Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.407 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Bezef wel dat dit als dit inderdaad in de retial ook werkt een enorme slag voor de blizzard is,ze krijgen veel te weinig geld van de clients binnen en dan is het au revoir wow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:06
dreadtie schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:26:
Ff vragie zou je als wow europe uit is de client gwoon kunnen downloaden en dan via de site een account maken en zo dus de kosten van t kopen van wow in de winkel omzeilen?
Nee, de key zit in het doosje, je kan hem wel los kopen, maar dat is alleen bij gamersloot zo en het kost je evenveel, je hebt hem alleen sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Damien2004 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:31:
@thekillerbean: Heb jij dan al een andere status dan word verwerkt?
Nee, staat nog steeds Wordt verwerkt... Maar dat is normaal bij Bol.com

Wordt verwerkt
Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk uitgeleverd.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 24869 op 08-12-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 13-05 18:01
@ The_Cross: Blizzard moet zowiezo vantevoren afspraken maken met retailers, dus waarom niet een (tentative) release date geven? Ik vind iig dat de berichtgeving wat opener mag. Zou wel wat meer semi-inside info willen hebben over wat er gaande is en waar ze aan werken.

In Amerika hadden ze anderhalve maand voor de release wel een release date, hier nog niet (terwijl alle geruchten op 14 januari wijzen). Communicatie tussen producent en klant is naar mijn mening heel belangrijk, vooral in MMORPG's, om het product te laten slagen. In WC3 was dit wel goed, veel nuttige balance patches in het begin..

Maar goed, je hebt ook wel gelijk dat ik maar gewoon moet afwachten tot de game hier gereleased wordt.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

waar kan je dat registreren voor final beta doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126167

-ViRaX- schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:15:
Hello,

Welcome to the European Customer Support for World of Warcraft !

We have successfully received your information; we will provide you with the required information to access the European Final Beta as soon as it launches.

You will also be able to play on the European launch of World of Warcraft with your current information.

Thank you for joining the World of Warcraft community!

Customer Support Team
Blizzard Europe
Hehe, ik heb dus juist hetzelfde mailtje gehad. Blijkt dat ik dus ook mee kan doen aan de EFB. Yeah well, ze moesten maar slimmer zijn en hun dingen controleren voordat ze hun mailtjes versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Blader es wat terug, kom je 'em vanzelf tegen... :X

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Over hero's:

http://www.worldofwarcraf...llpapers/wallpaper17.html

Dat is toch een demon hunter die daar tussen staat? :).

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 08-12-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hero classes zijn gewoon een uitbreiding op de bestaande cap. Ik denk dat je het kan vergelijken met het SWG jedi systeem. Een combinatie van quests zal je hero ability unlocken die weer mogelijkheden biedt om speciale powers te leren.

Ze gaan echt er geen aparte class van maken of de hero's restricten tot een combi. Dat is niet eens discussieerbaar; ze doen het gewoon niet. Onmogelijk vanuit marketing oogpunt. Iedereen is dan een Dwarf hunter ofzo. De regel is nu eenmaal: elke speler moet alles kunnen worden. Anders gaat het klanten kosten.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

FunkyTrip schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:27:
De regel is nu eenmaal: elke speler moet alles kunnen worden. Anders gaat het klanten kosten.
mwoh...dat is niet helemaal waar...want je hebt toch ook verschillende classes, je kan beter zeggen, het zou ongebalanceerd zijn als bepaalde races / classes veel betere abilities hadden. Zonder hero's is het zo dat het gebalanceerd is, dus priest kan ff dik healen enzo, maar warrior kan weer dikke damage doen. Het zou dan oneerlijk worden als warrior als hero +400 damage on every blow zou kunnen doen, als er geen vergelijkbare skill bij de priest zou zijn...maar dan nog, dat is dan een keuze die je zelf maakt

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 109386 op 08-12-2004 23:35 . Reden: woohoo 100e post jaja :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
http://de.wow-europe.com/...ow-general-de&T=22253&P=4 (80)

Beetje info op de Duitse site.. was me eerst niet opgevallen maar komt erop neer dat ze geen info geven omdat ze zelf nog niet eens zeker weten wanneer alle servers klaar zijn.. Er zijn veel meer servers die ze moeten installeren en testen.. dit wordt duidelijker in de volgende post die dezelfde dag is gepost.. Mocht ik iets verkeerd begrepen hebben verbeter me graag ff.. ;)

http://de.wow-europe.com/...ow-general-de&t=23348&p=1 (2)

Edit engelse naar duitse vertaling via een site:
For us, it is a difference whether 2 servers in a closed concrete are Online or xx server in a Final concrete. That is logistically, technically and personnel a very high challenge and we designate this test before the Release as a "Final concrete".

Is in ieder geval iets..

[ Voor 48% gewijzigd door Skeiron462 op 08-12-2004 23:45 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130348

Waar zo'n Frozen Throne key al niet allemaal goed voor is... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

wou je nu zeggen dat je met die key een beta kan enrollen ofzo ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

ben ik de einigste die echt niet kan wachten op de final eu beta?
wat duurt het lang? 8)7

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
KeeZ schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:44:
wou je nu zeggen dat je met die key een beta kan enrollen ofzo ??
Voordat er weer verwarring ontstaat.. nee het is niet zeker dat dit werkt omdat je een standaard reply krijgt.. als je allemaal nullen invult met de juiste aantallen dan krijg je ook een bevestiging email.. Zegt dus compleet niks tot de eerste echt een key ontvangt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Anoniem: 126167 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:56:
[...]

Hehe, ik heb dus juist hetzelfde mailtje gehad. Blijkt dat ik dus ook mee kan doen aan de EFB. Yeah well, ze moesten maar slimmer zijn en hun dingen controleren voordat ze hun mailtjes versturen.
Ik zou nog niet juichen als ik jou was. Dit is gewoon een standaard mailtje die iedereen krijgt als hij/zij dat formulier invuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

scz schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:45:
ben ik de einigste die echt niet kan wachten op de final eu beta?
wat duurt het lang? 8)7
Je bent niet de enige, maar de rest weet al een tijdje dat erover praten ook niet echt meer helpt... ;)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm, kben nu dwarf hunter lvl 11 met een ice bear ook lvl 11. Fijne combo, kan je gemakkelijk 2 of 3 van lvl 12 aan.
Maar nu ik hoger dan lvl10 ben, kan ik dan verwachten dat de quests ineens heel anders worden, wat gaat er nou precies veranderen vanaf lvl10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

DarkShadow schreef op donderdag 09 december 2004 @ 00:44:
hmm, kben nu dwarf hunter lvl 11 met een ice bear ook lvl 11. Fijne combo, kan je gemakkelijk 2 of 3 van lvl 12 aan.
Maar nu ik hoger dan lvl10 ben, kan ik dan verwachten dat de quests ineens heel anders worden, wat gaat er nou precies veranderen vanaf lvl10?
je krijgt zwaardere tegenstanders :P hehe

nah vanaf level 10 had ik niet het gevoel alsof er veel veranderde, dit had ik zo rond de level 20 eigenlijk (in stress test gespeeld). Daarvoor zijn het flink wat, kill een x aantal van x beesten....etc. Maar hoe hoger je komt des te leuker de quests worden (vond ik) omdat je dan meer moet doen (zoals een quest waarbij je via een plasje water met een boom moest praten :P dat was wel geinig, daarna een boek lezen wat daar staat, was wel cool)

er is ook zo'n quest die je als Night elf krijgt, en dan moet je zo'n dude uit een grot halen, maar je krijgt een cloack mee, waarmee je 3 minuten in een wolf kan veranderen. Als je dan in die grot bent (die zwaaaaaar bewaakt is (iig op dat level wel) door gnarlpine ambushers enzo van lvl 19 oid) dan kan je OF hem die cloack geven, waarbij die dude gewoon naar buiten "stealth" (als werkwoord) of je houd die cloack zelf en je ramt je weg naar buiten :D vond ik wel heel bruut gedaan. (ik had stealth gedaan, als priest kan je niet echt veel van die dudes aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128197

op lvl 10 krijg je ook talents dus dan kan je je veel beter focussen op bepaalde skills die goed vindt of handig,
is die quest alleen voor hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14027

Zojuist deze mail van Blizzard gekregen over de "regional restrictions":

Hello,

Thank you for emailing with your concerns. We have recently been contacted by people with questions about regional restrictions and access for accounts in World of Warcraft.

Quality and customer service are the highest priorities for Blizzard Entertainment. Because we cannot guarantee a positive gaming experience for users connecting to servers outside their region, we are not initially permitting users from outside North America to play on the North American servers upon release.

In other words, players in one region of the world will not be able to play on alternate regions at the launch of the game. We will be allowing customers to do this shortly after the Europe, China and Korea launches.

For the initial North American (USA, Canada, Australia and New Zealand) launch; customers will need a North American Version of the game, North American Billing Address and North American Payment Method. International Credit Cards outside of North America will not work.

We also do not have any information pertaining to whether or not certain regions will be "blocked" Customer can try but there is no guarantee it will work for them. We also want to stress that customer support will be very limited for them.

Many have inquired about whether or not a US Version will work for the Europe launch or whether a US Account will transfer over to Europe when Europe Launches. Unfortunately at this time we do not have any further information. We strongly suggest customers purchase their local version when it is released in their region.

Please see the following link for the recently release European Press Release:
http://www.blizzard.co.uk/press/041122.shtml

The China Open Beta will also be happening soon, Please continue to visit http://www.wowchina.com.

For all the other regions worldwide, once Europe, China and Korea launch, customers from all over the world will be able to play on any server they wish. We recommend that you continue to visit www.WorldofWarcraft.com for the latest announcements and updates on this and other World of Warcraft features.

Regards,

Nick S.
Billing & Account Representative
Blizzard Entertainment
http://www.blizzard.com/support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

RealCato schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:36:
@ The_Cross: Blizzard moet zowiezo vantevoren afspraken maken met retailers, dus waarom niet een (tentative) release date geven? Ik vind iig dat de berichtgeving wat opener mag. Zou wel wat meer semi-inside info willen hebben over wat er gaande is en waar ze aan werken.

In Amerika hadden ze anderhalve maand voor de release wel een release date, hier nog niet (terwijl alle geruchten op 14 januari wijzen). Communicatie tussen producent en klant is naar mijn mening heel belangrijk, vooral in MMORPG's, om het product te laten slagen. In WC3 was dit wel goed, veel nuttige balance patches in het begin..

Maar goed, je hebt ook wel gelijk dat ik maar gewoon moet afwachten tot de game hier gereleased wordt.
Haha wie zegt dat ze dat ook niet anderhalve maand van te voren doen? :7
(Laten we hopen van niet iig!!)

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131185

Hey luitjes :)

Tering wat een topic... en dit is al deel 8! _/-\o_

Bij deze stel ik me ff voor.

Ben Burrix dus, heb jaren EQ als Beastlord gespeeld en zit een beetje heel erg te wachten op een beta key of 14 januari... :P
Ga een hunter spelen en ben aardig wat info aan het verzamelen over deze klasse. Heb ook een NL-talig web plekkie gemaakt over de hunter klasse.

http://www.wowhunter.nl/

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden! Ehm, ik ben er mee bezig dus er komt nog meer info op :) Laat een berichtje achter op het forum !

groetjes
Burrix dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 131185 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:11:

Ben Burrix dus, heb jaren EQ als Beastlord gespeeld en zit een beetje heel erg te wachten op een beta key of 14 januari... :P
Ga een hunter spelen en ben aardig wat info aan het verzamelen over deze klasse. Heb ook een NL-talig web plekkie gemaakt over de hunter klasse.

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden! Ehm, ik ben er mee bezig dus er komt nog meer info op :) Laat een berichtje achter op het forum !

groetjes
Burrix dus
toon volledige bericht
Erg leuk, ben zelf hunter, nog maar lvl11, maar dit lijkt me erg bruikbaar. :)
Wat voor ras ga je spelen (ben zelf dwarf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

is er dan een wowmage.com ? :P
want ik doe meestal charc met magic enzo :)
maar hunter en lijkt me wel leuk (had eventjes gedaan op de US openbeta)
hopenlijk geeft blizzard dit keer meer tijd voor de beta :D (waar blijft de OP dan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130064

Ahh mijn (gamestop) order is in A'dam, 7 december besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
shit, ik heb de game nu besteld voor een vriend bij gamersloot. Met paypal etc. Alleen nu is de order delayed vanwege de release van DaoC Catacombs ofzo :(. Kan 10 uur duren. Is klote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga denk ik een Orc Hunter spelen...

Daarbij denk ik dat ik m'n talents ga steken in Beast stuff ipv het path wat de meeste kiezen, Marksmanship.

Ik hou gewoon van wat anders :-)

Geen idee welke andere site er specifiek voor klasses zijn. Er is een Engels talige Hunter site maar daar is het erg rustig... Een vriend van mij denk erover om wowdruid.nl op te gaan zetten maar hij twijfelt nog ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 131185 op 09-12-2004 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Uit verveling heb ik maar eens wowchina.com ingeladen met google language tools.
Moet zeggen dat het best leesbaar is voor een geautomatiseerde vertaling uit het chinees

Weet niet of de link precies klopt, maar deze heb ik nu open staan:
http://translate.google.c...-8&prev=%2Flanguage_tools

(kan ff duren om te laden)

Grappig is hoe chinezen bep. dingen 'omschrijven' in plaats van dat ze er een apart symbool voor zouden hebben ofzo. Zo is "world of warcraft" letterlijk vertaald met "evil spirit beastly world"

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Anoniem: 131185 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:11:

groetjes
Burrix dus
toon volledige bericht
Nette site dude, handig zo in het nederlands :D

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37

FunkyTrip

Funky vidi vici!

http://thenoob.keenspace.com/d/20040608.html

Briljante strip over MMORPG's :D ^O^

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 131185 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:41:
Ik ga denk ik een Orc Hunter spelen...

Daarbij denk ik dat ik m'n talents ga steken in Beast stuff ipv het path wat de meeste kiezen, Marksmanship.

Ik hou gewoon van wat anders :-)

Geen idee welke andere site er specifiek voor klasses zijn. Er is een Engels talige Hunter site maar daar is het erg rustig... Een vriend van mij denk erover om wowdruid.nl op te gaan zetten maar hij twijfelt nog ;)
hmm, dat ga ik waarschijnlijk ook doen. Tenminste, mn eerste talent heb ik gezet op aspect of the hawk. Volgens mij valt dat ook onder beast mastery.

Een vriend van mij (net key voor gekocht) gaat trouwens druid spelen. Dus kan hij ook wel zon site gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Een interessante thread om te volgen (voor degene die hem nog niet gezien hebben) :

http://en.wow-europe.com/...-en&t=17246&p=1#post17246

Volgens hem begint de fb zeker niet voor 16 dec omdat nog niet iedereen hun pre-order binnen heeft. Maar hij denkt wel dat hij daarna wel begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66398

Weet iemand percies hoe het nu verder gaat met Dynabyte? Ik heb daar 2 copies besteld en dus gekozen voor de optie eerst betalen dan opgestuurd krijgen. Krijg ik nog een confirmatie mail dat ze heb geld hebben ontvangen? Of laten ze verders niks van hun horen totdat het spel pas verstuurd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

Anoniem: 66398 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 13:30:
Weet iemand percies hoe het nu verder gaat met Dynabyte? Ik heb daar 2 copies besteld en dus gekozen voor de optie eerst betalen dan opgestuurd krijgen. Krijg ik nog een confirmatie mail dat ze heb geld hebben ontvangen? Of laten ze verders niks van hun horen totdat het spel pas verstuurd wordt?
als ik jou was dan zou ik ze gewoon gaan afhalen bij het dichtsbijzijnde DB filiaal.

Ik heb er ook 2 laten reserveren en ik hoop ze op 14 januari af te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 19:24

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb hem daar onder rembours besteld, en kreeg een mail dat hij zo spoedig mogelijk wordt verzonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66398

Iemand hier toevallig in WoW europe beta?

http://en.wow-europe.com/...-en&t=24293&p=1#post24293

Kan je hier een berichtje plaatsen van dat hun teminste "blij" mogen zijn dat hun in de pre-order campaign zitten terwijl andere europese landen er helemaal niet bij zitten?

Edit : Woops... blijkt al dat het al gepost is ;) laat maar zitten dan

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 66398 op 09-12-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
DarkShadow schreef op donderdag 09 december 2004 @ 00:44:
Ik ben nu lvl 18 Hunter (Tauren, US retail), dus niet zoveel verder dan jij bent, maar je moet qua quests geen grote veranderingen verwachten, ze spelen alleen in andere gebieden. Het valt me alleen wel op dat er weinig (geen? ) quests zijn specifiek voor Hunters, de enige die ik gedaan heb was de 'tame-quest', dit in tegenstelling tot mijn warrior (lvl 31), die toch wel af en toe een speciale warrior quest heeft waar ik coole warrior-equipment voor krijg.
Ik ga zelf overigens voor met name markmanship/survival, omdat ik op een PVP server speel en de meeste mensen die rennen langs je pet om jou gewoon proberen te pakken.
Ik zie wel of het werkt, je kan ze altijd weer ff resetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan er iemand mij uitleggen hoe het zit met Gamer's loot? Je kan keys bestellen dit zijn dan waarschijnlijk uskeys. Ik veronderstel ook dat die key blijft werken na de europese release?
De key is dus eigenlijk gelijk aan een us import versie? En als je die key besteld welke kosten komen er nog bij? De activatie ofzo zie ik , en je mag 30dagen met die key gratis spelen? En dus ook de us client downloaden?

Ik wil mij wel zo een key bestellen maar ik heb al een eu versie besteld bij gameorder.be. En ik wil later ook op de Eu servers spelen, dit zal wsl niet gaan met die key van gamer's loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Leuke aan rogue is dat je gewoon een pet "Sapped" en direct voor de hunter gaat . . . . muhahahaha

leuk man mijn rogue!
Anoniem: 126167 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:49:
Kan er iemand mij uitleggen hoe het zit met Gamer's loot? Je kan keys bestellen dit zijn dan waarschijnlijk uskeys. Ik veronderstel ook dat die key blijft werken na de europese release?
De key is dus eigenlijk gelijk aan een us import versie? En als je die key besteld welke kosten komen er nog bij? De activatie ofzo zie ik , en je mag 30dagen met die key gratis spelen? En dus ook de us client downloaden?

Ik wil mij wel zo een key bestellen maar ik heb al een eu versie besteld bij gameorder.be. En ik wil later ook op de Eu servers spelen, dit zal wsl niet gaan met die key van gamer's loot.
Of je wacht gewoon nog even een week of 2 a 4 .......

[ Voor 77% gewijzigd door Muppet op 09-12-2004 14:50 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muppet schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:50:

Of je wacht gewoon nog even een week of 2 a 4 .......
1 week ok, 2 weken wordt al moeilijk en 4 weken pfff, nee zolang kan ik niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19781

Muppet schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:50:
Leuke aan rogue is dat je gewoon een pet "Sapped" en direct voor de hunter gaat . . . . muhahahaha

leuk man mijn rogue!
Jammer alleen dat SAP alleen op humanoids werkt, op zich zou een lvl 37 rogue dat wel mogen weten ;). Maar goed pets kan je toch negeren over t algemeen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 02:02
Zag ergens hele leuke tips van een hunter hoe ie met gemak een hogere lvl. rogue owned dmv spells waardoor de rogue z'n stealth onmogelijk kan gebruiken. De rogue vond het niet eerlijk met deze spell. Ze deden het zonder en de hunter won nog net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Anoniem: 19781 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:03:
[...]

Jammer alleen dat SAP alleen op humanoids werkt, op zich zou een lvl 37 rogue dat wel mogen weten ;). Maar goed pets kan je toch negeren over t algemeen ;).
Ben een lvl 38 Undead Mage en een lvl 27 Dwarven Rogue :P

Maar goed niet bij stilgestaan nee . . . dan maar een CS doen is hij iig een paar seconden gestunned. Dan op de hunter focussen en als de pet weer aanvalt vanish doen en weer stunnen ;) Leuk om een keer te proberen ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Vanish met hunter's mark op je heb je ook niet erg veel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga zelf overigens voor met name markmanship/survival, omdat ik op een PVP server speel en de meeste mensen die rennen langs je pet om jou gewoon proberen te pakken.
Ik zie wel of het werkt, je kan ze altijd weer ff resetten :)
Juist daarom ga ik m'n pet sterker maken. Je hebt niets aan je marksmanship als ze op je in staan te hakken :)

Als m'n pet ze in stukken bijt van achter terwijl ik m'n tegenstander ontwijk vindt ik het wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Yes!!!!! antwoord waar ik wat aan heb..

Hello,

There will be a final beta which is open for everyone to sign up for, and that is scheduled for December.

You will be unable to play on the US servers unless you are resident in that area.

-----Original Message-----
From: #########
To: <WoWSupportEU@blizzard.com>
Sent: 08/12/2004 15:34:37
Subject: EN Other Account before Christmas

Date :12/8/2004 2:34:37 PM

-----

Description: Wasn't lucky in the third Closed Beta selection so I was
wondering if there will be an Open Beta before Christmas or won't there
be a Open Beta at all? I will wait another week if there is still no
detail about it I will order my version in America with incorrect
information wich is known in the forums and will cancel my order in
Europe. Plz be kind enough to answer even if it is no info at all. Best
regards, Ben van den Berge

Dit is dus een officieel antwoord.. wil zelfs nog wel een screenshot maken van mijn mailbox als jullie me niet geloven..

[ Voor 4% gewijzigd door Skeiron462 op 09-12-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

?! want je hebt de overige topics niet kunnen lezen?? Dit topic ook niet? Of de blizzard website kunnen bezoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 54100 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:06:
?! want je hebt de overige topics niet kunnen lezen?? Dit topic ook niet? Of de blizzard website kunnen bezoeken?
Uhm als je op mij reageerd dan kan je quoten dat je op mij reageerd.. zie voorbeeld ;) en anders sorry..

En nee het zou een Final Beta worden en nergens werd verteld of er een Open Inschrijving zou komen.. als je dat wel ergens hebt gevonden voor Europa laat dan maar zien.. Tot zover was daar officieel nog niks van bekend.. En als je in topic 3 kijkt dan zie je mijn naam al staan dus ik zit hier wel wat langer.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
@Skeiron <-- (zo kan het ook)

Dan zou je toch moeten weten dat het op dezelfde manier zal gaan als in de us. F5-hell. En nee, ik ga niet laten zien waar dat staat aangezien je zelf al vanaf deeltje 3 meedraait.

btw, als er geen andere posts tussen staan kan je gewoon direct reageren zonder te quoten. Zou een beetje nutteloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Skeiron schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:59:
Yes!!!!! antwoord waar ik wat aan heb..

Hello,

There will be a final beta which is open for everyone to sign up for, and that is scheduled for December.
Omfg, eindelijk een officieel antwoord dat er wél open signups komen, hele opluchting, thnx _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130291

DeepSeven schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:30:
[...]

Omfg, eindelijk een officieel antwoord dat er wél open signups komen, hele opluchting, thnx _/-\o_ .
het belangrijkste is wanneer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
@ Nemo55: bij US OB hoefde je niet 'echt' F5-snel erbij te zijn om erin te komen, signups voor US OB hebben toch zeker 12 uur op de WoW pagina gestaan..

Het gerucht is nu dat de OB 16 december begint, maar het lijkt erop dat Blizzard EU nog een slag om de arm houdt mocht er nog iets fout gaan. Ik hoop het iig, want als OB tussen 25 december en 2 januari begint zit ik er niet bij :s (wintersport).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19781

Muppet schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:26:
[...]

Ben een lvl 38 Undead Mage en een lvl 27 Dwarven Rogue :P

Maar goed niet bij stilgestaan nee . . . dan maar een CS doen is hij iig een paar seconden gestunned. Dan op de hunter focussen en als de pet weer aanvalt vanish doen en weer stunnen ;) Leuk om een keer te proberen ......
Je kan denk i kbeter CS-en op de hunter zelf, levert je meteen 2 combo points op (3 als je talents hebt in initiative) en dat is heel wat schade, dat gecombineerd met vanish houdt hem vast. En tegen hunters wil je ZEKER crippling poison gebruiken, anders kiten ze je en heb je geen kans meer :(.

Ben zelf een level 49 rogue en heb nu eindelijk wat talents in improved sap gegooid, superrelaxed :) breekt mijn stealth niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
RealCato schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:32:
@ Nemo55: bij US OB hoefde je niet 'echt' F5-snel erbij te zijn om erin te komen, signups voor US OB hebben toch zeker 12 uur op de WoW pagina gestaan..
Dat wisten we later pas. De plekken waren gelimiteerd en iedereen wilde tegelijk via FP. Dus dat was f5'en tot je erbij neervalde voordat de pagina eindelijk verscheen. En dan de rest van het aanmeld proces nog. Pagina's werden niet geladen door de grote stroom mensen die allemaal tegelijk hetzelfde wilden doen. Uiteindelijk gaven ze de dag erna nog genoeg accounts weg dmv een algemene key. Ik heb er nog 2 weg kunnen doen aan mensen hier die te laat waren.

Ook deze keer is het gelimiteerd, maar ik ben al veilig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
nemo55 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:16:
@Skeiron <-- (zo kan het ook)

Dan zou je toch moeten weten dat het op dezelfde manier zal gaan als in de us. F5-hell. En nee, ik ga niet laten zien waar dat staat aangezien je zelf al vanaf deeltje 3 meedraait.
Final Beta waar ik zelf aan meegedaan heb in Amerika was niet Open.. Daar kon je als Fileplanet subscriber gratis aan mee doen.. Open Beta was wel Open.. Dus tja weten doe ik zeker.. Maar zoals ik al eerder zei ze hebben nooit officieel gezegd dat de Final Beta in Europa Open zou zijn.. Dus wees niet zo flambaar en neem het gewoon aan dat als ik zeg dat deze info eindelijk officieel is of kom met bewijzen dat het eerder bekend was want deze nutteloze opmerkingen heeft niemand wat aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:36

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RealCato schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:32:

Het gerucht is nu dat de OB 16 december begint, maar het lijkt erop dat Blizzard EU nog een slag om de arm houdt mocht er nog iets fout gaan. Ik hoop het iig, want als OB tussen 25 december en 2 januari begint zit ik er niet bij :s (wintersport).
Ik ga liever een weekje op wintersport dan 2 weken een open beta spelen van een spel dat je 10 jaar lang kan doen..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

ik denk dat het echt niet tot 25 dec moeten wachten voor Open beta hoor
want toen de prijzen van maandelijkse betaling bekend werd, stond erbij dat de final beta begin december komen
dus voor 15 dec denk ik :D (ik hoop het ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
@MrVegeta: nee het gaat mij om de periode vanaf 2 januari :P Heb geen zin om straks buitengesloten te zijn als de rest hier in de OB zit en ik nog een paar weken moet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Skeiron schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:01:
[...]

Final Beta waar ik zelf aan meegedaan heb in Amerika was niet Open.. Daar kon je als Fileplanet subscriber gratis aan mee doen.. Open Beta was wel Open.. Dus tja weten doe ik zeker.. Maar zoals ik al eerder zei ze hebben nooit officieel gezegd dat de Final Beta in Europa Open zou zijn.. Dus wees niet zo flambaar en neem het gewoon aan dat als ik zeg dat deze info eindelijk officieel is of kom met bewijzen dat het eerder bekend was want deze nutteloze opmerkingen heeft niemand wat aan..
Dat was niet de final beta, maar de final stress beta, zijn 2 verschillende dingen.

De open beta was ook niet echt open te noemen,aangezien ze een max aantal inschrijvingen hadden. Misschien zou dit verklaren waarom men niet meer voor de term "open" heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 59413 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:58:
[...]
Dat was niet de final beta, maar de final stress beta, zijn 2 verschillende dingen.

De open beta was ook niet echt open te noemen,aangezien ze een max aantal inschrijvingen hadden. Misschien zou dit verklaren waarom men niet meer voor de term "open" heeft gekozen.
Je hebt gelijk, was stress test.. was misschien iets te gefrustreerd omdat ik gewoon iets post met leuke info en meteen afgebrand wordt.. Maar het was ook logischer dat ze het anders noemen nu.. Maar het werd er niet duidelijker eerst of het echt "open" zou worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Skeiron schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:01:
[...]

Ik was niet vlambaar. Totdat er iemand info gaat blaten wat allang bekend is en dan vervolgens nog het lef heeft om bronnen te vragen. Vervolgens zegt diegene dat je niet vlambaar moet zijn en gewoon alles maar moet aannemen wat ie blaat omdat ie z'n antieke bronnen niet voorgeschoteld krijgt.

Iedereen die hier al een tijdje meegaat weet allang dat iedereen zich vrij kan inschrijven straks voor de final beta. Deze zal alleen net als in de us gelimiteerd zijn.
Da's alles. Niets meer en niets minder.

Dat je er niet tegen kan dat mensen dingen eerder weten dan jij is jou probleem, maar ga dan niet mensen beschuldigen dat ze van niks weten en vragen om bronnen die hier al tig keer zijn gepost.

En vraag nu niet steeds om nutteloze informatie waar niemand meer wat aan heeft zodat ik geen nutteloze opmerkingen meer hoef te maken waar niemand wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
nemo55 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:18:
[...]
Ik was niet vlambaar. bla bla bla blaaaaaatt!!
Kom dan met 1 site en ik geef toe dat ik fout was.. die heb je niet en stop nou met die onzin.. heeft toch geen nut.. of bewijs gewoon dat ik ongelijk heb... niet moeilijker doen als het is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

nemo55 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:18:
[...]

Ik was niet vlambaar. Totdat er iemand info gaat blaten wat allang bekend is en dan vervolgens nog het lef heeft om bronnen te vragen. Vervolgens zegt diegene dat je niet vlambaar moet zijn en gewoon alles maar moet aannemen wat ie blaat omdat ie z'n antieke bronnen niet voorgeschoteld krijgt.

Iedereen die hier al een tijdje meegaat weet allang dat iedereen zich vrij kan inschrijven straks voor de final beta. Deze zal alleen net als in de us gelimiteerd zijn.
Da's alles. Niets meer en niets minder.

Dat je er niet tegen kan dat mensen dingen eerder weten dan jij is jou probleem, maar ga dan niet mensen beschuldigen dat ze van niks weten en vragen om bronnen die hier al tig keer zijn gepost.

En vraag nu niet steeds om nutteloze informatie waar niemand meer wat aan heeft zodat ik geen nutteloze opmerkingen meer hoef te maken waar niemand wat aan heeft.
toon volledige bericht
Eh, nemo55, kleine opmerking: in de US was het een OPEN beta, in de EU is het een FINAL beta. Dat dat over een paar weken misschien enkel een verschil in woorden zal blijken te zijn, wil niet zeggen dat we er nu vanuit kunnen gaan dat in Europa alles precies zo aangepakt wordt als in de US.

Tenslotte is de communicatie van Blizzard naar de klanten toe in de US stukken beter dan in EU, dat is al 1 verschil.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Skeiron schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:22:
[...]

Kom dan met 1 site en ik geef toe dat ik fout was.. die heb je niet en stop nou met die onzin.. heeft toch geen nut.. of bewijs gewoon dat ik ongelijk heb... niet moeilijker doen als het is..
Hopeloos, ik geef het op. Wie kan deze noob helpen.
Zoals ik al eerder zei, weet ik niet meer waar. Kan in een interview gezegd zijn, ergens in het forum enz enz. Ik heb al teveel info gezien om het nog eens helemaal terug te zoeken. Ik heb hier geen speciaal blizzard archief waar ik alles in bewaar. Als je zo stompzinnig wil zijn en me niet gelooft moet je het zelf weten. Het zal niet de eerste keer zijn dat je er naast zit. Doe zelf eens een keertje wat moeite en zoek het zelf op voordat je ander mensen hiermee lastig valt.

[edit]
@morgauth
Ik ga er niet zomaar vanuit dat het net zoals in de us gebeurd. Dit is allang een keer door blizzard zelf gezegd! En idd. Ze NOEMDEN het een OPEN beta in de us maar was uiteindelijk een FINAL beta. Nu weten ze wel beter en noemen ze het meteen een FINAL beta.
[edit]

[ Voor 15% gewijzigd door nemo55 op 09-12-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
nemo55 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:29:
[...]
Hopeloos, ik geef het op. Wie kan deze noob helpen.
Zoals ik al eerder zei, weet ik niet meer waar. Kan in een interview gezegd zijn, ergens in het forum enz enz. Ik heb al teveel info gezien om het nog eens helemaal terug te zoeken. Ik heb hier geen speciaal blizzard archief waar ik alles in bewaar. Als je zo stompzinnig wil zijn en me niet gelooft moet je het zelf weten. Het zal niet de eerste keer zijn dat je er naast zit. Doe zelf eens een keertje wat moeite en zoek het zelf op voordat je ander mensen hiermee lastig valt.
K probeer het nog 1 maal.. Geruchten waren er dat het waarschijnlijk Open zou zijn.. Dit zijn feiten..

Pressrelease:
http://www.blizzard.co.uk/press/041122.shtml

Lees het leer het en begrijp het... Ik haal een feit tevoor schijn en jij brengt niks.. dus onderbouw het.. de argumenten die jij brengt zijn geruchten.. Ik ben niet perfect maar ik geef tenminste toe als ik fout zou zitten.. Je bent gewoon te lui of te stom om te discussieren..

Edit zag het net pas maar kijk op de main van dit topic en kom dan nog eens terug.. als je niks meer erop zegt vind ik het ook prima.. als je het er oneens mee bent reageer anders per mail direct naar me.. s3r14l at hotmail.com

[ Voor 18% gewijzigd door Skeiron462 op 09-12-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

En om het topic weer een beetje terug op het spoor te brengen:

Gisteren en vandaag flink gegamed, nu dus al level 17 dwarven hunter... grappig genoeg kan ik al level 35 beesten skinnen, heh... een vriend van me is level 42 en nam me mee om mijn skinning wat op te krikken. Jammergenoeg krijg ik dan van zo'n moelijk monster weinig xp, omdat hij al zo hoog is (ik kreeg meer XP van een level 10 beest dan van een level 35 als ik met hem samen was).
Hopelijk ben ik snel level 20, want toen begon het echt geweldig te worden in de Open Beta (Wetlands en Ashenvale zijn erg mooi en leuk).
Ik sta na ook op de site: http://wow.exclamation.nl/index.php?ShowRoster=1. PM me maar als je me ziet in game, leatherworkers geef ik vaak gratis leather en skins omdat ik die toch snel weer gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Ben zelf niet online actief geweest met Warcraft 2 en 3 op B-Net.. van wat ik eruit kan opmaken zijn deze servers ook destijds of nog steeds gehost door degene die nu de World of Warcraft server farm gaan bijhouden/hosten..

http://en.wow-europe.com/...-en&t=24500&p=1#post24500

Hebben mensen hier positieve of negatieve ervaringen mee vanuit Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justincase
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-05 18:55
Denk dat sommige mensen het woord "open" anders opvatten ofzo :?. Het is een Final Beta waarvoor het registeren/aanmelden/sign-up "open" is voor iedereen. Wat niet betekend dat iedereen daadwerkelijk een Final Beta key krijgt, toch? Snap niet helemaal waar iedereen zo moeilijk over doet.

Anyway, ik krijg (hopelijk) binnenkort een CE binnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130291

Skeiron schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:25:
Ben zelf niet online actief geweest met Warcraft 2 en 3 op B-Net.. van wat ik eruit kan opmaken zijn deze servers ook destijds of nog steeds gehost door degene die nu de World of Warcraft server farm gaan bijhouden/hosten..

http://en.wow-europe.com/...-en&t=24500&p=1#post24500

Hebben mensen hier positieve of negatieve ervaringen mee vanuit Nederland?
telia is dat toch?, alles ging mij in warcraft 2 en 3 perfect af daarmee af en toe wat lag maar das alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 130291 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:06:
[...]
telia is dat toch?, alles ging mij in warcraft 2 en 3 perfect af daarmee af en toe wat lag maar das alles
Mooi.. werd namelijk een beetje gemengd gereageerd in het topic.. dus vroeg het me af.. Ben wel tevreden dat er steeds meer gedaan wordt en informatie vrijkomt.. Mag alleen wel iets sneller maar er zit al genoeg vooruit gang in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
@nemo55 & Skeiron : lees eerst even de waarschuwing voordat je in dit topic post. Jullie overtreden met jullie flamewar ongeveer 4 van de 5 regels die daar staan en bovendien is de discussie een beetje zinloos aangezien jullie allebei deels gelijk hebben. In Europa is altijd gesproken over een Final Beta en niet over een Open Beta (door blizz iig) en in Amerika was er idd verschil tussen de FB en OB; echter het lijkt erop dat in europa de final beta zal samenvallen met de open beta, al is dit niet officieel bevestigd.
Het blijft gewoon afwachten en je frustratie dat je niet kunt spelen ff ergens anders op te richten :P

@ Skeiron : ik heb zelf alleen WC3 on-line gespeeld en de enige connectie problemen die ik ooit heb gehad waren gerelateerd aan de spelers, perfecte service van dat bedrijf dus. Als dit idd Telia is dan denk ik wel dat het goed zit. Niet dat ik Telia goed ken, behalve dan dat ze de servers van Maplestory hosten, en dus waarschijnlijk wel wat ervaring hebben met MMORPGS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Ben al rustiger ;).. maar de mail was best officieel.. kreeg hem van support.. maar ja het mag nog iets officieler natuurlijk.. ff op de main page van de EU.. maar dit steld mij en misschien anderen al genoeg rust.. ik wacht geduldig af... zoals ik in het mailtje al zei: ik was van plan de Amerikaanse te kopen maar doe het nu maar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Jammer genoeg heb ik geen HTML rechten om even in fontsize 78 en het liefst scrollend van links naar rechts 'I TOLD YOU SO' hier neer te kunnen zetten.

En op irc heb ik er ook nog een paar te slappen die maar bleven volhouden dat Final Beta niet Open zou worden omdat Blizzard er een ander naampje aangegeven had.

[ Voor 3% gewijzigd door Ace op 09-12-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

hm das dan goed nieuws :) ik ben nu bijna lvl 17 trouwens,weet iemand een goede hunting zone ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Gewoon ff http://en.wow-europe.com/ instellen als startpagina van je browser en het er gewoon niet meer over hebben.

Zeer binnenkort (lees: voor maandag) krijgen we een post op de EU Wow site die duidelijkheid zal verschaffen over de laatste fase van de EU beta.

Heb namelijk zelf ff met Blizz gemaild. Niets concreets (like duh) maar wel dat er dus zeer binnenkort een newsitem hierover komt.
Hello,

More information about the final beta will be announced on our website very soon:
http://en.wow-europe.com/

Best regards,

Mejdahl, Bo
Technical Support
Blizzard Europe
http://en.wow-europe.com/support/

If you reply, please include all previous text and files related to this e-mail.
leuk detail: "final beta" ghehe

Dus....

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
open beta of final beta, ik heb vanmorgen een us WoW versie binnen gekregen, en ben nu met mijn paladin aan het raggen op spinerbreaker :Y)

Had echt geen zin meer om te wachten op de eu rls ;)

btw, mijn db reservering blijft ook gewoon staan. Dus straks stap ik ook mooi over op een eu server. Kan niet op hier B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129804

Doen die knakkers van Blizzard trouwens niet aan kerstvakantie, oftwel... delay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Anoniem: 129804 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:56:
Doen die knakkers van Blizzard trouwens niet aan kerstvakantie, oftwel... delay?
Denk dat ze niet aan kerstvakantie doen, maar waarschijnlijk wel eerste en tweede kerstdag vrij. Maarja, dat kan er ook nog wel bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Anoniem: 129804 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:56:
Ik denk dat ze dat wel doen... alhoewel, als er een half miljoen of meer mensen op je product zitten te wachten :P.

@wouter: dat wil niks zeggen, een VERY soon bij blizzard duurt soms nog 2 weken (us cb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
@Skeiron&RealCato

Ben ook tot rust gekomen. (zal wel door de wow-stres komen ;) )
Sorry voor deze onnodige discussie en geflame in dit super-thread.
Moeten de sfeer houden hiero.
Als ik de info nog ergens weet op te snorren zal ik wel ff posten en hier anders verder niet meer over hebben. Het is wel duidelijk waar we aan toe zijn wat betreft de open/final beta. (t'is gewoon de schuld van blizz, moeten ze maar eens wat meer duidelijkheid geven :P )

k'zal nog wat leuke wow-pic's in de computer totaal (zal ze hier binnenkort wel posten)

@Skeiron
Zand erover? Tenslotte willen we allemaal hetzelfde. De BETA!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130195

Damn ik ben echt hard verslaafd aan deze game!
Ik speel echt non stop, k heb zelfs gister me wekker gezet om s'ochtends nog ff te kunen gamen gamen (6:10) (om die tijd is het vet rustig ideaal om rustig te solo'en) maar zijn er nog guilds die ik kan joinen? ik ben nu lvl 21 (night elf hunter) mijn charecter name is parkeerheld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
K'zat verkeerd te zoeken. Anyway's

http://www.blizzard.co.uk/press/041105.shtml
With indications pointing to strong demand, it is anticipated that access to the European Final Beta Test, as with access to the final game could be limited based on the capacity of the local European servers. Players are thus encouraged to pre-order World of Warcraft to guarantee their copy of the game.
Hieruit maakte ik destijds op dat iedereen de kans krijgt om zich aan te melden voor de Final Beta, maar dat blizzard ,vanwege de grote vraag, mensen sterk aanraad om een pre-order kit te bestellen om zekerheid te krijgen om in de Final Beta te komen. Dit geld eveneens voor de retail, welke ook de kans loopt om beperkt te worden.

Nadat ik dit las en hoorde dat je een us-versie kon omzetten naar een eu had ik besloten om de us-versie te bestellen, zodat ik met zekerheid in de FB kom en belangerijkste van alles de retail.
Ondertussen nog 2 ce's in bestelling staan. Mocht ik er 1 teveel hebben dan zal ik hem eerst hier neerkwakken voor dezelfde prijs. O-)

Geloof dat ik ergens anders nog wat in een interview had gelezen, maar ben bang dat ik deze niet meer in dit leven zal tegenkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nemo55 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:41:

Nadat ik dit las en hoorde dat je een us-versie kon omzetten naar een eu had ik besloten om de us-versie te bestellen, ...
Ok ff vraagje, het is waarschijnlijk al gepost geweest, maar kan iemand dit bevestigen dat je de us versie kan omzetten naar een eu versie? Dan bestel ik me ook direct de us versie en bij retail switch ik over op eu servers.

Alvast bedankt;)

edit: nevermind :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 126167 op 10-12-2004 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129846

Anoniem: 126167 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:49:

Heb zelf eergister mijn gameorder.be bestelling geannulleerd, daarna met paypal bij gamersloot een account gehaald... Je krijgt dus alleen een inlog naam en een wachtwoord, geen doosje of boekje wordt verstuurd, dus je moet zorgen dat je de client zelf regelt, bv. via suprnova.org. Dit activeren van je account is wel 7 euro extra. Je kan er ook voor kiezen om alleen een cd key te laten versturen, dan sturen ze de foto op. Ze zijn echt snel, vanaf het moment dat ik het geld met paypal had overgemaakt, tot ik in het spel zat was slechts 3 uur... die 30 dagen gratis hoort bij elke key, behalve de guest pass natuurlijk...in totaal was dit nog 15 euro goedkoper dan gameorder ook, alleen dus geen boekje, en verpakking... Maar wel in retail aan het spelen dus...
Bedankt Blizzard !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

En dan besluiten ze opeens je adresgegevens met je cc gegevens te vergelijken en ben je het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Anoniem: 19781 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:33:
[...]

Je kan denk i kbeter CS-en op de hunter zelf, levert je meteen 2 combo points op (3 als je talents hebt in initiative) en dat is heel wat schade, dat gecombineerd met vanish houdt hem vast. En tegen hunters wil je ZEKER crippling poison gebruiken, anders kiten ze je en heb je geen kans meer :(.

Ben zelf een level 49 rogue en heb nu eindelijk wat talents in improved sap gegooid, superrelaxed :) breekt mijn stealth niet.
Ja dat ga ik ook doen. Ik neem Cold Blood (Crit hit owns) Imp Sap, Imp CS en Prep is ook super relaxed. Moet nog wel even flink lvl-en voordat het allemaal rond is maar ik ben druk bezig. Bijna hoog lvl genoeg voor Gnomeregan. Kijken hoever ik kom tot het einde van de beta. Heb nu al wat foutjes gemaakt met de volgorde van punten verdelen wat ik dus niet meer doe in retail.

Qua armor ben ik alleen op zoek naar wat beters. Loop nog steeds (lvl 27) met Darkened Defias Set rond. Ziet er ook gewoon erg mans uit en ik vind het erg jammer dat je armor niet kan Dye-en. Sommige kleuren staan gewoon erg triest op een rogue :D Rogue hoort gewoon zwart en donker te zijn. Met een lichtgevend groen pak aan stealthen gaat er bij mij niet in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
nemo55 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:41:
Hieruit maakte ik destijds op dat iedereen de kans krijgt om zich aan te melden voor de Final Beta, maar dat blizzard ,vanwege de grote vraag, mensen sterk aanraad om een pre-order kit te bestellen om zekerheid te krijgen om in de Final Beta te komen. Dit geld eveneens voor de retail, welke ook de kans loopt om beperkt te worden.

Geloof dat ik ergens anders nog wat in een interview had gelezen, maar ben bang dat ik deze niet meer in dit leven zal tegenkomen ;)
Zand erover voor de rest..

Ik heb dat gedeelte ook gelezen maar dat kon je op 2 manieren opvatten waardoor ik het niet duidelijk vond..
1. De manier waarop jij het gelezen hebt.. zo las ik het zelf ook in eerste instantie..
2. Dat er een Final Beta komt maar dat ze niet zeker wisten of er genoeg keys waren voor "Open" inschrijvingen.. Dus preorderen maar want dan alleen ben je pas zeker...

Dat is dus de reden waarom ik een mailtje stuurde voor opheldering erover.. ;) Maar het is nu dus zeker dat er gewoon nog een "Open" inschrijving komt..

[ Voor 4% gewijzigd door Skeiron462 op 10-12-2004 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Skeiron schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:18:
[...]
Ik heb dat gedeelte ook gelezen maar dat kon je op 2 manieren opvatten waardoor ik het niet duidelijk vond..
1. De manier waarop jij het gelezen hebt.. zo las ik het zelf ook in eerste instantie..
2. Dat er een Final Beta komt maar dat ze niet zeker wisten of er genoeg keys waren voor "Open" inschrijvingen.. Dus preorderen maar want dan alleen ben je pas zeker...

Dat is dus de reden waarom ik een mailtje stuurde voor opheldering erover.. ;) Maar het is nu dus zeker dat er gewoon nog een "Open" inschrijving komt..
Ah, op die manier. Daar heb je idd gelijk in. Ze zouden na die pre-order actie geen open inschrijvingen meer kunnen houden omdat alles al vol zou zitten.
Ging ervanuit dat dit zowieso zou gaan gebeuren, maar nu weten we het idd zeker.

In deze Final beta wil ik me gaan concentreren op de user interface. Zelf ben ik een hunter en wil graag specifieke dingen in de ui inbouwen die voor de class erg handig zijn. Zoals bijvoorbeeld de 3 trackingabilities onder de minimap plaatsen. Dit soort dingen staan niet in de algemene tools zoals comos en vokal. Bovendien heb je de helft die deze tools vaak aanbieden niet eens nodig.

Iemand nog meer iedeeen voor de ui van de hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
@nemo55:
Een link inbouwen naar dit topic? :P Voor tijdens het vissen.

P.S. goede zaak trouwens van Blizzard om het customizen van de UI zo makkelijk te maken voor spelers, dat scheelt veel frustratie.

P.P.S. http://www.pvponline.com/archive.php3?archive=20041209

[ Voor 68% gewijzigd door RealCato op 10-12-2004 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131284

Goedemorgen mensjes,

Ik ben niet echt een gamer, had ook nog nooit iets van de games van Blizzard gezien, laat staan gespeeld. Een vriend van me duidelijk wel, die zat nu al 5 jaar te wachten op WoW. Hij heeft me ondetussen aangestoken, oa door wat trailers, en ik heb het spel nu ook al een tijdje gereserveerd.

Wat ik alleen nog niet helemaal duidelijk vind, is dat gedoe met de CreditCard. Ik heb er zelf namelijk geen, en ben van plan van die TimeCards te kopen. Alleen ik heb hier en daar wel gelezen dat een CC zoiezo benodigd is om je te registreren. Ik heb de 8 topics zo'n beetje doorgenomen (lees: lang niet alles natuurlijk) maar weet nu nog niet of ik een CC nodig heb.

1) De mensen die nu al aan het WoW'en zijn (US versie), hebben die een CC nodig gehad?
2) Zo ja, is het mogelijk om je via een CC van iemand anders te registreren, zonder dat diegene hier " verplichtingen" door krijgt? Oftewel kan ik iemand overtuigen mij zo'n ding te lenen voor registratie? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131284 op 10-12-2004 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
1) De mensen die nu al aan het WoW'en zijn (US versie), hebben die een CC nodig gehad?
2) Zo ja, is het mogelijk om je via een CC van iemand anders te registreren, zonder dat diegene hier " verplichtingen" door krijgt? Oftewel kan ik iemand overtuigen mij zo'n ding te lenen voor registratie? :)
1. Hoeft niet persee omdat je 1 maand gratis hebt.. In Belgie kan je namelijk ook bestellen..
2. Ja, je koopt gewoon 1 maand of meerdere maanden via een cc.. je kan ook pre paid kaarten kopen.. En het registreren is echt alleen voor het registreren.. het is alleen de vraag of diegene jou wel genoeg vertrouwd omdat de cc gegevens worden opgeslagen in je account..

[ Voor 21% gewijzigd door Skeiron462 op 10-12-2004 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kortom WoW kun je ook spelen zonder CC, dus met TimeCards (na de gratis maand)

alleen registratie moet met CC

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 131284 op 10-12-2004 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

je kan toch ook met paypal betalen?
ik krijg straks hopenlijk snel mijn CC, zo dat ik snel kan beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 131284 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:54:
Kortom WoW kun je ook spelen zonder CC? (na de gratis maand)
yup pre-paid kaartjes.. maar helaas moet je die ook weer bestellen in Amerika dus weer CC nodig.. of er moet een shop zo vriendelijk zijn om ze te importeren.. denk namelijk niet dat de EU en US pre paid kaartjes met elkaar uitwisselbaar zijn in het begin..

Edit se7en: en paypal natuurlijk.. was hem ff vergeten..

[ Voor 7% gewijzigd door Skeiron462 op 10-12-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:58:
[...]

yup pre-paid kaartjes.. maar helaas moet je die ook weer bestellen in Amerika dus weer CC nodig.. of er moet een shop zo vriendelijk zijn om ze te importeren.. denk namelijk niet dat de EU en US pre paid kaartjes met elkaar uitwisselbaar zijn in het begin..
Hoezo die kun je toch gewoon bij db bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Ik denk dat hij bedoelt of je na de euro release gewoon timecards kan kopen hier, en dat kan wel. Half jaar timecards voor de euro versie staan nl. al op de website van db.

Paypal is geloof niet eens beschikbaar in de amerikaanse versie op het moment (weet niet of ze dat inmiddels gefixed hebben tho), en ik vraag me af hoe lang het gaat duren voor het werkt in de europese versie..

verder vind ik het wel stom dat je CC zowiezo nodig hebt voor registratie; die timecards zijn er juist voor mensen die geen CC hebben dacht ik....of als cadeautje natuurlijk.

P.S. Iemand die UI customization tool van Blizzard al uitgeprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door RealCato op 10-12-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

even een vraag:
die timecard's, kun je doe ook bijvoorbeeld 1tje kopen voor een maand dan over een maand een weekje pauze of ik had geen tijd zeg maar en koop dan een timecard of dan wel CC, kan ik dan weer met mijn oude Account spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk niet dat hier veel over bekend is, ik zal er dan ook flink van opkijken als iemand hier een duidelijk antwoord op heeft..

Maar ik zou het absurd vinden als dat niet zou kunnen!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 131284 op 10-12-2004 10:18 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Lees de startpost
- Geen chatreplies (daar hebben we IRC voor)
- Geen one-liners
- Geen posts die alleen interessant zijn voor jou
- Geen vragen die je zelf had kunnen vinden (bijv. in startpost). Zoek dus eerst zelf!