Nieuwe layout! \o/

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.868 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Oehhh op mn 17" TFT ziet de nieuwe er eigenlijk helemaal gelikt uit. :P
* OkkE is er al helemaal aan gewend, nooit meer terug naar dat paars.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Nou ik moet zeggen...na weer een paar uur verder te zijn begin ik er echt goed aan te wennen en ik wil nu zeker niet meer terug naar de oude lay-out. Dat smerige paars! :P

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27983

RM-rf schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:12:
[...]

Juist dan heeft het meer zin je monitor beter in te stellen, je zult niet de hele dag achter GoT zitten en de kans is groot dat je als je met andere sites, teksten geconfronteerd wordt, deze aangeboden worden met een witte achtergrond en een zwarte tekst..

serieus, stel gewoon het contrast van je monitor beter in, je spaart je eigen ogen ermee,
in plaats van sites te gaan verwachten dat die hun tekst-contrasten gaan aanpassen .. google, cnn.com, msn.com moeten dan zeker allemaal die zwarte teksten op een witte achtergrond weghalen aanpassen?
Ja, maar Google, msn.com en cnn.com zie je maar enkele tellen voor je weer weg bent, bijv.
Op een forum als GoT kan ik wel wat langer rondhangen dan dat...

En idd, wat al heel veel mensen zeggen: contrast anders instellen == no-go, dat contrast staat zo perfect, anders komen afbeeldingen er soms niet goed uit, en aangezien ik nogal wat photo- en video-editing doe heb ik het door mij ingestelde contrast echt wel nodig.
En ik ga niet AL mijn programma's verkl*ten omdat GoT dan niet meer pijn doet aan mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7727

Zal ff wennen worden! Maar vind het wel overzichtelijker en rustiger uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-05 22:07

janklp

FortyTwo Capital

Ik vind de layout en superstrak geworden juist. Ook erg chique en zakelijk met dat donkere rood. Verder vind ik persoonlijk de opties boven het berichtschrijfscherm ook erg fijn, ik spreek voor de 2e keer puur lof over de makers hiervan. (basis van tweakers.net was er natuurlijk al he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k7of9 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:40:
Overigens, ik merk nu het volgende. Terwijl ik op bovenstaande screenshot wil middelklikken om de grotere versie in een nieuwe tab in Firefox te openen dat dit niet werkt. Ik krijg dat het bekende scrolltekentje te zien. Is wel vervelend eigenlijk. Hebben anderen dit ook met Firefox?
Nee, werkt hier wel gewoon...

>>
Wacht, klopt, als er een geplaatst plaatje is werkt het niet, met gewone links wel.
Komt idd door die resize, wat die gast hier onder mij ook al zegt. Dat is ook zo op het scholieren.com forum bijvoorbeeld.
Met een left-click krijg je dan waarschijnlijk een pop-up window met het plaatje full size...

idd niet zo fijn... mee eens.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 27983 op 01-12-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

[...]
Overigens, ik merk nu het volgende. Terwijl ik op bovenstaande screenshot wil middelklikken om de grotere versie in een nieuwe tab in Firefox te openen dat dit niet werkt. Ik krijg dat het bekende scrolltekentje te zien. Is wel vervelend eigenlijk. Hebben anderen dit ook met Firefox?
Hier ook. ligt het misschien aan dat de pics(bij mij iig) automatisch geresized worden?

edit/
met die pref uit kan ik helemaal niet meer op het plaatje klikken :?

[ Voor 8% gewijzigd door thejoker80 op 01-12-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 13:24
Anoniem: 26235 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:35:
[...]
Misschien dat de users wat meer betrokken moesten worden m.b.t. hun wensen? Ik las net een stukje tekst in de zin van als GoT deze nieuwe lay-out zo geweldig vind waarom stellen ze deze dan niet in voor de abbo's en dat wij deze nieuwe layout voor twee maanden mogen proberen. Vind het best een goed idee ;)
En daar heb je het al: ik vindt dat geen goed idee. Niet dat mijn mening meer waard is dan die van jou, maar het geeft aan dat als je de ene groep mensen tegemoet komt wat betreft hun wensen, dat de kans groot is dat je een andere groep mensen weer teleurstelt. Je kan nooit iedereen altijd volledig tevreden stellen. Ik vindt de nieuwe layout een verbetering (en heb ook puntjes waarvan ik zeg die zouden verbeterd kunnen worden), en ik zou het jammer vinden als deze layout voor mij niet meer beschikbaar zou zijn.
Het komt over alsof dit allemaal ingecalculeerd is om meer abbo's te winnen, met nadruk op 'het komt over' want ik wil niet direct een beschuldiging maken ofzo...
Dit is een erg makkelijke, kortzichtige opmerking. Een zelfde soort bewering als "die modjes zijn altijd maar machtsgeil". Zover ik weet zijn de plannen voor de nieuwe layout al begonnen voor er abonnementen waren. Erg flauw om het meteen maar een soort "conspiracy theory" te noemen.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 09:21
Het is gewoon effe wennen, als abo zijnde kon ik al wat eerder over en ik moet zeggen het is erg fijn deze layout....al mis ik henk wel een beetje in z'n oude kleuren ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43565 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:37:
[...]

Niet in mijn firefox, athans, niet met het plusje en het minnetje op mijn toetsenbord.
met ctrl-plus of ctrl-min als het goed is wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:36

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Woei woei!
Ik vind het er geweldig uit zien! Good job!
Het ziet er een stuk zakelijker uit ofzo, ik vind het mooi.
Ik mis ook wel wat dingetjes, zoals het TS icoontje maar dat is nu anders heb ik ontdekt en zal een kwestie van wennen zijn, net als het myreact icon aan de andere kant etc.
[...]

Dit heb ik ook, maar is ook een kwestie van wennen denk ik, gewoon normaal klikken opent in een nieuwe tab hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 13:24
thejoker80 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:49:
[...]

Hier ook. ligt het misschien aan dat de pics(bij mij iig) automatisch geresized worden?

edit/
met die pref uit kan ik helemaal niet meer op het plaatje klikken :?
Ik kan er wel op klikken (ik heb de resize-pref altijd uit staan) maar dan verschijnt dus het scroll symbooltje. Ik bedoel dan de resize-pref in firefox, niet in de prefs van got)

//edit: ik kom er net achter dat ook de optie "open in new tab" in het contextmenu dan niet beschikbaar is :| Is toch wel een beetje vervelend

[ Voor 23% gewijzigd door k7of9 op 01-12-2004 21:01 ]

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:04

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ok, bij aanhoudende klachten gaat er wellicht gekeken worden naar de kleurstelling. Geef dan nog maar even aan hoe vaak, vanaf wanneer en op welke manier ik jullie eraan mag helpen herinneren dat ik het wit niet zo geslaagd vind. Want er blijft op gehamerd worden dat het allemaal ' een kwestie van wennen is', waarmee de klachten ontkend blijven worden.

En natuurlijk, je kunt overal aan wennen. Ik zal jullie de extreme vergelijkende voorbeelden met 'gewenning' maar besparen, want waar we het in feite over hebben is niets anders dan een kleurtje van een forum.

Maar ja, als het dan toch maar een kleurtje is, moet het uiteindelijk ook niet zo'n groot probleem zijn om dit te veranderen.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
idd rudedadude, je kan aan alles wennen, maar daarom hoeft het nog niet natuurlijk.

't schijnt dat mensen er zelfs aan wennen als ze hun beeld op de kop hebben.. nou hoeft dat niet in te houden dat dat dan ook maar moet..

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Modbreak:grow up :/

[ Voor 82% gewijzigd door curry684 op 01-12-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Rudedadude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:57:
Ok, bij aanhoudende klachten gaat er wellicht gekeken worden naar de kleurstelling. Geef dan nog maar even aan hoe vaak, vanaf wanneer en op welke manier ik jullie eraan mag helpen herinneren dat ik het wit niet zo geslaagd vind.
En door aan te geven dat je het bij voorbaat zal vertikken om de nieuwe layout een eerlijke kans te geven denk je dat je sneller serieus genomen gaat worden? 7(8)7

Sorry hoor, maar doe even volwassen en redelijk anders :/

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43565

Anoniem: 27983 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:54:
[...]

met ctrl-plus of ctrl-min als het goed is wel ;)
|:(

Ik kwam er net achter toen ik per ongeluk ctrl - intikte ipv shift - 8)7
thnx anyway :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:34
gladiool schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:07:
Veel's te wit en geen goede scheiding tussen dingen. Ik heb even zitten spelen, ik zou het zo al veel fijner vinden:

[pics removed]
Veel mooier met die twee grijstinten inderdaad!

Evenals vele anderen vind ik de nieuwe layout wel mooi, maar met teveel wit. Twee afwisselende tinten in de forum index, maar ook in de topic lijst, is veel overzichtelijker.

Ik hoop dat de crew iets gaat doen met de kritiek (en met dit voorzetje van gladiool).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

Ik vind het nieuwe layout heel functioneel en de devvs verdienen heel veel respect voor het vele werk wat ze gedaan hebben.

Echter vind ik de gekozen kleurencombinaties niet zo geschikt. Ik ben ervan overtuigd dat daar zeker aan gewerkt zal worden.

Tot die tijd wil ik me echter niet blind staren op GoT en ik wil ook niet terug naar het oude paars. Daarom maak ik nu gebruik van Proxomitron.

Ik wil de Tweakers de moeite besparen om door de css te gaan puzzelen. Mochten jullie tevreden zijn met dit resultaat:

Index
Thread

dan kunnen jullie hier de configuratie bestand voor Proxomitron downloaden

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Laatst online: 28-05 17:57
Ik kan alleen maar beamen dat die nieuwe witte achtergrond niet erg lekker leest. Het is een beetje 'pijnlijk' voor de ogen. Ik geef persoonlijk de voorkeur aan de oude paarse achtergrondkleur. Is het niet mogelijk om dit via de settings aan te laten passen voor degenen die een andere achtergrondkleur prefereren? Na 31 januari bedoel ik dan.

[ Voor 7% gewijzigd door jona op 01-12-2004 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Nu ik het forum gecentreerd heb, vind ik het een hele verbetering. Dat paarse zit natuurlijk nog wel steeds in je hoofd, dus wennen zal het zeker zijn. Toch vond ik dat paarse al een hele tijd niet echt meer gaan. :-)

Good job t.net.

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Laatst online: 03-06 20:13

switchboy

-ruimte te huur-

Ik vindt de layout heel mooi geworden en ik wil graag iedereen bedanken die eraan mee heeft geholpen!

Hij went erg snel (vooral als je hem centreerd) en ik stoor me totaal niet aan het wit dus van mij mag ie zo blijven. :P

Ik vindt het wel jammer dat henk/tweaky niet meer zo opvallend is. :)

[ Voor 9% gewijzigd door switchboy op 01-12-2004 20:14 ]

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 08:09
Ik heb even een vraagje over de nieuwe layout:

Ik vind de nieuwe layout ook zoals sommige mensen veel te wit, het paarse van de oude layout is veel rustiger voor de ogen lijkt het wel.
Is het niet mogelijk om de paarse achtergrond te transporteren naar de nieuwe layout zodat de nieuwe features wel gewoon gebruikt kunnen worden? :)
Als dit niet kan, is het dan niet een idee om deze optie toe te voegen zodat je zelf een achtergrond kleur kan kiezen?
Want behalve de achtergrond kleur vind ik de nieuwe layout eigenlijk prima, zelfs beter dan de oude.

edit:
ik was eerder Derice >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Dude86 op 01-12-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Is het geen idee om als optionele optie de witte achtergrond kleur als user zelf aan te passen?
Dat wit krijg ik gewoon echt pijn van aan mijn ogen. Een creme kleur leest veel prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-06 12:14
hmm, ten eerste vind ik hem te fel. Het wit doet zeer aan mijn ogen.
Dat de layout veranderd kan ik begrijpen en kan ik ook mee leven.
Maar ik zou graag kiezen voor een zachtere achtergrondkleur.

Echter Leesbaarheid (en dus functionaliteit) zou boven alles moet staan. Persoonlijk vind ik hem minder leesbaar geworden. Ik ga het nog wel eens proberen maar voorlopig hou ik de oude layout.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 18:33
De oude layout is daar als keuze-template nog tot 31 januari beschikbaar voor gewone gebruikers
Daardoor zeg je eigenlijk dat de oude layout beter is (wat ik overigens ook vind). Als die oude layout na 31 januari enkel nog beschikbaar is voor abonnees, dan is het hier "daaag GoT". Ik ga echt niet m'n ogen laten stuk maken door die felwitte achtergrond of de contrast/brightness van m'n schermen en laptop aanpassen enkel omdat GoT de oude layout dan betalend wil maken. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 06:10
Layout maar even op 'GOT' gezet, dat leest een stuk prettiger dan dat wit (binnen 5 minuten koppijn) en ik mis in de nieuwe layout ook wat (kant)lijnen enzo, het 'zweeft' zeg maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nu heb ik niet zoveel problemen met het wit in de topics zelf, hell, ik had niet eens door dat het wit was totdat er zoveel over gezeurd werd. Zal ongetwijfeld komen door mijn wat ... aparte monitor instellingen en de bruine omranding. :P
Waar ik me wel een klein beetje aan irriteer is de topiclisting en dan vooral eigenlijk het verdwijnen van de zebrastijl kleuren, het lijkt zo net alsof het stylesheet maar halfbrak geladen is. Hoe groot is de kans dat daar eventueel wat aangedaan kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

:w alvast :)

Maar ik vind m erg mooi :) Hij leest lekker weg en ik laat hem zeker gewoon aanstaan. Alleen zoals meerdere zeggen... zebracolumns zouden wel handig zijn op de topiclijsten (argumentatie lees je maar @ ala :P)

Verder echt mooi :) Houden zo.

* disjfa start ff en ramt ctrl 8. Spelen :9

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik zat me erg af te vragen waarom het wit me op GoT wel stoort en op tweakers.net niet. Immers wit is wit.

Maar de T.net is "drukker". De letters staan dichter op elkaar. Er zijn meer kopjes, de kolombreedte is smaller. Daardoor lijkt het minder wit.

Of beleef ik dat nu weer subjectief?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Ik vind het niet alles, het ziet er wel strakker uit, maar niet duidelijker. Duidelijke zwarte randen tussen de posts (zoals het forum van Esato.com) zou al veel uitmaken. Grote topics zoals deze zijn verschikkelijk traag bij mij, maar dat zou ook aan mijn zwaar experimentele nightly van FF van gisteravond kunnen liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

curry684 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:01:
[...]

En door aan te geven dat je het bij voorbaat zal vertikken om de nieuwe layout een eerlijke kans te geven denk je dat je sneller serieus genomen gaat worden? 7(8)7

Sorry hoor, maar doe even volwassen en redelijk anders :/
Ik ben heel redelijk, maar blijkbaar mag ik mijn standpunt niet hebben en moet ik ergens aan wennen. We hebben het hier ook niet over de layout, we hebben het hier over de achtergrondkleur van berichten. Dat lijkt me nou niet het onderdeel van de nieuwe layout waaraan 2 jaar is gewerkt. Verder heb ik ook de nieuwe layout aanstaan en die bevalt gewoon, afgezien van het wit. Ik vergelijk het met het eten van vis. Dat lust ik nu niet, 15 jaar geleden al niet en over 15 jaar nog steeds niet. Als het door mijn strot gewurgd wordt (lees: eten bij mijn schoonfamilie :P ) dan zal ik inderdaad weinig keus hebben, maar dat maakt het nog niet lekker.

het is gewoon simpel: jullie geven in dit topic aan dat met de grote stroom aan opmerkingen die nu gegeven wordt niks gebeurt en dat het niet aan de kleuren van de layout ligt, maar aan alle users die die problemen ervaren. Alleen dat zou ik al een onvolwassen ontkenning van problemen kunnen noemen. Vervolgens geven jullie aan dat wanneer die opmerkingen aanhouden er wellicht wat gebeurt. Dan ben ik benieuwd of jullie al een soort feedbacksysteem voor ogen hebben, dat zou er namelijk op kunnen wijzen dat er iets gebeurt met onze input in dit topic.

En komop zeg 'sneller serieus genomen gaat worden' . Lees gerust al mijn postings in dit topic na, het zijn er nogal wat en ze zijn verspreid over de dag, en dan zie je dat ze netjes geformuleerd zijn en goed onderbouwd. Als dat niet voldoende is om serieus genomen te worden dan mag je bij jezelf even nagaan of dat een goede houding is, zeker gezien je functie.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ColdRain schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:17:
[...]
dan is het hier "daaag GoT". Ik ga echt niet m'n ogen laten stuk maken door die felwitte achtergrond of de contrast/brightness van m'n schermen en laptop aanpassen enkel omdat GoT de oude layout dan betalend wil maken.
Als ik kijk waar jij post dan begrijp ik absoluut niet wat er mis is met zwart-wit. }:O

:)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Zo, na al het commentaar dat ik kreeg dat ik de nieuwe lay-out niet eens een kans gaf ben ik ff gaan GOTten met de nieuwe look.
Dit topic helemaal doorgelezen in nieuwe look om precies te zijn en ff wat sub-forums doorgekeken.
Nu moet ik idd toegeven dat het went, maar er blijven bij mij gewoon duidelijk enkele zeer negatieve punten over waar ik dus echt niet aan wen:
  • De indexen van het forum en de sub-fora zijn echt onoverzichtelijk. De scheiding tussen verschillende topics is heel onduidelijk en het lettertype is te klein (wat trouwens voor het lettertype op het gehele forum geldt).
  • De witte achtergrond, is al vaak genoemd maar ik noem hem nog maar een keer, is zeer irritant. Telkens als ik tijdens het lezen een qoute tegenkom voel ik mn ogen zich wat ontspannen omdat het lezen met een grijze achtergrond (de qoute) veel rustiger is.
  • Het forum is zn identiteit verloren, dit voelt kil en ongezellig aan.
Dan ook nog even wat positieve punten die ik heb ontdekt na het wat langer gebruiken van de lay-out:
  • De reply functie is goed uitgebreid (mogelijkheden voor dikgedrukt, opsomming, etc.)
  • Het is idd duidelijker dat FP en GOT bij elkaar horen, maar dat vind ik de kleurverandering niet waard.
Ten slotte wil ik toch nog even kwijt dat ik, en ik denk dat ik ook wel voor de andere kritiek-spuiers kan spreken, deze kritiek niet persoonlijk richt tegen de crew. Ik geef gewoon mijn mening over de nieuwe look en die is idd niet echt positief.
De reacties die ik van een aantal mods zie geven blijk van een gevoel dat ze zich persoonlijk aangevallen voelen. Dit is dus absoluut niet het geval! Enkele replys van mods vind ik zelfs een beetje beledigend overkomen richting sommige users
"zo wens ik niet aangesproken te worden door een studentje" na een imo niet vreemde of beledigende post van iemand vind ik niet echt respectvol.
Natuurlijk begrijp ik dat het niet leuk is zo overstelpt te worden met kritiek. Maar dit topic is toch niet voor niks geopend en is toch bedoeld voor alle feedback? Ook voor de negatieve?
Ik vind ook dat de kritiek een beetje makkelijk word afgedaan als zijnde van een klein groepje zeikerds. De poll spreekt toch voor zich? En dat alleen de anti-nieuwe look mensen hier zouden posten is misschien wel waar, maar ook in het topic hierover in de HK zijn er zeer veel negatieve geluiden te horen. Misschien zou een grote uitgebreide reactie namens de crew in 'mededelingen' naar aanleiding hiervan een idee zijn? Ik zou dat iig erg waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norjee
  • Niet online
Met de middelste muisknop klikken om te scrollen werkt niet meer in text vlakken :/ (alleen in IE)

De topic lijst van een subforum is domweg onduidelijk :/ Misschien toch weer verticale lijnen gebruiken, of misschien door een ander achtergrond kleurtje het blok met topic titels echt een blok maken? Het probleem is denk ik vooral dat het nu telkens een te lange witte regel is.
Ook is het versschil tussen een visited en nog niet visited link nu groter in kleur. Ik vind de verschillende kleurtjes storend :/

In mindere mate vind ik de subforum index ook niet al te duidelijk. Hier is het nog enigzins duidelijk doordat de kleine text van de forum omschrijving nog voor een beetje duidelijk scheiding zorgt.

En het rare bungelende geval wat update tracker is, is qua css / js een leuk grapje, maar ik zie dit liever in de forum index, zoals bij de oude layout.. Nu valt het toch buiten beeld ;) als dit in te stellen is, sorry, dat heb ik niet gevonden)

Maar.. de topic layout zelf vind ik erg mooi en duidelijk geworden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Norjee op 01-12-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:44

SiliconError

:(){ :|:& };:

Ik hoop dat er dit keer meer wordt gedaan met het commentaar op de layout wijzigingen.
De reacties op het nieuwe frontpage ontwerp (het nog steeds Henk-loze ontwerp terwijl het IMO een origineel logo was) gingen ook het ene oor in, en het andere oor weer uit.

Wat mij betreft is Tweakers zijn identiteit kwijtgeraakt op het moment dat het logo (Henk zoals 'ie in de huiskamer heet) de deur uit ging.
Hij hoort er op z'n minst in kleur boven te staan (zowel hier als op de frontpage).

http://shop.tweakers.net/ -> Daar staat 'ie leuk. Niet te opvallend, wel ietsjes professioneler dan eerst. Wat mij betreft wordt 'ie morgen nog weer in ere hersteld.
Niet professioneel? Een "bedrijf" zonder identiteit is ook niks.

Wat betreft het nieuwe forum design: knap werk.
De bovenkant is helaas erg saai geworden. Geen henk, erg kleurloos. Alleen een banner (die had van mij wel los boven het geheel mogen staan).
Standaard centreren voor iedereen was misschien ook wel verstandig geweest ;)

En dat de paarse layout verdwijnt voor niet betalende users vind ik erg jammer!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Rudedadude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:21:
[...]

En komop zeg 'sneller serieus genomen gaat worden' . Lees gerust al mijn postings in dit topic na, het zijn er nogal wat en ze zijn verspreid over de dag, en dan zie je dat ze netjes geformuleerd zijn en goed onderbouwd. Als dat niet voldoende is om serieus genomen te worden dan mag je bij jezelf even nagaan of dat een goede houding is, zeker gezien je functie.
Ik reageerde enkel op je opmerking dat je nu al bij voorbaat gaat klagen dat je het over een week nog steeds allemaal kut vind. Dat is ongeacht mijn functie of jouw voorhistorie een flauwe en kinderachtige opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Allereerst hulde voor de nieuwe lay-out, maar aangezien mijn oog nogal kritisch is vielen de volgende dingen mij op

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~llheeres/tnet.JPG

Het logo op FP heeft gradient, logo GoT niet.... niet consequent gebruik dus van beeldmerk
Onder het menu op de FP zit netjes een wit lijntje, op GoT een shadow. Ook niet echt consequent.
Daarnaast, de menubalk hier op GoT heeft een a) andere hoogte en b) een andere kleur in vergelijking tot de FP.
En als laatste viel het mij op dat de buttons die ook terugkomen hier op GoT een hele andere opbouw hebben. Zo heeft de button (new topic) hier op GoT een shadow, mainpage niet. En de tekst is niet gesmoothed.....

Dit zijn slecht een paar dingen die me opvielen, ja ik weet het, kan best wel een mierenneuker zijn. In hoeverre gaat dit nog veranderen ? Want als je een nieuwe stijl wil doorvoeren, doe het dan wel goed :)

Voor de rest hulde hoor voor de nieuwe lay-out _/-\o_ _/-\o_

edit:
let overigens niet op de compressie, kan op het moment niet bij mijn photoshop.....dus paint power :)

[ Voor 8% gewijzigd door Red op 01-12-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 23:38

Wildfire

Joy to the world!

sjirafje schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:31:

[..]

Kun je je nog herinneren dat je de eerste keer die paarse lay-out zag? Nou ik wel ik ik meen me te herinneren dat ik het er heel kinderachtig uit vondzien.
En ik herinner me dat ik me meteen op GoT thuisvoelde. Dat kan ik met de nieuwe lay-out helaas niet zeggen... ik heb er vanmiddag nog mee zitten werken bij een kennis, en continu bekroop me het gevoel dat iets fout zat, het klopte niet. Net alsof de site maar gedeeltelijk was geladen ofzo...

Dus met alle respect voor diegenen die het hebben ontworpen, maar voor *mij* is deze lay-out gewoon niets.

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 01-12-2004 20:36 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Er valt me zojuist nog iets op. Waar zijn de drie laatste nieuwsberichten van de FP gebleven die altijd bovenaan op GOT stonden? Als iets ervoor zorgde dat ik ook op de FP kwam was dat het wel. Dat zorgde echt voor een duidelijk overzicht van het nieuws (enkel de koppen). Nu is er dus een goede en nuttige link naar de FP verdwenen, gaat dat niet een beetje tegen het doel van de nieuwe lay-out in (GOT en FP dichter naar elkaar brengen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Rudedadude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:21:
Ik ben heel redelijk, maar blijkbaar mag ik mijn standpunt niet hebben en moet ik ergens aan wennen.
Gelul, gelul en gelul, sorry dat ik het zeg. Als je naast het posten in dit topic eens wat bijdragen van anderen had gelezen had je kunnen zien dat er ondertussen al prima, permanente en gratis oplossingen zijn, varierend van een FF-plugins als EditCSS (RM-rf in "Nieuwe layout! \o/") tot complete skinners als Proxomitron (Twisted in "Nieuwe layout! \o/").

Als je na een paar uur besloten hebt dat je de komende vijftien jaar niet van wit gaat houden ( :? ) - best, als je T.net langs een andere meetlat wil leggen dan elke andere site (behalve misschien Fok, maar je vindt het vast niet erg als ik dat onbelangrijk vind) - best, als je niet in staat bent om je PC af te richten (*kuch* tweakers.net *hoest*) - best, maar dat de bijdrage van diezelfde GoT-community aan het oplossen van dit 'probleem' genegeerd wordt, dat wil er bij mij he-le-maal niet in. De enige logica die ik daarin herken is dat omdat de site een andere layout heeft, de community meteen doodverklaard kan worden en hulp van je medeGoTters verder genegeerd mag worden. En zeg nou zelf, dat slaat nergens op.
UltraR-pc schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:35:
Er valt me zojuist nog iets op. Waar zijn de drie laatste nieuwsberichten van de FP gebleven die altijd bovenaan op GOT stonden?
En dat is ook al veel eerder en veel vaker gezegd: klik eens rechtsbovenaan *elke* pagina op dat tabje "update tracker"?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:13

Wok

Dakloos...

Toppie! :)

Na het veranderen van wat prefs (centreren, datum laatste post in forumindex), ben ik zeer tevreden met de nieuwe lay-out. :) Ziet er een stuk meer profi uit ;)

Twee puntjes van kritiek:
- Het font van de username vind ik iets te lomp. Een stapje kleiner zou netter staan denk ik
- Het navigeren tussen meerdere pagina's in een topic vind ik niet zo geslaagd. Het drop-down boxje van de oude lay-out vond ik wat prettiger werken, maar dat is gewenning waarschijnlijk ;)

Verder helemaal top en lekker intuïtief te gebruiken :)

/edit:
Nog even een paar van de laatste reacties gelezen en daar kwam ik nog een puntje voor verbetering tegen: het gebruik van de 'zebrakleuren' om meer onderscheid te maken tussen replies. Wit is wel erg wit en het gebruik van de 'zebra' stijl zou de leesbaarheid zeker kunnen bevorderen. :) Zeker in de topiclists, die nu toch wat onoverzichtelijk zijn geworden.

[ Voor 26% gewijzigd door Wok op 01-12-2004 20:43 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

ColdRain schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:17:
[...]

Daardoor zeg je eigenlijk dat de oude layout beter is (wat ik overigens ook vind). Als die oude layout na 31 januari enkel nog beschikbaar is voor abonnees, dan is het hier "daaag GoT". Ik ga echt niet m'n ogen laten stuk maken door die felwitte achtergrond of de contrast/brightness van m'n schermen en laptop aanpassen enkel omdat GoT de oude layout dan betalend wil maken. :r
Same here.
Als men het terugdraaien van de achtergrondkleur e.d een probleem vind zoek ik wel een ander forum.
En daarmee wacht ik niet tot 31 januari !!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109360 op 01-12-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

UltraR-pc schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:35:
Er valt me zojuist nog iets op. Waar zijn de drie laatste nieuwsberichten van de FP gebleven die altijd bovenaan op GOT stonden? Als iets ervoor zorgde dat ik ook op de FP kwam was dat het wel. Dat zorgde echt voor een duidelijk overzicht van het nieuws (enkel de koppen). Nu is er dus een goede en nuttige link naar de FP verdwenen, gaat dat niet een beetje tegen het doel van de nieuwe lay-out in (GOT en FP dichter naar elkaar brengen)?
Update tracker rechtsboven (evt. inschakelen in voorkeuren) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

Dancing_Animal schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:18:
Layout maar even op 'GOT' gezet, dat leest een stuk prettiger dan dat wit (binnen 5 minuten koppijn) en ik mis in de nieuwe layout ook wat (kant)lijnen enzo, het 'zweeft' zeg maar wat.
Hoe doe je dat ?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

curry684 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:27:
[...]
Ik reageerde enkel op je opmerking dat je nu al bij voorbaat gaat klagen dat je het over een week nog steeds allemaal kut vind. Dat is ongeacht mijn functie of jouw voorhistorie een flauwe en kinderachtige opmerking.
Eerste puntje: ik vind het niet 'allemaal kut', ik vind het overheersende wit 'minder geslaagd'.
De rest is ergenis over de ontkenning van de huidige stroom aan opmerking over de kleurstelling door telkens te stellen dat het aan de monitor-instellingen ligt, dat Word en excel het ook hebben, dat andere websites zulke rottige kleureninstellingen hebben enzovoorts. Wanneer dan de vage suggestie wordt gedaan dat wanneer over een tijdje er nog steeds klachten zijn er wellicht naar gekeken wordt dan zie ik opeens een opening waarbij blijkt dat het probleem wat ik heb met de kleur opeens 'erkend' wordt. Maar nee, nu lijkt het er alweer op dat wanneer ik het over een paar weken het nog steeds niet geslaagd vind, het ligt aan mijn koppigheid en aan het feit dat ik 'het geen kans heb gegeven' :/

Goed, genoeg voor vandaag. Ik wacht het allemaal wel af. Al ben ik dan blijkbaar onredelijk, ik heb de hoop in jullie redelijkheid nog niet verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Duidelijk en professioneler. Ik zat al sinds de aankondiging dat er een nieuwe layout zou komen met smart te wachten. En nu we er zijn vind ik het echt niet tegenvallen :)

Naast een hoop dingen waar je aan moet wennen zijn er wat enkele "schoonheidsfoutjes".
• In het forumoverzicht zijn de balkjes met een dropdown box om de pagina te kiezen iets hoger dan de rest. Daarmee staat de tijd aan de rechterkant ook niet verticaal goed gecentreerd.
• De kop is saai, persoonlijk zie ik daar liever de kop van Tweakers.net dan een grijs vlak met een henkje.
• Op de frontpage heb je de optie dat de menu's bovenaan een lichte transparancy hebben (is instelling) en op het forum vind ik deze niet terug.

Veel zal wel al gezegd zijn, maar ik ga niet 10 pagina's doorlezen om te kijken wat dan al gezegd is ;)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hulde _o_

Ik vind het een erg mooie lay-out. Goed dat die centreren optie er is :)
Het is wel even wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47
Wat mij betreft zeker een verbetering. Vond het oude altijd enigszins onsamenhangend voorkomen wat betreft de lay-out tot T.net zelf, verder zijn deze kleuren ook minder aggresief, natuurlijk nog in het midden gelaten of wit niet weer te veel van het andere uiterste is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
- Het navigeren tussen meerdere pagina's in een topic vind ik niet zo geslaagd. Het drop-down boxje van de oude lay-out vond ik wat prettiger werken, maar dat is gewenning waarschijnlijk ;)
Staat allemaal in je voorkeuren :)
curry:
Het forum is feitelijk netto verliesgevend hoor, die paar 468x80 bannertjes wegen niet op tegen de personele kosten en infrastructuur die nodig zijn om een paar terabyte per maand te verstoken :)
Je kan't ook zien als investering natuurlijk, grote hechte communities schijnen veel geld waard te zijn. :P

[ Voor 36% gewijzigd door Thunder op 01-12-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Ik las een paar pages terug iemand die een cfg had gemaakt, of ge-edit, maar hoe pas ik die toe in deze styl?

Of begrijp ik het weer eens niet (:P) en kan dat niet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ziet er zo een stuk professioneler uit..... kleur is iets te fel, een zachtere kleur zo goed zijn (welke ?...... geen idee :) )

En een klein kleurvershil tussen de verschillende topics en reply's zoals bij de oude lay-out is denk ik beter omdat alles in 1 oogopslag beter te onderscheiden is.

Maar al met al een hele verbetering :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-04 02:19

RSpliet

*blink*

En zoals ik eerder al opmerkte over de veelvertelde witte kleur. Het komt ook door de donkerdere omgeving. Het witte blok in het midden (of aan de rechterkant) heb ik eens wat lichtergrijs gemaakt, en verrek, ook dat oogt rustiger en leest wat prettiger. Alhoewel ik het effect minder sterk is als wanneer ik de achtergrond van de posts zelf grijs maak. (goh wat is de CSS Dom Inspector toch handig :Y)).
Ik denk dat dit gewoon een soort psychologisch effect is, als je iets heel fels in een hele donkere omgeving zet dan word dit sneller als storend ervaren. Terwijl, als je de omgeving ook lichter maakt (of het felle minder fel maakt) is dit effect veel kleiner, misschien zelfs verdwenen. Denk maar aan aan bijvoorbeeld 's ochtends de badkamer inlopen. Als het nog donker is en je knipt het licht aan, probeer je altijd het licht te ontwijken. Terwijl als het om hetzelfde tijdstip al licht is, je misschien wel dat licht aandoet, maar dit veel minder storend is omdat t lichter is.
Screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://img71.exs.cx/img71/4629/Schermafdruk-20.th.png
Vergelijk dat eens met de huidige layout :)

[ Voor 11% gewijzigd door RSpliet op 01-12-2004 20:55 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:50:
Ik las een paar pages terug iemand die een cfg had gemaakt, of ge-edit, maar hoe pas ik die toe in deze styl?

Als je abonnee bent is het kwestie van een alternatieve CSS invoeren in je prefs.

Als je geen abonnee bent kun je nog aan de gang gaan met:
  • de mogelijkheden van je browser (kwestie van die CSS downloaden en instellen als aangepaste CSS.
    • MSIE: internet options -> accesibility -> user stylesheet
    • Opera: User style sheets
    • Mozilla: View->Use Style
    • etc;
  • plugins als URIid, EditCSS, ctxextensions, MyIE plugins;
  • of http filters als Proxomitron :
    • Installeer proxomitron ( www.proxomitron.org )
    • Edit in default.cfg een blokje zodat de custom CSS gebruikt wordt.
    • Upload de custom CSS naar je eigen webspace
    • Stel je browser in om Proxomitron als proxy te gebruiken.
    • Surf ze :Y)
  • etc

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 01-12-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Deze lay-out is zeker professioneler, maar of dit nu goed is voor GoT? Ik vind het ook erg mooi, maar het klinkt misschien raar, maar de oude lay-out had altijd iets kleins, liefs, knudde-achtig.... :? Ik kan het niet goed omschrijven, maar wat ik bedoel te zeggen, is dat het nu misschien wel té professioneel eruit ziet. De vorige lay-out kwam "warmer" over, het kwam over als een forum waarmee je sneller vertrouwd raakt dan deze lay-out. Dit maakt overigens allemaal niets uit, en het zal mij persoonlijk ook worst wezen want ik vind deze lay-out zeker geslaagd, alleen ik ben bang dat de misschien wat kille uitstraling van deze lay-out veel potentiële nieuwe gebruikers en misschien ook wel reeds geregistreerde, niet-betalende gebruikers zal wegjagen. Dat zou jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Anoniem: 115073 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:50:

Doel je op Twisted in "Nieuwe layout! \o/" ?

Eerst naar de gegeven site gaan, software downloaden en installeren, dan die cfg laden. Denk ik - ik heb zelf niet zo'n probleem met wit :P Meer hulp hier ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Rataplan schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:38:
[...]
Gelul, gelul en gelul, sorry dat ik het zeg. Als je naast het posten in dit topic eens wat bijdragen van anderen had gelezen had je kunnen zien dat er ondertussen al prima, permanente en gratis oplossingen zijn, varierend van een FF-plugins als EditCSS (RM-rf in "Nieuwe layout! \o/") tot complete skinners als Proxomitron (Twisted in "Nieuwe layout! \o/").
Nou, nog eentje dan. Ik wil beginnen met opmerken dat ik het jammer vind dat jij in je posting denkt te weten wat ik vind en wel of niet doe. Ik heb al gekeken op de site van Proxomitron en bij het lezen van CSS heb ik dat even laten zitten omdat ik daar weinig van weet. Bovendien ben ik, gezien de postings in dit topic, niet de enige outcast die een probleem heeft met de kleuren, dus waarom ik niet simpeler pleiten voor een kleuraanpassing in de layout zelf.
Als je na een paar uur besloten hebt dat je de komende vijftien jaar niet van wit gaat houden ( :? ) - best, als je T.net langs een andere meetlat wil leggen dan elke andere site (behalve misschien Fok, maar je vindt het vast niet erg als ik dat onbelangrijk vind) - best, als je niet in staat bent om je PC af te richten (*kuch* tweakers.net *hoest*) - best, maar dat de bijdrage van diezelfde GoT-community aan het oplossen van dit 'probleem' genegeerd wordt, dat wil er bij mij he-le-maal niet in. De enige logica die ik daarin herken is dat omdat de site een andere layout heeft, de community meteen doodverklaard kan worden en hulp van je medeGoTters verder genegeerd mag worden. En zeg nou zelf, dat slaat nergens op.
Ik gebruik geen andere meetlat en gelukkig weet ik dat beter dan jij of ik dat doe. Verder ben ik al begonnen met posten in dit topic voordat er ook maar een 'oplossing' aangedragen was. Dat ik die oplossingen negeer zijn ook jouw flamerige woorden en ik zie er de volledige logica in om, zolang het probleem van de kleuren genegeerd lijkt te worden dit onder de aandacht te brengen, net zolang totdat ik weet of ik op die manier een oplossing kan verwachten. Wanneer dat niet het geval is ga ik inderdaad op zoek naar alternatieven en Proxomitron stond daarvoor inderdaad al op mijn lijstje.

Nogmaals, jammer van de toon in je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Anoniem: 109360 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:38:
[...]

Same here.
Als men het terugdraaien van de achtergrondkleur e.d een probleem vind zoek ik wel een ander forum.
Als jij de kleuren van dit forum belangrijker vind dan de content zullen we je niet missen ben ik bang :X

@ iedereen: het is echt niet dat we doof zijn voor kritiek, maar de manier waarop kritiek in dit topic merendeels wordt verpakt is echt niet constructief of uberhaupt fatsoenlijk te noemen. Ja, daar stomp ik wel enigszins op af, en de 5e keer dat ik een post van een kwartier moet typen om hetzelfde toe te lichten kan ik ook wat minder vriendelijk worden.

Fact is: veranderingen zijn altijd even wennen, en commentaar de eerste dagen is volstrekt onbetrouwbaar. Je ziet zelfs in dit topic de eerste spijtoptanten al langskomen die na een paar uur hun klachten introkken en het toch wel verbazend lekker vonden werken allemaal.

Geef het allemaal gewoon eens even de tijd jongens, en als er structureel ergens een probleem mee is willen we daar best mee aan de gang. Maar we gaan er net zomin op de dag van de introductie aan sleutelen als ieder ander bedrijf dat een stuk huisstijl verandert waar niet 100% van de klanten positief over is.
Thunder schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:45:
[...]

Je kan't ook zien als investering natuurlijk, grote hechte communities schijnen veel geld waard te zijn. :P
En zo zien we het ook dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 17:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Anoniem: 109360 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:38:
[...]

Same here.
Doei :w Gedreig is zo slap om bij je argumentatie te stoppen. Zoek dan maar een forum en wacht idd niet tot 31 januari: ga maar gelijk weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik kom net thuis van mijn werk en ik zie dat de layout veranderd is wat op zich niet eens zo slecht is.
Werk nu met mijn studiepc onder windows met IE erop en ik zie dat alles naar links is verschoven.
Eeerlijk gezegd vond ik de positie in het midden( voorheen) fijner werken mischien een kwestie van wennen?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 17:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Edwin van Cleef schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:59:
Eeerlijk gezegd vond ik de positie in het midden( voorheen) fijner werken mischien een kwestie van wennen?
Of je zet het gewoon in het midden door eens is de rood-blauwe waarschuwing te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het heeft wel 1 voordeel, we hoeven niet meer het eeuwige:
"zit je alweer op die paarse site" aan te horen :D

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Rudedadude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:54:
:?

Jij claimt dat je hier geen mening mag hebben en je hebt wat over *mijn* toon te klagen? Stoer :) Mijn toon, for what it is worth, wordt bepaald door het feit dat je alle constructieve suggesties negeert, dat je de valide argumenten van de crew naast je neerlegt en weigert om het zelfs maar een dag aan te zien, en vooral door het feit dat je niet ziet dat je claimt namens mij te spreken. Omdat *jij* een probleem hebt moet *ik* een andere layout? Daggut even niet.

En nogmaals: de configuratie van dat Proxomitron is al door andere mensen voor je uitgezocht - kwestie van lui de handleiding volgen dus.

edit:
De post hieronder zegt eigenlijk alles al :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 01-12-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

curry684 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:55:
[...]...
Fact is: veranderingen zijn altijd even wennen, en commentaar de eerste dagen is volstrekt onbetrouwbaar...
Natuurlijk zijn veranderingen altijd even wennen.
Ik vond de layout zelf ook eerst niets, maar dat had wat met de kleurstelling te maken, en daar heb ik ZELF wat aangedaan in plaats van bij de pakken neerzetten en blijven klagen.

Zoals ik het nu heb kan ik er mee leven, moet nog wat aan getweaked worden, maar ja, je zit niet voor niets op gathering of tweakers ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/purple_top.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/purple_bottom.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kijk, dat ziet er dan wel beter uit... Misschien is het alleen wel een idee om het donkerpaars te vervangen door lichtblauw...
Het grootste probleem vind ik trouwens nog de myreact en got index...

[ Voor 22% gewijzigd door MikeyMan op 01-12-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:01:
[...]
Of je zet het gewoon in het midden door eens is de rood-blauwe waarschuwing te lezen :)
Had naar mij toe geen waarschuwingen verwacht :P
Idd het werkt maar eerlijk gezegd had ik niet de indruk dat er nog zoveel ingesteld kon worden.
op dat gebied moet ik alles nog even fijntunen hier naar smaak maar dat komt wel goed.
Vind de opzet wel geslaagd zoals die nu is.
kleur maakt het een beetje flets maar mischien een kwestie van gewenning ik kan daar nu nog niet over oordelen.
Wanneer ik er met koppijn achter vandaan kom zal ik wel een schreeuw geven maar denk niet dat het zo ver zal komen.
staan er nog meer veranderingen op het programma omtrend de layout of is dit echt definitief?

Heb mezelf even als buddy toegevoegd zodat ik kan kijken of ik online ben :D

[ Voor 5% gewijzigd door Edwin van Cleef op 01-12-2004 21:15 ]

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
arg... nee sorrie...

wel heel erg wit, ik hou het wel bij de oude zolang dat nog kan :'(

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net nog even een half uurtje met de nieuwe lay-out hier op gezeten, maar toen ik 'm daarna weer terugzette op het blauw/paars moet ik zeggen dat ik meteen een gevoel kreeg van 'hmmm, rust voor mijn ogen'

Dus hoezeer ik dat wit ook wel een kans wil geven, rustig is het niet nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Het werkt alleen niet bij mij :?

Heb in de prefs de instellingen voor 'Navigatie in topics met meerdere pagina's' op 'Pulldown menu's' gezet, maar ik krijg nog steeds linkjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 08:09
Anoniem: 19894 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:06:
[...]
Ik vond de layout zelf ook eerst niets, maar dat had wat met de kleurstelling te maken, en daar heb ik ZELF wat aangedaan in plaats van bij de pakken neerzetten en blijven klagen.
[...]
[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes hoor :) Zou je misschien kunnen vertellen welke stappen je hebt ondernomen om dat voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Wok schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:28:
[...]

Het werkt alleen niet bij mij :?

Heb in de prefs de instellingen voor 'Navigatie in topics met meerdere pagina's' op 'Pulldown menu's' gezet, maar ik krijg nog steeds linkjes :?
Dat komt omdat crisp het nog niet geïmplementeerd heeft. :)

[ Voor 72% gewijzigd door pasta op 01-12-2004 21:29 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

pasta schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:29:
[...]

Dat komt omdat crisp het nog niet geïmplementeerd heeft. :)
Ah... ok :)

Maar hieruit begrijp ik dit nog mogelijk wordt :? :)

.
.
.
.Ach... Waar zeur ik eigenlijk over.. :P Ik vind de nieuwe lay-out prima! Blijvertje! :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oeps ;(

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 01-12-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

MikeyMan schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:08:
...
Het grootste probleem vind ik trouwens nog de myreact en got index...
Index is ook aan te passen.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/purple_index.jpg

Hoe dat allemaal te doen is?

Duik in de CSS code, gebruik eventueel de Web Developer extention voor Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 18:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

UltraR-pc schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:24:

De reacties die ik van een aantal mods zie geven blijk van een gevoel dat ze zich persoonlijk aangevallen voelen. Dit is dus absoluut niet het geval! Enkele replys van mods vind ik zelfs een beetje beledigend overkomen richting sommige users
"zo wens ik niet aangesproken te worden door een studentje" na een imo niet vreemde of beledigende post van iemand vind ik niet echt respectvol.
Dat was mijn post, nadat iemand direkt op mij gericht me meldde dat 'ik eventje een boek over design moest inkijken'..
ik heb in die post duidelijk aangegeven waarom ik me aan zulk een opmerking stoorde en had daarom ook geen behoefte daar diplomatiek te blijven ...

ik heb die bitse opmerking wel degelijk onderbouwd:
kritiek vind ikzelf ook een aansporing te kijken of er iets te doen is, en wat mij betreft is het zeker geen 'diepe-put' waar op- en aanmerkingen terecht komen, maar vind ik bepaalde dingen best het overwegen waard, en ben zeker bereid ook intern me daarvoor in te zetten..

juist daarom is het wmb absoluut not done als mensen neerbuigend gaan insinueren dat ik niet genoeg van vormgeving en usability zou weten ..

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Ik schrok me hele maal de *piep* ik denk hoe kan dat nu ik heb Fok! toch niet als start pagina :?.

Gelukkig is de oude template er nog _/-\o_ .
Je zou kunnen zeggen dat de nieuwe meer profi is maar vind de oude veel leuk er als je er al jaren tegen aan kijkt ben je eraan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760

ik EIS dat de forum roze wordt, anders ga ik weg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:35:
[...]

Index is ook aan te passen.

[afbeelding]

Hoe dat allemaal te doen is?

Duik in de CSS code, gebruik eventueel de Web Developer extention voor Firefox.
Een stuk lichter zou wel mogen denk ik... En de subcategorieën zouden ook een stukje verder mogen inspringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
nou, ik moets m'n zonnebril gaan halen om de oude layout terug te kunnen zetten. Als je binnen een paar seconden al moeilijk gaat kijken vind ik de layout niet goed, heb hem dus meteen weer op got gezet.

Verder vind ik het jammer dat de oude layout maar tot 31 jan beschikbaar is, ik ga dus maar vast ff de instellingen doorlopen om hem zo fijn mogeljk te krijgen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:11

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Anoniem: 99760 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:40:
Abo nemen en wachten tot ik MariekeRoze klaar heb :+

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

crisp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:41:
Abo nemen en wachten tot ik MariekeRoze klaar heb :+
Whahahaha.... d:)b _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
DoRRoN schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:33:
Allereerst hulde voor de nieuwe lay-out, maar aangezien mijn oog nogal kritisch is vielen de volgende dingen mij op

[afbeelding]

Het logo op FP heeft gradient, logo GoT niet.... niet consequent gebruik dus van beeldmerk
Onder het menu op de FP zit netjes een wit lijntje, op GoT een shadow. Ook niet echt consequent.
Daarnaast, de menubalk hier op GoT heeft een a) andere hoogte en b) een andere kleur in vergelijking tot de FP.
En als laatste viel het mij op dat de buttons die ook terugkomen hier op GoT een hele andere opbouw hebben. Zo heeft de button (new topic) hier op GoT een shadow, mainpage niet. En de tekst is niet gesmoothed.....

Dit zijn slecht een paar dingen die me opvielen, ja ik weet het, kan best wel een mierenneuker zijn. In hoeverre gaat dit nog veranderen ? Want als je een nieuwe stijl wil doorvoeren, doe het dan wel goed :)

Voor de rest hulde hoor voor de nieuwe lay-out _/-\o_ _/-\o_

edit:
let overigens niet op de compressie, kan op het moment niet bij mijn photoshop.....dus paint power :)
Dat probeerde ik ook duidelijk te maken in mijn vorige post. Wat me verder nog stoorde is de afscheiding wit/grijs-bruin wat zich net boven GoT Index > Lieve Adjes > ... bevindt. Een afscheindingslijntje was toch leuk geweest. Of ben ik nu ook een mierenneuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:40:
Je bent een jaar te laat :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14458/thumb.png Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14465/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14464/thumb.jpg

:+

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 01-12-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

uuuh toch maar weer terug op centreer en got layout...... het zal er wel te diep ingebakken zitten :)

De oude layout is daar als keuze-template nog tot 31 januari beschikbaar voor gewone gebruikers ?? val ik daar ook onder of zijn dat de niet geregde users of ?? gaat het helemaal verdwijnen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik heb niet zulke goede ogen.
Nu krijg ik toch het gevoel dat het een stuk vermoeiender leest...
Had ik "vroeger" veel minder last van...

Kan er ook niets aan doen...
Zal even op zoek gaan om te kijken of ik die oude template kan vinden in de voorkeuren...

edit: na het centreren en template "GoT" ben ik weer helemaal happy...
Het lezen in van zwart op een zachtblauwe achtergrond is een stuk minder vermoeiend, ook is het verschil in blauw tussen de ene en de andere post ook mooi voor de leesbaarheid.

Ik hoop van harte dat deze template ook na 1 januari behouden blijft.

[ Voor 40% gewijzigd door The_Sukkel op 01-12-2004 21:49 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:56
Zullen we nu gewoon even een applausje doen voor alle mensen die dit mooie template mogelijk hebben gemaakt! Ik vind (wetend dat dat een pokke werk is) dat we voor deze mensen (mens @ crisp :P) respect moeten hebben!

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

christ... ik ook met me grote bek.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
Even een vraagje nog

In het kader van integratie met de FP: De FP zelf kun je "zilver" maken ipv dat bruinige, wordt dat ook een optie voor GoT? :P

Nu ziet t.net er bij mij nog niet hetzelfde uit als GoT :( ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110497

Simon schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:48:
Zullen we nu gewoon even een applausje doen voor alle mensen die dit mooie template mogelijk hebben gemaakt! Ik vind (wetend dat dat een pokke werk is) dat we voor deze mensen (mens @ crisp :P) respect moeten hebben!
/me eensch is B)

@ StuiTer, de oude lay-out is tot 31 januari beschikbaar voor mensen zonder abbo op tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

XanderH schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:53:
Even een vraagje nog

In het kader van integratie met de FP: De FP zelf kun je "zilver" maken ipv dat bruinige, wordt dat ook een optie voor GoT? :P

Nu ziet t.net er bij mij nog niet hetzelfde uit als GoT :( ;)
Nee, dat was mijn idee ook... Tis nu eigenlijk nog vreemder omdat je nog meer tussen twee op elkaar lijkende sites zit, maar het allemaal net niet helemaal hetzelfde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:16
En verder in deel 2 lijkt me: Hoedje in "Nieuwe layout! (deel 2)"

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Allereerst, chapeau voor al het verrichte werk. Ik weet dat het enorm veel werk is geweest nl.

Het wit is nog wel heel erg wennen, dat komt vooral door de contrastverschillen tussen bruin en wit. Wellicht dat ik zelf een kleur alla #f0f0f0 ga uitproberen die iets minder hard overkomt. Of een heel lichte bruintint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
wtf, is dat niet aan een modje om te doen ofzo? verkapte topic kaping! :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Laatst online: 03-11-2024
We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:15:
Idd. Genoeg mensen die het 1 minuut aankijken en gelijk terug schakelen. Ik vind het ook wennen maar dat komt omdat het gewoon compleet wat anders is.

Daarnaast mag er wel iets meer onderbouwd worden. "Dit zuigt" is geen fatsoenlijke reply en toont nul respect voor iedereen die hier kei hard aan gewerkt heeft. Je hoeft het niet mooi te vinden, maar even langer uitproberen i.p.v. gelijk kritiek te geven mag imo wel
Waarom moet je iets langer uitproberen voordat je mag zeggen of je iets mooi vind of niet. Heb het zelf 1 minuut gezien en vond het niet mooier dan de oude GoT template.

Als jij in een kledingwinkel een trui ziet liggen weet je toch ook in 1 minuut of je die trui mooi vind of niet. Daarvoor hoef je die trui echt niet eerst een week voor aan te hebben :)

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
-Marshal- schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:57:
[...]

Waarom moet je iets langer uitproberen voordat je mag zeggen of je iets mooi vind of niet. Heb het zelf 1 minuut gezien en vond het niet mooier dan de oude GoT template.

Als jij in een kledingwinkel een trui ziet liggen weet je toch ook in 1 minuut of je die trui mooi vind of niet. Daarvoor hoef je die trui echt niet eerst een week voor aan te hebben :)
Gewenning wordt bedoeld.

Overigens heb je nu geen te grote topics, want hij kan gewoon doortellen zonder de layout te vernaggelen :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109799

jurma schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:45:
vind het er wel netjes uit zien, waarom zijn mensen niet in voor verbeteringen :p

idd wel wennen :)
Het is niet per se een verbetering, maar wel een verandering. Zelf vind ik de contrast te hoog m.v.t. de vorige (wit is te flitsend). Maar zoals mijn oogarts zei toen ik mijn eerste bril kreeg: Je went eraan. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Rudedadude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:54:
[...]

Nou, nog eentje dan. Ik wil beginnen met opmerken dat ik het jammer vind dat jij in je posting denkt te weten wat ik vind en wel of niet doe. Ik heb al gekeken op de site van Proxomitron en bij het lezen van CSS heb ik dat even laten zitten omdat ik daar weinig van weet. Bovendien ben ik, gezien de postings in dit topic, niet de enige outcast die een probleem heeft met de kleuren, dus waarom ik niet simpeler pleiten voor een kleuraanpassing in de layout zelf.

[...]

Ik gebruik geen andere meetlat en gelukkig weet ik dat beter dan jij of ik dat doe. Verder ben ik al begonnen met posten in dit topic voordat er ook maar een 'oplossing' aangedragen was. Dat ik die oplossingen negeer zijn ook jouw flamerige woorden en ik zie er de volledige logica in om, zolang het probleem van de kleuren genegeerd lijkt te worden dit onder de aandacht te brengen, net zolang totdat ik weet of ik op die manier een oplossing kan verwachten. Wanneer dat niet het geval is ga ik inderdaad op zoek naar alternatieven en Proxomitron stond daarvoor inderdaad al op mijn lijstje.

@Rudedadude: Laat je niet gek maken. Je post helder en goed beargumenteerd. Als abonnee heb ik al langer met de nieuwe layout mogen werken.
Toen ik hem net had ergerde ik me al aan de harde witte achtergrond en dat doe ik nu nog steeds. Ik heb destijds ook goed beargumenteerd mijn bezwaren tegen de kleur aangegeven en ben toen ook op dezelfde manier, als in dit topic veelal gebeurt, afgepoeierd.

Velen in dit topic klagen niet zozeer over de layout. Sterker daarover is men iha vrij positief, moi incluis. Op een paar echt ongenuanceeerde reacties na dan.
De witte achtergrondkleur wordt echter telkens als storend aangehaald. Destijds door de abo's en testers die hem al konden gebruiken en nu ook weer door de niet-abo's.
Het is dus helemaal niet zo dat er niet al langer kritiek op de witte body was. Door de manier waarop de crew op deze kritiek reageert hebben mensen zich er maar bij neergelegd vermoed ik.De crew verwart dit echter helaas met "instemming met de nieuwe achtergrondkleur".

Eerlijk gezegd zie ik niet in waarom de crew zo halsstarrig vast houdt aan de nieuwe achtergrond kleur. :?
Waarom niet gewoon 1 layout voor abo's en niet- abo's met 3 verschillende kleurstellingen:
1) wit = standaard
2) grijs = keuze
3) paars=keuze

Dit is volgensmij helemaal niet veel werk en ook niet heel moeilijk te onderhouden.

De kennis vd users van GOT verschilt nogal. Sommigen weten veel van grafische kaarten en anderen kunnen weer proggen. Niet iedereen heeft zin of kennis om zelf een css te bouwen of andersoortige oplossingen te zoeken om toch een fijne achtergrondkleur te krijgen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Na 13 pagina's met reacties doorgeworsteld te hebben en er nog lang niet te zijn, geef ik toch maar gewoon mijn commentaar zonder te checken of het al langs is gekomen ;)

Pluspunten:
- Veeeeel professioneler en strakker, het is helemaal niet meer kinderlijk.
- Mooie tussen-oplossing voor Tweaky/Henk/whatever: hij is er nog wel, maar gelukkig niet meer zo prominent. Iedereen blij :P
- heldere menu-indeling
- veel keuzemogelijkheden bij prefs

Verbeterpunten:
- Ook ik vind het wit net wat te fel. Verschil met Google e.d. is, dat ik op GoT langdurig en intensief zit te lezen, terwijl searchresultaten maar heel even bekeken hoeven te worden. Wat mij betreft hoeft het wit slechts een tikkie grijzer te worden.
- De regel "GoT index > forum naam > topic naam" mag groter worden, da's duidelijker wat betreft navigatie
- 'view' en 'quote' is lelijk. De grootte van de knopjes vind ik verder prima.
- Last but not least: de signatures zijn veel te onopvallend! Bovendien merk ik dat de regelafstand groter is geworden. Mijn signature ziet er daardoor, en door de kleinere lettergrootte, nu een stuk minder goed uit (hij is genomineerd voor de GoT-verkiezingen en net nu mensen kunnen stemmen is 'ie wat verneukt :'( )

Samengevat: mooi werk mensen, mijn complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:11

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Overigens is er layout-technisch met de nieuwe template niet echt een reden meer om topics bij 1000 replies te sluiten :P

Intentionally left blank

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals ook in de startpost vermeld staat: check éérst je voorkeuren voordat je hier technische klachten gaat neerzetten over de layout! Je kunt er bijv de centreer-optie kiezen

De oude layout is daar als keuze-template nog tot 31 januari beschikbaar voor gewone gebruikers

Onbeargumenteerde kritiek en one-liners als 'wat een k*t-layout' worden hier niet op prijs gesteld!

Bugs mogen gemeld worden in React Bugs en Featurerequests.