Het Nintendo DS topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.017 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
x KeN x schreef op donderdag 09 december 2004 @ 01:32:
Hehe LoLz :D

[...]

Ik heb gelukkig nog een stepdown convertor gevonden zodat ik de originele DS adapter gewoon kan gebruiken !
Ik quote uit de handleiding :

'Important : The DS AC Adapter is only for use with the DS and Gameboy Advance SP.'

Lijkt me vrij duidelijk dat als de DS adapter met de SP kan, de SP adapter met de DS kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:57

Aidix

Geluidspietlut

Ik zie het probleem niet zo met die Mario japans.

Ik heb deze altijd bij de hand:

Afbeeldingslocatie: http://www.hogaku.it/bibliografia/imgl/kenkyusha.jpg

En dat werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-06 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Haha ik speel toch echt liever de US versie :P
Hidde schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:59:
[...]

Ik quote uit de handleiding :

'Important : The DS AC Adapter is only for use with the DS and Gameboy Advance SP.'

Lijkt me vrij duidelijk dat als de DS adapter met de SP kan, de SP adapter met de DS kan.
Dat was me toch al wel duidelijk hoor.
Ik heb er immers een SP adapter bij besteld toen ik ’m kocht.
’t Ging me meer om het 220v vs 110v verhaal.
Maar goed, da’s al opgelost door de originele adapter icm. de stepdown convertor
Thanx anyways :)

Ander ding:
Mario DS - Whomp’s Fortress, Blast Away The Wall.
Ik kan niet ontdekken welke wall ze nou bedoelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-05 20:43

PJJ

Mario DS in het japans lijkt me niet zo heel erg. Ik hem immers de englese vroeger gespeeld toen ik nog geen engles kon ;) dus het niet begrijpen in mario lijkt me niet zo heel erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
x KeN x schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:02:
Ander ding:
Mario DS - Whomp’s Fortress, Blast Away The Wall.
Ik kan niet ontdekken welke wall ze nou bedoelen ?
Eigenlijk niet voor hier ma zal het even spoilen. Je springt in het kanon en stuurt naar rechts. Dan heb je 2 bruine muren (daartussen zit die stijle zwarte wand). Je moet dan op de rechter bovenhoek van die muren mikken en jezelf ertegen blasten. De ster zit in de hoek van de achterste muur.

Snap niet dat iedereen bezig is over japanse games te bestellen. Ok ze zijn dikwijls eerder uit, maar je hebt toch geen f*ck aan een jap game? Wacht dan een week langer op de US versie en bestel die. Wario Ware trouwens net besteld!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:04
lol, wario ware is toch ook japans ??? waarom zeik je dan op japanse games en koopt er wel een ? |:( :?

[ Voor 5% gewijzigd door warchaser op 09-12-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
warchaser schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:45:
lol, wario ware is toch ook japans ??? waarom zeik je dan op japanse games en koopt er wel een ?
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coachmans
  • Laatst online: 13-06 22:23
Nou ik heb het ook binnen hoor...via ebay, Nintendo DS (US) en Mario (US) werkt echt perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
volgens mij gaat het vliegtuig uit hong-kong morgen, dus degene die bij Lik-sang.com hebben besteld en waar hun order prepared is, word waarschijnlijk morgen verstuurd...

hey, don't blame me als het niet klopt hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 15:30
das alleen maar mooi, meer stuks voor ons bij de release hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
warchaser schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:45:
lol, wario ware is toch ook japans ??? waarom zeik je dan op japanse games en koopt er wel een ? |:( :?
importmadness heeft een us versie, nix jap aan dus.

Voor de ongelovigen:
http://www.importmadness....in/prod?Item_Number=90251

PS: Merk wel op dat dit de GBA versie is, heb niets gezegd van een DS versie :7

En om even zelf in de borst te tasten, heb de order gecancelled nadat ik dit gemerkt had 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Little Bear op 09-12-2004 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn.. daar was ik zeker niet op gekomen.
Thanx man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
zit zelf met een ander probleem. Waar kan je luigi en wario vinden?

van mario is er een mooi schilderij, maar van die andere 2 niets te vinden. heb ze wel nodig, voor die mini games te kunnen unlocken en wario nog eens extra voor de special caps te activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Icelus schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:56:
Play-asia heeft tijdelijk het spel Chokkan Hitofude in de aanbieding (40% korting).

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9g-70-d7q.html

Heeft iemand dit spel, of weet iemand een bespreking van dit spel te vinden?
Gamespot geeft dit spel een 9.2. Of tenminste, dat is de gemiddeldelreviewer score. Toch wel knap, dat iedereen dat kan weten, aangezien het spel pas overmorgen of zo uitkomt. Het is tevens een puzzelspel.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Little Bear schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:05:
zit zelf met een ander probleem. Waar kan je luigi en wario vinden?

van mario is er een mooi schilderij, maar van die andere 2 niets te vinden. heb ze wel nodig, voor die mini games te kunnen unlocken en wario nog eens extra voor de special caps te activeren
Volgens mij wordt het tijd voor een groot Mario DS topic hehe.
Zou ik nl. ook wel willen weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Little Bear schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:31:
[...]

Snap niet dat iedereen bezig is over japanse games te bestellen. Ok ze zijn dikwijls eerder uit, maar je hebt toch geen f*ck aan een jap game? Wacht dan een week langer op de US versie en bestel die. Wario Ware trouwens net besteld!
Het hangt heel erg van het soort spel af. Maar je kan zeker niet in alle gevallen zeggen dat je geen f*ck aan een jap game hebt! Heel veel spelen zijn prima te spelen ook als je de tekst niet begrijpt.

En ik denk dat het feit dat het Japans is en ik er straks geen snars van begrijp alleen maar fun-verhogend is voor Wario Ware (DS-versie). :p Wario Ware is toch geen spel dat je erg serieus moet nemen. Als je dan ook de teksten nog eens niet kan lezen wordt de krankzinnigheid alleen maar hoger. ;) Can't wait! (Japanse spellen hebben in 90% van de gevallen ook nog een veel mooier hoesje, maar ik kan me voorstellen dat dat veel mensen niet echt interesseert. Ik vind het zelf wel leuk. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311

Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:09:
[...]
(Japanse spellen hebben in 90% van de gevallen ook nog een veel mooier hoesje, maar ik kan me voorstellen dat dat veel mensen niet echt interesseert. Ik vind het zelf wel leuk. :))
Hehe dat is altijd leuk een hoesje, is mooi om tegen de muur te hangen :) Naast je pc games. (hoewel de dvd dozen niet zo praktisch zijn:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mario DS is iig geen voorbeeld van een mooier hoesje:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdump.com/img/IMG_0468-copy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x KeN x schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:55:
lol, het is grappig dat je die als voorbeeld noemt. Ik heb ernstig overwogen om ook een jap Mario DS bij m'n order te doen omdat ik het hoesje daarvan zo mooi vind. :p (Uiteindelijk besloot ik dat ik mario toch liever met engelse tekst speel).

Over smaak valt niet te twisten. :)
Van de US-hoes krijg ik spontaan de neiging om te gapen. Echt zo'n saai beeld... de 4 hoofdpersonen, vol in beeld... :Z

Van de japanse hoes vind ik het jammer dat de titel zo groot in beeld staat... ergens subtiel en klein in een hoekje was passender geweest. Dan was het echt helemaal een mooie groene hoes geweest. Maar ook zoals het nu is vind ik het een mooie plaat. Speels, stijlvol en gewaagd (ik bedoel maar, mario staat er geeneens zo prominent op!) Als ze hem zo in europa uitbrengen koop ik hem onmiddellijk, zelfs al heb ik dan waarschijnlijk de US versie al. ;) En als ik de japanse versie over een paar jaar nog eens heel goedkoop op ebay zie, wil ik 'm ook. Om aan de muur te hangen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe, ik zeg ook niet dat ’ie lelijk is.
Ik vind ’m zeker wel wat hebben. ’t Is weer ’s wat anders idd.
Echter, ik vind de compostie en kleuren beter @ de US.
Die JAP is zo.. groen :P

Smaak.. heerlijk altijd :)

EDIT: Psst.. Ik las dat iemand z’n JAP Mario verkoopt voor €40 in de omgevind Amsterdam/Diemen :+

[ Voor 21% gewijzigd door Ken. op 10-12-2004 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114119

x KeN x schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:07:
[...]

Volgens mij wordt het tijd voor een groot Mario DS topic hehe.
Zou ik nl. ook wel willen weten..
En hier is ie dan: Het Grote Mario 64 DS Topic

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 114119 op 10-12-2004 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114119

x KeN x schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:55:

[afbeelding]
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik deze foto heb gebruikt voor de mario topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Geen probleem hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
die "save games" doet zeker niks via de post ?... geen zin om helemaal naar a'dam te rijden... veelste ver weg maar ik wil mario wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

I heb net een DS + MP:H demo + Mario DS + Feel the Magic + Asphalt nogwat + carrying case + nog 2 (niet nader gespecifeerde :P) GBA games gewonnen op Ebay. :) Nu hopen dat de verkoop goed gaat en alles heelhuids aankomt :)

Als iemand interesse heeft om dat Asphalt spelletje te kopen......... :P Ik ben niet zo van de race spellen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Captain N op 10-12-2004 08:21 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:09

DoctorV64

Cosmopoliet

dat zijn veel spullen! Wat was jouw uiteindelijke bod?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-06 20:15

rajackar

Blood Minister

Weet iemand wat nu de snelste manier is om aan een DS te komen. Ik zie namelijk net dat mario 64 is verstuurd maar ik had nog geen DS geordered |:(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Captain N schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:20:
I heb net een DS + MP:H demo + Mario DS + Feel the Magic + Asphalt nogwat + carrying case + nog 2 (niet nader gespecifeerde :P) GBA games gewonnen op Ebay. :) Nu hopen dat de verkoop goed gaat en alles heelhuids aankomt :)

Als iemand interesse heeft om dat Asphalt spelletje te kopen......... :P Ik ben niet zo van de race spellen :P
Als je er niet teveel voor wilt heb ik wel interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

DoctorV64 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:22:
dat zijn veel spullen! Wat was jouw uiteindelijke bod?
Ik wilde eigenlijk in eerste instantie alleen een DS met die demo van MP, omdat ik Mario DS al besteld heb op een website. Maar na 40x overboden te zijn in de laatste minuut met een paar tientjes tegelijk had ik er genoeg van :P Ik vond deze veiling voor 200$ geloof ik, en met een BIN van 280$. Dus ik heb hem maar geBINt :)
Anoniem: 5577 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:42:
Als je er niet teveel voor wilt heb ik wel interesse
Tja, het liefst zo veel mogelijk natuurlijk :) Nogal blut na deze koop. Eigenlijk was ik zelfs al blut, maar nu nog blutter :P:P Anyways, ik denk dat ik hem zelf ook maar gewoon weer op Ebay of Marktplaats zet en kijk wat het oplevert :) Je kunt natuurlijk ook altijd proberen een bod te geven waarvoor ik er niet eens meer over nadenk om hem aan iemand anders te verkopen.... :P

[ Voor 36% gewijzigd door Captain N op 10-12-2004 08:49 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Afbeeldingslocatie: http://ranobe.com/up/updata/up14719.jpg

what?
een fighting game met bekende anime characters natuurlijk, volledig in de stijl van hun eigen anime met de gameplay van Naruto Ninja Taisen en Super Smash Bros.

who?
Naruto, One Piece, Dragon Ball Z en meer anime karakters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:38

Wiebbe

<none />

RSP schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:09:
[afbeelding]

what?
een fighting game met bekende anime characters natuurlijk, volledig in de stijl van hun eigen anime met de gameplay van Naruto Ninja Taisen en Super Smash Bros.

who?
:( :( :(
waarom moet het nou weer zo basic 2d? dit kon de GBA ook...
ik wil games die 3d zijn, dat mensen denken, wow dit kan al op een handheld?
bij mario64DS hebben veel mensen dat al maar als ze dit zien :/

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01

SD5k

>4&X

Op de PSP brengt Capcom ook een 2D fighter uit (waar ik overgens veel meer van verwacht dan van bovengenoemd spel). Naar mijn mening is er echt helemaal niks mis met 2D, het ziet er een stuk strakker, scherper en flitsender uit op de DS lijkt me. Daarnaast speel ik ook nog graag SF2x, KOF2003, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Wiebbe schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:41:
:( :( :(
volgens mij gaat dit nog harder rocken dan SSBM in de eerste plaats omdat anime characters niet 3d horen te zijn :P (daarnaast spreekt 't me wel aan) en in de 2e plaats omdat de DS ook razendsnel met 2d sprites gaat werken. dus de actie wordt er niet minder op :)
daarnaast ziet 't ernaar uit dat je met z'n 4en of 8en kan gaan teamen om zo tegen elkaar te gaan matten. maar dat is het uitgangspunt van de hele DS.. misschien kan 'n japan-ganger ons helpen met de vertaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:14

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Zijn er al mensen die een flash cart uit de GBA hebben en een DS....zo ja werkt dit nou samen? De geruchten gaan van niet, maar je weet hoe dat gaat op internet.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

tymiek schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:48:
Zijn er al mensen die een flash cart uit de GBA hebben en een DS....zo ja werkt dit nou samen? De geruchten gaan van niet, maar je weet hoe dat gaat op internet.
dat werkt gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:29

Licko

ZVDK

weet iemand van jullie toevallig een gameshop in eindhoven waar ze de DS verkopen? :P
heb geen creditcard :(

[ Voor 3% gewijzigd door Licko op 10-12-2004 09:58 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:18

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Licko schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:56:
weet iemand van jullie toevallig een gameshop in eindhoven waar ze de DS verkopen? :P
heb geen creditcard :(
Al eerder gemeld:
PalPal is de Pal (vriend :) ) voor mensen die geen creditcard hebben. Kun je toch via internet bestellen (bijvoorbeeld bij liksang.com) :)

[ Voor 18% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 10-12-2004 10:23 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koop je die DS nou voor jezelf of voor "mensen"? :p
Als je op wilt scheppen met je handheld kun je sowieso beter een PSP kopen, dat gaat gegarandeerd nog veel meer indruk maken op omstanders dan Mario64DS.
Maar als jij van dat vechtspel geniet, wat boeit het dan wat anderen ervan denken?
Al eerder gemeld:
PalPal is je Pal (vriend).
Inderdaad, dit kan niet vaak genoeg gezegd worden. Je kunt gewoon inkopen doen in het buitenland zonder creditcard. Mijn DS is ook aan lik-sang betaald door mij zonder cc. :)

En als je het toch niet vertrouwd, dan zijn er ook wel een paar op eBay te vinden van nederlandse verkopers. Of op marktplaats kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:25

RayNbow

Kirika <3

RSP schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:48:
...in de eerste plaats omdat anime characters niet 3d horen te zijn :P...
Muah, als je 3D modellen door een goede celshaded renderer laat renderen, kan 't er goed uitzien hoor (Naruto Gekitou Ninja Taisen 2 bijv.) :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

tymiek schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:48:
Niets van waar. Kheb een Flash2Advance thuis en doet het prima in de DS. Enige is dat je er geen DS games op kan proppen (volgens mijn leverancier zijn er al vorderingen trouwens op Flashcard gebied voor de DS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 17:38

Wiebbe

<none />

Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:26:
[...]

Koop je die DS nou voor jezelf of voor "mensen"? :p
Als je op wilt scheppen met je handheld kun je sowieso beter een PSP kopen, dat gaat gegarandeerd nog veel meer indruk maken op omstanders dan Mario64DS.
Maar als jij van dat vechtspel geniet, wat boeit het dan wat anderen ervan denken?

[...]
Tuurlijk gaat het er mij niet om dat ik ermee kan opscheppen..
maar veel van mijn vrienden zijn vooral richting PSP aan het gaan en zitten vooral de DS aftekraken op GFX. Als ik dan zeg ja maar je moet het vooral hebben van de gameplay, schuiven ze me bijv dit soort games voor me neus.. Ik vind het gewoon jammer dat de games tot nu toe eigenlijk lijken op games die eerst voor de GBA zijn gemaakt, en toen maar snel over geport zijn naar de DS.

ik zeg ook niet dat het perse 3d moet zijn, alleen dat de GFX meer lijken op een GBA game dan op een DS game.. ook het tweede scherm is niet echt leuk gebruikt..

Ik bedoel meer dat dit niet de games zijn waar ik mijn DS voor heb gehaald, ik verwacht uiteraard geen uber mooie gfx, maar wel gameplay en geen GBA kwaliteit.. anders is het gewoon een GBA met touchscreen.

[ Voor 12% gewijzigd door Wiebbe op 10-12-2004 12:41 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
RSP schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:09:
...
Maar die met dat donkere haar is Toujo Aya van Ichigo 100%. Wat moet een character van een harem/highschool manga in een fighting game :?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

RSP schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:48:
misschien kan 'n japan-ganger ons helpen met de vertaling?
Mijn Japans is niet echt vloeiend, maar ik volg sinds een aantal maansen Japanse colleges, dus ik kan al wel iets vertalen. In die grote oranje 'letters' staat: DS! 2 schermen! Touch Screen! Dit is ultieme (letterlijk: droom) hand-to-hand fighting!

De blauwe tekst bij het bovenste scherm is wat lastig te lezen (nogal klein), maar ik kom zover als: Jumpster (of Jumpstar, kan allebei) ???! (het eerste karakter is "groot", maar de volgende twee zijn te klein voor mij om te kunnen lezen) Het bovenste scherm is in het battlefield!

De groene tekst bij het onderste scherm: Wat als het onderste scherm......... manga is??

Als mensen nog andere specifieke tekst vertaald willen hebben kan ik het wel proberen. Zeg maar wat je vertaald wilt hebben. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Captain N op 10-12-2004 16:53 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111680

Ik heb ze binnen men 4 ds'jes en ze zijn zker vet. Misschien dat ik er nog wel 1 hou. Kheb ze ok snel binnen, binnen 1 week vorige week vrijdag besteld en vandaag binne. TNT bezorging was binnen 2 dagen vanuit Hong Kong. zeer netjes en snel.

nog paar foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.maxman.nl/nintendods/10-12-04_1254.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxman.nl/nintendods/10-12-04_1255.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxman.nl/nintendods/10-12-04_1257.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxman.nl/nintendods/10-12-04_1258.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxman.nl/nintendods/10-12-04_1305.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Tunnelen van DS gaat blijkbaar voorspoedig:
http://users.belgacom.net/bn845065/DSCF0016.JPG
http://users.belgacom.net/bn845065/DSCF0005.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Icelus op 10-12-2004 15:59 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130631

Dat laat niet zien dat het werkt, iedereen met twee ds'en en een draadloos zweex adapter kan dit doen.

Maar ik geloof dat het zeker kan! en ik hoop dat het snel afgerond wordt zodat iedereen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Captain N schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:20:

Intresse genoeg, zeg maar wat je ervoor wil en mail me maar indien nodig smirnoffbear@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik denk dat ik hem zodra ik hem binnen heb op Ebay of Marktplaats zet. Ik zal tegen die tijd wel even een linkje plaatsen hier dan ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
EGM beoordelingen:
Super Mario 64 DS (NDS, Nintendo): 8,0 / 8,0 / 9,0
Ridge Racer DS (NDS, Namco): 6,5 / 6,5 / 2,5
Sprung (NDS, Ubisoft): 4,0 / 5,0 / 1,0
Madden NFL 2005 (NDS, EA): 6,5 / 7,5 / 7,5
Mr. Driller Drill Spirits (NDS, Namco): 7,5 / 7,5 / 7,0
Feel The Magic XY/XX (NDS, Sega): 8,0 / 9,0 / 7,0
Spider-Man 2 (NDS, Activision): 6,0 / 5,5 / 3,0
Ping Pal (NDS, THQ): 1,5 / 0,0 / 0,0

Ben benieuwd naar Ping Pal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik snap niet dat Nintendo daar uberhaupt een licence aan heeft gegeven. Het is gewoon een beetje ge-upgrade variant van Pictochat :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 15:30
ping pal is toch die pictochat met avatars? lekker handig :)

edit: handig, pagina niet verversen voor 30 min ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Maegrim op 10-12-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
woei :D :D :D :D :D :D

m'n DS zit in het vliegtuig ! :)

kheb alleen geen spel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Ping Pal is over een paar jaar een collectors item :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003

RayNbow

Kirika <3

Biobakker schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:03:
[...]

Maar die met dat donkere haar is Toujo Aya van Ichigo 100%. Wat moet een character van een harem/highschool manga in een fighting game :?
Omdat 't een vechtspel is met Shounen Jump karakters :P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73662

Modbreak:Geen gespam op GoT :{

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 18-02-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Anoniem: 111680 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:54:
Ik heb ze binnen men 4 ds'jes en ze zijn zker vet. Misschien dat ik er nog wel 1 hou. Kheb ze ok snel binnen, binnen 1 week vorige week vrijdag besteld en vandaag binne. TNT bezorging was binnen 2 dagen vanuit Hong Kong. zeer netjes en snel.

nog paar foto's:

**Knip - Hele Onscherpe Foto's--
Heb je de andere 3 dus al een klant voor? Zo niet, ik heb interesse.

Edit:
Anoniem: 73662 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:51:
Ik zie dat er een aantal mensen zijn die op zoek zijn naar een DS en Mario 64 DS en hoop dan ook dat ik een heeeeeeel klein beetje reclame mag maken.....

Bij proGames (www.progames.nl) is de DS + USA versie van Mario 64 DS uit voorraad leverbaar!
Ook Feel the Magic XY/XX en Mr. Driller (drill spirits) is op voorraad momenteel.

Vergeef me voor dit reclameblokje O-)
Thanks voor de tip, maar mij toch iets teveel. Ik gok vanacht op een Ebay veiling :) Ik kan altijd nog op programes terugvallen :)

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 10-12-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130631

voor €285!! dat is niet normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 73662 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:51:
Ik zie dat er een aantal mensen zijn die op zoek zijn naar een DS en Mario 64 DS en hoop dan ook dat ik een heeeeeeel klein beetje reclame mag maken.....

Bij proGames (www.progames.nl) is de DS + USA versie van Mario 64 DS uit voorraad leverbaar!
Ook Feel the Magic XY/XX en Mr. Driller (drill spirits) is op voorraad momenteel.

Vergeef me voor dit reclameblokje O-)
Jullie vragen voor een DS + Mario 64 meer dan twee keer zoveel als de prijs in de VS! Dat is wel heel erg duur, dan kun je nog beter op de Europese release wachten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Kirby DS heet Touch! Kirby's Magic Paintbrush. Als ik zo die screens zie dan wordt de Kirby game een ongelofelijke must-have. :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 10-06 12:37

Jumpiefox

Hoi ?

http://www.progames.nl/ lol...lekker super overpriced :P importeren + 4 games en een adapter en je komt even duur uit =)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

Anoniem: 72901 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:00:
[...]

Kirby DS heet Touch! Kirby's Magic Paintbrush. Als ik zo die screens zie dan wordt de Kirby game een ongelofelijke must-have. :9~ :9~ :9~
Yep...kan ook niet wachten op Catch! Touch! Yoshi!
Dit zijn de spellen die bij de release hadden moeten zitten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73662

Leuk dat er nu al commentaar ontstaat over de prijs bij proGames :)

Reken even mee.....

Nintendo Ds (jap versie) $189,-
converter $ 10,-
Mario 64 DS (USA versie) $45,- (ik weet dat 30,- de standaardprijs is, maar daar krijg je 'm nergens voor. Door de grote vraag en het kleine aanbod is de prijs flink gestegen)
Verzendkosten DS $27,-
Verzendkosten game $7,-

Totaal $278,- = circa 200 euro

dan komt er 19% BTW bij + evt. inklaringskosten is samen circa 45 euro

Zitten we al op 245 euro voor eigen import........Als je deze set al ergens kan krijgen......

Ik weet, het is niet op de euro nauwkeurig berekend, maar geeft wel een goed beeld.

Valt het ineens misschien wel weer mee die 285 euro totaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Niet als er iedere avond tientallen DS'en + Mario verkocht worden voor ongeveer 225$ op Ebay, wat ongeveer 170 euro is. 8)7 Ik denk dat de verzendkosten geen 115 euro zullen zijn :P

Ik heb gisteren voor omgerekend ongeveer 223 euro:

* DS (USA) + Metroid Demo
* Mario DS
* Feel the Magic
* Asphalt GT
* Tasje om DS en games in te doen
* Verzendkosten

Veel meer, voor veel minder. Ook al blijft 'ie hangen in de doane, dan nog is het minder dan 285 euro, en natuurlijk ook nog steeds meer spullen! Vandaar dat mensen het waarschijnlijk aan de hoge kant vinden, die 285 euro.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

285 euro is heel erg veel geld. maarjah. dat ding is momenteel overal best duur omdat ie zo schaars is .. maar als ze daarlijk meer gaan produceren zullen ze overal goed dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Gewoon @ link sang bestellen...versturen het meestal als gift bespaar je dus lekker veel geld mee, en je betaalt maar 1x verzend kosten over het gehele paket.

1x Nintendo ds (jpn) << toch regio vrij dus who cares :P
1x Super mario 64 ( in back order maar jah)
1x feel the magic
1x spiderman 2
1x asphalt urban gt
1x adapter
=====
Subtotal US$ 364.49 = 279,21 Euro
en dan nog 1x verzendkosten...ik weet wel waar ik mijn ds tegen het einde van de maand ga bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Jumpiefox schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:40:
1x Nintendo ds (jpn) << toch regio vrij dus who cares :P
I would. Bij de JAP versie zit de Metroid demo niet. ;(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

Ik heb gezocht maar niet gevonden of er eigenlijk rts'en op de nintendo DS komen? Vanwege die touchscreen mogelijkheid zou het bijna even goed als een muis kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120741

heb em eindelijk binnen en geen dode pixellls!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 56386 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 23:00:
Ik heb gezocht maar niet gevonden of er eigenlijk rts'en op de nintendo DS komen? Vanwege die touchscreen mogelijkheid zou het bijna even goed als een muis kunnen zijn.
Volgens mij is Advance Wars DS in de maak. Geen idee of het een RTS wordt, maar het zou goed kunnen lijkt mij.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Advance wars blijft volgens mij gewoon turn based. Als ik die 3sec ingame footage zo bekijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ik zit echt uit te kijken naar dynasty warriors, heb het 1 x gespeeld op de ps2 en vond het zeer cool.. dus ik zie mezelf al zitten in de auto met een lekkere hack en slash game :D

http://www.lik-sang.com/i...ory=274&products_id=5519&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ

PJJ

Me DS bevind zich in brussel :P . Weet iemand of DHL ook op zaterdag (en zondag als hij een dag na brussel nog niet in NL is) bezorgt?

Khoop hem anders morgen binnen te hebben als DHL op zaterdag ook gewoon bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jumpiefox schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 00:01:
Advance wars blijft volgens mij gewoon turn based. Als ik die 3sec ingame footage zo bekijk :+
Ik heb toch echt ergens gelezen dat het een RTS zou worden.
’k Heb nl. weinig met turnbased dingen en ik kan me herinneren dat ik dacht:
"Hmm nice ! Geen turn based meer ! Die ga ik terzijnertijd dan ff checken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Mocht je AW nooit gespeeld hebben omdat je bij voorbaat al dacht "blergh, turn based!", dan zou ik het toch nog eens proberen. Het is een erg leuk spel vind ik zelf :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Ik heb de DS nu al 2 dagen met Mario 64 DS (JAP) en het valt me zwaar tegen dat beeld ik vind het zo klein soms echt te klein.....het had van mij wel wat breeder gemogen...maar ik denk dat ik hem toch maar ga verkopen allebei en ga wachten op de PSP denk dat dat meer mijn type handheld zal zijn toch nniet te min wel een grappig ding die DS maar ik vind hem persoonlijk niks...(wou ik even kwijt :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56
Hmm, ik zit een beetje met een probleem, ik kan niet kiezen tussen 2 spellen: Ridge Racer of Asphalt?

Welke zal ik nemen, en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

124138 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 02:03:
Ik heb de DS nu al 2 dagen met Mario 64 DS (JAP) en het valt me zwaar tegen dat beeld ik vind het zo klein soms echt te klein.....het had van mij wel wat breeder gemogen...maar ik denk dat ik hem toch maar ga verkopen allebei en ga wachten op de PSP denk dat dat meer mijn type handheld zal zijn toch nniet te min wel een grappig ding die DS maar ik vind hem persoonlijk niks...(wou ik even kwijt :D )
Apart.. erg apart..
Maar goed, ieder z’n ding uiteraard ;)
Genoeg kopers hier iig ! :*)
Captain N schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 01:06:
Mocht je AW nooit gespeeld hebben omdat je bij voorbaat al dacht "blergh, turn based!", dan zou ik het toch nog eens proberen. Het is een erg leuk spel vind ik zelf :)
Bedankt voor de tip.. ik ga er eens naar kijken :)
Een vriend van me is er ook echt helemaal verslaafd aan.
Die kan me wel verder overtuigen denk ik hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
124138 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 02:03:
Het valt je tegen omdat het beeld te klein is en daarom ga je een PSP kopen waar er NOG MEER grafisch geweld te zien is op een scherm dat zeker niet groter is en waar het beeld al zeker niet in 2 opgedeeld kan worden??? 8)7 Nu ja, maar goed dat een persoonlijke mening geen logica moet bevatten.

Vind je het trouwens zelf niet gek om te klagen over een te klein beeld bij een handheld? Je gaat toch ook geen humvee kopen en dan klagen omdat hij veel verbruikt? (wou ik even kwijt)

@ warchaser: je post is binnen en je demo is onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
woei ! :p thnx little bear

m'n ds is in Rotterdam! PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE

gepakt door de douane ofzo ??

[ Voor 89% gewijzigd door warchaser op 11-12-2004 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Milenco schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 04:42:
Hmm, ik zit een beetje met een probleem, ik kan niet kiezen tussen 2 spellen: Ridge Racer of Asphalt?

Welke zal ik nemen, en waarom?
Geen van beiden, lees de reviews op ign om te weten waarom.

De enige games die nu de moeite waard zijn om te kopen zijn mario64Ds en XY feel the magic en heel mischien Spiderman 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Jumpiefox schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:40:
Gewoon @ link sang bestellen...versturen het meestal als gift bespaar je dus lekker veel geld mee, en je betaalt maar 1x verzend kosten over het gehele paket.

Subtotal US$ 364.49 = 279,21 Euro
en dan nog 1x verzendkosten...ik weet wel waar ik mijn ds tegen het einde van de maand ga bestellen :P
Nou....... ¤34.95 was het bedrag dat ik aan de koerier moest betalen.

Voor Mario64, DS en DHL verzending.

Dus als je de douane wilt ontlopen, geen DHL als verzending selecteren!

EDIT:
warchaser schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 08:53:
woei ! :p thnx little bear

m'n ds is in Rotterdam! PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE

gepakt door de douane ofzo ??
Dit is dezelfde mededeling die ik kreeg bij mijn tracking:

Processed for clearance at Amsterdam - Netherlands, The

nav. WAITING FOR CLEARANCE

Dus dat wordt waarschijnlijk BTW betalen helaas.

[ Voor 29% gewijzigd door Binz op 11-12-2004 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ

PJJ

Komt DHL ook gewoon op zaterdag langs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-06 14:45

Yoozer

minimoog

Wat dode pixels betreft : als het een Klasse II TFT/LCD scherm is mogen er op een 1024 x 768-scherm (da's dus 8 keer zo groot als de beide schermen van de DS - 2 x 256 x 192 - bij elkaar) 2 dode pixels zitten, of 5 dode subpixels (dus als 'ie cyaan of paars of geel is terwijl 'ie wit moet zijn). Bij iets dat ook aan Klasse II moet voldoen (ISO-norm) maar 8 keer zo klein is is die marge natuurlijk lager - dus ik gok eigenlijk 0.25 dode pixels of 0.63 dode subpixels).

Helaas heeft m'n broer 2 overactieve subpixels in het bovenste scherm. Nu merk je er bij het spelen niet superveel van, maar het is toch vervelend.

Mario 64 is gaaf; alleen bedient 't zich wat vreemd (heb touch-mode met thumbstrap nog niet geprobeerd). Jammer dat de textures niet gesmooth zijn, je ziet dan sneller de perspective-correct texture mapping in de fout gaan ;).

Ik zou 't zelf erg gaaf vinden als er een manier was om bijvoorbeeld met de NGC Wavebird draadloos te spelen, en de DS als een soort mini-console te gebruiken met TV-uitgang. Gezien wat er op zit qua aansluitingen zal het helaas wel niet gebeuren, maar goed.

[ Voor 15% gewijzigd door Yoozer op 11-12-2004 11:20 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yoozer schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 11:08:
Wat dode pixels betreft : als het een Klasse II TFT/LCD scherm is mogen er op een 1024 x 768-scherm (da's dus 8 keer zo groot als de beide schermen van de DS - 2 x 256 x 192 - bij elkaar) 2 dode pixels zitten, of 5 dode subpixels (dus als 'ie cyaan of paars of geel is terwijl 'ie wit moet zijn). Bij iets dat ook aan Klasse II moet voldoen (ISO-norm) maar 8 keer zo klein is is die marge natuurlijk lager - dus ik gok eigenlijk 0.25 dode pixels of 0.63 dode subpixels).

Helaas heeft m'n broer 2 overactieve subpixels in het bovenste scherm. Nu merk je er bij het spelen niet superveel van, maar het is toch vervelend.

Mario 64 is gaaf; alleen bedient 't zich wat vreemd (heb touch-mode met thumbstrap nog niet geprobeerd). Jammer dat de textures niet gesmooth zijn, je ziet dan sneller de perspective-correct texture mapping in de fout gaan ;).
Ik zou toch maar eens het touchscreen met thumb strap proberen het is de enige echt goede mannier om mario64DS te spelen.
Het vraagt wat gewenning maar het is veel nauwkeuriger dan de d pad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Binz schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 09:52:
[...]

Nou....... ¤34.95 was het bedrag dat ik aan de koerier moest betalen.

Voor Mario64, DS en DHL verzending.

Dus als je de douane wilt ontlopen, geen DHL als verzending selecteren!

EDIT:

[...]

Dit is dezelfde mededeling die ik kreeg bij mijn tracking:

Processed for clearance at Amsterdam - Netherlands, The

nav. WAITING FOR CLEARANCE

Dus dat wordt waarschijnlijk BTW betalen helaas.
Bij mij staat er nu: Processed for Clearance. Is dat nog een stap ervoor?

Ik had een Platinum GC + Platinum Wavebird besteld.

[ Voor 11% gewijzigd door schnumi op 11-12-2004 12:11 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111680

-Daniël- schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:51:
[...]

Heb je de andere 3 dus al een klant voor? Zo niet, ik heb interesse.
kheb er nog 2 over als je intresse hebt ze gaan voor 220 weg dit na importheffingen. interesse mail ff op maxime@parelnet.nl . Er zit geen EU adapter bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
schnumi schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:09:
[...]

Bij mij staat er nu: Processed for Clearance. Is dat nog een stap ervoor?

Ik had een Platinum GC + Platinum Wavebird besteld.
In mijn geval via DHL:

December 07, 2004 03:35
Amsterdam - Netherlands, The Processed for clearance at Amsterdam - Netherlands, The

December 07, 2004 10:54
Amsterdam - Netherlands, The Clearance processing complete at Amsterdam - Netherlands, The

December 07, 2004 11:19
Amsterdam - Netherlands, The Departed from DHL facility in Amsterdam - Netherlands, The

December 07, 2004 13:10
Amsterdam - Netherlands, The Arrived at DHL facility

December 07, 2004 13:26
Amsterdam - Netherlands, The Scheduled for delivery

December 08, 2004 13:49
Amsterdam - Netherlands, The With delivery courier

December 08, 2004 15:16
Amsterdam - Netherlands, The Shipment delivered

Waarschijnlijk wordt het dan maandag dat ie geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zal wel. :) Had ik ook al rekening mee gehouden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:57

Aidix

Geluidspietlut

Little Bear schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 05:31:
[...]

Het valt je tegen omdat het beeld te klein is en daarom ga je een PSP kopen waar er NOG MEER grafisch geweld te zien is op een scherm dat zeker niet groter is
Afbeeldingslocatie: http://forum.lik-sang.com/other/psp-release/psp-release6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://forum.lik-sang.com/other/psp-release/psp-release3.jpg

Nee dat scherm is TOTAAL niet groter 8)7 Dat net zo groot als ~1.7 DS scherm elkaar.
Ik zie persoonlijk liever een speelveld dat 1.7x zo groot is dan 1 klein speelveld en 1 menu met items. Zoveel 'grafisch geweld' produceert een DS helemaal niet, Mario64 is toch echt een verzameling 4kante blokkendozen zonder lichteffecten, en bij een spel als RidgeRacer DS vliegen er pixels je om de oren die zijn uitvergroot tot het formaat van 30x30cm stoeptegels. Dat het op 2 schermen staat daar heb je weinig aan als je toch maar naar 1 scherm tegelijk kan kijken.
Ik ben niet tegen het concept achter de DS, maar ik ben wel van mening dat het schermformaat te klein is, en de 3d capaciteiten (die toch in bijna elk spel gebruikt gaan worden) erg ondermaats zijn. Dat is erg jammer, want de DS heeft 2 erg snelle ARM cores die wat Mario en Ridge Racer op het scherm vertonen makkelijk op eigen houtje kunnen berekenen. (Zelfs de GBA doet al texture mapped 3d + 2x 2 channel audio mixing met zijn magere 15mhz, zie HotWheels stunt racing)

Ik heb daarom nog steeds het vermoeden dat er gebruik wordt gemaakt van software renderers, en dat in de DS gewoon geen 3d hardware zit. Een beetje analoog aan het ontbreken van fatsoenlijk geluid in de GBA.
Nu ja, maar goed dat een persoonlijke mening geen logica moet bevatten.
Vind je het trouwens zelf niet gek om te klagen over een te klein beeld bij een handheld? Je gaat toch ook geen humvee kopen en dan klagen omdat hij veel verbruikt? (wou ik even kwijt)
Het concept is leuk, de uitwerking minder. En als iemand dat genoeg rede vindt om zijn DS te verkopen dan hoef je hem niet voor achterlijk te verklaren. Dat is zijn goed recht.

[ Voor 13% gewijzigd door Aidix op 11-12-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Dat is een gewoon een portable playstation die veels te snel stroom zuigt.....Ik ga persoonlijk voor gameplay @ handhelds als ik grafische geweld wil speel ik wel console games op me breedbeeld tv of me op me pc @ 1280x1024....

Als ik buiten onderweg naar school, wc of wat dan ook een handheld wil spelen heb ik graag wat anders dan dat gene wat ik al de hele dag thuis doe.

Volgens mij gaat daarom de psp semi-floppen...wordt vast wel redelijk verkocht maar denk niet dat het ook maar in de buurt komt van de ds maar dat zien we dan weer wel wie weet :)
Mischien koop ik er ooit ook wel eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Aidix schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:55:
[...]

Nee dat scherm is TOTAAL niet groter 8)7 Dat net zo groot als ~1.7 DS scherm elkaar.
Ik zie persoonlijk liever een speelveld dat 1.7x zo groot is dan 1 klein speelveld en 1 menu met items. Zoveel 'grafisch geweld' produceert een DS helemaal niet, Mario64 is toch echt een verzameling 4kante blokkendozen zonder lichteffecten, en bij een spel als RidgeRacer DS vliegen er pixels je om de oren die zijn uitvergroot tot het formaat van 30x30cm stoeptegels. Dat het op 2 schermen staat daar heb je weinig aan als je toch maar naar 1 scherm tegelijk kan kijken.
Ik ben niet tegen het concept achter de DS, maar ik ben wel van mening dat het schermformaat te klein is, en de 3d capaciteiten (die toch in bijna elk spel gebruikt gaan worden) erg ondermaats zijn. Dat is erg jammer, want de DS heeft 2 erg snelle ARM cores die wat Mario en Ridge Racer op het scherm vertonen makkelijk op eigen houtje kunnen berekenen. (Zelfs de GBA doet al texture mapped 3d + 2x 2 channel audio mixing met zijn magere 15mhz, zie HotWheels stunt racing)

Ik heb daarom nog steeds het vermoeden dat er gebruik wordt gemaakt van software renderers, en dat in de DS gewoon geen 3d hardware zit. Een beetje analoog aan het ontbreken van fatsoenlijk geluid in de GBA.
Misschien komt het omdat het nog maar launchgames zijn? ;)

Meestal zijn de games daarna al weer een stuk beter kwa graphics etc etc. En bovendien beloofde Nintendo N64 graphics en Mario 64 DS heeft al beter graphics.

Komt wel goed. Gewoon kopen wat je zelf leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Aidix schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:55:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Het concept is leuk, de uitwerking minder. En als iemand dat genoeg rede vindt om zijn DS te verkopen dan hoef je hem niet voor achterlijk te verklaren. Dat is zijn goed recht.
Wat een onzin praat jij.....ik durf te wedden dat je er geen hebt of er heel kort mee gespeeld hebt. Ik heb niemand horen klagen over de schermpjes die ik mijn DS heb laten zien.

Het is gewoon een top app.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311

Vind hier nu niemand dat er voor de DS een beetje weinig top titels aangekondigd zijn, en dan bedoel ik niet Nintendo titels (die zijn per definitie al top hehe). Als je kijkt naar de psp aankondigingen, dan ben ik daar toch een stuk meer over te spreken als over de titels van de DS. Ik ben geen gfx whore, maar ik zou toch ook graag wat titels zien die niet van Nintendo zijn. Het lijkt mij (en ik vrees hier echt voor) dat het een beetje de N64/gc kant op gaat: Sony krijgt alle spellen en de Nintendo's de nintendo spellen. Zoals ik al eerder zei: de Nintendo spellen zijn zeker niet slecht, maar afwisseling is broodnodig!
[...]
Maar 2D kan ook 3D zijn of dan 2,5D hehe, Dat er geen sprites worden gebruikt, maar alles in 3D gemaakt wordt en dat de camera dan alleen zijdeling 'filmt'. Kijk maar naar Spidy 2

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 58311 op 11-12-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Het zou mij niets verbazen als er idd geen 3D hardware in de DS zit. Voor mij zijn de graphics goed genoeg. Ook komt dat enorme scherm van de PSP op mij erg kwetsbaar over.

Dan heb ik nog iets anders. Er was een tijdje iets gemeld over een misterieuze aansluiting op de NDS. Volgens mij daat deze gebruikt worden voor een soort van headset:
Afbeeldingslocatie: http://www.thrillart.nl/images/NDS-jack.jpg

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:49

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Anoniem: 58311 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:11:
Vind hier nu niemand dat er voor de DS een beetje weinig top titels aangekondigd zijn, en dan bedoel ik niet Nintendo titels (die zijn per definitie al top hehe). Als je kijkt naar de psp aankondigingen, dan ben ik daar toch een stuk meer over te spreken als over de titels van de DS.
Ik heb meer zo iets van "eerst zien (in de winkel en reviews) en dan geloven". Het is namelijk niet de eerste keer dat er bij de launch vanalles wordt aangekondigd en beloofd om zo veel mogelijk apparaten te verkopen en waar vervolgens niet veel van de beloftes terecht komt. :(

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Deddiekoel schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:49:
Dan heb ik nog iets anders. Er was een tijdje iets gemeld over een misterieuze aansluiting op de NDS. Volgens mij daat deze gebruikt worden voor een soort van headset:
[afbeelding]
Er staat een headset pictogram naast en in de handleiding staat Headphone/Microphone Connectors – For connection of stereo headphones, external microphone or headset (sold separately).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Ik zag dat wat mensen hun Japanse Mario DS kwijt wilden raken... je kan er winst mee behalen :

http://www.marktplaats.nl...oek.php3%3Fq%3Dmario%2Bds

Ik vraag me af waarom hij zo nodig een Japanse versie moet hebben?
70 euro is erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Icelus schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:07:
[...]

Er staat een headset pictogram naast en in de handleiding staat Headphone/Microphone Connectors – For connection of stereo headphones, external microphone or headset (sold separately).
Idd kun je een gewone koptelefoon aansluiten. :) Word het geluid vind ik nog iets beter.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.