je krijgt zwaardere tegenstandersDarkShadow schreef op donderdag 09 december 2004 @ 00:44:
hmm, kben nu dwarf hunter lvl 11 met een ice bear ook lvl 11. Fijne combo, kan je gemakkelijk 2 of 3 van lvl 12 aan.
Maar nu ik hoger dan lvl10 ben, kan ik dan verwachten dat de quests ineens heel anders worden, wat gaat er nou precies veranderen vanaf lvl10?
nah vanaf level 10 had ik niet het gevoel alsof er veel veranderde, dit had ik zo rond de level 20 eigenlijk (in stress test gespeeld). Daarvoor zijn het flink wat, kill een x aantal van x beesten....etc. Maar hoe hoger je komt des te leuker de quests worden (vond ik) omdat je dan meer moet doen (zoals een quest waarbij je via een plasje water met een boom moest praten
er is ook zo'n quest die je als Night elf krijgt, en dan moet je zo'n dude uit een grot halen, maar je krijgt een cloack mee, waarmee je 3 minuten in een wolf kan veranderen. Als je dan in die grot bent (die zwaaaaaar bewaakt is (iig op dat level wel) door gnarlpine ambushers enzo van lvl 19 oid) dan kan je OF hem die cloack geven, waarbij die dude gewoon naar buiten "stealth" (als werkwoord) of je houd die cloack zelf en je ramt je weg naar buiten