Nieuwe layout! \o/

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.965 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Probeer nou eerst de nieuwe lay-out twee weken uit en geef daarna pas commentaar!
Ik vind um mooi
Pot verwijst de ketel..... :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:19

TommyGun

Stik er maar in!

CyBeR schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:41:
Ik vind 't niets. *oude layout zoekt*
Idd. Echt 3x niks :S

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 23:17

Pelle

🚴‍♂️

Overigens, hulde voor de mensen die niet gelijk beginnen met afzeiken maar met een open mind de nieuwe template gaan gebruiken _O_

Ook hulde voor de mensen die wél de startpost, de MED of de topicwarning hebben gelezen... onvoorstelbaar hoeveel mensen toch nog gaan zeiken over centreren ja of nee :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Snowwie schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:33:
Is deze template afgesteld op 800x600 ofzo, en uitgelijnt naar links? (niet meer in het midden)?

Pfff, vind het maar niks eigenlijk ....
de vorige kon ook op 800x600 en dat centreren, lees eens wat er staat daar bij die waarschuwing |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overdag ga ik die nieuwe wel gebruiken denk ik, maar 's avonds zet ik toch de oude er weer op. Dat witte doet pijn in mijn ogen 's avonds laat, merk ik ook met andere webpagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

KroontjesPen schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:33:
[...]

De 'Prefs' heten nu 'Voorkeuren' en staan onder 'Myreact'. :)
Ja en boven je Quickreply!

Zoals ook in de startpost vermeld: check éérst je prefs voordat je hier technische klachten gaat neerzetten over de layout! Je kunt er bijv de centreer-optie kiezen B)

[ Voor 34% gewijzigd door Oid op 01-12-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 21:11
Heel netjes en de optie om terug te gaan naar oude template is er ook nog.

blijft dit of verdwijnt deze optie voor niet abbonees ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik moet zeggen dat ik dit ook minder vind dan de oude layout...
Daar waren de verschillende velden, en verschillende regels naar mijn idee veel overzichtelijker gescheiden... Alles is nu een beetje een erg droge lap tekst, wat in mijn ogen niet echt positief is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Nieuwe layout is echt mooi geworden. _/-\o_ Crisp _/-\o_
* mcB is wel blij dat het forum gecentreerd kon worden. :)

Veel reacties gaan alleen over; "ik vind m mooi" of "ik vind m niks". Dit topic lijkt wel een alternatief voor een poll ;)
/me Ik ben er ook schuldig aan, maar wilde gewoon even laten blijken dat er ook mensen zijn die de nieuwe template wel gaaf vinden

[ Voor 52% gewijzigd door mcB op 01-12-2004 11:40 ]

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

jordan2k schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:34:
Heel netjes en de optie om terug te gaan naar oude template is er ook nog.

blijft dit of verdwijnt deze optie voor niet abbonees ??
Verdwijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:27
BasieP schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:48:
• dat pijltje voor iemands nickname (wtf doet dat ding daar)
Klik er eens op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Snowwie schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:33:
Is deze template afgesteld op 800x600 ofzo, en uitgelijnt naar links? (niet meer in het midden)?

Pfff, vind het maar niks eigenlijk ....
Voorkeuren onder het myreac-menu en dan kiezen voor gecentreerd uitlijnen.... en lees anders ff de topic waarschuwing joh.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 18:19
Is het misschien een idee om een 'negatief' mogelijkheid aan de prefs toe te voegen? Zwart kader met witte tekst (of een donkergrijs kader met het oog op de layout)? Niet dat ik het eens ben met al dat gezeik over dat wit te fel zou zijn (Tweakers kom je kamer eens uit de zon in! Dat is pas fel!) maar uit onderzoek is gewoon gebleken dat donkere achtergrond witte beter voor je ogen én beter leesbaar is. Vandaar ook de optie om bij Word net als bij WP vroeger een donkerblauwe achtergrond met witte tekst te kiezen.

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Mooi, Modern, Beter leesbaar, Professioneel :) Go Crisp e.a _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door domi235 op 01-12-2004 11:44 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 16:00

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

JumpStart schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:33:

Ik heb wel iets (als in: ik snap dus echt niet waarom dit nou beter is) tegen het niet compatibel houden ....
Juist als je vernieuwingen doorvoert, is het backwards compatible houden een erg slecht argument om keuzes te maken, immers het argument verliest ieder dag sneller zijn waarde ...
over twee weken is 50% van de oude gebruikers al gewend aan de nieuwe layout´, en dat zal rapide stijgen ..
Hooguit een kleine minderheid zal dusdanig aan de oude layout blijven hechten dat ze deze blijven gebruiken ...

als je dan kiest voor de breedte van een post, waarbij dus de regellengte direkt invloed heeft op de prettige leesbaarheid, heeft het zin om juist bewust ook een 'harde' wijziging door te voeren...
de leesbaarheid in de toekomst heeft een hogere waarde dan wat men gewend was in het verleden ...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Pelle schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:31:
[...]

Er zijn een aantal zaken die daar aan ten grondslag liggen. De belangrijkste reden is de leesbaarheid van de tekst. Arial (nieuwe template) is een stuk minder breed dan Verdana (oude template) en dus passen er meer letters op 1 regel. Als je een willekeurig boek over ergonomie openslaat dan zul je zien dat mensen meer moeite krijgen het begin van de volgende regel te vinden naarmate de regels langer worden (en dat is dan ook dé reden dat bijv. kranten in kolommen werken).
Tevens willen we het afkappen van nicknames, statussen en ondertitels voorkomen, en daarom is er nu iets minder ruimte beschikbaar. Al die startposts worden toch wel automatisch geresized, en over 2 of 3 maanden zullen de meeste huidige 'grote topic' startposts toch wel weer aan vervanging toe zijn.
Het is gewoonweg niet mogelijk om bij zo'n layout verandering met alles en iedereen rekening te houden; je moet keuzes maken en dit is er één van. :)
23/24ste (23x25=575, 24x25=600) lijkt alleen zo ontzettend miniem om daar vervolgens wel de complete voorgeschiedenis aan startposts en op maat gemaakte plaatjes mee te verstoren.

En dan nog snap ik dan niet waarom de forum layout dan wel weer smaller is dan de frontpage layout.

Ik wil de tijd en moeite die gestoken is in de nieuwe look niet afkraken hoor, maar ik hou het voorlopig nog bij de oude versie. Het zal wel wennen zijn, maar vooral de verhoudingen van de nieuwe template komen gewoon niet prettig op mij over.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

blijft dit de enigste style voor GoT?
hopenlijk niet!! }:O

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Admin-break: doe 's ff normaal.

[ Voor 109% gewijzigd door Roelant op 01-12-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 21:11
Ok,
Maar respect voor de mensen die aan de nieuwe layout heben gewerkt. ziet er erg netjes uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 13:47

André

Analytics dude

De hele klas nog wel, en wat zegt de juf?

:)

[ Voor 47% gewijzigd door André op 01-12-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

Aldus de noob met 14 posts :Z

[ Voor 45% gewijzigd door momania op 01-12-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:40:
Die nieuwe lay-out gaat wel alleen zijn we het met heel de klas over eens dat er nog steeds dezelfde -piep- hier achter zitten. Daardoor is en blijft dit het grootste -piep- dat er ooit uitgevonden is.
Zó erg is het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:19

TommyGun

Stik er maar in!

Ah lekker terug op de vorige layout. Jammer dat die optie weg gaat.

Maar ik zal argumenteren waarom ik de layout 3x niks vindt;

* Te licht
* Te leeg
* Te wit
* Te veel naar links (Ok je kan centeren :P)
* Te grote knoppen
* Onoverzichtelijk

Maar dat is dus een mening. Heel misschien dat ik er aan gewend zal raken. Maja zal wel moeten.

[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 01-12-2004 11:42 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Drugs are bad, mmkaay?

[ Voor 47% gewijzigd door momania op 01-12-2004 11:53 ]

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Kutopmerking, dat kunnen 14 13 hele interessante posts zijn. Postcount telt echt niet hoor, ik noem jou toch ook geen n00b met maar 500 posts :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:42

GeekK

Rag Mama Rag

Lay-out is uitstekend. d:)b

Alleen dat wit doet pijn aan mijn ogen.... dit moet echt anders. :'(

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de meeste startposts worden vanzelf geresized, maar bijv deze niet. Hoe gaan de mensen dat fixxen? gewoon alle breedte-waardes naar 575 veranderen gok ik? was een vraag van iemand in FG.

En trouwens, los van het felle wit vindt ik het best mooi.. ik betrapte mezelf erop dat ik net op tweakers.net ook naar de centreer-knop zat te zoeken :P

niet meteen zijken jongens, eerst ff proberen en aan de dingen waar echt niemand het mee eens is -NA EEN TIJDJE NOGSTEEDS NIET MEE EENS IS- zullen ze echt wel gehoor geven.. als van de 110.000 got members er 105.000 over de witte achtergrond zeuren, zullen ze hier wel een mouw aan passen.. niet na een uur al het harde werk al de grond in boren, kom op! :Y)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 11:43 . Reden: Spelvautje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan deze nieuwe layout moet ik ff wennen, dus nu gebruik ik de ouwe nog ff, tot ik er aan toe ben :-)

Maar wel goed werk! En het is ook goed dat de downtime zo kort was. Profi hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als je nou voor die spiegel vandaan stapt is je oordeel minder vertroebeld, denk ik.

[ Voor 37% gewijzigd door Roelant op 01-12-2004 11:49 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter een n00b met 14 posts dan een loser met 100 posts of nog erger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 13:22
BUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! of NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik kan geen topics starten. echter als ik layout naar got zet wel.

heb geen idee waar het aan ligt. ik gebruik overigs Opera.

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

André schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:43:
[...]

Kutopmerking, dat kunnen 14 13 hele interessante posts zijn. Postcount telt echt niet hoor, ik noem jou toch ook geen n00b met maar 500 posts :/
lol @ andre

ik zit nu een klein half uurtje te gotten en heb echt geen enkel commentaar meer (behalve mijn dropdown navigatie ;) )

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zullen we gewoon de wat mindere posts negeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Ik denk dat de bovenstaande post met scheldwoorden beter door de mods verwijderd kan/had kunnen worden. Laten we dan niet allemaal die ontzettend domme 8)7 :X post gaan quoten,... scheelt de mods weer werk ;)

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 00:55
wildhagen schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:43:
[...]
Als je nou voor die spiegel vandaan stapt is je oordeel minder vertroebeld, denk ik.
Ben wel benieuwd hoe een tijdelijke ban er met de nieuwe lay-out uitziet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasopurk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:43:

Krijg je een error te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik snap het werkelijk niet wat iedereen nu zeurt. Je hebt ookd e keuze voor de oude template hoor! En dat gezeur over centreren, is het nu zo moeilijk om dat even in te stellen in je voorkeuren? Kom op zeg! Mensen zijn maandenlang bezig geweest met deze skin, en dit is hoe we ze bedanken? Ik ben zelf ook met een skin bezig voor mijn forum, maar het valt allemaal niet mee...

Dus bij deze, geen geslijm, de mensen die hier aan gewerkt hebben:

BEDANKT VOOR DE GEWELDIGE NIEUWE SKIN!

Het is even wennen ja, maar dat is met alles zo. Ik ga er vandaag eens goed voor zitten om te kijken wat er allemaal mogelijk is :P

EDIT: Meteen een bug report, ik kan de scoll functie van mijn muis niet meer gebruiken, om een topic door te scrollen gebruikte ik altijd mijn middelste muisknop, waarna er zo'n mooi wit rondje komt. vervolgens druk ik met mijn pijltjes toets 1x naar beneden, en de pagina scrolt vanzelf naar beneden (terwijl ik kan lezen wat er gezegd wordt in het topic). Helaas kan ik nu alleen maar in het grijs/bruine gedeelte de knop in drukken, en niet meer op het 'witte' gedeelte (waar de posts dus staan!). Is dit een bug of...

[ Voor 30% gewijzigd door Nik op 01-12-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 16:00

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

JumpStart schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:40:

En dan nog snap ik dan niet waarom de forum layout dan wel weer smaller is dan de frontpage layout.
check dat eens? :)

en reken dan niet die brede tracker links op de FP, mee als content, maar meet eens de regel-breedte van de artikelen, en vergelijk dat met de breedte die er gelaten is voor de posts...?
dan zul je zien dat de regelbreedte op het forum nog steeds een stukje breder is dan de regels van de artikelen op de FP...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 11:47

Niek

f.k.a. The_Surfer

OK, ff over de layout zelf: hijs mooi, strak en modern. Maar.... (ja daar komt ie) er zitten nog wel een aantal verbeterpunten in. Zoals:
• View/Quote icons, die tekst eronder kan weg (Home/Profile hebben toch ook geen tekst?).
• Sowieso andere icons, ik vind ze om eerlijk te zijn wel een beetje "90-'s" eruit zien (experimenteer bijv met gratis nuvola/crystal icons)
• Als het witte iets donkerder/bruiner was zou het IMHO ook makkelijker lezen, ik zal eens experimenteren met de style sheets :)
• Topic en forumlisting heeft zonder twijfel nog werk nodig, het is wel _erg_ onduidelijk zo (wellicht wisselende kleuren zoals de berichten).

[ Voor 24% gewijzigd door curry684 op 01-12-2004 13:49 ]

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk

nog sterker zelf. de bovenste quote en view doen het ook niet. de knopjes post reply en post new topic werken in de ding ook niet. vandaar dat ik mezelf quote.

doe ik iets fout?

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Ik ben benieuwd: zijn er mensen die het forum links uitgelijnd laten (zoals bij de FP ook het geval is) :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:38

Cyphax

Moderator LNX

Meld dat even in het juiste form: BUG :)
Dat is wat specifieker. En geef ook foutmeldingen erbij enzo.
The_Surfer schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:46:
[...]

/mode +b :P

OK, ff over de layout zelf: hijs mooi, strak en modern. Maar.... (ja daar komt ie) er zitten nog wel een aantal verbeterpunten in. Zoals:
• View/Quote icons, die tekst eronder kan weg (Home/Profile hebben toch ook geen tekst?).
• Sowieso andere icons, ik vind ze om eerlijk te zijn wel een beetje "90-'s" eruit zien (experimenteer bijv met gratis nuvola/crystal icons)
• Als het witte iets donkerder/bruiner was zou het IMHO ook makkelijker lezen, ik zal eens experimenteren met de style sheets :)
• Topic en forumlisting heeft zonder twijfel nog werk nodig, het is wel _erg_ onduidelijk zo (wellicht wisselende kleuren zoals de berichten).
Over die icons he... als ze met van die smerige XP icons gaan beginnen, ga ik bokken hoor :P
90's icons zijn juist goed, toen waren icons nog... icons! Niet 6 miljoen kleuren enzo :P
Die wisselende kleuren ben ik het ook mee eens. :)

[ Voor 56% gewijzigd door Cyphax op 01-12-2004 11:49 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 08:03
Weet iemand hoe het kan dat in de nieuwe layout scrollen met de middelste knop van de muis (indrukken en dan muis omhoog/omlaag bewegen) niet meer goed werkt?

In alle andere vensters werkt het wel gewoon (zoals de frontpage)...

Klikken op de knop werkt wél in de licht-grijze gedeeltes waar bv de username staat, maar niet in het witte gedeelte van de post.

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 24-09 08:35

Zym0tiC

^_^

Zo net even die nieuwe layout gechecked en ik ben wel positief. Ok het is wel even wennen maar ik vind dat het nu iig wat professioneler uitziet. :) Ik dank Crisp en de rest van de mensen voor hun werk _o_

Alhoewel ik uit nostalgische redenen toch af en toe nog even terug switch zo lang het kan ;)

edit:
Wat ik wel wat minder vind is de waarschuwing die in in fel rood/blauw onder aan het topic sta. Deze mocht wel wat meer geintegreerd worden in het geheel. Begrijp wel dat het natuurlijk de aandacht moet trekken maar het is toch net niet je van het... maar dat is ook wel het enigste wat ik wat minder vind :)

[ Voor 36% gewijzigd door Zym0tiC op 01-12-2004 11:49 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

[...]

Nee, hier lekker het harde werk van andere komen verzieken, daar wordje blij van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Laatst online: 15-09 22:14
En waarom zit jij op dit balle forum dan? En welke klas, de kleuterklas ;)

Verder het is idd even wennen. Maar tweakers heeft nu wel 1 uniforme stijl voor zowel de frontpage als het forum. Hulde _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Roelant op 01-12-2004 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:48
[...]

Volgens mij is dit een kloontje van Marty9000, die had trammelant met de mods van p&w, omdat hij 4 keer dezelfde slechte openingspost plaatste (die dus ook 4 keer op slot is gekickt). Na wat gescheld is ie gebanned geloof ik.

Wat ik me kan herinneren is dat ie zich net zo gedroeg als Marty90000 van een paar posts hierboven.

/OFFTOPIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

klaasopurk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:46:
[...]

nog sterker zelf. de bovenste quote en view doen het ook niet. de knopjes post reply en post new topic werken in de ding ook niet. vandaar dat ik mezelf quote.

doe ik iets fout?
Welke versie van Opera gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelle schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:45:
[...]

Dan zout je hier toch lekker op? :w
Ik vind het nogal vrij kinderachtig dat Marty hier gebanned wordt omdat hij zijn mening geeft. Blijkbaar kunnen de moderators hier niet tegen een slag of stoot. Wat Marty dus schrijft blijkt enkele minuten later dus niet geheel onwaar te zijn.

Verder vind ik de lay-out prima, dikke duim omhoog voor de lay-out-maker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
nee, het knopje werkt niet. ik kan er neit op drukken! zie oo kverdere qoute van mij op mezelf

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 17:17
klaasopurk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:46:
[...]

doe ik iets fout?
Welke browser gebruik je precies? ctrl-f5 gedaan? Cookies en temp internet files getrashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te cool! Congrats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

WVL_KsZeN schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:46:
Weet iemand hoe het kan dat in de nieuwe layout scrollen met de middelste knop van de muis (indrukken en dan muis omhoog/omlaag bewegen) niet meer goed werkt?

In alle andere vensters werkt het wel gewoon (zoals de frontpage)...

Klikken op de knop werkt wél in de licht-grijze gedeeltes waar bv de username staat, maar niet in het witte gedeelte van de post.
WORKSFORME.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ziet er zeer netjes uit 8) Ook goed dat de optie van centreren erin zit, want dat was het enige waaraan ik me ergerde toen ik hem "teste" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:46

PromoX

Flying solo

Ik hou niet van wit. Had dan toch liever een lichtgrijze kleur gezien; of een optie dat je zelf de (achtergrond)kleuren in kunt stellen (ik stel voor windows venster achtergrond ook altijd een lichtgrijze kleur in). Het leest naar mijn idee wat prettiger. En de smilies komen er dan ook wat beter uit te zien.

Het doet allemaal misschien professioneler aan, maar ik vraag me af of dat nodig is. Het is gewoon wel erg wit :/.

Maarja, over een tijdje zal ik er wel weer aan gewend zijn... :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
MADG0BLIN schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:48:
[...]

Welke browser gebruik je precies? ctrl-f5 gedaan? Cookies en temp internet files getrashed?
ik werk met Opera 7.6
refresh werkt niet.
direct na wijziging van layout naar got werkt alles wel. wijzig ik weer terug dan stopt het er mee.

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo dit lijkt er op ;)
goeie tip centreer het forum :D net ff gedaan en werk perfect
Thnx bouwers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 23:33

Woohooo

Smilie, James Smilie

jesus wat is dat lelijk

het ziet er echt NIET uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Laatst online: 10-09 16:06
dat bruin vind ik zo vreselijk vies. bah

Het is teveel een mix van oud en nieuw. Het had door iemand moeten ontworpen worden die got niet eens kent. de buttons zijn te ouderwets net zoals de uitschuifdingen.

edit:

een professioneel forum met nog steeds dat rara figuurtje rechts bovenin |:(

[ Voor 18% gewijzigd door tatata op 01-12-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 22:38

Cyphax

Moderator LNX
Woohooo schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:50:
jesus wat is dat lelijk

Onderbouw uwen stellingen toch eens, ze hebben niets aan "het ziet er niet uit", ze hebben wel wat aan "het ziet er niet uit, want ..." als ze feedback zoeken!

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

jesus wat is dat lelijk

Je hebt me bijna overtuigd, ik ben even uitgeluld, wat moet ik hier nou tegen in brengen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 22:39

mvds

Totally awesome!

Ik had volgens mij beter eerst even MD kunnen lezen, ik bleef refreshen omdat ik dacht dat mijn browser kaduuk was :P

Maarre... tja... het is ehhhmm... even wennen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

jesus wat is dat lelijk

Erg sterke onderbouweing ook, hier kunnen de dev-ers heel erg veel mee :)

Ik vind het wel even wennen, maar zeker niet onaardig... alleen vind ik het contrast tussen de bvuine en witte vlakken iets TE groot.

centreren is imho wel nodig, links ziet er niet echt fraai uit.

[ Voor 31% gewijzigd door wildhagen op 01-12-2004 11:53 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Laatst online: 00:05

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Nou IK vind dat het een mooie site is geworden... het is even wennen maar dat is ook alles... :)

heel erg netjes gedaan forum crew O-)

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

jesus wat is dat lelijk

Jesus, weer iemand die niet 1 behoorlijk argument geeft maar domweg wat roept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Laatst online: 23-09 16:24

nIghtorius

Poef!

Misschien moet ik er nog aan wennen. zal wel over de tijd gebeuren.. maar tot nu toe blijf ik hangen aan de oude vertrouwde GoT template..

De eerste keer dat ik de template zag voelde ik me als een kind die uit z'n vertrouwde omgeving was weggerukt.. helemaal alleen in de noordpool gedumpt door het ineens voor mij overvloedige wit.

maar toch leuk om eens iets anders te zien.. dat jullie lekker mee met de tijd gaan. ik zal de nieuwe layout wel met "babystapjes" gaan verkennen ;)

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:19

NoTimeRemains

I know

srry maar ik vind de icoontjes voor een nieuw topic / faq topic echt heel erg lelijk ... daar mogen jullie toch wel iets beters voor vinden ...

en het lettertype vind ik niet zo mooi (verdana/tohoma is mooier)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

De nieuwe layout moet je gewoon zo zien:

De eerste keer doet altijd pijn en is niet leuk maar na een tijdje went het wel ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

RM-rf schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:45:
[...]

check dat eens? :)

en reken dan niet die brede tracker links op de FP, mee als content, maar meet eens de regel-breedte van de artikelen, en vergelijk dat met de breedte die er gelaten is voor de posts...?
dan zul je zien dat de regelbreedte op het forum nog steeds een stukje breder is dan de regels van de artikelen op de FP...
Ja erhh, ik heb het dan over datgene wat mij gewoon als eerste opvalt en dat is de outline. Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/breedteverschil.png

Ergens ligt een strookje van 20 pixels in de afvalbak, kennelijk. :|

En hier zie je dus ook meteen dat andere puntje insectencopulatie: Op de FP hebben niet-abo users wel de mogelijkheid om grijs te kiezen (wat ik erg op prijs stel, want het bevalt me beter dan het beige kleurschema) en voor de nieuwe forum layout? Nada, voor de niet abo users tenminste.

[ Voor 18% gewijzigd door JumpStart op 01-12-2004 11:56 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Zym0tiC schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:47:
...

edit:
Wat ik wel wat minder vind is de waarschuwing die in in fel rood/blauw onder aan het topic sta. Deze mocht wel wat meer geintegreerd worden in het geheel. Begrijp wel dat het natuurlijk de aandacht moet trekken maar het is toch net niet je van het... maar dat is ook wel het enigste wat ik wat minder vind :)
lol dat is misschien wel erg fel...
maar moet je eens teruglezen hoeveel mensen het niet gezien hebben en zeuren over centreren

(achteraf was het misschien niet onverstandig geweest om centreren default te maken)

[ Voor 51% gewijzigd door 6K op 01-12-2004 11:56 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 17:08
Scrollklik op het wit van de posts werkt in FireFox wel, maar inderdaad niet in IE6

Een beetje vreemde bug: soms als je op 't bruin klikt aan de rechterkant, schiet je naar de onderkant van de pagina...? Dit als er een ander venster ff voorstaat, klik op GoT, sta je helemaal onderaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
jesus wat is dat lelijk
Misschien kun je ons dan eens van onze oogkleppen ontdoen en vertellen waarom!!!!!! het er niet uitziet? Misschien? Als je zo vriendelijk zou willen zijn? Of je laat opmerkingen zonder onderbouwing gewoon achterwege? :/

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

O ja, is het ook mogelijk om de tijden van de laatste reactie in een forum ook in het hoofd-forum (main-site bedoel ik dus) te zien, zoals bij de oude layout ook kon?

In de prefs zie ik het zo 1-2-3 niet, of ik moet er finaal overheen lezen :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:48
Ik heb op een ander forum meegemaakt dat de nieuwe layout totaal met de grond gelijk werd gemaakt, maar het bleek gewoon een kwestie van wennen. Bij de nieuwe layout van GoT heb ik dat gevoel helemaal niet, het is misschien wat aan de lichte kant, maar het ziet er superstrak uit. En als het je niet bevalt, dan zet je je layout toch gewoon lekker op got ipv tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik laat het mooi links staan :)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Wat ik wel jammer vind is de kleur van de scheidingsbalkjes tussen de fora [Harde waren, Softe goederen etc] die is echt te licht imo. Waarom niet dezelfde kleur aanhouden als de scheiding tussen de posts, die vind ik wel duidelijk.

Verder vind ik de nieuwe layout wel ERG strak hoor, kudos voor de makers O+

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Laatst online: 00:05

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

wat wordt er eigelijk bedoelt met "Koppel sneltoetsen aan acties" in de voorkeuren??? want waar kan je die acties invoeren?

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:19

NoTimeRemains

I know

Mysteryman schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:56:
wat wordt er eigelijk bedoelt met "Koppel sneltoetsen aan acties" in de voorkeuren??? want waar kan je die acties invoeren?
alt + "sneltoets"

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Laatst online: 10-09 16:06
Ik weet het al. Jullie pesten ons met de nieuwe layout zodat we allemaal members worden om de oude te blijven gebruiken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Wat een verschil zeg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

wildhagen schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:55:
O ja, is het ook mogelijk om de tijden van de laatste reactie in een forum ook in het hoofd-forum (main-site bedoel ik dus) te zien, zoals bij de oude layout ook kon?

Pref nummer 9. :P

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Heerlijk, alles is echt veel duidelijker te lezen nu :D. Goed gedaan :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 15:42

PromWarMachine

Forsaken Archer

Tom schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:20:
Ik zal maar niet reageren op de beroepszeurders die het wit niets vinden. Google wit is anders, right. Misschien kunnen we nog wat "Google-wit" bij Google inkopen ;)
Google wit is net zo wit als GoT-wit. :P
Grote verschil is echter dan een searchquery gemiddeld een kwart seconde duurt en het verwerken van data die ik terug krijg zo'n 25 seconden. Op GoT breng ik vele uren per jaar door. :)
Verder is de layout imho juist rustiger geworden, er zijn minder iconen per post en er is wat info weggestopt onder het pijltje voor de username (die info is toch niet belangrijk). Nadruk ligt meer op de post zelf. Iconen in de oude layout klopten ook voor geen meter, user-iconen (homepage, ICQ, MSN) bij de post zelf is onzin, dat staat nu bij het usericoon.
De nadruk ligt te veel op de post zelf. Die MSN/ICQ/homepage icons hoef ik ook niet, maar de signature is bij sommige mensen (myself excluded) een belangrijk deel van hun user-info. Deze signature is op dit moment wat te ver naar de achtergrond geduwd.
En ik voorspel één ding; degene die nu hard roepen de oude layout te nemen en straks een abo te nemen.. de helft die dat roept neemt toch geen abo en gebruikt straks gewoon de nieuwe layout :)
Apart ook dat sommige van mening zijn dat ze hier niet aan kunnen wennen. Alsof je dat na 5 minuten al weet. Nieuwe schoenen zitten ook de eerste dagen kut 8)7 (in het kader van domme vergelijkingen)
Inderdaad. :z
De meesten blaten maar wat. Ik had het voorrecht de lay-out iets eerder te kunnen proberen. Dat heb ik dus ook gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat de voordelen voor mij niet voldoende te zijn om over te stappen op de nieuwe lay-out.

De voordelen in volgorde van prioriteiten, waar de crew het naar eigen zeggen voor gedaan heeft:
• Betere samenhang tussen alle Tweakers.net websites
• Herstructurering HTML

Dat tweede punt snap ik en ik vind het ontzettend knap dat ik zojuist in WG las dat je zo'n groot forum als dit W3C validated krijgt, maar de vorige versie werkte ook prima in exotische websites. :)

De samenhang tussen de websites hoeft wat mij betreft niet. Als ik in de nieuwe lay-out op het knopje 'pricewatch' klik, krijg ik alsnog een nieuwe pagina met de FP. Als ik het zo belangrijk zou vinden om direct vanaf GoT naar de pricewatch te gaan, dan zou ik een bookmark met shortcut maken. :P Geen reden om over te stappen dus, maar de intenties van Tweaker.net B.V. zijn duidelijk, al zie ik nog een extra voordeel voor de organisatie: de extra abonnees die heus wel zullen komen n.a.v. deze lay-out.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37
Het is ff wennen, maar met de centreer optie aan gaat dat al makkelijker. :)

Enige wat mij nog erg tegen staat is het gebrek aan contrast in de topic/forumlistings. Als dat nog verbeterd zou kunnen worden is het helemaal prima wat mij betreft. Dan leest het net wat makkelijker en is het voor het idee ook wat overzichtelijker.

En verder ben ik het ook wel eens met Zym0tiC wbt de kleuren van de waarschuwingen ed.
Zym0tiC schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:47:
edit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

tatata schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:57:
Ik weet het al. Jullie pesten ons met de nieuwe layout zodat we allemaal members worden om de oude te blijven gebruiken!!
Shit, crew: ze hebben jullie door :(

Het logo van trueserver en react onder het forum zijn nu definitief weg of zijn er nog plannen om die terug te brengen :) ? Mag ik vragen waarom die zijn weg gehaald, aangezien ik denk dat de heren van Trueserver en React dat best jammer zullen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

Zo, ik heb nu zo'n 10 minuten zitten GoTten met de nieuwe layout, dus de gewenning begint een beetje te komen.
Dat de lay-out professioneel oogt staat voor mij vast. Ik zal onze oude getrouwe Henk wel missen bovenaan de pagina, maar dat valt nog wel te overzien ;) Qua breedte past deze layout hier prima op mijn monitor, maar ik draai dan ook een redelijk lage resolutie:

Afbeeldingslocatie: http://dawuss.student.utwente.nl/dawuss/screenshots/Screenshot-GoT-new-layout.png * click to enlarge *

Ik vraag me echter wel af of dit in de toekomst wel gaat volstaan. Er zijn nu al genoeg mensen die een GoTten op 1600x1200, en in de toekomst zullen er alleen maar meer mensen een hogere resolutie gaan draaien :) Zeg nou zelf: Wie gebruikt er tegenwoordig nog 800x600?

Vreemd genoeg ben ik ook van mening dat het wit erg fel is aan mijn ogen. Extra vreemd omdat de vorige lay-out felpaars was. Misschien toch een kwestie van gewenning?

Eindconclusie: voorlopig vind ik de nieuwe lay-out nog geen achteruitgang :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Damn, ik heb er dus echt finaal overgelezen (centreer-optie had ik bijv wél gevonden).

Tnx, dit is precies wat ik bedoelde!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Ik heb begrepen dat als je een Abbo hebt dat het dan mogelijk is om de gebruikte kleuren aan te passen? Deze optie overweeg ik nu. Wat ik graag zou willen weten is:

Is dit de definitieve versie van de template? Ik wil me niet abboneren om iets te veranderen terwijl de template nog aangepast wordt.

Kan me ook iemand een linkje geven naar de prijzen van de Abbo's?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
wildhagen schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:55:

Toon aantal topics, posts en laatste post op index? *
zie prefs

/edit: en ik ben weer eens te sloom :+

[ Voor 5% gewijzigd door Mawlana op 01-12-2004 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 23:17

Pelle

🚴‍♂️

JumpStart schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:54:
Klopt. En dat is ook bewust, aangezien de FP niet op een 800x600 scherm past zonder horizontale scrollbars. GoT is niet te smal, de FP is te breed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Laatst online: 24-09 12:51

KabalA!

[ No-Life ]

Heb net even geprobeerd en moet toch de mensen die 'zeuren' over het wit, toch wel een beetje gelijk geven. Ik denk dat als het net één tintje donkerder is dat het dan een stuk rustiger is voor je ogen :)
Daarnaast vind ik de icoontjes net iets te groot in vergelijking met de oude layout

Verder laat ik hem lekker op T.net layout staan, omdat ik hem WEL mooi vind en omdat het over een paar weken toch moet :P

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Ik vindt de nieuwe layout niet echt geweldig, het is veel te flets (veel wit) weinig contrast etc. :(

Ik ben iig blij dat de oude layout ook nog te kiezen is in de voorkeuren :Y)

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Nieuw: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/quote.gif
Oud: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif

idd veel groter :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boktor schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:55:
Ik heb op een ander forum meegemaakt dat de nieuwe layout totaal met de grond gelijk werd gemaakt, maar het bleek gewoon een kwestie van wennen. Bij de nieuwe layout van GoT heb ik dat gevoel helemaal niet, het is misschien wat aan de lichte kant, maar het ziet er superstrak uit. En als het je niet bevalt, dan zet je je layout toch gewoon lekker op got ipv tweakers?
Alleen kan dat op een gegeven moment alleen nog maar als je betaalt. En dat vind ik een goedkope verkooptruc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennos86 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:45:
hee dat ging wel supersnel zeg!! binnen 5 minuutjes ofzo?

ik mis nu alleen wel de warmere lay out van GoT, wit maakt het wat killer...
gewoon ff wennen denk ik...

voor de rest is t wel stoer :D
moet nog even wennen dus pas over een paar dagen kan ik een oordeel geven maar moet wel beter kijken nu. De scheiding tussen onderdelen is nu iets minder duidelijk met de nieuwe kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Laatst online: 23:40

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Zal technisch wel mooie lay-out zijn, maar het ziet er IMHO zwaar standaard uit en helemaal niet profi. Ik dacht serieus even dat GoT down was, de kleurencombinatie van Rood met zwart en dan die vage bruine tint, okee het zijn dezelfde kleuren als de FP, maar het lijkt en voelt absoluut niet als de frontpage, daar zit nl. veel meer "pit" in. In de nieuwe layout zou ook veel meer pit moeten IMO, beter begrensde posts, meer zwart/rood als dat dan toch moet.

waarom wist ik hier niets van eigenlijk, was het niet verstandig geweest een referendumpje te houden om te kiezen uit een aantal designs???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:43

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Mooie layout. Het is inderdaad wel even wennen ja, maar het past goed bij de FP. Crisp, Bosmonster en Pelle hebben goed werk gedaan de laatste maanden.
Dit was gewoon wat GoT nodig had ;).....

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 16:09
Als ik bij reply direct op de B voor bold klik komt er [ b ]undefined[ / b ], de volgende gaat wel goed. Alleen de 1e keer nadat je reactiepagina geladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
[...]

Ja erhh, ik heb het dan over datgene wat mij gewoon als eerste opvalt en dat is de outline. Dit dus:
[afbeelding]

En dat is expres gedaan. Als je de FP-lay-out bekijkt op 800x600 heb je alsnog een scollbalk omdat de pagina iets te breed is. Dat is op het forum dus aangepast, zodat je op die breedte geen scrollbalk krijgt.
En hier zie je dus ook meteen dat andere puntje insectencopulatie: Op de FP hebben niet-abo users wel de mogelijkheid om grijs te kiezen (wat ik erg op prijs stel, want het bevalt me beter dan het beige kleurschema) en voor de nieuwe forum layout? Nada, voor de niet abo users tenminste.
Het was de bedoeling om eerst de gewone stylesheet op te bouwen en pas na verloop van tijd eventuele extra styles toe te voegen. Mogelijk dat dus ook de niet-abo's nog nieuwe styles krijgen, maar dat is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Laatst online: 24-09 12:51

KabalA!

[ No-Life ]

Laat ik het dan anders zeggen de icoontjes onder je nick lijken groter dan dat deze eerst waren ;)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals ook in de startpost vermeld staat: check éérst je voorkeuren voordat je hier technische klachten gaat neerzetten over de layout! Je kunt er bijv de centreer-optie kiezen

De oude layout is daar als keuze-template nog tot 31 januari beschikbaar voor gewone gebruikers

Onbeargumenteerde kritiek en one-liners als 'wat een k*t-layout' worden hier niet op prijs gesteld!

Bugs mogen gemeld worden in React Bugs en Featurerequests.