ben nu stuk verder
jezus wat een schitterend spel
complimenten aan valve
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Godfather Bodybuilding topic reeks
Lekker tonnen overgooien met gravity gun, wat ook lachen is...is explosief stukschieten als iemand ermee looptMrJ schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:44:
WOOOOOOOOOOOOT!
60 om 46 in m'n 1ste HL2DM!
Ik heb hier hardop zitten lachen achter m'n pc'tje! Wat gaaf dit! Alles op elkaar afvuren, opvangen, terugvuren, etc!
HULDE!!!!!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Energy99 op 01-12-2004 23:25 ]
\O/ weeeee =[specs]=
ja vind je het gek? jij bent juist degene met slechte pingEnergy99 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:22:
Ik heb daar namelijk zelf helemaal geen last van gehad. [afbeelding]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Nee dat was alleen tijdens laden van een volgende level. Normaal ingame had ik ping onder de 60. Speel al heel lang shooters (oa. Ghost Recon, Raven Shield, FarCry) dus dit resultaat mag dan ook welTwhomp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:27:
[...]
ja vind je het gek? jij bent juist degene met slechte ping
(en dan is ownen natuurlijk ook ietsjes makkelijker)
\O/ weeeee =[specs]=
Haha precies!Evolutionz schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:05:
[...]
Lekker tonnen overgooien met gravity gun, wat ook lachen is...is explosief stukschieten als iemand ermee loopt
Thanks. Moet wel mn fps_max instellen op 30-60 anders lagt de boel enorm (CPU lag).Epitome schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:51:
Nee, maar start een dedicated en join die snel, gaat perfect hier!
Natuurlijk wel ff poort 27015 openzetten naar je PC...
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
tijd voor verandering.
Elke game is kut als je lag hebt, join een server met ping <20 en speel allebei de maps voordat je een oordeel geeft over HL2DM!obme_ief schreef op donderdag 02 december 2004 @ 01:29:
nou,
dacht het spul maar ff op te starten maar had het na 2 minuten weer gezien, laggy rommeltje, jammer...
ziet er wel mooi uit, sfeertje ook goed maar verder nix geen uitstraling imho
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
er is een commando voor, maar dat ben ik even vergetenGG85 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 02:28:
Is er trouwens een mogenlijkheid om de crosshair, hud en wapen te verbergen in het spel? Dat is wel lekker om wallpapers te maken
Was nichts kostet, ist auch *NIX.
Lol,Kramers schreef op donderdag 02 december 2004 @ 02:19:
Physics in de game is toch wel leuk, ook voor je verzameldrang...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk met je blokkendoos spelen kan natuurlijk ook.
[afbeelding]
Verwijderd
Ik had dus exact hetzelfde gevoel. Ik heb het niet zo op deathmatch a la quake. Beetje rond rennen in je eentje en doelloos knallen in een arena.Chaoss schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:46:
kvin dat HL2 deathmatch helemaal niet zo leuk![]()
beetje doelloos raggen erg chaotisch en totaal strategieloos, los daarvan vindt ik de aandacht een beetje veel op de gravity Gun gevestigd, je spawned met dat ding, andere wapens zijn erg schaars en je hebt weinig ammo.
een beetje rondrossen met wat meubilair is in het begin leuk, maar begon me nogal snel te vervelen. je spawned je ragt wat om je heen je smijt met wat kasten oid en voor je het weet ben je ook alweer gekilled.
hopelijk komt er nog een Team-DM met wat tacktiek erin
cl_drawhud 0 en impulse 200 voor het wapen..(meen ik)GG85 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 02:28:
Is er trouwens een mogenlijkheid om de crosshair, hud en wapen te verbergen in het spel? Dat is wel lekker om wallpapers te maken
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
Ik had het ook na 5 minuten gezien. Ik heb het ook nooit zo op deathmatch met geen een game.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 04:16:
[...]
Ik had dus exact hetzelfde gevoel. Ik heb het niet zo op deathmatch a la quake. Beetje rond rennen in je eentje en doelloos knallen in een arena.
Na 5 minuten had ik het wel gezien. O en why in gods name als ik een hele clip op iemand afschiet ie nog niet dood is? Heb het dan niet over een handgun? Lijkt wel of je tegenstanders van staal zijn ofzo. (en nee ik schiet alles gewoon RAAK!)
CS:S voor mij en dan maar zien of er nog een Team DM komt en we zullen verder kijken..
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind mensen die zeiken dat mensen lopen zeiken zeikers.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:43:
Ze doen vaak alsof mensen in coma vallen door dat soort dingen.
En ik snap niet wat mensen zeiken, krijgen ze twee levels van iets wat ze eigenlijk niet zouden krijgen, blijven ze net zo hard zeiken als voorheen.
Dat je het niet leuk vind ok, maar ga dan van tevoren niet zeiken, dit kon je verwachten en dit is wat je als extra.
Trieste personen die blijven zeiken over extratjes.
* Kezand nog iets met een gegeven paard en een bek
[ Voor 10% gewijzigd door Kezand op 02-12-2004 09:56 ]
Verwijderd
hopelijk komt er nog een Team-DM met wat tacktiek erin
CS:S voor mij en dan maar zien of er nog een Team DM komt en we zullen verder kijken..
Er zit al Team Deathmatch in.....Gisteren ook ff de DM gespeeld en het was totale ANARCHIE...... \o/
Leuk, spannend, rules en goede servers. Geen problemen ondervonden.
Zou CTF, of TDM leuker vinden. Maar dat zal tzt wel komen.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 10:28 . Reden: spelfaud ]
Verwijderd
Zeikerd.Kezand schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:52:
[...]
Ik vind mensen die zeiken dat mensen lopen zeiken zeikers.
Ik zeg toch dat ik het niet leuk vind?![]()
Als ik een jas van iemand krijg maar hij is zo lelijk dat hij eigenlijk ritueel verbrand moet worden (de jas). Moet je hem dan dragen? Dan mag je toch zeggen:"Dank je voor de jas maar ik vind hem lelijk"
Er is toch geen mail naar valve geschreven of zij nou helemaal besodemieterd zijn dat ze mij 2 gratis levels hebben gegeven de klootzakken!!
/me nog iets over het paard getild
* enira krijgt idee-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:45:
de grav gun zou nog wel eens de nieuwe grapplehook kunnen worden in CTF mods ofzo
of net zoals die speelmode van UT2K3/4 dat je met die bal moet scoren ofzo
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
je moet hem ook niet kopen voor MP,maar voor de goede SP en de MODS die gaan uitkomen/uit zijnVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:49:
De MP mogelijkheden zijn mij nog iets te beperkt om het spel te kopen
Verwijderd
Dan bouw je zelf toch een leuk modje met wat meer MP mogenlijkheden ???Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:49:
De MP mogelijkheden zijn mij nog iets te beperkt om het spel te kopen
Verwijderd
Check even of je scherm niet op 60hz staat (als je crt heb dan he)fixxx schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:47:
Nou het is dus wel behoorlijk vervelend hoorik kan over het algemeen niet langer dan een uur achter elkaar spelen, wordt dan echt misselijk namelijk
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 11:26 ]
Capuchon is goed geschreven! Maar ik kraak de jas ook niet af. Ben niet zo een capuchon loverVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:28:
[...]
Zeikerd.
Je krijgt niet van iemand een jas, je koopt een jas.
En als je daar van de makers gratis een capuchon bij krijgt(terwijl dit niet in het rek bij de jas aanwezig was) die je er makkelijk van af kan laten ga je toch ook niet alles wat ooit met die jas te maken heeft gehad afzeiken omdat die capuchon jou niet past?
* Kezand nog wat over hoe capuchon te spellen enzo
Zullen wij niet eens een lijstje maken?Dutchmega schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:49:
Hoeveel mods zijn er wel in ontwikkeling voor HL2? 50 ofzo? Ik denk niet dat we snel gaan vervelen in de aankomende 2 jaar
Verwijderd
Op moddb.com staan er alleen al 444 aangekondigde HL2 mods.Dutchmega schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:49:
Hoeveel mods zijn er wel in ontwikkeling voor HL2? 50 ofzo? Ik denk niet dat we snel gaan vervelen in de aankomende 2 jaar
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 12:13 ]
Verwijderd
Dan laat je die er lekker af.Kezand schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:54:
[...]
Capuchon is goed geschreven! Maar ik kraak de jas ook niet af. Ben niet zo een capuchon lover![]()
/me nog wat over hoe kom je van deathmatch op capuchon terecht komt
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Simpel antwoord: wanneer het af isgreatgonzo schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:16:
Is er al iets bekend van een releasedate voor DOD? Of wordt dit ook bij verrassing gereleased?
Sven Coop Source en TF: Source zal enkel voor silver users & hoger zijn neem ik aan?Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:11:
[...]
We hebben CS:Source, HL2 DM, binnenkort DoD:Source, Sven Coop Source, TF: Source
[ Voor 44% gewijzigd door XWB op 02-12-2004 12:49 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
nee draai 100 hz zelfs, en heb net_graph aangezet om de fps in de gaten te houden, maar daar lijkt ook geen verband mee te bestaanVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:23:
[...]
Check even of je scherm niet op 60hz staat (als je crt heb dan he)
aangezien ik bij 60 hz gewoon echt ziek wordt. 75 hz zie ik nog een flikkering maar dan alleen nog bij witte vlakken. Dus zet hem op 85hz of hoger.
Edit. En geen antwoorden van je ziet maar 30 frames dat is dus iets heel anders he jongens.
Aangezien dan een beeld wordt geplaats over een bestaand beeld. En niet een dovernd stukje fosfor opnieuw moet worden opgelicht.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
gewoon zelf ff aliasjes aanmaken, ik heb zelf me hele CS1.6 script met aliases omgezet naar CS:S geen enkel probleemdeuxani schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:16:
Is het mogelijk om (net als in de oude CS) onder Mouse Wheel Up en Mouse Wheel Down in te stellen dat hij meteen naar het volgende of vorige wapen gaat ZONDER dat je na het draaien aan het wiel nog op de schietknop moet klikken om het wapen daadwerkelijk te selecteren. (Dus ik wil dat hij de wapens in mn handen doorloopt, niet boven in beeld. Ik wil het dus gewoon als hoe het in elke shooter is, want ik vind dit echt zo ongelooflijk hinderlijk) In CS heette het "invup" en "invdown" maar dat werkt niet in HL².
niet helemaal zeker of het ook in hl2 kandeuxani schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:16:
Is het mogelijk om (net als in de oude CS) onder Mouse Wheel Up en Mouse Wheel Down in te stellen dat hij meteen naar het volgende of vorige wapen gaat ZONDER dat je na het draaien aan het wiel nog op de schietknop moet klikken om het wapen daadwerkelijk te selecteren. (Dus ik wil dat hij de wapens in mn handen doorloopt, niet boven in beeld. Ik wil het dus gewoon als hoe het in elke shooter is, want ik vind dit echt zo ongelooflijk hinderlijk) In CS heette het "invup" en "invdown" maar dat werkt niet in HL².
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Oh noes.. No more TreinTijden :(
gewoon het hl2profiel selecten, je map maken, handmatig hl2 opstarte en je map laden via consoleVisgek24 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:53:
Hallo
Ik denk ik zal nog maar een keer mijn vraag posten, aangezien er nog geen antwoord op gegeven is.
Mijn probleem is als volgt , ik heb de SDK geupdate en daar zou je nu mee HL2 maps moeten kunnen maken, maar dat werkt dus gewoon niet... wat ik ook probeer in Hammer , als ik het Half-life 2 profiel selecteer, zet hij hem automatisch terug naar CS:Source.
Ook als ik zo'n voorbeeld map laad , en compile , dan start hij 'm op met CS:Source
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan omzeilen?? Ik wil zo graag maps gaan maken voor HL2 , maar het WERKT gewoon niet
Kan iemand me aub helpen?
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 02-12-2004 14:48 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:44:
Ik kom echt niet verder....
spoiler:Ik ben nu ergens waar ik 2 gunships moet neerhalen en er zo'n kist is met oneindig veel rockets. De eerste gunship heb ik neergehaald, maar die tweede lukt me niet. Ik ben echt al 2 uur bezig. Kan iemand me een tip geven? Mn raketten verdijnen in het niets of rossen tegen de gebouwen aan. En die gunship schiet ze ook kapot....
Wat je ook kan doen is:Visgek24 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:53:
Hallo
Ik denk ik zal nog maar een keer mijn vraag posten, aangezien er nog geen antwoord op gegeven is.
Mijn probleem is als volgt , ik heb de SDK geupdate en daar zou je nu mee HL2 maps moeten kunnen maken, maar dat werkt dus gewoon niet... wat ik ook probeer in Hammer , als ik het Half-life 2 profiel selecteer, zet hij hem automatisch terug naar CS:Source.
Ook als ik zo'n voorbeeld map laad , en compile , dan start hij 'm op met CS:Source
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan omzeilen?? Ik wil zo graag maps gaan maken voor HL2 , maar het WERKT gewoon niet
Kan iemand me aub helpen?
[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 02-12-2004 15:06 ]
Iemand?GG85 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 02:28:
Ja, en dat werkt dus nietjarnotjuh schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:30:
[...]
gewoon het hl2profiel selecten, je map maken, handmatig hl2 opstarte en je map laden via console
map mapnamehere
klaar
Kijk , hier heb ik (hoop ik) wat aanJerry schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:53:
[...]
Wat je ook kan doen is:
- Je directory: "sourcesdk" verwijderen (X:\steam\steamapps\[username]\)
- En dan je sourcesdk.gcf file verwijderen (X:\steam\steamapps\)
Nu moet je hem wel effe opnieuw downloaden, maar het is maar 40mb.
Als je geen breedband hebt dan zou ik alleen de map sourcesdk verwijderen (en de file sourcesdk.gcf laten staan). Maar ik geloof dat het dan nog niet werktte (bij mij in ieder geval niet).
Edit:
Btw hier staat een goede guide om HL2 in te stellen (van editor naar game):
http://www.interlopers.net/content.php?article.98
[ Voor 20% gewijzigd door XyS op 02-12-2004 16:12 ]
[ Voor 22% gewijzigd door eX0duS op 02-12-2004 16:42 ]
AI is het, maar zoek eerst ff voordat je een vraag stelt die al tig keer is voorbij gekomen!Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:46:
Je hebt de warez versie nietwaar? Waarschijnlijk omdat de IA disabled is.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 16:57 ]
1: heb een beetje respect voor vrouwen.eX0duS schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:39:
Ik kom hier maar niet verder, dat wijf blijft daar gewoon staan en verder gebeurd er niks, hoe kan dat nou?
[afbeelding]
Ik had dat al eerder, maar nadat ik een nieuwe game lade, werkte het wel...
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Vette avatar!Epitome schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:48:
[...]
AI is het, maar zoek eerst ff voordat je een vraag stelt die al tig keer is voorbij gekomen!
[ Voor 19% gewijzigd door eX0duS op 02-12-2004 17:08 ]
24 man met lage pingXrenity schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:02:
[...]
Vette avatar!![]()
Deathmatch is wel lache trouwens maar je moet echt niet meer dan 9 man en een lage ping hebben.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
mjah iddChester schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:43:
[...]
24 man met lage ping
Vette chaos zonder lag. Dat speelt heerlijk met de gravgun
Oh noes.. No more TreinTijden :(
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Volgens mij is de MP zoals die nu gereleased is door Valve een soort van demo met/voor gravity gun. Nu is het aan de community om standaard deathmatch mappen te maken voor de league/clan spelers en ook leuke gravity gun mappen voor mensen die gewoon willen fraggen voor fun zonder daarom uitgescholden te worden voor 'lame, noob, cheater,...' .rhermans schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:22:
die gravgun zuigt het meeste in MP.
Ookal ben ik er dan nog zo "goed" mee vind het spel verminderd werken
Clowns to the left of me, Jokers to the right
XyS schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:08:
als ik hammer probeer op te starten dan geeft hij deze error:
%1 is geen geldige Win32-toepassing.
wat nu?¿
ik heb hem net (vanmiddag om 3 uur) gedownload
die modelviewer en die andere doen het volgesmij wel gewoon goed ensow
[ Voor 44% gewijzigd door XyS op 02-12-2004 19:02 ]
Idd je bent niet de enigePu_Dy schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:23:
Ik vind de deathmatch echt choas... niet echt mijn ding.
p.s waddup met de layout? Ik wild die oude
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Myreact -> Voorkeuren -> Lay-out GoTPu_Dy schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:23:
Ik vind de deathmatch echt choas... niet echt mijn ding.
p.s waddup met de layout? Ik wild die oude
[ Voor 100% gewijzigd door MrData op 02-12-2004 19:36 ]
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd
Wiebbe schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:19:
hud_fastswitch 1
of in bij je keyboard settings Advanced aan klikken, en dan een vinkje bij fast weapon switch zetten
Dat heb ik natuurlijk als eerste aangezet toen ik het spel voor het eerst speelde. Hierdoor kan je met de cijfer toetsen inderdaad snel wissellen van wapen maar NIET met je mouse wheel. Dan blijft hij gewoon het wapen menu doorlopen en moet je op schieten klikken om een wapen te kiezen. Ik wil niet op de schietknop te hoeven drukken zoals elke andere shooter.heuveltje schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:19:
niet helemaal zeker of het ook in hl2 kan
maar bij CS:S kun je onder opties "fast weapon switching" aanzetten. die doet dat
Kan je misschien uitleggen hoe ik dit zou moeten doen?-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:18:
gewoon zelf ff aliasjes aanmaken, ik heb zelf me hele CS1.6 script met aliases omgezet naar CS:S geen enkel probleem
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Verwijderd
Sterker nog, ik kom net van een server af die een zelfgemaakte map had (strand met 3 buddies en crossbow etc.)DaTiezl schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:38:
Er moet een DM met buggys en hovercrafts uitkomen! Dat zou the bomb zijn!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 20:45 ]
Verwijderd
Massive! dat lijkt me dus echt meesterlijk! Kan je misschien vertellen hie die map heette?Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:44:
[...]
Sterker nog, ik kom net van een server af die een zelfgemaakte map had (strand met 3 buddies en crossbow etc.)
Echt een vette map!Er was ook geen enkele lag van de voertuigen!
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
dit doe je fout:MaDLiVe schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:06:
Eindelijk de tijd gevonden om de single player eens te gaan verkennen. Ben nu echter bij black mesa east. Nu kom ik een vrouw tegen (na het scannen) en die begeleid me naar een lift. Echter aangekomen gebeurd er niets. Doe ik iets fout ofzo? Kan nergens knopjes indrukken
Verwijderd
dm_rally_b1aVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:05:
[...]
Massive! dat lijkt me dus echt meesterlijk! Kan je misschien vertellen hie die map heette?
- 10 seconden gezocht maar niet gevonden.XyS schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:10:
[...]
dit doe je fout:
- Het hier vragen
- Niet zelf ff zoeke (10 sec en je hep et?)
- Het illigaal spelen(??)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Hij zegt dit omdat ditzelfde precies gebeurd met de illegale versie, maar dat wil niet direct zeggen dat dit ook jouw geval is. Probeers eens ai_disable 0 en ai_resume te typen in console, of gewoon even overnieuw doen (werkte in mijn geval, eerst illegale ja, heb nu de legale dus niet zeiken).MaDLiVe schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:13:
[...]
- 10 seconden gezocht maar niet gevonden.
- Waarom zou ik het illegaal spelen?
- Je mag het hier niet vragen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq