Vissen eigenlijk niet geprobeerd in OB, maar het schijnt dat je wel grappige loot omhoog kan halen, zoals 'the 1 ring' (met als beschrijving: not nearly as powerful as the 2 ring
)
Ik denk dat als je al een us-account heb aangemaakt dat je dan niet meer in aanmerking komt voor het omschakelen naar een eu-account aangezien je al een keus heb gemaakt.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:22:
[...]
als je de key nu laat omzetten.. kan ik dan niet meer spelen tot aan de EU retail release?
Verwijderd
Hmss, dat hoop ik niet want ik wil wel graag nog even de US versie spelennemo55 schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:46:
[...]
Ik denk dat als je al een us-account heb aangemaakt dat je dan niet meer in aanmerking komt voor het omschakelen naar een eu-account aangezien je al een keus heb gemaakt.
Verwijderd
hmm, ik bedenk me nu net (ja nu al) dus eigenlijk het volgende:
hier in NL die dingen pre-orderen, dat is dus hopen dat je ze toegestuurd krijgt. Je kan het echter ook uit de US importeren, dan je account omzetten in zo'n EU account...en dan ben je dus zo goed als verzekerd dat je op de dag van de release in de EU kan spelen...
(99% van de tweakers die dit lezen hadden dat zeker al 20 keer bed8 of what
)
hier in NL die dingen pre-orderen, dat is dus hopen dat je ze toegestuurd krijgt. Je kan het echter ook uit de US importeren, dan je account omzetten in zo'n EU account...en dan ben je dus zo goed als verzekerd dat je op de dag van de release in de EU kan spelen...
(99% van de tweakers die dit lezen hadden dat zeker al 20 keer bed8 of what
Hmm wel bedacht.. maar ook bedacht dat niet vanaf het begin zal gespeeld worden met de US overgezette account.. vergeet niet dat de keys geheel verschillen van de Final Beta en retail.. Dus je krijgt wel een Final Beta key maar niet een EU retail key.. Misschien vinden ze daar nog wat op.. maar ik zou er niet vanuit gaan dat je voordeel hebt als je vanuit Amerika je account overzet.. ik verwacht zelfs dat ze dat pas op later moment doen.. En dan heb je 0 voordeel.. Ik weet dat veel mensen hopen omdat dat goed uitkomt maar logischer wijze zullen ze dat niet doen.. Puur omdat ze berekend hebben hoeveel ze maximaal op de servers zullen krijgen via de verkopen.. boxen = accounts.. en als je nog de "hidden" users op de Amerikaanse servers erbij gaat krijgen... tja de rest kan je wel invullen..Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:13:
(99% van de tweakers die dit lezen hadden dat zeker al 20 keer bed8 of what)
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Verwijderd
Hmss, dus als ik alles nu goed begrjip en het form invul met mijn US Import key info op: https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx
dan kan ik meedoen aan de EU beta en daarna als die is afgelopen en de EU retails is uitgekomen op die servers spelen?
dan kan ik meedoen aan de EU beta en daarna als die is afgelopen en de EU retails is uitgekomen op die servers spelen?
Dat is het idee.. Maar het enige wat zeker is dat je mee kan doen met de Final Beta... dat van retail wordt niet echt over gerept hoe dat in elkaar gaat zitten..Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:27:
Hmss, dus als ik alles nu goed begrjip en het form invul met mijn US Import key info op: https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx
Verwijderd
ook als ik al een account heb aangemaakt op de US server?Skeiron schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:30:
[...]
Dat is het idee.. Maar het enige wat zeker is dat je mee kan doen met de Final Beta... dat van retail wordt niet echt over gerept hoe dat in elkaar gaat zitten..
Verwijderd
er word idd niet veel over gezegd. Dat kan je dan op meerdere manieren opvatten:Skeiron schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:30:
[...]
Dat is het idee.. Maar het enige wat zeker is dat je mee kan doen met de Final Beta... dat van retail wordt niet echt over gerept hoe dat in elkaar gaat zitten..
1. ze weten zelf nog niet hoe ze dat aanpakken
2. ze weten het al en het is zoals ik hierboven heb gezegd, maar ze zijn bang dat meer (,..lees, iedereen) daar achter komt en dus op die manier zichzelf de beta in werkt (soort work-around van dat benelux krijgt nix van beta keys dmv pre-order gebeuren)
3.... ?
Dan moet jij es leren lezen!Skeiron schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:30:
[...]
Please complete the following form to guarantee your access to the game when it launches in Europe in early 2005. In the meantime we will be delighted to welcome you to the European Final Beta Test, which will start shortly.
Staat hier toch echt dat je gegarandeerd toegang krijgt als ie in de eu van start gaat
Verwijderd
dus dan is het waar...bestel uit amerika en je weet zeker dat je mee kan doen met de beta EN dat je kan spelen op de release dag ....(anders ben je afhankelijk van de postbode-meneer)...denk dat ik weet wat ik ga doen dannemo55 schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:48:
[...]
Dan moet jij es leren lezen!
Please complete the following form to guarantee your access to the game when it launches in Europe in early 2005. In the meantime we will be delighted to welcome you to the European Final Beta Test, which will start shortly.
Staat hier toch echt dat je gegarandeerd toegang krijgt als ie in de eu van start gaat
Ik dacht dat iedereen het hier al zo'n beetje wist. Is al heel lang geleden paar keer gepost.
Het is een work-around pre-order op deze manier alleen dan voor de normale versie.
De ce heb ik ook nog gewoon staan, maar de normale (met eu-key) verkoop ik dan wel aan iemand die geen van beide te pakken heeft kunnen krijgen (voor dezelfde prijs!!!). Nu ben ik iig verzekerd dat ik straks kan spelen.
Het is een work-around pre-order op deze manier alleen dan voor de normale versie.
De ce heb ik ook nog gewoon staan, maar de normale (met eu-key) verkoop ik dan wel aan iemand die geen van beide te pakken heeft kunnen krijgen (voor dezelfde prijs!!!). Nu ben ik iig verzekerd dat ik straks kan spelen.
Ik denk dat je dan toch zelf beter moet lezen of mij moet uitleggen welke info je eruit hebt gehaald.. Dat je met EU retail mee mag doen dat wisten we wel.. dat account transfer waarschijnlijk mogelijk wordt is ook al bevestigd.. Maar hoe en wanneer en met wat wordt niet verteld.. Beter lezen de volgende keer..nemo55 schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:48:
[...]
Dan moet jij es leren lezen!
Verwijderd
jah ik heb het af en toe wat drukker met school dus dan kan ik niet blijven checken. En aangezien het nogal snel gaat met de pagina's ....nemo55 schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:03:
Ik dacht dat iedereen het hier al zo'n beetje wist. Is al heel lang geleden paar keer gepost.
maargoed, ik zat gisteren dat verslag te lezen van die raid party van silk_dude en dat vond ik echt leuk om te lezen, zijn er soms meer mensen die zo'n verhaaltje willen vertellen van een raid, of instance dingetje.... met screenshots alstublieft
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 16:08 . Reden: ff naam erin gezet ]
Verwijderd
Ik maak hieruit ook op dat je meteen toegang krijgt zodra de game wordt gelaunceerd.Skeiron schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:05:
[...]
Ik denk dat je dan toch zelf beter moet lezen of mij moet uitleggen welke info je eruit hebt gehaald.. Dat je met EU retail mee mag doen dat wisten we wel.. dat account transfer waarschijnlijk mogelijk wordt is ook al bevestigd.. Maar hoe en wanneer en met wat wordt niet verteld.. Beter lezen de volgende keer..
Skeiron schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:05:
[...]
Ik denk dat je dan toch zelf beter moet lezen of mij moet uitleggen welke info je eruit hebt gehaald.. Dat je met EU retail mee mag doen dat wisten we wel.. dat account transfer waarschijnlijk mogelijk wordt is ook al bevestigd.. Maar hoe en wanneer en met wat wordt niet verteld.. Beter lezen de volgende keer..
--------------------\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/--------------
-----------------> when it launches in Europe in early 2005 <--------
--------------------/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\---------------
Staat er toch echt duidelijk skeitje. K'zal hans anders of pearl ff voor je bellen
[edit]
@ULU
Het is ook al een paar posts geleden dus is het niet erg. Ben zelf vorige week 3 dagen weg geweest en ik mis gelijk 10 pagina's
[edit]
[ Voor 9% gewijzigd door nemo55 op 06-12-2004 16:22 ]
Ik snap de heisa niet helemaal 
Er staat toch simpelweg dat je toegang krijgt tot de final beta als je een amerikaanse key hebt. En dat je toegang krijgt tot de EU release?
(dat formulier is dus voor het enablen/omzetten van je US-key naar EU) Als extraatje krijg je EU final beta.
Overigens staat er niks over 'account transfer'. Chars ben je dus nog steeds kwijt.
Er staat toch simpelweg dat je toegang krijgt tot de final beta als je een amerikaanse key hebt. En dat je toegang krijgt tot de EU release?
(dat formulier is dus voor het enablen/omzetten van je US-key naar EU) Als extraatje krijg je EU final beta.
Overigens staat er niks over 'account transfer'. Chars ben je dus nog steeds kwijt.
[ Voor 39% gewijzigd door Bosmonster op 06-12-2004 16:20 ]
Verwijderd
Mja maar dan zit ik nog steeds met mijn vraagBosmonster schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:18:
Ik snap de heisa niet helemaal
stel: ik heb mijn key al geregistreerd ( op US servers ) werkt dat form dan nog steeds voor mij?
Waarom niet? Is je key ineens anders dan?Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:19:
[...]
Mja maar dan zit ik nog steeds met mijn vraag
stel: ik heb mijn key al geregistreerd ( op US servers ) werkt dat form dan nog steeds voor mij?
Verwijderd
daar zit wat inBosmonster schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:20:
[...]
Waarom niet? Is je key ineens anders dan?
Even over het spel zelf, inplaats dan over keys en pre-order geblaat.
Ik speel nu, nadat ik diep terleur gesteld ben over warriors een paladin begonnen.
Level 19 Human.
Moet zeggen dat dit gewoon, als ze zo blijven, de class is die ik blijf spelen.
Ik vind ze gewoon zo geweldig.
Alleen 1 ding,
Ik vind ze zelf een beetje te geweldig.
Voorbeeld:
3 level 19 - 20 beuken op me in tegelijk.
Ik begin er 1 te meppen. Ik zet Seal of Righteousness aan, daarna Judgement voor 30 damage, daarna Seal of Crusader aan voor 40% sneller slaan.
Dit is allemaal instant cast spells, dus het gaat niet van mijn normale meppen af.
Judgement is 15 seconden cooldown, dus het truckje kan ik elke 15 seconden doen.
Als ik het eerste beestje dood heb, heb ik ongeveer 1/3 health over. Ik zet Divine Protection aan, dat geeft me een soort 'god' mode voor 8 seconden, in die tijd kan ik makkelijk 2 x een heal casten ala 2.5 seconden. Dan ben ik dus weer @ 100% health.
Ondertussen is het 2e beetje half dood, mijn judgement is alweer klaar, dus dat is weer wat extra damage.
2e beestje dood. 3e beestje dan maar, ondertussen vecht ik de heletijd op Seal of Crusader, dus 40% sneller. Mijn wapen heeft een tijd van 3.1 seconden, met die seal word dat dus 2.2 seconden. Het 3e beestje heeft me half dood gemept. Ik Stun hem met een instant cast spell, genoeg tijd voor 1 heal. Daarna weer even een judgement en wat klappen en ik heb ze alle 3 dood.
Mocht het helemaal uit de hand lopen, doordat ze wat hogere level zijn of dat er nog 2 bij komen dan heb ik nog een Blessing of Protection wat mij immune maakt voor normale klappen voor 6 seconden, genoeg tijd dus om 2 heals te doen dan. En ik heb ook nog heal potion ter beschikking.
Als allerlaastste optie kan ik nog Lay on Hands doen, wat inhoud dat het al me mana kost maar dat ik 100% health terug krijg.
Wat ik probeer te zeggen is dat ik ze zelf een beetje te goed vind, ze hebben zoveel verschillende dingen om in leven te blijven dat ze gewoon onmogelijk te killen zijn.
Als je de class goed speeld kan je gewoon 4-5 beestjes van je eigen level solo aan.
Wat vinden jullie?
Ik speel nu, nadat ik diep terleur gesteld ben over warriors een paladin begonnen.
Level 19 Human.
Alleen 1 ding,
Voorbeeld:
Ik begin er 1 te meppen. Ik zet Seal of Righteousness aan, daarna Judgement voor 30 damage, daarna Seal of Crusader aan voor 40% sneller slaan.
Dit is allemaal instant cast spells, dus het gaat niet van mijn normale meppen af.
Judgement is 15 seconden cooldown, dus het truckje kan ik elke 15 seconden doen.
Als ik het eerste beestje dood heb, heb ik ongeveer 1/3 health over. Ik zet Divine Protection aan, dat geeft me een soort 'god' mode voor 8 seconden, in die tijd kan ik makkelijk 2 x een heal casten ala 2.5 seconden. Dan ben ik dus weer @ 100% health.
Ondertussen is het 2e beetje half dood, mijn judgement is alweer klaar, dus dat is weer wat extra damage.
2e beestje dood. 3e beestje dan maar, ondertussen vecht ik de heletijd op Seal of Crusader, dus 40% sneller. Mijn wapen heeft een tijd van 3.1 seconden, met die seal word dat dus 2.2 seconden. Het 3e beestje heeft me half dood gemept. Ik Stun hem met een instant cast spell, genoeg tijd voor 1 heal. Daarna weer even een judgement en wat klappen en ik heb ze alle 3 dood.
Mocht het helemaal uit de hand lopen, doordat ze wat hogere level zijn of dat er nog 2 bij komen dan heb ik nog een Blessing of Protection wat mij immune maakt voor normale klappen voor 6 seconden, genoeg tijd dus om 2 heals te doen dan. En ik heb ook nog heal potion ter beschikking.
Als allerlaastste optie kan ik nog Lay on Hands doen, wat inhoud dat het al me mana kost maar dat ik 100% health terug krijg.
Wat ik probeer te zeggen is dat ik ze zelf een beetje te goed vind, ze hebben zoveel verschillende dingen om in leven te blijven dat ze gewoon onmogelijk te killen zijn.
Als je de class goed speeld kan je gewoon 4-5 beestjes van je eigen level solo aan.
Wat vinden jullie?
De enig die je dat kan vertellen is blizzard.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:19:
[...]
Mja maar dan zit ik nog steeds met mijn vraag
Zelf denk ik van niet. Dan zou je dus een us EN eu account hebben. Da's lekker. 2 accounts voor de prijs van 1.
Verwijderd
Mischien wordt dan je US account verwijderdnemo55 schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:25:
[...]
De enig die je dat kan vertellen is blizzard.
Zelf denk ik van niet. Dan zou je dus een us EN eu account hebben. Da's lekker. 2 accounts voor de prijs van 1.
Precies.. je registreert je key niet op de servers of wat dan ook, je activeert slechts je account en aangezien die met een US key gemaakt is is dat een US account.
Dat kun je dus bij EU release om laten zetten naar een EU key/account voor de mensen die een US versie gekocht hebben.
Dat kun je dus bij EU release om laten zetten naar een EU key/account voor de mensen die een US versie gekocht hebben.
Ik wist niet dat ze toekomstkijkers tegenwoordig daar ook verkochten.. hmm.. interessant dat jij uit 1 zinnetje kan opmaken dat je vanaf het begin de Europese launch mee kan doen.. ik geloof best dat je op een gegeven moment mee kan doen maar zoals ik dat zo zie moet je toch wachten op een retail key die ze op een gegeven moment toe sturen..nemo55 schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:15:
[...]
--------------------\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/--------------
-----------------> when it launches in Europe in early 2005 <--------
--------------------/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\---------------
Staat er toch echt duidelijk skeitje. K'zal hans anders of pearl ff voor je bellen
FF de feitjes:
- Account transfer is toegezegd nog niet char transfer
- Je krijgt meteen een Final Beta key waarmee je meteen kan starten wanneer deze begint
- Je krijgt toegang tot de Europese retail wanneer deze begint.. niet dat je er dus eerder in kan als degene die het in de shop kopen maar wanneer het begint.. dus nogal vaag qua tijd.. kan later zijn of eerder..
Edit: Zal het nog wat duidelijker maken voordat ik weer slimme reacties krijg: Als je om 0:00 de dag van de launch je key krijgt toegemaild dan heb je hem eerder.. is het later als bv 12:00 's middags dan heb je hem later..
[ Voor 9% gewijzigd door Skeiron462 op 06-12-2004 16:37 ]
Verwijderd
Is het te moeilijk, is het niet goed. Is het te makkelijk, is het niet goed.Wub schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:25:toon volledige bericht
Level 19 Human.
Alleen 1 ding,
Voorbeeld:
Wat vinden jullie?

Ga gewoon sterkere monsters aanvallen! Je probleem is dan gelijk opgelost.
Wellicht het proberen waard:
Iemand die een US key heeft zou de form 2x moeten invullen. Wie weet krijgt hij dan 2 verschillende keys toegestuurd. Als hij dat 10x doet of zoveel als nodig kunnen alle GoT-ers de beta in
Met een beetje geluk checken ze niet of de US key al een keer gebruikt is voor de form. Doe het niet te vaak maar genoeg om mij zo'n key te geven
Iemand die een US key heeft zou de form 2x moeten invullen. Wie weet krijgt hij dan 2 verschillende keys toegestuurd. Als hij dat 10x doet of zoveel als nodig kunnen alle GoT-ers de beta in
Met een beetje geluk checken ze niet of de US key al een keer gebruikt is voor de form. Doe het niet te vaak maar genoeg om mij zo'n key te geven
Dit dus.
Daar ben ik ook bang voor...Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:28:
[...]
Mischien wordt dan je US account verwijderd
Anyway, ik ga nu even lekker verder met world of warcraft. Ik hoop dat je de US versie binnenkort gewoon met paypal kan betalen. Is wel zo gemakkelijk!
edit:
Oh, en wat ik me afvraag, ik lees veel over een free guest pass, ik kan die alleen niet vinden in mijn boxje, heb een normal US version, zit deze hierbij?
[ Voor 19% gewijzigd door DarkShadow op 06-12-2004 17:29 ]
Paladins gaan vrijwel zeker een keer aangepakt worden. Ze verstoren op het moment PvP behoorlijk. Ik weet niet wat ze gaan veranderen, maar dat er aan gewerkt wordt staat vast (diverse posts wijzen daarop). Mischien gaan ze de instant cast veranderen, of de recast time. We zullen wel zien.Wub schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:25:
Wat vinden jullie?
...Als het maar werkt
Kheb paar screenshotjes geupload van mijn eerste en laatste raid (tot op heden), in US OB...ik speelde tauren shaman, rond lvl 16, toen we boven crossroads werden aangevallen door een stel filthy alliance spelers.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:07:
[...]
maargoed, ik zat gisteren dat verslag te lezen van die raid party van silk_dude en dat vond ik echt leuk om te lezen, zijn er soms meer mensen die zo'n verhaaltje willen vertellen van een raid, of instance dingetje.... met screenshots alstublieftdan heb ik ook weer wat om over te kwijlen
http://www.clan21.nl/~realcato/PICS/WoW/index.php
pic1: we verzamelden stuk of 25 man boven crossroads om ze weg te jagen
pic2-3-4: elfje achterna jagen
Toen de alliance spelers dood waren besloten we om zelf te gaan raiden, we hadden immers toch 25 man bij ons en was laatste dag van OB..
pic5: we gaan bruggetje over en realiseren ons niet dat we net een verkeerde aflsga genomen hebben
pic6: we komen in area met allemaal lvl 55 mobs die ons begonnen af te slachten...
Ik moest kort daarna weg, dus heb geen verdere screenies
Weet iig nog wel dat toen ik resurrecte het flink wat tijd heeft gekost voor ik weer terug in Horde territory was ;P
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Ik hoop van niet. Ben zelf een mage, dus verre van overpowerd, maar meestal is het voor een game het begin van het einde als de Nerf-bat uit het vet gehaald wordt... Anders kunnen we net zo goed een spel met alleen Warriors maken...Belgar schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:46:
[...]
Paladins gaan vrijwel zeker een keer aangepakt worden. Ze verstoren op het moment PvP behoorlijk. Ik weet niet wat ze gaan veranderen, maar dat er aan gewerkt wordt staat vast (diverse posts wijzen daarop). Mischien gaan ze de instant cast veranderen, of de recast time. We zullen wel zien.
Waar het om gaat is dat de factions een beetje gebalanced zijn, en volgens mij is dat nog wel het geval... Shamans zijn ook niet echt moeilijk te spelen zeg maar, in PvP...
Heh ook toevallig, das de raid die ik georganiseerd had.RealCato schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:01:
[...]
Kheb paar screenshotjes geupload van mijn eerste en laatste raid (tot op heden), in US OB...ik speelde tauren shaman, rond lvl 16, toen we boven crossroads werden aangevallen door een stel filthy alliance spelers.
http://www.clan21.nl/~realcato/PICS/WoW/index.php
pic1: we verzamelden stuk of 25 man boven crossroads om ze weg te jagen
pic2-3-4: elfje achterna jagen
Toen de alliance spelers dood waren besloten we om zelf te gaan raiden, we hadden immers toch 25 man bij ons en was laatste dag van OB..
pic5: we gaan bruggetje over en realiseren ons niet dat we net een verkeerde aflsga genomen hebben
pic6: we komen in area met allemaal lvl 55 mobs die ons begonnen af te slachten...
Ik moest kort daarna weg, dus heb geen verdere screenies![]()
Weet iig nog wel dat toen ik resurrecte het flink wat tijd heeft gekost voor ik weer terug in Horde territory was ;P
Ja dat de verkeerde kant op was idd lekker slim.
Heette Eklova daarzo.
We zijn uiteindelijk terug gelopen en hebben de goede afslag genomen nadat we iedereen hebben geresurrect.
Helaas was de helft van de groep niet echt snugger en probeerde de elven cities aan te vallen wat de guards niet echt op prijs stelden.
Daarna was het wel een stuk leuker toen er een andere raid groep langskwam waarmee we met de resterende levenden alliance gingen afslachten.
[ Voor 18% gewijzigd door Freak op 06-12-2004 18:52 ]
Denk dat ze beter de andere classes waar nodig wat sterker mogen maken ipv van 1 class weer abilities te verneuken. De warrior bijvoorbeeld die is nu geen ruk meer waard in PvP. Als ze met de paladin ook beginnen is dat ook al een verloren class zowat.Belgar schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:46:
[...]
Paladins gaan vrijwel zeker een keer aangepakt worden. Ze verstoren op het moment PvP behoorlijk. Ik weet niet wat ze gaan veranderen, maar dat er aan gewerkt wordt staat vast (diverse posts wijzen daarop). Mischien gaan ze de instant cast veranderen, of de recast time. We zullen wel zien.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
zolang ze maar van de priest afblijven ben ik al lang blij
lol @ die raid: "i know we should have gone left at alberquerque" ofzo
nice ^_^
lol @ die raid: "i know we should have gone left at alberquerque" ofzo
nice ^_^
Ik heb de startpost gelezen en een hele berg berichten, maar heb toch nog een vraagje (al zal die wel 20x beantwoord zijn al)
Ik begrijp dat er bij de preorders in de benelux geen beta-keys worden weggegeven, maar zijn die packages met soundtrack hier wel te koop gewoon?

En weet iemand waar ik die (evt online) zou kunnen kopen?
Als dat niet mogelijk is dan zet ik hem maar gewoon in bestelling ergens denk ik
Ik begrijp dat er bij de preorders in de benelux geen beta-keys worden weggegeven, maar zijn die packages met soundtrack hier wel te koop gewoon?

En weet iemand waar ik die (evt online) zou kunnen kopen?
Als dat niet mogelijk is dan zet ik hem maar gewoon in bestelling ergens denk ik
De CE versie van Europa heeft als het goed is de muziek cd erbij zitten.. maar sommige webwinkels spreken elkaar een beetje tegen daarin... maar ik denk dat het vergelijkbaar wordt als de Amerikaanse.. voor de CE versie ben je al te laat volgens mij.. de (web)winkels die ik ken hebben allen gezegd dat ze uitverkocht zijn.. misschien dat je ergens nog een shop die er toch nog een paar in de verkoop zet maar dat wordt flink zoeken ben ik bang.. het is zelfs nog niet helemaal zeker of de Benelux uberhaubt de CE versie krijgt omdat wij eerder ook buitengesloten zijn met de Pre Order launch.. Op marktplaats heb ik nog een paar CE's zien aangeboden worden maar voor abnormale prijzen.. dus suc6 met zoeken
Ik was niet op zoek naar de Collector Edition hoor, dat ik daarvoor te laat was had ik begrepen 
Het gaat me om die preorder package, daar lees ik zo weinig over bij de webstores
Het gaat me om die preorder package, daar lees ik zo weinig over bij de webstores
Oke.. dan is het simpel: Die is er niet voor de Benelux.. wij zijn buitengesloten door Vivendi Benelux als ik sommige topics mag geloven.. maar ik heb dan wel een leuke topic waar meer info in staat..Razorfist schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:34:
Ik was niet op zoek naar de Collector Edition hoor, dat ik daarvoor te laat was had ik begrepen
http://en.wow-europe.com/...ow-general-en&T=18152&P=1
Verwijderd
nahja het pre-order package is d'r wel ...alleen daar krijg je geen BETA package bij...en het nadeel is ook nog eens dat de meeste pre-order packages al (de CE dus) uitverkocht zijn. Voor de gewone versie kan je o.a. bij bol.com nog terecht
ok bedankt, dan preorder ik de losse game maar denk ik
Nog een keer de vraag van waar ik de US version kan kopen..., ik wou de key via gamersloot kopen, maar dat werkte dus niet, want als ik paypal gebruikte had ik uiteindelijk nog steeds een creditcard nodig...
Dus zijn er webshops waarbij je pas hoeft te betalen aan huis of met een cheque?
Dus zijn er webshops waarbij je pas hoeft te betalen aan huis of met een cheque?
Erg leuk dat je in je eentje mobs staat te ownen. Maar wanneer je in een group speelt (en dat zul je toch moeten doen op een gegeven moment, tenzij je echt vies veel tijd/geduld hebt, instances daargelaten) kun je dit allemaal wel vergeten. Want dan is het een warrior die tankt (ja, die kan goed aggro houden itt tot de Paladin die dat iets moeilijker heeft), want je speelt natuurlijk niet altijd tegen mobs van je eigen lvl. Ik ben nu met quests bezig waarbij er mobs van lvl40 (non-elite) gekilled moeten worden. En dan met 3 man (lvl30-33, war, pal, rog), dus dat is een stevige kluif.Wub schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:25:toon volledige bericht
Level 19 Human.
Alleen 1 ding,
Voorbeeld:
Wat vinden jullie?
Je bent in die gevechten bezig met judgements plaatsten (Judgement of Light is een aanrader, Judgement of Justice ook zeker voor bijna dode snelle mobs), buffs op de groupmembers bijhouden, hier en daar een heal wanneer er geen priest is, of healen zelfs overnemen indien de echte healer OOM is. Je moet zorgen dat casters geen aggro krijgen, indien ze dit wel krijgen, dan moet je dat overnemen. Wanneer alles hopeloos verloren lijkt ben jij de persoon die er levend uit moet komen (rez).
Dus continu op veel dingen letten, en continu klaarstaan om van de ene taak naar de andere te springen, want een Paladin is een manusje van alles, hoewel ie wel minder van alles is. Je moet dus goed om weten te springen met wat je hebt, en zuinig zijn op je mana, want zonder mana is een Pally verloren, en de group vaak ook.
Hoe een Paladin in PvP is weet ik niet echt, daar ik niet op een PvP server zit. Heb zo hier en daar wel es een Horde char gekilled (zelf nog nooit gekilled), maar veel verder dan dat niet.
Op lage lvls ja. Wanneer je rond de 30-40 komt dan kun je dat wel vergeten.Als je de class goed speeld kan je gewoon 4-5 beestjes van je eigen level solo aan.
Verwijderd
www.gameorder.beDarkShadow schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:00:
Nog een keer de vraag van waar ik de US version kan kopen..., ik wou de key via gamersloot kopen, maar dat werkte dus niet, want als ik paypal gebruikte had ik uiteindelijk nog steeds een creditcard nodig...
Maar die zijn erg traag, de 24ste besteld, nu nog steeds niks in huis
Verwijderd
shit zeg, alle realms zijn down tot half negen...
Nouja, een pauze was wel verdient na 7 uur spelen

Ik zit op Dalaran met een lvl 17 Human Warlock, nog meer mensen van Got op deze server?
Nouja, een pauze was wel verdient na 7 uur spelen

Ik zit op Dalaran met een lvl 17 Human Warlock, nog meer mensen van Got op deze server?
gameorder.nl does it again:
lekker dan...Geachte klant,toon volledige bericht
Wederom moeten wij u teleurstellen en u mededelen dat de importeur van deze titel zijn belofte niet kan nakomen.
Wij willen bij deze onze welgemeende excusses aanbieden.
Daarnaast willen wij middels deze weg ook uw bevestiging vernemen of u de order open laat staan en de importeur nog enkele dagen de tijd gunt om de titel alsnog te verzorgen, ofdat u uw order annuleert en uw aankoop bedrag teruggestort krijgt.
Kiest u voor de laatste optie stuurt u dan bovenstaand bericht plus de volgende gegevens aan info@gameorder.nl
Ordernummer.
Mits betaald dmv overschrijven
uw banknaam, rekening nummer plaatsnaam waar de bank gevestigt is.
Mits paypal, geen verdere actie nodig, paypal zal via de door paypal aangeboden manier ge-refunded worden.
Kiest u ervoor om de order open te laten staan dan zullen wij u op de hoogte blijven houden van de ontwikkelingen.
Bevestigt u uab snel wat u beslist op deze manier kunnen wij ook ons order niveua aanpassen bij onze leverancier.
Nogmaals onze welgemeende excusses.
En dit ging over de CE neem ik aan?darklightning schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:05:
[...]
lekker dan...
Agree to disagree... | Sort that one out!
Verwijderd
Zucht.. Is dit zo'n geval wat maanden zal gaan duren? Zo ja cancel ik hem graag..darklightning schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:05:
[...]
lekker dan...
Ik heb hem (normale EU versie) zojuist bij Dynabyte gepreordered.. hopen dat ik bij de eerste lading zit nog, ook al ben ik wat laat
Verwijderd
Ik heb hem 2x besteld, 1x bij gameorder en 1x de CE bij bol.com. Ben nu blij dat ik hem ook bij Bol heb besteld, want game order is zwaar naatje. Lekker cancelen dan maar...
Mmm ik dacht dat als je gamersloot je account laat activeren dit gebeurt via een CC van HUN en niet die van jou, alleen de betaling aan gamersloot verloopt langs jou CC was mijn idee.DarkShadow schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:00:
Als iemand hier iets definitiefs over wil zeggen graag, sta op het punt dit te gaan doen namelijk.
Verwijderd
haha...
nee dus...
Als ik een cc had zou ik hem zelf gaan importeren... maar ja.
volgens mij koop je bij gamersloot alleen de cdkeydelorean7 schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:28:
[...]
Mmm ik dacht dat als je gamersloot je account laat activeren dit gebeurt via een CC van HUN en niet die van jou, alleen de betaling aan gamersloot verloopt langs jou CC was mijn idee.
Als iemand hier iets definitiefs over wil zeggen graag, sta op het punt dit te gaan doen namelijk.
Verwijderd
Je kon er ook voor kiezen om je account door hun te laten activeren, maar dat is echt vreemd.
Ik heb nu een account op een andere naam, en een andere credit card.
Ik heb nu een account op een andere naam, en een andere credit card.
Het wordt echt tijd dat het beloningssysteem voor PvP wordt ingevoerd. Misschien stoppen die high-lvl lamers dan eens met me te killen tijdens quests
Dan neem je toch vriendjes mee =) anders een pve server nemen imo je kon erop rekenen dat je best veel gekilled zou worden in contested zones....door de enemy ras =)
The first casualty in war is always the truth...
Laat ff weten hoe lang het duurt en welke CC/naam gegevens je van jezelf terugvindt in WoW.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:26:
net mijn order bij Gameorder opgezegt en hem besteld bij Gamersloot
Verwijderd
Moet je dit nu eens zien: http://cgi.ebay.com/ws/eB...4596&item=8151020962&rd=1
Heheh... Ze willen ook overal geld aan verdienen, zelfs aan de queues
Heheh... Ze willen ook overal geld aan verdienen, zelfs aan de queues
grappig :-)Tha_Freak schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:48:
[...]
Heh ook toevallig, das de raid die ik georganiseerd had.
Ja dat de verkeerde kant op was idd lekker slim.![]()
Heette Eklova daarzo.
We zijn uiteindelijk terug gelopen en hebben de goede afslag genomen nadat we iedereen hebben geresurrect.
Helaas was de helft van de groep niet echt snugger en probeerde de elven cities aan te vallen wat de guards niet echt op prijs stelden.
Daarna was het wel een stuk leuker toen er een andere raid groep langskwam waarmee we met de resterende levenden alliance gingen afslachten.
Ik dacht, loop maar achter Eklova aan, die lijkt tenminste alsof hij weet wat hij aan het doen is; rest liep maar beetje rond aggro te trekken...
Heb zelf toen nog heel wat mensen kunnen resurrecten, maar moest met vriendin de stad in toen jullie weer terug naar de brug gingen. Heb toen paar uur later het hele stuk terug moeten lopen (ondertussen nog 2x geslacht door een hoge lvl NE die natuurlijk hard gelachen heeft dat-ie een lvl 16 tauren daar tegenkwam
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Ben nu net lvl9, vanavond 3 leveltjes hoger gemaakt. Nu bijna mn pet. Verder weet ik nog niet zeker welke proffesions ik wil. Maar dat ga ik morgen maar eens in alle rust bekijken...
Ik speel ook op Dalaran.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:23:
Ronvo. Human Mage lvl 18 (and counting)
Vanmiddag/vanavond waarschijnlijk te vinden in de buurt van lakeshire. Add me.
Werd er gister trouwens meerdere keren uitgeflikkerd. !@#$%
Bijna level 21 nu en mijn icebeer Fluffy is ook net lvl 20 geworden. Ik ben lvl 20 tm 21 aan het grinden omdat ik wat geld wil verdienen. Deadmines in, pet op aggro zetten en die slacht al die mannetjes wel af terwijl ik met mijn gun schiet. Gaat hard met het geld zo en nog 4 bubs tot lvl 21.
Heb nog geen moment geld gebrek gehad.
Gewoon een beetje pienter gebruik maken van het AH.
Heb in een uurtje AH werk m'n vermogen verdubbeld.
Heb trouwens Mining en Skinning. Bewust 2 gathering skills genomen.
Werkt perfekt!!
Werkt perfekt!!
Verwijderd
oke ik heb mijn order net bevestigd ( 8 uur 50 am )delorean7 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 00:02:
[...]
Laat ff weten hoe lang het duurt en welke CC/naam gegevens je van jezelf terugvindt in WoW.
hoop dat als ik vanavond thuis kom mijn account kan aanmaken
Mining en Skinning? Maar deze kan je toch totaal niet combineren? Ik heb ook mining, en nu zoek een nog een mooie proffesion erbij zodat ik goede items kan maken...RonvO schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:44:
Heb nog geen moment geld gebrek gehad.
Werkt perfekt!!
Met Gathering kun je makkelijk geld verdienen. 10 light leather levert zo'n 5s op en je hebt het in een paar minuten bij elkaar. Ore is ook gewild. Je laadt jezelf vol met resources, gaat naar de AH en in een mum ben je rijk... en dan koop je armor enzo van anderen voorDarkShadow schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:00:
[...]
Mining en Skinning? Maar deze kan je toch totaal niet combineren? Ik heb ook mining, en nu zoek een nog een mooie proffesion erbij zodat ik goede items kan maken...
Dit dus.
Verwijderd
Met mn gnome in VS open beta had ik engineering gecombineerd met mining. Meeste eerste recepten van engineering zijn met mining-ingredienten te maken. Voor bijvoorbeeld dynamiet en bommen heb je ook nog cloth nodig, maar dat droppen humanoids.
Best wel humor als je heel je team granaten geeft en daarmee flink los gaat
Engineering is wel een tradeskill die van andere tradeskills ingredienten nodig heeft, maar dat is volgens mij zo weinig, dat je dan makkelijk een vriend of vreemde kan vragen om wat leather en dergelijke.
Best wel humor als je heel je team granaten geeft en daarmee flink los gaat
Engineering is wel een tradeskill die van andere tradeskills ingredienten nodig heeft, maar dat is volgens mij zo weinig, dat je dan makkelijk een vriend of vreemde kan vragen om wat leather en dergelijke.
Dat hoeft ook niet. Verdien met deze 2 zoveel (+ speculeren in de AH) dat ik via de AH constant de beste armor, weapons ed kan kopen.Mining en Skinning? Maar deze kan je toch totaal niet combineren? Ik heb ook mining, en nu zoek een nog een mooie proffesion erbij zodat ik goede items kan maken...
Begin en stop ook altijd in Ironforge.
t'is verrot dat ze niet gewoon in iedere hoofdstad een ah hebben geplant.
Als NE moet ik eerst een naar het andere continent wil ik hier gebruik van
kunnen maken
Als NE moet ik eerst een naar het andere continent wil ik hier gebruik van
kunnen maken
Verwijderd
Zijn er nog meerderen die gameorder nog even de tijd gunnen? Of doe ik er verstandig aan hem toch maar te cancellen..
Skinning is super goed om te doen in het begin, dan kill je toch alleen maar mobs. Kan je lekker veel verdienen. Later kan je altijd nog switchen
Ik heb hem al gecancelled. Heb nu een key besteld bij gamersloot. Heb er geen zin om aan het lijntje te worden gehouden..
Edit: Heb mijn key al binnen. Snelle jongens daar
Ik heb hem al gecancelled. Heb nu een key besteld bij gamersloot. Heb er geen zin om aan het lijntje te worden gehouden..
Edit: Heb mijn key al binnen. Snelle jongens daar
[ Voor 10% gewijzigd door Janspj op 07-12-2004 10:56 ]
Verwijderd
ja, Ronvo, ik heb jou volgens mij wel gezien idd. Ik ben PowerCosmic, ik zit al een hele tijd te wachten op een party voor Howling in the Hills quest, die is vet moeilijk. Ik add je wel dan straks.
Hoe zit het met switchen van skills trouwens? Ben je dan alle punten kwijt die in de skill zitten? Of krijg je deze later als je weer terug switcht ook weer terug? (eventueel met penalty ofzo)
Durfde het in de beta ff niet aan om dat te proberen, wilde juist ff proberen zo hoog mogelijk te komen met mn tradeskills om vanalles uit te proberen
Durfde het in de beta ff niet aan om dat te proberen, wilde juist ff proberen zo hoog mogelijk te komen met mn tradeskills om vanalles uit te proberen
[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 07-12-2004 10:44 ]
Verwijderd
Ik heb 'm dan maar ook gecancelled. Gamestop is goed? Ter vervanging om de US import te krijgen? Denk dat ik die maar neem dan..
Kan je met een Gamersloot key op de zelfde manier een account aanmaken als met de import, via een Australisch adres?
Verwijderd
Gamestop is zeker goed: op een dinsdag besteld, vrijdag kon de us import al geleverd worden.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:58:
Ik heb 'm dan maar ook gecancelled. Gamestop is goed? Ter vervanging om de US import te krijgen? Denk dat ik die maar neem dan..
Dat dat even niet lukte lag aan mij (wel handig om het adres van mn werk op te geven als ik overdag niet thuis zit, volgende keer maar meteen doen
Je kan max toch 2 proffesions?
Ik heb nu mining en fishing, maar ik wil af van fishing, is dat mogelijk?
Verwijderd
Je mag 2 primary professions hebben. Fishing is, net als cooking en first aid, een secondary profession en daar mag je er 3 van hebben. Je kan dus bijvoorbeeld naast mining ook nog blacksmithing nemen, en daarnaast kan je dan gewoon fishing, cooking en first aid als secondary professions hebben.DarkShadow schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:23:
Je kan max toch 2 proffesions?
Vissen is een secundairy die heeft iedereen.
Je kan er dus gewoon nog 1 bij nemen.
Je kan er dus gewoon nog 1 bij nemen.
Houdt wel rekening met zeer hoge verzendkosten, en de BTW die je er nog over moet betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:08:
[...]
Gamestop is zeker goed: op een dinsdag besteld, vrijdag kon de us import al geleverd worden.
Dat dat even niet lukte lag aan mij (wel handig om het adres van mn werk op te geven als ik overdag niet thuis zit, volgende keer maar meteen doen), maar ik heb hem nu sinds vanochtend binnen!
Maar goed, dat kon mij er ook niet van weerhouden om het aan te schaffen bij gamestop. Zeer snel geleverd! Maar dat zijn we gewend van UPS.
Verwijderd
Er kwam inderdaad nog een toeslag van 26,48 euro bij van de douane. Bij elkaar (dus prijs van het spel zelf, verzendkosten en toeslag) 60 euro voor 1 versie. Vind ik nog wel te doen, is maar 15 euro meer dan de gewone EU-versie...Jaded schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:53:
[...]
Houdt wel rekening met zeer hoge verzendkosten, en de BTW die je er nog over moet betalen.
Maar goed, dat kon mij er ook niet van weerhouden om het aan te schaffen bij gamestop. Zeer snel geleverd! Maar dat zijn we gewend van UPS.
Verwijderd
Misschien vast een idee voor de nieuwe startpost om er ff in te zetten hoe dat met tradeskills en pets precies in zn werk gaat, want aan de meeste posts te zien is de helft te dom of de info is niet makkelijk genoeg te vinden. Gok ik op de tweede optie 
Iets van de volgende aard bijvoorbeeld:
Pets. Er zijn 3 soorten pets, die zeker niet alle 3 voor iedere race of class beschikbaar zijn. Er zijn 3 soorten:
De CE pets (diablo, zerg en panda) en gewone pets(uil, slang, papegaai) doen niks anders dan er leuk uitzien.
Mounts doen niks anders dan je sneller brengen naar de plaats waar je heen wil.
CE pets zijn voor iedere char beschikbaar die gemaakt is met een cd-key van een CE.
Gewone pets kan iedereen kopen voor geld.
Mounts kan iedereen kopen op level 40 voor een grote zak geld.
De summonningpets zijn die van de warlock. Deze vechten wel, maar zijn alleen voor warlocks.
Combatpets zijn die van de hunter. Deze vechten wel, maar zijn alleen voor warlocks.
Tradeskills. Er zijn 3 soorten tradeskills die voor iedereen beschikbaar zijn.
Production is alles waarbij je van verzamelde dingen iets nuttigs maakt(leatherworking, smithing, etc).
Onder other vallen 3 tradeskills die niet onder de andere 2 vallen, namelijk vissen, first aid en cooking.
Van de gathering en production samen mag je er maar 2 nemen, van others zoveel als je wilt. In totaal is het maximum dus 5, als je 1 gathering, 1 production en 3 others neemt.
Iets van de volgende aard bijvoorbeeld:
Pets. Er zijn 3 soorten pets, die zeker niet alle 3 voor iedere race of class beschikbaar zijn. Er zijn 3 soorten:
- [Non combat] [Summoning pets] [Combatpets]
De CE pets (diablo, zerg en panda) en gewone pets(uil, slang, papegaai) doen niks anders dan er leuk uitzien.
Mounts doen niks anders dan je sneller brengen naar de plaats waar je heen wil.
CE pets zijn voor iedere char beschikbaar die gemaakt is met een cd-key van een CE.
Gewone pets kan iedereen kopen voor geld.
Mounts kan iedereen kopen op level 40 voor een grote zak geld.
De summonningpets zijn die van de warlock. Deze vechten wel, maar zijn alleen voor warlocks.
Combatpets zijn die van de hunter. Deze vechten wel, maar zijn alleen voor warlocks.
Tradeskills. Er zijn 3 soorten tradeskills die voor iedereen beschikbaar zijn.
- [Gathering] [Production] [Other]
Production is alles waarbij je van verzamelde dingen iets nuttigs maakt(leatherworking, smithing, etc).
Onder other vallen 3 tradeskills die niet onder de andere 2 vallen, namelijk vissen, first aid en cooking.
Van de gathering en production samen mag je er maar 2 nemen, van others zoveel als je wilt. In totaal is het maximum dus 5, als je 1 gathering, 1 production en 3 others neemt.
Verwijderd
Heb gisteren me tante in amerika gemaild, of ze iets mee wilde nemen als ze 12 dec. naar NL kwam ^_^. Dus heeft ze gelijk zo'n winkel gebeld, gechecked of het er nog was enzo, echt dope. Dus binnenkort (als ze ze gekocht heeft mailt ze de keys) krijg ik ook mijn kopie ^_^
niet dat ik op de US servers ga spelen, maar meer zodat ik dan zeker weten in die beta zit en ook gelijk bij de release kan spelen (dmv dat webform omzetten enzo).
Als de final beta dan van start gaat ga ik wel een key bemachtigen, voor het geval er een flinke verwerkingstijd bij zit ofzo, zit dat er niet bij dan doneer ik wel de key (mocht ik er 1 via de f5-manier krijgen dus) wel aan iemand ^_^
HULDE AAN TANTES
niet dat ik op de US servers ga spelen, maar meer zodat ik dan zeker weten in die beta zit en ook gelijk bij de release kan spelen (dmv dat webform omzetten enzo).
Als de final beta dan van start gaat ga ik wel een key bemachtigen, voor het geval er een flinke verwerkingstijd bij zit ofzo, zit dat er niet bij dan doneer ik wel de key (mocht ik er 1 via de f5-manier krijgen dus) wel aan iemand ^_^
HULDE AAN TANTES
Verwijderd
dat moet zeker hunter zijn ^_^Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:46:
...
...
als je nu mn vraag over skills ook ff beantwoord had
Bosmonster in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 07-12-2004 14:02 ]
Ik snap wat je bedoelt, maar het probleem is dat je dan net zo goed de hele handleiding in de startpost kunt verwerken (144 pagina's geloof ikVerwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:46:
Misschien vast een idee voor de nieuwe startpost om er ff in te zetten hoe dat met tradeskills en pets precies in zn werk gaat, want aan de meeste posts te zien is de helft te dom of de info is niet makkelijk genoeg te vinden. Gok ik op de tweede optie....
Bosmonster schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:43:
Hoe zit het met switchen van skills trouwens? Ben je dan alle punten kwijt die in de skill zitten? Of krijg je deze later als je weer terug switcht ook weer terug? (eventueel met penalty ofzo)
Bronnetje[...]
Will there be a way to retrain talent or skill points?
Currently, you can unlearn a skill, but not a talent.
Will skills atrophy if they aren't used?
No. Once you learn a skill it's yours for life unless you decide to unlearn it.
[...]
Switchen kan dus bij skills, niet bij talents. Maar dit wist je waarschijnlijk al. Verder valt er vrij weinig over te vinden . Maar ik meen mij te kunnen herinneren dat er ingame een help-item zit dat jouw suggestie lijkt te bevestigen.
Zit alleen niet in de beta of US retail, dus zou het je niet met zekerheid kunnen zeggen. Het lijkt me veilig om aan te nemen dat je kunt switchen, maar dat je daarna weer bij nul moet beginnen. Logisch ook eigenlijk, anders zou de limiet geen zin hebben...
[ Voor 20% gewijzigd door Wouter185 op 07-12-2004 14:22 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
Is er al bekend wanneer de open beta start? Ik kan hier nog weinig over vinden.....
Mogelijk komend weekend heb ik gehoord.
we weten niet eens wanneer de final beta start..Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:23:
Is er al bekend wanneer de open beta start? Ik kan hier nog weinig over vinden.....
Verwijderd
ik denk dat als het bekend zou zijn, je dat hier vast op de laatste pagina had kunnen lezen ^_^Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:23:
maar nope, nog nix bekend, ik check gewoon elke dag wow.com en tweakers, dikke kans dat je het dan op tijd weet.
Verwijderd
Als je switched van profession raak je al je punten kwijt en moet je weer bij 0 beginnen als je het daarna toch weer neemt. Dus kies verstandig
.
@morgauth: Het is niet 15 euro maar 20 euro (Hij kost bij DB 39 euro). En dat is dus bijna 2 maanden extra spelen... dat vind ik toch wel veel.
@uLu: Kan je tante misschien niet meer exemplaren meenemen?
Dan hebben we namelijk geen verzendkosten (die naar mijn mening dus te hoog zijn). Zou je dat kunnen vragen? Ik zou dan iig wel interesse hebben in een exemplaar.
@morgauth: Het is niet 15 euro maar 20 euro (Hij kost bij DB 39 euro). En dat is dus bijna 2 maanden extra spelen... dat vind ik toch wel veel.
@uLu: Kan je tante misschien niet meer exemplaren meenemen?
Final beta = Open beta.
Aangezien ze bezig zijn met de us-keys omzetten naar eu-keys en dit binnen 6 dagen van nu gebeurd. Reken maar dat het nog 1,5 tot 2 weken kan duren voordat ie begint.
Aangezien ze bezig zijn met de us-keys omzetten naar eu-keys en dit binnen 6 dagen van nu gebeurd. Reken maar dat het nog 1,5 tot 2 weken kan duren voordat ie begint.
Verwijderd
waarom zo lang eigelijk? die closed beta heeft voor mij lang genoeg geduurd:P
ohja weet iemand of die strategie guide die bij bol is ook het zelfde is al die bij de wow.com?
en ik weet wel dat je talens opnieuw kan doen skills weet ik niet.
ohja weet iemand of die strategie guide die bij bol is ook het zelfde is al die bij de wow.com?
en ik weet wel dat je talens opnieuw kan doen skills weet ik niet.
Kom op, hoop dat dit geen serieuse vraag is? ZO moeilijk is het toch niet?Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:15:
die closed beta is toch pas vorige week begonnen?
[voorkauw]
Bronnetje: halverwege main pageWorld of Warcraft European Closed Beta Test Starts! - 30/09/2004, 23:56toon volledige bericht
The European Closed Beta Test of World of Warcraft starts today and European gamers will be able to test the very latest version of the game, which includes the latest content and updates, following the push yesterday in North America and Korea. Moving forward, Beta Testers in Europe, North American and Korea will have access to the same content as future pushes will occur simultaneously in all territories.
The European Beta Test will initially offer the English language version, and in due course the French and German language versions will be introduced to the testing process.
The game will be tested in multiple phases and the first phase of Beta Testers is currently being notified by e-mail. This notification process will continue daily over the next few days. Thereafter, additional testers will be included each time a new phase begins and they will be notified by e-mail accordingly at the time. We intend to do our utmost to include as many players as possible from the pool of those who signed up to join the European Closed Beta Test.
We would like to thank again everyone who has signed up and wish you all the very best of luck in being selected.
May our paths cross in World of Warcraft!
[/voorkauw]
Begonnen op 30 September. Maargoed, op dat moment wist de helft van de huidige topicposters nog niet eens van het bestaan van WoW
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Alle US servers zijn offline voor 4 uren
Ik las trouwens op wow.com dat mensen die hun account creeerden op de eerste dagen na de release een aantal dagen vergoeding krijgen voor de problemen toen
Ik las trouwens op wow.com dat mensen die hun account creeerden op de eerste dagen na de release een aantal dagen vergoeding krijgen voor de problemen toen
Best netjes opgelost.Accounts created on November 23 will receive a 4-day extension
Accounts created on November 24 will receive a 3-day extension
Accounts created on November 25 will receive a 2-day extension
Accounts created on November 26 will receive a 1-day extension
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Lees de startpost
- Geen chatreplies (daar hebben we IRC voor)
- Geen one-liners
- Geen posts die alleen interessant zijn voor jou
- Geen vragen die je zelf had kunnen vinden (bijv. in startpost). Zoek dus eerst zelf!
- Lees de startpost
- Geen chatreplies (daar hebben we IRC voor)
- Geen one-liners
- Geen posts die alleen interessant zijn voor jou
- Geen vragen die je zelf had kunnen vinden (bijv. in startpost). Zoek dus eerst zelf!