kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
@pewwy: Pijnacker Potatoes ofzo, kan je vast wel een leuk logo van maken
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 15:27 ]
Verwijderd
wow, die kende ik nog niet neeVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:25:
Ik neem aan dat de meesten wel op de hoogte zijn van http://www.hqfl.dk , waar je ongeveer alle logo's van de hele wereld in fotosoep-formaat kan downen.
(het is illustrator formaat btw) Hoorde ik iemand openingspost zeggen
Pijnacker Pirates, Pijnacker Prutsers United, PVC (pijnacker voetbal club), PVC Palace etc@pewwy: Pijnacker Potatoes ofzo, kan je vast wel een leuk logo van maken
de volgende zijn al bezet, die vind ik nl terug op top-stats:
SOPJE Pijnacker
Pijnacker
Pijnacker North Side
FC Pijnacker-Nootdorp
pijnacker united
Sporting Pijnacker
FC Pijnacker
FVV Pijnacker
PVV Pijnacker
boka pijnacker
[ Voor 18% gewijzigd door j_du_pee op 29-12-2004 15:38 ]
Wacht op antwoord
Verwijderd
Ik wilde niet eens zover gaan. Had ook al een rijtje staan, waarvan Pijnacker Pisnichten wel mijn favoriet was. Wat betreft dat formaat: zal best, ben beetje n00b.j_du_pee schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:33:
[...]
wow, die kende ik nog niet nee![]()
![]()
(het is illustrator formaat btw) Hoorde ik iemand openingspost zeggen![]()
![]()
[...]
Pijnacker Pirates, Pijnacker Prutsers United, PVC (pijnacker voetbal club), PVC Palace etc
offtopic:
de volgende zijn al bezet, die vind ik nl terug op top-stats:
SOPJE Pijnacker
Pijnacker
Pijnacker North Side
FC Pijnacker-Nootdorp
pijnacker united
Sporting Pijnacker
FC Pijnacker
FVV Pijnacker
PVV Pijnacker
boka pijnacker
Pff dat komt de beste voorVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:26:
kl*tezooi vergeten me B team in te stellen voor vandaaggaat een weekie training voor 3 helden
Heb er ook weleens last van...je bent dus niet de enige frits
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:58:
[...]
Ik wilde niet eens zover gaan. Had ook al een rijtje staan, waarvan Pijnacker Pisnichten wel mijn favoriet was. Wat betreft dat formaat: zal best, ben beetje n00b.
[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 29-12-2004 16:07 ]
Verwijderd
HEY das niet de bedoeling. nou kan ik niet meer roepen dat ik mijn logo zelf heb gesoeptVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:25:
Ik neem aan dat de meesten wel op de hoogte zijn van http://www.hqfl.dk , waar je ongeveer alle logo's van de hele wereld in fotosoep-formaat kan downen.
@pewwy: Pijnacker Potatoes ofzo, kan je vast wel een leuk logo van maken
achja vind mijn land maar eens waar ie uit komt
Verders zoek ik met google op naam e.d. om te kijken wat ik kan gebruiken en dat gebruik ik dan
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
'beter goed gejat dan slecht gesoept'
Verwijderd
Tolhek Terminators, Tolhek Trampolinespringers, Tolhek Truffeltjes, Tolhek Transsexuelen, Tolhek ThreesomesPewwy schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:05:
[...]
Tsja, zat zelf ook te denken aan de wijk waar ik ga wonen (Tolhek) --> Tolhek Tokkies. Daar is ook wel wat leuks op te bedenken. In ieder geval alvast bedankt voor de suggesties
Edit: Excuses hiervoor. Ik heb mezelf weer onder controle. Rustig blijven ademen nu.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 16:48 ]
Mijn 12e poging of zo was:Ronald Koeman schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:36:
Hier kun je onbeperkt jeugdspelers pullen
http://grindstein.info/hattrick/
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Oscar Kvandahl (171470) 17 years, passable form, healthy Speciality: Powerful Nationality: Norge Total Skill Index (TSI): 3710 Wage: 17290 Kroner/week Owner: FC Zjwame Warnings: 0 Stamina: inadequate Goaltending: disastrous Playmaking: weak Passing: excellent Winger: inadequate Defending: solid Scoring: passable Set Pieces: disastrous |
Hopelijk wordt zoiets ook mijn eerste yp van volgend seizoen
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Ondertussen schiet je je zelf alvast naar de volgende ronde van de GoT-cup.
Na 22 minuten al 0-3 voor dat doe je niet gek.
Voor de tweede plaats gaat het nog erg spannend worden aangezien er 3 ploegen op een gelijk aantal punten staan dus ik ben erg benieuwd.
Iedereen succes gewenst in de GoT-Cup!
[ Voor 18% gewijzigd door GaMbiNo op 29-12-2004 17:24 ]
zou ik niet doen, lijkt me teveel een one-day flyPewwy schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:05:
[...]Tolhek Tokkies
Wacht op antwoord
Liefst iets met een mooie madam in miami beach klederdracht die geknuffeld wordt door ne macho beer in voetbaltenue
Life is simple, make choices, don't look back...
Verwijderd
@Damien: coole logo's, ziet er erg strak uit allemaal.
Hmmm. Trodde du egentlig det var mulig?Ronald Koeman schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:36:
Hier kun je onbeperkt jeugdspelers pullen
http://grindstein.info/hattrick/
Kammewattes?
edit---------
@Eijkenova, 33 pagina's of 100, zolang het maar net rond de 1000 berichten hangt.
Er wordt hard aan gewerkt door tot nu toe al drie man
[ Voor 25% gewijzigd door yared op 29-12-2004 19:03 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Edit: net van nummer 2 met... 8-0 gewonnen...
Ik ga ervoor dit jaar... Ik wil mezelf wel bij dat logootje photoshoppen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 20:34 ]
Hehehe Mighty BearsLittle Bear schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:37:
De manager van Mighty Bears gaat even in het rijtje voor Damiens loket staan met ook een request![]()
Liefst iets met een mooie madam in miami beach klederdracht die geknuffeld wordt door ne macho beer in voetbaltenue
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Het ging inderdaad lekker vandaag. Uiteindelijk is het wel 'maar' 4-0 geworden, maar dat komt ook wel doordat mijn defensieve coach er niet tegen kan als het 3-0 of meer is (hij gaat zichzelf en het team dan meteen terugtrekken ondanks dat ik hem al zo vaak heb verteld dat hij zijn kop moet houdenGaMbiNo schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:24:
[...]
Ondertussen schiet je je zelf alvast naar de volgende ronde van de GoT-cup.
Na 22 minuten al 0-3 voor dat doe je niet gek.
Voor de tweede plaats gaat het nog erg spannend worden aangezien er 3 ploegen op een gelijk aantal punten staan dus ik ben erg benieuwd.
Iedereen succes gewenst in de GoT-Cup!
Wie is er eigenlijk 2e? Ik zie dat jij, FC Dolf en Watergraafsmeer hebben gelijkgespeeld (jij geheel onverdiend overigens). Ik denk Watergraafsmeer, nietwaar?
[ Voor 10% gewijzigd door dreamtheater42 op 29-12-2004 20:01 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
lijkt me duidelijkdreamtheater schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:59:
edit:
Wie is er eigenlijk 2e? Ik zie dat jij, FC Dolf en Watergraafsmeer hebben gelijkgespeeld (jij geheel onverdiend overigens). Ik denk Watergraafsmeer, nietwaar?
ennuh, Dolf, sorry voor de twee geblesseerden
Wacht op antwoord
Verwijderd
hattrick forum -----> gathering of tweakers federatie forum -----> !!!!Lieve Mensen
alvast bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 20:50 ]
Klopt....toch wel een tegenvaller...ik had deze laatste wedstrijd best mogen winnen gezien het klasseverschil maar blijkbaar is de matchengine me niet echt goed gezind.dreamtheater schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:59:
[...]
edit:
Daarom gaat Watergraafsmeer door en niet ik dus...
Naja toch feli allebei!
Ach, het was iig weer eens als vanouds om de 10 seconden refreshen, bij twee wedstrijden tegelijkGaMbiNo schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:29:
[...]
Klopt....toch wel een tegenvaller...ik had deze laatste wedstrijd best mogen winnen gezien het klasseverschil maar blijkbaar is de matchengine me niet echt goed gezind.
Daarom gaat Watergraafsmeer door en niet ik dus...![]()
Naja toch feli allebei!
[jiskefet mode]
Ik weet niet hoe het bij de kijkers thuis er uit zag, maar hier was het werkelijk FENOMENAAL
[/]
Wacht op antwoord
Zo zat ik er idd. ook bij... qua spanning was er niks te klagen maar qua uitslag des te meer.j_du_pee schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:40:
[...]
Ach, het was iig weer eens als vanouds om de 10 seconden refreshen, bij twee wedstrijden tegelijkHet leek wel de laatste competieronde met kans op promotie, zo spannend was het
[jiskefet mode]
Ik weet niet hoe het bij de kijkers thuis er uit zag, maar hier was het werkelijk FENOMENAAL
Om na zo'n onterecht gelijkspel op doelsaldo uitgeschakeld te worden is niet fijn.
Maar over enkele weken krijg ik nog zo'n wedstrijd om het kampioenschap, als ik die dan win hoor je mij niet meer klagen.
De dame moet wel meer wegen aan lichaamsgewicht dan aan kleren he, de beer wil ook wel watDamien2004 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:51:
Al vast een voorproefje op Mighty Bear zijn request![]()
Ze heeft een bikinie aan
[afbeelding]
Nu bezig met het updaten van de cup resultaten, dan is er zo meteen nog uitsluitsel over wie door is en wie de volgende tegenstander wordt
nouja, gelukkig wist ik dat niet voor de wedstrijd dan had ik wat spanning gemist
Wacht op antwoord
Verwijderd
Die gewoon even een hoog GOED middenveld haalt in z'n oefenwedstrijd. Nou die overwinning mag je hebben hoor.. Ik ga geen risico lopen met blessures e.d.
edit: En bekijk de spelers van dit team even: Josti FC (209388) (echt heerlijk dit soort teams)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 23:17 ]
Maar ik heb het logo van Mighty Bears maar eens onderhanden genomen
Morgen ochtend of maandag zal ik er weer eens rustig naar kijken voor verbeteringen
Verwijderd
nou die kan ik op mijn buik schrijven.
achja doelstelling de 2e ronde halen is bereikt dus dat is tenminste iets
van jou als stats man had ik toch iets meer alertheid verwachtj_du_pee schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:00:
huhheb je nu de teams met hoogste punten uitgekozen ipv nr 1 + 2 van een poule
nouja, gelukkig wist ik dat niet voor de wedstrijd dan had ik wat spanning gemist
in de finales zijn 16 plaatsen. we hadden 9 poules. alle poule winnaars zijn automatisch door, alle 2de plaatsen zijn op een tijdelijke lijst gezet. deze lijst is dan gesorteerd op puntenaantal. de 7 beste van deze lijst gaan ook door.
jij was spijtig genoeg pas de negende beste op deze lijst en je bent dus niet door kunnen gaan. het was nogal een spannende strijd tussen thije en garbage voor de laatste finaleplaats met een gedeeld puntenaantal, maar thije had een hoger doelsaldo dan garbage
Het word laat
Maar ik heb het logo van Mighty Bears maar eens onderhanden genomen
[afbeelding]
Morgen ochtend of maandag zal ik er weer eens rustig naar kijken voor verbeteringen :)[/quote]
Goed werk hoor, maar toch enkele puntjes...
- Kan je zijn kop iets kleiner maken, zodat zijn lijf er stoerder uitkomt
- Kan je het lettertype veranderen en iets minder dominant maken in het logo
- Waar is de dame in miami beach outfit
- Kan je de beer een zonnebril geven
als ik wat neerbuigend zou klinken dat je gaat denken van "doe het dan zelf", dat is zeker de bedoeling niet. probeer je maar voor te bereiden op de hoge eisen van groovie en hvp
Edit: echt wel toppie dat je dit doet!
[ Voor 4% gewijzigd door Little Bear op 30-12-2004 02:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
(Uitlachmodus) HAHAHAHAHAHAHAHA, ben je niet eens door???? Lol lol lol!!! (/uitlachmodus)Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 09:39:
Het aantal 'grote' clubs dat door is in de GoT-cup valt me wel een beetje tegen: FC Dolf, Emmer United, Martinozen, Nocturnal Supremacy (om mezelf maar even te noemen), Timberteam, Fiets 'em der in, Aristos FC, allemaal weg. Wederom jammer dat er geen gewogen loting is gebruikt bij de poule-indeling. Er zitten een partij treurige poules tussen....
Qua spanning was onze poule natuurlijk ook verreweg de leukste!j_du_pee schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:00:
huhheb je nu de teams met hoogste punten uitgekozen ipv nr 1 + 2 van een poule
Moet voor volgend seizoen versterkingen hebben, kan ik dat beter begin van het seizoen doen of aan het einde van het seizoen ivm de kans op koopjes?
Zonder meerGaMbiNo schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:11:
[...]
Qua spanning was onze poule natuurlijk ook verreweg de leukste!
Volgende week moet Sandstorm eraan geloven (waaraan weet ik ook niet). Maar aangezien hij rond de 14,5 sterren aan innermids heeft rondlopen zal dat nog een heel probleem gaan worden met mijn 5-3-2
Ach ja, dan maar weer vlaggetjes gaan sparen na volgende week
Ik denk dat het Tolhek Tapijtnekkûh gaat worden. Moet ik wel allemaal spelers met lang haar gaan kopen natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:47:
[...]
Tolhek Terminators, Tolhek Trampolinespringers, Tolhek Truffeltjes, Tolhek Transsexuelen, Tolhek Threesomes
Edit: Excuses hiervoor. Ik heb mezelf weer onder controle. Rustig blijven ademen nu.
Goed werk hoor, maar toch enkele puntjes...Little Bear schreef op donderdag 30 december 2004 @ 02:33:
[- quote]Damien2004 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 01:18:
Het word laat![]()
Maar ik heb het logo van Mighty Bears maar eens onderhanden genomenEr zijn zoveel leuke dingen die je daarmee kan doen
Maar heb voorlopig even dit:
[afbeelding]
Morgen ochtend of maandag zal ik er weer eens rustig naar kijken voor verbeteringen
- Kan je zijn kop iets kleiner maken, zodat zijn lijf er stoerder uitkomt
- Kan je het lettertype veranderen en iets minder dominant maken in het logo
- Waar is de dame in miami beach outfit
- Kan je de beer een zonnebril geven
als ik wat neerbuigend zou klinken dat je gaat denken van "doe het dan zelf", dat is zeker de bedoeling niet. probeer je maar voor te bereiden op de hoge eisen van groovie en hvp
Edit: echt wel toppie dat je dit doet! _/-\o_[/quote]
Maakt niet uit dat je puntjes heb
Ik zal je op weg helpen:Pewwy schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:24:
[...]
Ik denk dat het Tolhek Tapijtnekkûh gaat worden. Moet ik wel allemaal spelers met lang haar gaan kopen natuurlijk
Meet Henny Geerarts
(player ID 15105689)Hij wordt over een week of 3/4 world class en je mag hem dan kopen voor een schijntje! (pakweg 3.500.000 of zo). Interesse?
dammit. De URL van hattrick kun je blijkbaar niet gewoon kopieren. Ik heb geen zin om dat plaatje ergens te gaan hosten. Nou ja, hij heeft lang haar... en een baard zoals wel zichtbaar is
[ Voor 18% gewijzigd door dreamtheater42 op 30-12-2004 11:33 ]
Lol, 3.500.000. Ik ben pas 1,5 seizoen bezig en mijn team is net 1.500.000 waard. Gaat nog ff niet lukken denk ikdreamtheater schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:30:
[...]
Ik zal je op weg helpen:
Meet Henny Geerarts [afbeelding] (player ID 15105689)
Hij wordt over een week of 3/4 world class en je mag hem dan kopen voor een schijntje! (pakweg 3.500.000 of zo). Interesse?
edit:
dammit. De URL van hattrick kun je blijkbaar niet gewoon kopieren. Ik heb geen zin om dat plaatje ergens te gaan hosten. Nou ja, hij heeft lang haar... en een baard zoals wel zichtbaar is
Wil je dan zijn lange haren kopen? Dan kun je die aan een van je kale spelers plakken. Stort maar een tien euro op giro 555, dan zal ik kijken wat ik kan doenPewwy schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:38:
[...]
Lol, 3.500.000. Ik ben pas 1,5 seizoen bezig en mijn team is net 1.500.000 waard. Gaat nog ff niet lukken denk ik
Ik zag trouwens op Non-HT Nederland een erg goed initiatief. En dat hield in dat HT-ers zich konden opgeven aan een actie waarbij de teammanager een euro overmaakt op giro 555 voor elk doelpunt dat wordt gescoord door zijn team. Meer mag ook natuurlijk. Mijn oproep aan iedereen die een beetje geld kan missen: doe mee!
Ik ga inderdaad ook meedoen. Kreeg gisteravond ineens een telefoontje dat mijn nicht uit Atjeh het overleefd heeft, maar dat ze alles kwijt is wat ze had. Ze kon niet eerder bellen omdat telefoons niet werken, zelfs mobieltjes niet. Het huis staat nog, inboedel is weg, winkel is weg. Hebben zichzelf gered door in de bomen te klimmen. Dat die bomen blijven staan als dat water zo hard voorbijraast is me nog een raadsel.dreamtheater schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:41:
[...]
offtopic:
Ik zag trouwens op Non-HT Nederland een erg goed initiatief. En dat hield in dat HT-ers zich konden opgeven aan een actie waarbij de teammanager een euro overmaakt op giro 555 voor elk doelpunt dat wordt gescoord door zijn team. Meer mag ook natuurlijk. Mijn oproep aan iedereen die een beetje geld kan missen: doe mee!
Als het ineens zo dichtbij komt ga je er nog meer over nadenken...
Pewwy schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:47:
[...]
Ik ga inderdaad ook meedoen. Kreeg gisteravond ineens een telefoontje dat mijn nicht uit Atjeh het overleefd heeft, maar dat ze alles kwijt is wat ze had. Ze kon niet eerder bellen omdat telefoons niet werken, zelfs mobieltjes niet. Het huis staat nog, inboedel is weg, winkel is weg. Hebben zichzelf gered door in de bomen te klimmen. Dat die bomen blijven staan als dat water zo hard voorbijraast is me nog een raadsel.
Als het ineens zo dichtbij komt ga je er nog meer over nadenken...
Inderdaad. Ik ben ook bepaald geen wereldverbeteraar, maar wat daar gebeurt is, dat is nauwelijks te bevatten. Hier in Limburg hebben we ook wel eens een overstrominkje van dichtbij meegemaakt, maar dat betekent dat bij iemand de kelder onderstaat, niet dat het huis of de inboedel 10 km. verderop ligt. En als het dan alleen bij materiele schade bleef, dan was dat nog niet zo rampzalig, maar dat is helaas niet zo. Ik weet zeker dat bijna iedereen van ons, op een enkele driedubbel falliete student na, zonder problemen een paar euro kan missen. En ik kan geen beter doel verzinnen dat dit (dan maar een paar biertjes minder morgen avond
1
2
3
4
5
6
7
8
| 30-12-2004 Next season: Defense adjustment Next season we will make one of the last few in a long series of adjustments to the balance between midfield, defenders and keepers: the defenders will matter slightly more for the total defense ratings, and the keeper will matter slightly (very slightly) less for the total defense ratings (the upgrading of defenders being bigger than the downgrading of the keeper). The overall effect of this is that defenders become more important in the game engine. This change will take effect starting next season (January 31). |
[ Voor 29% gewijzigd door dreamtheater42 op 30-12-2004 12:19 ]
Gaan we dat nog in 2004 halen?
* hoedjevanpapier pakt zijn trommel erbij, en oefent alvast wat roffeltjes
Verwijderd
+/- 36 uur dus 1,5 berichtje per uur. denk het wel hoorhoedjevanpapier schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:17:
Nog 55 berichten, en we zitten op bericht nummer 30.000 sinds de oprichting van dit topic !!
Gaan we dat nog in 2004 halen?
* hoedjevanpapier pakt zijn trommel erbij, en oefent alvast wat roffeltjes
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
FC Zjwame brengt veel verdedigende kracht en weinig anders (helaas). Ik denk dat jouw team het eindstation wordt voor mijn team dit seizoen. Als mijn team nou thuisspeelde, dan had mijn team heel wat meer kans...Sandyman538 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:04:
Doelstelling in de GoT cup in ieder geval gehaald dit seizoenNu eens kijken wat FC Zjwame brengt
1,5 miljoen nog maarPewwy schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:38:
[...]
Lol, 3.500.000. Ik ben pas 1,5 seizoen bezig en mijn team is net 1.500.000 waard. Gaat nog ff niet lukken denk ik
Doe je goed, is wel iets meer waard hoor, maar ben zelf in augustus begonnen. Licht er aan waar je gaat kijken, HAM is op dit moment gek. Ben mijn spelers weer niet kwijt die op de TL stonden. En ze stonden allebei 50.000 Euro onder de TPE prijsW00fer schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:42:
[...]
1,5 miljoen nog maarMijn team is al meer waard en ik ben pas sinds oktober bezig in de 9e
Helaas ligt de transfermarkt altijd op zijn gat in de laatste weken van het seizoen.Pewwy schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:49:
[...]
Doe je goed, is wel iets meer waard hoor, maar ben zelf in augustus begonnen. Licht er aan waar je gaat kijken, HAM is op dit moment gek. Ben mijn spelers weer niet kwijt die op de TL stonden. En ze stonden allebei 50.000 Euro onder de TPE prijs
Je bent gewoon jaloersVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:34:
[...]
alleen damien zit al op 40 per kwartier
Maar goed, na een nachtje hard zwoegen door de mannen

En voor volgende week
geregeld.Het gaat lekker met de zeldzame vlaggetjes
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Verwijderd
Yup, hier ook.
Paraguay en volgende week gaan we naar
FYR Macedonia. Zeldzaamste vlaggetje tot nu toe is
Nigeria van n paar weken geleden.Voor n lijst met alle landen en hoeveel actieve gebruikers ze allemaal hebben check deze site eens: http://vdhoek.nl.eu.org/maptrick/coolness.php
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 21:38 ]
Hehe leuke site, die kende ik nog niet.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:35:
Voor n lijst met alle landen en hoeveel actieve gebruikers ze allemaal hebben check deze site eens: http://vdhoek.nl.eu.org/maptrick/coolness.php
Coolness score based on countries currently visited: 8367.29 (14 countries)
The coolest country you have visited is Belarus, which is responsible for 44.9% of your total score.
Ivano Daamen (50220991)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 581 €/week
Eigenaar: Whoozer
Waarschuwingen: 1
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
groetjes!
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
die heet euhmmm... transfervergelijking
Verwijderd
zo aan het einde van het seizoen vang je voor deze 60-70k denk dat je dan blij mag zijn, suc6 verder!blinkymichiel schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:14:
Hey jongens, een vraagje... hoeveel denken jullie dat ik voor deze speler kan vangen?
Ivano Daamen (50220991)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 581 €/week
Eigenaar: Whoozer
Waarschuwingen: 1
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
groetjes!
Poll: Heb jij betaald voor een management tool?
• Ja; Hattrick Buddy
• Ja; HAM
• Ja; andere tool
• Nee, maar ga het nog wel doen
• Nee, ik gebruik een gekraakte versie
• Nee; vind ik niet nodig / te duur
Ook een poll maken? Klik hier
Wacht op antwoord
dan stem je maar ff op buddy en surf je via een proxy naar de optie HAM
Wacht op antwoord
Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige die HO gebruikt
Ik gebruik ook HO. En ik gebruik HB nog zolang het kan (nog 9 downloads left)Ottooo schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:08:
Nee, niet nodig.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Vorm +1 / -1
Positiespel +2 18 jarige naar uitmuntend en 17 jarige naar uitstekend.
[ Voor 4% gewijzigd door GaMbiNo op 31-12-2004 09:37 ]
zelfde hier-CKY2K- schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 01:04:
mijn twee verdedigers niet kunnen verkopen VER onder de gemiddelde tranferprijs... blijf ik toch 100k rood staan
600k voor uitstekend +4 17j lijkt mij een koopje, maarja
TU
Verdedigen: +2 (uistekend 17j, uistekend 18j)
Vorm: +1
[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 31-12-2004 10:16 ]
Sluit ik mij bij aan
Zondag de beslissing in mijn competitie wel of niet promotie behaal ik dan....redelijke update...
vorm +8 en -3 (gelukkig b-team)
dus ben tevreden al had het meer mogen zijn
Verwijderd
Marco André Aires (10622475)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 95 080
Loon: 55 824 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: GB Rovers
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Voor 6 mln, volgens mij is dat wel een redelijke prijs (in redelijke vorm haalt ie ongeveer 7 sterren). Graag commentaar, want ik begeef mij voor het eerst in dit soort sferen.
of deze voor 5.85 mln
Nimit Kongkraisri (15975534)
21 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Thai!
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 70 490
Loon: 33 696 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Glazza
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Kunnen jullie kiezen voor mij
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 10:34 ]
TU:
PM+1 (m'n eerste WC, helaas nog steeds in zwakke vorm)
Vorm -2/+6
TSI -1020/+6320
Lol, als we het nou samen hadden gedaan! Ik had je nog gevraagd of je het zou doen binnenkort! Dan hadden we die kosten kunnen delenj_du_pee schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:28:
Zo, ik heb betaald voor Hattrick Buddy. Was 8,50 en je moet alle bijkomende kosten op je nemen. Er stond iets over geen kosten wanneer je de kosten zou verdelen over de betaler en de ontvanger binnen de EU, maar ik nam het zekere voor het onzekere... Komt er iets van 12 euro kosten bovenop![]()
![]()
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hangt er vanaf wat je ermee doet hes_de_hoog schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:38:
@j_du_pee: telt Excel als management tool?
Wacht op antwoord
Verwijderd
Vandaag met de training is er een speler van 19 naar uitmuntned scoren gegaan. Mijn vragen zijn:
Wat raden jullie mij aan:
Nog een paar weken trainen totdat hij briljant is of nu verkopen nu hij uitmuntend is?? Levert het in verhouding meer op als hij briljant is of uitmuntend??
Het is namelijk zo dat als hij briljant wordt dat hij dan 20 is. Ik lees het strax wel.
Ik heb hetzelfde. Als ik ze zondag niet verkoop wacht ik tot begin volgend seizoen, al sta ik dan wel meer dan € 200.000 rood-CKY2K- schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 01:04:
mijn twee verdedigers niet kunnen verkopen VER onder de gemiddelde tranferprijs... blijf ik toch 100k rood staan
Beide erg lekkere spelers moet ik zeggen, maar diegene met het laagste loon lijkt me toch interessanter als het niet veel sterretjes scheelt tenminste. Natuurlijk kan het zijn dat hij nog flink getraind is dit seizoen en dat je alsnog het volle pond moet gaan betalenVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:24:
Ik wil deze speler vandaag kopen
Marco André Aires (10622475)
Voor 6 mln, volgens mij is dat wel een redelijke prijs (in redelijke vorm haalt ie ongeveer 7 sterren). Graag commentaar, want ik begeef mij voor het eerst in dit soort sferen.
of deze voor 5.85 mln
Nimit Kongkraisri (15975534)
21 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Thai!
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Kunnen jullie kiezen voor mij. Deze is wel 21 jaar, minder loonkosten, scheelt weer iets
Ik hoop volgend seizoen ook een dergelijke speler aan te gaan schaffen. "gelukkig" is de kans op promotie naar IV dit seizoen niet zo heel erg groot meer, dus ik heb hem nog niet per direct nodig
@pewwy en CKY2K: Rood staan maakt niet veel uit, zolang je maar goede vooruitzichten hebt om eruit te komen. En als ik het goed begrijp, hebben jullie dat beide. Natuurlijk is de rente in jullie situatie wel een vervelende uitgaven post, maar het is waarschijnlijk beter om even die rente te betalen dan om hals over kop een paar spelers voor veel te weinig te verkopen!
[ Voor 18% gewijzigd door dreamtheater42 op 31-12-2004 12:10 ]
Dat hij pas 20 is als hij briljant wordt is niet echt een probleem voor de kopers van deze speler. Je moet zelf de afweging maken of jij het wel waard vind om hem 3 weken extra te trainen in tegenstelling tot 17 jarige talenten. En op dit moment is niet veel te zeggen over de verkoopprijs. Ik heb 4 weken geleden ofzo 3 uitmuntend spitsen (19 jaar) verkocht voor tussen de 1.7 en 1.95 miljoen. Maar een vriend van mij kreeg vorige week een briljant niet verkocht voor die prijs... Allemaal afwegingen.Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:04:
Jongens, ff een paar vraagjes.
Vandaag met de training is er een speler van 19 naar uitmuntned scoren gegaan. Mijn vragen zijn:
Nog een paar weken trainen totdat hij briljant is of nu verkopen nu hij uitmuntend is?? Levert het in verhouding meer op als hij briljant is of uitmuntend??
Het is namelijk zo dat als hij briljant wordt dat hij dan 20 is. Ik lees het strax wel.
TU was TU+K omgekeerd
hebben ons vuurwerkpotje van de buurt/het plein naar Giro 555 gestuurd.
Toch dubbel gevoel over, tis maar een paar honderd euro en ik heb toch het idee dat ik onze schuldgevoelens goedkoop kwijtkoop
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Tip: kijk eens op http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm en klik vervolgens op "Stats" bij "Menu". Hier krijg je een zeer mooi overzicht van de waarde van je spelers en vooral ook het verschil tussen de verschillende niveau's. Bij scoring is het verschil tussen outstanding en brilliant gemiddeld 673.000. Het kost je ongeveer 10 weken (toch?) om een 20-jarige trainee van outstanding naar brilliant te trainen. Dat is ruim 60.000 per week en dat lijkt me wel de moeite waard. Natuurlijk is de keus aan jouVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:04:
Jongens, ff een paar vraagjes.
gast was net 180K waard volgens TPE en tis laat in het seizoen... hebben twee man erop zitten bieden
Waarom schuldgevoelens? Het is niet onze schuld wat daar gebeurd is. Ik heb ook maar 10 Euro op giro 555 gestort, maar als de helft van Nederland dat zou doen is dat wel zo'n 80.000.000 Euro. Ik heb dat dus niet gedaan om van mijn schuldgevoel af te komen, maar wel om dat het gewoonweg onmenselijk is wat daar gebeurt en ik graag een bescheiden bijdrage wil leveren om de ellende iets te verzachten.yared schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:14:
hebben ons vuurwerkpotje van de buurt/het plein naar Giro 555 gestuurd.
Toch dubbel gevoel over, tis maar een paar honderd euro en ik heb toch het idee dat ik onze schuldgevoelens goedkoop kwijtkoop
8.000.000 X 10 = natuurlijk geen 800.000.000 (beetje te positief gerekend
[ Voor 9% gewijzigd door dreamtheater42 op 31-12-2004 12:59 ]
Verwijderd
@Dreamtheater: 10x 8 mln=800.00.000
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 12:25 ]
Verwijderd
Het duurt bij mij 7 weken om een speler te trainen van 19 jaar. Ik verwacht dat deze speler ongeveer in de 2e week van het nieuwe seizoen briljant wordt. Ik zal eens kijken wat ik ga doen.dreamtheater schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:15:
[...]
Tip: kijk eens op http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm en klik vervolgens op "Stats" bij "Menu". Hier krijg je een zeer mooi overzicht van de waarde van je spelers en vooral ook het verschil tussen de verschillende niveau's. Bij scoring is het verschil tussen outstanding en brilliant gemiddeld 673.000. Het kost je ongeveer 10 weken (toch?) om een 20-jarige trainee van outstanding naar brilliant te trainen. Dat is ruim 60.000 per week en dat lijkt me wel de moeite waard. Natuurlijk is de keus aan jou
Ik train zelf verdedigen, daarom ben ik niet zo op de hoogte van de aanvallersVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:51:
[...]
Het duurt bij mij 7 weken om een speler te trainen van 19 jaar. Ik verwacht dat deze speler ongeveer in de 2e week van het nieuwe seizoen briljant wordt. Ik zal eens kijken wat ik ga doen.
Heb jij een formidabel coach ofzoVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:51:
[...]
Het duurt bij mij 7 weken om een speler te trainen van 19 jaar. Ik verwacht dat deze speler ongeveer in de 2e week van het nieuwe seizoen briljant wordt. Ik zal eens kijken wat ik ga doen.
Vorm: +11/-3, Basis +5/-1
TSI: +690/-240, Basis: +390/-170
Positiespel: trainee +1
Net op tijd voor de belangrijke wedstrijd van zondag
Verwijderd
Nee hoor, gewoon een goede en ik heb idd een kleine fout gemaakt. Het heeft 8 weken geduurd. Dus als ie 20 is zal het 9 weken duren. Maar hij word de eerste 5 weken nog op 19 jarige leeftijd getraind. Dus met een beetje mazzel duurt het dus 8 weken voor dat ie briljant is en anders is het 9 weken. Dat is dus ongeveer 3e a 4e week van nieuwe competitie.
Nee hoor, Ik gebruik HO, Hok & Hbuddy(tot mijn 30x op zijn)Ottooo schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:08:
Nee, niet nodig.
Unknown
Maar volgend seizoen zijn de spelers weer iets ouder (1 jaardreamtheater schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:07:
[...]
Beide erg lekkere spelers moet ik zeggen, maar diegene met het laagste loon lijkt me toch interessanter als het niet veel sterretjes scheelt tenminste. Natuurlijk kan het zijn dat hij nog flink getraind is dit seizoen en dat je alsnog het volle pond moet gaan betalenOok de koppen specialiteit is mooi meegenomen trouwens.
Ik hoop volgend seizoen ook een dergelijke speler aan te gaan schaffen. "gelukkig" is de kans op promotie naar IV dit seizoen niet zo heel erg groot meer, dus ik heb hem nog niet per direct nodig
@pewwy en CKY2K: Rood staan maakt niet veel uit, zolang je maar goede vooruitzichten hebt om eruit te komen. En als ik het goed begrijp, hebben jullie dat beide. Natuurlijk is de rente in jullie situatie wel een vervelende uitgaven post, maar het is waarschijnlijk beter om even die rente te betalen dan om hals over kop een paar spelers voor veel te weinig te verkopen!
En 2 van de uitstekende spelers worden volgend jaar 20, dus die worden nog 3 a 4 weken getraind dit seizoen. Dan nog een paar weekjes volgend seizoen en de nu 22-jarige proberen te verkopen aan het begin
[ Voor 67% gewijzigd door Pewwy op 31-12-2004 15:49 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()