Ervaringen Demon DSL-Express #15

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.984 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 15:22
Ik ben vandaag ook geupgrade naar 2048/1024 van 1024/512 (vorige week donderdag aangevraagd). Mijn upload was 55-60kB/s (BabyXL verbinding) en is bij speedtest nu 70-75kB/s. Als ik echter via FTP een groot bestand ga uploaden naar een sneller server in NL, haal ik de eerste minuut gemiddeld 86kB/s. Conclusie: je moet er niet zonder twijfel van uit gaan dat je bij speedtest de max van je verbinding haalt.

Overigens is ook de ping iets gedaald. Bij speedtest van 15 naar 12ms. Naar tweakers.net haal ik nu ook regelmatig 12ms waar het minimum voorheen nooit lager was dan 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-RIC schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:23:
Ik ben vandaag ook geupgrade naar 2048/1024 van 1024/512 (vorige week donderdag aangevraagd). Mijn upload was 55-60kB/s (BabyXL verbinding) en is bij speedtest nu 70-75kB/s. Als ik echter via FTP een groot bestand ga uploaden naar een sneller server in NL, haal ik de eerste minuut gemiddeld 86kB/s. Conclusie: je moet er niet zonder twijfel van uit gaan dat je bij speedtest de max van je verbinding haalt.

Overigens is ook de ping iets gedaald. Bij speedtest van 15 naar 12ms. Naar tweakers.net haal ik nu ook regelmatig 12ms waar het minimum voorheen nooit lager was dan 13.
dat is wel algemeen bekend, ik haal bij speedtest met mijn 8mbit ong. 480/520kB/s maar met ftp haal ik 650/700kB/s

ik weet niet waarom speedtest gewoon niet kan meten, ping en upload kloppen wel vaak, connection is verschrikkelijk, ene keer 500 andere keer 1500. ik gebruik de laatste tijd DUmeter, je kan hier constant je down en up snelheid zien, ook houd ie je totalen bij. erg handig en volgens mij erg precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Is er trouwens al iemand van BBned die een upgrade heeft gehad? Elke dag kom ik uit school en dan helemaal excited achter de pc te gaan zitten om er achter te komen dat ik nog geen upgrade mailtje heb gehad. Is niet leuk! ;( ;)

* spokje wil upgrade :Y)

Na ja tis natuurlijk zo dat het officieel pas vanaf 1 februari hoeft, maar aangezien dat maandag dinsdag al is (en ze in het weekend niet werken neem ik aan) moeten ze toch wel een beetje voortmaken :)

[ Voor 6% gewijzigd door spokje op 26-01-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:35:
Is er trouwens al iemand van BBned die een upgrade heeft gehad? Elke dag kom ik uit school en dan helemaal excited achter de pc te gaan zitten om er achter te komen dat ik nog geen upgrade mailtje heb gehad. Is niet leuk! ;( ;)

* spokje wil upgrade :Y)

Na ja tis natuurlijk zo dat het officieel pas vanaf 1 februari hoeft, maar aangezien dat maandag dinsdag al is (en ze in het weekend niet werken neem ik aan) moeten ze toch wel een beetje voortmaken :)
bbned kreeg toch niet?? alleen kpn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:03:
bbned kreeg toch niet?? alleen kpn??
LOL... Dit topic gaat over Demon, die werkt niet met KPN verbindingen :D

Maar, ik heb ook BBNed, en ook nog geen upgrade... geduld is een schoone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

Voor de liefhebber:

Ik heb BBnet, afgelopen vrijdag upgrade aangevraagd van 1024/512 naar 2048/1024, maandag gebeld voor de zekerheid, aanvraag was zichtbaar.

Gaat ongeveer twee weken duren zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Padvinder schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:25:
[...]

LOL... Dit topic gaat over Demon, die werkt niet met KPN verbindingen :D

Maar, ik heb ook BBNed, en ook nog geen upgrade... geduld is een schoone zaak :)
Mjah weet ik maar waarom heb jij het dan over een upgrade?? en die persoon waar mijn vorige quote op was ook :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ehh, als je het topic doorgelezen had, had je kunnen weten dat sommige mensen die nu 1024/512 hebben, hebben geupgrade naar 2048/1024.
geduld is een schoone zaak :)
Mja ik weet het, ik ben erg ongeduldig :)

[ Voor 26% gewijzigd door spokje op 26-01-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of Demon binnen afzienbare tijd meerder (POP) mailboxen gaat ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:54:
Iemand enig idee of Demon binnen afzienbare tijd meerder (POP) mailboxen gaat ondersteunen?
In feite heb je er al oneindig veel
Helaas wel met allemaal hetzelfde wachtwoord.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

TD-er schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:58:
[...]

In feite heb je er al oneindig veel
Helaas wel met allemaal hetzelfde wachtwoord.
je kunt een rewrite (mail doorsturen) aanvragen.
heb je hetzelfde resultaat meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de antwoord.
Ik wil echter meerdere gebruikers hun eigen mail op kunnen laten halen.
Mijn ervaringen met "gewone" meerdere e-mail adressen zijn niet geweldig: je moet dan allerlei rules aan maken in je mailclient en mail van mailinglists laten zich erg lastig scheiden (het e-mail adres is niet in het to of cc veld opgenomen.

Weet iemand andere goede providers die wel meerdere POP's ondersteunen?
Of goede gratis POP e-mail boxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 07:46:
Dank voor de antwoord.
Ik wil echter meerdere gebruikers hun eigen mail op kunnen laten halen.
Mijn ervaringen met "gewone" meerdere e-mail adressen zijn niet geweldig: je moet dan allerlei rules aan maken in je mailclient en mail van mailinglists laten zich erg lastig scheiden (het e-mail adres is niet in het to of cc veld opgenomen.

Weet iemand andere goede providers die wel meerdere POP's ondersteunen?
Of goede gratis POP e-mail boxen?
In dit geval hoef je geen rules aan te maken. Als je in de client/webmail als gebruikersnaam opgeeft bla@systeemnaam.demon.nl dankrijg je ook alleen de post gericht aan bla@systeemnaam.demon.nl Het enige nadeel is wel dat iedereen hetzelfde wachtwoord heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Verhuizen van een Verbinding is alleen mogelijk als de Verbinding op de nieuwe locatie leverbaar is door dezelfde Telecomoperator. Indien de Dienst op de nieuwe locatie geleverd wordt door een andere Telecomoperator, is er geen sprake van een verhuizing, maar van een nieuwe aansluiting. Binnen de eerste 12 (twaalf) maanden na de ingangdatum van de Dienst bent u in geval van verhuizing verplicht de periodieke vergoedingen door te betalen, omdat de Telecomoperators de Verbinding voor minimaal 1 (één) jaar leveren. 4.4 Eventuele kosten die voortvloeien uit het verhuizen van de Dienst komen voor uw rekening. U zult ons en/of de Telecomoperator op verzoek alle medewerking verlenen die nodig is om de Dienst te kunnen leveren op uw nieuwe adres.
Dit vind ik dus een van de mindere puntjes van adsl, want ik zou wel willen denken over zo'n 4 mbit verbinding straks, maar de mogelijkheid zit erin dat ik ga verhuizen binnen een jaar. En dan ben ik dus voor jan ... dikke euro's kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 11:55
spokje schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:16:
Ehh, als je het topic doorgelezen had, had je kunnen weten dat sommige mensen die nu 1024/512 hebben, hebben geupgrade naar 2048/1024.

[...]

Mja ik weet het, ik ben erg ongeduldig :)
16 januari aangevraagd, nog geen upgrade (BBNED), wel voor de zekerheid gebeld intussen, en ze zijn me niet vergeten gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je het modem ontvangt bij een nieuwe aanvraag, als de status op "Geaccepteerd" (4e stap) is gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:41
Dat is gewoon een kwestie van afwachten. De meeste mensen kregen em al na een paar dagen, maar ik kreeg em pas na één week (op de officiele opleveringsdag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Ik heb nu 512/256 maar zit er aan te denken om te upgraden. Misschien wel naar 2048/1024.
Nu is die actie natuurlijk hartstikke mooi voor nieuwe klanten, maar mijn modem (SpeedTouch) begint de laatste tijd te zoemen. M'n vader had een zelfde soort modem (510) en die had dat ook.

Dus ik heb nu een mail gestuurd of ik een modem kan krijgen wanneer ik upgrade. Of dat ik eerst moet opzeggen om vervolgens weer lid te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Mickman schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:08:
Dus ik heb nu een mail gestuurd of ik een modem kan krijgen wanneer ik upgrade. Of dat ik eerst moet opzeggen om vervolgens weer lid te worden.
Krijgen zit er niet in denk ik. Opzeggen en weer aanmelden kan natuurlijk wel (mits je al > 1jaar geabonneerd bent). Dat gaat dan wel gepaard met een tijd downtime.

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, goede vraag ik heb geen idee. Ik heb gewoon zo'n standaard Zyxel kastje staan wat ik bij het abonnement heb gekregen :) Zou ik dus even op moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:49:
[...]

Oei, goede vraag ik heb geen idee. Ik heb gewoon zo'n standaard Zyxel kastje staan wat ik bij het abonnement heb gekregen :) Zou ik dus even op moeten zoeken.
een zyxel prestige 340 kan 8mbit aan dus je zit wel goed hoor

*edit* ik lees nu dat het over je upload gaat toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 14:46
Tweeke schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:18:
[...]
Krijgen zit er niet in denk ik. Opzeggen en weer aanmelden kan natuurlijk wel (mits je al > 1jaar geabonneerd bent). Dat gaat dan wel gepaard met een tijd downtime.
En kun je wel je huidige systeemnaam meenemen in dit geval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almeerder
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-05-2023
Ok...volgende probleem is aan de orde

Ik ga eerdaags verhuizen, en ik kan mijn 8 Mbit Abonnement dus niet mee verhuizen, op zich al raar? Maar ok...daar heb ik me dan maar bij neergelegd. Dit betekend dus wel dat ik 8 maanden x 65 euro voor nop moet gaan betalen aan demon. Nu wou ik mijn abonnement gaan downgraden naar een goedkoper abonnement, zodat de verlieskosten lager uitvallen. Nu staat er alleen in de FAQ dat je niet binnen het 1e jaar kan downgraden, maar ik de algemene voorwaarden en Bijzondere voorwaarden van Demon, kan ik hier niks over terug vinden? Mijn vraag is nu, of iemand dit al eerder heeft onderzocht en/of meer ervaringen mee heeft gehad.

Ik vind het erg jammer van Demon, dat je je abo niet kan verhuizen, ik ben op zich erg tevreden over hun service/snelheid etc. maar dit was voor mij toch wel een domper. Geen enkele andere provider werkt op deze manier? En tuurlijk het staat in de algemene voorwaarden, en tuurlijk ik had beter moeten lezen, maar sommige dingen verwacht je gewoon niet. En daar was 'niet kunnen verhuizen' er bij mij een van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 23:26

mjl

Ugh

almeerder schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:15:
Ok...volgende probleem is aan de orde

Ik ga eerdaags verhuizen, en ik kan mijn 8 Mbit Abonnement dus niet mee verhuizen, op zich al raar? Maar ok...daar heb ik me dan maar bij neergelegd. Dit betekend dus wel dat ik 8 maanden x 65 euro voor nop moet gaan betalen aan demon. Nu wou ik mijn abonnement gaan downgraden naar een goedkoper abonnement, zodat de verlieskosten lager uitvallen. Nu staat er alleen in de FAQ dat je niet binnen het 1e jaar kan downgraden, maar ik de algemene voorwaarden en Bijzondere voorwaarden van Demon, kan ik hier niks over terug vinden? Mijn vraag is nu, of iemand dit al eerder heeft onderzocht en/of meer ervaringen mee heeft gehad.

Ik vind het erg jammer van Demon, dat je je abo niet kan verhuizen, ik ben op zich erg tevreden over hun service/snelheid etc. maar dit was voor mij toch wel een domper. Geen enkele andere provider werkt op deze manier? En tuurlijk het staat in de algemene voorwaarden, en tuurlijk ik had beter moeten lezen, maar sommige dingen verwacht je gewoon niet. En daar was 'niet kunnen verhuizen' er bij mij een van.
Dit valt allemaal binnen de voorwaarden van het eerste jaar, dan mag je niet downgraden en kun je je aansluiting niet verhuizen, daarna weer wel. Dit was een anderhalf jaar geleden bij alle providers zo en zal vast niet ineens anders zijn denk ik.

Je kunt overwegen de nieuwe bewoner je abbonnement te laten overnemen, betalen moet je het toch en zo kun je wellicht nog wat geld terug vangen.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
ze geven ook niets voor niets een advies om als je binnen een jaar gaat verhuizen geen abonnement bij hun te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:54:
ze geven ook niets voor niets een advies om als je binnen een jaar gaat verhuizen geen abonnement bij hun te nemen :P
maar in jaar 2 kan je toch wel verhuizen? alleen niet met systeemnaam toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 23:26

mjl

Ugh

BlubberZwijn schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:20:
[...]

16 januari aangevraagd, nog geen upgrade (BBNED), wel voor de zekerheid gebeld intussen, en ze zijn me niet vergeten gelukkig ;)
De upgrade doen ze de eerst volgende maand na die waar je 'm in hebt aangevraagd, (dus feb) mee dus vanaf de eerste week van van feb. kun je je upgrade verwachten.

Ik denk dat demon 1x in de maand bbned e.d. een lijst met upgrades doorgeeft om op die manier kosten te drukken.
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:56:
[...]

maar in jaar 2 kan je toch wel verhuizen? alleen niet met systeemnaam toch?
Vanaf jaar 2 kun je wel verhuizen, mits er op je nieuwe woonplek dslexpress leverbaar is, je systeemnaam neemje dan natuurlijk gewoon mee....

[ Voor 25% gewijzigd door mjl op 27-01-2005 13:58 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjl schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:56:
Vanaf jaar 2 kun je wel verhuizen, mits er op je nieuwe woonplek dslexpress leverbaar is, je systeemnaam neemje dan natuurlijk gewoon mee....
ik dacht een x gelezen te hebben dat je je systeemnaam niet mee kon nemen(wat ik al belachelijk vond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

mjl schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:56:
[...]

De upgrade doen ze de eerst volgende maand na die waar je 'm in hebt aangevraagd, (dus feb) mee dus vanaf de eerste week van van feb. kun je je upgrade verwachten.

Ik denk dat demon 1x in de maand bbned e.d. een lijst met upgrades doorgeeft om op die manier kosten te drukken.

[...]

Na 1 jaar kun je van het contract af.
Verhuizen bestaat niet bij Demon (helaas).
Dus is het advies van demon zelf ook: als je van plan bent op korte termijn te gaan verhuizen moet je geen adsl aanvragen.

De enige manier om de systeemnaam te behouden is:
-Opzeggen account op t oude adres
-Zodra de bevestiging binnen is bellen, en vragen of ze de systeemnaam meteen kunnen verwijderen uit het systeem (moet via fax)
-Opnieuw ADSL bestellen met je oude account naam.

Op deze manier heb je je naam (en mailadres) behouden, je hebt wel 2 weken minimaal geen internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey,

Ik heb regelmatig last van dat mn internet wegvalt een paar seconden. Ik moet dan de kabels die aangeslote zijn op de router eraf hale en weer ansluite, dan doet ie het weer.
Ligt dit aan de router of aan demon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:43:
ey,

Ik heb regelmatig last van dat mn internet wegvalt een paar seconden. Ik moet dan de kabels die aangeslote zijn op de router eraf hale en weer ansluite, dan doet ie het weer.
Ligt dit aan de router of aan demon zelf?
je geeft het al aan kabel eraf van de router en het werkt weer heeft zo te zien dan niks met je modem te maken

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:25

aapelite

Do the kirby!

ShadowBumble schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:46:
[...]

je geeft het al aan kabel eraf van de router en het werkt weer heeft zo te zien dan niks met je modem te maken
Ik denk dat dit het probleem is wat ik een tijdje terug regelamtig had, alleen zette ik mijn modem altijd aan en uit. Nadat ik de firmware van mn Zyxel geupdate had leek het probleem opgelost. Tot nu toe (maand of 2 later) werkt het nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
Sinds de update afgelopen week, heb ik continu last van router resets.
Ik begin me dus af te vragen of er dus een hardware update geweest is of niet.

Mijn situatie:
Moeilijk intrainen, als hij intraint, is het nog maar de vraag of hij het lang genoeg volhoud om een IP te ontvangen. Als hij een IP ontvangt, dan houdt hij het misschien nog 2 a 3 minuten vol en dan restart de router weer.

Nu dacht ik, dat ligt aan mijn lieve oude routertje (e-tech V2).
Dus heb ik het volgende gedaan:
1) Nieuwere firmware (met veel geklungel 3.40 erop gekregen, 3.46 lukt nog steeds niet echt, ook al staat daar in de changelog dat het disconnect problemen op kan lossen met BBned)
Dit heb ik al eens eerder willen verhelpen met 3.46, maar zoveel last had ik nooit van het probleem, en was het ook geen noodzaak om 3.46 erop te forceren. Hij raakte z'n ATM kwijt en kwam er binnen notime weer op. AUB niet reageren met: "je geeft hier zelf het antwoord op!" (lees verder)
2) Splitter er eens tussenuit gehaalt en knielend met een laptopje op m'n schoot bij het isra punt gezeten met de modem router. Nog steeds het probleem
3) Ik heb zitten staren naar het ADSL status pagina'tje, en wat me opviel, was dat het probleem zich voordeed op het moment dat de SNR margin beneden 1 kwam. Het was zelfs zo erg, dat het tot -5 uitsloeg! (zelfs zonder splitter!!!)

Na wat ge-GoT'erd te hebben, kwam ik tot de ontdekking dat het al vaker voorgekomen was en dat het over het algemeen aan de lijn ligt en niet aan de apparatuur die ik heb staan.

Wat kan ik hier nog meer aan doen om te controleren of het MISSCHIEN nog aan mij kan liggen ipv BBned/Demon? Dit is tot nu toe het meest irritante probleem wat ik met ADSL heb!

Ik heb al via demon support pages een incident gemeld, onder het kopje "ADSL - geen verbinding". Gelijk een mailtje gekregen, dat ik eerst het stappenplan moest volgen om het op te lossen. Helaas gaat dat niet voor mij op, omdat de verbinding het wel doet, maar niet naar behoren. (wat weer niet omschreven wordt in dat stappenplan)

Daarop gelijk weer een mailtje gestuurd, met de onderbouwing en de klacht + omschrijving.

Toch krijg ik het een beetje benauwd, in het andere topic is het nooit echt opgelost. Er zijn meerdere linesync testen geweest en heel wat heen en weer gestuurd, maar het mocht allemaal niet baten.

Ik hoop dat ze gewoon een klungelige fout hebben gemaakt tijdens de updates, voorheen kon ik makkelijk met 820Kb/s downloaden ... en nu mag ik blij wezen als ik een paar seconde 450 haal :(

PS: Nog meer mensen hier last van? Centrale Rotterdam-Holy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik heb al maanden dergelijke connectieproblemen. Al 2x bbned monteur geweest en 1 keer een kpn monteur. Als de monteur komt is de lijn natuurlijk goed. Laatste keer was vorige week maandag. Monteur zei dat het mogelijk aan overspraak lag. Als ie weg is begint het gedonder altijd rond 20 uur. Vanavond was het heel bar. Van 20 tot 23 uur constant connectieverlies. 10 seconden verbinding en dan weer er af. Internet niet mogelijk.
Ik heb al uren (bij elkaar geteld schat ik 8 uur aan de telefoon gehangen bij Demon). Ze spreken elkaar daar ook tegen. Werd ik vorige week nog gebeld met het voorstel: terug naar 2 mbit, abonnement opzeggen of storing accepteren. Belde ik deze week weer, omdat de bbned monteur vorige week maandag een monitor had laten meelopen. Daar was de uitslag nog niet van bekend. Zegt de Demonmedewerker dat downgraden geen zin zou hebben, omdat het aan de lijn ligt.
Ik ben het echt helemaal zat.
Modem rechtstreeks op israpunt en modem rechtstreeks op pc maakt niks uit. Ander modem gaf dezelfde problemen.
Kennelijk is Demon/BBned niet in staat het probleem op te lossen. BBned zegt dat KPN niet wil meewerken, omdat het spraakgedeelte in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was er prijstechnisch van overtuigd om het 2/1 abbo te nemen bij demon.
Daarnaast dacht ik toch dat Demon wel een redelijk goede naam had als ISP.

Maar nu ik dit topic lees zijn er toch wel veel ontevreden klanten.
Ik snap dat de mensen met problemen eerder zullen reageren, maar ik begin nu echt te twijfelen of ik niet beter tiscali/wanadoo oid kan nemen.

De reden van de aanvraag is een verhuizing en de zo bekende WAF (Wife Acceptancy Factor)
Ik zit momenteel met een adsl basic verbinding van xs4all. Dit is me altijd goed bevallen.
Als het kan wil ik graag net zo'n stabiele verbinding als ik nu gewend ben, maar dan voor een wat lagere prijs.

De iets hogere upload snelheid dacht ik handig te kunnen gebruiken met NexBC, al begrijp ik nu dat pingtijden dan belangrijker zijn? Ook vind ik de upload snelheid wel handig voor mn ftptje.

Ik ga in Papendrecht wonen. Zijn er ook tevreden gebruikers hier? En dan voornamelijk in de buurt van Papendrecht. Mijn vraag is dus...moet ik het doen of kan ik beter adsl van kpn nemen?
(chello is ook nog (g)een optie)

Damn...wat was het vroeger toch makkelijk...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 23:49 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:48:
Ik was er prijstechnisch van overtuigd om het 2/1 abbo te nemen bij demon.
Daarnaast dacht ik toch dat Demon wel een redelijk goede naam had als ISP.
Is ook zo vind ik.
Maar nu ik dit topic lees zijn er toch wel veel ontevreden klanten.
Ik snap dat de mensen met problemen eerder zullen reageren, maar ik begin nu echt te twijfelen of ik niet beter tiscali/wanadoo oid kan nemen.
Wat is je argument?
Tiscali = babyxl (ook gebruikt door Demon)
Wanadoo=kpn (en dat heb je nu dus waarom switchen? Scheelt maar een paar euro)
Hier worden eventuele problemen niet minder van.
Verder is bij tiscali de upload belabberd, en wanadoo is een stuk duurder.
Damn...wat was het vroeger toch makkelijk...
Ja vroegah was alles beter :P

Advies: Zoek eens met de term "Wanadoo" in deze categorie. Alleen maar klaag-topics!

[ Voor 9% gewijzigd door Largo op 28-01-2005 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Sta er wel bij stil dat je merendeels altijd de negatieve ervaringen hoort. En de mensen die ontevreden zijn lekker door surfen.

typo

[ Voor 9% gewijzigd door Tristan op 28-01-2005 08:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01
Pixxa schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 08:42:
Sta er wel bij stil dat je merendeels altijd de negatieve ervaringen hoort. En de mensen die ontevreden zijn lekker door surfen.

typo
Exact. Hier een tevreden user.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

I second that. :)

Soms een klein probleem met Demon, maar dan is het (bij mij) altijd weer snel verholpen. Ik ben zeer tevreden over Demon, zeker nu ze relatief goedkoop zijn geworden. Toen ik nog 39 euro per maand betaalde voor 512/256 vond ik het wel ietwat aan de dure kant, zeg maar ;)

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 13-09 14:46
Ik heb nu in mijn ouderlijk huis ruim anderhalf jaar Demon en ik bestel volgende maand als ik naar mijn eigen stekkie verhuis gewoon weer Demon. Altijd een goede stabiele verbinding gehad en de helpdesk heeft mij nooit langer dan 3 minuten in de wacht laten staan. (Ik heb sowieso maar 2 keer hoeven bellen. :P ) Kortom: weinig mis met Demon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
ph03nix80 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:25:
Ik had 1024/512 en heb geupgrade naar 2048/1024

ben zeer tevreden, 20 januari aangevraagd en gistermiddag (25 januari) kon ik al op de nieuwe snelheid internetten.
download haal ik 244kb/s en upload rond de 75kb/s, die valt wel wat tegen aangezien ik met 512kbit al 58kb/s haalde, maar ik blijf nog steeds zeer tevreden aangezien de lijn ook stabiel is, en dat heb ik liever dan een instabiele lijn met een hogere upload
:)
* riotrick is ongeduldig :) Ik heb ook op 20 jan de upgrade aangevraagd van 1024/512 naar 2048/1024.Bij mij is het nog niet doorgevoerd helaas. Nog maar even wachten...

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Ik heb ook een upgrade aangevraagd van 1024/512 naar 2048/1024, maar moest dit door middel van een fax of brief doen. Ik heb namelijk de Demon Metro account (via BabyXL, jaja een oud DSL gebruiker :P ). Ik was alleen eerst via internet aan het proberen te upgraden wat dus niet werkte. Ik Demon gebeld waar ik te horen kreeg dat ik mijn account moest opzeggen en weer opnieuw moest aanvragen om te kunnen upgraden. Toen maar eens een mailtje gestuurd met de vraag hoe het nu precies zat, blijk ik dus gewoon een faxje te moeten sturen, ik ben dus weer happy :)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

Ik heb ook op 20 jan de upgrade aangevraagd van 1024/512 naar 2048/1024.Bij mij is het nog niet doorgevoerd helaas. Nog maar even wachten...
Ik heb hetzelfde op 21 januari aangevraagd, heb gebeld, ze zagen mijn aanvraag, en ze zeiden me dat het ongeveer twee weken duurt. Theoretisch zou jij dus een dag eerder dan ik je upgrade moeten hebben.

Ik heb trouwens ook al tijden last van die kortstondige disconnects, maar heb volgens de gegevens de nieuwste firmware al in mijn Zyxel zitten (heb zelf nooit ge-update). Heeft iemand een idee wat ik eraan kan doen?

[ Voor 16% gewijzigd door Rio op 28-01-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

ben prima tevreden met mijn 8/1... jammer dat ze niet iets met die prijzen doen.. maar goed.. nog steeds betaalbaar ivm andere isp's.. wat wel jammer is, is dat ze weinig extra's kunnen leveren... dingen als meerdere ip's, meerdere aparte mailboxen, etc... maar goed. bedrijf betaalt, dus niet zeuren :)

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Hebben trouwens meerdere mensen ook last van het meestal vrij langzaam resolven van hostnames? Dat de DNS-servers van Demon nogal traag zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-09 19:43
Pixxa schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 08:42:

typo
Ik ben ook verbaasd over dit topic aangezien ik nu denk ik een jaar Demon heb en het er misschien 1 dag heeft uitgelegen. Mensen met problemen hoor je sneller, net als met mobo's. Worden er veel verkocht dan zullen er waarschijnlijk ook meer mensen met problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ach als je bedenkt dat demon een paar duizend abonnees heeft en dat er hier misschien 20 klagen doen ze het toch best goed, ik heb het nu zelf ook bijna een jaar en ben dik tevreden ermee, beter dan chello in ieder geval (hoewel die er bij mij in 2 jaar tijd ook maar 10 dagen heeft uitgelegen).

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Ik ben zelf ook best tevreden met Demon enig probleem dat ik al sinds een maand of 3 heb achter VRF 2 zijn de diep intuimelende 8Mbit connecties.

van 850KB/s strak in de morgen is het in de avond 300KB/s max.. dat zuigt gewoon.

Voorheen nooit last van gehad. Denk dat ik Demon maar weer een mail ga sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:20
Osiris schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:04:
Hebben trouwens meerdere mensen ook last van het meestal vrij langzaam resolven van hostnames? Dat de DNS-servers van Demon nogal traag zijn?
Helaas wel... :( (Breda, BabyXL, 2/1)
Heeft iemand misschien nog een paar openstaande DNS-servers wie wél snel zijn, dan gaan we die gewoon gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:54:
[...]

Helaas wel... :( (Breda, BabyXL, 2/1)
Heeft iemand misschien nog een paar openstaande DNS-servers wie wél snel zijn, dan gaan we die gewoon gebruiken :)
194.159.73. 135,136,137,138
Alle vier al geprobeerd?

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dit op fok.nl
Update 19:40
Ook Demon gaat de snelheden van haar Demon DSL Express verhogen.
512/256 --> 1024/512 : EUR 19,95 per maand
1024/512 --> 2048/1024 : EUR 34,50 per maand
2048/1024 --> 4096/1024 : EUR 55,- per maand

De upgrade zal worden uitgevoerd in de maand april van 2005. Gebruikers die geen gebruik wensen te maken van de snelheidsverhoging, kunnen kiezen voor een prijsaanpassing van hun huidige account.
Maar mijn vraag dan ff ik heb nu het abbonoment 1024/512, alleen ik betaal nu 29,95 maar op de demon site staat dat het 34,50 is moet ik nu meer gaan betalen of is dit alleen als je een nieuw abbonoment afsluit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 22:29
Lees voor de gein eens de laatste paar pagina's door.
Bedenk dan eens dat wanneer iedereen het hier heeft over een prijsverlaging, dat het een beetje vreemd is wanneer je ineens meer zou moeten betalen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:20
Tweeke schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:05:
[...]

Alle vier al geprobeerd?
ja.. helaas wel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:10:
Ik zag dit op fok.nl

[...]

Maar mijn vraag dan ff ik heb nu het abbonoment 1024/512, alleen ik betaal nu 29,95 maar op de demon site staat dat het 34,50 is moet ik nu meer gaan betalen of is dit alleen als je een nieuw abbonoment afsluit???
Je snapt het geloof ik niet helemaal, maar fok! heeft het ook verkeerd opgeschreven. Als je 1024/512 hebt houd je dat, maar ga je dus 29 euro betalen (was voorheen 39). Het abonnement van 2048/1024 kost inderdaad 34,50. Mocht je dat abbonnement willen, dan kunt je upgraden (tussentijds verhogen). Krijg je dus dubbele snelheid voor 5 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar weken heb ik last van problemen met mijn 8mbit/1mbit Demon account. Ik heb een Prestige 650-R31 modem. Deze heb ik in router mode staan. (Firmware GT4)
Na wat debuggen kwam ik erachter dat heb probleem bij de dns resolving ligt.
Door het handmatig instellen van de demon dns servers op mijn WinXP systeempje loopt alles weer ok.
Herkent iemand dit probleem? En misschien nog mooier, weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 21:11

Crusader

Arc Nature

Crest schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:42:
Kennelijk is Demon/BBned niet in staat het probleem op te lossen. BBned zegt dat KPN niet wil meewerken, omdat het spraakgedeelte in orde is.
Dat is ook echt zo. Ik heb het aan den lijve ondervonden, er waren bij mij zowel een BBned en een KPN monteur. KPN ligt enorm dwars. Ik merkte ook een negatieve slechte sfeer tussen de monteurs onderling. Maar feit blijft dat KPN totaal niet meewerkt in dit soort situaties.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:11

carnager

AmsterdamVideo

Yamy_Daffy schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:52:
[..] na een email terug te hebben gekregen van Demon.

Dank u wel voor uw e-mail aan Demon.
Op dit moment is Demon ook bezig met een trail voor adsl2 verbinding.
Omdat dit zich in een zeer pril stadium bevindt kan ik u hier nog geen informatie over geven.
Zojuist hebben wij de prijs aangepast voor de 1024/512 verbinding en voorlopig zal er geen andere prijswijziging komen.
Mocht dit wel zo zijn voor klanten met een 8mbit verbinding dan zullen wij onze klanten hierover informeren.
[..]
Heb ze ook maar 'ns gemaild een paar weken terug of ze begonnen zijn met adsl2 e.d...
Een reactie hierop kreeg ik op 20 januari:

Dank u wel voor uw e-mail aan Demon.
Op dit moment zijn er geen plannen bekend m.b.t ADSL2+ en snellere verbindingen.
Zodra hier meer over bekend is zullen wij dit plaatsen op onze website.
Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd.

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
LinuX-TUX schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:29:
Sinds de update afgelopen week, heb ik continu last van router resets.
Ik begin me dus af te vragen of er dus een hardware update geweest is of niet.

Mijn situatie:
Moeilijk intrainen, als hij intraint, is het nog maar de vraag of hij het lang genoeg volhoud om een IP te ontvangen. Als hij een IP ontvangt, dan houdt hij het misschien nog 2 a 3 minuten vol en dan restart de router weer.

Nu dacht ik, dat ligt aan mijn lieve oude routertje (e-tech V2).
Dus heb ik het volgende gedaan:
1) Nieuwere firmware (met veel geklungel 3.40 erop gekregen, 3.46 lukt nog steeds niet echt, ook al staat daar in de changelog dat het disconnect problemen op kan lossen met BBned)
Dit heb ik al eens eerder willen verhelpen met 3.46, maar zoveel last had ik nooit van het probleem, en was het ook geen noodzaak om 3.46 erop te forceren. Hij raakte z'n ATM kwijt en kwam er binnen notime weer op. AUB niet reageren met: "je geeft hier zelf het antwoord op!" (lees verder)
2) Splitter er eens tussenuit gehaalt en knielend met een laptopje op m'n schoot bij het isra punt gezeten met de modem router. Nog steeds het probleem
3) Ik heb zitten staren naar het ADSL status pagina'tje, en wat me opviel, was dat het probleem zich voordeed op het moment dat de SNR margin beneden 1 kwam. Het was zelfs zo erg, dat het tot -5 uitsloeg! (zelfs zonder splitter!!!)

Na wat ge-GoT'erd te hebben, kwam ik tot de ontdekking dat het al vaker voorgekomen was en dat het over het algemeen aan de lijn ligt en niet aan de apparatuur die ik heb staan.

Wat kan ik hier nog meer aan doen om te controleren of het MISSCHIEN nog aan mij kan liggen ipv BBned/Demon? Dit is tot nu toe het meest irritante probleem wat ik met ADSL heb!

Ik heb al via demon support pages een incident gemeld, onder het kopje "ADSL - geen verbinding". Gelijk een mailtje gekregen, dat ik eerst het stappenplan moest volgen om het op te lossen. Helaas gaat dat niet voor mij op, omdat de verbinding het wel doet, maar niet naar behoren. (wat weer niet omschreven wordt in dat stappenplan)

Daarop gelijk weer een mailtje gestuurd, met de onderbouwing en de klacht + omschrijving.

Toch krijg ik het een beetje benauwd, in het andere topic is het nooit echt opgelost. Er zijn meerdere linesync testen geweest en heel wat heen en weer gestuurd, maar het mocht allemaal niet baten.

Ik hoop dat ze gewoon een klungelige fout hebben gemaakt tijdens de updates, voorheen kon ik makkelijk met 820Kb/s downloaden ... en nu mag ik blij wezen als ik een paar seconde 450 haal :(

PS: Nog meer mensen hier last van? Centrale Rotterdam-Holy.
Probeer eens een ander modem! Dat zou echt mijn aller eerste stap zijn als ik dit merk.

SNR zou zeker 3dB of hoger moeten blijven. Schommelend (meer dan 1 a 2dB) is niet juist. Bij een wide-open (8/1Mbit) verbinding is de SNR altijd minimaal omdat je lijn maximaal intrained. Zou je nu 512/256kbit hebben zou je SNR wel >30dB kunnen zijn.

Maar probeer eens een ander modem.
Crusader schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:02:
[...]

Dat is ook echt zo. Ik heb het aan den lijve ondervonden, er waren bij mij zowel een BBned en een KPN monteur. KPN ligt enorm dwars. Ik merkte ook een negatieve slechte sfeer tussen de monteurs onderling. Maar feit blijft dat KPN totaal niet meewerkt in dit soort situaties.
Kan ook de indruk zijn die achter gelaten wordt en net wie tesamen op zo'n onderzoek/afspraak zijn. Sommige mensen liggen elkaar beter dan andere en als er één van beide een beetje een rot-dag heeft kan dat de hele indruk verschuiven.

KPN beheert een koper netwerk wat geschikt is voor telefonie. Kan gebruikt worden voor data maar de haalbare resulaten (dus effectief de snelheid van DSL) kunnen niet worden gegarandeerd. Tuurlijk zullen ze niet gelijk roepen: "geen probleem, volgende week gaan we 500 meter kabel opnieuw ingraven".

[ Voor 14% gewijzigd door bjck op 29-01-2005 00:19 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crest
Afgelopen zaterdag een buurman geholpen met z'n adsl aansluiting bij Tiscali. Hij zit nu ook op het net.
Sinds donderdagavond heb ik nog meer connectieproblemen. Ik kan nu uren niet meer internetten. De verbinding is er 10 seconden op en weer 10 seconden af enz.
Ik vrees dat het overspraak is waar Demon machteloos tegenover staat. Daar ben ik dus mooi klaar mee. Maandag bellen ze nog naar BBned, maar ik heb niet veel hoop meer.
KPN werkt niet mee.
Ik geef Demon tot maandag de tijd om het op te lossen en anders zeg ik mijn abonnement op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 21:11

Crusader

Arc Nature

bjck schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 00:17:
Kan ook de indruk zijn die achter gelaten wordt en net wie tesamen op zo'n onderzoek/afspraak zijn. Sommige mensen liggen elkaar beter dan andere en als er één van beide een beetje een rot-dag heeft kan dat de hele indruk verschuiven.
Nee, in dit geval was superduidelijk dat KPN niet mee wilde werken.
Die monteur ging toestemming vragen aan z'n manager, wat dus later niet mocht.
Ik heb een zeer goede en duidelijke telefonische terugkoppeling gekregen van BBned (niet de monteur) en die zei ook dat KPN gewoon niet mee wil werken aan sommige zaken. Goed, KPN had het recht ook, omdat afspraken contractueel vastliggen. Maar KPN wijkt er ook geen millimeter vanaf. Geen klantvriendelijkheid. Daardoor heb ik nu mijn tweede aderpaar moeten gebruiken door een tweede KPN abo aan te vragen en daarop een nieuw ADSL abo aan te vragen (wat nog niet is opgeleverd). Probleem bij mij is namelijk dat ik op nog geen 1000 meter van de centrale zit en maximaal 4500 kbit/s train. KPN heeft de lijn doorgemeten en zegt dat die 100% schoon is. Daarom wilden ze niet eventjes het tweede aderpaar voor mijn aansluiting proberen, om te kijken of ik dan wel hoger intrain. Terwijl de monteur dus bij mij was en binnen 2 minuten bij de centrale was (en er die dag ook 2 keer is geweest).
Dan maar zo. Afwachten of ik straks als mijn TweakDSL abo wordt opgeleverd wel hoger intrain.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
bjck schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 00:17:
[...]

Probeer eens een ander modem! Dat zou echt mijn aller eerste stap zijn als ik dit merk.

SNR zou zeker 3dB of hoger moeten blijven. Schommelend (meer dan 1 a 2dB) is niet juist. Bij een wide-open (8/1Mbit) verbinding is de SNR altijd minimaal omdat je lijn maximaal intrained. Zou je nu 512/256kbit hebben zou je SNR wel >30dB kunnen zijn.

Maar probeer eens een ander modem.

[...]
Zie pas vandaag weer iemand met een modem, maar tot nu toe is het probleem even mysterieus vertrokken als dat het opkwam. (al hoewel, precies de dag na de upgrades, afgelopen woensdag) SNR fluctueerd nu tussen de 7.4 en 7.8, dus dat zit wel snor.

Vergeten te melden dat er ook een lichte ruis op de telefoonlijn was, merkte ik gistermiddag pas. Maar vanaf gisteravond doen ze beide het spontaan weer.

Erg vreemd allemaal, neem voor de zekerheid toch even dat modempje een weekje naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik heb zelf sinds het noodonderhoud in de nacht van 24 op 25 januari een gigantisch trage verbinding.
Surfen is dus zowat onmogelijk (duurt eeuwen voordat een pagina geladen is), downloaden gaat maar met een paar kb/sec, mail ophalen timed out, etc.

Mijn Copperjet 811 sync'd wel op 1M zoals het hoort, maar ik zag net dat hij vannacht alweer 3 disconnects heeft gehad.
Vraag me af wat er in vredesnaam gebeurt is bij Demon, heb het laatste half jaar (misschien iets meer of minder) geen enkel probleem gehad, ook niet bij onderhoudsacties.
Ik zal vanmiddag eens een duik nemen in de Copperjet, kijken of ik daar wijzer van word.
Anders is het hopen dat het probleem ineens verdwenen is na het grote onderhoud in de nacht van 1 op 2 februari.

(Kan deze post er amper door krijgen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook disconnects. Gemiddeld 20 (!!!)_ per uur. Ik krijg dan ook geen ip meer.
Mijn moden synct de ene keer op 8/1, dan op 4/1 en soms op 2/1 of lager?
Is idd sinds vorige week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:27:
Ik heb dus ook disconnects. Gemiddeld 20 (!!!)_ per uur. Ik krijg dan ook geen ip meer.
Mijn moden synct de ene keer op 8/1, dan op 4/1 en soms op 2/1 of lager?
Is idd sinds vorige week....
CJT810 met de snelheidslampjes? Dan zou ik eens een ander modem gaan testen om hem uit te sluiten als bron van de ellende. (mogelijk defect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjck schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:30:
[...]

CJT810 met de snelheidslampjes? Dan zou ik eens een ander modem gaan testen om hem uit te sluiten als bron van de ellende. (mogelijk defect).
Nee, zyxel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben dus niet de eenige met disconnects :P
nou demon u ziet ik was de eenige vertelde ze mij per telefoon
kan vertelle met een copperjet 810 er aan
loopt nu prima down was al goed ook met zyxel prestige 650R
up was toen max 65 a 70
nu met copperjet heb ik 100 up
in de afgelopen 48 uur 1 disconnect kijk het ff aan
als dit zo blijft prima maar de service van demon is vanaf 1-1-2005 gewoon 0,0
geworden spijtig maar ik heb demon anders mee gemaakt
beter gezegt had nooit geen klachten
toen ik vorg jaar m`n abo aan vroeg belde en binne 5 min iemand aan de foon
tegenwordig lijkt chello @home wanadoo wel 30 min wachten of erger
en dan een verhaal horen wat er op neer komt het moet echt aan uw spullen liggen
meneer bij ons kan er nooit wat fout gaat zo als wanadoo al 5 jaar tewerk gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
Mag ik je vragen iets meer aan interpunctie te doen? En iets minder op ENTER rammen zou ook helpen. ;) Het bericht is nu lastig te lezen, en dat is vervelend voor anderen die graag inhoudelijk willen reageren op de post. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb het een en ander een beetje snel doorgelezen :X 14# x 1000 berichten _/-\o_
Uiteraard begrijp ik de aangescherpte policy om onzin berichten e.d te voorkomen.
Naar mijn idee kan ik dit wel vragen.

Ik wil namelijk ADSL gaan nemen en kwam op DEMON terecht en heb intresse in de 2mbit abbo. Ik heb het eerlijk gezegd allemaal beetje vlug doorgelezen maar niet gevonden en misschien dat de kenners hier die de 14.000 berichten hebben gevolgd mij even kort kunnen vertellen waarom ik DEMON wel of niet moet nemen voor de 35 euries p/m.

Mijn belangrijke punten die ik wil weten:

- Hoe is de helpdesk ? snel ? kennis ?
- Hoelang duurt de gemiddelde aansluiting van de ADSL van DEMON ?
- Hoe is de stabiliteit van de connectie ?
- Newsserver snel en up-to-date ?
- Welke modem moet ik niet nemen ?

Hoop dat mij een en ander duidelijk wordt.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Helpdesk: De ene keer heb je binnen enkele minuten aan de lijn, en de andere keer moet je zo'n halfuurtje wachten. Wel fijn hoor zo'n 0800-nummer. ;) Lees mijn reacties die ik rond 10 januari 2005 heb gepost, dan weet je wel waarom ik het een toppie helpdesk vind. :)

Gemiddelde levertijd: http://tilbo.demon.nl/ staat in de openingspost. :X

De stabiliteit van de verbinding: tenzij je een pechvogel bent (<1% van de klanten denk ik :P ) is het toppie! :)

Nieuwsser: dit staat volgens mij ook netjes uitgelegd in de openingspost, maar vooruit. Demon heeft de nieuwsserver uitbesteed aan SuperNews, je hebt recht op 2 threads à 512 kbit/s ongeacht je abo (2-8mbit-klanten kunnen hun verbindingen dus niet maximaal benutten via SuperNews). De retentie e.d. staan allemaal netjes op de site van SuperNews.

Modem: de standaardmodem (Zyxel Prestige nogwat) is goed hoor. Wel een beetje jammer dat je je upstream daarmee niet maximaal kan benutten (max. 864 kbps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crest
Sinds donderdag is de verbinding van Demon superslecht. Vrijdagmiddag tussen 14 en 15 uur en vrijdag avond tussen 20 en 23 uur internet niet mogelijk. Verbinding zat er 10 seconden op en weer 10 seconden af. En dat ging zo uren door. Daarna weer 8 mbit.
Vandaag, zaterdag, tot 12 uur prima. Daarna tot 19 uur hetzelfde liedje. Toen tot 20 uur weer 8mbit. Daarna weer hopeloos. 10 seconden op en weer 10 seconden niks enz. Pas na 23.30 uur weer 8mbit en geen problemen meer.
Kennelijk is de lijn overbelast. Nu al 3 maanden problemen en de laatste weer is het bar en boos.
Zijn er nog meer mensen in Alkmaar zuid die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:39
sylvesterrr schreef op zondag 30 januari 2005 @ 00:15:Gemiddelde levertijd: http://tilbo.demon.nl/ staat in de openingspost. :X
Oh.....

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
tilbo.demon.nl is alweer een tijdje down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Oh, mijn fout. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey

ik heb net een aanvraag gedaan bij demon, van 1024-512 naar 2048-1024, maar ik heb er geen mailtje van gehad ofzo? klopt het dat je niets hoord, en als ik kijk bij status aanvraag zie ik hem er ook niet bij staan?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Kzyto schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 22:47:
Ik heb het een en ander een beetje snel doorgelezen :X 14# x 1000 berichten _/-\o_
Uiteraard begrijp ik de aangescherpte policy om onzin berichten e.d te voorkomen.
Naar mijn idee kan ik dit wel vragen.

Ik wil namelijk ADSL gaan nemen en kwam op DEMON terecht en heb intresse in de 2mbit abbo. Ik heb het eerlijk gezegd allemaal beetje vlug doorgelezen maar niet gevonden en misschien dat de kenners hier die de 14.000 berichten hebben gevolgd mij even kort kunnen vertellen waarom ik DEMON wel of niet moet nemen voor de 35 euries p/m.

Mijn belangrijke punten die ik wil weten:

- Hoe is de helpdesk ? snel ? kennis ?
- Hoelang duurt de gemiddelde aansluiting van de ADSL van DEMON ?
- Hoe is de stabiliteit van de connectie ?
- Newsserver snel en up-to-date ?

Hoop dat mij een en ander duidelijk wordt.
- Goed, ligt eraan; soms duurt het enkele minuten, soms een half uurtje. (ik heb meestal iemand binnen 3 tot 20 minuten aan de lijn); Ja, hebben verstand van zaken.

- Ligt eraan, tegenwoordig kan je al sneller switchen als je al ADSL hebt. Ik weet je huidige status niet. Vroegah, was het met een maandje aangesloten. (21 dagen, toen deed hij het hier)

- Heb het nu al bijna 3 jaar, heb 2 maandjes last gehad van een ping probleem, en het eerdere probleem van mij een paar posts terug, is met het noorderlicht vertrokken. Snap nog steeds niet waar het aan gelegen heeft, aangezien er van mijn kant nu niets veranderd is uiteindelijk. Ook heb ik geen emailtje gehad van de helpdesk met "sorry, iemand was met z'n p**t achter je draadje blijven hangen waardoor die half uit de rj12 hing" oid :? .

Al met al ben ik wel een tevreden gebruiker dus :Y)
- Nieuwsserver, heb ik persoonlijk op gegeven als het om binaries gaat. Is redelijk snel, ik lees het alleen nog maar voor info, niet meer voor de binaries. Binaries gaan toch veel sneller over BT })

- Die is lastig, wat wil je nemen? 8/1 Mbit? Wil je de volle 1Mbit up kunnen benutten? Dan is de bijgeleverde Zyxel niet toereikend, net zoals het vele andere prut op de markt. Deze trainen maximaal 864 up en 8064 down in. Voor de rest is de standaard Zyxel/Copperjet wel toereikend genoeg als je aan die up snelheid geen waarde hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Niet online

rvm

Kzyto schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 22:47:
Je krijgt enkel de keuze of je wel/niet een modem wilt, maar niet welk modem. Voor zover ik weet krijg je bij aansluiting via BabyXL 'altijd' een Zyxel modem en bij aansluiting via BBned 'altijd' een Copperjet 816-2P (die laatste heb ik net binnengekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Gister maar eens gekeken hoe het er allemaal voor stond in mijn Copperjet
Hij sync'd nu nog maar op 1024/32 (!!), dus de download is wel goed (word ook niet volledig gebruikt in sommige gevallen), maar de upload is gewoon helemaal waardeloos.
Hierdoor gaat mail ophalen dus moeizaam en af en toe gewoon niet, kun je bij surfen soms gewoon een leuk tijdje wachten totdat de pagina echt geladen word en is online gamen ook niet te doen.

Maar ff een mailtje gedaan naar Demon. Dat word een belletje als ik dinsdag nog geen reaktie heb gehad daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tweeke schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:05:
[...]

Alle vier al geprobeerd?
81.17.33.2 is een hele rappe iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

rvm schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:08:
[...]

Je krijgt enkel de keuze of je wel/niet een modem wilt, maar niet welk modem. Voor zover ik weet krijg je bij aansluiting via BabyXL 'altijd' een Zyxel modem en bij aansluiting via BBned 'altijd' een Copperjet 816-2P (die laatste heb ik net binnengekregen).
Ik heb bij bbned gewoon een zyxel gehad vorig jaar, dus het zegt niet zoveel

Ik probeerde trouwens gisteravond mijn abonnement op te zeggen en wilde dit in laten gaan op 28 februari omdat er dan in mijn ogen 1 maand voorbij is. Echter beweerd het programma van Demon van niet. Wanneer ik hier 1 maart in vul zal het wel kloppen denk ik, weet iemand of dat ik dan voor de maand maart alsnog door moet betalen? Want dan heeft het natuurlijk erg weinig zin om er 1 maart van te maken :(

De reden waarom ik ermee stop is dat ik de laatste tijd teveel moet klagen over demon, ik ben gewoon niet meer tevreden over de snelheid samen met af en toe het wegvallen van de verbinding. Er was maar 1 reden waarom ik vorig jaar bij casema weg ging en dat was de prijs/snelheid verhouding die ze met hun 10mbit nu weer ruimschoots verbeterd hebben dus ik ga het daar maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:48:
ey

ik heb net een aanvraag gedaan bij demon, van 1024-512 naar 2048-1024, maar ik heb er geen mailtje van gehad ofzo? klopt het dat je niets hoord, en als ik kijk bij status aanvraag zie ik hem er ook niet bij staan?

mvg
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Niet online

rvm

aapelite schreef op zondag 30 januari 2005 @ 15:18:
Ik heb bij bbned gewoon een zyxel gehad vorig jaar, dus het zegt niet zoveel
Andersom lijkt dat wel te gelden. Als je een Copperjet 816-2P ontvangt, dan loopt je aansluiting via BBned. Logisch ook, want op het modem staat 'powered by BBned' gedrukt:
http://www.demon.nl/support/dslexpress/copperjet816.html
Ik probeerde trouwens gisteravond mijn abonnement op te zeggen en wilde dit in laten gaan op 28 februari omdat er dan in mijn ogen 1 maand voorbij is. Echter beweerd het programma van Demon van niet. Wanneer ik hier 1 maart in vul zal het wel kloppen denk ik, weet iemand of dat ik dan voor de maand maart alsnog door moet betalen?
Je betaalt enkel voor de dagen dat je aangesloten bent geweest, ook al zeg je halverwege een maand (gerekend vanaf de aansluitdatum) op. Wegens verhuizing (want inmiddels weer opnieuw aangevraagd) heb ik afgelopen December m'n abonnement opgezegd. De laatste afrekening was niet de gebruikelijke 55 euro, maar slechts ongeveer 16 euro, wat overeenkwam met het aantal dagen dat ik die maand nog aangesloten was. Dat systeem werkt erg flexibel. In tegenstelling tot veel andere providers hoef je niet op te zeggen per de 1e van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

rvm schreef op zondag 30 januari 2005 @ 15:31:
[...]

Andersom lijkt dat wel te gelden. Als je een Copperjet 816-2P ontvangt, dan loopt je aansluiting via BBned. Logisch ook, want op het modem staat 'powered by BBned' gedrukt:
http://www.demon.nl/support/dslexpress/copperjet816.html

[...]

Je betaalt enkel voor de dagen dat je aangesloten bent geweest, ook al zeg je halverwege een maand (gerekend vanaf de aansluitdatum) op. Wegens verhuizing (want inmiddels weer opnieuw aangevraagd) heb ik afgelopen December m'n abonnement opgezegd. De laatste afrekening was niet de gebruikelijke 55 euro, maar slechts ongeveer 16 euro, wat overeenkwam met het aantal dagen dat ik die maand nog aangesloten was. Dat systeem werkt erg flexibel. In tegenstelling tot veel andere providers hoef je niet op te zeggen per de 1e van de maand.
Ok dan, dat hebben ze dan goed geregeld :) Bedankt. Wat dat betreft is Demon opzich volgens mij niet zozeer de boosdoener bij mij, maar eerder BBned. Ik heb namelijk een redelijke tijd gewoon de beloofde snelheden gehaald, maar steeds na onderoud van BBned werd het er niet beter op. Wie weet kom ik over een jaartje gewoon weer terug :)

______

Demon DSL Express opzegging

Fout bij opslaan ordergegevens

Er is een fout opgetreden met het wegschrijven van uw ordergegevens.

_______

hmm, handig

[ Voor 8% gewijzigd door aapelite op 30-01-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
LinuX-TUX schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:03:
[...]

- Die is lastig, wat wil je nemen? 8/1 Mbit? Wil je de volle 1Mbit up kunnen benutten? Dan is de bijgeleverde Zyxel niet toereikend, net zoals het vele andere prut op de markt. Deze trainen maximaal 864 up en 8064 down in. Voor de rest is de standaard Zyxel/Copperjet wel toereikend genoeg als je aan die up snelheid geen waarde hecht.
Dat is deels waar een deels volledige onzin.

Elk modem kan officieel maar 864kbit aan upload volgens de standaard op annexA (PSTN). Elk type modem kan buiten de standaard nog iets hoger vaakt tot maximaal 1024kbit. Afhankelijk van de combinatie van jou type modem en de type modem in de centrale kan iets hoger of lager gehaald worden.

Nu gebruiken BaByXL & BBned twee verschillende type DSLAM's (modems zegmaar) in de centrale beide dus je kan het niet zo zwart/wit zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mailtje krijg je pas na een aantal dagen (bij mij pas na een week).. Bij 'bekijk de status van uw aanvraag' als je inlogt staat er idd niks over. Nog even geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 18:17:
[...]

mailtje krijg je pas na een aantal dagen (bij mij pas na een week).. Bij 'bekijk de status van uw aanvraag' als je inlogt staat er idd niks over. Nog even geduld dus :)
ok dankje:D

ik kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 18:22:
[...]

ok dankje:D

ik kan niet wachten :9~
Ik ook niet, ik hoop eigenlijk dat ze de upgrades allemaal op 1 februari doen zodat de nieuwe maand gewoon helemaal de nieuwe snelheid heeft. Zou wel zo lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
Weet iemand of de huidige prijzen voor 1024/512 en 2048/1024 ook definitief worden tussen 1 febr. en 1 apr? Ik wil namelijk wel overstappen op Demon, maar ik wil even weten of ik voor of na 1 febr. een abonnement moet nemen.

En hoe zit dat met de upgrade van 512/256 naar 1024/512 waarvan melding gemaakt werd dat die plaats zou gaan vinden per april? was dat een typefout van Fokzine?
Bij het actie-1024/512 abo staan de prijzen een heel jaar vast op 29 euro, maar als je ondertussen ook 1024/512 kunt krijgen voor 19,95, dan is dat fijner natuurlijk...

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikH schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:24:
[...]

Ik ook niet, ik hoop eigenlijk dat ze de upgrades allemaal op 1 februari doen zodat de nieuwe maand gewoon helemaal de nieuwe snelheid heeft. Zou wel zo lekker zijn.
jah ik hoop het ook, maar ik denk neit dat het gebeurt of wel?

het gebeurt in ieder geval binnen 2 weken... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ja pcies, en die 2 weken zijn na deze week echt wel voorbij gelukkig. Zoiezo doen ze upgrades altijd in de eerste week van de maand had ik ergens gelezen, dus komt vast wel goed :)

[ Voor 3% gewijzigd door spokje op 30-01-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

spokje schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:15:
Ja pcies, en die 2 weken zijn na deze week echt wel voorbij gelukkig. Zoiezo doen ze upgrades altijd in de eerste week van de maand had ik ergens gelezen, dus komt vast wel goed :)
Dat zou mooi zijn, ik verheug me na een jaar 512/256 toch echt weer op een wat leukere snelheid (lees 2048/1024 :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Laatst online: 01-09 19:05
Helaas heb ook ik de laatste tijd last van disconnecties van 1 a 10 minuten. Met tracert naar bijv. www.demon.nl krijg ik dns not available(of iets in die trant) en naar een ip-adres krijg ik netjes sterretjes en mooie timeouts. En alles wat met internet te maken heeft (surfen, emule, msn etc) valt stil. Kabels los halen, rebooten vd modem of pc etc help niks en het dsl lampje lijkt ook nog netjes te branden. Na een paar minuten komt alles dan weer terug en loopt het weer normaal.

Nu wil ik graag wat meer info tijdens dit soort situaties, zijn het problemen met dhcp of dns etc. In mijn huidige gebridge zyxel adsl modem zie ik in mijn error log niets bijzonders staan. En ik wil dan ook graag mijn unix syslog uitlezen. Is dit echter mogelijk met een gebridge modem? Ik heb al mijn syslog setting aangezet en het laten sturen naar mijn eigen ip waar kiwi syslog deamon luistert maar die lijkt niks te ontvangen.

Kortom kan ik met mijn bridged modem een syslog uitlezen? Of zijn er andere manieren om meer info te verkregen tijdens disconnecties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets anders over Demon. Ik heb in andere topics lopen spitten over de vraag of je a)in de praktijk en b) officieel een KPN-abonnement nodig hebt voor een demon-aansluiting.

Het antwoord: wel bij de aansluiting van de adsl-lijn, maar daarna kun je je kpn-abonnement lekker opzeggen.

Demon zegt erover het volgende:
# Kan ik mijn KPN abonnement opzeggen nadat mijn DSL verbinding is opgeleverd?

Dit raden wij af. DSL Business Express wordt met linesharing geleverd. Onze DSL partner betaalt aan KPN om de lijn te mogen 'delen'. Als u het KPN contract op de lijn opzegt berekent KPN hogere kosten aan onze DSL partner voor het gebruik van de lijn. Deze extra kosten ter hoogte van Euro 9,40 (inclusief BTW) per maand zullen via Demon aan u worden doorberekend. Indien u weinig gebruik maakt van de telefoonlijn voor normale telefonie kunt u wel voor de abonnementsvorm Belbudget kiezen.
En dan nu het mooie van het verhaal: ik heb al een halfjaar geleden mijn KPN-abonnement opgezegd, maar ik betaal helemaal geen 9,40 extra. Tja, als kpn aan bbned en bbned aan demon en demon aan mij die 9,40 extra kosten moet doorsluizen, gaat dat misschien niet zo makkelijk.

Dus, ik zou zeggen: als je je vaste telefoon toch niet gebruikt, kun je het allicht proberen. die 9,40 is ongeveer hetzeflde als een belbudget, dus je hebt óf dezelfde kosten maar 1 rekening minder, óf je hebt net als ik mazzel en je betaalt die kpn-kosten niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic, maar interessant: kijk eens wat je in Engeland (waar demon relatief groter is) krijgt: snelste abbo is 1024/250 voor 30 pond (45 euro ofzo)... Maar kijk eens bij de britse Wanadoo: alles 1 mbps downstream met gratis datalimiet variërend van 2 GB ("Perfect for most people") tot 30 GB ("For demanding Internet users"). Heb even verder gekeken: overal 500 of 1000 down, 25 of 35 pond. Dan zijn we in Nederland toch een stuk verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Van disconnects of wat ook heb ik gelukkig nog geen last gehad, wel zijn de dns servers wat instabiel volgens mij.

Hebben meer mensen last van 't feit dat de demon newsservers (supernews dacht ik) echt
onwijs incompleet zijn de laatste tijd ?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wazzzzzzzup my negro's !!!!! :D

binnenkort me @ 2mbit / 1mbit !!! _/-\o_

OwNaGe ! :D

Van 1024/512 ( 39 uuro ) naar 2048/1024 ( 35 uuro )

whahahahaha :*)

En het draait hier nog steeds als een tierelier ! (8>

De newsserver vind ik nog steeds goed compleet .... ik heb er geen problemen mee ...

Ik had vanmorgen Demon even gebeld ... en nog even nagevraagd of die 35 uuro niet alleen voor de eerste week was ...

Toen bevestigden ze mij ook dat het de standaard prijs per maand wordt. :D

Wel vertelde ze mij ... dat het heel goed zou kunnen dat na 1 februari de prijzen van het 2mbit abbonement weer teruggaan naar 55 uuro.

Daarom heb ik voor de zekerheid maar voor 1 februari geupgrade...

Ook staat dat op de website www.dslexpress.nl.

Verder heb ik ook gevraagd of ze in april nog met snelheidsverhogingen kwamen...

En daar had hij wel wat over gehoord.

Ook heb ik nagevraagd over de upload van 1024 ... dat die niet gehaald kon worden omdat die modems niet sneller kunnen dan 832 kbits standaard.

Maar hij wist niet of daar nog wat aan gedaan werd ...

Maargoed binnenkort ... 2048/1024 :D

_/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Dat die prijzen van 2MBit teruggaan lijkt mij niet, er schijnt immers een 4/1MBit abbo aan te komen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:04:
Wel vertelde ze mij ... dat het heel goed zou kunnen dat na 1 februari de prijzen van het 2mbit abbonement weer teruggaan naar 55 uuro.
Lijkt mij sterk. Demon introduceert 4/1mbit voor € 55,- ;)

/edit: te laat

[ Voor 3% gewijzigd door Mawlana op 31-01-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan nog, 8 van de 12 maanden zijn er acties op die demon dsl website dus zo'n probleem zal het ook niet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:51
Grmbl :(
Laat ik nou net met een 1024/512 abbo zitten en een ISDN lijn (van de zaak) die opgeheven is. Geluukig werkt het nog :) en hoewel ik natuurlijk tevereden ben met de nieuwe prijs van 29 pleuries had ik in mijn geval de voorkeur gegeven aan verdubbeling van de snelheid :p
Voor het aanvragen van een upgrade heb je natuurlijk een werkend telefoon nummer nodig, is het niet?

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goof. schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:39:
Grmbl :(
Laat ik nou net met een 1024/512 abbo zitten en een ISDN lijn (van de zaak) die opgeheven is. Geluukig werkt het nog :) en hoewel ik natuurlijk tevereden ben met de nieuwe prijs van 29 pleuries had ik in mijn geval de voorkeur gegeven aan verdubbeling van de snelheid :p
Voor het aanvragen van een upgrade heb je natuurlijk een werkend telefoon nummer nodig, is het niet?
Nou, mijn upgrade is in elk geval goed aangekomen. Of hij wordt doorgevoerd is nog even de vraag, maar ik heb dus ook geen kpn-abonnement. Ik denk dat het wel lukt :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk bij het posten van een reply even aan de aangescherpte policy die geldt in dit topic!