Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.558 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?

BT [ 2.40 GB ]-[ World of Warcraft European Closed Beta Installer ]-[ 6.7% ]-[D/U: 99.1 / 29.7 ]
BT [ Total D/U: 99.1 / 29.7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:46:
[...]

:?

BT [ 2.40 GB ]-[ World of Warcraft European Closed Beta Installer ]-[ 6.7% ]-[D/U: 99.1 / 29.7 ]
BT [ Total D/U: 99.1 / 29.7 ]
ja nu wel bij mij duurt het nog 1.2 dag laat mijn pc vanaaf wel aan staan (30 kb down)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
begrijp ik hier nu uit dat je niet hoger kan levelen dan 60? En zo ja .. wat is hier dan de achterliggende gedachte van dan? Niet dat mij dat wat gaat boeien 60 haal ik toch niet in een korte tijd, maar het is wel raar dat er een cap op zit/zou zitten

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Webgnome schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:53:
[...]

begrijp ik hier nu uit dat je niet hoger kan levelen dan 60? En zo ja .. wat is hier dan de achterliggende gedachte van dan? Niet dat mij dat wat gaat boeien 60 haal ik toch niet in een korte tijd, maar het is wel raar dat er een cap op zit/zou zitten
raar dat er een cap op zit?
Ik ken geen MMORPG zonder cap om eerlijk te zijn.
En ja huidige cap is lvl 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Vind die playtime ook nog behoorlijk weinig ook... ruim 17 dagen voor lvl 60 vind ik persoonlijk erg weinig.

Hopelijk wordt dit wel langer in de retail :)

edit:

VinnieWeiss, ik vind het erg slordig staan die '1' en achter de uitroeptekens op je Guild site... Kleine moeite om dat even aan te passen lijkt me :)

[ Voor 36% gewijzigd door sOid op 01-12-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijg tno de Hero class na level 60 ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Zweedse vriend van me heeft in Zweden bij een winkel daar voor 99kr (wat neer komt op 15 euro ongeveer) een open beta key gekocht :| En hij krijgt de game ook nog 99kr goedkoper daardoor, is toch vaag? :|

* sOid word iig steeds minder vrolijk alsk al die verhalen zo hoor van mensen uit andere Europese landen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
VinnieWeiss schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:00:
[...]

Nou ja raar. Kijk ik ben net pas in het MMORPG wereldje, sinds de US:OB. En ik dacht dat je kon levelen tot je een ons woog maar nu je 'maar' tot level 60 kan levelen weet ik het niet meer of ik het zo leuk vind. ( zeer tegenstrijdig wat ik net zei inderdaad ) .

Als je niet verder kan levelen houd dat dan ook in dat er geen nieuwe quests meer komen, dat je niks speicaals mee@ die levels kunt of krijgt? Zoals ik al zei ik haal het toch niet binnen een korte tijd maar toch wel jammer dat er een cap op zit .. maar ook weer zeer logisch :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 21:18
Maar ik had ergens gelezen dat de blizz de cap omhoog gooit met bijv. expansiosn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Webgnome schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:28:
[...]

Nou ja raar. Kijk ik ben net pas in het MMORPG wereldje, sinds de US:OB. En ik dacht dat je kon levelen tot je een ons woog maar nu je 'maar' tot level 60 kan levelen weet ik het niet meer of ik het zo leuk vind. ( zeer tegenstrijdig wat ik net zei inderdaad ) .

Als je niet verder kan levelen houd dat dan ook in dat er geen nieuwe quests meer komen, dat je niks speicaals mee@ die levels kunt of krijgt? Zoals ik al zei ik haal het toch niet binnen een korte tijd maar toch wel jammer dat er een cap op zit .. maar ook weer zeer logisch :)
Dit gooien ze echt wel omhoog hoor :) Waarom denk je dat je een maandelijks bedrag moet betalen? Echt niet alleen voor het server onderhoud hoor ;) Dat is ook voor doorontwikkeling van de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
expansions.. mmmm ik weet niet of ik expansions zo leuk vindals ik die er ook nog bij moet kopen.. je betaald voor server onderhoud en die hele shit maar toch ook voor wat extra content wat toegevoegd kan worden denk ik en als je dan voor expansions moet betalen.. niet erg zolang die maar niet elk half jaar ( sims way) worden uitgebracht :)

ME wil zijn CE :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik net kreeg in me email:

Congratulations!

You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. A world of myth, magic and legendary adventure is only a few clicks away. Follow the link below to create your free Beta account!

Click here to create your European Closed Beta account
You will need your authentication code:
At the end of the account creation process, you'll be offered to download the game: just go to www.wow-europe.com and enter the login and password you used when creating your account. Once logged into the site, choose the "Download World of Warcraft" link to start your download. If you have any problems please contact our customer support.

Wise adventurers never go unprepared. While you're downloading the game, why don't you go to www.wow-europe.com? There you'll find everything you might want to know on your way to becoming a hero.

Thanks for participating in the European Beta test. May our paths cross in the World of Warcraft!

World of Warcraft - European team
Blizzard Entertainment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat het al zo een 100x gezegd is ofzo en de meeste er blijkbaar over heen kijken. Blizzard gooit een Hero Class in toekomstige patch wat je kan halen nadat je level 60 bent via een serie super lange moeilijke quests ofzo hadden ze het over.. De echte WoW fans weten dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze het zo doen als bij city of heroes,iedere 2/3 maanden een update en natuurlijk genoeg non combat activities adde

/me hoopt dat hij ooit een drink contest in een dwarf kroeg kan houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:36:
wat ik net kreeg in me email:

Congratulations!

You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. A world of myth, magic and legendary adventure is only a few clicks away. Follow the link below to create your free Beta account!

At the end of the account creation process, you'll be offered to download the game: just go to www.wow-europe.com and enter the login and password you used when creating your account. Once logged into the site, choose the "Download World of Warcraft" link to start your download. If you have any problems please contact our customer support.

Wise adventurers never go unprepared. While you're downloading the game, why don't you go to www.wow-europe.com? There you'll find everything you might want to know on your way to becoming a hero.

Thanks for participating in the European Beta test. May our paths cross in the World of Warcraft!

Blizzard Entertainment
Kan wel kloppen, 2e wave is begonnen. Ze zijn nog steeds bezig met versturen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Webgnome schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:36:
expansions.. mmmm ik weet niet of ik expansions zo leuk vindals ik die er ook nog bij moet kopen.. je betaald voor server onderhoud en die hele shit maar toch ook voor wat extra content wat toegevoegd kan worden denk ik en als je dan voor expansions moet betalen.. niet erg zolang die maar niet elk half jaar ( sims way) worden uitgebracht :)

ME wil zijn CE :P
Doe aub eens wat research jongen. Daar hoef je helemaal niet voor te betalen. Expansions zijn gewoon grote updates die horen bij de 13 euro die je per maand betaald.

[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 01-12-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:18:
Zweedse vriend van me heeft in Zweden bij een winkel daar voor 99kr (wat neer komt op 15 euro ongeveer) een open beta key gekocht :| En hij krijgt de game ook nog 99kr goedkoper daardoor, is toch vaag? :|

/me word iig steeds minder vrolijk alsk al die verhalen zo hoor van mensen uit andere Europese landen :'(
Die gast heeft gewoon een aanbetaling gedaan voor de eindgame en krijgt dus het pre-order pakket, dat wordt volgens mij vrijwel overal gedaan. Je pre-ordered, dan willen ze een voorschot en je krijgt je OB key.

Hoe zit dat nou precies met CB? Moest je je daar ooit voor inschrijven om iig in aanmerking te komen? Want dat was volgens mij zo lang geleden.. ik weet niet eens meer of ik dat uberhaupt gedaan heb (waarschijnlijk wel, maar ik kan geen mail erover vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:41:
[...]

Doe aub eens wat research jongen. Daar hoef je helemaal niet voor te betalen. Expansions zijn gewoon grote updates die horen bij de 13 euro die je per maand betaald.
Ligt eraan wat je verstaat onder Expansies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:48:
[...]

Ligt eraan wat je verstaat onder Expansies.
Precies, zo hebben eq,daoc,swg etc echt wel expansies die je los moet kopen wil je ze kunnen spelen so there. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
[...]

sorry hoor?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

[...]

Voor sommige Expansions moet je echt wel betalen(bij DAoC tenminste), sommige zijn free, zoals die Housing Zone en New Frontiers

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap er helemaal niks van dus dit zal wel dom zijn
maar zijn de inschrijvingen van de openbeta al geweest ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:40:
[...]

Kan wel kloppen, 2e wave is begonnen. Ze zijn nog steeds bezig met versturen trouwens.
waar moet je account aanmaken?? zelfe plaats als hier eerder gepost is?? ( https://beta.wow-europe.com/accountcreation)
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:36:
ik snap er helemaal niks van dus dit zal wel dom zijn
maar zijn de inschrijvingen van de openbeta al geweest ??
ja heel got behalve jij zit erin

lol nee grapje,dit zijn waarschijnlijk de promised extra closed beta mails

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje triest van die gast om zo zielig te gaan doen wanneer hij lvl 60 heeft bereikt...
Bij Diablo 2 stopte ik toch ook niet meteen nadat ik mn eerste hoog level mannetje had,
er zijn nog zoveel meer dingen te doen, zeker wanneer de item trade een beetje op gang begint te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:42:
Beetje triest van die gast om zo zielig te gaan doen wanneer hij lvl 60 heeft bereikt...
Bij Diablo 2 stopte ik toch ook niet meteen nadat ik mn eerste hoog level mannetje had,
er zijn nog zoveel meer dingen te doen, zeker wanneer de item trade een beetje op gang begint te komen.
Zeker.. Als alles om het levelen draait kan je net zo goed geen enkel mmorpg kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:48:
[...]

Die gast heeft gewoon een aanbetaling gedaan voor de eindgame en krijgt dus het pre-order pakket, dat wordt volgens mij vrijwel overal gedaan. Je pre-ordered, dan willen ze een voorschot en je krijgt je OB key.

Hoe zit dat nou precies met CB? Moest je je daar ooit voor inschrijven om iig in aanmerking te komen? Want dat was volgens mij zo lang geleden.. ik weet niet eens meer of ik dat uberhaupt gedaan heb (waarschijnlijk wel, maar ik kan geen mail erover vinden)
Dacht dat dat alleen via internet ging... Hij heeft hem namelijk gewoon in een winkel gekocht. Nja iig heeft hij wel erg mazzel :P En ja, voor de CB moest je je inschrijven, maar werden maar heeel weinig mensen toegelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog een idee hoe je zonder het pre-order pakket een beta key krijgt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:55

Wmm

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:47:
heeft iemand nog een idee hoe je zonder het pre-order pakket een beta key krijgt ???
Ja, F5 jezelf, zoals een echte tweaker, de beta in. Dus op moment dat je kunt inschrijven er gelijk bij zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk is nu de enige manier nog om met een flinke bom duiten ebay af te gaan heh.

Ik heb ook wel goed nieuws, een van mijn vrienden van de OB had de CE gekocht. Nu heb ik gevraagd of ik die guest pass van hem mag kopen, maar ik KRIJG hem gewoon van hem...
Dus binnenkort zit ook ik op WoW. Ik ga natuurlijk met hem spelen, hij zit op Earthen Ring en Argent Dawn (Beide East RP servers), dus als je daar binnenkort een Dergo of Smallpants ziet, dan ben ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:40:
[...]
True, twee vrienden van me hebben de mail ook gekregen, en ik weer niet :( We hadden al afgesproken met z'n drieën te gaan kloten in WoW. Baal hier echt van. Hoop nog mail te krijgen.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Snappie88 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:54:
[...]
True, twee vrienden van me hebben de mail ook gekregen, en ik weer niet :( We hadden al afgesproken met z'n drieën te gaan kloten in WoW. Baal hier echt van. Hoop nog mail te krijgen.
Zit net zo zwaar te balen.. maar hopen dat het net als toen gaat.. in fases dus..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:54:
[...]

heb zelf ook niet gehad.. vrienden van mij wel... en bijna een hele guild op de europa server zei een gast.. pff... waar is mijn geluk? ;) niet dat ik er veel tijd erin kan insteken maar toch wel leuk om dat uurtje of 2 te verspillen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:37
Hmmm, ikzelf zit ook in een DAoC guild die vandaag WoW keys heeft ontvangen. Ik heb zelf echter niet de mail ontvangen. Zijn er Nederlanders die wel keys hebben ontvangen of is er een probleempje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:42:
Bedoelde hij niet dat hij z'n char ging deleten en opnieuw beginnen? Volgens mij wilde deze gast alleen even bewijzen dat hij als (een van de) eerste lvl 60 had bereikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Woei ik ben ook uitgekozen! :D
Had de hoop al opgegeven, maar gelukkig sinterklaas is vroeg dit jaar :D
Download gaat wel erg traag helaas, even wat informatie opzoeken over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:12:
[...]

Bedoelde hij niet dat hij z'n char ging deleten en opnieuw beginnen? Volgens mij wilde deze gast alleen even bewijzen dat hij als (een van de) eerste lvl 60 had bereikt..
Nou nou.. erg boeiend hoor dat iemand level 60 heb gehaald.. heeft ie ook lol gehad? nee vast niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Nou nee :P lees ut maar nog een keer :+ had zichzelf beloofd dat ie maar tot lvl 60 zou spelen en dan zou kappen :P
vooral de babai doet ut um ook. ;p

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb zojuist een uk vriend een beta key gekregen(hij werkt bij een gameshop,heeft zo zijn voordelen)check druids onder de high elfs of taurens genaamd lamoong,dat ben ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er iemand een nieuwe closed beta key ontvangen heeft, en niet wil spelen, pleeeeeeaaase mail hem dan :)

kans is klein, ma als ge wanhopig zijt probeert ge alles :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm kan iemand die hier zien key heeft een accoutn aanmaken o.0 wordt steeds weer naar die auth key geworpen als ik bij stap 2 verder klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Congratulations!

:P

Blizzard Entertainment

Online Privacy Policy | Legal Documents | Policies
©2004 Blizzard Entertainment. All rights reserved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Hoe laat heb je die gehad? is wel ff interessant..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
Ik heb weer niks hoor :'( ;(

Twee vrienden van mij ook niet, maar ik ken dus een gast die echt nooit een game speelt, die had ook maar een keertje dat form ingevuld en ja hoor: key. Ik vind het echt zwaar klote.
Misschien komen er nog meer, maar dat dacht ik vorige keer ook en toen: nothing.

@Skeiron: Inderdaad

[ Voor 5% gewijzigd door fritsjof op 01-12-2004 20:52 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik vrees dat veel mensen pech hebben. Immers, m'n vrienden hebben die keys 2 uur geleden gekregen, en ik denk niet dat Blizzard zo aardig is meerdere keys uit te delen. Ik snap niet dat Amerika allang bezig is met spelen, en wij letterlijk moeten vechten (of betalen, of perverse daden }) ) om het spel te kunnen spelen. Slecht georganiseert door Blizzard.

En ja, ik ben aardig negatief over Blizzard. Maar dat komt simpelweg omdat ik deze titel graag wil spelen, en wij Europeanen moeten weer wachten :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Skeiron schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:49:
[...]

Hoe laat heb je die gehad? is wel ff interessant..
Geen idee, mn broer kreeg die mail, heb key van hem gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja leuk, wrijf het er nog maar even in... jullie hebben wel allemaal een CB key.. :p
Ik snap eigenlijk het nut niet zo van ee CB: wat heb je nu aan een paar duizend man? Je kan toch beter gelijk 500k mensen laten spelen? Dan heb je gelijk de meeste bugs eruit en een goede server test. Nou ja, het zal wel. Het enige wat ik echt niet begrijp is dat alle CB's (ook die nu dus verzonden zijn) ook in de OB mogen zonder ook maar iets te hoeven doen.
Als iemand die nu al op de US servers zit nog een CB key krijgt, kan die dan hier verloot worden ofzo? Ik heb nl ook wel interesse in zo'n key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat sommigen het graag weten :) :

Op Wed, 1 Dec 2004 20:03:44 +0000 (GMT), precies kreeg ik m´n uitnodiging voor de EU closed beta binnen......

.....wie had dat gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Geen probs met account createn btw, is nu ff wachten tot Installer d/l klaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Misschien een domme vraag maar is je download snelheid afhankelijk van je upload snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot wanneer duurt de Final Beta test eigenlijk? Tot aan de release van WoW in Europa?

Ik heb de US edition en ik vind het wel aardig van Blizzard om mensen die deze versie hebben gekocht ook te laten meedoen aan de Final Beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

woei.. net een mail ontvangen :) (totaal niet verwacht)
ik ga zo downloaden en zal me ervaringen posten!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:39:
hm kan iemand die hier zien key heeft een accoutn aanmaken o.0 wordt steeds weer naar die auth key geworpen als ik bij stap 2 verder klik
ik bump me zelf effe want ik ben aant wachte,kan nu niet spelen omdat ik niet weet waar ik een account moet aanmake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:18:
[...]

ik bump me zelf effe want ik ben aant wachte,kan nu niet spelen omdat ik niet weet waar ik een account moet aanmake
Dat staat in die mail:

http://beta.wow-europe.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 21:38
Ik kreeg de mail om 20:57uur en ben als een kind zo blij :)
Je downloadt 'm via een torrent (ik moest opeens 6881 t/m 6999 openzetten) en heb op het moment van schrijven meer ge-upt dan gedownt. Nog 13 uur te gaan ....
Morgenavond dan maar eens uitproberen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen mail,heb een final beta key van een vriend
lmao ben er al achter,de key wat ik heb gekrege is final beta,niet closed lmao

thx anyway :)

/me gaat rustig in tegenstelling to sommigen anderen :P wachten op wow

Mocht ik als nog die closed beta mail krijge dan wordt deze key natuurlijk gedoneerd aan een vrijwillige die de last ervan wel kan dragen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bied me aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JEMIG,

k heb US import besteld krijg ik net een mailtje van blizzard zit ik ook nog in de BETA!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Laatst online: 09-09 09:31
Hm.. heb ik iets gemist de laatse dagen, er worden ineens massaal e-mails verstuurd voor de beta? Hoe hebben deze mensen zich hier voor aangemeld?
En nog even een vraagje, past de mount van bijvoorbeeld een warlock zich ook aan aan de grootte van zn caster? (het lijkt me nogal raar om een human en gnome lock met een felsteed te zien die even groot is)

Zelf heb ik nu maar een gewone editie besteld bij dynabyte. Waarschijnlijk word ik een alliance warlock (race nog niet besloten), zou zelf ook graag horde worden, maar bijna al mijn irl vrienden zitten liever bij alliance, dan houd het op he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:30
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:31:
JEMIG,

k heb US import besteld krijg ik net een mailtje van blizzard zit ik ook nog in de BETA!
geef mij die andere key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intru schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:32:
Hm.. heb ik iets gemist de laatse dagen, er worden ineens massaal e-mails verstuurd voor de beta? Hoe hebben deze mensen zich hier voor aangemeld?
En nog even een vraagje, past de mount van bijvoorbeeld een warlock zich ook aan aan de grootte van zn caster? (het lijkt me nogal raar om een human en gnome lock met een felsteed te zien die even groot is)

Zelf heb ik nu maar een gewone editie besteld bij dynabyte. Waarschijnlijk word ik een alliance warlock (race nog niet besloten), zou zelf ook graag horde worden, maar bijna al mijn irl vrienden zitten liever bij alliance, dan houd het op he.
dat zijn extra closed mails die je blijkbaar dus krijg als amerikan die us heeft of jem oet gewoon geluk hebbe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk een influx aan mensen in dit topic die een key hebben gehad maar niet eerder in de WoW topics hebben gepost...
Aan de ene kant ben ik wel blij voor jullie, maar aan de andere kant... een aantal mensen die meer actief zijn met WoW en er al tijden over lopen te praten en discussieren zitten zonder... en da's best lullig.
Aan de nieuwkomers: lees ook even de eerste post door, staat een hoop nuttige info in waaronder een aantal handige sites zoals thottbot en cosmos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 22:07
welk form moest je hier voor invullen dan? Helemaal gemist volgens mij...
Anyway, ik kan de full over 2 dagen spelen, dus ik ga niet zitten klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 1 maand en 14 dagen rust :P

jammer genoeg :'(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:31:
JEMIG,

Als je hem kwijt wilt... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Vraag:

Wat moet er in de realmlist staan als ik:

a) net een beta-key ontvang en ik de US OB client heb?
b) een US import versie heb en op de us servers wil spelen?

Wie het weet mag het zeggen!

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:48:
Vraag:

Wat moet er in de realmlist staan als ik:

a) net een beta-key ontvang en ik de US OB client heb?
b) een US import versie heb en op de us servers wil spelen?

Wie het weet mag het zeggen!
Is al meerdere keren gezegd:

a) set realmlist eu1.wow.battle.net
b) set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com

Maar als je op de US servers kan spelen, dan heb je de EU key toch niet nodig? :9

Als er mensen zijn die hun key niet nodig hebben omdat ze al spelen, zeg het aub dan kunen we een lijstje maken met iedereen in dit topicc die er 1 over heeft en een lijstje met die er nog geen hebben maar er wel 1 willen, dan dan een loting doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
@All:

Sorry voor het nogmaals vragen, het is voor 'n vriend, ik dacht: als ik em help mag ik misschien ook even..... :P

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best lullig dat ik geen key heb wist niet eens hoe je er een kreeg d8 dat de inschrijvingen nog moesten komen :( :( :r:r8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Een aantal mensen die ik ken hebben een key gekregen, zij zullen het spel niet kopen of spelen omdat ze het toch niet tof genoeg vinden en ze krijgen wel een key... Echt niet eerlijk (na ja ik ben dus gewoon jaloers).

Wat me wel opvalt is dat er hier nog aardig wat mensen zijn die een key hebben gekregen, en bij het WoW forum zag ik ook redelijk veel Nederlanders.

Misschien zie ik spoken hoor, maar ik denk dat Blizzard de benelux gewoon veel keys heeft gegeven nu omdat het daar niet gepre-ordered kan worden. Straks wordt alles weer samen getrokken door de rest van Europa die wel een key krijgt, en ik vrees daarom dat er geen open beta meer zal komen in de zin van dat Blizzard 1 key geeft waar ineens iedereen nog op kan inloggen zoals bij de US :( (dus alleen de mensen die echt een key hebben gekregen via email van blizzard of via het pre-order pakket (rest van Europa) zullen die beta kunnen spelen)... Maar ja blijft gokken natuurlijk maar het is gewoon zo'n sterk voorgevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

bij wie moet ik bruinwerken om alsnog te komen spelen ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:53:
[...]

Is al meerdere keren gezegd:

a) set realmlist eu1.wow.battle.net
b) set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com

Maar als je op de US servers kan spelen, dan heb je de EU key toch niet nodig? :9

Als er mensen zijn die hun key niet nodig hebben omdat ze al spelen, zeg het aub dan kunen we een lijstje maken met iedereen in dit topicc die er 1 over heeft en een lijstje met die er nog geen hebben maar er wel 1 willen, dan dan een loting doen.
Dat werkte bij mij dus niet meer na de EU Patch over de US OB client heen. Toen kon ik alsnog de EU Client helemaal downloaden.
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:04:
best lullig dat ik geen key heb wist niet eens hoe je er een kreeg d8 dat de inschrijvingen nog moesten komen :( :( :r:r8)7 8)7
Dit zijn extra keys voor de Closed Beta inschriijving van maanden geleden. Het zijn dus ook Closed Beta keys en geen Final Beta pre-order keys.

http://en.wow-europe.com/...-en&t=20166&p=1#post20166

[ Voor 26% gewijzigd door Ace op 01-12-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk, dat als je de US versie speel, mee kan doen met de EU closet beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:26:
[...]

Ik heb geen mail,heb een final beta key van een vriend
lmao ben er al achter,de key wat ik heb gekrege is final beta,niet closed lmao

thx anyway :)

/me gaat rustig in tegenstelling to sommigen anderen :P wachten op wow

Mocht ik als nog die closed beta mail krijge dan wordt deze key natuurlijk gedoneerd aan een vrijwillige die de last ervan wel kan dragen :)
Als je nog niemand hebt gevonden bied ik mij aan als je er één krijgt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:16:
is het mogelijk, dat als je de US versie speel, mee kan doen met de EU closet beta?
ja via een pagina op de wow site geloof ik.. kijk ff in de vorige topic deel 7 .. moet er ergens een paar keer tussen staan weet niet exact uit mn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

KeeZ schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:05:
bij wie moet ik bruinwerken om alsnog te komen spelen ??
Lol, hier nog eentje O-) (snappie88@hotmail.com ;) )
-ViRaX- schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:05:
Een aantal mensen die ik ken hebben een key gekregen, zij zullen het spel niet kopen of spelen omdat ze het toch niet tof genoeg vinden en ze krijgen wel een key... Echt niet eerlijk (na ja ik ben dus gewoon jaloers).
Inderdaad helemaal met je eens. Vooral omdat deze keys uitgedeelt worden aan mensen die zich maanden geleden hebben ingeschreven (ik heb het toen ook gedaan, ik weet de datum niet maar het is zeker een tijd geleden), en de helft deze keys zeer waarschijnlijk niet zullen gebruiken (spel al gekocht, email gewijzigd, noem de redenen maar op). Had liever dat ze gewoon de Closed Beta servers oprolden en de EU Open Beta van start lieten gaan!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:22:
[...]

Ik had gisteren 2 exemplaren bij Gamestop besteld en wat zijn die UPS-mannetjes snel zeg! Vanochtend nog in Louisville, een half uurtje terug in Rotterdam aangekomen. Ze hoeven iig niet ver te reizen ;)

Gamestop.com krijgt van mij een dikke 10 :D
@The Undead: Zekers het zijn toppertjes, alleen stonden ze dus bij het aflever adres aan te bellen en diegene die thuis was lag te MAFFEN en heeft de bel niet gehoord AAAAAAAARGGGHHHHH nu heb ik hem dus nog niet, komen ze morgen opnieuw.. klotezooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Omg zeg ik speel effe een paar uurtjes een andere game en ik denk ik kijk nog is op het forum en in me mail. Ik ben ook uitgekozen voor de Closed Beta lol hoe is het mogelijk :p. Zo nu duurt januari helemaal niet lang meer. :+

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Laatst online: 09-09 09:31
Ai, het lijkt idd wel over iedereen er in is. Mn irl vrienden zitten nu te wow'en:(
Het is toch een stuk beter om met een groep mensen op wow te kankeren dat ze moeten releasen. *voelt zich alleen*

(Ach ja, ik weet ook wel dat ik me niet zo moet aanstellen. Uiteindelijk, wat maakt op de echt lange wachtperiode van een paar jaar, nou dit ene maandje uit, maar het het opzich wle lekker gevonden om nog ff wate te kunnen testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

En zoals hier ook in de openingspost staat:

Final beta
Deze start "december 2004". Er zijn geruchten dat woensdag 1 december de client gedownload kan worden en de vrijdag 3 december de Final beta ingaat. Dit is echter totaal onbevestigd, dus dat wordt afwachten. Mensen die hier sowieso aan meedoen:
- Deelnemers van de European closed beta
- Mensen die de Europese pre-order kit (met final beta-key) hebben
Verder lijkt het erop dat, als je een US versie hebt, je ook aan deze final beta mag meedoen.

Aangezien Blizzard nergens het woordje "Open beta" gebruikt zal het afwachten zijn of er ook nog andere mensen in mogen. Tegen die tijd dus goed de Blizzard site in de gaten houden voor aanwijzingen wat betreft inschrijvingen.

Overal staat op de WoW site ook final beta... Ik heb nog niet 1 keer iets gezien over een open beta, dus ik zou er in ieder geval niets van op kijken als iedereen die geen key heeft gekregen buiten de boot valt...

En ja niemand heeft het antwoord want het is gewoon afwachten, maar als er om me heen mensen zijn die zich voor de gein hebben ingeschreven en toch een key krijgen (en ineens wel willen spelen) ben ik echt ff pissig... (en tsja dat weet blizzard natuurlijk ook niet dat ze keys sturen naar mensen die het niet boeien), maar ja grrr :( ik ga nu ff huilen (ja ik ben triest :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom krijgen jullie spontaan zon key ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
FF een vraagje tussendoor, was er nou nog iemand bezig met een site/pagina waarop je je character/lvl/server etc. kan posten?
Ik zie toch wel erg vaak de vraag, van mensen die (ook) US gaan spelen nu, op welke server iedereen zit. (ja ik weet dat er zo'n grote tabel ergens rondzwerft, maar dat is toch irritant zo ergens midden in het topic :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:37:
waarom krijgen jullie spontaan zon key ...
Dit zijn extra keys voor de Closed Beta inschriijving van maanden geleden. Het zijn dus ook Closed Beta keys en geen Final Beta pre-order keys.

LE-ZEN

[ Voor 5% gewijzigd door Ace op 01-12-2004 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 08:53
nioz schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:46:
FF een vraagje tussendoor, was er nou nog iemand bezig met een site/pagina waarop je je character/lvl/server etc. kan posten?
http://www.exclamation.nl/wow/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
VinnieWeiss schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:00:
[...]

late reactie van mij ;)

ze hebben in de beta test de lvl snelheid hoger gezet zodat ook de lvl50+ getest worden. dit gaat langzamer in de retail (zo heb ik begrepen van blizzard's GM's)

edit: damn weer de verkeerde gequote 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 01-12-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

woot mail voor closed beta, lol eeuwen geleden zeker eens iets ingevuld.

anyway de downloader kun je bijv vinden via filemirrors (unchecked!)
werkt op basis van bittorrent en schijnt het beste te werken met poorten 3724 en 6112 (uiteraard 6881-6999) geopend.
de torrent zit in de downloader en kun je extracten misschien voor als je het wilt downloaden met je eigen bt client.

[ Voor 12% gewijzigd door PipoDeClown op 01-12-2004 23:06 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:50
is er al iemand die reacie heeft nav dat webfom? van us omzetting naar eu
sta hier achter gaar apparaat te internetten inspelhal. vandaar telegramstijl.
met gf paar dgen hotel gepakt.

mis GVD weer alles :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:01:
[...]

late reactie van mij ;)

ze hebben in de beta test de lvl snelheid hoger gezet zodat ook de lvl50+ getest worden. dit gaat langzamer in de retail (zo heb ik begrepen van blizzard's GM's)

edit: damn weer de verkeerde gequote 8)7
Nou dat geloof ik niet zo 1, 2, 3. Maar goed ik heb toch ook al geen hoge pet op van de GMs van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:01:
[...]
Dit is dus klink klare onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voordeel is dat de mensen die in het topic posten ineens verdrievoudigd is... nou ja, als diegenen met een key zich kunnen wegrukken achter de game.

Voor diegenen met geen key: blijf alsjeblieft niet smeken om een key. Iedereen zonder key wil er een, en om maar te blijven vragen staat naar mijn mening erg egoistisch. Als er keys over zijn is het meest eerlijke dat er een soort loting komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Men-u bedoelt:
Kan ik met mijn US-versie op de US-servers blijven spelen, ook als ik mijn code invul op die pagina van Blizzard die ze speciaal gemaakt hebben voor Europeanen om een final beta key te krijgen? In andere woorden: wordt mijn account dan niet gebanned op de US-servers? Heeft iemand daar ervaring mee? (Als dat kan, dan heb ik een final beta account voor een liefhebber :))

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:49:
[...]

LE-ZEN
Je kunt natuurlijk ook gewoon normaal reageren met je lezen .. staat nergens dat je daar al voor had moeten inschrijven en in tegenstelling tot jou kan ik niet elke 5 min kijken ..

Dit topic gaat rete hard en ik wil dit spel ook spelen dus doe aub gewoon rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:20:
[...]

Je kunt natuurlijk ook gewoon normaal reageren met je lezen .. staat nergens dat je daar al voor had moeten inschrijven en in tegenstelling tot jou kan ik niet elke 5 min kijken ..

Dit topic gaat rete hard en ik wil dit spel ook spelen dus doe aub gewoon rustig
het is alleen vervelend voor de regelmatige bezoekers als een vraag 10x gesteld word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat ook maar ...

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Beleefd iets vragen kan, beleefd antwoord geven ook, dat sommige dingen tig keer worden gevraagd blijft ook gewoon, hoe vaak er ook abnormaal wordt gereageerd. So let's cut the crap. Dit topic gaat al zo hard, als er dan ook nog moet worden gereageerd op reacties die op reacties worden gegeven dan is 't end helemaal zoek.

-Wat doe je nu zelf dan, Fritsjof?
..... |:( 8)7

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
fritsjof schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:28:
Beleefd iets vragen kan, beleefd antwoord geven ook, dat sommige dingen tig keer worden gevraagd blijft ook gewoon, hoe vaak er ook abnormaal wordt gereageerd. So let's cut the crap. Dit topic gaat al zo hard, als er dan ook nog moet worden gereageerd op reacties die op reacties worden gegeven dan is 't end helemaal zoek.

-Wat doe je nu zelf dan, Fritsjof?
..... |:( 8)7
Nou om het hoofdstuk nog even af te sluiten.
Die waarschuwing eronder staat er niet voor niks, o.a. omdat sommigen het gewoon beu worden dat alle vragen tig keer gesteld worden en ook gewoon tig keer te vinden zijn.
Tip om dingen te vinden in een topic ?limit=999 achter het topic nummer plakken, enter rammen en dan laad je meteen de hele pagina. Kan je het makkelijk doorzoeken zonder telkens van pagina te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug naar het onderwerp:
Zijn er nog steeds maar 2 testservers? PvP en Normaal? Hoe hoog zijn de populations op de testservers nu? Is het druk in de startarea's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
PvP server was normal geloof ik maar kan ook light zijn. De normale server is iig High en de starters area van Tauren is rustig met een stuk of 8 man maximaal.

Ik speel trouwens nu als Steamchucu tauren shaman nu :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ik vraag me af wat normal, low en high inhouden dat het toch zo rustig is, terwijl je zag dat alle PvP servers bij US OB op high stonden.

Overigens neem ik aan dat bij de Final Beta er ook wel een boel extra servers up gaan. Stel je voor al die mensen op die twee servers :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:20:
[...]

Nou, hetzelfde antwoord stond er namelijk al toen jij je vraag nog een keer poste, vandaar de dringende aanbeveling om even te lezen voordat je een vraag neerkwakt.

Ik qoute dus mezelf van amper 5 9 posts boven je vraag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke ligt het aan mij of ik kan gewoon geen account maken?
keys, where do i get thouse keys?

War .... War Never Changes!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Lees de startpost
- Geen chatreplies (daar hebben we IRC voor)
- Geen one-liners
- Geen posts die alleen interessant zijn voor jou
- Geen vragen die je zelf had kunnen vinden (bijv. in startpost). Zoek dus eerst zelf!