Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.992 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
17j -> uistekend verdedigen (meteen verkopen voor stadion uitbreiding), vorm weer eens -7 ofzo

verder; wie zouden jullie opstellen?

Tobias Gout
TSI = 520 , 21 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Timon Hofstede
TSI = 980 , 30 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een matig leider [Koppen]

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

gezien de vorm he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ook zonder inloggen staat het team met een opstelling op het veld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Joss schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:18:
17j -> uistekend verdedigen (meteen verkopen voor stadion uitbreiding), vorm weer eens -7 ofzo

In dit soort gevallen kijk ik altijd naar de sterren die ze hebben gehaald in een vergelijkbare vorm mbv Hattrick Buddy...

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Joss schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:18:

gezien de vorm he
Ik zou gaan voor Timon maar ik zou ook een tooltje raad plegen.

Hattrick Organizer is gratis en geeft dmv cijfers een duidelijk beeld.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer een echte brakke TU vandaag. Geen PM en alleen maar a-team in vorm gezakt. :(
Achja ik moet zondag toch tegen een brakke harrie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sandyman538 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:38:
[...]

Dan denk ik dat er iets fout zit in je berekening wanneer iemand omhoog moet gaan...

Zelf 18-jarige trainee naar uitmuntend scoren, vorm wordt nog steeds beter (mocht ook wel eens...) en meer kan ik nog niet echt zien (ervaring).
Spits staat ondertussen 10 weken op goed met een redelijk coach op 100% training met 9 assistenten. Heeft ondertussen ZONDER bijstats (wel goed vorm) 1790 TSI. Ik zie spitsen die wel bijstats, redelijk vorm hebben met 800 TSI op de TL staan.

Of je het nu langs het TSI aspect, of van de training die ik gebruik bekijkt, die spits had 2 weken geleden normaal naar uitstekend moeten springen.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
doodindegoot schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:03:
[...]

De kans is groot dat de nieuwe eigenaar toch wel inlogt, want je krijgt tenslotte een mailtje dat je een team hebt en volgens mij krijgt een team toch wel meteen een opstelling? Ik kan me niet voorstellen dat als je zondags pas een team krijgt meteen je eerste wedstrijd vern**kt omdat je nog niet hebt ingelogt? :?
Dat gebeurd dus wel. Ik heb mijn team gehad zondagmorgen rond 6u00 (toen heb ik die mail ontvangen). Ik kijk nu dagelijks mail na, maar vermoed toch dat de meerderheid dit niet doet. Die hebben dus idd een WO aan hun broek.

Wel leuk, nog niet begonnen zijn en al 10% supportersverlies...

edit: durf me niet 100% zeker uitspreken over die WO, maar ik geloof wel dat je er dan een krijgt. Het kan natuurlijk ook dat HT je een standaard opstelling geeft...

[ Voor 11% gewijzigd door Little Bear op 17-12-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conditie kan er ook inhakken he? Ik heb een spits met uitstekend conditie, goed scoren en zwak passen en heeft 1500 tsi in uitstekende vorm. En verder is alles waardeloos.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:52:
[...]

Spits staat ondertussen 10 weken op goed met een redelijk coach op 100% training met 9 assistenten. Heeft ondertussen ZONDER bijstats (wel goed vorm) 1790 TSI. Ik zie spitsen die wel bijstats, redelijk vorm hebben met 800 TSI op de TL staan.

Of je het nu langs het TSI aspect, of van de training die ik gebruik bekijkt, die spits had 2 weken geleden normaal naar uitstekend moeten springen.
Ligt eraan hoe oud die gast is. Als ie over de 20 is duurt het meer dan 10 weken ja (als je een goed coach hebt iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:27
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:05:
[...]

Ligt eraan hoe oud die gast is. Als ie over de 20 is duurt het meer dan 10 weken ja (als je een goed coach hebt iig).
Dat wilde ik ook net gaan zeggen... Dat is het enige wat je niet vermeld :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
TU:

PM+1 (21 jarige naar mag)
Vorm -3/+5
TSI -360/+6180

Op zich wel lekker als m'n middenvelders niet zo'n belabberde vorm zouden hebben (2*zwak, 1*matig) :X

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Gast is 18 met matig conditie. Als het ook zolang gaat duren voor hij formidable is heb ik nu al schrik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, 2 belangrijke wedstrijden voor de boeg en net nu raakt mijn verdediging en keeper uit vorm. :( (totaal +5/-5) Keeper al voor de derde keer op rij omlaag en zit nu op zwakke vorm en achterin is t nu redelijk 2x en matig 2x..... Gelukkig wel m'n beste IM en n spits naar uitstekende vorm dus wie weet valt het mee. Nog 2 wedstrijden (en 3 WO's) en ik heb 4 punten nodig voor t kampioenschap maar de derde plek kan zelfs ook nog als het echt fout gaat.

Verder verdedigen +1 (19j naar uitstekend) en vanaf volgende week verwacht ik 2 18-jarigen die formidabel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 11-09 20:39

Ottooo

Vuurvlieg

Wel een aardige trainings-update vandaag:

vorm: +4/-7
tsi: +460/-680

Ow ja, er zijn ook nog drie spelers omhoog gegaan met hun positiespel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tevreden over m´n TU:

defending: +2
form: +11/-6
value: +3950/-930
XP: +1

Helaas is m´n briljant verdediger vandaag niet verkocht, naja, dan maar versterken voor volgende week zondag als hij wél is verkocht (hopelijk :)). Zie er naar uit!

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine probleemstelling van mijn kant ik weet het even niet meer :)

Ik heb chronisch tekort aan geld en sta altijd 2 ton rood. Mijn stadionopbrengsten halen bij lange na niet wat ik ervan had gehoopt(begin vorig seizoen(IX) meteen naar 14k gegooid en heeft welgeteld 1x vol gezeten). Ik maak structureel verlies. Spelers verkopen is eigenlijk geen optie hoewel ik er nu wel 1 tekoop heb staan om het gat te vullen. Maar daarna gaat het net zo hard weer achteruit.

Ook heb ik een fucking brakke coach(matig/matig), maar geen geld voor een andere.

De vraag is nu. Over een week of 2/3 heb ik een 18 jarige formidabele PM, zwak passen, matig conditie. Zal ik hem verkopen? Of meteen als ie formidabel is, of wat extra weken training en begin volgens seizoen erop zetten. Hoe dan ook levert ie toch wel 7-9 ton op toch?

hiervan kan ik dan stadion uitbreiden voor de grote prijsverhoging, een goed/zwak coach kopen en wellicht nog 2 leuke trainees erbij.

is dit een plan? ik maak zoveel verlies, betaal me scheel aan rente :(

ik vond het zelf wel een plan. liever had ik hem nog een seizoen extra getraind en 19 jaar briljant, maar ik moet snel geld hebben want ik train nu ook heel langzaam.

wie o wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ik zou meteen verkopen.

Maar pas op dat je niet meteen weer alles op maakt, want je plannen zijn nogal groots. Als je op de 0 staat en je maakt nog 2 wekelijks-verlies, dan heb je er uiteindelijk nog niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met Joss eens en vergroot niet meteen je stadion ookal zijn de kosten straks hoger. Voorlopig is 14k wel even groot genoeg, anders betaal je je scheel aan onderhoudskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 21:45
Mijn stadion is 10k en ik ben niet meer van plan om het uit te breiden. Volgend seizoen zit ik weer in de 8ste klasse en ik krijg hem nu ook alleen maar vol met een wedstrijd tegen de nummer 1.
Ik zou die speler wel verkopen, maar koop er dan een betere trainer voor en een pittige jeugdtalentje. ;)

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat stadion uitbreiden zou ik ook nog ff niet doen. Het wordt wel duurder maar als je t toch niet kunt vullen zijn de onderhoudskosten veel te hoog. Verder zou ik die speler meteen verkopen als hij formi is en van de opbrengst n nieuwe trainee en een goed/slecht coach kopen. Scheelt enorm en dat Zwak (617K) leiderschap tov Slecht (268K) maakt niet echt veel uit imho. Vooral in de VII en VIII kun je volgens mij makkelijk zonder een hoge TS. Je traint PM dus je middenveld zal toch wel beter gaan zijn dan de andere teams, daar heb je de TS niet voor nodig. Ook zou ik gewoon een gedeelte van de opbrengst in kas houden, 300K-400K ofzo. Als je over 2 weken gezien verlies draait heb je dit geld nodig en mocht er iets onverwachts gebeuren dan heb je nog een redelijke marge. Just my 2 cents..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Waar blijft die nieuwe 8bits nou? :P

<-- prachtig mooi nieuw logo of nie? ;)

/edit
en om mijn post nog enig nut te geven.. je moet je stadion idd niet uitbreiden. Als beginnend clubje kun je die stadion hoge stadion kosten vast nog niet zo goed betalen. Ik ben zelf ook erg benieuwd of mijn stap van 33k naar 47k wel een slimme was :P

[ Voor 64% gewijzigd door Loona35 op 18-12-2004 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja het is ongeveer het enige wat ik kán doen. in de VII(mits ik promoveer, waar ik wel vanuit ga) is die 14k opzich nog wel te doen. hoewel mijn sups club al wel bijna 640 is.

vooral het langzame trainen is de crux. dat moet sneller, zo maak je nog meer verlies dan met de rente. achja. ik heb iig al een zeer goeie spelersgroep waar ik absoluut in de VII ook nog mee door kan en wellicht weer kampioen mee kan worden. dus ik hoef geen spelers aankopen te doen(op 1 of 2 trainees na dan)

ik kijk het nog ff aan. moet nog 2x thuis dus wellicht een flinke kas boost, maar vrees van niet.

[edit] oh en ps koop ff mijn verdediger :) matig ervaring, goed deffen en redelijk passen. alsjeblieft dankjewel :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:59:
Waar blijft die nieuwe 8bits nou? :P

<-- prachtig mooi nieuw logo of nie? ;)
8bits is ingevuld :D

enneuh dat logo... euh tsja.. euh interessant. meer kan ik er niet van maken :)
(heb het nooit zo op bewegende gifjes. krijg ik altijd 1997 flashbacks naar hele cheape sites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 02:03:
[...]

(heb het nooit zo op bewegende gifjes. krijg ik altijd 1997 flashbacks naar hele cheape sites :)
LOL 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Little Bear schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 19:05:
Gast is 18 met matig conditie. Als het ook zolang gaat duren voor hij formidable is heb ik nu al schrik...
Kan het niet zijn dat je ergens een foutje hebt gemaakt door hem 1 keer niet op te stellen? Kan eigenlijk niet anders. Want een 18-jarige met een goed coach + 9 assistenten doet er ongeveer 7 weken over. Met een redelijk coach dus 8 weken. En zolang gaat het ook duren totdat hij formidabel is. Ik zou je wedstrijden eens na gaan lopen of ie wel elke keer gespeeld heeft, of dat ie een keer is uitgevallen met een blessure ofzo. Want het is echt niet zo dat 'hattrick' een fout maakt ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 02:03:
[...]

Je bent gewoon jaloers dat de jouwe stilstaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kut je hebt me door :(

bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol heb gisteren met mn dronken kop een formidable keeper gekocht voor 1 mil ik zit eens te kijken en volgens mij is dat een koopje ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:57:
lol heb gisteren met mn dronken kop een formidable keeper gekocht voor 1 mil ik zit eens te kijken en volgens mij is dat een koopje ook nog :P
Heel duur is inderdaad anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
<-- zie hier de onbegrenst lelijke kerst versie

.. that hurts of nie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja mijn ogen ja. die hurten :)

i'm blind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik heb nu 3 weken op rij een jeugdspeler met een goed hoofdstat verkocht en alle drie werden 1 week getrained en naar uitstekend gegaan en door verkocht :S:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een mazzel .. hadden ze ook alledrie dezelfde hoofdstat? Want om nu 1 week pm 1 week sc en 1 week df te trainen is ook niet de moeite :D

Of bedoel je dat ze alledrie werden doorgetrained bij hun nieuwe club naar excellent en toen verkocht.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk het laatste ja. hoe weet je dan dat ze naar uitstekend gingen? door de prijs ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Zo mijn 17 jarige keeper met redelijk als stat is verkocht voor 128.000 eurotjes. Toch leuk zo'n jeugdpull :) Nu twijfel ik wel weer om weer een keeper te doen of een veldspeler maar ga toch maar denk ik voor een keepertje, is nog geen 1x tegen gevallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:28:
ik denk het laatste ja. hoe weet je dan dat ze naar uitstekend gingen? door de prijs ofzo?
Als ze te koop staan kun je hun stats zien he ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:46:
Zo mijn 17 jarige keeper met redelijk als stat is verkocht voor 128.000 eurotjes. Toch leuk zo'n jeugdpull :) Nu twijfel ik wel weer om weer een keeper te doen of een veldspeler maar ga toch maar denk ik voor een keepertje, is nog geen 1x tegen gevallen :D
Behalve nu zondag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

want nadat ze naar uitstekend gingen werden ze bij hun nieuwe club gelijk weer doorverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Als een jeugdspeler op de lijst wordt gezet krijg je toch een melding er van en als je dan kijkt naar zijn skills, dan zul je waarschijnlijk wel zien dat er iets omhoog is gegaan. ;)

hoezo traag :Z

[ Voor 5% gewijzigd door doodindegoot op 18-12-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij. De 8-bit is een tijdje uit de roulatie geweest, vandaar op veler verzoek, the return of the 8-bit op zaterdag! :Y)

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : H3!N

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/jon.hilhorst/BU.png

Roel, 23 jaren oud hoorde een half jaar geleden voor het eerst over hattrick. Na aandringen van zijn vrienden, besloot hij op een mooie zonnige een kijkje te nemen op www.hattrick.org. Wat hij vond overtrof zijn stoutste verwachtingen. Sindsdien laat hij zijn draaitafels links staan en concentreerd hij zich alleen nog maar op zijn grote trots: BeerZ United! Als snel werd Roel supporter, sindsdien kennen wij deze Dw@rfgeit als H3!N. Roel is een van onze top-spammers die geen blad voor de mond neemt en niet bang is zijn mede Gotters te kwetsen. In zijn VIII.322 gaat alles vooralsnog voortvarend. Met een stevige tweede plaats is de promotie in verschiet en als we Roel mogen geloven behaalt hij dit seizoen zijn tweede kampioenschap! Toch horen wij Roel ook al klagen over chronisch geldtekort en supporters die niet komen opdagen tijdens thuiswedstrijden. Steek deze manger een hart onder de riem, spam zijn gastnboek vol, want H3!N is user van de week!!

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Mijn teamnaam. Tsja.. ik drink graag bier en beer is engels en meervoud is beers en dan met een z om het toch nog leuk te houden. Niet echt een spannend verhaal zit eraan verder.

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

In het begin van dit seizoen ging ik een te defensieve opstelling hanteren waardoor ik gelijkspeelde en verloor. Erg dom. Ik gooi nu gewoon altijd alles op de aanval.

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Kampioen vorig seizoen. Toen moest ik op de laatste speeldag uit tegen de nummer 1 met 3 punten minder. Toen won ik 0-2 en ben ik op doelsaldo kampioen geworden. Iets wat zich dit seizoen PRECIES herhaalt. Bekijk mijn compo maar :)

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Nou ik vind dat supporters een eigen server moeten krijgen die gewoon altijd snel en fatsoenlijk werkt. Ik vind het soms echt niet te doen op HT. Vooral niet tijdens wedstrijden.
Ook lijkt het me leuk om 2 of 3d te ewdstrijden te volgen. Al is het maar met nummers of stippen.

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Nou de zondag wedstrijden kijk ik bijna altijd wel terwijl ik een dvdtje kijk of een spel speel ofzo. Ik gebruik criollo viewer en die maakt aparte geluiden bij uit en thuis doelpunten dus weet je altijd de tussenstand. Woensdag boeit me nooit zo. Ik heb geloof ik één keer een vriend gevraagd of ie de eindstand van een wedstrijd wilde sms’en.

6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Ik ben nog een übern00b dus ik speel pas vanaf seizoen 12. Toen was ht 6.6 reeds geïmplementeerd. Ik zou het dus niet weten. Volgens mij waren het de tactieken die erbij kwamen? Nou ik speel bijna altijd normaal dus ik heb er niet echt veel aan.

7. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum

Ik ben wel voor een apart forum. Dan kan je ook subcategorieën maken en zit je niet zo gekneveld aan die regeltjes van GoT. Verder ben ik niet echt heel actief binnen de Fed. Maar ik vind de GoT cup en de Fedstats altijd wel super!

8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

Ik ben net 1,5 seizoen bezig dus ik denk nog ff niet aan stoppen. Ik zou wel balen als ik een boel WO’s in mijn compo zou krijgen. Dan gaat de lol er snel vanaf.

De wisselvraag van de vorige week

Optie 3> Wat is het meest illegale wat je ooit gedaan hebt qua hattrick?

Niks (nog) ;)

De nieuwe wisselvraag

Ik had er hierboven al iets over gezegd. Lijkt het je te verwezenlijken dat je de wedstrijd 3d(desnoods 2d) kan volgen(en ook later terug te zien) en zou hier animo voor zijn en hoe zou het technisch haalbaar kunnen zijn?

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: ?
Wil jij net als H3!N de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 362199

Afbeeldingslocatie: http://gottrick.bitxs.com/images/gottrick-logo2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Zul je net zien ja :D Maar heb er ondanks dat toch wel vertrouwen in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Volg morgen mijn match... ik ga zonder spitsen spelen :D
http://www7.hattrick.org/...ails.asp?matchID=28408460

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Dan hoeven we hem ook niet te volgen, aangezien het dan toch een flutwedstrijd wordt! :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoT Toto ******

Mensen, vergeten we de toto niet in te voeren? :)

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doodindegoot schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 19:08:
[...]

Als een jeugdspeler op de lijst wordt gezet krijg je toch een melding er van en als je dan kijkt naar zijn skills, dan zul je waarschijnlijk wel zien dat er iets omhoog is gegaan. ;)

hoezo traag :Z
hehe ohja dat was ik even vergeten :P ik noem mezelf niet voor niets ubern00b he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 21:40:
hehe ohja dat was ik even vergeten :P ik noem mezelf niet voor niets ubern00b he :)
Dat miste ik al in de 8 bits.
Subtitel: Ubernoob :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 10-09 00:15
Wel lache :P

Klinkt wel een beetje als 'n kamikazetactiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Volgens HAM haal ik 193 hatstatsscore en word mijn mf +1
Ik zet miijn CDO als forward/defendinig en een IM invaller hetzelfde.
Zit nog te twijifelen over AOW want tegenstander zet alles TM, maar aan de andere kant heb ik twee ET wingers dus misschien beetje overdone terwijl wel mijn def lager wordt.

Wordt in ieder geval een verassing

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Dus als ik het goed begrijp, kan ik vanaf 2 uur een nieuwe speler verwachten in mjin team? Hoe lang duurt die gehele update ongeveer (2 uur, of 5 minuutjes?).
Indien 2 uur: dan ga ik naar bed
Indien 5 min: dan wacht ik nog ff om te kijken welke trainee ik krijg :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k*t yp ik ga naar bed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Jouw vertel ik nooit meer wat dat brengt ongeluk :( waardeloos keeper fijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willian Somers (45613104)
28 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 740 €/week
Eigenaar: Winners For Life
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Krijg ik hier mijn vraagprijs van 450.000 of had ik hem beter voor 250.000/300.000 neer kunnen zetten sta namelijk 400.000 in de min en daar wil ik snel uit..........Iemand ideeen hoe mijn schulden te drukken of hoeveel ik voor deze speler kan vangen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij haalt 4 sterren in goede vorm als verdedigende vleugelspeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op zondag 19 december 2004 @ 09:51:
[...]

Jouw vertel ik nooit meer wat dat brengt ongeluk :( waardeloos keeper fijn :(
Hihi, sorry.
Scheelt dat mijn yp ook niks was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Merlijn de Kok
TSI = 820 , 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

jammer van leeftijd, maar train 'm toch door naar uitstekend en dan op de lijst (had nog een gaatje voor trainee)

[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 19-12-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:32:
[...]

Hihi, sorry.
Scheelt dat mijn yp ook niks was.
haha dat scheelt idd mijn dag weer goed :P hahaha nee ja volgende keer toch maar weer voor een veldspeler denk ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een trainer en ben volop aan het trainen voor positiespel. Inmiddels zijn er 2 vooruit gegaan waaronder een 27jr naar uitstekend.

Bert Ensink (20448452)
27 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 2 010
Loon: 840 €/week
Eigenaar: Wijhe Boys

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig

Ik wou hem maar verkopen ivm leeftijd en andere trainees kopen. Maar ik heb geen idee wat ik hiervoor kan vangen? Wil het max eruit halen sta namelijk 2,5 topn in het rood :+.

En dan vanochtend weer een yp. Een goed vleugelspeler.

Peter Godlieb
TSI = 820 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

17jr, dus denk datie nog wel wat oplevert. Alleen heb ik nu wat oudere vleugelspelers.

Frank Lagendaal
TSI = 1 230 , 27 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed

en

Pekka Hartikainen
TSI = 2 910 , 28 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Zal ik voor de yp kiezen of 1 van de oudere verkopen? En wat kan er voor vangen :?. Heb namelijk geen idee hoe de transfermarkt op dit moment is.
En voor kampioenschap hoef ik het niet te laten. Dit is een overgangsjaartje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 10-09 00:15
yared schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:24:
Volgens HAM haal ik 193 hatstatsscore en word mijn mf +1
Ik zet miijn CDO als forward/defendinig en een IM invaller hetzelfde.
Zit nog te twijifelen over AOW want tegenstander zet alles TM, maar aan de andere kant heb ik twee ET wingers dus misschien beetje overdone terwijl wel mijn def lager wordt.

Wordt in ieder geval een verassing
Leuk! Ik dacht al dat je 5-5-0 ging spelen o.i.d., maar dit plan kan nog wel eens slagen, aardige tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Ronald Koeman schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:25:
[...]

Leuk! Ik dacht al dat je 5-5-0 ging spelen o.i.d., maar dit plan kan nog wel eens slagen, aardige tactiek.
Acceptabele yp vandaag. 17-jarig kereltje met redelijk verdedigen en matig passen. Hij staat op de tl en zal denk ik tussen de 30 en 50k opleveren. Niet bijzonder, maar wel mooi meegenomen.

Vanavond heb ik een wedstrijd die een makkie zou moeten zijn. Uit tegen de zwakste tegenstander van de competitie. Ongeveer 45 sterren tegen 33, rating 180 tegen 120. Maar ja, de HT-engine is rond was het toch?

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lol, mijn YP had 4x waardeloos, 2x rampzalig en 2x slecht :) Die is dus weg...

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 19-12-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jopjuh: 450K is denk ik wat veel voor die speler. Hij is al 28 en heeft maar slecht ervaring, ik denk 300K-350K maximaal. Ik heb n 19 jarige uitstekend en daar geeft HAM maximaal 370K voor aan.

Vandaag weer n YP en na een heel seizoen baggerpulls en op het moment m'n basiskeeper uit vorm maar eens een keeper gepulled. Met als resultaat :) :

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Radboud Embregts (49804063)  
18 jaar, redelijk in vorm, gezond   
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is. 
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. 

Nationaliteit:  Nederland   
Total Skill Index (TSI):    3 630   
Loon:   2 281 €/week    
Eigenaar:   Metal_Heads     
Waarschuwingen:     0   

Conditie:       waardeloos      Keepen:     goed    
Positiespel:    rampzalig   Passen:     rampzalig   
Vleugelspel:    rampzalig   Verdedigen:     rampzalig   
Scoren:     rampzalig   Spelhervatting:     waardeloos

Vanavond eens kijken of ik een andere keeper die ik al op het oog had kan halen voor niet te veel, als dat lukt dan gaat deze meteen op de lijst en m'n basiskeeper (ook een oude YP) ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker yp moek zeggen, goed verkoopbaar. Heb een keeper gepuld, op het advies van enkele mede-gotters:

:+ Nanne Kamphuis :+
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 1 244 €/week
Eigenaar: Junior Stars

Conditie: rampzalig Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

Wat was ook alweer die standaardprijs voor een clown?? H3!N had het daar een paar opics geleden over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Was waarschijnlijk ook op aanraden van mij dan :P Alleen jammer dat ik dan net nu weer een waardeloze pull :D maar volgende week gaat dat vast beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:33:
Wat was ook alweer die standaardprijs voor een clown?? H3!N had het daar een paar opics geleden over...
Ik dacht 79,5K als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
ieman nog een friendly spelen deze week??? id staat in mijn sig, speel in de VIII :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:33:
Inderdaad 79.5k zoals hierboven al gezegd wordt, maar een redelijk keeper levert over het algemeen meer op dan 79.5 Je kunt wel geluk hebben dat iemand allebei nodig heeft, en doordat hij dus clown is de prijs wat opgedreven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:33:
[...]

Inderdaad 79.5k zoals hierboven al gezegd wordt, maar een redelijk keeper levert over het algemeen meer op dan 79.5 Je kunt wel geluk hebben dat iemand allebei nodig heeft, en doordat hij dus clown is de prijs wat opgedreven wordt.
heb het ff gecheckt en het klopt als een bus,thx!! Wat raden jullie aan, vanavond gewoon op de lijst voor 79500 of zoals hierboven wordt gezegd, omdat hij meer oplevert voor iets meer!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het verhaal rond Bob Sunesson??
Hij is de enige geliefde teamspeler in heet hattrick geloof ik...

Bob Sunesson (773204)
35 jaar, slecht in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!

Een geliefde teamspeler persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Tjecko-85

Is hij de Oprichter van hattrick of zo?? Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:51:
Een geliefde teamspeler persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Is hij de Oprichter van hattrick of zo?? Ik ben benieuwd...
Ik meen dat hij inderdaad in het team van HT bouwers zat. Volgens mij was dit een verjaardagscadeau oid :) vroeger had hij ook goed leiderschap, maar das na protesten teruggeschroefd naar slecht...

Ik zal een googlen, maar er is vast iemand die nog weet hoe het precies zat...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een verhaal gevonden over Bob:
http://games.telenet.be/f...e/index.php/t-250861.html

Of het waar is weet ik niet, maar als ik het zo lees snap ik wel dat die geen goed leiderschap emer heeft. Elke wedstrijd MOTS is echt oneerlijk...

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit iets waard? hij staat iig op de TL. wellicht een paar ktjes ofzo.

Rieks Kleijn (49815414)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 70
Loon: 512 €/week
Eigenaar: BeerZ United

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:59:
Of het waar is weet ik niet, maar als ik het zo lees snap ik wel dat die geen goed leiderschap emer heeft. Elke wedstrijd MOTS is echt oneerlijk...
?
Wat heeft dat met mots te maken? Zoveel en zo snel stijgt je TS niet hoor wanneer je een super clown hebt!

@ Hein,
Idd, een paar ktjes :)

[ Voor 6% gewijzigd door NiMu83 op 19-12-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Zover ik het verhaal ken was het dus wel het geval dat de TS zelfs met altijd MOTS erg hoog bleef. Vandaar dat het teruggeschroefd is, anders was dat ook niet nodig geweest.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

SpeedAddict schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:09:
Zover ik het verhaal ken was het dus wel het geval dat de TS zelfs met altijd MOTS erg hoog bleef. Vandaar dat het teruggeschroefd is, anders was dat ook niet nodig geweest.
Hmm oke, dat zal dan wel...Kan het me niet voorstellen dat het zo snel zou stijgen, maar wie ben ik om het tegen te spreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Strijen zag de meeste aanvalsmogelijkheden via de vleugels en de passes gingen dan ook veelvuldig daar naartoe. Geordies zag de meeste aanvalsmogelijkheden via de vleugels en de passes gingen dan ook veelvuldig daar naartoe. De ruststand was 0 - 0. Strijen had het meeste balbezit, namelijk 60 procent.

Spannende helft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Voor de mensen die het niet bij deden houden de site is weer up van htplus....

http://www.htplus.org/

De goals krijg je nu ook te zien dus.......heb het zelf nog niet meegemaakt maar ben ingelogd en wacht op het fluitsignaal :D

s6 mede gotters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Tommilio schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:46:
Voor de mensen die het niet bij deden houden de site is weer up van htplus....

http://www.htplus.org/

De goals krijg je nu ook te zien dus.......heb het zelf nog niet meegemaakt maar ben ingelogd en wacht op het fluitsignaal :D

s6 mede gotters :)
Ik heb het wel bijgehouden en ik heb al 2 goals gemaakt zien worden door mijn superspits. 8)
Voor de rest is het wel een baggerwedstrijd die ik ook met gemak moet winnen.
Iedereen ook succes natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ben toch wel benieuwd hoe dat er uit zien en of het ook allemaal goed overeenkomt met de tekst zal ik maar zeggen :)
Wel hopen dat ik een doelpuntje te zien krijg....maar dat zal wel lukken.....die beelden die je dan ziet is het zo dat ze na een tijdje redelijk veel op elkaar lijken of valt het mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Dammit...

Het staat 1-1 na 45 minuten spelen tegen de zwakste tegenstander uit mijn league. Buiten dat is mijn keeper eruit geschopt (hij ging er uit "on a stretcher in agony", dat belooft niet veel goeds). Per ongeluk staat mijn nogal slechte (matig) 3e keeper als reservekeeper opgesteld. Nu staat dus een matige keeper in slechte vorm op het veld. Daar waar mijn ook al niet fantastische 1e keeper (uitstekend) in redelijke vorm 3,5 sterren haalt, haalt deze gast hoop ik 1,5 ster haalt :X Als dat maar goed gaat...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Tommilio schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:52:
Ben toch wel benieuwd hoe dat er uit zien en of het ook allemaal goed overeenkomt met de tekst zal ik maar zeggen :)
Wel hopen dat ik een doelpuntje te zien krijg....maar dat zal wel lukken.....die beelden die je dan ziet is het zo dat ze na een tijdje redelijk veel op elkaar lijken of valt het mee?
Tuurlijk lijkt het op elkaar, het is ook simpel in elkaar gezet. Maar het is wel geinig om een paar mannetjes te zien hollen met een brancard. })

Het wordt een stuk minder geinig als je eigen jeugdtalent er vanaf wordt gedragen :(

[ Voor 9% gewijzigd door doodindegoot op 19-12-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Vreugde
Vandaag kwamen er 46841 toeschouwers naar De Bloempot

Woede
Bij aanvang dacht Flower de wedstrijd al op zak te hebben

Me zelfvertrouwen was maar sterk.. krijgt me tegenstander 2 goals kado..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Mijn zelfvertrouwen was ook sterk maar was groot deel van de week wonderbaarlijk dus zat hem wel effe te knijpen maar heb geluk nog geen slechte berichten gehad......wel al weer eentje die eruit is met blesure :(

Vind dat htplus wel grappig maar vind het tekstgedeelte toch nog leuker :) Zit nog wat meer spanning in beetje raar maar vind het wel zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ yared, krijg je er van zonder spitsen spelen! ;) wel leuke tactiek! ingenieus bedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Dit is de grootste k*tdag uit mijn ht-carriere :( :(

Nog nooit had ik een speler langer geblesseerd gehad dan 5 weken. Nu vandaag 2 vaste basisspelers 6 weken!!!

Buiten dat met 2-1 verloren tegen het slechtste team uit mijn league. Weer genaaid door die k*t engine.

Dag kansen op het kampioenschap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spannend hier, zit nu in de rust en sta 2-0 voor uit 2 kansen tegen de #3 die 1 kans kreeg en die dus niet benutte. 60% balbezit en als t zo blijft is promotie zeker. Nog 45 minuten, come on!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Met enige trots moet ik toch vermelden dat ik nu met 10-0 voor sta. Tegen een heel zwak team natuurlijk, maar een speler heeft wel een dubbele hattrick gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
1-5 gewonnen, nog 2 punten nodig voor promotie en een WO in de laatste wedstrijd :) Ben dus eigenlijk al gepromoveerd :)

Als het meezit ben ik volgende week en anders de week daarna kampioen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

doodindegoot schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:09:
Met enige trots moet ik toch vermelden dat ik nu met 10-0 voor sta. Tegen een heel zwak team natuurlijk, maar een speler heeft wel een dubbele hattrick gemaakt :P
0-1 Jean-Michel Morel (2)
0-2 Jean-Michel Morel (15)
0-3 Johan Bäckner (27)
0-4 Jean-Michel Morel (40)
0-5 Peter van den Burg (44)
0-6 Ilarion Boyarov (55)
0-7 Jean-Michel Morel (75)
0-8 Cuno Jakl (78)
0-9 Jean-Michel Morel (80)
0-10 Jean-Michel Morel (81)
0-11 Jean-Michel Morel (84)
en jawel :D
Jean-Michel Morel was vandaag niet al te best.

[ Voor 32% gewijzigd door j_du_pee op 19-12-2004 22:17 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
1-3 gewonnen. Ik sta nu tweede. Promotie zit er dik in dit seizoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
doodindegoot schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:09:
En je bent neem ik aan zo goed als verzekerd van de topscoorder van de competitie :P
Ik sta nog steeds 0-0 Tegen de nr 5....sta 3 maar ja moet eigenlijk gewoon goed kunnen winnen en dan sta ik bijna 2e / 1e.....kan nog promoveren maar dan moet je ook van de kleintjes winnen en dat schiet nu niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
_/-\o_ Waardeloos toch, zo'n speler die 7x scoort :P

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 19-12-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Hahahaha heerlijk :D :'( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
LOL, ik wilde het net ook posten. Ik lag helemaal dubbel toen ik het zag.
7 doelpunten = niet al te best, hoe ziet een goede dag eruit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Tommilio schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:17:
[...]

En je bent neem ik aan zo goed als verzekerd van de topscoorder van de competitie :P
Getver das al de derde keer vandaag dat ik topscoorder zie :( :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik speelde 3-5-2 met twee anvallende verdedigers en motste en won met 4-1 met 55% bb dus was een goede keuze een goede stap op lijfsbehoud in de V gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Tommilio schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:17:
[...]
Nee, eigenlijk niet. Hij speelde vandaag zijn eerste "echte" wedstrijd voor me, door blessures had ik weinig alternatieven.
Maar wat een prachtspeler. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Woei 2-4 gewonnen uit bij de nummer 2 uit mijn league! Mijn ploegje is lekker op dreef ondanks twee basisspelers die al twee weken geblesseerd zijn! Ook de nummer 1 van onze league heeft verloren tegen een ploeg waarvan ik vorige week nog met 2-1 won...het gaat lekker de laatste weken! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
j_du_pee schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:20:
[...]

Getver das al de derde keer vandaag dat ik topscoorder zie :( :P
Gaan we puntje precies doen is goed.... volgende link ;)

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=getver

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Vandaag met 0-6 gewonnen en 6 verschillende doelpuntenmakers. Aanhang ook weer tevreden naar huis..

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

1-6 gewonnen! dus woei, nog steeds aan kop :) nog 4 weekjes :)

Computer Specs

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.