Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.559 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:18:Voor diegenen met geen key: blijf alsjeblieft niet smeken om een key. Iedereen zonder key wil er een, en om maar te blijven vragen staat naar mijn mening erg egoistisch. Als er keys over zijn is het meest eerlijke dat er een soort loting komt
Normaliter zou ik het helemaal met je eens zijn, daarvoor is het een beta. Echter, deze keer ga ik je tegenspreken. Ja, je hebt gelijk, maar toch niet helemaal. Mensen die keys vragen zij niet goed bezig. Het was een loting, sommige mensen zijn er wel door, anderen niet. Anders zou iedereen aan de Beta mee kunnen doen, en dan zouden ze het spel net zo goed op internet kunnen zetten.

MAAR! Ik vindt het absurt dat Europe weer wordt overgeslagen. Blizzard weet dat er duizenden (tienduizend, honderden duizenden, God weet ik hoeveel) Europeanen zitten te wachten op dit spel. En zelfs dan nog krijgt Amerika het spel eerder, terwijl Blizzard weet dat Europeanen daar niet blij mee zijn. Blizzard is en blijft een bedrijf, die zoveel mogelijk winst uit een product wilt slaan, en dat laten ze maar al te goed merken. Ik zou het spel met enkele vrienden gaan spelen, en terwijl iedereen een email heeft gekregen (het lijkt overigens wel of 75% een email heeft gekregen, hebben meer mensen dit gevoel?) wordt ik verdomme alweer buitengesloten! Eigenlijk heb ik nu ook wel zin om, na de mensen die in de Closed Beta, de Amerikanen en de mensen in de Open beta het spel te spelen. Als Blizzard zo nodig onderschijd moet maken tussen gamers, waarom laten ze niet alle zwarte mensen een key krijgen? Misschien trek ik deze vergelijking te ver door, maar ik zou bijna aan het woord 'discriminatie' denken. Veel mensen hebben al het gevoel alsof ze alle beta's, open demo's en weet ik veel wat nog meer missen, and I don't give a flying fuck. Maar deze beta zou ik toch erg graag mee willen maken, en natuurlijk mis ik hem weer, terwijl zo'n beetje m'n hele vriendenkring zit te spelen :@ (en tevens zullen er tig Amerikanen zijn die ook zo'n key hebben gekregen en het mailtje meteen verwijderd hebben)

Zo, ik heb m'n gal gespoten, who's next?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
OMG bijna bij elke MMORPG is Europa later. Jij als FFXI speler zou dat wel helemaal moeten begrijpen. Bij FFXI duurde het echt onmogelijk lang voordat Europa aan de beurt was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat vind ik dus niet kunnen iedereen kan in America spelen krijgen ze beta key voor europa :S

straks weer pleuro's neerleggen op ebay :P

de wereld is hard! maar blizzard is nog veel harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:23:
ja dat vind ik dus niet kunnen iedereen kan in America spelen krijgen ze beta key voor europa :S

straks weer pleuro's neerleggen op ebay :P

de wereld is hard! maar blizzard is nog veel harder
Het heten euro's, :S is geen smily op GoT, maar om even verder op je verhaal in te gaan.
Wat deden wij Europeanen dan in de US OB. Dat zou dan toch ook niet moeten. Ze hebben zich gewoon ingeschreven, wij konden ons ook inschrijven voor hun Beta's.
En dit is allemaal vrij normaal voor MMORPGs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap trouwens dat mensen zonder key niet moeten zeuren over random enzo, maar waar ik op doelde dat als je om een key vraagt (en iedereen die geen key heeft wil er vast wel een), dan moet je niet gaan roepen "ikke ikke ikke!", want dat is erg egoistisch, bovendien zijn het nutteloze one-liners die het topic weer vervuilen. Als er uberhaupt keys over zijn moeten ze sowieso niet op basis van 'wie het hardst schreeuwt' worden weggegeven.

Ik heb mijn mening over de release van WoW verschillende malen op andere fora neergezet, waaronder ook het Blizzard forum, waar ze hem weer hadden weggehaald :( :( erg enorm zielig... dat als ze een post/thread niet leuk vinden ze hem gelijk maar deleten :( :(.

======
What Blizzard and VU should have done is do a worldwise release. We non-Americans usually get the shaft when it comes to release dates. We don't even have confirmation about our beta yet (it may not even be available in my country, the Netherlands.. whereas some countries have already sold out!) In my opinion, this is purely a question of demand... non-Americans WANT the game too! We are not happy to wait! In fact, more then a few (me included) will try to get the US version and take risks because we don't want to wait! I think if they released it in Europe today with double the American price it would STILL sell out!
Everybody has internet (well almost everyone), we are no longer a split world, at least not in the gamer sense. We can read all the goodness of the game and must wait 2 months more for our own release? For the communities on the internet that exist now (like this WoW community), 2 months is simply not acceptable. The times of waterfall releases should be over (in the game world). Worldwide sprinkler releases (although posing more risk to the company) will have much better community responses.
=======
The key point in my opinion is the fact that the world is still treated as different (geographical) areas, though everyone knows that with the coming of the internet, these boundaries have been disappearing. The birth of internet communities like these have put us in the same consumerpool. Communities should not be seperated, or people (like the topic poster, myself and thousands more) will get angry and irritated because of it.
I have friends in America, which are already playing the game. Legally, I can not play with them yet, while we all want it. This generates so much friction that already many people from outside the US are ordering US retail versions. This, in turn, is bad for Blizzard, as it's sales (although it is a small percentage) will be off, likewise when the Europe retail launches. Blizzard even knows this and doesn't WANT us Europeans (and other non Americans) on the US servers. Then why haven't they taken actions to remove this problem in the first place and do a Worldwide release (putting more security in place isn't actually removing the problem, it's just masking it)?. There have been worldwide releases of games in the past. Think Tiberan Sun, a game that was released a while ago. They even made a marketing action out of it "T-Day". I still remember the day, even now! Blizzard has (had?) a good reputation... but on it's epitome, it's grand game, it fails to coordinate marketing and logistics in a proper manner...

They are trying so hard to put a wedge in the community, but all they do is anger us. Will the game industry never learn that gamers just don't take this and will do what they want, with whatever means necessary? We pay, and we play, that's what we ask, that's what we do. ===========

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze posts zijn zo zinloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

En jou post spant de troon :Z
VinnieWeiss schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:23:
OMG bijna bij elke MMORPG is Europa later. Jij als FFXI speler zou dat wel helemaal moeten begrijpen. Bij FFXI duurde het echt onmogelijk lang voordat Europa aan de beurt was...
En waar leg je uit dat het eerlijk is? Want dat is het niet, ik vond het zeker niet aardig dat Square-Enix ons met een 2 jaar oud spel opscheepte, dat het bedrijf ons met zwarte balken en niet synchrome lipsincts opzadelelde (FFX) en nog meer van dat soort ongein. Als je het mij zou vragen zouden ze Killzone en dat Vietnam spel van dat Amsterdamse bedrijf gewoon een half jaar eerder in Europa moeten uitbrengen, net zoals Duitsland bijvoorbeeld Codename Panzers: Phase One een half jaar eerder kreeg!

Nog een dingetje. Hoe post je in Godsnaam op de WoW fora? Ik zie diverse mensen onder de account Anonymous posten, maar ik zag ook ergens in een FAQ dat alleen mensen die WoW speelden konden reageren :? 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Snappie88 op 02-12-2004 01:06 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam vanmorgen op de EU WoW Bliz forums door die oude US OB key in te voeren. We konden zelfs chars maken en DJFerio heeft zelfs 30 min kunnen spelen ofzo met die key (terwijl niemand anders dat kon, zelfs voordat hij speelde niet).
Ze hebben die accounts en de meeste threads weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Geprobeerd, maar ik kreeg een login failiure (het posten op het WoW forum hé, niet het spelen van het spel). Jammer, want ik had een mooie reactie getypt die ik eventjes met die Amerikaanse luitjes daar wilde delen.

[ Voor 11% gewijzigd door Snappie88 op 02-12-2004 01:33 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom je aan closed beta key ?
krijg je die zomaar offzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 01:38:
hoe kom je aan closed beta key ?
krijg je die zomaar offzo ?
Even lezen..

Men kon zich inschrijven om mee te doen aan de closed beta, Blizzard zou dan mensen selecteren die daar aan mee mochten doen. Mensen die nu een key gekregen hebben zijn daarvoor dus blijkbaar geselecteerd ;)

*kuch* w00t vriend gevonden die z'n account met me shared ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 02:52:
[...]

Even lezen..

Men kon zich inschrijven om mee te doen aan de closed beta, Blizzard zou dan mensen selecteren die daar aan mee mochten doen. Mensen die nu een key gekregen hebben zijn daarvoor dus blijkbaar geselecteerd ;)

*kuch* w00t vriend gevonden die z'n account met me shared ;)
:(
ik wordt nu echt depri nu.
geef me steam acount met hl1 hl2 cs source weg aan iemand die me 1 zo'n key kan regelen.
tja wil alleen maar wow :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 02:58:
[...]

:(
ik wordt nu echt depri nu.
geef me steam acount met hl1 hl2 cs source weg aan iemand die me 1 zo'n key kan regelen.
tja wil alleen maar wow :(
Je bent niet de enigste, de onzekerheid... :( Enigste hoop is nog dat ook andere mensen aan de final beta mogen mee doen. En zo niet, is het gewoon VET lang wachten tot retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Snappie88 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 01:05:
[...]

En jou post spant de troon :Z

[...]

En waar leg je uit dat het eerlijk is? Want dat is het niet, ik vond het zeker niet aardig dat Square-Enix ons met een 2 jaar oud spel opscheepte, dat het bedrijf ons met zwarte balken en niet synchrome lipsincts opzadelelde (FFX) en nog meer van dat soort ongein. Als je het mij zou vragen zouden ze Killzone en dat Vietnam spel van dat Amsterdamse bedrijf gewoon een half jaar eerder in Europa moeten uitbrengen, net zoals Duitsland bijvoorbeeld Codename Panzers: Phase One een half jaar eerder kreeg!

Nog een dingetje. Hoe post je in Godsnaam op de WoW fora? Ik zie diverse mensen onder de account Anonymous posten, maar ik zag ook ergens in een FAQ dat alleen mensen die WoW speelden konden reageren :? 8)7
Je kan alleen posten met een WoW account, maar er blijft Anonymous staan totdat jij een character bind aan je account op het forum. Soms kan dat wel even duren. De huidige Anonymous mensen zullen vooral wel de nieuwe CLOSED beta spelers zijn. (Nadruk voor als het voor sommige anderen nog niet duidelijk is dat dit niet Final Beta nog is).

En ja het was erg bij FFXI en waarom weet ik ook niet, er waren geen nieuwe servers in de EU ofzo, maar bij WoW kan ik het me wel een beetje voorstellen. Een spel vertalen kost tijd, veel tijd als je het goed wil doen, bovendien zitten we met een EU team die nog ingewerkt moet worden (hopelijk lukt dat ooit :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:17
Gerucht gaat dat Europeanen die vanaf de USA servers over willen naar Europa als het hier uitkomt, deze hun account + chars mee mogen nemen :D Zou wel vet zijn, ben nu lvl 17 met lvl 17 icebear, tegen die tijd benk ik vast al 50 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu eindelijk klaar met downloaden van de closed beta nu alleen nog een key wHAhahahaaha
ik ga zo wel ff op ebay kijken of ze ze daar aanbiede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:48:
Gerucht gaat dat Europeanen die vanaf de USA servers over willen naar Europa als het hier uitkomt, deze hun account + chars mee mogen nemen :D Zou wel vet zijn, ben nu lvl 17 met lvl 17 icebear, tegen die tijd benk ik vast al 50 ofzo :)
Ik denk niet dat dat erg eerlijk zou zijn

/edit maar erg zou ik het niet vinden, vandaag hopelijk mijn US Import binnen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die toevalig key niet gebruik?
Die hem graag aan mij zou willen geven.
Zou hem graag willen hebben namelijk heb er alles voor over.
Vooral final beta enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Man man man, stel je in hemels naam niet zo aan zeg. Het is maar een spel. Ja, ik wil ook WoW spelen, ja ook het liefst nu meteen. Maar dat gaat gewoon niet. Dus stop met zeiken en wacht op de FB of op de EU Retail launch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:18:
Man man man, stel je in hemels naam niet zo aan zeg. Het is maar een spel. Ja, ik wil ook WoW spelen, ja ook het liefst nu meteen. Maar dat gaat gewoon niet. Dus stop met zeiken en wacht op de FB of op de EU Retail launch...
liever niet ga me echt niet voor 1 maand off langer dood vervelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:01:
Vind die playtime ook nog behoorlijk weinig ook... ruim 17 dagen voor lvl 60 vind ik persoonlijk erg weinig.
Mag ik voor de duidelijkheid toevoegen dat dat niet betekent dat deze gast van bijvoorbeeld 1 tot 17 november heeft gespeeld, maar (17 dagen x 24 uur) + 16 = 424 uur.

Stel dat je met je schoolgaan, werken, vriendin en andere hobbies nog gemiddeld 2 uur per dag overhoudt. Heb je nog zeker 212 dagen nodig voor je 60 bent.

Omdat deze gast voorlopig de enige was die 60 is en zn tijd heeft gepost krijg je hier natuurlijk niet echt een goed beeld van, maar over snel "uitspelen" of "vervelen" zou ik me zeker met deze mmo geen zorgen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:19:
[...]

Vrienden? Feesten? School? Werk? Sport? Doe er iets mee? 't is maar een spel...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:11
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:19:
[...]

Ik sluit me bij Apocrypha aan: het is maar een spel. Ik zou ook het liefst nu willen spelen, maar ik ga echt niet schooien voor een key, of zoeken op Ebay of er toevallig een key rondstruint. Jij zit er niet bij, ik zit er niet bij. Helaas... maar het leven gaat door. Er zijn nog zat andere dingen te doen. En als jij niet buiten durft te komen zijn er vast nog wel zat andere dingen te doen op je computer.

* Denman wordt een beetje moe van het gezeur van sommige mensen, alsof WoW hun hele leven is...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je een linkje waar je dat gerucht opgevangen hebt? Lijkt me namelijk totaal onlogisch en dus niet waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je nou met die closes beta key, gewoon spelen op de europese servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Kan je wel met de USA import op een legale manier alvast op de USA servers spelen? Ik bedoel als jij valse gegevens hebt ingevoerd om alvast te kunnen spelen.. Ben ik benieuwt wat Blizzar gaat doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Meer mensen probs met installen?
Hele nacht gedownload, wil nu WoW installen, maar hij blijft hangen(al minuut of 10) op"Installing Texture.MPQ...", en mn CPU staat al die tijd op 100% :(
Gewoon wachten?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:28
Installatie kan meer dan een half uur duren..

maar daar was je zelf als je nog een beetje geduld had gehad ook wel achter gekomen..

[ Voor 50% gewijzigd door Bosmonster op 02-12-2004 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:44:
Kan je nou met die closes beta key, gewoon spelen op de europese servers?
In de EU draait op dit moment een Closed Beta. Je kan hier alleen inkomen op uitnodiging van Blizzard. Het betreft hier 1 PvP server en 1 PvE server. Om deze uitnodiging te krijgen moet je je een half jaar (or so) geleden opgegeven hebben als Beta tester (en natuurlijk een beetje geluk hebben dat je eruit gepikt bent).

Verder gaat zeer binnenkort de EU final beta van start. Hier kan je op de volgende manieren deelnemen:
• Als je de EU pre-order kit hebt (die in Nederland niet verkocht wordt).
• Er waarschijnlijk een zootje keys publiek uitgegeven op een "first come first serve" basis (which means F5 op de regpagina's tot je een ons weegt).
• Het bestaan van dit webform wijst er op dat je hier ook aan mee mag doen als je een US versie hebt. Echter, je kan dan niet meer op de US servers spelen (je account wordt "vereuropeest").

Degenen die (gisteren) geen Closed Beta uitnodiging hebben gekregen kunnen dus alleen maar wachten op het moment dat de final beta van start gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je chars krijg je niet mee dat had ik al gevraagt aan blizzard,
dat zou iets instabbiel maken maar weet weet ik niet meer heb et mailtje weg gegooid |:(
ze zouden wel een oplossing vinden voor mensen die van us naar eu wouden, dan
moest je ze mailen ofzo _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 23:03
Echter, je kan dan niet meer op de US servers spelen (je account wordt "vereuropeest").
Waar haal je deze wijsheid vandaan?
Kan gewoon nog op de us servers spelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Een post over WOW gameplay, en niet weer een over de beta of preorder.

In het vorige WOWtopic deel ( 7 dacht ik ) stonden de classes die men zou nemen.
Hier lees ik vaak bij de class Priest dat ze Tail/Ench nemen.
Is Tail/Skinning niet een betere keuze ?
Aangezien je bij sommige tail-recepten ook leather nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:00:

In het vorige WOWtopic deel ( 7 dacht ik ) stonden de classes die men zou nemen.
98% van alle rogue's zijn Skinners en hunters ook, daar kun je et gewoon van kopen als et moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RonvO schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:00:
[...]

Waar haal je deze wijsheid vandaan?
Kan gewoon nog op de us servers spelen hoor.
Daar ging ik eigenlijk vanuit, wat is anders het nut ervan? Maar misschien wachten ze daarmee tot de final beta uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik neem ook tailoring + skinning, idd omdat ik die leather nodig heb. Ik wil niet afhankelijk zijn van toevallige voorbijgangers die mogelijk wel / niet leather bij zich hebben....liever onafhankelijk daarvan... + ik vind het niet zo tof om te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke jongens help
de closed beta moet ik hebben, en ergens hoorde ik dat het voor iedereen is
alleen waar haal ik die authkeys??

kan iemand, helpen?

[ Voor 6% gewijzigd door se7en op 02-12-2004 10:11 ]

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
scz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:08:
oke jongens help
de closed beta moet ik hebben
ergens hoorde ik dat het voor iedereen is
aleen waar haal ik die authkeys??

ieamnd, help?
LEZEN.. en waarom denk je dat een CLOSED BETA voor IEDEREEN is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Laatst online: 13-09 23:03
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:04:
[...]
Daar ging ik eigenlijk vanuit, wat is anders het nut ervan? Maar misschien wachten ze daarmee tot de final beta uit is?
Ik denk niet dat blizzard er vanuit gaat dat iedereen een aussi adres gaat invullen.

Btw: Ik heb met registreren ook per ongeluk een aussi adres ingevuld. Gelukkig kwam ik er na de accountcreation optijd achter. Heb daarna dus keurig m'n eigen adres ingevult.
Silly me. dom dom dom... Sorry blizzard. >:)
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonvO schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:16:
[...]

Ik denk niet dat blizzard er vanuit gaat dat iedereen een aussi adres gaat invullen.

Btw: Ik heb met registreren ook per ongeluk een aussi adres ingevuld. Gelukkig kwam ik er na de accountcreation optijd achter. Heb daarna dus keurig m'n eigen adres ingevult.
Silly me. dom dom dom... Sorry blizzard. >:)
})
Of je was op vakantie bij je oom in australie, hebt het spel gekocht, zijn adres ingevult en 3 dagen later zat je weer thuis dus heb je maar ff je eigen adres ingevult :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff over iets anders dan de CB :p
hoe zit et nou met die guild kleding ?
kan je er zelf een plaatje op plakken + kleur ofzo of zijn er gewoon standaard icons en collors ?
voordat straks elke guild etzelfde heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
zag dat nog meer mensen bij gameorder.nl besteld hadden, ik kreeg op Tue, 30 Nov 2004 23:14:00
te horen dat het spelletje geshipped was , heb tot nu toe niks gezien, en ook geen track & trace code gekregen zoals beloofd was :x
iemand anders al wel ontvangen van gameorder.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Bosmonster schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:54:
Installatie kan meer dan een half uur duren..

maar daar was je zelf als je nog een beetje geduld had gehad ook wel achter gekomen..
Hangt nu al meer dan een uur op die texture.mpq, status is nog steeds running, 100%CPU :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darklightning schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:40:
zag dat nog meer mensen bij gameorder.nl besteld hadden, ik kreeg op Tue, 30 Nov 2004 23:14:00
te horen dat het spelletje geshipped was , heb tot nu toe niks gezien, en ook geen track & trace code gekregen zoals beloofd was :x
Ahhh, gelukkig!

(ik ook nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:46:
[...]

Hangt nu al meer dan een uur op die texture.mpq, status is nog steeds running, 100%CPU :(
Kortom..ik zou hem maar reinstallen.
Ik had m via bittorent en sloot deze verkeerd af, toen hing de install ook.
Na opnieuw 2 gig binnenhalen, installeerde deze prima..
Helaas heb ik alleen geen key...maarja hopen dat er nog wat zielige beneluxspelers mee
mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tsja, ik heb em ook vorige week donderdag besteld, en bij mij staat er nog alleen 'payment received' en dus niet eens dat ie onderweg is......hopen maar dat ze gewoon de site niet updaten en dat ik vandaag of morgen blij verrast wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
daar moet je mij niet op aanspreken, dit is wat ik te horen heb gekregen van een GM. ik had hier over geklaagd in de CB. en het lijkt mij dat een GM zijn werk goed doet. schijnbaar niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb helaas ook nog niks gehoord.

ik hoop dat hij vandaag zal komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Straphka schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:00:
[...]

Tsja, ik heb em ook vorige week donderdag besteld, en bij mij staat er nog alleen 'payment received' en dus niet eens dat ie onderweg is......hopen maar dat ze gewoon de site niet updaten en dat ik vandaag of morgen blij verrast wordt ;)
Ik had betaald via de Girofoon (kheb geen inet bankieren), maar daar kon ik alleen order nummer opgeven en niet mijn naam erbij, heb toen even gemaild en toen werd de status heel snel aangepast. Reactie op mail duurt paar uur, maar dat is te over zien.

EDIT: tis nu bijna 11.30 denk dat de postbode ook vandaag niet meer komt :(

[ Voor 10% gewijzigd door itons op 02-12-2004 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Niet online
darklightning schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:22:
[...]

Ik had betaald via de Girofoon (kheb geen inet bankieren), maar daar kon ik alleen order nummer opgeven en niet mijn naam erbij, heb toen even gemaild en toen werd de status heel snel aangepast. Reactie op mail duurt paar uur, maar dat is te over zien.

EDIT: tis nu bijna 11.30 denk dat de postbode ook vandaag niet meer komt :(
Ik heb ook maar een mailtje gestuurd.
Heb je op de site je vraag gesteld (bij 'My Account' en dan je order nr erbij kiezen) of heb je een mail naar info@gameorder.nl ofzo gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trippey
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:57
Zijn er mensen die de US versie hebben en de form op https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx hebben ingevuld, die een antwoord hebben gehad van Blizzard EU?

Ben namelijk benieuwd wat er dan gaat gebeuren, heb zelf een US key aangeschaft bij Gamersloot en speel nu op de US servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een key gekocht bij gamersloot, maar ik heb ook die registratie erbij gekocht, dan registreren zij voor jou. Maar zij hebben ook een andere credit card ingevuld, zou ik die weer kunnen veranderen naar mijn eigen?

En ik heb dat form nog niet ingevuld, ik wacht even af denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

hm toch maar even ge-pre-orderd :). Lijkt me zeker de moeite waard en kan zo ophalen hier in delft. Nu eens even goed gaan inlezen vast :).

[ Voor 61% gewijzigd door Flapmo op 02-12-2004 11:51 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Flapmo schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:50:
hm toch maar even ge-pre-orderd :). Lijkt me zeker de moeite waard en kan zo ophalen hier in delft. Nu eens even goed gaan inlezen vast :).
je kan vast niet zo snel lezen als hier gepost wordt ;) ik zou voornamelijk bij worldofwarcraft.net gaan loeren voor hints en gewoon een leuke class kiezen om mee te beginnen... de hele game is gewoon heerlijk

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:50:
Don't!!! hehe

je wilt het spel alleen maar meer en meer spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

KeeZ schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:56:
[...]

je kan vast niet zo snel lezen als hier gepost wordt ;) ik zou voornamelijk bij worldofwarcraft.net gaan loeren voor hints en gewoon een leuke class kiezen om mee te beginnen... de hele game is gewoon heerlijk
daar doelde ik ook op :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Straphka schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:28:
[...]

Ik heb ook maar een mailtje gestuurd.
Heb je op de site je vraag gesteld (bij 'My Account' en dan je order nr erbij kiezen) of heb je een mail naar info@gameorder.nl ofzo gestuurd?
helemaal rechts onderaan staat een webformpje onder "contact"

heb ze gemaild of ik alsnog een track & trace code kan krijgen, ik heb gekozen voor 5,50 verzend kosten omdat het dan verzekerd is en omdat je dan zo'n code krijgt... ben erg benieuwd wat de TPG twee dagen met mijn pakketje doet :x

[ Voor 30% gewijzigd door itons op 02-12-2004 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10-2022
Zou cool zijn als het inderdaad zo zou zijn maar ik geef het weinig hoop :(

[ Voor 9% gewijzigd door Morpho op 02-12-2004 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Het is precies andersom: deze mensen nemen tailoring om enchanting te supporten, niet om tailor te worden. Die paar recepten met leer die ze niet kunnen maken zal ze een zorg zijn. Het gaat ze om gratis monsterdrops om te zetten in enchanting grondstoffen.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben erg benieuwd wat de TPG twee dagen met mijn pakketje doet :x
Ja, wat denk je nou, die gaan er natuurlijk 2 dagen van genieten :+
Heb je vast een paar chars op je account staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Niet online
Aaaargh.......

Net een mailtje gehad van gameorder....de bestelling zit vast op de duane op schiphol en zal morgen pas verstuurd worden. Ik werk notabene op schiphol, dus het is bijna letterlijk binnen handbereik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straphka schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:40:
Aaaargh.......

Net een mailtje gehad van gameorder....de bestelling zit vast op de duane op schiphol en zal morgen pas verstuurd worden. Ik werk notabene op schiphol, dus het is bijna letterlijk binnen handbereik :(
oh damn thats not good.
laaste keer dat ik dat had moest ik belasting betalen over computer onderdelen.
hopelijk heb jij dat niet. :(
was dure grap voor mij toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Morpho schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:16:
[...]

Zou cool zijn als het inderdaad zo zou zijn maar ik geef het weinig hoop :(
Dat zou helemaal niét cool zijn. Ze zouden daar niet alleen degene die de us versie importeren, waar ze vanaf het begin eigenlijk al tegen waren, mee stimuleren, maar hun ook nog eens een gigantische voorsprong geven op de eu servers. Iets wat nergens opslaat, want bij een retail moet je gewoon met een schone lei beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaargh.......

Ik heb net ontdekt dat mijn pakketje van Gamestop in Utrecht ligt, maar nog "behandeld" wordt door de douane (zo dichtbij, en toch zo ver weg... :'( ). Volgens UPS wordt het morgen om half elf 's ochtends bezorgd, maar dan ben ik niet thuis. En ze mogen het afleveradres pas aanpassen als ze het in ieder geval 1 keer geprobeerd hebben.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:54:
[...]

Dat zou helemaal niét cool zijn. Ze zouden daar niet alleen degene die de us versie importeren, waar ze vanaf het begin eigenlijk al tegen waren, mee stimuleren, maar hun ook nog eens een gigantische voorsprong geven op de eu servers. Iets wat nergens opslaat, want bij een retail moet je gewoon met een schone lei beginnen.
Helemaal mee eens. En bovendien, degenen onder ons die bijvoorbeeld de US OB hebben meegemaakt zijn toch snel genoeg door de startgebieden heen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaargh.......

on-cool :( de meine zal er dan ook wel tussen zitten

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
  • Laatst online: 05-10-2022
DeepSeven schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:54:
[...]

En laat ik nou een US import hebben :) gingen er ook niet geruchten dat open beta characters niet gewiped zouden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belasting voor 2 normal us versies is: 26 dollar :'(

(ze hebben mijn zending getaxed) maarja, kan morgen wel gaan spelen ! Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

nja nu kan ik geen wow beta spelen :(
crap
thank god dat ik tenminstens HL2 heb, of miss GuildWars

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Issy_X
  • Niet online
Is het misschien niet leuk om met alle mensen hier van got die us spelen op 1 server te gaan en een gigantische guild te beginnen? Ik heb het spel vandaag gekregen en speel nu op lightning's blade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man die download client voor de beta is traag, m'n upload is 2x zo snel als m'n download (70kb/s vs 30-40kb/s). Zit zeker met 1 ander persoon die client te downloaden ofzo... Nog 15 uur te gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Issy_X schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:21:
Is het misschien niet leuk om met alle mensen hier van got die us spelen op 1 server te gaan en een gigantische guild te beginnen? Ik heb het spel vandaag gekregen en speel nu op lightning's blade.
http://www.exclamation.nl/wow/index.php
Misschien wel iets voor de startpost?
ik heb gisteren mijn (US) character ook ff toegevoegd

Ik ben nu lvl 24, speel met 4 (NL) vrienden op de Warsong Server, dus heb niet zoveel zin om naar een andere server over te stappen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 22:47
Lijkt me ook wel grappig om met wat GoTters samen te spelen, ik zit nu op Eonar waar het vrij rustig is, naam Axagrinder (Undead Rogue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Issy_X
  • Niet online
nioz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:33:
[...]

Ik ben nu lvl 24, speel met 4 (NL) vrienden op de Warsong Server, dus heb niet zoveel zin om naar een andere server over te stappen =)
Ik ben pas net begonnen dus ik vind het niet zo erg om nu nog over te stappen. Dus ik kan wel op de warsong server gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Issy_X schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:37:
[...]

Ik ben pas net begonnen dus ik vind het niet zo erg om nu nog over te stappen. Dus ik kan wel op de warsong server gaan spelen.
Ik vind het prima, maar als ik jou was zou ik even kijken waar alle andere GoTters naartoe gaan die ook vandaag/morgen starten, want met een lvl 24 party'en heeft niet zoveel (geen) zin, aangezien je minder (geen?) XP etc krijgt. : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:57

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:58:
[...]

Helemaal mee eens. En bovendien, degenen onder ons die bijvoorbeeld de US OB hebben meegemaakt zijn toch snel genoeg door de startgebieden heen... :P
Nou ik niet... heb US OB gedaan, maar ik ga niet weer een human spelen. Eerst een andere startlokatie doen ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Issy_X
  • Niet online
nioz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:56:
[...]

Ik vind het prima, maar als ik jou was zou ik even kijken waar alle andere GoTters naartoe gaan die ook vandaag/morgen starten, want met een lvl 24 party'en heeft niet zoveel (geen) zin, aangezien je minder (geen?) XP etc krijgt. : /
Dat is waar, maar op lang termijn is het wel leuk, dat je dus allemaal in dezelfde guild zit en als iemand even erges niet verder komt met een quest dat anderen hem ff kunne helpen. Of een gigantische got raid party. Noem maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:03:
[...]

Nou ik niet... heb US OB gedaan, maar ik ga niet weer een human spelen. Eerst een andere startlokatie doen ;)
Tja, dan heb je natuurlijk helemaal geen last van een wipe. ;)

Ik denk dat ik, net als in de OB, weer een NE neem als eerste char, en als ik daar een beetje in gesettled ben begin ik een tweede char als orc, troll of undead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ok vanmorgen toen ik in Delft zat is bij mij thuis WoW aangeboden. Ik had gelukkig 20 euro neergelegd, want ik was al bang dat de douane geld wou zien. Nou het kostte dus 18,46 en wat denk je? MOEST HET GEPAST....
Echt ik ben er zo kwaad om, zodrekt maar een klacht indienen bij UPS en nooit meer met UPS handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
VinnieWeiss schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:23:
Ok vanmorgen toen ik in Delft zat is bij mij thuis WoW aangeboden. Ik had gelukkig 20 euro neergelegd, want ik was al bang dat de douane geld wou zien. Nou het kostte dus 18,46 en wat denk je? MOEST HET GEPAST....
Echt ik ben er zo kwaad om, zodrekt maar een klacht indienen bij UPS en nooit meer met UPS handelen.
En die 1,54 kon je hem niet als fooi geven?

18,46 gepast is wel apart trouwens :) Ook dat je uberhaupt moet betalen voor een enkel pakketje.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 02-12-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

VinnieWeiss schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:23:
en dat hebben ze niet van te voren gezegd? Dan geef je toch gewoon die 20 euro, rest mag die knakker houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Cthulhu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:35:
[...]

en dat hebben ze niet van te voren gezegd? Dan geef je toch gewoon die 20 euro, rest mag die knakker houden
denk ook dat die knakker daarom geen wisselgeld bij zich heeft })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
Ik heb hem :) All the way from the US of A
Ga het misschien vanavond nog spelen, hopelijk. Welke server kan ik het best beginnen, waar zijn veel GoTTers te vinden (ga pvpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just to make sure: Als ik de normale eu versie besteld heb, dan komt ie wsl pas 14 januari aan?

Ik kan trouwens wel wachten tot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:59:
Just to make sure: Als ik de normale eu versie besteld heb, dan komt ie wsl pas 14 januari aan?

Ik kan trouwens wel wachten tot dan.
14 januari komt hij WAARSCHIJNLIJK uit, dus ik zou er niet op rekenen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop het wel voor jullie natuurlijk..
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uw order is optijd bij Dynabyte binnen gekomen. U kunt er zeker van
zijn dat u een CE box ontvangt.
W00T !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 5 dagen geleden mail gestuurd naar DB om te vragen of ik er tussen zit maar heb nog steeds geen mail terug :( Hoe lang heeft het bij jou geduurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:18:
[...]

Ik heb 5 dagen geleden mail gestuurd naar DB om te vragen of ik er tussen zit maar heb nog steeds geen mail terug :( Hoe lang heeft het bij jou geduurt?
Hmm... :/
Ik heb hem gisteren gestuurd, iets meer als 24 uur geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al sinds het begin in The Matrix Online beta en ik vind er eingelijk niet veel aan.. niet mijn style of play om het zo te zeggen dus ik speel het ook niet meer. Heeft er iemand toevallig een WoW Europa beta key over of iemand die geen zin heeft om WoW te spelen? Ik zou graag de accounts willen ruilen! Mijn matrix online account voor jou WoW europa beta account(key). Ik heb de installer op m'n pc staan dus die kan ik eventueel via MsN sturen zodat je gelijk kan downloaden en spelen. Geintereseerd? Stuur maar een mail naar Djferio@hotmail.com of add me in je msn lijst (zelfde email adress). Of als je iemand weet.....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Issy_X
  • Niet online
nioz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:33:
[...]

Ik kan die hele warsong server niet eens vinden. Bij welke time moet ik dan kijken? En als ik mountain time of pacific time doe dan zie ik helemaal geen servers. Snap der helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:25:
Ik zit al sinds het begin in The Matrix Online beta en ik vind er eingelijk niet veel aan.. niet mijn style of play om het zo te zeggen dus ik speel het ook niet meer. Heeft er iemand toevallig een WoW Europa beta key over of iemand die geen zin heeft om WoW te spelen? Ik zou graag de accounts willen ruilen! Mijn matrix online account voor jou WoW europa beta account(key). Ik heb de installer op m'n pc staan dus die kan ik eventueel via MsN sturen zodat je gelijk kan downloaden en spelen. Geintereseerd? Stuur maar een mail naar Djferio@hotmail.com of add me in je msn lijst (zelfde email adress). Of als je iemand weet.....
Ik denk dat je weinig tot geen succes gaat hebben met je aanbod, simpelweg om de reden die je zelf ook al aan geeft, MO beta trekt het gewoon niet in vergelijking met WoW beta. Dus ik denk dat je gewoon moet wachten totdat de rest ook kan registeren voor de final beta (whenever that is...).

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:50:
[...]

Ik denk dat je weinig tot geen succes gaat hebben met je aanbod, simpelweg om de reden die je zelf ook al aan geeft, MO beta trekt het gewoon niet in vergelijking met WoW beta. Dus ik denk dat je gewoon moet wachten totdat de rest ook kan registeren voor de final beta (whenever that is...).
ik hoop dat dat volgende week is ofzo maar ik hoor wel veel dat er helemaalgeen final beta komt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Issy_X schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:45:
[...]

Ik kan die hele warsong server niet eens vinden. Bij welke time moet ik dan kijken? En als ik mountain time of pacific time doe dan zie ik helemaal geen servers. Snap der helemaal niks van.
Warsong server zit op de Eastern Realm, net (30sec geleden) gechecked, en hij is gewoon visible bij mij in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:50:
[...]

The matrix is zeker niet slecht als je van spellen zoals splinter cell houd en dan met honderden tegelijk wilt spelen de vechttechnieken in de matrix zijn enorm goed en zeker 1 van de beste die ik heb gezien, je leert het spel vrij makkelijk maar het is gewoon niet mijn style ik houdt meer van fantasie games zoals Earth&Beyond , World of Warcraft om maar iets op te noemen. We kunnen ook als je het vertrouwt de accounten uitwisselen voor 1 dag of een paar uur en dan kiezen of je verder wilt gaan met de trade of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Issy_X
  • Niet online
nioz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:54:
[...]

Warsong server zit op de Eastern Realm, net (30sec geleden) gechecked, en hij is gewoon visible bij mij in de lijst.
Zo ik ben echt scheel...ik heb een tauren shaman gemaakt op de warsong server playername is "Cainto". Misschien wel leuk als er nog wat mensen nu op deze server met een nieuw karakter gaan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

En juist daarom komt er geen char transfer. Het enige wat ze doen is je account over zetten maar echt niet je characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echte mannen spelen op Arthas :)

Ben al level 27, bijna 28 en ik ga nu pas echt beginnen aangezien ik tot 27 kwam in de US OB :))

Dus ik ben benieuwd, vanavond maar even BlackFathomDeeps afmaken en Shadowfang Keep ff raiden met m'n guild, d'r schijnt een verdraaid goed schild te droppen :)

Voor de info:
http://www.thottbot.com/?profile=Mindsong

*edit* Hebben we niet meer aan twee WoW threads: eentje over preorder ervaring en een over daadwerkelijke game ervaringen? Ik heb zo'n 5 pagina's met gelul over pre-order dit daar en douane zus en zo geskipped....

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu op ebay aan het bieden op een beta key een van jullie oowk????

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:12:
Echte mannen spelen op Arthas :)

Ben al level 27, bijna 28 en ik ga nu pas echt beginnen aangezien ik tot 27 kwam in de US OB :))

Dus ik ben benieuwd, vanavond maar even BlackFathomDeeps afmaken en Shadowfang Keep ff raiden met m'n guild, d'r schijnt een verdraaid goed schild te droppen :)

Voor de info:
http://www.thottbot.com/?profile=Mindsong

*edit* Hebben we niet meer aan twee WoW threads: eentje over preorder ervaring en een over daadwerkelijke game ervaringen? Ik heb zo'n 5 pagina's met gelul over pre-order dit daar en douane zus en zo geskipped....
Hopelijk stopt dat binnenkort wel. Ik kan met niet voorstellen dat dit 6 weken zo blijft. Er komen nu weer wat nieuwe mensen bij door de CB Keys (en dan weer mensen die niet lezen en vragen hoe die aan CB keys komen etc). Maar zodra de Beta begint zal het order/douane gevraag wel afnemen denk ik.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Lees de startpost
- Geen chatreplies (daar hebben we IRC voor)
- Geen one-liners
- Geen posts die alleen interessant zijn voor jou
- Geen vragen die je zelf had kunnen vinden (bijv. in startpost). Zoek dus eerst zelf!