Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.967 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Sandyman538 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 13:10:
[...]

Heb jij een formidabel coach ofzo 8)7
Nee hoor, gewoon een goede en ik heb idd een kleine fout gemaakt. Het heeft 8 weken geduurd. Dus als ie 20 is zal het 9 weken duren. Maar hij word de eerste 5 weken nog op 19 jarige leeftijd getraind. Dus met een beetje mazzel duurt het dus 8 weken voor dat ie briljant is en anders is het 9 weken. Dat is dus ongeveer 3e a 4e week van nieuwe competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Ottooo schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:08:
Nee, niet nodig. :)

Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige die HO gebruikt :p
Nee hoor, Ik gebruik HO, Hok & Hbuddy(tot mijn 30x op zijn)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07 19:42
dreamtheater schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:07:
[...]

Beide erg lekkere spelers moet ik zeggen, maar diegene met het laagste loon lijkt me toch interessanter als het niet veel sterretjes scheelt tenminste. Natuurlijk kan het zijn dat hij nog flink getraind is dit seizoen en dat je alsnog het volle pond moet gaan betalen >:) Ook de koppen specialiteit is mooi meegenomen trouwens.

Ik hoop volgend seizoen ook een dergelijke speler aan te gaan schaffen. "gelukkig" is de kans op promotie naar IV dit seizoen niet zo heel erg groot meer, dus ik heb hem nog niet per direct nodig :)

@pewwy en CKY2K: Rood staan maakt niet veel uit, zolang je maar goede vooruitzichten hebt om eruit te komen. En als ik het goed begrijp, hebben jullie dat beide. Natuurlijk is de rente in jullie situatie wel een vervelende uitgaven post, maar het is waarschijnlijk beter om even die rente te betalen dan om hals over kop een paar spelers voor veel te weinig te verkopen!
Maar volgend seizoen zijn de spelers weer iets ouder (1 jaar 8)7 ) en brengen dan ook minder op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Weegt niet op tegen wat ze meer waard worden lijkt me.

En 2 van de uitstekende spelers worden volgend jaar 20, dus die worden nog 3 a 4 weken getraind dit seizoen. Dan nog een paar weekjes volgend seizoen en de nu 22-jarige proberen te verkopen aan het begin :)

[ Voor 67% gewijzigd door Pewwy op 31-12-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Fijne TU deze week, vorm totaal gezien positief en opnieuw een verdediger (18j) naar formidabel en eentje van 17 naar goed. Ook een paar lekkere TSI stijgingen dus het jaar eindigt lekker hiero. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik hoop dat het jaar ook lekker begint met een mooie YP ofzo ;)
Ik had de volgende updates:
Vorm +3(2 reserves)/-3(allen basisspelers)
Verdedigen +1 (naar uitstekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

PM +2
Vorm -4/6
tsi 690 /-460 230

opzich wel lekker dus, maar de vorm is in 3 weken van gemiddeld 6,7 naar 5,7 gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij. Donderdag!?? Het is toch vrijdag!? Precies, de laaste 8-bit van 2004 op de laatste dag van 2004! Vandaag een knallende 8-bit!

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : MetalMeijer

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~meij3461/nocturnal-supremacy-nieuw.gif

Martijn Meijer, vernam zo'n 2 jaar geleden voor het eerst van hattrick via zijn jongere broertje. Omdat hij naar eigen zeggen toch een kutleven heeft, was het een logische keuze zich aan te melden. Binnen hattrick maakte hij de eerste jaren fuore met zijn team Bad Clusters. Inmiddels gevorderd tot divisie 4 verandere deze Rotterdammer zijn teamnaam in Nocturnal Supremacy. Sindsdien zijn hij en zijn team onafscheidelijk. In de laatste 8-bit van 2004 geeft deze ajacied antwoord op onze beruchte 8-bit. Spam zijn gastenboek vol, stalk hem met ht-mail, maak hem helemaal gek, want Martijn is deze week user van de week!

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Ik ben begonnen onder de naam Bad Clusters. Deze naam is ontstaan in de tijd dat ik elke dag last had van een crashende harde schijf.

Na een aantal seizoenen was ik deze naam zat en heb ik een nieuwe verzonnen. Gewoon muziekcollectie op schoot en op zoek naar een ‘evil’-naam. Met deze naam ben ik nog steeds zeer content.

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

De eerste 2 tot 3 seizoenen heb ik volledig verneukt, omdat ik algemeen trainde. Op die manier ben ik overigens wel 2x achter elkaar kampioen geworden. Als ik echter direct verdedigen was gaan trainen, was ik nu zoveel verder geweest.

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Toen ik vorig seizoen in de 2e week een YP trok van 17 jaar met uitstekend scoren en goed passen. Overigens is de speler zeer hard op weg om zich in de Nederlandse U20 te spelen.

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Ik zou de verdediging belangrijker maken. Niet omdat ik nu verdedigen train, maar als je met een goddelijke verdediging 3 goals om je oren krijgt van een matige aanval, klopt er iets niet.

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Ik heb nooit vreemde dingen gedaan om een wedstrijd te volgen. Wel ben ik altijd binnen een dag op de hoogte van de uitslag, ook als ik in het buitenland op vakantie ben.

6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Ik gebruik de countertactiek veelvuldig en ben daar wel over te spreken. Met name omdat er in ieder geval een kans is dat je van een superteam wint. Dat was voorheen vrijwel uitgesloten. Verder gebruik ik de tactieken centrumaanval en vleugelaanval wel eens, omdat mijn spelers goede passing-skills hebben. Daar heb ik echter nooit de meerwaarde van gemerkt.

7. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum

Het forum en alles eromheen vind ik prima gaan. Er zijn genoeg vrijwilligers die dat allemaal in goede banen leiden. Ook de participatie van de leden vind ik over het algemeen goed en serieus. Het zou wel leuker zijn als er meer mensen naar meetings kwamen.

8. Wat zou je graag anders zien binnen hattrick? Denk aan bijvoorbeeld een beker per divisie een champions league, eetstandjes bij het stadion etc.

Ik snap de intenties achter een beker per divisie en vind ik ook sympathiek, maar ik ben dan meer voor een poulesysteem binnen de eigen divisie, en daarna samenvoeging van alle poulewinnaars. Het spelen van bekerwedstrijden is namelijk voor de ploegen uit de lagere divisies van groot belang. Op die manier spelen ze er in ieder geval een paar. Een beetje als onze GoT-cup dus.

Verder zou ik het leuk vinden als je SMS’sjes kon kopen en dat je dan alleen de uitslag kreeg, in plaats van elk doelpunt. Maar dat zal wel niet rendabel zijn.

De wisselvraag van de vorige week

Stel dat Hattrick een vrouw was, wat dan?

Dat lijkt me heerlijk, want ik voel me regelmatig genaaid door Hattrick.

De nieuwe wisselvraag

Stel je hebt enkele miljoenen tot je beschikking en wil een nieuwe spits kopen. Er zijn 2 spitsen met exact dezelfde stats en TSI. Echter, de ene heeft dezelfde naam als de topspits van je favoriete club. Hoeveel extra heb je daar voor over?

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Foray
Wil jij net als MetalMeijer de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 362199

Afbeeldingslocatie: http://gottrick.bitxs.com/images/gottrick-logo2.gif

Bij deze maak ik van de gelegenheid gebruik om iedereen een voorspoedig en sportief nieuwjaar te wensen. Ja ook H3!N! ;) Thije kijk je uit met de vuurwerkbommen!?? Anders komen we volgende week een soortgelijk bericht tegen:

Dit gebeurde dus in mijn woonplaats:

Ik had nog zo gezegd geen bommetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

MM; onze 'Rotterdamse' Ajacied die naar de meeting kwam in een onvervalst ajax shirt _/-\o_

LOL echte leuke 8 bits, herken veel van de humor van de laatste meeting :D

Iedereen een fijne jaarwisseling en HVP, opblijven he, deel 31 moet open :P

@Pewwy, ik hoop liever pas over een paar weken die mooie YP ;)

* yared is het toppunt van domheid en vergat bijna zijn eigen supporterschap te verlengen
edit:
Je bent een Hattrick Supporter tot 06-01-2006 om 10:02

[ Voor 11% gewijzigd door yared op 31-12-2004 18:33 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
@Starmaker Weer top 8 bits _/-\o_

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Hoedje, de eer is volledig aan mijn kant _/-\o_

Overigens sappig detail: MetalMeijer komt net als Hoedje en ik uit hellevoet, en heeft op dezelfde school gezeten als waar ik nu nmijn uurtjes doorbreng, wat is de wereld tog klein 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Mijlpaal Bericht

Dit bericht wat je nu leest is de zoveelste mijlpaal in het bestaan van GoT. Bericht 30.000 is hiermee gehaald, en de verwachting is dat we spoedig doorgroeien.

* hoedjevanpapier wil hierbij iedereen, echt iedereen bedanken, die in de afgelopen jaren een bericht heeft getikt in het Hattrick Online Voetbal Management topic..

Er zullen ook weer veranderingen komen, we beginnen met de beroemde openingspost.

[ Voor 99% gewijzigd door hoedjevanpapier op 31-12-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 16:18
Zo, we hebben de 30.000 gehaald nog voor het einde van het jaar. Het gaat toch weer snel :).

En als ik goed heb meegeteld, is dit zelfs post 30.000. Iedereen bedankt in de afgelopen 30.000 posts die het topic levendig, gezellig, vernieuwend, grappig, spannend en leuk hebben gehouden. Iedereen alvast een prettig nieuwjaar gewenst!

[ Voor 57% gewijzigd door grooviee17 op 31-12-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoedje wil heel graag die nieuwe startpost aan ons laten zien;) zo halen we het einde
wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
En wij zijn heel benieuwd, dus helpen graag een handje mee :+

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Niet te snel mensen !!!! Kan niet voor morgenmiddag alles weer op GoT zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 13:30
wordt ie zo speciaal dan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32089

Dat is toch niet ons probleem? :P

Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:01
Moet ik nog een duit in het zakje doen? :+

Iedereen een goede jaarwisseling gewenst! :D

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 04:53
Jah van mij ook iedereen de beste wensen vast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Dan kan ik natuurlijk ook niet achterblijven met de beste wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vanuit Den Haag ook alvast allemaal de beste wensen. Ik ga ff een klein aapje op bed leggen, als hij tenminste gelooft dat ik hem wakker maak. 5 jaar en doodsbang om oud en nieuw te missen. Stef Bos had toch wel gelijk met zijn liedje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Iedereen de beste wensen, fijne jaarwisseling en hopelijk een mooi seizoen voor de deur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69383

Iedereen gelukkig nieuwjaar he.....

Ik ga vanavond weer is vol gas in de oude vertrouwde NDSM hallen van A´dam noord het nieuwe jaar in knallen. Doe voorzichtig met Bier en eventueel drugs.....

Tot in 2005 (pfffff, wat klinkt dat eigelijk nog ver weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Mensen allemaal een hele fijne jaarwisseling! Veel drinken en veel oliebollen! :)

Damn, 30000 is toch best wel veel eigenlijk...pff :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Nogmaals allemaal de beste wensen, valt me een beetje tegen dat ik de eerste ben dit jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
iedereen is stappen en daarna pullen :9
kheb alleen beetje erg last van mn knie, dus stappen zat er niet in vandaag... ach carneval komt er weer aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 11-07 01:23

Royz

Kleurenblind!!

Joss schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 02:25:
iedereen is stappen en daarna pullen :9
Pullen op zaterdag? :P Ik weet niet waarom maar ik heb ook het idee dat het zaterdag nacht is... niet dus! ;) Iedereen een gelukkig sportief en liefdevol 2005 mede-hattrickers! :>

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Gelukkig nieuwjaar mensen
* yared baalt dat kids zo vroeg wakker worden :(

Iemand zijn nieuwjaarswens is alvast uitgekomen (hint mm)
30-12-2004 Het nieuwe seizoen: aanpassingen in de verdediging
In het nieuwe seizoen doen we een van de laatste van een lange reeks aanpassingen om het evenwicht tussen middenveld, verdedigers en keeper te corrigeren: de verdedigers worden een beetje (een heel klein beetje, maar toch...) belangrijker in de totale verdedigingsrating, en de keeper wordt een beetje (ook al een heel klein beetje) minder bepalend. Deze aanpassing zit in dezelfde orde van grootte als een eerdere van afgelopen juni. Deze wijziging gaat in op 31 januari.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 13-07 04:53
Dat stond hier een paar dagen geleden al hoor, lees je 't topic nog wel Yared? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Misschien gaat het allemaal een beetje te snel voor hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 13:40
Jullie nog allemaal de beste wensen. Eens kijken of we begin volgend jaar allemaal in de Eredivisie of II spelen ;)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Gelukkig nieuw jaar!!

Iedereen de beste wensen voor 2005! Dat het maar een hoop promoties mag opleveren binnen de federatie en een hoop YP's om van te smullen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Royz schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 04:13:
[...]

Pullen op zaterdag? :P Ik weet niet waarom maar ik heb ook het idee dat het zaterdag nacht is... niet dus! ;) Iedereen een gelukkig sportief en liefdevol 2005 mede-hattrickers! :>
ik wilde gister serieus nog wachten totdak kon pullen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Happy New Year iedereen!
heb zelf ook het gevoel dat ik nog moet pullen vandaag en vanavond lekker achter HT-live zit :D Helaas is het dus gewoon weer een saaie zaterdag binnen hattrick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
[MEMBER UPDATE]

Ik kan eigenlijk net zo goed mezelf ook updaten aangezien ik al weer best een tijdje niet gepost heb. Druk druk die kerstvakantie :) Persoonlijke update van mij is dat ik weer ietsie beter ben, iig geen 39 graden koorts meer.

Vanuit de IX komt Twilschut met z'n team Victoria 7 ons versterken. Momenteel op een 7e positie, wat niet aan Twilschut te verwijten is aangezien hij pas vanaf 11-12 het team tot zijn beschikking heeft. Met al 2 nette overwiningen op zijn naam zal promotie volgend jaar niet ver weg zijn. Helaas geen logo, maar wel een lief gastenboek, dus ga em daar even beste wensen en succes brengen.

Bijna promotie verzekerd is ons 2e nieuwe lid Edestaal met zijn team Ede's XI tal. Met 3 spitsen die allen slechts 1 doelpunt van de topscorer verwijdert staan is de kans groot dat hij dit jaar naast promotie ook vlug wat prijzengeld mee sleept als doelpuntermaker van het seizoen! Wens hem succes en beste wensen in zijn gastenboek.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v160/bronno/EdesIXtal.jpg

Als laatste nieuw lid heeft zich in de kerstvakantie Cobraz met Nettoteam aangemeld. Deze alleszeggende naam staat bijna safe voor promotie en doet het met 51+ doelpunten nog niet zo slecht ;). Het mag eigenlijk nog niet, maar feliciteer hem vast met zijn eerste promotie in zijn eerste HT seizoen ooit. Zijn gastenboek vind je hier.

....verder
Leuke 8bits! :D nice answer @ wisselvraag :+

kga ff veel bijlezen :>

/edit

en beste wensen voor 2005 natuurlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Loona35 op 01-01-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-07 09:35
Bij mij werkt de Hattrick Shop al een aantal dagen niet...? Zijn er meer die daar last van hebben? (zodra je tot betaling wilt overgaan via creditcard, dan krijg ik blanco pagina's)

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Zow, alles weer gelezen. Fijn nieuw jaar, bla bla bla, allemaal een knuffel en weer vrolijk verder gaan.

Leuk dat de 8-bits van mij toch nog heeft plaatsgevonden in 2004. Verder toch maar die reusachtige playmaker gekocht. Die andere had iets te veel salaris. Als ik zondag win ben ik in ieder geval zeker van de play-offs.

Edit: het moederclubgeld is trouwes overgemaakt naar Thailand, want daar kwam de speler vandaan. Klik je verder, staat er:
Laatste 10 gebeurtenissen in Prathet Thai :X

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 01-01-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-07 07:00

BM

Moderator Spielerij
TutanRamon schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:38:
Bij mij werkt de Hattrick Shop al een aantal dagen niet...? Zijn er meer die daar last van hebben? (zodra je tot betaling wilt overgaan via creditcard, dan krijg ik blanco pagina's)
Ik heb zojuist via creditcard mijn supporter-ship met een jaar verlengd, en dat ging gewoon goed.
Misschien worden er wat dingen geblocked in je browser (onbewust), anders zou ik het ook niet weten.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bedankt allemaal voor jullie reacties in mijn gastenboek :o 8) :D
Ik heet op hattrick Cobraz en met mijn Nettoteam hoopte ik kampioen te worden en dat gaat me nog aardig lukken ook _/-\o_ Ik heb van mijn ouders 3 maanden supporter gekregen en ik twijfelde er ook niet aan om de GoT federatie binnen te gaan :)
Jullie uitdagingen voor friendlies kan ik helaas nog niet accepteren, want ik speel nu nog in een toernooi en vanaf volgende week weer. Het mooiste zou zijn als ik als maar door toernooien kan spelen :P Dus na de oostendorp cup misschien maar eens een GoT cupje :) Niet dat ik ver kom met mijn 2-sterren elftal maarja :9
Verder vind ik het federatie forum vrij saai en kan je maar bar weinig met federaties. Ik vind het wel leuk dat ik nu eindelijk die verschrikkelijke hoofden van mijn elftal kan zien, en dat ik spelers kan bookmarken.
Binnenkort kan ik wat beter photoshoppen en dan gooi ik een logotje online, misschien kan ik er dan ook wel 1 voor jullie maken.

Nu op naar het nieuwjaarsdiner, gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

****** GoT Toto ******

Vergeten we de toto niet mensen? :)

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

eerste yp van vanacht :D

een goede winger met redelijk verdedigen en matig pm

wel aardig jammer dat ie al 18 is maar ik heb nog een plekje vrij als winger trainer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo was vanavodn de BOB, dus heerlijk om zo ff met me nuchtere kop een yptje te pullen

en.....

HMmm verkoopbaar [ 10k >:) vetpot!]

Reinder Aelbers 19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 670

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

2005 kan nu al niet meer stuk!!! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga hem hier niet eens plaatsen, te veel moeite ;)
Ben trouwens mijn verdediger vanmiddag zeker kwijt. 3e keer op de lijst voor 500000. Valt me dus nog redelijk mee voor een uitstekend verdediger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 09-07 15:08
Gurbe Laurensse (50642849)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 1 230

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Zoiets noem ik "Gelukkig Nieuwjaar" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
gefeliciteerd, mijne was weer matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
kweenie schreef op zondag 02 januari 2005 @ 10:09:
Gurbe Laurensse (50642849)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.

Total Skill Index (TSI): 1 230

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Zoiets noem ik "Gelukkig Nieuwjaar" :p
Kijkt wederom weer is jaloers iemand zijn kant op nog nooit heb ik de stat hoger gehaald dan redelijk en vandaag zat ik er weer onder....dus u begrijpt grote teleurstelling heerst hier, maar niet voor lang als mijn jongens vanavond maar winnen dan is promotie zo goed als een feit. Enige probleem is dat dit nog niet zo gebeurd is...ach in elk geval een leuk hattrick-avondje en dan negeren we de ochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Tommilio schreef op zondag 02 januari 2005 @ 11:09:
[...]

Kijkt wederom weer is jaloers iemand zijn kant op nog nooit heb ik de stat hoger gehaald dan redelijk en vandaag zat ik er weer onder....dus u begrijpt grote teleurstelling heerst hier, maar niet voor lang als mijn jongens vanavond maar winnen dan is promotie zo goed als een feit. Enige probleem is dat dit nog niet zo gebeurd is...ach in elk geval een leuk hattrick-avondje en dan negeren we de ochtend :)
komt wel jong, komt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32089

Fritz Herder
TSI = 1 250 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Snel]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Mjaps, je zou zeggen dat het jaar goed begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
ik heb voor de zoveelste keer dit seizoen een goeie pull
Roger van der Ende (50619692)
Een controversieel persoon die kalm en rechtvaardig is.

Specialiteit: Krachtig

Total Skill Index (TSI): 510
Loon: 581 €/week
Eigenaar: afc hilversum
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
gaat vanmiddag of vanavond ergens op de tl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier kwam er een redelijk keepertje van 18 jaar uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 11-07 01:23

Royz

Kleurenblind!!

Voor de mensen met Hattrick Buddy, hoe hebben jullie allemaal betaald? CreditCard of bank transfer (waar dan heel veel geld bij komt :( )?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YP had goed passen en is 18 maar verder heeft-ie helemaal niks hoger dan zwak. Is daar nog iets voor te krijgen of kan ik deze beter gaan laten vissen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Redelijke yp vandaag. 17 jaar, redelijk wing en redelijk passen, tsi 630. Dus is het een prima winger trainee. Zal toch wel weer 10k opbrengen, dat schiet weer lekker op ;)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:30:
YP had goed passen en is 18 maar verder heeft-ie helemaal niks hoger dan zwak. Is daar nog iets voor te krijgen of kan ik deze beter gaan laten vissen??
gooi hem door de transfervergelijking zou ik zeggen :) knopje is er niet voor niets. Die weet meer dan wij, ik hou me in ieder geval niet dagelijks bezig met dat soort spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Royz schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:11:
Voor de mensen met Hattrick Buddy, hoe hebben jullie allemaal betaald? CreditCard of bank transfer (waar dan heel veel geld bij komt :( )?
Via de bank gedaan en komt idd een aardig bedrag bij maar ja het is eenmalig overmaken en je kan het voor altijd gebruiken dus ja dan heb ik zoiets van vooruit dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:25:
[...]
gooi hem door de transfervergelijking zou ik zeggen :) knopje is er niet voor niets. Die weet meer dan wij, ik hou me in ieder geval niet dagelijks bezig met dat soort spelers.
Dat had ik ook al gedaan maar dan selecteerd ie op Verdedigen (zwak) en Vleugelspel (slecht) dus dat helpt niet echt. :| Ik heb ns naar vergelijkbare spelers gezocht op de TL, misschien dat ik er voor de moeite 1K voor kan krijgen, vanavond staat hij op de lijst voor nop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Tommilio schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:37:
[...]

Via de bank gedaan en komt idd een aardig bedrag bij maar ja het is eenmalig overmaken en je kan het voor altijd gebruiken dus ja dan heb ik zoiets van vooruit dan maar :P
Ik heb het met Bank Transfer gedaan. Gewoon overgemaakt via Rabo internetbankieren. Maar volgens mij betaalde ik niets extra's hoor. Ik meen me zelfs te herinneren dat banken binnen de EU niet meer mogen rekenen voor 'inter-EU' transacties dan voor binnenlandse, maar ik zal 't nog even opzoeken.

edit: Ik heb inderdaad € 8,50 overgemaakt en alles werkt prima!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 93433 op 02-01-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zijn we onderhand niet toe aan een nieuwe topic? Nummer 31? Ben echt mega benieuwd naar de nieuwe openings post :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Nog 2 pagina's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Damien2004 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:07:
Zijn we onderhand niet toe aan een nieuwe topic? Nummer 31? Ben echt mega benieuwd naar de nieuwe openings post :p
Ik ben benieuwd naar de snelheid van posten :D Zal wel geen toppertje zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Wat valt er over de nieuwe post te zeggen. Zodra deel 31 open is, zullen jullie een nieuwe pagina zien. Over smaak valt te twisten, maar de lay out gaat op zijn kop. Verder zal deel 31 een soort van pilot zijn, waar ik maar al te graag feedback op wil hebben.

Verder zal er in deel 32 nog een grote verrassing te melden zijn, maar dit zien jullie tegen die tijd nog wel..

Nog 50 posts te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Hoedje, wat een spanning en sensatie! Vanavond dus een nieuwe verbeterde startpost!!! :D

Jippie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Soort van pilot nieuwe layout klinkt allemaal goed :) nu nog zien :)

Ben benieuwd wat er allemaal instaat we zullen uiteraard de layout voorzien van de nodige feedback.....kan niet wachten....kan trouwens ook niet wachten tot 9uur laat die wedstrijd maar beginnen :) Altijd leuk zo'n wedstrijd die je hele seizoen gaat bepalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Zit er rose in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:33:
Wat valt er over de nieuwe post te zeggen. Zodra deel 31 open is, zullen jullie een nieuwe pagina zien. Over smaak valt te twisten, maar de lay out gaat op zijn kop. Verder zal deel 31 een soort van pilot zijn, waar ik maar al te graag feedback op wil hebben.

Verder zal er in deel 32 nog een grote verrassing te melden zijn, maar dit zien jullie tegen die tijd nog wel..

Nog 50 posts te gaan...
Man man man wat een spanning en sensatie :) Ben benieuwd of we dit seizoen nog deel 32 gaan halen :)

Zal mijn steentje zeker weer bijdragen :)

Vandaag een wedstrijd die ik ga winnen maar de concurent moet verliezen wil ik 2de kunnen worden. Kortom een erg spannende zondag voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ben nu ook benieuwd aan het worden. We moeten deel 31 dan even snel volspammen, zodat we de verassing in deel 32 snel te zien krijgen :P

Zojuist een hele lekkere trainee gekocht. En dat terwijl mijn trainingsplaatsen eigenlijk al "vol" zijn 8)7. Afgelopen week is er echter een 18 jarig kereltje naar outstanding def. gegaan, dus ik denk dat ik die maar eens op de TL zet. Ik zag deze jongen voor erg weinig geld op de TL staan en nog niemand had erop geboden. Het gaat zich om deze jongeman:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
 Alcock Gordon (45963467)  
17 years, passable form, healthy  

Nationality:  England  
Total Skill Index (TSI):   2 160 

Stamina:    passable   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    disastrous   Passing:    poor   
Winger:    inadequate   Defending:    excellent   
Scoring:    passable   Set Pieces:    weak

En dat voor maar 550.000 :) Volgens de eigenaar is hij excellent +2. Formidabel zal hij dit seizoen dus niet meer halen, maar dat maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sta ik er met een grote foto in??? Als HELD der Hattrick/GoT ?? :P

---

Voorbeschouwing:

Vanavond moet ik tegen een voormalig DIVISIE II. team.
Eerder dit seizoen al met 1-0 gewonnen en ook vanavond maak ik de grootste kans :P

Marum Glamourboys - Nobbe United MatchID: 28406565

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Ook maar weer even bijdragen aan het goede doel:

Vanavond thuis tegen m'n medekoploper, wat wel eens de beslissing van de competitie kan brengen.
Uit met 0-4 gewonnen, maar nu is m'n middenveld een stuk slechter in vorm, dus kan nog spannend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:47:
[...]

Man man man wat een spanning en sensatie :) Ben benieuwd of we dit seizoen nog deel 32 gaan halen :)

Zal mijn steentje zeker weer bijdragen :)

Vandaag een wedstrijd die ik ga winnen maar de concurent moet verliezen wil ik 2de kunnen worden. Kortom een erg spannende zondag voor mij :)
Daar mogen we toch wel vanuit gaan ;)

Iedereen veel succes vanavond. Ik moet tegen een team waar ik bijna altijd van verlies, terwijl ik altijd betere stats haal. Hopen dat vanavond het tij zal keren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Ik baal toch van die logo hoster...Hij is offline, en nu is mijn logo weg...En nergens op mijn pc, staat nog een backupje, althans, denk ik...GRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoedjevanpapier schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:43:
Ik baal toch van die logo hoster...Hij is offline, en nu is mijn logo weg...En nergens op mijn pc, staat nog een backupje, althans, denk ik...GRRR
Dat is slim, heel slim, dat is slim...

Ik had die logohoster ook... Maar heb 100000en backups van mijn logo's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
moet tegen de nr1 vanaaf, moeilijk :9 maar sta nu 1-0 vooooor!

had eerst stadion van 12500, nu uitgebreid naar 25000 en meteen volle bak :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Heb m inmiddels gevonden, ergens in de backup van de HAM Matchviewer...Oefff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
hoedjevanpapier schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:17:
Heb m inmiddels gevonden, ergens in de backup van de HAM Matchviewer...Oefff
En ik heb hem nog steeds niet terug gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Zojuist is mijn op 1 na beste verdediger geblesseerd geraakt. Er staat "Zjwame made a substitution in the 18:th minute. Toralf Dahle limped off the field and was replaced by Bruno Pharma. ". Heeft iemand enig idee of dat een pleiser wordt? Of worden dat een gering aantal weken blessure?

En als het een pleister wordt, dan hebben BEIDE trainees toch al training gekregen of niet? Zoiets dacht ik me te herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
daar was een site voor.... hmm weet alleen niet meer waar die is :?

bij pleister of +1 op dag van de training krijgen zowel vervanger als "geblesseerde" training

[ Voor 42% gewijzigd door Joss op 02-01-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door Joss op 02-01-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kan vanavond alsnog kampioen worden in de IX.9. Ben benieuwd of het nog gaat lukken :)

edit: 0-1 voor, concurrent 1-0 achter. :D
aargh, ik wil kampioen worden, ga scoren stelletje overbetaalde prutsers :)
jaa, 0-3 :D

[ Voor 49% gewijzigd door Pewwy op 02-01-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
doet HTplus.org het ook niet bij jullie?

jammer jammer, altijd leuk om daar te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Joss schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:26:
daar was een site voor.... hmm weet alleen niet meer waar die is :?

bij pleister of +1 op dag van de training krijgen zowel vervanger als "geblesseerde" training
Dank je! Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
OHH my god :9
wat ben ik blij dak 2 minuten voor "sluitingstijd" nog snel een wissel heb gemaakt :P

alle programmatjes zeiden dat mn basis-middenvelder beter was, maar ik had toch besloten om iemand met matig ervaring erin te zetten op aanvallend.
Boem zet me gewoon ff tegen alle verwachtingen in op 1-0 en op 2-0 :9
hupsakee, nog 2 kansen erbij en 61% balbezit ook :X :P

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 02-01-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

speel vanavond 5-4-1 counteraanval heb geen ervaring met 5-4-1 maar sta toch zeeronverwacht met 1-2 vor 1 goal door een counter :D hij heeft 74% bb hij 1 kans ik 2 :P

hopelijk blijft het zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:56:
[...]

Dat had ik ook al gedaan maar dan selecteerd ie op Verdedigen (zwak) en Vleugelspel (slecht) dus dat helpt niet echt. :| Ik heb ns naar vergelijkbare spelers gezocht op de TL, misschien dat ik er voor de moeite 1K voor kan krijgen, vanavond staat hij op de lijst voor nop....
oh oke, dan heb ik niks gezegd :)
dreamtheater schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:25:
Zojuist is mijn op 1 na beste verdediger geblesseerd geraakt. Er staat "Zjwame made a substitution in the 18:th minute. Toralf Dahle limped off the field and was replaced by Bruno Pharma. ". Heeft iemand enig idee of dat een pleiser wordt? Of worden dat een gering aantal weken blessure?
http://www.weetjewat.nl/Soorten_blessures.htm alstu :)

@ Joss: doet het hier idd ook niet, jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
pff heb gewoon al 6 kansen (incl 2 goals) terwijl ik echt een 0-3/4/5 nederlaag verwachtte, soms werkt die engine wel eens in je voordeel :)
e1: 7 kansen, wat een kutkeeper :9
e2: 8 kansen, 3-0

[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 02-01-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Wacht al 15 minuten op het eerste wedstrijdverslag ook wel irritant zo nu en dan...maar ja houdt de spanning erin misschien sta ik al wel 2-0 voor zonder dat ik het weer :D

EDIT:

18 minuten gespeeld niks gebeurd ook dat is zuur :D nu maar weer afwachten op actie :)

[ Voor 23% gewijzigd door Tommilio op 02-01-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
wo vandaag, speel voor het eerst sinds mijn coaching cariere pic en sta alweer 0-4 voor :)
Hoop alleen dat mijn spelers nu eindelijk eens verkocht worden volgens de transfer vergelijking is hij rond de 100k waard maar als ik hem er voor 60k op zet wil nog niemand hem hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
3-0 winst, olé
Met heeeel veel geluk van de engine uit, maarja dat dwing ik af dmv de beste wedstrijd van het seizoen te spelen natuurlijk :9
36.5 *

[ Voor 86% gewijzigd door Joss op 02-01-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
:? begint jouw wedstrijd eerder dan die van ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

1-6 verloren :( echt erg geflatteerd. wel een sterrenrecord van 54!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ere - VI begint om 20.00 he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
3-3 tegen m'n medekoploper, die gemotst heeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
offtopic:
FC Strijen
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)

amalia united
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: briljant

Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: goed (laag)

uitslag
3-0
balbezit
61-39

Gewonnen op het middenveld... Ben ik ff blij dak 17 minuten voor de wedstrijd van 5-4-1 over ben gegaan naar 3-5-2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Hey,

Hoe zit dat als een trainee uit de wedstrijd wordt geschopt, telt de wedstrijd dan wel mee voor het trainen of vervalt hij en zou hij een complete wedstrijd vol gespeeld moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Anoniem: 94195 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:53:
Hey,

Hoe zit dat als een trainee uit de wedstrijd wordt geschopt, telt de wedstrijd dan wel mee voor het trainen of vervalt hij en zou hij een complete wedstrijd vol gespeeld moeten hebben?
als ie bij de trainingsupdate maar traint dan is het goed (das dus een pleister of +1 but training)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Haha dit is echt lol de nr1 waar ik vorige week 2-1 van gewonnen heb staat nu 3-0 achter tegen de nr 5 van de competitie......denk dat ie nogal een tik heeft gehad na van mij te verloren hebben :D hahah hij kan gewoon makkelijk kampioen worden maar laat het nu nogal afweten....vind ik niet erg kan ik misschien nog kampioen worden maar ja...sta 0-0 nog tegen de nr.2 na 45 minuten dus ik wacht gespannen af :)

Altijd leuk zo'n opwindend hattrick-avondje waarin de dingen anders lopen dan verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Anoniem: 17731 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:55:
[...]

als ie bij de trainingsupdate maar traint dan is het goed (das dus een pleister of +1 but training)
Dus vrijdag moet hij een pleister hebben dan telt deze wedstrijd als een volledige training? Want ik heb 6 trainees en kan dus precies iedere wedstrijd (comp + friendly) 3 laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 94195 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:59:
[...]

Dus vrijdag moet hij een pleister hebben dan telt deze wedstrijd als een volledige training? Want ik heb 6 trainees en kan dus precies iedere wedstrijd (comp + friendly) 3 laten spelen.
of hij moet "1 week geblesseerd, maar kan wel trainen" zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Deel 31

Omdat het snel gaat, en ik naar bed ga...Hierbij is deel 31 al open..

Lees goed de laatste regels !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.