ik krijg een 404 error als ik die pagina open ...
Is al weer down, hebben jullie kunnen spelen?
Verwijderd
@DarkShadow:
Ah, ik dacht dat er daarvoor juist PvP servers waren. Maar dan heb je op PvP servers alleen bepaalde gebieden waarin PvP gevechten worden gehouden en op andere servers kan je helemaal niet PvP'en?
@RonvO:
Dat je belasting moet betalen op een spel dat je uit de USA haalt, staat toegelicht op de douane pagina van www.belastingdienst.nl. Er staat daarop een tabel met de meest gekochte spullen uit het buitenland, en voor computerspellen moet je 19% BTW betalen.
Ik wist dat, maar ik heb het ervoor over
@Soulflame:
Nederland staat er wel tussen, maar niet op de plek waar alle landen met een N staan. Effe CTRL-F en Netherlands intypen, dan vind je 'm wel
Verzenden kost 24,99.
Ah, ik dacht dat er daarvoor juist PvP servers waren. Maar dan heb je op PvP servers alleen bepaalde gebieden waarin PvP gevechten worden gehouden en op andere servers kan je helemaal niet PvP'en?
@RonvO:
Dat je belasting moet betalen op een spel dat je uit de USA haalt, staat toegelicht op de douane pagina van www.belastingdienst.nl. Er staat daarop een tabel met de meest gekochte spullen uit het buitenland, en voor computerspellen moet je 19% BTW betalen.
Ik wist dat, maar ik heb het ervoor over
@Soulflame:
Nederland staat er wel tussen, maar niet op de plek waar alle landen met een N staan. Effe CTRL-F en Netherlands intypen, dan vind je 'm wel
Verzenden kost 24,99.
foutje van blizzard.. de site is down gehaald (en die post op het forum is ook weg)
Verwijderd
ik heb blizzard gemailed over dat CC gedoe want et lijk me wel een beetje achterlijk
als je persee een CC nodig hebt want ik wil met gamecards betalen, en niet iedereen in de US heeft een credit card
als je persee een CC nodig hebt want ik wil met gamecards betalen, en niet iedereen in de US heeft een credit card

Verwijderd
Niemand heeft kunnen spelen met de key, alleen chars maken en op de forums posten.DeepSeven schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:34:
Is al weer down, hebben jullie kunnen spelen?
Okay, vaag.. want precies waar "Netherlands" moet staan ontbreekt een balkje (het is steeds om en om grijs balkje/wit balkje, maar dan ineens 2 grijze balkjes .. raar).
Verwijderd
they have taken down htpp://beta.wow-europe.com now
ho vaker f5 drukken
ho vaker f5 drukken
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 11:41 ]
Verwijderd
Ons land staat tussen Haiti en Honduras, volgens mij hadden ze er eerst Holland van gemaakt. Da's de enige verklaring die ik kan bedenken 
Ik had trouwens een foutje met het bedrag gemaakt: voor NL is het 19,99, niet 24,99. Ik heb 2 exemplaren WoW besteld, en per extra item is het 5 dollar erbij, vandaar die 24,99
Ik had trouwens een foutje met het bedrag gemaakt: voor NL is het 19,99, niet 24,99. Ik heb 2 exemplaren WoW besteld, en per extra item is het 5 dollar erbij, vandaar die 24,99
Nou ik heb een account kunnen creeeren en ben nog steeds op het forum via de tijdelijke site van de EU.. Mij benieuwen wanneer ze mijn account disablen... En wat de opvolgende actie hiervan wordt.. Ik durf alleen niks meer te posten nu.. misschien glip ik door de mazen van het net.. maar zal wel niet..
[ Voor 7% gewijzigd door Skeiron462 op 01-12-2004 11:48 ]
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
de beta site is alweer down. Foutje van Blizzard...
Verwijderd
heb jij ff geluk ik kan nog niet spelen.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:20:
[...]
hahaha dat niet alleen!! Zit nu gewoon te spelen!!
kan wel character maken maar daarnaar disconnect ie
das balenVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:49:
[...]
heb jij ff geluk ik kan nog niet spelen.
kan wel character maken maar daarnaar disconnect ie
Verwijderd
zeker maar hopelijk duurt het niet lang meer.
als nieuw acount moet maken oke zo lang er maar open beta komt
en snel.
ga zo wat dood van de verveling.
eu forum wordt zo wat ge raid. LOL
ze zullen het wel druk hebben
als nieuw acount moet maken oke zo lang er maar open beta komt
en snel.
ga zo wat dood van de verveling.
eu forum wordt zo wat ge raid. LOL
ze zullen het wel druk hebben
Verwijderd
ik heb hier alweer de code van de eerste bots beetje jammer 
blizzard zal het druk krijgen
Verwijderd
Ben nu pas gedisconnect... toch wel ffies kunne spelen heheVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:21:
[...]
Ik kon nergens vinden hoeveel shipping je daar nu betaald, in het lijstje ontbreekt vreemd genoed "Netherlands"...Maar ik ging er vanuit dat het ongeveer hetzelfde was als Belgie, dus 25 dollar.. en dan vind ik hem toch wel een beetje duur..
Voor diegenen die op de EU forums willen posten met die key van de US OB: ga naar de account creation page (https://beta.wow-europe.com/accountcreation/menu.html) en gebruik hiervoor de key (BLIZRD-BETA-ONLINE-OPEN-PUBLIC). Open de realmlist.wtf in je WoW directory en maak van de regel die erin staat: set realmlist eu1.wow.battle.net
Start de client en gebruik je net gemaakte account. Je kan op de PvP server wel characters aanmaken, maar niet spelen. Op de normale server kon ik niet eens characters maken. Je kan ook hiermee op de bliz EU forums posten (klik op commuity site als je de client hebt opgestart).
EDIT:
[...]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, omdat het niemand tot nu toe gelukt is. Iedereen krijgt disconnected from server als je de wereld ingaat. Je kan wel chars maken, maar niet met ze spelen.
Verwijderd
Bah.. bots.. zeker een fishbot? Ik vind het zo laag.. die mensen die bots gebruiken... en de meesten gaan dan ook nog het goud op ebay verkopen. Gelijk CK-Key bannen en de hele account verwijderen... dat vind ik een goede oplossing..Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:00:
ik heb hier alweer de code van de eerste bots beetje jammer
Verwijderd
ben het met je eens hoor hoewel een vis bot nog onschuldig is maar goed je komt er zo moeilijk achter
Verwijderd
Blizzard weet er al van zo te zien.. Ze hebben bv booty bay leeg gehaald kwa vissen en idd mensen die bots gebruiken cd-key bannen.. echt dat soort mensen verpesten de economie.. kijk maar naar swg als voorbeeld.. hoop dat het niet gebeurt met WoW als het wel gebeurt mogen ze van mij een geld wipe doen ofzoVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:20:
[...]
Bah.. bots.. zeker een fishbot? Ik vind het zo laag.. die mensen die bots gebruiken... en de meesten gaan dan ook nog het goud op ebay verkopen. Gelijk CK-Key bannen en de hele account verwijderen... dat vind ik een goede oplossing..
Je komt er als speler gauw genoeg achter of iemand niet achter z'n toetsenbord zit en toch vanalles aan het doen is op een bepaalde constante manier.. Als die niet reageert gewoon reporten.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:26:
ben het met je eens hoor hoewel een vis bot nog onschuldig is maar goed je komt er zo moeilijk achter
Verwijderd
blizzard weet er van ja maar het is heel moeilijk tegen te gaan alle vissen weg halen kan ook niet
als ik vis dan chat ik nooit meestal doe ik dat als ik aant bellen ben of zo omdat het saai is
je moet er gewoon naast gaan staan dan werkt ze bot ook niet meer
als ik vis dan chat ik nooit meestal doe ik dat als ik aant bellen ben of zo omdat het saai is
je moet er gewoon naast gaan staan dan werkt ze bot ook niet meer
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 12:35 ]
Verwijderd
Swg heeft ook van die bots.. gebruiken ze nu nog steeds.. als ze er achter konden komen waren die mensen nu allang gebannedBosmonster schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:33:
[...]
Je komt er als speler gauw genoeg achter of iemand niet achter z'n toetsenbord zit en toch vanalles aan het doen is op een bepaalde constante manier.. Als die niet reageert gewoon reporten.
ps https://beta.wow-europe.com is weer up
Je kan je nu wel voorbereiden op de final beta door alvast het spel downteloaden... hoef je niet een dag te wachten nadat je een account hebt aangemaakt
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 12:43 ]
Het ligt voornamelijk bij de wil van de maker, niet zozeer bij de mogelijkheden. In Asheron's Call hebben ze ook actie ondernomen tegen macro's. Als je gereport wordt komt er een GM naar je toe en moet je een vraag beantwoorden. Lukt dat niet of reageer je helemaal niet: ban.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:36:
[...]
Swg heeft ook van die bots.. gebruiken ze nu nog steeds.. als ze er achter konden komen waren die mensen nu allang gebanned
En wat nu als je de vraag fout beantwoord?Bosmonster schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:38:
[...]
Het ligt voornamelijk bij de wil van de maker, niet zozeer bij de mogelijkheden. In Asheron's Call hebben ze ook actie ondernomen tegen macro's. Als je gereport wordt komt er een GM naar je toe en moet je een vraag beantwoorden. Lukt dat niet of reageer je helemaal niet: ban.
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
U zit bij de orders van de CE box die gewoon door gaan.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dynabyte B.V.
Jippie!!!!!!!!!!!
Ik zit erbij
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dynabyte B.V.
Jippie!!!!!!!!!!!
Hehe.. het zijn simpele 'opdrachten' die je niet fout kunt doen tenzij je niet achter je computer zit.Climaximizer schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:40:
[...]
En wat nu als je de vraag fout beantwoord?
Verwijderd
ik zit bij de 10 eerste bestellers trouwens 
zijn zeker meer dan 100 bestellingen volgensmij trouwens lol.
zijn zeker meer dan 100 bestellingen volgensmij trouwens lol.
hoe kan je die dan downloaden...Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:36:
[...]
Je kan je nu wel voorbereiden op de final beta door alvast het spel downteloaden... hoef je niet een dag te wachten nadat je een account hebt aangemaakt
kun je niet de US open beta versie gebruiken?
Je kan het wel proberen, maar lukt toch niet om een account te maken.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:36:
[...]
Swg heeft ook van die bots.. gebruiken ze nu nog steeds.. als ze er achter konden komen waren die mensen nu allang gebanned
ps https://beta.wow-europe.com is weer up
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
https://beta.wow-europe.com is weer up, alleen 1 probleem:
Als ik de BLIZRD-BETA-ONLINE-OPEN-PUBLIC key invul en dan de security check en daarna op de knop. Dan gaat hij in een loopje weer terug naar dezelfde pagina.
Als ik de BLIZRD-BETA-ONLINE-OPEN-PUBLIC key invul en dan de security check en daarna op de knop. Dan gaat hij in een loopje weer terug naar dezelfde pagina.
Verwijderd
Ik kan ook niet meer posten met mijn aangemaakte account. Waarschijnlijk hebben ze de account verwijderd. Way to go Blizzard... gewoon de kop in drukken en alle threads deleten, niemand leest dat forum toch, en je klanten te woord staan, dat doet niemand toch meer tegenwoordig?
"Also, please note that account creation is only available for those with European Beta Test keys. "
Komt er uberhaubt nog wel een open beta naar europa?
Komt er uberhaubt nog wel een open beta naar europa?
Verwijderd
leuk trouwens
ff blizard gemailt zeggen ze dat ik beta kit moet orderen.
wat dus niet mogelijk is lol.
gaat dus niet hellemaal lekker.
ff blizard gemailt zeggen ze dat ik beta kit moet orderen.
wat dus niet mogelijk is lol.
gaat dus niet hellemaal lekker.
zou t niet beter zijn als ze nou een patch ofzo maken dat op de laatste beta een EU beta maakt?
want heb geen zin om 3 a 4 gig weer opnieuwe te downen
heb all genoeg problemen gehad met downloaden van beta client installer (argh)
want heb geen zin om 3 a 4 gig weer opnieuwe te downen
heb all genoeg problemen gehad met downloaden van beta client installer (argh)
War .... War Never Changes!
Ja, zou ik mijn geinstalleerde en gepatchde versie van de US-OB nog kunnen gebruiken voor de EU-OB/FB? Zeker alleen de realmlist.wtf aanpassen naar eu1 ipv us?
De status van mijn bestelling van de US-versie op gameorder.nl is veranderd naar "verzonden en afgehandeld", hoe lang duurt 't dan nog, iemand ervaring? De status veranderde gisteravond.
Ow, om het wachten te kunnen doorkomen heb ik een chocoladecake gebakken, hij is goed te doen. <Deelt stukjes cake uit aan iedereen>
De status van mijn bestelling van de US-versie op gameorder.nl is veranderd naar "verzonden en afgehandeld", hoe lang duurt 't dan nog, iemand ervaring? De status veranderde gisteravond.
Ow, om het wachten te kunnen doorkomen heb ik een chocoladecake gebakken, hij is goed te doen. <Deelt stukjes cake uit aan iedereen>
Bekabelde WIFI
@ Zer0K3wL: Alles gaat nog gewoon goed hoor. Heel de benelux is uitgesloten van pre-ordering, maar dat besluit is al een tijdje bekend. Waarschijnlijk kun je over een aantal dagen ook inschrijven voor de FB als je geen pre-order hebt gedaan. Je moet er natuurlijk wel snel bij zijn, maar de meeste freaks buiten de benelux hebben reeds een key, dus je competitie is eigenlijk lager dan bij de US OB 
@ scz: Mja, het is niet anders. Ik weet niet wat ze nog allemaal hebben veranderd aan het spel na het eindigen van de US OB, maar kan me zo voorstellen dat dit is om fouten te voorkomen. Het is inderdaad wel bout dat je zo lang moet wachten. Probeer het eens bij iemand anders te downloaden als de EU FB begint, en dan op een dvdtje branden. Sommige (hoge)scholen bieden dezelfde mogelijkheid ook, met een beetje hulp van het ICT personeel.
@ Both: Gebruik eens wat leestekens en hoofdletters. Berichten 2 keer moeten lezen voordat je ze begrijpt is lastig, en weet toch zeker dat ik daar normaal geen last van heb
@ scz: Mja, het is niet anders. Ik weet niet wat ze nog allemaal hebben veranderd aan het spel na het eindigen van de US OB, maar kan me zo voorstellen dat dit is om fouten te voorkomen. Het is inderdaad wel bout dat je zo lang moet wachten. Probeer het eens bij iemand anders te downloaden als de EU FB begint, en dan op een dvdtje branden. Sommige (hoge)scholen bieden dezelfde mogelijkheid ook, met een beetje hulp van het ICT personeel.
@ Both: Gebruik eens wat leestekens en hoofdletters. Berichten 2 keer moeten lezen voordat je ze begrijpt is lastig, en weet toch zeker dat ik daar normaal geen last van heb
Je zal maar net ff naar de wc zijn, of wat te eten halen ofzowBosmonster schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:38:
[...]
Het ligt voornamelijk bij de wil van de maker, niet zozeer bij de mogelijkheden. In Asheron's Call hebben ze ook actie ondernomen tegen macro's. Als je gereport wordt komt er een GM naar je toe en moet je een vraag beantwoorden. Lukt dat niet of reageer je helemaal niet: ban.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Als je naar de WC bent, is het een beetje moeilijk om bijv. je hengeltje weer uit te gooien. Dus voorzie ik daarin geen problemen, want ook "lekker scheiten duurt maar even"GTOfire schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:35:
[...]
Je zal maar net ff naar de wc zijn, of wat te eten halen ofzow
---
Geplaatst op woensdag 01 december 2004 13:37
[ Voor 14% gewijzigd door Wouter185 op 01-12-2004 13:39 ]
Ik vond het in de WC toch aardig lastig om een hengeltje uit te gooien. Al die dino's en dat ectoplasma dat op je in staat te hakken enzo
Je moet wel gereport worden voor bepaalde activiteiten (en dat is dus niet stilstaan, maar macroen). Dan kan het nog even duren voor er een GM naar je toekomt.GTOfire schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:35:
[...]
Je zal maar net ff naar de wc zijn, of wat te eten halen ofzow
Uhm heeft iemand nog een request wat ik moet posten op de General Forum.. Ik kan nog steeds posten als 1 van de laatsten.. Ben degene met NL Dutchy eronder..
Verwijderd
Ja en die Wind Serpents... grote wormen... je kan ze niet eens aan je hengeltje binden als ze dood zijn!frostraven schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:50:
Ik vond het in de WC toch aardig lastig om een hengeltje uit te gooien. Al die dino's en dat ectoplasma dat op je in staat te hakken enzo
Ik wil eigenlijk de US versie kopen gewoon om Blizzard te narren en te laten zien dat ik een gelocaliseerde release niet pik.. maar dat kost gelijk weer zoveel meer... (behalve bij DVDboxoffice, maar daar heb ik nog steeds niks van gehoord.. die zijn zo traag als een CE panda..)
Verwijderd
maar ff in het belang van de topic is er nog wat verandert sinds topic 6 of is nog steeds niks duidelijk over de beta en hoe het 14 jan gaat?
Verwijderd
14 januari is nu de official release datum, word niet veranderd et staat vast..
waneer de final beta begint, geen ideej maar ik denk wel binnekort

status op onze bestelling @ gamestop.com :
Usually ships in 24 hours we hopen hem nog deze week binnen te hebben.
Usually ships in 24 hours we hopen hem nog deze week binnen te hebben.
Verwijderd
14 jan zijn de servers up of worden de dvd naar de winkels verspreid? hoe zien ze dat daar
want als ik de 14 de meteen kan spelen maak ik er even een lan van is leuker met meerdere beginnen en in dat begin gebied omhaken
en quests delen
want als ik de 14 de meteen kan spelen maak ik er even een lan van is leuker met meerdere beginnen en in dat begin gebied omhaken
en quests delen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 14:08 ]
Verwijderd
ja vraag hoe t zit met eu versie of we epr see een cc nodig hebben als we een accoutn aanmaken of dat we ook een timecard accoutn kunne kieze ?Skeiron schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:59:
Uhm heeft iemand nog een request wat ik moet posten op de General Forum.. Ik kan nog steeds posten als 1 van de laatsten.. Ben degene met NL Dutchy eronder..
Verwijderd
Waar heb jij dat gelezen dan? Ik kan nog nergens op de site zelf zien dat de game dan uitkomt. Er is volgens mij namelijk nog geen officiële statement van Blizz gekomenVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:03:
14 januari is nu de official release datum, word niet veranderd et staat vast..![]()

Verwijderd
als je op bol.com besteld zeggen ze wel de 14 de maar ik weet nie of de servers dan al up zijn
Het blijft lastig lezen zo.. maar bedoel je niet de kaart die ze ook bij dynabyte verkopen.. Gewoon een game card.. of kan je (beter geformuleerd) vertellen wat een time card inhoud..Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:09:
[...]
ja vraag hoe t zit met eu versie of we epr see een cc nodig hebben als we een accoutn aanmaken of dat we ook een timecard accoutn kunne kieze ?
om nog maar even een ontopic discussie te starten ipv die never ending preorder discussie..
gebruikt iemand ook de ingame macro's enzo wat voor macro's?
ik had alleen wat chat macro's zodat ik snel kon zeggen dat ik ff weg was om kruiden te plukken. maar voor de rest heb ik geen macro's gebruikt.
gebruikt iemand ook de ingame macro's enzo wat voor macro's?
ik had alleen wat chat macro's zodat ik snel kon zeggen dat ik ff weg was om kruiden te plukken. maar voor de rest heb ik geen macro's gebruikt.
Ook handig om een eigen heal macro te maken dat ze meteen ziet dat je iemand gaat healen zonder dat ze gaan piepen.
Assist macro is ook handig vind ik zelf.
En de emote macro's
En de emote macro's
There is no art to find the minds construction in the face
Je lult, Blizzard EU heeft hier nog helemaal geen mededelingen over gedaan. Hou eens op met jouw mening te ventileren als de absolute waarheid.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:03:
14 januari is nu de official release datum, word niet veranderd et staat vast..![]()
Verder is 14 januari wel de datum die Vivendi aan winkels doorgeeft als releasedatum, dus waarschijnlijk wordt dat wel de releasedatum.
@Bloodcatcher: er staat genoeg info over creditcards & stuff in deze draad, dus hou er over op.
Ik zag op het hunters forum een feed pet macro, dat lijkt me wel handigMuppet schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:16:
Ook handig om een eigen heal macro te maken dat ze meteen ziet dat je iemand gaat healen zonder dat ze gaan piepen.
En de emote macro's![]()
Verwijderd
thnx for the info.Climaximizer schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:33:
@ Zer0K3wL: Alles gaat nog gewoon goed hoor. Heel de benelux is uitgesloten van pre-ordering, maar dat besluit is al een tijdje bekend. Waarschijnlijk kun je over een aantal dagen ook inschrijven voor de FB als je geen pre-order hebt gedaan. Je moet er natuurlijk wel snel bij zijn, maar de meeste freaks buiten de benelux hebben reeds een key, dus je competitie is eigenlijk lager dan bij de US OB
@ Both: Gebruik eens wat leestekens en hoofdletters. Berichten 2 keer moeten lezen voordat je ze begrijpt is lastig, en weet toch zeker dat ik daar normaal geen last van heb![]()
btw kun je adden aan msn zer0kewll@hotmail.com
echt weet weinig over hoe de beta werkt etc.
heb usa beta maybe gespeelt maar ja nieuws gaat echt traag enzo.
en weet niet wanneer ik dus acount kan aanmaken etc.
btw had acount met beta key gemaakt die is deleted kan niet meer posten daar.
jammer hoor.
Dinsdag ochtend besteld @ 7:00.fritsjof schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:29:
@Wob/@ZviX:
Hoe lang heeft 't in totaal geduurd via Gameorder?
Rembours betaald?
Dinsdag middag reply mail gegeven van bestelling @ 12:00.
Dinsdag avond mail van gameorder gekregen @ 23:00 -->
"Uw bestelling is geupdate en is veranderd naar de volgende status.
Nieuwe status: Verzonden en Afgehandeld"
Onder rebours en aangetekend laten versturen, dus ik verwacht hem vandaag of hooguit morgen.
En over importmadess, fedex zegt wel heel leuk dat ik hem donderdag 2 dec om 12:00 uur heb, maar mijn paketje is nog steeds in NY.
importmadness.com was 90 dollar totaal met alle verzend kosten (fedex is 20 ofzo), maar 90 dollar omgerekent is 68 euro!!! (met CC betaald)
En bij gameorder.nl moest ik 80 euro betalen

[ Voor 29% gewijzigd door ZviX op 01-12-2004 16:57 ]
Op de server Shadowmoon is een NL guild. Ik en 4 RL friends zijn het begonnen. Gisteravond vonden we een belg en nog een nederlander en die hebben we ook opgenomen. We spelen Alliance by the way.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:01:
Iemand nog een leuke guild voor de US servers ?
kon me zelf niet weerstaan.. via gamersloot gedaan.
geen probleem met postbank cc.
liefst alliance...
wil een dwarf hunter zijn.
(mining/engineering)
Shadowmoon is wel 1 van de lower populated servers maar goed, weinig lag en geen queue dus
Onze guild heet Tiarna, wat gallisch is voor Lord. Contact: Legara, Merle of Acuna.
Woei!
Gisteravond is me NE hunter lvl 16 geworden en me ijsbeer pet lvl 15. Gister begin van de avond had ik 19S, nu heb ik 97S. We zijn gaan questen in Darkshire. De mobs daar droppen onwijs veel cash en de loot is zwaar goed!
Gisteravond is me NE hunter lvl 16 geworden en me ijsbeer pet lvl 15. Gister begin van de avond had ik 19S, nu heb ik 97S. We zijn gaan questen in Darkshire. De mobs daar droppen onwijs veel cash en de loot is zwaar goed!
Is ook niet zo. Pas vanaf lvl 20 zul je af en toe in contested arrea's beginnen waarin geldt dat je enemies tegen kan komen. Pas als jij ze aanvalt kunnen ze jou aanvallen. Dan zijn er nog war areas en hier wordt je automatisch geflagged voor PVP.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:03:
[...]
Mijn order bij Gamestop.com is zojuist verzonden. Ze zijn lekker snel, ik had 'm gisteren besteld
Het gaat iig niet een PvP server worden. Om de haverklap te worden gekilled terwijl je lekker aan het exploren en hunten bent, hoeft van mij niet
Je kan dus rustig pvp server nemen en dus later af en toe gaan pvpén.
Op de server Shadow Moon hebben ik en RL vrienden een NL guild gestart. Zie paar posts hierboven wie je kan contacten. We spelen vrijwel iedere dag.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:16:
Waar gaan jullie (de US import ppl) heen? Lijkt me wel leuk om ook eens een Nederlander tegen te komen.
Zit op mijn werk, nog 7 uurtjes wachten, ben blij dat er iemand thuis is om 'm aan te nemen!
Kan je met de USA versie nu wel of niet inschrijven voor de final beta? Of moet je eerst naar de site gaan op he key om te laten zetten? Zit er over te denken om dan de USA versie te bestellen zodat ik dan in ieder geval in de final beta kan spelen.
Volgens mij heeft de US versie niks te maken met de EU beta, en is dat formulier er om straks als de EU retail is, een account te kunnen maken op een EU server met je US key.Janspj schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:49:
Kan je met de USA versie nu wel of niet inschrijven voor de final beta? Of moet je eerst naar de site gaan op he key om te laten zetten? Zit er over te denken om dan de USA versie te bestellen zodat ik dan in ieder geval in de final beta kan spelen.
Als ik dit helemaal verkeerd zie, hoor ik het graag
Verwijderd
Als dat de enige reden is zou ik de US client gewoon downen...Janspj schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:49:
Op dat form staat in t kort:
Je hebt een US versie en kan dus nog niet spelen in de EU maar om je tegemoet te komen kun je hier je US-key invullen en dan sturen we je 'n EU-beta key en dan zijn we blij om je te mogen verwelkomen op de EU-beta als die begint.
Ik heb de US-versie besteld en hoop em morgen binnen te hebben, omdat:
Ik dan op de US servers kan spelen totdat de EU beta er is en zeker te zijn van een EU-beta key.
Je hebt een US versie en kan dus nog niet spelen in de EU maar om je tegemoet te komen kun je hier je US-key invullen en dan sturen we je 'n EU-beta key en dan zijn we blij om je te mogen verwelkomen op de EU-beta als die begint.
Ik dan op de US servers kan spelen totdat de EU beta er is en zeker te zijn van een EU-beta key.
Bekabelde WIFI
Verwijderd
Ja gaan jullie je maar onderling lekker opfokken totdat de EU release is... ik ga nu lekker HL2 MP spelen en zie wel wanneer m'n WoW CE & Brady Games Strategy Guide in m'n bus valt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:23 ]
Verwijderd
Mijn order history van gamestop.com ( vorige week vrijdagochtend besteld):
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dec 1, 2004
9:25 A.M.
ROTTERDAM, NL
OUT FOR DELIVERY
6:59 A.M. ROTTERDAM, NL IMPORT SCAN
6:58 A.M. ROTTERDAM, NL OUT FOR DELIVERY
3:06 A.M. ROTTERDAM, NL PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE;RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY
Nov 30, 2004
11:19 P.M.
ROTTERDAM, NL
PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
10:22 P.M. KOELN (COLOGNE), DE ARRIVAL SCAN
9:22 A.M. PHILADELPHIA, PA, US DEPARTURE SCAN
7:23 A.M. PHILADELPHIA, PA, US ARRIVAL SCAN
5:31 A.M. LOUISVILLE, KY, US DEPARTURE SCAN
4:39 A.M. LOUISVILLE, KY, US DEPARTURE SCAN
12:51 A.M. LOUISVILLE, KY, US ARRIVAL SCAN
Nov 29, 2004
10:07 P.M.
DALLAS/FT. WORTH A/P, TX, US
DEPARTURE SCAN
9:07 P.M. DALLAS/FT. WORTH A/P, TX, US ORIGIN SCAN
Nov 27, 2004
4:31 P.M.
US
BILLING INFORMATION RECEIVED
Tracking results provided by UPS: Dec 1, 2004 9:03 A.M. Eastern Time (USA)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus verwacht hem vandaag of morgen binnen !! Eindelijk !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dec 1, 2004
ROTTERDAM, NL
OUT FOR DELIVERY
3:06 A.M. ROTTERDAM, NL PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE;RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY
Nov 30, 2004
ROTTERDAM, NL
Nov 29, 2004
DEPARTURE SCAN
Nov 27, 2004
US
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik kan ook nog posten op de bliz forums, kan ook nog inloggen met me CB account.......Skeiron schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:59:
Verwijderd
Ik heb m nu ook via Gamersloot, ging lekker snel allemaal. Maar volgens mij zijn die gasten dik illegaal bezig, dat hoort zo echt niet. Dan nu maar lekker in mn eentje gamen, vrienden wachten allemaal tot januari.
Kijk daar hoopte ik al op.fritsjof schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:13:
Op dat form staat in t kort:
Verwijderd
Mijn broer is ook erg geintereseerd in WoW terwijl ie weinig van spellen houd maar WoW vindt ie wel erg tof! alleen zijn vid card is een nvidia mx 420 ofzo met 64mb geheugen. Hij zit te denken om een Ati radeon 9800 128 mb te kopen voor rond de 200 euro. Is de keus een beetje goed voor WoW? Kan hij op volle of bijna volle graphics draaien?
Verwijderd
Ik had gisteren 2 exemplaren bij Gamestop besteld en wat zijn die UPS-mannetjes snel zeg! Vanochtend nog in Louisville, een half uurtje terug in Rotterdam aangekomen. Ze hoeven iig niet ver te reizenVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:23:
Mijn order history van gamestop.com ( vorige week vrijdagochtend besteld):
Dec 1, 2004
ROTTERDAM, NL
OUT FOR DELIVERY
Nov 30, 2004
ROTTERDAM, NL
Nov 29, 2004
DEPARTURE SCAN
Nov 27, 2004
US
Gamestop.com krijgt van mij een dikke 10
well i made the account in the time they (blizzard) didn't notice it was possible. but they removed all accounts made in that time because mine doesn't work anymore and neither does the beta sign up page. but at least I saved the installer on my PC and the download is still working. so I'm downloading the EU client in advance (seems the US open beta client doesn't work after all)
http://www.blizzhackers.com/viewtopic.php?t=228959
Waar kan ik die client downen? Ik heb de installer van de US OB nog wel, en geinstalleerd ook (met updates), want als 'ie niet werkt als de beta komt....
http://www.blizzhackers.com/viewtopic.php?t=228959
Waar kan ik die client downen? Ik heb de installer van de US OB nog wel, en geinstalleerd ook (met updates), want als 'ie niet werkt als de beta komt....
Bekabelde WIFI
Kzou ook wel vast de EU closed beta willen downloaden.. scheelt een hoop gezeik dalijk 
Dus als iemand die installer heeft? (meer dan downloaden kunnen we toch niet, mocht iemand hier problemen mee hebben
)
Dus als iemand die installer heeft? (meer dan downloaden kunnen we toch niet, mocht iemand hier problemen mee hebben
Ja ik heb nog wel die installer-file van de US OB, en ik kan de US OB wel uppen als torrent (al heb ik dat nog nooit gedaan), maar ik weet echt niet of iemand daar wat aan heeft?
Me is .torrent/beta-client-noob
Bekabelde WIFI
Ik heb de downloader maar geen plek waar ik hem neer kan zetten.. Wil natuurlijk ff uploaden als iemand een plekkie heeft..
Edit: ik heb de EU CB downloader.. de client is maar 648kb.. dus liefhebbers wees snel!!
Edit: ik heb de EU CB downloader.. de client is maar 648kb.. dus liefhebbers wees snel!!
[ Voor 28% gewijzigd door Skeiron462 op 01-12-2004 16:48 ]
Bij ons zijn ze ook binnen, ik krijg ze via een klasgenoot en hij weer van een vriend. Helaas had die vriend vanochtend niet genoeg geld op zak om alles te betalen. We verwachten ongeveer 50 euro per man kwijt te zijn... 4 exemplaren besteld. Helaas geen CE. Maar die koop ik wel via dynabyte
(al gepreorderd een tijd terug).
wat heb je daar aan dan?, kan je daarmee op de EU-retail servers spelen dan? als dat zo is hoef ik hem niet opnieuw te installen..... en kan ik je misschien wel helpenBosmonster schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:39:
Kzou ook wel vast de EU closed beta willen downloaden.. scheelt een hoop gezeik dalijk
Dus als iemand die installer heeft? (meer dan downloaden kunnen we toch niet, mocht iemand hier problemen mee hebben)
[ Voor 4% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 01-12-2004 16:47 ]
De US OB heb ik al, geinstalleerd en wel..fritsjof schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:42:
Ja ik heb nog wel die installer-file van de US OB, en ik kan de US OB wel uppen als torrent (al heb ik dat nog nooit gedaan), maar ik weet echt niet of iemand daar wat aan heeft?![]()
Maar voor het geval die niet compatible gaat zijn met de EU OB (dat is wat Blizzard zegt als ik de berichten zo lees), download ik liever vast de EU CB client.
Scheelt me mogelijk de eerste dag van beta downloaden ipv spelen
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 01-12-2004 16:47 ]
Hebben de mensen die EU CB spelen ook niet gewoon de US beta client gebruikt hiervoor en de realm lijst aangepast? Lijkt me toch erg sterk dat je de client niet kan gebruiken het is gewoon dezelfde versie. Ik zie het iig wel als de EU final test begint. Eerst maar is een account aanmaken dan heb je iig zekerheid dat je kan spelen en dan vind ik het persoonlijk niet erg om een paar uur tot een dag te wachten op een nieuwe client mocht de US niet werken.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
@Bosmonster:
Ja precies, maar hoe kan dat?
Ik weet nog dat ik bij de USOB mezelf haast heb opgevreten omdat er gespeeld kon worden maar ik had 'em nog niet binnen
Daarom: Hoe kunnen we 'em nu al downen, die EU-beta-client?
-edit-
@Tr!gger:
Ik wel.....
Ja precies, maar hoe kan dat?
Ik weet nog dat ik bij de USOB mezelf haast heb opgevreten omdat er gespeeld kon worden maar ik had 'em nog niet binnen
-edit-
@Tr!gger:
Ik wel.....
[ Voor 10% gewijzigd door fritsjof op 01-12-2004 16:50 ]
Bekabelde WIFI
Verwijderd
dat draait goed ik heb zelf een ati radeon 9600 met 128mb geheugen en dat gaat ook goed voor een vriend van meVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:19:
Mijn broer is ook erg geintereseerd in WoW terwijl ie weinig van spellen houd maar WoW vindt ie wel erg tof! alleen zijn vid card is een nvidia mx 420 ofzo met 64mb geheugen. Hij zit te denken om een Ati radeon 9800 128 mb te kopen voor rond de 200 euro. Is de keus een beetje goed voor WoW? Kan hij op volle of bijna volle graphics draaien?
en ff een vraagje ik heb niet egt verstand van die beta,s wat moet ik dan precies allemaal doen om in de final beta te komen??
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 16:52 ]
Eej bos ik heb hem naar je mail gestuurd.. subject EU CB.. Ben nu op mijn werk aan het downen..Bosmonster schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:46:
[...]
De US OB heb ik al, geinstalleerd en wel..
Maar voor het geval die niet compatible gaat zijn met de EU OB (dat is wat Blizzard zegt als ik de berichten zo lees), download ik liever vast de EU CB client.
Scheelt me mogelijk de eerste dag van beta downloaden ipv spelen
gewoon gelukt dat je vlucht met1 ging, had je m in de ochtend of avond besteld?Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:22:
[...]
Ik had gisteren 2 exemplaren bij Gamestop besteld en wat zijn die UPS-mannetjes snel zeg! Vanochtend nog in Louisville, een half uurtje terug in Rotterdam aangekomen. Ze hoeven iig niet ver te reizen
Gamestop.com krijgt van mij een dikke 10
67890
Verwijderd
In de final beta kan je niet meer komen, alleen maar in de open beta. En wat je dan moet doen is goed de europese World of Warcraft site in de gaten houden voor de datum waarop je je kan inschrijven. En dan meteen om 0.00 uur die dag inschrijven! Uurtje later en je kunt wel is te laat zijn...Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:51:
[...]
dat draait goed ik heb zelf een ati radeon 9600 met 128mb geheugen en dat gaat ook goed voor een vriend van me
en ff een vraagje ik heb niet egt verstand van die beta,s wat moet ik dan precies allemaal doen om in de final beta te komen??

Verwijderd
tnxVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:59:
[...]
In de final beta kan je niet meer komen, alleen maar in de open beta. En wat je dan moet doen is goed de europese World of Warcraft site in de gaten houden voor de datum waarop je je kan inschrijven. En dan meteen om 0.00 uur die dag inschrijven! Uurtje later en je kunt wel is te laat zijn...
Er komt na de "closed beta" alleen nog maar een "final beta" en daar ken je dus wel aan meedoen. Het zal misschien wel een soort van "open beta" zijn, maar het betekend in dit geval gewoon het zelfde.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:59:
[...]
In de final beta kan je niet meer komen, alleen maar in de open beta. En wat je dan moet doen is goed de europese World of Warcraft site in de gaten houden voor de datum waarop je je kan inschrijven. En dan meteen om 0.00 uur die dag inschrijven! Uurtje later en je kunt wel is te laat zijn...
Wat wel klopt is dat je verdomde snel zal moeten zijn. Dus zogauw als je je het aangemeld, spem het hier, dan kunnen anderen ook snel actie ondernemen.
[ Voor 14% gewijzigd door Wouter185 op 01-12-2004 17:02 ]
zou je hem ook naar mij kunnen mailen? plzSkeiron schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:53:
[...]
Eej bos ik heb hem naar je mail gestuurd.. subject EU CB.. Ben nu op mijn werk aan het downen..
@Skeiron:
Zou je de installer willen uppen met yousendit?
http://s3.yousendit.com
En dan de link hier posten?
Pretty please, with sugar on top...
Of mailen, of of of.....
Of mailen, of of of.....
[ Voor 9% gewijzigd door fritsjof op 01-12-2004 17:07 ]
Bekabelde WIFI
Verwijderd
Waarom wil iedereen ineens de EU installer? Helemaal nergens voor nodig! Ik heb gewoon de oude US OB client gebruikt (die ik nog zelfs had laten staan) werkt perfect, je moet alleen de realmlist.wtf in de WoW directory aanpassen, dat heb ik eerder al gezegd bij het aanmaken van de account van vandaag (die nu weer weg zijn gehaald).
Ik kon daarmee gewoon op de US CB komen.. helemaal niks aan de hand. Moet ook, want beide zijn nu dezelfde versie. Dus als je de US client hebt kan je altijd op de EU servers komen (tenzij de US weer gaat patchen en de EU niet, en je per ongeluk met de US server connect voordat je met de EU server connect, dan ga je die patch downloaden en kom je er niet meer op).
Dus nogmaals.. je realmlist.wtf moet er zo uitzien:
set realmlist eu1.wow.battle.net
Ik heb de EU beta installer ook voor de zekerheid maar gedownload toen ik dat account had gemaakt gister, dus als je hem echt wilt kan ik hem wel sturen, maar het lijkt mij nuttelooos.
Ik kon daarmee gewoon op de US CB komen.. helemaal niks aan de hand. Moet ook, want beide zijn nu dezelfde versie. Dus als je de US client hebt kan je altijd op de EU servers komen (tenzij de US weer gaat patchen en de EU niet, en je per ongeluk met de US server connect voordat je met de EU server connect, dan ga je die patch downloaden en kom je er niet meer op).
Ik heb de EU beta installer ook voor de zekerheid maar gedownload toen ik dat account had gemaakt gister, dus als je hem echt wilt kan ik hem wel sturen, maar het lijkt mij nuttelooos.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 17:16 ]
Verwijderd
zou je die naar mijn e-mail willen sturen alsje blieft (misdemeanor@wanadoo.nlVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:13:
Waarom wil iedereen ineens de EU installer? Helemaal nergens voor nodig! Ik heb gewoon de oude US OB client gebruikt (die ik nog zelfs had laten staan) werkt perfect, je moet alleen de realmlist.wtf in de WoW directory aanpassen, dat heb ik eerder al gezegd bij het aanmaken van de account van vandaag (die nu weer weg zijn gehaald).
Ik kon daarmee gewoon op de US CB komen.. helemaal niks aan de hand. Moet ook, want beide zijn nu dezelfde versie. Dus als je de US client hebt kan je altijd op de EU servers komen (tenzij de US weer gaat patchen en de EU niet, en je per ongeluk met de US server connect voorat je met de EU server connect, dan ga je die patch downloaden en kom je er niet meer op).
Verwijderd
Even wat anders dan het bijna gebruikelijke gevraag over wanneer de open beta begint etc
Zijn er nog mensen die op de PvP server spelen in closed beta, Speel zelf al een tijd op de PvE server maar wil toch PvP proberen en het zou mischien wel leuk zijn om met wat anderen er te spelen/praten.
Zijn er nog mensen die op de PvP server spelen in closed beta, Speel zelf al een tijd op de PvE server maar wil toch PvP proberen en het zou mischien wel leuk zijn om met wat anderen er te spelen/praten.
Waarom al die vragen om de EU installer links?
Die staat toch nog steeds op http://www.army-man.de/wow/index.php?language=eu
Verwijderd
Fijn, ik heb hem wel geupload. Aub niet misbruiken.. dit is op de server van mijn NWN guild... hij wordt niet vaak gebruikt, dus we hebben nog welwat bandbreedte, maar niet tegen alles en iedereen zeggen dat hij hier is. Als iemand anders ook upload is het beter.
http://harm.charmguild.com/WoW/WoW-1[1].1.0-Europe_Installer_Downloader.zip
http://harm.charmguild.com/WoW/WoW-1[1].1.0-Europe_Installer_Downloader.zip
Verwijderd
Heb hem ernaar toe geupload... Enjoy :-)fritsjof schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:06:
@Skeiron:
Of mailen, of of of.....
http://s3.yousendit.com/d...3FCB93CF0AF6C8CDA6628FAE4
p.s Wasn't me

Verwijderd
er zijn geen seedsNightHawk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:17:
Waarom al die vragen om de EU installer links?
gooi hier en thuis de boel wel even open 
edit:
ik word ook gelijk leeggezogen
ik word ook gelijk leeggezogen
[ Voor 230% gewijzigd door NightHawk4 op 01-12-2004 19:06 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Lees de startpost
- Geen chatreplies (daar hebben we IRC voor)
- Geen one-liners
- Geen posts die alleen interessant zijn voor jou
- Geen vragen die je zelf had kunnen vinden (bijv. in startpost). Zoek dus eerst zelf!
- Lees de startpost
- Geen chatreplies (daar hebben we IRC voor)
- Geen one-liners
- Geen posts die alleen interessant zijn voor jou
- Geen vragen die je zelf had kunnen vinden (bijv. in startpost). Zoek dus eerst zelf!