Nee ik ga eentje kopen en via intern coach doen dus... Maar vanaf het moment dat hij coach is maakt het niet meer uit begrijp ik?j_du_pee schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:17:
afaik wel ja. Totdat hij coach is heeft hij dan wel invloed op de TS voor de duidelijkheid he? je weet niet of de clown nl de leider blijft als je een andere goed leider aanschaft.. of ga je extern een coach aantrekken?
Hmm dat zou idd ook kunnen, maar zoveel werk voor alleen de layout? De layout van gottrick is eigenlijk alleen witte achtergrond en groene letters...j_du_pee schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:17:
@Def P: volgens mij hadden we het dan ook over de site van fedstats toch
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Dat was ook mijn reactie idd, gewoon andere css erachter, maar goed met m'n script kun je het geheel ook wel makkelijk in een db hijsen en wie weet haal ik er nogeens wat andere abaccuriaanse inspiratie uit
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
welke rijke stinkerd kan even 1,6M op mijn briljant defender bieden (playerid=15439363) (gemiddelde verkoopprijs 2M, laagste gespot afgelopen weken ruim 1,8M, veilige inleg dus). Kan ik gaan investeren in een zeer leuke middenvelder
Hij heeft er nu een met uitstekend/zwak, wel slecht conditie. 18 jaar, en krijgt hem niet verkocht voor 265k.Damien2004 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:54:
[...]
Om jou ook maar even te beantwoordenIk ben ook zulke spelers met matig passen/verdeigen en zwak passen aan het trainen tot uitstekend en formidabel, maar dat levert toch gewoon veel geld op als ze eenmaal uitstekend zijn?
Of hebben ze een slechte conditie? Slechte vorm?
Dezelfde speler (ook slecht vorm, redelijk passen) gaat wel voor +500k. Je zou voor minder beginnen twijfelen om even op passen over te schakelen.
Life is simple, make choices, don't look back...
Heb je een linkje, zodat ik ook ff de andere stats kan bekijken van die spelers?
Wacht op antwoord
Hehe idd. Andere css is veel handiger...en veel makkelijker. Als Thije dat nou effe met de beheerder van die site communiceerd. Dan is het zo aan te passen denk ik.j_du_pee schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:05:
Dat was ook mijn reactie idd, gewoon andere css erachter, maar goed met m'n script kun je het geheel ook wel makkelijk in een db hijsen en wie weet haal ik er nogeens wat andere abaccuriaanse inspiratie uit
Ook wel ik eigenlijk wel toegang hebben tot de tabel "Week" in hun database...want nu link ik nog steeds handmatig naar week 2. Dus misschien dat er daar ook nog even gecommunceerd over kan worden. Wil dus steeds de laatst beschikbare week weten zodat ik via GoT Ratings dus steeds naar de laatste week kan linken.
misschien kan hij ook een grote groene knop maken, dat als je daar op klikt alles voor ons wordt geregeldBrainpower schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:59:
[...]
Ook wel ik eigenlijk wel toegang hebben tot de tabel "Week" in hun database...want nu link ik nog steeds handmatig naar week 2. Dus misschien dat er daar ook nog even gecommunceerd over kan worden. Wil dus steeds de laatst beschikbare week weten zodat ik via GoT Ratings dus steeds naar de laatste week kan linken.
Wacht op antwoord
Zou zeggen in het midden seizoen even de conditie omhoog krikken en dan verkopen voor tussen de 250 á 300k lijkt mij toch gewoon winst ten opzichte van de aankoop prijs? Kijk passen is een bij skill dus als je deze hoog heb levert deze wel iets meer op ja maar om nou spelers met zwak passen helemaal naar redelijk te gaan trainen is zonder van je tijd. Dus verkopen voor 200k op de transfer lijst zetten en een speler met redelijk positie spel en matig of redelijk passen aanschaffen.Little Bear schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:17:
[...]
Hij heeft er nu een met uitstekend/zwak, wel slecht conditie. 18 jaar, en krijgt hem niet verkocht voor 265k.
Dezelfde speler (ook slecht vorm, redelijk passen) gaat wel voor +500k. Je zou voor minder beginnen twijfelen om even op passen over te schakelen.
Persoonlijk zou ik met verkopen nog even wachten tot je die 2 weken conditie heb getraind. Pas in het nieuwe seizoen verkopen.
ps. Ik zie op de transfer markt dat er op geen enkele speler word geboden
[ Voor 10% gewijzigd door Swanfield op 21-12-2004 14:18 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Hehe komt door het GoT logo dus eigenlijk meer transparantW00fer schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:12:
@Damien: Leuk, maar die kerstbal moet meer kleur krijgen, hij is nu zo grijs !
Jammer dat ik niet de source heb van het GoT logo dat zou wel schelen denk ik.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Maar wel een grote dan he...anders zien we hem straks over het hoofdj_du_pee schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:03:
[...]
misschien kan hij ook een grote groene knop maken, dat als je daar op klikt alles voor ons wordt geregeld
@MM lol, Damien /P R de Vries? 
@Damien, geen idee wie dat ding heeft gemaakt, ik dacht Wubmaster of Brainpower.
Ik zie nu pas dat het Fed logo ook ergens anders gehost wordt..
http://www.osv-amsterdam.nl/ht-got/images/gotcupwinner.gif
Van wie is dit?
@Damien, geen idee wie dat ding heeft gemaakt, ik dacht Wubmaster of Brainpower.
Van wie is dit?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Als je alleen die bal met oogjes bedoeld; die heb ik laten maken en die gast heeft hem denk ik nog wel. Ik zal wel even vragen.Damien2004 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:16:
[...]
Hehe komt door het GoT logo dus eigenlijk meer transparant
Jammer dat ik niet de source heb van het GoT logo dat zou wel schelen denk ik.
De rest is volgens mij door Wubmastert eromheen gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 15:08 ]
Ok cool tnx!!
w000t teaser commercials voor de 8 bits... ik ruik innovatie 
* yared is benieuwd!
* yared is benieuwd!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
haha, zolang er maar niet net als bij SBS in de rechterbovenhoek een of andere animatie gaat knipperen met "nog 39 dagen.... <insert suf evenement>" vind ik alles best
Wacht op antwoord
Wubmasteryared schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:33:
Van wie is dit?

Even omdat ik er 2 keer op sta..
Right...een 28 jarige speler voor 250k
Ennuh...liever geen transferads hier...
Verwijderd
kj zal het onthouden, transfervergelijking geeft nog heel wat hogere prijzen
met ong. zelfde tsi prijs gem. 350.000
Naja wellicht krijg je het er wel voor...maar ik zou er niet zoveel voor over hebben iigVerwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:04:
kj zal het onthouden, transfervergelijking geeft nog heel wat hogere prijzenmet ong. zelfde tsi prijs gem. 350.000
Verwijderd
Gallemiezen zeg al die tenenkrommende kerstlogo's en berichten in je gastenboek. Yuhgh.... burgelijke bagger. Alsjeblieft zeg. het is hier geen RTL4...
Het is hier comedy capers. Om jou lachen we het meestVerwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:32:
Gallemiezen zeg al die tenenkrommende kerstlogo's en berichten in je gastenboek. Yuhgh.... burgelijke bagger. Alsjeblieft zeg. het is hier geen RTL4...
****** GoTtrick Toto ******
Mensen, de uitslag van de toto van week 10 is er weer!
ottooo 7
Marcel_Meessen 4
Gandalf-NL 4
neudeboules 4
Josseke 4
Brainpower 4
Wubmaster 4
pruimtabak 3
hestaatje 3
Pjotrski 3
hoedjevanpapier 3
Ronald_Koeman 1
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | ottooo | 75 | 10 |
2 | Marcel_Meessen | 61 | 10 |
3 | Frizza | 60 | 9 |
4 | Brainpower | 58 | 10 |
5 | Pjotrski | 56 | 10 |
Ook week 11 staat er zoals gewoonlijk weer op!
Vul hem zo spoedig mogelijk in, want dit weekend zullen de meeste van ons in de hogere kerstsferen zijn
Mighty Murmels - Spaarnestad
Tikkie Terug - Racing Selwerd FC
Demons VF - Graxies United
Kiera - Hottentotse Boys
Armoe Troef! - NBW
TCFSL - Start The Cloning
SC Uitverkocht - Forces of metal
Los Amarillos - FC Sa-weee-tah
S.C.O. zat.3 - DEWA
FC Forholte 2003 - Oorstokjes
Mura F.C. - MFM
Succes iedereen!
http://gottrick.bitxs.com
Hej ik sta in de toto is dat even grappig wel jammer dat ik nu net niet meer actief mee doe met de toto maar ja mijn wedstrijd is toch een lastige om op te gokken maar ja
vraag:
Ik speel altijd met 1 winger en 1 winger towards the middle. Komt een vriend van me aanzetten dat ik met 1 winger towards the middle moet spelen, me andere winger een aanvaller moet maken en me centrale verdediger een centrale middenvelder moet maken.
Ik dacht dat je dan al je wing posities verloor en geen trainings krijgt... iemand die er zekerheid over heeft?
Ik speel altijd met 1 winger en 1 winger towards the middle. Komt een vriend van me aanzetten dat ik met 1 winger towards the middle moet spelen, me andere winger een aanvaller moet maken en me centrale verdediger een centrale middenvelder moet maken.
Ik dacht dat je dan al je wing posities verloor en geen trainings krijgt... iemand die er zekerheid over heeft?
Woei, uitgelopen in de toto, en dat terwijl ik nog wel fout had voorspeld dat ik zou gaan winnen 
Zo ziet het er naar uit dat ik nog ergens succes ga hebben met iets wat met Hattrick te maken heeft :-D
Zo ziet het er naar uit dat ik nog ergens succes ga hebben met iets wat met Hattrick te maken heeft :-D
omg elk jaar plaats ik altijd een gastenboek berichtje bij iedereen in de fed... zijn er alleen zoveel geworden dit jaar 
jaja, I know, tis gekkenwerk, en copy/paste, maar ik zoek altijd iets mafs... deze keer Vrolijk Kerstfeest in 350 talen
jaja, I know, tis gekkenwerk, en copy/paste, maar ik zoek altijd iets mafs... deze keer Vrolijk Kerstfeest in 350 talen
Als Supern00b van GoT-HT hebben wij het volgende telegrambericht mogen declareren bij de federatie:
Het team van Harlem Hattricks en GoT-HT wenst u een:
http://www.flw.com/merry.htm
Verwijderd
Dat geloof ik graag, maar ik word er echt beroerd van. laat gerard joling in je gastenboek spammen ofzoRonald Koeman schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:13:
[...]
Het is hier comedy capers. Om jou lachen we het meest
H3!N heeft de kerst gedachte flink te pakken alVerwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 01:05:
[...]
Dat geloof ik graag, maar ik word er echt beroerd van. laat gerard joling in je gastenboek spammen ofzo
Zal voor H3!N een kerst berichtje plaatsen in zijn gastenboek
Verwijderd
Voortaan zo opschrijven:Tommilio schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:00:
maar ja mijn wedstrijd is toch een lastige om op te gokken maar ja
[maar ja] mijn wedstrijd is toch een lastige om op te gokken [/maar ja]
Wie wisj H3!N un merrie kristmus ent un heppie nuw jir, la la la la
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 09:15 ]
Oef, komen al die kerstgroeten ook weer in het gastenboek
ik haat kerst... maar als H3!n het nogmeer haat gooi ik het maar op leedvermaak en ga ik er zelf van genieten:

fijne kerst H3!N
-Gambino alvast succes vanavond
verder ben ik mijn stadion van 40K naar 55K aan het uitbreiden. met mijn fanclub zit het voorlopig niet vol vrees ik, maar 49K was de aanbevolen max van hattrixfiles, dus over seizoenetje haal ik dat wel denk ik...

fijne kerst H3!N
-Gambino alvast succes vanavond
verder ben ik mijn stadion van 40K naar 55K aan het uitbreiden. met mijn fanclub zit het voorlopig niet vol vrees ik, maar 49K was de aanbevolen max van hattrixfiles, dus over seizoenetje haal ik dat wel denk ik...
20-12-2004 Extra ring op de meer
Sinds het houten stadion aan het Christiaan Huygensplein afbrande staat het voetbalpaleis van de WWA aan de middenweg.
Sporttempel de Meer zou oorspronkelijk worden vervangen voor een moderner stadion in zuidoost, maar de clubleiding heeft de gemeente er toch van weten te overtuigen het huidige stadion uit te breiden.
Daarom wordt er vanaf morgen gebouwd aan een nieuwe ring op het stadion, welke ruimte biedt aan een kleine vijftienduizend mensen en ten minste 1 sfeervak zal hebben.
Wacht op antwoord
Hoe kan het dat J_du_pee en H3IN kerst en de feestdagen zo strontvervelend vinden? Kunnen jullie dat misschien heel kort uitleggen voor de rest van de fed?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Als ik daar over begin ben ik voorlopig niet klaar. Het vervelende is alleen dat het nogal offtopic isSandyman538 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:10:
Hoe kan het dat J_du_pee en H3IN kerst en de feestdagen zo strontvervelend vinden? Kunnen jullie dat misschien heel kort uitleggen voor de rest van de fed?
Wacht op antwoord
Verwijderd
Sandyman538 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:10:
offtopic:
Ik heb ook een hekel aan opgelegde gezelligheid.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 11:21 ]
Hehe wat een nare anti kerst gedachte hangt hierVerwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:19:
[...]
offtopic:
Ik niet
PS. Voor kerst heb ik een U21 speler van 17 jaar met Buitenaards in alle skills gevraagd.....ben benieuwd of ik het krijg
[ Voor 16% gewijzigd door Swanfield op 22-12-2004 11:26 ]
Wie kan me vertellen waarom een 21 jarige uitmuntend positiespel met geen mogelijkheid verkocht wordt? heb um er al 2 keer voor 999.999 opgezet en al eens voor 850.000 en geen van de keren is er op geboden, heb um nu voor 800.000 dr op staan maar vindt het toch wel heel karig...
Ik ben me bewust dan zijn bijstats nogal triest zijn, maar dat maakt de speler toch niet waardeloos?
iemand een verklaring?
[spam]
Billie Baarssen (28311196)
[/spam]
Ik ben me bewust dan zijn bijstats nogal triest zijn, maar dat maakt de speler toch niet waardeloos?
iemand een verklaring?
[spam]
[/spam]
Heej mensen,
even een vraag.
TSI = 8 720 , 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
ik heb deze speler te koop staan, wat kan ik daar voor krijgen, de reden dat ik het vraag is dat ik dan ongeveer weet wat ik te verdelen heb op de aankoop van 2 17 jarige talentjes.
is 1.8 mil haalbaar?
even een vraag.
TSI = 8 720 , 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
ik heb deze speler te koop staan, wat kan ik daar voor krijgen, de reden dat ik het vraag is dat ik dan ongeveer weet wat ik te verdelen heb op de aankoop van 2 17 jarige talentjes.
is 1.8 mil haalbaar?
Als je hem al te koop hebt staan lijkt het wel verdacht veel op een transfer-ad vind je nietTpn schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:39:
Wacht op antwoord
ik vraag jullie niet om er op te bieden. ik vraag jullie wat deze speler mij op zou kunnen leveren
had ik gewild dat jullie er op zouden bieden had ik zijn playerid, mijn teamnaam, mijn team id wel gegeven.
had ik gewild dat jullie er op zouden bieden had ik zijn playerid, mijn teamnaam, mijn team id wel gegeven.
Met zijn naam komen we ook al een heel eind hoorTpn schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:50:
ik vraag jullie niet om er op te bieden. ik vraag jullie wat deze speler mij op zou kunnen leveren
/edit
En als ik gewoon de transfervergelijking er op los laat, zie ik tussen de 1.7 en 2.0 geboden worden. Tevens ligt de TSI van jou speler hoger dan die spelers, dus ik denk dat het dus wel haalbaar is... maar dat wist je zelf natuurlijk ook al
[ Voor 22% gewijzigd door Sandyman538 op 22-12-2004 12:04 ]
ge-edit, naam weg gehaald bij eerste post.
was dus niet bedoeling om als transfer ad te posten.
excuses aan de mensen die ik voor het been heb gestoten
Geeft niet, misschien kwam ik ook wat lomp uit de hoekTpn schreef op woensdag 22 december 2004 @ 12:09:
Wacht op antwoord
No worries ik vergeef jeTpn schreef op woensdag 22 december 2004 @ 12:09:

Hoewel heb wel veel pijn in mijn been
Nee hoorj_du_pee schreef op woensdag 22 december 2004 @ 12:12:
[...]
Geeft niet, misschien kwam ik ook wat lomp uit de hoek
haha, gelukkig dan maar,
trouwens net de eerste trainee gekocht. nu 600k in de min
Jesper Greve (49804038)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 2 710
Loon: 1 006 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Fc Brintaboys
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
wil er nu nog 1 kopen die goed scoren heeft en goed passen. met beetje geluk gaat dat nog lukken
trouwens net de eerste trainee gekocht. nu 600k in de min
Jesper Greve (49804038)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 2 710
Loon: 1 006 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Fc Brintaboys
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
wil er nu nog 1 kopen die goed scoren heeft en goed passen. met beetje geluk gaat dat nog lukken
Zo zo mensen met geld
Hoewel zonder geld nu hehehe.
Maar erhm Is het wel verstandig om nu spelers van 17 jaar nog te kopen? Seizoen is toch bijna over en dan zijn ze ineens 18 jaar?
Maar erhm Is het wel verstandig om nu spelers van 17 jaar nog te kopen? Seizoen is toch bijna over en dan zijn ze ineens 18 jaar?
mja, maar in het begin van het seizoen betaal je 1.5 keer de prijs die ik nu betaalde.
dus waarom heeft het geen zin?
Wacht op antwoord
Ah mijn logo is gebruikt
Nou ivm met trainingen enzo lijkt het me dat een 17 jarig spelertje in week 1 een stuk meer potentie heeft. Maar ik zit nog lang niet op jou niveau dus kan er niet echt over oordelen is pas mijn eerste seizoen HTTpn schreef op woensdag 22 december 2004 @ 12:39:
mja, maar in het begin van het seizoen betaal je 1.5 keer de prijs die ik nu betaalde.
uiteraard is zijn potentie hoger. echter als ik in begin volgend seizoen 17 jarige van dit kaliber wil hebben kan ik er maar 2 kopen omdat het met dan 4 tot 5 miljoen kost, duurt me te lang om dat er weer uit te halen.
en ik wil geen internationals.
onnodig veel geld betaal je daar voor.
en ik wil geen internationals.
onnodig veel geld betaal je daar voor.
Verwijderd
neem je genoegen met: "domme pech"?kroeske schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:38:
Wie kan me vertellen waarom een 21 jarige uitmuntend positiespel met geen mogelijkheid verkocht wordt? heb um er al 2 keer voor 999.999 opgezet en al eens voor 850.000 en geen van de keren is er op geboden, heb um nu voor 800.000 dr op staan maar vindt het toch wel heel karig...
iemand een verklaring?
[spam]
[/spam]
Bah! GoT cup word één grote vernedering
Niet alleen zit ik in een poule met alleen maar belgische tegenstanders waardoor de uitwedstrijden erg duur worden maar ik verlies ook nog eens vet van ze
1 wedstrijd gewonnen
Nu al weer 4-1 achter
Niet alleen zit ik in een poule met alleen maar belgische tegenstanders waardoor de uitwedstrijden erg duur worden maar ik verlies ook nog eens vet van ze
1 wedstrijd gewonnen
Nu al weer 4-1 achter
Tuurlijk!j_du_pee schreef op woensdag 22 december 2004 @ 12:46:
hee wat leuk, HTML rechten op het gottrick forum![]()
Zal wel het wel een keer zoals hier maken...met ubb code ofzo...Ach rustig aan, tis bijna kerst
kerstcadeautjeBrainpower schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:07:
[...]
Tuurlijk!
Zal wel het wel een keer zoals hier maken...met ubb code ofzo...Ach rustig aan, tis bijna kerst
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| function myEncode(str) str = server.htmlencode(str) str = replace(str,vbcrlf,"<br>") Dim oRegExp Set oRegExp = New RegExp oRegExp.Pattern = "\\[img\](.*?)\\[/img\]" str = oRegExp.Replace(str, "[img]""$1""[/img]") oRegExp.Pattern = "\\[s\](.*?)\\[/s\]" str = oRegExp.Replace(str, "<s>$1</s>") oRegExp.Pattern = "\\[b\](.*?)\\[/b\]" str = oRegExp.Replace(str, "<b>$1</b>") oRegExp.Pattern = "\\[u\](.*?)\\[/u\]" str = oRegExp.Replace(str, "<u>$1</u>") oRegExp.Pattern = "\[url=(.*?)\](.*?)\\[/url\]" str = oRegExp.Replace(str, "<a href=""$1"" target=_blank>$2</a>") oRegExp.Pattern = "\\[url\](.*?)\\[/url\]" str = oRegExp.Replace(str, "<a href=""$1"" target=_blank>$1</a>") str = getSmilies(str) myEncode = str end function |
uit mijn eigen gastenboek
Wacht op antwoord
Ik denk dat dit wel een puntje is voor de cupgeit voor volgend seizoen. Of een poule maken met alleen maar belgen (zodat zij geen kosten hebben) of de belgen verdelen over alle poules zodat iedereen er ongeveer dezelfde kosten aan heeft.Damien2004 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:45:
Bah! GoT cup word één grote vernedering![]()
Niet alleen zit ik in een poule met alleen maar belgische tegenstanders waardoor de uitwedstrijden erg duur worden maar ik verlies ook nog eens vet van ze![]()
1 wedstrijd gewonnen![]()
Nu al weer 4-1 achter
Verwijderd
of de Belgen altijd uit laten spelen, tenzij de tegenstander akkoord gaat met in Belgie spelen vanwege hogere opbrengsten oid. internationale friendlies zijn wel leuker opzichSandyman538 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:50:
[...]
Ik denk dat dit wel een puntje is voor de cupgeit voor volgend seizoen. Of een poule maken met alleen maar belgen (zodat zij geen kosten hebben) of de belgen verdelen over alle poules zodat iedereen er ongeveer dezelfde kosten aan heeft.
Heb je een hekel aan belgen ofzoVerwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:13:
[...]
of de Belgen altijd uit laten spelen, tenzij de tegenstander akkoord gaat met in Belgie spelen vanwege hogere opbrengsten oid. internationale friendlies zijn wel leuker opzich
Als de belgen iedere wedstrijd uit zouden moeten spelen zijn ze helemaal veel kwijt.
Ik vind dat er niet zoveel moeten klagen over 6k. Het is juist leuk om meerdere landen in de cup te hebben.
Wie het laatst lacht is traag van begrip
6k is ook niet veel en je verliest misschien een 4k in totaal ofzo maarja sta nu net effe in de min en ben maar een 8ste divisie club dus is wel effe minder dan 3 uitwedsrijden.doodindegoot schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:18:
[...]
Heb je een hekel aan belgen ofzo![]()
Als de belgen iedere wedstrijd uit zouden moeten spelen zijn ze helemaal veel kwijt.
Ik vind dat er niet zoveel moeten klagen over 6k. Het is juist leuk om meerdere landen in de cup te hebben.
*Kuch* volgens mij heeft fc schiedam maar 2 uitwedstrijden? *Kuch*Damien2004 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:30:
6k is ook niet veel en je verliest misschien een 4k in totaal ofzo maarja sta nu net effe in de min en ben maar een 8ste divisie club dus is wel effe minder dan 3 uitwedsrijden.
En het maakt ook niet veel uit of dat je nou 100k in de min staat of 104k. Ik zit ook in de 8ste en ik sta altijd 200k in de min. Ik wil altijd zoveel mogelijk uitgeven aan spelers
lol, sneeuw op Gottrick, leuk gedaan 
nog 2 uur te gaan en dan mogen we weer
nog 2 uur te gaan en dan mogen we weer
Thxs!j_du_pee schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:46:
[...]
kerstcadeautje
uit mijn eigen gastenboek
Hehehe je heb gelijkdoodindegoot schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:34:
[...]
*Kuch* volgens mij heeft fc schiedam maar 2 uitwedstrijden? *Kuch*
En het maakt ook niet veel uit of dat je nou 100k in de min staat of 104k. Ik zit ook in de 8ste en ik sta altijd 200k in de min. Ik wil altijd zoveel mogelijk uitgeven aan spelers
Wou alleen maar klagen dat ik vet aan het verliezen ven
Niemand meer advies over het middenvelden/passen training probleem ?
Damien je bent trouwens niet de enige, levico is ook uit nederland en die staat dan nog eerste!
Damien je bent trouwens niet de enige, levico is ook uit nederland en die staat dan nog eerste!
[ Voor 44% gewijzigd door Little Bear op 22-12-2004 16:55 ]
Verwijderd
Passen gaat eigenlijk lekker opleveren vanaf matig. Wat hij zou kunnen doen is enkele weken passen trainen totdat er voldoende talentjes gepopt zijn en ze dan verkopen. Je hebt idd gelijk dat er voor passen echt veel betaald wordt!Little Bear schreef op maandag 20 december 2004 @ 23:39:
Kameraad van me zit met volgend vraagstuk.
In het begin van het seizoen heeft hij 10 18jarige trainees gekocht met allemaal redelijk spelmaken. Sommigen van hen zijn nu al uitstekend of al lange tijd goed, anderen zijn pas deze week naar goed gegaan. Het is dus een vrij gevarieerde groep.
Nu zit hij in geldnood en wil hij tegen het einde van het seizoen enkele van zijn trainees verkopen. Zijn trainees hebben allemaal echter belachelijke lage passing stats (3x slecht, 6x zwak, 1x redelijk) waardoor hij amper winst kan maken. Wat raden jullie aan?
Gaan trainen op passen tot een aanvaardbaar niveau, hopen dat ze snel stijgen en dan verkopen (wat volgens mij de beste oplossing is, omdat er tegenwoordig dik extra betaald wordt voor een beetje passing stats) of op PM blijven trainen en verkopen als ze uitstekend/formidabel zijn met slechte passing stats?
Heeft iemand hier nou eigk antwoord op 
loona35 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:36:
vraag:
Verwijderd
Niet mee eens. Passen trainen duurt 5 weken. Stel dat je ze 3 levels optraint in passen, dan kun je ze dus in dezelfde tijd 2 levels in pm omhoog trainen en dat levert toch wel ff een stuk meer op!Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:07:
[...]
Passen gaat eigenlijk lekker opleveren vanaf matig. Wat hij zou kunnen doen is enkele weken passen trainen totdat er voldoende talentjes gepopt zijn en ze dan verkopen. Je hebt idd gelijk dat er voor passen echt veel betaald wordt!
Passen trainen kan wel heel winstgevend zijn, maar pas vanaf redelijk passen en dan moet je daar wel voldoende spelers voor hebben.
Ik speel altijd 3-4-3, met 3 innermids en maar 1 vleugel. Die vleugel repositioneer ik wisselend naar het midden, normaal en aanvallend.
De andere vleugelaanval daalt enorm, maar zolang je niet meer dan 3 IM opstelt raak je geen training kwijt
edit: ik zet dus 1 vleugel als aanvaller, 1 verdediger als middenvelder
[ Voor 9% gewijzigd door j_du_pee op 22-12-2004 18:45 ]
Wacht op antwoord
Een ander punt daarbij is dat we niet weten hoe dicht die mannen tegen het volgende niveau van passen aanliggen. Het kan zijn dat er 8 na een week een niveau stijgen, het kan natuurlijk ook dat de 1ste pas stijgt na 4 weken...
Yes. Gewonnen van de wespen. Nu 4 van de 4 wedstrijden gewonnen, dus door in de GoT cup!
Jippie. Eindelijk...
Verwijderd
Check ff het laatste nieuws op mijn clubsitej_du_pee schreef op woensdag 22 december 2004 @ 12:46:
hee wat leuk, HTML rechten op het gottrick forum![]()
Daarmee is direct een oudere vraag van Yared beantwoord...
Nee. Verloren van Visscher. Nu 4 van de 4 wedstrijden verloren, dus niet door in de Got cup!
Boehoe. Jammer
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:17:
[...]
Check ff het laatste nieuws op mijn clubsite!
Daarmee is direct een oudere vraag van Yared beantwoord...
had jij al gelezen dat ik een scrippie voor je had gepost om de fed-stats te importeren
Ben ik de enige die in ging schatten hoe goed hij dan zou zijn (reusachtig/buitenaards)Charisteas komt voor 4,8 miljoen naar ajax
Wacht op antwoord
F.C. De Vuurvliegen 0 - 5 BeerZ United
FC Magic United 5 - 0 F.C. De Vuurvliegen
F.C. De Vuurvliegen 1 - 6 FC Puk
ZBVV Pauper 2 6 - 0 F.C. De Vuurvliegen
Leuk zeg, zo'n GoT-cup
Ben ik soms de enige die zijn trainees opstelt ofzo?
FC Magic United 5 - 0 F.C. De Vuurvliegen
F.C. De Vuurvliegen 1 - 6 FC Puk
ZBVV Pauper 2 6 - 0 F.C. De Vuurvliegen
Leuk zeg, zo'n GoT-cup
Ben ik soms de enige die zijn trainees opstelt ofzo?
[ Voor 14% gewijzigd door Ottooo op 22-12-2004 19:36 ]
Verwijderd
Ja, volgens mij is dit echt iets voor Brainpower! (zelf geen zin/tijd/andere redenj_du_pee schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:29:
[...]
leuk
had jij al gelezen dat ik een scrippie voor je had gepost om de fed-stats te importeren
[...]
Charisteas is een twijfeltje. In de VI van gisteren is er over z'n verleden geschreven (als voetballer) en dat was idd niet al te positief.j_du_pee schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:29:
[...]
Ben ik de enige die in ging schatten hoe goed hij dan zou zijn (reusachtig/buitenaards)en zo nee, zou er nog hulp voor me zijn
Ik vind echter dat we wel een goeie kopper kunnen gebruiken en een iets meer ervaren speler dan Babel (die ik wel erg hoog heb zitten vooralsnog).
Charisteas buitenaards? neuh. Vergelijk 'm met een 19-jarige wonderbaarlijke..
Gaat lekker in de GoT-cup. En dat terwijl ik wel degelijk met mijn B-trainees speel en nog wel 5-3-2
Wel speelde er door blessures van 2 middenvelders mijn beste middenvelder mee.
3 winstpartijen inmiddels, waaronder vandaag een mooie tegen FC Dolf, wat toch ook een behoorlijk team is. Volgende week nog een wedstrijd uit tegen de Junior Stars, die het tot nu toe nog niet zo best doen. Wordt wel weer een leuke wedstrijd! En ik heb nog een dikke kans op de 2e ronde
3 winstpartijen inmiddels, waaronder vandaag een mooie tegen FC Dolf, wat toch ook een behoorlijk team is. Volgende week nog een wedstrijd uit tegen de Junior Stars, die het tot nu toe nog niet zo best doen. Wordt wel weer een leuke wedstrijd! En ik heb nog een dikke kans op de 2e ronde
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
nope, ook mijn trainees opgesteld, alleen zitten die op uitmuntend wing en speelt voor de rest mijn a team as usual (0-6 gewonnen)
Onder je wordt het ook nog aardig spannend (er even vanuit gaande dat je van Junior wintdreamtheater schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:47:
Gaat lekker in de GoT-cup. En dat terwijl ik wel degelijk met mijn B-trainees speel en nog wel 5-3-2Wel speelde er door blessures van 2 middenvelders mijn beste middenvelder mee.
Als ik het goed gezien heb kunnen nog 5 van de 6 teams doorgaan in onze poule...
Verwijderd
Vandaag weer met 0-6 gewonnen in m'n zoektocht naar meer en meer vlaggetjes.
Vandaag gespeeld in Egypte (Misr) en zelfs n hattrick gezien van m'n vleugelreserve die als spits opgesteld was.
Verder zie ik nu ook dat de vlaggetjes op de clubpagina "klikbaar" zijn en je naar de landpagina brengen van het betreffende land. Was dat al langer of is dat iets nieuws??
Verder zie ik nu ook dat de vlaggetjes op de clubpagina "klikbaar" zijn en je naar de landpagina brengen van het betreffende land. Was dat al langer of is dat iets nieuws??
Ik heb nog niet van JS gewonnen en de match engine wil me de laatste tijd nog wel eens te pakken nemenGaMbiNo schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:59:
[...]
Onder je wordt het ook nog aardig spannend (er even vanuit gaande dat je van Junior wint).
Als ik het goed gezien heb kunnen nog 5 van de 6 teams doorgaan in onze poule...
We zien het volgende week wel. Na het verlies tegen jouw team dacht ik al dat het een kansloze onderneming zou worden, maar inmiddels ziet het er weer goed uit.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Niet zo best, gewonnen van FC DOlf [na verlengingdreamtheater schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:47:
Gaat lekker in de GoT-cup. En dat terwijl ik wel degelijk met mijn B-trainees speel en nog wel 5-3-2Wel speelde er door blessures van 2 middenvelders mijn beste middenvelder mee.
Nou Yared, maar eens even kijken volgende week wie bij ons groepswinnaar wordt als we eindelijk tegen elkaar mogen
Verwijderd
why??? dol op blessures ofzo?yared schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:51:
en speelt voor de rest mijn a team as usual
edit: oh ja, nogmaals de vraag: niemand 1,6M op z´n bankrekening voor mijn def. zodat ik m´n middenvelder kan aanschaffen???
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 20:53 ]
Verwijderd
ik heb hetzelfde als yared trainees rezerve spelers en dan mn beste A spelers daardoor is mn middenveld zo goed 
edit: typo's
edit: typo's
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 21:05 ]
Zat is effe te denken he maar als je nou gewoon conditie training doet is dat niet een perfecte training waar heel veel geld mee te verdienen is.....bedoel kijk wel is in buddy bv een goed positiespel en dan het verschil tussen laag en hoge conditie zit soms bv al een verschil in van 60.000 dus moet dat bij betere spelers nog veel groter zijn......
iemand die hier een mening over heeft
vast wel neem ik aan
iemand die hier een mening over heeft
vast wel neem ik aan
waarschijnlijk is het verschil wel groter, maar ik denk niet dat je veel formidabel+ positiespel spelers zult vinden met slechte conditie 
Het zou wel ideaal zijn opzich als je spelers kon verhuren om training te krijgen bij een andere club
B.v. conditie of spelhervatting zou wel ideaal zijn, daar heb je geen zin in om je hele team te trainen als er maar 1 of twee baat bij hebben...
btw; je kunt in buddy ook gewoon kijken of het meer effect heeft bij hoger positiespel
Het zou wel ideaal zijn opzich als je spelers kon verhuren om training te krijgen bij een andere club
btw; je kunt in buddy ook gewoon kijken of het meer effect heeft bij hoger positiespel
[ Voor 11% gewijzigd door j_du_pee op 22-12-2004 22:28 ]
Wacht op antwoord
Ja snap ik maar daar ging ik wel vanuit dat bij hoger positiespel er ook meer geld te verdienen valt bij conditie.....maar misschien is dat ook een manier van trainen wat goed verdienen kan....en dan bedoel ik vooral voor de clubs die niet beschikken over een goede coach/trainer want met een slechte coach train je denk ik conditie even goed of heb ik dat mis nou ja ik denk dat daar best geld in te verdienen valt....alleen jammer dat ik nu nog even geen spelers kan inkopen om het uit te proberen
Hoe kan dit?
Mijn 34 jarige middenvelder is volgens HAM gedaalt in positiespel!!! en mijn coach is gedaald in scoren (niet dat hij speelt maar toch
) hoe kan dit? is toch alleen maar als ze ouder worden dat de oudjes gaan dalen in kwaliteit?
Diezelfde speler is in waarde ook gedaald van 51k naar 7k nu!!!
is 1 van mijn beste spelers! AAARGH
Mijn 34 jarige middenvelder is volgens HAM gedaalt in positiespel!!! en mijn coach is gedaald in scoren (niet dat hij speelt maar toch
Diezelfde speler is in waarde ook gedaald van 51k naar 7k nu!!!
[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 23-12-2004 00:06 ]
34? Die goser gaat binnenkort met de VUT man-CKY2K- schreef op donderdag 23 december 2004 @ 00:03:
Hoe kan dit?
Mijn 34 jarige middenvelder is volgens HAM gedaalt in positiespel!!! en mijn coach WAARSCHIJNLIJK MINIMAAL 40 is gedaald in scoren (niet dat hij speelt maar toch) hoe kan dit? is toch alleen maar als ze ouder worden dat de oudjes gaan dalen in kwaliteit?
Hij wordt toch ook iedere keer een week ouder bij elke gezondheidsupdate?-CKY2K- schreef op donderdag 23 december 2004 @ 00:03:
Hoe kan dit?
Mijn 34 jarige middenvelder is volgens HAM gedaalt in positiespel!!! en mijn coach is gedaald in scoren (niet dat hij speelt maar toch) hoe kan dit? is toch alleen maar als ze ouder worden dat de oudjes gaan dalen in kwaliteit?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hey beetje respect voor mijn middenvelder ja!Pannenkoekkie schreef op donderdag 23 december 2004 @ 00:04:
[...]
34? Die goser gaat binnenkort met de VUT man
Maar dan wordt elke speler dus op een ander tijdstip een jaar ouder? Waar kan je zijn geboortedatum terugvinden dan?Marzman schreef op donderdag 23 december 2004 @ 00:05:
[...]
Hij wordt toch ook iedere keer een week ouder bij elke gezondheidsupdate?
[ Voor 42% gewijzigd door -TheNose- op 23-12-2004 00:08 ]
Verwijderd
Omdat het een niet-bestaand commerciëel gelul van het eerste uur is. Zogenaamd gezellig mijn fucking aars. Iets is gezellig of is het niet, daar voegt een eventuele 'katholieke' feestdag NIETS aan toe. Of ik nou met kerst of 3 mei of 24 november aan een leuk geklede tafel ga zitten met mijn familie met een hoop wijn en nog meer eten maakt NIKS uit. Laat je niet zo opnaaien door coca cola. De kerstman bestaat niet eens. Het is een verbastering van sinterklaas. Een rede temeer om er absoluut niet aan mee te doen.Sandyman538 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:10:
Ik geloof niet in die crap en ik hoop dat mensen eens ga nadenken en dit ook gaan inzien.
Ik ben dus niet tegen de gezelligheid of tegen het samenzijn met de familie, maar tegen de rede waarom en tegen het 'het is kerst DUS is het gezellig' gelul.
onzin... nadenken en niet meelopen. dat is voor hele domme mensen. kerst bestaat niet. zeg dan gewoon we gaan keihard vreten en zuipen omdat we dat leuk vinden. verzin niet een smoes als 'ja het is kerst dus moet het'. onzin. kuddegedrag. hekel aan...
[edit] ik heb ook een legitieme rede. mijn moeder is namelijk 2e kerstdag jarig. 2 vliegen... juist.... inderdaad.
[edit2] oh 12 punten uit 4 wedstrijden. de 2e ronde is in zicht neem ik aan? woei!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 02:11 ]
Verwijderd
hehe misschien is het iets meer voor wetenschap en levensbeschouwing dan in dit topic....Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 02:03:
....hakken op de maatschappij....
wel klote bij mij trouwens. ik heb een u20 international . had hem te koop gezet voor een gigantisch bedrag om te kijken of er interesse is. Nu heeft de coach hem uit de u20 gezet. Echt slim is ie niet. vorig seizoen werd mijn griek er al onterecht uitgezet en niet geselecteerd voor het nationale team (nasty met solid leader, boeiend dat heeft echt nihil effect hoorrrr) en nu dus weer
Verwijderd
Nee, alle spelers worden gewoon eind van het seizoen een jaar ouder, maar tussendoor ook steeds een weekje-CKY2K- schreef op donderdag 23 december 2004 @ 00:07:
Maar dan wordt elke speler dus op een ander tijdstip een jaar ouder? Waar kan je zijn geboortedatum terugvinden dan?
@ foray: gezien de laatste wedstrijd van de U-20 Magyarország lijkt het wel of hij alleen nog maar met offensive defenders wil gaan spelen. Dan zou het logisch zijn, maar het blijft wel balen
Loop je naar de hoek van je kamer, ga je op je hurken zitten en laat je een paar tranen over je wangen biggelen
Maar hij gaat er heus wel uit voor een acceptabel bedrag hoor
Lol, en iedereen mij raar aankijken omdat ik me schuldig voel tegenover mijn zoontje met Sinterklaas. Anyway, ik kan me er wel in vindenVerwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 02:03:
[...]
Omdat het een niet-bestaand commerciëel gelul van het eerste uur is. Zogenaamd gezellig mijn fucking aars. Iets is gezellig of is het niet, daar voegt een eventuele 'katholieke' feestdag NIETS aan toe. Of ik nou met kerst of 3 mei of 24 november aan een leuk geklede tafel ga zitten met mijn familie met een hoop wijn en nog meer eten maakt NIKS uit. Laat je niet zo opnaaien door coca cola. De kerstman bestaat niet eens. Het is een verbastering van sinterklaas. Een rede temeer om er absoluut niet aan mee te doen.
Ik geloof niet in die crap en ik hoop dat mensen eens ga nadenken en dit ook gaan inzien.
Ik ben dus niet tegen de gezelligheid of tegen het samenzijn met de familie, maar tegen de rede waarom en tegen het 'het is kerst DUS is het gezellig' gelul.
onzin... nadenken en niet meelopen. dat is voor hele domme mensen. kerst bestaat niet. zeg dan gewoon we gaan keihard vreten en zuipen omdat we dat leuk vinden. verzin niet een smoes als 'ja het is kerst dus moet het'. onzin. kuddegedrag. hekel aan...
Dit topic is gesloten.