Heb eens een mailtje gestuurd via de site, kreeg wel binnen een aantal uur antwoord.
Alleen wat voor:
Als het hier inderdaad een storing betreft zullen we zeer waarschijnlijk hiervoor een afspraak moeten maken. U begrijpt vast dat het niet mogelijk is om via de mail met u hiervoor een afspraak te maken. Om dit te doen kunt u het beste contact opnemen met onze helpdesk. Zij kunnen u helpen met het maken van deze afspraak. U kunt onze helpdesk bereiken via telefoonnummer 0900-8896.
Maar goed standaard mailtje dus. Logisch zou ik ook doen.
Maar ik had het probleem dus weer, ik weer bellen naar de helpdesk. Ik had dit keer een beter gevoel bij de medewerker. Weer een aantal standaard dingen gecheckt.
Ik vertelde hem ook dat het na een modem reset de problemen altijd weer oplosten. Dus hij zegt nou laten we dan alleen eens de router resetten. Ik braaf gedaan en verhip, na de router reset weer keurige pings.
Ja ik wist eigenlijk niks meer te zeggen, en ik kan ook niet gaan testen met 1 pc, daar heb ik geen Power abbo voor.
Zou het nou echt aan de router liggen dat hij na een bepaalde tijd dichtslipt met connecties? (heb een gameservertje draaien die bijna constant 1Mbit loopt te uploaden.)
Ik heb een linksys BEFSR41 V3 met firmware 1.05.00
Maar goed ik had het probleem ook met mijn sitecom dc202.
Update:
Heb maar eens zonder router geprobeert. Het probleem begon weer, kan
www.casema.nl niet eens pingen. tracerts die na 4tot 7 hops timeouts krijgen. Dus lag aan niet aan mijn router.
Bel ik zegt die ******** ow dat is vreemd als het nog een gebeurt kunt u dan nog eens bellen.
Dat heeft die geweten ook. Na een hoop ever en weer gelul gaat die een onderzoek instellen.Ik moet over 2 dagen terugbellen als het niet is opgelost, (damn nog 2 dagen).
Ben benieuwd wat eruitkomt.
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 19-04-2005 21:01
]