Nieuwe layout! \o/

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.864 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110497

Simon schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:48:
Zullen we nu gewoon even een applausje doen voor alle mensen die dit mooie template mogelijk hebben gemaakt! Ik vind (wetend dat dat een pokke werk is) dat we voor deze mensen (mens @ crisp :P) respect moeten hebben!
/me eensch is B)

@ StuiTer, de oude lay-out is tot 31 januari beschikbaar voor mensen zonder abbo op tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:15

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

XanderH schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:53:
Even een vraagje nog

In het kader van integratie met de FP: De FP zelf kun je "zilver" maken ipv dat bruinige, wordt dat ook een optie voor GoT? :P

Nu ziet t.net er bij mij nog niet hetzelfde uit als GoT :( ;)
Nee, dat was mijn idee ook... Tis nu eigenlijk nog vreemder omdat je nog meer tussen twee op elkaar lijkende sites zit, maar het allemaal net niet helemaal hetzelfde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-06 13:56
En verder in deel 2 lijkt me: Hoedje in "Nieuwe layout! (deel 2)"

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Allereerst, chapeau voor al het verrichte werk. Ik weet dat het enorm veel werk is geweest nl.

Het wit is nog wel heel erg wennen, dat komt vooral door de contrastverschillen tussen bruin en wit. Wellicht dat ik zelf een kleur alla #f0f0f0 ga uitproberen die iets minder hard overkomt. Of een heel lichte bruintint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:56
wtf, is dat niet aan een modje om te doen ofzo? verkapte topic kaping! :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Laatst online: 03-11-2024
We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:15:
Idd. Genoeg mensen die het 1 minuut aankijken en gelijk terug schakelen. Ik vind het ook wennen maar dat komt omdat het gewoon compleet wat anders is.

Daarnaast mag er wel iets meer onderbouwd worden. "Dit zuigt" is geen fatsoenlijke reply en toont nul respect voor iedereen die hier kei hard aan gewerkt heeft. Je hoeft het niet mooi te vinden, maar even langer uitproberen i.p.v. gelijk kritiek te geven mag imo wel
Waarom moet je iets langer uitproberen voordat je mag zeggen of je iets mooi vind of niet. Heb het zelf 1 minuut gezien en vond het niet mooier dan de oude GoT template.

Als jij in een kledingwinkel een trui ziet liggen weet je toch ook in 1 minuut of je die trui mooi vind of niet. Daarvoor hoef je die trui echt niet eerst een week voor aan te hebben :)

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 19:56
-Marshal- schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:57:
[...]

Waarom moet je iets langer uitproberen voordat je mag zeggen of je iets mooi vind of niet. Heb het zelf 1 minuut gezien en vond het niet mooier dan de oude GoT template.

Als jij in een kledingwinkel een trui ziet liggen weet je toch ook in 1 minuut of je die trui mooi vind of niet. Daarvoor hoef je die trui echt niet eerst een week voor aan te hebben :)
Gewenning wordt bedoeld.

Overigens heb je nu geen te grote topics, want hij kan gewoon doortellen zonder de layout te vernaggelen :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109799

jurma schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:45:
vind het er wel netjes uit zien, waarom zijn mensen niet in voor verbeteringen :p

idd wel wennen :)
Het is niet per se een verbetering, maar wel een verandering. Zelf vind ik de contrast te hoog m.v.t. de vorige (wit is te flitsend). Maar zoals mijn oogarts zei toen ik mijn eerste bril kreeg: Je went eraan. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Rudedadude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:54:
[...]

Nou, nog eentje dan. Ik wil beginnen met opmerken dat ik het jammer vind dat jij in je posting denkt te weten wat ik vind en wel of niet doe. Ik heb al gekeken op de site van Proxomitron en bij het lezen van CSS heb ik dat even laten zitten omdat ik daar weinig van weet. Bovendien ben ik, gezien de postings in dit topic, niet de enige outcast die een probleem heeft met de kleuren, dus waarom ik niet simpeler pleiten voor een kleuraanpassing in de layout zelf.

[...]

Ik gebruik geen andere meetlat en gelukkig weet ik dat beter dan jij of ik dat doe. Verder ben ik al begonnen met posten in dit topic voordat er ook maar een 'oplossing' aangedragen was. Dat ik die oplossingen negeer zijn ook jouw flamerige woorden en ik zie er de volledige logica in om, zolang het probleem van de kleuren genegeerd lijkt te worden dit onder de aandacht te brengen, net zolang totdat ik weet of ik op die manier een oplossing kan verwachten. Wanneer dat niet het geval is ga ik inderdaad op zoek naar alternatieven en Proxomitron stond daarvoor inderdaad al op mijn lijstje.

Nogmaals, jammer van de toon in je reactie.
@Rudedadude: Laat je niet gek maken. Je post helder en goed beargumenteerd. Als abonnee heb ik al langer met de nieuwe layout mogen werken.
Toen ik hem net had ergerde ik me al aan de harde witte achtergrond en dat doe ik nu nog steeds. Ik heb destijds ook goed beargumenteerd mijn bezwaren tegen de kleur aangegeven en ben toen ook op dezelfde manier, als in dit topic veelal gebeurt, afgepoeierd.

Velen in dit topic klagen niet zozeer over de layout. Sterker daarover is men iha vrij positief, moi incluis. Op een paar echt ongenuanceeerde reacties na dan.
De witte achtergrondkleur wordt echter telkens als storend aangehaald. Destijds door de abo's en testers die hem al konden gebruiken en nu ook weer door de niet-abo's.
Het is dus helemaal niet zo dat er niet al langer kritiek op de witte body was. Door de manier waarop de crew op deze kritiek reageert hebben mensen zich er maar bij neergelegd vermoed ik.De crew verwart dit echter helaas met "instemming met de nieuwe achtergrondkleur".

Eerlijk gezegd zie ik niet in waarom de crew zo halsstarrig vast houdt aan de nieuwe achtergrond kleur. :?
Waarom niet gewoon 1 layout voor abo's en niet- abo's met 3 verschillende kleurstellingen:
1) wit = standaard
2) grijs = keuze
3) paars=keuze

Dit is volgensmij helemaal niet veel werk en ook niet heel moeilijk te onderhouden.

De kennis vd users van GOT verschilt nogal. Sommigen weten veel van grafische kaarten en anderen kunnen weer proggen. Niet iedereen heeft zin of kennis om zelf een css te bouwen of andersoortige oplossingen te zoeken om toch een fijne achtergrondkleur te krijgen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Na 13 pagina's met reacties doorgeworsteld te hebben en er nog lang niet te zijn, geef ik toch maar gewoon mijn commentaar zonder te checken of het al langs is gekomen ;)

Pluspunten:
- Veeeeel professioneler en strakker, het is helemaal niet meer kinderlijk.
- Mooie tussen-oplossing voor Tweaky/Henk/whatever: hij is er nog wel, maar gelukkig niet meer zo prominent. Iedereen blij :P
- heldere menu-indeling
- veel keuzemogelijkheden bij prefs

Verbeterpunten:
- Ook ik vind het wit net wat te fel. Verschil met Google e.d. is, dat ik op GoT langdurig en intensief zit te lezen, terwijl searchresultaten maar heel even bekeken hoeven te worden. Wat mij betreft hoeft het wit slechts een tikkie grijzer te worden.
- De regel "GoT index > forum naam > topic naam" mag groter worden, da's duidelijker wat betreft navigatie
- 'view' en 'quote' is lelijk. De grootte van de knopjes vind ik verder prima.
- Last but not least: de signatures zijn veel te onopvallend! Bovendien merk ik dat de regelafstand groter is geworden. Mijn signature ziet er daardoor, en door de kleinere lettergrootte, nu een stuk minder goed uit (hij is genomineerd voor de GoT-verkiezingen en net nu mensen kunnen stemmen is 'ie wat verneukt :'( )

Samengevat: mooi werk mensen, mijn complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:04

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Overigens is er layout-technisch met de nieuwe template niet echt een reden meer om topics bij 1000 replies te sluiten :P

Intentionally left blank

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals ook in de startpost vermeld staat: check éérst je voorkeuren voordat je hier technische klachten gaat neerzetten over de layout! Je kunt er bijv de centreer-optie kiezen

De oude layout is daar als keuze-template nog tot 31 januari beschikbaar voor gewone gebruikers

Onbeargumenteerde kritiek en one-liners als 'wat een k*t-layout' worden hier niet op prijs gesteld!

Bugs mogen gemeld worden in React Bugs en Featurerequests.