De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......
8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij. Donderdag!?? Het is toch vrijdag!? Precies, de laaste 8-bit van 2004 op de laatste dag van 2004! Vandaag een knallende 8-bit!
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.
User van de week : MetalMeijer
Martijn Meijer, vernam zo'n 2 jaar geleden voor het eerst van hattrick via zijn jongere broertje. Omdat hij naar eigen zeggen toch een kutleven heeft, was het een logische keuze zich aan te melden. Binnen hattrick maakte hij de eerste jaren fuore met zijn team Bad Clusters. Inmiddels gevorderd tot divisie 4 verandere deze Rotterdammer zijn teamnaam in Nocturnal Supremacy. Sindsdien zijn hij en zijn team onafscheidelijk. In de laatste 8-bit van 2004 geeft deze ajacied antwoord op onze beruchte 8-bit. Spam zijn gastenboek vol, stalk hem met ht-mail, maak hem helemaal gek, want Martijn is deze week user van de week!
De vragen
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Ik ben begonnen onder de naam Bad Clusters. Deze naam is ontstaan in de tijd dat ik elke dag last had van een crashende harde schijf.
Na een aantal seizoenen was ik deze naam zat en heb ik een nieuwe verzonnen. Gewoon muziekcollectie op schoot en op zoek naar een ‘evil’-naam. Met deze naam ben ik nog steeds zeer content.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
De eerste 2 tot 3 seizoenen heb ik volledig verneukt, omdat ik algemeen trainde. Op die manier ben ik overigens wel 2x achter elkaar kampioen geworden. Als ik echter direct verdedigen was gaan trainen, was ik nu zoveel verder geweest.
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Toen ik vorig seizoen in de 2e week een YP trok van 17 jaar met uitstekend scoren en goed passen. Overigens is de speler zeer hard op weg om zich in de Nederlandse U20 te spelen.
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Ik zou de verdediging belangrijker maken. Niet omdat ik nu verdedigen train, maar als je met een goddelijke verdediging 3 goals om je oren krijgt van een matige aanval, klopt er iets niet.
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Ik heb nooit vreemde dingen gedaan om een wedstrijd te volgen. Wel ben ik altijd binnen een dag op de hoogte van de uitslag, ook als ik in het buitenland op vakantie ben.
6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?
Ik gebruik de countertactiek veelvuldig en ben daar wel over te spreken. Met name omdat er in ieder geval een kans is dat je van een superteam wint. Dat was voorheen vrijwel uitgesloten. Verder gebruik ik de tactieken centrumaanval en vleugelaanval wel eens, omdat mijn spelers goede passing-skills hebben. Daar heb ik echter nooit de meerwaarde van gemerkt.
7. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum
Het forum en alles eromheen vind ik prima gaan. Er zijn genoeg vrijwilligers die dat allemaal in goede banen leiden. Ook de participatie van de leden vind ik over het algemeen goed en serieus. Het zou wel leuker zijn als er meer mensen naar meetings kwamen.
8. Wat zou je graag anders zien binnen hattrick? Denk aan bijvoorbeeld een beker per divisie een champions league, eetstandjes bij het stadion etc.
Ik snap de intenties achter een beker per divisie en vind ik ook sympathiek, maar ik ben dan meer voor een poulesysteem binnen de eigen divisie, en daarna samenvoeging van alle poulewinnaars. Het spelen van bekerwedstrijden is namelijk voor de ploegen uit de lagere divisies van groot belang. Op die manier spelen ze er in ieder geval een paar. Een beetje als onze GoT-cup dus.
Verder zou ik het leuk vinden als je SMS’sjes kon kopen en dat je dan alleen de uitslag kreeg, in plaats van elk doelpunt. Maar dat zal wel niet rendabel zijn.
De wisselvraag van de vorige week
Stel dat Hattrick een vrouw was, wat dan?
Dat lijkt me heerlijk, want ik voel me regelmatig genaaid door Hattrick.
De nieuwe wisselvraag
Stel je hebt enkele miljoenen tot je beschikking en wil een nieuwe spits kopen. Er zijn 2 spitsen met exact dezelfde stats en TSI. Echter, de ene heeft dezelfde naam als de topspits van je favoriete club. Hoeveel extra heb je daar voor over?
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden:
Foray
Wil jij net als MetalMeijer de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 362199
Bij deze maak ik van de gelegenheid gebruik om iedereen een voorspoedig en sportief nieuwjaar te wensen. Ja ook H3!N!

Thije kijk je uit met de vuurwerkbommen!?? Anders komen we volgende week een soortgelijk bericht tegen:
Dit gebeurde dus in mijn woonplaats:
Ik had nog zo gezegd geen bommetje ;)