BT [ 2.40 GB ]-[ World of Warcraft European Closed Beta Installer ]-[ 6.7% ]-[D/U: 99.1 / 29.7 ]
BT [ Total D/U: 99.1 / 29.7 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
ja nu wel bij mij duurt het nog 1.2 dag laat mijn pc vanaaf wel aan staan (30 kb down)Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:46:
[...]
BT [ 2.40 GB ]-[ World of Warcraft European Closed Beta Installer ]-[ 6.7% ]-[D/U: 99.1 / 29.7 ]
BT [ Total D/U: 99.1 / 29.7 ]
begrijp ik hier nu uit dat je niet hoger kan levelen dan 60? En zo ja .. wat is hier dan de achterliggende gedachte van dan? Niet dat mij dat wat gaat boeien 60 haal ik toch niet in een korte tijd, maar het is wel raar dat er een cap op zit/zou zittenVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:38:
http://en.wow-europe.com/...-en&t=20092&p=1#post20092
daar gaat weer een account
raar dat er een cap op zit?Webgnome schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:53:
[...]
begrijp ik hier nu uit dat je niet hoger kan levelen dan 60? En zo ja .. wat is hier dan de achterliggende gedachte van dan? Niet dat mij dat wat gaat boeien 60 haal ik toch niet in een korte tijd, maar het is wel raar dat er een cap op zit/zou zitten
[ Voor 36% gewijzigd door sOid op 01-12-2004 18:03 ]
Nou ja raar. Kijk ik ben net pas in het MMORPG wereldje, sinds de US:OB. En ik dacht dat je kon levelen tot je een ons woog maar nu je 'maar' tot level 60 kan levelen weet ik het niet meer of ik het zo leuk vind. ( zeer tegenstrijdig wat ik net zei inderdaad ) .VinnieWeiss schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:00:
[...]
raar dat er een cap op zit?
Ik ken geen MMORPG zonder cap om eerlijk te zijn.
En ja huidige cap is lvl 60.
Dit gooien ze echt wel omhoog hoorWebgnome schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:28:
[...]
Nou ja raar. Kijk ik ben net pas in het MMORPG wereldje, sinds de US:OB. En ik dacht dat je kon levelen tot je een ons woog maar nu je 'maar' tot level 60 kan levelen weet ik het niet meer of ik het zo leuk vind. ( zeer tegenstrijdig wat ik net zei inderdaad ) .
Als je niet verder kan levelen houd dat dan ook in dat er geen nieuwe quests meer komen, dat je niks speicaals mee@ die levels kunt of krijgt? Zoals ik al zei ik haal het toch niet binnen een korte tijd maar toch wel jammer dat er een cap op zit .. maar ook weer zeer logisch
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kan wel kloppen, 2e wave is begonnen. Ze zijn nog steeds bezig met versturen trouwens.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:36:
wat ik net kreeg in me email:
Congratulations!
You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. A world of myth, magic and legendary adventure is only a few clicks away. Follow the link below to create your free Beta account!
Click here to create your European Closed Beta account
You will need your authentication code:
At the end of the account creation process, you'll be offered to download the game: just go to www.wow-europe.com and enter the login and password you used when creating your account. Once logged into the site, choose the "Download World of Warcraft" link to start your download. If you have any problems please contact our customer support.
Wise adventurers never go unprepared. While you're downloading the game, why don't you go to www.wow-europe.com? There you'll find everything you might want to know on your way to becoming a hero.
Thanks for participating in the European Beta test. May our paths cross in the World of Warcraft!
World of Warcraft - European team
Blizzard Entertainment
Doe aub eens wat research jongen. Daar hoef je helemaal niet voor te betalen. Expansions zijn gewoon grote updates die horen bij de 13 euro die je per maand betaald.Webgnome schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:36:
expansions.. mmmm ik weet niet of ik expansions zo leuk vindals ik die er ook nog bij moet kopen.. je betaald voor server onderhoud en die hele shit maar toch ook voor wat extra content wat toegevoegd kan worden denk ik en als je dan voor expansions moet betalen.. niet erg zolang die maar niet elk half jaar ( sims way) worden uitgebracht![]()
ME wil zijn CE
[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 01-12-2004 18:54 ]
Verwijderd
Die gast heeft gewoon een aanbetaling gedaan voor de eindgame en krijgt dus het pre-order pakket, dat wordt volgens mij vrijwel overal gedaan. Je pre-ordered, dan willen ze een voorschot en je krijgt je OB key.sOidivUs schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:18:
Zweedse vriend van me heeft in Zweden bij een winkel daar voor 99kr (wat neer komt op 15 euro ongeveer) een open beta key gekochtEn hij krijgt de game ook nog 99kr goedkoper daardoor, is toch vaag?
/me word iig steeds minder vrolijk alsk al die verhalen zo hoor van mensen uit andere Europese landen
Verwijderd
Ligt eraan wat je verstaat onder Expansies.DeepSeven schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:41:
[...]
Doe aub eens wat research jongen. Daar hoef je helemaal niet voor te betalen. Expansions zijn gewoon grote updates die horen bij de 13 euro die je per maand betaald.
Verwijderd
Precies, zo hebben eq,daoc,swg etc echt wel expansies die je los moet kopen wil je ze kunnen spelen so there.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:48:
[...]
Ligt eraan wat je verstaat onder Expansies.
sorry hoor?DeepSeven schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:41:
[...]
Doe aub eens wat research jongen. Daar hoef je helemaal niet voor te betalen. Expansions zijn gewoon grote updates die horen bij de 13 euro die je per maand betaald.
Voor sommige Expansions moet je echt wel betalen(bij DAoC tenminste), sommige zijn free, zoals die Housing Zone en New FrontiersDeepSeven schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:41:
[...]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Verwijderd
waar moet je account aanmaken?? zelfe plaats als hier eerder gepost is?? ( https://beta.wow-europe.com/accountcreation)Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:40:
[...]
Kan wel kloppen, 2e wave is begonnen. Ze zijn nog steeds bezig met versturen trouwens.
ja heel got behalve jij zit erinVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:36:
ik snap er helemaal niks van dus dit zal wel dom zijn
maar zijn de inschrijvingen van de openbeta al geweest ??
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 19:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zeker.. Als alles om het levelen draait kan je net zo goed geen enkel mmorpg kopen.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:42:
Beetje triest van die gast om zo zielig te gaan doen wanneer hij lvl 60 heeft bereikt...
Bij Diablo 2 stopte ik toch ook niet meteen nadat ik mn eerste hoog level mannetje had,
er zijn nog zoveel meer dingen te doen, zeker wanneer de item trade een beetje op gang begint te komen.
Dacht dat dat alleen via internet ging... Hij heeft hem namelijk gewoon in een winkel gekocht. Nja iig heeft hij wel erg mazzelVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:48:
[...]
Die gast heeft gewoon een aanbetaling gedaan voor de eindgame en krijgt dus het pre-order pakket, dat wordt volgens mij vrijwel overal gedaan. Je pre-ordered, dan willen ze een voorschot en je krijgt je OB key.
Hoe zit dat nou precies met CB? Moest je je daar ooit voor inschrijven om iig in aanmerking te komen? Want dat was volgens mij zo lang geleden.. ik weet niet eens meer of ik dat uberhaupt gedaan heb (waarschijnlijk wel, maar ik kan geen mail erover vinden)
Ja, F5 jezelf, zoals een echte tweaker, de beta in. Dus op moment dat je kunt inschrijven er gelijk bij zijnVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:47:
heeft iemand nog een idee hoe je zonder het pre-order pakket een beta key krijgt ???
Verwijderd
True, twee vrienden van me hebben de mail ook gekregen, en ik weer nietVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:40:
[...]
Kan wel kloppen, 2e wave is begonnen. Ze zijn nog steeds bezig met versturen trouwens.
Surfin' paradise!
Zit net zo zwaar te balen.. maar hopen dat het net als toen gaat.. in fases dus..Snappie88 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:54:
[...]
True, twee vrienden van me hebben de mail ook gekregen, en ik weer nietWe hadden al afgesproken met z'n drieën te gaan kloten in WoW. Baal hier echt van. Hoop nog mail te krijgen.
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Verwijderd
heb zelf ook niet gehad.. vrienden van mij wel... en bijna een hele guild op de europa server zei een gast.. pff... waar is mijn geluk?Snappie88 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:54:
[...]
True, twee vrienden van me hebben de mail ook gekregen, en ik weer nietWe hadden al afgesproken met z'n drieën te gaan kloten in WoW. Baal hier echt van. Hoop nog mail te krijgen.
Verwijderd
Bedoelde hij niet dat hij z'n char ging deleten en opnieuw beginnen? Volgens mij wilde deze gast alleen even bewijzen dat hij als (een van de) eerste lvl 60 had bereikt..Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:42:
Beetje triest van die gast om zo zielig te gaan doen wanneer hij lvl 60 heeft bereikt...
Bij Diablo 2 stopte ik toch ook niet meteen nadat ik mn eerste hoog level mannetje had,
er zijn nog zoveel meer dingen te doen, zeker wanneer de item trade een beetje op gang begint te komen.
Verwijderd
Nou nou.. erg boeiend hoor dat iemand level 60 heb gehaald.. heeft ie ook lol gehad? nee vast niet..Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:12:
[...]
Bedoelde hij niet dat hij z'n char ging deleten en opnieuw beginnen? Volgens mij wilde deze gast alleen even bewijzen dat hij als (een van de) eerste lvl 60 had bereikt..
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hoe laat heb je die gehad? is wel ff interessant..Cthulhu schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:48:
Congratulations!
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
[ Voor 5% gewijzigd door fritsjof op 01-12-2004 20:52 ]
Bekabelde WIFI
Surfin' paradise!
Geen idee, mn broer kreeg die mail, heb key van hem gekregenSkeiron schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:49:
[...]
Hoe laat heb je die gehad? is wel ff interessant..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik bump me zelf effe want ik ben aant wachte,kan nu niet spelen omdat ik niet weet waar ik een account moet aanmakeVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:39:
hm kan iemand die hier zien key heeft een accoutn aanmaken o.0 wordt steeds weer naar die auth key geworpen als ik bij stap 2 verder klik
Dat staat in die mail:Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:18:
[...]
ik bump me zelf effe want ik ben aant wachte,kan nu niet spelen omdat ik niet weet waar ik een account moet aanmake
Verwijderd
Ik heb geen mail,heb een final beta key van een vriendCthulhu schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:20:
[...]
Dat staat in die mail:
http://beta.wow-europe.com/
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 21:27 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 21:32 ]
geef mij die andere keyVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:31:
JEMIG,
k heb US import besteld krijg ik net een mailtje van blizzard zit ik ook nog in de BETA!
Verwijderd
dat zijn extra closed mails die je blijkbaar dus krijg als amerikan die us heeft of jem oet gewoon geluk hebbeIntru schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:32:
Hm.. heb ik iets gemist de laatse dagen, er worden ineens massaal e-mails verstuurd voor de beta? Hoe hebben deze mensen zich hier voor aangemeld?
En nog even een vraagje, past de mount van bijvoorbeeld een warlock zich ook aan aan de grootte van zn caster? (het lijkt me nogal raar om een human en gnome lock met een felsteed te zien die even groot is)
Zelf heb ik nu maar een gewone editie besteld bij dynabyte. Waarschijnlijk word ik een alliance warlock (race nog niet besloten), zou zelf ook graag horde worden, maar bijna al mijn irl vrienden zitten liever bij alliance, dan houd het op he.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 21:44 ]
Als je hem kwijt wilt...Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:31:
JEMIG,
k heb US import besteld krijg ik net een mailtje van blizzard zit ik ook nog in de BETA!
Bekabelde WIFI
Verwijderd
Is al meerdere keren gezegd:fritsjof schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:48:
Vraag:
Wat moet er in de realmlist staan als ik:
a) net een beta-key ontvang en ik de US OB client heb?
b) een US import versie heb en op de us servers wil spelen?
Wie het weet mag het zeggen!
Bekabelde WIFI
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Dat werkte bij mij dus niet meer na de EU Patch over de US OB client heen. Toen kon ik alsnog de EU Client helemaal downloaden.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:53:
[...]
Is al meerdere keren gezegd:
a) set realmlist eu1.wow.battle.net
b) set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com
Maar als je op de US servers kan spelen, dan heb je de EU key toch niet nodig?
Als er mensen zijn die hun key niet nodig hebben omdat ze al spelen, zeg het aub dan kunen we een lijstje maken met iedereen in dit topicc die er 1 over heeft en een lijstje met die er nog geen hebben maar er wel 1 willen, dan dan een loting doen.
Dit zijn extra keys voor de Closed Beta inschriijving van maanden geleden. Het zijn dus ook Closed Beta keys en geen Final Beta pre-order keys.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:04:
best lullig dat ik geen key heb wist niet eens hoe je er een kreeg d8 dat de inschrijvingen nog moesten komen![]()
:r:r8)7
[ Voor 26% gewijzigd door Ace op 01-12-2004 22:10 ]
Verwijderd
Als je nog niemand hebt gevonden bied ik mij aan als je er één krijgtVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:26:
[...]
Ik heb geen mail,heb een final beta key van een vriend
lmao ben er al achter,de key wat ik heb gekrege is final beta,niet closed lmao
thx anyway
/me gaat rustig in tegenstelling to sommigen anderenwachten op wow
Mocht ik als nog die closed beta mail krijge dan wordt deze key natuurlijk gedoneerd aan een vrijwillige die de last ervan wel kan dragen
Verwijderd
ja via een pagina op de wow site geloof ik.. kijk ff in de vorige topic deel 7 .. moet er ergens een paar keer tussen staan weet niet exact uit mn hoofdVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:16:
is het mogelijk, dat als je de US versie speel, mee kan doen met de EU closet beta?
Lol, hier nog eentjeKeeZ schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:05:
bij wie moet ik bruinwerken om alsnog te komen spelen ??
Inderdaad helemaal met je eens. Vooral omdat deze keys uitgedeelt worden aan mensen die zich maanden geleden hebben ingeschreven (ik heb het toen ook gedaan, ik weet de datum niet maar het is zeker een tijd geleden), en de helft deze keys zeer waarschijnlijk niet zullen gebruiken (spel al gekocht, email gewijzigd, noem de redenen maar op). Had liever dat ze gewoon de Closed Beta servers oprolden en de EU Open Beta van start lieten gaan!-ViRaX- schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:05:
Een aantal mensen die ik ken hebben een key gekregen, zij zullen het spel niet kopen of spelen omdat ze het toch niet tof genoeg vinden en ze krijgen wel een key... Echt niet eerlijk (na ja ik ben dus gewoon jaloers).
Surfin' paradise!
Verwijderd
@The Undead: Zekers het zijn toppertjes, alleen stonden ze dus bij het aflever adres aan te bellen en diegene die thuis was lag te MAFFEN en heeft de bel niet gehoord AAAAAAAARGGGHHHHH nu heb ik hem dus nog niet, komen ze morgen opnieuw.. klotezooi.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:22:
[...]
Ik had gisteren 2 exemplaren bij Gamestop besteld en wat zijn die UPS-mannetjes snel zeg! Vanochtend nog in Louisville, een half uurtje terug in Rotterdam aangekomen. Ze hoeven iig niet ver te reizen
Gamestop.com krijgt van mij een dikke 10
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Dit zijn extra keys voor de Closed Beta inschriijving van maanden geleden. Het zijn dus ook Closed Beta keys en geen Final Beta pre-order keys.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:37:
waarom krijgen jullie spontaan zon key ...
[ Voor 5% gewijzigd door Ace op 01-12-2004 22:49 ]
http://www.exclamation.nl/wow/index.phpnioz schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:46:
FF een vraagje tussendoor, was er nou nog iemand bezig met een site/pagina waarop je je character/lvl/server etc. kan posten?
late reactie van mijVinnieWeiss schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:00:
[...]
raar dat er een cap op zit?
Ik ken geen MMORPG zonder cap om eerlijk te zijn.
En ja huidige cap is lvl 60.
[ Voor 7% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 01-12-2004 23:01 ]
[ Voor 12% gewijzigd door PipoDeClown op 01-12-2004 23:06 ]
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Nou dat geloof ik niet zo 1, 2, 3. Maar goed ik heb toch ook al geen hoge pet op van de GMs van Blizzard.Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:01:
[...]
late reactie van mij
ze hebben in de beta test de lvl snelheid hoger gezet zodat ook de lvl50+ getest worden. dit gaat langzamer in de retail (zo heb ik begrepen van blizzard's GM's)
edit: damn weer de verkeerde gequote
Verwijderd
Dit is dus klink klare onzinCyrus-The-Virus schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:01:
[...]
ze hebben in de beta test de lvl snelheid hoger gezet zodat ook de lvl50+ getest worden. dit gaat langzamer in de retail (zo heb ik begrepen van blizzard's GM's)
Verwijderd
Bekabelde WIFI
Verwijderd
Je kunt natuurlijk ook gewoon normaal reageren met je lezen .. staat nergens dat je daar al voor had moeten inschrijven en in tegenstelling tot jou kan ik niet elke 5 min kijken ..keldon schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:49:
[...]
Dit zijn extra keys voor de Closed Beta inschriijving van maanden geleden. Het zijn dus ook Closed Beta keys en geen Final Beta pre-order keys.
http://en.wow-europe.com/...-en&t=20166&p=1#post20166
LE-ZEN
Verwijderd
het is alleen vervelend voor de regelmatige bezoekers als een vraag 10x gesteld wordVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:20:
[...]
Je kunt natuurlijk ook gewoon normaal reageren met je lezen .. staat nergens dat je daar al voor had moeten inschrijven en in tegenstelling tot jou kan ik niet elke 5 min kijken ..
Dit topic gaat rete hard en ik wil dit spel ook spelen dus doe aub gewoon rustig
Bekabelde WIFI
Nou om het hoofdstuk nog even af te sluiten.fritsjof schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:28:
Beleefd iets vragen kan, beleefd antwoord geven ook, dat sommige dingen tig keer worden gevraagd blijft ook gewoon, hoe vaak er ook abnormaal wordt gereageerd. So let's cut the crap. Dit topic gaat al zo hard, als er dan ook nog moet worden gereageerd op reacties die op reacties worden gegeven dan is 't end helemaal zoek.
-Wat doe je nu zelf dan, Fritsjof?
.....![]()
Verwijderd
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Nou, hetzelfde antwoord stond er namelijk al toen jij je vraag nog een keer poste, vandaar de dringende aanbeveling om even te lezen voordat je een vraag neerkwakt.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:20:
[...]
Je kunt natuurlijk ook gewoon normaal reageren met je lezen .. staat nergens dat je daar al voor had moeten inschrijven en in tegenstelling tot jou kan ik niet elke 5 min kijken ..
Dit topic gaat rete hard en ik wil dit spel ook spelen dus doe aub gewoon rustig
War .... War Never Changes!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq