Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.565 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:58:
[...]

Maar een mage is cloth only, dus heeft verder niks aan leatherworking.
Ik kan ook niet echt grote bags vinden bij Leatherworking.
wat zou ik dan moeten worden night elf warior maybe ?
als ik geen mage wordt ga ik zo bie zo voor nightelfs. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:07:
[...]

Ik had dacht ik ergens gelezen dat ze eerst wel leather bags hadden in een vroege versie, maar dat Tailoring dan te slecht was, nu heeft Tailoring (bijna) het monopolie op bags, dus is het toch weer een beetje aantrekkelijk.

Ik ben het trouwens niet eens met "je kan er toch alleen maar bags mee maken". Iedereen wil namelijk bags, of je nu warrior of warlock bent, iedereen heeft ze nodig. Zeker de grote. Dus daar kan je redelijk mee verdienen. Als je zelf mage bent kan je er ook nog een hoop leuke items mee maken (maar meestal verdien je niet zoveel op die dingen).

De laatste paar recepten van Tailoring schijnen ook leather nodig te hebben, dus het is helemaal niet zo gek om dat erbij te nemen. Dat levert ook nog redelijk wat op. Als je dan een beetje hoog level ben kan je nog switchen naar enchanting (waar je tot level 20 ofzo toch weinig aan hebt omdat je zo moeilijk omhoog gaat in skill ermee..)
hmmmm nu zit ik wel beetje te twijfelen.
maar ja denk toch dat maar human mage ga dan :)
maar we zien wel.
hopelijk kan ik nog cb acount key regelen
off met iemand 1 acount sharen. off krijgen.
off traden

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
FF voor de duidelijkheid.. leatherbags kan je nog steeds maken..

http://www.thottbot.com/index.cgi?t=Leatherworking

En enchanting later beginnen??? gaat echt niet beter als je later begint.. blijft op een laag manier lvlen.. tiz de duurste profession die er is.. en met tailoring kan je genoeg verdienen om dat omhoog te lvlen...

K als mage/warlock is het verstandig om of herbalism/alchemy te nemen of tailoring met enchanting of skinning.. Maar ik zou voor enchanting gaan voor de extra spirit die je kan enchanten op je kleding.. heb je veel meer aan op later lvl.. Voor de warlock zou ik zowieso voor tailoring/enchanting-skinning gaan omdat voor de warlock genoeg andere health mogelijkheden zijn.. de mage heeft geen health spells dus daar zou je meer een keuze moeten maken.. Nogmaals dit zijn de meest verstandige keuze als je kijkt naar stats en wat ze opleveren.. je kan ook gewoon gaan voor mining/engineering maar leverd minder op etc etc etc..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:07:
[...]

Ik had dacht ik ergens gelezen dat ze eerst wel leather bags hadden in een vroege versie, maar dat Tailoring dan te slecht was, nu heeft Tailoring (bijna) het monopolie op bags, dus is het toch weer een beetje aantrekkelijk.

Ik ben het trouwens niet eens met "je kan er toch alleen maar bags mee maken". Iedereen wil namelijk bags, of je nu warrior of warlock bent, iedereen heeft ze nodig. Zeker de grote. Dus daar kan je redelijk mee verdienen. Als je zelf mage bent kan je er ook nog een hoop leuke items mee maken (maar meestal verdien je niet zoveel op die dingen).

De laatste paar recepten van Tailoring schijnen ook leather nodig te hebben, dus het is helemaal niet zo gek om dat erbij te nemen. Dat levert ook nog redelijk wat op. Als je dan een beetje hoog level ben kan je nog switchen naar enchanting (waar je tot level 20 ofzo toch weinig aan hebt omdat je zo moeilijk omhoog gaat in skill ermee..)
Volgens mij ben je met Skinning redelijk zelf supplier voor tailoring. En met tailoring kan een mage al zijn benodigde armor maken in feite.

Een Warrior draagt mail of plate armor, als je je eigen armor wil kunnen maken heb je dan Blacksmithing nodig, waarbij Mining de supplying profession is.

[ Voor 7% gewijzigd door Vincentio op 03-12-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
VinnieWeiss schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:19:
[...]

Volgens mij ben je met Skinning redelijk zelf supplier voor tailoring. En met tailoring kan een mage al zijn benodigde armor maken in feite.

Een Warrior draagt mail of plate armor, als je je eigen armor wil kunnen maken heb je dan Blacksmithing nodig, waarbij Mining de supplying profession is.
Met skinning krijg je leather en hides.. voor tailoring heb je woolen en linnen cloth nodig. Die krijg je wel eens van humanoids.

[ Voor 4% gewijzigd door RedruM op 03-12-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
RedruM schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:32:
[...]

Met skinning krijg je leather en hides.. voor tailoring heb je woolen en linnen cloth nodig. Die krijg je wel eens van humanoids.
leather heb je minder nodig inderdaad, maar je hebt het nog wel nodig voor sommige items en op de AH is het helaas erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 22:47
Ik vind het spel echt supergaaf (laat er zelfs HL2 voor staan), heb alleen af en toe wat probleempjes met de camera (raar dat ik daar niemand over hoor). Ik kan niet "gewoon" een beetje rondkijken vanuit first person view (dus terwijl ik gewoon stilsta omhoog of omlaag kijken etc). Uiteraard weet ik wel dat ik met home/end en het muiswiel de camerastandpunten kan veranderen, maar als je de weg kwijtbent op een bergpaadje is het verrekte moeilijk om de goede weg terug te vinden.

Gisteravond viel ik van een berg in de zee, duurde verdomme wel 10 minuten langs de kust zwemmen voordat ik weer het land opkon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Grindtegel schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:44:
Ik vind het spel echt supergaaf (laat er zelfs HL2 voor staan), heb alleen af en toe wat probleempjes met de camera (raar dat ik daar niemand over hoor). Ik kan niet "gewoon" een beetje rondkijken vanuit first person view (dus terwijl ik gewoon stilsta omhoog of omlaag kijken etc). Uiteraard weet ik wel dat ik met home/end en het muiswiel de camerastandpunten kan veranderen, maar als je de weg kwijtbent op een bergpaadje is het verrekte moeilijk om de goede weg terug te vinden.

Gisteravond viel ik van een berg in de zee, duurde verdomme wel 10 minuten langs de kust zwemmen voordat ik weer het land opkon.
scrollwheel indrukken? (:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Linker muis inhouden en bewegen is gewoon kijken. Met je rechtermuis bewegen en je character beweegt mee.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Muppet schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:58:
Linker muis inhouden en bewegen is gewoon kijken. Met je rechtermuis bewegen en je character beweegt mee.
Ah ik had mn keys veranderd :P

Maar goed.. ff je muisknoppen uitproberen lijkt me niet zo'n lastige klus als je een game speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
duh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Skeiron:
Ja er is nog een kodo-hide leather bag, daarom zei ik (bijna) monopolie. Kodo hide is trouwens alleen maar 6 slot, en daar wil je al snel vanaf (woolen kan je al snel krijgen/kopen en is 8)

Als je enchanting later begint heb je toch een hoop groene items die je niet meer nodig hebt enzo, en je kan er ook wat betalen van auction houses etc.
Als je er vroeg mee begint zit je echt in geldnood, want normaliter verkoop je bijvoorbeeld soulbound quest rewards, als je die gaat enchanten scheelt dat echt wel.
Daarnaast is het enchanten het zeker niet waard op lagere levels, want je groeit veels te snel uit je equipment. Heb je wat gee-enchant, 1 uur later kan je al wat beters aan en moet je dat weer enchanten.

@VinnieWeiss
Als je skinning + tailoring neemt hou je een hoop skins over die je kan verkopen... en ja je kan natuurlijk voor jezelf spullen maken (ik dacht dat ik dat ook zei?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:17:
@ Skeiron:
Als je enchanting later begint heb je toch een hoop groene items die je niet meer nodig hebt enzo, en je kan er ook wat betalen van auction houses etc.
Als je er vroeg mee begint zit je echt in geldnood, want normaliter verkoop je bijvoorbeeld soulbound quest rewards, als je die gaat enchanten scheelt dat echt wel.
Daarnaast is het enchanten het zeker niet waard op lagere levels, want je groeit veels te snel uit je equipment. Heb je wat gee-enchant, 1 uur later kan je al wat beters aan en moet je dat weer enchanten.
Tot zo ver vond ik het prettigst werken.. nieuw item enchanten groei ik eruit dan volgende item enchanten etc etc.. Geen probleem qua cash flow omdat ik toch genoeg cloths maakte.. en af en toe enchanten.. probleem als je later begint dan heb je meestal alle items verkocht die je had kunnen enchanten en daardoor lvl je te langzaam.. had jou manier als eerste getest ging niet helemaal express omdat ik later gewoon wou testen wat enchanten was.. maar deze manier werkt het best tot zover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We're delighted to announce the arrival of a Community Manager for the English-speaking players who joins the Blizzard Europe team. The new Community Manager has several years of experience from a similar position with another company, and together with the other Community Managers, Aguilar and Gungdil, he will work to keep the European players and fan sites up to date on everything World of Warcraft.

Players will get to know him under the name "Thundgot" on the forums very soon. We'd also like to take this opportunity to thank Caswallawn for all his efforts in keeping the English-speaking players up to date before Thundgot's arrival.
http://en.wow-europe.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ok, waarschijnlijk is dit al eerder gezegd, maar gezien het aantal posts in de voorgaande topics, vraag ik het nog maar een keer.
Stel ik koop een key bij gamersloot kan ik deze dan gebruiken met de USopenbeta die je via http://army-man.de/wow/index.php?language=us (startpost) kan downloaden?
Zou een beetje zuur zijn anders....

edit:
De (US) torrents zijn dood (kan de tracker niet vinden).

[ Voor 10% gewijzigd door Straphka op 03-12-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Ja dat kan, ik heb het ook zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:47:
Ja dat kan, ik heb het ook zo gedaan.
Ok, dat wilde ik even weten.
Nu nog een manier om aan die beta te komen....... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fileplanet toch ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Niet online
WoW,

Je bent bij deze verkozen tot de Held van de Dag :)
Ik weet het, deze post voegt idd niet veel toe aan het topic, maar ik wilde het toch ff kwijt.

edit:
FP is dus alleen voor FP members :(
Iemand ideeen voor nog een andere plek waar ik dat kreng vandaan kan halen?

edit2:
lang leve suprnova 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Straphka op 03-12-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Nah reggen kost niks in principe.

Dont bother over het bijdragen aan dit topic. Het gaat 3 topics lang toch alleen maar over het pre-orderen van WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:40:
Dont bother over het bijdragen aan dit topic. Het gaat 3 topics lang toch alleen maar over het pre-orderen van WoW.
/sacrasm on

Nou, net ging het toch echt even over bags maken en je rest-state, dus zo zinloos is dit topic niet.

/sarcasm off

PS. En hoe zinloos ook... Ik refresh wel om de vijf minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had in de open beta alleen maar bags met 8 space :P gekregen van een klasgenoot maar kwam wel al snel te kort ..

off-topic: als je om de 5 min refreshed waarom post je dan een reactie naar 24 min ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Kaap schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:40:
Vooruit dan, een nuttige bijdrage:

http://en.wow-europe.com/...-en&t=21353&p=1#post21353

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Welke professions zouden jullie nemen voor een Hunter? Ik zat zelf te denken aan alchemy en herbalism, maar sta open voor andere dingen ;)

(leatherworking en skinning kwam ook nog bij me op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:30
Degene die de US-import hebben en zich geregt hebben op een adres in Asutralie. En dus ook spelen op de US servers...

hoe zeker zijn hun dat ze straks kunnen oververstappen (zonder char) naar de EU retail version.

Dat formulie is voor de final-beta, maja.. Dat duurt nog 1 maand ofzo. Ik ga hier niet w8en als ik vandaag/morgen een WoW pakketje binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
quakerix schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:36:
Degene die de US-import hebben en zich geregt hebben op een adres in Asutralie. En dus ook spelen op de US servers...

hoe zeker zijn hun dat ze straks kunnen oververstappen (zonder char) naar de EU retail version.
100% zeker. Blizzard heeft dat zelf in een persbericht gezegd. Ze zullen na de EU-retail ervoor zorgen dat Europeanen met hun Amerikaanse vrienden kunnen samenspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:03

xiD

12345

Jaded schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:41:
[...]

100% zeker. Blizzard heeft dat zelf in een persbericht gezegd. Ze zullen na de EU-retail ervoor zorgen dat Europeanen met hun Amerikaanse vrienden kunnen samenspelen.
ook als je al een character hebt aangemaakt op de US servers?

want dan ga ik daar van de week maar is beginnen met spelen

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Kun je eigenlijk ergens achterhalen hoeveel mensen er op de verschillende servers spelen?

Ik zit in Eonar en dat lijkt me een hele rustige server te zijn, vraag me af om te switchen naar een wat drukkere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
x1dje schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:46:
[...]

ook als je al een character hebt aangemaakt op de US servers?

want dan ga ik daar van de week maar is beginnen met spelen
Ja, alleen je kunt je characters van US servers (waarschijnlijk) niet zomaar overzetten van de US naar EU als EU retail gaat.
Al je vragen zijn trouwens al beantwoord in eerdere posts in dit topic..

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 20:25
sOidivUs schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:35:
Welke professions zouden jullie nemen voor een Hunter? Ik zat zelf te denken aan alchemy en herbalism, maar sta open voor andere dingen ;)

(leatherworking en skinning kwam ook nog bij me op)
In de open beta had ik leatherworking/skinning voor mijn Hunter, maar op de armor kits na is die profession nogal nutteloos. Ik heb eigenlijk altijd armor aangehad die ik had gevonden/gekregen, aangezien wat je maakt niet echt geweldig is. Misschien dat het handig is als je meteen in het begin de skill leveled, maar dat gaat waarschijnlijk niet werken omdat je dan nog niet aan de betere hides kan komen.

De Hunter die ik nu speel heeft Alchemy/Herbalism, en ik moet zeggen dat dat me wel bevalt. Healing potions zijn altijd handig, en tegen de tijd dat je agility potions kan maken is het helemaal handig. :)

Edit: Overigens zijn Elixirs of Water Breathing heel erg handig als je Night Elf wordt, 'Deep Water, Vast Sea' is dan opeens een stuk makkelijker. ^^

[ Voor 9% gewijzigd door The Will op 03-12-2004 15:18 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Savonds is het op elke server wel druk, en zeker na 12 uur. Maar rond deze tijd speelt er bijna niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:01
Jaded schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:41:
[...]

Idd na de EU retail, maar blizzard kennende kan dat ook een paar maanden na de eu-retail betekenen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 15:36
nemo55 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:28:
[...]

Idd na de EU retail, maar blizzard kennende kan dat ook een paar maanden na de eu-retail betekenen. :(
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat een paar maanden wordt, aangezien bijvoorbeeld Battle.Net altijd al world-wide was. Maar het kan best zo zijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
nemo55 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:28:
[...]
Zou ik nog vrij logisch vinden ook.. degene die binnen zijn zijn niet op een "legale" manier binnen dus het is puur een service die ze dan geven.. laten ze maar eerst focussen op degene die wel "legaal" het spel hebben gekocht en geregistreerd..

* niet als flame bedoeld maar zo zit het denk ik in grote lijnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Skeiron schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:34:
[...]

Zou ik nog vrij logisch vinden ook.. degene die binnen zijn zijn niet op een "legale" manier binnen dus het is puur een service die ze dan geven.. laten ze maar eerst focussen op degene die wel "legaal" het spel hebben gekocht en geregistreerd..

* niet als flame bedoeld maar zo zit het denk ik in grote lijnen..
tja, nu overdrijf je natuurlijk wel een beetje , dan kan je 'legaal' wel tussen aanhalingstekens zetten, maar ik heb ook gewoon voor mijn game betaald en ik betaal nu ook gewoon de maandelijkse lasten, dus zo vreemd is het niet dat ze dan wat service zouden verlenen. Dit is volgens mij eigenlijk bedoeld voor de mensen die graag in een guild met buitenlanders willen en niet voor Europeanen die de US versie hebben gekocht (als je snapt wat ik bedoel?) Het werkt natuurlijk wel voor beiden.
Het blijft hiernaast natuurlijk de vraag of er ook character migratie zal zijn. Mij boeit het allemaal niet zoveel, ik zit prima op de US server :)
Ger? :P nofi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
nioz schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:47:
[...]
tja, nu overdrijf je natuurlijk wel een beetje , dan kan je 'legaal' wel tussen aanhalingstekens zetten, maar ik heb ook gewoon voor mijn game betaald en ik betaal nu ook gewoon de maandelijkse lasten, dus zo vreemd is het niet dat ze dan wat service zouden verlenen. Dit is volgens mij eigenlijk bedoeld voor de mensen die graag in een guild met buitenlanders willen en niet voor Europeanen die de US versie hebben gekocht (als je snapt wat ik bedoel?) Het werkt natuurlijk wel voor beiden.
Het blijft hiernaast natuurlijk de vraag of er ook character migratie zal zijn. Mij boeit het allemaal niet zoveel, ik zit prima op de US server :)
Ger? :P nofi
K laat ik je uit de droom helpen.. het is niet geheel legaal om een ander adres op te geven zoals een Australisch.. of laten we anders zeggen "volgens de regels van Blizzard".. Dus dit is dus geen argument maar dat had je zelf wel kunnen begrijpen aangezien je blijkbaar dit zelf hebt toegepast..

Maar voor samenwerken met een buitenlandse vriend is tot zo ver nog steeds een service omdat het origineel niet zo bedoeld is door Blizzard.. Maar alles moet nog uitblijken maar ga er maar niet vanuit dat het vanaf dag 1 meteen geregeld is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
/played + lv60 screenshot ;)

Dan pas kan ik echt zien hoe lang iemand nodig heeft voor level 60.

En mensen die nu al lv60 zijn, zijn ook de mensen die beta hebben gespeeld met zelfde ras en classe. Dat snap ik ook niet waarom mensen spelen met dezelfde classe/ras :x. Ik was eerst een NE hunter (OB USA - level 20 gestopt @ 2 days , 1 hour , 2 min) en nu ben ik Undead Warlock, want geen zin om die NE quests opnieuw te doen (na 1 dag wel al level 10).

Lv 60 is niet het maxium, het is het tijdelijke maxium, en denk over een paar maanden wordt het 80 dan 90 etc., denk dat Blizzard vooal alle spelers bij elkaar wilt houden met hetzelfde level, zodat niemand achter raakt en daarom denkt te gaan stoppen. Niets is zo frusterend om een moeilijke quest in je eentje te doen, omdat de rest die al lang gedaan had.

En op lv. 60 beginnen de raids pas echt en de moeilijke quests tegen al die rare grote monsters. En de eventuele hero quests wat hier en daar opduiken (rumor).

Het is echt niet zo dat als je level 60 bent, dan het dan gedaan is. Blizzard zal zeker updaten zoals ze altijd al hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
The Will schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:14:
[...]

In de open beta had ik leatherworking/skinning voor mijn Hunter, maar op de armor kits na is die profession nogal nutteloos. Ik heb eigenlijk altijd armor aangehad die ik had gevonden/gekregen, aangezien wat je maakt niet echt geweldig is. Misschien dat het handig is als je meteen in het begin de skill leveled, maar dat gaat waarschijnlijk niet werken omdat je dan nog niet aan de betere hides kan komen.

De Hunter die ik nu speel heeft Alchemy/Herbalism, en ik moet zeggen dat dat me wel bevalt. Healing potions zijn altijd handig, en tegen de tijd dat je agility potions kan maken is het helemaal handig. :)

Edit: Overigens zijn Elixirs of Water Breathing heel erg handig als je Night Elf wordt, 'Deep Water, Vast Sea' is dan opeens een stuk makkelijker. ^^
Dankje :) Dan ga ik die nemen. Waar zijn agility potions ookalweer goed voor? (ja voor de agility natuurlijk :P maar wat doet dat precies?)

* sOid schaamt zich een beetje voor deze n00b vraag...

weet dat het wel met mana te maken heeft (toch? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
sOidivUs schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:07:
[...]

Dankje :) Dan ga ik die nemen. Waar zijn agility potions ookalweer goed voor? (ja voor de agility natuurlijk :P maar wat doet dat precies?)

* RealCato schaamt zich een beetje voor deze n00b vraag...

weet dat het wel met mana te maken heeft (toch? :P)
Schaam je!

Agility (AGI)
# Increases your attack power with ranged weapons.
# Increases your armor.
# Increases your chance to score a critical hit with a weapon.
# Increases your chance to dodge attacks.
# Rogues gain a much stronger bonus to dodge from agility than other classes.
# Hunter & Rogue: Increases your attack power with melee weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:06
The Will schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:14:
[...]Edit: Overigens zijn Elixirs of Water Breathing heel erg handig als je Night Elf wordt, 'Deep Water, Vast Sea' is dan opeens een stuk makkelijker. ^^
Je kunt ook een warlock vragen om je even te buffen, Demon Breath, lasts 10 minutes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
RealCato schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:12:
[...]

Schaam je!

Agility (AGI)
# Increases your attack power with ranged weapons.
# Increases your armor.
# Increases your chance to score a critical hit with a weapon.
# Increases your chance to dodge attacks.
# Rogues gain a much stronger bonus to dodge from agility than other classes.
# Hunter & Rogue: Increases your attack power with melee weapons.
Dankje :> waar heb je dat gevonden trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:14:
Savonds is het op elke server wel druk, en zeker na 12 uur. Maar rond deze tijd speelt er bijna niemand.
Tja.. daarom gaat ik niet de US versie kopen. Ik gaat echt niet na 12e spelen omdat dan pas de meeste US mensen online zijn en de lol begint. Ik heb ook werk etc...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
sOidivUs schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:34:
[...]

Dankje :> waar heb je dat gevonden trouwens?
en.wow-europe.com -> basics -> character information

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:34:
[...]

Tja.. daarom gaat ik niet de US versie kopen. Ik gaat echt niet na 12e spelen omdat dan pas de meeste US mensen online zijn en de lol begint. Ik heb ook werk etc...
Weet het niet maar ik had hier weinig problemen mee in de 1e stresttest en us-ob. T'is altijd wel tjokvol. En het boeit me weinig of het nou druk is of megadruk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:34:
[...]
Ik heb liever dat het rustig is, weetje hoe irritant het is als meerdere mensen 1 monster moeten verslaan, dan moet je echt 30 minuten wachten.

Als je moeilijke quests aan het doen bent is het wel handiger als er meerdere mensen aan mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:31:
[...]

Ik heb liever dat het rustig is, weetje hoe irritant het is als meerdere mensen 1 monster moeten verslaan, dan moet je echt 30 minuten wachten.

Als je moeilijke quests aan het doen bent is het wel handiger als er meerdere mensen aan mee willen doen.
lol, en dan vraag je of iemand wilt helpen, dan zegt iemadn dat je dat makkelijk alleen af kan en dat je gek bent, en dan komt die persoon helpen en dan is die als eerste dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Al dat gewik en geweeg over professions

Neem gewoon cooking dat is de shit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
Pensmaster-B schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:21:
Al dat gewik en geweeg over professions

Neem gewoon cooking dat is de shit :9
Cooking is een secundairy proffesion. Die neemt geen slot in, dan moet je nog steeds wikken en wegen over je 2 primary proffesions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lal?

leatherworking niet genoeg?

Ik was lvl 13 en had 70 def armor...

Embossed, leatherworking euned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Skeiron schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:58:
[...]

K laat ik je uit de droom helpen.. het is niet geheel legaal om een ander adres op te geven zoals een Australisch.. of laten we anders zeggen "volgens de regels van Blizzard".. Dus dit is dus geen argument maar dat had je zelf wel kunnen begrijpen aangezien je blijkbaar dit zelf hebt toegepast..

Maar voor samenwerken met een buitenlandse vriend is tot zo ver nog steeds een service omdat het origineel niet zo bedoeld is door Blizzard.. Maar alles moet nog uitblijken maar ga er maar niet vanuit dat het vanaf dag 1 meteen geregeld is..
Ik zal mijn argumenten even iets duidelijker opsplitsen:
Ten eerste is die 'migration' mogelijkheid bedoeld voor amerikanen die met EU mensen spelen of andersom. Die zijn dus gewoon legaal en voor het geld dat zij betalen mogen zij die service toch ook wel krijgen. Het is in ieder geval niets uitzonderlijks.

Daarnaast impliceer je dat EU mensen die US retail spelen minder rechten zouden hebben, nou snap ik dat mijn postcode niet legaal is, maar ik heb het spel wel gewoon legaal gekocht en betaal zoals reeds gezegd, de maandelijkse lasten. Waarom zou jij mij geen service van Blizzard gunnen? jaloezie?

Het enige dat ik probeer aan te tonen is dat het niet zo vreemd is dat Blizzard dit zou doen voor betalende klanten en dat zij dat enigzins ook wel verdienen. Ik snap niet waarom jij diegenen die dat willen het niet gunt, wat volgens mij toch vooral mensen zullen zijn die EU kopen en naar US willen gaan om te spelen.

Mocht je dit niet zo bedoeld hebben, dan bij deze mijn welgemeende excuses, maar je woordkeus is in dat geval wel engizins onvoorzichtig geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 20:25
Purechaos schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:16:
[...]

Je kunt ook een warlock vragen om je even te buffen, Demon Breath, lasts 10 minutes :P
Night Elf kan geen Warlock worden, dus daar zijn er niet al te veel van in Darkshore. :+

Primo: Het hangt er van af hoeveel geluk je hebt denk ik, ik heb m'n homemade armor maar 1 quest gebruikt, toen vond ik een betere. Ik vind het persoonlijk niet al te nuttig, misschien op de latere levels, ben zelf maar tot 140 ofzo gekomen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het wel eens met het feit dat Blizzard character transfer op dit moment maar geen prioriteit moet geven. Het is duidelijk niet de bedoeling dat EU spelers in de VS spelen, als je daar via minder legale omwegen toch speelt, betekent IMO niet dat dit ook nog eens beloond moet worden door je character maar mee te nemen naar een andere server. Vraag me sowieso af of dit gaat gebeuren, anders krijg je van die guild vs guild wars waarin een compleet guild ff inlogt op een andere server om daar een rivaal te "ownen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Laatst online: 05-01-2024
Ach ja, blizzard heeft de eurospelers te danken aan het later releasen in europa. Wouden ze dit echt niet, dan hadden ze een werld wijde release moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZviX schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:36:
Ach ja, blizzard heeft de eurospelers te danken aan het later releasen in europa. Wouden ze dit echt niet, dan hadden ze een werld wijde release moeten doen.
Zie het maar zo.. Hopenlijk leren ze van de US launch zodat wij een prima launch krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:03

xiD

12345

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:12:
[...]

Zie het maar zo.. Hopenlijk leren ze van de US launch zodat wij een prima launch krijgen!
wat was er zo slecht aan de VS launch dan? naar mijn mening is het daar allemaal wel goed gegaan.

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwhoa...

Mensen die na 2 dagen spelen hun character weer kwijt zijn... serverqueues van meer dan een uur... echt vlekkeloos was de release niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
Er waren veel meer gebruikers dan dat de servers aankonden, er waren behoorlijke wachtrijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik mijn password van mijn beta account veranderde kan ik opeens niet meer inloggen en secret question doet het ook niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
nioz schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:18:
Ik zal mijn argumenten even iets duidelijker opsplitsen:
..................
K.. ik bedoelde dat account transfer een extratje is.. een service dus die later logischer wijze geimplementeerd wordt.. En daarnaast maakte ik een kleine opmerking over je niet helemaal officiele manier maar daar bedoelde ik niet veel mee.. Wat ik zelf denk dat er gaat gebeuren is dat je wel een account transfer kan krijgen naar Amerika met alle toeters en bellen erop en eraan maar dat je straks niet je account kan verplaatsen inclusief characters omdat je dan een te grote voorsprong krijgt.. als ze al uberhaubt een character transfer gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje over de US versie gekocht bij Gamersloot.net. Je kon daar ook je Account activation erbij kopen, dat heb ik maar gedaan. Maar nu hebben ze een willekeurig persoon uit de VS genomen, met een vreemde credit card. Zou ik dat gewoon kunnen veranderen, zonder dat ik gevaar loop mijn account te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik vind trouwens dat er wel erg veel servers zijn. Volgens mij kunnen er maar 3000 mensen ofzo op 1 server spelen. Volgens mij voelt dat erg leeg aan als iederee eenmaal over het hele continent verspreid zit. Een wereld van de grootte van WoW moet toch wel 10.000 mensen op 1 server aankunnen om de wereld bevolkt te laten zijn?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:26:
Ik vind trouwens dat er wel erg veel servers zijn. Volgens mij kunnen er maar 3000 mensen ofzo op 1 server spelen. Volgens mij voelt dat erg leeg aan als iederee eenmaal over het hele continent verspreid zit. Een wereld van de grootte van WoW moet toch wel 10.000 mensen op 1 server aankunnen om de wereld bevolkt te laten zijn?
nahja dat valt best wel mee/tegen (is maar net hoe je het bekijkt dus). Je komt vooral in de grote steden veel mensen tegen, maar ook als je in de bossen aan het mobben ben kom je vaak mensen tegen....en het is ook irritant als je ergens dik ver weg op een berg zit en dan ga je de volgende heuvel over en dan is er zo'n hele alliance picknick aan de gang ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
FunkyTrip schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:26:
Ieder REALM is verdeeld over een aantal servers. Iedereen zit op het moment in het startgebied of in de buurt. Hierdoor komt er veel belasting op 1 server te zitten. Op het moment dat mensen een beetje verspreid raken en niet allemaal in 1 gebied hangen kunnen er meer speler in een realm.

PS. Zou je voor de gein zoveel mogelijk mensen op 1 plek moeten proberen te verzamelen in een realm. Krijg je "leuke" effecten mee. }) Geloof dat het weleens in een andere mmorpg is gebeurd. Deze mensen wilde demonstreren omdat er gigantisch veel onschuldige accounts waren gebanned. Gevolg: Soort van gm's die alle speler rondwarpen naar andere gebieden om de server te ontlasten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:30
Following the huge worldwide demand for World of Warcraft evidenced in recent Beta Tests, Blizzard will establish regional servers specific to each geographical location to increase performance and support for World of Warcraft worldwide. European players will therefore initially play on any of the European servers in English, French or German. Retaining players on their own geographical servers at release will ensure the stability of the technical infrastructure installed in each territory, and will allow for the best possible customer support for players in their local language at the local time.

The regionally specific servers will start with the North American launch. Blizzard is therefore strongly advising European players not to buy the North American version of the game, as access to North American servers will be limited to residents of North America, Australia and New Zealand. Alternatively, players are recommended to pre-order the European version of the game to guarantee a box copy on the day of launch—as well as guaranteed access to the European Final Beta Test.

For those European gamers still wishing to play with their American friends on the North American servers, and vice versa, Blizzard will provide a means to make this possible after the European launch.
http://en.wow-europe.com/...-en&t=17133&p=1#post17133

goed om een bevestiging van blizzard te krijgen. Nu hopen dat het direct met de EU launch is.. dat je je account kom omzetten naar een US account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ahh kijk, dit is hoe we het graag zien (ik in elk geval wel!). De eerste bans zijn uitgedeeld:
"Accounts Banned for Speed Hacking"
Rechtstreeks van de frontpage van http://www.worldofwarcraft.com

Ik had al een filmpje gedownload van het forum waarin te zien was dat een druid in cheeta (is het cheeta?) veranderde en vervolgens 'weg teleport' (het lijkt op teleporten, omdat de server het niet kan bijbenen (timecycles van de client die hacked is niet hetzelfde als de server) maar hij rent dus gewoon heel hard doordat er met een 3rd-party stukkie software een aanpassing aan de client is gemaakt). Kwam ook al voor in andere MMORPG's las ik. Zelf niet meegemaakt, want ik heb alleen EvE gedaan.

Maar dit is dus wat ik verwacht van een MMORPG maker. Iemand die de regels niet volgt: bannen!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 01:38:
Ahh kijk, dit is hoe we het graag zien (ik in elk geval wel!). De eerste bans zijn uitgedeeld:

[...]

Rechtstreeks van de frontpage van http://www.worldofwarcraft.com

Ik had al een filmpje gedownload van het forum waarin te zien was dat een druid in cheeta (is het cheeta?) veranderde en vervolgens 'weg teleport' (het lijkt op teleporten, omdat de server het niet kan bijbenen (timecycles van de client die hacked is niet hetzelfde als de server) maar hij rent dus gewoon heel hard doordat er met een 3rd-party stukkie software een aanpassing aan de client is gemaakt). Kwam ook al voor in andere MMORPG's las ik. Zelf niet meegemaakt, want ik heb alleen EvE gedaan.

Maar dit is dus wat ik verwacht van een MMORPG maker. Iemand die de regels niet volgt: bannen!
ja is idd waar, prachtig! terecht dat ze gebanned zijn...maar dan komen er nu toch weer een paar keys vrij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja eindelijk cb acount gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor er is iemand die level 60 heeft gehaald.

Screen:
http://tinypic.com/u5tmu

Hoezo geen leven? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begin filmpje als je het spel opstart is echt super mooi gemaakt petje af voor die gasten.
alleen wou net nog ff uurtje spelen voor naar het werk gaan is die shit down volgens mij duurd super lang om te connecten tot de realm ma ja zal vanaaf weer proberen >:)
hele vette game trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 09:11:
begin filmpje als je het spel opstart is echt super mooi gemaakt petje af voor die gasten.
alleen wou net nog ff uurtje spelen voor naar het werk gaan is die shit down volgens mij duurd super lang om te connecten tot de realm ma ja zal vanaaf weer proberen >:)
hele vette game trouwens
Europe Beta Servers zijn down op het moment: http://en.wow-europe.com/...status-en&t=32&p=1#post32. En zijn al down sinds ongeveer 3 uur vannacht. Ben ik voor niks zo vroeg opgestaan. :(

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Mandor schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 09:20:
[...]
Europe Beta Servers zijn down op het moment: http://en.wow-europe.com/...status-en&t=32&p=1#post32. En zijn al down sinds ongeveer 3 uur vannacht. Ben ik voor niks zo vroeg opgestaan. :(
Misschien niet.. elke keer als ze down gaat gebeurd er weer wat leuks.. dus blijven hopen.. ;) Maar ik vind dat ik er behoorlijk vroeg ook weer bij ben.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 17-09 20:38
server is up

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Wie van jullie spelen op server ' Shadow Moon'? Ik weet dat er enkele GoTters op die server aanwezig zijn. Mijn nick daar is Gloin, lvl 21 dwarf priest.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaded op 04-12-2004 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayaret
  • Laatst online: 16-02-2022

Sayaret

Tony

Ik speel nu (en mn broertje ook onder mijn account als ik geen tijd heb) op Warsong als Dwarf Hunter, kan ik iemand toevoegen aan mn friendslist :P

(ben nog maar lvl5, maar hard aan het werk, speel het sinds gisteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 06:34:

Screen:

oh laat maar... zag het verkeerd.

[ Voor 17% gewijzigd door DeepSeven op 04-12-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Heeft iemand toevallig nog ergens een CB key liggen, of ken je iemand die z'n cb key niet meer gebruikt? Ik weet er wel raad mee :P Ben net gestopt met roken, en afkicken van 2 dingen tegelijk gaat _niet_ lukken :D

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een rekensommetje wat ik heb gemaakt over die eerste 60 gast:

Als ik het goed heb kwam de game uit op 23-11 om 0:00. Als hij vanaf dat moment is gaan spelen, zijn er tot het moment waarop hij echt 60 werd (9:54pm CST 03-12-04) 19 dagen verstreken (23-11 tot en met 2-12) plus 10 uur op 3-12.

19 * 24 + 10 = 466 uur.

Vergeleken met de eerste speler die op de europese servers 60 werd, is hij dus echt snel. Van deze uren moet je nog afhalen zn werken, slapen, weetikveel wat allemaal, terwijl de eerste speler op euro hier bijna net zoveel echt gespeelde uren voor nodig had.
Tot deze "Xenif" zn /played geeft, twijfel ik of dit eerlijk is gegaan.

Waarschijnlijk had hij al ervaring uit de closed en open beta's en had hij misschien voordeel dat hij het gebied al perfect kon. Misschien is de europese speler wel extra langzaam, maar dat weten we dus ook niet.

Aan de andere kant is het wel zo dat hij beweert een baan te hebben en 7 uur te slapen per dag. Dan blijft er nog maar 466 - 19 x 7 = 333 uur over. Waar dus ook zn baan nog vanaf gaat. Apart is ook nog dat hij bijna 1000 gold had gespaard zodat hij ook nog even een epic mount kon halen.

Voorlopig vertrouw ik het nog niet helemaal. Kan makkelijk zijn dat hij zn account heeft gedeeld met iemand, maar om dat dat illegaal is zal hij dat natuurlijk nooit toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 06:34:

Screen:

7 dagen en 6 uur. Het spel is 11 dagen uit -> 15 uur per dag 8)7

Je zag het ook, 'played this session: 11 uur'

Maar dit wil niet zeggen dat hij het in zijn eentje heeft gedaan. Sommige mensen spelen in verschillende tijdzones het klokje rond met hetzelfde karakter om de eerste te zijn...

En daarna gaan ze bleren dat het maar 2 weekjes duurt om level 60 te halen en dat er niet genoeg content is |:(

Als ik 2 uur per dag zou spelen en dan zou powerlevellen zoals deze persoon heeft gedaan doe je er bijna 90 dagen over. Een normale casual speler die ook van het spel geniet kan er dus rustig een klein jaartje over doen om lvl 60 te halen. Dat is volgens mij precies goed.

[ Voor 19% gewijzigd door FunkyTrip op 04-12-2004 12:03 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Vergeet niet dat hij makkelijk geld van anderen heeft kunnen krijgen om zo snel dingen te doen. Ik zie nog dagelijks mensen op de EU closed server die 60 zijn en ongelooflijke crap items aan hebben. En er was nog een quest die bugged was waardoor hij heel snel de begin levels kon doen. Ik zelf deed er met een gewoon tempo 20 dagen over (20 dagen ingame tijd dus 480 uur). Veel solo en quests gedaan. En soms ook hele tijden rondgelopen om te exploren. Het is leuk hoor dat je zo snel naar 60 bent maar je hebt er niets aan als de rest geen 60 is en er nog geen echt PvP systeem in zit.

(Waarschijnlijk doet die persoon het om zijn character te verkopen).

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
FunkyTrip schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:01:
[...]

7 dagen en 6 uur. Het spel is 11 dagen uit -> 15 uur per dag 8)7

En daarna gaan ze bleren dat het maar 2 weekjes duurt om level 60 te halen en dat er niet genoeg content is |:(
Waarom kunnen andere mmorpg's dat dan wel? Ik heb in een ander mmorpg een char met ongever 80 dagen INGAME tijd (80x 24 uur dus). En die is ongeveer op de helft van de level-cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

toen de US beta over was had blizzard bekend gemaakt dat de Eu beta begin december zal beginnen, en waar blijft die?

heb WoW paar dagen (nja een week dan) gespeelt en ben verslaafd :x

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom houden al die grinders vooral zo van auction houses. Je kan continu de beste wapens armor etc kopen voor het lvl dat jij op het moment bent om op die manier heel snel door de newb zones te lvl'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bosmonster schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:13:
[...]

Waarom kunnen andere mmorpg's dat dan wel? Ik heb in een ander mmorpg een char met ongever 80 dagen INGAME tijd (80x 24 uur dus). En die is ongeveer op de helft van de level-cap.
Andere MMORPGs boeien me niet zo. Ik wil als casual player maxlevel kunnen halen zonder een jaar lang mindless te campen en te grinden. WoW zorgt daarvoor. En op lvl 60 lijkt me dat er genoeg te doen valt. PvP, supermonsters raiden enzo.

Het is niet dat er enige challenge is om de hoogste level ergens in te halen. De enige factor die nodig is: tijd.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja je moet echt geen leven hebben als je nu al lvl 60 ben
dan vind je het spel denk ik ook snel minder leuk worden als je zo snel gaat lvlen.
ps kan je eigelijk op een mount ook mensen aanvallen?
vraag ik me af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die blizzard hebben een oplossing gevonden voor de australische adres workaround. nu krijg je dan een foutmelding dat je cc niet met de region overeenkomt, en dat je uit een verkeerde region probeert te komen.

Heeft iemand hier een oplossing voor, vriend van me heeft het nodig, en dan krijg ik die eu cb account voor een vriend voor mij. Zou het jammer vinden als dit verhaal niet doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:30:
ja je moet echt geen leven hebben als je nu al lvl 60 ben
dan vind je het spel denk ik ook snel minder leuk worden als je zo snel gaat lvlen.
ps kan je eigelijk op een mount ook mensen aanvallen?
vraag ik me af
Kom op, dit kun je zelf ook opzoeken. Maar omdat ik niets beters te doen heb (...), zal ik het voorkauwen(quoten).
[...]
More than mere status symbols, mounts allow players to travel over land more quickly than on foot. When a player is mounted, he or she has full control over the mount. To avoid exploiting monsters, players cannot attack while mounted. Also, monsters are unable to attack mounts. Instead, when a player is mounted, all attacks and damage are directed at the player and not at the mount. If a player dies while on a mount, the mount will "unsummon" and be available for "resummoning" once the player reenters the world of the living.
[...]
Bronnetje

Nee dus

[ Voor 6% gewijzigd door Wouter185 op 04-12-2004 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je daar nu zo laat nog aan dan? Zeker een kennis ofzo...

@pyro: weet je dit zeker? Dat zou wel balen zijn (moet ik mijn US order die al tig dagen duurt weert cancellen). Als het goed is moet het met een Australische postcode werken. Ik heb het ook nog neit op andere fora gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:43:
[...]

Hoe kom je daar nu zo laat nog aan dan? Zeker een kennis ofzo...
Nee, een paar dagen terug werden weer nieuwe emails verzonden door Blizzard. Een vriend van me heeft er toen ook 1 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar Zer0 vroeg gister nog om een key, (dus nadat de laatste keys woensdag zijn verstuurd). Dus hij heeft er niet zelf 1 gehad denk ik... Dus waarschijnlijk een kennis. Als dat niet zo is wil ik wel weten hoe hij eraankomt (misschien nog een klein kansje voor mij en de rest van de nog-niet-beta-ganers van dit forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt nog gewoon. Ik heb het vandaag zelf nog gedaan.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:41:
die blizzard hebben een oplossing gevonden voor de australische adres workaround. nu krijg je dan een foutmelding dat je cc niet met de region overeenkomt, en dat je uit een verkeerde region probeert te komen.

Heeft iemand hier een oplossing voor, vriend van me heeft het nodig, en dan krijg ik die eu cb account voor een vriend voor mij. Zou het jammer vinden als dit verhaal niet doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:11:
Ja, maar Zer0 vroeg gister nog om een key, (dus nadat de laatste keys woensdag zijn verstuurd). Dus hij heeft er niet zelf 1 gehad denk ik... Dus waarschijnlijk een kennis. Als dat niet zo is wil ik wel weten hoe hij eraankomt (misschien nog een klein kansje voor mij en de rest van de nog-niet-beta-ganers van dit forum)
waar ik ook bij hoor vind het lullig dat we geen key hebben gehad je kunt ze nog wel kopen maja
das ook niet alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Laatst online: 10-09 15:34
Ik mag af en toe op de account van een vriend spelen (CB) maar de US-retail wordt waarschijnlijk volgende week geleverd, als we dus niet meer met een CC + Australisch adres kunnen upsignen dan moet ik die order heeeel snel cancellen.

Iemand enig idee?

@Soulflame: jij 'em ook nog niet binnen?
@Pyro: Al iets gevonden?

[ Voor 6% gewijzigd door fritsjof op 04-12-2004 15:33 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem besteld bij dvdboxoffice, want daar was hij goedkoop (omgerekend 35 euro en dat is inclusief gratis worldwide shipping). Maar daar vertellen ze dus niet of ze het product op voorraad hebben. Eerst de CE daar besteld, kreeg ik na 4 dagen ofzo te horen dat die niet meer leverbaar was. Nu loop ik al ongeveer een week te wachten tot ik hoor of ze hem verscheept hebben. En volgens de FAQ van die shop kan het dan NOG EENS 7-21 dagen duren voordat hij hier in Nederland aankomt...

Maar brainol zegt dat je nog steeds 'per ongeluk' (;)) een Australisch adres kan invoeren, dus geen zorgen.

Meh... weer een weekend zonder WoW te spelen... alle andere spellen zijn gewoon ineens niet zo leuk meer (na 1 potje UT2K4 heb ik dat ook wel weer gezien, War3 waren geen leuke games gehost .. etc). Dit zijn nu officieel 'the long winter days without WoW' voor mij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Laatst online: 10-09 15:34
Ik heb 'em bij gameorder.nl besteld afgelopen dinsdag, kreeg ik dit donderdagavond:
-------------------------------------------------
The comments for your order are

Geachte klant,

Door een vertraging tijdings het importeren van deze titel is het helaas
niet gelukt om de titel op de aangegeven datum te leveren.

Wij verwachten dat de titel na het weekend in Nederland zal arriveren.

Wij hadden uw bestelling reeds op "verzonden en Afgehandeld" gezet omdat
wij middels deze manier de facturen aan ons magazijn kunnen doorspelen.

Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.

Your order has been updated to the following status.

New status: Shipped and finished!!

Please reply to this email if you have any questions.
--------------------------------------------------------------------------

Hoop 'em dus dinsdag te krijgen, maar toen ik net las dat dat Aus-adres-ding niet meer werkte toen werd ik wel even nerveus moet ik zeggen, al weet ik dan wel zeker dat ik in de final beta kom, wat ook wel weer fijn is. Ik wacht af, intussen speel ik zo af en toe een dwarven warrior, ze is nu level 7 :>

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:28:
Het werkt nog gewoon. Ik heb het vandaag zelf nog gedaan.

[...]
Welke manier bedoel jij?

Aus adres met nederlandse CC?

Dan zullen ze wel ergens een fout steeds maken, leek me al sterk dat blizzard op vrijdag het opeens zo sterk zou veranderen. Maar volgens hen werkte het australische high street in een bepaalde stad ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond net wat op de EU forums over Final (Open?) Beta.

http://img46.exs.cx/my.php?loc=img46&image=36-namnls.gif

Dit zou dus betekenen dat over een week ongeveer de beta zal beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 17:14:
Vond net wat op de EU forums over Final (Open?) Beta.

http://img46.exs.cx/my.php?loc=img46&image=36-namnls.gif

Dit zou dus betekenen dat over een week ongeveer de beta zal beginnen.
Fake image, zelfs al opgebiecht d8 ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Wouter schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 17:18:
[...]
Hmm heb jij daar weer bewijs van? Want tot zover is dit het bewijs van diegene die heeft gezegd dat hij bericht heeft binnen gekregen.. Heb van iemand anders ook gehoord dat hij zo'n bericht had binnen gekregen.. Dus tot zover is dit het enige harde bewijs.. maar als je een post hebt dat dit niet waar is zou het natuurlijk helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik las net op de EU WoW forum dat het al zo'n beetje bekend is dat de final beta begint tussen 12-15 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ja, hij is fake. Hij is eerst gemaakt en in een irc channel gepost, daarna heeft de maker hem aangepast (de datums klopte niet) en erbij gezegd dat hij het op nog een keer zou proberen op andere fora enzo.
Dit alles staat beschreven op rpgforums.net (wat ik ook bezoek).
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Lees de startpost
- Geen chatreplies (daar hebben we IRC voor)
- Geen one-liners
- Geen posts die alleen interessant zijn voor jou
- Geen vragen die je zelf had kunnen vinden (bijv. in startpost). Zoek dus eerst zelf!