Nieuwe layout! \o/

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.969 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:27
Hebben die drie mensen daar nu een jaar aangewerkt???
waarschijnlijk ook nog voor niks? Ja voor de 'eer' ? Ik denk dat er wel wat betalende usertjes bijkomen nu!

[ Voor 30% gewijzigd door tatata op 01-12-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Initial G schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:03:
waarom wist ik hier niets van eigenlijk, was het niet verstandig geweest een referendumpje te houden om te kiezen uit een aantal designs???
Yeuh. Meer dan 100.000 users met evenzoveel meningen :D . Dude, dat gaat niet werken. Het is gewoon niet mogelijk om het iedereen naar de zin te maken en dus is het goed om als crew keuzes te maken. Daarin is vanzelfsprekend ruimte voor feedback en kritiek en daar zal ook zeker naar geluisterd worden. Maar een referendum/poll is niet echt een optie IMHO.
Bever schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:04:
Als ik bij reply direct op de B voor bold klik komt er [ b ]undefined[ / b ], de volgende gaat wel goed. Alleen de 1e keer nadat je reactiepagina geladen is.
Moet je in React Bugs en Featurerequests zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:02:
[...]

Alleen kan dat op een gegeven moment alleen nog maar als je betaalt. En dat vind ik een goedkope verkooptruc.
Dus jij vind het een verkooptruc omdat je alleen over extra templates beschikt zolang je een abbo hebt? Hmm, beetje omgekeerde wereld vind je zelf ook niet ;). Dit wordt de standaard template, en alle andere templates worden extra.

* We Are Borg denkt dat er juist meer mensen hadden zitten zeuren als deze template (lees: tweakers template) alleen beschikbaar zou zijn voor abbo's
tatata schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:05:
Hebben die drie mensen daar nu een jaar aangewerkt???
waarschijnlijk ook nog voor niks?
Waarom voor niks? Dit wordt de template voor iedereen (abbo's/crew excluded) over een maandje of 2. Die paar zeikers die het niks vinden zou ik als devver compleet negeren

[ Voor 27% gewijzigd door We Are Borg op 01-12-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

dawuss schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:59:
[...] Zeg nou zelf: Wie gebruikt er tegenwoordig nog 800x600?
Mensen die (al jaren trouwens) hun browser niet full screen draaien.

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/desktopje.jpg
(is resized vanaf 1280x1024, op 19" TFT origineel)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
  • Laatst online: 19-07 14:56
Winner feature - rechts onderin: "lees verder >>" ipv voorheen alleen een klein linkje

Kudo's voor de makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb er even naar zitten kijken en mezelf even verteld dat mensen zowiezo niet van veranderen houden :) Ik vind het strakker en veel proffesioneler. Maar niet veel duidelijker. Veel's te wit en geen goede scheiding tussen dingen. Ik heb even zitten spelen, ik zou het zo al veel fijner vinden:
(kan ik metteen testen of er automatisch gerisized wordt hehe)

En let op de onderste, geen 2 kleuren groen van de mapjes, maar 1!...ZEN!

Afbeeldingslocatie: http://www.gladiool.dds.nl/jpg/gif/gotnew001.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.gladiool.dds.nl/jpg/gif/gotnew002.gif

[ Voor 11% gewijzigd door maratropa op 01-12-2004 12:10 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:21

Pelle

🚴‍♂️

Initial G schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:03:
waarom wist ik hier niets van eigenlijk, was het niet verstandig geweest een referendumpje te houden om te kiezen uit een aantal designs???
Preview nieuwe GoT ontwerp
Nieuw GoT Design - (X)HTML feedback
Vragen/opmerkingen templatewijzigingen
Nieuwe lay-out voor GoT
plan: Nieuwe lay-out voor het forum

Etc :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:23

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

JumpStart schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:54:
[...]

Ja erhh, ik heb het dan over datgene wat mij gewoon als eerste opvalt en dat is de outline. Dit dus:
[afbeelding]

Ergens ligt een strookje van 20 pixels in de afvalbak, kennelijk. :|
Outline is weinig belangrijk, de FP kent een andere structuur, namelijk een brede tracker met daarnaast de artikelcontent/ danwel pricewatch informatie, in de body:
het forum heeft voornamelijk een body, met echter hierin een verdeling tussen de ruimte voor post-inhoud, met links daarvan wat account-informatie, avatar, nickname e.d.
En hier zie je dus ook meteen dat andere puntje insectencopulatie: Op de FP hebben niet-abo users wel de mogelijkheid om grijs te kiezen (wat ik erg op prijs stel, want het bevalt me beter dan het beige kleurschema) en voor de nieuwe forum layout? Nada, voor de niet abo users tenminste.
Ik heb zelf ook grijs op de FP, idd bevalt dat me daar ook beter.
op het forum gebruik ik de beige layout met veel plezier, ook al heb ik zelf de mogelijkheid de kleur van de template te wijzigen... juist het onderscheid behouden tussen FP en GoT heeft voor mij ook een zeker voordeel..

ik weet overigens niet of dat een functionaliteit is die ook voor niet-abbo's beschikbaar komt, misschien niet, maar ik vind het argument dat dat op de FP dus wel kan nog geen doorslaggevend argument...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

AW_Bos schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:03:
Mooie layout. Het is inderdaad wel even wennen ja, maar het past goed bij de FP. Crisp, Bosmonster en Pelle hebben goed werk gedaan de laatste maanden.
Je vergeet Tom nog, die heeft de allereerste aanzet gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe lay-out is wel wennen het ziet er nogal wit uit B)
Ziet er voor de rest wel goed uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

gladiool schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:07:
Ik heb er even naar zitten kijken en mezelf even verteld dat mensen zowiezo niet van veranderen houden :) Ik vind het strakker en veel proffesioneler. Maar niet veel duidelijker. Veel's te wit en geen goede scheiding tussen dingen. Ik heb even zitten spelen, ik zou het zo al veel fijner vinden:
(kan ik metteen testen of er automatisch geriseized wordt hehe)

[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm, dat ziet er ook wel stoer uit. Ik zag in BUG dat er misschien een donkere varriant aan zit te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:54

chem

Reist de wereld rond

dawuss schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:59:
Ik vraag me echter wel af of dit in de toekomst wel gaat volstaan. Er zijn nu al genoeg mensen die een GoTten op 1600x1200, en in de toekomst zullen er alleen maar meer mensen een hogere resolutie gaan draaien :) Zeg nou zelf: Wie gebruikt er tegenwoordig nog 800x600?)
Ik gebruik nooit fullscreen browser windows op m'n OS X bak, en heb toch een dikke 1024x768 ;)

Afgezien van de technische problemen om een geheel schalende layout te maken, de horror om vreselijk brede teksten te lezen en waar je nog meer breedte uberhaupt voor nodig hebt - er zijn nog vreselijk veel 800x600 schermen in omloop. Scholen, thuisgebruikers etc. etc. - ik meen dat 800x600 nog door 30-40% van de internetgebruikers gebruikt wordt, een niet misselijke hoeveelheid.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:49

Epsilon

bah :P

Had op zn minst gezorgd dat dingen makkelijk te vinden waren of in ieder geval, de boel gecentreerd (zoals GoT) weergegeven werd :).

Dat niet standaard de GoT template geladen werd snap ik, anders zou niemand het merken :P. Maar een pagina centreren leest een stuk fijner, ook voor mensen die NIET ingelogd zijn.

ik heb geen behoefte aan "wennen"
het liev paarse kleurtje vind ik rustiger aan mn ogen :>

[ Voor 13% gewijzigd door Epsilon op 01-12-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:23
K'schrok me rot }:O

k`dacht dat m`n browser flipte..maar nee dus :/

k`vind et maar niks ;(

geef mij de oude layout maar O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Even wennen, overdag is dat witte nog wel te doen.
S' nachts in de late uren gaat het goed branden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Thesilence07 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:09:
K'schrok me rot }:O

k`dacht dat m`n browser flipte..maar nee dus :/

k`vind et maar niks ;(

geef mij de oude layout maar O+
Ik schik me ook rot dat iemand die waarschuwing kan missen. Geef eens argumenten ipv dom te roepen dat je het niks vind. LEES eerst eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 11:54
Epsilon schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:09:
bah :P

Had op zn minst gezorgd dat dingen makkelijk te vinden waren of in ieder geval, de boel gecentreerd (zoals GoT) weergegeven werd :).

Dat niet standaard de GoT template geladen werd snap ik, anders zou niemand het merken :P. Maar een pagina centreren leest een stuk fijner, ook voor mensen die NIET ingelogd zijn.

ik heb geen behoefte aan "wennen"
het liev paarse kleurtje vind ik rustiger aan mn ogen :>
Bericht onderop gelezen?
Je kunt er bijv de centreer-optie kiezen
Ben het ermee eens dat het wennen is, maar ik vind 'm wel strak.

[ Voor 7% gewijzigd door sig69 op 01-12-2004 12:12 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Epsilon schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:09:
Lezen enzo....

Zoals ook in de startpost vermeld staat: check éérst je voorkeuren voordat je hier technische klachten gaat neerzetten over de layout! Je kunt er bijv de centreer-optie kiezen....

:/

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:47
Het is wel wat strakker, maar ook onleesbaarder geworden; teveel wit en onduidelijk scheidingen tussen de posts en topics. Ik ben er vooralsnog niet blij mee, maar de problemen zijn simpel op te lossen (b.v. in lichte tinten afwisselend twee kleuren).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
Ik mis eigenlijk een POL? Dan weet je gelijk wat iedereen er van vindt. Een pol nu een een pol over twee weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

eindelijk een beetje stijl hier,
dat paars met geel was echt niet meer esthetisch verantwoord.

en mensen die klagen over witheid begrijp ik niet helemaal, als je een brief krijgt klaag je toch ook niet dat het papier te wit is, over de witte achtergrond van tekstverwerkers, windows verkenner, etc. heb ik nog nooit iemand horen klagen. Als je daar ook hoofdpijn van krijgt of last van je ogen krijgt is er iets mis met je monitor

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

chem schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:09:
[...]

Ik gebruik nooit fullscreen browser windows op m'n OS X bak, en heb toch een dikke 1024x768 ;)

Afgezien van de technische problemen om een geheel schalende layout te maken, de horror om vreselijk brede teksten te lezen en waar je nog meer breedte uberhaupt voor nodig hebt - er zijn nog vreselijk veel 800x600 schermen in omloop. Scholen, thuisgebruikers etc. etc. - ik meen dat 800x600 nog door 30-40% van de internetgebruikers gebruikt wordt, een niet misselijke hoeveelheid.
Daar heb je dan inderdaad ook weer gelijk in. Mijn browser window is ook niet altijd maximized, en (zoals je in de screenshot kon zien) beslaat de content lang niet het hele window.

Overigens heb ik nog een andere rant ten opzichte van de nieuwe lay-out: De advertenties bovenin zijn veel nadrukkelijker aanwezig dan vroeger. Da's natuurlijk gunstig voor T.net, als ze daardoor meer abbo's verkopen, maar ik vind het ronduit irritant dat het menu nu boven de advertenties zit. Het voelt toch een beetje als een barriere nu :)

Overigens heb ik geen suggesties over hoe dit veranderd/verbeterd kan worden in de huidige lay-out, dus meer dan een rant is het niet ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

tatata schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:11:
Ik mis eigenlijk een POL? Dan weet je gelijk wat iedereen er van vindt. Een pol nu een een pol over twee weken!
Liever niet. Ik zie liever een onderbouwde post met argumenten, want aan de meeste negatieve opmerkingen hecht ik totaal geen waarde. Niet omdat ze negatief zijn, maar niet onderbouwd. Kortom, poll geeft geen goed overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Laatst online: 24-09 15:52

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:48:
[...]

Ik vind het nogal vrij kinderachtig dat Marty hier gebanned wordt omdat hij zijn mening geeft. Blijkbaar kunnen de moderators hier niet tegen een slag of stoot. Wat Marty dus schrijft blijkt enkele minuten later dus niet geheel onwaar te zijn.

Verder vind ik de lay-out prima, dikke duim omhoog voor de lay-out-maker!
Ik wil hier even een aantal woorden over zeggen. Modderator zijn op een enorme site als Tweakers.net vraagt ontzettend veel inzet. Het vraagt flink veel kennis over de users in het forum waar je modrechten hebt. Modderators doen dit werk vrijwillig en steken daar over het algemeen veel tijd in. Dat ze soms fouten maken is menselijk, GoT heeft niets voor niets een doktersteam om eventuele misverstanden op te lossen. Daarnaast is GoT een soort van gemeenschap. Dat betekent niet dat je iedereen aardig moet vinden. Dat betekent niet dat je het altijd met elkaar eens moet zijn. Wel vraagt het 'samenleven' in een gemeenschap enige vorm van respect richting anderen. De moderators uitschelden voor alles en nog wat, zonder enige onderbouwing of reden, valt hier dus duidelijk niet onder. De reactie van Pelle hierop was wellicht nogal bot, maar hij heeft wel gelijk. Want als iemand aangeeft dat GoT niks waard is, wat doet hij dan nog hier?

Tot zover mijn offtopic geleuter. Laten we het vanaf deze post weer over de nieuwe lay-out hebben en al jullie op en aanmerkingen hierop.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
proffesioneler? ja,rustiger aan de ogen? nee, niet echt... graag zou 'k een geinverteerde kleuren-combinatie zien, met donkerdere achtergronden en lichtgrijze of witte text :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:08:
[...]
Hmm, dat ziet er ook wel stoer uit. Ik zag in BUG dat er misschien een donkere varriant aan zit te komen :)
Ik hoop het. Het is erg mooi zo maar ik wordt er gewoon niet blij van topic's browsend. Het enigste wat er nodig is, is minder wit overal, en dan nog per regel in de forum/topic/post lijst tint verschil.

Want verder is het toppie.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:56
Ik lees in verschillende posts dat men lid moet worden om naar de oude got-layout te kunnen switchen. Waarom? Bij mij komt dat over alsof de crew het bij voorbaat al eens is dat niet-leden gestraft moeten worden door alleen maar de nieuwe layout beschikbaar te stellen. ;) Jongens, het is geen straf om alleen de nieuwe layout te mogen gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:23
We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:10:
[...]

Ik schik me ook rot dat iemand die waarschuwing kan missen. Geef eens argumenten ipv dom te roepen dat je het niks vind. LEES eerst eens
yup sorry was weer wat te snel.. :+

heb nu de oude look weer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
Ik heb mijn brightness nu op 5% gezet anders branden mijn ogen na 5 minuten eruit. Contrast juist naar 97%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 23:40

Initial G

f.k.a. GKLQuake

tsja, ik heb misschien niet helemaal opgelet, maar ik dacht dat het alleen een nieuwe template was, die een tijd geleden al is ingevoerd. Die laatste topics zijn pas van 27nov en de eerste van maart 04 met 3 posts, die tellen eik niet mee, want die laatste waren te laat voor feedback en die eerste had iedereen kunnen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Mooi!

En deze optie zocht ik al lang :)

Ik wist dat het vandaag was, maar toch weer niet.
Dus ik keek even gek op.

Geen aanvullingen, want ik mis niets

offtopic:
alleen een lekker wijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gover
  • Laatst online: 05-09 23:55

Gover

Seti@home Classic: Wiep

Ik vind het er mooi en strak uitzien, de overeenkomst tussen de FP en Forum is goed in alle opzichten, het enige probleem is dat ik veel moeite heb om tekst te lezen met de nieuwe layout, het wordt wazig (volgens de opticien heb ik prima ogen en geen bril nodig).
Het felle paars met de niet witte achtergrondkleur zorgde bij mij voor een betere leesbaarheid omdat het contrast goed is, en de kleuren t.o.v. van elkaar niet te hard, hoe zeg je dat correct, vloeken/elkaar verdringen. Voor Windows gebruik ik ook profiel Brick/SteenRood met wat aanpassingen omdat het anders zeer vermoeiend werkt. En bij GoT heb ik nu ook al ervaren dat 's ochtens om een uur of 10 met twee koppen koffie het wel redelijk gaat alleen lagnzaam, maar 's avonds voor het slapen gaan moet ik me echt veel sterker concentreren dan voorheen. Het lettertype is prima, alleen lijkt het kleiner, de witte achtergrond springt eruit. Nu is Google dezelfde kleur wit, alleen zijn de letters wat groter (of de spatiëring) en er wordt een groter deel van het scherm gebruikt (volledige breedte en verder uit elkaar). Het contrast van de kopbalken/topic-lijst mag wat groter. Overigens heb ik het de brightness van mijn monitor nu teruggezet naar 50% (CTX PR500FD), deze stond op 71%, het is nu beter maar gewone tekst (zwart) op de witte achtergrond is nog steeds wat minder goed leesbaar. Bij de Computer!Totaal hebben ze ook een nieuwe lay-out en na een aantal ingezonden brieven is de regelafstand en volgens mij ook de spatiëring iets vergroot om de leesbaarheid voor sommige mensen te verbeteren.
Maar zoals ik aan het begin de post al zei, het ziet er mooi uit.

Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

matinez schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:10:
Even wennen, overdag is dat witte nog wel te doen.
S' nachts in de late uren gaat het goed branden })
Het is dan vanuit ergonomisch oogpunt sowieso eerder aan te raden de lichten in je computerkamer sterker te zetten..

sowieso, iedereen die hier meldt 's avonds problemen te hebben met het lezen van zwarte tekst op een witte achtergrond, en dan snel vermoeide ogen te krijgen, dat ligt ofwel aan de instellingen/kwaliteit van je monitor, of aan de verlichting in je kamer ...
doe _daar_ dan wat aan, want je bent dan ongezond bezig ... (op die wijze leiden ook 'lage contrast-layouts op de lange termijn alsnog tot slechtere ogen)

Geef de schuld niet aan sites die normale contrasten gebruiken die verder andere programma's op je computer ook zullen hebben, maar besef zelf dat je waarschijnlijk bezig bent je ogen langzaam kapot te maken door te lang in het donker naar een computerscherm te staren op een wijze waar je ogen slecht tegen kunnen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 21:43

Tys

Nou snap ik het!
Ze maken nieuwe layout, waarvan 1/4 het bagger vind, en die moeten nu allemaal abbo afsluiten om oude te mogen houden, hehehe, dat is nog eens snel binnen lopen :D

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:16

janklp

FortyTwo Capital

Mooi hoor, het is wel even winnen maar je hoeft nu aanmerkerlijk minder codes te leren en er staat daarvoor een link aangegeven. Hulde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

:p worden ongefundeerde complimenten wel op prijs gesteld :p

Het is wennen, maar absoluut niet lelijk vind het niet. Maar elke verandering is moeilijk.

Maar mijn complimenten van over het werk dat er verricht is, heel netjes, goede voorkeuren!!!

Feli

Het is een kwestie van smaak of je het bevalt niet...

Mis toch ook wel even mijn paarse lay-out maar nu ik hier wat langer tegenaan kijk. Ach..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Initial G schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:17:
[...]

tsja, ik heb misschien niet helemaal opgelet, maar ik dacht dat het alleen een nieuwe template was, die een tijd geleden al is ingevoerd. Die laatste topics zijn pas van 27nov en de eerste van maart 04 met 3 posts, die tellen eik niet mee, want die laatste waren te laat voor feedback en die eerste had iedereen kunnen missen.
Die was te laat, die was te vroeg, die telt niet mee. Lees je zelf wel goed wat je hier nu typt? Er zijn ZAT topics geweest inclusief verschillende MED's. Dat jij die niet leest is niet het probleem van de crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 09:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Oef toen ik het forum voor het eerst zag schrok ik even toen alles links uitgelijnd stond. godzijdank kunje in de voorkeuren aangeven dat het gecentreerd wordt :D

verders toppie layout vooral het reply posten is een stuk uitgebreider

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 15:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gelukkig kun je in de voorkeuren ook gewoon de oude layout instellen :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Initial G schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:17:
Ik was ook deze nog vergeten: Betreft: nieuwe design
Ook hierin wordt een heleboel uitgelegd, o.a. ook dat dit de nieuwe standaard template wordt en dat de oude alleen voor abo's beschikbaar wordt. Vanuit de eerste MED werd er zelfs naar gelinked: drm in "Betreft: nieuwe design"
Topics in MED zijn een maand (!) zichtbaar, dus iedereen heeft ruimschoots de kans gehad dat gezien te hebben.

Sorry mensen, maar er is genoeg aandacht aan besteed, en zeuren over 'ik wil de oude template terug' of 'goedkope verkooptruc voor abo's' heeft geen zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 14:58
nette layout mensen
goede verbeteringen vooral die quick search boven
helemaal toppie

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:23:
Gelukkig kun je in de voorkeuren ook gewoon de oude layout instellen :)
Nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verrrry nice :) Wel ff wennen though, maar absoluut complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:46

PromoX

Flying solo

Ik heb maar ff weer gekozen voor de oude layout. Dat vinden m'n ogen toch wat prettiger...
gladiool schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:07:
(kan ik metteen testen of er automatisch gerisized wordt hehe)

En let op de onderste, geen 2 kleuren groen van de mapjes, maar 1!...ZEN!

[afbeelding]
[afbeelding]
En dit ziet er dan toch al wat beter uit. Grijs vind ik gewoon zoveel mooier... Ik hoop dus dat er nog een donkere variant gaat komen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
Kan een MOD niet even een POL plaatsen?

Met een aantal opties.
Te wit
perfect
etc

Dan weet je tenminste wat de gebruikers echt vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Schrok er effe van wel nice zo vooral als je centreer optie aan zet alleen effe wennen dat de selectie knoppen hoog zitten zoals active topics etc... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Nu online
tatata schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:25:

Met een aantal opties.
Te wit
perfect
etc

Je kan toch ook gewoon een onderbouwde mening plaatsen. Heb je naar mijn inzien veel meer aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

tatata schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:25:

Met een aantal opties.
Te wit
perfect
etc

We Are Borg in "Nieuwe layout! \o/"
Dan weet je tenminste wat de zeikers er van vinden die eerst schreeuwen en dan pas kijken. Een poll zegt echt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Twisted schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:59:
Ik heb begrepen dat als je een Abbonement hebt dat het dan mogelijk is om de gebruikte kleuren aan te passen? Deze optie overweeg ik nu. Wat ik graag zou willen weten is:

Is dit de definitieve versie van de template? Ik wil me niet abboneren om iets te veranderen terwijl de template nog aangepast wordt.

Kan me ook iemand een linkje geven naar de prijzen van de Abbo's?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Laatst online: 14:49

Epsilon

Renegade schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:11:
[...]

Lezen enzo....

Zoals ook in de startpost vermeld staat: check éérst je voorkeuren voordat je hier technische klachten gaat neerzetten over de layout! Je kunt er bijv de centreer-optie kiezen....

:/
Wil je me aub niet veroordelen voor je eigen fouten.

Er staat duidelijk dat ik dat als "voorkeur" instelling liever had gezien. Het eerste wat ik gedaan heb is de startpost gelezen, daarna rappies m'n eigen instellingen terug gezet. Ik zeg dit, omdat het voor de mensen die niet ingelogd zijn, niet lekker lezen is. Dit alles heeft te maken met de instelling die er "standaard" ingesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Thiaz schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:20:
Nou snap ik het!
Ze maken nieuwe layout, waarvan 1/4 het bagger vind, en die moeten nu allemaal abbo afsluiten om oude te mogen houden, hehehe, dat is nog eens snel binnen lopen :D
Nee, ze maken een nieuwe lay-out om een gelijke stijl te hebben op de frontpage en het forum. Omdat ze het als een geheel willen laten overkomen worden die gelijk ingesteld als default lay-out.

Abo's hebben altijd al de keuze gehad uit meerdere lay-outs. Zij leveren dan ook een directe bijdrage aan bijvoorbeeld de kosten die je hebt om meerdere templates aan te passen aan updates of om nieuwe features te ontwikkelen voor de andere templates. Het is niet simpelweg een goedkope verkooptruc, het draait om het signaal wat je wilt afgeven als site (frontpage en forum zien er nu tenminste een beetje vergelijkbaar uit), het financiele plaatje (ontwikkelaars zijn nou eenmaal betaald personeel en het kost tijd en resources om ze aan de templates te laten sleutelen). Als jij dus denkt dat het alleen maar om de verkoop van abo's gaat is dat wel erg kortzichtig naar mijn mening.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:21:
[...]
Die was te laat, die was te vroeg, die telt niet mee. Lees je zelf wel goed wat je hier nu typt? Er zijn ZAT topics geweest inclusief verschillende MED's. Dat jij die niet leest is niet het probleem van de crew.
vind jij

Hoef je niet zo agressief te doen, ik zeg alleen dat je voor zoiets ingrijpends best wel het onderste uit de kan mag halen om overeenstemming te bereiken en dus zoveel mogelijk mensen moet zien te bereiken. Het kan toeval zijn dat ik het niet gelezen heb, of weer ben vergeten, dat geef ik toe, maar volgens mij als je hier een beetje gemiddeld helpt en geholpen wordt met tech probleempjes is er een grote kans dat je het gemist hebt.
Daarvoor zou je een paar polls op de frontpage moeten houden!
a) wat vind je ervan?
b) wist je dat er 1 dec een totaal nieuw design zou komen?

wat had dan beter gekund? Een aantal sticky announcements op de frontpage of op de indexpagina/myreact van GoT?

Wat zijn MED's?

[ Voor 7% gewijzigd door Initial G op 01-12-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 03:24
Dit gaat even wennen worden.
Maar sommige dingen zien er overzichtenlijker uit. Dus hier kan ik het wel mee vinden.
Nou alleen mij zelf in nestelen en met de instellingen spelen ^_^

Goed werk van het Dev-team en iedereen die mee geholpen heeft.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gover
  • Laatst online: 05-09 23:55

Gover

Seti@home Classic: Wiep

RM-rf schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:19:
[...]

Het is dan vanuit ergonomisch oogpunt sowieso eerder aan te raden de lichten in je computerkamer sterker te zetten..

sowieso, iedereen die hier meldt 's avonds problemen te hebben met het lezen van zwarte tekst op een witte achtergrond, en dan snel vermoeide ogen te krijgen, dat ligt ofwel aan de instellingen/kwaliteit van je monitor, of aan de verlichting in je kamer ...
doe _daar_ dan wat aan, want je bent dan ongezond bezig ... (op die wijze leiden ook 'lage contrast-layouts op de lange termijn alsnog tot slechtere ogen)
Nu heb je volledig gelijk, maar ik werk altijd in een goed verlichte kamer met een bureaulamp en vier lampen aan het plafond en op dit moment 3 m2 raam met open gordijnen, en toch heb ik meer moeite met lezen. Alleen bij het kijken van film dim ik de verlichting. Het is hetzelfde met boeken, liever een boek op kringlooppapier dan een roman met gestreken en gebkleekt papier. En aan de kwaliteit van mijn monitoren ligt het volgens mij niet (CTX PR500FD, Eizo F965, Dell 1025HE)

Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:28:
[...]

We Are Borg in "Nieuwe layout! \o/"
Dan weet je tenminste wat de zeikers er van vinden die eerst schreeuwen en dan pas kijken. Een poll zegt echt niks
Een POL zegt juist wel wat. Niet als je de keuze bied van Mooi/Lelijk wel als je meer opties biedt. Dit topic is dus juist prima om een pol te starten met genoeg opties.

Het geeft snel in een overzicht aan wat men er van vindt. Het is nu onmogelijk om een goed beeld te krijgen wat de gebruikers er van vinden. Juist wanneer VEEL mensen stemmen op een POL kan je er wat van zeggen. Die POL moet dus centraal oid op de front forumpage. Na 2/3 weken kijk je opnieuw omdat de mensen er dan aan gewend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Renegade schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:30:
het financiele plaatje (ontwikkelaars zijn nou eenmaal betaald personeel en het kost tijd en resources om ze aan de templates te laten sleutelen). Als jij dus denkt dat het alleen maar om de verkoop van abo's gaat is dat wel erg kortzichtig naar mijn mening.
Veel mensen vinden de oude layout prima, daar hoeft dus niemand extra voor betaald te worden want die layout is er immers al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Het is behoorlijk wennen en persoonlijk vind ik tot nog toe de oude lay-out beter, maar ik denk dat dat puur komt doordat ik er echt enorm aan moet wennen. Hij is in ieder geval zeker niet slecht in elkaar gezet. Ik ga ermee door voorlopig, maar ben wel blij dat je onder de prefs ook de oude lay-out nog kunt kiezen en ik hoop dat die keuze er ook blijft :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Laatst online: 22-09 20:26
Ik vind de nieuwe layout prima, wel zou ik graag een kleur verschil willen zien tussen waar je Ondertitel staat en de posts. Ik zou graag de 'Grey' layout van t.net ook voor het forum willen gebruiken, beige vind ik maar niets.

[ Voor 6% gewijzigd door Frag1le op 01-12-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:34:
[...]

Veel mensen vinden de oude layout prima, daar hoeft dus niemand extra voor betaald te worden want die layout is er immers al.
Onderhouden kost ook tijd/geld. Daarnaast, maar dat weet ik niet zeker, is het onderhouden van deze template een stuk makkelijker geworden doordat de code een stuker schoner (understatement) is van opzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Epsilon schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:30:

Dit alles heeft te maken met de instelling die er "standaard" ingesteld worden.
GoT heeft dan ook bewust als doelgroep niet mensen die op computergebied direkt van slag zijn als een standaard-instelling niet helemaal is wat ze willen, maar het richt zich op 'Tweakers': mensen die bereid zijn zelf veranderingen door te voeren, om zaken te krijgen zoals ze zelf precies het liefste zien ..

Er is dan ook volop mogelijkheid om zelf ook e.e.a. te wijzigen aan de basis-layout, door custom CSSes toe te voegen (via bv editCSS-extensie in Firefox, of er zulen ook vast wel extsnie-programmaatjes zijn voor explorer die dit kunnen doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:34:
[...]

De lay-out is er nu inderdaad. Maar als we binnenkort bijvoorbeeld iets met private messages gaan doen of we willen een andere feature toevoegen, dan moet die ook in de oude paarse lay-out gefrot worden en dat kost tijd. En die devtijd kan dus beter gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 15:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Woesh :)
* Outerspace vind het er wel stoer uit zien :)
Mooi gedaan crew d:)b

De 'samensmelting' van de layout van Tweakers en GoT is goed gelukt :)
alleen houd ik het nog ff bij de oude layout :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:13:
[...]

Liever niet. Ik zie liever een onderbouwde post met argumenten, want aan de meeste negatieve opmerkingen hecht ik totaal geen waarde. Niet omdat ze negatief zijn, maar niet onderbouwd. Kortom, poll geeft geen goed overzicht
Harm schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:06:
[...]

Yeuh. Meer dan 100.000 users met evenzoveel meningen :D . Dude, dat gaat niet werken. Het is gewoon niet mogelijk om het iedereen naar de zin te maken en dus is het goed om als crew keuzes te maken. Daarin is vanzelfsprekend ruimte voor feedback en kritiek en daar zal ook zeker naar geluisterd worden. Maar een referendum/poll is niet echt een optie IMHO.
Dat is dan de dank die je als de 100.000 man die GoT in stand houdt krijgt.... :/

ik wil niet trollen, maar dit is wel heel dictatoriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:13:
[...]

Niet mee eens. Een Poll geeft een goed inzicht omdat je er een veel groter publiek mee kan bereiken. Nu krijg je vrijwel alleen de uitersten te lezen. Mensen die het helemaal geweldig vinden en mensen die het niets vinden. De groep die het wel ok vind tot "maakt mij niets uit" is niet snel geneigd te posten.

Persoonlijk vind ik het ook niet de stap vooruit die ik had verwacht. Het is nu minder leesbaar en navigeerbaar geworden zoals ik al meerdere mensen heb 'horen' roepen. Op zich heeft de nieuwe layout potentie maar de stap om de oude layout abbo only te maken vind ik kwalijk en verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RM-rf schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:36:
[...]

GoT heeft dan ook bewust als doelgroep niet mensen die op computergebied direkt van slag zijn als een standaard-instelling niet helemaal is wat ze willen, maar het richt zich op 'Tweakers': mensen die bereid zijn zelf veranderingen door te voeren, om zaken te krijgen zoals ze zelf precies het liefste zien ..

Er is dan ook volop mogelijkheid om zelf ook e.e.a. te wijzigen aan de basis-layout, door custom CSSes toe te voegen (via bv editCSS-extensie in Firefox, of er zulen ook vast wel extsnie-programmaatjes zijn voor explorer die dit kunnen doen)
Een css voor de standaard layout voor FF is misschien wel iets wat wel te realiseren is voor de trouwe GoT bezoekers die wellicht geen abbo kunnen / willen betalen maar wel goed meehelpen aan de ontwikkeling van GoT door inzet en hulp aan andere gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Waarom sommige het minder leesbaar en navigeerbaar vinden is puur omdat ze anders gewend zijn, niks meer, niks minder.
Over een paar maanden wil je niet eens meer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Erkens schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:41:
Waarom sommige het minder leesbaar en navigeerbaar vinden is puur omdat ze anders gewend zijn, niks meer, niks minder.
Over een paar maanden wil je niet eens meer terug :)
Niet mee eens. Ik kijk er zelf na met een andere bril. Niet "wat ben ik gewend" maar hoe makkelijk is iets leesbaar door kleur, plaatsing, grote van buttons en dropdown menu's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

En hij is niet de enige ;)
Hoef je niet zo agressief te doen, ik zeg alleen dat je voor zoiets ingrijpends best wel het onderste uit de kan mag halen om overeenstemming te bereiken en dus zoveel mogelijk mensen moet zien te bereiken.
Het is onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Reken maar dat er vanuit de crew genoeg commentaar is gekomen, en naar aanleiding daarvan zijn al tientallen zaken aangepast en veranderd.
Daarnaast moet je niet vergeten dat jij een gebruiker bent die gratis en voor niets gebruik mag maken van de diensten die Tweakers.net jou biedt: nieuws, forum, etc. En dat wij als T.net dus ook het volste recht hebben om met onze sites te doen wat ons goeddunkt. En dat jij en wat andere zure users daar dan een beetje moeilijk over zouden gaan doen, is natuurlijk volstrekt misplaatst.
wat had dan beter gekund? Een aantal sticky announcements op de frontpage of op de indexpagina/myreact van GoT?
Zoals gezegd, die announcements zijn al diverse malen voorbij gekomen. En stel dat we er meer hadden geplaatst, en stel dat we iedereen z'n zegje hadden laten doen, dan nog hadden we niet met iedereen rekening kunnen houden.
Als crew is er een beslissing gevallen over de layout, en reken maar dat we daarbij niet over één nacht ijs zijn gegaan.
Wat zijn MED's?
Announcements in Mededelingenforum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

een paar maanden?
ik zit nu vanaf het begin van dit topic een beetje rond te gotten en nu switch ik zojuist even terug... ik wil echt al niet meer de oude. Nu ben ik pro veranderingen en wen ik snel, maar geef het een paar dagen en kijk dan nog eens terug. Dit is echt veel strakker en minder speels/amateuristisch
(mijn mening althans)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Laatst online: 22-09 11:05

P-ter

...

Ziet er strak uit, alleen schrok ik me wel bijna dood toen ik net GoT voor het eerst vandaag bezocht.

Ik had even het gevoel van, euhm, is dit GoT wel?

En natuurlijk is het wel even wennen, maar dat is met alle nieuwe dingen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Opzich is het wel goed leesbaar, zwarte tekst op een witte achtergrond, de kleuren zijn rustgevender dan paars, de plaatsing van user-related icons is nu beter namelijk daar waar je ze verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:39:
[...]

Niet mee eens. Een Poll geeft een goed inzicht omdat je er een veel groter publiek mee kan bereiken. Nu krijg je vrijwel alleen de uitersten te lezen. Mensen die het helemaal geweldig vinden en mensen die het niets vinden. De groep die het wel ok vind tot "maakt mij niets uit" is niet snel geneigd te posten.
Ik denk dat over een korte tijd een Poll best een interssante optie is, gewoon omdat dan mensen de kans hebben gehad te wennen, precies te ervaren welke zaken hen werkelijk minder bevallen of welke zaken positieve toevoegingen zijn geweest ..

Ga je dat echter op moment 0 meten, dus direkt bij de introductie zelf, krijg je voornamelijk een aantal mensen die 'gaaf' zeggen, en een aantal die 'wat kut' zeggen, zonder dat ze de kans hebben gehad te ervaren wat er precies anders is... wat enkel een kwestie van gewenning was, en wat misschien wel dieperliggende ergernissen zijn die misschien nog eens kritisch bekeken moeten worden ..

Het is zeker niet zo dat er compleet dingen opgelegd worden die niet ter discussie mogen staan, volgens mij is het absoluut de bedoeling om direkt en veel support te leveren op de nieuwe layout en ook waar nodig wijzigingen aan te brengen..
enkel is het nutteloos al 1 uurtje na introductie voor een hoop gebruikers (die kennelijk zelf niet de moeite hebben gedaan er vooraf iets over te lezen, MEDs in te kijken, of eens de posts in RFD te volgen) al te betalen welke zaken goed zijn en welke minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Hmmz dacht in het begin ook dat de server wat in de war was.

Moet net als velen er ook even aan wennen dat het nu wit is.
Komt er ook een mogelijkheid later om achtergrondkleur zelf te kunnen veranderen bijv. in voorkeuren of via css?

Heb blijkbaar ook de aankondiging gemist dat dit ging gebeuren? :?

Ziet er verder netjes uit en idd als je ff bezig bent is het al minder irri :P .
Good job. :)

EDIT: Bij het bericht van RM-rf is de balk van de layout aan rechter kant op de maat van z'n usericon aan het knipperen. Is dit normaal? Zijn bericht is trouwens geplaatst toen ik mijn bericht aan het typen was.

[ Voor 32% gewijzigd door Hendal. op 01-12-2004 12:51 ]

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Ik schrok me dood toen ik, zonder erbij na te denken, gathering.tweakers.net intikte en op enter drukte! Na snel het forum weer gecentreerd te hebben, zag ik goed dingen (zoals het pijltje naast de nickname; kan je snel zien wat voor vlees je in de kuip hebt) maar ook een paars mindere:
Ik ben het overzicht wat kwijt op de index en de forum pagina's, doordat alle cellen de zelfde kleur hebben.
Ik heb zo snel nog geen waarschuwingen meer kunnen vinden, maar zoals die boven de ze quick reply staat vind ik hem iets té duidelijk. De felle kleuren vloeken gewoon.
Ik moet m'n plaatjes en tabellen weer gaan resizen. 600 pixels is nu te breed...
En ik mis (een duidelijke) Henk! Hij ligt nog maar een beetje in zwart-wit in de hoek... :'( ;)

Wennen is het wel...

[ Voor 5% gewijzigd door DeeD2k2 op 01-12-2004 12:46 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Pelle schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:43:
[...]

Daarnaast moet je niet vergeten dat jij een gebruiker bent die gratis en voor niets gebruik mag maken van de diensten die Tweakers.net jou biedt: nieuws, forum, etc. En dat wij als T.net dus ook het volste recht hebben om met onze sites te doen wat ons goeddunkt. En dat jij en wat andere zure users daar dan een beetje moeilijk over zouden gaan doen, is natuurlijk volstrekt misplaatst.
Sorry maar dit vind ik zo ontzettend kortzichtig. Voor GoT geldt nog meer als voor de frontpage dat het forum niet alleen gemaakt wordt door de moderators en admins etc maar des te meer door de gebruikers die hier posten / mensen helpen etc. Om daar langs te gaan en commentaar als "misplaatst" te bestempelen sla je de plank volledig mis. Eerlijk gezegt vind ik het nogal respectloos over komen. GoT zijn / maken we met zijn allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whow, big change. Hij ziet er in ieder geval zeer mooi uit, en inderdaad ook stukken "professioneler". Goed werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]

Het is onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Reken maar dat er vanuit de crew genoeg commentaar is gekomen, en naar aanleiding daarvan zijn al tientallen zaken aangepast en veranderd.
Natuurlijk is dat niet mogelijk. Maar je komt in dit geval een heel eind in de buurt door mensen die de paarse layout fijner vinden (en dat zijn er vrij veel) gewoon die layout te laten houden zonder dat ze daarvoor in de buidel moeten tasten.
Zolang jij niet vergeet dat er zonder al die mensen bijzonder weinig t.net overblijft zullen wij daar ook aan denken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
Hmm meten doen we vaak op minimaal twee momenten. De eerste meting hoort dus op juist punt 0.
Wil je dat iets nieuws aanslaat bij de gebruikers dan moet je dus veel terugkoppelen. Dat had meer kunnen gebeuren. Dmv simpele pols en feedback kan je dan een optimaal resultaat halen. Er zijn echt geen 100.000 meningen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 15:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

is het niet handiger om bovenaan ipv: Gathering of Tweakers.net - Forum index iets anders te maken bijvoorbeeld: Gathering of Tweakers - Forum index :)
Dat .net staat er niet zo mooi achter

Ik ben nu geswitcht. Het werkt lekker :9~ . Ik vind de active topic knop te ver weg zitten, maar alt+a will do it :7

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 01-12-2004 12:50 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het is even wennen, maar ik vind het erguh mooi geworden eerlijk gezegd :)
topie... _/-\o_

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
Zeer respectloos en bijna te dom voor woorden om dit te posten.

Wie denk jij dat jij bent? Heel tweakers.net BV en zonders ons ben jij?

Samen maken we de boel hier zoals hij is. Tijdelijk ben jij alleen Mod en mag je iets meer. Thats it.

[ Voor 8% gewijzigd door tatata op 01-12-2004 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:46:
[...]

Sorry maar dit vind ik zo ontzettend kortzichtig. Voor GoT geldt nog meer als voor de frontpage dat het forum niet alleen gemaakt wordt door de moderators en admins etc maar des te meer door de gebruikers die hier posten / mensen helpen etc. Om daar langs te gaan en commentaar als "misplaatst" te bestempelen sla je de plank volledig mis. Eerlijk gezegt vind ik het nogal respectloos over komen. GoT zijn / maken we met zijn allen!
mee eens

maar ja, het is ook verleidelijk zo te denken als je in een machtspositie zit. Macht corrumpeert. Nou is het voor Pelle natuurlijk ook niet leuk om zoveel werk in een topicje gemiddeld zwaar gekraakt te zien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:57
Ziet er strak uit, maar voor mij te licht. Ik werk de hele dag al achter een pc met een programma die ook wit als achtergrond heeft. GOT vond ik dan heel rustig lezen vanwege de wat donkerdere (gekleurde) layout. Nu is het hele scherm te wit (bij standaard instellingen). Met centreren is dit gelukkig al wat minder. Verder vond ik juist de kleurverschillen tussen verschillende reacties ed. erg fijn en overzichtelijk.
De oude layout vond ik rustiger en overzichtelijker, terwijl de nieuwe proffesioneler en strakker overkomt. Ik hou het voorlopig nog even bij de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:39
We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:06:
Waarom voor niks? Dit wordt de template voor iedereen (abbo's/crew excluded) over een maandje of 2. Die paar zeikers die het niks vinden zou ik als devver compleet negeren
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=28321&layout=2&sort=prc

Een paar users :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:46

De Nelis

en anders maar niet...

*bright light, bright light*

Ziet er gelikt uit, toppie mensen. Lekker overzichtelijk enne lijkt het nou sneller of is dat het gewoon ? :)

Al met al bevalt het me goed.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Initial G schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:52:
[...]

mee eens

maar ja, het is ook verleidelijk zo te denken als je in een machtspositie zit. Macht corrumpeert. Nou is het voor Pelle natuurlijk ook niet leuk om zoveel werk in een topicje gemiddeld zwaar gekraakt te zien worden.
Oh, maar laat 't wel duidelijk zijn dat ik niet zijn (en crisp, etc.) werk afkraak. Ik vind 't alleen jammer dat we geforceerd worden deze layout te gebruiken (tenzij we betalen) terwijl voor een groot deel van ons de paarse layout veel fijner is. Het is niet meer dan voorkeur, en ik vind 't niet meer dan netjes om ze allebei aan te bieden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff was zeker schrikken... Heb gelijk de template weer veranderd... Gelukkig dat dit mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:44

Zeror

Ik Henk 'm!

Ziet er erg goed uit. :9

Maar ik heb toch nog een opmerking:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/rakkerzero/foutje.PNG
tekst is niet goed leesbaar, doordat de tekst er half over de achtergrond staat.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
Initial G schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:52:
[...]

mee eens

Klopt maar er is hier zoveel kennis in huis dat je ook had kunnen uitzoeken "Hoe een totaal nieuw uiterlijk geaccepteerd te krijgen bij 100.000 users?". Zoals ik al eerder poste zijn daar gewoon standaard truuks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minos111
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-03-2012
Gefeliciteerd gasten, goed werk! Het is even wennen, maar ik vind het er zeer profi uitzien. Het is er vooral ook overzichtelijker op geworden. Het grootste bezwaar wat mij betreft, het is al eerder genoemd, is dat de pagina niet breder wordt als je een groter venster gebruikt. Maar het doel is zeker gehaald: het hoort zo veel meer bij t.net. Gaan jullie nog wijzigen dat GoT in een popup wordt getoond wanneer je het forum aanklikt op t.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[...]

Ondanks dat ik wél tevreden ben met de layout, ben ik niet tevreden met de enorme minachting die jij voor users toont met deze opmerking. Met zo'n mentaliteit lopen al je users weg. Mag jij alle machts-spelletjes spelen die jij goeddunkt (en dat zijn je eigen woorden in de quote), maar zonder bezoekers geen forum, en zonder bezoekers geen adverteerders, en zonder adverteerders kan jij fluiten naar je salaris en de macht die je hebt als mod.

Bedrijven met deze mentaliteit zoals jij zijn er in het verleden genoeg geweest. Met de nadruk op 'geweest', want ze zijn kapot gegaan aan deze verziekte mentaliteit.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Modbreak: compleet offtopic.

[ Voor 111% gewijzigd door RM-rf op 01-12-2004 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 10:27
Is even wennen. Zo van paars naar dit. Kan nu nog niet zeggen of ik het nou beter vind of niet.

Wel goed dat men nu na lange tijd dan toch een uniforme vormgeving heeft. Wat dat betreft mijn petje af voor de heren en/of dames die dit mogelijk gemaakt hebben. _/-\o_

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik ben er blij mee. :)
Maar dat is ook niet gek omdat ik de paarse layout met die grote gele button bovenin foeilelijk vond :P

Ik lees net die waarschuwing onderin (werkt blijkbaar wel die felle kleuren ;) ):
Wat ik me afvraag is of ongefundeerde lof niet even erg is als ongefundeerde kritiek?

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel degelijk wat hebben.
Het is ff wennen maar, mijn complimenten aan de GoT'ers die hier lang aan hebben gesleuteld.
_/-\o_

Misschien zou een ietwat donkerder achtergrond welkom zijn.
Deze mening wordt door klaarblijkelijk door meerderen gedeeld.
Een achtergrond kleur als voorkeuropgeven, is toch niet echt heavy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vindt ik dat wit iets te fel, ik had liever een ietsje meer grijsdekking+een ietsje geel gezien; zodat de achtergrond de echte kleur van papier nabootst.

De lay-out an sich is imo verder prima; sober en rustig.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:46:
[...]

Het is niet respectloos bedoelt, maar om die quote goed te begrijpen moet de originele quote die erboven stond ook bijlezen, daarin werd verweten dat de crew op voorhand niet genoeg had gecommuniceerd dat er wijzigingen aan stonden te komen (wat imho niet waar is, meerdere MEDs, meerdere feedback-topics, zowel in LA als W&G) ..

vervolgens gaf die poster aan dat hij nu vooral veel misbaar wilde maken om zoveel mogelijk dingen veranderd te zien ...
juist dat punt ben ik het zeker niet mee eens, het is geheel nutteloos om nu heel veel misbaar te maken simpel omdat de layout gewijzigd is ..

geef het eerst een beetje tijd voordat je kan bepalen wat er zo slecht aan is, en uiteindelijk is het zeker ook zo dat er feedback gegeven kan blijven worden, enkel niet op een manier van 'ie het hardste schreeuwt, bereikt het meeste..'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Pelle bedoelt alleen maar dat het ontzettend moeilijk is om iedereen naar de zin te maken. Tweakers.net/GoT is zich er wel degelijk van bewust dat het ook/vooral wordt gemaakt door users, maar het houdt ook een keer op. Ik denk dat de users op deze site VEEL meer inspraak hebben en dat deze site VEEL meer rekening houdt met de meningen en wensen van gebruikers dan menig andere site. Dat zie je ook terug in dingen als bemiddelaars, dokters team etc. Probeer maar eens een andere site te noemen waar je net zoveel inspraak hebt als hier. (en niet graag het forum van je buurman met 2 bezoekers per dag, maar eentje van vergelijkbare omvang qua crew/users).

het staat er misschien wat botter zoals hij het omschrijft maar dat komt meer uit frustratie van werk dat al maanden aan de gang is en dat voornamelijk wordt afgebrand door lieden die te lam zijn om het eerst eens uit te proberen en al na het een minuut hebben aangekeken zeggen ' ik schakel mooi weer over'. Om nog maar te zwijgen over complottheorieen van de achterliggende abo-mafia.

Devvers: laat je vooral niet ontmoedigen door bovenstaande mensen d:)b Belangrijker zijn de mensen die de inspanningen wel waarderen en ook de mensen die bereid zijn om het langer dan een dag aan te kijken. Oja en vergeet ook niet de mensen die hun commentaar wel gewoon onderbouwen, niet iedereen hoeft meteen hosanna te roepen want meningen verschillen, maar nuttige feedback is ook niet verkeerd.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48

André

Analytics dude

wildhagen schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:56:

...kan jij fluiten naar je salaris en de macht die je hebt als mod.
Mods krijgen geen geld ;)
csteelooper schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:56:
<font color="green"><b>Admin-break:</b> compleet offtopic.</font>
We hebben Modbreaks en Adminbreaks?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals ook in de startpost vermeld staat: check éérst je voorkeuren voordat je hier technische klachten gaat neerzetten over de layout! Je kunt er bijv de centreer-optie kiezen

De oude layout is daar als keuze-template nog tot 31 januari beschikbaar voor gewone gebruikers

Onbeargumenteerde kritiek en one-liners als 'wat een k*t-layout' worden hier niet op prijs gesteld!

Bugs mogen gemeld worden in React Bugs en Featurerequests.