Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.564 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:15:
ik ben nu op ebay aan het bieden op een beta key een van jullie oowk????
Je bent gek! Je gaat toch geen geld neerleggen voor een beta key? Net zoiets als gilsellers, iedereen vindt dat je het niet moet doen, maar toch bestaan die mensen nog steeds :r

Edit: Overigens ook mijn donoontje powerrr in de strijd gegooit (datgene wat onder mijn naam staat ;)) en als het goed is krijgt Snappie een key toegestuurd :)

[ Voor 19% gewijzigd door Snappie88 op 02-12-2004 17:36 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Straphka schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:40:
Aaaargh.......

Net een mailtje gehad van gameorder....de bestelling zit vast op de duane op schiphol en zal morgen pas verstuurd worden. Ik werk notabene op schiphol, dus het is bijna letterlijk binnen handbereik :(
mijn bestelling bij gameorder staat op verzonden en afgehandeld .... zou die dan toch daarbij zitten? waar staat ie bij jou op? beetje aparte situatie aan de kant van gameorder als je het mij vraagt...als het zo is dat het nog op schiphol ligt zou ik liever dat te horen hebben gekregen en rustig een week gewacht hebben dan nu elke keer op de postbode te zitten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:28:
[...]

Je bent gek! Je gaat toch geen geld neerleggen voor een beta key? Net zoiets als gilsellers, iedereen vindt dat je het niet moet doen, maar toch bestaan die mensen nog steeds :r

Edit: Overigens ook mijn donoontje powerrr in de strijd gegooit (datgene wat onder mijn naam staat ;)) en als het goed is krijgt Snappie een key toegestuurd :)
Blijkbaar zijn er toch mensen die vinden dat 't kan (gil sellen, ik gok dat dit in eh.. final fantasy voorkomt), want 't wordt gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik hoop niet dat ze daar wat mee gaan doen. Anders kan iedereen met een site over games wel een zooi keys aan gaan vragen. Dat verziekt het hele idee van een eerlijke loting.
Als ze erin trappen eis ik van je dat je 20 keys aanvraagt en die hier aan iedereen uitdeelt, want iedereen weet dat Insidegamer zoooooooo groot is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoW..deze topic blijft maar doorgaan..alweer op 17 pagina's. Ik heb 4 CE's in Deventer besteld bij Dynabyte. Ze zouden daar iets van 7 CE's binnen krijgen, dus ik hoop dat ik bij die groep zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

had je nog niet door dat ik wanhopig was ???
maar ik heb gehoord dat de inschrijvingen morgen beginnen dus dan stop ik met bieden

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Belgar schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:17:
[...]

Het is precies andersom: deze mensen nemen tailoring om enchanting te supporten, niet om tailor te worden. Die paar recepten met leer die ze niet kunnen maken zal ze een zorg zijn. Het gaat ze om gratis monsterdrops om te zetten in enchanting grondstoffen.
Ze hebben dus tail nodig, om bepaalde enchantments te maken.
Vraag me af wat de beste combo zou zijn voor een priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het weet moet je het even zeggen :)

misschien tailoring (om dingen voor jezelf te maken) en dan daarbij leatherworking (om die patches dus te maken, aangezien cloth standaard niet echt veel armor heeft).
of kan dat niet op die manier? ..hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:49:
[...]

had je nog niet door dat ik wanhopig was ???
maar ik heb gehoord dat de inschrijvingen morgen beginnen dus dan stop ik met bieden
waar heb je dat gehoort dan ?
zou wel vet zijn als dat zo was (8> :X

edit: en idd nooit een serial kopen, als iemand anders et weet dan jou.. heb je al een probleem :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij mij werkt dus gewoon die installer niet, eerst bleef die hangen op textures.mpq(1,5uur gewacht, gebeurde gewoon niks), alles opnieuw gedowned, nu blijft die hangen op speech.mpq :/

Geef het op, flikker de hele boel eraf, key/account geef ik wel aan iemand anders

[ Voor 19% gewijzigd door Cthulhu op 02-12-2004 18:16 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:15:
Bij mij werkt dus gewoon die installer niet, eerst bleef die hangen op textures.mpq(1,5uur gewacht, gebeurde gewoon niks), alles opnieuw gedowned, nu blijft die hangen op speech.mpq :/
welke moet je hebben dan ?

als je een ouwe versie, of een us versie hebt kun je die gewoon voor europa gebruiken he,
gewoon ff de realmlist wijzigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Volgens mij kan je geen cloths maken met leatherpatches.

Dus ik denk dat een goede combo : Tail/Skinning en cooking ^^ is,cooking neemt geen skill slot in :)

Enchanten vind ik niet zo leuke skill, neemt te veel tijd en werk in.

En bij dit soort spellen gaat het vooral om wat je zelf leuk vind om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:03:
als je het weet moet je het even zeggen :)

misschien tailoring (om dingen voor jezelf te maken) en dan daarbij leatherworking (om die patches dus te maken, aangezien cloth standaard niet echt veel armor heeft).
of kan dat niet op die manier? ..hmm
Leatherworking zonder skinning kom je niet ver want dan moet je al je materials kopen via AH. En dan kan je je crafts weer niet voor een goeie prijs verkopen.

Ik weet inmiddels zeker dat ik geen Alch/Herb ga nemen in retail. Ik word ZO ziek van het feit dat ik echt constant inventory space tekort kom. En mijn 14 slot herb bag constant swappen in de bank schiet ook niet op. Ben je out in the field dan kan je weer geen potions maken.

offtopic:
kijk nou! een post over de game zelf, dat dat nog voorkomt in dit topic

[ Voor 6% gewijzigd door Ace op 02-12-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:15:
[...]

welke moet je hebben dan ?

als je een ouwe versie, of een us versie hebt kun je die gewoon voor europa gebruiken he,
gewoon ff de realmlist wijzigen ;)
Hoe bedoel welke ik moet hebben? Had helemaal geen versie, heb de afgelopen 24 uur 2x 2,4GB gedowned, ga niet nog een keer 2,4GB downen

Heb nu versie 1.1.0, maar die werkt om vage redenen niet :/

[ Voor 8% gewijzigd door Cthulhu op 02-12-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56

Geef het op, flikker de hele boel eraf, key/account geef ik wel aan iemand anders
gewoon opnieuw downloaden, had ik ook met US beta. bleef hangen op bestandje, ff opnieuw gedownload en het werkte :)

En anders, mocht je die key nog over hebben.... Ik weet er wel raad mee
hint hint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

sebasgrif schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:21:
[...]

gewoon opnieuw downloaden, had ik ook met US beta. bleef hangen op bestandje, ff opnieuw gedownload en het werkte :)

En anders, mocht je die key nog over hebben.... Ik weet er wel raad mee
hint hint...
Heb hem al opnieuw gedowned(2x binnen 24 uur), maar nu blijft die dus weer hangen, dit keer op speech.mpq :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:18:
[...]
Hoe bedoel welke ik moet hebben? Had helemaal geen versie, heb de afgelopen 24 uur 2x 2,4GB gedowned, ga niet nog een keer 2,4GB downen

Heb nu versie 1.1.0, maar die werkt om vage redenen niet :/
Je hebt wel de minimale specs? En alle niet vitale backgrounds dingen uitgedaan etc?
Heb je blizzard gemaild?

Ik kan heel eventueel de client enzo wel voor je op DVD branden... (ook al is er geen garantie dat die dan wel werkt, want het hoef tniet aan je DL te liggen).

Edit1:
Never mind, dan moet ik 4 cd's branden, met postzegels zou het dan denk ik meer kosten dan het waard is.

Edit 2: ugh.. weer niet nagedacht.. kan natuurlijk makkelijk op 1 DVD'tje... dus ik kan het nog steeds doen als je wilt..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 18:28 . Reden: even niet stilgestaan dat het 4 cd's waren, 2e keer weer niet bij nagedacht.. DVD kan ook :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Cthulhu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:22:
[...]

Heb hem al opnieuw gedowned(2x binnen 24 uur), maar nu blijft die dus weer hangen, dit keer op speech.mpq :/ :/
das minder prettig.. Heb je de US beta wel ooit aan de praat gekregen?
Miss dat er wat anders mis is dan de installer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

sebasgrif schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:27:
[...]

das minder prettig.. Heb je de US beta wel ooit aan de praat gekregen?
Miss dat er wat anders mis is dan de installer...
Nee, heb US beta nooit gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:23:
[...]

Je hebt wel de minimale specs? En alle niet vitale backgrounds dingen uitgedaan etc?
Heb je blizzard gemaild?

Ik kan heel eventueel de client enzo wel voor je op DVD branden... (ook al is er geen garantie dat die dan wel werkt, want het hoef tniet aan je DL te liggen).

Edit1:
Never mind, dan moet ik 4 cd's branden, met postzegels zou het dan denk ik meer kosten dan het waard is.

Edit 2: ugh.. weer niet nagedacht.. kan natuurlijk makkelijk op 1 DVD'tje... dus ik kan het nog steeds doen als je wilt..
Ja lijkt me wel, heb AMD 2200, Radeon 9600Pro, 512MB, WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die key kun je mailen naar opdam@xs4all.nl

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Cthulhu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:29:
[...]

Ja lijkt me wel, heb AMD 2200, Radeon 9600Pro, 512MB, WinXP
En verder geen rare dingen? maybe een berg progs die op de achtergrond draaien zo geheugenproblemen opleveren. HDD vol? (klink raar, maar daar heb ik zelf al vaker de meeste rare foutmeldingen door gekregen. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

sebasgrif schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:32:
[...]

En verder geen rare dingen? maybe een berg progs die op de achtergrond draaien zo geheugenproblemen opleveren. HDD vol? (klink raar, maar daar heb ik zelf al vaker de meeste rare foutmeldingen door gekregen. :) )
Nee, heb geen rare dingen draaien, HD si ook niet vol, heb gister nog geformateerd.
Installen gaat in begin ook goed, maar na verloop van tijd blijft die gewoon hangen.
eerst op Textures.mpq, de hele boel weer opnieuw gedowned, nu dus op speech.mpq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:48:
[...]

Ik hoop niet dat ze daar wat mee gaan doen. Anders kan iedereen met een site over games wel een zooi keys aan gaan vragen. Dat verziekt het hele idee van een eerlijke loting.
Als ze erin trappen eis ik van je dat je 20 keys aanvraagt en die hier aan iedereen uitdeelt, want iedereen weet dat Insidegamer zoooooooo groot is :p
Als ze er twee sturen krijg jij de tweede ;)

Maargoed, dat andere puntje. Ik bedoel, er zijn ook mensen die 2/3/4 CE's bestellen, is ook niet helemaal fair. Ik denk dat Blizzard haar eigen hype onderschat heeft :P
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:37:
[...]

Blijkbaar zijn er toch mensen die vinden dat 't kan (gil sellen, ik gok dat dit in eh.. final fantasy voorkomt), want 't wordt gekocht..
True true, en het verneukt de hele ingame economie. Doordat mensen meer geld uit te geven hebben, zullen de prijzen ook stijgen. En mensen die geen geld kopen zullen dus een andere manier moeten vinden om de duurdere items te bekostigen. Gelukkig is het in WoW niet zo moeilijk om geld te verdienen (athans: genoeg geld om mooie equipment te kopen), dus ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet zulke bizarre gevolgen zal hebben als in FFXI (waar je ondertussen 2 miljoen betaald voor topequipment :S).

EDIT: heb er maar eentje binnen Soulflame, sry mate :)

En ik zie opeens dat ik gewoon Egrimm quote! Wauw :| :P

[ Voor 5% gewijzigd door Snappie88 op 02-12-2004 18:43 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Cthulhu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:37:
[...]

Nee, heb geen rare dingen draaien, HD si ook niet vol, heb gister nog geformateerd.
Installen gaat in begin ook goed, maar na verloop van tijd blijft die gewoon hangen.
Tsja.... Dan houdt het een beetje op. Miss kan je het nog in win98 of win2000 modus ofzo proberen

Moch je de key nog weg willen geven, bied ik me zeker aan: srgriffioen AT gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

keldon schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:17:
[...]
Ik weet inmiddels zeker dat ik geen Alch/Herb ga nemen in retail. Ik word ZO ziek van het feit dat ik echt constant inventory space tekort kom. En mijn 14 slot herb bag constant swappen in de bank schiet ook niet op. Ben je out in the field dan kan je weer geen potions maken.
Ik ga wel beginnen met alchemy en later ga ik over op engineering waarschijnlijk. Alchemy is extreem handig in het begin, niet voor het geld, maar wel voor de mogelijkheden:

Armor potion: +50 armor (+10%/+30% in het begin)
health potion: +50 health (30% heal op de eerste levels)
lion strength: +4 str (+20% damage op eerste levels)

Ik ben in de OB ook overgestapt op lvl 17, en zat binnen 5 uur alweer op het maximum engineering dat ik kon halen op level 18. Het is veelal veel moeilijker om de stap andersom te maken: engineering->alchemy omdat je dan eerst al die plantjes moet gaan zoeken. Koper is veel makkelijker te vinden over het algemeen

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:37:
[...]

Ik heeb flauw idee waarom je zoiets krijgt, heb er nog nooit gehoord al blizzard een mail gestuurd?

Voorstel;

Mocht je er niet uit kunnen komen zou ik graag accounts met je ruilen. Jou WoW beta account voor mijn The Matrix Online beta account, teminste als je dat wilt. Mocht het zover komen kan je een mail sturen naar Djferio@hotmail.com dan heb je teminste nog iets om te spelen tot WoW uitkomt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat als hij zijn key weggeeft, het via een loting gedaan moet worden. Ik heb hem iig via een email aangeboden de DVD voor hem te branden voor hem zonder winst. Hij heeft die key eerlijk gehad, dus ik vind dat we eerst alles moeten doen om hem te helpen en niet gelijk om de key te scheeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:45:
Ik vind dat als hij zijn key weggeeft, het via een loting gedaan moet worden. Ik heb hem iig via een email aangeboden de DVD voor hem te branden voor hem zonder winst. Hij heeft die key eerlijk gehad, dus ik vind dat we eerst alles moeten doen om hem te helpen en niet gelijk om de key te scheeuwen.
Ik neem aan dat je na 8 van deze topics wel doorhebt dat iedereen deze game zo graag wil spelen dat je moeilijk rationele en rustige reacties van users kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Belgar schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:40:
[...]

Ik ga wel beginnen met alchemy en later ga ik over op engineering waarschijnlijk. Alchemy is extreem handig in het begin, niet voor het geld, maar wel voor de mogelijkheden:

Armor potion: +50 armor (+10%/+30% in het begin)
health potion: +50 health (30% heal op de eerste levels)
lion strength: +4 str (+20% damage op eerste levels)

Ik ben in de OB ook overgestapt op lvl 17, en zat binnen 5 uur alweer op het maximum engineering dat ik kon halen op level 18. Het is veelal veel moeilijker om de stap andersom te maken: engineering->alchemy omdat je dan eerst al die plantjes moet gaan zoeken. Koper is veel makkelijker te vinden over het algemeen
Het is nu nog steeds een extreem handige skill. Maar gewoon te tijdrovend en zeker veelste veel inventory space innemend op dit moment. En herbs stacken tot 20, dat is het probleem eigenlijk niet. Gewoon het feit dat je soms voor 3 verschillende potions 6 verschillende herbs nodig hebt.

Dat vreet gewoonweg teveel inventory en dan nog eens een zooitje soul shards erbij als warlock. Het komt zo vaak voor dat ik voordat ik kan looten weer moet gaan kijken wat ik wegga gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
keldon schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:49:
[...]

Het is nu nog steeds een extreem handige skill. Maar gewoon te tijdrovend en zeker veelste veel inventory space innemend op dit moment. En herbs stacken tot 20, dat is het probleem eigenlijk niet. Gewoon het feit dat je soms voor 3 verschillende potions 6 verschillende herbs nodig hebt.

Dat vreet gewoonweg teveel inventory en dan nog eens een zooitje soul shards erbij als warlock. Het komt zo vaak voor dat ik voordat ik kan looten weer moet gaan kijken wat ik wegga gooien.
Dat vind ik zowiezo een beetje nadeling aan WoW, de vrij beperkte opslagruimte. Je moet, naar mijn mening, te vaak zooi weggooien of terug reizen naar een vendor. Die backpack en extra bags hadden best iets groter mogen zijn. Je schijnt wel 18 slots bags te hebben maar die ben ik nooit tegengekomen (was ook maar lvl 13 dwarf in us beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Pensmaster-B schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:17:
Volgens mij kan je geen cloths maken met leatherpatches.

Dus ik denk dat een goede combo : Tail/Skinning en cooking ^^ is,cooking neemt geen skill slot in :)

Enchanten vind ik niet zo leuke skill, neemt te veel tijd en werk in.

En bij dit soort spellen gaat het vooral om wat je zelf leuk vind om te doen.
Volgens mij passen die patches op alle soorten armor, maar ik kan me ook vergissen. De reden waarom veel priests cloth/enchant nemen:

- Cloth armor is het enige wat ze kunnen dragen
- cloth leverd ingredienten voor enchanting
- enchanting kun je gebruiken om op al je armor +3 spirit te zetten (bijvoorbeeld)

14 kledingsstukken met +3 spirit geeft + 42 spirit. Items zelf geven ook nog eens +20. Dit betekend +62 spirit = +40% mana regeneration speed = +40% meer heals.

Bovendien is er op dit moment geen level limiet voor het gebruik van enchantments. Zoals iemand op de forums al zei is er op dit moment geen enkele reden waarom je nieuwe level 1 warrior niet kan starten met 800+ health door level 50 enchantments van je priest. :P

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:52:
[...]

Dat vind ik zowiezo een beetje nadeling aan WoW, de vrij beperkte opslagruimte. Je moet, naar mijn mening, te vaak zooi weggooien of terug reizen naar een vendor. Die backpack en extra bags hadden best iets groter mogen zijn. Je schijnt wel 18 slots bags te hebben maar die ben ik nooit tegengekomen (was ook maar lvl 13 dwarf in us beta)
die heb je idd, kan je kopen in Stormwind maar is prijzig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:15:
[...]

In Ironforge waren er ook wel 12 slot bags volgens mij (miss ook wel 18) maar die kon ik nooit kopen :( ik had nooit veel meer dan 1 Gold te besteden. Is niet veel in "de grote steden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:15:
[...]

er is een quest als human daar krijg je een kleine bag verder had ik er nog 1 op een farm daar gekocht die kleine zijn niet super duur toch 8 slots geloof ik wel handig verdien je zo terug

en die was niet duur want ik ben level 14 geworden toen zat me beta er al weer op :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word helemaal neurotisch hierzo.

Heb net WoW geinstalleerd (duurde 1 uur). Mooie cinematics. :)

Ik zit nu echt stiekem te hopen dat de final beta morgen is. Anders pleeg ik zelfmoord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

sebasgrif schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:52:
[...]

Klopt, die krappe inventory space loop je al vrij snel tegenaan. De wat kleinere bags zijn al vrij snel te koop voor weinig maar ik heb nu 1 keer backpack (16) en dan nog 4 12 slotters. Maar 14 slot runecloth bags zijn onbetaalbaar, daar vragen ze gerust nog 3g voor in AH met een buyout van 5g :|
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:42:
Ik word helemaal neurotisch hierzo.

Heb net WoW geinstalleerd (duurde 1 uur). Mooie cinematics. :)

Ik zit nu echt stiekem te hopen dat de final beta morgen is. Anders pleeg ik zelfmoord. ;)
Mag ik al je Nintendo spullen hebben? :)

[ Voor 19% gewijzigd door Ace op 02-12-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
even ter info, bij Computercollectief is de collectors edition ook uitverkocht :(
* Remco20 zoekt zich suf naar een exemplaar om te reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Issy_X
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
sebasgrif schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:24:
[...]

In Ironforge waren er ook wel 12 slot bags volgens mij (miss ook wel 18) maar die kon ik nooit kopen :( ik had nooit veel meer dan 1 Gold te besteden. Is niet veel in "de grote steden"
12 slot bags kan je kopen maar 18 slots backs zul je moeten looten van mobs. Met tailoring kan je volgens mij ook tot 12 slot zelf bags maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

keldon schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:42:
[...]

Klopt, die krappe inventory space loop je al vrij snel tegenaan. De wat kleinere bags zijn al vrij snel te koop voor weinig maar ik heb nu 1 keer backpack (16) en dan nog 4 12 slotters. Maar 14 slot runecloth bags zijn onbetaalbaar, daar vragen ze gerust nog 3g voor in AH met een buyout van 5g :|
Zeg maar gerust 5g met een buyout van 8-9g :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco20 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:44:
even ter info, bij Computercollectief is de collectors edition ook uitverkocht :(
* Remco20 zoekt zich suf naar een exemplaar om te reserveren
probeer ebay teminste als je vorige week een lotterij hebt gewonnen anders heb je heel erg weinig kans.. geen eingelijk zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:57:
[...]

probeer ebay teminste als je vorige week een lotterij hebt gewonnen anders heb je heel erg weinig kans.. geen eingelijk zou ik zeggen.
Ik heb (hopelijk) geluk. Ik vond het volgende winkeltje in belgië: http://www.computerwinkeltje.be
Nu maar hopen dat ze genoeg binnenkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vannacht de EU closed beta gedownload...hoef ik dat in ieder geval niet meer te doen als de OB straks begint :)

Nu maar hopen dat ik op tijd een key te pakken krijg. Volgens mij is dat echt niet non-stop F5-en ofzo. Bij de US OB zat ook iedereen te mauwen dat na een uur of 2 de account creation pagina er mee kapte. Volgende ochtend op mijn werk was hij weer gewoon online en heb ik 2x geregistreerd omdat ik de 1e keer dacht dat het mis ging... Pas een dag later waren ze echt op.

Dus mijn taktiek: paar keer proberen op het moment dat ie open gaat. Zoniet, volgende ochtend weer proberen als er niet 100.000 mensen tegelijkertijd een key aan het aanvragen zijn.

En natuurlijk met een shotgun naar Dynabyte als blijkt dat mijn CE er niet op 14 januari is!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je die dan downloaden want dan doe ik het ook alvast.
sorry want ik kan dit nergens vinden

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Een paar paginas terug staat een link hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:26:
waar kan je die dan downloaden want dan doe ik het ook alvast.
sorry want ik kan dit nergens vinden
:? Kan ik de client alvast downloaden?
Om alvast voorbereid te zijn op de EU beta en/of de retail kan je hier de installer downloaden.

Uit de startpost, dat is dat grote gele ding aan het begin van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Remco20 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:04:
[...]

Ik heb (hopelijk) geluk. Ik vond het volgende winkeltje in belgië: http://www.computerwinkeltje.be
Nu maar hopen dat ze genoeg binnenkrijgen :)
wtf? die hebben de uk ce versie voor maar 60 euro! Zou je daar beta key bij krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/emotes.html

Zijn al die emotes met een character beweging/animatie enzo? Het zijn er erg veel.

Morgen is de final beta er. Ik voel het aan me ballen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 17-09 22:08
DeepSeven schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:04:
[...]

wtf? die hebben de uk ce versie voor maar 60 euro! Zou je daar beta key bij krijgen dan?
Als je goed leest zie je dat die 60 euro excl 21% btw is en er bij de normale edititie staat dat er geen beta keys bijgeleverd worden

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

FreakR schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:12:
[...]

Als je goed leest zie je dat die 60 euro excl 21% btw is en er bij de normale edititie staat dat er geen beta keys bijgeleverd worden
BTW heb je niks mee te maken wanneer ze het naar .nl zouden versturen, betaal je dus gewoon die 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 10:55

Wmm

Paar vraagjes mbt die geruchten van de beta die morgen zou beginnen:

- startte de US open beta ook "onverwacht"? Dat dus niet vantevoren aangekondigd was wanneer ie zou starten.

- hoe laat kon je inschrijven? Was dat die dag 0000 uur hun tijd? Weet ik beetje wanneer ik wat kan verwachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Ik denk niet dat de open beta snel gaat starten. Ik heb gisteren een closed beta invitation binnengekregen

[ Voor 4% gewijzigd door Mystic_X op 02-12-2004 21:31 ]

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je weet maar nooit met blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat de Final beta rond nieuwjaar begint, 2 weken voor de release, net zoals in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga voor de zekerhied tot 12 uur w8en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Mystic_X schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:30:
Ik denk niet dat de open beta snel gaat starten. Ik heb gisteren een closed beta invitation binnengekregen
hehe, ik heb dus net de CB geinstalleerd en vulde mijn US OB accountgegevens in. Mijn hartje begon toch echt sneller te kloppen toen hij het hele Connecting-authenticating-success! rijtje afvuurde :D

Helaas was dat slechts m.b.t. de patch, want nadat ie wat patches had geinstalleerd lukte het niet meer ;(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ik krijg net dit van gameorder :@
The comments for your order are

Geachte klant,

Door een vertraging tijdings het importeren van deze titel is het helaas niet gelukt om de titel op de aangegeven datum te leveren.

Wij verwachten dat de titel na het weekend in Nederland zal arriveren.

Wij hadden uw bestelling reeds op "verzonden en Afgehandeld" gezet omdat wij middels deze manier de facturen aan ons magazijn kunnen doorspelen.

Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.

Your order has been updated to the following status.

New status: Shipped and finished!!

Please reply to this email if you have any questions.
dus voor niks uitzitten kijken naar de postbode , en nog steeds geen game :( eikels.gameorder.nl 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg EU server crashed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he darklighting

wanneer heb je die e-mail gehad??

heb je ook msn?

mathijscornelissen@hotmail.com

want ik heb ook via gameorder.be besteld en ken nog 2 anderen die daar besteld hebben maar tot op heden nog steeds niks horen ook geen e-mail.

best wel een zooitje daar bij gameorder.be tis en blijven belgen ook al is er een nederlandse pagina

groeten mj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
FreakR schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:12:
[...]

het is INCL btw, ex is het 49.50 :)
Verzendkosten bedragen 5 euro (ipv 9) omdat het om een bedrag hoger dan 49 euro gaat.
Geen slechte deal dus dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Our account creation pages are up again, and the third wave of authentication keys for the European Closed Beta Test has been sent out. The next group of testers should by now have received their notification e-mails containing their Beta keys. After successfully creating an account, players can download the latest World of Warcraft client, log on to the European servers, and start playing.
May our paths cross in Azeroth...

veel geluk :) ik heb integeval een key van mn vriend gekregen heb nu een lvl 5 paladin op de pvp server(voor iemand gaat vragen mn final beta key is onderahnd al aan iemand van got gegeve)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
60 euro is toch gewoon een normaal bedrag? Dat ga ik er bij dynabyte iig ook voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend heb ik de UPS zending van WoW ontvangen (eergisteren besteld bij Gametsop.com). Met succes een account aangemaakt met Australisch adres. Het spel is echt retegaaf!

Ik wilde vooral zo veel mogelijk solo of samen met m'n vriend doen en op de Blizzard site werden de Druid, Warlock en Hunter als beste solo classes aanbevolen. Warlock is niks, gaat erg snel dood, heeft wel een leuke imp pet. Druid heb ik even kort gedaan, is goed in close combat. Ik heb gekozen voor een Dwarf Hunter, ze kunnen erg goed damage doen van veraf met het geweer, en daarna nog meer goeie damage doen in close combat met een axe of ander melee wapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
[quote]Paar vraagjes mbt die geruchten van de beta die morgen zou beginnen:

- startte de US open beta ook "onverwacht"? Dat dus niet vantevoren aangekondigd was wanneer ie zou starten.
[quote]
Paar dagen vantevoren al geruchten, want CB mensen hadden e-mail gekregen van Blizzard met daarin uitleg over t transferen van hun accounts...

[quote]
- hoe laat kon je inschrijven? Was dat die dag 0000 uur hun tijd? Weet ik beetje wanneer ik wat kan verwachten :).
[quote]
8 november rond 2200u begonnen ze met fileplanet keys uitgeven (geloof ik)....
(in lokale amerikaanse tijd is het dus -6 uur voor eastern en -9 uur voor western)

[ Voor 188% gewijzigd door RealCato op 02-12-2004 22:34 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:18:
Vanochtend heb ik de UPS zending van WoW ontvangen (eergisteren besteld bij Gametsop.com). Met succes een account aangemaakt met Australisch adres. Het spel is echt retegaaf!

Ik wilde vooral zo veel mogelijk solo of samen met m'n vriend doen en op de Blizzard site werden de Druid, Warlock en Hunter als beste solo classes aanbevolen. Warlock is niks, gaat erg snel dood, heeft wel een leuke imp pet. Druid heb ik even kort gedaan, is goed in close combat. Ik heb gekozen voor een Dwarf Hunter, ze kunnen erg goed damage doen van veraf met het geweer, en daarna nog meer goeie damage doen in close combat met een axe of ander melee wapen :D
Je moet je wel bedenken dat _alle_ chars in het begin zwak zijn. Uiteindelijk kan je met allemaal solo-en. Hunter is trouwens beter in ranged combat dan in close combat hoor. Als je echt alleen wil spelen kan je volgensmij het beste warrior/paladin gaan doen... Persoonlijk vind ik het alleen spelen na een tijdje behoorlijk saai worden, met groep is vele malen leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Correctie, jij vind de Warlock niks :) Ben er nog steeds dik tevreden mee als ik zie dat ik in nood-situaties makkelijk 2-3 mobs tegelijk aan kan.

Grootste nadeel vind ik dat de pet die je op level 10 krijgt eigenlijk nog steeds de beste overall-pet is. Ook al krijg je op level 20 een Succubes en bij 30 een Fellhunter.

En warlock en hunter zijn classes die veel op elkaar lijken. Allebei pets en ranged dmg, warlock doet alleen minder melee dmg maar heeft weer meer ranged mogelijkheden.

[ Voor 8% gewijzigd door Ace op 02-12-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik keek net even op WordofWarcraft EU site en zag dat de derde golf van uitnodigingen was verstuurd. Ik had de hoop al lang opgegeven, maar keek toch maar in de mailbox en hij was er hoor => EU Closed Beta Invite. :P lekker spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:03:
Ik baal hier echt enorm van.. weer geen mailtje gekregen :( :( :(
ik baal ervan dat ik mijn bestelling van WoW US import nog steeds niet heb... ( net mailtje gehad van dat er vertraging was en dat het na het weekend kwam ) mja ik vindt dat echt geen stijl. woensdag stond bij mij de bestelling al op Shipped and finished! en dan komen ze nu aan met vertraging? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:04:

Zijn al die emotes met een character beweging/animatie enzo? Het zijn er erg veel.

Morgen is de final beta er. Ik voel het aan me ballen. :o
Bereid je maar alvast voor op je zelfmoord, wan ter stond me iets van bij dat er eerder in dit topic werd gezegd dat de OB de 24e begint.

Ik gaat nu even voor je kijken

/edit
Nm niet kunnen vinden

Ik heb trouwens nog steeds de Amerikaanse OB op m'n pc staan, wat moet ik daarvoor dlen om mijn WoW versie gelijk te stellen aan de EU OB? Dit was al eens gevraagd voor zover ik weet, maar ik kon het niet vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Apocrypha op 02-12-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:04:

Make sure you select the right person before doing the emote. Some emotes have animations, some do not. You can create your own emotes by typing "/em text".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
RedruM schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:17:
[...]

Make sure you select the right person before doing the emote. Some emotes have animations, some do not. You can create your own emotes by typing "/em text".
Vind de emotes wel grappig, en het zijn er ook wel erg veel, maar als iedereen constant een 'locomotief' na doet, dan wordt het wel enigzins irritant :D Maar dat kan je volgens mij, gelukkig, ook uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameorder.nl stinkt ole ole!!

Wilde zo graag spelen vrijdag, had alles al gepland :( Heel dagje vrij nu moet ik tot na het weekend wahcten wat ook kan betekenen dat ik het pas eind volgende week krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja beetje jammer van gameorder... Als al die lui het binnen 3 dagen binnen hebben via gamestop, waarom moet het bij gameorder dan weer zo lang duren... Na het weekend dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

keldon schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:36:
[...]

Correctie, jij vind de Warlock niks :) Ben er nog steeds dik tevreden mee als ik zie dat ik in nood-situaties makkelijk 2-3 mobs tegelijk aan kan.

Grootste nadeel vind ik dat de pet die je op level 10 krijgt eigenlijk nog steeds de beste overall-pet is. Ook al krijg je op level 20 een Succubes en bij 30 een Fellhunter.

En warlock en hunter zijn classes die veel op elkaar lijken. Allebei pets en ranged dmg, warlock doet alleen minder melee dmg maar heeft weer meer ranged mogelijkheden.
Als pet heb je ook nog dit ding:
http://darklegion.clan99.com/forum/inf02.jpg , ook best leuk :p
bron: http://en.wow-europe.com/...lock-en&t=144&p=1#post144

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik heb ook de US import versie. Had geprobeerd een US adres te gebruiken, alleen bij de Creditcard gegevens moet je ook nog eens een postcode opgeven...Ik heb dit maar niet gedaan, ik weet niet wat voor risico hier aanhangt...iemand wat tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Hebben er uberhaubt mensen met de 3de ligting keys er een hier gehad?? Ik heb nog niemand hierover gehoord.. Hmm misschien is het wel een te late post op de main.. weet iemand hier meer over..

http://en.wow-europe.com/

[ Voor 35% gewijzigd door Skeiron462 op 03-12-2004 08:47 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

www.maxmeout.com

Hoogste level op de tijd van deze post:

1 Xenif 57 Stormreaver Troll Rogue Domain of Pain

Oftewel, dit weekend hebben we de eerste level 60 na nog geen 2 weken retail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wub schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:08:
www.maxmeout.com

Hoogste level op de tijd van deze post:

1 Xenif 57 Stormreaver Troll Rogue Domain of Pain

Oftewel, dit weekend hebben we de eerste level 60 na nog geen 2 weken retail...
2 weken is niks, er is iemand op de CB die was level 60 in 5 dagen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens weet je wat nou zo vet is
elke keer voor dat je uitlogt zorg er dan voor dat je bij een in off capital city ben
log dan uit

als je dan weer inlogt bv 8 uur niet gespeelt had krijg je voor 8 uur double exp
deze manier kom je net zo ver als de rest :)
wel handig om te weten. ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:36:
trouwens weet je wat nou zo vet is
elke keer voor dat je uitlogt zorg er dan voor dat je bij een in off capital city ben
log dan uit

als je dan weer inlogt bv 8 uur niet gespeelt had krijg je voor 8 uur double exp
deze manier kom je net zo ver als de rest :)
wel handig om te weten. ^__^
Die well rested bonus duurt toch maar even? Volgens mij gaat dat niet 1 op 1, maar ik kan het fout hebben hoor. want ik heb nogal WEINIG uitgelogd bij de US OB. Oh, die goeie oude tijd. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb eer gisteren me seriel gehad voor de closed beta test moest alleen de beta nog download met een klote peer to peer ma ja vanaaf lekekr gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:42:
[...]

Die well rested bonus duurt toch maar even? Volgens mij gaat dat niet 1 op 1, maar ik kan het fout hebben hoor. want ik heb nogal WEINIG uitgelogd bij de US OB. Oh, die goeie oude tijd. :'(
volgens mij ook.. Hij springt vrij snel weer op paars na een nacht slapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:42:
[...]

als direkt weg gaat naar dat je feel rested modus direkt krijgt dan ja is het weg naar 1 gevecht.
meeste gaan voor dat ze beginnen ff shopen bij stormwind off bij iron force bv
terwijl je dan shopt charged je die timer als ware op.
dus zou het ook geen tijd verspilling zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-09 16:28
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:48:
[...]

als direkt weg gaat naar dat je feel rested modus direkt krijgt dan ja is het weg naar 1 gevecht.
meeste gaan voor dat ze beginnen ff shopen bij stormwind off bij iron force bv
terwijl je dan shopt charged je die timer als ware op.
dus zou het ook geen tijd verspilling zijn. ;)
De well-rested bonus gaat weg na het afmaken van 2 of 3 vijanden.. ongeacht hoe lang je gerust heb.

Dat zou wel een hele grote blunder (of bug) zijn als dat zo was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:52:
[...]

De well-rested bonus gaat weg na het afmaken van 2 of 3 vijanden.. ongeacht hoe lang je gerust heb.

Dat zou wel een hele grote blunder zijn als dat zo was :+
ach so.
anyway zou powerlevelen wel tegen gaan dan ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Niet waar. Het is volgens de officiele site zelfs mogelijk om voor anderhalf level aan XP dubbel te krijgen (en creeps geven nooit een halve xp balk ofzo :p). Maar hier moet je wel meerdere weken voor uiteglogd zijn heh.

Normaal kan je misschien een paar xp bellen krijgen, in OB had ik er echter nooit meer dan 3 gehad ;)

Het is trouwens best handig als je even terugbent in een stad (bijvoorbeeld om snel een quest te voltooien) even naar de Inn te rennen (in hoofdsteden hoeft dat dus niet, daar geldt het overal) en weer weg te gaan. Dan geeft je eerstvolgende monster iig dubbel xp. Dat is wel okay voor die 2 seconden tijd dat het extra kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Ik snap niet waar men over klaagt over zo snel hoog level halen. Ik heb sinds US retail vrijwel elke dag paar uur gespeeld en ik ben nog geen lvl 20. Die gasten die nu al 40+ zijn zijn figuren die de mogelijkheid hebben meerdere dagen per week heel lang te spelen. Als ze die tijd erin kunnen steken en zo level 60 behalen in 2 weken, so what.

Lijkt mij meer geval van jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

[...]

Je well Rested bonus is wel afhankelijk van hoelang je rust. Als je offline bent gegaan in een Inn bijvoorbeeld, dan blijf je doorresten. Ik kan zo snel ff mijn bron (Offi WoW site) niet vinden, maar ik heb gelezen dat als je ongeveer 2 wkn offline bent, dan je dan max well rested bent. Houd in dat je inderdaad anderhalf XP balk hebt.

Meestal, bij normaal speel-gebruik, uit zich het inderdaad in 1 of 2 monstertjes ;)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Uhm bovendien kan je ook midden in the field uitloggen en als je dan inlogt heb je die bonus ook.
Tenminste dat was bij de OB zo.
En hoe langer je uitgelogd/in een well rested zone bent, hoe verder dat balkje van 200% doorloopt op je XP balk. Je kan dus zelf zien tot waar je 200% XP duurt, het is een smal balkje. Ik was in de Final Stress/OB een keer 36 uur uitgelogd geweest, dat is wel lekker kwa 200% XP dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
At level one, players will all start in the normal tier. When a player rests in a city or at an inn they will gain rest bonus at a very slow rate. Eight hours of rest will be needed for a player to gain one "bubble" of rest bonus. At any given time, players will be able to accumulate a maximum of 30 "bubbles" worth of rest bonus which translates into approximately 1.5 levels worth of rested play (before your character returns to normal rest state).
Om 30 bubbles te krijgen moet je 10 dagen (30x8 uur) uitgelogd zijn.
Als je trouwens uitlogt buiten een grote stad dan krijg je ook bubbles, alleen 4x langzamer nog.
Daarom is het zowiezo aan te raden voor het slapen gaan even je hearthstone te gebruiken.

Nog 2 tips:
koop met je eerste 5 silver een 6 slot bag, op deze manier kun je beter geld gaan verdienen vanaf t begin van het spel..
Gebruik ook banken als opslagplaats voor items die je niet gaat gebruiken in de nabije toekomst, maar die je ook nog niet direct wil verkopen (of die je wil verkopen in een Auction House, maar die is niet in de buurt)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm 5 zilver voor een 6 slot bag is teveel. Ik heb dat toen ik net begon met OB ook gedaan, maar je kan beter even 6 linnen vinden en aan een tailor vragen het gratis te doen (doen ze meestal om hun skill wat omhoog te krikken). Anders kan je meestal nog wel voor 3 zilver of zelfs minder in het Auction House vinden.

Even nog wat topicvoer:

1. http://www.worldofwar.net/files/files.php?&id=111 stond op de US community site.. hij's wel humor vond ik. Ik vind dat Tauren en Dwergen (beiden male en female) de slechte dans hebben.. die van de Gnomes en Trolls vind ik erg leuk... ook dat nummer erna "Trip like I do" klinkt wel goed.

2. Wat voor GUI mods gebruik(t)en jullie? Ik had bij OB me er niet echt in verdiept, maar een aantal mods lijken me wel handig.
Zover ik weet (volgens het WoW custom UI forum) zijn dit de belangrijkste: Cosmos UI, Gypsy Mod, CTmod en Telos mods (die laatste zijn allemaal stand alone mods)
Iemand ervaringen met een van deze? Hoe bevalt het? Veel bugs of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
RealCato schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:15:
[...]

Als je trouwens uitlogt buiten een grote stad dan krijg je ook bubbles, alleen 4x langzamer nog.
Daarom is het zowiezo aan te raden voor het slapen gaan even je hearthstone te gebruiken.

Nog 2 tips:
koop met je eerste 5 silver een 6 slot bag, op deze manier kun je beter geld gaan verdienen vanaf t begin van het spel..
Gebruik ook banken als opslagplaats voor items die je niet gaat gebruiken in de nabije toekomst, maar die je ook nog niet direct wil verkopen (of die je wil verkopen in een Auction House, maar die is niet in de buurt)
Of een andere tip voor opslag en Auction House checken end.
Maak een tweede character aan met een starting location dichtbij Ironforge (Dwarve of Gnome) of als je Horde speelt, dichtbij de Horde AH. Zet die gewoon bij de Auction House neer en je hebt a. een character voor opslag b. Je kan altijd snel de AH checken ook als je aan de andere kant van de wereld zit. Zo'n character word ook wel een mule genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RealCato schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:15:
[...]

Nog 2 tips:
ik vraag me af off het mogelijk is om ze zelf te maken
en wat de grootste bags zijn
en off je die ook kunt maken.
zou wel leuk zijn voor traden
off leker weg geven aan eigen party ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:37:
[...]

Ja een tailor kan bags maken, de grootste die ik kan vinden op Thottbot is een 14 slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
[...]

Lees dit eens door voor de grap:

http://en.wow-europe.com/info/professions/tailoring.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx btw ga denk ik voor human mage 100% zeker.
neem ik tailoring
en skinning ^__^
oh btw waar haal je tailoring bij stormwind offzo etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
[...]
Ik heb met mijn Tauren Shaman Kodo Light leather bags gemaakt.. dus skinning/leatherworking kan je ook bags mee maken.. plus ik had een 15 of 18 slots bag bij een loot drop dus grote bags zijn er ook zowieso.. En je kan maar een paar bags kwijt dus speciaal een profession te kiezen voor bags is zonde.. je kan ook geen bags in bags doen zoals je in UO wel kan..

[ Voor 13% gewijzigd door Skeiron462 op 03-12-2004 10:50 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:47:
thnx btw ga denk ik voor human mage 100% zeker.
neem ik tailoring
en skinning ^__^
oh btw waar haal je tailoring bij stormwind offzo etc ?
Gewoon ff aan een guard vragen, naar een teacher in de proffesion tailoring.

Deze info staat trouwens allemaal gewoon op de officiele WoW site. Misschien met je dat eens goed doorlezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Skeiron schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:47:
[...]

Ik heb met mijn Tauren Shaman Kodo Light leather bags gemaakt.. dus skinning/leatherworking kan je ook bags mee maken.. plus ik had een 15 of 18 slots bag bij een loot drop dus grote bags zijn er ook zowieso.. En je kan maar een paar bags kwijt dus speciaal een profession te kiezen voor bags is zonde.. je kan ook geen bags in bags doen zoals je in UO wel kan..
Maar een mage is cloth only, dus heeft verder niks aan leatherworking.
Ik kan ook niet echt grote bags vinden bij Leatherworking.

[ Voor 6% gewijzigd door Vincentio op 03-12-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:58:
[...]
Maar een mage is cloth only, dus heeft verder niks aan leatherworking.
Ik kan ook niet echt grote bags vinden bij Leatherworking.
Ik had dacht ik ergens gelezen dat ze eerst wel leather bags hadden in een vroege versie, maar dat Tailoring dan te slecht was, nu heeft Tailoring (bijna) het monopolie op bags, dus is het toch weer een beetje aantrekkelijk.

Ik ben het trouwens niet eens met "je kan er toch alleen maar bags mee maken". Iedereen wil namelijk bags, of je nu warrior of warlock bent, iedereen heeft ze nodig. Zeker de grote. Dus daar kan je redelijk mee verdienen. Als je zelf mage bent kan je er ook nog een hoop leuke items mee maken (maar meestal verdien je niet zoveel op die dingen).

De laatste paar recepten van Tailoring schijnen ook leather nodig te hebben, dus het is helemaal niet zo gek om dat erbij te nemen. Dat levert ook nog redelijk wat op. Als je dan een beetje hoog level ben kan je nog switchen naar enchanting (waar je tot level 20 ofzo toch weinig aan hebt omdat je zo moeilijk omhoog gaat in skill ermee..)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Lees de startpost
- Geen chatreplies (daar hebben we IRC voor)
- Geen one-liners
- Geen posts die alleen interessant zijn voor jou
- Geen vragen die je zelf had kunnen vinden (bijv. in startpost). Zoek dus eerst zelf!