kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Hoe snel kan hattrick omslaan, de voorgaande thuiswedstrijden haalde ik 11.000 bezoekers ofzo, vandaag zaten er ruim 29.000 mensen in mijn stadion, zo goed als vol dus. Lekker voor de financien.
Verschil met de nr2 is nog 3 punten, dus hopelijk maakt ie nog een keer een foutje zodat ik net boven de promotiegrens kom te staan.
Tevens een nieuw sterre-record geloof ik. 33 stuks, niet heel veel, maar er zit een licht stijgende lijn in
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vraagje: is er ook maar iemand op dit forum die Hattrick Buddy heeft geregistreerd?
Zijn er anders eventueel nog mensen die dit wel zouden willen doen?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Verwijderd
Hahaha das wel heel slecht puntje hahaha zal ik dan maar doen alsof ik belg ben en bedoelde puntjej_du_pee schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:42:
[...]
bedoel je pietjeMaar goed, zand erover; hoewel ik scoorder lelijke spreektaal vind...
Haha zand erover klinkt goed
Mijn competitie is nog steeds superspannend.....moet nog tegen de nr 1 en de nr 2 en dat bepaald wel zo'n beetje het einde van de competitie op dit moment maken er nog vier clubs kans op de titel en op promotie dus nu maar hopen dat ik er eentje van ben
Verwijderd
Verwijderd
So true ..Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 07:14:div III is wel erg zwaar als je geen divine middenveld hebt.
De nummer 1 is vervangen door een nieuw komer en heeft van de nummer 2 verloren
De compentitie is nu echt spannend met nog 4 wedstrijden te gaan. Ik moet alles winnen tot het eind en de nummer 2 mag geen 6 punten halen. Ik sta 7 punten achter en moet zelf ook nog tegen ze spelen
Helaas 2de kerstdag kan ik de wedstrijd niet volgen
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Nu sta ik tweede, 1 punt achter de nummer 1..De kans dat ik nog kampioen kan worden is vrij hoog...Maar ja, als ik alle 4 de wedstrijden nu win, ga ik direct naar de III toe...En of ik dat aan kan...oef..Maar ja, we krabbelen niet terug..
ik ben tot op heden te ranzig geweest om dat te reggen. Wil het wel zeker gaan doenRoyz schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:13:
7-1 gewonnen van nr 2... mijn competitie heeft er volgens mij geen zin meer in.
Vraagje: is er ook maar iemand op dit forum die Hattrick Buddy heeft geregistreerd?
Zijn er anders eventueel nog mensen die dit wel zouden willen doen?
Wacht op antwoord
Verwijderd
Verder denk ik eraan om binnenkort de nieuwe ratings te gaan gebruiken, omdat de verdedigingsratings bijna allemaal goddelijk zijn (alleen de back-verdedigingsrating nog net niet).
Tevens leuk om te melden is dat ik gister met maar liefst 3 Argentijnen in de basis speelde, waaronder mijn toekomstig coach, dus met de communicatie in de toekomst zit het wel snor.
(bron: webwereld)Gamer betaalt 20.000 euro voor virtueel eiland
Maandag, 20 december 2004 - Een Australische gamer heeft ruim twintigduizend euro gespendeerd aan de koop van een virtueel eiland.
Door Maarten ReijndersEmail de auteur
Het lijkt een prima eiland. Het heeft prachtige stranden en er staat een enorm, verlaten kasteel op. Een nadeel: het eiland bestaat alleen in Project Entropia.
Project Entropia is een computerspel. Meer specifiek: Project Entropia is een 'massive multiplayer online role-playing game' (mmorpg). Dat betekent dat een groot aantal mensen (in het geval van Project Entopia bijna 200.000) online aan het spel kan deelnemen.
Deelnemers van Project Entropia kunnen hun PEDs (Project Entropia Dollars) inruilen voor echt geld en omgekeerd. En dat is de manier waarop de 22-jarige 'Deathifier', die het eiland kocht, zijn geld mee hoopt terug te verdienen.
Deathifier kan andere spelers die zijn eigendom bezoeken om goud te mijnen of te jagen, belasting opleggen. Hij is al begonnen met de verkoop van land aan gamers die een huisje willen bouwen op dit idyllische eiland, zo meldt BBC News.
Zou mooi zijn als de transfermarkt ook via e-bay zou lopen he
Wacht op antwoord
Hey, hattrick down!
Ik wist niks van een "scheduled maintenance", heb ik eroverheen gelezen?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik breid mijn stadion toch ook niet iedere week met 10 plaatsen uit, maar ineens voor een heel seizoen
Wacht op antwoord
Hehehe ja idd!j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:07:
Ik vind sowieso dat hattrick erg vaak met de hardware bezig is hoor... Zodra er performance problemen zijn wordt het altijd in de hardware gezocht, en nu moet er weer opslagcapaciteit bij... Dit soort zaken kun je IMO toch makkelijk aan zien komen![]()
Ik breid mijn stadion toch ook niet iedere week met 10 plaatsen uit, maar ineens voor een heel seizoen
Ik vond wel grappig ik had de administratie nodig van HT en die hebben mij echt super geholpen ene Lars ofzo
Stond dit in zijn mailtje:
Dan denk ik bij mij zelf, hoe kan het dat een spel dat op jaarlijkse basis 19.50 krijg per supporter dat het toch zo beperkt zit in de financieële middelen?And of course thanks for your nice words regarding my support. That's good to hear, especially since I'm currently only working on a temporary basis but hope to continue long-term soon
Zou best wel eens willen weten wie er allemaal bij HT op de loonlijst staan en hoeveel supoorters er wereldwijd zijn.
Misschien dat HT maar eens aan nieuwe servers moet gaan denken met direct een hardware voorziening voor de komende 3 jaar.
Verwijderd
Gamer betaalt 150.000 euro virtuele spelerj_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 09:48:
Dinsdag, 20 december 2005 - Een Nederlandse gamer heeft ruim honderdvijftigduizend euro gespendeerd aan de koop van een virtuele speler in het online-voetbalmanagerspel Hattrick.
Het lijkt een grote belofte. 17 jaar, uitstekende aanval en… hij kan goed koppen. Een nadeel, deze ‘Ruud van Nistelrooij’ bestaat alleen in Hattrick.
Hattrick is een computerspel. Meer specifiek: Hattrick is een online-voetbalmanagerspel waarin een groot aantal mensen een virtueel team runnen. Inmiddels ligt het aantal deelnemers wereldwijd op meer dan 1 mln. mensen.
Deelnemers van Hattrick kunnen hun spelers vanaf vandaag kopen via de populaire veilingsites E-bay en Marktplaats. Metal Meijer was de eerste van de gehele Hattrick-community die op deze wijze een speler aanschafte.
Metal Meijer:”Ja, voorheen ging alles virtueel en raakten de die-hards een beetje uitgekeken op het spel. Nu het om echte knaken gaat, is het er een stuk spannender op geworden. Ik sprong gillend van de lach door de kamer, toen ik zag dat ik voor 150k een uitstekende aanvaller had van 17 jaar. Die gasten kostten vorige week nog 4 mln.”
De vriendin van Metal Meijer heeft ook wel vertrouwen in haar vriend: “We hebben de hypotheek verhoogd met 150 duizend euro, maar ik heb veel vertrouwen in hem. Over precies 1 jaar zijn we miljonair”.
De Hattrick-community is verdeeld over de gang van zaken. Yared, oprichter van een van de populairste community’s binnen Hattrick, zegt hierover:” 90% van de leden is inmiddels gestopt met het spel, omdat het risico te groot wordt. Wij hebben Metal Meijer nog gewaarschuwd, maar hij was vastberaden. Wij hopen allen voor hem dat het gaat lukken, maar ik denk dat over enkele maanden niets meer van het voorheen zo populaire spel over is.”
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 10:51 ]
Ik heb je match gezien je had 0-5 verloren omdat je geen opstelling had gemaaktAristos schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:48:
Weet iemand waar je nog de uitslagen van het weekend kan zien? Ben vandaag pas teruggekomen op mijn kamer.
Wacht op antwoord
Verwijderd
De Fed stats zijn ook niet zo up-to-date dat de gegevens van gisteren er al bij staan toch?j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:51:
MSN je leaguegenotenben bang dat er verder niet veel alternatieven zijn...
Ik had de eerste helft 75% balbezit en de tweede helft 90% balbezit en toch maar met 5-0 gewonnen....dat is pas karigVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:55:
2-0 gewonnen. beetje karig gezien het feit dat ik op elke linie 3x zo sterk was, maar ach.
+- 35 ratings hoger
+- 5 steren hoger
1 kans meer
overal op het veld beter
en toch maar 1-1

Ik ken het... en dat tegen een gast waar ik enkele speelrondes geleden nog een 0-7 overwinning boekte..Joss schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:08:
heel onterecht 1-1 gespeeld
+- 35 ratings hoger
+- 5 steren hoger
1 kans meer
overal op het veld beter
en toch maar 1-1

Verder:
49 ratings hoger
10,5 ster hoger
4 kansen meer
En ook overal op het veld beter....en dan 1-1 spelen...
Als ik deze pot gewonnen had was ik eindelijk #1 geweest mar het mocht blijkbaar niet zo zijn..
Lol, ik kwam met 1-2 voorsprong uit de eerste helft, 77% balbezit. Het vervelendste aan de wedstrijd was dat tegendoelpunt, want het is de derde dit seizoen, en die keeper stond het doel lange tijd schoon te houdenDamien2004 schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:57:
[...]
Ik had de eerste helft 75% balbezit en de tweede helft 90% balbezit en toch maar met 5-0 gewonnen....dat is pas karigVind ik
Nee, maar ik vraag me af hoe we dat het best kunnen doen. Geld overmaken naar Duitsland kost mij 7 euro extraj_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 09:26:
[...]
ik ben tot op heden te ranzig geweest om dat te reggen. Wil het wel zeker gaan doenhoezo, ga je voor de groepskorting

Btw: If you pay for min. 5 Teams, the price drops to 7,50 Euro for each License.
Het scheelt 1 euro maar toch! Dus jouw idee was zo gek nog niet
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
wil ff de toto's bekijken van onze poule, alleen hattrick ligt plat dus op het linkje klikken lukt niet zo makkelijk dan
Laat maar..
Het was club.hattrick.com
[ Voor 13% gewijzigd door koentjuh op 20-12-2004 12:04 ]
Eerste helft ook maar 0-1, begon me echt zorgen te maken tot ik zag dat ik 75% bal bezit hadPewwy schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:35:
[...]
Lol, ik kwam met 1-2 voorsprong uit de eerste helft, 77% balbezit. Het vervelendste aan de wedstrijd was dat tegendoelpunt, want het is de derde dit seizoen, en die keeper stond het doel lange tijd schoon te houdenWel dik gewonnen, 5-1, en ik hoop dat de komende vier weken een beetje snel gaan, want ik ben mijn league zat...
Zojuist gedaan..
Wel mooi om te zien die voorspellingen.. Sommigenschijnen bij de toto nog steeds niet te snappen dat VV Achteruit onverslaanbaar is in het eigen huis
joh, dat gebeurt ze anders nooitDamien2004 schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:43:
UPDATE: Unfortunately we have run into some delays, and the site is not estimated to open until 15:00 HT-Time.
![]()

Ach ja, uiteindelijk leveren ze mooi werk en daar gaat het om
Wacht op antwoord
Maar 3 uur is wel laat hoor
Verwijderd
LOLVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:33:
[...]
Gamer betaalt 150.000 euro virtuele speler
Metal Meijer:”Ja, voorheen ging alles virtueel en raakten de die-hards een beetje uitgekeken op het spel. Nu het om echte knaken gaat, is het er een stuk spannender op geworden. Ik sprong gillend van de lach door de kamer, toen ik zag dat ik voor 150k een uitstekende aanvaller had van 17 jaar. Die gasten kostten vorige week nog 4 mln.” etc. etc.
gisteren met 0-2 gewonnen en heb nu weer hele kleine kansen op kampioenschap na verlies nummer 1. Maar eerst m´n middenveld deze week flink versterken.
@ yared: jij speelde toch altijd al zonder spitsen? of vond jij die graspollentrappers het predicaat spits waardig?
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 12:53 ]
Verwijderd
Had ik wel verwacht... wou net ff lekker de transfermarkt afschuimen, heb namelijk 4 mil te spenderen !Damien2004 schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:43:
UPDATE: Unfortunately we have run into some delays, and the site is not estimated to open until 15:00 HT-Time.
![]()
Dat is serieus sickj_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 09:48:
het is jullie vast niet ontgaan op de verschillende media:
[...]
(bron: webwereld)
@ metalmeijer

Wacht op antwoord
Dat had ik inderdaad ook al gezien. Ik heb mijn WO in de eerste wedstrijd gehad, en heb hem ook in de laatste, waardoor ik dat voordeel verlies. Best lullig als je dat bijna elke wedstrijd hebt...Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:34:
Dit zie ik nu pas:
De WO´er in mijn poule speelt iedere week tegen het team dat de volgende week tegen mij uit komt. Zo kan dus iedereen z´n TS opkrikken om tegen mij te gebruiekendat is toch niet eerlijk????
@Koeman/Starmaker/Maestrotim, ik haalde waanzinnige stats, 220+ Hatstats rating, maar helaas, de bal is rond, ik verloor toch nog met 2-3

Alweer de 2e keer in zijn carierre, maarja, een ET winger met solid passing vervang je niet al te gauw.
Mijn divisiegenoten schrokken behoorlijk van mijn stats
@JduPee lol, had ik ook vorige week, dubbele HT van de slechtste speler.
Mijn keeper haalt 6.5* in redelijke vorm en nu dus ook 6.5* in goede vorm
@MM ja, fijn heb het geld op mijn rekening gezet om te sparen voor een ECHT team
Nog meer mensen een kerstlogootje?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
ik krijg me TS maar niet omhoog
Zondag : dolgelukkig (met pic)
Maandag : daalt ie naar tevreden
Vrijdag : daalt ie bij de trainingsupdate naar content
.. en dan mag ik weer piccen
zo triest
met een coach met slecht leiderschap is het ook niet zo nuttig nee... Maar goed, zo toon je wel aan dat een clown daar maar weinig aan kan veranderen
Wacht op antwoord
Misschien moeten we iets met alle tweakers doen voor de kest
Kerst logo is wel grappig maar misschien een universeel kerst logo dus iets met GoT er op ofzo?
Verwijderd
http://www.go-2-it.com/Fe...ID=2731&Season=24&Week=10
Ja zeker! Week 10 is uptodate!
Verwijderd
duidelijk overwinning, tegen de nummer 5 ( ik stond 4de ) ( weliswaar IX ) beste middenveld nu van mijn competitie, alleen staan er wat spelers op de transferlijst, waaronder de rechtsback die in verdedigend opzicht wel erg lkr speelt in 3-5-2 maarjah we zien wel wat volgt....
Verwijderd
zullen we het op 193 houden?yared schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:02:
@Koeman/Starmaker/Maestrotim, ik haalde waanzinnige stats, 220+ Hatstats rating
@ Damien: leuk idee
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 17:35 ]
Eigenlijk heb ik altijd het idee dat een rode kaart meetelt voor die hele helftVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:35:
[...]
tuurlijk had je een rode kaart (maar dat was 79e minuut)
* j_du_pee doet vol overtuiging niets aan kerst@ Damien: leuk idee
Wacht op antwoord
Verwijderd
- Topstats forum
vraag2
En is het mogelijk om de verkregen info wat meer te implenteren in ons eigen look and feel @ GoTtrick. (de federatie site)
Wel met natuurlijk genoeg verwijzingen naar FEDSTATS etc..
antwoord:
Vraag 2: Wat had je in gedachten? Wat zijn de tags? Kun je een excell sheetje maken, zoals jij het in zou voeren bij Gottrick?
Ok
Jeej! Ik sta 50e met ratings. Ben wel tevreden eigenlijkVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:23:
FEDSTATS UPDATE
http://www.go-2-it.com/Fe...ID=2731&Season=24&Week=10
Ja zeker! Week 10 is uptodate!
Want moet binnenkort toch een keer een nieuwe coach aanschaffen.....en dan speelt geld natuurlijk weer een belangrijke factor
Wacht op antwoord
Hmm... Lig nou niet bepaald wakker van die stats, had van een vierde divisie wel meer verwacht eigenlijk... Maargoed, das natuurlijk niet mijn zaakyared schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:02:
@Koeman/Starmaker/Maestrotim, ik haalde waanzinnige stats, 220+ Hatstats rating, maar helaas, de bal is rond, ik verloor toch nog met 2-3Het regende gele kaarten (5) en rode (2) en mijn ET winger is +6
Alweer de 2e keer in zijn carierre, maarja, een ET winger met solid passing vervang je niet al te gauw.
Mijn divisiegenoten schrokken behoorlijk van mijn stats
En natuurlijk rood en blessure, maarja, mijn spitsen en middenvelders zijn ook uit vorm en dat zie je nu behoorlijk in de ratings.. Had wel iets meer verwacht (vooral CA)
.. dat wou ik maar even zeggenj_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:08:
[...]
met een coach met slecht leiderschap is het ook niet zo nuttig nee... Maar goed, zo toon je wel aan dat een clown daar maar weinig aan kan veranderen
Denken jullie dat een investering in een redelijke leiderschap coach de moeite waard is?
/edit
best domme vraag mjah
[ Voor 5% gewijzigd door Loona35 op 20-12-2004 18:53 ]
Vast wel, ik heb redelijk leider en dat scheelt aanzienlijk. Het kost alleen wel een bom duiten, tenzij je er flink tijd in investeerd om een speler te vinden met veel ervaring en redelijk leiderschap op de transfer markt... Alleen moet je dan nog een jaar wachten tot je er effect van hebt.loona35 schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:36:
[...]
Denken jullie dat een investering in een redelijke leiderschap coach de moeite waard is?
Wacht op antwoord
Hoezo een jaar?j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:38:
[...]
Vast wel, ik heb redelijk leider en dat scheelt aanzienlijk. Het kost alleen wel een bom duiten, tenzij je er flink tijd in investeerd om een speler te vinden met veel ervaring en redelijk leiderschap op de transfer markt... Alleen moet je dan nog een jaar wachten tot je er effect van hebt.
ja, denk zelf maar even hoe
Wacht op antwoord
En als je op je coach wacht, dan kan een seizoen heeeeeel lang duren.j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:58:
ja 1 seizoen, en in principe kun je voor 10K al een goddelijk ervaren, goed leider vinden hoor
offtopic:
ja, denk zelf maar even hoe
Nog 39 nachtjes slapen

Waar gehackt wordt vallen spaanders
* yared duikt zo voor het eerst dit jaar thuis zijn werk in
@Hein goeie kerstspirit gemaakt door Marsmellow vorig jaar (vandaar ouwe logo).
kuch...Hint hint mug
@Tim idd, 193, zat in HAM op de laptop te kijken en daar gaf ie 220.
Moet die instellingen nog fixen bij opstellingstool.
Ben superhappy met 193
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
lol vind je het raar dat ik financiele problemen heb
ik zet spelers meestal voor 50% erop
Snap eigenlijk niet wat ie bedoeld? Een excel sheetje maken? Waarom dat nou weer en wat zou erin moeten komen?Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:42:
@ Yared, Brainpower en Wubmastert
- Topstats forum
vraag2
En is het mogelijk om de verkregen info wat meer te implenteren in ons eigen look and feel @ GoTtrick. (de federatie site)
Wel met natuurlijk genoeg verwijzingen naar FEDSTATS etc..
antwoord:
Vraag 2: Wat had je in gedachten? Wat zijn de tags? Kun je een excell sheetje maken, zoals jij het in zou voeren bij Gottrick?
OkNu volgt het technische gedeelte
Hellup!!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Nou het idee was van Yared.. (Correct me if im wrong)Brainpower schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:48:
[...]
Snap eigenlijk niet wat ie bedoeld? Een excel sheetje maken? Waarom dat nou weer en wat zou erin moeten komen?
Dat we graag de fedstats willen zien in eigen GoTtrick style..
Dus dat Ron misschien zo de code kan geven die wij "vrij" simpel kunnen implenteren in de GoTtrick style.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 23:12 ]
Wacht op antwoord
In het begin van het seizoen heeft hij 10 18jarige trainees gekocht met allemaal redelijk spelmaken. Sommigen van hen zijn nu al uitstekend of al lange tijd goed, anderen zijn pas deze week naar goed gegaan. Het is dus een vrij gevarieerde groep.
Nu zit hij in geldnood en wil hij tegen het einde van het seizoen enkele van zijn trainees verkopen. Zijn trainees hebben allemaal echter belachelijke lage passing stats (3x slecht, 6x zwak, 1x redelijk) waardoor hij amper winst kan maken. Wat raden jullie aan?
Gaan trainen op passen tot een aanvaardbaar niveau, hopen dat ze snel stijgen en dan verkopen (wat volgens mij de beste oplossing is, omdat er tegenwoordig dik extra betaald wordt voor een beetje passing stats) of op PM blijven trainen en verkopen als ze uitstekend/formidabel zijn met slechte passing stats?
Life is simple, make choices, don't look back...
Verwijderd
Zo simpel is het niet. Dat kan evt weer met een bepaald component, maar dat is niet makkelijk (XMLHTTP). Je kopieert dan idd de broncode, maar die heb je dan als platte tekst en daar is het niet eenvoudig mee werken.j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 23:28:
is dat niet een kwestie van de bron kopieren en de eigen stylesheet er aan linken dan
Het eenvoudigst is als we direct toegang hebben tot de database, dan kunnen we met de stats doen wat we willen (en daaraan onze eigen stylesheet aan toevoegen..).
We (lees jullie) kunnen ook vragen of HatStatsRon voor ons een aparte stylesheet maakt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
http://users.skynet.be/fa881279/cup2004/regels.htmlSpeedAddict schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 08:57:
Voor wanneer moest een challenge voor de GoT cup accepted zijn (kan het zo snel niet vinden). VOlgens mij accepteerd mijn tegenstander niet echt heel erg.
Okee, je wilt het inlezen in een database. Nu is xmlHTTP en regexpen wel redelijk mijn kopje thee (ik maak de spammerstats niet echt met potlood en papier hoorVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 23:54:
[...]
Zo simpel is het niet. Dat kan evt weer met een bepaald component, maar dat is niet makkelijk (XMLHTTP). Je kopieert dan idd de broncode, maar die heb je dan als platte tekst en daar is het niet eenvoudig mee werken.
Als geen toegang tot de db of export krijgen wil ik wel een scrippie klussen hoor
(alleen niet vanavond, heb afscheidsfeest op werk
huh? toch cssHet eenvoudigst is als we direct toegang hebben tot de database, dan kunnen we met de stats doen wat we willen (en daaraan onze eigen stylesheet aan toevoegen..).
We (lees jullie) kunnen ook vragen of HatStatsRon voor ons een aparte stylesheet maakt.
[/tech]
Wacht op antwoord
Verwijderd
Hierop werd de man in de boeien geslagen en begon hij te huilen. De volgende woorden kwamen uit zijn mond, maar zijn door de politie moeilijk in verband met elkaar te brengen:”kut maandag YP vergeten”.
Beschrijving
Blanke man; 23-27 jaar; 1.85-1.90 m; atletisch lichaam. Hij droeg bij zijn aanhouding geen kleren, afgezien van een klein groen handdoekje met het woord ‘Hattrick’ erop. Verder stonden de letters MM erop geborduurd. De politie vermoedt dat het hier gaat om de initialen van de betreffende man.

De politie vraagt
-Wie herkent deze man aan de hand van de getoonde foto en/of beschrijving?
-Wie heeft deze man op maandag 19 september 2005 nog gezien?
-Wie kan in algemene zin informatie geven over het verband tussen de woorden van de man, zijn handdoek en zijn verwarde toestand?
[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 10:01 ]
Ik kan de politie nu al vertellen dat dit niet waar isatletisch lichaam
"duidelijk falen van de politie en justitie" Aldus de heer P.R. de Vries.
j_du_pee schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:22:
Okee, je wilt het inlezen in een database. Nu is xmlHTTP en regexpen wel redelijk mijn kopje thee
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| ' get fed stats page = getpage("http://go-2-it.com/fed-stats/frames/frmFedStatistics.php?ShowLines=ALL&InfoType=List&SortOrder=Stars&FedID=2731&Season=24&Week=10") set regels = pak (page, "<a class=""S11"" href=""\./frmTeamDetails\.php\?FedID=2731\&TeamID=(.*?)\&Season=(.*?)\&WeekNr=(.*?)"">(.*?)</a></td>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>") For Each Match in regels out "teamid: " & match.submatches(0) out "seizoen: " & match.submatches(1) out "week: " & match.submatches(2) out "teamnaam: " & match.submatches(3) out "naam: " & match.submatches(6) out "div: " & match.submatches(9) 'de volgende ga ik niet allemaal opzoeken, mag je zelf doen :) for i=12 to 57 step 3 out "iets: " & match.submatches(i) 'dit zijn alle getalletjes, de tussenliggende nummers is meuk next Next function pak(strPhrase, strMatchPattern) 'zet personen en id's in array achtige objecten (regexp) Set objRegEx = New RegExp objRegEx.Global = True objRegEx.IgnoreCase = True objRegEx.Pattern = strMatchPattern 'create the collection of matches Set Matches = objRegEx.Execute(strPhrase) set pak = matches End function function getPage(URI)'request een file set xmlhttp = createObject("Microsoft.XMLHTTP") xmlhttp.open "GET", URI, false xmlhttp.send() getpage = xmlhttp.responsetext end function function out(str) 'handig portibility tussen b.v. een .asp een .vbs onder wscript (dubbelklik) en een .vbs onder cscript (dos-prompt) wscript.stdOut.writeline str 'dos prompt output end function |
te kopieren in een .vbs bestandje en vervolgens te runnen met "cscript bestandsnaam.vbs" in dos
het is links en rechts bijelkaar gegrepen code grotendeels, dus met name de commentaren kloppen niet altijd even goed
[ Voor 44% gewijzigd door j_du_pee op 21-12-2004 10:17 ]
Wacht op antwoord
Wacht op antwoord
We mogen iig niet direct op de DB komen van Hattrick, ook mogen we niet het XMLHTTP object over de Hattrick site heenhalen.
We krijgen iig geen toegang van Hattrick.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Versie 1.0
Leuk?
@damien: boehoe, geen kerstmeuk
hij is wel mooi hoor, maar ik hou niet zo van kerst.. zal verder mijn mond houden

[ Voor 58% gewijzigd door j_du_pee op 21-12-2004 10:19 ]
Wacht op antwoord
Verwijderd
Goed werk
@damien
Kerstlogo's ieder jaar weer een terugkerend item
Nu kun je met een beetje kennis van Visual Basic de fed-stats simpel in een database schoppenVerwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:21:
@jdp
Goed werkGelukkig ben ik totaal niet handig met die teksten, maar het ziet er indrukwekkend uit
Wat kun je ermee?
[ Voor 5% gewijzigd door j_du_pee op 21-12-2004 10:25 ]
Wacht op antwoord
Verwijderd
Oooooooh zeg dat daannnnj_du_pee schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:24:
[...]
Nu kun je met een beetje kennis van Visual Basic de fed-stats simpel in een database schoppendaarna is het simpel om de stats op onze site te zetten, of er een andere berekening mee te maken ofzo...
Mooi
tssk, neptweakert
Wacht op antwoord
Petre Ionescu (46626207)
50 jaar, zwak in vorm, gezond
Een redelijk coach die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nu speel ik volgend seizoen nog in de VIII, is het handig om voor een betere coach te gaan? Om daar dus veel geld aan uit te geven? Mijn ploegje is redelijk op orde nu en mijn verdediging wordt steeds sterker (zijn mijn trainees). Spelers die ik aangekocht heb halen allemaal tegen de 3 sterren. Is het slimmer om voor volgend seizoen naar betere spelers te zoeken of eerst voor een betere coach sparen?
Verwijderd
Ik zou in VIII tevreden zijn met een redelijk coach, ondanks zijn slechte leiderschap (ervaring boeit niet). Ik zou die trainees gewoon lekker doortrainen en van dat geld betere nieuwe trainees terugkopen. Daarna proberen een goede coach te vinden.-CKY2K- schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:33:
Even een coach vraagje: Heb nu een coach met zwak ervaring en slecht leider:
Petre Ionescu (46626207)
50 jaar, zwak in vorm, gezond
Een redelijk coach die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nu speel ik volgend seizoen nog in de VIII, is het handig om voor een betere coach te gaan? Om daar dus veel geld aan uit te geven? Mijn ploegje is redelijk op orde nu en mijn verdediging wordt steeds sterker (zijn mijn trainees). Spelers die ik aangekocht heb halen allemaal tegen de 3 sterren. Is het slimmer om voor volgend seizoen naar betere spelers te zoeken of eerst voor een betere coach sparen?
Wat kan ik nou beter kopen
Redelijk leiderschap coach : sympathiek
Goed leiderschap coach : aangenaam
[ Voor 12% gewijzigd door Loona35 op 21-12-2004 11:07 ]
goed leiderschap. Sympathiek of aangenaam maakt niet uit voor de TS wanneer hij coach is volgens mij..loona35 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:07:
Vraag:
Wat kan ik nou beter kopen
Redelijk leiderschap coach : sympathiek
Goed leiderschap coach : aangenaam
Wacht op antwoord
dusj_du_pee schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:08:
[...]
goed leiderschap. Sympathiek of aangenaam maakt niet uit voor de TS wanneer hij coach is volgens mij..
goed leider / controversieel is ook goed genoeg?
Wacht op antwoord
Om jou ook maar even te beantwoordenLittle Bear schreef op maandag 20 december 2004 @ 23:39:
Kameraad van me zit met volgend vraagstuk.
In het begin van het seizoen heeft hij 10 18jarige trainees gekocht met allemaal redelijk spelmaken. Sommigen van hen zijn nu al uitstekend of al lange tijd goed, anderen zijn pas deze week naar goed gegaan. Het is dus een vrij gevarieerde groep.
Nu zit hij in geldnood en wil hij tegen het einde van het seizoen enkele van zijn trainees verkopen. Zijn trainees hebben allemaal echter belachelijke lage passing stats (3x slecht, 6x zwak, 1x redelijk) waardoor hij amper winst kan maken. Wat raden jullie aan?
Gaan trainen op passen tot een aanvaardbaar niveau, hopen dat ze snel stijgen en dan verkopen (wat volgens mij de beste oplossing is, omdat er tegenwoordig dik extra betaald wordt voor een beetje passing stats) of op PM blijven trainen en verkopen als ze uitstekend/formidabel zijn met slechte passing stats?
Of hebben ze een slechte conditie? Slechte vorm?
Dit topic is gesloten.