Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.993 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Tommilio schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:28:
[...]

Gaan we puntje precies doen is goed.... volgende link ;)
bedoel je pietje :? Maar goed, zand erover; hoewel ik scoorder lelijke spreektaal vind...

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Vandaag met 3-0 gewonnen tegen de nr2 (ik sta 3e).
Hoe snel kan hattrick omslaan, de voorgaande thuiswedstrijden haalde ik 11.000 bezoekers ofzo, vandaag zaten er ruim 29.000 mensen in mijn stadion, zo goed als vol dus. Lekker voor de financien.

Verschil met de nr2 is nog 3 punten, dus hopelijk maakt ie nog een keer een foutje zodat ik net boven de promotiegrens kom te staan.
Tevens een nieuw sterre-record geloof ik. 33 stuks, niet heel veel, maar er zit een licht stijgende lijn in :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

7-1 gewonnen van nr 2... mijn competitie heeft er volgens mij geen zin meer in.

Vraagje: is er ook maar iemand op dit forum die Hattrick Buddy heeft geregistreerd?

Zijn er anders eventueel nog mensen die dit wel zouden willen doen?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, 2-0 gebleven en op 1* na n recordaantal. M'n beste verdediger eindelijk weer redelijk in vorm en meteen voor t eerst 4* gehaald. Ratings achterin ook ok (2xBriljant (oud), 1xUitmuntend (oud)) met dank aan de YP van vandaag die t doel mooi schoon hield. M'n basiskeeper (met z'n zwakke vorm) staat nu op de TL en de pull van vandaag na volgende week zondag ook. Dan is de uitwedstrijd tegen de #2 waar ik genoeg heb aan 1 puntje voor de titel, ik kan MOTS'en want daarna heb ik nog 3 WO's maar hij doet dat ook wel denk ik dus dat maakt niet zo heel veel uit. Daarna maar ns op zoek naar n nieuwe keeper met wat meer ervaring, gelukkig heb ik ff de tijd om te zoeken want de volgende "echte" wedstrijd is dan ronde 1 van de beker volgend seizoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is de strijd om directe degradatie begonnen er zijn 3 teams 1 1 directe degradatie plek de ik heb 3 en 4 punten voorsprong op nummer 6 en 7 ze moeten nog een keer tegen elkaar en een keer tegen de nummer 8 die ze allebei zeker gaan winne ook moet ik nog uit tegen de nummer 7 waar ik denk te gaan verliezen dus moetnog ergens 1 punt halen om directe degradatie te ontspringen :S erug spannend dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
j_du_pee schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:42:
[...]

bedoel je pietje :? Maar goed, zand erover; hoewel ik scoorder lelijke spreektaal vind...
Hahaha das wel heel slecht puntje hahaha zal ik dan maar doen alsof ik belg ben en bedoelde puntje :o

Haha zand erover klinkt goed :)

Mijn competitie is nog steeds superspannend.....moet nog tegen de nr 1 en de nr 2 en dat bepaald wel zo'n beetje het einde van de competitie op dit moment maken er nog vier clubs kans op de titel en op promotie dus nu maar hopen dat ik er eentje van ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo na 7 wedstrijden achter elkaar verloren te hebben, eindelijk weer winst 3-0 :). even genieten, maar toch volgend seizoen terug naar div IV. div III is wel erg zwaar als je geen divine middenveld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 07:14:div III is wel erg zwaar als je geen divine middenveld hebt.
So true ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
5-0 gewonnen :)

De nummer 1 is vervangen door een nieuw komer en heeft van de nummer 2 verloren :) De nummer 3 heeft ook verloren, onverwacht en daardoor ben ik nu 3de.

De compentitie is nu echt spannend met nog 4 wedstrijden te gaan. Ik moet alles winnen tot het eind en de nummer 2 mag geen 6 punten halen. Ik sta 7 punten achter en moet zelf ook nog tegen ze spelen :) Ik hoop dat het allemaal lukt en dat ik promoveer :) man man man wat is het spannend :)

Helaas 2de kerstdag kan ik de wedstrijd niet volgen :(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Gisteren met 2-3 gewonnen, uit bij de nummer 4. Deze ploeg werd vorig jaar kampioen, en nu won ik met PIC..

Nu sta ik tweede, 1 punt achter de nummer 1..De kans dat ik nog kampioen kan worden is vrij hoog...Maar ja, als ik alle 4 de wedstrijden nu win, ga ik direct naar de III toe...En of ik dat aan kan...oef..Maar ja, we krabbelen niet terug..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bah Hattrick is down tot 13.00 dus ik kan niet kijken wat mijn wedstrijd is geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Royz schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:13:
7-1 gewonnen van nr 2... mijn competitie heeft er volgens mij geen zin meer in.

Vraagje: is er ook maar iemand op dit forum die Hattrick Buddy heeft geregistreerd?

Zijn er anders eventueel nog mensen die dit wel zouden willen doen?
ik ben tot op heden te ranzig geweest om dat te reggen. Wil het wel zeker gaan doen :) hoezo, ga je voor de groepskorting :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren thuis een matig 2-2 gelijkspel tegen de nr.7. Tussen de nummer 2 en de nr. 7 zitten maar 6 punten, dus de dood of de gladiolen.

Verder denk ik eraan om binnenkort de nieuwe ratings te gaan gebruiken, omdat de verdedigingsratings bijna allemaal goddelijk zijn (alleen de back-verdedigingsrating nog net niet).

Tevens leuk om te melden is dat ik gister met maar liefst 3 Argentijnen in de basis speelde, waaronder mijn toekomstig coach, dus met de communicatie in de toekomst zit het wel snor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

het is jullie vast niet ontgaan op de verschillende media:
Gamer betaalt 20.000 euro voor virtueel eiland

Maandag, 20 december 2004 - Een Australische gamer heeft ruim twintigduizend euro gespendeerd aan de koop van een virtueel eiland.
Door Maarten ReijndersEmail de auteur

Het lijkt een prima eiland. Het heeft prachtige stranden en er staat een enorm, verlaten kasteel op. Een nadeel: het eiland bestaat alleen in Project Entropia.

Project Entropia is een computerspel. Meer specifiek: Project Entropia is een 'massive multiplayer online role-playing game' (mmorpg). Dat betekent dat een groot aantal mensen (in het geval van Project Entopia bijna 200.000) online aan het spel kan deelnemen.

Deelnemers van Project Entropia kunnen hun PEDs (Project Entropia Dollars) inruilen voor echt geld en omgekeerd. En dat is de manier waarop de 22-jarige 'Deathifier', die het eiland kocht, zijn geld mee hoopt terug te verdienen.

Deathifier kan andere spelers die zijn eigendom bezoeken om goud te mijnen of te jagen, belasting opleggen. Hij is al begonnen met de verkoop van land aan gamers die een huisje willen bouwen op dit idyllische eiland, zo meldt BBC News.
(bron: webwereld)

Zou mooi zijn als de transfermarkt ook via e-bay zou lopen he >:)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 00:15
LOL

Hey, hattrick down! :(

Ik wist niks van een "scheduled maintenance", heb ik eroverheen gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Het stond er vanochtend pas op..Dus het kan wel eens een late schedule geweest zijn.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Jammer dat het dan weer gelijk zo'n langdurig onderhoud is :'( Ben toch wel benieuwd wat er nu weer bijgewerkt is, kan mij niet herinneren dat er bugs ofzo waren...en er was ook geen onderhoud gepland dacht ik...

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Ik vind sowieso dat hattrick erg vaak met de hardware bezig is hoor... Zodra er performance problemen zijn wordt het altijd in de hardware gezocht, en nu moet er weer opslagcapaciteit bij... Dit soort zaken kun je IMO toch makkelijk aan zien komen :?

Ik breid mijn stadion toch ook niet iedere week met 10 plaatsen uit, maar ineens voor een heel seizoen :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Wel vaag als ik nu naar de ratings kijk van de top 4 van mijn competitie, dan heeft nr 4 echt enorm hoge ratings tov de rest (bijna elke positie 3 of 4 sterren in de VIII), niet zo raar dat hij gisteren won van de nr 1, die slechtere ratings heeft dan mijn team wat 5de staat. Ik won overigens vorige week van de nr 4, zal zijn b team wel geweest zijn waarschijnlijk? Kan toch nog spannend worden. wie er gaan promoveren! Ik in elk geval nog niet maar volgend seizoen moet ik een goede kans maken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:07:
Ik vind sowieso dat hattrick erg vaak met de hardware bezig is hoor... Zodra er performance problemen zijn wordt het altijd in de hardware gezocht, en nu moet er weer opslagcapaciteit bij... Dit soort zaken kun je IMO toch makkelijk aan zien komen :?

Ik breid mijn stadion toch ook niet iedere week met 10 plaatsen uit, maar ineens voor een heel seizoen :P
Hehehe ja idd!

Ik vond wel grappig ik had de administratie nodig van HT en die hebben mij echt super geholpen ene Lars ofzo :)
Stond dit in zijn mailtje:
And of course thanks for your nice words regarding my support. That's good to hear, especially since I'm currently only working on a temporary basis but hope to continue long-term soon :)
Dan denk ik bij mij zelf, hoe kan het dat een spel dat op jaarlijkse basis 19.50 krijg per supporter dat het toch zo beperkt zit in de financieële middelen?

Zou best wel eens willen weten wie er allemaal bij HT op de loonlijst staan en hoeveel supoorters er wereldwijd zijn.

Misschien dat HT maar eens aan nieuwe servers moet gaan denken met direct een hardware voorziening voor de komende 3 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 09:48:
Gamer betaalt 150.000 euro virtuele speler

Dinsdag, 20 december 2005 - Een Nederlandse gamer heeft ruim honderdvijftigduizend euro gespendeerd aan de koop van een virtuele speler in het online-voetbalmanagerspel Hattrick.

Het lijkt een grote belofte. 17 jaar, uitstekende aanval en… hij kan goed koppen. Een nadeel, deze ‘Ruud van Nistelrooij’ bestaat alleen in Hattrick.

Hattrick is een computerspel. Meer specifiek: Hattrick is een online-voetbalmanagerspel waarin een groot aantal mensen een virtueel team runnen. Inmiddels ligt het aantal deelnemers wereldwijd op meer dan 1 mln. mensen.

Deelnemers van Hattrick kunnen hun spelers vanaf vandaag kopen via de populaire veilingsites E-bay en Marktplaats. Metal Meijer was de eerste van de gehele Hattrick-community die op deze wijze een speler aanschafte.

Metal Meijer:”Ja, voorheen ging alles virtueel en raakten de die-hards een beetje uitgekeken op het spel. Nu het om echte knaken gaat, is het er een stuk spannender op geworden. Ik sprong gillend van de lach door de kamer, toen ik zag dat ik voor 150k een uitstekende aanvaller had van 17 jaar. Die gasten kostten vorige week nog 4 mln.”

De vriendin van Metal Meijer heeft ook wel vertrouwen in haar vriend: “We hebben de hypotheek verhoogd met 150 duizend euro, maar ik heb veel vertrouwen in hem. Over precies 1 jaar zijn we miljonair”.

De Hattrick-community is verdeeld over de gang van zaken. Yared, oprichter van een van de populairste community’s binnen Hattrick, zegt hierover:” 90% van de leden is inmiddels gestopt met het spel, omdat het risico te groot wordt. Wij hebben Metal Meijer nog gewaarschuwd, maar hij was vastberaden. Wij hopen allen voor hem dat het gaat lukken, maar ik denk dat over enkele maanden niets meer van het voorheen zo populaire spel over is.”

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Het aantal supporters kan je wel uitrekenen geloof dat er toch altijd stond zoveel spelers zijn ook supporter......is alleen heel werkje om dat uit te rekenen ben ik bang want het staat niet in 1x gegeven, maar centjes komen er volgens mij genoeg binnen de vraag is dan weer hoeveel eruit gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:39
Weet iemand waar je nog de uitslagen van het weekend kan zien? Ben vandaag pas teruggekomen op mijn kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Aristos schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:48:
Weet iemand waar je nog de uitslagen van het weekend kan zien? Ben vandaag pas teruggekomen op mijn kamer.
Ik heb je match gezien je had 0-5 verloren omdat je geen opstelling had gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

MSN je leaguegenoten :? ben bang dat er verder niet veel alternatieven zijn...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-0 gewonnen. beetje karig gezien het feit dat ik op elke linie 3x zo sterk was, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:51:
MSN je leaguegenoten :? ben bang dat er verder niet veel alternatieven zijn...
De Fed stats zijn ook niet zo up-to-date dat de gegevens van gisteren er al bij staan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:55:
2-0 gewonnen. beetje karig gezien het feit dat ik op elke linie 3x zo sterk was, maar ach.
Ik had de eerste helft 75% balbezit en de tweede helft 90% balbezit en toch maar met 5-0 gewonnen....dat is pas karig :p Vind ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
heel onterecht 1-1 gespeeld

+- 35 ratings hoger
+- 5 steren hoger
1 kans meer
overal op het veld beter
en toch maar 1-1 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:25

GaMbiNo

1337

Joss schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:08:
heel onterecht 1-1 gespeeld

+- 35 ratings hoger
+- 5 steren hoger
1 kans meer
overal op het veld beter
en toch maar 1-1 8)7
Ik ken het... en dat tegen een gast waar ik enkele speelrondes geleden nog een 0-7 overwinning boekte.. :/
Verder:
49 ratings hoger
10,5 ster hoger
4 kansen meer
En ook overal op het veld beter....en dan 1-1 spelen...

Als ik deze pot gewonnen had was ik eindelijk #1 geweest mar het mocht blijkbaar niet zo zijn.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Damien2004 schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:57:
[...]

Ik had de eerste helft 75% balbezit en de tweede helft 90% balbezit en toch maar met 5-0 gewonnen....dat is pas karig :p Vind ik :p
Lol, ik kwam met 1-2 voorsprong uit de eerste helft, 77% balbezit. Het vervelendste aan de wedstrijd was dat tegendoelpunt, want het is de derde dit seizoen, en die keeper stond het doel lange tijd schoon te houden :( Wel dik gewonnen, 5-1, en ik hoop dat de komende vier weken een beetje snel gaan, want ik ben mijn league zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 09:26:
[...]

ik ben tot op heden te ranzig geweest om dat te reggen. Wil het wel zeker gaan doen :) hoezo, ga je voor de groepskorting :?
Nee, maar ik vraag me af hoe we dat het best kunnen doen. Geld overmaken naar Duitsland kost mij 7 euro extra 8)7. Een CC heb ik zelf niet maar iemand vertelde mij dat ze de CC niet meteen verwerken maar een paar dagen ermee wachten waardoor het onveilig wordt.

Btw: If you pay for min. 5 Teams, the price drops to 7,50 Euro for each License.

Het scheelt 1 euro maar toch! Dus jouw idee was zo gek nog niet :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:31
Wat is eigenlijk de directe link naar het hattrick clubhuis?

wil ff de toto's bekijken van onze poule, alleen hattrick ligt plat dus op het linkje klikken lukt niet zo makkelijk dan ;)

Laat maar..

Het was club.hattrick.com :$

[ Voor 13% gewijzigd door koentjuh op 20-12-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wellicht zegt de term bookmarken je iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:35:
[...]

Lol, ik kwam met 1-2 voorsprong uit de eerste helft, 77% balbezit. Het vervelendste aan de wedstrijd was dat tegendoelpunt, want het is de derde dit seizoen, en die keeper stond het doel lange tijd schoon te houden :( Wel dik gewonnen, 5-1, en ik hoop dat de komende vier weken een beetje snel gaan, want ik ben mijn league zat...
Eerste helft ook maar 0-1, begon me echt zorgen te maken tot ik zag dat ik 75% bal bezit had :) Tja je weet nooit wat je moet verwachten van een compleet nieuw team met nieuwe manager. Je kan zo onderuit gaan tegen die gasten als ze iets doms doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:04:
wellicht zegt de term bookmarken je iets? :)
Zojuist gedaan..

Wel mooi om te zien die voorspellingen.. Sommigenschijnen bij de toto nog steeds niet te snappen dat VV Achteruit onverslaanbaar is in het eigen huis ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
UPDATE: Unfortunately we have run into some delays, and the site is not estimated to open until 15:00 HT-Time.

:(

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Damien2004 schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:43:
UPDATE: Unfortunately we have run into some delays, and the site is not estimated to open until 15:00 HT-Time.

joh, dat gebeurt ze anders nooit :D :X

Ach ja, uiteindelijk leveren ze mooi werk en daar gaat het om :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ja ach dat is ook wel zo maarja vol verwachting zit ik hier naar de klok te kijken en ik dacht goh nog maar een kwartiertje en ja hoor weer een vervelende update hehe.

Maar 3 uur is wel laat hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:33:
[...]

Gamer betaalt 150.000 euro virtuele speler

Metal Meijer:”Ja, voorheen ging alles virtueel en raakten de die-hards een beetje uitgekeken op het spel. Nu het om echte knaken gaat, is het er een stuk spannender op geworden. Ik sprong gillend van de lach door de kamer, toen ik zag dat ik voor 150k een uitstekende aanvaller had van 17 jaar. Die gasten kostten vorige week nog 4 mln.” etc. etc.
LOL :D

gisteren met 0-2 gewonnen en heb nu weer hele kleine kansen op kampioenschap na verlies nummer 1. Maar eerst m´n middenveld deze week flink versterken.

@ yared: jij speelde toch altijd al zonder spitsen? of vond jij die graspollentrappers het predicaat spits waardig? :P (hoeveel is het geworden by the way?)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:43:

Had ik wel verwacht... wou net ff lekker de transfermarkt afschuimen, heb namelijk 4 mil te spenderen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 09:48:
het is jullie vast niet ontgaan op de verschillende media:

[...]

(bron: webwereld)

Dat is serieus sick :D

@ metalmeijer :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

damn, ik had je edit helemaal gemist MetalMeijer, hijs fijn :D

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och het is maandag. geen boeiende HT dag. morgen wel weer inloggen enzo :) (of om 15:01) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HT up! en alle transfers 420 minuten verschoven, netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zie ik nu pas:

De WO´er in mijn poule speelt iedere week tegen het team dat de volgende week tegen mij uit komt. Zo kan dus iedereen z´n TS opkrikken om tegen mij te gebruieken :( dat is toch niet eerlijk????

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:34:
Dit zie ik nu pas:

De WO´er in mijn poule speelt iedere week tegen het team dat de volgende week tegen mij uit komt. Zo kan dus iedereen z´n TS opkrikken om tegen mij te gebruieken :( dat is toch niet eerlijk????
Dat had ik inderdaad ook al gezien. Ik heb mijn WO in de eerste wedstrijd gehad, en heb hem ook in de laatste, waardoor ik dat voordeel verlies. Best lullig als je dat bijna elke wedstrijd hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
In IX heb je toch geen WO's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@paulus1986 geliefde speler verhaal staat zelfs in de OP ;)

@Koeman/Starmaker/Maestrotim, ik haalde waanzinnige stats, 220+ Hatstats rating, maar helaas, de bal is rond, ik verloor toch nog met 2-3 :/ Het regende gele kaarten (5) en rode (2) en mijn ET winger is +6 :(
Alweer de 2e keer in zijn carierre, maarja, een ET winger met solid passing vervang je niet al te gauw.

Mijn divisiegenoten schrokken behoorlijk van mijn stats >:)

@JduPee lol, had ik ook vorige week, dubbele HT van de slechtste speler.

Mijn keeper haalt 6.5* in redelijke vorm en nu dus ook 6.5* in goede vorm :?

@MM ja, fijn heb het geld op mijn rekening gezet om te sparen voor een ECHT team :9

Nog meer mensen een kerstlogootje? :D
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/yared2.jpg

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
zucht

ik krijg me TS maar niet omhoog

Zondag : dolgelukkig (met pic)
Maandag : daalt ie naar tevreden
Vrijdag : daalt ie bij de trainingsupdate naar content

.. en dan mag ik weer piccen

zo triest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

loona35 had op maandag 20 december 2004 zijn dipje @ 17:04:
...
ik krijg me TS maar niet omhoog
...
met een coach met slecht leiderschap is het ook niet zo nuttig nee... Maar goed, zo toon je wel aan dat een clown daar maar weinig aan kan veranderen ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nog meer mensen een kerstlogootje? :D
[afbeelding]
Misschien moeten we iets met alle tweakers doen voor de kest :) In Hattrick dan he :)

Kerst logo is wel grappig maar misschien een universeel kerst logo dus iets met GoT er op ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FEDSTATS UPDATE

http://www.go-2-it.com/Fe...ID=2731&Season=24&Week=10

Ja zeker! Week 10 is uptodate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www12.hattrick.org...ails.asp?matchID=28628270

duidelijk overwinning, tegen de nummer 5 ( ik stond 4de ) ( weliswaar IX ) beste middenveld nu van mijn competitie, alleen staan er wat spelers op de transferlijst, waaronder de rechtsback die in verdedigend opzicht wel erg lkr speelt in 3-5-2 maarjah we zien wel wat volgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:02:
@Koeman/Starmaker/Maestrotim, ik haalde waanzinnige stats, 220+ Hatstats rating
zullen we het op 193 houden? :) tuurlijk had je een rode kaart (maar dat was 79e minuut) en een blessure, maar 220 is iets te hoog hoor. Maar wel heerlijk stats zo ja 8)

@ Damien: leuk idee :)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:35:
[...]
tuurlijk had je een rode kaart (maar dat was 79e minuut)
Eigenlijk heb ik altijd het idee dat een rode kaart meetelt voor die hele helft :? het is maar een onderbuikgevoel hoor, maar ik heb weleens het idee dat vanaf de aftrap alles al slecht gaat en er dan later pas iemand rood krijgt...
@ Damien: leuk idee :)
* j_du_pee doet vol overtuiging niets aan kerst

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Yared, Brainpower en Wubmastert

- Topstats forum

vraag2
En is het mogelijk om de verkregen info wat meer te implenteren in ons eigen look and feel @ GoTtrick. (de federatie site)
Wel met natuurlijk genoeg verwijzingen naar FEDSTATS etc..

antwoord:

Vraag 2: Wat had je in gedachten? Wat zijn de tags? Kun je een excell sheetje maken, zoals jij het in zou voeren bij Gottrick?

Ok :) Nu volgt het technische gedeelte ;) Hellup!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Jeej! Ik sta 50e met ratings. Ben wel tevreden eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Wat ik me afvroeg is als je een coach hebt met slecht leiderschap daalt dan ook elke week je teamspirit met 1 of bv in 2 weken 1 niveau daling??

Want moet binnenkort toch een keer een nieuwe coach aanschaffen.....en dan speelt geld natuurlijk weer een belangrijke factor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

euh, loona heeft dus een slecht leider, zie zijn post even hiervoor over het effect daarvan ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared... o..m..f..g.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
yared schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:02:
@Koeman/Starmaker/Maestrotim, ik haalde waanzinnige stats, 220+ Hatstats rating, maar helaas, de bal is rond, ik verloor toch nog met 2-3 :/ Het regende gele kaarten (5) en rode (2) en mijn ET winger is +6 :(
Alweer de 2e keer in zijn carierre, maarja, een ET winger met solid passing vervang je niet al te gauw.

Mijn divisiegenoten schrokken behoorlijk van mijn stats >:)
Hmm... Lig nou niet bepaald wakker van die stats, had van een vierde divisie wel meer verwacht eigenlijk... Maargoed, das natuurlijk niet mijn zaak :)

En natuurlijk rood en blessure, maarja, mijn spitsen en middenvelders zijn ook uit vorm en dat zie je nu behoorlijk in de ratings.. Had wel iets meer verwacht (vooral CA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:08:
[...]

met een coach met slecht leiderschap is het ook niet zo nuttig nee... Maar goed, zo toon je wel aan dat een clown daar maar weinig aan kan veranderen ;)
.. dat wou ik maar even zeggen ;)

Denken jullie dat een investering in een redelijke leiderschap coach de moeite waard is?

/edit
best domme vraag mjah :P

[ Voor 5% gewijzigd door Loona35 op 20-12-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

loona35 schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:36:
[...]

Denken jullie dat een investering in een redelijke leiderschap coach de moeite waard is?
Vast wel, ik heb redelijk leider en dat scheelt aanzienlijk. Het kost alleen wel een bom duiten, tenzij je er flink tijd in investeerd om een speler te vinden met veel ervaring en redelijk leiderschap op de transfer markt... Alleen moet je dan nog een jaar wachten tot je er effect van hebt.

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:38:
[...]

Vast wel, ik heb redelijk leider en dat scheelt aanzienlijk. Het kost alleen wel een bom duiten, tenzij je er flink tijd in investeerd om een speler te vinden met veel ervaring en redelijk leiderschap op de transfer markt... Alleen moet je dan nog een jaar wachten tot je er effect van hebt.
Hoezo een jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Wil je speler intern coach maken moet ie minstens 1 jaar bij de club zijn....wou dit ook doen maar had niet echt goed nagedacht kwam er dus later achter dat het duurder zou zijn als ik het zo zou doen dus maar niet gedaan heb er nu toch ook geen geld voor dus wacht nog even.....volgend seizoen waarschijnlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
1 jaar as 1 HT seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ja 1 seizoen, en in principe kun je voor 10K al een goddelijk ervaren, goed leider vinden hoor ;)

offtopic:
ja, denk zelf maar even hoe ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:58:
ja 1 seizoen, en in principe kun je voor 10K al een goddelijk ervaren, goed leider vinden hoor ;)

offtopic:
ja, denk zelf maar even hoe ;)
En als je op je coach wacht, dan kan een seizoen heeeeeel lang duren.
Nog 39 nachtjes slapen :X

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@thije ik bood Maestrotim ook al net aan om mijn baan even over te nemen, dan maak ik wat vrije tijd voor jou :P

* yared duikt zo voor het eerst dit jaar thuis zijn werk in :(

@Hein goeie kerstspirit gemaakt door Marsmellow vorig jaar (vandaar ouwe logo).

kuch...Hint hint mug ;)

@Tim idd, 193, zat in HAM op de laptop te kijken en daar gaf ie 220.
Moet die instellingen nog fixen bij opstellingstool.

Ben superhappy met 193 :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook zo'n mongool... zet ik mijn centrale verdediger op de TL voor 125 ipv 125000 :)

lol vind je het raar dat ik financiele problemen heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

is alleen maar goed Hein, bookmarken veel mensen hem tenminste
ik zet spelers meestal voor 50% erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:42:
@ Yared, Brainpower en Wubmastert

- Topstats forum

vraag2
En is het mogelijk om de verkregen info wat meer te implenteren in ons eigen look and feel @ GoTtrick. (de federatie site)
Wel met natuurlijk genoeg verwijzingen naar FEDSTATS etc..

antwoord:

Vraag 2: Wat had je in gedachten? Wat zijn de tags? Kun je een excell sheetje maken, zoals jij het in zou voeren bij Gottrick?

Ok :) Nu volgt het technische gedeelte ;) Hellup!!
Snap eigenlijk niet wat ie bedoeld? Een excel sheetje maken? Waarom dat nou weer en wat zou erin moeten komen?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:48:
[...]

Snap eigenlijk niet wat ie bedoeld? Een excel sheetje maken? Waarom dat nou weer en wat zou erin moeten komen?
Nou het idee was van Yared.. (Correct me if im wrong)
Dat we graag de fedstats willen zien in eigen GoTtrick style..
Dus dat Ron misschien zo de code kan geven die wij "vrij" simpel kunnen implenteren in de GoTtrick style.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

is dat niet een kwestie van de bron kopieren en de eigen stylesheet er aan linken dan :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kameraad van me zit met volgend vraagstuk.

In het begin van het seizoen heeft hij 10 18jarige trainees gekocht met allemaal redelijk spelmaken. Sommigen van hen zijn nu al uitstekend of al lange tijd goed, anderen zijn pas deze week naar goed gegaan. Het is dus een vrij gevarieerde groep.

Nu zit hij in geldnood en wil hij tegen het einde van het seizoen enkele van zijn trainees verkopen. Zijn trainees hebben allemaal echter belachelijke lage passing stats (3x slecht, 6x zwak, 1x redelijk) waardoor hij amper winst kan maken. Wat raden jullie aan?

Gaan trainen op passen tot een aanvaardbaar niveau, hopen dat ze snel stijgen en dan verkopen (wat volgens mij de beste oplossing is, omdat er tegenwoordig dik extra betaald wordt voor een beetje passing stats) of op PM blijven trainen en verkopen als ze uitstekend/formidabel zijn met slechte passing stats?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op maandag 20 december 2004 @ 23:28:
is dat niet een kwestie van de bron kopieren en de eigen stylesheet er aan linken dan :?
Zo simpel is het niet. Dat kan evt weer met een bepaald component, maar dat is niet makkelijk (XMLHTTP). Je kopieert dan idd de broncode, maar die heb je dan als platte tekst en daar is het niet eenvoudig mee werken.

Het eenvoudigst is als we direct toegang hebben tot de database, dan kunnen we met de stats doen wat we willen (en daaraan onze eigen stylesheet aan toevoegen..).

We (lees jullie) kunnen ook vragen of HatStatsRon voor ons een aparte stylesheet maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Voor wanneer moest een challenge voor de GoT cup accepted zijn (kan het zo snel niet vinden). VOlgens mij accepteerd mijn tegenstander niet echt heel erg.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedAddict schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 08:57:
Voor wanneer moest een challenge voor de GoT cup accepted zijn (kan het zo snel niet vinden). VOlgens mij accepteerd mijn tegenstander niet echt heel erg.
http://users.skynet.be/fa881279/cup2004/regels.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 23:54:
[...]

Zo simpel is het niet. Dat kan evt weer met een bepaald component, maar dat is niet makkelijk (XMLHTTP). Je kopieert dan idd de broncode, maar die heb je dan als platte tekst en daar is het niet eenvoudig mee werken.
Okee, je wilt het inlezen in een database. Nu is xmlHTTP en regexpen wel redelijk mijn kopje thee (ik maak de spammerstats niet echt met potlood en papier hoor ;) :P )
Als geen toegang tot de db of export krijgen wil ik wel een scrippie klussen hoor ;)
(alleen niet vanavond, heb afscheidsfeest op werk :D )
Het eenvoudigst is als we direct toegang hebben tot de database, dan kunnen we met de stats doen wat we willen (en daaraan onze eigen stylesheet aan toevoegen..).

We (lees jullie) kunnen ook vragen of HatStatsRon voor ons een aparte stylesheet maakt.
huh? toch css :? ik begrijp je denk ik verkeerd... wil je de HTML broncode hebben, of een eigen database met de gegevens? met xmlhttp krijg je nl de HTML.

[/tech]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Heeft iemand misschien een photoshop file van het GoT trick logo? Lieft één die editbaar is aub :) Is voor mijn kerstlogo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maandag 19 september 2005, om 18.10 uur, is voor het politiebureau aan de Pleinweg te Rotterdam een man in zeer verwarde toestand aangehouden. De man liep kakelend van de lach over de stoep en schreeuwde dat hij 150.000 euro was verloren met de koop van speler. Bij het zien van de agenten raakte de man in paniek en bedreigde de agenten door te zeggen dat hij GM’s achter ze aan zou sturen.

Hierop werd de man in de boeien geslagen en begon hij te huilen. De volgende woorden kwamen uit zijn mond, maar zijn door de politie moeilijk in verband met elkaar te brengen:”kut maandag YP vergeten”.

Beschrijving
Blanke man; 23-27 jaar; 1.85-1.90 m; atletisch lichaam. Hij droeg bij zijn aanhouding geen kleren, afgezien van een klein groen handdoekje met het woord ‘Hattrick’ erop. Verder stonden de letters MM erop geborduurd. De politie vermoedt dat het hier gaat om de initialen van de betreffende man.
Afbeeldingslocatie: http://80.60.2.225/forum/images/avatars/4.jpg

De politie vraagt
-Wie herkent deze man aan de hand van de getoonde foto en/of beschrijving?
-Wie heeft deze man op maandag 19 september 2005 nog gezien?
-Wie kan in algemene zin informatie geven over het verband tussen de woorden van de man, zijn handdoek en zijn verwarde toestand?

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
atletisch lichaam
Ik kan de politie nu al vertellen dat dit niet waar is :)

"duidelijk falen van de politie en justitie" Aldus de heer P.R. de Vries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

j_du_pee schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:22:
Okee, je wilt het inlezen in een database. Nu is xmlHTTP en regexpen wel redelijk mijn kopje thee
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
' get fed stats
page = getpage("http://go-2-it.com/fed-stats/frames/frmFedStatistics.php?ShowLines=ALL&InfoType=List&SortOrder=Stars&FedID=2731&Season=24&Week=10")
set regels = pak (page, "<a class=""S11"" href=""\./frmTeamDetails\.php\?FedID=2731\&TeamID=(.*?)\&Season=(.*?)\&WeekNr=(.*?)"">(.*?)</a></td>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>((.|\n)*?)<p class=""S11"">(.*?)</p>")

For Each Match in regels
    out "teamid: " & match.submatches(0)
    out "seizoen: " & match.submatches(1)
    out "week: " & match.submatches(2)
    out "teamnaam: " & match.submatches(3)
    out "naam: " & match.submatches(6)
    out "div: " & match.submatches(9)
    'de volgende ga ik niet allemaal opzoeken, mag je zelf doen :)
    for i=12 to 57 step 3
        out "iets: " & match.submatches(i) 'dit zijn alle getalletjes, de tussenliggende nummers is meuk
    next    
Next

function pak(strPhrase, strMatchPattern) 'zet personen en id's in array achtige objecten (regexp)
    Set objRegEx = New RegExp 
    objRegEx.Global = True
    objRegEx.IgnoreCase = True
    objRegEx.Pattern = strMatchPattern  
    'create the collection of matches
    Set Matches = objRegEx.Execute(strPhrase) 
    set pak = matches
End function 

function getPage(URI)'request een file
    set xmlhttp = createObject("Microsoft.XMLHTTP") 
    xmlhttp.open "GET", URI, false
    xmlhttp.send()
    getpage = xmlhttp.responsetext
end function

function out(str) 'handig portibility tussen b.v. een .asp een .vbs onder wscript (dubbelklik) en een .vbs onder cscript (dos-prompt)
    wscript.stdOut.writeline str 'dos prompt output 
end function

te kopieren in een .vbs bestandje en vervolgens te runnen met "cscript bestandsnaam.vbs" in dos :)

het is links en rechts bijelkaar gegrepen code grotendeels, dus met name de commentaren kloppen niet altijd even goed ;)

[ Voor 44% gewijzigd door j_du_pee op 21-12-2004 10:17 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

@j_du_pee & Wubmaster

We mogen iig niet direct op de DB komen van Hattrick, ook mogen we niet het XMLHTTP object over de Hattrick site heenhalen.

We krijgen iig geen toegang van Hattrick.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ben effe aan het knoeien met het GoT logo :)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/GoT.jpg

Versie 1.0

Leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

@Def P: volgens mij hadden we het dan ook over de site van fedstats toch ;)

@damien: boehoe, geen kerstmeuk :'(
hij is wel mooi hoor, maar ik hou niet zo van kerst.. zal verder mijn mond houden :X

[ Voor 58% gewijzigd door j_du_pee op 21-12-2004 10:19 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jdp

Goed werk :D Gelukkig ben ik totaal niet handig met die teksten, maar het ziet er indrukwekkend uit :P Wat kun je ermee?

@damien

Kerstlogo's ieder jaar weer een terugkerend item :) Keep it up! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:21:
@jdp

Goed werk :D Gelukkig ben ik totaal niet handig met die teksten, maar het ziet er indrukwekkend uit :P Wat kun je ermee?
Nu kun je met een beetje kennis van Visual Basic de fed-stats simpel in een database schoppen ;) daarna is het simpel om de stats op onze site te zetten, of er een andere berekening mee te maken ofzo...

[ Voor 5% gewijzigd door j_du_pee op 21-12-2004 10:25 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:24:
[...]

Nu kun je met een beetje kennis van Visual Basic de fed-stats simpel in een database schoppen ;) daarna is het simpel om de stats op onze site te zetten, of er een andere berekening mee te maken ofzo...
Oooooooh zeg dat daannnn :)

Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

tssk, neptweakert >:)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe, ben ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Even een coach vraagje: Heb nu een coach met zwak ervaring en slecht leider:

Petre Ionescu (46626207)
50 jaar, zwak in vorm, gezond
Een redelijk coach die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Nu speel ik volgend seizoen nog in de VIII, is het handig om voor een betere coach te gaan? Om daar dus veel geld aan uit te geven? Mijn ploegje is redelijk op orde nu en mijn verdediging wordt steeds sterker (zijn mijn trainees). Spelers die ik aangekocht heb halen allemaal tegen de 3 sterren. Is het slimmer om voor volgend seizoen naar betere spelers te zoeken of eerst voor een betere coach sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:33:
Even een coach vraagje: Heb nu een coach met zwak ervaring en slecht leider:

Petre Ionescu (46626207)
50 jaar, zwak in vorm, gezond
Een redelijk coach die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Nu speel ik volgend seizoen nog in de VIII, is het handig om voor een betere coach te gaan? Om daar dus veel geld aan uit te geven? Mijn ploegje is redelijk op orde nu en mijn verdediging wordt steeds sterker (zijn mijn trainees). Spelers die ik aangekocht heb halen allemaal tegen de 3 sterren. Is het slimmer om voor volgend seizoen naar betere spelers te zoeken of eerst voor een betere coach sparen?
Ik zou in VIII tevreden zijn met een redelijk coach, ondanks zijn slechte leiderschap (ervaring boeit niet). Ik zou die trainees gewoon lekker doortrainen en van dat geld betere nieuwe trainees terugkopen. Daarna proberen een goede coach te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Vraag:

Wat kan ik nou beter kopen

Redelijk leiderschap coach : sympathiek
Goed leiderschap coach : aangenaam

[ Voor 12% gewijzigd door Loona35 op 21-12-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

loona35 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:07:
Vraag:

Wat kan ik nou beter kopen

Redelijk leiderschap coach : sympathiek
Goed leiderschap coach : aangenaam
goed leiderschap. Sympathiek of aangenaam maakt niet uit voor de TS wanneer hij coach is volgens mij..

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
j_du_pee schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:08:
[...]

goed leiderschap. Sympathiek of aangenaam maakt niet uit voor de TS wanneer hij coach is volgens mij..
dus

goed leider / controversieel is ook goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

afaik wel ja. Totdat hij coach is heeft hij dan wel invloed op de TS voor de duidelijkheid he? je weet niet of de clown nl de leider blijft als je een andere goed leider aanschaft.. of ga je extern een coach aantrekken?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Little Bear schreef op maandag 20 december 2004 @ 23:39:
Kameraad van me zit met volgend vraagstuk.

In het begin van het seizoen heeft hij 10 18jarige trainees gekocht met allemaal redelijk spelmaken. Sommigen van hen zijn nu al uitstekend of al lange tijd goed, anderen zijn pas deze week naar goed gegaan. Het is dus een vrij gevarieerde groep.

Nu zit hij in geldnood en wil hij tegen het einde van het seizoen enkele van zijn trainees verkopen. Zijn trainees hebben allemaal echter belachelijke lage passing stats (3x slecht, 6x zwak, 1x redelijk) waardoor hij amper winst kan maken. Wat raden jullie aan?

Gaan trainen op passen tot een aanvaardbaar niveau, hopen dat ze snel stijgen en dan verkopen (wat volgens mij de beste oplossing is, omdat er tegenwoordig dik extra betaald wordt voor een beetje passing stats) of op PM blijven trainen en verkopen als ze uitstekend/formidabel zijn met slechte passing stats?
Om jou ook maar even te beantwoorden :) Ik ben ook zulke spelers met matig passen/verdeigen en zwak passen aan het trainen tot uitstekend en formidabel, maar dat levert toch gewoon veel geld op als ze eenmaal uitstekend zijn?

Of hebben ze een slechte conditie? Slechte vorm?

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.