Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.456 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 15:24
P.S. Iemand die UI customization tool van Blizzard al uitgeprobeerd?
Van Blizzard??? Welke is dat dan?
Heb wel cosmos draaien. ideaal!
Enige nadeel is dat na een update het een paar uurtjes duurt voordat cosmos geupdate wordt.
Tot die tijd ben je totaly lost!!!!! (lees verziekt)

[ Voor 5% gewijzigd door RonvO op 10-12-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 17:59
Ding 22 en bijna 23. Pet is nu 22 maar hij's niet zo goed meer. DPS is erg laag voor zijn lvl vind ik. 13 DPS voor een lvl 22 pet...hmm. Vanavond maar even een raptor charmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Er is nog niks precies bekend maar de logica van de database is dat een character bewaren niet veel ruimte kost in een database.. Voor de mensen die Wowphyton hebben geprogrammeerd moeten dit minimaal weten.. En als je naar de rest van de MMORPG kijkt heeft groot gedeelte een 6 maanden bewaar stand erop zitten..

btw ik bedoelde voor de US versie kan je waarschijnlijk alleen US time cards kopen en voor de EU alleen EU time cards.. maar niks is daar nog zeker over.. en www.dynabyte.nl heeft zowieso al voor de EU time cards die je kan bestellen.. wel netjes dus ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128197

eh hoor ik het nou goed moet je creditcard laten registeren om een timecard te kunnen gebruiken?
ik ben 15 dus hoe moet ik dat dan nou weer doen

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 10-12-2004 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
@se7en:

Van Blizz site:

"If you used to have a World of Warcraft account, you can reactivate it at any time by logging into your Account Administration page at: http://www.worldofwarcraft.com/account

You will see the option there to set up a new subscription immediately, and you can pick up right where your account and characters left off."
en ook:

"When your subscription ends (either through cancellation or expiring), your World of Warcraft account and characters will remain saved on the server, so that you will be able to return at any time and pick up where you left off."

Ze geven geen tijdlimiet op het bestaan van characters maar zoals het ernaar uit ziet blijven je characters permanent op de server staan en kun je je account weer activeren wanneer je wil.

@ Ronvo: check www.worldofwarcraft.com :)

@ fluf- : ja zoals account registratie op dit moment in elkaar zit moet je bij account creatie een cc invullen. Echter zodra je een account hebt kun je je gegevens veranderen op de site zodat je ook gebruik kunt maken van timecards.

Ik heb nog even hde paypal vraag gechecked, en dit zegt blizz ervan:
"Due to unforeseen systems issues, PayPal is not currently available to accept World of Warcraft payments. We are currently working hard to make this option available to our customers as soon as possible."

[ Voor 46% gewijzigd door RealCato op 10-12-2004 10:41 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-06 14:43
RonvO schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:19:
[...]

Van Blizzard??? Welke is dat dan?
Heb wel cosmos draaien. ideaal!
Enige nadeel is dat na een update het een paar uurtjes duurt voordat cosmos geupdate wordt.
Tot die tijd ben je totaly lost!!!!! (lees verziekt)
Kijk maar eens op www.worldofwarcraft.com. Daar staat een een nieuwsitem over blizzards ui customization tool. Ga ik zeker bekijken. Ik hoop dat ie ook op de eu client draait of dat ze iig eentje beschikbaar maken voor de eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Kan er niet een appart topic worden gemaakt over credit cards en bestellingen. :S Echt over het spel zelf wordt er amper gediscusseerd .....

Maar je oude account blijft gewoon een tijd bewaard. Met de meeste MMORPG's kan je na een paar maanden niet gespeeld te hebben je account weer activeren en weer verder gaan met je account. Het is dus niet zo als je eventjes niet meer continue speelt dat je meteen opnieuw moet beginnen. Hoelang de periode precies is weet ik niet.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Wat ik me nu wel afvraag is et volgende.
We spelen dadelijk als we geluk hebben allemaal de beta. Natuurlijk zoveel mogelijk want de meeste hebben kerstvakantie etc.
Zou de retail dan nog wel leuk genoeg zijn om te spelen? Omdat je toch al veel quests hebt gedaan en je dan overnieuw moet beginnen. Als ik erzelf over nadenk weet ik et net nog zo niet.

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik heb die open US beta ook gespeeld en man, je wil niet weten hoeveeel zin ik weer heb om de boel te gaan spelen... pak een ander ras of klasse en je hele spelbeleving is weer anders !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

danku RealCato voor de info :D
nu kan ik gerust ademen!

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
@se7en : no prob! :P

@ Rush : ik ben van plan om in retail weer dezelfde ras/klasse combo te nemen als in US OB. Die eerste 18 levels die ik in US OB ook al had vind ik niet zo'n probleem; ik ga sneller er doorheen omdat ik de quests al ken en zo ontwijk ik hopelijk z.s.m. de problemen die je krijgt als je met heel veel mensen tegelijk op level 1 zit (en dus zelfde locaties moet bezoeken waardoor alles veelste vol zit).

In EU OB neem ik denk ik wel een ander character (mits ik erin zit), gewoon om ook eens een ander deel van de wereld te zien.
Bovendien kun je altijd een ander ras / klasse nemen. Elk ras en klasse heeft zijn eigen thuisbasis, quests en zo meer, denk dat het wel even duurt voor je alles hebt gezien..

[ Voor 7% gewijzigd door RealCato op 10-12-2004 11:08 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Rush schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:57:
Wat ik me nu wel afvraag is et volgende.
We spelen dadelijk als we geluk hebben allemaal de beta. Natuurlijk zoveel mogelijk want de meeste hebben kerstvakantie etc.
Zou de retail dan nog wel leuk genoeg zijn om te spelen? Omdat je toch al veel quests hebt gedaan en je dan overnieuw moet beginnen. Als ik erzelf over nadenk weet ik et net nog zo niet.
Jij hebt het spel kennelijk nog niet gespeeld... ;)
'Nuf said imo :D

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

alleen jammer dat je max tot lvl60 kunt :/

of wordt dat later veranderd? hopenlijk wel :D
want meeste RPG's en MMORPG's is tot 100 of sommige zelfs meer dan 100!

we zien het nog wel

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-06 14:43
se7en schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:44:

we zien het nog wel
Ze zijn constant bezig WoW uit te breiden. De levelcap kan steeds verhoogd worden, er zit een Hero status aan te komen dus pin je niet vast op die 60 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Deel 9 misschien?

Edit: reeds gemaakt

[ Voor 54% gewijzigd door Wouter185 op 10-12-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
se7en schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:44:

we zien het nog wel
Wees maar niet bang, het kost zelfs een ervaren speler nog flink wat uurtjes om tot lvl 60 te komen. En als je niet alleen maar de plekken opzoekt waar je zoveel mogelijk XP kunt halen dan ben je nog veel meer tijd kwijt. Bovendien is Blizz hard bezig met het maken van raids voor groepen lvl 60 mensen, hero quests, lvl cap omhoog, PvP systeem, dus dat komt allemaal goed..

En als er nog geen nieuwe content is als jij op 60 zit dan begin je toch gewoon een nieuw character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Lees de startpost
- Geen chatreplies (daar hebben we IRC voor)
- Geen one-liners
- Geen posts die alleen interessant zijn voor jou
- Geen vragen die je zelf had kunnen vinden (bijv. in startpost). Zoek dus eerst zelf!