Outline is weinig belangrijk, de FP kent een andere structuur, namelijk een brede tracker met daarnaast de artikelcontent/ danwel pricewatch informatie, in de body:
het forum heeft voornamelijk een body, met echter hierin een verdeling tussen de ruimte voor post-inhoud, met links daarvan wat account-informatie, avatar, nickname e.d.
En hier zie je dus ook meteen dat andere puntje insectencopulatie: Op de FP hebben niet-abo users wel de mogelijkheid om grijs te kiezen (wat ik erg op prijs stel, want het bevalt me beter dan het beige kleurschema) en voor de nieuwe forum layout? Nada, voor de niet abo users tenminste.
Ik heb zelf ook grijs op de FP, idd bevalt dat me daar ook beter.
op het forum gebruik ik de beige layout met veel plezier, ook al heb ik zelf de mogelijkheid de kleur van de template te wijzigen... juist het onderscheid behouden tussen FP en GoT heeft voor mij ook een zeker voordeel..
ik weet overigens niet of dat een functionaliteit is die ook voor niet-abbo's beschikbaar komt, misschien niet, maar ik vind het argument dat dat op de FP dus wel kan nog geen doorslaggevend argument...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen