Nieuwe layout! \o/

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.969 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyko
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 16:44
Erg mooi, Crisp en de rest natuurlijk super gedaan _/-\o_

Life is a bitch, then you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:27

Pelle

🚴‍♂️

tatata schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:51:
Zeer respectloos en bijna te dom voor woorden om dit te posten.
Bedankt voor je goede argumentatie, die valt me dit hele topic al op d:)b
Wie denk jij dat jij bent? Heel tweakers.net BV en zonders ons ben jij?
Ik geloof niet dat ik die laatste vraag snap, maar ik ben Pelle en ik ben mod W&G en FG en heb ook meegewerkt aan de nieuwe template.
Samen maken we de boel hier zoals hij is.
Daar heb je gelijk in, een forum is niks zonder haar users. Maar wat wij als crew merken is dat er bij elke verandering weer een aantal -excuse le mot- azijnpissers opstaan die beginnen te blaten dat alles k*t is. En dat is niet prettig werken kan ik je vertellen.
De crew neemt, als afvaardiging van de users (maar ook als vooruitdenkend en site-overziend orgaan), bepaalde beslissingen. En valt die beslissing voor jou negatief uit, daar heb je als user maar mee te leven.

/edit
RM-rf in "Nieuwe layout! \o/" en LuNaTiC in "Nieuwe layout! \o/" geven ook ongeveer weer wat ik wil zeggen, maar dan zonder de frustratie die je als devver of designer die hier bij mij bij veeeeel reacties naar boven komt ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Pelle op 01-12-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 20:07
Toen de verschillende layouts in het begin kwamen (voor abbo's) ben ik ze allemaal langs gegaan en de enige waar ik niet aan hoefde te wennen was 'silver'.
Ik kijk nu net naar de 'nieuwe verbeterde' layout en ben direct weer terug gegaan.
Het is veels te druk naar mijn gevoel. Het leest niet echt prettig.
* LordMithril blijft lekker bij zn silver.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

André schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:00:
We hebben Modbreaks en Adminbreaks?
Blijkbaar worden er diverse standaarden gehanteerd? Er is toch een standaard modbreak tag speciaal voor de mods/admins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 08:27
Ik zal wel stekeblind zijn maar waar staat deze poll?

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=28321&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
Pelle schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:43:
Daarnaast moet je niet vergeten dat jij een gebruiker bent die gratis en voor niets gebruik mag maken van de diensten die Tweakers.net jou biedt: nieuws, forum, etc. En dat wij als T.net dus ook het volste recht hebben om met onze sites te doen wat ons goeddunkt. En dat jij en wat andere zure users daar dan een beetje moeilijk over zouden gaan doen, is natuurlijk volstrekt misplaatst.
Misschien dat jij bent vergeten dat er users zijn die het nieuws aanmelden en dat het de users zijn die het forum opvullen. Voor de rest heb je het volste recht om met het forum te doen wat je wilt, maar het is wel handig om naar je users te luisteren.

Ik vraag mij alleen af, waarom het een probleem is voor de (niet betalende) users twee verschillende templates in te voeren? Gewoon de nieuwe lay-out voor de mensen die zich aanmelden. Die zullen snappen dat het forum bij de FP hoort en voor de andere users die graag het oude gebruiken de oude template.

Dan is die discussie afgerond.
tatata schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:03:
Huiskamer

[ Voor 8% gewijzigd door Cardinal op 01-12-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

tatata schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:03:

[afbeelding]
In 't HK topic.
cardinal808 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:03:
[...]

Ik vraag mij alleen af, waarom het een probleem is voor de (niet betalende) users twee verschillende templates in te voeren? Gewoon de nieuwe lay-out voor de mensen die zich aanmelden. Die zullen snappen dat het forum bij de FP hoort en voor de andere users die graag het oude gebruiken de oude template.
Desnoods doe je dat alleen voor users die zich voor vandaag geregistreed hebben. (Voor zover dat technisch kan.)

[ Voor 51% gewijzigd door CyBeR op 01-12-2004 13:05 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Daarnaast moet je niet vergeten dat jij een gebruiker bent die gratis en voor niets gebruik mag maken van de diensten die Tweakers.net jou biedt: nieuws, forum, etc. En dat wij als T.net dus ook het volste recht hebben om met onze sites te doen wat ons goeddunkt. En dat jij en wat andere zure users daar dan een beetje moeilijk over zouden gaan doen, is natuurlijk volstrekt misplaatst.
Hear hear :O

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Overigens...er zijn nu een 3-tal topics over de nieuwe layout en in verschillende overige topics komt het ook terug.
Waar ik het helemaal mee eens ben wat betreft pelle, is dat hij zegt dat er een goed aangekondigde layout verschijnt en er inderdaad erg veel mensen schijnen te zijn die binnen 10 minuten na invoering de meest negatieve uitspraken gaan doen zonder te onderbouwen.

Dit soort mensen/opmerkingen voegen compleet niets toe aan de invoering en vinden ook zeker geen gehoor, dus bespaar iedereen de moeie en frustratie van het lezen en roep zoiets gewoon niet.
En als je er echt niet mee kunt leven pak je een abbo en als dat teveel moeite is, ga je maar ergens anders posten (flamen :X)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Laatst online: 25-09 08:27
Pelle schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:01:
[...]

Bedankt voor je goede argumentatie, die valt me dit hele topic al op d:)b

Daar heb je gelijk in, een forum is niks zonder haar users. Maar wat wij als crew merken is dat er bij elke verandering weer een aantal -excuse le mot- azijnpissers opstaan die beginnen te blaten dat alles k*t is. En dat is niet prettig werken kan ik je vertellen.
De crew neemt, als afvaardiging van de users (maar ook als vooruitdenkend en site-overziend orgaan), bepaalde beslissingen. En valt die beslissing voor jou negatief uit, daar heb je als user maar mee te leven.
Wederzijds.

Lees is het onderste gedeelte van jouw quote hierboven en hieronder. Zie je het verschil?
Zoals hierboven zal niemand erover vallen, zoals hieronder heb ik al gereageerd maar dat was zonder argumentatie???
[...]

En hij is niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Kan iemand even dit topic sluiten en verwijzen naar het topic over content advertising. Vervang in dat hele topic "content advertising" door "nieuwe template" en we hebben dezelfde discussie, met bakken vol enthousiast gejuich enerzijds en horden woedende tegenstanders anderzijds ;-)

Imo zou het nuttig zijn dit topic gewoon twee weken of een maand te sluiten, en dàn een nieuw topic te openen waar men GEFUNDEERD opmerkingen en suggesties kan geven

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik snap niet dat mensen het 'te druk' vinden.
- De iconen zijn geordend bij elkaar (post-iconen los van user-iconen)
- Overbodige informatie over de user is weg maar wel met één klik te vinden
- De 'drukke' en keiharde zwarte lijnen tussen de posts en topics zijn weg
- Nadruk ligt meer op de post, dat is hetgene wat je moet lezen.. niet tig iconen, userinfo, statussen en ga maar door.

Het enige wat ik nog een beetje mis is een (hele lichte tint beige/wit) om-en-om kleur bij de forumlist en topiclist. Bij de posts in het topic zelf vind ik dat niet meer nodig.

Twee dingen die ik wel lelijk vind:
- De GoT-smiley rechtsboven lelijk, zeker omdat ie geskewed is :P
- De blauwe/rode tekst als waarschuwing, past niet bij de rest van de layout. Dat rood zou T.net-rood mogen zijn zoals de balk bovenin bijvoorbeeld.

Maar ik vind het een hele vooruitgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:56

-ET-

Phone Home

cardinal808 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:03:
[...]

Dan is die discussie afgerond.
Het probleem zit het in het feit dat als er 2 layouts zijn ook beide layouts onderhouden moeten worden. En het onderhouden van de oude layout is/was veel arbeids intensiever dan de nieuwe layout.

Op het moment dat je abonnee bent dan draag je financieel dus bij aan het onderhoud van de oude layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan vindt de wereld er na de Puinhopen Van Vijf Jaar Paars er best OK uitzien. En da's voor het eerst dat ik zoiets uit m'n bek krijg :)

Achtergrond iets donkerder, alternerende kleurtjes in lijsten, en het is een toptemplate. Jammer dat ik op de FP het grijze template heb en dat eea dus nog niet perfekt aansluit, maar juist omdat ik regelmatig tussen Tnet en GoT wissel is een klein beetje onderscheid ook niet te versmaden :)

Persoonlijke favorieten zijn de subtiele rooie paginanummertjes, de wegvallende nieuw-topic- en post-reply-knoppen en (inmiddels) het linkje naar de posthistorie :) En ik weet niet of dat vanochtend online is gekomen, maar ik ben ook best blij dat de _O_ en de _o_ het weer allebei doen d:)b

Wel jammer dat er weer wat backwards compatibility is ingeleverd (tabelopmaak), maar ik hoop er stilletjes op dat dat nog goedkomt (itt tot het nesten van tags, waar een hoop combinaties zijn afgeschaft :'(). Aan de marges van de diverse elementen mag hier en daar ook nog wel wat getwiekt worden ;)

Ik ga 'ns goed nadenken over wat nieuwe en subtielere icons, want zo zonder al die paarse rotzooi zien die er toch heel anders uit.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:13

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik mis wel de knopjes om naar de volgende pagina te gaan (de cijfer knopjes die er nu zijn, moet ik erg aan wennen). Samen met het dropdown menuutje voor topicnavigatie dat de oude layout had.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Yoeri schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:11:
Kan iemand even dit topic sluiten en verwijzen naar het topic over content advertising. Vervang in dat hele topic "content advertising" door "nieuwe template" en we hebben dezelfde discussie, met bakken vol enthousiast gejuich enerzijds en horden woedende tegenstanders anderzijds ;-)

Imo zou het nuttig zijn dit topic gewoon twee weken of een maand te sluiten, en dàn een nieuw topic te openen waar men GEFUNDEERD opmerkingen en suggesties kan geven
Dat zal altijd gebeuren als er weer eens een beslissing wordt gemaakt waarbij 'wij' (mensen zonder abo) blijkbaar inferieur worden bevonden t.o.v. de mensen die wel een abo hebben. Ik kan begrijpen dat mensen met abo wat meer features krijgen dan mensen zonder abo, maar iets wat er sinds het begin van GoT al is geweest (paarse layout) valt daar IMO niet onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Wil je daarmee zeggen dat het hele template gebeuren ook een grote grap is?

1 april komt dit jaar wat vroeg ...

Ik denk dat men accepteren moet dat sommige mensen helemaal niet tevreden zijn met de nieuwe layout. Ook al zijn de berichten soms niet gefundeerd kan men ze toch meenemen in de evaluatie. Dat is klantgericht denken.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Laatst online: 17:21

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik ben nu weer helemaal bijgelezen in dit topic :) Wat mij een beetje tegenvalt is de nogal defensieve reactie van de mods tot nu toe. er wordt niet altijd serieus ingegaan op de problemen die users hebben met de nieuwe layout en de kleurstelling (wat zo op de korte termijn het meest 'in het oog springende' is) De reacties zijn allemaal, nou dan moet je je lamp maar aanzetten en 'word en google zijn ook wit, in plaats van in te gaan op dit bezwaar en bijvoorbeeld aan te geven of er uberhaupt opties zijn om er in de toekomst voor te zorgen dat een strak-witte achtergrond niet de enige mogelijkheid is, maar bijvoorbeeld ook het kleurschema dat Gladiool gepost heeft en dat mij ideaal lijkt. Nu wordt er voor ons bepaald of wij ergens een probleem mee mogen hebben of niet.
Aan de andere kant, er komt ook veel ongefundeerd gescheld binnen op een project dat al een tijd loopt en dat is ook niet goed en leuk.

Maar dan vraag ik mij af: als dit al zo lang loopt, waarom is er dan niet op eeen fatsoenlijke manier nagedacht over de feedback-mogelijkheden nu het eenmaal zo ver is? Iedereen wordt doorverwezen naar dit subjectief getitelde draadje 'Nieuwe layout \o/' dat te lang is om een echt goede discussie te voeren. Wanneer er van tevoren alvast een indeling gemaakt was over de te verwachten reacties (kleuren, features, indeling, etc.) dan had de feedback tegelijkertijd wat een wat nuttiger vorm gehad dan die nu heeft.

En oh ja, als die poll er wellicht komt over een paar weken, is het misschien handig om te testen hoeveel users al vrijwillig zijn overgestapt naar de nieuwe layout en hoeveel direct zijn teruggestapt met koudwatervrees (just like me :) )

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Jammer is alleen dat het "content advertising" verhaal een 1 april grap was, maar het is voorlopig geen 1 april is en het is al doorgevoerd.
-ET- schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:12:
Het probleem zit het in het feit dat als er 2 layouts zijn ook beide layouts onderhouden moeten worden. En het onderhouden van de oude layout is/was veel arbeids intensiever dan de nieuwe layout.
Maar als het toch onderhouden moet worden, dan is het gewoon geldklopperij

[ Voor 29% gewijzigd door Cardinal op 01-12-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Tijd zal de mensen die gewoon niet behoorlijk kunnen argumenteren niet stoppen. Er zullen altijd mensen zijn die graag zeiken zonder ook maar een behoorlijk argument te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:17

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Mooie layout, maar ik vind dat de buttonbar met "tweakers.net myreact faq search active topics" enz te hoog staat. Bij Firefox staat ie pal onder de tabjes van alle geopende sites, en als je nu te snel naar active topics wilt klikken, zit je soms op het bovenliggende tabje te klikken. Een halve cm extra ruimte zou wel handig zijn. Tevens verfraait dat de opmaak ook wat meer, aangezien er aan de onderkant van de pagina wel een grijze loze ruimte aanwezig is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Misschien iets te licht...maar dat zal wel gewoon gewenning zijn

Verder erg netjes....respekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 10:09
Geweldig! Ik moest even wennen maar het ziet er mooi uit!
_/-\o_ Echt toppie Crisp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 15:56
ik vind het dus ook echt NIET mooi.

Wat zijn de concrete redenen om te wijzigen van layout?

ik heb zoiets van "never change a winning team"

maar wie ben ik :)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Rudedadude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:15:
En oh ja, als die poll er wellicht komt over een paar weken, is het misschien handig om te testen hoeveel users al vrijwillig zijn overgestapt naar de nieuwe layout en hoeveel direct zijn teruggestapt met koudwatervrees (just like me :) )
Sorry, en dit is niet bedoelt als een persoonlijke belediging, maar de mensen die gelijk teruggestapt zijn vind ik totaal niet relevant om op te nemen in de resultaten van een poll. "Hoe eng, er verandert iets. Kan ik terug stappen? YES, ik stap terug want vroegah was alles beter." Nogmaals, en het is al meedere keren gezegd: je hoeft het niet mooi te vinden maar geef het in ieder geval een kans door het een dagje te gebruiken. Meteen terugschakelen is wel zo makkelijk en kortzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dat kan iemand met db rechten vrij snel zien :)
code:
1
select count(*) from F_Users where Templateset='got'
Grolsch schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:18:

"stilstand is achteruitgang"

[ Voor 26% gewijzigd door Erkens op 01-12-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Grolsch schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:18:

Ach, lees de MED eens om maar een voorbeeld te noemen. Misschien, weet het niet zeker hoor, staat het daar gewoon netjes uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Is het trouwens ook mogelijk om tweakers.net te centreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Wat al het gezeur zou oplossen is de optie dat de GoT layout gewoon altijd available blijft, dan hoeft niemand ergens meer over te zeuren. De paarse GoT layout is voor mij al zo oud als de weg naar rome en het heeft ook een uitstraling gekregen, en ik zou het jammer vinden als dat betaalt zou worden. OK bepaalde geavanceerde opties kan ik me idd voorstellen dat je ervoor zou moeten bepalen maar iets dat er altijd al was, de GoT layout lijkt me wel zo ingeburgerd dat ik het niet leuk zou vinden als ie er straks niet meer (gratis) is.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
kvind het niet mooi helaas en zit alweer op de oude got stijl. ik vind het gewoon onhandig werken. de oude got is meer gebruiksvriendelijk. ik kon het de eerste keer dat ik hier kwam de oude got dus alles veel beter en makkelijker vinden enzo. ik vind ook dat je niet iets moet veranders als iedereen er aan gewend is en het goed werkt.

[ Voor 18% gewijzigd door Avvd op 01-12-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

SyphOn schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:20:
Is het trouwens ook mogelijk om tweakers.net te centreren?
Helaas, nee.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:44
Ik ben inmiddels gewent aan de lay-out, en ik moet zeggen: Dit is echt een vooruitgang!

Ik ben er inmiddels wel achter waarom ik Henk zo mis: Hij was zo makkelijk om met een ongemikte muisklik naar T.net te gaan. Nu moet ik wél mikken...

Hulde aan de devvers!

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 23-09 17:07
No offence, maar een witte achtergrond? Wie heeft dat verzonnen?

Iedereen weet toch dat een website met een witte achtergrond zeer vervelend leest.

Maargoed, congratz on de nieuwe layout, ziet er verder wel slick uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plakt em naar 1st page

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 23:38

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik vind Active Topics nogal onoverzichtelijk eigenlijk, de gehele achtergrond is wit..
Vond dat in de oude template toch fijner dat er een duidelijke scheiding was van de tabellen dmv kleuren.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Zou ik daar een feature request over kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:21:
Poll: wat zou er default moeten zijn
gecentreerd
links uitlijnen
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
OMG :X Wat een azijn pisserij zoals Pelle al netjes heeft verwoord.

Om maar eerder gebruikte woorden te gebruiken: Tweakers zijn mensen die graag dingen aanpassen, tweaken, zodat het overeenkomt met hun eigen wensen. Ga jij je druk maken over een standaard instelling :z

Kan je de optie toevoegen: Who gives a f*ck? :) ?

[ Voor 5% gewijzigd door We Are Borg op 01-12-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

De reacties zijn allemaal, nou dan moet je je lamp maar aanzetten en 'word en google zijn ook wit, in plaats van in te gaan op dit bezwaar en bijvoorbeeld aan te geven of er uberhaupt opties zijn om er in de toekomst voor te zorgen dat een strak-witte achtergrond niet de enige mogelijkheid is
Het is gewoon een onzin-opmerking. Er zijn miljoenen sites die gewoon lappen met zwarte tekst op een witte achtergrond tonen. Ook Tweakers.net zelf heeft zwarte tekst op een witte ondergrond (in combinatie met dezelfde kleuren en lettertypes), maar daar hoor ik niemand over.

Onderzoeken naar de leesbaarheid van tekst zeggen ook niet dat het slecht is om zwart op wit te gebruiken, eerder het tegenovergestelde. Waarom zou Microsoft in al zijn applicaties ook gebruik maken van zwart op wit? Die hebben er echt wel onderzoek naar gedaan en ik hoor niemand die daar problemen mee heeft. Hoe kan het dan zo zijn dat er alleen hier op GoT blijkbaar een groep rondloopt die niet om kan gaan met deze combinatie en het te fel vind?

Maargoed, ondertussen wel op GoT discussieren over TFT's dat je niet minder dan 400 cd/m2 brightness moet hebben omdat het dan een kutding is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 17:13

Zeror

Ik Henk 'm!

Azrael schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:21:
No offence, maar een witte achtergrond? Wie heeft dat verzonnen?

Iedereen weet toch dat een website met een witte achtergrond zeer vervelend leest.

Maargoed, congratz on de nieuwe layout, ziet er verder wel slick uit ;)
Print jij je documenten ook uit met een paarse achtergrond, omdat een witte achtergrond vervelend leest.

IK vind dat witte wel cool.
Heb overigens wel ff de centreer optie aangevinkt. Dat is wel makkelijker lezen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

SyphOn schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:23:
[...]

Zou ik daar een feature request over kunnen doen?
Nee, het komt er gewoon niet in. Er is duidelijk aangegeven dat centeren gewoon nutteloos is, al vinden veel mensen dit niet. Je hebt gewoon pech, sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:18:
[...]
Sorry, en dit is niet bedoelt als een persoonlijke belediging, maar de mensen die gelijk teruggestapt zijn vind ik totaal niet relevant om op te nemen in de resultaten van een poll. "Hoe eng, er verandert iets. Kan ik terug stappen? YES, ik stap terug want vroegah was alles beter." Nogmaals, en het is al meedere keren gezegd: je hoeft het niet mooi te vinden maar geef het in ieder geval een kans door het een dagje te gebruiken. Meteen terugschakelen is wel zo makkelijk en kortzichtig
En mensen moeten lid zijn van een politieke partij voor ze mogen stemmen :X . Dat mensen direct afgeschrikt worden door de vorm, waardoor ze aan de inhoud blijkbaar niet toe komen lijkt mij een duidelijk signaal over de vorm en dus hele relevante informatie. Ook een mening dat 'vroegah alles betah was' is een mening, ook al deel je die niet en kijk je er, gezien je woordkeus, zelfs op neer.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zonder mij in de discussie te mengen:

De nieuwe layout is IMO zeer mooi gemaakt, strak en ook zeker erg wennen. Dat is logisch uiteraard. Ik heb nog lang niet alles gezien, daar heb ik wel even de tijd voor nodig.

Het hele idee achter de nieuwe layout is naar mijn mening wel geslaagd. Ik surfde naar GoT en moest vervolgens een paar keer naar mijn adresbalk kijken omdat ik dacht op T.net beland te zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Ik vind het echt 3x nix, heb em ook weer op de oude got gezet :Y)

Helaaas dat ik 31jan wel over moet... vind et op een of andere manier erg onduidelijk de nieuwe, en zo een dropdown menu vind ik ook echt nix!!

Het is wel mooi, dat moet ik wel toegeven! Maar ik neem toch liever de oude :)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

saviour schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:26:
Het hele idee achter de nieuwe layout is naar mijn mening wel geslaagd. Ik surfde naar GoT en moest vervolgens een paar keer naar mijn adresbalk kijken omdat ik dacht op T.net beland te zijn. :D
:D Missie geslaagd dus \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:24:
[...]

OMG :X Wat een azijn pisserij zoals Pelle al netjes heeft verwoord.

Om maar eerder gebruikte woorden te gebruiken: Tweakers zijn mensen die graag dingen aanpassen, tweaken, zodat het overeenkomt met hun eigen wensen. Ga jij je druk maken over een standaard instelling :z
tbh lijkt het mij dat je met zulk soort default instellingen startende gebruikers [mensen die zich nog niet geregistreerd hebt sneller omhaalt ..

het is aleen een poll ..
om te kijken wat mensen @ tweakers er van vinden
het is idd sinds de layout change al een redelijke gespreks stof geweest dus .. vandaar

tbh
ik zie 2 goede kanten ..

links uitlijnen > matchen met fp dus het geheel behouden
centreren > matchen met meest voorkomende positie .. + het verdelen van die Lege ruimte die er bij links uitlijnen overheerst ..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:44
Het ziet er strak en mooi uit zeker als ie gecentreerd staat, het geheel past nu beter bij m'n user-icon :) !
Echter één maar, als het redelijk donker is dan is dat wit ook wel heel erg wit als je 's avonds even got wil checken zit je denk ik met traanoogjes. Zou het liefst de mogelijkheid hebben om een iets donkerder tintje te kiezen.

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

Hier ook direct gecentreerd en na een tijdje toch terug naar de oude kleurstelling van GoT. De nieuwe kleuren zijn gewoon te helder, leest bijzonder onrustig. Ik heb liever de paarse (wat rustigere) kleuren.
Echter één maar, als het redelijk donker is dan is dat wit ook wel heel erg wit als je 's avonds even got wil checken zit je denk ik met traanoogjes. Zou het liefst de mogelijkheid hebben om een iets donkerder tintje te kiezen.
Helemaal mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larixk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:12:
eindelijk een beetje stijl hier,
dat paars met geel was echt niet meer esthetisch verantwoord.

en mensen die klagen over witheid begrijp ik niet helemaal, als je een brief krijgt klaag je toch ook niet dat het papier te wit is, over de witte achtergrond van tekstverwerkers, windows verkenner, etc. heb ik nog nooit iemand horen klagen. Als je daar ook hoofdpijn van krijgt of last van je ogen krijgt is er iets mis met je monitor
Papier zit geen lichtbron achter meestal ? Probeer eens 1 velletje te lezen als je er een lamp achterhoudt ? Als meer als de helft van mijn scherm wit beeld geeft is dat voor mijn ogen meteen fel. Ik heb brightness etc. ook hoog staan geef ik toe maar dat komt omdat het in spellen noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Rakkerzero schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:24:
[...]

Print jij je documenten ook uit met een paarse achtergrond, omdat een witte achtergrond vervelend leest.
Nee slimmerik, op papier leest wit nl. een stuk prettiger (is meestal ook gebroken wit trouwens) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Tom schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:24:
[...]

Het is gewoon een onzin-opmerking. Er zijn miljoenen sites die gewoon lappen met zwarte tekst op een witte achtergrond tonen. Ook Tweakers.net zelf heeft zwarte tekst op een witte ondergrond (in combinatie met dezelfde kleuren en lettertypes), maar daar hoor ik niemand over.

Onderzoeken naar de leesbaarheid van tekst zeggen ook niet dat het slecht is om zwart op wit te gebruiken, eerder het tegenovergestelde. Waarom zou Microsoft in al zijn applicaties ook gebruik maken van zwart op wit? Die hebben er echt wel onderzoek naar gedaan en ik hoor niemand die daar problemen mee heeft. Hoe kan het dan zo zijn dat er alleen hier op GoT blijkbaar een groep rondloopt die niet om kan gaan met deze combinatie en het te fel vind?
redenatie-technisch is het niet zo dat al hebben een miljoen mensen een bepaalde mening dat dit dan ook de juiste is. Ik weet wat ik fijn vind en als ik lange lappen tekst van een te witte achtergrond moet lezen print ik het uit of copieer het in Word, waar ik een grize achtergrond heb. Van bijvoorbeeld Ms Word heb ik al eerder aangestipt dat ik die achtergrond kan aanpassen en zelf (en overal waar ik achter een computer zit) verander in een kleur grijs.

Verder gaat de combinatie met wit papier ook niet op, een monitor geeft licht, papier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
sweet lay-out... zeker professioneler en de witte background leest stuk prettiger vind ik zelf :)

Standaard uitlijning past mooier bij tweakers.net, maar gecentreerd leest wel prettiger :p

Keep up the good work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zoals ik al eerder zei en nu dan onderbouwd... Het lijkt verrekt veel op FOK! En NEE dat is absoluut geen compliment. GOT moet zn eigen stijl hebben. Ik ben alweer terug naar de oude layout. Wat er dan anders moet? Niks, gewoon zo laten.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het maar niets, ben weer terug naar het oude vertrouwde got layout

witte achtergrond en zwarte tekst is tedruk, leest onrustig

plus dat ik active topics in het nieuwe layout onoverzichtelijk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:59

momania

iPhone 30! Bam!

Ik ben zelf erg blij met de nieuwe template. Hij oogt professioneel, rustig en nu hij links uitgelijnd is leest/werkt het ook prettiger imo. Sowieso kan ik 'm op m'n werk nu idd gewoon open laten staan. Dat paarse monster valt daarvoor te veel op.

Verder snap ik niet dat men zo enorm veel kan zeuren over een nieuew template in zo'n korte tijd :/
T.net is volgens mij een site die idd voor en door de gebruikers samen met de crew wordt gemaakt en er wordt hier meer dan op andere sites rekening gehouden met de wensen van de gebruikers.
Het zal hier ook niet uitmaken of je nou wel of geen vooronderzoek had gedaan, je houdt tussen 110k+ gebruikers altijd mensen die het er niet mee eens zijn.. jammer dan.

Er is nu iig rekening gehouden met een uniformiteit met de t.net FP, het is logischer ingedeeld, qua usibility goed overdacht en de kleuren zijn rustiger.

Dat men het te wit vindt, komt echt omdat men te lang in een te donkere omgeving naar sites aan het kijken is. De mensen zijn zeg maar gewoon verpest met sites die een enorme slechte layout/kleurstelling hebben.

Verder zullen er heus nog wel wat kleine wijzigen aankomen of extra prefs, maar als men zo ongefundeerd blijft zeuren komt dat er zeker niet. We willen best luisteren, maar dan wel naar een goede mening :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een hoop mensen die er ineens verstand van hebben :)

Waarom zie ik die toch nooit iets in W&G posten? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Laatst online: 24-09 22:36

Karel V

Een simpele ziel

m0nk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:23:
Ik vind Active Topics nogal onoverzichtelijk eigenlijk, de gehele achtergrond is wit..
Vond dat in de oude template toch fijner dat er een duidelijke scheiding was van de tabellen dmv kleuren.
Hier wil ik me heel nadrukkelijk bij aansluiten. Verder: het paarse leest lekkerder voor je ogen en je krijgt er minder of geen last van. Nu heb ik dan wel de got lay-out ingeschakeld, maar als ik eerlijk ben vind ik de nieuwe lay-out er voor de rest veel beter uitzien (en veel beter geordend). Paars op zich is nou niet de mooiste kleur, maar grijs ofzo?
offtopic:
heb het topic niet doorgelzen verder, maar dit viel me zo op het eerste gezicht op. Op school logde ik voor eerst in, en werkelijk: ik dacht dat ik op tweakers was beland en geen contact kon krijgen met gathering.tweakers B)

Voor de rest hulde. Het ziet er nu veel professioneler uit _/-\o_

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:25:
Nee, het komt er gewoon niet in. Er is duidelijk aangegeven dat centeren gewoon nutteloos is, al vinden veel mensen dit niet. Je hebt gewoon pech, sorry :)
Sommige uiterlijkheden zijn nutteloos en andere niet? En daar beslis jij over?

Dat mag in de krant ;)

Tuurlijk kan SyphOn een feature request doen, via het (in dit geval) geëigende kanaal: de devtracker, waar alle FP-wijzigingen horen te worden aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Even een andere vraag: wanneer de paarse variant voor abonnee's wel beschikbaar blijft, betekent dat dan dat deze wel bijgehouden gaat worden in eventuele nieuwe ontwikkelingen? Dat lijkt me eigenlijk niet gezien het vele extra werk dat dat mee zou brengen en dan komt de vraag op waarom de oude layout niet ook beschikbaar blijft voor normale stervelingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Rudedadude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:31:
[...]

redenatie-technisch is het niet zo dat al hebben een miljoen mensen een bepaalde mening dat dit dan ook de juiste is. Ik weet wat ik fijn vind en als ik lange lappen tekst van een te witte achtergrond moet lezen print ik het uit of copieer het in Word, waar ik een grize achtergrond heb. Van bijvoorbeeld Ms Word heb ik al eerder aangestipt dat ik die achtergrond kan aanpassen en zelf (en overal waar ik achter een computer zit) verander in een kleur grijs.
Tja, blijft klote voor je als je niet naar witte sites met zwarte tekst wilt surfen en telkens moet copy/pasten naar Word met grijze achtergrond :)

Gelukkig hoef ik niet telkens te copy/pasten, zou er gek van worden denk ik en snel naar de opticien gaan.. zou niet goed zijn anders ;)

Shit.. wil ik net een paar goede lenzen bij www.hansanders.nl bestellen, krijg ik een wit met zwarte pagina met tekst voor me neus ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Tom op 01-12-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:34:
Wat een hoop mensen die er ineens verstand van hebben :)

Waarom zie ik die toch nooit iets in W&G posten? ;)
offtopic:
misschien vanwege de "sfeer" die daar hangt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:36:
Even een andere vraag: wanneer de paarse variant voor abonnee's wel beschikbaar blijft, betekent dat dan dat deze wel bijgehouden gaat worden in eventuele nieuwe ontwikkelingen? Dat lijkt me eigenlijk niet gezien het vele extra werk dat dat mee zou brengen en dan komt de vraag op waarom de oude layout niet ook beschikbaar blijft voor normale stervelingen :P
Ik heb begrepen dat er geen niet-noodzakelijke nieuwe features zullen worden ingebouwd zodat de hoeveelheid wijzigingen daaraan miniem is.
offtopic:
Er is weinig mis met de sfeer in W&G, die was prima op de meeting pas geleden.

Klopt, je wordt er niet serieus genomen als je er uit je nek gaat kletsen, dan wordt je gewoon netjes met argumenten op de plaats gezet.

Ik doelde met mijn opmerking uiteraard op het feit dat de meeste mensen weinig kaas hebben gegeten van dit soort zaken. Maar wel ondertussen beweren wat beter leesbaar is, etcetera. Dat kan ik niet serieus nemen. Sorry :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Rataplan schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:35:
[...]
Sommige uiterlijkheden zijn nutteloos en andere niet? En daar beslis jij over?

Dat mag in de krant ;)

Tuurlijk kan SyphOn een feature request doen, via het (in dit geval) geëigende kanaal: de devtracker, waar alle FP-wijzigingen horen te worden aangevraagd.
Oeps :X Ik zie nu dat het om tweakers.net ging en niet over de forum template. Mijn excuses, verkeerd gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:30:
[...]

Papier zit geen lichtbron achter meestal ? Probeer eens 1 velletje te lezen als je er een lamp achterhoudt ? Als meer als de helft van mijn scherm wit beeld geeft is dat voor mijn ogen meteen fel. Ik heb brightness etc. ook hoog staan geef ik toe maar dat komt omdat het in spellen noodzakelijk is.
Een beter voorbeeld is iets van een wit blaadje proberen te lezen in de volle zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Tom schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:24:
[...]

Tweakers.net lijkt me geen goed voorbeeld want het percentage wit op je scherm is daar vrij klein, dat is lang niet zo fel aan je ogen.
Ik ken overigens geen miljoenen websites met een witte achtergrond ;)

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het fokforum ziet er qua kleurstelling op het moment beter uit :X
Onderzoeken naar de leesbaarheid van tekst zeggen ook niet dat het slecht is om zwart op wit te gebruiken, eerder het tegenovergestelde. Waarom zou Microsoft in al zijn applicaties ook gebruik maken van zwart op wit? Die hebben er echt wel onderzoek naar gedaan en ik hoor niemand die daar problemen mee heeft.
Sorry, maar volgens mij is dit puur speculatie van jouw kant. Ik heb al langer een hekel aan de witte achtergrond van Word, op bepaalde tft schermen moet ik gewoon dat ding helemaal dimmen als ik langere tijd aan een stuk zit te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 15:48
* Mac_Cain13 vindt de nieuwe layout even wennen, maar wel erg mooi!

Hij komt inderdaad lekker strak en professioneel over. De combinatie grijs-wit vind ik erg goed en de aansluiting op de t.net FP is ook erg prettig moet ik zeggen. Ik krijg echt het gevoel dat ze bij elkaar horen. :)
Ben ook benieuwd hoe het wit over zal komen op mijn TFT, maar volgens mij moet dat ook geen probleem zijn.

Ik twijfel alleen nog of ik hem links zal uitlijnen of centreren. Links uitlijnen sluit beter aan op de FP en de tracker past tenminste in beeld, maar ik ben het gecentreerde nog gewend. Ik geloof dat ik eerst maar eens een weekje links ga proberen, als het dan nog niet helemaal lekker leest ga ik nog eens gecentreerd proberen.

Iig heel erg bedenkt voor al het dev-werk, ik vind het iig tot nu toe een hele verbetering. Al is het voor iedereen wel even wennen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mac_Cain13 op 01-12-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:27

Pelle

🚴‍♂️

mktje schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:32:
Zoals ik al eerder zei en nu dan onderbouwd... Het lijkt verrekt veel op FOK! En NEE dat is absoluut geen compliment. GOT moet zn eigen stijl hebben. Ik ben alweer terug naar de oude layout. Wat er dan anders moet? Niks, gewoon zo laten.
Pelle in "Nieuwe layout! \o/" :)

GoT heeft een eigen stijl, en dat is die van Tweakers.net.
En als er al (naast de beige kleur) overeenkomsten te vinden zijn tussen GoT en Fok, dan lijkt Fok op GoT en niet andersom. Zowel de huidige frontpage als dit nieuwe forumdesign bestond al voordat Fok aan haar huidige design begon zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na meer dan 4 jaar het GOT layout onder ogen te hebben gezien is dit toch wel erg wennen. Heb dan ook weer snel de oude layout in gebruik genomen.

Logisch, maar vind het jammer dat dit alleen nog maar voor betalende abbo's in te stellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 25-09 11:48

André

Analytics dude

Erkens schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:37:
[...]

offtopic:
Meneer heeft 1 aanvaring en de sfeer is kut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Tom schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:36:
[...]

Tja, blijft klote voor je als je niet naar witte sites met zwarte tekst wilt surfen en telkens moet copy/pasten naar Word met grijze achtergrond :)

Gelukkig hoef ik niet telkens te copy/pasten, zou er gek van worden denk ik en snel naar de opticien gaan.. zou niet goed zijn anders ;)
Dan heb ik het over langere artikelen e.d. korte nieuwsberichten e.d. zijn natuurlijk wel te doen, maar het kan aan mijn forumgebruik liggen O-) , maar als ik een uur achter elkaar wil lezen, zoals hier op GoT, dan wil ik niet heel de tijd tegen een wit licht aan staren.
Dat men het te wit vindt, komt echt omdat men te lang in een te donkere omgeving naar sites aan het kijken is. De mensen zijn zeg maar gewoon verpest met sites die een enorme slechte layout/kleurstelling hebben.
Wow er wordt voor mij bepaald of ik ergens een probleem mee mag hebben en waardoor het komt en hoe het op te lossen is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de layout wel nice... mijn complimenten iig.
Ik ga de layout eerst maar een weekje gebruiken , dan kan ik pas een mening vormen.

Misschien dat het wit gaat storen, omdat het nogal fel is. Ik kan bijv ook niet tegen een witte wallpaper.

Waar zijn trouwens de tweakers headlines? Die mis ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 15:48
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:42:
[...]

Waar zijn trouwens de tweakers headlines? Die mis ik :'(
Psst, klik eens op de 'update tracker' links boven ;)

Het viel me net trouwens ook op dat one-liners van mensen zonder icon wel erg klein worden en de homepage/msn icoontjes enz vrij groot zijn, maar dat is ook een kwestie van gewenning en smaak.

[ Voor 40% gewijzigd door Mac_Cain13 op 01-12-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even op centreren gezet, nu vind ik hem mooi :P

't is wel even wennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik vraag me af wat de mensen gaan doen als de oude layout ABO-only gaat worden. Ik lees nu her en der dat mensen meteen weer terugswitchen naar het paarse monster, alleen vanaf 31 januari zal dit niet meer mogelijk zijn. ;)

Ikzelf ben behoorlijk tevreden over de nieuwe layout. Het leest prettiger dan de oude layout en het links uitgelijnd is IMO fijner. (Ik verkleinde mijn browser vroeger om hetzelfde effect te krijgen).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Laatst online: 26-09 15:01
sorry maar ik vind het niets.
TE wit, ik schakel over naar de oude got layout, en vind die gewoon stukken rustiger, en toch echt herkenning aan GOT

Ben blij dat ik tot december de oude layout kan gebruiken.

Goed gedaan, heb er respect voor.....ksta er ook voor open(voor nieuwe dingen), maar dit is gewoon te wit, en te kil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjonggesjonges... ik snap niet waarom er zoveel negatieve reacties zijn. Stelletje conservatievelingen :P. Het ziet er gewoon strak uit. Na al die jaren de paars-gele layout is dit eens wat anders. Als deze layout over een jaartje of 4 opnieuw veranderd gaat worden zal iedereen ook weer gaan klagen dat de "oude witte layout" beter was.
Bovendien zijn de verbeteringen bij het plaatsen van berichten ook erg handig. Kortom een leuke, handige, aangename verandering. Goed werk!
Dus niet zoveel zeuren over dat je oogjes moe worden enzo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:38:
[...]

Oeps :X Ik zie nu dat het om tweakers.net ging en niet over de forum template. Mijn excuses, verkeerd gelezen :)
Geeft niet :P Heb al zo'n gevalletje gemaakt: http://devtrack.tweakers....w_page.php?bug_id=0000737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat ik ook inderdaad nu besef is dat GOT niet op de meeste andere fora leek, de nieuwe stijl maakt hem "gewoner" ofzo, netzoals die andere. Ook was dat paarse een beetje knullig ofzo, het had wel wat, iets funky's, en iets aparts. Dat zijn vaak ook de leukste meisjes he, met iets aparts. (niet te apart natuurlijk. ;) )

HEY DAT is het natuurlijk. Een hoop users hebben het idee dat hun vriendin ongevraagd een facelift is gegeven van apart chickie tot standaard snollie uiterlijk! :*)

[ Voor 24% gewijzigd door maratropa op 01-12-2004 13:51 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Wat ik oa wel jammer vind (misschien dat het nog anders wordt) is bijvoorbeeld de grote verschillen in groottes van lettertypes. Zie bijvoorbeeld bij je bookmarks dat fontsize van de forumafkorting en de topictitel veel groter zijn dat die van topicstarter ed.
En wanneer ik dat dan weer vergelijk met de checkbox helemaal vooraan dan lijkt me die checkbox ook buitenproportioneel groot.
Ik moet alles nog gaan verkennen in de nieuwe template, maar wanneer ik naar mn bookmarks kijk (er staan geen active topics meer tussen) dan ziet het er wel erg grijs en doods uit. Een beetje meer kleur zou daar zeker geen kwaad kunnen.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Rudedadude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:36:
je eerste vraag, inderdaad wordt de oude template enkel 'as is' meegeleverd, zonder verdere ontwikkeling eraan te garanderen, alhoewel dat ook niet betekent dat er helemaal niks meer aan veranderd zal worden, enkel is het op de langere termijn gewoon onmogelijk omdat te blijven doen, zeker de structuur zelf is daar minder flexibel..

Verder over de keuze an sich: het is bewust geweest om maar één template-set beschikbaar te maken voor niet betalende gebruikers, juist om een eenduidige publieke uitstraling van GoT te krijgen.
Het kunnen kiezen tussen verschillende templates is wel leuk, maar het is en blijft een 'extra functionaliteit' en in die zin geschikt om te reserveren voor Abbo's...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

momania schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:33:
Stel dat je gelijk hebt, en we nemen dit als gegeven. Dan heb je twee mogelijkheden:

• je maakt het toch licht terwijl je weet dat het niet prettig te lezen is. Je hebt misschien wel gelijk dat de omgeving te donker is, maar de bezoekers zitten er lekker mee.

• je past je gewoon aan bij de realiteit en maakt de site wat donkerder. Iedereen blij :)

* T.T. wil ook Frontpage tweakers.net in het paars ;)

[ Voor 4% gewijzigd door T.T. op 01-12-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:59

momania

iPhone 30! Bam!

Rudedadude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:41:
Wow er wordt voor mij bepaald of ik ergens een probleem mee mag hebben en waardoor het komt en hoe het op te lossen is :/
Tja, ik ben zelf ook iemand die snel last heeft van branderige ogen heeft en veel hoofdpijn en toch heb ik met de witte achtergrond geen last. Kwestie van de juiste belichting in je omgeving en de juiste brightness/contrast instelling op je monitor.

Ik bepaal ook verder niks voor je, ik geef alleen mijn mening erover en een eventuele tip waardoor jou probleem misschien minder kan worden met daarbij de melding dat mensen verpest zijn door vele andere slechte sites (imo). Daardoor is de overstap naar een template als deze zo enorm groot dat iedereen het vaak direct al afkeurt ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:48:
tjonggesjonges... ik snap niet waarom er zoveel negatieve reacties zijn. Stelletje conservatievelingen :P. Het ziet er gewoon strak uit. Na al die jaren de paars-gele layout is dit eens wat anders.
If it aint broken, dont fix it. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

gladiool schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:49:
Wat ik ook inderdaad nu besef is dat GOT niet op de meeste andere fora leek, de nieuwe stijl maakt hem "gewoner" ofzo, netzoals die andere. Ook was dat paarse een beetje knullig ofzo, het had wel wat, iets funky's, en iets aparts. Dat zijn vaak ook de leukste meisjes he, met iets aparts. (niet te apart natuurlijk. ;) )
achja, op een gegeven moment groei je over 'meisjes' heen :P Dit is nu een klassevrouw :7

eigenlijk besef je dan pas hoe oerlelijk dat meisje qua uiterlijk was :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:33

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik vind het jammer dat er aan de linkerkant geen leeg wit vlak is zoals bij de oude,
en de oude stijl vond ik wat prettiger lezen omdat de achtergrond niet zo een felle kleur had, gebruik nu weer de oude style en hoop eigenlijk dat je die nog heeeel lang kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
LuNaTiC schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:51:
[...]
achja, op een gegeven moment groei je over 'meisjes' heen :P Dit is nu een klassevrouw :7

Maar toch ben ik van haar blijven houden en zal altijd bij haar blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]

achja, op een gegeven moment groei je over 'meisjes' heen :P
Is dit je coming-out? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
[...]

offtopic:
Whahahaha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Vind dit er zeer goed en professioneel uitzien!

Ook ik was altijd tevreden met dat paars maar als ik het nu ga vergelijken dan vind ik dat opeens een beetje Barbapappa stijl!

Wat mij betreft dus een grote verbetering.

Er staat trouwens bij al die handige knoppen bij post reply een foutje: De hint bij de één na laatste knop spreekt van een verticale lijn. Dit moet horizontale lijn zijn!
Dit moet natuurlijk via een Bug report 8)7 ..en dat is al door een ander gedaan 8)7 8)7 Weltruste :+

[ Voor 17% gewijzigd door Gassie op 01-12-2004 14:21 ]

Let's get lost! I know the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Erkandude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:54:
Ik vind het jammer dat er aan de linkerkant geen leeg wit vlak is zoals bij de oude,
Nu is er een groot grijs vlak :)
en de oude stijl vond ik wat prettiger lezen omdat de achtergrond niet zo een felle kleur had, gebruik nu weer de oude style en hoop eigenlijk dat je die nog heeeel lang kan gebruiken
2 maandjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

_/-\o_

Ik vind het een erg strakke layout geworden. Het is wel ff wennen maar ik vind het erg mooi geworden. De update tracker is erg gaaf gedaan :)
Goed werk :)

Al die opmerkingen in de trand van "het is kut ik kies weer voor paars" vind ik vrij kansloos. De paarse kleur daar was je aan gewend, gun deze template ff wat meer tijd dan een paar uur voordat je zo'n oordeel velt.

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

RM-rf schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:51:
[...]
Verder over de keuze an sich: het is bewust geweest om maar één template-set beschikbaar te maken voor niet betalende gebruikers, juist om een eenduidige publieke uitstraling van GoT te krijgen.
Het kunnen kiezen tussen verschillende templates is wel leuk, maar het is en blijft een 'extra functionaliteit' en in die zin geschikt om te reserveren voor Abbo's...
Daar zit wel wat in, alhoewel het misschien ook wel aardig zou zijn van tweakers wanneer er de mogelijkheid zou zijn om de kleuren van het forum te tweaken :)

[ Voor 111% gewijzigd door Rudedadude op 01-12-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

cardinal808 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:54:
[...]

Maar toch ben ik van haar blijven houden en zal altijd bij haar blijven :)
Dat is je eigen keuze. Gaat je wel geld kosten :D Bwah. Kom je er ook nog achter dat T.net je meisje flink aan het pimpen is. :7

Nee bedankt, ik hou de klassevrouw wel. Innerlijk is toch nog steeds precies hetzelfde? Wat dat betreft zou het uiterlijk niet moeten uitmaken ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Laatst online: 24-09 22:36

Karel V

Een simpele ziel

Tekst en lay out vallen weg:
[rml][ PC] Silent Hunter III[/rml]
[rml][ PC]Cossacks 2: Napoleonic Wars.[/rml]
[rml][ PC] XIII Century: Sword & Honor[/rml]
Act of War: Direct Action
[rml][ PC. Xbox, P2]Commandos Strike Force (Commandos 4)[/rml]
[rml][ PC]''PT Boats: Knights of the Sea.''[/rml]
[rml][ PC] Pacific Storm (RTS en Simulatie, WO II)[/rml]
[rml][ Pc] Sudden Strike 3 (RTS)[/rml]
[rml][ PC] The Stalin Subway (genre FPS).[/rml]

De rollen in dit topic geven ineens rode blokjes omranding.
[rml][ PC] Port Royale 2[/rml]

Zoals jullie kunnen zien valt er een berg weg doordat de lay out van het nieuwe
got in tweakers vorm zich niet aanpast aan de vorm van het berichtje (zoals in het
oude got wel was). Kunnen jullie dat aanpassen zodat de lay out zich aan het berichtje aanpast(dus naar rechts uitwijkt en je met een scrollbar naar rechts kan schijven om het geheel te zien)? Het kost erg veel tijd die ik niet heb om al deze topics aan de nieuwe lay out aan te passen (+/- 15 uur). En zo is het lastig te lezen :'( .

Verder geven quotes op een gekleurd achtervlak een wit achtervlak waardoor ze er
ineens uitschieten door hun witte achtergrond. Kunnen de quotes weer zo
gemaakt worden dat ze dezelfde achtergrond hebben als die van de algemene achtergrond
binnen een berichtje?
Bij voorbaat hartelijk dank _/-\o_
Dit zal vast voor heel wat meer topics gelden.............. ;(

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:08

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik vind hem er erg mooi uitzien. Netjes gedaan dev luitjes d:)b

Alleen die witte achtergrond is wel wat fel bij het lezen. Misschien dat dat iets subtieler gekund had. Maarja wie ben ik om daar over te oordelen he ;)

@Hierboven: Die rollen zijn te breed voor de lay en dus geresized. Als je erop klikt dan krijg je hem full size te zien.

[ Voor 23% gewijzigd door MAZZA op 01-12-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik vind het er zeker wel mooi uitzien :) (nu ie gecentreerd is :+)
Maar een ding viel mij op:als je handmatig (dus niet Ctrl+A :+) posts selecteerd voor bijv spoilers dan kan je maar 1 post per keer selecteren ? Hebben meer mensen dit eig :P ?

Ik gebruik firefox 1.0.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Heb niet de hele dag de tijd dus heb niet het hele topic gelezen :P

allemaal best dit, maar die topicwaarschuwing in het post bericht venster irriteert me. Kan die niet weg?

Wat me ook irriteert in Firefox is dat als je naast de layout klikt en je muis naar beneden beweegt, dan gaat de hele pagina in één klap helemaal naar beneden. Kan dat niet gefixed worden? 8)
edit: IE heeft het ook, hels :/

[ Voor 41% gewijzigd door Glashelder op 01-12-2004 14:00 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik vind het een strakke, heldere en professionelere lay-out dan de oude paarse. De oude lay-out had wel meer GoT gevoel omdat ie redelijk uniek was.
Na de nieuwe lay-out te hebben gecentreerd ben ik er al na 5 minuten aan gewend. Ndus...
* MrEdge_ is er best wel over te spreken :)

Wel vage "bug" met de banner / quicksearch en de uitklap menuutjes, maar dat mag de pret niet drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Glashelder schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:58:
Heb niet de hele dag de tijd dus heb niet het hele topic gelezen :P

allemaal best dit, maar die topicwaarschuwing in het post bericht venster irriteert me. Kan die niet weg?
Als je het topic *wel* leest weet je precies waarom 'ie nodig is. Verder is de waarschuwing per topic instelbaar, en zal je 'm in 'normale' topics niet tegenkomen. Zoals dat altijd al geregeld was :)
Wat me ook irriteert in Firefox is dat als je naast de layout klikt en je muis naar beneden beweegt, dan gaat de hele pagina in één klap helemaal naar beneden. Kan dat niet gefixed worden? 8)
edit: IE heeft het ook, hels :/
Sleepklikje in het bruin knalt pagina naar beneden :7

[ Voor 29% gewijzigd door Rataplan op 01-12-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Laatst online: 23:08
Eindelijk van dat vieze paars af, daar heb ik zo lang aan moeten wennen. Dit bevalt me prima, mooie layout en sluit ook beter aan bij de frontpage. Wit is natuurlijk wel even wennen.... :)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals ook in de startpost vermeld staat: check éérst je voorkeuren voordat je hier technische klachten gaat neerzetten over de layout! Je kunt er bijv de centreer-optie kiezen

De oude layout is daar als keuze-template nog tot 31 januari beschikbaar voor gewone gebruikers

Onbeargumenteerde kritiek en one-liners als 'wat een k*t-layout' worden hier niet op prijs gesteld!

Bugs mogen gemeld worden in React Bugs en Featurerequests.