Die centrale misschien maar eens gaan overvallenSyS_ErroR schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:05:
aapelite, ik woon inderdaad in de ijpelaar (duurstedestraat) De centrale staat inderdaad in de croystraat..
De centrale heeft gewoon 3 vakjes, KPN, BBNED, BaByXL....
Ben vorig jaar April bij Wanadoo Cable weggegaan ivm disconnects (zomaar midden op de dag ineens een uur zonder Internet.. en dat soort ongein) en een static IP.. (2 websites, gameserver, FTP server) Moet zeggen dat Wanadoo toch niet zo slecht was..
edit:
typo
Hmmz..... t wordt steeds slechter, heb net even een traceroute + ping naar jou gedaan aapelite... een gemiddelde ping van 63ms naar jouw hostname......
Lang leve Demon...

Iig begin ik idd ook meer zin te krijgen in kabel, want ookal is ADSL nu wel stabiel, de afgelopen maanden heb ik soms toch een week lang een verbinding die sporadisch een paar minuten uitvalt maar die weer opkomt naar router uit/aan zetten, waarna het weer een half uur goed werkt en daarna weer wegvalt. Bij casema had je tenminste een dag geen inet maar kon je toch weer opstaan met het vertrouwen dat het dan wel weer terug was.
Zoals ik al zei wacht ik het nog even af wat Demon doet met mijn 65 euro abbonement en wat de snelheid doet, mijn ping is rond de 20ms, ook vrij hoog maar nog wel acceptabel.