Grrr klote BabyXL

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja hoor heb ik weer gvd. Zaterdag avond/nacht storing, tot vandaag geen internet. En vandaag alleen maar internet via me zyxel modem op 1 computer, in server mode gaat die op z'n bek dus daar heb je ook niets aan.

Heb je een draadloze Linksys router staan, en een e-tech. Doen beide het dus lekker niet 3 uur mee lopen te kloten uiteindelijk maar de demon helpdesk gebeld.

Ja BabyXl heeft wat nieuwe apparatuur neergezet, dan kan het zijn dat die nog niet compatibel is met alle apparaten. Doen gvd me beide routers het dus niet hè.

Alleen die stomme alcatel bagger die standaard meegeleverd wordt, ja nee die werkt wel.
Kut internet
... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:17

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

En wat is je vraag? :?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07 13:56

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

In ieder geval heb je een mooie icon :+

[ Voor 14% gewijzigd door Gromba op 22-12-2004 22:54 . Reden: ieeeuw, deed iets te breezaherig ]

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Vraag ?

Moet je een vraag hebben om te kunnen posten op het forum dan. Is het een vraag forum :{ nou dan

Nieuwe furmwaren voor de zyxel lost het probleem niet op en voor linksys en e-tech zijn beide geen nieuwe te krijgen. Heel fijn dus, hele netwerk hier overhoop en ik kan wachten totdat er een keer een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Viper_74 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:58:
Vraag ?

Moet je een vraag hebben om te kunnen posten op het forum dan. Is het een vraag forum :{ nou dan

Nieuwe furmwaren voor de zyxel lost het probleem niet op en voor linksys en e-tech zijn beide geen nieuwe te krijgen. Heel fijn dus, hele netwerk hier overhoop en ik kan wachten totdat er een keer een update komt.
Je stelt vaak vragen om iets wijzer te worden. Het forum heeft niks aan jou mededeling en wat schiet jij ermee op O-) ?

''afreageren'' oet af en toe gebeuren, maar probeer je te ''vermannen.''

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 97917 op 22-12-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:21
wtf heeft je router te maken met de DSLAM zooi in de centrale?

Als je modem het prima doet in bridge modus dan hang je daar toch gewoon die router achter? Ik zie het probleem ff niet.

Of heb je soms een modem/router combo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Anoniem: 97917 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:59:
[...]

Je stelt vaak vragen om iets wijzer te worden. Het forum heeft niks aan jou mededeling en wat schiet jij ermee op O-) ?

''afreageren'' oet af en toe gebeuren, maar probeer je te ''vermannen.''
:{

Tuurlijk wel. Een mededeling van deze aard heeft zeker wel toegevoegde informatie voor een persoon met betreffend zelfde problemen.

Maar nog meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 01-07 15:37
Viper_74 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:52:
Ja hoor heb ik weer gvd. Zaterdag avond/nacht storing, tot vandaag geen internet. En vandaag alleen maar internet via me zyxel modem op 1 computer, in server mode gaat die op z'n bek dus daar heb je ook niets aan.

Heb je een draadloze Linksys router staan, en een e-tech. Doen beide het dus lekker niet 3 uur mee lopen te kloten uiteindelijk maar de demon helpdesk gebeld.

Ja BabyXl heeft wat nieuwe apparatuur neergezet, dan kan het zijn dat die nog niet compatibel is met alle apparaten. Doen gvd me beide routers het dus niet hè.

Alleen die stomme alcatel bagger die standaard meegeleverd wordt, ja nee die werkt wel.
Kut internet
... ;(
Zal ik even constructief proberen te helpen? Centrale in Hilversum zeker?
Viper_74 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:58:
Vraag ?

ZyXEL werken alle type op nieuwe apparatuur van BaByXL/Tiscali-Wholesale.

Linksys router? Of linksys modem/router (WAG54G)? Durf ik niet te zeggen.

E-techV2? Of de nieuwere ADT03 (kleine nieuwe 4P ding)? Die werken prima op nieuwe DSLAM apparatuur met firmware versie 3.46 zowel in bridge als in router.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
voor dit soort zooi moet je op fok.nl wezen :Y) :/
stel dan bijv de vraag: hebbe meer menzen hier last van en hoe kun je het oplossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Laatst online: 13:22

momania

iPhone 30! Bam!

Mja, bedankt voor de mededeling...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.