Ervaringen Demon DSL-Express #15

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.980 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 16:43

aapelite

Do the kirby!

SyS_ErroR schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:05:
aapelite, ik woon inderdaad in de ijpelaar (duurstedestraat :P) De centrale staat inderdaad in de croystraat..

De centrale heeft gewoon 3 vakjes, KPN, BBNED, BaByXL....
Ben vorig jaar April bij Wanadoo Cable weggegaan ivm disconnects (zomaar midden op de dag ineens een uur zonder Internet.. en dat soort ongein) en een static IP.. (2 websites, gameserver, FTP server :P) Moet zeggen dat Wanadoo toch niet zo slecht was.. :(

edit:
typo

Hmmz..... t wordt steeds slechter, heb net even een traceroute + ping naar jou gedaan aapelite... een gemiddelde ping van 63ms naar jouw hostname.... :(..

Lang leve Demon... :r
Die centrale misschien maar eens gaan overvallen :X Kijken wat ze allemaal doen met onze verbindingen. :D (zit trouwes in de haamstedestraat)

Iig begin ik idd ook meer zin te krijgen in kabel, want ookal is ADSL nu wel stabiel, de afgelopen maanden heb ik soms toch een week lang een verbinding die sporadisch een paar minuten uitvalt maar die weer opkomt naar router uit/aan zetten, waarna het weer een half uur goed werkt en daarna weer wegvalt. Bij casema had je tenminste een dag geen inet maar kon je toch weer opstaan met het vertrouwen dat het dan wel weer terug was.
Zoals ik al zei wacht ik het nog even af wat Demon doet met mijn 65 euro abbonement en wat de snelheid doet, mijn ping is rond de 20ms, ook vrij hoog maar nog wel acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:03
Hmmz... haamstedestraat, dan zie ik jouw huis hier ongeveer vanuit mn slaapkamer-raam :P... Grappig, :)

Verder niet zo klagen over een ping van 20ms, daar zou ik atm een moord voor doen :)...
Ik vind nogwel het ergste dat Demon zo on-klantvriendelijk handelt.. Ze hebben niet door dat ze aan ons verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik heb een vraag i.v.m upgrade van 1024/512 naar 2048/1024 abo!

Ik zit nu aan het einde van mijn 1 jarig contract. Als ik nu upgrade, wordt dat omgezet naar een nieuw jaarcontact??

Want ik zou graag die vrijheid willen houden om eventueel over te kunnen stappen! Ik ben trouwens wel tevreden met demon service!!
Heb demon nog niet over gebeld, mischien dat iemand dezelfde vraag heeft gesteld... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 01:53:
hoi,

Ik heb een vraag i.v.m upgrade van 1024/512 naar 2048/1024 abo!

Ik zit nu aan het einde van mijn 1 jarig contract. Als ik nu upgrade, wordt dat omgezet naar een nieuw jaarcontact??
Nee. Blijft gewoon een doorlopend contract met voor jou een opzegtermijn van een maand. Je hoeft dus niet een jaar te wachten als je weg wilt.
Zoiets kun je overigens ook vinden in de algemene voorwaarden op de demon-site. Iets voor de volgende keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Het gaat er op lijken dat de 2048-->2048 upgrade niet gaat werken >:)

Denk dat ik dan maar ff ga down,- en weer upgraden maar hier ff een vraag over, is er al iemand die hierover een bevestiging heeft gehad, van de upgrade na een downgrade dus?

En moet je downgraden en dan meteen weer upgraden of moet je eerst wachten op een bevestiging van de downgrade oid?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zie net dat Demon een actie gestart is waarbij het 2048/1024 abbo verlaagt is naar 35 euro per maand. Gaat dit tarief ook gelden voor bestaande abbonnees die nu 55 euro per maand betalen? Ik zit al over m'n jaarcontract heen en wel best 20 euro per maand minder betalen.

Ik zal ze eens mailen... Ik hoef toch zeker niet op te zeggen en dan weer aan te vragen?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

ari3, als ik jou was zal ik de laatste paar pagina's eerst eens lezen voordat je iets roept :)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Wanneer wordt de openingpost aangepast met de nieuwe tarieven?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 11:55
ik heb 14 januari de upgrade aangevraagd.. maar niet niets gehoord. Is het normaal dat het zo lang duurt voor ik iets hoor, of kan ik beter nogmaals de aanvraag doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlubberZwijn schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:17:
ik heb 14 januari de upgrade aangevraagd.. maar niet niets gehoord. Is het normaal dat het zo lang duurt voor ik iets hoor, of kan ik beter nogmaals de aanvraag doen?
Ik zou 'm nogmaals doen, want de meeste mensen kregen precies tegelijk een mailtje met de tekst dat de aanvraag goed was ontvangen. Had je je ordernummer er wel bij vermeld?
Het slimste is denk ik om de klantenservice even te bellen (het sales-nummer op www.demon.nl, heeft ook niet zo'n lange wachttijd), kun je het ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

BlubberZwijn schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:17:
Kan even duren, en je krijgt geen bevestiging o.i.d.. Alleen als de upgrade geplanned is hoor je per wanneer je overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Largow schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:42:
[...]

Kan even duren, en je krijgt geen bevestiging o.i.d.. Alleen als de upgrade geplanned is hoor je per wanneer je overgaat.
ja maar stel dat het niet goed is doorgekomen, en de actie is beëindigd.. dan zou ik geen recht meer hebben op deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largow schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:42:
Anders geef je even foute informatie.... |:(

de meeste mensen kregen 21 januari om 14:00 een uurtje met de bevestiging dat de order was ontvangen, en dat die 'zo snel mogelijk' zou worden uitgevoerd. Daarvóór waren er een paar snelle vogels die geen bevestiging hadden ontvangen maar pas een mailtje op het moment dat ze de verhoging kregen. Bij mij is de verhoging nog niet doorgevoerd.
Hoe dan ook, je krijgt wel degelijk een bevestiging, nog voordat de datum van de upgrade daadwerkelijk bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlubberZwijn schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:43:
[...]
ja maar stel dat het niet goed is doorgekomen, en de actie is beëindigd.. dan zou ik geen recht meer hebben op deze actie?
Ik zeg toch, bel de klantenservice sales dan. En wat dacht je zelf, dat de prijzen volgende week weer omhoog gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:48:
[...]

Anders geef je even foute informatie.... |:(

de meeste mensen kregen 21 januari om 14:00 een uurtje met de bevestiging dat de order was ontvangen, en dat die 'zo snel mogelijk' zou worden uitgevoerd. Daarvóór waren er een paar snelle vogels die geen bevestiging hadden ontvangen maar pas een mailtje op het moment dat ze de verhoging kregen. Bij mij is de verhoging nog niet doorgevoerd.
Hoe dan ook, je krijgt wel degelijk een bevestiging, nog voordat de datum van de upgrade daadwerkelijk bekend is.
Ok, wist ik niet.
Wel een beetje vaag dat de "meeste mensen" een bericht kregen.
iig: ik het op 12 jan aangevraagd en kreeg geen bevestiging.

Nabellen en vragen of de order is binnengekomen lijkt me het beste....
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:49:
[...]

Ik zeg toch, bel de klantenservice sales dan. En wat dacht je zelf, dat de prijzen volgende week weer omhoog gaan :?
inderdaad. Beetje vriendelijker ?? :)

[ Voor 31% gewijzigd door Largo op 24-01-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Largow schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:50:
[...]

Ok, wist ik niet.
Wel een beetje vaag dat de "meeste mensen" een bericht kregen.
iig: ik het op 12 jan aangevraagd en kreeg geen bevestiging.

Nabellen en vragen of de order is binnengekomen lijkt me het beste....

[...]

inderdaad. Beetje vriendelijker ?? :)
Inderdaad, even nabellen, heb ik ook gedaan, toen bleek dat mijn upgrade aanvraag niet goed was door gekomen, opnieuw aangevraagd en ik kreeg het mailtje dat de upgrade correct was aangevraagd en zo spoedig mogelijk verwerkt zou worden.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Nou om aan alle speculaties een eind te maken (over de huidige 2/1 abonees), heb ik zonet met Demon gebeld hierover. (had binnen 1 minuut iemand aan de lijn)
Zij wist precies wat ik bedoelde en kon helaas niets met zekerheid zeggen over wanneer wij als huidige 2/1 abonees de nieuwe prijs gingen betalen.
Toen ik aangaf graag zekerheid te hebben, omdat ik anders zou gaan downgraden en weer upgraden en dat dat toch een beetje onnodig veel administratieve rompslomp met zich mee zou brengen, heeft ze mijn vraag en gegevens genoteerd en ik zal snel worden teruggebeld hierover. (letterlijke woorden waren "kan over 3 minuten, maar ook over 5 uur, of morgen zijn")

Dus ik hoop hier over 3 minuten, of over 5 uur, of morgen uitsluitsel te kunnen geven over wanneer de vaste abonees minder gaan betalen (of dat je beter kunt down- en upgraden :) )

Dus nu niet allemaal Demon gaan bellen, want dan duurt het langer voordat ik teruggebeld ben :)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
ik word erover teruggebeld.. waarschijnlijk morgen pas.. nouja we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als nieuwe klant van Demon zit ik te wachten op een bevestiging dat mijn BB-nedlijn gereed is.Ik heb alle verbindingen al gemaakt.
Mijn vraag is.Hoort het ADSL-lampje oranje of groen te branden op mijn Copperjet 816?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:40:
Als nieuwe klant van Demon zit ik te wachten op een bevestiging dat mijn BB-nedlijn gereed is.Ik heb alle verbindingen al gemaakt.
Mijn vraag is.Hoort het ADSL-lampje oranje of groen te branden op mijn Copperjet 816?
Klik hier voor de handleiding, daar staat het zeker weten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat niet in de gebruiks-aanwijzing,die heb ik voor mijn neus liggen.Men heeft het wel over een lampje,maar of het groen of oranje moet zijn staat er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat denken jullie ...

gaat na deze prijs verlaging van het 2048/1024 pakket ook mijn 8192/1024 abo van 65 euro met 20 euro omlaag ? want daar vind ik niets over... :O :Z

Hanzell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:09:
Het staat niet in de gebruiks-aanwijzing,die heb ik voor mijn neus liggen.Men heeft het wel over een lampje,maar of het groen of oranje moet zijn staat er niet bij.
De handleiding maakt slechts onderscheid tussen het probleem "dsl-lampje brandt niet" en het probleem "geen verbinding, dsl-lampje brandt wel".

Dat lampje is bljikbaar aan of uit. Als een andere kleur iets zou betekenen, had het er wel bijgestaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Laatst online: 04:33
Ondervinden jullie ook problemen met de mail? :?

Er lijkt helemaal niks binnen te komen.

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
ik heb dus 2x een downgrade aangevraagd, (1x met klantnummer, 1x met ordernummer) en ik heb ook 2 verschillende e-mail adressen ingevult, maar ik heb op beide adressen nog geen bevestiging gekregen...

(ik ben de downgrade afgelopen vrijdag aangevraagd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit een downgrade voor het snelste pakket naar het 34.50 pakket?

maar weet je dan al dat ze het bedrag van het 65 euro pakket niet gaan verlagen?
zou een beetje raar zijn zo een groot verschil tussen de 2 duurste pakketten

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:50:
is dit een downgrade voor het snelste pakket naar het 34.50 pakket?

maar weet je dan al dat ze het bedrag van het 65 euro pakket niet gaan verlagen?
zou een beetje raar zijn zo een groot verschil tussen de 2 duurste pakketten
Prijswijzigingen/snelheidverhogingen zijn bij ons niet bekend. Op het moment dat er sprake is van een prijswijziging ontvangt u een bericht per e-mail of u kunt het nalezen op www.dslexpress.nl.

Met vriendelijke groet,
--
Sasja S.....

Dit ontving ik recentelijk toen ik dezelfde vraag stelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Mij dunkt dat de prijsverlaging per 1 februari moet ingaan voor alle bestaande abbonnees. Indien ze dit niet doen is het toch gunstiger om nu op te zeggen en gewoon een nieuw abbo te nemen tegen de lagere prijs? Je krijgt dan immers wel die 35 euro/mnd en een gratis modem waar je vast nog wel 15 euro voor vangt op eBay...

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

ari3 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:10:
Mij dunkt dat de prijsverlaging per 1 februari moet ingaan voor alle bestaande abbonnees. Indien ze dit niet doen is het toch gunstiger om nu op te zeggen en gewoon een nieuw abbo te nemen tegen de lagere prijs? Je krijgt dan immers wel die 35 euro/mnd en een gratis modem waar je vast nog wel 15 euro voor vangt op eBay...
Als jij dan ook bereidt bent om 6 tot 10 weken zonder internet te zitten wel ja. Anders niet.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 12:25

Chief_B

Wat een eikels zeg ... krijg ik om 17.15 een mailtje dat vannacht mijn verbinding eruit ligt onder het mom van het welbekende "onderhoud essentieel is voor de continuiteit van de dienstverlening" pff ik ben ze echt zat !!!

7 feb wordt ik afgesloten en ga ik naar Quicknet, heb 2 jaar naar redelijke tevredenheid Demon gehad maar het gaat nu echt berg afwaarts. Jammer hoor.

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
OK, ik ben zojuist gebeld door een medewerker van Demon.

Hij kon geen zekerheid geven wanneer en of de huidige 2/1 abonees over zouden gaan naar het goedkopere tarief.
Uiteraard werd dat wel bij hun in de wandelgangen genoemd, evenals de maand april, maar een toezegging daarover kon hij gewoonweg niet geven.
Het enige waarover hij wel uitsluitsel kon geven was dat downgraden en upgraden de enige zekere oplossing was voor mij, om het lagere tarief te kunnen krijgen.
Pas nadat ik ook werkelijk een lagere snelheid zou hebben, kon ik een upgrade aanvragen, oftewel ik zit dan een paar weken op de lagere snelheid.

Vanwege de grote drukte wat betreft abonementswijzigingen is de normale omzettingstermijn van 2 weken niet reeel. Waarschijnlijk zal er tussen de aanvraag en het omzetten ongeveer 3 week zitten.
Het is dus niet waarschijnlijk dat een downgrade op dit moment ook doorgevoerd is voor de dubbele incasso.
Kortom zelfs al zou je nu downgraden, dan nog zit je over een ruime week alsnog met 110 euro incasso, tenzij je de mazzel hebt dat je in de laatste week van de maand de incasso hebt. (dan is dr dus kans op, geen zekerheid)

Ikzelf heb zonet besloten om in elk geval tot april dit 2/1 abonement te behouden.
Als ze dan nog niet de prijzen verlaagd hebben, kijken we dan nog eens een keer.
Ik heb namelijk nogal wat negatieve ervaringen met bedrijven en administratieve fouten, dus ik weet van mezelf dat wanneer ik ik een dergelijke drukke periode ga up- en downgraden, dat het wel ergens mis moet gaan.... maar goed dat is dus mijn persoonlijke vrees.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Chief_B schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:14:
Wat een eikels zeg ... krijg ik om 17.15 een mailtje dat vannacht mijn verbinding eruit ligt onder het mom van het welbekende "onderhoud essentieel is voor de continuiteit van de dienstverlening" pff ik ben ze echt zat !!!
[...]
Dit is het betreffende mailtje:
Onderwerp: Noodonderhoud 25-01-2005 - Emergency maintenance 25-01-2005

[English translation below]
Geachte klant,
In de nacht van 24 op 25 januari aanstaande zal er onderhoud verricht
worden aan centrale apparatuur in het netwerk.
De werkzaamheden zijn gepland tussen 00:01 en 04:00 uur CET. Gedurende
deze periode zal uw Demon verbinding een of meerdere keren, korte tijd,
onbeschikbaar zijn.
Na afloop van deze werkzaamheden zal uw verbinding vanzelf weer opkomen.
Mocht dat niet het geval zijn dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk
contact op te nemen met de afdeling Support op het (gratis) nummer:
0800-3366668.
Wij verzekeren u dat dit onderhoud essentieel is voor de continuiteit
van de dienstverlening.
Ik moet zeggen, dat alle voorgaande onderhoudsbeurten vaak verder van te voren aangekondigd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 02:35
TD-er schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:49:
[...]

Dit is het betreffende mailtje:

[...]

Ik moet zeggen, dat alle voorgaande onderhoudsbeurten vaak verder van te voren aangekondigd zijn.
Het is dan ook een noodonderhoud. Waarschijnlijk staat er iets op het punt om kapot te gaan.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

[Het is dan ook een noodonderhoud. Waarschijnlijk staat er iets op het punt om kapot te gaan.
Hoezo noodonderhoud ? Dat lees ik nergens ...

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 02:35
Chief_B schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:02:
[...]

Hoezo noodonderhoud ? Dat lees ik nergens ...
Onderwerp: Noodonderhoud 25-01-2005 - Emergency maintenance 25-01-2005

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B

Chief_B

lol sorry ...

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Hier is tijdens dat nood-onderhoud niet eens de verbinding gereset geweest.
code:
1
2
3
4
5
                     Menu 24.1 - System Maintenance - Status           07:50:53
                                                             Tue. Jan. 25, 2005

Node-Lnk Status      TxPkts      RxPkts      Errors  Tx B/s  Rx B/s     Up Time
 1-ENET  Up        39490548    39160423           0   11613    9316   728:34:33

Dus volgens mij viel het allemaal wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:12
Zal wel in bepaalde gebieden zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:04
Hier wel een hele korte reset, heb 10 minuten niet kunnen internetten om 0:40 ongeveer.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
TD-er schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 07:51:
Hier is tijdens dat nood-onderhoud niet eens de verbinding gereset geweest.
code:
1
2
3
4
5
                     Menu 24.1 - System Maintenance - Status           07:50:53
                                                             Tue. Jan. 25, 2005

Node-Lnk Status      TxPkts      RxPkts      Errors  Tx B/s  Rx B/s     Up Time
 1-ENET  Up        39490548    39160423           0   11613    9316   728:34:33

Dus volgens mij viel het allemaal wel mee :)
Hoeft toch niet perse de verbinding te zijn tussen jou modem en de betreffende DSLAM waarop jij bent aangesloten in die centrale? Kan ook elders in het netwerk onderhoud zijn geweest wat een misschien wel mogelijke onderbreking kon geven.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnc
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

fnc

Eindelijk duidelijkheid van demon voor de bestaande 2/1 klanten. Daarnet een mailtje over gehad. De snelheid gaat in april omhoog naar 4/1 voor hetzelfde bedrag per maand. Of je kan er voor kiezen de huidige snelheid van 2/1 te behouden en dat gaan de prijs omlaag naar 34,50. Ik ga denk ik voor de laatste optie kiezen. Upgraden kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fnc schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:56:
Eindelijk duidelijkheid van demon voor de bestaande 2/1 klanten. Daarnet een mailtje over gehad. De snelheid gaat in april omhoog naar 4/1 voor hetzelfde bedrag per maand. Of je kan er voor kiezen de huidige snelheid van 2/1 te behouden en dat gaan de prijs omlaag naar 34,50. Ik ga denk ik voor de laatste optie kiezen. Upgraden kan altijd nog.
En die downgrade gaat je weer geld kosten zeker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:59:
[...]

En die downgrade gaat je weer geld kosten zeker :(
Lees gewoon je mail voor mocht je die gehad hebben:
Geachte klant,

Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat de snelheid
van uw Demon DSL Express verbinding zal worden verhoogd. Daarbij
blijft uw huidige maandtarief gelden.

Huidige snelheid Nieuwe snelheid Prijs per maand
2048 / 1024 4096 / 1024 EUR 55

De upgrade zal worden uitgevoerd in de maand april van 2005.

"Indien u geen gebruik wenst te maken van de snelheidsverhoging van uw
account, dan bieden wij u de mogelijkheid om te kiezen voor een
prijsaanpassing van uw huidige account naar het nieuwe tarief van
EUR 34,50, ingaande per de eerste factuurdatum in de maand april. Wij
zullen u ruim voor die tijd meer informatie sturen over de manier
waarop u deze keuze bekend kunt maken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
Ze hebben uiteindelijk voor de meest nette oplossing gekozen :) Gewoon een abonnementsvorm erbij dus. Nu weet ik ook meteen wat BBNed met de aankomende 'snelheidsactie' bedoelde, dat is dus 2/1 naar 4/1 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tweeke op 25-01-2005 11:38 ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Is de downgrade-----> upgrade constructie nu nog van enig nut? dat scheelt toch ff een fix aantal euro's als je nu al die 34,95 gaat betalen.

Is dit bij iemand al gelukt ondertussen?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Waarom gaat dit pas per 1 april in? Erg vreemd, want als je opnieuw een abbo neemt dat betaal je per 1 februari a.s. al het nieuwe tarief... Hiermee schofferen ze bestaande klanten die dus tot april 40 euro teveel betalen. Mooi gedaan hoor! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

Ik heb ook een dergelijk mailtje gehad, van 2/1 naar 4/1

Mooi zo!

[ Voor 91% gewijzigd door duderuud op 25-01-2005 13:06 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:24
4096 / 1024 EUR 55
Hmm, het lijkt erop dat 8192/1024 niet goedkoper wordt... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Mooi actie van Demon, die downgrade van de kosten voor het 2/1 abbo.! Ik was al erg tevreden maar heb vanwege de kosten toch nog even overwogen naar Quicknet te gaan. Nu blijf ik een tevreden Demon-klant. Ik vraag me wel af waarom het nu zoveel gaat schelen met de andere providers, waar doen ze het van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:32
Haha die upgrade naar 4/1 .. ik zei het hier 2 weken geleden al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Ik zit nu alleen nog te dubben of ik 4/1 zal nemen of de 2/1 voor €34,95.

Ik denk dat het de laatste wordt. Investeer ik het verschil wel in een tweaknews account.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Laatst online: 12-09 20:29

Opa

Nu Multifocaal!

Chief_B schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:14:

7 feb wordt ik afgesloten en ga ik naar Quicknet, heb 2 jaar naar redelijke tevredenheid Demon gehad maar het gaat nu echt berg afwaarts. Jammer hoor.
Ze hadden ook niets kunnen aankondigen, dan had je rustig liggen knorren in je mandje en dan had je hoogstens de volgende ochtend gemerkt dat je Emule downloads waren onderbroken...

Sommigen zijn ook nooit tevreden... |:(

Ik ben zelf systeembeheerder bij een middelgroot bedrijf en wij kondigen werkzaamheden ook ruim vantevoren aan.
Totdat er ergens iets grondig naar de knoppen is en meteen handelen noodzakelijk is.
Ze hebben het dan nog tot middernacht uitgesteld zodat alle breezahtieners hun msn chat kunnen afronden.
Prima opgelost van Demon.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
victorvo schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:47:

Ze hebben het dan nog tot middernacht uitgesteld zodat alle breezahtieners hun msn chat kunnen afronden.
breezahtieners hebben TMFweb oid. :P

Maar verder ben ik het wel eens met je verhaal. Ik kwam er vanochtend ook achter dat mijn downloads onderbroken waren, maar ik check dan ook niet altijd mijn postmaster account. Verder heb ik liever dat ze het onderhoud 's nachts doen dan midden op de dag als ik het vaak echt nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:52
En hoppa, opnieuw onderhoud bij Demon:
Geachte klant,

In de nacht van dinsdag 1 op woensdag 2 februari zal er grootschalig
onderhoud plaatsvinden aan het Demon netwerk.

De werkzaamheden vinden plaats tussen 01.00 uur en 07.00 uur CET.
Als gevolg hiervan zullen een groot aantal diensten voor kortere of
langere tijd niet beschikbaar zijn.

Gedurende het onderhoud zullen met name de onderstaande diensten
verminderd beschikbaar zijn:

- Versturen en ontvangen van e-mail (E-mail kan vertraagd
binnenkomen maar zal in geen geval verloren gaan)
- Bereikbaarheid van shared webhosting (Demon Office) websites
- DSL verbindingen en inbelverbindingen
- Bereikbaarheid van co-locatie servers

De wijzigingen zijn nodig om verdere uitbreiding van ons netwerk mogelijk te
maken en tegelijkertijd meer redundantie toe te voegen voor een aantal
netwerken.
Dat is drie keer langdurig geen verbinding in 6 weken tijd. In december kreeg ik daarbij bovendien een nieuw IP-adres waardoor ik een tijd aan de gang moest om en en ander te herconfigureren.

Ik hoop wel dat het hierna afgelopen is met dit geklooihannes, het begint me de keel uit te hangen.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
:Z

Wees blij dat ze je een mailtje sturen. Kan je een keer bijslapen 's nachts :z

Je kan ook overal over gaan zeiken hoor..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
spokje schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:15:
:Z

Wees blij dat ze je een mailtje sturen. Kan je een keer bijslapen 's nachts :z

Je kan ook overal over gaan zeiken hoor..... :/
Ach ja, het is toch nooit goed joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Laatst online: 12-09 20:29

Opa

Nu Multifocaal!

Wat ik er van begrepen heb zijn dit nu de snelheden:

code:
1
2
3
4
5
512/256                       19,95
1024/512                      29,00
2048/1024 (NIEUW)             34,50
2048~4096/1024 (oude 2048)    55,00
2048~8192/1024                65,00

Waarvan de 2048~4096/1024 niet gekozen kan worden voor nieuwe abonnees, op de Demon site.

Ik ben nog geen jaar abonnee.
Uit een combinatie van het mailtje en de voorwaarden op de demon site maak ik het volgende op:

1) Als 4096 technisch mogelijk is, krijg ik dat. Mocht ik willen downgraden dan kan dat pas na het eerste jaar, voor 10 euro administratiekosten.
2) Als 4096 technisch niet mogelijk is, word ik per april overgezet op het nieuwe 2048/1024 abbo. Technisch verandert er niets, administratief wel, want ik ga dan 34,50 per maand betalen, ZONDER 10 euro administratiekosten.

Klinkt allebei prima, we wachten het af. :)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:35:
[...]
Op het moment dat er een aantal kanalen zijn die vrij veel bits meekrijgen, neemt de kans op connectieverlies toe, dus beperken tot net onder de hoogste waarden is een goede eerste stap.
in jouw geval is dat dus maxtonelimit = 9 (de a-tjes zijn waarschijnlijk te veel van het goede)
heb het ff na gezocht is hex decimaal
a = 10 b = 11 c = 12 c = 13 e =14

eergister 24-1-05 2 weken aan 1 stuk qlm errors en een router die reset
ik bel hun hun weer zijken ja zet in bridge mode
in bridge mode gaat de router uit qos ook uit dus zijn de qlm errors geen probleem meer DOH 8)7
ik zeg duidelijk die zyxel draait nu een jaar in router mode zonder problemen opeens krijg ik dit
en dat hun geen support er op leveren ok snap ik
maar als in een geval als dit moerlijk gedaan word waardoor ik drijg m`n abonoment op te zegge
en het werkt opeens probleem loos sorrie |:( |:( |:( puur toeval of lijkt maar zo ??
vanacht is m`n lijn over gezet naar een andere centrale prima werkt goed
vandaag om 11 uur begint het gedonder om de 5 min reset

5 Tue Jan 25 12:02:47 2005 PP0d WARN ADSL:L1 shutdown,nLosFailNow
6 Tue Jan 25 12:02:48 2005 PP0a WARN MPOA Link Down
8 Tue Jan 25 12:02:48 2005 PP0f -WARN SNMP TRAP 2: link down
9 Tue Jan 25 12:02:48 2005 PP0f WARN netMakeChannDial: err=-3001rn_p=80419238
10 Tue Jan 25 12:03:04 2005 PP0a WARN Last errorlog repeat 51 Times
13 Tue Jan 25 12:09:23 2005 PP0d WARN ADSL:L1 shutdown,nLosFailNow
14 Tue Jan 25 12:09:23 2005 PP0a WARN MPOA Link Down
16 Tue Jan 25 12:09:23 2005 PP0f -WARN SNMP TRAP 2: link down
17 Tue Jan 25 12:09:23 2005 PP0f WARN netMakeChannDial: err=-3001rn_p=80419238
18 Tue Jan 25 12:09:39 2005 PP0a WARN Last errorlog repeat 26 Times

vandaag maar weer belle hoe zit dit nou
gister bel ik na gezijk en problemen en opeens werkt het
krijg als andword ja zet die zyxel in bridge mode
laat ik simpel zijn het werkte altijd dan opeens die errors die verholpen konde worden
door drijgen met over stappen naar een ander en nu dit en volgens de helpdesk moest m`n
rateadap uit de dslam zou m`n modem kunne resette als m`n packet rate te hoog zou zijn

ratedap staat uit
maxtonelimit staat 10
max call rate 5500
hoop dat dit goed blijft werken morge m`n upgrade naar 2/1 hoop het beste
anders mag ik echt een ander abonoment bestellen

btw demon zegt dit topic ook te lezen en ik was de eenige
met qlm errors en uit vallende verbinding
via google kwam ik hier uit na in voeren van de errors in m`n log ;)
is me wel duidelijk dat ze er makelijk vanaf willen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
@am1dhg: In je post staat dat je morgen prolly de upgrade naar 2/1 krijgt, mag ik vragen hoe je dat zo weet? :)

Als je een makkelijke oplossing wilt voor je probleem, zet er dan gewoon een simpele (bijv. sitecom) router tussen, werkt prima en is het klaar met het gedoe :)

[ Voor 43% gewijzigd door spokje op 25-01-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht alles gehad te hebbe
zie net dat m`n modem intraint op 2240/832
geen 1024 ok kan ik mee leven 95kb/s up max prima
ik had met m`n 512 up 58kb/s up
ik heb met m`n 832 up 65kb/s up
ik wacht af tot morge dan zou ik 2/1 moeten hebbe heb het nu maar
m`n upload werkt dus nog niet naar behoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:50:
@am1dhg: In je post staat dat je morgen prolly de upgrade naar 2/1 krijgt, mag ik vragen hoe je dat zo weet? :)

Als je een makkelijke oplossing wilt voor je probleem, zet er dan gewoon een simpele (bijv. sitecom) router tussen, werkt prima en is het klaar met het gedoe :)
sitecom rommel komt m`n huis niet in
ik heb niet al te veel tijd maar moet nog steeds tijd maken om een linux machiene
intestelle tot router
alles met alles dit heeft gewoon altijd gewerkt dus zorgen ze maar dat het gewoon weer werkt zo als het was
andere router kopen kost net zo veel als een ander abonoment keuze snel gemaakt dus
zeker nu m`n upload bagger 500kbit is inplaats van 1024 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm .. woei? >:) Leuk cadeautje, maar ik zie het nut er niet zo van in, doe dan de upload omhoog :P

Geachte klant,

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 13-09 13:15
Anders schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:06:Dat is drie keer langdurig geen verbinding in 6 weken tijd. In december kreeg ik daarbij bovendien een nieuw IP-adres waardoor ik een tijd aan de gang moest om en en ander te herconfigureren.

Ik hoop wel dat het hierna afgelopen is met dit geklooihannes, het begint me de keel uit te hangen.
Ja vreemd he, veel mensen stappen over van 1mbit/512kbit naar 2/1mbit en de huidige 2/1mbit gebruikers krijgen een snelheidverhoging naar 4/1mbit + meer nieuwe klanten vanwege de huidige aanbiedingen, dan moeten ze het netwerk uitbreiden.

Ik vind het allemaal zeer netjes geregeld, het wordt netjes aangekondigd en op tijdtippen gedaan dat ik niet zit te internetten. Ik snap echt niet wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Laatst online: 23:35

_Ernst_

Mark It Zero!

Anders schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:06:
en hoppa een snelheidsverhoging..

Ik vind dat het allemaal prima geregeld is met aankondigingsmailtjes. Sterker nog ik heb nog nooit iets gemerkt van werkzaamheden ofzo, emule draait lekker verder..

Ik ben zeer tevreden over demon sinds ik het 3 maanden geleden kreeg, top provider! Altijd goede ping, nooit last van wegvallende verbindingen, geen gezeik over datagebruik, altijd goede snelheden. En nu ook nog een downloadsnelheid verhoging van 100%, klasse _/-\o_

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:09:
[...]

sitecom rommel komt m`n huis niet in
ik heb niet al te veel tijd maar moet nog steeds tijd maken om een linux machiene
intestelle tot router
alles met alles dit heeft gewoon altijd gewerkt dus zorgen ze maar dat het gewoon weer werkt zo als het was
andere router kopen kost net zo veel als een ander abonoment keuze snel gemaakt dus
zeker nu m`n upload bagger 500kbit is inplaats van 1024 :(
Wie weet komt je upload wel nooit erboven, heb al een aantal keer gemailed naar Demon hierover omdat mijn upload maximaal 66kb/s is, terwijl dit vroeger nog wel rond de 90 was. Ze gebruiken als excuus dat het waarschijnlijk dan drukker is geworden op de lijn waar ik aangesloten zit. Ik weet het iig niet, ze wilden er ook niets aan gaan doen omdat ze geen snelheden garanderen dus helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het probleem ook niet zo van die upgrades nee :) Ik kan me voorstellen dat het niet handig is als je 24x7 aan het downloaden bent, of thuis je eigen hostingcenter hebt draaien op je dsl lijn, maar je druk maken over een upgrade die 's nachts plaatsvind wanneer je je in je eigen kwijl nog eens omdraait.

Ik heb Demon DSL nu net een jaar, en heb echt nog nooit problemen gehad met uitval of iets derg. Ik heb wel tegenvallende pingresultaten gehad en packetloss, maar dat zat intern op mijn eigen wlan netwerk en lag absoluut niet bij Demon.

Ik was met Chello ook wel wat anders gewend qua service, snelheid en kwaliteit van de verbinding, dat was echt om te huilen toen ik het nog had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Laatst online: 12-09 10:27
kheb het mailtje ook ontvangen om van 2/1 naar 4/1 te gaan of wanneer het niet mogelijk is deze snelheid te krijgen, dat je 35 gaat betalen.
Dit geld pas vanaf april

Heb al downgrade aangevraagd, volgens tel. helpdesk duurt dit 2 weken. Zit nu al iets over 1 week heen, dus voor het einde vd maand gedowngrade.

jan+febr+maart
55+55+55=165
55+(10+29)+(29 of 34)=123 of 128
Dus als je wacht of nu gelijk downgrade, scheelt toch 37 euro (maand gratis ;) )

Als me ping hetzelfde blijft, ga ik niet meer upgrade naar 2/1 anders wel.

druk- en type fouten onder voorbehoud :)
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:15:
Euhm .. woei? >:) Leuk cadeautje, maar ik zie het nut er niet zo van in, doe dan de upload omhoog :P
Kan jouw modem dat dan aan?

[ Voor 18% gewijzigd door pstalman op 25-01-2005 17:06 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anders schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:06:

[...]

Dat is drie keer langdurig geen verbinding in 6 weken tijd. In december kreeg ik daarbij bovendien een nieuw IP-adres waardoor ik een tijd aan de gang moest om en en ander te herconfigureren.

".. een tijd aan de gang om en en ander te herconfigureren." met een DHCP verbinding? Lijkt me bijzonder veel werk ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:07:
dacht alles gehad te hebbe
zie net dat m`n modem intraint op 2240/832
geen 1024 ok kan ik mee leven 95kb/s up max prima
ik had met m`n 512 up 58kb/s up
ik heb met m`n 832 up 65kb/s up
ik wacht af tot morge dan zou ik 2/1 moeten hebbe heb het nu maar
m`n upload werkt dus nog niet naar behoren
Delen door 9.6 (of gewoon door 10) komt vaak aardig in de richting op een DSL verbinding qua omrekenen van de intrain snelheid van je modem en de effectieve throughput aan data in KByte/s op de IP laag.

832 zou 83KByte/s kunnen halen, miets niet bijvoorbeeld 10% van de pakketen incorrect verzonden of ontvangen worden en opnieuw over de lijn moeten. Zijn vele situaties dat de trainsnelheid van een modem hoger ligt dan de effectieve doorvoer.

Wat ook kan is dat je op speedtest.nl test en dat valt soms heel raar uit met verschillende browsers. Of een TCP/IP stack / config die niet optimaal is onder windows (google eens op 'drTCP').
aapelite schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:37:
[...]

Wie weet komt je upload wel nooit erboven, heb al een aantal keer gemailed naar Demon hierover omdat mijn upload maximaal 66kb/s is, terwijl dit vroeger nog wel rond de 90 was. Ze gebruiken als excuus dat het waarschijnlijk dan drukker is geworden op de lijn waar ik aangesloten zit. Ik weet het iig niet, ze wilden er ook niets aan gaan doen omdat ze geen snelheden garanderen dus helaas :(
Combinatie van apparatuur aan beide kanten van jou DSL verbinding kan ook een oorzaak zijn. Als jij van modem wisselt kan je verschillende lijnsnelheid zien. Maar ook de apparatuur in de centrale waarop jij bent aangesloten kan vervangen/gewisseld zijn door de telco (BBned of BaByXL). Kan een lichte verschuiving in de upload tot gevolg hebben blijkt in de praktijk.

Slechte interne bekabeling, slechte splitter, storingsbronnen of lange stukken plat telefoonsnoer helpen ook niet erg mee. Upload zit in de lagere frequenties bij DSL tussen voice & downstream in.

[ Voor 5% gewijzigd door bjck op 25-01-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:09:
[...]
Ten eerste zal jij best ook niet zo vriendelijk zijn geweest tegen de betreffende supporter(s) ten 2de geef je al aan geen zin te hebben om het te veranderen terwijl je het volgens hun voorwaarden niet correct hebt configged.

Kortom mijn vraag aan jouw als waarom denk jij ( als ik de manier van posten zie ) kwaadschiks iets gedaan te krijgen terwijl je er zelf geen moeite voor wilt doen ( zoals je zelf al aangeeft in bovenstaande quote ) Demon staat in zijn goed recht om te zeggen namelijk zet de modem eens als bridge aangezien jij dit op eigen iniatief zelf veranderd hebt.

Dus blijkbaar dankzij jouw koppige gedoe zal Demon echt niet harder voor jouw gaan lopen als je nergens toe bereid bent en verwijzen hun je naar hun eigen stand punt namelijk zet hem in bridge waarop hij gelevert is ( zal vast wel een reden voor zijn maar dat terzijde ).

Of het altijd gewerkt heeft of niet doet er op dat moment niet toe, bovendien het is toch algemeen bekend dat Werknermers van Demon hier en in de nieuwsgroeps lezen tis nou net alsof die gasten niks doen in de nieuwsgroups zitten vaak medewerkers te posten. Hier geen idee wie het zijn en of ze uberhaupt wel posten
bjck schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:39:
[...]

".. een tijd aan de gang om en en ander te herconfigureren." met een DHCP verbinding? Lijkt me bijzonder veel werk ;)
Zal wel met zijn subnetten te maken hebben gehad voor de rest ach ifconfig up ifconfig down is voldoende ;) en voor de windows gebruikers ipconfig /release & ipconfig /renew

[ Voor 13% gewijzigd door ShadowBumble op 25-01-2005 17:59 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
_Ernst_ schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:34:
[...]
en hoppa een snelheidsverhoging..
Als dat zo zou zijn, zou ik het wel kunnen waarderen. Feit is echter dat ik het duurste pakket heb, en laat dat nou net het enige pakket zijn waar niks voor gedaan wordt. Geen snelheidsverhoging, geen prijsverlaging. Enige dat ze veranderen, is m'n vaste IP-adres :(
bjck
".. een tijd aan de gang om en en ander te herconfigureren." met een DHCP verbinding? Lijkt me bijzonder veel werk
Er is meer dan alleen internet access, snuggerd. Als je web- en e-mailserver draait mag je de DNS-instellingen om gaan zetten en ben je enkele dagen onbereikbaar. Ik zat daar niet op te wachten en het is ook niet iets wat ik onder "vast IP-adres" versta.

Ik ben nu 4 maanden abonnee, en vooralsnog rommelt het bij Demon net zo hard als bij UPC. Ik had voor een pakket van ruim 1700 gulden per jaar, wel wat meer service verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anders schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:30:

Er is meer dan alleen internet access, snuggerd. Als je web- en e-mailserver draait mag je de DNS-instellingen om gaan zetten en ben je enkele dagen onbereikbaar. Ik zat daar niet op te wachten en het is ook niet iets wat ik onder "vast IP-adres" versta.

Ik ben nu 4 maanden abonnee, en vooralsnog rommelt het bij Demon net zo hard als bij UPC. Ik had voor een pakket van ruim 1700 gulden per jaar, wel wat meer service verwacht.
Helaas leven we nu in het Euro tijdperk en alles word duurder ;) ten tweede als ik mijn niet vergis is een vast ip geen eigendom betreffende aan jouw account alsthans zo gaat dat bij tweakdsl maar is het een ip wat op DHCP niveau telkens word terug gekent, aan de andere kant het is je eigen keuze geweest om er servers op te draaien ik persoonlijk ga geen servers draaien op mijn verbinding juist om de reden die jij dus beschrijft

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
ShadowBumble schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:45:
[...]

ten tweede als ik mijn niet vergis is een vast ip geen eigendom betreffende aan jouw account alsthans zo gaat dat bij tweakdsl maar is het een ip wat op DHCP niveau telkens word terug gekent
Productbeschrijving

Inbegrepen bij DSL Express

* Volledige internettoegang
* Vast bedrag per maand
* Verbinden wanneer u wilt of zelfs 24 uur per dag online blijven
* Geen dataverkeerlimiet, zie onze Fair Use Policy
* 20MB homepageruimte
* Vast IP adres
* Onbeperkt aantal e-mailadressen
* Toegang tot de Demon nieuwsservers (zie voorwaarden)
* Gratis spamfilter
* Gratis support via 0800-nummer
http://www.demon.nl/produ.../productbeschrijving.html

Twee weken geleden heb ik ook een nieuw IP-adres toegewezen gekregen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mawlana op 25-01-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

Yay, de sukkels bij Demon... krijg ik zojuist onderstaand mailtje:
Geachte klant,

Voorwaarde is dat de verhoogde snelheid op uw aansluitlocatie
leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de
telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk
blijkt, blijft de snelheid van uw verbinding 2048/1024 Kbps, maar
wordt uw maandelijkse tarief aangepast naar het recentelijk verlaagde
maandbedrag. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de maximaal te
behalen snelheid van uw verbinding.

Indien u geen gebruik wenst te maken van de snelheidsverhoging van uw
waarop u deze keuze bekend kunt maken.
Leuk, maar ik heb al tijden een 8192/1024 verbinding. Als ze mij naar 4096/1024 "upgraden" is dat dus een downgrade.

Maar 's bellen voor de zekerheid, want je zult zien als ik niets van me laat horen ik straks met een 4096/1024 lijn zit...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 07:46
ik heb nog geen mailtje gehad over die upgrade? ik heb een 1024/512 verbinding van demon.. komen die niet in aanmerking voor de 2048/1024 ofzo? of moet je dit aangeven bij demon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Newjersey schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:06:
ik heb nog geen mailtje gehad over die upgrade? ik heb een 1024/512 verbinding van demon.. komen die niet in aanmerking voor de 2048/1024 ofzo? of moet je dit aangeven bij demon...
Nee, 1024/512 wordt niet geupgrade, maar in prijs verlaagd (van 39 euro naar 29 euro). Je kunt momenteel upgraden naar 2048/1024 voor 34,50 per maand, maar dat moet je doen via de dslexpress website.

Een beetje lezen in het vervolg kan ook geen kwaad btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anders schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:30:
[...]

Als dat zo zou zijn, zou ik het wel kunnen waarderen. Feit is echter dat ik het duurste pakket heb, en laat dat nou net het enige pakket zijn waar niks voor gedaan wordt. Geen snelheidsverhoging, geen prijsverlaging. Enige dat ze veranderen, is m'n vaste IP-adres :(

[...]

Misschien was/is het bovenste pakket beschikbaar voor particulieren al reeds een 'strakke' prijs? Je hebt de verbinding 4 maanden en heb eigenlijk jongsteleden besloten dat dit bedrag voor deze verbinding jou inziens netjes was. Anders had je het niet genomen lijkt me toch.

Ik kan nergens terugvinden dat je enige rechten kan ontlenen aan het IP adres. De vaste hostname geeft al meer zekerheid volgensmij. Je kiest zelf om op een particuliere verbinding deze DNS entries te koppelen met blijkbaar een lange TTL.

Dat de particuliere aansluitingen hedendaags eigenlijk zo verschrikkelijk stabiel zijn doet hobbies uitgroeien. En ook bedrijven hele zakelijke domeinen koppelen aan zo'n verbinding. Soms zelfs compleet bedrijfsmatig afhankelijk en met een storing van zeg 5 werkdagen randje van faillisement benaderen. 't Is een keuze, en helaas soms niet even doordacht of bewust gemaakt bij het kiezen van een abonnemt.

Domeinen / mail koppelen aan particuliere aansluitingen is mijn inziens onder de noemer "hobby" en dat kan niet ernstig zijn als het even niet werkt of je even wat tijd aan je hobby moet besteden. 't Mooiste is toch als het weer eens niet werkt met een hobby ;)

[ Voor 26% gewijzigd door bjck op 25-01-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 01:21

t3q

Say yes to teq

Zal je zien dat de 8mbit users van dit alles totaal geen profijt zullen hebben.

Snelheid kan niet omhoog ( is al max) en prijs zal waarschijnlijk ook niet zakken.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
bjck schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:51:
[...]

Misschien was/is het bovenste pakket beschikbaar voor particulieren al reeds een 'strakke' prijs? Je hebt de verbinding 4 maanden en heb eigenlijk jongsteleden besloten dat dit bedrag voor deze verbinding jou inziens netjes was. Anders had je het niet genomen lijkt me toch.
De prijs is opzich wel goed hoor, maar het prijsverschil tussen een 2mbit-lijntje en een 8mbit-lijntje is gewoon te groot op dit moment. Nu probeert Demon dat gat te dichten door een 4mbit-lijntje te introduceren.
Ik kan nergens terugvinden dat je enige rechten kan ontlenen aan het IP adres. De vaste hostname geeft al meer zekerheid volgensmij. Je kiest zelf om op een particuliere verbinding deze DNS entries te koppelen met blijkbaar een lange TTL.
Inbegrepen bij DSL Express

* Volledige internettoegang
* Vast bedrag per maand
* Verbinden wanneer u wilt of zelfs 24 uur per dag online blijven
* Geen dataverkeerlimiet, zie onze Fair Use Policy
* 20MB homepageruimte
* Vast IP adres
* Onbeperkt aantal e-mailadressen
* Toegang tot de Demon nieuwsservers (zie voorwaarden)
* Gratis spamfilter
* Gratis support via 0800-nummer
t3q schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:44:
Zal je zien dat de 8mbit users van dit alles totaal geen profijt zullen hebben.

Snelheid kan niet omhoog ( is al max) en prijs zal waarschijnlijk ook niet zakken.
Daar lijkt het helaas inderdaad op.

[ Voor 11% gewijzigd door Mawlana op 25-01-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Padvinder schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:09:
[...]

Nee, 1024/512 wordt niet geupgrade, maar in prijs verlaagd (van 39 euro naar 29 euro). Je kunt momenteel upgraden naar 2048/1024 voor 34,50 per maand, maar dat moet je doen via de dslexpress website.

Een beetje lezen in het vervolg kan ook geen kwaad btw :P
Op Fok! staat het genoemd als een upgrade van 1 naar 2, vandaar de eventuele verwarring bij sommigen. Dat heb ik natuurlijk slechts van horen zeggen, ik kom nooit op Fok!, laat dat duidelijk zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:56:
[...]

Ten eerste zal jij best ook niet zo vriendelijk zijn geweest tegen de betreffende supporter(s) ten 2de geef je al aan geen zin te hebben om het te veranderen terwijl je het volgens hun voorwaarden niet correct hebt configged.

Kortom mijn vraag aan jouw als waarom denk jij ( als ik de manier van posten zie ) kwaadschiks iets gedaan te krijgen terwijl je er zelf geen moeite voor wilt doen ( zoals je zelf al aangeeft in bovenstaande quote ) Demon staat in zijn goed recht om te zeggen namelijk zet de modem eens als bridge aangezien jij dit op eigen iniatief zelf veranderd hebt.

Dus blijkbaar dankzij jouw koppige gedoe zal Demon echt niet harder voor jouw gaan lopen als je nergens toe bereid bent en verwijzen hun je naar hun eigen stand punt namelijk zet hem in bridge waarop hij gelevert is ( zal vast wel een reden voor zijn maar dat terzijde ).

Of het altijd gewerkt heeft of niet doet er op dat moment niet toe, bovendien het is toch algemeen bekend dat Werknermers van Demon hier en in de nieuwsgroeps lezen tis nou net alsof die gasten niks doen in de nieuwsgroups zitten vaak medewerkers te posten. Hier geen idee wie het zijn en of ze uberhaupt wel posten
[...]
Laat ik duidelijk zijn dat jij voor demon werkt kan me aan m`n reed roesten
mijn verbinding heeft altijd naar behoren gewerkt ik heb in het begin een strakke
60kb/s upload gehad die na 2 maanden 52kb/s werd hoord demon mij niet over
klagen
mijn zyxel staat in router mode omdat m`n hele netwerk er op draait en dit
kunne die dingen makelijk aan
als ik die zyxel in bridge mode gooi kost het A mij geld en B zal dat ding nooit resette
zo als ik al 80x gezegt en gescheven hebt maar mensen hebbe een bint in dr oog
en strond in dr oren dat die qos service reset door PROTOCOL errors
die waren er niet en in bridge mode zal dat ding dan wel gewoon door draaie
er is dus iets mis dat ie in bridge mode wel draait verbaast me niks (ook al 20x gezegt)
aapelite schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:37:
[...]
zo als ik al zij heb ik 60kb upload met m`n 512 gehad dus moet nu minimaal 90kb upload halen
anders is het einde demon gaan ze een ander maar in de zijk nemen
ik ben altijd netjes en beleeft tegen die lui geweest alleen 1 punt ze maken de zelfde
fout als gasema maakt klanten voor de gek proberen te houden en dingen 10x gaan herhalen
als de klant met een tegen argument komt ik ben erg geduldig maar er komt een moment
dat ik mijn respect voor mensen ga verliezen en dat zien ze niet in
ShadowBumble denk ff 3x na voor je iets blaat over mensen die je niet kent
als mij verbinding reset wat nooit zo geweest is is er iets verandert m`n router is het niet
alles staat zo als stond
mijn upload komt niet boven de 65kb/s dat is dus 550kbit en geen 869 zo als m`n modem traind
dat demon (8e keer) geen support levert op router mode`s van de zyxel best
wat betreft dr zakelijke klanten dan ?? laten ze die ook zitte met deze protocol errors ??
ik wil hier geen worden meer over vuil maken kijk dit een week aan blijft dit zo zeg ik m`n abonement op en bel de bank en laat de betaling stop zette en laat geld van deze maand terug storten simpel het is mij wel duidelijk btw m`n verbinding heeft met de settings
maxtonelimit 10
rateadap off
de hele midag goed gelopen het is avond en weer 2 reset`s toen
ik 66kb/s haalde zyxel 650r kan bij andere 90 tot 95kb/s uploaden
die op de zelfde snelheid intraine nee wat staat er in m`n log
54 Wed Jan 26 01:04:01 2005 PP0d WARN ADSL:L1 shutdown,nLosFailNow
dslam die weer reset ? deze keer word daar de link dicht gegooid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Ik begrijp werkelijk niets van je verhaal. Snap je het verschil tussen 'd', 't' en 'dt' en dat tussen 'ei' en 'ij'?
Interpunctie?
Hoofdletters?

ontopic:
Ik snap het hele gezever niet over demon. Als je - zeker na de prijsverlagingen van de 1024 en 2048 abo's - eens goed gaat vergelijken krijg je behoorlijk wat waar voor je geld. Met een - zij het beperkte - toegang tot supernews, een gratis helpdesk waar, als je even wacht, behoorlijk bekwame mensen werken, en dat alles tegen een behoorlijk nette prijs.

Het enige echt opvallende dat mij deze laatste posts opvalt is dat veranderen van het 'vaste' IP adres. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik wil mijn IP adres graag houden, ook al heb ik een eigen .demon.nl domeinnaam...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
bjck schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:51:
Inderdaad, ja. Maar ik heb lang getwijfeld tussen een 2/1 pakket en een 8/1 pakket. Ik heb voor een tientje verschil gekozen voor 8/1. Prompt daarna laat Demon de prijs voor 2/1 zakken zodat die nu ruim 3 tientjes goedkoper is. Is hun goed recht, maar ik ben daar niet blij mee. Zeker niet nu ook alle andere pakketten flink voordeliger worden, behalve mijn pakket. Het had ze gesierd om tenminste een vervroegde downgrade-optie aan te bieden.

Voor de goede orde: ik internet veel, maar ben geen grote downloader. Een dataverkeer-argument is in deze dan ook niet terecht.
Je kiest zelf om op een particuliere verbinding deze DNS entries te koppelen met blijkbaar een lange TTL.
TTL staat op 4 uur. Maar je hebt ook te maken met de nukken van DNS-servers, waar je geen invloed op hebt. De DNS-servers van Demon zelf doen er bijvoorbeeld twee dagen over om de wijziging op te pikken, terwijl andere DNS-servers daar weer sneller of trager in zijn. Ik kreeg na 2,5 dag nog te horen dat een e-mail was gebounced op het oude IP-adres.
Domeinen / mail koppelen aan particuliere aansluitingen is mijn inziens onder de noemer "hobby" en dat kan niet ernstig zijn als het even niet werkt of je even wat tijd aan je hobby moet besteden.
Wie heeft het over ernstig? Ik heb het over irritant. Demon beweert zelf dat je een vast IP-adres krijgt en dat het mogelijk is om web- en e-mailservers te draaien. Dat het geen professionele upload-kwaliteit is snap ik, maar ik ga er wel van uit dat er niet wordt gejojoo'd met IP-adressen.

Maar goed, hier zullen we nooit uitkomen. Wel blijf ik me afvragen waarom Demon geen gebaar maakt naar hun best betalende DSL-gebruikers. Desnoods een downgrade-optie met een datalimiet voor de resterende maanden van het jaarcontract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Hmm ik zou gisteren teruggebeld worden.. beetje jammer. Zal ik maar gewoon nog een keer de upgrade doen via de site? En ik zal ze zo nog maar eens bellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:31
Ik had 1024/512 en heb geupgrade naar 2048/1024

ben zeer tevreden, 20 januari aangevraagd en gistermiddag (25 januari) kon ik al op de nieuwe snelheid internetten.
download haal ik 244kb/s en upload rond de 75kb/s, die valt wel wat tegen aangezien ik met 512kbit al 58kb/s haalde, maar ik blijf nog steeds zeer tevreden aangezien de lijn ook stabiel is, en dat heb ik liever dan een instabiele lijn met een hogere upload
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ph03nix80 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:25:
Ik had 1024/512 en heb geupgrade naar 2048/1024

ben zeer tevreden, 20 januari aangevraagd en gistermiddag (25 januari) kon ik al op de nieuwe snelheid internetten.
download haal ik 244kb/s en upload rond de 75kb/s, die valt wel wat tegen aangezien ik met 512kbit al 58kb/s haalde, maar ik blijf nog steeds zeer tevreden aangezien de lijn ook stabiel is, en dat heb ik liever dan een instabiele lijn met een hogere upload
:)
Laat me raden, babyxl lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn.
Door een administratiefout had ik een tijd lang 1024/512 voor 19 euro per maand.
Nu word dat zeker 29 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 00:10:
[...]

Op Fok! staat het genoemd als een upgrade van 1 naar 2, vandaar de eventuele verwarring bij sommigen. Dat heb ik natuurlijk slechts van horen zeggen, ik kom nooit op Fok!, laat dat duidelijk zijn. 8)
Fok! beweert wel meer: http://frontpage.fok.nl/nieuws/50619 (zie de update van 19.40)

Staat geen bron bij, dus is nog behoorlijk ongeloofwaardig.
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:03:
Damn.
Door een administratiefout had ik een tijd lang 1024/512 voor 19 euro per maand.
Nu word dat zeker 29 euro :(
En als ze achter de administratiefout komen mag je ook die 20 euro p/m (want het was tot voor kort €39) met terugwerkende kracht gaan betalen. :) Maar dat vind je vast niet erg, je bent juist blij als Demon zich aan het contract houdt! ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Tweeke op 26-01-2005 11:09 ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

sylvesterrr schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:53:
[...]

[...]

Twee weken geleden heb ik ook een nieuw IP-adres toegewezen gekregen.
Bij mij 2 maanden geleden.
War overigens niet echt netjes was geregeld aangezien ik geen mailtje kreeg van te voren.

Niet erg, zou je zeggen.
Maar ondertussen draai ik wel een webserver die op IP aan een domein gekoppeld zit dus die was niet meer te bereiken B) (dns)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Laatst online: 27-08 11:32
als afnemer van het 512-256 abbo is er dus geen aanbieding das balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nooit geen problemen gehad tot 2 weken terug
wat mijn woest maakt is dat demon na een jaar geen probleem prima
service opeens zo laks doet
zo als dat mijn modem nu om het uur soms een half uur aan 1 stuk om de 5 min reset
met een andere fout melding als voor heen
5 Tue Jan 25 12:02:47 2005 PP0d WARN ADSL:L1 shutdown,nLosFailNow
6 Tue Jan 25 12:02:48 2005 PP0a WARN MPOA Link Down
8 Tue Jan 25 12:02:48 2005 PP0f -WARN SNMP TRAP 2: link down
9 Tue Jan 25 12:02:48 2005 PP0f WARN netMakeChannDial: err=-3001rn_p=80419238
10 Tue Jan 25 12:03:04 2005 PP0a WARN Last errorlog repeat 51 Times

en of die zyxel nu in bridge of in router mode staat moet geen ruk uit maken
copperjet is al besteld btw ook volgens concurenten
geen support op router mode maar als de zelfde settings als in bridge mode
gebruikt worden moet dit werken als er dan spontaan problemen na een lange tijd
optreden is dit aan de isp
als nog vreemd dat m`n qlm errors spontaan weg zijn na het telefoon gesprek op 24-1
en 25-1 om 11 uur draaide dus al een aantal uur op de nieuwe centrale deze problemen
optreden
ik heb demon al voor gesteld ok die zyxel heeft 2 jaar garantie ruil maar om en dat willen ze ook niet
maar het probleem oplossen willen ze ook niet ja set maar in bridge mode
dan stop je het probleem onder het kasje en is het opgelost |:(
lijkt wanadoo wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
DeMoN schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:17:
[...]

Bij mij 2 maanden geleden.
War overigens niet echt netjes was geregeld aangezien ik geen mailtje kreeg van te voren.

Niet erg, zou je zeggen.
Maar ondertussen draai ik wel een webserver die op IP aan een domein gekoppeld zit dus die was niet meer te bereiken B) (dns)
[..] Als onderdeel van de wijziging
zal uw verbinding na het onderhoud automatisch een nieuw IP-adres
toegekend krijgen. [..]
mailtje van Demon over de aangekondigde werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Kreeg ik in mn mail gister =)
Geachte klant,

Voorwaarde is dat de verhoogde snelheid op uw aansluitlocatie
leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de
telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk
blijkt, blijft de snelheid van uw verbinding 2048/1024 Kbps, maar
wordt uw maandelijkse tarief aangepast naar het recentelijk verlaagde
maandbedrag. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de maximaal te
behalen snelheid van uw verbinding.

Indien u geen gebruik wenst te maken van de snelheidsverhoging van uw
waarop u deze keuze bekend kunt maken.
Lekker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel wat ik ga doen, ik bedoel, wat heb ik nu aan 200kb/sec meer downloadsnelheid als ik momenteel al niet mijn verbinding dichttrek. Doe mij dan maar lekker 20 euro per maand korting :) Hopelijk binnenkort weer een tegenactie van een andere partij, zodat we nog meer korting krijgen :P .. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Mhh ik begrijp er weinig meer van (kan aan mij liggen natuurlijk!)

Als ik deze thread zo volg dan concludeer ik eruit dat het huidige 1024/512 abbo van 39 naar 29 euro per maand gaat.

Ik heb momenteel het 512/256 abbo voor 19,95. Als wat er bij FOK staat waar is, dan zou ik 19,95 betalen voor een 1024/256 abbo terwijl die dus 29 euro moet kosten..

errrmh ?? fok zou die info toch ook ergens vandaan moeten hebben... ???

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ik denk dat degene die de update heeft geplaatst ergens een foutje heeft gemaakt. Ik zal even het e.e.a. uitzoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Wilde schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:01:
[...]

errrmh ?? fok zou die info toch ook ergens vandaan moeten hebben... ???
Uit de dikke duim denk ik.
Ze hebben de kok horen fluiten en weten niet waar de lepel hangt (vrij naar Pietje Bell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
hmm zelf maar teruggebeld.. deze meneer wél kon gelijk zien dat m'n upgrade doorgekomen was :? maar goed.. ik wacht rustig af :)

Ik heb nu trouwens precies een jaar Demon en een ZyXEL modem.. heeft het zin om de nieuwste firmware te downloaden? (gebruik het ding als modem, en heb een aparte router).

[ Voor 44% gewijzigd door BlubberZwijn op 26-01-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlubberZwijn schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:28:

Ik heb nu trouwens precies een jaar Demon en een ZyXEL modem.. heeft het zin om de nieuwste firmware te downloaden? (gebruik het ding als modem, en heb een aparte router).
Demon zegt zelf dat wanneer alles goed werkt je het neit hoeft te doen ,maar nieuwe firmware is volgens mij altijd beter, ik heb ook al een x ge upgrade, het zal geen kwaad kunnen om het te doen, tenzij de firmware fout is natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

BlubberZwijn schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:28:
Ik heb m'n ZyXEL iets langer (bijna anderhalf jaar) en ik heb twee weken geleden de FW geüpdate. Ik had last van dat als ik 's nachts aan het downloaden was, dat 's ochtends m'n verbinding het niet meer deed... dan moest ik m'n modem resetten en na een paar minuten kwam de verbinding weer terug. Na de FW update had ik nergens meer last van.

En wat let je? Het is echt nog geen 5 minuten werk en heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

sylvesterrr schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:38:
[...]

[...]

mailtje van Demon over de aangekondigde werkzaamheden
Bij mij niet, ik heb ze zelfs gebeld en de man gaf toe het IP adres gewijzigd te hebben zonder waarschuwing. Ze hadden niet verwacht dat dat nodig zou zijn, zei ie :) Maar ja, zo erg vond ik het ook weer niet...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk bij het posten van een reply even aan de aangescherpte policy die geldt in dit topic!