Ervaringen Demon DSL-Express #15

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.976 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Velthuis schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:20:
Bij deze wil ik even inhaken op deze post deze post van Viper_74.

Bij mij in Den Haag heeft BabyXL ook laatst nieuwe hardware in de centrale geplaatst. Sindsdien heb ik nog wel verbinding met mijn SpeedTouch 570 (R2), maar elk uur wordt mij via DHCP een nieuwe lease verschaft (moet dat niet elk half uur?) waarbij een hapering optreedt. Vlak voordat mijn modem weer "bound" is ligt alles eruit, wat tevens zichtbaar is in MSN/ICQ logs. Verbindingen met bijvoorbeeld beveiligde servers als die van de Postbank lopen vast (gevolg: browser killen en opnieuw moeten inloggen).

Ik ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben, maar vooral of iemand een oplossing weet. Demon meldt dat ik nieuwste firmware moet hebben, maar levert dat slechts voor "eigen" modems. Ze kunnen in hun DHCP-logs zien dat ik op onregelmatige tijden IP-keases zou aanvragen.
Misschien is dit probleem meer algemeen te trekken en oplosbaar?

Voor de volledigheid:
* Demon DSL Express 512 (via BabyXL)
* Alcatel SpeedTouch 570 (R2)
* Win98SE, IE6SP1

PS: De website van Alcatel meldt wel een firmware upgrade voor de ST 570 (R4) om verbindingsproblemen met Tiscali en Versatel te verhelpen...
BabyXL is Tiscali WS :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Bij mij is het elk weekend het zelfde liedje.

Ik heb een 2-8/1Mbit via BBNed en zit op 400meter van de centrale. Doordeweeks haal ik meestal wel goede snelheden maar in het weekend is het janken met de pet op. Om de minuut ongeveer (ja echt om de minuut) ligt het internet er even uit. En áls ik internet heb is het maximaal 150kB/s down en 40kB/s up. Ik vind dit echt onacceptabel en heb demon er al over gebeld. Maar zij zeggen dat het aan mij ligt :/

Ik gebruik een Allied Data Copperjet Annex-B die er bij zat, misschien dat daar het probleem zit. Ik heb alles hier al geprobeerd, andere kabels met/zonder router maar niets helpt. Ik weet dus gewoon zeker dat het aan hun ligt maar aangezien ik pas 2 maanden Demon heb kan ik er verlopig niet vanaf ben ik bang. Iemand nog tips?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
Dit is mij bekend, dank voor de verduidelijking, maar juist daarom noemde ik dit in mijn PS. Er is namelijk wel een oplossing voor de ST 570 (R4) bij en probleem dat ik ook lijk te hebben met mijn ST 570 (R2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hier het antwoord op het mailtje waarin ik mijn ongenoegen uitte over het dubbel betalen van het abonnementsgeld.
Goedemiddag jagermeister,

Zoals u gemerkt heeft zijn wij de afgelopen periode ook bezig geweest met ons productportfolio en de tarieven. De DSL Express 1024 verbinding is hiermee reeds in prijs verlaagd. Of dit ook bij de overige verbindingen het geval zou zijn is nog niet duidelijk. Wij zullen u op de hoogte houden.

Als u nog vragen hebt horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,
Demon Customer Service
Voor mij is nu duidelijk dat ik momenteel te veel betaal voor mijn abonnement. Het besluit om demon op te zeggen is genomen. Nu nog een goed alternatief vinden.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Burning_acid schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:42:
Bij mij is het elk weekend het zelfde liedje.

Ik heb een 2-8/1Mbit via BBNed en zit op 400meter van de centrale. Doordeweeks haal ik meestal wel goede snelheden maar in het weekend is het janken met de pet op. Om de minuut ongeveer (ja echt om de minuut) ligt het internet er even uit. En áls ik internet heb is het maximaal 150kB/s down en 40kB/s up. Ik vind dit echt onacceptabel en heb demon er al over gebeld. Maar zij zeggen dat het aan mij ligt :/

Ik gebruik een Allied Data Copperjet Annex-B die er bij zat, misschien dat daar het probleem zit. Ik heb alles hier al geprobeerd, andere kabels met/zonder router maar niets helpt. Ik weet dus gewoon zeker dat het aan hun ligt maar aangezien ik pas 2 maanden Demon heb kan ik er verlopig niet vanaf ben ik bang. Iemand nog tips?
Heb je niet een oudere broer of zus die dan thuis komt en door de weeks op kamers woont. Die gebruikt misschien een vergeten telefoontoestel aangesloten op een contactdoos die nog afgetakt is voor je splitter. Dan krijg je ook deze effecten natuurlijk.

Dat alleen in het weekend je linesync lager is en 'klappert' is behoorlijk raar natuurlijk. Ander modem testen geeft uitsluitsel over je modem. Dus als je daar aan twijfelt gewoon proberen.

Overigens geeft de postcode check 400meter aan, kan in de praktijk heel anders liggen. En kabels van 400meter (mochten ze dat zijn) kunnen ook een probleem hebben/vormen als de kwaliteit niet 100% doordat ze een paar keer gebroken zijn bijvoorbeeld.

Meldt het bij de helpdesk zou ik zeggen, leg het duidelijk voor en zorg dat je intern op je aansluiting niets foutief hebt zitten. Kort op ISRA je splitter en je modem kort op je splitter aansluiten. Geen (loze) vertakkingen voor je splitter etc.
Velthuis schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:58:
[...]

Dit is mij bekend, dank voor de verduidelijking, maar juist daarom noemde ik dit in mijn PS. Er is namelijk wel een oplossing voor de ST 570 (R4) bij en probleem dat ik ook lijk te hebben met mijn ST 570 (R2).
Blijkbaar dus twee verschillende reviesies van dit type modem. De hardware zal wel iets verschillen en mogelijk dat het probleem met de R2 versie niet is op te lossen in de firmware voor Alcatel. Ander modem aansluiten, testen en gebruiken is ook een oplossing.

[ Voor 32% gewijzigd door bjck op 08-01-2005 23:37 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Laatst online: 22:43
Ik heb sinds 0.00u geen internetverbinding meer. De internetverbinding viel er plotseling uit. Ik heb m'n router, m'n modem meerdere malen gereboot, maar helaas...

Ik krijg maar geen IP-adres toegewezen van de DHCP-server. Ik heb wél linesync (832/7616). Op de statuspagina's van Demon zie ik geen enkele melding van een storing. Ben ik de enige die hier last van heeft?
--
Demon DSL-Express 8192/1024 in Nijmegen (Tiscali WS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nergens last van??
512/256, Ede (GLD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ik heb de helpdesk even gebeld, BabyXL (Tiscali WS) is de boel in mijn wijk aan het migreren. In het mailtje (waar de medewerker mij naar verwijsde) staat 12-01-2005, en niet 10-01-2005. De medewerker die het mailtje heeft verzonden heeft een kleine fout gemaakt. :+
Geachte klant,

Op 12-01-2005 zal onze DSL-partner BaByXL een ingrijpende wijziging
uitvoeren aan hun DSL-netwerk.

De werkzaamheden vinden plaats tussen 01.00 uur en 12.00 uur CET.
Als gevolg hiervan zal uw verbinding tussen die tijden gedurende
enkele uren niet beschikbaar zijn. Het is noodzakelijk dat gedurende
die tijd uw DSL-modem aan blijft staan. Als onderdeel van de wijziging
zal uw verbinding na het onderhoud automatisch een nieuw IP-adres
toegekend krijgen.

Wij verzoeken u geen contact op te nemen met de afdeling Support met
inhoudelijke vragen hierover, aangezien de supportmedewerkers niet
over extra informatie beschikken.

Na afloop van deze werkzaamheden zal uw verbinding vanzelf weer
opkomen. Mocht dat niet het geval zijn dan verzoeken wij u zo spoedig
mogelijk contact op te nemen met de afdeling Support.

Deze wijziging is essentieel voor de continuiteit van de
dienstverlening en de ontwikkeling van nieuwe diensten voor de
toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:42

mjl

Ugh

sylvesterrr schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:42:
Ik heb sinds 0.00u geen internetverbinding meer. De internetverbinding viel er plotseling uit. Ik heb m'n router, m'n modem meerdere malen gereboot, maar helaas...

Ik krijg maar geen IP-adres toegewezen van de DHCP-server. Ik heb wél linesync (832/7616). Op de statuspagina's van Demon zie ik geen enkele melding van een storing. Ben ik de enige die hier last van heeft?
--
Demon DSL-Express 8192/1024 in Nijmegen (Tiscali WS).
Even bellen met de helpdesk ..... lol, ik was laatst het ADSL bij m'n ouders aan het installeren, uren bezig geweest, eerst de BabyXL activatie, dat werkte best, maar ik kreeg het ethernet adres (MAC) maar niet geactiveerd, ik de helpdesk gebeld: blijkt dat de automatische activatie via de site niet werkt .... lekker ben je daar uren mee bezig te rebooten etc ...

[ Voor 26% gewijzigd door mjl op 10-01-2005 15:21 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 18:52
ik wordt het onderhand echt ZAT. wat een TERINGspeeds iedere x savonds.
2 minuten geleden het volgende filmpje opgenomen, een download met mijn 8/1 mbit lijn *kuch kuch* vanaf ftp.demon.nl.
zelfde verschijnsel vanaf ftp.surfnet.nl en andere 100mbit servers.

http://www.thunk.demon.nl/demon.avi

je ziet ook echt hele tijd dat ie ff stopt, omlaag gaat, gaat echt niet boven de 400 kb/s (gemiddeld is het 150 nu).

bahbahbahbah en vroeger was het pompen met 800 constant maakt niet uit hoelaat :|

(btw, 2 uur geleden ging het van dezelfde ftp's met 500 gemiddeld en 600 max!)

[ Voor 8% gewijzigd door Thunk op 10-01-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:59
KrL schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:14:
Heeft er iemand ervaring met overstappen van Demon (bbned) naar een andere BBned provider ? Ik wil naar TweakDSL en die vragen om een BBned ordernummer en Service ID, maar de Demon helpdesk kan me daar niet aan helpen ?
Ja ik :( :(
Ik had mijzelf aangemeld bij Tweak voor een migratie.
Na zeuren bij Demon en een mailtje naar BBNED kreeg ik eindelijk het migratie nummer.
Mijn abonnement bij Demon had ik echter al opgezegd per 31-12-2004 en dat was volgens Tweak geen enkel probleem zolang ik het ordernummer maar had. Het nummer kreeg ik trouwens op 26-11-2004.
Demon vond het echter toch nodig om op 21-12-2004 een verzoek tot sloop van mijn lijn in te dienen bij BBNED, terwijl ze van de migratie wisten, en sta je daar als sloop zijnde in het systeem kunnen zij dat niet meer veranderen. Zit nu nog steeds met linesync en kan nog steeds niet overstappen.
Demon bedankt voor de fantastische medewerking !!! :( :( :(

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

bjck schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:33:
Heb je niet een oudere broer of zus die dan thuis komt en door de weeks op kamers woont. Die gebruikt misschien een vergeten telefoontoestel aangesloten op een contactdoos die nog afgetakt is voor je splitter. Dan krijg je ook deze effecten natuurlijk.

Dat alleen in het weekend je linesync lager is en 'klappert' is behoorlijk raar natuurlijk. Ander modem testen geeft uitsluitsel over je modem. Dus als je daar aan twijfelt gewoon proberen.

Overigens geeft de postcode check 400meter aan, kan in de praktijk heel anders liggen. En kabels van 400meter (mochten ze dat zijn) kunnen ook een probleem hebben/vormen als de kwaliteit niet 100% doordat ze een paar keer gebroken zijn bijvoorbeeld.

Meldt het bij de helpdesk zou ik zeggen, leg het duidelijk voor en zorg dat je intern op je aansluiting niets foutief hebt zitten. Kort op ISRA je splitter en je modem kort op je splitter aansluiten. Geen (loze) vertakkingen voor je splitter etc.
Heb vandaag voor de 2e keer de helpdesk gebeld omdat mijn internet er weer eens uit klapte, in tegenstelling tot de vorige keer kreeg ik nu een aardige jongen/man aan de lijn die duidelijk verstand van zaken had. Hij heeft een snelle linecheck gedaan en daar kon hij duidelijk zien dat mijn verbinding fluctueert als de spreekwoordelijke ziekte :P

Hij heef me een aantal tips gegeven om het op te lossen waarvan er nu nog 1 over is, en dat is een nieuwe revisie NT1 kastje. Ik heb namelijk revisie S3 en ze zijn (volgens de helpdesk) inmiddels bij S7. Die ga ik dus even om proberen te wisselen :)

Een oudere broer of zus met een telefoon is het iig niet, ik heb ook alles hier al getest en vervangen. (computers, kabels enz.) dus daar ligt het zeker niet aan. Hopen dat het probleem veroorzaakt werd door het NT1 kastje :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook flinke problemen met Demon. Ik had een 8/1 lijntje tot voor kort. Vanaf december 2003 tot november 2004 no problems. Supertevreden. maar dan:

Sinds november kreeg ik problemen met mn snelheid. Linesync was nog iets van 5000/300. Dus ik bellen met Demon. En het zou opgelost worden. BBNed moest ff iets veranderen in de centrale. Niet gelukt denk ik. Na 2 weken kwamen ze met de oplossing. Je moet terug naar een 2/1 abo en dan zal je snel wel weer in orde zijn. NOT !.

Ik weer bellen met Demon. Antwoord: ligt aan de telefoonlijn. Toen maar even KPN gebeld en die vertelde mij dat mn lijn helemaal in orde is. Paar dagen later had ik helemaal geen internet meer. Ik wederom maar weer eens bellen. BBned moest weer langs komen, en ik zou na 5 werkdagen gebeld worden dat alles is verholpen. Dit was 24 december. Nog niet gebeld, ondertussen wel weer internet. Maar nu nog maar een linesync van 1500/200. En dat voor 60 euries.

Ik less hier dat er veel mensen zijn die problemen hebben met Demon Internet. Is hier nou niets aan te doen... ???? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Vandaag bij kennisen het modem van demon binnengekregen. (1024/512 BBned)
Een copperjet 816 2p

Ik heb als test het modem al ffies aangesloten, en zodra het modem stroom krijgt begint hij te ruizen. Tis vrij duidelijk hoorbaar op een halve meter afstand.

De ruis komt echt uit het modem, en niet uit de voeding. De frequentie is vrij hoog, en de sterkte constand.

Is het normaal dat deze dingen zo ruisen ? Kan het kwaad ?
Kep de search al gebruikt, maar daarmee kwam ik op dit demon topic, welke ik niet met de hand ga uitpluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
d-super schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:29:
[...]

Ja ik :( :(
Ik had mijzelf aangemeld bij Tweak voor een migratie.
Na zeuren bij Demon en een mailtje naar BBNED kreeg ik eindelijk het migratie nummer.
Mijn abonnement bij Demon had ik echter al opgezegd per 31-12-2004 en dat was volgens Tweak geen enkel probleem zolang ik het ordernummer maar had. Het nummer kreeg ik trouwens op 26-11-2004.
Demon vond het echter toch nodig om op 21-12-2004 een verzoek tot sloop van mijn lijn in te dienen bij BBNED, terwijl ze van de migratie wisten, en sta je daar als sloop zijnde in het systeem kunnen zij dat niet meer veranderen. Zit nu nog steeds met linesync en kan nog steeds niet overstappen.
Demon bedankt voor de fantastische medewerking !!! :( :( :(
Een 10 dagen van te voren een verbinding annuleren bij de telco is een zeer nette manier mijn inziens. Had ook direct gekund bij het inzetten van je opzegging en dan had je niets meer gekund. Tijdig regelen van zaken en dan pas opzeggen wordt altijd geadviseerd.

Iets ruimer plannen (eerder overzetten voor de opzegging) had je een hoop leed gespaard wellicht.
Burning_acid schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:56:
[...]

Heb vandaag voor de 2e keer de helpdesk gebeld omdat mijn internet er weer eens uit klapte, in tegenstelling tot de vorige keer kreeg ik nu een aardige jongen/man aan de lijn die duidelijk verstand van zaken had. Hij heeft een snelle linecheck gedaan en daar kon hij duidelijk zien dat mijn verbinding fluctueert als de spreekwoordelijke ziekte :P

Hij heef me een aantal tips gegeven om het op te lossen waarvan er nu nog 1 over is, en dat is een nieuwe revisie NT1 kastje. Ik heb namelijk revisie S3 en ze zijn (volgens de helpdesk) inmiddels bij S7. Die ga ik dus even om proberen te wisselen :)

Een oudere broer of zus met een telefoon is het iig niet, ik heb ook alles hier al getest en vervangen. (computers, kabels enz.) dus daar ligt het zeker niet aan. Hopen dat het probleem veroorzaakt werd door het NT1 kastje :)
Als je je modem zonder splitter & NT1 aansluit is het probleem nogsteeds hetzelfde? Dan zou een andere nieuwe NT1 niet uit mogen maken eignelijk. 't Is wel een bekend gegeven dat alles onder de S4 nogal vaak problemen kan (dus niet altijd) geven met een DSL verbinding.

[ Voor 8% gewijzigd door bjck op 10-01-2005 21:41 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 21:31
Ik heb sinds kort ook problemen met m'n demon ADSL lijntje (2048/1024), terwijl ik altijd uitermate tevreden was over ze.
Mijn probleem is dat m'n download niet goed is. Hij begint vaak tussen de 100 á 200 kb/s, en zakt dan zeer snel af naar 15 á 60 kb/s, met als gevolg dat streams niet gespeeld kunnen worden, het het surfen over grote site's (meet veel grote afbeeldingen bijvoorbeeld) baggertraag gaat.

Heb het gemeld bij de helpdesk, ze zijn er mee bezig...
Hoop dat het nog goed komt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
jhead22 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:39:
Vandaag bij kennisen het modem van demon binnengekregen. (1024/512 BBned)
Een copperjet 816 2p

Ik heb als test het modem al ffies aangesloten, en zodra het modem stroom krijgt begint hij te ruizen. Tis vrij duidelijk hoorbaar op een halve meter afstand.

De ruis komt echt uit het modem, en niet uit de voeding. De frequentie is vrij hoog, en de sterkte constand.

Is het normaal dat deze dingen zo ruisen ? Kan het kwaad ?
Kep de search al gebruikt, maar daarmee kwam ik op dit demon topic, welke ik niet met de hand ga uitpluizen.
Ik heb bij alle ADSL modems die ik gezien heb ook de modems horen ruisen en piepen.
Vaak wordt dat zachter als de linesync er is.
Gelukkig is mijn ZyXEL 650R een stuk stiller dan die andere ADSL modems die ik gezien/gehoord heb, anders was 'ie echt heel diep in de meterkast verdwenen.
* TD-er is erg gevoelig voor hoge piep- en fluittonen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
TD-er schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:45:
[...]

Ik heb bij alle ADSL modems die ik gezien heb ook de modems horen ruisen en piepen.
Gelukkig is mijn ZyXEL 650R een stuk stiller dan die andere ADSL modems die ik gezien/gehoord heb, anders was 'ie echt heel diep in de meterkast verdwenen.
Mijn Zyxel is idd ook super stil.
En mijn ervaring met andere adsl modems is dat die ook erg stil zijn.

Ik vind het erg vreemd.

Het design is ook erg lelijk... Ik ben benieuwd of de router zelf kan tippen aan de zyxel, welke ik ideaal vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ik heb een update betreffende mijn "probleempje".

Op 12-01-2005 (overmorgen) zou de boel in mijn wijk gemigreerd worden (Nijmegen-Hees). Maar de personen bij BabyXL (aka Tiscali WS) dachten er blijkbaar anders over, want ze hebben de boel vannacht (precies om 0.00u) platgelegd en gemigreerd. Dat wist een supportmedewerker mij vanochtend rond een uur of 11 te melden omdat ik geen DHCP-lease kreeg (maar wel linesync had en heb).

Ik heb zonet weer een supportmedewerker gesproken. In eerste instantie zou het volgens hem om een fout bij Demon gaan. Ik zou al vanavond kunnen internetten indien zijn collega het kon fixen, maar mocht dat niet lukken, zou Netwerkbeheer er max. 48 over doen. "Jeej" dacht ik (not!)...

Een paar minuten later belde die medewerker mij terug om het een en ander door te nemen omdat er na mijn telefoontje vanochtend NIKS is binnengekomen. Ik moest m'n modem in router-modus zetten e.d. Hij vroeg mij om de gegevens onder menu 24.1 (Zyxel prestige) door te geven (met name de verzonden en ontvangen pakketjes). Het schijnt dat ik geen pakketjes kan ontvangen (103 verzonden pakketjes, en 0 ontvangen pakketjes). Een ATM Loopback Test kan ik niet succesvol uitvoeren.

Er is nu een ticket aangemaakt bij BabyXL, en het kan drie tot vijf werkdagen duren eer ik weer kan internetten. Dit is de eerste keer dat ik boos op Demon ben (25/02/2005 opgeleverd), eigenlijk is dit onterecht (de fout ligt namelijk bij BabyXL, en niet bij Demon). En hulde voor de medewerker die mij heeft teruggebeld! _O_

En nog een update:
Een Demon-medewerker in demon.nl.support nav mijn post:
On 2005-01-10, Halim <halim@nospam.invalid> wrote:

>> Op 12-01-2005 (overmorgen) zou de boel in mijn wijk gemigreerd worden
>> (Nijmegen-Hees).

Dat klopt.

>> Maar de personen bij BabyXL (aka Tiscali WS) dachten er
>> blijkbaar anders over, want ze hebben de boel vannacht (precies om
>> 0.00u) platgelegd en gemigreerd. Dat wist een supportmedewerker mij
>> vanochtend rond een uur of 11 te melden omdat ik geen DHCP-lease kreeg
>> (maar wel linesync had en heb).

Dat is ietwat vreemd, want vandaag is alleen Nijmegen-Hatertse Hei
gedaan. Als je daar inderdaad niet op zit is er iets fout gegaan :/

Support zal dat even moeten afstemmen met Tiscali Wholesale, want als ze
denken dat je achter een andere colocatie zit dan dat je daadwerkelijk
zit levert dat inderdaad e.e.a. aan problemen op. Als ik zo snel even in
de configuratie kijk hebben we je inderdaad in de DHCP configuratie een
ip adres voor Hatertse Hei gegeven, maar aangezien ik je MAC adressen
niet eens meer terugzie in de logs liggen de problemen nog net een
stapje dieper :(

-- Riemer Palstra riemer@palstra.com
Dit belooft niet veel goeds... :/

[ Voor 30% gewijzigd door Mawlana op 10-01-2005 22:39 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-09 19:15

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:04:
Ik heb nergens last van??
512/256, Ede (GLD)
Sinds 10 maanden (Almere) een 2~8Mbit down 1 Mbit up abo (effectief 2~7.5 Mbit en 850 Kbit) en behalve wat kleinere kinkjes in de kabel eigenlijk niets aan de hand. OK news.demon.nl zuigt ivm de 2 threads a 50 Kbit t stuk, maar met een externe NNTP server trek ik de de maximale bandbreedte van de ADSL lijn dicht (usenetserver.com 8 threads simultaan doen tussen de 600 en 800 kB/sec). Hetzelfde zie als ik download van websites of ftp servers die voldoende bandbreedte richting mij of mijn provider hebben. De up speed wil nog wel es schommelen maar stabiliseert zich altijd wel redelijk goed rondom om de 60 kB/sec (ssh tunnel vanaf een academische netwerk wat vrijwel direct op de backbone hangt in A'dam).
Hoe het met de overboeking hier in de wijk zit weet ik niet. Binnen een straal van 25 mtr zitten hier nog 4 vervente leechers maar die hebben dan wel xs4all, planet of tiscali maar de vraag is dus of ik daar eigenlijk wel last van heb, mijn inschatting is van niet.

Met de telefoon helpdesk heb ik weinig van doen, dit vooral omdat het in de regel toch te lang duurt (+20 minuten op een gemiddelde werkdag) en eigenlijk is t altijd wel via email rond te krijgen.

Kortom; dus wel tevreden

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 11:42

mjl

Ugh

Pantagruel schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:00:
[...]

Sinds 10 maanden (Almere) een 2~8Mbit down 1 Mbit up abo (effectief 2~7.5 Mbit en 850 Kbit) en behalve wat kleinere kinkjes in de kabel eigenlijk niets aan de hand. OK news.demon.nl zuigt ivm de 2 threads a 50 Kbit t stuk, maar met een externe NNTP server trek ik de de maximale bandbreedte van de ADSL lijn dicht (usenetserver.com 8 threads simultaan doen tussen de 600 en 800 kB/sec). Hetzelfde zie als ik download van websites of ftp servers die voldoende bandbreedte richting mij of mijn provider hebben. De up speed wil nog wel es schommelen maar stabiliseert zich altijd wel redelijk goed rondom om de 60 kB/sec (ssh tunnel vanaf een academische netwerk wat vrijwel direct op de backbone hangt in A'dam).
Hoe het met de overboeking hier in de wijk zit weet ik niet. Binnen een straal van 25 mtr zitten hier nog 4 vervente leechers maar die hebben dan wel xs4all, planet of tiscali maar de vraag is dus of ik daar eigenlijk wel last van heb, mijn inschatting is van niet.

Met de telefoon helpdesk heb ik weinig van doen, dit vooral omdat het in de regel toch te lang duurt (+20 minuten op een gemiddelde werkdag) en eigenlijk is t altijd wel via email rond te krijgen.

Kortom; dus wel tevreden
Yup ik heb ook weinig klachten meer, goed dat er hier ook positieve posts gedaan worden !!

Ik zit nu nog te hopen op nieuwe sneheids verhogingen, KPN gaat tenslotte ook weer omhoog naar aanleiding van de verhoging bij Chello, echter als ik de KPN site nakijk kost het snelste abbo (nu 4Mbit straks 8Mbit) nog ruimschoots meer dan bij Demon, dus de prijsverlaging/snelheidsverhoging zal er voorlopig nog niet in zitten ...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ik wil even melden dat mijn probleem is opgelost. :)

* Mawlana is nog steeds tevreden over Demon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net dat mailtje gelezen over die gewijzigde betaling. lekker is dat, volgende maand ben ik in 1 klap 130 euros armer. :/

ik heb ze gemailed met de vraag waarom deze nieuwe regeling is ingevoerd. nu zal het me benieuwen of ik een echt antwoord krijg of een standaard draft die ze hebben liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:50
Ik heb sinds een maand last van disconnects , me inet ligt er dan een paar sec uit, msn meld zich af mIRC disconnect , kheb dit voorheen nooit gehad... ook is mijn upload snelheid gezakt naar 60 kb/s wat voorheen boven de 100 zat ik woon 600m van de centrale dus daar ligt het niet aan , mijn dl snelheid is wel wel fullspeed 850 kb/s

weet iemand waar dit aan kan liggen , khad namelijk niet echt zin om 15 topics door te speuren of iemand dit ook had (en een eventuele oplosssing)

BVD

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Sinds een paar dagen ben ik van demon af. Ik was het meer dan zat. Een webmail die al 3 kwart jaar niet fatsoenlijk html mailtjes kan laten zien (terwijl elke andere gratis email dienst dit wel kan). Weg vallende verbindingen. Lang wachten voor de helpdesk. Hoge ping en ga zo maar door.

Ik bedenk me nu wel een 2e x voordat ik weer de goedkoopste aanbieder neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:26

Wokschotel

Op 6 wielen

Nieuwe prijzen voor 2048/1024 op de Demon-site als je een nieuw abo afsluit. Scheelt bijna 20 euro per maand : :o

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Sc0tTy schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:25:
Ik heb sinds een maand last van disconnects , me inet ligt er dan een paar sec uit, msn meld zich af mIRC disconnect , kheb dit voorheen nooit gehad... ook is mijn upload snelheid gezakt naar 60 kb/s wat voorheen boven de 100 zat ik woon 600m van de centrale dus daar ligt het niet aan , mijn dl snelheid is wel wel fullspeed 850 kb/s

weet iemand waar dit aan kan liggen , khad namelijk niet echt zin om 15 topics door te speuren of iemand dit ook had (en een eventuele oplosssing)

BVD
Hoeveel tijd zit er tussen die disconnects? Ik heb dat namelijk ook met mijn DSL Express 1024/512, elk uur. Dat komt omdat mijn DHCP lease elk uur verloopt en m'n modem is dan niet snel genoeg met opnieuw binden. Vroeger had ik hier nooit last van. Ik heb Demon erover gemaild en wacht ondertussen al de derde werkdag op antwoord.

Als het hetzelfde is, zijn er nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

TD-er schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:45:
[...]

Nog nooit meegemaakt. Zowel bij Alcatels als Zyxels niet. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Laatst online: 20-07 11:04
Wokschotel schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 06:38:
Nieuwe prijzen voor 2048/1024 op de Demon-site als je een nieuw abo afsluit. Scheelt bijna 20 euro per maand : :o
Ja ik zie het ook net.

Lekker nieuwe klanten voor het 2048 pakket gaan dus lekker 34,50 betalen. Scheelt nogal met de 55 die ik nu betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnc
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

fnc

Hopelijk geeft Demon snel duidelijkheid of deze verlaging ook voor bestaande 2/1 klanten gaat gelden. Want een verschil van 20,50 vind ik onacceptabel naar bestaande klanten toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 15:14
nou maar hopen dat ze de prijzen van de abonnementen ook voor de huidige klanten verlagen.
dit zou anders wel erg klantonvriendlijk zijn, ze maken het wel bont zo

huidige klanten geen verlaging abo kosten geven
huidige klanten "effetjes" 2x in 1 maand laten betalen (ik baal hier zwaar van)
als de snelheids problemen die we hebben en een verbinding die er wel een paar keer per dag uitvalt en alleen op te lossen is met een modem reset (ik kan niet eens normaal snachts meer leechen)

overal om ons heen worden upgrades uitgedeeld kpn chello etc.

ben de laatste tijd niet erg blij met demon dat was een tijdje geleden wel anders ik hoop dat ze er wat aan doen anders ga ik maar eens op zoek naar een andere provider waar ik me 65 euros kwijt kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
sedatje schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:32:
nou maar hopen dat ze de prijzen van de abonnementen ook voor de huidige klanten verlagen.

als de snelheids problemen die we hebben en een verbinding die er wel een paar keer per dag uitvalt en alleen op te lossen is met een modem reset (ik kan niet eens normaal snachts meer leechen)

ben de laatste tijd niet erg blij met demon dat was een tijdje geleden wel anders ik hoop dat ze er wat aan doen anders ga ik maar eens op zoek naar een andere provider waar ik me 65 euros kwijt kan
Wel lullig he dat kpn en chello de snelheden verhogen en Demon niet. Al eens gedacht aan de fysieke capaciteiten van ADSL1 :? Jouw lijn zit al op z'n max. dus een snelheidsverhoging hoef je voorlopig niet te verwachten (iig tot ADSL2 niet). Een prijsverlaging kan natuurlijk wel, maar dat hoeft niet (staat niet in je contract eh...).

Overigens hebben jullie best kans dat de 'nieuwe tarieven' ook voor de huidige klanten gaat gelden, dat was bij de 1024/512 abboprijsverlaging toch ook zo....

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Ben benieuwd of ik mijn in december bestelde 1/0.5 abbo van 29 euro voor 5 euro kan upgraden naar een 2/1 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Wokschotel schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 06:38:
In oktober of november had je een actie voor de 1024/512 lijn. Nadat de actie was afgelopen hebben de bestaande klanten email gehad dat hun verbinding ook in prijs omlaag zou gaan per 31 Jan 2005.

Zodra deze actie afgelopen is verwacht ik dat jullie ook omlaag gaan in prijs.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
LuCarD schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:52:
[...]

In oktober of november had je een actie voor de 1024/512 lijn. Nadat de actie was afgelopen hebben de bestaande klanten email gehad dat hun verbinding ook in prijs omlaag zou gaan per 31 Jan 2005.
Inderdaad, zie onderstaande quote (mailtje van Demon):
Geachte klant,

Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat het
maandbedrag van uw Demon DSL Express 1024/512 abonnement binnenkort
wordt verlaagd van 39 naar 29 euro inclusief BTW per maand.

Het nieuwe bedrag zal met ingang van de eerste maandtermijn na 31
januari 2005 berekend worden. Alleen het tarief van uw verbinding
wordt gewijzigd, de andere aspecten van de DSL-dienstverlening blijven
ongewijzigd.

We hopen u met dit prettige bericht voldoende geinformeerd te hebben.

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
sedatje schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:32:

Dat van dat modem resetten is het enige wat ik ken inderdaad.. ;) althans heeeeeel af en toe dan. Maar verder is DEMON gewoon SUPER!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
LuCarD schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:52:
[...]

Ik hoop het wel ja zou wel zo netjes zijn !
maar als je kijkt op http://www.dslexpress.nl dan zie je dus dat deze actie is voor de
512/256 1024/512 2048/1024 abonnementen over het 8192/1024 word niets gezegd

als het nou blijkt dat de drie eerstgenoemde abonnenments vormen wel verlaagd worden in prijs en het duurste niet dan is het natuurlijk duidelijk dat ik overstap naar een 2/1 mbit abo want dat scheelt dan 30 euro in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

sedatje schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:16:
[...]

Ik hoop het wel ja zou wel zo netjes zijn !
maar als je kijkt op http://www.dslexpress.nl dan zie je dus dat deze actie is voor de
512/256 1024/512 2048/1024 abonnementen over het 8192/1024 word niets gezegd

als het nou blijkt dat de drie eerstgenoemde abonnenments vormen wel verlaagd worden in prijs en het duurste niet dan is het natuurlijk duidelijk dat ik overstap naar een 2/1 mbit abo want dat scheelt dan 30 euro in de maand.
Ze zijn begonnen met een actie voor 512/256, daarna is er een actie gekomen voor 1024/512. En nu is er een actie voor 2048/1024.

Volgens mij is er een patroon.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 14:42

altec

Plop

zou het mogelijk zijn om een 1024/512 te verhogen naar 2048/1024 á 34,50? ik heb namelijk pas sinds 1 jan 2005 een nieuwe aansluiting bij demon.
heb ze al een e-mail gestuurd, maar wou graag weten of mensen hier al ervaring mee hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
lijkt mij dat je die prijzen (als demon zijnde) wel moet verlagen voor je huidige abbonementen. 2048/1024 is volgens mij het abbo wat het meest afgenomen wordt. En ik kan mij niet voorstellen dat al die mensen niet gaan zeuren over €20,- in de maand.

enige speculaties wat er met het 8mbit abbo gaat gebeuren qua prijs?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

altec schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:24:
zou het mogelijk zijn om een 1024/512 te verhogen naar 2048/1024 á 34,50? ik heb namelijk pas sinds 1 jan 2005 een nieuwe aansluiting bij demon.
heb ze al een e-mail gestuurd, maar wou graag weten of mensen hier al ervaring mee hebben
Dat heb ik ze ook al verstuurd. maar daarbij ook de vraag gesteld hoe ze die "voor de rest van je contract" hanteren. Niet als ze in de komende jaren nog verder omlaag gaan (wat ik wel zie gebeuren met o.a. ADSL2 voor de deur) ze je toch aan die 34,50 vasthouden...

ben benieuwd.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
Biobakker schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:27:
enige speculaties wat er met het 8mbit abbo gaat gebeuren qua prijs?
Speculeren kan altijd: ik denk 49,50 p/m in de nabije toekomst :P niet serieus enzo...

Vreemd is, dat dit (en de 1024/512 aanbieding) worden gepresenteerd als tijdelijk acties, maar als ze ook voor de bestaande abonnees gaan gelden (wat bij 1024/512 ook het geval is) dan is er voor die mensen duidelijk geen sprake meer van een tijdelijk actie. Het geldt namelijk tijdens de gehele duur van je contract...

Dan wordt het dus een actie voor nieuwe gebruikers, en voor de bestaande klanten een permanente prijsverlaging. Das toch nie gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

Zelfde heb ik ook gedaan.. en als er GEEN veranderingen waren dat ze me dan wel voor duurder abbo mogen noteren 5 euro voor dubbele snelheid is natuurlijk een peulenschilletje
Cyberpope schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:35:
[...]

Dat heb ik ze ook al verstuurd. maar daarbij ook de vraag gesteld hoe ze die "voor de rest van je contract" hanteren. Niet als ze in de komende jaren nog verder omlaag gaan (wat ik wel zie gebeuren met o.a. ADSL2 voor de deur) ze je toch aan die 34,50 vasthouden...

ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Ik hoop niet dat ze lopen te donderen. Als die getallen van de 2mbit lijn na 1 Feb. weer omhoog gaan, dan ben ik nog niet met ze klaar, dat zou oneerlijk zijn tegenover nieuwe klanten die wél die 34,50 betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
misbehavingman schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 07:06:
[...]

Hoeveel tijd zit er tussen die disconnects? Ik heb dat namelijk ook met mijn DSL Express 1024/512, elk uur. Dat komt omdat mijn DHCP lease elk uur verloopt en m'n modem is dan niet snel genoeg met opnieuw binden. Vroeger had ik hier nooit last van. Ik heb Demon erover gemaild en wacht ondertussen al de derde werkdag op antwoord.

Als het hetzelfde is, zijn er nog meer mensen met dit probleem?
ik weet niet dat zal ik thuis ff na moeten checken (kzit nu op school)

dat hoor je nog ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15
Als ze de tarieven van de 2/1 en 8/1 abonementen gaan verlagen, dan verwacht ik dat ze dat niet voor maart gaan doen.
Op die manier kunnen ze namelijk nog een maand extra de hogere tarieven innen, doordat we vanaf februari ineens vooruit moeten gaan betalen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:41

pim_rs

Stars and Stripes

aangezien ze het 8-1 abonnement niet gaan verlagen, is het juist nu extra gunstig om van een 8-1 naar een 2-1 abonnement te gaan, je kunt dan later, indien de prijs wel verlaagd wordt altijd nog (gratis) overstappen op het 8-1 abonnement

een downgrade kost maar €10,-

of zit ik ernaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

Cyberpope schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:35:
[...]

ben benieuwd.
Ik kijk net bij het upgrade knopje onder mijn account staat gewoon de 55€ dus ik denk dat het niet op gaat voor huidige abonnees
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ik moet zeggen, ik heb nu iets meer dan een jaar demon en heb vrijwel geen problemen hoor maar wat ik erg irritant vind is dat een hoop andere Isp's hun lijnen aan het upgraden zijn vor dezelfde prijs en dat demon tot nu toe helemaal niks doet (ja het 1024/512 abo wordt een tientje per maand goedkoper maar dat is toch ook wel het minste wat ze kunnen doen in mijn ogen).

Ik had daarvoor altijd chello die heeft er bij mij in 2 jaar tijd maar 3 keer uitgelegenmaar die zijn goed bezig met hun snelheden light voor 32,95 ik zit er toch aan te denken om weer over te stappen op chello, ik betaal nu omgerekend (ik heb mijn vaste tel. aansluiting speciaal voor adsl genomen) hetzelfee voor demon met mijn 512/256 abo als ik bij chello voor een 2048/512 verbinding zou doen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

ErikH schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:21:
....... op chello, ik betaal nu omgerekend (ik heb mijn vaste tel. aansluiting speciaal voor adsl genomen) hetzelfee voor demon met mijn 512/256 abo als ik bij chello voor een 2048/512 verbinding zou doen.
... hetzelfde & een gratis datalimietje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

ErikH schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:21:
Ik moet zeggen, ik heb nu iets meer dan een jaar demon en heb vrijwel geen problemen hoor maar wat ik erg irritant vind is dat een hoop andere Isp's hun lijnen aan het upgraden zijn vor dezelfde prijs en dat demon tot nu toe helemaal niks doet (ja het 1024/512 abo wordt een tientje per maand goedkoper maar dat is toch ook wel het minste wat ze kunnen doen in mijn ogen).

Ik had daarvoor altijd chello die heeft er bij mij in 2 jaar tijd maar 3 keer uitgelegenmaar die zijn goed bezig met hun snelheden light voor 32,95 ik zit er toch aan te denken om weer over te stappen op chello, ik betaal nu omgerekend (ik heb mijn vaste tel. aansluiting speciaal voor adsl genomen) hetzelfee voor demon met mijn 512/256 abo als ik bij chello voor een 2048/512 verbinding zou doen.
Ga jij maar lekker naar chello.. en in half dagje je datalimiet al overschrijden...

2 GB is namelijk NIETS bij een 2048 abbo chello sux ';(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:32
altec schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:38:
[...]

Ga jij maar lekker naar chello.. en in half dagje je datalimiet al overschrijden...

Ik ben ook bij Chello weggegaan vanwege het datalimiet.

40gb met een classic abbo (4mbit down/1mbit up) daar zit je zo aan..
En als je eroverheen gaat.. Hak! 64/64 lijntje tot het einde van de maand... Ik bedoel maar..

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Jan 12 19:34:49 udhcpc: Lease lost, entering init state
Jan 12 19:34:49 udhcpc: Sending select for MIJNIP...
Jan 12 19:34:49 udhcpc: Lease of MIJNIP obtained, lease time 3600
Jan 12 19:36:35 udhcpd: Received a SIGUSR1

blijkbaar ligt het dus aan de DHCP , kheb een sweex routertje , ik denk dus dat het daar ana ligt , de modem van demon is toch ook een router , zo ja hoe zet je dat aan want dan ga ik gewoon een switch kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:07

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Voor wat het waard is voor de BBNED gebruikers. Ik heb een mailtje gestuurd naar BBNED over de recentelijke snelheidsverhogingen bij KPN en UPC.

Ik kreeg dit terug

"bbned zal binnenkort met een snelheidsactie komen. Wij raden u aan om onze site www.bbned.nl in de gaten te houden.
"

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

altec schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:36:
[...]

Ik kijk net bij het upgrade knopje onder mijn account staat gewoon de 55€ dus ik denk dat het niet op gaat voor huidige abonnees
;(
check again :-)
heb het meteen maar aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
mkleinman64 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:43:
Voor wat het waard is voor de BBNED gebruikers. Ik heb een mailtje gestuurd naar BBNED over de recentelijke snelheidsverhogingen bij KPN en UPC.

Ik kreeg dit terug

"bbned zal binnenkort met een snelheidsactie komen. Wij raden u aan om onze site www.bbned.nl in de gaten te houden.
"
Hey, das leuk. Alleen is er weinig tot geen ruimte meer voor BBned meer om te verhogen. Als alles een stukje opschuift qua snelheid dan komen de verschillende varianten enkel wat dichter bijelkaar te liggen. Wel meer snelheid voor je geld dus, maar voor BBned betekent het gewoon meer concurrentie tussen de verschillende abbo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
Het is nu mogelijk om te up/downgraden naar 2/1 voor 34,50

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 12:25

Chief_B

heb een 2/1 abbo bij Demon en omdat de andere ISP gewoonweg goedkoper nu zijn had ik mijn abbo vorige week vrijdag opgezegd ... kom ik er vandaag achter dat ie 20 euries naar beneden is gegaan !!! Vanmiddag gelijk gebeld of dat nog geannuleerd kon worden, ze zouden kijken of dat nog mogelijk was maar konden niets beloven. Prima actie van Demon (alhoewel ze moeten natuurlijk wel) maar ik zit er mooi mee, nu hopen dat het nog lukt.

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Dan hoop ik dat de 8mbit variant ook in prijs gaat zakken.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 22:52
Zijn er meer mensen die connection loss hebben vandaag? Zat net een officiele war te spelen en wordt tot drie keer toe verbroken. Heb nu maar iemand anders gevraagd... Ik wil weten of het aan demon ligt want dan ga ik toch overstappen naar KPN. Ben er nu een beetje klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Ohoh, mijn modem zou vandaag verstuurd zijn. Het Track&Trace nummer op de overzichtpagina (met als datum 29 december!) doet het niet bij de PTT. Heeft iemand dit weleens zelf gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassio ik ken dat probleem, elke 6 min ongeveer.
Dit is voor mij een bruikbare oplossing. Ge-pasted uit een eerdere thread...

Kebab schreef op 29 februari 2004 @ 21:03:
Ik heb in dit http://got.manuzhai.nl/index.php/list_messages/859730 topic het volgende gelezen.

1. telnet 192.168.1.1
2. menu 24.8
3. type in 'wan adsl maxtonelimit 10'
4. Enter

Dit heb ik zojuist uitgevoerd en ook de tijd/datum goed gezet. Even een dag testen en kijken hoe het gaat.

Ik weet niet meer wat standaard is (dacht een maxtone van 12). Bij mij geeft 10 het gewenste resultaat, aka geen cut-offs meer. Verlaagt je max uplaod iets geloof ik (zie info in de thread).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde mn demon gaan opzeggen, maar nu ik mn 2mbit voor die 35 euro kan krijgen is dat toch wel heel aantrekkelijk :D Maar even aankijken wat de andere providers doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:42:
bassio ik ken dat probleem, elke 6 min ongeveer.
Dit is voor mij een bruikbare oplossing. Ge-pasted uit een eerdere thread...

Kebab schreef op 29 februari 2004 @ 21:03:
Ik heb in dit http://got.manuzhai.nl/index.php/list_messages/859730 topic het volgende gelezen.

1. telnet 192.168.1.1
2. menu 24.8
3. type in 'wan adsl maxtonelimit 10'
4. Enter

Dit heb ik zojuist uitgevoerd en ook de tijd/datum goed gezet. Even een dag testen en kijken hoe het gaat.

Ik weet niet meer wat standaard is (dacht een maxtone van 12). Bij mij geeft 10 het gewenste resultaat, aka geen cut-offs meer. Verlaagt je max uplaod iets geloof ik (zie info in de thread).
Thanx, ik de thread eens gaan lezen. Disconnect waren bij mij rond de 20 min.

[ Voor 6% gewijzigd door bassio op 13-01-2005 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Laatst online: 22:26

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik heb die upgrade van 1024/512 naar 2048/1024 mooi aangevraagd. Voor 5 euro meer de dubbele snelheid, kan niet beter lijkt me. In vergelijking met 2 maanden geleden is het zelfs 5 euro minder :P Benieuwd wanneer die upgrade wordt doorgevoerd!

[ Voor 7% gewijzigd door Wokschotel op 12-01-2005 22:14 ]

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
nou ik mijn abonnement zojuist gedowngrade van 8/1 mbit naar 2/1 mbit
scheelt 30 euros in de maand niet niks dus en ik haal de volle 8 mbit toch nooit en de upload blijft wel mooi 1 mbit.

nu afwachten wat ze me gaan aanrekenen voor volgende maand als er 2x moet betaald worden
ik hoop dat het dan 2x35 euro word en niet 2x65 euro.

in principe zou als ik mijn nieuwe snelheid hen voor de volgende betaling al ingesteld is niet 2x65 euro hoeven te betalen.

of 1x65 van deze maand en 1x 35 voor de volgende maand (want dan heb ik zekerweten geen 8 mbit meer)

ik ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

sedatje schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:17:
nou ik mijn abonnement zojuist gedowngrade van 8/1 mbit naar 2/1 mbit
scheelt 30 euros in de maand niet niks dus en ik haal de volle 8 mbit toch nooit en de upload blijft wel mooi 1 mbit.

nu afwachten wat ze me gaan aanrekenen voor volgende maand als er 2x moet betaald worden
ik hoop dat het dan 2x35 euro word en niet 2x65 euro.

in principe zou als ik mijn nieuwe snelheid hen voor de volgende betaling al ingesteld is niet 2x65 euro hoeven te betalen.

of 1x65 van deze maand en 1x 35 voor de volgende maand (want dan heb ik zekerweten geen 8 mbit meer)

ik ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken :?
ik zou nog even hebben gewacht maar goed.
over januari betaal je achteraf, dus 65 euro, en 35 vooruit, mits je gemigreerd bent. dus 110 euro inclusief downgrade kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
Largow schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:22:
[...]

ik zou nog even hebben gewacht maar goed.
over januari betaal je achteraf, dus 65 euro, en 35 vooruit, mits je gemigreerd bent. dus 110 euro inclusief downgrade kosten
ach waarom wachten als demon besluit om het 8/1 mbit abo ook te verlagen ben ik zo weer geupgrade dit kost niets. en op deze manier bespaar ik toch want ik betaal nu dus waarschijnlijk volgende maand 1x 65 en 1x 35 i.p.v. 2x65
er komen wel 10 euros kosten bij maar dan nog heb ik 20 euro winst

dus wachten heeft weinig nut en er zijn geen nadelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Ik heb ook gedowngrade. Zeker na het gekloot van vanavond met mijn verbinding....
En anders stap ik lekker over naar een andere provider. KPN is ook goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind van de middag en nu inde aovnd is er flink wat gekloot hiero ook met mijn verbinding :X . ik was een lange tijd redelijk te vreden, maar het laatste jaar zijn er wel steeds meer probs gekomen B) ; even afwachten nog anders KPN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Zijn dat ook disconnect. Want ik wil zeker weten dat het niet aan mijn router ligt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Heb vorige week net een downgrade naar 1024/512 aangevraagd omdat ik het prijsverschil zo groot vond. Nou ja, kan hem waarschijnlijk ook zo weer upgraden ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassio schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:06:
[...]

Thanx, ik de thread eens gaan lezen. Ik heb ook even mijn firmware van mijn router teruggezet. Die heb ik een paar dagen geleden geflashed. Disconnect waren bij mij rond de 20 min.
Hm, moet ik ook doen, want hij pakt mijn password niet meer. Of wacht. Kan het kloppen dat met het ip-adres dat ik normaal gesproken invoer om mijn router te bereiken, de switch bereik die er tegenwoordig tussen zit? Weet iemand hoe ik dan mijn ports kan forwarden?

Ontopic: Ik dacht er ook over om over te stappen, bv naar speedlinq. Die heeft betere snelheid/prijsverhouding, maar demon heeft goede nieuwsgroepen, en ook prima service. Ik heb nu 1024 down, ga ik iig maar eens upgraden naar 2048.

Ik merk wel dat de snelheid van de nieuwsgroepen de laatste tijd minder is, gemiddeld op 50K nu. Hebben anderen dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik eigelijk benieuwd naar ben is de ping op BBned een beetje te doen tegenwoordig, is alles nu eindelijk stabiel.
Ik heb XS4ALL basic en vind dat ik te weinig upload heb voor me game server als het is verbeterd wil ik wel overstappen op demon babyxl is niet te krijgen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 21:02
Zolang ik nog geen bericht heb gehad van Demon dat de lagere prijzen ook gelden voor de al bestaande abonnees ga ik nog niet blij zijn.(eerst zien dan geloven)
Ze zullen eerst wel 2 x keer 55 euro van je rekening afschrijven en dan de mail versturen.
En gaat de prijs niet zakken dan ben ik weg, want dan zijn ze inmiddels een dure provider.
Ze mogen van mij ook de snelheid wel verhogen in plaats van de prijs te laten zaken maar ik ben bang dat dat het netwerk niet aan kan gezien de problemen die ze al eerder hebben gehad.
Voor de rest trouwens goede provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Dit gaat nergens meer over!

Wij moeten dus waarschijnlijk 55 euro doorbetalen terwijl strks de andere helft van de abbonnees 20 euro goedkoper uit zijn! Waardeloze actie zeg! DIT LSAAT NERGENS OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Anders wacht het gewoon af in plaats van speculatief door te draven.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdeaad zeg. Ik heb 1024/512, en betaal sinds deze maand als bestaande abonnee een verlaagd tarief. Hiervoor is de snelheid tussentijds verhoogd, want ik had eerst 512/264. Totnogtoe is Demon juist heel netjes geweest ten opzichte van huidige abonnees wat betreft dergelijke dingen, dus wie nu nog 55 betaalt zal binnenkort wel wat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altec schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:24:
Blijkbaar zijn er veel mensen die dit willen weten. Ik heb zojuist de algemene voorwaarden gelezen (zou je ook eens moeten doen....) en: ja, dit kan.

- upgraden is altijd mogelijk, zowel in je eerste contractjaar als in de stilzwijgende verlengingen na een jaar;
- na een jaar mag je ook te allen tijde downgraden.

Over die opmerking mbt het 'patroon' in de abonnementswijzigingen: inderdaad, de lagere abonnementsvormen zijn onlangs ook veranderd (prijzen verlaagd), en die gelden ook voor bestaande abonnees. Dus geen worries...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

Ik wou net ook een downgrade aanvragen (van 8/1 naar 2/1), echter ik ben sinds vorig jaar februari bij Demon. Zit dus net binnen het jaar :'(

Ik hoop dat de prijs voor het 8/1 abbo word verlaagd, het scheelt nu wel bijna het dubbele t.o.v. het 2/1 abbo, en zo denderend veel download ik de laatste tijd ook niet meer.
Laat staan dat ik de 700 kb/s down nu erg hard nodig heb...

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:07:
Inderdeaad zeg. Ik heb 1024/512, en betaal sinds deze maand als bestaande abonnee een verlaagd tarief. Hiervoor is de snelheid tussentijds verhoogd, want ik had eerst 512/264. Totnogtoe is Demon juist heel netjes geweest ten opzichte van huidige abonnees wat betreft dergelijke dingen, dus wie nu nog 55 betaalt zal binnenkort wel wat horen.
Dit is niet helemaal waar. Ik betaalde eerst 55 euro terwijl er een actie was dat nieuwe abonnees dezelfde aansluiting kregen voor 39 euro. En ik (en met mijn vele anderen) hebben niks teruggezien daarvan. Reden: U heeft een contract voor een jaar tegen en vooraf afgesproken prijs. Uiteraard, daar hebben ze gelijk in. Maar redelijkheidshalve zou ik zeggen dat er toch enige compensatie mag zijn.

Vanavond weer heel veel last van disconnects. Deze vinden precies om het half uur plaats. Wordt er een beetje moedeloos van......

Laat KPN maar snel met de verhoging komen, dan ben ik weg. En anders eens kijken wat versatel aan te bieden heeft straks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik bedenk me nu dat ik al een hele tijd abonnee ben; misschien bieden ze alle abonnees die er al meer dan een jaar zitten de prijsverlaging / snelheidsverhoging aan. Dit klinkt logisch, want die abonnees kunnen ook downgraden en weer upgraden voor de nieuwe prijs of de nieuwe snelheid, theoretisch gesproken.

wat betref die disconnects: die heb ik ook al héél lang, om de haverklap. Precies om het halfuur zei je? Ik zal er eens op letten.
Heb er ook al contact over gehad met Demon, en die zeggen dan dat ik eerst andere zaken moet uitsluiten; heb modem is nu direct aangesloten op het punt waar de telefoonlijn het huis binnenkomt, etcetera, maar ik heb er nog steeds last van.
De indruk onstaat, als ik alle pagina's van dit topic doorlees, dat hier sprake is van een structureel probleem. Ik heb echter te weinig technische kennis om hier conclusies uit te trekken, maar ik blijf het behoorlijk irritant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Wat ik altijd zo compleet debiel vind is dat het maanden goed gaat, en dat als er een probleem is, ik eerst allerlei kabels moet gaan verkorten etc etc. Het deed het eerst toch prima. En vooral de tijdsinterval van precies een half uur doet mij vermoedden dat het iets bij demon is. Ik heb ook de support reeds gemaild dus we wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies! Ik heb dus het modem en de router helemaal beneden bij de telefoonaansluiting geplaatst, en tientallen meters kabel gekocht, lopen prutsen - en het probleem blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF! Loop ik al tijden te klooien met verbinding die er steeds uitvalt, nu lees ik in het openingstopic dat dat zyxel-modem er nog wel eens wil uitvliegen als je nog oude firmware hebt, zo'n zyxel prestige geval en je adsl via bbned loopt. Goh, ik heb precies dat probleem, en ben al een tijdje klant - toch maar eens proberen. Firmware downen, ff checken... en ja hoor, ik had nog de oude. Dat hadden ze bij Demon ook wel eens mogen zeggen, dat die mogelijkheid bestond. Nu maar hopen dat mn verbinding stabiel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BèR
  • Laatst online: 20-11-2022
Over het elk-uur gedisconnect worden: ik heb Demon gemaild, en zij wezen mij erop dat mijn modem/router (SpeedTouch 510) met alle poorten dicht op internet zit (interne firewall). Elk half uur wordt de lease verlengd, mits mijn modem het antwoord van de DHCP-server accepteert. Maar hiervoor moet UDP-poort 68 dus naar het modem geopend worden. Dan verlengt hij op de helft van de leasetijd automatisch en heb je geen disconnects (hij hoeft niet te renewen).
Helaas heb ik daarvoor na uren rommelen in de firewall nog geen optie voor gevonden, behalve het volledig uitzetten van de firewall. Maar das iig beter dan een verbinding die telkens dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

altec schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:36:
[...]

;(
Vanuit Demon:
Als u een upgrade aanvraagd dan blijven de voorwaarden onveranderd, u gaat niet opnieuw een jaarcontract aan.
Een downgrade of upgrade kunt u doen op www.dslexpress.nl onder de link "Mijn DSL Express". U kunt daar inloggen met uw systeemnaam en wachtwoord die u heeft verzonnen tijdens het aanvragen.
Eenmaal ingelogd kunt u daar uw account zelf downgraden of upgraden.
De prijsverlaging is vanmorgen ingevoerd, het kan zijn dat de gegevens niet volledig ingevoerd zijn op onze website.
Wij verzoeken u morgen de aanvraag in te dienen.

Kennelijk toch ook voor ons... aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
misbehavingman schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 07:19:
Over het elk-uur gedisconnect worden: ik heb Demon gemaild, en zij wezen mij erop dat mijn modem/router (SpeedTouch 510) met alle poorten dicht op internet zit (interne firewall). Elk half uur wordt de lease verlengd, mits mijn modem het antwoord van de DHCP-server accepteert. Maar hiervoor moet UDP-poort 68 dus naar het modem geopend worden. Dan verlengt hij op de helft van de leasetijd automatisch en heb je geen disconnects (hij hoeft niet te renewen).
Helaas heb ik daarvoor na uren rommelen in de firewall nog geen optie voor gevonden, behalve het volledig uitzetten van de firewall. Maar das iig beter dan een verbinding die telkens dropt.
:O dat ga ik dan ook maar eens proberen ik heb nu een router tusen me pc's en modem hangen maar dat ga ik dus verranderen , ff switch kopen fzo , of van me server een gateway bouwen

maar hoe kan ik inloggen op me modem, ik neem aan dat er wel een help command of ergens een guide te vinden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Wat een waanzinnig klein prijsverschil nu tussen 1024 en 2048... 5,5 euro per maand.....
Ben sinds kort geupgrade van 512 naar 1024... kan nu wel weer upgraden.....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Spyro_the_Dragon schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:11:
Ben sinds kort geupgrade van 512 naar 1024... kan nu wel weer upgraden.....
Hoelang deed die upgrade erover? dagen/weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

altec schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:38:
[...]

2GB????? Damn dan kun je net zo goed geen abo nemen. Ik was inderdaad even de datalimiet van chello vergeten maar wat demon nu aan het doen is met dat 2/1 abo van hun klinkt erg verleidelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

ErikH schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:09:
[...]

2GB????? Damn dan kun je net zo goed geen abo nemen. Ik was inderdaad even de datalimiet van chello vergeten maar wat demon nu aan het doen is met dat 2/1 abo van hun klinkt erg verleidelijk _/-\o_
ja ze zeggen dat dat het gemiddelde is.. maar ja.. 2 gb haal je in 1 middag met die verbinding.. dus dan krijg je nog 2 waarschuwingen en wordt je afgeknepen (of tegen woordig niet meer... weet ik niet.. maar dan krijg je een duurder abbo ONGEVRAAGD!)
Demon is goed bezig IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
dolby schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:14:
[...]

Hoelang deed die upgrade erover? dagen/weken?
Kleine maand geloof ik...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Zo demon net gebeld, als je nu upgrade naar een 2/1 MBit abo dan blijft die prijs van 34,50 voor je gehandhaafd, ze weten op dit moment nog niet of dit ook de vaste prijs wordt na April (tot zolang loopt de actie wist de beste man mij te vertellen).

Meteen maar geupgrade, binnenkort eindelijk weer met fatsoenlijke snelheid over het net surfen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 18:59
ErikH schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:09:
Zo demon net gebeld, als je nu upgrade naar een 2/1 MBit abo dan blijft die prijs van 34,50 voor je gehandhaafd, ze weten op dit moment nog niet of dit ook de vaste prijs wordt na April (tot zolang loopt de actie wist de beste man mij te vertellen).

Meteen maar geupgrade, binnenkort eindelijk weer met fatsoenlijke snelheid over het net surfen :P
Niet tot morgen wachten dus, zoals iemand eerder in dit topique zei?

Aanvulling: ik heb ook even met Demon gebeld en ik kreeg te horen dat ik gewoon direct kon upgraden. Up- en downgrades worden altijd in de eerste week van de maand uitgevoerd. Dit betekent dat wanneer je nu upgrade je begin februari van je nieuwe snelheid gebruik kunt maken. In verband met drukte (iedereen gaat nu natuurlijk up- en downgraden) kan het eventueel iets langer duren.

[ Voor 27% gewijzigd door posttoast op 13-01-2005 14:19 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Vincent Bovelander schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:00:
[...]

Aanvulling: ik heb ook even met Demon gebeld en ik kreeg te horen dat ik gewoon direct kon upgraden. Up- en downgrades worden altijd in de eerste week van de maand uitgevoerd. Dit betekent dat wanneer je nu upgrade je begin februari van je nieuwe snelheid gebruik kunt maken. In verband met drukte (iedereen gaat nu natuurlijk up- en downgraden) kan het eventueel iets langer duren.
De DSL Express site is ook aangepast, tijdens het upgraden krijg je nu ook de juistewaarde te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Vincent Bovelander schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:00:
[...]

Kijk kijk das mooi, dus als het een beetje meezit is mijn verbinding over 2 weekjes 4 keer zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:41

pim_rs

Stars and Stripes

Dus stel dat je nu van een 8/1 naar een 2/1 downgrade hoef je dus alleen nog maar voor januari de 8/1 prijs te betalen, en dan over de maand februari de prijs van 2/1 te betalen?

Als dit zo is, is het best gunstig om nu te downgraden van 8/1 naar 2/1, scheelt 20 euro(inclusief 10 downgrade kosten).

Als de prijs van de 8/1 ook omlaag gaat, kun je altijd nog upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wel vet dat ze mijn 2/1 in prijs hebben verlaagd. Nu alleen nog hopen dat ze 8/1 met tenminste 10,- naar beneden halen dan upgrade ik mooi. Want die 8mbit kan ik wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:14
ErikH schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:09:

Van de demon site: Het verlaagde maandtarief van 29 euro geldt voor iedere 1024/512 en 2048/1024 aansluiting die tussen 12 januari 2005 en 1 februari 2005 besteld wordt. Het maandtarief geldt voor de volledige duur van het contract en zal dus niet tussentijds verhoogd worden naar het normale tarief van 39 of respectievelijk 55 euro.

Het lijkt me dus niet dat het na april opeens weer 55 euro kost.

EDIT: Omg, ik zie nu net dat m'n account op 4-2-2004 geactiveerd werd. Dat betekent dus dat 3 dagen na het aflopen van de actie voor de nieuwe prijzen mijn jaar erop zit, betekent dit nu dat ik niet kan profiteren van een upgrade naar 2/1 voor 34,50? (je moet toch een jaar vol maken voordat je uberhaupt kan down- of upgraden? :/)

Edit2:
Hmm het lijkt erop dat ik iets te voorbarig ben met m'n reactie :P
quote van demon site:
U kunt de snelheid van uw DSL Express account laten upgraden naar een hogere snelheid, mits een hogere snelheid op uw adres leverbaar is. Hieraan zijn geen kosten verbonden en de voorwaarden van uw contract blijven ongewijzigd. Binnen het eerste jaarcontract kunt u alleen upgraden.

Downgraden van DSL Express accounts is alleen mogelijk na afloop van het eerste jaarcontract. De kosten voor een downgrade zijn eenmalig 10 euro inclusief BTW. (verlaagd m.i.v. 01/12/2004)
Uit het bovenstaande stukje mag ik toch afleiden dat ik ten allertijde kan upgraden, ook al is m'n contract nog net geen jaar oud, zonder extra kosten, en ook zal m'n contract niet weer een jaar gelden maar ben ik op 4 februari er gewoon 'vanaf' zeg maar.....

[ Voor 45% gewijzigd door spokje op 13-01-2005 17:12 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk bij het posten van een reply even aan de aangescherpte policy die geldt in dit topic!