[PC] Half-Life 2 deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.458 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:52:
GEKKENHUIS!!!

De hele tijd in een snelle server, ik zag BasieP ook nog! :)

Tijdje in 1 gedeelte gebleven in lockdown, gedeelte waar je een stekker uit de muur kan trekken, had een tafel en wel 12 man achter elkaar probeerden bij te doden, als ze binnenkomen kregen ze een desk tegen hun harses >:) en een tijdje ook nog met iemand in de kleine ruimte aan het overgooien met een een tafel! Hij vangt op, hij schiet, ik vang de tafel op ik schiet en direct daarna een aanval met linkermuisknop, gevolg hij was dus dood!

Dit is een zeer vette gamem vooral brandbare tonnen / objecten proberen op te vangen! _/-\o_
ej jij hier :P
en ik ving je tafel 2x op :P
maar ik heb alleen nogal gaar probleem
check deze pic:
Afbeeldingslocatie: http://backupteam.gamepoint.net/smartie/dm_lockdown0000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://backupteam.gamepoint.net/smartie/dm_lockdown0001.jpg

zoals je ziet speelt dit niet echt fijn.
ik heb dit dus niet hl2 en ook niet in CS:S

ligt dus niet aan me vid kaart ofzo.
maar iemand een idee hoe te fixen?

[ Voor 8% gewijzigd door BasieP op 01-12-2004 14:55 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, gewoon heel erg druk, omdat het nieuw is en iedereeeeen het wil uitproberen :9 Plus natuurlijk dat er nog niet zo veel servers van zijn omdat het net uit is ;-) Wel jammer overigens dat ze de levels eigenlijk gewoon uit de singleplayer hebben gepakt, en maar heel iets hebben aangepast. Het lijkt me dan overigens wel heel gaaf om dan bijv. in city17 op de straat deathmatch te doen of iets in die buurt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er hier dat "cannot read memory" probleem?
Of gehad, op de steam fora zijn er echt 150 paginas over, echt heel veel lui hebben dat probleem...
http://www.steampowered.c...&perpage=15&pagenumber=58
Ik ook iig, weet iemand hier misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

das toch ook gedaan bij bijvoorbeeld CoD? ik vind dat geen probleem hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Misschien een beetje vroeg, maar is het niet beter om een HL2-topic en een HL2-MP topic te hebben?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
nee, ik denk toch dat niemand meer over hl2 en iedereen nu over hl2mp gaat praten :9

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nwe topic openen? Titel: Half-Life 2 MP of HL2MP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:04
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:04:
Nwe topic openen? Titel: Half-Life 2 MP of HL2MP ?
dat laatste :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Vanmiddag als ik thuiskom ook eens proberen dan. Wel jammer dat dat weer net na een LAN-party komt :'( :+

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 01-12-2004 15:15 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Ik vind de DM echt 10x helemaal niks. Zo die prop ik effe lekker tussen de replies van VET MAN! ;) . Sorry maar ik vind het gewoon niet leuk dat zal wel komen dat ik toch meer de kant van de tactical shooters op leun.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:22:
Ik vind de DM echt 10x helemaal niks. Zo die prop ik effe lekker tussen de replies van VET MAN! ;) . Sorry maar ik vind het gewoon niet leuk dat zal wel komen dat ik toch meer de kant van de tactical shooters op leun.
Dat kan natuurlijk. :)
Daarom hebben we ook CSS erbij gekregen.
Niet dat dat nou zo'n tactische shooter is, maar toch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het zelfde probleem hier.

Maar wat er niet is , kan nog komen.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

Ik denk dat je dit moet zien als een teaser. Paar maps, physics, gravity guns en wat idioten die rond rennen. Het echte werk moet nog komen, waar allerlei spel modus gebruikt zullen worden(TDM, CTF, KOTH, etc). Dan word het pas echt leuk denk ik, en zal taktiek erg belangrijk gaan worden(vanwege die damn physics weet je dus niet of die container die daar staat op je neer pleurt zodra je er onder loopt of niet(boobytraps)... of... hey! dit was een doorgang, nu ligt dat vol met auto wrakken(barricade's)... etc etc)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:49:
Je moet bijna voor elk spel een nieuwe pc hebben
je moet gewoon gemiddeld 50 euro per week uitgeven voor je pc wil je alles een beetje kunnen spelen.
Voorbeeld ik had een 3ghz cpu vorige week verkocht voor 165 euro en een 3.4ghz koop je weer voor 215 euro leg je 50 euro bij en hoppa je bent weer een beetje bij. Ok 3.4 ghz is niet zo snel aangezien er ook al 3.8 ghz is maar ik hou het een beetje betaalbaar.
huh? wat doet die post nou in het half-life 2 topic. Dat spel deed mij juist besluiten dat mijn PC nog wel even mee kan het loopt als een trein op mijn systeem (zie onder). Wat jou heeft doen besluiten om een 3ghz processor voor een 3.4 ghz in te ruilen is mij dan ook een raadsel. Klok 'm dan over tot 3.4, dat wil waarschijnlijk ook wel en is gratis.

[ Voor 1% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 01-12-2004 15:39 . Reden: zpelvoud ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33
Ach, ik heb een trage AMD Barton 2800+, maar die komt ook nog prima mee hoor ;)

offtopic:
Psst, Schaapje_BlaaT, je hebt een paar spelfoutjes in je edit-reden staan :P

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Eventjes gespeeld en de volgende punten vielen me op:

1. Zware lag als het wat druk wordt
2. De spawn point zijn niet echt altijd safe.

Voor de rest is het wel een geinig spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I.R. Butcher schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:44:
Ach, ik heb een trage AMD Barton 2800+, maar die komt ook nog prima mee hoor ;)

offtopic:
Psst, Schaapje_BlaaT, je hebt een paar spelfoutjes in je edit-reden staan :P
Nix mis mee die had ik paar maanden trug ook nog (wel overgeclocked naar 3200+), nu dan een AMD64 3200+ Newcastle @ 2,4 Ghz. Maar daar gaat het niet om. Ik heb dus net Half Life 2 DM gespeeld en het is wel shit dat er zoveel lag is. Hopelijk brengt Valve een fix uit want het is echt op elke server zo. Laterz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

BasieP schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:54:
[...]

ej jij hier :P
en ik ving je tafel 2x op :P
maar ik heb alleen nogal gaar probleem
check deze pic:
[afbeelding]
[afbeelding]

zoals je ziet speelt dit niet echt fijn.
ik heb dit dus niet hl2 en ook niet in CS:S

ligt dus niet aan me vid kaart ofzo.
maar iemand een idee hoe te fixen?
Is volgens mij toch echt dat je geheugen van je video kaart te heet wordt.

Kennelijk vraagt een HL2 even iets meer dan een CS:Source. :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:20
Hallo,

Ik heb ff een vraagje.

Mijn source SDK is ook geupdate , en nu zou het dus ook mogelijk moeten zijn om maps voor HL2 te maken.

Alles leuk en aardig, hammer doet het, maar als ik bij de options voor het Half-life 2 profiel kies , dan pakt hij automatisch CS:Source weer...

Zo kan ik dus niks :(

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Ik snap er zo onderhand niks meer van, of ik nou maps aan het maken ben voor CS:source of HL2 , allemaal erg onduidelijk :(

En waar kan ik ergens tutorials vinden om mee te beginnen , de enige die ik heb kunnen vinden zijn voor CS:Source :)

Alvast bedankt.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de hl2mp wel ruk eigelijk. 2 maps en die zitten niet echt goed in elkaar voor een mp vind ik. IMHO hebben ze dit in 2 a 3 weken inelkaar gebodged om fans die persee een mp wouden tevreden te houden maar ik denk dat ze er beter een maand langer aan hadden kunnen werken en met wat goeds komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:39:
Ik vind de hl2mp wel ruk eigelijk. 2 maps en die zitten niet echt goed in elkaar voor een mp vind ik. IMHO hebben ze dit in 2 a 3 weken inelkaar gebodged om fans die persee een mp wouden tevreden te houden maar ik denk dat ze er beter een maand langer aan hadden kunnen werken en met wat goeds komen.
D'r zullen vast nog wel updates komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP is dus niks imho, alleen DM, wat ik opzich al een ramp vind. De chaos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is nog lang niet af, en dat is nou het mooie van steam :) ze kunnen makkelijk een update erin zetten, wat bij de normale halflife niet kon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Pff ik zit nu beetje vast in Nova Prospect.
spoiler:
Ik word helemaal gek van die domme beesten die achter je aan lopen zodat je niet vrij en soepel kan rennen en daarnaast gedraagt die Rocketlauncher zich verschrikkelijk lomp imo. Het is net alsof de raket 100mtr na zijn doelwit denkt: heeeej ik ben een hittezoekende raket laat ik eens een bochtje draaien. Nee de battle met die 2 choppers duurt me te lang. Haalt de gameplay er een beetje uit en die irritante beesten moet je ook uit kunnen schakelen vind ik.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:48:
MP is dus niks imho, alleen DM, wat ik opzich al een ramp vind. De chaos!
Sorry hoor, maar wat een gezeik zeg. Niet alleen van NiZNO, maar van meerdere. Is het nou echt zo moeilijk om verder te kijken dan het neusje lang is??? Jemig, de SDK tools zijn net gereleased. Geef modders tijd om leuke MP maps in elkaar te draaien. Zoals ik al eerder zei: Valve heeft gewoon een extraatje gemaakt zodat we met zijn allen kunnen PROEVEN van HL2MP !! Ze hebben niet echt de intentie gehad om MP toe te voegen aan HL2(maps dan), dus dat ze uberhaupt een paar MP maps hebben vrijgegeven vind ik al heel wat, en heel leuk!

Stop met zeuren, geniet er van... en vooral: heb even geduld!!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Stel je voor dat je deze MP in CTF of TeamDM doet.
Barricades en boobytraps opwerpen! Of zelfs de vlag overschieten! :D

Hopelijk komen die gamemodes er ook snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:55:
[...]

Sorry hoor, maar wat een gezeik zeg. Niet alleen van NiZNO, maar van meerdere. Is het nou echt zo moeilijk om verder te kijken dan het neusje lang is??? Jemig, de SDK tools zijn net gereleased. Geef modders tijd om leuke MP maps in elkaar te draaien. Zoals ik al eerder zei: Valve heeft gewoon een extraatje gemaakt zodat we met zijn allen kunnen PROEVEN van HL2MP !! Ze hebben niet echt de intentie gehad om MP toe te voegen aan HL2(maps dan), dus dat ze uberhaupt een paar MP maps hebben vrijgegeven vind ik al heel wat, en heel leuk!

Stop met zeuren, geniet er van... en vooral: heb even geduld!!
Zeuren? Ik geef gewoon m'n mening, bemoei je niet met m'n mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

team deathmatch is er al word alleen nog door weinig servers gehost, TDM vind ik veel leuker dan DM, DM is iets teveel chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:56

XyS

0.o.O

Domus schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:55:
Pff ik zit nu beetje vast in Nova Prospect.
spoiler:
Ik word helemaal gek van die domme beesten die achter je aan lopen zodat je niet vrij en soepel kan rennen en daarnaast gedraagt die Rocketlauncher zich verschrikkelijk lomp imo. Het is net alsof de raket 100mtr na zijn doelwit denkt: heeeej ik ben een hittezoekende raket laat ik eens een bochtje draaien. Nee de battle met die 2 choppers duurt me te lang. Haalt de gameplay er een beetje uit en die irritante beesten moet je ook uit kunnen schakelen vind ik.
spoiler:
1. Gooi zon balletje op de grond zodat ze daar gaan staan en dus niet voor je voeten lopen (en die beesten zijn erg handig als lokaas ;) )
2. Hittezoekende raketten? Die heb ik nog nooit gezien in halflife2 en ik heb het tog echt uitgespeelt, het zijn raketten die jij moet richten. dus als je ze heb afgeschoten moet je op die helikopterdingen blijven richten :)

[ Voor 3% gewijzigd door XyS op 01-12-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Je koopt het spel maar legaal als je van die bug af wilt zijn ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 01-12-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
  • Laatst online: 20-08-2024
Jawel : koop de legale versie.

[ Voor 54% gewijzigd door Crash op 01-12-2004 17:53 ]

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Ik heb zojuist HL 2 uitgespeeld en ik snap eerlijk gezegd niet waar het gezanik vandaan komt.

spoiler:
Open einde, okee, maar dat was in deel 1 ook.
Misschien wel een beetje flauw dat je het portaal alsnog kunt vernietigen en dat dr. Breen niet omhoog lijkt te komen, of heb ik dat mis?
Maar goed, ik wil dus wel ERG graag weten wat er met Alyx gebeurt en ik begrijp bovendien niet helemaal wat die G-Man precies zegt. Je wordt nu weer in slaap gesust, neem ik aan?

Anyway. Zo'n kuteinde vind ik het niet! :)

Wel jammer dat je inderdaad niet alle locaties tegenkomt die je op de screenshots zag. Marketing, laten we het daar maar op houden.

Dan nog één ding:
In Nova Prospekt zul je halverwege dr. Breen horen praten. Dit wordt netjes ondertiteld zodra je dichtbij genoeg komt, maar op een gegeven moment stopt de ondertiteling, om daarna weer verder te gaan. Dit viel mij op en omdat ik graag wilde weten wat hij nu precies zegt, heb ik het even opgenomen (877 KB). Voor de duidelijkheid, de opgenomen tekst komt na de tekst die je op dit screenshot ziet staan (na: ".. and now, I must put the question to you:".)
Raar dat dit stukje niet ondertiteld wordt!

Tot slot:
Geweldig spel, en sinds vandaag nóg beter door de DM mod. Ik wil HL 3!

[ Voor 6% gewijzigd door Thanatos op 01-12-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
XyS schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:08:
[...]

spoiler:
1. Gooi zon balletje op de grond zodat ze daar gaan staan en dus niet voor je voeten lopen (en die beesten zijn erg handig als lokaas ;) )
2. Hittezoekende raketten? Die heb ik nog nooit gezien in halflife2 en ik heb het tog echt uitgespeelt, het zijn raketten die jij moet richten. dus als je ze heb afgeschoten moet je op die helikopterdingen blijven richten :)
:D

Luisteren naar wat de NPC's je vertellen is ook een vak ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de eenigste die niet kan spelen?

Ik heb wel meerdere "ik kan geen hl2mp spelen" posts gelezen maar mijn probleem is anders:

ik kom prima bij het begin menu, maar als ik wil connecten, begint hij met loaden maar houdt er dan ook gelijk mee op, en ga ik terug naar de "find server" menu.
ook zie ik, als ik zelf een server opzet, mijn ammo hoeveelheid niet, alleen het bovenste deel van de cijfer kan ik zien

Ik kan wel zelf een server maken...

Ik heb trouwens de legale versie :D

[ Voor 184% gewijzigd door Crash op 01-12-2004 17:53 . Reden: verkeerde post ge-edit :X :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
  • Laatst online: 20-08-2024
OMFG dat is ook nieuw voor mij 8)7 nou ging ook zo lastig met die rakketten idd. HAHAHAH wat stom

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:00:
[...]

Zeuren? Ik geef gewoon m'n mening, bemoei je niet met m'n mening :P
dat houd wel in dat je het een beetje onderbouwd en verder kijkt dan je neus lang is. Hoe je het ook bekijkt het blijft zeuren om niets.
alsof je zelf niet doorhad dat er druk aan mods gewerkt wordt en dat het eigenlijk nooit af is. (als je al weet hoeveel mods half-life heeft gehad zeker)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Eindelijk mijn exemplaar van HL² binnen gekregen, werd tijd. Gelukkig was er een warez versie om in de tussentijd mee te spelen ;)

Flap op de voorkant staat open, vandaar dat ie er wat wonky uit ziet :P
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/hlwall.jpg

HL2DM is best lollig overigens :D Voor hoe lang is de vraag natuurlijk.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nou als ik de bronze versie haal, en later toch Half-Life1 : source wil spelen. Of Day of Defeat bijvoorbeeld. Is dat dan mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 18:29
Thanatos schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:12:
Ik heb zojuist HL 2 uitgespeeld en ik snap eerlijk gezegd niet waar het gezanik vandaan komt.

spoiler:
Open einde, okee, maar dat was in deel 1 ook.
Misschien wel een beetje flauw dat je het portaal alsnog kunt vernietigen en dat dr. Breen niet omhoog lijkt te komen, of heb ik dat mis?
Maar goed, ik wil dus wel ERG graag weten wat er met Alyx gebeurt en ik begrijp bovendien niet helemaal wat die G-Man precies zegt. Je wordt nu weer in slaap gesust, neem ik aan?

Anyway. Zo'n kuteinde vind ik het niet! :)

Wel jammer dat je inderdaad niet alle locaties tegenkomt die je op de screenshots zag. Marketing, laten we het daar maar op houden.

Dan nog één ding:
In Nova Prospekt zul je halverwege dr. Breen horen praten. Dit wordt netjes ondertiteld zodra je dichtbij genoeg komt, maar op een gegeven moment stopt de ondertiteling, om daarna weer verder te gaan. Dit viel mij op en omdat ik graag wilde weten wat hij nu precies zegt, heb ik het even opgenomen (877 KB). Voor de duidelijkheid, de opgenomen tekst komt na de tekst die je op dit screenshot ziet staan (na: ".. and now, I must put the question to you:".)
Raar dat dit stukje niet ondertiteld wordt!

Tot slot:
Geweldig spel, en sinds vandaag nóg beter door de DM mod. Ik wil HL 3!
`

spoiler:
Ik geloof dat Dr. Breen het hier (volgens mij) tegen de Combine had.
Waarschijnlijk vroeg hij hier hoe het komt dat zij (de Combines) Gordon nog steeds niet te pakken hebben, ook legt hij uit dat zij (de Combines) Gordon verkeerd hebben ingeschat, hij is niet zomaar een rebel, maar dat hij een soort van ''Specialist'' is in het geen wat hij doet (:p).
Dat hoor je hem volgens mij dus zeggen. ;)

Edit: Sorry, was het helemaal vergeten om het in een ''Spoiler'' te zetten :X [/]

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 01-12-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
Yonix schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:37:[...]
spoiler:
Waarschijnlijk vroeg hij hier hoe het komt dat zij (de Combines) Gordon nog steeds niet te pakken hebben, ook legt hij uit dat zij (de Combines) Gordon verkeerd hebben ingeschat, hij is niet zomaar een rebel, maar dat hij een soort van ''Specialist'' is in het geen wat hij doet (:p).
spoiler:
Ik denk dat hij tegen dat wezen praat wat je ook ziet als hij weggerend is naar de lift (die waar Alyx jou later ook in laat). Als ik het zo hoor denk ik dat tenminste. Ik had het te druk met combine's slingeren denk ik toen dat te horen was

[ Voor 17% gewijzigd door Gody op 01-12-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Yonix schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:37:
[...]
`

spoiler:

Edit: Sorry, was het helemaal vergeten om het in een ''Spoiler'' te zetten :X
Ik weet wat hij zegt, maar waarom is dat niet ondertiteld? Daar gaat het mij om :)

Trouwens:
spoiler:
Volgens mij reageert hij op wat iemand hem schrijf in een brief.

[ Voor 15% gewijzigd door Thanatos op 01-12-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Thanatos schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:58:
[...]

Ik weet wat hij zegt, maar waarom is dat niet ondertiteld? Daar gaat het mij om :)
Oh, sorry dan heb ik het verkeerd begrepen 8)7
Ikzelf zou niet weten waarom het niet ondertiteld is (heb namelijk Subtitels off staan), maar ik denk dat het een bugje is of zoiets dergelijks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Namens FragDSL.nl en Gamersland.nl heb ik de volgende servers opgezet voor Half-Life 2 MP (waar overigens na 2 seconden al mensen joinden):

217.19.17.225:27015
217.19.17.226:27015
217.19.17.227:27015
217.19.17.228:27015

Commentaar hoor ik graag! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sorcerer8472 op 01-12-2004 18:08 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:17:
Ben ik de eenigste die niet kan spelen?

Ik heb wel meerdere "ik kan geen hl2mp spelen" posts gelezen maar mijn probleem is anders:

ik kom prima bij het begin menu, maar als ik wil connecten, begint hij met loaden maar houdt er dan ook gelijk mee op, en ga ik terug naar de "find server" menu.
ook zie ik, als ik zelf een server opzet, mijn ammo hoeveelheid niet, alleen het bovenste deel van de cijfer kan ik zien

Ik kan wel zelf een server maken...

Ik heb trouwens de legale versie :D
even een screenshot ebij voor het "ammo" probleem"

Afbeeldingslocatie: http://img5.exs.cx/img5/261/dm_overwatch0000.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Laatst online: 21-08 15:00
Sorcerer8472 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:08:
Namens FragDSL.nl en Gamersland.nl heb ik de volgende servers opgezet voor Half-Life 2 MP (waar overigens na 2 seconden al mensen joinden):

zal straks eens kijken of deze minder laggy zijn dan de rest van de servers die op t moment online staan :)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:08:

Wat voor hardware heb je nodig voor leuke dedicated server (kleintje)? En hoeveel upload per speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

àrgh ik kan niet meer steam starten, eerst kwam ik niet eens tot het laad balke(kreeg error msg dunno wat het was) had het dus opnieuw gedownload en clientregistery en die in steamapps maar nu blijft ie(lees hele dag al) zeggen "steam is temporaliy unavalible, please try again" na 2 uur had ik er wel genoeg van heb steam zelfs in nieuwe map geinstalleert

iemand enig idee wat ik kan doen om hl2dm te spele :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
D³ schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:37:
Eindelijk mijn exemplaar van HL² binnen gekregen, werd tijd. Gelukkig was er een warez versie om in de tussentijd mee te spelen ;)

[afbeelding]

Hoe kom je aan zo'n mooie doos versie; eBay? :?

En wat zijn die krabbels op die mooie poster? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Aikon schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:21:
[...]

Wat voor hardware heb je nodig voor leuke dedicated server (kleintje)? En hoeveel upload per speler?
Deze 4 draaien op een Dual AMD 64 242 als ik me niet vergis. Of 244... Daarmee zit de server vrijwel helemaal vol. Kun je nagaan :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 12-09 09:02

GG85

.......

Is er trouwens een mogenlijkheid om de crosshair, hud en wapen te verbergen in het spel? Dat is wel lekker om wallpapers te maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Aikon schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:21:
[...]

als ik zelf een servertje opzet met 4 man heeft iedereen een ping van rond de 60

specs in sig
adsl lite: 1.1mbit down, 384kbit up

verder zelf geen last van fps lag, 1024x768, alles op medium/high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ben op dit moment bezig met een dedicated server op te zetten op een 100Mbit lijn \o/

Als we allemaal heel hard 'steam' roepen gaat het downloaden van de servermischien sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Epitome schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:30:
Hoe kom je aan zo'n mooie doos versie; eBay? :?

En wat zijn die krabbels op die mooie poster? :o
Besteld bij www.dvdboxoffice.com (~€40 all-in).

Die krabbels zijn van Gabe Newell en kompanen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:39:
[...]

Deze 4 draaien op een Dual AMD 64 242 als ik me niet vergis. Of 244... Daarmee zit de server vrijwel helemaal vol. Kun je nagaan :+
Nee, eigenlijk niet. Aangezien ik niet weet hoeveel spelers erop zitten.
jarnotjuh schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:48:
[...]

als ik zelf een servertje opzet met 4 man heeft iedereen een ping van rond de 60

specs in sig
adsl lite: 1.1mbit down, 384kbit up

verder zelf geen last van fps lag, 1024x768, alles op medium/high
Ah, dus qua upload valt het wel mee. En hoe hard is je servert dan bezig qua cpu en ram gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
D³ schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:37:

[afbeelding]

Gave poster. :)

Ik heb nog een leuke doos gekregen van een vriend die bij een computerzaak werkt:

Afbeeldingslocatie: http://koen.scholieren.com/files/temp/hl-doos_small.jpg

Zo komt Gordon Freeman pas écht in je slaapkamer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Aikon schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:02:

[...]

Ah, dus qua upload valt het wel mee. En hoe hard is je servert dan bezig qua cpu en ram gebruik?
weet ik niet

ik speel dan gewoon zelf mee he :), draait goed verder, geen drops ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Paradise schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:08:

Ik heb nog een leuke doos gekregen van een vriend die bij een computerzaak werkt:

[afbeelding]

Is dat de LP versie? ;) Gaaf ding :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Chester schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:39:
[...]

Niet, Gold versie bevat veel meer zooi. (de CE heeft niet eens de complete guide :/ )
Dan staat er een fout in de startpost.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:37:
Wat nou als ik de bronze versie haal, en later toch Half-Life1 : source wil spelen. Of Day of Defeat bijvoorbeeld. Is dat dan mogelijk?
*bump* Wil ik ook wel graag weten.... of moet je hem die dan weer los in de winkel kopen ofzo? Want ik heb namelijk geen cc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paradise schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:08:
[...]

[afbeelding]

Kickass. Waar haal je die posters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 12-09 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

toch iedereen op het verkeerde spoor gezet :)

Ben benieuwd of pcgameplay nog hun cijfer gaat ophogen, zij vermelden in hun review immers dat het cijfer nog hoger had kunnen zijn als het MP had gehad.. en dat heeft het nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
hmm ik weet niet echt wat ik van hl2 DM moet vinden :P
't is een beetje een chaos met die grav gun.. ff wachten op servers zonder grav gun i guess
en je kan ook niet bunnyhoppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Erg vermakelijk wel dat deathmatch :D Ook leuk is het om TeamDeathMatch te doen :9

Beetje weinig maps :+ Maar het begin is er iig :)
keep them comming valve :7

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
b3ta schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:44:
[...]

*bump* Wil ik ook wel graag weten.... of moet je hem die dan weer los in de winkel kopen ofzo? Want ik heb namelijk geen cc...
Later (nu kan het nog niet) zal je gewoon kunnen upgraden. Ale je nu de bronze hebt, betaal je dus bv €10 meer voor een upgrade naar silver :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, was net op het RTL4 nieuws over dat HL2 je misselijk maakt. Ikzelf wordt er niet misselijk van. Toch vreemd dat dit in het nieuws was, dit is volgens mij toch al heel lang bekend bij Firstperson Shooters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Ik heb als ik een server join echt een ontzettend slechte ping. Bv op die Fragdsl server van 2 paginas terug. Is een NL server en bij de serverlist geeft ie een ping van 34 aan. Als ik dan gejoined ben is mijn ping gemiddeld iets van 200.

Sterker nog als ik zelf een server maak en er is niemand gejoined (alleen ik speel), dan heb ik al een ping van gemiddeld 200 ms.

Een maat van me sprak ik net en die heeft het ook. (andere isp dan mij).

Whats the deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn vind ik de DM van HL2 maar te gaar voor woorden..

- Je hebt bijna totaal geen overzicht, iedereen ragt er maar op los en de voorwerpen vliegen je om de oren.

- Iedereen beweegt fucking langzaam, beter passen ze dat aan, want je kan zo echt amper
tactisch spelen..

- Ammo, te weinig

Het maakt hier bijna niks meer uit of je een ervaren speler bent of een ontzettend grote noob, je hebt hier zowat evenveel kans om de ander af te knallen..

Verder blijft HL2 zelf de shit, maar dat terzijde :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
HL2DM owned echt :) Eerste keer spelen en meteen hard bovenaan terwijl ik er niet maar net 10 min in zat ofzo :/ Moet wel wat moeilijker worden, maar iemand z'n brandende ton terug gooien in z'n gezicht staat me wel aan :P

Afbeeldingslocatie: http://exferno.3d-gamers.nl/dm_lockdown0000_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:57:
- Je hebt bijna totaal geen overzicht, iedereen ragt er maar op los en de voorwerpen vliegen je om de oren.
Klopt, er zou een optie moeten komen voor servers zonder gravitygun.
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:57:
- Iedereen beweegt fucking langzaam, beter passen ze dat aan, want je kan zo echt amper
tactisch spelen..
Shift knop gebruiken?
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:54:
LOL, was net op het RTL4 nieuws over dat HL2 je misselijk maakt. Ikzelf wordt er niet misselijk van. Toch vreemd dat dit in het nieuws was, dit is volgens mij toch al heel lang bekend bij Firstperson Shooters...
Er worden heel veel mensen misselijk, check de steam fora of Halflife2.net fora bijvoorbeeld eens.

Maar je had om 6 uur moeten kijken. Toen waren ze nog slecht geïnformeerd, ze lieten namelijk stukjes video van arcadehal zombie-shooters zien van halverwege de jaren negentig

Ja RTL4! Zombieshooters van bijna 10 jaar oud zijn zéér realistisch _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Ik heb nu een eigen server draaien met acht man en gaat best met Planet Advanced (4480/704). :)

Maar waar kan ik de console commands vinden om de server te beheren? :?

Is het ook mogelijk om de in de server config in te stellen dat men alleen de Zero Point Energy Gun kan gebruiken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was me blij om te lezen dat dm te downe was! Totdat ik ging spelen. Damn, wat is dat een chaotische zooi zeg, het is vevendien goed te zien dat ze het er snel uitgepoept hebben. Geen goede keus volgens mij.
Ik vraag me bijv. af wat ze nu voor een multiplayer game neer willen zetten? De mannetjes lopen als halo, de beleving is haast als unreal 8)7. Wat een *** in het veld is dat zeg. Je spawnt, en je kan al een verwarmign op je harsses ontvangen 8)7 .
Ik vindt het grappig om te lezen dat ook hier weer mensen zijn die het wel leuk vinden! Of komt dat omdat ze gelijk op 1 stonden? :)
Ik ga deze dan ook niet meer spelen (denk ik, of tenminste tot een update), want hierdoor krijg ik haast een bittere smaak van de hallife2 setting. jamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
IK vond HL2DM ook maar een beetje zuig hoor! Idd wat al eerder is vermeld:

- Te gaotisch.
- Te sloom.
- Hoge ping problemen.
- Te weinig ammo.
- Geen bunnyhoppen.

Het is echt zon snel-in-elkaar-geflanste-game. Jammer, ik hoop dat er een goede update komt!

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Die Gravity gun mag er best zijn in multiplayer maar het moet niet zo zijn dat je hem gelijk hebt als je spawned :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 12-09 06:10

JvdM

<---->

babba schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:28:
Die Gravity gun mag er best zijn in multiplayer maar het moet niet zo zijn dat je hem gelijk hebt als je spawned :/
Dat vind ik ook irritant, btw die magnum is veeeeet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
Ik ben 't wel met veel dingen eens die genoemd worden. De animaties op de player's zijn een beetje ranzig gemaakt, zal wel aan de netcode liggen o.i.d, en chaotisch? Ik zat met 14 man op een serv en je moet toch wel zoeken wil je iemand tegen komen vind ik... Maja er zijn inderdaad moment waar het chaotisch is maar daar moet je dan maar van houden ofzo. Wel jammer vind ik het dat die magnum zo sterk is, dat had wel met 2 kogels gemogen o.i.d want iemand met een beetje aim (mijzelf bijv ;)) legt er mensen mee om voordat ze je aan kunnen kijken. Ook vind ik het lastig dat wapens niet echt makkelijk te vinden zijn, maarja dat kan zijn omdat ik nog maar 2 maps gespeeld heb in totaal, kga nu ff meer spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Jongens jongens,,,,bekijk het van de positive kant pls...
Er IS tenminste een MP mogenlijk nu...
Deze wordt vanzelf beter en uitgebreider,,,heb alleen wat geduld...
Inderdaad zijn er aardig wat ergenissen nu,maar het zal alleen maar beter worden.
Raar hoor...eerst iedereen klagen dat er geen MP in zat...nu zit hij er als bonus toch bij en dan alleen het negative ervan willen inzien.

Ja...MP is op dit moment verre van perfekt....maar als je het te storend vindt dan speel je het gewoon niet...wacht dan ff tot het wat beter te spelen is.
Persoonlijk ben ik erg blij dat het toch toegevoegd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:57

chromeeh

the Gnome

Ik heb m'n HL2 ook binnen _/-\o_

Alleen krijg ik een #$^#$%^%$^#$% error als ik wil installen :'( :'(
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcbrummer/error.jpg

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Magnum = overpowered :P

Er zitten een hoop wapens in die natuurlijk niet echt voor multiplayer gemaakt zijn, zoals die revolver of die gun die zelf reload. Maar, het is een erg vermakelijk spel met wat vrienden en ik kan me wel voorstellen hoe zo'n spel als dit op een LAN zou zijn :D.

Maar ik had wel erg hoge ping problemen, het kan aan mijn connectie liggen maar daar ligt het niet aan denk ik. Ik heb ook al een hoge ping met CS:S, vreemd. :)

Anyway, hoop dat Valve hier wat meer aandacht gaat besteden en het wat meer balanceerd voor online play, meer maps etc. Misschien zelfs meer modes, zoals CTF of iets vergelijkbaar met UT2003/2004's Bombing Run (in combinatie met de gravity gun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 12-09 14:14
chromeeh schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:38:

[afbeelding]
Je moet counterstrike source ook meeinstalleren dan krijg je deze fout niet, is een bug die nog in het spel zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
chromeeh schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:38:

[afbeelding]
Dat komt omdat je Counter-Strike: Source hebt uitgevinkt.
Je moet die ook installeren dan gaat het goed, wil je daarna Counter-Strike: Source weer eraf gooien dan moet je die gewoon deïnstalleren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik vind het geweldig wat Valve doet om de "fans" tevreden te houden.

Kijk alleen al eens naar het aantal veranderingen die doorgevoerd zijn in HL. Multiplayer die helemaal aangepast is. Nieuwe netcode, weet ik het allemaal.
Ik ken eigenlijk geen enkel ander spel waar zoveel gratis extra's/verbeteringen zijn gebracht door de ontwikkelaar zelf.

Ok, HL2MP is nog niet geweldig en CS:S is nog redelijk karig (qua models en maps).
Maar ik weet zeker dat over een paar maanden iedereen dat alweer vergeten is omdat er weer zoveel extra's bij zijn gekomen.(hoop ik :? )

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 01-12-2004 20:47 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal leuk en aardig ma krijg hier niks uit de muur :/

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/zulukop/hl2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hoe kan je daar nou vastzitten? Voordat je de moete doet om een screenshot te maken, deze up te loaden en daarna te posten op GoT kan je ook gewoon verder lopen in de kamer om te kijken of er misschien ergens een grote houten deur is?

Serieus, denk na voordat je vragen gaat stellen, als je er na 5 minuten niet uitkomt hoef je niet meteen in paniek op forum's vragen te gaan stellen. Zo moeilijk is het niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Switch op 01-12-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Idd, neem eens de tijd om alles te verkennen, al duurt dat een half uur, en niet direct naar het forum te komen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:49:

[afbeelding]
ok ik heb er wel op gedrukt, maar als er niks gebeurt, dan loop ik gewoon verder ipv te posten op GoT ;)

edit:
halflife mp is vet :)
de pings zullen wel beter worden, want ik neem aan dat ze dat getest hebben

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:49:

[afbeelding]
dude als je hier al vast zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dan...

maar ik ben daarbuiten alles al rond gelopen maar kan daar niks doen,

die ventjes met die sticks reageren agressief en kan geen deur in, ik dacht dat je daar een of ander pak kreeg zodat je door die access requiered shield kan :| :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:58:
sorry dan...

maar ik ben daarbuiten alles al rond gelopen maar kan daar niks doen,

die ventjes met die sticks reageren agressief en kan geen deur in, ik dacht dat je daar een of ander pak kreeg zodat je door die access requiered shield kan :| :X
Gewoon goed zoeken, ver-ken de ruimte een beetje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Buiten is ook ergens een soort steegje/zijstraatje. Als je nu al vast zit, zou ik maar stoppen ;) Of een walktrough in de hand nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
mm, ik draaide eerst de minder legale versie :), om te kijken of mijn systeem dit spel trok. Liep allemaal best aardig (verbaasde me) vandaag dus origineel gekocht. Andere game verwijderd (ook register) en steam ook maar ff gedeinstalled.
Krijg ik fout melding van het originele spel dat mijn vga kaart niet goed is??
Bij de niet legale versie deed hij het perfect.
Ik kan nu niet eens in het spel komen (behalve window mode)
snap er geen snars van...

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B_FORCE schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:03:
mm, ik draaide eerst de minder legale versie :), om te kijken of mijn systeem dit spel trok. Liep allemaal best aardig (verbaasde me) vandaag dus origineel gekocht. Andere game verwijderd (ook register) en steam ook maar ff gedeinstalled.
Krijg ik fout melding van het originele spel dat mijn vga kaart niet goed is??
Bij de niet legale versie deed hij het perfect.
Ik kan nu niet eens in het spel komen (behalve window mode)
snap er geen snars van...
heb je een screenshot van de error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
ehm heb ff niet zo snel ff web ruimte maar het bericht is:

Failed to set video-mode. Resetting to defaultds.
Game will now restart with the new video settings
(en dan kan je op ok of cancel drukken ofcourse)

dit geeft hij steeds (ook na ok drukken)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Allemaal vol!

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/hl2dm_serverlist.gif

Wie iemand hoe je een internet listen server start?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-08 23:53
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:37:
nee, ik heb gewoon de zilver editie besteld via steam koste 70 dollar, gisteren afrekening ontvangen betaald 55 euro :)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

* sorry zat ff te slapen. venster niet gerefresht sinds vanmiddag. reageerde op oude post :Z

[ Voor 81% gewijzigd door mikenl op 01-12-2004 21:33 ]

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
melly schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:36:
Jongens jongens,,,,bekijk het van de positive kant pls...
Er IS tenminste een MP mogenlijk nu...
Deze wordt vanzelf beter en uitgebreider,,,heb alleen wat geduld...
Inderdaad zijn er aardig wat ergenissen nu,maar het zal alleen maar beter worden.
Raar hoor...eerst iedereen klagen dat er geen MP in zat...nu zit hij er als bonus toch bij en dan alleen het negative ervan willen inzien.

Ja...MP is op dit moment verre van perfekt....maar als je het te storend vindt dan speel je het gewoon niet...wacht dan ff tot het wat beter te spelen is.
Persoonlijk ben ik erg blij dat het toch toegevoegd is...
hmm 't is wel leuk dat er MP bij zit, maar mag er ik alsjeblieft commentaar op hebben voor m'n 52 euro? ;)

maargoed na wat meer gespeeld te hebben is het wel geinig.. alleen bv je machinegun doet best weinig dmg :D
en tja grav-gun mag van mij best weg in die MP of iig de optie hem uit te schakelen @ servers ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:37:
spoiler:
spoiler:
Het klopt inderdaad dat Breen het tegen de Combine heeft, en nogal kwaad is dat ze hem nog niet te pakken hebben. Maar hij zegt juist dat Gordon géén specialist is, althans geen 'highly trained assassin', maar een doodnormale man, en daarom snapt hij niet dat ze hem niet kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
D³ schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:30:
Allemaal vol!

[afbeelding]

Wie iemand hoe je een internet listen server start?
Nee, maar start een dedicated en join die snel, gaat perfect hier! :)

Natuurlijk wel ff poort 27015 openzetten naar je PC... :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Epitome op 01-12-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:57:
Wie heeft er hier dat "cannot read memory" probleem?
Of gehad, op de steam fora zijn er echt 150 paginas over, echt heel veel lui hebben dat probleem...
http://www.steampowered.c...&perpage=15&pagenumber=58
Ik ook iig, weet iemand hier misschien een oplossing?
Ik heb em ook na de laatste update. Een collega van me idem. Zo kan je HL2 spelen en zo weer niet.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
greatgonzo schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:47:
toch iedereen op het verkeerde spoor gezet :)

Ben benieuwd of pcgameplay nog hun cijfer gaat ophogen, zij vermelden in hun review immers dat het cijfer nog hoger had kunnen zijn als het MP had gehad.. en dat heeft het nu :)
Misschien alsnog spel van de maand november ipv Rome Total War ( :/ ) :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *