat je goed stats kunt pullen. Dat die kans bijna 0 is, is wat anders
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ok dan pull ik gewoon
beetje gokken in het leven kan geen kwaad hehe.
Heb dit op het federatie forum gezet voor de geïntresseerde:
[qoute]
Ik wil mij zelf wel als 3de logo editor opgeven, vind ik wel leuk.
Mijn portfolio tot nu toe:
[teamid=213570]
[teamid=503682]
[teamid=209993]
Mochten er mensen zijn die graag hun logo willen hebben dan even een berichtje in mijn gastenboek plaatsen ofzo en dan neem ik contact met je op over de kleuren, naam, plaatje en de tijd die ik nodig heb om een logo te maken
[/qoute]
Heb dit op het federatie forum gezet voor de geïntresseerde:
[qoute]
Ik wil mij zelf wel als 3de logo editor opgeven, vind ik wel leuk.
Mijn portfolio tot nu toe:
[teamid=213570]
[teamid=503682]
[teamid=209993]
Mochten er mensen zijn die graag hun logo willen hebben dan even een berichtje in mijn gastenboek plaatsen ofzo en dan neem ik contact met je op over de kleuren, naam, plaatje en de tijd die ik nodig heb om een logo te maken
[/qoute]
Ja dat irriteerd mij ook, mijn beste posities halen 3 sterren (ook mijn aanval trouwens?) en dan zit er opeens 1 met 1,5 ster tussen!Joss schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:42:
[...]
2.5 minimaal...
Maar ik zeg ook niet dat je slecht bent, absoluut niet. Het is gewoon dat ik naar je elftal heb gekeken afgelope 7 weken met een progje en dan valt mij meteen op dat een aantal posities iedere week gewoon veel minder sterren halen dan je "beste" posities.
Wat mij verder opviel was hoe "slecht" je aanval was, volgensmij nog nieteens waardeloos (huidige configuratie), dat zal wel daarboven komen als je vleugels beter zijn (op aanvallend dan he)
Er is altijd ruimte voor verbetering, ook bij mij, ik heb erg zwak middenveld
Ik denk dat ik een vleugelspeler erbij moet halen (weer een ouwe zak want geld voor iets jongers heb ik niet) en een spits en dan misschien nog een middenvelder erbij.
Gisteren heb ik wel 2 van mij trainees (19 jaar) te koop gezet en heb ik 2 17 jarige met goede defence stats gekocht, zodat mijn defence trainees weer wat in kwaliteit gestegen zijn!
Zal geen linkje naar mijn trainees geven want verkoop ads mogen hier niet he?

Verwijderd
tipje-CKY2K- schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 09:25:
[...]
Ja dat irriteerd mij ook, mijn beste posities halen 3 sterren (ook mijn aanval trouwens?) en dan zit er opeens 1 met 1,5 ster tussen!
Ik denk dat ik een vleugelspeler erbij moet halen (weer een ouwe zak want geld voor iets jongers heb ik niet) en een spits en dan misschien nog een middenvelder erbij.
Gisteren heb ik wel 2 van mij trainees (19 jaar) te koop gezet en heb ik 2 17 jarige met goede defence stats gekocht, zodat mijn defence trainees weer wat in kwaliteit gestegen zijn!
Zal geen linkje naar mijn trainees geven want verkoop ads mogen hier niet he?
Transferads mogen wel in ons Hattrick Federatie topic @ Hattrick
hangt natuurlijk af van de skills van die speler, maar denk dat je er sowieso wel een tijdje op mag wachten.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:55:
Discussiepuntje:
Heeft het nut om een 35 jarige speler die 3 weken geblesseerd is te houden om beter te maken? Is dit wel te doen?
stel je hebt 10 doktoren (=15K/week) en hij doet er 6 weken om weer heel te worden (en dat is erg positief genomen) tel uit je winst, 90K.
Verwijderd
Het gaat hier om een toekomstig coach.. Redelijk ervaring, redelijk leiderschap.. Maar het geld doet hier eigenlijk niet echt ter zake... Jij zegt dat het 6 weken duurt (heel positief genomen) nou ik denk eigenlijk dat het minimaal 18 weken duurt...kroeske schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:01:
[...]
hangt natuurlijk af van de skills van die speler, maar denk dat je er sowieso wel een tijdje op mag wachten.
stel je hebt 10 doktoren (=15K/week) en hij doet er 6 weken om weer heel te worden (en dat is erg positief genomen) tel uit je winst, 90K.
edit: http://hem.bredband.net/thomasakerdahl/skador.htm gevonden... volgens dat schema duurt het: 53,61 dagen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 12:33 ]
Verwijderd
Grr, net weer gevonden voor ik weer eens iets kon posten. However, als je kijkt naar z'n TSI voor de blessure en kijkt hoeveel z'n TSI bij een dagelijkse update stijgt, kun je ook op die manier nauwkeuriger uitrekenen hoelang het gaat duren (je kunt nu niet zien of het 3,9 weken of 3,1 weken duurt).Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:09:
[...]
Het gaat hier om een toekomstig coach.. Redelijk ervaring, redelijk leiderschap.. Maar het geld doet hier eigenlijk niet echt ter zake... Jij zegt dat het 6 weken duurt (heel positief genomen) nou ik denk eigenlijk dat het minimaal 18 weken duurt...
edit: http://hem.bredband.net/thomasakerdahl/skador.htm gevonden... volgens dat schema duurt het: 53,61 dagen.
Ik was op zoek naar solid/solid spelers op de transfermarkt (toekomstig coach), maar die gaan er ook voor enorm hoge prijzen uit. Nu al 3 ton geboden op 1 spelers, en die loopt pas vanavond af.
Ik dacht zo redelijk goedkoop aan een leuke coach te komen, maar dat valt zo te zien ook weer tegen (niet de koopjes die een tijdje terug hier gemeld werden als zijnde mogelijk)
Ik dacht zo redelijk goedkoop aan een leuke coach te komen, maar dat valt zo te zien ook weer tegen (niet de koopjes die een tijdje terug hier gemeld werden als zijnde mogelijk)
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 28-12-2004 12:58 ]
Xbox
En dan is ie ook nog eens niet je coach. Ik heb nu een goed/goed speler (uit eigen jeugdSpeedAddict schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:58:
Ik was op zoek naar solid/solid spelers op de transfermarkt (toekomstig coach), maar die gaan er ook voor enorm hoge prijzen uit. Nu al 3 ton geboden op 1 spelers, en die loopt pas vanavond af.
Nog iemand antwoord op mijn vraag of verdedigers ook invloed hebben op je middenveld? (als ze rood krijgen)
Aha! Mijn eerste slachtoffer!!

Hey luitjes effe een vraagje, ik wil mijn team-naam veranderen weet iemand hoe dat werkt, of dat kan en wanneer dat kan? Ben toch niet zo blij met mijn huidige naam en weet al welke definitieve naam het gaat worden...de naam waar ik eeuwige roem mee ga vergaren
Aan het eind van het seizoen week 16 dacht ik en dan zal het waarschijnlijk wel onder je profiel zitten verstopt ofzo hehe-CKY2K- schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:17:
Hey luitjes effe een vraagje, ik wil mijn team-naam veranderen weet iemand hoe dat werkt, of dat kan en wanneer dat kan? Ben toch niet zo blij met mijn huidige naam en weet al welke definitieve naam het gaat worden...de naam waar ik eeuwige roem mee ga vergaren
Je bent op de hoogte van de kosten van het veranderen?-CKY2K- schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:17:
10.000 eurotjes + 3% van je supporters ben je kwijt.....
Voor een redelijke club is het geen probleem maar als je er wat slecht voor staat

@damien, wat is er zo slachtofferig aan?
* yared misses the point
had ie om een nieuw logo gevraagd ofzo?
zoja, dan istie geen slachtoffer want ut ziet er goed uit
Thije heeft een soort HT-bindingsangst... of zijn HT-naam of zijn HT-logo veranderd om het halve seizoen
* yared misses the point
Thije heeft een soort HT-bindingsangst... of zijn HT-naam of zijn HT-logo veranderd om het halve seizoen
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Hehe nou was een geintje van slachtoffer natuurlijk heyared schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:40:
* yared misses the point
Thije heeft een soort HT-bindingsangst... of zijn HT-naam of zijn HT-logo veranderd om het halve seizoen![]()
Ik bedoelde mijn eerste klant als nieuwe logoprutser van de HT-federatie
Tnx voor de complimenten. Ik heb ook even voor SandstorM wat lopen knutselen. Tot nu toe heb ik dit:

Als je dan toch bezig ben, zou je misschien binenkort even naar mijn logo willen kijken voor een restyle? 
Dit is mijn huidige logo:

Die 10k krijg ik wel bij elkaar en ik lever dan 13 supporters of zo in die komen wel weer terug na de goede prestatiesTommilio schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:28:
[...]
Je bent op de hoogte van de kosten van het veranderen?
10.000 eurotjes + 3% van je supporters ben je kwijt.....
Voor een redelijke club is het geen probleem maar als je er wat slecht voor staatNou ja dacht zal het even melden
Thx for the info mede hattrickers!
Een snel rekensommetje leert mij dan dat je (13:3*100) ongeveer 433 suporters hebt...tjah eigenlijk 433,333333 maar ja ik wist niet dat je die supporters ook had-CKY2K- schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:05:
[...]
Die 10k krijg ik wel bij elkaar en ik lever dan 13 supporters of zo in die komen wel weer terug na de goede prestaties![]()
Thx for the info mede hattrickers!
Dus concurrenten kunnen zich verkneukelen op deze informatie
Zal eens kiekenOttooo schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:58:
Als je dan toch bezig ben, zou je misschien binenkort even naar mijn logo willen kijken voor een restyle?
[afbeelding]
Morgen even verder aan knutselen
[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 28-12-2004 16:47 ]
Lol alsof het interessant is om te weten hoeveel supporters ik hebTommilio schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:16:
[...]
Een snel rekensommetje leert mij dan dat je (13:3*100) ongeveer 433 suporters hebt...tjah eigenlijk 433,333333 maar ja ik wist niet dat je die supporters ook had
Dus concurrenten kunnen zich verkneukelen op deze informatie(waarschijnlijk niemand die het interessant vind maar toch
)
Verwijderd
VET interessant! All your team are belong to us! Want al je iemands supporters aantal weet kan je diegene hax0r3n en zwaar l33t3 dingen doen.
wist je dat niet?
wist je dat niet?

****** GoT Toto ******
Hij is erweer
Vanwege de kerst maar 11 deelnemers. We hebben het zo druk allemaal met kerst
Gandalf-NL 7
hestaatje 7
Marcel_Meessen 5
Ronald_Koeman 5
GaMbiNo_GoT 5
pruimtabak 4
Kyoko 4
Pjotrski 4
hoedjevanpapier 4
ottooo 2
Brainpower 2
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | ottooo | 77 | 11 |
2 | Marcel_Meessen | 66 | 11 |
3 | Frizza | 60 | 9 |
4 | hestaatje | 60 | 11 |
5 | Pjotrski | 60 | 11 |
De toto van week 12:
Milsbeek - Korreweg Sport
The Executors - Dutch extreme
De Gunners - Bergse Boys Combinatie
FC P.P.S. - De Snifters
Eindhoven de Gekste - Sc Paas 1894
SubSpace - Visscher
ZBVV Pauper 2 - HFC Knudde
Whisky Rimmers - Teh 1337 players
De Witte Condors - Wing United
Gracemaisters - Ze Popo's
Atlético San Cristóbal - Los Mágicos
Succes peeps!
http://gottrick.bitxs.com
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
*proest* 'rare taal' je eigen nick bestaat ook uit deze 'rare taal'... Het heet creatief met taal.-CKY2K- schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:32:
OMG ik kan echt nooit aan dat rare taaltje wennen geloof ik. Ben ik toch een beetje te oud voor..
maargoed. FYI hax0r=hacken en l33t3=gaaf. ohja en FYI= for your information
nou ben jij ook weer helemaal bij 'opa' (Geboortedatum 09 december 1977)
Pardon? CKY staat gewoon voor Camp Kill Yourself dus niks crea met taal gewoon een afkorting...
Enne pas op met dat opa he, is al moeilijk genoeg zo dicht bij de 30 
Enne dat Haxor kan ik nog wel volgen maar van dat andere kan ik echt geen gaaf maken...
Enne dat Haxor kan ik nog wel volgen maar van dat andere kan ik echt geen gaaf maken...
[ Voor 22% gewijzigd door -TheNose- op 28-12-2004 21:05 ]
ik vind het allemaal maar FUBAR...doe ik ook een duid in het zakje alleen weten jullie beiden vast wel de betekenis
Verwijderd
Je kunt het bindingsangst noemen, ik noem het eerder: gevoel voor vernieuwingyared schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:40:
* yared misses the point
Thije heeft een soort HT-bindingsangst... of zijn HT-naam of zijn HT-logo veranderd om het halve seizoen![]()
(Thije vindt eigenlijk geen één logo perfect en houd hem daarom nooit zo erg lang.. Maar deze van Damien komt heeel erg in de buurt.. Vindt het een mooi logo!)
@Damien dat nieuwe logo voor Sandstorm is gaaf en behoorlijk intimiderend, maar had je dat niet beter af kunnen leveren na mijn match morgen tegen hem
Na alle waarschijnlijkheid wordt het nieuwe logo gepresenteerd voor de GoT cup wedstrijd tegen HHyared schreef op woensdag 29 december 2004 @ 00:29:
@Damien dat nieuwe logo voor Sandstorm is gaaf en behoorlijk intimiderend, maar had je dat niet beter af kunnen leveren na mijn match morgen tegen hem![]()
En is het een duid of een duit in het zakje?
/edit
Weet iemand nog die website waar ze je logo om kunnen bouwen zodat er weer zo'n 'bezoekersteller' bij geklust wordt?
[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 29-12-2004 00:52 ]
Hey Damien,
nog interesse in een logo-klusje?
Mijn logo is hard aan vervanging toe, maar zelf ben ik niet instaat er iets van te maken (zie huidige logo).
Wat mij betreft mag je maken wat je wilt, als het maar een beetje "stoere" uitstraling heeft.
Alvast bedankt
Team id --> zie sig
nog interesse in een logo-klusje?
Mijn logo is hard aan vervanging toe, maar zelf ben ik niet instaat er iets van te maken (zie huidige logo).
Wat mij betreft mag je maken wat je wilt, als het maar een beetje "stoere" uitstraling heeft.
Alvast bedankt
Team id --> zie sig
Xbox
Kan iemand me vertellen of ik mijn personeel zo een beetje op orde heb? Ik speel zoals jullie inmiddels misschien weten in de VIII en heb twee zwaar geblesseerde oudjes (vandaar zoveel doktoren):
Keeperstrainers:1
Assistent-trainers:9
Sportpsychologen:0
Woordvoerders:3
Economen:0
Fysiotherapeuten:1
Dokters:10
Kwa geld is het zo wel te doen, weet alleen niet of het handig is om na de blessures de doktoren aan te houden of niet en heeft die ene fysiotherapeut wel nut? Of is dat te verwaarlozen?
Kwa geld is het zo wel te doen, weet alleen niet of het handig is om na de blessures de doktoren aan te houden of niet en heeft die ene fysiotherapeut wel nut? Of is dat te verwaarlozen?
Nou nou mijn logootjes slaan aan 
Heb nu een wachtlijstje zelfs hehe.
Zal proberen nog vandaag of morgen voor de 3 wachtende wat in elkaar te draaien
Moet lukken!
Heb nu een wachtlijstje zelfs hehe.
Zal proberen nog vandaag of morgen voor de 3 wachtende wat in elkaar te draaien
Moet lukken!
Heb het er maar druk mee 
hamZasport had nog geen logo en het moest iets met een schaap worden
hamZasport had nog geen logo en het moest iets met een schaap worden

Ik moet zeggen goede logo skills Damien!
Verwijderd
Yep, unsigned.
Zo, ff geleden dat ik hier gepost heb...
Alvast een zwaar gelukkig 2005 toegewenst, mensen!
@Damien...Natuurlijk is het logo van HvP al wereldwijd beroemd...Maar, mocht je de tijd en ideeen hebben om van dit moeilijke logo iets te maken...You can try it...
De ballotage commissie is streng, maar dat maakt de uitdaging ook groter
De ballotage commissie is streng, maar dat maakt de uitdaging ook groter
Hahaha ik @HVP Ik zou het niet druven mijn vingers te verbranden aan dat geweldige logo van jou 
Maar als ik tijd over heb zal ik eens een gooi doen
Ben er nog niet helemaal mee klaar maar om alvast een idee te krijgen van MicroMania's logo waar ik nu mee bezig ben:
Ben er nog niet helemaal mee klaar maar om alvast een idee te krijgen van MicroMania's logo waar ik nu mee bezig ben:

[ Voor 37% gewijzigd door Swanfield op 29-12-2004 10:01 ]
Heb in de 7e ook een lange tijd 9 ass. trainers gehad maar kan het nu echt niet betalen dus ik doe het zonder.....het ligt er dus echt een beetje aan hoe je er economisch voorstaat....ik sta nu namelijk -240.000 en heb dat aan het einde van het seizoen wel opgelost waarschijnlijk...-CKY2K- schreef op woensdag 29 december 2004 @ 08:27:
Kan iemand me vertellen of ik mijn personeel zo een beetje op orde heb? Ik speel zoals jullie inmiddels misschien weten in de VIII en heb twee zwaar geblesseerde oudjes (vandaar zoveel doktoren):
@HVP

Hahaha, het is een mannensport he
Maar, als ik een vrouw was, had ik dit mooi gevonden..
Maar, als ik een vrouw was, had ik dit mooi gevonden..
@ HVP was een geintje he
zal me wel eens buigen over je logo 
Voor de vuurvliegen. Ik heb nog niet veel helaas....heb alleen dit nog maar:

Wow, geweldigDamien2004 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:43:
Hahaha ik @HVP Ik zou het niet druven mijn vingers te verbranden aan dat geweldige logo van jou
[afbeelding]
Xbox
Speel wedstrijd in de bergen van Oostenrijk. Kom ik er net achter dat ik een lange speler heb: De snelle bewegingen van de technische Martin Thurner waren te veel van het goede voor de lange en ietwat trage Folkert Springer, die soms flink te kijk werd gezet.
Nooit geweten...Hij heeft wel Koppen, misschien dat daaraan de link wordt gekoppeld van lang.
Nooit geweten...Hij heeft wel Koppen, misschien dat daaraan de link wordt gekoppeld van lang.
duit of duid, het blijft NAAR alle waarschijnlijkheidSandyman538 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 00:51:
[...]
Na alle waarschijnlijkheid wordt het nieuwe logo gepresenteerd voor de GoT cup wedstrijd tegen HH![]()
En is het een duid of een duit in het zakje?
/edit
Weet iemand nog die website waar ze je logo om kunnen bouwen zodat er weer zo'n 'bezoekersteller' bij geklust wordt?
Met de na en naar heb ik altijd wat problemenJoss schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:02:
[...]
duit of duid, het blijft NAAR alle waarschijnlijkheid
Iedereen succes in de GoT cup vanmiddag, behalve Yared
Ik verwacht thuis in eigenhuis een geweldige afslachting van mijn B team 
Misschien valt het mee en kom ik er achter dat ik ineens allemaal spelers heb met 5 sterren hehe wie weet
Misschien valt het mee en kom ik er achter dat ik ineens allemaal spelers heb met 5 sterren hehe wie weet
Het zou je maar gebeuren he?Damien2004 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:11:
Ik verwacht thuis in eigenhuis een geweldige afslachting van mijn B team
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Ik ben als dank supporter geworden van Damien.. Hij levert echt topwerk af 
Damien is gooooooeeeeddd!!!
Damien is gooooooeeeeddd!!!
You rule!Damien2004 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:47:
[afbeelding]
En gelukkig weet ik nu ook wat die latijnse tekst betend
(Spelen om te winnen)
Dank u dank u
Word er helemaal verlegen van
Helaas kan ik pas 3 januari weer verder denk ik met de logo's want dan moet ik weer werken
Misschien dat ik nog het één en ander thuis kan afronden
Word er helemaal verlegen van
Helaas kan ik pas 3 januari weer verder denk ik met de logo's want dan moet ik weer werken
Verwijderd
Damien, hier je baas.Damien2004 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:57:
Dank u dank u![]()
Word er helemaal verlegen van![]()
Helaas kan ik pas 3 januari weer verder denk ik met de logo's want dan moet ik weer werken![]()
Zou je even op m'n kantoor kunnen komen!!
Edit: Btw, de logo's zien er prachtig uit!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 13:37 ]
Hij heeft nog een kerstpakket overVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:57:
Damien, hier je baas.
Zou je even op m'n kantoor kunnen komen!!
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Het logo wat Damien geklust heeft is doorgevoerd bij SandstorM, nog vlak voor de GoT cup meeting tussen HH en SandstorM. Tevens zijn hierdoor nieuwe tenue's aangeschaft, en dat allemaal dankzij Damien
lol Sandyman uh Sandstorm, naar alle waarschijnelijkheid heb je een makkelijke match met al mijn blessures 
Damien gaat lekker
* yared houdt wel van logootjes, geile dingetjes om te zien wat er allemaal mogelijk is.
Ik zou alleen die van HVP niet veranderen, die is gewoon zo lelijk dat ie weer goed is
* yared is nog op zoek naar het logocounter dingetje maar kan niet eens zijn eigen vorige logo vinden
Ergens een textfile maar ben verzand geraakt in opruimen
Damien gaat lekker
* yared houdt wel van logootjes, geile dingetjes om te zien wat er allemaal mogelijk is.
Ik zou alleen die van HVP niet veranderen, die is gewoon zo lelijk dat ie weer goed is
* yared is nog op zoek naar het logocounter dingetje maar kan niet eens zijn eigen vorige logo vinden
Ergens een textfile maar ben verzand geraakt in opruimen

[ Voor 23% gewijzigd door yared op 29-12-2004 14:07 ]
Aargh, ik krijg mijn verdedigers niet verkocht
Volgens de TPE van HAM moeten ze meer opleveren dan waar ik ze te voor te koop heb gezet, maar in ben bang voor de deadline morgen. Waarom is het aan het begin van het seizoen zo veel makkelijker? Ik wilde alvast nieuwe trainees kopen voor vanavond 
Maandag gingen ze er ook al niet uit
Maandag gingen ze er ook al niet uit
[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 29-12-2004 14:11 ]
Als de deadline morgen is beginnen ze waarschijnlijk morgen pas met bieden? 
Komt bij mij namelijk erg vaak voor...
* -TheNose- heeft ook twee ex-trainees in de verkoop staan die plaats moesten maken voor twee 17 jarigen...
Komt bij mij namelijk erg vaak voor...
* -TheNose- heeft ook twee ex-trainees in de verkoop staan die plaats moesten maken voor twee 17 jarigen...
Graag gedaan hoorSandyman538 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:57:
Het logo wat Damien geklust heeft is doorgevoerd bij SandstorM, nog vlak voor de GoT cup meeting tussen HH en SandstorM. Tevens zijn hierdoor nieuwe tenue's aangeschaft, en dat allemaal dankzij Damien
Succes iedereen dadelijk
Voor de mensen die een logo counter willen: Klik
Ik had ook ooit ff zo'n counter, maar ik kwam er eigenlijk al snel achter dat het leeuwendeel van de hits van mezelf afkomstig waren

@damien en andere logo kunstenaars; in welk programma bouwen jullie zoiets ei'k
illustrator? (dit is geen request, ik doe het liefst altijd alles zelf
)
@damien en andere logo kunstenaars; in welk programma bouwen jullie zoiets ei'k
[ Voor 40% gewijzigd door j_du_pee op 29-12-2004 14:58 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Ik moet ook maar eens gaan denken aan een logo, maar dat is redelijk brak verzinnen als je je nick als teamnaam gebruikt. Misschien aan het eind van het seizoen maar aanpassen
Dit topic is gesloten.