Toon posts:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.575 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

datum klopt inderdaad niet lullig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu naar acht uur spelen lvl 12.3 is dat veel,zit nou namelijk een beetje vast,alle quests in auberdine zijn nog te moeilijk,waar kan ik het beste gaan hunten zolang ?? en tot welk lvl.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Tis volgens mij vrij normaal als je rustig aan doet en de tijd neemt overal van te genieten.
Mijn 2de char was lv 10 in 5,5 uur (tauren warrior)
Op lv 12 zijn er nog een hele hoop quests te doen in Elwynn Forest en tegen de tijd dat je die gedaan hebt kan je het meeste in Darkshore wel aan.
Je kan natuurlijk ook gewoon een party zoeken voor de moeilijkere quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 17:27:
[...]

Ik las net op de EU WoW forum dat het al zo'n beetje bekend is dat de final beta begint tussen 12-15 december.
Heb je daar een linkje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een paladin ook een eenhandige wapen hebben, want ik heb nou een goede axe maar die kan hij niet nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:48:
Kan een paladin ook een eenhandige wapen hebben, want ik heb nou een goede axe maar die kan hij niet nemen :(
Ja, trainen.

een Warrior kon wel iig alles zoals Axe, one hand word, 2 hand word en range. Maar je moet het trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:41:
die blizzard hebben een oplossing gevonden voor de australische adres workaround. nu krijg je dan een foutmelding dat je cc niet met de region overeenkomt, en dat je uit een verkeerde region probeert te komen.

Heeft iemand hier een oplossing voor, vriend van me heeft het nodig, en dan krijg ik die eu cb account voor een vriend voor mij. Zou het jammer vinden als dit verhaal niet doorgaat.
En wie heeft je dit verteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh paladins kunnen geen axe dragen behalve two handed dan sword met training wel en hammers en maces ook maar geen axes herlaas.

Allowable Weapons: One- and Two-handed Maces, One- and Two-handed Swords (with training), Two-handed Axes, Polearms (with training)

link http://worldofwarcraft.com/info/classes/paladin.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Geloof dat de axe-trainer in Ironforge is :) (of was het Stormwind?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Oke, ben vandaag ook de hele dag wezen spelen, bij nader inzien een geweldige game :)

Anyway, ik wil graag een pet hebben, maar welk level moet je daar voor hebben? Of heb ik daar skills voor nodig? zo ja, waar?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Als je combat pet bedoeld voor hunter moet je daar lv 10 voor zijn (eerst 2 quests doen, eentje voor pet charm skill en eentje voor de skills om je pet te onderhouden).
(quest voor Nightelf hunter te krijgen bij hunter trainer in Darnassus, quest voor Dwarf hunter te krijgen bij hunter trainer in Ironforge)
Voor Warlock pets weet ik het niet zeker maar volgens mij moeten die lv 10 zijn voor eerste quest (imp pet).
Voor non combat pets is er geen minimum level, je hebt alleen 50silver nodig om er eentje te kopen (ik weet niet of dat voor alle non combat pets zo is).
Non combat pet vendors die ik tot nu toe heb gezien:
-Jonge katjes: huisje met kattenvrouwtje ergens min of meer ten noorden van goldshire
-Parrots: ventje ergens in booty bay
-Kakkerlakken: undead gast die op de grond zit in een van de gangen onder een of andere brug achtig iets in Undercity
-Uilen: night elf net binnen de stadsgrenzen bij de ingang van Darnassus

[ Voor 9% gewijzigd door Taliesin op 04-12-2004 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet voor quest in ironforge senator barin redstone vinden er staat bij van: "in the chamber where king magni holds court" maar waar is dat :X. Ik heb al een half uur lopen zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
sOidivUs schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:08:
Geloof dat de axe-trainer in Ironforge is :) (of was het Stormwind?)
Stormwind zit er 1. Daar heb ik mijn warrior getraind voor een Axe, maar volgens mij kan dat bij elke weapontrainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 14:50
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:42:
Ik moet voor quest in ironforge senator barin redstone vinden er staat bij van: "in the chamber where king magni holds court" maar waar is dat :X. Ik heb al een half uur lopen zoeken
Heb ik toendertijd ook heel ironforge voor afgezocht, maar is gewoon aan 1 van de 2 uiteinden van de brug in het midden (bij de Great Forge dus), is daar een grote kamer en op een verhoging op het einde zit de koning, en ook het ventje waar je de quest moet inleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranca schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:53:
[...]

Heb ik toendertijd ook heel ironforge voor afgezocht, maar is gewoon aan 1 van de 2 uiteinden van de brug in het midden (bij de Great Forge dus), is daar een grote kamer en op een verhoging op het einde zit de koning, en ook het ventje waar je de quest moet inleveren :)
_/-\o_ Thx, beetje kromme quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Taliesin schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:30:
Als je combat pet bedoeld voor hunter moet je daar lv 10 voor zijn (eerst 2 quests doen, eentje voor pet charm skill en eentje voor de skills om je pet te onderhouden).
(quest voor Nightelf hunter te krijgen bij hunter trainer in Darnassus, quest voor Dwarf hunter te krijgen bij hunter trainer in Ironforge)
Voor Warlock pets weet ik het niet zeker maar volgens mij moeten die lv 10 zijn voor eerste quest (imp pet).
Voor non combat pets is er geen minimum level, je hebt alleen 50silver nodig om er eentje te kopen (ik weet niet of dat voor alle non combat pets zo is).
Non combat pet vendors die ik tot nu toe heb gezien:
-Jonge katjes: huisje met kattenvrouwtje ergens min of meer ten noorden van goldshire
-Parrots: ventje ergens in booty bay
-Kakkerlakken: undead gast die op de grond zit in een van de gangen onder een of andere brug achtig iets in Undercity
-Uilen: night elf net binnen de stadsgrenzen bij de ingang van Darnassus
De eerste pet die je krijgt is idd een imp maar die krijg je via een quest op (volgens mij) L5 al. Op L10 krijg je de pet waar je het meest mee zal duoen, de voidwalker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Tnx, ik ben nu lvl 8 Warlock, maar waar is die quest? Heb wel huis gezien waar ik die katjes kon kopen, maar dat heb ik maar niet gedaan sinds ik een combat pet wil

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Die voidwalker kun je in de undercity halen (quest), je moet wel een paar keer heen en weer lopen naar zo'n ruine en daarna moet je sterk genoeg zijn om je voidwalker te verslaan... Ow ja en je hebt ook nog een soul nodig die je kunt oproepen met de soulshrink skill (soulshrik of soulshrek, weet niet precies hoe ie heet).

[ Voor 3% gewijzigd door Virax op 04-12-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

-ViRaX- schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 23:14:
Die voidwalker kun je in de undercity halen (quest), je moet wel een paar keer heen en weer lopen naar zo'n ruine en daarna moet je sterk genoeg zijn om je voidwalker te verslaan... Ow ja en je hebt ook nog een soul nodig die je kunt oproepen met de soulshrink skill (soulshrik of soulshrek, weet niet precies hoe ie heet).
Zal moeilijk gaan, sinds ik in Elwynn Forrest zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Bleet op 04-12-2004 23:19 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat kun je met een kat die loopt gewoon achter je aan meer niet?
ik owu graag een paard hebben maar die zijn pittig prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen alleen hunters en warlocks pets? of kan paladin ook een pet nemen, ik weet dat hij later een paard krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Elwyn Forest moet je naar Stormwind lopen, daar aan een guard vragen naar de Warlock trainer. Dan zul je op lvl 10 vanzelf de quest krijgen.

De eerste demon die je summoned, de Imp, krijg je op lvl 1 al als je 't dan haalt :) Quest kun je halen bij Northshire Abbey (ernaast), van een vrouw die haar boek kwijt is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Blade_V schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 23:18:
[...]
Zal moeilijk gaan, sinds ik in Elwynn Forrest zit.
Ow sorry :), ik had die quest gedaan als undead warlock, had er even niet bij stil gestaan dat er wel meer rassen zijn met warlocks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:02:
ehh paladins kunnen geen axe dragen behalve two handed dan sword met training wel en hammers en maces ook maar geen axes herlaas.

Allowable Weapons: One- and Two-handed Maces, One- and Two-handed Swords (with training), Two-handed Axes, Polearms (with training)

link http://worldofwarcraft.com/info/classes/paladin.html
Dat klopt volgens mij niet helemaal meer, in ieder geval kon ik One Handed Axes gewoon leren in de OB. Ik zal eens kijken hoe het nu is, als ik er tijd voor vind. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:57
Er is zoveel te leren over dit spel dat ik haast door de bomen het bos niet zie. Ik zit er aan te denken om de strategy guide te gaan kopen, maar vraag me af of dat dat cheaten is?

De meeste info kan ik natuurlijk ook online terugvinden, maar ik vind een boek wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 23:51

Jumpiefox

Hoi ?

Nee man is geen cheaten, er staat gewoon standaard info in. :P heb er ook 1 besteld....Je kan alles online vinden..maar de strat guide kan je overal lezen als je niks te doen hebt vind ik wel zo handig ;p
===
Btw, Blizzard promote de strat guide in 1 van de mailtjes die ik heb gekregen dus zit zeker wel goed :)

[ Voor 22% gewijzigd door Jumpiefox op 05-12-2004 00:31 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 20:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Grindtegel schreef op zondag 05 december 2004 @ 00:17:
Er is zoveel te leren over dit spel dat ik haast door de bomen het bos niet zie. Ik zit er aan te denken om de strategy guide te gaan kopen, maar vraag me af of dat dat cheaten is?

De meeste info kan ik natuurlijk ook online terugvinden, maar ik vind een boek wel zo handig.
Ik vind die strategy guides zo algemeen. Ik ga liever af op wat de powerlevellers te vertellen hebben op de verschillende fansites. En voorlopig hebben we nog anderhalve maand de tijd om elke tip in je op te nemen om je favo combinatie race/class zo goed mogelijk te maken ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Persoonlijk vind ik die strategy guides altijd een beetje lame (no offence natuurlijk) maar vind het zelf altijd leuker om t meeste zelf uit te zoeken. Bij zo'n guide moet ik altijd een beetje aan een walkthrough en een 'rondleiding' denken. Als je het zelf uit moet zoeken ben je veel langer bezig dus meer plezier :P (ookal loop je dan soms compleet de verkeerde kant op).

Weet niet of je de Open Beta ook gespeeld hebt, maar vind het behoorlijk meevallen dat je door de bomen het bos niet meer kan zien. Alles is behoorlijk duidelijk uitgelegd, en als je een vraag hebt en je kan t echt niet vinden dan moet je t gewoon in t general chat kanaal neerpleuren, krijg je 9 vd 10x wel antwoord :)

Maar voor quests staat het vrijwel altijd in je quest log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Er staat veel meer in dan alleen quest info, Denk hierbij aan uitgebreide talents uitleg..skills...dat soort dingen.
Tuurlijk is het niet special en kan je alles online vinden en is ut beter om die dingen op forums te vragen maar het is gewoon cool om in de Wc :+..bus tram wat dan ook zooi te lezen over wow ghehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
ik heb de beta versie niet gespeeld, ik zit nu op de us servers en al,hoewel ik nu na 3,5 dag het tot level 13 heb geschopt heb ik het idee dat ik veel te veel mis op de een of andere manier. Zeker ook als ik zie hoeveel meer party genoten met hetzelfde level als ik weten. Ik lijk dan af en toe een echte noob (ben er eigenlijk ook gewoon een ;) ) .

Ik vind het ook wel leuk om off line info te vergaren over het spel, maar de handleiding van Blizzard zelf leest niet echt lekker, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke wapens kan je voor paladin nog meer leren, want ik moet kiezen tussen dagger axe en staff en ze zijn allemaal rood :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 01:07:
welke wapens kan je voor paladin nog meer leren, want ik moet kiezen tussen dagger axe en staff en ze zijn allemaal rood :X
lees eens een paar posts boven je :/ even het topic door lezen beetje vervelend om steeds dezelfde vragen te zien langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ligt het aan mij of staat het antwoord zowel hierboven als op worlofwarcraft.com?
Swords, mace, axes en polearms. maces standaard geleerd, veel succes verder, heb je ook wel nodig. www.thottbot.com en www.worldofwarcraft.com voor je verdere vragen.
Ja ik word gek van al die n00b vragen. Laatste half uur dat ik speelde over de general chat zo veel n00b vragen gezien. |:( Kan men niks zelf meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik ook, men kan het internet toch gebruiken veronderstel ik?

Een strategy guide?? Jah, mss wel leuk leesgerief maar heb je eigenlijk niet nodig. Alles is simpel uitgelegd. Soms is het wel eens lang zoeken naar de locatie van een quest. Bijvoorbeeld de firequest van de Shaman, daar heb ik lang over gedaan omdat ik die persoon niet vond. ff op thotbot gekeken bij quests en heb een kaartje gekregen met de juiste locatie van de questgiver. Tijdens het surfen naar thotbot was ik natuurlijk gekilled door een Aggressif plainstrider |:(

Anyway, i'm gonna be a rogue. Race wsl iets van de horde, ben nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee maar die info klopt niet, want je kan gewoon 1 handed axe trainen dus waarom er alleen 2 handed staat weet ik ook niet. Ik heb trouwens een wapen gevonden die binded is, betekent dat dat je die nooit meer kan veranderen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
ik ga quests zelf uitzoeken, daar ben ik niet van plan om guides voor te gebruiken. De guides lees ik meer voor info over professions en talents enzo.

Ben zelf undead Rogue en dat bevalt prima. Isook wel leuk om langs vijanden te sneaken en de omgeving te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:30
FunkyTrip schreef op zondag 05 december 2004 @ 00:42:
[...]

Ik vind die strategy guides zo algemeen. Ik ga liever af op wat de powerlevellers te vertellen hebben op de verschillende fansites. En voorlopig hebben we nog anderhalve maand de tijd om elke tip in je op te nemen om je favo combinatie race/class zo goed mogelijk te maken ;)
heb je een link van bijv. een verslag van een powerlevel'r ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zal wel vaker quest rewards krijgen waar je niks van kan gebruiken. Dan moet je gewoon nemen wat jij denkt dat het meeste opbrengt en dan verkopen aan een merchant (kan niet verkopen aan iemand anders, omdat het bind on pickups zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:16
Zo effe flink doorgehaald vanavond. Van lvl 14 naar 19 >:) . Ik speel een human mage name Sticka. Momenteel ben ik bezig in redridge.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op zondag 05 december 2004 @ 03:19:
Zo effe flink doorgehaald vanavond. Van lvl 14 naar 19 >:) . Ik speel een human mage name Sticka. Momenteel ben ik bezig in redridge.
*jaloers*

Ik wil ook spelen!! De dagen gaan veel te langzaam tot de European release. Grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-10 23:04
kheb een paar dagen geleden een cb-key gekregen en ik moet zeggen dat ik echt verbaasd ben.
had een tijd geleden filmpjes gezien enzo maar ik was niet echt onder de indruk eigenlijk.
misschien had ik er niet genoeg gezien maargoed
ik moet zeggen dat WoW echt waanzinnig gaaf is....de sfeer die neergezet word is echt meesterlijk goed..damn! en de graphics zijn niet eens al te slecht ;)
ik ben een lvl11 Tauren Hunter (genaamd Bowser) en ik doe quests rondom thunderbluff :D

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 01:02
Het blijven :r. FF op die lamo van martkplaats gereageerd.
From: timdevries20@hotmail.com
To: ###
Subject: World of Warcraft Collector's Edition

Ik heb er op het moment nog 10 liggen maar die doe ik niet weg voor 80 euro .
120 euro per stuk lager ga ik niet

--------------------------------------------------------------------------------
From: ###
To: timdevries20@hotmail.com
Subject: World of Warcraft Collector's Edition
Sent: Tuesday, November 30, 2004 7:43 AM
Hoi Tim,

Ik zie dat je 25 ce's van wow heb? =)
Kan ik er 5 bij je bestellen (ook een paar voor wat vrienden)
of mag je er maar 1 per persoon?

Trouwens ben je zelf ook fan van wow?

Groetjes
Een paar wow-fans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Superzielig idd zulke mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

quakerix schreef op zondag 05 december 2004 @ 02:14:
[...]

heb je een link van bijv. een verslag van een powerlevel'r ?
Kwestie van zoeken op WoW fansites :P

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Die screenshots of the day op de officiele site zijn soms van een grote schoonheid !

Afbeeldingslocatie: http://forums.worldofwarcraft.com/screenshots/images/screenoftheday/ss0084.jpg

Prachtig toch?

of

Afbeeldingslocatie: http://forums.worldofwarcraft.com/screenshots/images/screenoftheday/ss0066.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door FunkyTrip op 05-12-2004 12:54 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
FunkyTrip schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:51:
Die screenshots of the day op de officiele site zijn soms van een grote schoonheid !

[afbeelding]

Prachtig toch?
Is dat een ingame screenshot? Ik wist niet dat WoW zo mooi was/kon zijn!

Is er in WoW trouwens ook dag en nacht?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of dees:
Afbeeldingslocatie: http://vnscripts.ign.com/screenshots/images/wow/5622265.jpg

Echt prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, er is dag en nacht, maar ik speel nu op VS servers, en dan merk je dat eigenlijk nooit, het is altijd dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:02:
Het blijven :r. FF op die lamo van martkplaats gereageerd.

[...]
Eh tja.. jaloers omdat hij wel op tijd was? Dit is ook een manier om geld te verdienen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:05:
[...]
Eh tja.. jaloers omdat hij wel op tijd was? Dit is ook een manier om geld te verdienen -_-
Het is gewoon zielig dat mensen er sowieso 25 (!) kopen om zo geld te verdienen. In sommige shops doen ze max 1 per klant, en dat is terecht. Een limited edition moet niet zomaar per x verkocht worden. Dan zou ik bijvoorbeeld een paar weekjes terug tegen DB zeggen "Ik wil graag alle WoW CE's bestellen" en dan voor duurder doorverkopen. Dat slaat gewoon nergens op. kunnen die winkels bij wijze van spreke net zo goed zelf de prijs opkrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:01:
Ja, er is dag en nacht, maar ik speel nu op VS servers, en dan merk je dat eigenlijk nooit, het is altijd dag.
Ja dat komt omdat de dag en nacht op de servers gelijk staat aan het dag en nacht ritme in real life. En in amerika is dat dag en nacht ritme ongeveer 12 uur later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odin schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:18:
[...]
Ja dat komt omdat de dag en nacht op de servers gelijk staat aan het dag en nacht ritme in real life. En in amerika is dat dag en nacht ritme ongeveer 12 uur later :)
6 uur vroeger ;) het is nu 7.29 ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:31
WoW gisteren besteld om 7 uur 's avonds op gamestop, nu al verzonden met ups. Das pas snel :D

Hopelijk ook binnenkort in de server :D
Er is nog niks bekend over die zgn stops op cc nummers toch ? Anders ken ik nog wel wat andere cc's proberen daar niet van ;) Maar zou leuk zijn als ik gelijk erin kon :p

[ Voor 40% gewijzigd door nimmolon op 05-12-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh...volgens mij is deze "nep", ik heb iig nog nooit iets geblurred gehad :/

edit:
offtopic: what's up met die irritante marc klein essink (ofzo) pop-up

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij mij werkt het ook eindelijk, heb het ff opnieuw gedowned via officielle downloader(hele weekend aan laten staan), ben nu een lvl3 Orc Shaman :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:38:
[...]

huh...volgens mij is deze "nep", ik heb iig nog nooit iets geblurred gehad :/

edit:
offtopic: what's up met die irritante marc klein essink (ofzo) pop-up
Ehh, hij is screenshot of the day bij wowvault.ign.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:29:
[...]

Ehh, hij is screenshot of the day bij wowvault.ign.com
jah maar dat wil toch niet gelijk zeggen dat ie echt is? Volgens mij is die namelijk met photoshop ofzo bewerkt. Tenminste, ik weet niet of andere mensen wel eens blur hebben gehad in wow (en dan niet meerekenen als je alcohol had genuttigd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:36:
[...]

jah maar dat wil toch niet gelijk zeggen dat ie echt is? Volgens mij is die namelijk met photoshop ofzo bewerkt. Tenminste, ik weet niet of andere mensen wel eens blur hebben gehad in wow (en dan niet meerekenen als je alcohol had genuttigd :P)
Ja ik wel geloof ik ( kan niet backen met een screenshot van mezelf want zit niet in CB). Misschien ligt het aan je instellingen? Bijv. kijkdiepte ..... dat 'blurren' zou een performance verhogend iets kunnen zijn..

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb ff 2 vraagjes:

1. In wow als je langs het water staat kan je door het water heen kijken toch? Althans m8's van me zeiden dat ze door het water konden kijken als ze langs de oever staan. Ik kan dat dus niet. Weet iemand misschien waar aan dat zou kunnen liggen?

2. Ik kan nergens echt terug vinden uit een betrouwbare bron hoeveel mensen er op 1 server zullen spelen. Heeft iemand daar een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:16
Deze is bewerkt dat zie je zo. Gewoon een kwestie van een high end systeem op full detail zetten en dan nog zien de characters er nie zo glimmend en supermooi uit. Nee deze is mooi maar nep :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 15:00:
Ok ik heb ff 2 vraagjes:

1. In wow als je langs het water staat kan je door het water heen kijken toch? Althans m8's van me zeiden dat ze door het water konden kijken als ze langs de oever staan. Ik kan dat dus niet. Weet iemand misschien waar aan dat zou kunnen liggen?

2. Ik kan nergens echt terug vinden uit een betrouwbare bron hoeveel mensen er op 1 server zullen spelen. Heeft iemand daar een antwoord op?
Misschien heb je daar een nieuwere DirectX versie voor nodig (en je grafische kaart moet hem ondersteunen.

In Half-Life 2 maakt dat een groot verschil wat betreft het water:

DirectX 7.1
Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2004/hardware/features/halflife2/halflife2_screen004.jpg

DirectX9.0
Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2004/hardware/features/halflife2/halflife2_screen007.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 09:14
De login van gamer's loot is down bij mij... doet bij iemand deze link het?

http://gamersloot.net/catalog/login.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

DenMan schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:53:
[...]

Is dat een ingame screenshot? Ik wist niet dat WoW zo mooi was/kon zijn!

Is er in WoW trouwens ook dag en nacht?
Jup, en WoW staat geloof ik ingesteld op je computerklok, als het 2 uur in de middag is, is het ook zo in WoW (Of staat de server gewoon ingesteld op GMT +1?)

@ .dani.: Resize ff aub

[ Voor 6% gewijzigd door Bleet op 05-12-2004 16:13 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:01
WoW staat ingesteld op de tijd waar de server op is ingesteld, niet op je eigen tijd.

Zijn er trouwens nog mensen die op de Koreaanse beta spelen? Wordt er een beetje moe van om alle quests solo te doen omdat de meesten geen Engels (willen) spreken. :P

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, hoe kom je daar dan weer op :D :p. Ik heb even die Koreaanse pagina gekeken.. echt wazig. Vooran de main site .. staat er "YOU ARE THE WOWZER" lolz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:01
Babelfish doet wonderen. En heel veel geluk hebben dat je nog op tijd een KSSN vindt met bijbehorende naam. De KSSN's die je maakt met generators werken bij het reggen meestal niet. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
woohoo me moeder belde net uit orlando.........met een mail met 2 account nummers lol

was al lvl 17 op die 10 dagen pass(nog 4 dagen over) en nu kan ik weer verder hehe

helaas kon me vriend uit duisland niet wachten en heeft er een via gamersloot besteld lol nou ja dan maar ff die andere comp maken en een router halen zodat me vriendin kan spelen die vond het spel ook heel leuk

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 15:00:
Ok ik heb ff 2 vraagjes:

1. ja hoor ik kan gewoon vanaf de kant door het water kijken en ik heb maar een simpele radeon 9600 pro

2. ik denk ong 2000-3000 mensen altands dat denk ik dat waren zo beetje ook de nummers in andere MMOs

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:05:
[...]

Jaloers: ja
Geld verdienen: ja
Lamme uitzuiger: ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 25-09 16:34
Als eerste een HU Paladin gemaakt maar dat vond ik niet zo geweldig.
Nu heb ik een lev 12 Tauren Warrior en dat is best cool. Het is super rustig waar ik speel geen gezeik dat mensen kills van je af pakken etc...
Closed beta speel ik btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:56:
woohoo me moeder belde net uit orlando.........met een mail met 2 account nummers lol

was al lvl 17 op die 10 dagen pass(nog 4 dagen over) en nu kan ik weer verder hehe

helaas kon me vriend uit duisland niet wachten en heeft er een via gamersloot besteld lol nou ja dan maar ff die andere comp maken en een router halen zodat me vriendin kan spelen die vond het spel ook heel leuk
Hmm, zou je moeder nog een key kunnen verkrijgen voor een persoontje die helaas niet tot de gelukkige bezitters van een beta-key behoort??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:45:
[...]

Hmm, zou je moeder nog een key kunnen verkrijgen voor een persoontje die helaas niet tot de gelukkige bezitters van een beta-key behoort??
Volgens mij bedoelde hij een US key :) (hij op een 10 dagen collector's edition trial, vriend key bij gamersloot gekocht)

[ Voor 8% gewijzigd door De Cowboy op 05-12-2004 20:07 . Reden: zie reply hieronder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Cowboy schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:48:
[...]

Volgens mij bedoelde hij een US key :) (10 dagen trial, gamersloot)
Ik zie daar alleen maar 30 dagen trials en geen 10 dg....

Maar ok, weet iemand of je eigenlijk ook een bank in een vijandelijke stad kan beroven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:50:
[...]

Kwestie van zoeken op WoW fansites :P
Toch misschien een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:04:
[...]

Ik zie daar alleen maar 30 dagen trials en geen 10 dg....

Maar ok, weet iemand of je eigenlijk ook een bank in een vijandelijke stad kan beroven?
ik kreeg een 10 dagen pas van een oude clan lid (uit de US) daarmee kon ik dus spelen op de US server in afwachting tot mijn moeder wow retail versie gekocht had

ze moest wel bij een week wachten tot een nieuwe zending binnen was en helaas was de CE echt overal uitverkocht :'(

ik kan helaas geen orders aannemen voor meer lol ik heb er al zoveel gekregen die hetzelfde vragen en als ik dat allemaal moet dan dan kan me moeder wel een extra vrachtvliegtuig huren hehe

2. nee je kan geen bank beroven :D helaas dat wordt net als iedereen werken voor je geld

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let eens op je taalgebruik

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:02:
[...]

1. ja hoor ik kan gewoon vanaf de kant door het water kijken en ik heb maar een simpele radeon 9600 pro
Zou je kunnen vertellen wat je precieze videoinstellingen zijn ingame. Want ik heb namelijk een 9700 pro. Dus misschien heb ik iets fout staan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik ben ook niet overtuigd dat dit shot photoshop's blur tool niet gezien heeft, natuurlijk krijg je bij het resizen wel wat onscherpte, maar dit is wel heel selectief :+.

Hier is 1 van mij uit die buurt:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/WoWScrnShot_111804_093158.png

(Niet alles op high, ik wil wel graag kunnen genieten onder het vliegen, speciaal hiervoor zet ik em meestal even terug. Dit is op een 9800pro, misschien vormt m'n 512MB ram een bottleneck)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is zeker een mooi spel de mooiste plekken vind je meestal niet bij van die plekken die druk zijn vlak bij een city ofzo je moet egt ver de wildy in gaan kan je zeggen.
bv de arena vlak bij bootybay als je daar helemaal naar boven gaat ziet et er echt mooi uit ook op boten is et mooi.
sorry kep geen pics meer per ongeluk gewist toen ik de us beta client wiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Whoooh, er was vandaag echt een hele grote mega-raid van de horde op Stormwind :9 Heb echt zoveel lol gehad! De servers zijn er 10 keer uitgevlogen, maar dat was het wel waard ;)

Heb een verslagje en wat screenshots op m'n site gezet: www.crazycows.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:54

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik realiseerde me helemaal niet dat er een day-night cyclus was.. Maar die is er dus? :)

Heeft iemand screenshots van Orc-territory by night? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01
Misschien even een irritante n00b vraag, ik heb zelf het spel al, via een klasgenoot gekocht.
Alleen nu moet ik hetzelfde doen voor een vriend van mij, waar kan ik het het beste en snelste uit de US importeren, ik zag gamestop, maar daar is volgens mij perse een creditcard nodig en dat gebruik ik liever niet...

Hij heeft liever wel echt een doosje, dus liever niet gamersloot...
Bij dvdboxoffice is helemaal niets meer te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is er nog gewoon bij dvdboxoffice, voer maar in als search warcraft, dan vind je hem zo.

Ik zou hem daar niet bestellen, want ik wacht al ongeveer 2 weken voordat ze hem eindelijk verschepen.. ik denk dat ze hem gewoon niet meer op voorraad hebben (dat laten ze namelijk niet zien bij die shop, erg raar). Daarna duurt het ook nog 7-21 dagen volgens de faq voordat het kan arriveren in NL. Dus alhoewel het daar goedkoop is zou ik het niet doen.

Ik weet verder ook geen online winkel waar je het snel en goedkoop kan krijgen... (zoek ik zelf ook nog een beetje naar, maar de meeste sites rekenen al gauw 15-20 dollar verzendkosten. Voor het geld wat je dan neerlegt kan je net zo goed in januari een CE kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:26:
Ik weet verder ook geen online winkel waar je het snel en goedkoop kan krijgen... (zoek ik zelf ook nog een beetje naar, maar de meeste sites rekenen al gauw 15-20 dollar verzendkosten. Voor het geld wat je dan neerlegt kan je net zo goed in januari een CE kopen).
Dan moet er dan wel een CE te koop zijn.. ik gok zo dat een aantal van de mensen die 'm besteld hebben 'm al niet gaan krijgen, dus reken er niet al te vast op dat je 'm zelfs zonder bestelling kunt kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Schijnt zelfs dat de normale versie in het begin schaars zal worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nog effe over die blur effecten in de screenshots. In de graphics instellingen zit een checkboxje van een of andere instelling. Als je die aanzet krijg je ineens hele gave lichteffecten. Een soort neon-effect komt over je scherm. Dat killde mijn framerate dus heb ik 'm maar weer uitgezet....

Bij default staat hij uit geloof ik.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08-2023

frostraven

enge kale vent

Fullscreen Glow

Zelfde idee als in Guildwars, als ik me niet vergis.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 25-09 16:34
Bah dat spel is veel te verslavend. Heeft iemand trouwens nog tips voor een beginnende Tauren Warrior?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Geloof dat dat het bloom effect genoemd word.
Vind het bij Guild Wars wat overdone. M'n scherm werkt op
die manier als gezichtsbruiner. Bij wow geeft het wel een
mooi glans imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Is er eigenlijk ergens een overzicht te vinden van de verschillende Guilds en de leden daarvan. Lijkt me wel grappig om te zien wie er nu allemaal in mijn Guild zitten (The Lost Souls (in Eonar)).

WoW is zo ontzettend verslavend, echt niet leuk meer (maar stiekum toch wel). Gisteren een verdwaalde Night Elf met z'n allen lopen pesten (emote : Chicken is erg grappig met 6 man tegelijk) om hem daarna een kopje kleiner te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys,

Wie van jullie zitten er op de Kargath server (PVE) ?

Heeeeerlijk aan het gamen daarzo , lvl 14 mage inmiddels.

*kiss*

Nad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ben ook sinds gister aan het spelen, ben nu lvl9(Orc Shaman) :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Voor degene onder ons die hun us naar een eu laten omzetten ;)
From: <WoWSupportEU@blizzard.com>
To: ###
Date :12/6/2004

Hello,

We are currently processing these requests, if you have not heard from us in a week, please contact us again.

-----Original Message-----
From: ###
To: <WoWSupportEU@blizzard.com>
Sent: 06/12/2004 00:50:56
Subject: EN Other key creation failed?

Date :12/5/2004 11:50:56 PM

Last Name: ###
First Name: ###
Account:
Character:
Realm:

------------------------------------------------------------------------
-----

Configuration

CPU: 2.1GHz
Memory: 1024
Video: ATIRadeon9700Pro
Sound: OnBoardSoundcard

------------------------------------------------------------------------
-----

Description: Hi, I didnt get a confirmation mail when i filled in the
webform to make my us-key an european key. Could you pleassssse look for
me if i filled in the form the right way so im sure of getting the key
so i can sleep again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:11:
Hey guys,

*kiss*

Nad
http://www.exclamation.nl/wow/index.php
Hiet staan een paar characters vermeld, meld je daar ook even aan en als de rest dat nou ook doet, dan hoeven we dit soort vragen niet meer te stellen, lekker makkelijk toch? :)
Er staat in de lijst alleen nog neimand op jou server.. : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:01:
Voor degene onder ons die hun us naar een eu laten omzetten ;)

[...]
als je de key nu laat omzetten.. kan ik dan niet meer spelen tot aan de EU retail release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ja en komen mijn chars mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Dat zou wat zijn....je chars ook mee kunnen transferen terwijl de rest pas begint wat denk je zelf nou ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpiefox schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:57:
Dat zou wat zijn....je chars ook mee kunnen transferen terwijl de rest pas begint wat denk je zelf nou ? :P
ik denk ook niet dat dat zal gebeuren. :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:11:
Hey guys,

*kiss*

Nad
Ik speel op Kargath.
LvL 22 Human Paladin.
Naam: Volder

En wat is dit spel verschrikkelijk verslavend zeg.

De mensen die hier spelen zijn die vooral aan het levelen??
of ook leuk met andere dingen bezig.

Ben er wel achter dat powerlevelen niks voor mij is :P
Vind het veel leuker om af en toe ff flink te gaan minen en smithen.
Of een uurtje vissen en verband maken
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Lees de startpost
- Geen chatreplies (daar hebben we IRC voor)
- Geen one-liners
- Geen posts die alleen interessant zijn voor jou
- Geen vragen die je zelf had kunnen vinden (bijv. in startpost). Zoek dus eerst zelf!