Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.991 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Erg stil vandaag.....iedereen hard aan het werk? Of druk bezig op school? Of hebben jullie gewoon niets meer te melden?

Vraagje: Ik hoorde via via ;) Dat de inkomsten voor je stadion volgend seizoen omhoog gaan en de verbouwings kosten ook duurder worden. Dus meer opbrengst met thuis wedstrijden? Klopt dat?

Over 6 dagen ongeveer een stadion voor 10.000 man :) niet slecht al zeg ik het zelf :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gottrick.bitxs.com/images/8bitslogo.jpg

De 8-bits is bij deze geheel overgedragen aan onze nieuwe 8-bitsman alias GoT_Lobbes Sir_Veen!

Vanuit mijn positie wil ik Sir_Veen veel succes wensen! You go boy!

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/L042780Q2IVN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Damien2004 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:00:
Erg stil vandaag.....iedereen hard aan het werk? Of druk bezig op school? Of hebben jullie gewoon niets meer te melden?

Vraagje: Ik hoorde via via ;) Dat de inkomsten voor je stadion volgend seizoen omhoog gaan en de verbouwings kosten ook duurder worden. Dus meer opbrengst met thuis wedstrijden? Klopt dat?

Over 6 dagen ongeveer een stadion voor 10.000 man :) niet slecht al zeg ik het zelf :)
Bouwkosten stijgen idd.. geloof het dubbele ongeveer.. staat al paar keer in vorige topics. Opbrengsten weet ik niet. Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

daarom heb ik dus vandaag nog maar even de opdracht gegeven om mijn stadion uit te breiden naar 45.000
15.000 plaatsjes erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Goed Veen !!! Ehhh, Star_Maker...
Wat een activiteit komt er toch uit Hellevoet vandaag de dag..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:54:
Goed Veen !!! Ehhh, Star_Maker...
Wat een activiteit komt er toch uit Hellevoet vandaag de dag..
uhhm van wie nog meer dan?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
loona35 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:51:
[...]

Bouwkosten stijgen idd.. geloof het dubbele ongeveer.. staat al paar keer in vorige topics. Opbrengsten weet ik niet. Denk het niet.
Ja die bouwkosten wist ik enigzins wel :p maar de opbrengsten zijn mij ook onbekend.

@Sir_Veen: _/-\o_

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Uitbreidingskosten verdubbelen, onderhoudskosten worden duurder, opbrengsten blijven hetzelfde |:( |:(

Dit alles met het motto "de prijzen zijn al jaren dezelfde en hadden rustig mee moeten evolueren"

Vraag me af met wat ze mee moeten evolueren, vooral omdat heel de transfermarkt de laatste tijd als pudding in elkaar zakt. Stadionkosten gaan vanaf volgend seizoen trouwens elk jaar duurder worden. Inflatie he...

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:08:
Uitbreidingskosten verdubbelen, onderhoudskosten worden duurder, opbrengsten blijven hetzelfde |:( |:( .
Uhm....
Uitbreidingskosten verdubbelen, onderhoudskosten blijven gelijk en opbrengsten stijgen!

edit:
The general economic adjustments to take effect in the upcoming season are as follows.

* Spectator income per sold ticket will increase:
o Terrace places from 5.0 € to 5.5 €
o Regular seats from 7.5 € to 8.0 €
o Seats under a roof from 10 € to 11 €
o Seats in VIP lounge from 25 € to 27.50 €
This will give an overall increase of ticket income of slightly less than 10%.

* Sponsor income will be 10% higher.

* The prize money for series positions (but not the promotion bonus) will be doubled from their current values. The cup prize money will also be doubled and start being given out two rounds earlier than before. This will, of course, not have any practical effect until towards the end of season 24. The cup prize money will be as follows::
o Cup winner: 800 000 €
o Losing finalist: 400 000 €
o Losing semifinalists: 200 000 €
o Losing quarter finalists: 100 000 €
o Losing eighthfinalists: 50 000 €

Along with these changes, we would like to give you advanced warning about a change that will not occur until the season after the upcoming one:

From season 25 (which starts late January 2005), the costs for expanding your arena will be doubled compared to today. In the season after that, it will increase even more. The reason for this change is that these prices have fallen behind while all other costs have gone up since season 1 when these prices were set.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
fout :P
opbrengsten zijn al gestegen (met 10%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:59:
[...]
uhhm van wie nog meer dan?? :P
* hoedjevanpapier zegt niks.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:09:
fout :P
opbrengsten zijn al gestegen (met 10%)
Zo zo :D nou dan is mijn uitbreiding naar 10.000 voor volgende week een thuis wedstrijd en die week daarna ook geen overbodige investeering dus :)

Misschien als de opbrengst goed is om te overwegen nog meer uit te breiden :D

Nog één vraag:

Nu gaat een team bij mij in de compentitie zijn team verliezen a.s. donderdag als ik de dagen goed geteld heb. Nu zegt er iemand uit mijn compentitie dat ze het eerlijk doen en dat hij dus zijn team behoud tot dat iedereen er 2 keer tegen heeft gespeeld.....dat is toch onzin?

Dit zijn zijn exacte woorden:
"iedereen wordt gelijk behandelt en omdat ik er al 2 keer tegen gespeeld heb en jij nog maar 1 keer wachten ze eerst tot dat iedereen evenvaak tegen gespeeld heeft"

[ Voor 39% gewijzigd door Swanfield op 14-12-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
nouja ik verkocht vorig seizoen 88.250, dat is dit jaar dus 97075 aan kaartjes...
toch best lekker

maar as. zaterdag gaat het stadion dicht voor een uitbreiding van zo'n 12500 plaatsen (naar 25.000)

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 14-12-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ja ik ben ook van 33.000 naar 47.000 gegaan vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Damien2004 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:23:
[...]

Zo zo :D nou dan is mijn uitbreiding naar 10.000 voor volgende week een thuis wedstrijd en die week daarna ook geen overbodige investeering dus :)

Misschien als de opbrengst goed is om te overwegen nog meer uit te breiden :D

Nog één vraag:

Nu gaat een team bij mij in de compentitie zijn team verliezen a.s. donderdag als ik de dagen goed geteld heb. Nu zegt er iemand uit mijn compentitie dat ze het eerlijk doen en dat hij dus zijn team behoud tot dat iedereen er 2 keer tegen heeft gespeeld.....dat is toch onzin?

Dit zijn zijn exacte woorden:
"iedereen wordt gelijk behandelt en omdat ik er al 2 keer tegen gespeeld heb en jij nog maar 1 keer wachten ze eerst tot dat iedereen evenvaak tegen gespeeld heeft"
Hij heeft wel gelijk.
Opstellings-resets worden uitvoerd voor het seizoen, in het midden van het seizoen, en na het seizoen, om op die manier iedere club even vaak tegen zo'n team te laten spelen.
Zou niet eerlijk zijn om de ene club wel eem 5-0 overwinning te geven, en de andere niet.

[offtopic]
Compentitie --> Competitie, dankje ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GoT-HT Federatie presenteert jou een item wat onze fed zo leuk en actief maakt!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van volgende week: ?

Zoals onze Retired Co-Founder / Fed-Stats Owner reeds bekend maakte, zal ik vanaf heden de 8-bits of hattrick gaan verzorgen :7 Gaat er nu iets kriebelen als je het 8-bits logo ziet!? Of wil je gewoon even je ei kwijt!!? Dan zijn de 8-bits iets voor jou :P

Afbeeldingslocatie: http://www.uni-heidelberg.de/stud/fachschaften/fs-angl/images/unclsam.gif

Mensen wees niet bang en reageer!
Stuur even een ht-mailtje naar mij:

Junior Stars (362199)

Ik zal je dan de 8-bits sturen via e-mail!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@sir_veen, succes

Op http://www.valheru.nl/image/hattrick/8bitsofhattrick.doc vind je het document wat mensen kunnen downloaden/invullen/mailen.

Wanneer je een naamswijziging wilt van je functie in de fed laat het dan even weten via de HT mail :D

Binnenkort volgt er nog een wijziging in de fed dus blijf kijken, we'll be right back :D

* yared is druk druk druk druk, dus hopen dat ik vanavond op tijd ben om een opstelling te maken. done!

Lang leve mijn baas die het voormekaar krijgt 4 telefoontjes achter mekaar binnen te krijgen in net dat ene halfuurtje dat ik hem aan zijn staart kon trekken.

Kan die arme man nix kwalijk nemen, flik het continue bij hem :P

[ Voor 24% gewijzigd door yared op 14-12-2004 18:40 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 20:39

Ottooo

Vuurvlieg

Hey, dit viel me net op trouwens: We spelen op 'Boxing Day' :p

Net als in Engeland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roderick Bianchi (28707067)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 700 €/week
Eigenaar: Graspollen Trappen
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Hier wordt maar 200.000 voor geboden :{
ligt het nou aan mij of moet dit toch wel wat meer zijn?
sinds 6.5 zijn middenvelders steeds minder waard of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:10:
[...]

Hier wordt maar 200.000 voor geboden :{
ligt het nou aan mij of moet dit toch wel wat meer zijn?
sinds 6.5 zijn middenvelders steeds minder waard of niet?
200k kan wel kloppen. Gaf de transferhulp voor mijn 2 uitstekende 20jrs midfielders ook aan twee weken terug. nu zijn ze formidabel.

@ 8 bits Mag je die ook invullen als je niet lid bent, kunt zijn van de Fed maar wel regelmatig dit forum bezoekt?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Effe een vraagje over stadion uitbreiding. Bij thuiswedstrijden is mijn stadion de laatste weken uitverkocht (7000 plaatsen, VIII :) ) Ik heb nog geen overdekte zitplaatsen en geen VIPbox. Loont het voor de sponsoropbrengst om VIPplaatsen toe te voegen aan het stadion? Iets van 100 plaatsen of zo? En dan een paar duizend (4-5k) overdekte zitplaatsen toe te voegen en een paar normale zitplaatsen zodat mijn capaciteit verdubbeld? Gezien de ontwikkeling van mijn team denk ik volgend seizoen wel om de prijzen mee te kunnen doen in mijn divisie dus mijn supportersaantallen zullen wel gaan toenemen...moeilijk moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
7000 plaatsen in VIII houd niet echt over.
Zomaar @random uitbreiden zou ik echter ook niet doen. Je "moet" een bepaalde verhouding tussen de verschillende soorten plaatsen hebben voor de beste inkomsten.
Op DEZE site kun je dat vrij eenvoudig laten berekenen

Succes :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
-CKY2K- schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:58:
Effe een vraagje over stadion uitbreiding. Bij thuiswedstrijden is mijn stadion de laatste weken uitverkocht (7000 plaatsen, VIII :) ) Ik heb nog geen overdekte zitplaatsen en geen VIPbox. Loont het voor de sponsoropbrengst om VIPplaatsen toe te voegen aan het stadion? Iets van 100 plaatsen of zo? En dan een paar duizend (4-5k) overdekte zitplaatsen toe te voegen en een paar normale zitplaatsen zodat mijn capaciteit verdubbeld? Gezien de ontwikkeling van mijn team denk ik volgend seizoen wel om de prijzen mee te kunnen doen in mijn divisie dus mijn supportersaantallen zullen wel gaan toenemen...moeilijk moeilijk :)
Ik heb mijn stadion (omdat ik verwacht te promoveren naar de VIII) naar 12500 uitgebreid, en nu twee keer bijna volle bak gehad. Overigens netjes aan de arenasizer geluisterd wat betreft verdeling. Alleen ga hij 11000 plekken aan, en dat vond ik zonde van het geld...Volgende uitbreiding doe ik waarschijnlijk pas over lange tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Quintus schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:53:

@ 8 bits Mag je die ook invullen als je niet lid bent, kunt zijn van de Fed maar wel regelmatig dit forum bezoekt?
Hebben we in het verleden ook weleens gedaan, je ziet alleen geen logo terug in je 8bits ;)

Sir_Veen is de baas _/-\o_

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:00:
[...]
Hebben we in het verleden ook weleens gedaan, je ziet alleen geen logo terug in je 8bits ;)

precies, luister maar naar yared, sir_veen is de baas >:) Nee zonder dollen, de 8-bits isvoor iedereen die actief is op het forum, het wordt immers ook geplaatst op ons aller forum :P Stuur gewoon een ht-mail naar Junior Stars (362199). Ik verwacht morgenochtend een volle ht-postbus!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

yared schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:00:
[...]

Als je geregged bent op GoTtrick en je logo daar hebt ingevult krijg je die wel te zien op 8 bits page :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:30:
[...]

precies, luister maar naar yared, sir_veen is de baas >:) Nee zonder dollen, de 8-bits isvoor iedereen die actief is op het forum, het wordt immers ook geplaatst op ons aller forum :P Stuur gewoon een ht-mail naar Junior Stars (362199). Ik verwacht morgenochtend een volle ht-postbus!! })
Kan ik je even contacten op msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Nog een andere verandering in de Federatie. Vanaf heden zal hoedjevanpapier de Startpost overnemen van mij. Ik had er de laatste tijd weinig tijd voor om het te doen, dus leek het mij slim om iemand anders te vinden. Bij deze wil ik hem veel succes wensen en dat er maar veel mooie OP's mogen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Voor zover de mensen het nog niet door hadden, ik word inderdaad de nieuwe OP maker. De startpost van draadje 30 is al naar mijn hand gezet, nu nog kijken voor verbeteringen.

Vanaf deze kant wil ik Grooviee hartelijk danken voor deel 14 t/m 29. Hoewel het geen moeilijk werk is, het moet toch steeds gedaan worden. Een applausje voor Grooviee !!!!

Mochten er links in de OP bij moeten komen, mail mij dan, of HT mail mij. Verder probeer ik zelf ook zo veel mogelijk bij te houden of er nog interesante onderwerpen langs komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
SpeedAddict schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:04:
7000 plaatsen in VIII houd niet echt over.
Zomaar @random uitbreiden zou ik echter ook niet doen. Je "moet" een bepaalde verhouding tussen de verschillende soorten plaatsen hebben voor de beste inkomsten.
Op DEZE site kun je dat vrij eenvoudig laten berekenen

Succes :)
Ok thx voor de link, heb de bouworder net groen licht gegeven! Mijn stadion zal uitgebreid worden naar 12630 plaatsen! :) Over +/- 8 dagen is het klaar! Nu maar hopen dat de kaartverkoop goed blijft lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@grooviee17: Zag er altijd prima uit _/-\o_

@hvp: Ik hoop dat je er wat moois van maakt maar heb er alle vertrouwen in :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Erhm dubbelpost ineens op refresh :?

[ Voor 82% gewijzigd door Swanfield op 15-12-2004 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

hoedjevanpapier schreef op woensdag 15 december 2004 @ 06:56:
Voor zover de mensen het nog niet door hadden, ik word inderdaad de nieuwe OP maker. De startpost van draadje 30 is al naar mijn hand gezet, nu nog kijken voor verbeteringen.

Vanaf deze kant wil ik Grooviee hartelijk danken voor deel 14 t/m 29. Hoewel het geen moeilijk werk is, het moet toch steeds gedaan worden. Een applausje voor Grooviee !!!!

Mochten er links in de OP bij moeten komen, mail mij dan, of HT mail mij. Verder probeer ik zelf ook zo veel mogelijk bij te houden of er nog interesante onderwerpen langs komen..
Thx Grooviee _/-\o_ En success sir_veen en HVP _/-\o_

Over de openingspost: ik probeerde er net een beetje objectief naar te kijken, wat erg lastig wordt na een jaar gewenning, maar ik denk dat hij nu best wel gericht is op de mensen die al actief zijn in het topic (in de vorm van links en naslagwerk).
Voor nieuwkomers en toevallige voorbijgangers staat er gewoon teveel info in om aan te zetten tot lezen. Het lijkt mij mooi als het bovenste deel van de OP wordt ingericht met screenshots van hattrick, b.v. ook grafiekjes uit HattrickBuddy, een wedstrijdverslag, een opstelling.
In dit deel werf je mensen om Hattrick te gaan spelen, of om het topic te joinen.

Het deel er onder is dan gericht op de mensen die al in het topic zaten en hier staan de links naar voorgaande topics en naslagwerk. Wij vaste klanten kunnen heus wel naar beneden scrollen en weten alles toch wel te vinden.

maar dat is natuurlijk heel persoonlijk :)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Ik ben het helemaal met je eens.

Denk dat ik vanavond maar eens kritisch screenshots ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:21
Sir_Veen en HVP veel succes in jullie nieuwe functie's _/-\o_

Als ik nog tijd vind zal ik ook nog even objectief proberen te kijken naar de OP. Zoals J_du_pee al aangaf is het een soort gewenning geworden daar aan voorbij te scrollen bij elk nieuw deel, maar de feedback die hij geeft, kan ik me volledig in vinden :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

hoedjevanpapier schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:02:
Ik ben het helemaal met je eens.

Denk dat ik vanavond maar eens kritisch screenshots ga nemen.
Tip: stijgende lijnen in de grafieken ;)

Om nog even een beetje structuur te geven van hoe ik het zou doen (in steekwoorden)

1 waarom hattrick spelen? (wat is hattrick)
+ wereldwijd spel ala championship manager, verslavende elementen noemen
+ screenshotjes tussen de tekst
+ handige links (beginner)

2 Ok, ik speel Hattrick, waarom zou ik me in deze discussie mengen?
+ blijf op de hoogte van gebeurtenissen
+ goed, professioneel/overzichtelijk forum
+ hooggeplaatste spelers, tactische tips
+ meetings, cup
+ veel posts, levende discussie

3 waarom de GoT-fed joinen?
+ ja, waarom eigenlijk :? :P

4 handige links (naslag)

wie vult aan / schrapt :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
j_du_pee schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:31:
[...]

Tip: stijgende lijnen in de grafieken ;)

Om nog even een beetje structuur te geven van hoe ik het zou doen (in steekwoorden)

1 waarom hattrick spelen? (wat is hattrick)
+ wereldwijd spel ala championship manager, verslavende elementen noemen
+ screenshotjes tussen de tekst
+ handige links (beginner)

2 Ok, ik speel Hattrick, waarom zou ik me in deze discussie mengen?
+ blijf op de hoogte van gebeurtenissen
+ goed, professioneel/overzichtelijk forum
+ hooggeplaatste spelers, tactische tips
+ meetings, cup
+ veel posts, levende discussie

3 waarom de GoT-fed joinen?
+ ja, waarom eigenlijk :? :P

4 handige links (naslag)

wie vult aan / schrapt :P
Belangrijke aanvulling is denk ik:
- Newbees worden NIET afgezeikt. Alles mag gevraagd worden. Wel wordt verwacht dat een newbee zich een van te voren inleest.

Misschien is het ook leuk om Xana te noemen. Als huidige landskampioen en voormalige bekerwinnaar spreekt dat toch wel aan denk ik.

Zojuist een nieuwe speler gekocht. Ik heb hem nodig omdat ik een redelijke middenvelder tekort kom door een schorsing en een blessure. Buiten dat wordt dit op termijn mijn nieuwe coach :) Hij heeft me overigens 550.000 gekost en hij heeft al 4 sterren als winger to the middle gehaald. Verder denk ik dat hij het als innermid ook prima doet. Dit is eigenlijk precies wat ik nodig had :*)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Steven Veth (5188623)   
30 years, inadequate form, healthy  
A controversial person who is temperamental and honest. 
Has passable experience and passable leadership abilities. 

Speciality: Technical

Total Skill Index (TSI):   3 810 

Stamina:    excellent   Goaltending:    wretched   
Playmaking:    excellent   Passing:    inadequate   
Winger:    passable   Defending:    weak   
Scoring:    passable   Set Pieces:    inadequate

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Ik ga alles meenemen, en in deel 31 moet de revolutie plaats vinden.
Tot die tijd heb ik de kans om alles op orde te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Groov

Bedankt

@hvp

Bedankt

@j_du_pee

Idd

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
zinloos bericht...

[ Voor 95% gewijzigd door Little Bear op 15-12-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn prachtige stadion naar 50.000 uitgebreid aangezien de verhoging in de kosten hiervan twas ook wel hoognodig volgens buddy moet ik 47000 plaatsen hebben met mn supporters club ik had er 33000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedAddict schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:26:
[...]

Hij heeft wel gelijk.
Opstellings-resets worden uitvoerd voor het seizoen, in het midden van het seizoen, en na het seizoen, om op die manier iedere club even vaak tegen zo'n team te laten spelen.
Zou niet eerlijk zijn om de ene club wel eem 5-0 overwinning te geven, en de andere niet.

[offtopic]
Compentitie --> Competitie, dankje ;)
@ speedaddict: hij verliest z´n team wel, maar is nog geen WO. Je kan dus geen transfers, gewijzigde opstellingen enz. verwachten. Daar zit de verwarring :)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:10:
[...]

@ speedaddict: hij verliest z´n team wel, maar is nog geen WO. Je kan dus geen transfers, gewijzigde opstellingen enz. verwachten. Daar zit de verwarring :)
Aaaah, das duidelijk.
Zaak dus om bij zo'n team zo snel mogelijk z'n spelers lam te trappen zodat het alsnog een WO word })

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:45
Ik was vandaag heel dicht bij mijn eerste punten in de got cup, maar ik heb uiteindelijk verloren met 3-2. Ik vraag me af of ik uberhaupt wel punten ga pakken in de beker :(

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6-2 gewonnen gaat goed 3 overwinningen zijn binnen

ik sta gedeeld eerste met beerz die ik in de laatste wedstrijd zal tegenkomen zal dus nog spannend worden om de eerste plek

ik heb wel een beter doelsaldo

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Grom, al mijn slechte middenvelders geloosd, 1 oude man teruggekocht raakt hij 4 weken geblesseerd :(

Nu op jacht naar een andere oude knar voor tijdelijk, omdat ik niet echt leuke wisselspelers heb :(

Nu maar hopen dat het zondag lukt tegen mijn grootste concurrent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Dat was een lekker match... de slechtste speler van de match scoort vier keer 8)7

1-0 Remigiusz Klincewicz (21)
2-0 John Kerstgens (21)
3-0 Bence Turi (35)
4-0 Bence Turi (38)
5-0 John Kerstgens (38)
6-0 John Kerstgens (54)
7-0 Bence Turi (58)
7-1 Martin Clerx (61)
8-1 Bence Turi (74)

En mijn andere spits scoort een Hattrick :9

Wilde dat ik dit zondag had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Zow leuke Cup Match Walkover. Grrr. Dus maar een internationaal duel tegen een Roemeens team gespeeld. Jammerlijk (ahum) verloren met 0-1 door een counter.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 10-09 00:15
Bedankt JP voor de mooie openingsposts, en succes HVP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wat word er eigenlijk gedaan met teams in de Cup die WO geworden zijn?
FC Knoeiers is zijn team kwijt geraakt, nadat ik daar met 4-3 van verloren had, andere team hadden een WO tegen hem, blijft de uitslag zo, of veranderd dat nog?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Vandaag tegen F.C. FOPPIE mijn 34 jarige back 4 weken eruit geschopt. Die zien we nooit meer terug :'(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:14
Vriendschappelijke wedstrijd gespeeld vanavond! Eerst mijn B keeper voor 3 weken geblesseerd. Even later Schreeuwde mijn A keeper het uit......9 weken niet meer spelen! :X

Even later nog een middenvelder van me ook voor 3 weken uit het veld geschopt.

Dat noemen ze dan een 'vriendschappelijke' wedstrijd!

Trouwens nog verloren ook met 4-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Grooviee, top man! bedankt.

Het lijkt simpel elke x dagen die post vernieuwen en het is leuk, maar na 10+ delen, 10.000+ postings...dan is het opeens gewoon ... ;)

HvP ik wens je alle succes en veel inspiratie en maak gebruik van ons.
Wellicht dat een van de grafische mensen eens wil helpen met een mooie OP omlijsting in GoTtrick/HT style.

PS: in het vorige deel werden aardig wat puntjes genoemd, leesze :P

Verwijderd

de GoT cup continues.. 9 uit 3. ik ga voor het laagst geplaatste team wat het hoogste komt! restecp! poeja! box nigger!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:16
SpeedAddict schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:55:
Wat word er eigenlijk gedaan met teams in de Cup die WO geworden zijn?
FC Knoeiers is zijn team kwijt geraakt, nadat ik daar met 4-3 van verloren had, andere team hadden een WO tegen hem, blijft de uitslag zo, of veranderd dat nog?
Ik heb eerlijk gewonnen met mijn reserves hoor. ;)

• Swanfield
Jeetje valt me nu pas op dat ik in een poule zit met alleen maar belgen :?

Hehehe lig alweer uit de GoT cup :'( Moet alleen nog maar tegen sterke teams en dat red mijn tweede toch niet :)

• BM

BM

Moderator Spielerij
guidob schreef op donderdag 16 december 2004 @ 07:14:
[...]

Ik heb eerlijk gewonnen met mijn reserves hoor. ;)
Ho, die overwinning is wel terecht, daar niet van hoor, je hebt gewoon eerlijk gewonnen ;)

Vind het alleen vreemd dat ik de enige ben die tegen jou moet spelen, aangezien de rest het niet meer kan.

Maar als de uitslag zo blijft vind ik het ook best hoor, no probs at all :)

Xbox

Verwijderd

Zwaar onterecht verloren van Wing United met 0-1. Hij een waardeloos middenveld met zwak counter tegen een goed middenveld met wereldklasse verdediging en 86% balbezit. Dat ik dan met mijn lullige aanval geen goal maak, maar hij...... :X

..en ja, ik zeik alweer. en ja, het begint er steeds meer op te lijken dat je ook met een klote elftal in de eredivisie kan spelen als je maar geluk hebt.

EN IK WIL NU GEEN OPMERKING HOREN ALS: DE BAL IS ROND!!!

/me Metal Meijer is verdrietig omdat hij wel even de GoT-cup ging winnen en het tegen een minder team dacht te kunnen met mindere spelers

Dat brengt me overigens op een extra reden om mee te doen aan het forum: als je al je vrienden hebt verloren door te zeiken over Hattrick, heb je altijd het GoT-forum nog :P

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 09:58 ]

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Tsja...Wat moet je er van zeggen he..

De bal is rond...

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik wil even wat anders aanhalen......

bedoel het voetbalspelletje is heel simpel.......je moet er gewoon eentje meer scoren dan de ander slik......Cruijf words O-)

• Swanfield
De Hattrick Engine is rond? :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Swanfield op 16-12-2004 11:07 ]

Verwijderd

Tsja, zoals HVP al zei:" de bal is rond"

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:16
SpeedAddict schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:54:
[...]

Ho, die overwinning is wel terecht, daar niet van hoor, je hebt gewoon eerlijk gewonnen ;)

Vind het alleen vreemd dat ik de enige ben die tegen jou moet spelen, aangezien de rest het niet meer kan.

Maar als de uitslag zo blijft vind ik het ook best hoor, no probs at all :)
Oh ja, dat is dan wel minder idd.

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Het driedemensionale element met een cirkel van 360 graden uitstrekkend in elke richting tot in het onneindige

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Het wonderbaarlijke samenvoegsel van lederen 5 ende 6 hoeken teneinde een geometrisch figuur te bereiken, welke gevuld met lucht bruikbaar is bij spelletjes.

edit; dat geval is dus rond :P

[ Voor 12% gewijzigd door j_du_pee op 16-12-2004 12:45 ]

Wacht op antwoord

• Swanfield
j_du_pee schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:41:
Het wonderbaarlijke samenvoegsel van lederen 5 ende 6 hoeken teneinde een geometrisch figuur te bereiken, welke gevuld met lucht bruikbaar is bij spelletjes.

edit; dat geval is dus rond :P
Nou theoretisch en in de praktijk gezien is de bal niet geheel rond en dus ook niet een perfecte circel te noemen :p

Maar de bal word wel steeds ronden volgens Adidas :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:52:
Rechtsdraaiende ballen hebben een links effect doordat ze van voren niet meer weten welke kant ze van achteren draaien waardoor interne luchtcirculaties een tegendraads effect veroorzaken met de externe luchtstromingen en zo de druk in de bal evenredig opvoeren met de draaisnelheid van het ventieltje dat op z´n beurt in volume uitzet door ontstane wrijving met de rubberen binnenband en het vacuüm effect van de tussenwand ondersteunt.

waarschijnlijk is dat de reden, doe er je voordeel mee ;)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 13:23 ]

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Hahaha, ik denk dat MM langzaam gek aan het worden is...

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoTtrick Toto ******

Mensen een beetje laat, maar de uitslag van de toto van week 9 is er.

Marcel_Meessen 9
ottooo 6
Brainpower 6
Gandalf-NL 5
MaestroTim 4
Frizza 4
hoedjevanpapier 4
GaMbiNo_GoT 4
Wubmaster 3
Damien79 2
Ronald_Koeman 2
hestaatje 1
Pjotrski 1

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
ottooo
68
9
2
Frizza
60
9
3
Marcel_Meessen
57
9
4
Brainpower
54
9
5
Pjotrski
53
9

De toto van week 10 is ook aanwezig!

Stiphout Vooruit - Korreweg Sport
The Executors - Bacchanaal United
Ruyven's Boys - Bergse Boys Combinatie
Real Raateland - Infected Mushrooms
de driepunters - FC Schavert
De Sneijders - Tiggel United
F.C. De Vuurvliegen - HCV '03
vedettes mannschaft `03 - Martinozen
Elimination - Speechmoneys
de sockers - Virtual Winners
Ainulindalë - KoKyTeam

Succes peeps!

http://gottrick.bitxs.com

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:22:
[...]
Rechtsdraaiende ballen hebben een links effect doordat ze van voren niet meer weten welke kant ze van achteren draaien waardoor interne luchtcirculaties een tegendraads effect veroorzaken met de externe luchtstromingen en zo de druk in de bal evenredig opvoeren met de draaisnelheid van het ventieltje dat op z´n beurt in volume uitzet door ontstane wrijving met de rubberen binnenband en het vacuüm effect van de tussenwand ondersteunt.

waarschijnlijk is dat de reden, doe er je voordeel mee ;)
Zie ik hier een oud persbericht? :P

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:52:
Zwaar onterecht verloren van Wing United met 0-1. Hij een waardeloos middenveld met zwak counter tegen een goed middenveld met wereldklasse verdediging en 86% balbezit. Dat ik dan met mijn lullige aanval geen goal maak, maar hij...... :X

..en ja, ik zeik alweer. en ja, het begint er steeds meer op te lijken dat je ook met een klote elftal in de eredivisie kan spelen als je maar geluk hebt.

/me Metal Meijer is verdrietig omdat hij wel even de GoT-cup ging winnen en het tegen een minder team dacht te kunnen met mindere spelers

Dat brengt me overigens op een extra reden om mee te doen aan het forum: als je al je vrienden hebt verloren door te zeiken over Hattrick, heb je altijd het GoT-forum nog :P
Lees hem nu pas...
Naja heb er maar 1 ding op te zeggen: " Nanananananananananana " :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Jongens, bedankt voor de steun :| :P

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

graag gedaan hoor :P
denk maar zo:
sometimes truth is stranger than fiction
;)

Wacht op antwoord

• Swanfield
Ik ben al bezig met de laatste wedstrijd van het seizoen :p het is namelijk een match tegen de nummer 3 en waarschijnlijk kan ik dan als derde eindigen als ik die win.

Als ik nu die match MOTS dan gaan mijn TS omlaag, maar deze word toch weer gereset aan het begin van volgend seizoen? Kortom dan heb ik toch geen nadeel?

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Damien2004 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:14:
Ik ben al bezig met de laatste wedstrijd van het seizoen :p het is namelijk een match tegen de nummer 3 en waarschijnlijk kan ik dan als derde eindigen als ik die win.

Als ik nu die match MOTS dan gaan mijn TS omlaag, maar deze word toch weer gereset aan het begin van volgend seizoen? Kortom dan heb ik toch geen nadeel?
Dat heeft idd geen enkel nadeel. Daarom zal ook iedereen die laatste wedstrijd MOTSen, tenzij je nog een kwalificatiewedstrijd of finale van de beker moet spelen. Zeker doen dus! Er is een kans dat je tegenstander deze info niet heeft.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• Swanfield
dreamtheater schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:36:
[...]

Dat heeft idd geen enkel nadeel. Daarom zal ook iedereen die laatste wedstrijd MOTSen, tenzij je nog een kwalificatiewedstrijd of finale van de beker moet spelen. Zeker doen dus! Er is een kans dat je tegenstander deze info niet heeft.
Hehehe ik weet wel zeker dat hij deze info niet heeft haha.

Maar hij gaat ook MOTSen aangezien we bij mij thuis spelen. Ik ken hem goed en chat veel met hem. Weet dat ik een beter elftal heb dus als we MOTS tegenover MOTS zetten dan ga ik er van uit dat ik win.

Verwijderd

verdedigingsratings kun je niet zomaar gelijk afzetten tegen aanvallende ratings. dat is al een mede-reden van het verlies.

Verwijderd

Hmmm :( krijg net mail van U20 coach of Egypt en die zegt dat mijn speler niet meer geschikt is voor z'n U20 :( eerder had hij me nog toegezegd hem in z'n team op te nemen.... jammer

(had die potentiele U20 speler ook maar voor 56k gekocht :D, dus het is niet zo erg)

• Loona35
Ik vind dat we hieraan mee moeten doen als HT clubje :P en winnen ;)

iemand vna jullie die zin heeft ? ik wel :D

zaalvoetbal in de HK

sorry voor degene di geen HK acces hebben :P

• Swanfield
loona35 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:09:
Ik vind dat we hieraan mee moeten doen als HT clubje :P en winnen ;)

iemand vna jullie die zin heeft ? ik wel :D

zaalvoetbal in de HK

sorry voor degene di geen HK acces hebben :P
:( bah! hoe krijg ik HK acces? Je moet toch een zooi posts hebben dan? Dacht dat ik dat nu wel had bereikt met HT :Y)

Verwijderd

Brainpower schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:10:
****** GoTtrick Toto ******

Mensen een beetje laat, maar de uitslag van de toto van week 9 is er.

Marcel_Meessen 9
Woei, m'n eerste weekwinst. Tenminste nog iets gewonnen afgelopen weekend. ;) ;)

• Loona35
Damien2004 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:12:
[...]

:( bah! hoe krijg ik HK acces? Je moet toch een zooi posts hebben dan? Dacht dat ik dat nu wel had bereikt met HT :Y)
Moet je aanvragen bij een mod tegenwoordig geloof ik...

• NiMu83

NiMu83

AFCA

loona35 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:25:
[...]

Moet je aanvragen bij een mod tegenwoordig geloof ik...
d8 dat je 150 techposts moest hebben ofzo en minstens 30 dagen geregged op got...of is dat alweer veranderd?

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

[rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml] je moet regnr 107K of lager hebben + 50 posts, dan kun je het aanvragen...

[/offtopique]

Wacht op antwoord

• vargo
  • Laatst online: 11-09 11:19
Doodindesloot > sorry dat ik mijn A team opgesteld had, maar ik was zo stom om zondag met mijn B team te spelen. |:(

• doodindegoot
vargo schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:43:
Doodindesloot > sorry dat ik mijn A team opgesteld had, maar ik was zo stom om zondag met mijn B team te spelen. |:(
LOL, en dan win je toch nog maar net met 3-2 van een 8ste klasse b team. })
Wel een team dat dit jaar niet meer gaat promoveren naar de 7de, helaas. :(

[ Voor 3% gewijzigd door doodindegoot op 16-12-2004 21:47 ]

Verwijderd

Even aanvragen dan maar
Gebruikers-id 4923 ik ben een van de oudste users dan als ze al boven de 100k zitten met id nummers.

[edit] ja rot maar op. moet je die regels een lezen. hier heb ik geen trek in. fascistisch gedoe...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 22:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:07:
verdedigingsratings kun je niet zomaar gelijk afzetten tegen aanvallende ratings. dat is al een mede-reden van het verlies.
Achteraf kan je altijd mogelijke oorzaken aangeven. Als je vantevoren de ratings winst, nl. 143-96 dan geef je de ander nooit winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik heb een vraagje over de jeugdopleiding. Ik ben het al eens tegengekomen maar ik kan het niet meer vinden.

Ik heb nou een jeugdopleiding van matig en investeer 10k per week. Is dit genoeg voor maximale groei of moet ik gelijk naar 20k gaan, zo niet wanneer dan wel?

En het naaien van mn opstelling is opgehouden, echter kans op promotie is toch gestolen. Speelden van het weekend met mn eigen opstelling en was beter, maar ik verloor toch. Ach daar is het hattrick voor :D

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Goede update vandaag :)

Verdedigen +3 (2 verdedigers naar goed, spits naar matig :?)
Vorm +7/-4

En over een week of twee gaan de waarschijnlijk 2 spelers naar uitstekend :)
Heb ik waarschijnlijk weinig aan in de IX, maar ze leveren genoeg op om volgend seizoen (of eind dit seizoen) versterking aan te trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Leuke TU update vandaag :p

Positiespel +1 :) mijn 2de keer eindelijk :)

Vorm -8/+9

Ben te vreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
En nog maar een een kut TU, het beginnen wel jeugdpulls te lijken

Scoren +0 (terwijl er al 2 weken een naar uitstekend had moeten gaan, had vandaag ook een naar goed verwacht)
Vorm +2/-8 (hey what else is new, de zoveelste week achter elkaar)

gemiddelde vorm in mijn ploeg is nu zwak, hoofdzakelijk zo hoog dankzij mijn b ploeg |:( |:( |:(

edit: situatie wordt nog meer klote als je kameraad komt opscheppen over zijn positiespel +5(!)

[ Voor 13% gewijzigd door Little Bear op 17-12-2004 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Vormupdate moet ik thuis ff bekijken, maar ziet er zo wel aardig uit.

En mijn 1e magnificent speler is een feit 8)

Mijn 19 jarige keeper is sinds vandaag magnificent, en mijn 2e 19-jarige keeper stijgt over 2 weken naar hetzelfde niveau vermoed ik.
Volgens mij is TSI van mijn 1e keeper net zo hoog als de rest van het team bij elkaar :o

So far, wel tevreden dus ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:21
Little Bear schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 08:39:
En nog maar een een kut TU, het beginnen wel jeugdpulls te lijken

Scoren +0 (terwijl er al 2 weken een naar uitstekend had moeten gaan, had vandaag ook een naar goed verwacht)
Vorm +2/-8 (hey what else is new, de zoveelste week achter elkaar)

gemiddelde vorm in mijn ploeg is nu zwak, hoofdzakelijk zo hoog dankzij mijn b ploeg |:( |:( |:(

edit: situatie wordt nog meer klote als je kameraad komt opscheppen over zijn positiespel +5(!)
Dan denk ik dat er iets fout zit in je berekening wanneer iemand omhoog moet gaan...

Zelf 18-jarige trainee naar uitmuntend scoren, vorm wordt nog steeds beter (mocht ook wel eens...) en meer kan ik nog niet echt zien (ervaring).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
In de 8ste divisie word je club dus gewoon netjes vervangen na 7 weken. Het maakt dus niet uit of iedereen er al tegen gespeeld heeft of niet :)

Kortom kleine kans op 2de plek nog met 10 punten achter op de nummer 2 :p

De tegenstander van a.s. verliest zijn team morgen en word dus ook vervangen. Mocht de nieuwe coach niet inloggen voor zondag om zijn opstelling te maken dan is het toch een 0-0-0 en win ik direct met 5-0?

Zoja dan krijg ik toch geen training voor mijn spelers? Want bij een WO krijg je toch ook geen training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Als iemand anders verzaakt heb jij daar geen last van vwb training ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ah :) Dat zou mooi zijn dan! :D

Dan hoef ik nog maar 7 wedstrijden te volgen a.s. zondag 8)7

Hoeveel wedstrijden gemiddeld volgen jullie op zo'n zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik mijn directe concurrenten (3 stuks), 1 collega en 3 ex-collega's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik de competitie (4 stuks), huisgenoot (1), vriendin (1), ex collega(1), jaarclubgenoot (1)

totaal dus 8

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Damien2004 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:18:
De tegenstander van a.s. verliest zijn team morgen en word dus ook vervangen. Mocht de nieuwe coach niet inloggen voor zondag om zijn opstelling te maken dan is het toch een 0-0-0 en win ik direct met 5-0?
De kans is groot dat de nieuwe eigenaar toch wel inlogt, want je krijgt tenslotte een mailtje dat je een team hebt en volgens mij krijgt een team toch wel meteen een opstelling? Ik kan me niet voorstellen dat als je zondags pas een team krijgt meteen je eerste wedstrijd vern**kt omdat je nog niet hebt ingelogt? :?

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.