Nieuwe layout! \o/

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.969 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het is een erg mooie layout en vind hem beter bij de frontpage horen (dat was de bedoeling ook) maar zoals andere ook al gezegd hebben vind ik de tekst vlakken veels te wit het doet gewoon pijn aan me ogen. Ik zou persoonlijk er een licht grijs tint er voor gebruiken dan valt het al weer mee.

Maar goed verder petje af want het is een hele onderneming om zo iets in elkaar te knutselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Andre-85 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:55:
Al die opmerkingen in de trand van "het is kut ik kies weer voor paars" vind ik vrij kansloos. De paarse kleur daar was je aan gewend, gun deze template ff wat meer tijd dan een paar uur voordat je zo'n oordeel velt.
Azijnpissen is nu eenmaal makkelijker dan gefundeerde opbouwende kritiek geven of een paar uur iets proberen voordat je het afschrijft :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Rataplan schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:00:
[...]
Als je het topic *wel* leest weet je precies waarom 'ie nodig is. Verder is de waarschuwing per topic instelbaar, en zal je 'm in 'normale' topics niet tegenkomen. Zoals dat altijd al geregeld was :)
Nou sorry maar dit ziet er niet uit (die waarschuwing). Doe hem dan minstens een beetje in de stijl van de rest van de template... Maar kan toch best dat die uitgeschakeld kan worden? Toch eigen verantwoordelijkheid enzo...?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-09 15:49
Ik zag staan in dat MED topic dat abbo's niet automatisch overgeschakeld zou worden, maar dat gebeurt dus wel. Ik had silver, en na een refresh plotseling tweakers.

Buiten dat heb ik het eerst een kans gegeven, maar snel weer teruggeschakeld naar de silver template. De belangrijkste reden is dat 'silver' een veel rustigere grijze achtergrond heeft. Verder vind ik de om-en-om kleuren veel prettiger.

Mensen die zeggen dat google ook wit is snappen het niet helemaal geloof ik. Google kijk je misschien een paar keer per dag op, GoT staat de hele dag op je monitor (8> Verder heb ik bijvoorbeeld m'n shells ook als lichtgrijs op donkergrijs/zwart, en de achtergrond ook grijzig.

Als de template de mogelijkheid krijgt om een grijzige achtergrond te hebben met afwisselende kleuren, wil ik hem wel weer eens proberen. En ik ben helaas niet zo goed in CSS, dus dat zie ik graag als een optie. Verder kan ik er niet veel commentaar op geven.

[edit]
Ik moet wel even zeggen dat ik het er verder goed vind uitzien, met goede andere features. Alleen de font is iets te groot en die kan ik niet op een acceptabele grootte krijgen.

Plus mensen die zeggen dat T.net ook wit is: dat wit is veel smaller, dus veel minder irritant. Die dikke rand grijs links van al die trackers maakt het veel rustiger.

[ Voor 18% gewijzigd door QuarkuS op 01-12-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:12

P-ter

...

Ook ik zoek de prefs, maar kan ze niet vinden.
6K schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:18:
[...]

boven in het menu bij myreact
Ligt het aan mij dat ik geen menu zie bij myreact?

Ook werkt de eerder genoemde feature van het klikken op het pijltje voor de username hier niet.

Ik gebruik Internet Explorer 6 op Windows XP trouwens.

[ Voor 16% gewijzigd door P-ter op 01-12-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Laatst online: 16:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Karel V schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:57:
De rollen in dit topic geven ineens rode blokjes omranding.
Een rode blokjesrand om een plaatje geeft aan dat de afbeelding niet op ware grootte wordt afgebeeld maar verkleind. Een simpele klik op dit plaatje zal een nieuw venster openen waarin die afbeelding wel in het originele formaat te bezichtigen is. Dit principe is al langer in gebruik bij Fok.

Persoonlijk vind ik het toch wel wennen hoor deze nieuwe lay-out. Strak? Ja. Iets te groot opgezet? Wellicht. Waar ik eerst mijn myReact in een enkele oogopslag overzag heb ik nou toch wel hulp van m'n scrollwiel nodig. Jammer vind ik dat want voor mij was dat de centrale pagina vanwaar ik uit begon met GoTten.

Desalniettemin vind ik het knap werk van het hele team om met een nieuwe lay-out te komen (die ook nog 's valideert ;) ) die hopelijk ook met dezelfde regelmaat en aanpak ge-update wordt als voorheen. Ga zo door :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 06:03
CyBeR schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:41:
Ik vind 't niets. *oude layout zoekt*
Bij voorkeuren en kies bij template "Got" ;)

Beetje iri dat het niet gecentreerd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

curry684 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:01:
[...]

Azijnpissen is nu eenmaal makkelijker dan gefundeerde opbouwende kritiek geven of een paar uur iets proberen voordat je het afschrijft :)
Ik heb het geprobeerd. En ik vind het niets. Ik denk dat ik inmiddels genoeg duidelijk heb gemaakt waarom.

Nogmaals, 't ziet er allemaal heel mooi strak uit enzo, maar ik vind de paarse layout gewoon fijner. En ik vind 't ook jammer dat ik over twee maanden moet betalen om deze zo fijne layout terug te krijgen.
Stinie schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:04:
[...]

Bij voorkeuren en kies bij template "Got" ;)
Joh :P

[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 01-12-2004 14:05 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:39
Ziet er goed uit. :Y)

Had op sommige punten iets minder strak gemogen, maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn.

Jappas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
sjirafje schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:31:
Mensen,
Probeer nou eerst de nieuwe lay-out twee weken uit en geef daarna pas commentaar! Zo erg is hij helemaal niet. En die reacties over dat wit zijn ook wel heel erg overdreven.

Meteen de nieuwe lay-out afkraken komt wel heel rot over voor de mensen die zoveel moeite hebben gedaan om hem te maken. Probeer hem gewoon eerst even.....

tot zo ver deze wijze woorden 8)7

Ik vind um mooi _/-\o_
+
Zoals ook in de startpost vermeld staat: check éérst je voorkeuren voordat je hier technische klachten gaat neerzetten over de layout! Je kunt er bijv de centreer-optie kiezen

Ongefundamenteerde kritiek en one-liners als 'wat een k*t-layout' worden niet op prijs gesteld!
Even wat stellingen:
  • waardering van een lay-out en een kleurenstelling is zowel een rationele als een gevoelskwestie
  • een eerste reactie is vaak een zuivere gevoelsingeving. Na een paar weken wordt de gevoelsbeleving minder zuiver, zwakt af... niet te lang wachten met onderzoeken gevoel
  • een rationele beoordeling heeft juist wel tijd nodig, omdat je ervaring moet opdoen met de nieuwe layout, ontdekken van nieuwe dingen, je geest heeft tijd nodig om te analyseren
  • een layout is een functioneel iets -> moet je rationeel analyseren
  • een layout is een kunstzinnig ding -> moet je analyseren via de gevoelsbeleving....
Veel mensen geven hun eerste reactie, zonder echte onderbouwing. Dat kunnen dus gevoelsuitingen zijn. Iedereen heeft een andere gevoelsbeleving, onderbouwing en rationele discussie van iemands gevoelens is redelijk moeilijk zo niet onmogelijk. Het enige dat je kan doen is de overheersende gevoelens in kaart brengen...
De mensen die hard gewerkt hebben aan deze lay-out moeten dus geen aanstoot aan gevoelens van users nemen.

Als je in dit topic eist dat mensen alles onderbouwen, ook het gevoel, dat kan dus niet. dan moet je vragen dat je alleen een functionele rationele analyse wilt, waar iedereen zijn gevoel buiten moet laten. Dat lijkt me ook weer te ver gaan.

Nu mijn reactie.
Gevoelskant, niet onderbouwd:
mwa. Termen: hee iets nieuws? goh, wat gedurfd om heel GoT op de schop te doen! oei wat fel! jammer, wat weinig kleur, wat wit. Er is toch wat leven uitgehaald.

Rationele kant, positief:
Prima lay-out. Ik waardeer de duidelijke overgangen tussen de posts (die bruine balk). een erg goed puntje is de nieuwe tekst editor, met UBB support. het nieuwe font betekent meer tekst in minder schermruimte. goed dat er verder geintegreerd wordt met de frontpage. Duidelijkere searchoptie. Tekst: wel beter leesbaar

Rationele kant, verbeterpuntjes:
De topic list heeft bij mij een leesbaarheid probleem doordat de topics waar je al geweest bent lichter van kleur worden. Als de kleur zou veranderen, bijvoorbeeld browserdefault = blauw, zou dat duidelijker zijn.

Opmerking, t.a.v. migratie: ik denk dat alle topicstarts aangepast moeten worden. Veel faq's waren in witte tabellen gemaakt zodat ze opvielen. Nu moeten de kleurtjes van de faq's denk ik anders gemakat worden, zodat ze weer duidelijk naar voren springen. Dit is dus alleen maar een overgangsprobleempje.

Resumerend: rationeel erg positief, gevoelsmatig niet zo.

[ Voor 3% gewijzigd door mr_a op 01-12-2004 14:10 ]

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:21

Rudedadude

Maybe we were born to run

Tja, ik ben zelf ook iemand die snel last heeft van branderige ogen heeft en veel hoofdpijn en toch heb ik met de witte achtergrond geen last. Kwestie van de juiste belichting in je omgeving en de juiste brightness/contrast instelling op je monitor.

Ik bepaal ook verder niks voor je, ik geef alleen mijn mening erover en een eventuele tip waardoor jou probleem misschien minder kan worden met daarbij de melding dat mensen verpest zijn door vele andere slechte sites (imo). Daardoor is de overstap naar een template als deze zo enorm groot dat iedereen het vaak direct al afkeurt
tja, ik weet van mijn crt monitor dat deze goed staat ingesteld wat betreft brightness en contrast en vreemd genoeg hebben veel mensen vaka hun monitor te zwak ingesteld waardoor dingen te donker worden weergegeven. Verder zijn er volgens mij 2 mogelijkheden: of een heldere monitor (wit) in een goed verlichte ruimte, of een zwakkere kleur in een minder verlichte ruimte. Van dat laatste is volgens al lang aangetoond dat dat niet slecht is voor je ogen, zoals de volkswijsheid beweert.

Verder was mijn reactie wat pissig omdat ik enige pagina's hiervoor al betoogd had dat users blijkbaar geen probleem met de kleur wit als achtergrond kleur mochten hebben. Ik heb dat dus wel en zo te lezen meerderen met mij en daarom hoop ik dat die feedback nog meegenomen gaat worden in danwel een beslissing over het verdwijnen van een paarse layout, danwel een beslissing om users de mogelijkheid te geven ipv wit een grijstint oid als achtergrondkleur bij messages te laten kiezen

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukken beter. Alles is wennen, maar ik vind dit in ieder geval beter dan dat paarse onduidelijke van de vorige lay-out. Klasse werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de layout te centreren want ik denk dat dat beter oogt bij hogere resoluties! :) voor de rest MOOIE layout! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 00:56

makje

Professioneel prutser

Hmm, in eerste instantie was ik ook niet zo onder de indruk van deze nieuwe template. Ik had mijn kritiek reeds gepost in het abo forum waar deze template eerder al was ingevoerd. Net zoals ik hier in dit topic lees was voor mij vooral de helwitte achtergrond en de overzichtelijkheid van Active Topics welke minder goed is dan bij de vorige templates.

Echter na toch nog maar eens wat langer proberen ben ikzelf nu ook grotendeels om. De indeling van de actieve topics blijf ik een beetje rommelig vinden, maar daar ben ik nu wel aan gewend geraakt.

Mijn enige kritiekpunt blijft de achtergrondkleur. Als ik een topic lees (en ik probeer ook vaak het hele topic te lezen, zelfs als de discussie al 10 pagina's bezig is) dan concentreer ik mij op de tekst en krijg daardoor een klein beetje een tunneleffect. Het licht in mijn kamer is vrij goed en mijn monitor is ook niet de minste, maar toch ervaar ik dat na een tijdje ingespannen lezen even mijn blik van het beeldscherm moet halen omdat ik wat last krijg van mijn ogen. Een zachtere achtergrondkleur zou volgens mij kunnen helpen.

De oude Silver template blijf ik ook mooi vinden. Het is vooral dat de lettergrootte van de Tweakers template welke de laatste template zoveel beter leesbaar maakt dat ik nu helemaal over ben. een samensmelting van deze 2 templates zou volgens mij ook best goede dingen kunnen opleveren (overzichtelijker active topics, 2-kleurige per post afwisselende achtergrondkleur)

Wel zeg ik tot alle twijffelaars: probeer het eens voor 2 dagen, voor mij was dat al lang genoeg om met de nadelen te kunnen leven en de voordelen in te zien!

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:08:
Is het mogelijk om de layout te centreren want ik denk dat dat beter oogt bij hogere resoluties! :) voor de rest MOOIE layout! _/-\o_
Lees je wel wat er in topics staat?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:51

RvL

In eerste instantie dacht ik dat ik weer eens een typfout had gemaakt in de url, maar nu ik er even naar zit te kijken is het best mooi. Heb m alleen wel gecentreerd ;).

Alleen, iedereen zegt dat ik de prefs/voorkeuren onder myReact kan vinden, maar waar in vredesnaam. Ik kan er alleen mn profiel wijzigen, niet mn voorkeuren.

Ook in de browser zoeken naar prefs of voorkeuren lost niets op. Het ligt ook niet aan Firefox want in IE6 zie ik m ook niet. Ben ik nou zo scheel??

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, wat opbouwende kritiek:
Ik vind de kleurencombinatie wel mooi. Er wordt flink wat gezeurd over het zwart op wit, maar daar heb ik totaal geen problemen mee. Ik moet nog 's kijken hoe dat is als ik 's avonds laat wil posten, maar dat zie ik dan wel weer en dat komt bij mij toch bijna nooit voor. Ik vind het aan de andere kant een stuk mooier dan het zwart op paars. :)

Ook vind ik het geheel er mooi en strak uitzien. Het past perfect bij de frontpage, en de lay-out bereikt z'n doel dus.

Wat ik echter jammer vind is de balk tussen de posts. Vooral bij de wat kortere posts is die erg dik. Nou hoeft dat niet zo'n probleem te zijn, ware het niet dat niet alle posts op GoT lange verhalen zijn. Soms voldoet een korte post, en dan is zo'n dikke balk tussen posts wel erg veel van het goede.

Ook vind ik het jammer dat je de keuze niet hebt om alle links dezelfde kleur te geven, ongeacht of je ze bezocht hebt of niet. Ik weet dat ik dit aangekaart heb in Abo, en daar zei Crisp dat ik dat maar handmatig moest fixen met een CSS. Dat vind ik een beetje jammer, daar mijn kennis van CSS bijna nul is, en deze optie ook voor niet-abo's erg handig zou zijn. Ook zou een preference een stuk professioneler en gebruiksvriendelijker zijn.

Over het algemeen ben ik erg goed te spreken over deze lay-out.
Alleen, iedereen zegt dat ik de prefs/voorkeuren onder myReact kan vinden, maar waar in vredesnaam. Ik kan er alleen mn profiel wijzigen, niet mn voorkeuren.

Ook in de browser zoeken naar prefs of voorkeuren lost niets op. Het ligt ook niet aan Firefox want in IE6 zie ik m ook niet. Ben ik nou zo scheel??
Afbeeldingslocatie: http://members.tomaatnet.nl/~manny/naamloos6.JPG

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooie layout geworden, is niet echt mijn stijl, maar ik kan het wel waarderen. Het enige negatieve wat ik kan bedenken is dat ik het overzicht/onderscheid beetje kwijt ben bij de index van alle forum onderdelen (harde waren, software etc)

Nu ik er echter nog een keer naar kijk, is het alweer een stuk beter. Mijn conclusie, gewoon ff wennen aan iets nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

RvL schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:10:
In eerste instantie dacht ik dat ik weer eens een typfout had gemaakt in de url, maar nu ik er even naar zit te kijken is het best mooi. Heb m alleen wel gecentreerd ;).

Same problem here, zie mijn post hierboven.

Iemand? Wil graag centreren namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zich een aardige, zij het kille en cleane layout, maar... kan er een link *onderaan* komen voor de AT?

Nu moet je weer helemaal omhoog met je scrollwieletje, terwijl je na het lezen van een topic vaak onderaan de pagina staat?

--edit, owja, om-en-om post kleuren zou ook al heel wat schelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Servor op 01-12-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Zodan! ff wennen, ga het een dagje of 4 de kans geven. Tis wel ff zoeken naar de active topic maar dat zal wel wennen zijn.

Crips Petje af

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Anders lees je de topicwarning of de startpost even :z

Verder snap ik niet dat mensen een browserwindow groter dan 1024x768 maken, want geen enkele site ziet er dan nog acceptabel uit. Ik heb op 1920x1200 gewoon alle browsers fixed at die grootte met Firefox' devbar, dan hoef je ook niet zo idioot veel real-estate weg te gooien door te centreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:42
Gecentreerd is het wel te doen. Inderdaad enorm wennen. Verder is de layout best wel ruimte innemend.
Mooi werk crisp ;) Nu iedereen nog wennen.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:11

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

*vinkt "centeren" aan in de voorkeuren*

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

P-ter schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:02:
Ook ik zoek de prefs, maar kan ze niet vinden.

[...]

Ligt het aan mij dat ik geen menu zie bij myreact?

Ook werkt de eerder genoemde feature van het klikken op het pijltje voor de username hier niet.

Ik gebruik Internet Explorer 6 op Windows XP trouwens.
niet meteen op klikken, maar even hoveren, dan komt er een dropdownmenu (althans, bij mij)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

6K schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:14:
[...]

niet meteen op klikken, maar even hoveren, dan komt er een dropdownmenu (althans, bij mij)
Hmm, geprobeerd. werkt niet.
Zijn het dezelfde soort menu's zijn als op de frontpage?
Daar werkt 'hoveren' wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:57
  • Ik vind de forumindex te breed. Er is zoveel ruimte tussen de forumnaam en de details.
  • Ik mis de verschillende tinten per regel. was overzichtelijker
  • Ik vind de stijl mooi
Is de layout nog open voor verbeteringen naar aanleiding van onze gebruikersinput?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 16:24

nIghtorius

Poef!

Na wat mieren met de nieuwe layout blijken godzijdank mijn favo links allemaal op dezelfde plek te hangen.. de links waar ik toch zo'n beetje het meeste op klik iig. namelijk het "GoT" linkje en direct naarna mijn "Nick" linkje om post-lijst op te kunnen vragen en zo te kunnen zien op welk topic iets nieuws gepost is.. pfew ;)

supah feature :P
Image resize uitschakelen? * Ja - Te brede plaatjes worden niet meer automatisch geresized naar de maat van het forum
dus geen vinkje daarvoor.. maar het betekend dat alle te grote plaatjes automagisch (automatisch dus) verkleint worden om zo het lay-out te besparen ;)

----------

Ik denk dat zulke dingen best wel snel gaat wennen...

[ Voor 40% gewijzigd door nIghtorius op 01-12-2004 14:20 ]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:56

-ET-

Phone Home

Servor schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:12:
Op zich een aardige, zij het kille en cleane layout, maar... kan er een link *onderaan* komen voor de AT?
druk eens op alt-a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu aan het rondneuzen, ik ben niet heel negatief maar ook niet heel positief. Ik vind de sigs erg moeilijk te lezen met dat vage grijze kleurtje, en de forumlist vind ik onoverzichtelijk geworden doordat de HG's geen andere kleur meer hebben, een tintje grijs zou hier niet misstaan imo, daardoor hoef ik iig een stuk minder lang te zoeken. Het menuutje onderaan om van forum naar forum te jumpen is _heel_ slecht leesbaar doordat er een grijze achtergrond achterzit met grijze letters, een witte achtergrond zou imo veel duidelijker zijn.

En ondanks dat Pelle het waarschijnlijk niet zo bedoelde viel mij persoonlijk de bek open van de reactie an sich, dat had allemaal wel ietsjes minder gemogen. Minachting voor je users uitspreken is wel het minst slimme wat je kan doen in een community. Dat het geen democratie is moge duidelijk zijn maar zo'n soort reactie is ook weer overtrokken. Feit is nl. wel dat GoT groot is geworden (en niet te vergeten herkenbaar. Ik zal op de HCC niet zo snel herkend worden met deze template als ik er aan het surfen ben als tweaker, als met de andere layout) met de oude template. Die is nl. _heel_ herkenbaar en ondanks de wat minder professionele kleuren toch erg mooi.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ah, prima. Dat werkt. Alleen struin ik meestal de topics door met alleen de muis. Maar dat is misschien mijn afwijking. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

nIghtorius schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:17:
de links waar ik toch zo'n beetje het meeste op klik iig. namelijk het "GoT" linkje en direct naarna mijn "Nick" linkje om post-lijst op te kunnen vragen en zo te kunnen zien op welk topic iets nieuws gepost is.. pfew ;)
[rml][feat] find poster in menuutje[/rml] \o/

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Laatst online: 25-09 08:35

KabalA!

[ No-Life ]

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:37:
[...]

Er is weinig mis met de sfeer in W&G, die was prima op de meeting pas geleden.

Klopt, je wordt er niet serieus genomen als je er uit je nek gaat kletsen, dan wordt je gewoon netjes met argumenten op de plaats gezet.

Ik doelde met mijn opmerking uiteraard op het feit dat de meeste mensen weinig kaas hebben gegeten van dit soort zaken. Maar wel ondertussen beweren wat beter leesbaar is, etcetera. Dat kan ik niet serieus nemen. Sorry :)
Misschien is je laatste alinea wel de reden dat sommige mensen wel iets hebben tegen de (in jouw ogen) goede sfeer in W&G ik zou het zelf niet weten kom er nooit, maar dit spreekt elkaar wel een beetje tegen ;)

Daarnaast denk ik dat iemand waarvan in W&G wordt gezegd dat die er geen verstand van heeft wel een persoon is waar 80% (misschien wel meer) van de mensen die een site bezoeken onder vallen. En als die mensen allemaal niet naar een site gaan omdat hij professioneel verantwoord is maar k*t leest in hun ogen heb je er imo ook niks aan, dan maar iets minder professioneel maar wel gebruiksvriendelijk ;)

* KabalA! heeft ook z'n brightness iets naar beneden gegooit en het lees nu prima
Verder nogmaals \0/ \0/ \0/ voor de nieuwe lay-out :)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:10
Wat ik wel jammer aan de layout vind, is dat het onderscheid tussen de verschillende subfora zo minimaal is weergegeven. Dat had IMHO wel wat duidelijker gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

wat een heerlijke layout echt topwerk crisp ea crewmembers die ervoor hebben gezorgt echt petje af

:9~

ik hoop dat deze template ook ooit eens beschikbaar komt voor het myreact forum

superwerk dat maakt dit forum nog meer plezieriger

Enige minpuntje
vind ik de knoppen van bekijk bericht enz enz niet zo mooi maar das persoonlijke smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Netjes!
Mooie truc voor de code tags ook. (Dat uitklapding om alle code te bekijken). Dat maakt menig topic weer wat overzichtelijker.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Glashelder schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:02:
Nou sorry maar dit ziet er niet uit (die waarschuwing). Doe hem dan minstens een beetje in de stijl van de rest van de template...
*eensch is* Zoiets dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.rataplan.net/files/got/waarschuwingkleur.gif
Maar kan toch best dat die uitgeschakeld kan worden? Toch eigen verantwoordelijkheid enzo...?
Don't get anyone started on that :X Laten we het er maar op houden dat eigen verantwoordelijkheid niet zo betrouwbaar is als een door de crew verstrekt bord met tekst voor je kop ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik vind niet dat het de overzichtelijkheid ten goede is gekomen... teveel zaken hebben nu dezelfde kleur, moet echt veel zoeken voordat ik iets gevonden heb terwijl dat eerst in 1 oogopslag te zien was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken de oude layout niet , maar vind de kleuren een beetje koel.

Ik las dat iemand schreef dat het wat warmer mocht .. mee eens ..

Maar ja , de kleuren zijn denk ik het minst belangrijk .. dus ik hou me mond verder :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 21:06
voor mensen waar de pull down menus niet werken

http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

dan kan dr toch ff bij om te centreren:P k kreeg n scheve nek van dat in n hoekie zitten:D

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Zomaar een idee-tje; maar aangezien er zoveel zeuren over de nieuwe lay-out.. is het niet een idee om een super simpel abonnement in te stellen, dat maar een paar Euro per jaar kost, waarmee alleen de kleuren mee aangepast kunnen worden? Dan wel via CSS, dan wel kiezen uit x aantal templates? :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

OkkE schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:33:
Zomaar een idee-tje; maar aangezien er zoveel zeuren over de nieuwe lay-out.. is het niet een idee om een super simpel abonnement in te stellen, dat maar een paar Euro per jaar kost, waarmee alleen de kleuren mee aangepast kunnen worden? Dan wel via CSS, dan wel kiezen uit x aantal templates? :)
Of je installeert een extensie voor Firefox/IE/andere browser waardoor je zelf de CSS kunt bewerken. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
pasta schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:34:
[...]

Of je installeert een extensie voor Firefox/IE/andere browser waardoor je zelf de CSS kunt bewerken. ;)
Het is mij nooit gelukt om met de EditCSS extensie van FF te saven maar ik lees dat het toch kan :)

[ Voor 6% gewijzigd door We Are Borg op 01-12-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

OkkE schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:33:
Een beetje tweaker past de kleuren zelf aan zonder abbo :P

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie layout (Y)

maar toch 2 opmerkingen
1. in het forum index mogen de namen van het forum in bold,ander kleurtje o.i.d.
Om wat meer scheiding te krijgen tussen de naam en omschrijving, bij mij ziet het er zo uit [quote]
Videoplanken & Beeldkanonnen
Gekloot met je razendsnelle i740-kaart of ligt je monitor dwars? Hier weten ze het antwoord.[/quote]
exact hetzelfde lettertype/dikte en kleur, is iets onduidelijk
(je kan de omschrijving uitzetten, i know, maar dat heb ik dus niet gedaan...)

was vergeten dat ik met me lettertypes in FF had zitten prutsen
in IE = alles mooi 8)7

de T.net frontpage heeft beige en grijze (maar voor de rest hetzelfde ) layout selecteerbaar, mag/kan dat ook op GoT? anders ziet het bij mij er nog steeds niet hetzelfde uit O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 11:55

Brons

Fail!

Mijn complimenten! Een mooie layout.

Alleen het past niet echt bij mijn gevoel van GoT, en het lijkt wat te veel op dat andere forum om de hoek. Dus ik ben weer terug naar de oude layout (ik snap trouwens niet wat er onprofessioneel is aan paars). Ik ga denk ik dan ook maar een abbo nemen als de oude layout alleen nog maar voor abbo's te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:39:
de T.net frontpage heeft beige en grijze (maar voor de rest hetzelfde ) layout selecteerbaar, mag/kan dat ook op GoT? anders ziet het bij mij er nog steeds niet hetzelfde uit O-)
[rml][ tpl tweakers] kleursettings matchen niet met FP[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

pasta schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:34:
[...]

Die heb ik. :) Al vind ik de nieuwe lay-out juist wel mooi eigenlijk.
We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:35:
[...]

Het is mij nooit gelukt om met de EditCSS extensie van FF te saven maar ik lees dat het toch kan :)
Mij ook niet.. Misschien nog maar eens goed naar kijken.. hehe.
justmental schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:35:
[...]

Een beetje tweaker past de kleuren zelf aan zonder abbo :P
Niet dat ik ze wil aanpassen, maar dat had ik dan inderdaad wel gedaan. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:59

momania

iPhone 30! Bam!

Kan het zijn dat de mensen waarbij de mouse-over niet werkt op de menu's toevallig Norton spullen hebben geinstalleerd :?
En dat die net dat stukje javascript disabled of helemaal niet laadt? :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:19:
Ik ben nu aan het rondneuzen, ik ben niet heel negatief maar ook niet heel positief. Ik vind de sigs erg moeilijk te lezen met dat vage grijze kleurtje, en de forumlist vind ik onoverzichtelijk geworden doordat de HG's geen andere kleur meer hebben, een tintje grijs zou hier niet misstaan imo, daardoor hoef ik iig een stuk minder lang te zoeken. Het menuutje onderaan om van forum naar forum te jumpen is _heel_ slecht leesbaar doordat er een grijze achtergrond achterzit met grijze letters, een witte achtergrond zou imo veel duidelijker zijn.
Dan zie jij de quote's zeker ook niet in een grijs kleurtje?
Na een beetje prutsen met mijn contrastinstelling (thx crisp) ging er een wereld van nuance-grijzen voor me open. In eerste instantie had ik totaal geen kleurverschil en vond ik de overzichtelijkheid ook ietsjes mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

We Are Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:35:
[...]

EditCSS heeft geen save optie, tenminste, het past het niet toe elke keer als je een website opent.
Maar je kan wel deze extensie downloaden voor Firefox:
http://extensionroom.mozdev.org/more-info/uriid

en dan de userContent.css aanpassen.
De css van Crisp is mooi gestructureerd en je kan zonder probleem de instelling vinden die je nodig hebt. Dat ga ik ook doen zodra ik thuis ben =)

Daag lelijk wit >:)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 22:50
* JeroenTheStig heeft toch maar een abbo extra besteld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b..RAM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:34
is er al een nieuwe poll layout? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Ik ga de nieuwe layout zeker een paar weken proberen. Laat ik voorop stellen dat het er allemaal snaarstrak en goed uit ziet (a job well done, certainly!), maar wennen is het wel. ;)
In sommige opmerkingen over 'veel wit' op o.a. de FP kan ik inkomen. Met afwisselend wit/lichtgrijs wordt het mogelijk ietsje overzichtelijker. Ik denk dat die kleur grijs echt maar minimaal hoeft te zijn.
Sigs mogen wat mij betreft gewoon zwart btw, maar niet echt last van op dit moment.

Voor de abo-leden waren trouwens de banners weer automatisch aangezet zag ik (of althans bij mij wel), dus meteen maar weer afgevinkt :P

Verder natuurlijk gecentreerd, de rare toolbar weggehaald en nog wat andere dingen anders ingesteld.

[ Voor 29% gewijzigd door Booster op 01-12-2004 14:53 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso vindt ik gecentreerd stukken beter dan links uitgelijnd. Dat is natuurlijk wel in te stellen in je voorkeuren, maar vanaf mijn stage adres was ik tot nu toe meestal niet ingelogd. Maar links uitgelijnd is met een beetje resolutie echt lelijk. Heel veel wit links, heel veel grijs rechts en niets lijkt meer in verhouding. Als je dan centreerd valt het opeens toch weer heel hard mee.

Dat jullie nu het standaard tweakers topmenuutje hanteren is een enorme verbetering. Het was natuurlijk altijd al merkwaardig dat het forum zich zo weinig aantrok van de frontpage wat layout betreft.
De informatie onder het menu is ook mooi. Het tweakericcoon henk is veel mooier weggewerkt, de banner zit beter en die quicksearch is ook stoer.
Het enige wat me tegenvalt is de weergave van de replies. Erg veel wit en te weinig kleur. Er komt nogal een bak licht vanaf en ik vind persoonlijk niet dat dat prettig leest. Zeker niet in combinatie met het lettertype waarvoor gekozen is. Persoonlijk had ik liever lichte tekst op een donkere achtergrond en een wat meer schreefloze letter. Ik dacht dat dat sowieso de aanbeveling was voor teksten op het internet, daar je in vergelijking met uitgeprinte tekst, betrekkelijk weinig dots per letter hebt. Dots die nu een kleine en sierlijke letter moeten weergeven en overstemt worden door een bak licht.
Als ik zo door een pagina met replies heen scroll mis ik kleur. Als je kiestvoor een witte achtergrond, weet ik niet of je dat moet afwisselen met grijze tussenbalken. Ook is er links van de post erg veel wit zodra de post een beetje lengte krijgt. De icons mogen wat mij betreft wel iets groter. Misschien lijken ze, net als het lettertype kleiner dan ze daadwerkelijk zijn in de witte achtergrond.
De grijze achtergrond vind ik persoonlijk ook wat licht. Zeker als achtergrond voor een al erg lichte voorgrond. Ik zou hem persoonlijk wat donkerder gemaakt hebben.

Mijn grote punt van kritiek blijft echter de linkse uitlijning. Ik vind dat de site niet ten goede doen. Gecentreerd is gewoon mooier en ook al kun je dit wijzigen in je instellingen, de eerste indruk is de belangrijkste. Daarnaast wil ik soms liever uitgelogd blijven (anders ga ik weer posten enzo :P )

edit:
Het lijkt erop dat de letters van de signature te klein zijn voor het lettertype, en wat mij betreft mogen ze ook in het zwart (gaaf, die toolbar bovenin had ik nog niet gezien, jammer dat hij weer naar boven schiet als ik bijvoorbeeld italic aanklik. Moet ik weer naar beneden scrollen in mijn post.

spoiler:
even kijken hoe zwart de spoilertag is :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-09 14:42
Ik vind het ENORM veel op FOK! gaan lijken...

Vond de vorige layour 10x beter, maar het is natuurlijk gewoon wennen ;)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesenbaby
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-12-2024

Riesenbaby

dom geboren, niets bijgeleerd

Ik vindt de nieuwe opmaak zeer geslaagd!!

_/-\o_ Hulde aan de mensen die hem gemaakt hebben _/-\o_

Ik vindt het alleen wel erg jammer dat Henk je zo doods aankijkt. Het logo van Got wordt zo een beetje verwaarloost.

Bierke, Bierke ik zal ow zoepe. Al mot ik op hande en vuut noar huus hen kroepen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganja-Cape
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 09:41
Ik heb een klein dingetje waar ik een beetje last van heb, ik weet niet of het al eerder is gezegt. Ik heb in m'n instellingen dat navigatie ding op pulldown staan, nu zie ik wel pulldowns in active topics etc. maar in de topics zelf krijg je weer zo'n mini rij met nummertjes. :(

Voor de rest complimenten!! even wennen maar het ziet er goed uit dus dat gaat wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Twisted schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:47:
[...]

EditCSS heeft geen save optie, tenminste, het past het niet toe elke keer als je een website opent.
Maar je kan wel deze extensie downloaden voor Firefox:
http://extensionroom.mozdev.org/more-info/uriid

en dan de userContent.css aanpassen.
De css van Crisp is mooi gestructureerd en je kan zonder probleem de instelling vinden die je nodig hebt. Dat ga ik ook doen zodra ik thuis ben =)

Daag lelijk wit >:)
Werkt niet met FF1.0

[ Voor 3% gewijzigd door We Are Borg op 01-12-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel te kaal en kleurloos
gelukkig kan ik de oude gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Ik vind de lay-out wel een pluimpje waard. Ik moet (net als 99% van de mensen hier) wel ff wennen, maar al dat gerneuzel over 'een abo' nemen om zodoende de oude lay-out te blijven gebruiken vind ik niet terecht. Site-changes zijn de normaalste zaken van de wereld en vele sites zullen niet eens de mógelijkheid bieden om de oude lay-out te gebruiken. Het nieuwe template heeft sowieso wel wat leuke extra's die ik denk ik wel vaak zal gaan gebruiken, dus een abo om die reden zou voor mij geen zin hebben.

Ik heb nog wel wat opmerkingen over de lay-out.
  • Waarom is er geen 'afwisselkleur' meegenomen in topiclists en messagelists? Een affwisselkleur zou voor mij fijner zijn dan de wat 'bredere' ruimte tússen de messages;
  • Waarom kan er inderdaad niet gekozen worden tussen de beige en de grijze achtergrond als men dit toch zo op prijs stelt (currently excluding myself)
  • Ik vind het soms niet zo handig dat er zoveel wordt gewerkt met menutjes... Deze dingen worden nl. váák geblocked omdat veel bedrijven het uitvoeren van javascript blokkeren.
Verder vind ik de lay-out in alle opzichten PRIMA!!! Petje af voor álle makers (ik ga ze nie bij naam noemen, dan kan ik tenminste niemand vergeten :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-12-2024

blizt

Wannabe-geek

Wennen, maar wel cool :D
Ook leuk dat ie nou 'n beetje valideert enzo ;p (of in ieder geval minder errors dan eerst heeft)
* blizt zet centreren aan & is blij :)

United we stand, and divided we fall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me startpost is alweer beetje verneukt :(

[rml][ XP] Unattended Install CD Deel 3 (was: OEM CD)[/rml]

moet ik dit op 1 of andere manier fixen of afwachten tot jullie iets fixen?

verder: mooie layout alhoewel ik dat paarse wel zal missen. (over paar dagen weet ik niet eens meer dat GoT ooit paars was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokasensai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-03 16:19
Het is ff wenen maar ziet er wel heel strak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Je kunt ook iets als proxomitron gebruiken, dat is browser onafhankelijk.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:00:
me startpost is alweer beetje verneukt :(

Ik denk dat jij wat moet fixen ;) Je images zijn te groot en dus worden ze geresized. Plaatjes kleiner maken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Laatst online: 28-05 10:31
Bij mij anders wel.

Alleen jammer dat de nieuwe styles pas zichtbaar worden als de hele pagina is ingeladen.

[ Voor 26% gewijzigd door TlighT op 01-12-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

Nou ik ben inmiddels al gewend aan de nieuwe layout. al is het soms nog wat zoeken naar knoppie's maar dat went allemaal vanzelf. Dat wit was in het begin ff schirkken. maar ben ik nu ook al aan gewend. Ik vind de layout nu meer op andere fora lijken en komt rusiger over.
Ik vind het heel mooi gedaan.

[ Voor 2% gewijzigd door Adrian- op 01-12-2004 15:06 . Reden: typo ]

Adrian- werkt en leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:00:

Maximale breedte voor topics is nu 575px, alles wat groter is wordt geresized door een javascriptje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
opbouwende kritiek: Ik vind hem te licht en daardoor een stuk minder overzichtelijk. Ook istie er erg kil van geworden. Ik vond het oude paarse een stuk warmer en rustiger voor mijn ogen....

<verdrietige modus> erg jammer dat de oude layout alleen beschikbaar blijft als je er voor betaald. Het is voor GoT totaal geen moeite (lijkt mij?) om de oude layout beschikbaar te houden. Het ruikt een beetje naar geldklopperij dit, en dat had ik hier niet verwacht :'( </verdrietige modus>

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:05:
Maximale breedte voor topics is nu 575px, alles wat groter is wordt geresized door een javascriptje.
ok en die stippellijntjes? verdwijnen die als ik de goede maat afbeeldingen gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:06:
[...]

ok en die stippellijntjes? verdwijnen die als ik de goede maat afbeeldingen gebruik?
ja

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Jup, die geven aan dat je plaatje te groot is namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 21:37

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb maar weer de GoT template aangezet. Ik vind die nieuwe niet echt wat. Straks moet ik nog een abbo nemen alleen voor de template :P

Stelletje commerciële $#@$#$!!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Lelijk. Sorry, maar de nieuwe lay-out vind ik echt drie keer niks.
Waarom moet GOT nu zo nodig in de kleuren van de FP en niet andersom? GOT is nu echt zo'n dertien in een dozijn forum geworden (de lay-out dan). Vooral het overzicht van alle fora is heel erg onoverzichtelijk, veel te dicht op elkaar alles.
Verder word er afbreuk gedaan aan de goede gevoelens die ik had bij GOT. Nu blijkt het evengoed allemaal om het geld te doen te zijn. :( Waarom zouden anders alleen de abbo's nog gebruik mogen maken van de oude lay-out en de rest niet?

Nee, * UltraR-pc is heel erg tegen de nieuwe lay-out en stemt voor terugdraaien van de vernieuwing :(

[ Voor 4% gewijzigd door UltraR-pc op 01-12-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, ik moet de pagina behoorlijk uitzomen om een beetje overzicht te krijgen op een resolutie van 1234 * 768 :( .

Ik heb helemaal medelijden met de mensen die het met 800*600 op een openbaren computer moete doen. Of wel, het is dan helemaal niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Ik vind hem top, en hij is vooral veel sneller bij mij in ieder geval dan de oude versie. Automatisch resizen van images lijkt me ook een bijzonder zinvolle aanvulling.

Ben het wel eens dat ie beetje kil is, maar het gaat om de inhoud en de looks zijn een tweede, en voor mijn gevoel zitten de looks op dit moment niet in de weg.

En ik snap vooral niet waarom iedereen zo moeilijk doet over de layout-Zet je hem in je voorkeuren toch weer gewoon op got?? Dat is toch niet abo afhankelijk?

[ Voor 20% gewijzigd door Dexter op 01-12-2004 15:12 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Sluuut schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:54:
Ik vind het ENORM veel op FOK! gaan lijken...
Dit is al vaker gezegd, en snap ik dus echt niets van 8)7

Ik zie meer overeenkomsten tussen een walvis en een blauwspar dan tussen FOK-forum en GoT hoor 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:42

The_Scarabial

MTB for life!

woooooooooow, wat een verandering, inderdaad wel een beetje onrustig aan de ogen, maar zal wel gewenning van het oude zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 21:37

Erazzzer

Fear me, I'm German!

curry684 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:11:
[...]

Ik zie meer overeenkomsten tussen een walvis en een blauwspar dan tussen FOK-forum en GoT hoor 7(8)7
Bekijk die 2 site's eens goed, ze gaan echt op mekaar lijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

er zeggen zoveel mensen dat GoT nu ineens op 13 in een dozijn forum lijkt? Zoals welke dan?? ik vind het maar een beetje een blaatargument eerlijk gezegd. Daarnaast, mócht het al zo zijn, dan nog boeit het niet. Waarom moet het zo speciaal zijn?

Het forum, inn welke template dan ook, is al jaren in mijn ogen stukken beter dan andere veelgebruikte fora. Dat is al zo sinds topix en met react is het nog maar eens verbeterd. Ik wil weleens wat voorbeelden zien waar het dan nu zoveel lijkt (behalve Fok :z)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Woei! Na al het wachten, vind ik het toch wel erg mooi geworden :) Het past in ieder geval een stuk beter bij de FP (al heb ik die maar weer op beige ingesteld, zodat het tenminste dezelfde kleurstelling is :P).

En mijn topicstart heeft het ook nog overleefd! Jeej! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij pakte blijkbaar eerst e laout niet helemaal goed. Nu is het best wel goed te doen op 1024*768. Al krijg ik wel gauw wat last van me ogen met al dat wit met die brakke crt op school. Gelukig heb ik thuis een 19inche tft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het eigenlijk wel meevallen, vooral als je de layout centreert, dan zijn het alleen andere kleuren en balken ipv. de oude layout

het is even wennen, maar ik vind het zo ook goed uit zien :Y)

edit: ook dat balkje boven je bericht (als je het aan't schrijven bent), best wel handig met al die dingen daar, hoef je niet steeds die codes in te typen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 22:45

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Oe, dit is ff schrikken... :)

* Sjaak_Afhaak heeft em snel teruggezet op paars :)

Ik ga denk ik over een maandje toch maar een abbootje nemen. Ik hang hier alweer langer dan 4 jaar rond. Als blijk van waardering voor dit fantastisch forum en de mensen die het moeten runnen, is een abbonnement voor mij het wel waard _/-\o_

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Heel erg nice :) Ik houd deze iig.

Wil wel ffies wat testen :p

code:
1
2
3
test
test
test

[ Voor 91% gewijzigd door wdekreij op 01-12-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 17:18

TheBorg

Resistance is futile.

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:10:
Bah, ik moet de pagina behoorlijk uitzomen om een beetje overzicht te krijgen op een resolutie van 1234 * 768 :( .

Ik heb helemaal medelijden met de mensen die het met 800*600 op een openbaren computer moete doen. Of wel, het is dan helemaal niet te doen.
Vind ik ook. Er past zo weinig op het scherm nu. Veel scrollen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

UltraR-pc schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:10:
Verder word er afbreuk gedaan aan de goede gevoelens die ik had bij GOT. Nu blijkt het evengoed allemaal om het geld te doen te zijn. :(
Echt sorry hoor, maar met dit soort compleet idiote opmerkingen maak je wel weer duidelijk waar je intelligentie ergens hangt :/

De normale azijnpisserij in dit topic kan ik best hebben, maar vele maanden hard dagen en nachten werken om een fantastisch nieuw uiterlijk voor het forum te bouwen afdoen als geldklopperij krijg ik toch echt zwaar de schijt van. Bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er allemaal iets serieuzer en zakelijker uit, en aangezien dit geen onzin/gelul-forum is lijkt het me wel een verbetering. Maar wel ff wennen hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke overeenkomsten zie je dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het grijs wit is wel erg onoverzichtelijk.
Ik zit echt met mijn ogen te knijpen om alles goed te onderscheiden B) .
Vooral de forum index is erg lastig.

Extra kleurtjes dus :) voor de rest prima werk _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de e.o.a. reden leiden de usericons en plaatjes links HEEL ERG aan de aandacht af..Dat was vroeger een stuk prettiger voor het oog (rustiger..)..Nu (vraag niet hoezo/waarom) heb ik dat ik veel vaker tijdens het lezen in de linkerhoek "gestoord" wordt door die usericons/kleurtjes etc..Waarschijnlijk vanwege het witte dat het veel sneller aandacht trekt/opvalt. (en ja ik heb 'm al gecentreerd). Iemand hier ook al last van?? Erg vervelend...De rust is er niet meer zoals met de oude kleuren.

Niets dan lof voor de nieuwe betere look !! Maar toch jammer dat de leesbaarheid/rust er op door achteruit is gegaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Mja ik begin er wel een beetje aan te wennen. Waarom is die zwart/rode balk bovenin niet evengroot als die op tweakers.net? Zou toch mooier zijn. Ook mogen er duidelijkere kleur verschillen komen. Als elke post een anderen kleur heeft word het veel overzichtelijker. Net zoals het bij de oude layout. Het is allemaal beetje onduidelijk. De iconen zoals "view" en "quote" mogen ook wel wat kleiner.

[ Voor 27% gewijzigd door E-jey op 01-12-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Snel terug naar het oude... veeeeels te wit, voor mijn tere oogjes B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 26-09 15:31
Wouw, wat verfrissend :D Prachtig

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:16:
[...]

welke overeenkomsten zie je dan >:)
Er staat tekst op, met een poster, een usericon, en een datum 8)7

of had je het over de blauwspar en de walvis: die zijn allebei enigszins blauw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 19:33
curry684 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:15:
De normale azijnpisserij in dit topic kan ik best hebben, maar vele maanden hard dagen en nachten werken om een fantastisch nieuw uiterlijk voor het forum te bouwen afdoen als geldklopperij krijg ik toch echt zwaar de schijt van. Bah :(
Ik snap dat er veel inspanning in zit, maar waarom bieden jullie dan niet beide templates aan?

En het verhaal van de geldklopperij hebben jullie zelf in de wereld gezet door te stellen dat als je graag de oude template zou willen gebruiken, dat je er voor moet betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
[...]

weggeedit

[ Voor 19% gewijzigd door UltraR-pc op 01-12-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Ben blij dat de oude template is gebleven :)
Naar mijn mening gaat de tweakers template net iets ver... en is zeer onoverzichtelijk. Ook vind ik dat de oude template nou eenmaal bij GoT hoort. Kleurgebruik en indeling was gewoon perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:03

Aapje

Opel-beun
Het oude design heeft toch een gevoel bij mij van dit is GoT, maar dat word gewoon wennen met dit design (Ookal vind ik um erg lijken op die van Fok! :))
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals ook in de startpost vermeld staat: check éérst je voorkeuren voordat je hier technische klachten gaat neerzetten over de layout! Je kunt er bijv de centreer-optie kiezen

De oude layout is daar als keuze-template nog tot 31 januari beschikbaar voor gewone gebruikers

Onbeargumenteerde kritiek en one-liners als 'wat een k*t-layout' worden hier niet op prijs gesteld!

Bugs mogen gemeld worden in React Bugs en Featurerequests.