Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.385 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

Gisteren was m'n realm al 1 uur offline, en nu dan 4 uur. 4 uur zeg... pas om 19:00 kan ik weer verder; bijna lvl 18. :) Beetje matig van blizzard hoor, waarom doen ze dat niet wanneer iedereen slaapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Anoniem: 114186 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:37:
Als je switched van profession raak je al je punten kwijt en moet je weer bij 0 beginnen als je het daarna toch weer neemt. Dus kies verstandig ;).
Jammer, had liever gezien dat je standaard een 25 punten penalty kreeg ofzo en dat hoe langer je een skill niet getrained hebt hoe verder deze afneemt als je hem weer neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 129789 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:27:
Gisteren was m'n realm al 1 uur offline, en nu dan 4 uur. 4 uur zeg... pas om 19:00 kan ik weer verder; bijna lvl 18. :) Beetje matig van blizzard hoor, waarom doen ze dat niet wanneer iedereen slaapt...
Hoop dat je in EU speelt, want in de US slaapt nu dus inderdaad iedereen ;) (of zijn ze net aan het werk gegaan :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 07-12-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
Over de accountlogger:
je kan toch ook gewoon wow opstarten, inloggen, je ziet een queue en je laat je pc aan staan totdat je account ingelogd is.
De accountlogger lijkt me daarom vrij zinloos.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Ah sorry, ik kreeg vorige week een mail over de beta en toen ben ik begonnen, ging er vanuit dat die toen begon. Ik hou me niet zo bezig op welke dag en in welke maand welke beta start, anyway. Mogen de mensen van de closed EU beta automatisch meedoen aan de open EU beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 15:24
Over dat US-key invullen voor een EU beta key.
Heeft iemand daar al antwoord op gehad? Al een week geleden ingevult en nog niks gehoord.

En waar staat dat US keys/accounts "omgezet" worden??? Kan ik nl niks van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64851

Yes! Net een mailtje gekregen van blizzard!
Hello,

Welcome to the European Customer Support for World of Warcraft !

We have successfully received your information; we will provide you with the required information to access the European Final Beta as soon as it launches.

You will also be able to play on the European launch of World of Warcraft with your current information.

Thank you for joining the World of Warcraft community!

Customer Support Team
Blizzard Europe
Ik had dat webform ingevuld met mijn stress test key. Na een week kreeg ik dus deze mail.

Of het werkt valt nog te bezien en anders maar hopen dat final beta open is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Ik heb dat mailtje ook gehad! :) Nu maar hopen dat het werkt _/-\o_

Gameorder.nl kon, na 1 week, de US-versie toch niet leveren, problemen met de leverancier :X 8)7 })

Nu maar hopen dat ik toch in die beta kom.....

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 15:34
RonvO schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:47:
Over dat US-key invullen voor een EU beta key.
Heeft iemand daar al antwoord op gehad? Al een week geleden ingevult en nog niks gehoord.

En waar staat dat US keys/accounts "omgezet" worden??? Kan ik nl niks van vinden.
Paar posts terug staat een mailtje die ik had gehad. Als ik binnen volgende week nog niks van ze gehoord had moest ik maar ff contact met ze opnemen. Dus denk dat ze binnen een week alle omzettingen hebben gehad.

Het staat ook nergens vermeld dat je us naar een eu word omgezet. Je word naar een webform gestuur op het moment dat je met een non-us postcode je us-account probeert aan te maken. Er word dan verteld dat je niet uit de us komt en dat je de mogelijkheid krijgt om je key om te laten zetten dmv een webform.

[ Voor 3% gewijzigd door nemo55 op 07-12-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Heb een fake keys, m'n stress/open beta key en m'n US key geprobeerd.
Allemaal met een ander email adres. maar helemaal niks gehoord tot nu toe.
Vaag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
WOOOOOOHOOOOOOOOO,

Mailtje binnen in 3 talen dat ik met mijn gegevens in de beta en de retail kom.

k'zal ff checken welke key ze vanuit gaan, want ik heb 2 ongeldige en 1 geldige opgegeven

[ Voor 66% gewijzigd door nemo55 op 07-12-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Heb dat mailtje ook net gehad, met de key die ik had van fileplanet voor de us open beta. Nu maar hopen dat het werkt :*) .

Wat ik wel vaag vindt:
You will also be able to play on the European launch of World of Warcraft with your current information.
Dat wil dus zeggen dat je met deze key retail kunt spelen? Dus dat wil zeggen dat je vanaf dan gewoon moet gaan betalen dmv een cc nummer in te voeren, of ze denken dat je een us versie hebt geimporteerd, maar dat zou wel te dom voor woorden zijn 8)7 .

[ Voor 63% gewijzigd door DeepSeven op 07-12-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Nou dat is ook f#cking toevallig!!!!!!!
As we speak krijg ik 3 mailtjes binnen.
Zou ik nou ook 3 keys krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Wanneer zou die Ob beginnen? Als iedereen nu opeens dat mailtje krijgt.....
Ik heb er ook 1 ingevuld en dan aangevinkt dat ik een cd'tje wil :*)

Iemand 'n idee wanneer het gaat beginnen? Morgen? Spannend.....

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Dan kan je er vast wel een paar uitdelen... Ik zat niet in de stresstest maar in de OB en daar werkt die key dus weer net NIET van... Is weer lekker matig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rody schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:37:
Over de accountlogger:
je kan toch ook gewoon wow opstarten, inloggen, je ziet een queue en je laat je pc aan staan totdat je account ingelogd is.
De accountlogger lijkt me daarom vrij zinloos.....
Ja dat kan.. maar als je werkt dan zou je dat sochtends al moeten doen en je char de hele dag zinloos ingelogd laten staan en anderen laten wachten om te spelen is op zn minst asociaal te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:01
hmm balen, had ik net zin in een uurtje WoW voordat ik moet werken, zijn ineens alle servers down. Het goede nieuws is dat ik waarschijnlijk wel iemand kan verblijden met een plaatsje in de final beta :), heb de meel ook gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

Ik zit al in US retail, maar ik heb ook een mail gehad, mijn Warcraft 3 key is geaccepteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Een warcraft 3 key? LOL, daar gaat me hoop :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-05 13:21

Blamm

Niet meer Smart

Ik durf het bijna niet te vragen.. ok toch wel :P
Maar als er iemand nog een FB plaatsje over blijkt te hebben, zou ik hem mogen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:20:
Ik zit al in US retail, maar ik heb ook een mail gehad, mijn Warcraft 3 key is geaccepteerd!
Nou ik heb nog niks gehoord van mijn Warcraft 3 key die ik er ook in heb gevoerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

ik meld mij ook aan voor een final beta key voor iemand die heel liev is ... Deurmat at deurmat.net aub :)

was bijna over mijn ontwenningsverschijnselen heen nu maar Moet spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Anoniem: 114186 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:37:
@morgauth: Het is niet 15 euro maar 20 euro (Hij kost bij DB 39 euro). En dat is dus bijna 2 maanden extra spelen... dat vind ik toch wel veel.
Ok, afhankelijk van waar je hem in Nederland zou kopen scheelt het zo'n 15 tot 25 euro (de duurdere winkels en de ontzettend goedkope winkels meegenomen dus)... ;)

Hoe dan ook vind ik het de moeite wel waard, ik heb het spel nu in ieder geval in huis. En och, 2 maanden speelgeld kan ik nu ook nog wel ophoesten hoor... :+

Gefeliciteerd iedereen die een bevestiging van Blizzard heeft gekregen na het invullen van het omzet-formulier, ik heb die bevestiging ook net binnen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh ik heb hem nu net ook binnengehad voor mijn WC3 (FT) key, vreemd... ik had niet eens een bevestiging gehad toen ik het form had ingevuld (die een hoop anderen wel hadden gehad).

Nou maar hopen dat het werkt.. heb ik eindelijk ook eens geluk :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 20:39
Anoniem: 81112 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:37:
[...]

Gefeliciteerd iedereen die een bevestiging van Blizzard heeft gekregen na het invullen van het omzet-formulier, ik heb die bevestiging ook net binnen.... :P
dat mailtje heb ik al 2 weken liggen hier bijna... maar je hebt nog geen key gekregen en ik denk dat we die ook helemaal niet gaan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
THE_CR0SS schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:45:
[...]

dat mailtje heb ik al 2 weken liggen hier bijna... maar je hebt nog geen key gekregen en ik denk dat we die ook helemaal niet gaan krijgen
Je vergeet dat sommige van ons wel een legale key hebben ingevuld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
@THE_CROSS:
Inderdaad, sommigen kregen meteen zo'n maltje, de rest nu pas. Ik vraag me ook echt af of ze ons iets gaan sturen, misschien wel allemaal een BLZZRD-EURO-OPEN-BETA-FINAL key,zoiets.

-edit1-
Wat is dit forum langzaam nu zeg, anderen ook last van?

-edit2-
Kan iemand met een key posten op de EU-forums, iets over dat we dat mailtje nu massaal krijgen en dat we willen weten wanneer de FB begint?

[ Voor 38% gewijzigd door fritsjof op 07-12-2004 16:55 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik heb hem ook ingevuld.. maar ja.. was ongeveer 1 week geleden.. dus niks spectaculairs helaas.. Dacht dat er een vervolg mail was uitgegaan..

Mijne was alleen iets anders:

Van: WoWbillingsupportEU <WoWbillingsupportEU@blizzard.com>
Verzonden: vrijdag 26 november 2004 17:31:21
Aan: ###########
Onderwerp: Re: European Client

Hello,

We have successfully received your information; we will provide you with the required information to access the European Final Beta as soon as it launches.

Customer Support Team
Blizzard Europe

Edit: laat maar niks anders aan ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Skeiron462 op 07-12-2004 17:03 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
fritsjof schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:53:
-edit1-
Wat is dit forum langzaam nu zeg, anderen ook last van?

-edit2-
Kan iemand met een key posten op de EU-forums, iets over dat we dat mailtje nu massaal krijgen en dat we willen weten wanneer de FB begint?
1. heb er ook last van je. Soms laad hij ook maar de helft van de pagina.
2. idd vaag dat nog niemand dat daar gepost heeft. Je zou een hele threadspam verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou het daar juist niet posten... misschien heeft Blizzard het niet helemaal op een rijtje... en werkt het misschien. Door er een thread over te posten gaan ze het vast uitzoeken en dan werkt het zeker niet meer.
Dus aub niet posten en maar hopen vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 08-05 11:18
Ik heb ook mailtje van Blizzard gekregen vandaag, en ik had mijn WC3 key gebruikt. :P
Ik denk dat ze vandaag gewoon ff mail send script hebben aangezet ofzo, maar dat ze zich nog niet realiseren dat allerlei mensen zonder geldige key toch door dat form heen kunnen komen. Denk dus eerlijk gezegd niet dat ik nog een mailtje krijg met een Final Beta key, maar het zou wel cool zijn :)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130664

He jongens ik had een vraagje

ik had een bestelling bij gameorder.be lopen maar omdat die knudde belgen het niet voor elkaar krijgen daar heb ik hem gecancelled zie vorige posten van anderen.

maar nu heb ik op gamestop.com hem besteld

alleen wie heeft daar nog meer bij besteld??

zoja hoelang duurt het?
waren ze op voorraad wow? want ze staan nu op back-order namelijk ben benieuwd hoelang dat duurt.

meld je aan op me msn of reply (mathijscornelissen@hotmail.com)

groeten mathijs cornelissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
@Deepseven:
Precies! (Op allebei :) ).

@Soulflame:
Je hebt gelijk, denk ik, maar vroeg of laat wordt het gepost natuurlijk...
Naja, dan is 't in ieder geval niet door één van ons. Er staat nu nog nada....

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 09-05 14:05
Ik kan het hier even niet allemaal meer volgen. Sommige mensen hebben het over 'omzetten van US naar EU'. Kun je dan niet meer op de US servers komen, dus alleen op de EU (beta) servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Jaded schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:23:
Ik kan het hier even niet allemaal meer volgen. Sommige mensen hebben het over 'omzetten van US naar EU'. Kun je dan niet meer op de US servers komen, dus alleen op de EU (beta) servers?
Het is niet omzetten maar overzetten.. dit komt te voorschijn als je in amerika registreerd en een Europees CC adres invuld of iets dergelijks wat Europees gerelateerd is.. In het eerste scherm staat wat info dat het niet de bedoeling is dat Europeanen op Amerikaanse servers komen etc etc etc en dan word je naar het webformulier verwezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:06
Nou, ik heb het mailtje ook ontvangen.. Mijn TFT key is geaccepteerd ;). Kan me niet voorstellen dat dit gaat werken, maar we zullen zien, hehe..

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
ik wil jullie niet teleurstellen hoor, maar ik heb ook een mailtje gekregen. Ik heb alleen een willekeurige code ingeragged met ook alleen maar cijfers.

Dus of het gaat werken betwijfel ik ten zeerste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Over welk webformuliertje hebben jullie het precies op die WoW site als ik vragen mag? (en ja ik lees al een hele tijd mee maar ik zie ineens webform staan maar het is me een raadsel welke jullie bedoelen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb dat mailtje ook nu pas gekregen, boeiend of ik mee mag doen, ik doe allang mee :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

nimmolon schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:51:
ik wil jullie niet teleurstellen hoor, maar ik heb ook een mailtje gekregen. Ik heb alleen een willekeurige code ingeragged met ook alleen maar cijfers.

Dus of het gaat werken betwijfel ik ten zeerste ;)
Mijn key:

CD key :555558-8888-854548-7854-454555 :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-04 13:10
Heeft er iemand misschien een extra key over... ? O-)

(plz mail dan naar bosk_snake_eyes@hotmail.com)

Ik kan echt niet wachten tot 14 jan...........

[ Voor 21% gewijzigd door Snake_eYes op 07-12-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Ik had het formulier ingevuld met m'n:

- strestest-key: geen mail
- open beta-key: geen mail
- us normaal: wel mail

Lijkt dus of ze het wel gecontroleerd hebben?!
Of het formulier overschrijft je eigen gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
-ViRaX- schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 18:01:
Over welk webformuliertje hebben jullie het precies op die WoW site als ik vragen mag? (en ja ik lees al een hele tijd mee maar ik zie ineens webform staan maar het is me een raadsel welke jullie bedoelen) :)
CTRL-F : webform, 5de hit ofzo:

https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx

Is een form dat door Blizzard on-line is gezet voor mensen die een US key hebben en naar EU willen overstappen. Echter het form is ook in te vullen door mensen die geen geldige US key hebben; oftewel iedereen hier vult maar wat in en hoopt dan een key voor EU beta te krijgen, iets wat waarschijnlijk niet gaat lukken, maar je weet maar nooit...

Het heeft dus ook geen zin om in dit topic om keys te gaan bedelen bij mensen die zo'n mailtje gekregen hebben!

Misschien dat iemand ook maar even een siteje of tabelletje moet opzetten voor key requests, want dat gevraag vervuilt dit topic ook alleen maar.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Thnx :) aangezien je willekeurige keys kan invullen heb ik mijn WC3 key ook maar gebruikt :), stel dat het wel werkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Anoniem: 130664 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:15:
He jongens ik had een vraagje

ik had een bestelling bij gameorder.be lopen maar omdat die knudde belgen het niet voor elkaar krijgen daar heb ik hem gecancelled zie vorige posten van anderen.

maar nu heb ik op gamestop.com hem besteld

alleen wie heeft daar nog meer bij besteld??

zoja hoelang duurt het?
waren ze op voorraad wow? want ze staan nu op back-order namelijk ben benieuwd hoelang dat duurt.

meld je aan op me msn of reply (mathijscornelissen@hotmail.com)

groeten mathijs cornelissen
Meen je dit nou? Als je nou eens een beetje terugbladert, dan zou je kunnen zien dat onder andere ik hem bij gamestop.com heb besteld en hem binnen een week binnen had.... |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130664

jij had hem toen niet op back-order staan slimmerd..

bij jouw was hij op stock en toen ik hem bestelde vanmidag was hij op back-order dus op bestelling en volgens de website duurde dat enkele weken voordat hij weer op stock is daarom vroeg ik het

maar godzijdank net op moment dat ik me cc invoer krijg ik maitlje dat hij weer op stock staat en mijn order staat nu op processing ben benieuwd waar hij morgen op staat.

yes heb ik toch wat te doen in de kerstvakantie.

Je hoeft geen groeten onderaan je post te zetten. Op GoT groet iedereen elkaar altijd al

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-12-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76289

tja, toch maar mijn TFT key geprobeerd. Als het werkt ben ik weer blij, zoniet, tja, kheb me nog altijd regulier aangemeld, dus ik hoop nog op een key voor de final/open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 76289 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:35:
tja, toch maar mijn TFT key geprobeerd. Als het werkt ben ik weer blij, zoniet, tja, kheb me nog altijd regulier aangemeld, dus ik hoop nog op een key voor de final/open beta.
Hoe bedoel je, regulier aangemeld voor de final/open beta?

offtopic:
[quote]Anoniem: 130664 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:59:
[...]
yes heb ik toch wat te doen in de kerstvakantie.
[...][/quote]

Is het echt _zo erg? :+

[ Voor 25% gewijzigd door Wouter185 op 07-12-2004 23:43 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
[quote]Wouter schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:41:
[...]

Hoe bedoel je, regulier aangemeld voor de final/open beta?
quote]

ik denk voor de closed beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoelde ook voor de closed, sorry was lange werkdag :/

Dat ik mij dus had aangemeld voor closed betekend dus niet dat ik automatisch een mailtje krijg als de open begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-05 18:33

Belgar

Archmaster ranzige code..

Ik Lees constant dat Skill wel, en talents niet te unlearnen zijn. Dit is echter niet waar. Je kunt Talents ook weer unlearnen. Je gaat naar een teacher en selecteerd "i wish to unlearn my talents". Ik heb hier op gelet, omdat ik van plan ben een druid te spelen. Op het moment is 'feral combat' na level 45 blijkbaar niet zo nuttig meer, dus kun je dat unlearnen en in restoration stoppen. Is blijkbaar niet goedkoop, maar ik vraag me af of dat op lvl 45 nog zo'n probleem is

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:06
Speel je de beta of retail? Misschien is dat ingebouwd in de beta om mensen meer met talents te laten experimenteren?

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net een 10 day guest pass gekregen van de vriend uit de US (hij heeft daar een week over gedaan, was zijn CE doos kwijt :S :p). Dus vanaf morgen ben ik op Earthen Ring (RP) te vinden onder de naam: Dergo en Smallpants.

Hoe kan ik dat weergeven op de GoT zite (http://wow.exclamation.nl/index.php?ShowRoster=1) ?? Ik heb geregisteerd maar ik zie nergens opties staan om character aan te maken...
Ik ben vast wel weer scheel ofzo

Edit:

Wat leuk Blizzard nieuws:
http://www.worldofwarcraft.com/
**Bot-Using Accounts Banned - Indoflaven on 12/7/04
**New Realm Status Page! - Indoflaven on 12/7/04 (http://www.worldofwarcraft.com/serverstatus/)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 114186 op 08-12-2004 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

writser schreef op woensdag 08 december 2004 @ 01:53:
Speel je de beta of retail? Misschien is dat ingebouwd in de beta om mensen meer met talents te laten experimenteren?
Dit kon je ook in de stress test/open beta en dat was dezelfde versie van het spel als de retail. Was wel duur, 1 gold om te unlearnen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Heeft hier iemand al veel ervaring met een user interface tool zoals bijvoorbeeld cosmos?
Ben nl. van plan één te gaan gebruiken en zou graag de voor en nadelen een beetje willen weten van de verschillende ui customizers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Enige wat ik nu heb gedaan is er wat extra knoppen aan de zijkant bijgezet. Handig als Rogue en Priest maar verder mezelf nog niet echt in verdiept. Maar kijk eens in wow forum, de amerikaanse, is een appart forum vootr UI customizing.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
nemo55 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 07:23:
Heeft hier iemand al veel ervaring met een user interface tool zoals bijvoorbeeld cosmos?
Ben nl. van plan één te gaan gebruiken en zou graag de voor en nadelen een beetje willen weten van de verschillende ui customizers.
Ik gebruik sinds gisteren Cosmos, ik vind alleen jammer dat het meteen al zijn features aanzet. Ik wilde alleen een extra action bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
K maar weer een leuke discussie starten op dit topic.. Welke class+race worden de verschillende hero's.. Een paar gok ik door de characters die ze verkopen of door de intro of history.. (Natuurlijk gok ik ze allemaal)

Human - Paladin
Dwarf - Hunter (maar ze zeggen Warrior voor Mountain King)
Gnome - Mage of Rogue (er is te weinig bekend over Gnomes)
Night Elf - Druid (maar ze zeggen Hunter voor Demon Hunter)
Orc - Warrior
Tauren - Shaman
Troll - Priest
Undead - Warlock

De Dwarven Hunter lijkt mij logischer dan de Dwarven Warrior maar je weet maar nooit.. Misschien hebben ze wel Dwarf Warrior als Mountain King losgelaten om iedereen op het verkeerde been te zetten (zoals gewoonlijk).. Bij de Night Elf en als je kijkt naar het verhaal in ze totaliteit dan vind ik Druid logischer omdat de Druid een veel grotere en diepere betekenis kan geven aan het verhaal van de Night Elf..

Edit muppet ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Skeiron462 op 08-12-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nemo55 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 07:23:
Ik heb gister even CTmod gedownload, want dat werkte beter dan cosmos met de nieuwe patch (hoop gezeur op de forums dat ze foutmeldingen kregen van oude users die de patch nog niet hadden en nog steeds gelogged waren).

Plus CTmod heeft ook een optie om mapnotes te maken en bags te renamen, die 2 opties leken me ook zeer handig. Ik zal met Gypsy mod, Cosmos en Telo's mods een beetje gaan experimenteren de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Skeiron schreef op woensdag 08 december 2004 @ 09:28:
K maar weer een leuke discussie starten op dit topic.. Welke class+race worden de verschillende hero's.. Een paar gok ik door de characters die ze verkopen of door de intro of history.. (Natuurlijk gok ik ze allemaal)

Human - Paladin
Dwarve - Hunter (maar ze zeggen Warrior voor Mountain King)
Gnome - Mage of Rogue (er is te weinig bekend over Gnomes)
Night Elve - Druid (maar ze zeggen Hunter voor Demon Hunter)
Orc - Warrior
Tauren - Shaman
Troll - Priest
Undead - Warlock

De Dwarven Hunter lijkt mij logischer dan de Dwarven Warrior maar je weet maar nooit.. Misschien hebben ze wel Dwarve Warrior als Mountain King losgelaten om iedereen op het verkeerde been te zetten (zoals gewoonlijk).. Bij de Night Elve en als je kijkt naar het verhaal in ze totaliteit dan vind ik Druid logischer omdat de Druid een veel grotere en diepere betekenis kan geven aan het verhaal van de Night Elve..
Lijkt mij een beetje vaag als ze dit Class Race specifiek gaan maken. Lopen zometeen alle servers alleen maar Tauren Shamans, Human Paladins etc etc.

ps. Het is dwarf (of d0rf) en niet dwarve :P, en Night elf.

[ Voor 4% gewijzigd door Muppet op 08-12-2004 10:10 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Muppet schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:08:
[...]
Lijkt mij een beetje vaag als ze dit Class Race specifiek gaan maken. Lopen zometeen alle servers alleen maar Tauren Shamans, Human Paladins etc etc.

ps. Het is dwarf (of d0rf) en niet dwarve :P, en Night elf.
Ik heb ook lang zitten twijvelen hoe ze dit zouden doen.. ben nog niet helemaal eruit.. want als alle classes Hero's kunnen worden dan is het niet echt bijzonder.. maar als er maar een paar classes binnen een race hero wordt dan wordt ook de rest niet gespeeld.. en als er maar 1 class per race dan heb je nog een beetje Horde vs Allience voordelen omdat de andere kant hero classes mist.. tja ben nog zwaar aan het denken hoe ze dit gaan doen.. maar 1 hero class per race is tot zover de enige logica die ik kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
@Skeiron
Waar haal je dat vandaan dan dat er maar 1 class per race Hero kan worden? Voor zover ik het hoorde tot nu toe is de Hero Class gewoon een nieuwe toevoeging nadat je de levelcap heb bereikt.

@Soulflame
Zit er nu aan te denken om zelf gewoon m'n ui aan te passen. Ten eerste kan ik zo een class specifieke ui maken. Ik las ook veel over problemen met andere proggie's of dat ze teveel belasten.

Zou me nu leuk lijken om te kijken welke dingen handig zijn. Zoals het benoemen van je bags. Plekken aangeven op de kaart. Een afstand tot je target meter (handig voor de hunter) een aparte macro-bar enz enz. Laat de ideeen maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
nemo55 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:33:
@Skeiron
Waar haal je dat vandaan dan dat er maar 1 class per race Hero kan worden? Voor zover ik het hoorde tot nu toe is de Hero Class gewoon een nieuwe toevoeging nadat je de levelcap heb bereikt.
Nergens haal ik het vandaan.. ik hou het nog open voor discussie.. Blizzerd zelf is er zelfs nog niet uit.. Maar ben wel een beetje aan het filosoferen hoe ze dit gaan toepassen.. Tot zo ver kom ik op 1 class per race zoals ik hierboven heb uitgelegd.. maar als jij andere ideeen plus argumenten hebt spui ze dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Skeiron schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:37:
[...]

Nergens haal ik het vandaan.. ik hou het nog open voor discussie.. Blizzerd zelf is er zelfs nog niet uit.. Maar ben wel een beetje aan het filosoferen hoe ze dit gaan toepassen.. Tot zo ver kom ik op 1 class per race zoals ik hierboven heb uitgelegd.. maar als jij andere ideeen plus argumenten hebt spui ze dan ;)
Lijkt mij onzin, dan zou je geen hero kunnen worden op basis van het character wat je juist leuk vindt om te spelen. De kans dat ze dat doen is denk ik heeeeeel klein, en ze zijn een klant kwijt :)

Wat denk ik waarschijnlijker is, is dat je er een moeilijke quest voor moet doen, die open is voor iedere class/race combinatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 54100 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:41:
[...]
Lijkt mij onzin, dan zou je geen hero kunnen worden op basis van het character wat je juist leuk vindt om te spelen. De kans dat ze dat doen is denk ik heeeeeel klein, en ze zijn een klant kwijt :)

Wat denk ik waarschijnlijker is, is dat je er een moeilijke quest voor moet doen, die open is voor iedere class/race combinatie..
Maar dat zou beteken dat je 40 verschillende hero's gaat krijgen.. Als je de Warcraft 3 stijl zou doortrekken dan zou dit niet gaan.. Maar het is een mogelijkheid.. het jammere is dat de hero alleen maar een kleine upgrade wordt dan voor je character.. Met andere woorden het is niet een extra toevoeging.. Hierdoor blijf ik denken dat ze op 1 of andere manier het gaan limiteren.. de cap van 60 wordt wel verhoogd op een gegeven moment en er komen meerdere upgrades daar hebben ze een hero class niet voor nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik ben het wel met Skeiron eens. Als iedereen een hero kan worden, dan is het niet speciaal meer. Misschien dat ze het ook laten afhangen van je Reputation, waaronder ook je Honorable en Dishonorable kills vallen.

Classbased hero's lijkt me ook weer niet eerlijk. Bij de NE denk je dan al snel aan de Druid, bij de Dwarves aan de Warrior enz. Dat gaan veel mensen niet leuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Het is idd niet speciaal meer als iedereen hero kan worden... Maar het is ook niet eerlijk als je als je human wilt spelen perse een palladin zou moeten kiezen om hero te worden...

Stel dat je liever warrior speelt, kun je dat ook doen maar dan zou je weer geen hero kunnen worden... Ook een beetje jammer, dan maar iets minder speciaal als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Even een kort vraagje:

Ik heb bij bol.com de game gereserveerd en er staat Wordt verwerkt, blijft dat voorlopig staat tot de release?

Of hebben er mensen die bij bol.com hebben besteld ook al een andere status bijvoorbeeld?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Damien2004 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:23:
Even een kort vraagje:

Ik heb bij bol.com de game gereserveerd en er staat Wordt verwerkt, blijft dat voorlopig staat tot de release?

Of hebben er mensen die bij bol.com hebben besteld ook al een andere status bijvoorbeeld?
Waarschijnlijk blijft het er staan tot de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Belgar schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:14:
Ik Lees constant dat Skill wel, en talents niet te unlearnen zijn. Dit is echter niet waar. Je kunt Talents ook weer unlearnen. Je gaat naar een teacher en selecteerd "i wish to unlearn my talents". Ik heb hier op gelet, omdat ik van plan ben een druid te spelen. Op het moment is 'feral combat' na level 45 blijkbaar niet zo nuttig meer, dus kun je dat unlearnen en in restoration stoppen. Is blijkbaar niet goedkoop, maar ik vraag me af of dat op lvl 45 nog zo'n probleem is
Ik heb in de afgelopen dagen gelezen. Ik weet niet meer waar volgens mij toch ergens op de officiele site dat je de talenten niet kunt unlearnen in de retail. In de beta kon dit wel om de mensen te laten experimenteren. Of was het bij de wow.vault ofzoiets. Iemand die de US retail kan dit toch even sjekken door naar ironforge te gaan en kijken of je bij zon class trainer je de shit kunt unlearne?

Btw de keys die ik gebruikt heb voor het webform was iets van DUTCH-PEOPLE-ARE-ALSO-EUROPEANS. Gewoon gepakt. Daarnaast nog iets met vrouwen die wow spelen en een random cijfer combinatie. Alle 3 kregen ze een mail terug dus ben benieuwd!

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Oke ik ben lief.. Hier voor degene die nog geen CE hebben besteld!!!!!!!!!!!!!
http://www.freerecordshop.nl
Edit zie volgende link verderop gepost :+

[ Voor 38% gewijzigd door Skeiron462 op 08-12-2004 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

Ik zat laatst ook met een vriend wat te discussieren over hero's. Het is toch zo dat je een hero quest moet doen (of meerdere) die bruut moeilijk zijn, en dat je dan die status van hero krijgt (er is er al eentje (of meer) op die koreaanse server). Race+class based zou bizar zijn, 40 heroes...en dan heb je ook nog eens female en male,...dus 80 hero's...(nahja ik weet niet wie er wel eens DOTA heeft gespeeld van warcraft maar zoveel waren het er nou ook niet)

dus wij dachten aan female en male en race onderscheiding. Dan heb je er dus gewoon 2 voor elke race, wat wel haalbaar is. Maar dan krijg je dus het volgende:

RaceMaleFemale
Night-elfDemon-hunterPriestress of the moon
HumanArthas ???
DwarfMountain-king ???
Gnome ??? ???
OrcThrall ???
TaurenChieftain }:O :> ???
Troll ??? ???
UndeadLich king ???

zoiets dachten wij dus. De dikgedrukte zijn degene die volgens mij al bestaan ingame...zoals thrall, die bestaat al, dus je kan moeilijk HEM zijn, maarjah wie / wat moet je dan zijn. Of zal je gewoon een 13 in een dozijn hero worden waarbij er niet veel veranderd....

iig niet flamen hierop dit is gewoon gedachtengang, hoe lomp die misschien ook klinkt voor jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
had eerst besteld bij gameorder, dat ging niet door, dus ik naar gamestop daar bleek die op backorder te staan, had geen zin om te wachten.. dus bij gamersloot.com besteld...kreeg mijn key binnen 5 minuten!! zit nu lekker te spelen op de khadgar server...erg fijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Skeiron schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:22:
Oke ik ben lief.. Hier voor degene die nog geen CE hebben besteld!!!!!!!!!!!!!
http://www.freerecordshop....x=0&buttonsearchfast.y=0
Ik krijg:
Helaas niets gevonden. Probeer een andere zoekterm of zoek op alle produkten om je zoekgebied uit te breiden. Click hier voor meer uitleg.
Maar die link doet het wel :+

Maar heb hem aardig vroeg bij bol.com gekocht... fingers crossed.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 24869 op 08-12-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
@thekillerbean: Heb jij dan al een andere status dan word verwerkt?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Anoniem: 109386 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:24:
Ik zat laatst ook met een vriend wat te discussieren over hero's. Het is toch zo dat je een hero quest moet doen (of meerdere) die bruut moeilijk zijn, en dat je dan die status van hero krijgt (er is er al eentje (of meer) op die koreaanse server). Race+class based zou bizar zijn, 40 heroes...en dan heb je ook nog eens female en male,...dus 80 hero's...(nahja ik weet niet wie er wel eens DOTA heeft gespeeld van warcraft maar zoveel waren het er nou ook niet)

dus wij dachten aan female en male en race onderscheiding. Dan heb je er dus gewoon 2 voor elke race, wat wel haalbaar is. Maar dan krijg je dus het volgende:

[tabelletje]

zoiets dachten wij dus. De dikgedrukte zijn degene die volgens mij al bestaan ingame...zoals thrall, die bestaat al, dus je kan moeilijk HEM zijn, maarjah wie / wat moet je dan zijn. Of zal je gewoon een 13 in een dozijn hero worden waarbij er niet veel veranderd....

iig niet flamen hierop dit is gewoon gedachtengang, hoe lomp die misschien ook klinkt voor jou :P
ik denk dat er nieuwe hero's worden gemaakt. oftewel je blijft natuurlijk je naam enzo houden die je al het hele spel hebt. alleen het verhaal vormt zich om je char heen. dat is pas echt vet imho..

hele quests van de andere partij die jou moeten killen enzo op level 60 lijkt me vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55

[tabelletje]

Arthas bestaat ook nog in de vorm van de Lich King. En ik denk niet dat je erg van uiterlijk veranderd. Zou lekker lomp zijn imho. Dan zou iedereen er op een gegeven moment er hetzelfde uit gaan zien en dan heeft het kiezen van je uiterlijk in het begin ook weinig zin. Denk meer dat je een soort van extra uitrusting/kledingstuk ofsowiets krijgt.

Demon Hunter krijgt denk ik een blindoek net als Illidan.
Warrior krijgt dan een grote zwierende cape achter zich enz enz.
Verzin maar wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Ik zat laatst ook met een vriend wat te discussieren over hero's.............. :P[/small]
Hmm is ook nog een idee.. male/female aspect had ik nog niet aangedacht.. Daar zou je dus nog wat meer diepgang in kunnen brengen(niet doordenken).. Maar misschien dat ze het expres niet vertellen zodat ze later nog wat mensen hebben die het geheel overnieuw doen om hun Hero class te halen.. Heb je langdurige inkomsten hierdoor.. (nogmaals het zijn ideeen dus niet meteen benzine over me heen gooien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Talent kan je gewoon unlearnen. Kost alleen centjes en met iedere keer wordt het duurder.

Ander vraagje.

Weet iemand of de laatste US patch 1.1.2 ook ergens los te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nemo55 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:38:
[...]

Denk meer dat je een soort van extra uitrusting/kledingstuk ofsowiets krijgt.

Demon Hunter krijgt denk ik een blindoek net als Illidan.
Warrior krijgt dan een grote zwierende cape achter zich enz enz.
Verzin maar wat ;)
maarjah, dan lopen er weer 20 man taurentje prik te spelen met die blinddoek...
het moet iig wel iets zijn waardoor mensen zien zo van...wow ...jij bent een hero...ik ga je achterna lopen door heel IF ofzo (had ergens zo'n picture gezien van demon hunter in wow, en die was volgens mij echt HUGE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 109386 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:00:
[...]
maarjah, dan lopen er weer 20 man taurentje prik te spelen met die blinddoek...
het moet iig wel iets zijn waardoor mensen zien zo van...wow ...jij bent een hero...ik ga je achterna lopen door heel IF ofzo (had ergens zo'n picture gezien van demon hunter in wow, en die was volgens mij echt HUGE)
Ja klopt.. maar dat was een NPC wat ik eruit heb begrepen.. ik had Koreaans moeten kiezen ipv Duits als vak.. alhoewel er wel leuke info staat op de duitse site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:19:
[...]

Ja klopt.. maar dat was een NPC wat ik eruit heb begrepen.. ik had Koreaans moeten kiezen ipv Duits als vak.. alhoewel er wel leuke info staat op de duitse site ;)
ooh dat was een npc...hmm.......want ik vond em al zo BIZAR groot (of die hellhound naast em was heel klein dat kan natuurlijk ook) ...zou wel raar zijn als je als hero zijnde jezelf heel groot kon maken a la mountain king styling ....drukke boel in de tavern dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68243

Dit is mijn eerste reply in deze thread :)

Ik speel dit spel nu met een paar vrienden van mij.
We vonden het wel een interessant idee om een NL only clan te maken.
We gaan Horde spelen :)

hier is ons forum :)
http://www.the-remains.com

Ik ga niet al die reply's doorlezen, dus ik zal vanaf hier gaan reply'n.

Thread staat nu in mijn favorites :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129846

darklightning schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:25:
had eerst besteld bij gameorder, dat ging niet door, dus ik naar gamestop daar bleek die op backorder te staan, had geen zin om te wachten.. dus bij gamersloot.com besteld...kreeg mijn key binnen 5 minuten!! zit nu lekker te spelen op de khadgar server...erg fijn :D
Deze route ga ik dan ook maar volgen... Blij te horen dat er nog een bedrijf is dat wél iets levert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gepreorderd bij de free voor de collectors edition, nu mn vingers kruisen, had de normale versie al gepreorderd bij dimensionplus.

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-05 18:33

Belgar

Archmaster ranzige code..

Jaded schreef op woensdag 08 december 2004 @ 09:28:
[...]

Ik gebruik sinds gisteren Cosmos, ik vind alleen jammer dat het meteen al zijn features aanzet. Ik wilde alleen een extra action bar.
Dit staat (voor mij) redelijk duidelijk beschreven op de site. De afzonderlijke uitbreidingen staan allemaal in een lijst, je kunt uitbreidingen die je niet wilt uit de INIT sectie halen.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

Kan toch wel, gewoon per race en class een hero....hoeft niet perse verschillend, bv Night elf hunter ----> Demon hunter...hetzelfde geldt van voor de orcs alleen met een andere skin mischien ook naam maar verder precies dezelfde skills ?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 16:01

delorean7

Let's take the Aston toni

Net besteld bij gamersloot via een paypal account van een maat. En nou maar hopen dat het gaat (en blijft!) werken voor een US server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Zit nou op high elf druid lvl 16 in de eu cb,en het spel boeit me nog steeds,zijn er trouwens mensen die een goed lvlign zone for 16-18 weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyBaba
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:12
Deze kwam ik gisteren tegen....Rexxar, Champion of the Horde....geen hero, maar toch :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~babalou/WoWScrnShot_120704_214807.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~babalou/WoWScrnShot_120704_214832.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door BabyBaba op 08-12-2004 18:26 ]

The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Ik vind het wel jammer dat Blizzard communicatief ontzettend slecht in elkaar zit; in Europa nog meer dan in Amerika.
Zo blijf ik met vragen zitten, zoals de europese release date (die nog steeds niet officieel is gemaakt), start van europese final beta, wat er voor extra content gemaakt gaat worden en wat de prioriteit heeft (bugs, honor system, hero quests of lvl cap omhoog, functionaliteit van AH's, guild houses, balance changes).

Doordat hier nooit vantevoren informatie over wordt gegeven ontstaat er toch wel wat ontevredenheid gezien de posts op US en EU fora

Ik hoop dat die nieuwe engelse community manager (thundgot) wat meer antwoorden kan verschaffen, maar ik vrees van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
RealCato schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:17:
Ik vind het wel jammer dat Blizzard communicatief ontzettend slecht in elkaar zit; in Europa nog meer dan in Amerika.
Zo blijf ik met vragen zitten, zoals de europese release date (die nog steeds niet officieel is gemaakt), start van europese final beta, wat er voor extra content gemaakt gaat worden en wat de prioriteit heeft (bugs, honor system, hero quests of lvl cap omhoog, functionaliteit van AH's, guild houses, balance changes).

Doordat hier nooit vantevoren informatie over wordt gegeven ontstaat er toch wel wat ontevredenheid gezien de posts op US en EU fora

Ik hoop dat die nieuwe engelse community manager (thundgot) wat meer antwoorden kan verschaffen, maar ik vrees van niet.
hier ben ik het dus helemaal niet mee eens.. over europe kan je nog niet klagen qua info want het spel is gewoon nog NIET uit... dus niet klagen over geen europe info

en release date niet bekend... DAT IS BLIZZARD!!! blizzard heeft altijd een "It's done whene it's done" mentaliteit en die moet je gewoon respecteren.. als ze gaan zeggen 14 januari dan gaat iedereen op 13 januari om 24:00 klagen waarom de servers nog down zijn :(

en wat de prioriteit heeft met uitbreidingen komt later wel.. uitbreidingen binnen 1 maand lijken me erg sterk. ze kunnen met de content die er nu is zeker 2 maanden vooruit en misschien wel langer.

ik vind dus dat Blizzard helemaal niet communicatief gestoord is en dat ze juist SUPER service bieden.. Ga eens Lineage2 ofzo spelen en je gaat blizzard aanbidden :)

ik vind dat je niet zo moet zeiken. maar dat is imho en no flame intended :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14027

Is geen van de op de US servers spelende lui hier eigenlijk bang dat een al gebruikte authentication key niet overgezet zou kunnen worden naar de Europese servers ofzo, zodra het spel hier gereleased is ("want je woont kennelijk in de USA of Australie")?

Ik zit er namelijk zelf ook over te denken om een versie uit de US te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

xiD

12345

Anoniem: 14027 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:47:
Is geen van de op de US servers spelende lui hier eigenlijk bang dat een al gebruikte authentication key niet overgezet zou kunnen worden naar de Europese servers ofzo, zodra het spel hier gereleased is ("want je woont kennelijk in de USA of Australie")?

Ik zit er namelijk zelf ook over te denken om een versie uit de US te halen ;)
tsja, 'wij' hebben de gok gewoon gewaagt. Lukt t niet dan heel erg veel pech en alsnog de EU versie kopen of in de US gaan spelen. Heb mijne hier sinds gister liggen en een week geleden besteld ongeveer. Maar blizzard heeft officieel gezegt dat EU en US vrienden met elkaar zullen kunne spelen

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
BabyBaba schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:12:
Deze kwam ik gisteren tegen....Rexxar, Champion of the Horde....geen hero, maar toch :)

[afbeelding]

[afbeelding]
kweenie maar in warcraft 3 frozen throne speelde ik toch echt Rexxar die Hero was. Hij is een belangrijke schakel geweest met het opbouwen van Durotar. Gave screen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier ben ik het dus helemaal niet mee eens.. over europe kan je nog niet klagen qua info want het spel is gewoon nog NIET uit... dus niet klagen over geen europe info
Ben het niet met je eens. De site van eu word amper geupdate. Wordt helemaal niet zo veel gereageerd als in de VS toen de beta daar nog gaande was.
en release date niet bekend... DAT IS BLIZZARD!!! blizzard heeft altijd een "It's done whene it's done" mentaliteit en die moet je gewoon respecteren.. als ze gaan zeggen 14 januari dan gaat iedereen op 13 januari om 24:00 klagen waarom de servers nog down zijn :(.
Ze zullen de release date toch ooit vrij moeten geven. Lijkt me sterk dat dit op dezelfde dag pas gebeurd, dus dat geklaag een dag van te voren zul je toch altijd krijgen.
en wat de prioriteit heeft met uitbreidingen komt later wel.. uitbreidingen binnen 1 maand lijken me erg sterk. ze kunnen met de content die er nu is zeker 2 maanden vooruit en misschien wel langer.
Klopt
ik vind dus dat Blizzard helemaal niet communicatief gestoord is en dat ze juist SUPER service bieden.. Ga eens Lineage2 ofzo spelen en je gaat blizzard aanbidden :)
Communicatie kan zeker beter. Daarentegen is de service zeker beter als bij SOE en NcSoft

Edit: Ohja Wouter pas het zelf ook even aan dan :>

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 64851 op 08-12-2004 19:45 . Reden: om wouter (en eventueel anderen) tevreden te stellen heb ik mijn post even aangepast. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

TY

[ Voor 103% gewijzigd door Wouter185 op 08-12-2004 20:01 . Reden: --> XrAiDeN ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Hello,

Customer Support Team
Blizzard Europe

Lol het is mij ook gelukt... Na ja gelukt gelukt... ik geloof nooit dat je er mee wegkomt als je met een false key dit flikt, maar goed wie niet waagt wie niet wint :) moeten ze hun systeem maar een beetje beter indelen... (zelfde knullige foutje als toen je een account kon reggen met die us beta key... alhoewel ze dat uiteindelijk wel goed hebben opgelost)...

Maare nog ff over die hero's... Als 1 ras 1 class zou mogen hebben die hero zou kunnen zijn noemen sommige mensen het hier speciaal... Maar als je undead warrior hebt die lichking kan worden lopen er misschien evengoed nog wel 100 mensen rond die lichking zijn... Ook niets speciaals aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Ff vragie zou je als wow europe uit is de client gwoon kunnen downloaden en dan via de site een account maken en zo dus de kosten van t kopen van wow in de winkel omzeilen?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Lees de startpost
- Geen chatreplies (daar hebben we IRC voor)
- Geen one-liners
- Geen posts die alleen interessant zijn voor jou
- Geen vragen die je zelf had kunnen vinden (bijv. in startpost). Zoek dus eerst zelf!