Ervaringen Demon DSL-Express #15

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.977 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:37
Gewoon zelfde actie als met 1mbit abo ;)
Straks krijgen de bestaande klanten denk ik gewoon een mailtje dat ze ook een verlaagd tarief krijgen.
Gewoon marketing dit, om zo veel mogelijk nieuwe klanten te krijgen, helaas over de ruggen van bestaande klanten. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
spokje schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:47:
[...]

Van de demon site: Het verlaagde maandtarief van 29 euro geldt voor iedere 1024/512 en 2048/1024 aansluiting die tussen 12 januari 2005 en 1 februari 2005 besteld wordt. Het maandtarief geldt voor de volledige duur van het contract en zal dus niet tussentijds verhoogd worden naar het normale tarief van 39 of respectievelijk 55 euro.

Het lijkt me dus niet dat het na april opeens weer 55 euro kost.
Volgens mij zegt ie het goed hoor. Na april (huidige 2/1 mbit actie zal wel tot dan verlengd worden) betalen nieuwe abbonnees weer 55 euro. Inmiddels geupgrade 'oude' abonnees houden 34,50.

Dat is de theorie dan, in de praktijk lijkt het me niet handig om 2 verschillende prijzen voor hetzelfde product naast elkaar te gebruiken.
EDIT: Omg, ik zie nu net dat m'n account op 4-2-2004 geactiveerd werd. Dat betekent dus dat 3 dagen na het aflopen van de actie voor de nieuwe prijzen mijn jaar erop zit, betekent dit nu dat ik niet kan profiteren van een upgrade naar 2/1 voor 34,50? (je moet toch een jaar vol maken voordat je uberhaupt kan down- of upgraden? :/)
http://www.demon.nl/produ..._ant3.html#bestaandeDemon

[ Voor 8% gewijzigd door Tweeke op 13-01-2005 16:05 ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:41

pim_rs

Stars and Stripes

upgraden kan wel altijd dacht ik

downgraden weet ik niet, lijkt me onwaarschijnlijk omdat ze zo een hoop geld missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Tweeke schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:00:
Volgens mij zegt ie het goed hoor. Na april (huidige 2/1 mbit actie zal wel tot dan verlengd worden) betalen nieuwe abbonnees weer 55 euro. Inmiddels geupgrade 'oude' abonnees houden 34,50.
Ahum.. Dan is voor nieuwe abbo's de contractduur 2 maanden? Immers demon adverteerd 34,50 voor de contractduur. Lijkt me niet dat ze dan de nieuwe abbo's naar de 55 euro gaan gooien.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:34

Padvinder

doet z'n best

Cyberpope schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:02:
[...]

Ahum.. Dan is voor nieuwe abbo's de contractduur 2 maanden? Immers demon adverteerd 34,50 voor de contractduur. Lijkt me niet dat ze dan de nieuwe abbo's naar de 55 euro gaan gooien.
Ik denk dat ie de nieuwe klanten bedoeld die zich NA de actieperiode aanmelden ;)

En ik ga zeker wel upgraden. Die 5,50 euro is niet echt een verschil, en in feite... ik heb inmiddels al 2 jaar 39 euro betaald, dus het wordt "goedkoper", ondanks de upgrade :)

edit:
Hmmm... bij de aanvraag voor een upgrade moet ik m'n DSL express ordernummer invoeren... is dat hetzelfde als m'n klantnummer? Ik kan verder geen nummers vinden in mijn correspondentie met Demon... en de brief van m'n aanmelding heb ik denk ik niet meer... :X

Lama, al gevonden in een mailtje van 26-6-2003 :P

[ Voor 28% gewijzigd door Padvinder op 13-01-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Maar voor de 1024/512 abonnees is de prijs ook gewoon blijvend verlaagd, dus neem ik niet aan dat de prijzen weer omhoog gaan. Ik denk dat ditzelfde geintje ook met het 2/1 abo wordt uitgehaald. Ik denk dat ik ook ga upgraden naar 2/1 Mbit. Is wel heel aantrekkelijk nu. Van 1024 naar 2048 en €4,50 minder betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
Padvinder schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:20:
[...]

Ik denk dat ie de nieuwe klanten bedoeld die zich NA de actieperiode aanmelden ;)
Dat bedoelde ik inderdaad, maar blijkbaar is proberen misverstanden op te lossen vaak gelijk aan het creëren van nieuwe misverstanden :P

[ Voor 26% gewijzigd door Tweeke op 13-01-2005 18:31 ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-12-2023
bassio schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:02:
Zijn er meer mensen die connection loss hebben vandaag? Zat net een officiele war te spelen en wordt tot drie keer toe verbroken. Heb nu maar iemand anders gevraagd... Ik wil weten of het aan demon ligt want dan ga ik toch overstappen naar KPN. Ben er nu een beetje klaar mee.
Ja, ik heb ook een probleem met connectieverlies. Het gebeurt onregelmatig. Soms meerdere keren vlak achter elkaar. Ik heb een 8mbit verbinding. ik heb het probleem al enkele maanden. M'n modem blijft niet meer op 8mbit staan, maar is gezakt naar 6mbit. Soms springt ie wel eens naar een 256 k verbinding. De onderbrekingen zijn meestal iets van 10 seconden. Met name 's avonds en in het weekeinde. Online spellen spelen is niet meer te doen.
Ik heb vele malen Demon gebeld. Ze doen hun best. Er is een BBned monteur geweest, die een sluiting ontdekte. Er is een KPN monteur geweest die de sluiting heeft verholpen, maar het probleem duurt onvermindert voort. Om moedeloos van te worden. En overstappen naar een andere provider heeft geen zin, want dan zit ik nog steeds op dezelfde lijn. Op zich wil ik gewoon bij Demon blijven. Maandag komt weer de monteur van BBned. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:14
Ehh, tjah nu wil ik upgraden, maar dat ordernummer staat natuurlijk nergens vermeld op de persoonlijke pagina. En die mailtjes heb ik al lang verwijdert :/ is er een mogelijkheid om erachter te komen? (behalve naar helpdesk bellen)

edit @ Ritchie:

Omg nu zie ik het lol. Heb d'r echt tig keer overheen gekeken :P je moet het ook maar net zien, tis net gewone text :)

Ben benieuwd of je tussendoor ook nog een mailtje krijgt met iets van "uw upgrade is in behandeling." of krijg je pas wat te horen als het op het punt staat te gebeuren? :P

//Inmiddels geupgrade naar 2048/1024, nu afwachten *D

[ Voor 50% gewijzigd door spokje op 13-01-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
Klik eens op "Bekijk de status van uw aanvraag."
Zie daar.. uw order nummer :)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ik vind het upgraden wel onduidlijk gaan hoor, ik heb vanmiddag de upgrade informatie ingevuld maar nergens kan ik terugvinden dat ik een upgrade heb aangevraagd, het enige wat ik kan vinden is dat je een mailtje krijgt zodra de upgrade gedaan is.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Status/accountinfo pagina laat idd niet zien wat voor "transacties" er gedaan zijn... dat is wel jammer. Zoiets was er wel voor de aanvraag geloof ik...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Spyro_the_Dragon schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:34:
Status/accountinfo pagina laat idd niet zien wat voor "transacties" er gedaan zijn... dat is wel jammer. Zoiets was er wel voor de aanvraag geloof ik...
klopt, bij je originele aanvraag kon je precies volgen hoever je was maar nu kan ik nergens wat vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
Voor de slimmeriken onder de tweakers: het 'schijnt' dat je nu als 2/1 Mbitter kan upgraden naar....jawel....2/1 Mbit. Maar dan voor 34,50! :P Dan hoef je dus niet te wachten tot Demon besluit je abbo in prijs te verlagen.
Volgens een nieuwsgroep-user (die Demon-support aan de lijn had) zegt Demon het volgende over het wel of niet van het prijsverlagen voor de bestaande 2/1Mbitters.
...afhankelijk van het succes van deze actie wordt dit ook voor bestaande
klanten doorgevoerd. Verwachting is dat dit in april 2005 zal plaats vinden....
'Upgraden' is dus sneller en dan ben je zeker van een laag tarief. 'Downgraden' kan trouwens ook, maar dan zal je wel 10 euro moeten dokken 8)7

Als dit allemaal klopt dan maken ze er wel een potje van :D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Tweeke schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:50:
Voor de slimmeriken onder de tweakers: het 'schijnt' dat je nu als 2/1 Mbitter kan upgraden naar....jawel....2/1 Mbit. Maar dan voor 34,50! :P Dan hoef je dus niet te wachten tot Demon besluit je abbo in prijs te verlagen.
Volgens een nieuwsgroep-user (die Demon-support aan de lijn had) zegt Demon het volgende over het wel of niet van het prijsverlagen voor de bestaande 2/1Mbitters.

[...]

'Upgraden' is dus sneller en dan ben je zeker van een laag tarief. 'Downgraden' kan trouwens ook, maar dan zal je wel 10 euro moeten dokken 8)7

Als dit allemaal klopt dan maken ze er wel een potje van :D :X
Ik hoop dat ze dit pikken, ik heb het in elk geval "geupgrade" (zelfde snelheid voor een lager bedrag noem ik wel een upgrade :) )
DSL Express upgrade aanvraagformulier
Verstuurd
Bedankt voor uw order.

U ontvangt via e-mail bericht wanneer de aangevraagde upgrade is uitgevoerd. De prijs van uw account wordt per de upgradedatum aangepast.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:32
Ik zat er ook even aan te denken te "upgraden" van 2mbit naar 2mbit ... maar zojuist las ik in de nieuwsgroepen dat BBNED misschien ook met acties zal komen na de acties van de andere providers.
Ik wacht nu maar even en kijk het geheel even aan. Misschien worden de klanten die nu nog E 55 betalen wel geupgrade naar bijvoorbeeld 3 of 4 mbit .. dat zou een logische trap zijn in de kosten .. aangezien je dan:
  • E 35 betaald voor 2 mbit
  • E 55 betaald voor 3 of 4 mbit
  • E 65 betaald voor 8 mbit
Dit zou dan akelig overeen kunnen komen met de verwachte verhoging van KPN die er dan als volgt uit komt te zien:
  • 1.5 mbit
  • 3 mbit
  • 8 mbit
Bron:
http://www.tweakers.net/nieuws/35672/?highlight=adsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Ik denk dat een 4 Mbit account wel een redelijk alternatief is voor de mensen die nu een problematische 8/1 verbinding hebben.
problemen met 2/1 zie namelijk lang zoveel niet hier.

Voor mij persoonlijk is 2 Mbit down eigenlijk wel snel genoeg, maar ik kan me voorstellen dat mensen die de verbinding met meerderen in huis moeten delen wel trek hebben in wat meer.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 03-09 19:43
Eerst zat ik te twijfelen om over te stappen naar een ander provider omdat ik 39euro voor een 1024/512 te veel vond. Nu is dat keurig aangepast voor de huidige abonnees naar 29euro. Denk dat ik nu ook maar ga upgraden, heb ik alsnog meer voor minder.

Mensen die roepen dat Demon niet correct omgaat met huidige klanten en nieuwe klanten een voorrangsbehadeling geeft, ik zou zeggen kijk eens bij andere providers, ik vind dat Demon het allemaal keurig regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 18:06
Ik heb zelf een 2mbit account. En heb het volgende mailtje ontvangen van Demon als antwoord op mijn vraag of de verlaagde tarieven ook voor bestaande abonnees gaan gelden:
Afhankelijk van het succes van de actie zal Demon overwegen om de nieuwe
prijs ook voor bestaande klanten te gaan hanteren. Klanten ontvangen
hierover uiteraard bericht.
Als dit door gevoerd word staat de planning op rond April.
Dus een beetje vaag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
djmartyn, lees eens de paar posts boven jou post. Deze bijvoorbeeld: Tweeke in "Ervaringen Demon DSL-Express #15", daar staat precies hetzelfde in + de de mogelijkheid om nu al naar de nieuwe prijs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 03-09 12:12
Mooie actie van Demon _/-\o_ ...gelijk upgrade aangevraagd van 1024/512 naar 2048/1024 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Tja voor die 5 euro verschil.... denk dat ik het ook maar doe... mijn werk betaalt toch :)

Gebruik die bandbreedte zelden trouwens, maar als ik wat wil DLen is het wel makkelijk

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascona
  • Laatst online: 14-02-2022
Mooie actie,ik doe ook mee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:43

ralfbosz

xm create bosz -c

Mijn dsl-express pagina laat bij een up- en downgrade niet de nieuwe prijs voor 2Mbit zien, heeft Demon het weer teruggedraaid :(.

Hopelijk komen ze wel snel met die verlaging, komt mooi voor de kosten van een payserver.

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascona
  • Laatst online: 14-02-2022
ralfbosz schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:14:
Mijn dsl-express pagina laat bij een up- en downgrade niet de nieuwe prijs voor 2Mbit zien, heeft Demon het weer teruggedraaid :(.

Hopelijk komen ze wel snel met die verlaging, komt mooi voor de kosten van een payserver.
Lijkt me sterk,heb ik net aangevraagd.
Maar ik heb even gekeken voor je ,bij mij staat het er gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
ascona schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:21:
[...]

Aanbieding bestaat hier ook gewoon :+ ff control f5-en misschien ? :)

Btw, hoe lang zou het duren voordat je bericht krijgt over de upgrade, iemand hier ervaring mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

ascona schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:21:
[...]

Bij mij ook....

Ik heb net een update gedaan naar een 2mbit lijn. Maar ik heb geen bevestiging gekregen, en ik kan ook nergens in het service scherm vinden dat ik een upgrade aangevraagd heb.

Is hij nu wel goed aangekomen??

@Spokje: 8)7

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Gaan we meppen ? :+

ff serieus, begrijp je iets niet ofzo ? :P zo raar is m'n bericht toch niet..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Upgrade 2048/1024 ----> 2048/1024 aangevraagd :7

we w88 af :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Bornin op 14-01-2005 13:39 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

spokje schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:38:
Gaan we meppen ? :+

ff serieus, begrijp je iets niet ofzo ? :P zo raar is m'n bericht toch niet..;)
Nee je hebt zo'n beetje exact dezelfde vraag als mij, alleen andere woorden gebruikt...

Dus nee... je vraag is niet raar! :)
Puresmoker schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:38:
Upgrade 2048/1024 ----> 2048/1024 aangevraagd :7

we w88 af :Y)
Wanneer heb je de upgrade gedaan?

[ Voor 26% gewijzigd door LuCarD op 14-01-2005 13:40 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
LuCarD schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:39:
[...]

Nee je hebt zo'n beetje exact dezelfde vraag als mij, alleen andere woorden gebruikt...

Hmzz, ik kan die hele post van jou niet vinden dan, of ik heb d'r 4x overheen gelezen, kan natuurlijk ook :z

EDIT: Oh zo! Ik was eerder lol, ik lijk wel duf ofzo 7(8)7

[ Voor 10% gewijzigd door spokje op 14-01-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb demon maar weer even gebeld over informatie over de upgrade en daar wisten ze me te vertellen dat je na 1-2 dagen een bevestigingsmail van je upgrade aanvraag krijgt.

Ik heb hem gisteren aangevraagd en nog neit binnen maar misschien dat iemand anders hier hem wel al binnen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over de email; kan je je mail ook gewoon bereiken als je niet op je demon adsl lijn zit, en het ook niet via webmail wilt doen? Ik wil namelijk mn popserver gegevens ed invoeren in mn telefoon, maar dat doet ie dan niet :? Zou dat komen omdat je alleen je mail kunt binnenhalen over de adsl lijn? heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:33:
Even een vraagje over de email; kan je je mail ook gewoon bereiken als je niet op je demon adsl lijn zit, en het ook niet via webmail wilt doen? Ik wil namelijk mn popserver gegevens ed invoeren in mn telefoon, maar dat doet ie dan niet :? Zou dat komen omdat je alleen je mail kunt binnenhalen over de adsl lijn? heeft iemand daar ervaring mee?
In je telefoon? Ja dat weet ik ook niet. Maar met een pop3-protocol elders de e-mails van je server trekken moet gewoon te doen zijn hoor... Ligt eerder aan het feit dat je het met je telefoon probeert te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
LuCarD schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:39:
[...]

[...]

Wanneer heb je de upgrade gedaan?
vandaag pas :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Dubbelpost 8)7

[ Voor 126% gewijzigd door Bornin op 14-01-2005 17:16 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Jammer dat ze die 8/1 niet verlagen in prijs want zelf heb ik 2/1 nu en wil eigenlijk wel meer atm. Maar goed ouders he.
En hoe zit het nu eigen als ik nu van 2/1 ->>> 2/1 upgrade hoe werkt dat dan? Blijft dan alles hetzelfde of zo. En kost dat niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
ErikH schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:20:
Ik heb demon maar weer even gebeld over informatie over de upgrade en daar wisten ze me te vertellen dat je na 1-2 dagen een bevestigingsmail van je upgrade aanvraag krijgt.

Ik heb hem gisteren aangevraagd en nog neit binnen maar misschien dat iemand anders hier hem wel al binnen heeft?
Heb ook geen bevestiging gehad, is wel een beetje slordig. Gelukkig kun je hier lezen dat niemand iets ontvangt, dus dan zal het wel goedkomen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 20:34

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:12:
[...]

In je telefoon? Ja dat weet ik ook niet. Maar met een pop3-protocol elders de e-mails van je server trekken moet gewoon te doen zijn hoor... Ligt eerder aan het feit dat je het met je telefoon probeert te doen...
Zou misschien geen probleem moeten zijn, maar dat is het wel. Je kunt bij Demon (en heeel veel andere providers) je pop-mail alleen ophalen als je ook verbonden bent via die provider. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Padvinder schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:07:
[...]

Zou misschien geen probleem moeten zijn, maar dat is het wel. Je kunt bij Demon (en heeel veel andere providers) je pop-mail alleen ophalen als je ook verbonden bent via die provider. Helaas.
Meestal zijn dat dan toch providers die hun geld verdienen met inbeltikken.
Waslijn schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:56:
[...]
Heb ook geen bevestiging gehad, is wel een beetje slordig. Gelukkig kun je hier lezen dat niemand iets ontvangt, dus dan zal het wel goedkomen allemaal.
Ik zou het toch wel fijn vinden als je een mailtje kreeg dat je aanvraag in goede orde is ontvangen en op welke termijn ze het denken te gaan uitvoeren.

In plaats daarvan krijg ik geen bevestiging van een downgrade die ik heb aangevraagd. Op de vraag die ik hierover stelde kreeg ik alleen een autoreply. Toen ik een week later die autoreply eens goed doorlas waarvan ik al lang gezien had dat er niks in stond mbt mijn vraag zag ik pas dat er ook in stond dat ik ook geen verder antwoord hoefde te verwachten omdat ze er van uitgaan dat hun autoreply alle vragen beantwoord.

Zit nu te wachten op een reply op een mailtje dat ik woensdag heb verstuurd. Heb al wel weer een autoreply dat ze er naar streven hem binnen twee werkdagen te beantwoorden (gaat ze dus niet meer lukken :P)

[ Voor 58% gewijzigd door Marzman op 14-01-2005 19:19 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
De upgrade van 1024/512 naar 2048/1024 is aangevraagd :Y) Ik vond het een goede actie en mijn ouders vonden dat gelukkig ook.
Uurtje geleden gedaan btw, maar nog geen bevestigingsmail. Als ik de rest zo lees, maak ik daar uit op dat ik me geen zorgen hoef te maken. Ik zie het vanzelf wel.

[ Voor 40% gewijzigd door Muse op 14-01-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oeps... zou kunnen. Ik dacht dat het wel mogelijk was omdat ik het ook een keer heb gedaan, via outlook mail binnen halen bij iemand anders. Maar, zo bedenk ik mij nu, die heeft ook Demon! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:50
Jan 14 20:47:20 udhcpc: Lease lost, entering init state
Jan 14 20:47:20 udhcpc: Sending select for MIJN IP...
Jan 14 20:47:20 udhcpc: Lease of MIJN IP obtained, lease time 3600

dit is precies de tijd dat mijn inet er uit vliegt voro een paar sec , weet iemand of dit aan mijn sweex router ligt of aan mijn modem die ik van demon heb.

mijn router specs :
Model Broadband Router
Hardware Version Rev. A
Boot Code Version 1.0
Runtime Code Version 3.01

kheb al wel gelezen dat er meerdere mensen zijn met dit probleem

weet iemand dit te verhelpen of moet ik gewoon een niewe router kopen :S

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Sc0tTy schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 22:52:
dit is precies de tijd dat mijn inet er uit vliegt voro een paar sec , weet iemand of dit aan mijn sweex router ligt of aan mijn modem die ik van demon heb.
Dat is dus precies wat ik heb. Omdat Demon nu via BootP werkt (waarvoor poort 68 open moet zijn), maar mijn modem/router (SpeedTouch 510) deze blokt met de firewall aan, komt de leaseverlenging niet aan. Dan moet hij de hele oude lease weggooien omdat ie verlopen is, en het aanvragen van een nieuwe duurt een paar tellen. Dit zorgt voor de uitval (elk uur). Firewall uit en het probleem is weg, maar dat is niet echt veilig. Het moet toch mogelijk zijn om met firewall omhoog poort 68 extern zichtbaar te laten zijn. Ik heb dat met verschillende tooltjes en guides geprobeerd, maar toch blijft poort 68 'Stealthed' op grc.com, en met firewall neer opeens 'Closed' (gaat open als hij de verlenging aanvraagt).
Toch kun jij het ook proberen, de firewall van je router uitzetten, dan heb je kans dat het verlengen wel werkt, zoals bij mij nu, en je dus geen uitval hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
misbehavingman schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 23:15:
[...]

Dat is dus precies wat ik heb. Omdat Demon nu via BootP werkt (waarvoor poort 68 open moet zijn), maar mijn modem/router (SpeedTouch 510) deze blokt met de firewall aan, komt de leaseverlenging niet aan. Dan moet hij de hele oude lease weggooien omdat ie verlopen is, en het aanvragen van een nieuwe duurt een paar tellen. Dit zorgt voor de uitval (elk uur). Firewall uit en het probleem is weg, maar dat is niet echt veilig. Het moet toch mogelijk zijn om met firewall omhoog poort 68 extern zichtbaar te laten zijn. Ik heb dat met verschillende tooltjes en guides geprobeerd, maar toch blijft poort 68 'Stealthed' op grc.com, en met firewall neer opeens 'Closed' (gaat open als hij de verlenging aanvraagt).
Toch kun jij het ook proberen, de firewall van je router uitzetten, dan heb je kans dat het verlengen wel werkt, zoals bij mij nu, en je dus geen uitval hebt.
en als ik nu gewoon de poort 68 open zet in me firewall ? mss helpt dat kheb nml liever neit dat me firewall uitgaat :S

edit : ik zie dat jij et gewoon over je modem hebt ik heb nml mn router er tussen hangen

[ Voor 8% gewijzigd door Sc0tTy op 14-01-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
ik heb nu gewoon static ip ingesteld met de settings van me dynamic ip , kheb al 5 maanden zelfde ip , etc dus dat zal niet verranderen , ik heb nog steeds inet dus damoio :) hopelijk gaat ie nu niet zeuren voor die lease etc , najah jullie horen et van me zodra et 00:43 is geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 03-09 12:12
Ik had vanmiddag een upgrade aangevraagd van 2048/1024 en dat ging goed...mailtje ontvangt u blablabla.
Ging ik net kijken geen mail/geen bevestiging op dsl express,dus denk druk op cancel order :X zegt deze dat ik geen order kan cancellen omdat dat al langer dan 7 dagen is(dus de huidige lijn die ik al 2 jaar heb)

Maar geen zorgen want uiteindelijk komt het allemaal goed :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sc0tTy schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 23:52:
ik heb nu gewoon static ip ingesteld met de settings van me dynamic ip , kheb al 5 maanden zelfde ip , etc dus dat zal niet verranderen , ik heb nog steeds inet dus damoio :) hopelijk gaat ie nu niet zeuren voor die lease etc , najah jullie horen et van me zodra et 00:43 is geweest ;)
Dat gaat helaas niet werken. BBNed zet de routering op aan de hand van je dhcp-aanvragen (ik weet niet hoe dit zit op het tiscali netwerk, maar waarschijnlijk is dit hetzelfde).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Flex schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:15:
Ik had vanmiddag een upgrade aangevraagd van 2048/1024 en dat ging goed...mailtje ontvangt u blablabla.
Ging ik net kijken geen mail/geen bevestiging op dsl express,dus denk druk op cancel order :X zegt deze dat ik geen order kan cancellen omdat dat al langer dan 7 dagen is(dus de huidige lijn die ik al 2 jaar heb)

Maar geen zorgen want uiteindelijk komt het allemaal goed :Y)
Heheh, daar gaan we maar vanuit :) ik gok dat we morgen allemaal ons mailtje krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Marzman schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:18:
[...]

Dat gaat helaas niet werken. BBNed zet de routering op aan de hand van je dhcp-aanvragen (ik weet niet hoe dit zit op het tiscali netwerk, maar waarschijnlijk is dit hetzelfde).
jup werkte niet , om 00:43 knalde ie er weer uit, en bleef uit , BAH hoe is dit probleem te verhelpen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
misbehavingman schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 07:06:
[...]

Hoeveel tijd zit er tussen die disconnects? Ik heb dat namelijk ook met mijn DSL Express 1024/512, elk uur. Dat komt omdat mijn DHCP lease elk uur verloopt en m'n modem is dan niet snel genoeg met opnieuw binden. Vroeger had ik hier nooit last van. Ik heb Demon erover gemaild en wacht ondertussen al de derde werkdag op antwoord.

Als het hetzelfde is, zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Jawel, ik schreef er al eerder over. Ik heb dit probleem met mijn SpeedTouch 570 (R2) en het is begonnen sinds BabyXL nieuwe hardware heeft geplaatst. Een oplossing heb ik niet. Demon verwijst me naar Alcatel (producent modem), maar die reageren niet op hun webformulier/e-mail. Bellen kost 70 cpm en heb ik nog niet geprobeerd.
misbehavingman schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 23:15:
[...]

Goed, met de verschillende guides die Alcatel levert voor de SpeedTouch (zoals firewalling) kan ik wel wat vinden over het openzetten van deze poort. Ik had al in mijn mijn ST 570 zitten:

rule create chain=sink index=0 srcintfgrp=!wan action=accept
rule create chain=sink index=1 prot=udp dstport=dns action=accept
rule create chain=sink index=2 prot=udp dstport=bootpc action=accept
rule create chain=sink index=3 action=drop
rule create chain=sink index=4 srcintfgrp=!wan action=accept
rule create chain=sink index=5 prot=udp dstport=dns action=accept
rule create chain=sink index=6 prot=udp dstport=bootpc action=accept
rule create chain=sink index=7 action=drop

Waarom twee keer hetzelfde is me even onduidelijk, maar de rule met index 2 geeft aan dat UDP (prot=udp) poortje 68 (dstport=bootpc) mag doorkomen.

Echt lekker ermee spelen kan ik helaas niet, want ik krijg niet altijd verbinding met mijn router via telnet (voor CLI commands). Vaak meldt telnet direct "connection lost".

[ Voor 61% gewijzigd door Velthuis op 15-01-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BèR
Velthuis, ik heb dus ook die regels, en een paar andere (stonden erin na factory reset)

rule create chain=sink index=0 srcintfgrp=!wan action=accept
rule create chain=sink index=1 prot=udp dstport=dns action=accept
rule create chain=sink index=2 prot=udp dstport=bootpc action=accept
rule create chain=sink index=3 prot=icmp icmptype=echo-reply action=accept
rule create chain=sink index=4 prot=udp dstport=snmp log=yes action=count
rule create chain=sink index=5 action=drop

't Lijkt erop dat jij jouw eerste 4 regels gewoon allemaal dubbel hebt.

Zoals je ziet zou mijn modem ook pings van buitenaf moeten accepteren. (regel met index=3)
Maar niks van dit alles komt door. Poort 68 is ook in deze config 'Stealthed'. Dit vind ik echt vaag. Kun jij eens op ShieldsUP! testen of jouw poort 68 open is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
misbehavingman> Ook bij mij stealth. Als ik kijk naar de statistieken (firewall rule stats), dan zie ik dat de rule ook niet is toegepast na testen met grc.com. Wel wordt de rule toegepast bij verbreken van de verbinding en opnieuw opzetten.
Firewall uit levert "closed" op voor poort 68.
Verder ga ik kijken - met firewall weer aan en bovengenoemde regels - wat de statistieken (dhcp client en firewall rule) doen na een half uur verbinding en na een uur.

PS: Misschien moeten we deze discussie hier of elders voortzetten?

[ Voor 36% gewijzigd door Velthuis op 15-01-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb net iemand gesproken van Demon. Hij kon mij nog niet vertellen wat er precies gaat veranderen, maar er gaat wel iets veranderen (in ieder geval voor mensen die al een langer contract hebben - meer dan 1 jaar). Deze veranderingen zouden positief zijn en er zal je een keuze geboden worden :*) :P . Hij verzekerde mij daarnaast ook dat mij (en ik neem aan de rest ook), dinsdag een mailtje gestuurd gaat worden waarin alles uitgelegd en aangekondigd gaat worden.

Het lijkt me daarom verstandig om even dat mailtje af te wachten voordat je een upgrade gaat doen, misschien krijg je daar dinsdag nl. spijt van........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:13:
Mensen, ik heb net iemand gesproken van Demon. Hij kon mij nog niet vertellen wat er precies gaat veranderen, maar er gaat wel iets veranderen (in ieder geval voor mensen die al een langer contract hebben - meer dan 1 jaar). Deze veranderingen zouden positief zijn en er zal je een keuze geboden worden :*) :P . Hij verzekerde mij daarnaast ook dat mij (en ik neem aan de rest ook), dinsdag een mailtje gestuurd gaat worden waarin alles uitgelegd en aangekondigd gaat worden.

Het lijkt me daarom verstandig om even dat mailtje af te wachten voordat je een upgrade gaat doen, misschien krijg je daar dinsdag nl. spijt van........
Ik denk eerder dat dit voor de mensen gaat gelden die een 8/1 abbonement hebben, het zou iig erg lame zijn om eerst zo'n actie te houden en een week (of meer? geen id hoe lang dit al loopt) later met een nog übere-actie te komen :P laat ze nou eerst maar een mailtje sturen van "u heeft geupgrade en we zullen deze zo snel mogelijk doorvoeren of op een specifieke #datum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BèR
Velthuis schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 11:28:
PS: Misschien moeten we deze discussie hier of elders voortzetten?
Dat lijkt me wel zo overzichtelijk, misschien kan een mod zich hier even over uitspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:13:
Nee hoor, want mensen die er langer dan een jaar zitten kunnen up- en downgraden wat ze willen, al kost downgraden een tientje. Maar lager dan 2048/1024 zal dat aanbod wel niet zijn - zo wel, dan vind ik het niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik heb genoeg van het gedoe met demon en BBnet, en heb gisteren mijn opzegging naar ze gestuurd. Ook zoiets: Online opzeggen lukt niet, krijg je een pagina met "database error, en dat komt niet rechtstreeks van mysql ofzo, maar gewoon vanuit hun pagina. Tuurlijk... Dat is al 3 weken zo trouwens. Nu maar anders gestuurd, ik ga nu tiscali nemen, is dat een beetje een goede keus? Gaat over het tiscali netwerk, lijkt me wel okee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiscali heeft geen binary nieuwsgroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
pierre-oord schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:28:
Ik heb genoeg van het gedoe met demon en BBnet, en heb gisteren mijn opzegging naar ze gestuurd. Ook zoiets: Online opzeggen lukt niet, krijg je een pagina met "database error, en dat komt niet rechtstreeks van mysql ofzo, maar gewoon vanuit hun pagina. Tuurlijk... Dat is al 3 weken zo trouwens. Nu maar anders gestuurd, ik ga nu tiscali nemen, is dat een beetje een goede keus? Gaat over het tiscali netwerk, lijkt me wel okee?
Tiscali was ook mijn keus geweest wanneer er geen tariefsverlaging had plaatsgevonden. Je krijgt gewoon een lekker snelle verbinding over een goed netwerk voor een zeer scherpe prijs. Ik ken twee mensen met een Tiscali verbinding en ik hoor ze nooit klagen. Ik heb trouwens ook niets te klagen over Demon, verbinding werkt nu al geruime tijd zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Waslijn schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:19:
[...]
Tiscali was ook mijn keus geweest wanneer er geen tariefsverlaging had plaatsgevonden. Je krijgt gewoon een lekker snelle verbinding over een goed netwerk voor een zeer scherpe prijs. Ik ken twee mensen met een Tiscali verbinding en ik hoor ze nooit klagen. Ik heb trouwens ook niets te klagen over Demon, verbinding werkt nu al geruime tijd zonder problemen.
:)

Ik heb met demon helaas al sinds een jaar of wat (sinds de snelheidsverhoging) allerlei problemen. Eerst hoge pings, daarna veel loss, even goed, en sinds een paar maanden heb ik wat fluctuatie in de ping oid, ik krijg veel choke bij m'n favo game Counter-Strike. s 'avonds is het het meest. Choke komt als de client het dataverkeer niet aankan... 2mbit down, 1mbit up. Van beide haal ik trouwens ook het maximale niet, van upload begrijp ik het nog een beetje, maar dat zyxel modem is ook niet alles.

De helpdesk die vroeger goed bereikbaar was, kent nu lange wachttijden. Ik vraag me af wanneer het 0800 nummer vervangen wordt door een 0900, hoe moeten ze die kosten anders betalen.

En ik zocht specifiek naar een snelle provider, voor een goede prijs, waardoor ik bij tiscali kwam, aangezien KPN duur is en niet zo snel, en ik anders weer andere abbo's via BBnet krijg, en die zijn ook niet heilig.

Of casema... maar die hebben 10 brieven nodig om het 1,5 jaar geleden af te sluiten. Kwam laatst zo'n mannetje aan de deur vertellen hoe goed casema wel niet was, dat ze nieuw netwerk hebben met motorola modems en niet meer samenwerken met Wanadoo, en de lijn nu perfect zou zijn. Zeg ik zo: Ja, als ik nu weer Casema neem, zit ik er een jaar aan vast als het toch weer slecht is, zou niet slim van me zijn he? Toen brabbelde die alleen nog "maar het is nu echt heel goed". Mja, doe dan maar zo'n chello achtig iets, dat je mag proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

spokje schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:26:
[...]

Heheh, daar gaan we maar vanuit :) ik gok dat we morgen allemaal ons mailtje krijgen :P
Ik heb 4 dagen geleden geupgrade maar nog nix ontvangen.

VOlgens mij krijg je pas wat te horen als het daadwerkelijk gepland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 00:32
pierre-oord schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:43:
De helpdesk die vroeger goed bereikbaar was, kent nu lange wachttijden. Ik vraag me af wanneer het 0800 nummer vervangen wordt door een 0900, hoe moeten ze die kosten anders betalen.
Grappig: mijn ervaring is juist andersom. Ongeveer een jaar geleden heb ik een aantal keer meer dan 45 minuten moeten wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg. Onlangs heb ik, niet voor mijzelf, weer een aantal keren naar de Demon helpdesk moeten bellen en kreeg ik elke keer binnen een minuut aan de telefoon. Ik ben juist heel erg te spreken over de helpdeskresponssnelheid dus. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Planet Internet helpdesk.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 11:55
Ik heb sinds ongeveer 2 maanden een raar probleem, daarvoor heeft demon altijd prima gewerkt.
Als ik internet explorer opstart en een link intyp krijg ik heel erg vaak de foutmelding dat de pagina niet gevonden kan worden, dit laat IE echt direct zien, alsof er niet eens gezocht is na de pagina...

Echter als ik een paar keer op vernieuwen klik, wordt de pagina wel getoond. Met spellen heb ik geen problemen, als ik in een server zit wordt de verbinding niet verbroken of iets dergelijks.

Ik heb de pc al geformatteerd en dit mocht niet baten, en ook mijn vader heeft er via zijn laptop last van.. de modem die ik hier heb liggen is de ZyXEL Prestige 650R-31 Ethernet.

Ik heb echt geen flauw idee hoe dit zo is gekomen, er is niets gewijzigd aan de modem en/of instellingen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
BlubberZwijn schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:58:
Ik heb sinds ongeveer 2 maanden een raar probleem, daarvoor heeft demon altijd prima gewerkt.
Als ik internet explorer opstart en een link intyp krijg ik heel erg vaak de foutmelding dat de pagina niet gevonden kan worden, dit laat IE echt direct zien, alsof er niet eens gezocht is na de pagina...

Echter als ik een paar keer op vernieuwen klik, wordt de pagina wel getoond. Met spellen heb ik geen problemen, als ik in een server zit wordt de verbinding niet verbroken of iets dergelijks.

Ik heb de pc al geformatteerd en dit mocht niet baten, en ook mijn vader heeft er via zijn laptop last van.. de modem die ik hier heb liggen is de ZyXEL Prestige 650R-31 Ethernet.

Ik heb echt geen flauw idee hoe dit zo is gekomen, er is niets gewijzigd aan de modem en/of instellingen. :'(
Dit heb ik ook af en toe. Ik stoor me er verder niet zo aan. De downloads lopen wel gewoon door, dus het zijn geen disconnects. Ik heb trouwens 1 MBit via BabyXL/Tiscali WS.
edit:
ik heb het trouwens met Firefox

[ Voor 3% gewijzigd door Muse op 16-01-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 11:55
Muse schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:07:
[...]

Dit heb ik ook af en toe. Ik stoor me er verder niet zo aan. De downloads lopen wel gewoon door, dus het zijn geen disconnects. Ik heb trouwens 1 MBit via BabyXL/Tiscali WS.
edit:
sja ik heb het niet echt af en toe, maar bij de helft van de pogingen die ik waag om een site te bezoeken, ik zit dan echt 10x op vernieuwen te klikken.. is toch wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
BlubberZwijn schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:29:
[...]

sja ik heb het niet echt af en toe, maar bij de helft van de pogingen die ik waag om een site te bezoeken, ik zit dan echt 10x op vernieuwen te klikken.. is toch wel vervelend.
Dat is wel storend ja, maar zo erg is het bij mij niet. Ik heb het hooguit een paar keer per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Muse schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:07:
[...]

edit:
Lijkt me een dns-probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

Je bent in de war met SMTP relaying. Providers gaan dit tegen. Je pop-box via een andere provider legen, lukt me overal. Desnoods met aparte authenticatie, maar dat is zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:26:
[...]

Je bent in de war met SMTP relaying. Providers gaan dit tegen. Je pop-box via een andere provider legen, lukt me overal. Desnoods met aparte authenticatie, maar dat is zelden.
Ha, had ik dus toch gelijk. Tja, als smtp dan gewoon die van de desbetreffende ISP invullen, dat is logisch en daar merk je verder niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Krijg je geen bericht als je een upgrade aangevraagd hebt?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
VonFoX schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:59:
Krijg je geen bericht als je een upgrade aangevraagd hebt?
Nee, je krijgt pas een bericht als de upgrade daadwerkelijk 'geaccepteerd' is. Dit kan dus even duren.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Laatst online: 12-09 09:30

GieltjE

Niks te zien...

Nog meer mensen last van dit soort dingen met hun router?

1/16/2005 20:15:25> Lost contact with DNS servers
1/16/2005 20:20:14> Regained contact with DNS servers
1/16/2005 20:20:23> Lost contact with DNS servers
1/16/2005 20:21:1> Regained contact with DNS servers
1/16/2005 20:25:37> Lost contact with DNS servers
1/16/2005 20:25:38> Regained contact with DNS servers
1/16/2005 20:25:45> Lost contact with DNS servers
1/16/2005 20:26:14> Regained contact with DNS servers
1/16/2005 20:30:54> Lost contact with DNS servers
1/16/2005 20:31:9> Regained contact with DNS servers
1/16/2005 20:41:19> Lost contact with DNS servers
1/16/2005 20:41:21> Regained contact with DNS servers
1/16/2005 20:41:27> Lost contact with DNS servers
1/16/2005 20:42:48> Regained contact with DNS servers
1/16/2005 20:46:36> Lost contact with DNS servers
1/16/2005 20:46:41> Regained contact with DNS servers

Ik heb een el-cheapo e-tech V2 router maar denk dat die aan het overleiden is.
Soms doet hij dit heel vaak achter elkaar, en soms zit er 2min tussen voor hij weer verbinding in heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door GieltjE op 16-01-2005 20:54 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Laatst online: 01-05 12:02
ik heb niet zo'n rapport gezien, maar volgens mij zijn er bij mij ook regelmatig probs met de DNS requests. Downloads gaan gewoon door, maar internetpagina's worden ineens niet meer gevonden. Erg irritant :(

[ Voor 8% gewijzigd door Lowroad op 16-01-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook. 's avonds na achten kan ik vaak amper surfen. Downloads die kappen er minder vaak mee. Ik wacht nog op antwoord op een mail van mij daarover. Connectieverlies, elke tien minuten tot elk halfuur (maar alleen 's avonds en in het weekend), heb ik al tijden. Maar het ligt dus aan de DNS-aanvragen? Wat kan er dan precies mis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Laatst online: 12-09 09:30

GieltjE

Niks te zien...

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:27:
heb ik ook. 's avonds na achten kan ik vaak amper surfen. Downloads die kappen er minder vaak mee. Ik wacht nog op antwoord op een mail van mij daarover. Connectieverlies, elke tien minuten tot elk halfuur (maar alleen 's avonds en in het weekend), heb ik al tijden. Maar het ligt dus aan de DNS-aanvragen? Wat kan er dan precies mis zijn?
Dns=Dynamic Name Server, als jij google.com intypt zoekt hij het ip op. anders moest jij bij elke site het ip onthouden.

Als de verbinding met de dns server weg is lijkt me logisch dat het internet dan niet meer lijkt te werken.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Internet werkt wel, maar klapt er vaak uit, en ik heb vaak een heel trage upload. 3 KB/s ofzo, en een ping van tweehonderd. Daarom vroeg ik ook waar het precies aan kan liggen, want de DNS-servers wérken wel - uiteindelijk kom ik waar ik wezen moet - maar het gaat a) langzaam en b) valt de verbinding vaak weg. (ook msn messenger en ftp die eruit vliegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
GieltjE schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:30:
[...]

Dns=Dynamic Name Server, als jij google.com intypt zoekt hij het ip op. anders moest jij bij elke site het ip onthouden.

Als de verbinding met de dns server weg is lijkt me logisch dat het internet dan niet meer lijkt te werken.
Niet als je een verbinding hebt hoor. (verbinding met die site dus)
Je PC onthoud die DNS-aanvraag ook nog eens een flinke tijd (standaard periode is 14400 sec = 4 uur, maar kan wisselen per domeinnaam.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op http://www.demon.nl/producten/internettoegang/dslexpress/, naar de prijsverlagingen op de 1024/512 en 2048/1024 pakketten. Dat scheelt nogal, ik neem aan dat dit ook voor bestaande klanten gaat gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:04:
Kijk eens op http://www.demon.nl/producten/internettoegang/dslexpress/, naar de prijsverlagingen op de 1024/512 en 2048/1024 pakketten. Dat scheelt nogal, ik neem aan dat dit ook voor bestaande klanten gaat gelden.
Vanaf ongeveer pagina 12 in dit topic is dat in ongeveer 80% van de reply's aan bod geweest.
kijk ook eens wat Tweeke in "Ervaringen Demon DSL-Express #15" erover te zeggen heeft en er is daarna ook al aangegeven dat een Demon-medewerker tegen iemand hier iets gezegd heeft over dat komende dinsdag (morgen dus) een aanbod gedaan zou worden aan de bestaande klanten. (persoonlijk heb ik iets van eerst zien dan geloven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:04:
Nieuwe 2048 prijzen gaan gelden voor bestaande klanten vanaf april. Ik heb hem zelf gedowngrade naar 1024 en als dat voltooid is upgrade ik hem misschien weer naar 2048.

Zijn er mensen die geupgrade hebben van 2048 naar 2048 die hier al wat over gehoord hebben (of Demon dit pikt?)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Marzman schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:47:
[...]

Nieuwe 2048 prijzen gaan gelden voor bestaande klanten vanaf april.
bron?
Ik heb hem zelf gedowngrade naar 1024 en als dat voltooid is upgrade ik hem misschien weer naar 2048.

Zijn er mensen die geupgrade hebben van 2048 naar 2048 die hier al wat over gehoord hebben (of Demon dit pikt?)
nog niks gehoord . . . . .

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Een mailtje dat ik van customer service kreeg. Een beetje tussen de regels door lezend adviseerden ze me zelfs om te downgraden en weer te upgraden zodra dit voltooid is :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 17-01-2005 20:00 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag upgraden, maar ben m'n ordernummer kwijt. helpdesk is te druk, maar weet iemand of je ordernummer hetzelfde is als je klantnummer? zo ja, dan kan ik alsnog upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:46
https://services.nl.demon.net/service/ -> Opties -> Bekijk de status van uw aanvraag. -> Ordernummer XXXXX: Aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:44:
ik wil graag upgraden, maar ben m'n ordernummer kwijt. helpdesk is te druk, maar weet iemand of je ordernummer hetzelfde is als je klantnummer? zo ja, dan kan ik alsnog upgraden
Even inloggen op Mijn DSL Express en dan Opties -> Bekijk de status van uw aanvraag. klikken daar staat je ordernummer.

[ Voor 2% gewijzigd door Lizard op 17-01-2005 20:50 . Reden: net te laat :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Marzman schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:00:
[...]

Een mailtje dat ik van customer service kreeg. Een beetje tussen de regels door lezend adviseerden ze me zelfs om te downgraden en weer te upgraden zodra dit voltooid is :)
Dat zou wel heel raar zijn. Ik neem toch aan dat de uiteindelijke voorwaarden voor zowel nieuwe als bestaande abbo's hetzelfde zal zijn. Kan me niet voorstellen dat eerst down,- om dan weer te upgraden voordelig zal zijn. Kun je dat mailtje niet ff quoten voor ons? :+

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vind het eigenlijk een beetje onbeleefd om mailtjes te quoten, maar vooruit :) Er stond nog een zin boven met dat mijn downgrade ontvangen is met mijn ordernummer, maar dat lijkt me niet zo boeiend om te quoten ;)
Voor een downgrade zal eenmalig de kosten van 10 euro in rekening worden gebracht.
Een upgrade is kosteloos. Nadat u bent gedowngrade kunt u die vanzelfsprekend aanvragen.
Voor de snelheid van 1024/512 gaat u per maand 29.00 euro betalen.
Voor bestaande klanten van het dsl expresse abonnement met de snelheid van 2048/1024 geldt dat vanaf april 2005 de nieuwe prijs van 34,50 euro wordt berekend.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Marzman schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:26:
Ik vind het eigenlijk een beetje onbeleefd om mailtjes te quoten, maar vooruit :) Er stond nog een zin boven met dat mijn downgrade ontvangen is met mijn ordernummer, maar dat lijkt me niet zo boeiend om te quoten ;)

[...]
I see, scheelt idd een paar tienen ja op die manier. mja, als de 2048--->2048 upgrade niet werkt ( zal wel niet denk ik . . .) is dat ook een goeie optie

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizard schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:49:
[...]

Even inloggen op Mijn DSL Express en dan Opties -> Bekijk de status van uw aanvraag. klikken daar staat je ordernummer.
thanks, en lizard ook! demon belde me net terug overigens, netjes van ze, dat was toen ik nog bij @home zat wel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

Ik heb ook een 2048->2048 upgrade aangevraagd net, hou jullie wel op de hoogte over het hoe en wat.

Ander ga ik ook downgraden->upgraden (triest dat het zo moet om de nieuwe lage prijs te betalen, maar okay.)

Als ze nou eens het 8mbit abbo goedkoper maken...die is relatief VEEL te duur nu.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_marf
  • Laatst online: 21:40
Nou heb ik het 512/256 abootje, maar in dit topic daar nog niks over gelezen.

Zijn er nog wat vage en onbevestigde geruchten om hier nog wat gaat veranderen? Of moet ik even wachten op het mailtje van a.s. dinsdag die misschien wel, misschien niet gaat komen?

Weet iemand al wat? Of zit ik natuurlijk net weer bij het verkeerde abootje?

Ik kan natuurlijk wel upgraden, maar bv quicknet bied voor 26 euro al 1024/512 aan.. en dan nog de eerste zoveel maanden voor de helft van de prijs (en ja, ik weet dat ik dan enige tijd down ben als ik verander, maar daar gaat het ff niet om)

Dus: is Demon met de nieuwste prijzen nog steeda achter of valt het wel mee... Meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

d_marf schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:17:
Nou heb ik het 512/256 abootje, maar in dit topic daar nog niks over gelezen.

Zijn er nog wat vage en onbevestigde geruchten om hier nog wat gaat veranderen? Of moet ik even wachten op het mailtje van a.s. dinsdag die misschien wel, misschien niet gaat komen?

Weet iemand al wat? Of zit ik natuurlijk net weer bij het verkeerde abootje?

Ik kan natuurlijk wel upgraden, maar bv quicknet bied voor 26 euro al 1024/512 aan.. en dan nog de eerste zoveel maanden voor de helft van de prijs (en ja, ik weet dat ik dan enige tijd down ben als ik verander, maar daar gaat het ff niet om)

Dus: is Demon met de nieuwste prijzen nog steeda achter of valt het wel mee... Meningen?
512/256 is niet zo lang geleden al veranderd naar 19,95. Daarna 1024/512 en nu zijn ze bezig met 2048/1024. Denk dus dat 8192/1024 eerder aangepast zal worden wat prijs betrefd, want dat is het enige abo waar nog niks mee gebeurd is.

Voor 29 euro p/m heb je bij Demon een 1024 abonement. Ik zou zelf voor die 3 euro niet overstappen, maar misschien dat jij er anders tegenaan kijkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 17-01-2005 23:35 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_marf
  • Laatst online: 21:40
Marzman schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:34:
[...]

512/256 is niet zo lang geleden al veranderd naar 19,95.
das toch al dik een jaar geleden gebeurt, denk zo`n 14/15 maanden geleden.....

zeg ook niet dat het moet, maar ook wat voor zulke abo`s doen zou mij best bevallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Voor de upgraders onder ons:
Ik heb meteen na het aanpassen van de prijzen in het upgrademenu de wijziging aangevraagd (1024/512 -> 2048/1024), en zojuist de bevestigingsmail ontvangen.

Speedtest geeft aan dat ik inderdaad al de hogere snelheden heb.

Zeer snel dus (denk 4 werkdagen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:28

Chiron

Moderator Discord
maar die 34,95 ga je pas vanaf april betalen?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Chiron schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 01:33:
maar die 34,95 ga je pas vanaf april betalen?
eh nee, hoezo? Ik heb alleen een upgrade gedaan, niet downgrade -> upgrade
Vanaf de 19de januari, mijn officieele upgradedatum, betaal ik 34,95 i.p.v. 29 euro.
Mensen die nu een 2k lijn hebben betalen tot april 39,95, daarna de nieuwe prijs. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Nice Largow! Ik zit nu op school dus kan het niet testen. Zijn er al meer mensen die geupgrade zijn na een upgrade aangevraagd te hebben een aantal dagen geleden? Want dat wordt fijn downloaden vanmiddag dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
spokje schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 08:57:
Nice Largow! Ik zit nu op school dus kan het niet testen. Zijn er al meer mensen die geupgrade zijn na een upgrade aangevraagd te hebben een aantal dagen geleden? Want dat wordt fijn downloaden vanmiddag dan :)
Present :)

Nog geen bevestigingsmailtje gehad, maar ik zie wel dat de snelheid verhoogd is. Upstream helaas maar tot 800kbps, dat valt me een beetje tegen eigenlijk :(

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ik heb noch een bevestigingsmail, noch een verhoging van snelheid, maar zou er nog verschil kunnen zitten tussen BBNed en BabyXL?
Ik heb namelijk BabyXL, ik weet niet wat jullie hebben?
Ik heb de upgrade afgelopen vrijdag aangevraagd btw, dus jullie waren waarschijnlijk ook eerder. :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk bij het posten van een reply even aan de aangescherpte policy die geldt in dit topic!