wat zou ik dan moeten worden night elf warior maybe ?VinnieWeiss schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:58:
[...]
Maar een mage is cloth only, dus heeft verder niks aan leatherworking.
Ik kan ook niet echt grote bags vinden bij Leatherworking.
als ik geen mage wordt ga ik zo bie zo voor nightelfs.
hmmmm nu zit ik wel beetje te twijfelen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:07:
[...]
Ik had dacht ik ergens gelezen dat ze eerst wel leather bags hadden in een vroege versie, maar dat Tailoring dan te slecht was, nu heeft Tailoring (bijna) het monopolie op bags, dus is het toch weer een beetje aantrekkelijk.
Ik ben het trouwens niet eens met "je kan er toch alleen maar bags mee maken". Iedereen wil namelijk bags, of je nu warrior of warlock bent, iedereen heeft ze nodig. Zeker de grote. Dus daar kan je redelijk mee verdienen. Als je zelf mage bent kan je er ook nog een hoop leuke items mee maken (maar meestal verdien je niet zoveel op die dingen).
De laatste paar recepten van Tailoring schijnen ook leather nodig te hebben, dus het is helemaal niet zo gek om dat erbij te nemen. Dat levert ook nog redelijk wat op. Als je dan een beetje hoog level ben kan je nog switchen naar enchanting (waar je tot level 20 ofzo toch weinig aan hebt omdat je zo moeilijk omhoog gaat in skill ermee..)
maar ja denk toch dat maar human mage ga dan
maar we zien wel.
hopelijk kan ik nog cb acount key regelen
off met iemand 1 acount sharen. off krijgen.
off traden
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 11:13 ]