Normaliter zou ik het helemaal met je eens zijn, daarvoor is het een beta. Echter, deze keer ga ik je tegenspreken. Ja, je hebt gelijk, maar toch niet helemaal. Mensen die keys vragen zij niet goed bezig. Het was een loting, sommige mensen zijn er wel door, anderen niet. Anders zou iedereen aan de Beta mee kunnen doen, en dan zouden ze het spel net zo goed op internet kunnen zetten.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:18:Voor diegenen met geen key: blijf alsjeblieft niet smeken om een key. Iedereen zonder key wil er een, en om maar te blijven vragen staat naar mijn mening erg egoistisch. Als er keys over zijn is het meest eerlijke dat er een soort loting komt
MAAR! Ik vindt het absurt dat Europe weer wordt overgeslagen. Blizzard weet dat er duizenden (tienduizend, honderden duizenden, God weet ik hoeveel) Europeanen zitten te wachten op dit spel. En zelfs dan nog krijgt Amerika het spel eerder, terwijl Blizzard weet dat Europeanen daar niet blij mee zijn. Blizzard is en blijft een bedrijf, die zoveel mogelijk winst uit een product wilt slaan, en dat laten ze maar al te goed merken. Ik zou het spel met enkele vrienden gaan spelen, en terwijl iedereen een email heeft gekregen (het lijkt overigens wel of 75% een email heeft gekregen, hebben meer mensen dit gevoel?) wordt ik verdomme alweer buitengesloten! Eigenlijk heb ik nu ook wel zin om, na de mensen die in de Closed Beta, de Amerikanen en de mensen in de Open beta het spel te spelen. Als Blizzard zo nodig onderschijd moet maken tussen gamers, waarom laten ze niet alle zwarte mensen een key krijgen? Misschien trek ik deze vergelijking te ver door, maar ik zou bijna aan het woord 'discriminatie' denken. Veel mensen hebben al het gevoel alsof ze alle beta's, open demo's en weet ik veel wat nog meer missen, and I don't give a flying fuck. Maar deze beta zou ik toch erg graag mee willen maken, en natuurlijk mis ik hem weer, terwijl zo'n beetje m'n hele vriendenkring zit te spelen
Zo, ik heb m'n gal gespoten, who's next?
Surfin' paradise!