Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.995 views sinds 30-01-2008

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Pewwy schreef op donderdag 23 december 2004 @ 08:42:
[...]
Lol, en iedereen mij raar aankijken omdat ik me schuldig voel tegenover mijn zoontje met Sinterklaas. Anyway, ik kan me er wel in vinden ;)
Ik zie kerst meer als een datum dat je gewoon de familie kan zien omdat het dagen zijn dat iedereen dan vrij heeft.
Gewoon op normale dagen heb je niet altijd de tijd om elkaar te zien en met kerst of verjaardagen is dat wel.

Commercieel is het natuurlijk wel maar dat zijn verjaardagen, valentijn, pasen, sinterklaas en binnenkort de ere divisie voetbal ook :)

Ik vind kerst tot nu toe altijd gezellig, niet geforceerd maar gewoon lekker met de familie zijn. En niet zo dat we dus heel de tijd verplicht zijn rond de tafel met een paar kaarsjes te zitten maar gewoon bij elkaar in het zelfde huisje. Daarnaast hoeft het van mij niet om kadootjes te kopen maar helaas ontkom ik daar niet aan ;(

Kan mij voorstellen dat er mensen zijn die kerst geforceerd gezellig doen vinden maar daar tegen over zijn er natuurlijk ook mensen die het gezellig vinden om eindelijk eens met de familie samen te zijn :)

Maar commercieel ach dat is alles tegenwoordig. Dadelijk de samenvattingen van het voetbal dan tijdens de samenvatting reclame. Ik denk dat er dadelijk meer reclame word geshowd dan voetbal :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 02:03:
[...]

De kerstman bestaat niet eens. Het is een verbastering van sinterklaas. Een rede temeer om er absoluut niet aan mee te doen.
Vind het vervelend dat ik het je moet vertellen, maareh SINTERKLAAS bestaat ook niet! ;)

[ Voor 63% gewijzigd door -TheNose- op 23-12-2004 10:01 ]

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Jongens, het gaat echt teveel Offtopic, ik wil er best over meelullen, maar niet in topic op GoT, open dan ff eentje op gottrick ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@sandyman ben er klaar voor.
Nog geen tijd gehad om te kijken op de cupsite, maar het uitdagen/accepteren komt goed.

Gezelligheid volgens Heintjebier: plop, flesje open, gezelligheid, klaar, geen gezeik >:)

@Foray blijft bagger, maar agh het risico was er en je hebt er van geprofiteerd zolang het duurde dus echt slecht zal het niet voor je zijn toch?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Verwijderd

Gisteren met mijn wonderbaarlijke verdediger met matig wingen (TSI 14.000) verkocht voor 3.25 mln. Ik heb hem wel 4x te koop gezet voor 3 mln, maar dit toch niet verwacht. Lijkt zelfs een beetje op de prijzen van 2 seizoenen geleden.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
Gister met 5-0 gewonnen in de GoT cup, maar wel een 30-jarige middenvelder voor 3 weken blesseerd. Hopelijk is ie dan ook echt weer terug, dat weet je met die oudjes ook nog niet zo.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

ik heb gisteren met 7-0 gewonnen ook 12 uit 4 nu nog ff hein op visite krijgen. ook hij heeft 12 uit 4 dus dit wordt de strijd voor de nummer 1 en 2 ik heb in ieder geval genoeg aan een glijk spel aangezien ik het beste doelsaldo heb van iedereen die meedoet aan de GoT-cup :P

wedstrijden : 8-1, 5-0, 6-2 , 0-7 niet echt slecht zal ik maar zeggen :P

• Swanfield
Ja de transfermarkt ligt aardig op zijn gat of weet zo nu en dan te verbazen... weet iemand hier een verklaring voor? Einde van het seizoen wellicht?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Damien2004 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:54:
Ja de transfermarkt ligt aardig op zijn gat of weet zo nu en dan te verbazen... weet iemand hier een verklaring voor? Einde van het seizoen wellicht?
Lijkt me meer dat iedereen aan het sparen is voor een arenaupgrade voordat de prijzen stijgen en dus even geen geld voor spelers over heeft.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 23 december 2004 @ 09:58:
[...]

Vind het vervelend dat ik het je moet vertellen, maareh SINTERKLAAS bestaat ook niet! ;)
DAMN! daar gaat mijn leven :(

gerard joling wordt het helemaal deze winter!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 14:04 ]

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:01:
[...]

Hahaha geweldig! _/-\o_

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:01:
[...]

Niet erg, met jouw kwaliteiten kan je nog altijd een cabaretje beginnen in de stijl van hans teeuwen - youp van het hek B)

Life is simple, make choices, don't look back...

• Little Bear
  • Niet online
SpeedAddict schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:35:
Gister met 5-0 gewonnen in de GoT cup, maar wel een 30-jarige middenvelder voor 3 weken blesseerd. Hopelijk is ie dan ook echt weer terug, dat weet je met die oudjes ook nog niet zo.
Je kan hopen, maar ik zou het toch niet te hard doen. 30+ geneest nu eenmaal enorm moeilijk. Daarom spelen de meesten dus met een volledig B-team in friendlies

• Little Bear
  • Niet online
Tommilio schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:16:
Zat is effe te denken he maar als je nou gewoon conditie training doet is dat niet een perfecte training waar heel veel geld mee te verdienen is.....bedoel kijk wel is in buddy bv een goed positiespel en dan het verschil tussen laag en hoge conditie zit soms bv al een verschil in van 60.000 dus moet dat bij betere spelers nog veel groter zijn......

iemand die hier een mening over heeft :P

vast wel neem ik aan :D
Kan me wel vinden in deze visie. Als je de transferlijst afgaat naar spelers met goed op een hoodstat en waardeloos/slecht conditie en deze dan optraint naar goed/uitstekend conditie om dan te verkopen kan je er wel eens veel meer voor terugkrijgen. Komt dan ook nog bij dat je even 50 trainees kan hebben :7

Nadeel is natuurlijk wel de vorm die omlaag gaat. Maar bij mij is de vorm ook al 8 weken na omlaag sterk dalende en ik train nog geen conditie.

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

damn zeg, ik keek net eens op http://www.dandy.at/managers.html naar de wachtlijsten (spanje 11307 :o )

Ik kijk daar best vaak en al best lang, maar besef me nu pas dat met "%age full" percentage full wordt bedoelt en dus niks met age = leeftijd te maken heeft :'( :D

ik snapte er al niks van :P

offtopic:
@little bear: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif ;)

[ Voor 20% gewijzigd door j_du_pee op 23-12-2004 14:10 ]

Wacht op antwoord

Verwijderd

Little Bear schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:05:
[...]

Niet erg, met jouw kwaliteiten kan je nog altijd een cabaretje beginnen in de stijl van hans teeuwen - youp van het hek B)
youp dan wellicht. hans zuigt. was ooit leuk in 94 maar is nu een uitgemolken koe met dito grappen.

conditie is zeer belangrijk bij middenvelders. mijn uitstekende +5 IM haalt maar 2,5* in redelijke vorm en dat komt alleen doordat ie maar matige conditie heeft.

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Little Bear schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:09:
[...]

Kan me wel vinden in deze visie. Als je de transferlijst afgaat naar spelers met goed op een hoodstat en waardeloos/slecht conditie en deze dan optraint naar goed/uitstekend conditie om dan te verkopen kan je er wel eens veel meer voor terugkrijgen. Komt dan ook nog bij dat je even 50 trainees kan hebben :7

Nadeel is natuurlijk wel de vorm die omlaag gaat. Maar bij mij is de vorm ook al 8 weken na omlaag sterk dalende en ik train nog geen conditie.
Tja dan moet je dus misschien kiezen voor een overgang seizoen bijvoorbeeld als je al weet dat je toch niet het seizoen gaat redden of overleven bijvoorbeeld ik denk dat ik is ga kijken of dat niet wat is :D

• yared

yared

No Scope, Bitch!

w00t Jdu_pee, dan wordt Spanje eveneens een grote speler :D
Toch maar naar Jamaica dan emigreren, morgen je nieuwe team en allemaal U20 :9

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Tommilio
Oei oei ik zie een probleem voor komende zondag.....

2e kerstdag thuis met z'n vieren eten paps mams en zus.....maar!!!!!
moet spelen tegen de nr.1 en winnen of gelijkspel is nodig om promotie nog een kans te geven dus heel spannend....nu maar hopen dat we op tijd klaar zijn met eten dat ik het mooi kan volgen :)

Verwijderd

Hoppa! m´n niewe middenvelder is binnen, wereldklasse +2, matig passen en goed SP. (mede dankzij koendb, waarvoor nogmaals bedankt :))

@ metalmeijer: pfff, belachelijk bedrag zeg voor die speler. Geluksvogel!!

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 20:18 ]

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Tommilio schreef op donderdag 23 december 2004 @ 19:15:
Oei oei ik zie een probleem voor komende zondag.....

2e kerstdag thuis met z'n vieren eten paps mams en zus.....maar!!!!!
moet spelen tegen de nr.1 en winnen of gelijkspel is nodig om promotie nog een kans te geven dus heel spannend....nu maar hopen dat we op tijd klaar zijn met eten dat ik het mooi kan volgen :)
Gewoon laptop meenemen naar beneden en aan tafel HT volgen...niets is gezellig tijdens de kerst dan met je hele familie je HT wedstrijd volgen! :Y)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Tommilio
Haha is dat even een goed idee.....en dan zelf het verslag presenteren.....komt dat schoooooooooot!!! :D

• Ottooo
  • Laatst online: 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

Mijn nieuwe spits is nu eindelijk ook binnen :)

Het is al wel 30 jaar oud, maar hij is goed voor 3 sterren (ten opzichte van 2 bij mijn huidige 2de spits, nr 1 is ook goed voor 3) en met 63k was het naar mijn mening een goede koop. :)

Ik heb er wel een basis-middenvelder voor moeten verkopen, maar 1 van mijn trainees zit dicht tegen een stijging in positiespel aan (met een beetje geluk morgen al :p ) en die zal in zijn plaats komen.

Volgende doel is het sparen voor een nieuwe trainer. Wat raden jullie aan voor de VI?
Dit is mijn huidige coach:
code:
1
2
3
4
49 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een matig coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
ik heb zelf een goed/slecht en bevalt prima (alhoewel ie nu goed/waardeloos is) sommigen zeggen dat je beter redelijk/redelijk kan kopen, maar over 2 seizoen koop je dan toch weer een goede dusja... (bovendien ben je ook niet van plan om meteen te promoveren denk ik? dus zoveel maakt de leiderschap uiteindelijk niet uit)

Verwijderd

Minder dan n goede coach zou ik in ieder geval niet doen. Leiderschap is mooi meegenomen maar op het moment is de training nog het belangrijkste bij mijn clubbie. Komend seizoen speel ik voor het eerst in de VI en eerlijk gezegd verwacht ik dat ik daar enkele seizoenen blijf hangen. (is wel de planning in ieder geval ;) ) Op den duur koop ik denk ik een goede (misschien uitstekende) keeper met matig/redelijk ervaring en redelijk/goed leiderschap om er dan na 2 tot 4 seizoenen een goede coach met dus dat hoge leiderschap van te maken. Misschien dat ik komend offseason eens ga zoeken, na zondag heb ik toch 3 WO's...... Ik moet me toch ergens mee bezig houden. ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Nou, ik kan wel van plan zijn om te promoveren, maar eerst moet ik er maar eens voor zorgen dat ik niet degradeer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
leuke training :9
Vorm: +11/-0
Verdedigen: +2 (18j uitstekend, 17j uitstekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Vorm: +3 -5
Positiespel: +3 (28j formidabel, 18 jaar formidabel, en een winger)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Snap er niks van train ik algemeen omdat een hoop spelers de afgelopen weken flink achteruit zijn gegaan.....zondag de nr1 op bezoek dus verwacht lekkere training iets van +10 vorm minstens

tu:
+3 en -1 vorm |:(

Flink waardeloos dus :(

Nu maar hopen dat hattrick een leuk kerstcadeautje heeft gekocht in de vorm van een super yp....anders wordt het huilen met de kerst :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Lekkere TU voor de verandering:

PM +3 (2x18jr outstanding/uitmuntend, 22jr magnificent/wonderbaarlijk)
Vorm -4/+6
TSI -290/+5900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mijn TU was voor de tweede keer achter elkaar lekker :)

Def +2 (2 man naar uitstekend, dus die mogen weg :))
Vorm +1/-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 17:31

Quintus

Eg wel! Dus....

TU
Vorm +3/-6
Pos +2 (18 jarige naar formidabel en een 17 jarige naar goed)
TSI per saldo gelijk

Zondag de strijd om plaats 4 in de leageu vorige keer piccend uit gelijk gespeeld met 0-0 hoewel hij sterker is. Nu thuis dus dat wordt duimendraaien. Bij winst kom ik in punten gelijk.

Alvast fijne kerst (Exept H3!N ? toch:D? en tot na het weekend allemaal.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hoe groot is het niveauverschil als je naar 8 promoveert? Ik kan namelijk wat bijkopen als mijn verdedigers verkocht zijn, waarschijnlijk middenvelders of wingers, maar aan wat voor stats moet ik denken om daar boven gemiddeld te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Ottooo schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:43:
Ik heb er wel een basis-middenvelder voor moeten verkopen, maar 1 van mijn trainees zit dicht tegen een stijging in positiespel aan (met een beetje geluk morgen al :p ) en die zal in zijn plaats komen.

[/code]
Het goede nieuws over die trainee is dat hij inderdaad gestegen is in zijn positiespel (redelijk -> goed), het wat mindere nieuws is dat zijn vorm met twee punten is gedaald en hij dus niet in de basis zal starten a.s. zondag. :(

Wat ook weer fijn was. Een ervaren middenvelder die ik 2 weekjes terug had gekocht is ook gestegen in positiespel, ook van redelijk -> goed. Dus dat was weer een mooie meevaller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste wereldklasse verdediger :) . Heb ik aan het eind van de week 6 mln om 1 middenvelder te kopen. Verder was de update nogal standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:58

GaMbiNo

1337

Mijn eerste 19 jarig briljant middenvelder... :)
Verder een vormdaling maar dat mag ook wel als de gemiddelde vorm bijna solid is. :+

Volgende week weer 2 positiespelstijgingen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Eindelijk weer eens een goede training !
Goede TSI overal erbij, en de vormdip houd ook eindelijk eens op.
Kijken wat het zondag wordt met die spelertjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben volgens mij behoorlijk hard genaaid. Mijn verdediger(goed verdedigen en nog redelijk passes) met matig ervaring van 29 jaar is voor 65000 verkocht :( Dat klopt toch niet? ik had wel het dubbele verwacht.
ik had zo hard geld nodig :(

tering spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:20:
Ik ben volgens mij behoorlijk hard genaaid. Mijn verdediger(goed verdedigen en nog redelijk passes) met matig ervaring van 29 jaar is voor 65000 verkocht :( Dat klopt toch niet? ik had wel het dubbele verwacht.

tering spel
voor die prijs had ik hem ook wel willen kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
net nieuwe trainee gekocht nu mn uitmuntend pm-er eindelijk verkocht is voor iets meer dan 1M, ben er redelijk tevreden mee opzich
Robert Tudorache (49929393)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 827 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: afc hilversum
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

[ Voor 6% gewijzigd door kroeske op 24-12-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:20:

tering spel
Tsja als je een minimum prijs hebt voor jezelf, dan moet je hem er daarvoor opzetten. Of je moet tijdens het einde van de deadline zelf gewoon bieden als je hem voor dat bedrag niet kwijt wil...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had hem er verkeerd opgezet ja, maar dan nog. hij is minimaal 100k waard. bah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, leuke TU met zondag de kampioenschapswedstrijd op het programma.

Verdedigen: +2 (19j naar uitstekend zoals verwacht en n 17j naar uitstekend na 7 weekjes :) :) )
Vorm: +9/-4 (m'n 2 beste trainees achterin in totaal 3 stappen in vorm omhoog!!)
TSI: +1550/-450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoT Toto ******

Mensen, vergeten we de toto niet in te vullen. Dit weekend zal niet iedereen tijd hebben om deze in te vullen. Dus vandaar deze vroege reminder!

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff opscheppen .. Hey Kroeske, check mijn 2 trainees:
Sigurd Adserballe (46437397)
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Speciality: Powerful

Nationality: Danmark
Total Skill Index (TSI): 5 390
Wage: 1 038 €/week including 20% Bonus
Owner: HARDTRANCE
Warnings: 0

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: formidable Passing: passable
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: inadequate Set Pieces: weak

Career Goals: 2
Career Hattricks: 0
League goals this season: 2
Cup goals this season: 0
Gunnar Foldgast (46853613)
17 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Nationality: Danmark
Total Skill Index (TSI): 4 690
Wage: 943 €/week including 20% Bonus
Owner: HARDTRANCE
Warnings: 1

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: formidable Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: passable Set Pieces: inadequate

Career Goals: 3
Career Hattricks: 0
League goals this season: 2
Cup goals this season: 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:57:
OMG :o hoeveel heeft dat je bij elkaar gekost :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen de 6 miljoen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waste of money... If you ask me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo? Deze bikkels komen in het Deens Elftal (eerst U20). 2 Innermids van HARDTRANCE, die ook nog eens vette ervaring krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:57:
Leuke spelers... maar ook een heel stuk duurder (die van mij net gekocht voor 350K)
maar ben zeker jaloers op je, met zulke tallentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ 8-bit, hijmen aka manager van BZF was vergeten de 8-bit in te vullen, verder had ik geen 8-bit [onbegrijpelijk;)] in de wachtrij staan, dus de 8-bit kotm zodra ik hem binnen heb!

@ Fonz, mooie talenten, maar erg duur, en wate of your money zo aan het einde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tevreden over m´n TU:

value: +3360/-720
form: +7/-1

A-team is goed genoeg in vorm om m´n sterrenrecord te verpulveren :)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:26:
@ 8-bit, hijmen aka manager van BZF was vergeten de 8-bit in te vullen, verder had ik geen 8-bit [onbegrijpelijk;)] in de wachtrij staan, dus de 8-bit kotm zodra ik hem binnen heb!

@ Fonz, mooie talenten, maar erg duur, en wate of your money zo aan het einde...
Ga hem zo snel mogelijk invullen en opsturen. Volgend jaar ofzo B)

Ik wens jullie allemaal, en speciaal H3!N, een fijne kerst. Dat we op 2e kerstdag allen maar van onze schoonmoeder de computer tijdens het courmetten aan mogen zetten. Amen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Even weer een noobvraagje om de sleur te doorbreken :P
Vanaf wanneer gaan spelers kwaliteit inleveren? Vanaf welke leeftijd dus?
Ik moet voor volgend seizoen nog een paar oudjes met kwaliteit kopen om mijn twee huidige 34ers in de selectie te vervangen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
-CKY2K- schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 21:21:
Even weer een noobvraagje om de sleur te doorbreken :P
Vanaf wanneer gaan spelers kwaliteit inleveren? Vanaf welke leeftijd dus?
Ik moet voor volgend seizoen nog een paar oudjes met kwaliteit kopen om mijn twee huidige 34ers in de selectie te vervangen... :(
Het vroegst wat ik ooit heb meegemaakt of over gelezen is 27.

Zelf houd ik bij aankopen altijd een maximumleeftijd van 25 aan, dan kunnen ze nog minstens een heel seizoen probleemloos mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prettige kerst allemaal he.
Om jullie cadeau´s maar vast te verklappen.

Jullie zullen allemaal een paraplu vinden onder de boom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:43:
[...]

Ga hem zo snel mogelijk invullen en opsturen. Volgend jaar ofzo B)

Ik wens jullie allemaal, en speciaal H3!N, een fijne kerst. Dat we op 2e kerstdag allen maar van onze schoonmoeder de computer tijdens het courmetten aan mogen zetten. Amen O-)
thnx jij ook he :)
maar ik heb er geen hekel aan hoor, aan de kerst an sich, wel aan de manier waarop. maar genoeg daarover. ik ga me even 2 dagen lang bij moeders de vrouw vol eten en drinken en dan kan ik weer 6 maanden op droge crackers teren op mijn kamer :D

ho ho ho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Het is hier met kerst toch tamelijk aan de stille kant. Iedereen voer aan het naar binnen werken? :9

Damn... ik krijg gewoon mijn YP met redelijk scoren en matig passen, 18 jaar, niet verkocht voor 8k 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Sandyman538 op 25-12-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
O jee, o jee wat een feest....

Concept openingspost staat nu in elkaar. Doe maar rustig aan met posten, geeft mij nog wat lucht... Fijne dagen !!!

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh.. op is toch gewoon copy paste van de vorige 30 keren? of heb ik het nou mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 21:49:
euh.. op is toch gewoon copy paste van de vorige 30 keren? of heb ik het nou mis?
Ware het niet dat er een ge-update-te versie aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Normaliter op donderdag, maar door enkele probleempjes, wederom op zaterdag, de enige echte kerst 8-bit! :Y)

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : HIJMEN!

Afbeeldingslocatie: http://www.betervlees.nl/hijmen/bzf.gif

Hijmen Kreuger, 21 jaren oud, wonend in Loenersloot. Loenersloot?? Ja Loenersloot. Een plaats slechts bekend bij de grootste topografen van onze tijd. Omdat in dit plaatsje, waar mens en vee om 6 uur bijeen gedreven worden, weinig te beleven is en omdat het voetbal van Hijmen zijn favoriete cub ook al niet voor al te veel amusement zorgt, besloot deze Tweakeroid zich aan te melden bij ons aller hattrick. Inmiddels zit Hijmen in zijn achtste seizoen binnen hattrick wat hem tot de vierde divisie gebracht heeft. In deze divisie waar hij gezelschap krijgt van onze grote vriend hoedje van u weet wel, gaat het niet voor de wind met zijn BZF. Een zevende plek brengt hem onder de degradatiestreep. Reden genoeg om hem een hart onder de riem te steken! Spam zijn gastenboek vol want Hijmen is deze week user van de week! Hijmen de gekste!

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Die is afgeleid van mijn favoriete real-life voetbalclub PSV. De
letters B, Z en F klinken aan het eind van een woord (bijna) hetzelfde
als P, S, en V.

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

De gebruikelijke blunder aan het begin: een volslagen achterlijke
stadion-upgrade. De preciese cijfers weet ik niet meer, maar ik had
geloof ik even veel VIP-rooms als staanplaatsen...

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Ik ben een paar keer zeer ingenomen geweest met een YP, waarvan de
beste 685.000 euro opbracht. Verder heb ik een keer een 'zeer hoog
uitmuntend' middenveld gehaald (goddelijk + nog wat volgens de oude
ratings).

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Ik zou het maken van meerdere standaardopstellingen mogelijk maken.
Dat scheelt af en toe ergernis over gemiste training...

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Over het algemeen boeit het live kijken me niet zo heel erg, tenzij ik
samen met anderen meerdere teams kijk. Ik heb weleens geprobeerd
Hattrick te kijken via mijn telefoon (i-mode), maar dat werkt helaas
niet.

6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Ik train scoren en speel dus geregeld AIM. Ik denk erover om na scoren
over te stappen op verdedigen en counter te gaan spelen.
Het lijkt me leuk als er nog meer tactieken komen, zoals 'lange bal',
'totaalvoetbal' of 'opbouwend'.

7. Wat zou je graag anders zien binnen hattrick? Denk aan bijvoorbeeld
een beker per divisie, een champions league, eetstandjes bij het
stadion etc.

Een champions league lijkt me een leuk idee, hoewel dat niet haalbaar
lijkt te zijn doordat het niet of nauwelijks in het rekenschema van
Hattrick past. Een beker per divisie en eetstandjes zie ik niet
zitten; een divisiebeker is niet echt realistisch en die eetstandjes
zorgen alleen maar voor extra formulegepruts. Als ik dat leuk zou
vinden kocht ik wel een Hamburger Tycoon o.i.d. :)

8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

Seizoen 65536, dan krijgt de seizoenteller een overflow.

De wisselvraag van de vorige week

Ik had er hierboven al iets over gezegd. Lijkt het je te
verwezenlijken dat je de wedstrijd 3d(desnoods 2d) kan volgen(en ook
later terug te zien) en zou hier animo voor zijn en hoe zou het
technisch haalbaar kunnen zijn?

Het is haalbaar denk ik, volgens mij is er ook een Online Soccer
Manager die zoiets doet. Het lijkt me wel aardig, maar zo vind ik het
ook leuk.

De nieuwe wisselvraag

Stel dat Hattrick een vrouw was, wat dan?

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: MetalMeijer
Wil jij net als Hijmen de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 362199

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/GoT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
krijg mijn uitstekend +3 verdediger + matig positiespel niet aan de straatstenen kwijt voor (slechts) 650k :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Leuke 8bits weer :)
Vergeet je hem niet op gottrick te zetten?

Pff zit vol van het eten... *burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Leuke 8-bits, blijft een goed onderdeel :)

Ik zit nu volgens mij voor het eerst te wachten totdat ik een jeugdpull kan doen. Meestal zit ik hier rond de klok van 5 met mijn brakke kop... Nu kan ik eerst nog even lekker tandjes poetsen, en zo mijn jeugdpull presenteren, hopelijk... :)

/edit

Nou mijn 19-jarige Jelle-Jan IJmker is voor het laatst gezien met een groot glas bier in de plaatselijke kroeg. Zijn gloriedagen zijn duidelijk alweer voorbij. Ach ja, jammer. Volgende keer dus maar niet weer wachten totdat ik kan pullen ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Sandyman538 op 26-12-2004 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:55:
Leuke 8bits weer :)
Vergeet je hem niet op gottrick te zetten?

Pff zit vol van het eten... *burp*
done!

nog ff kwartiertje wachten op mijn kerstcadeau >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Iedereen blijft op om zo te pullen zie ik >:)

/edit
Geen kerstkado voor mij... :'(

/edit2
Ho! Het is een clown :+

[ Voor 57% gewijzigd door Royz op 26-12-2004 02:15 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:06:
8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

Seizoen 65536, dan krijgt de seizoenteller een overflow.
[afbeelding][/center]
LOL!!
INTje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mijn pull is opgestaan en meteen weer gestorven zeg maar :p
TSI 120 :(

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Whoehoew de mijne was maar 20! 8)7

Overigens leuk geschreven:
http://groups.msn.com/Hat...ginas/interviewclown.msnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
Heb wel best weer een oke pull... die van vorige week voor 161K, deze moet ook wel zoiets opleveren hoop ik. iig staat ie vanaf morgen op de tl.
David Bijveld (50168837)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 682 €/week
Eigenaar: afc hilversum

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
WoW.. ik heb een leuke pull :D
Mijn kerstcadeautje is binnen :P
Enig idee wat ik hier voor kan vangen?
Danny Meurkes (50213461)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Snel

Total Skill Index (TSI): 1 390
Loon: 630 €/week
Eigenaar: Kweenie19

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweenie schreef op zondag 26 december 2004 @ 10:12:
WoW.. ik heb een leuke pull :D
Mijn kerstcadeautje is binnen :P
Enig idee wat ik hier voor kan vangen?

[...]
Eh, hij heeft net niks. Hij wordt bijna 19, hoge TSI, maar dat kom door de vele matig en redelijk. Als je enig idee wilt hebben wat je hier voor kan vangen, moet je ff transfervergelijking klikken of zelf zoeken op spelers met vergelijkbare stats.

omfg, 1 dag gehad, nog 1 dag te gaan. Succes allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

kopje thee, 100K yp, leuke 8bits, fijne kerstochtend zo :D
hehe stack overflow, hattrick.org ended

geinig interview dat van die clown, maar 1 ding klopt echt niet
- Ja, ja dankjewel, maar je bent dus geen Coach?
Nee, nooit.
ik heb er eentje die coach wordt... nog1 stapje ervaring en hij is er klaar voor.

sowieso ben ik vna mening dat een 'clown' een ingebouwde gadget is, die alleen maximaal werkt bij een goed leider/populair.. al die neppers die werken gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
  • Laatst online: 07-12-2022
Ivano Daamen (50220991)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 581 €/week
Eigenaar: Whoozer

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

En dan ook nog een beetje positie en vleugel en leiderschap...

Hoeveel zou ik hier voor krijgen?
EN wat denken jullie dat slimmer is? Nu verkopen of wachten tot de eerste week van volgend seizoen en dan als ie net 18 is verkopen?
Ik twijfel nog wat meer opbrengt... Ik kan in ieder geval zijn TSI opschroeven door conditie en misschien 1 a 2 wedstrijden mee te laten trainen met mijn middenvelders...

Oe wat lastig, hehe

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn yp is nog even de laatste kerstinkopen aan het doen met z´n familie in het winkelcentrum. Hij zal ook niet meer terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Mijn YP was een goede keeper, dus dat wordt een onverwacht extra zakcentje voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ottooo schreef op zondag 26 december 2004 @ 13:30:
Mijn YP was een goede keeper, dus dat wordt een onverwacht extra zakcentje voor mij :)
Nice, dat had ik dus vorige week (goed 18 jaar) en daarom deze week maar weer n keeper gepulled. Redelijk en 21 jaar dit keer met TSI van 1610 dus weer wat extra centjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
vorige week een 19j goed verdedigen...

deze week

Ramon Knopjes (50217765)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 717 €/week
Eigenaar: FC Strijen

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
Opich wel ok, alleen jammer dat zijn beste hoofdstat matig is...

Ik ben wel beniewd, ik heb dus ook een 17 jarige getrokken met tsi van rond de 600, redelijk scoren, matig passen, matig leiderschap (en zwak positiespel en zwak vleugel, dat boeit niet echt maar toch).

Als ik deze speler nu verkoop haal ik volgens mij zo rond de 50.000 binnen ALS ik geluk heb...
Aangezien ik sowieso nog op conditie ga trainen deze tussenperiode en hem misschien nog wel een keer gewoon laat trainen zal zijn tsi met een beetje geluk op 800 komen.

Volgens mij krijg ik echt wel meer dan 100.000 voor een 18 jarige met deze stats en tsi van 800 in de eerste week van het volgende seizoen, of ben ik nu aan het ijlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mierenneukmode
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Die is afgeleid van mijn favoriete real-life voetbalclub PSV. De
letters B, Z en F klinken aan het eind van een woord (bijna) hetzelfde
als P, S, en V.
een v spreek je uit als veeee
een f spreek je uit als ef

hierdoor klinkt het absoluut niet als elkaar :) verder leuke 8bit hoor :D

YP was weer tenenkrommend slecht. iets met onbestaand en beste stats was rampzalig ofzo en 39 jaar oud. ik weet het niet. heb niet gekeken....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
Jeugdpull wel ok, medium solid keeper. Jammer dat ie al 21 is, maar als ik zo kijk worden ze voor ongeveer 1,5 ton verkocht, toch leuk meegenomen.

En een 30 jarige geblesseerde winger van +3 naar +2 gegaan, hopelijk geneest ie helemaal, want heb niet echt vervanging voor hem in huis :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
Nou.. me vader & moeder liggen ziek in bed

Dus ik kan me wedstrijd live volgen O-) :+

offtopic:
wat natuurlijk niet betekend dat ik ze ziek gemaakt heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
waarom zou je ze anders niet live kunnen kijken dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweenie schreef op zondag 26 december 2004 @ 19:20:
Nou.. me vader & moeder liggen ziek in bed

Dus ik kan me wedstrijd live volgen O-) :+

offtopic:
wat natuurlijk niet betekend dat ik ze ziek gemaakt heb :P
Dat zou anders een erg extreem antwoord zijn op een van de vragen in de 8-bit:

"Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?"
:+ :+

[edit]als iemand nog n spannende wedstrijd zoekt voor vanavond, ik speel uit tegen de #2 en heb aan 1 puntje genoeg voor de titel. Hierna hebben we allebei nog 3 WO's dus voor de rest boeit het niet meer zo erg. ;)

MatchID op alle servers: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sterrenrecord gebroken: 35.5* is de nieuwe maat bij FC Strijen (WO :) ) en dat terwijl ik nogwel perongeluk een B-speler heb opgesteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
SpeedAddict schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:19:
Jeugdpull wel ok, medium solid keeper. Jammer dat ie al 21 is, maar als ik zo kijk worden ze voor ongeveer 1,5 ton verkocht, toch leuk meegenomen.

En een 30 jarige geblesseerde winger van +3 naar +2 gegaan, hopelijk geneest ie helemaal, want heb niet echt vervanging voor hem in huis :X
Die geneest zeker nog. De snelheid waarmee hij dat doet is wel sterk afhankelijk van het aantal doktoren wat je hebt. Ik heb een 33-jarige geblesseerde die 3 weken geblesseerd raakte. Nu, 2 weken later, is hij nog maar 1 week geblesseerd. Maar ik heb wel 10 doktoren! Vooral ook doordat ik nog 2 langdurig geblesseerden heb.

Ook ik heb een leuke wedstrijd vanavond. Mijn team, nr. 3, moet thuis tegen de nr. 2. Bijna 39000 mensen in het stadion en er zijn al 2 middenvelders van mijn tegenstander eruit geschopt (heel lullig natuurlijk voor hem })). En het staat inmiddels 1-0 voor mijn team. Wedstrijd ID:28420338

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Aaargh, kan je kampioen worden, wordt je hele ongeslagen reeks verziekt :(
0-2 achter thuis, wel voor het eerst volle bak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Oeioei spannend ik nr 3 tegen de nr 1.....motsen 1-1 in kansen en tussenstand na 30 minuten 0-0 ....... spannend hoor :D

hmm ruststand nog steeds 0-0 alleen moet ik het zonder mijn spits doen nu en is er eentje ingekomen die weer een ster minder haalt :( maar wel 51% balbezit gna gna net iets meer :P dus er is nog hoop :)

[ Voor 47% gewijzigd door Tommilio op 26-12-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
3e plek in mn eerste jaar VI is weer terug in mijn handen, volgende week tegen de nummer 1 en ben nieteens kansloos (goede vorm algemeen genomen)
heb zin in een volle bak volgende week thuis dus

edit:
bij nader inzien... :o mijn tegenstander heeft een spits voor 2.3miljoen gekocht dit weekend die er meteen 4 inknalde, waaah

[ Voor 26% gewijzigd door Joss op 26-12-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
Tering...

Een van mijn topverdedigers eindelijk weer van zijn blessure hersteld...

Word hij weer in de eerste beste wedstrijd voor z'n poten gehakt en is hij weer geblesseerd!!!!

+ nog een redelijk goed vleugel talent!!!!

DAMN en ik kom net uit een periode waar ik 7 geblesseerden had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
Maak dat 3 geblesseerden...alhoewel, lichte blessure aan de voet en hij speelt nog door, maar damn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, 1-0 achter na de 1e helft. Ik geen kansen :( en hij 3, allemaal in de 1e 10 minuten waarvan de derde raak was. Balbezit 56% voor m'n tegenstander dus ik verwacht toch wel nog n minstens n kansje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Joss schreef op zondag 26 december 2004 @ 21:48:
3e plek in mn eerste jaar VI is weer terug in mijn handen, volgende week tegen de nummer 1 en ben nieteens kansloos (goede vorm algemeen genomen)
heb zin in een volle bak volgende week thuis dus

edit:
bij nader inzien... :o mijn tegenstander heeft een spits voor 2.3miljoen gekocht dit weekend die er meteen 4 inknalde, waaah
Ach joss goed gesprek aan gaan met je verdedigers.....tactiek veranderen in neermaaien in de 1e 10 minuten dan ligt ie er zo uit....heb jij er geen last meer van en ga je daarna netjes verdedigen, moet ook wel want dan heb je al 2 gele kaarten op zak :P haha je bent nooit kansloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
Zou wel bruut zijn als er zo'n optie in het spel zou komen...

whehehe

Maar dan moet er ook een boetesysteem etc komen... Of als een speler die overtreding maakt dat er dan een hoofdskil met 1 niveau daalt :P

Ook nandrolon en dope zouden ze in Hattrick moeten brengen... En dan natuurlijk wel met soms onverwachtte controles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:02
Knalt er een speler gewoon 3 doelpunten in de zelfde minuut erin. Hoe is het mogelijk, die kerel heeft niet eens tijd genomen om te juichen :P

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Crap, 2-0 verloren, supporters van in de wolken naar kalm :( Lekkere duik is dat....
Zal me morgen en donderdag wel wat supporters kosten ;(

Hmm, kijk net naar Hatstats, 120, mijn record. Sterren een evenaring 30,5. en dat terwijl mijn tegenstander 84 om 24,0 scoort.... Waarschijnlijk zijn tactiek, of gewoon een fijne actie van de match-engine :(

[ Voor 45% gewijzigd door Pewwy op 26-12-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
blinkymichiel schreef op zondag 26 december 2004 @ 22:02:
Zou wel bruut zijn als er zo'n optie in het spel zou komen...

whehehe

Maar dan moet er ook een boetesysteem etc komen... Of als een speler die overtreding maakt dat er dan een hoofdskil met 1 niveau daalt :P

Ook nandrolon en dope zouden ze in Hattrick moeten brengen... En dan natuurlijk wel met soms onverwachtte controles...
Ga ondertussen zwaar uit mijn dak 1-0 voor maar dat terzijde.....genoeg andere mogelijkheden inhuren van een spion om te kijken wat de tactiek wordt van de tegenstander.....hooligans huren om de fans te weren in stadions :D Lijkt me ook wel bruut maar naar mijn mening niet een goed idee om in het spel te stoppen maar fantaseren is wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
3-3 gelijk gespeeld. Gelukkig heeft mijn concurrent verloren, dus is er nog niks aan de hand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
Tommilio schreef op zondag 26 december 2004 @ 22:10:
[...]

Ga ondertussen zwaar uit mijn dak 1-0 voor maar dat terzijde.....genoeg andere mogelijkheden inhuren van een spion om te kijken wat de tactiek wordt van de tegenstander.....hooligans huren om de fans te weren in stadions :D Lijkt me ook wel bruut maar naar mijn mening niet een goed idee om in het spel te stoppen maar fantaseren is wel leuk :P
Hehe, we kunnen het altijd voorstellen ;)

Mwaaaa, 3-0 gewonnen. Voor het eerst slecht middelveld maar wel 2 x 3 weken geblesseerden erbij en een plijster :/

Ach ja, komende twee wedstrijden worden easy en dan de laatste wedstrijd tegen de nummer 1! Thuis

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.