Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.213 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:14:
[...]
yup... *gaap* ...
Maar we weten nu wel wie wat waar en hoeveel iedereen besteld heeft..... boeiend toch?
Ach zolang we niet kunnen spelen zal het nog wel ff gaan over bestellen.. en btw ik vind het nog interessant om te lezen ook.. en af en toe leuke info of posts zoals gisteren over de maps.. en af en toe een leuke link zoals ik nu weer een leuke heb..

http://www.maxmeout.com/ kan je zien wie er goed power lvlen in Amerika.. non-stop players volgens mij ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128141

een zaakie hier in utrecht verkoopt de US Collectors edition en de normale ,
de normale is 60 euro , andere weet ik niet :+
morgen maar is ff kijken dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Anoniem: 128141 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:28:
en welk zaakje is dat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dr games, amsterdamse straatweg naast d-reisen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:20
Skeiron schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:24:
[...]

Ach zolang we niet kunnen spelen zal het nog wel ff gaan over bestellen.. en btw ik vind het nog interessant om te lezen ook.. en af en toe leuke info of posts zoals gisteren over de maps.. en af en toe een leuke link zoals ik nu weer een leuke heb..

http://www.maxmeout.com/ kan je zien wie er goed power lvlen in Amerika.. non-stop players volgens mij ;)
Damn.. das best triest eigenlijk (van WoW, niet van de spelers) dat mensen al zo snel aan de cap zitten.... want dat zal ook niet lang meer duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:34:
[...]

Damn.. das best triest eigenlijk (van WoW, niet van de spelers) dat mensen al zo snel aan de cap zitten.... want dat zal ook niet lang meer duren..
niks triests aan, dit hebben ze bewust gedaan zodat je sneller met de end-game aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-05 20:50

admiral866

The King Personality Disorder

Anoniem: 114186 schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:55:
Edit: kijk ook naar zijn emailaddress: tim.70b7uaayvcto5n7876zvazvq626@zend.nu
Dat ziet er aardig fake uit.
offtopic:
Dat mail adres is niet van hem :)
Als je een advertentie plaatst bij marktplaats.nl krijg je een dergelijk mail adres. Als je hierheen mailt gaat je mail via de marktplaats mail servers zeg maar. Die filtere alle spam etc eruit. En dan wordt het naar de juiste persoon gestuurd. Bijv tim<achternaam>@provider.nl
Wordt ook gebruikt zodat gebruikers van marktplaats hun mail adres niet publiekelijk kenbaar hoeven te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-05 00:45
Skeiron schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:24:
[...]
Valt me op dat het vooral alliance gassies zijn in die toplijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kEv4h schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:43:
[...]

niks triests aan, dit hebben ze bewust gedaan zodat je sneller met de end-game aan de slag kan.
:? end-game? Zonder char-development blijft er verdomd weinig over van een MMORPG hoor... Geen reden meer om te hunten, questen, etc als er geen ervaring meer te verdienen valt. Zelfs aan tradeskills opbouwen zit een limiet en PvP'en is leuk, maar ook dat gaat vervelen als je char geen enkele vooruitgang meer boekt.

Maar goed.. daar komen we allemaal zelf wel achter...

Een RPG zonder char-development is geen RPG meer. Als je Asheron's Call 2 gespeeld hebt weet je hoe dat een MMORPG de afgrond in kan helpen :P

En echt.. dat hebben ze niet bewust gedaan.. ze hadden het zelf ook 10x liever anders gezien, maar hebben simpelweg de content er niet voor.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Warbringer schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:22:
[...]

Ik heb hem ook besteld.
Heb gister een mail gestuurd met de vraag of mijn reservering ook echt definitief is, en of ik hem dus ook echt ga krijgen.

ik zou binnen 24 uur antwoord krijgen, dat wil dus zeggen.. vandaag voor 15:00PM.
Ik had hem donderdag bestelt, en meteen maar een email gestuurd naar bol.com om te vragen dat ze hem ook echt kunnen leveren. Kreeg netjes een e-mail terug (binnen 24 uur), ze zeiden dat de leveranciers ze nog steeds aanbieden en dat ze het dus nog gewoon kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heeft iemand al zijn Wow van dvdboxoffice gehad? Ik heb nu 6 dagen geleden besteld, maar nog niks ontvangen en ik vroeg me af hoe lang zoiets normaal gesproken duurde (kan me de laatste keer dat ik importeerde niet meer herinneren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:47:
[...]

:? end-game? Zonder char-development blijft er verdomd weinig over van een MMORPG hoor... Geen reden meer om te hunten, questen, etc als er geen ervaring meer te verdienen valt. Zelfs aan tradeskills opbouwen zit een limiet en PvP'en is leuk, maar ook dat gaat vervelen als je char geen enkele vooruitgang meer boekt.

Maar goed.. daar komen we allemaal zelf wel achter...

Een RPG zonder char-development is geen RPG meer. Als je Asheron's Call 2 gespeeld hebt weet je hoe dat een MMORPG de afgrond in kan helpen :P
main-goal van WoW is zoiezo PvP, dit willen ze zover doorvoeren dat je daar blijkbaar genoeg fun aan kan beleven dat je vergeet dat je niet meer verder kan met je char ofzo ;)
ik weet ook niet hoe t precies zit, maar dit is afaik wel de gedachte erachter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kEv4h schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:50:
[...]

main-goal van WoW is zoiezo PvP, dit willen ze zover doorvoeren dat je daar blijkbaar genoeg fun aan kan beleven dat je vergeet dat je niet meer verder kan met je char ofzo ;)
ik weet ook niet hoe t precies zit, maar dit is afaik wel de gedachte erachter
Nou.. dan ben ik benieuwd hoeveel spelers er nog over zijn over een half jaar... want het merendeel van MMORPG spelers zit niet te wachten op alleen maar PvP'en. Sterker nog, het merendeel van de servers is niet eens PvP.

Betwijfel of dat echt de bedoeling van het spel is ;)

Als dat wel zo is.. laat me dan ff een bron zien, want dan heb ik en een paar honderd duizend anderen WoW iets verkeerd ingeschat denk ik..

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2004 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 04-05 20:50

admiral866

The King Personality Disorder

Straphka schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:48:
Heeft iemand al zijn Wow van dvdboxoffice gehad? Ik heb nu 6 dagen geleden besteld, maar nog niks ontvangen en ik vroeg me af hoe lang zoiets normaal gesproken duurde (kan me de laatste keer dat ik importeerde niet meer herinneren).
dvdboxoffice kan wel ff duren. Als je em pre-ordert hebt daar moet je op zo'n dag of 8 rekenen. Als je em ordert als ie al uit is, is er niets over te zeggen eigenlijk. ff mailen is je beste optie.

Is http://maxmeout.com/ van de huidige US retail?
damn dat is echt snel dan!

[ Voor 8% gewijzigd door admiral866 op 30-11-2004 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:52:
[...]

Nou.. dan ben ik benieuwd hoeveel spelers er nog over zijn over een half jaar... want het merendeel van MMORPG spelers zit niet te wachten op alleen maar PvP'en. Sterker nog, het merendeel van de servers is niet eens PvP.

Betwijfel of dat echt de bedoeling van het spel is ;)

Als dat wel zo is.. laat me dan ff een bron zien, want dan heb ik en een paar honderd duizend anderen WoW iets verkeerd ingeschat denk ik..
dan mag jij me weleens vertellen wat jij verwacht te doen als je op lvl-cap zit en de dungeons zo vaak gerunned hebt dat je al volledig pimped-out ben :)
dan zit je natuurlijk alleen nog maar op de grote battlegrounds die erin gaan komen.

anyway PvP is maybe niet main-goal zoals ik zei, maar wel een heel groot gedeelte van WoW draait om PvP, en dat de meeste servers non-PvP zijn maakt ook niet uit natuurlijk.. op de non-PvP servers gaat PvP-en net zo goed, alleen ben je niet altijd PvP-flagged. ik speel op non-PvP server en heb al genoeg raids meegemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Anoniem: 128141 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:28:
Bestaat de us ce nog dan? Kan hem iig niet vinden op hun site?
Kun je me ff een handje helpen. Kan ik vandaag nog tijdens
m'n pauze mischien ff langsdroppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kEv4h schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:02:
[...]

dan mag jij me weleens vertellen wat jij verwacht te doen als je op lvl-cap zit en de dungeons zo vaak gerunned hebt dat je al volledig pimped-out ben :)
dan zit je natuurlijk alleen nog maar op de grote battlegrounds die erin gaan komen.
Dan ga ik PvP'en.. en dan een maandje later waarschijnlijk m'n account opzeggen omdat ik het zat ben en alles wel gezien heb.

En dat is nou precies wat ik bedoel ;) Er is geen verplichting om dit spel te spelen, dus ze zullen de spelers vast moeten houden. Met een levelcap die in 2 maandjes behaald is bereik je dat in ieder geval niet.

Dus ze zullen heel snel met een expansion moeten komen en zorgen dat lvl 60-100 op z'n minst een jaar kost ofzo.. anders zijn ze alle niet-PvP'ers rap kwijt.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:08:
[...]

Dan ga ik PvP'en.. en dan een maandje later waarschijnlijk m'n account opzeggen omdat ik het zat ben en alles wel gezien heb.
tja.. vergeet niet dat er in PvP ook nog genoeg te halen valt :)
de titles, en met die titles weer speciale vendors die je epic stuff verkopen etc
Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:08:
[...]

En dat is nou precies wat ik bedoel ;) Er is geen verplichting om dit spel te spelen, dus ze zullen de spelers vast moeten houden. Met een levelcap die in 2 maandjes behaald is bereik je dat in ieder geval niet.
nope, en dit proberen ze dan weer met PvP, hero classes en raid-bosses, waarvan je met PvP toch wel het meest mee bezig zal zijn denk ik, al weet ik niet hoe lang 't duurt hero class te bereiken.

[ Voor 42% gewijzigd door bcd87 op 30-11-2004 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kEv4h schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:10:
[...]

tja.. vergeet niet dat er in PvP ook nog genoeg te halen valt :)
de titles, en met die titles weer speciale vendors die je epic stuff verkopen etc
*zucht* Dat houdt mij geen maanden, cq. jaren bezig hoor :?

Er komen nog genoeg andere MMORPG's op de markt die me veel meer gaan bieden dan een beetje PvP met maxed out chars.. dus waarom zou ik dan blijven hangen op iets zonder vooruitgang?

[ Voor 59% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

hmmm leuk mailtje gehad. :D

Hello,

Thank you for your interest in World of Warcraft.
We are currently in the closed beta phase, and the open beta is not yet open, but it will be soon.
Then, you will be able to open a Beta account, download the European client and get into the adventure of World of Warcraft.
Please watch our site http://en.wow-europe.com/ … for the date of the open beta.

lol comming soon :D
dus er komt waarschijnelijk wel een open beta :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En van wie heb je dat meeltje gehad Zer0K3wL (!)?

Want als het van je oma komt hecht ik er weinig waarde aan :+

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
94944 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:13:
dus er komt waarschijnelijk wel een open beta :D
dat wisten we allemaal toch allang dat er een open beta komt? ;)
in december, ik hoop eind december want wil lv60 nog wel bereiken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

heb mailtje gestuurt naar techsupport van wow.
het komt dus niet van me oma off opa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
94944 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:22:
heb mailtje gestuurt naar techsupport van wow.
het komt dus niet van me oma off opa :P
ok dan klinkt het aannemelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130064

Grappenmakers daar bij Gameorder

http://www.gameorder.be/product_info.php/products_id/462
..Mocht u toch eerder de game willen kunnen spelen dan kunt u hiervoor de US Import versie aanschaffen, hiermee kunt u offline de game spelen totdat hij gereleased wordt in Nederland, daarnaast is er ook de mogelijkheid om te spelen op de US servers echter hier kunnen wij geen garantie bieden omdat dit per klant verschilt.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Stomme belgen :P Snappen er weer niks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

offline ?
dont think so lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-02 00:30
Even over de levelcap, daar ben ik het volledig met bosmonster eens. Als jij eenmaal in een stadium komt in een MMORPG waar jij niet maar kan groeien, dan is de lol er snel vanaf. Natuurlijk is er dan nog PVP, maar dat kan je ook niet continu doen, er moet afwisseling zijn. PVP is trouwens, naar mijn mening, niet uitdagend als je niet meer kan trainen.

Als ik ga PVPen en het valt me net ietsje tegen, dan besluit ik ff te lvlen en terug te keren. Wat nu als dat niet mogelijk is? Zeker weten dat ze klanten kwijt gaan raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nemo55 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:05:
[...]

Bestaat de us ce nog dan? Kan hem iig niet vinden op hun site?
Kun je me ff een handje helpen. Kan ik vandaag nog tijdens
m'n pauze mischien ff langsdroppen ;)
ik heb ze gebelt omdat die zaak heel veel doet over import en export,
je moet eerst betalen, dan plaatse ze de bestelling en als ze et binnen hebben
dan bellen ze je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Johan Hurkmans schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:46:
Even over de levelcap, daar ben ik het volledig met bosmonster eens. Als jij eenmaal in een stadium komt in een MMORPG waar jij niet maar kan groeien, dan is de lol er snel vanaf. Natuurlijk is er dan nog PVP, maar dat kan je ook niet continu doen, er moet afwisseling zijn. PVP is trouwens, naar mijn mening, niet uitdagend als je niet meer kan trainen.

Als ik ga PVPen en het valt me net ietsje tegen, dan besluit ik ff te lvlen en terug te keren. Wat nu als dat niet mogelijk is? Zeker weten dat ze klanten kwijt gaan raken...
lvl-en is natuurlijk niet het enige waar je karakter sterk mee wordt, een goede talent- en equip-build doen er ook toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:59
Wat nu als dat niet mogelijk is? Zeker weten dat ze klanten kwijt gaan raken...
wacht gewoon tot de main stream mensen level 50 tot 60 zijn en maak dan van die uitspraken... ik vertrouw erop dat blizzard de level cap nog vaak omhoog zal gooien in de te komen patches.. elke keer 10 levels erbij ofzo met wat extra gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:52:
[...]
Dat kan wel zo zijn, maar waarom zitten alle US PvP servers dan op high load terwijl de PvE servers op medium load zitten? Het lijkt er op dat de WoW spelers massaal voor PvP kiezen.

Ik vind de PvE servers wel een beetje PvP "Light". Je hebt er niet de spanning die je op een PvP server wel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67917

Als je nu in de closed beta zit kom je dan automatisch in de open beta straks?
Of kom je er echt alleen in als je de game "pre-ordered"?

Zal binnenkort eens wat screens posten, veel te weinig van in dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
THE_CR0SS schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:05:
[...]

wacht gewoon tot de main stream mensen level 50 tot 60 zijn en maak dan van die uitspraken... ik vertrouw erop dat blizzard de level cap nog vaak omhoog zal gooien in de te komen patches.. elke keer 10 levels erbij ofzo met wat extra gebieden.
Denk dat je je verkijkt op hoeveel werk het is om 'even wat content voor 10 levels toe te voegen'.

Vergeet niet dat ze voor de content voor 60 levels 4 jaar bezig zijn geweest ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
Zoals Bosmonster al zegt is dat niet effe te doen. Kijk simpelweg naar hoelang ze erover hebben gedaan om deze game te maken tot wat het nu is.

Maar gelukkig gaan ze het dus wél uitbreiden in de loop van tijd ( http://forums.worldofwarc...l&t=81407&tmp=1#post81407 ), wat ook gezond is voor een MMORPG. Het spel zelf moet ook groeien om spelers tevreden en geinteresseerd te houden. Nieuwe gebieden/Quests/Concepten doen natuurlijk altijd goed om de fun-factor hoog te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 67917 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:14:
Als je nu in de closed beta zit kom je dan automatisch in de open beta straks?
Of kom je er echt alleen in als je de game "pre-ordered"?

Zal binnenkort eens wat screens posten, veel te weinig van in dit topic :P
jepp wij zitten automatisch in de open beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

World of Warcraft krijgt een 9.5 van gamespot, eigenlijk de enige site die ik vertrouw. Ze vinden het de beste MMORPG ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Bedenk wel dat die gasten die binnen een maand aan de lvl cap zitten 6-10 uur per dag spelen al niet meer. Betrouwbare bron heeft me dat gemeld. Ingame "friend" die namelijk al tijd ziek was heeft het ook gedaan en je doet er nog aardig lang over.

Vind het wel beter zo want dit maakt het ook veel toegankelijker voor de "average player". Als average player ben je er wel even mee bezig hoor voordat je 60 bent. Vanaf lvl 30 gaat het zoiezo trager. Oke het mag van mij ook wel ietsje trager gaan maar ik ben toch wel 2 maanden bezig om lvl 40 te bereiken omdat ik ook een prive leven heb.

Daarnaast kun je op deze manier ook een 2e of 3e char spelen en dat is bij veel MMORPG's gewoon niet mogelijk omdat het te lang duurt.

Ook heeft Blizz gezegd dat ze met nieuwe content ook nieuwe lvl caps zouden invoeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Muppet op 30-11-2004 11:29 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129696

Zo.. eindelijk een mailtje ontvangen van DB ! :)

Geachte heer,

U heeft inderdaad op de 25e besteld. Wij gaan er nu bijna zeker
vanuit dat u de CE box zult ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dynabyte B.V.

Louis Meijer

Lippestraat 1
8028 PS Zwolle
0900-39622983

Mijn dag is weer goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13087

Daarbij is iedereen dan level 70 en dan staan ze weer stil.. kunnen ze weer 2 weken PvP'en en dan heb je ook alles weer gezien imo.

Maargoed ik koop dit spel dan ook niet met de intentie om het langer dan hooguit een half jaar te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thekk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:31
Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:15:
[...]

Denk dat je je verkijkt op hoeveel werk het is om 'even wat content voor 10 levels toe te voegen'.

Ja, daar heb je gelijk in, maar het is ook zo dat de devvers nu gewoon door kunnen gaan. Daar betalen de spelers natuurlijk ook $15,- per maand voor!

Ik heb geen zin om een sig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66398

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...1016&rd=1&ssPageName=WD2V

Maar 18 euro.... Scam?

Edit : NvM is alleen de beta key... pff pff allemaal zo duur... 150 euro? lol ben toch gek of niet als je dat koopt...

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 66398 op 30-11-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:26:
World of Warcraft krijgt een 9.5 van gamespot, eigenlijk de enige site die ik vertrouw. Ze vinden het de beste MMORPG ooit.
Is het ook... Het is after all gemaakt door Blizzard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Since its release two and a half days ago, World of Warcraft has already seen incredible concurrency numbers across all active game servers. To keep up with the demand from our players, 47 new servers were made available, increasing the total number of servers to 88. Doubling our server capacity in such a short period of time created issues in existing servers. We immediately recognized the issues and began implementing fixes. However, some players were unable to log in and enjoy the game during this period.

We sincerely apologize for any inconvenience and are dedicated to providing World of Warcraft players with the best play experience possible. Therefore we'll be adding a small trial-period extension for players who created accounts before or during the downtime. In the days ahead, we'll provide additional details on how the trial-period extension will be determined. As always, we appreciate your continued patience and support; we're still monitoring the servers very closely and making adjustments as needed

Ha.. Dat heb ik nou echt nog nooit een MMORPG zien doen... Meeste zeggen van ja sorry blabablabla blizzard geeft dus ook gratis tijd weg voor de downtime die ze hadden... tof van ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-03 22:09

Mandor

Lord of Chaos

Vergeet ook niet dat er 9 classes en 8 rassen zijn, en dat je op het moment acht characters per server kan hebben. Als jij een gnome mage tot level 60 heb gekregen en je die zat bent, kan het wel interessant zijn om met een orc fighter te gaan spelen. Andere speelstijl, andere server, andere quests, en Horde in plaats van Alliance. Je kan altijd vrij switchen tussen die characters, dus het lijkt me niet dat WoW gaat vervelen na een paar maanden.

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 66398 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:47:
Ha.. Dat heb ik nou echt nog nooit een MMORPG zien doen... Meeste zeggen van ja sorry blabablabla blizzard geeft dus ook gratis tijd weg voor de downtime die ze hadden... tof van ze ;)
In Asheron's Call hebben ze laatst een level weg gegeven voor de downtime :P Kon je naar een NPC gaan en instant levelup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Zouden de europese en amerikaanse servers allemaal unieke namen krijgen? Zoja, zal ik in mijn playersysteempje dan gewoon alleen de naam van de server opslaan, of ook of het pve, pvp, rp is ?
Purechaos heeft mij dit lijstje gegeven, zijn dat alle US servers ?

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Selachii schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:52:
Zouden de europese en amerikaanse servers allemaal unieke namen krijgen? Zoja, zal ik in mijn playersysteempje dan gewoon alleen de naam van de server opslaan, of ook of het pve, pvp, rp is ?
Purechaos heeft mij dit lijstje gegeven, zijn dat alle US servers ?
geloof dat ze op het moment 88 servers hebben.... pff enorm veel zeg hehe... hoeveel man kan er per server? 5000?

"Since its release two and a half days ago, World of Warcraft has already seen incredible concurrency numbers across all active game servers. To keep up with the demand from our players, 47 new servers were made available, increasing the total number of servers to 88."

Zie .. http://forums.worldofwarc...45561&p=1&tmp=1#post45561

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 66398 op 30-11-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Mensen blazen de boel best wel op datje op lvl 60 zo de game wel hebt gezien. Ik ga iig uit van een EQ basis daar was de originele game er 1 met een lvl cap tot 50. De 1ste expansion daar kon je mee naar lvl 60 en kreeg je een zwik nieuwe content en class armor wat erg leuk was.

Daarna een paar expansions zonder lvl cap raise maar met zeer goede en leuke content om vervolgens weer een expansion later naar 65 te kunnen levelen en bij de laatste tot lvl 70.

Ik speel dat al vanaf 1999 en ben ook lvl 70. Zit continu in de hoogste zones te dansen en als je met een raid bent van je guild is het gewoon leuk en het blijft leuk.

Even ervanuit gaant dat WoW ook deze tour op gaat (alsof er een andere manier is) dan ben je echt niet over een paar maandjes als je lvl 60 bent uitgekeken hoor maar dat is dus mijn mening en we moeten het uiteraard nog zien. Expansions zijn over het algemeen veel vlugger klaar dan de retail versie nu uiteraard dus nieuwe content zou volgens mij snel genoeg beschikbaar komen. 8)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

mwa, na het lezen van dit interview over raids, had ik wel vertrouwen in dat lvlen. Als ze die raid quests maar moeilijk genoeg maken, zorgt dat dat iedereen wel iets heeft om naartoe te blijven werken

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Anoniem: 66398 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:47:
Eve-Online geeft ook compensatie dagen voor de downtime :)

Niet uniek dus, maar wel zo netjes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tr!gger schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:20:
Mensen blazen de boel best wel op datje op lvl 60 zo de game wel hebt gezien. Ik ga iig uit van een EQ basis daar was de originele game er 1 met een lvl cap tot 50. De 1ste expansion daar kon je mee naar lvl 60 en kreeg je een zwik nieuwe content en class armor wat erg leuk was.

Daarna een paar expansions zonder lvl cap raise maar met zeer goede en leuke content om vervolgens weer een expansion later naar 65 te kunnen levelen en bij de laatste tot lvl 70.

Ik speel dat al vanaf 1999 en ben ook lvl 70. Zit continu in de hoogste zones te dansen en als je met een raid bent van je guild is het gewoon leuk en het blijft leuk.

Even ervanuit gaant dat WoW ook deze tour op gaat (alsof er een andere manier is) dan ben je echt niet over een paar maandjes als je lvl 60 bent uitgekeken hoor maar dat is dus mijn mening en we moeten het uiteraard nog zien. Expansions zijn over het algemeen veel vlugger klaar dan de retail versie nu uiteraard dus nieuwe content zou volgens mij snel genoeg beschikbaar komen. 8)
Als ik het me niet vergis... Kon je geen "Hero" / "Held" worden via enorm lange quests als je level 60 hebt bereikt? .. Lijkt me niet dat je dat 1 2 3 haalt.. iets op naar toe te kijken ;) of hebben ze dat weer afgeschaft?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 66398 op 30-11-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nimmolon schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:28:
[...]

Eve-Online geeft ook compensatie dagen voor de downtime :)

Niet uniek dus, maar wel zo netjes :Y)
Hmm ach.. ben gewend aan SOE die doet niks anders dan "sorry" zeggen voor de downtimes die ze hebben

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 66398 op 30-11-2004 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130348

VOOR ALLE BOL.COM COLLECTOR'S EDITION BESTELLERS (zoals ik):

Ik ben net nog ff naar de bol.com site gegaan en de Collector's Edition is niet meer beschikbaar. Gisteren kon je hem wel nog bestellen, dus ik denk dat als je hem UITERLIJK gisteren besteld hebt dat je dan 'veilig' bent. Thought you guys wanna know... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 18:59
Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:15:
[...]

wie zegt dat ze niet al lange tijd bezig zijn met die extra content maken... ik denk dat grote delen al af zijn maar dat ze dat pas afmaken zodra e rveel mensen rond de 50 a 60 zijn omdat je dan pas kan testen hoe moeilijk alles moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:59

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 130348 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:56:

Ik ben net nog ff naar de bol.com site gegaan en de Collector's Edition is niet meer beschikbaar. Gisteren kon je hem wel nog bestellen, dus ik denk dat als je hem UITERLIJK gisteren besteld hebt dat je dan 'veilig' bent. Thought you guys wanna know... O+
Thanks! Ik heb hem vorige week vrijdag of zaterdag besteld ofzo. Hopen dat het goed komt. Jammer dat we alleen nog minstens 6 weken moeten wachten op levering. Daar kan Bol.com alleen niets aan doen. :)

In het topic @ IRC had ik gezet dat je hem daar nog kunt bestellen, dus dat zal ik weer weg halen. Waar is hij op dit moment nog beschikbaar, weet iemand dat?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Anoniem: 66398 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:31:
[...]

Als ik het me niet vergis... Kon je geen "Hero" / "Held" worden via enorm lange quests als je level 60 hebt bereikt? .. Lijkt me niet dat je dat 1 2 3 haalt.. iets op naar toe te kijken ;) of hebben ze dat weer afgeschaft?
In de retail zitten geen hero classes idd maar een dev heeft weleens bevestigd dat die later dmv een patch (geen expansion dus) erin gezet worden. Vraag me niet dit op te zoeken dat vind ik toch niet meer maar het is wel degelijk door een stuk blauwe text bevestigd.

De Raid content hebben we idd nog niet gezien. Denk hierbij aan monsters en areas waar je 40+ lvl 60s nodig zult hebben om een bepaald beest te killen. Dat is echt supervet als je dan uiteindelijk je target voor de 1st keer killed :). Meestal moet je hier echt een taktiek voor ontwikkelen en als het dan lukt smaakt de victory des te beter. (daarna wordt het farm mode dus helaas)

En m`n CE is safe. Even DB gebeld en ze hebben bevestigd dat ik em krijg in Januari hehe _/-\o_

edit: Je kunt alle secondary skills leren. 2 Primary + alle secondary

[ Voor 5% gewijzigd door Tr!gger op 30-11-2004 13:26 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hmm... Hoeveel secondary professions kan je ookalweer doen?
2 primary iig...

edit:

laatmaar, keek dr ff overheen :$ je mag er zo veel hebben als je wil :)

[ Voor 38% gewijzigd door sOid op 30-11-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102236

Nog teeds geen mail van DB toch maar even bellen denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
sOidivUs schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:23:
Hmm... Hoeveel secondary professions kan je ookalweer doen?
2 primary iig...

edit:

laatmaar, keek dr ff overheen :$ je mag er zo veel hebben als je wil :)
Zijn er momenteel ook maar 3 ;)

Wie weet komen er daar ook nog meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Selachii schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:04:
[...]

hier staatie , deze titel is momenteel niet leverbaar.
Kheb bij bol.com ook eentje besteld, ben benieuwd of ze kunnen leveren.
Anoniem: 130348 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:56:

zover ik weet stond hij gister al op 'niet beschikbaar', ik ben benieuwd of bol.com rekening heeft gehouden met de beperkte oplage.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:51
Zo, ik heb de US versie voor mijn neus liggen, ziet er erg mooi uit ook al is het maar de "gewone" versie.

Helaas zit ik nu nog op mijn werk dus kan ik vanavond pas aan de slag, eerst maar eens de manual een beetje doornemen, ik heb de Beta nl nooit gespeeld en dus echt een WoW n00b (waarschijnlijk de enige hierzo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
damn, net op dim+ gekeken en CE is er niet meer :(
ben er weer lekker laat mee.. weet iemand toevallig een shop die hem heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Tr!gger schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:15:
[...]
De Raid content hebben we idd nog niet gezien. Denk hierbij aan monsters en areas waar je 40+ lvl 60s nodig zult hebben om een bepaald beest te killen. Dat is echt supervet als je dan uiteindelijk je target voor de 1st keer killed :). Meestal moet je hier echt een taktiek voor ontwikkelen en als het dan lukt smaakt de victory des te beter. (daarna wordt het farm mode dus helaas)
Ik heb al een video gezien waarin een guild Onyxia probeerde dood te maken. Op die ne video was dat niet zo heel goed afgelopen... nog niet eens 2% van haar health weg ofzo. Ik heb gehoord dat later nog een guild het heeft geprobeerd en haar tot ongeveer half haar leven had teruggebracht.
Beide keren waren het meer dan 30 mensen... maar niet allemaal level 60.
Ik zou Onyxia dan ook wel willen skinnen hehe, 3 uur skinnen voor 80 vellen dragon scale ofzo :p. Mja, dat kan vast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kEv4h schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:35:
dr games in utrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hmm.. Ik zit net ff op de WoW site te kijken, en de stats van de Dwarves en de NightElves met elkaar vergeleken, en daar komt uit dat de NightElves beter zijn als hunters (meer Agility etc) maar maken die stats nou écht veel uit? Ik zou namelijk liever Dwarf spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
http://www.gameorder.nl heeft em ook nog volgens mij, heb daar de US-versie besteld net, mij benieuwen hoe lang dat duurt, onder rembours...

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

In het begin wel maar later in het spel is het weer allemaal recht getrokken. Dus vanaf lvl 30 a 40 boeit het niet meer.

Dwarfs hebben Gun specialization dus op zich juist goed voor een hunter!!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:41
sOidivUs schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:58:
Hmm.. Ik zit net ff op de WoW site te kijken, en de stats van de Dwarves en de NightElves met elkaar vergeleken, en daar komt uit dat de NightElves beter zijn als hunters (meer Agility etc) maar maken die stats nou écht veel uit? Ik zou namelijk liever Dwarf spelen...
Als ze lvl 60 zijn maakt het niet veel uit. Dwarf heeft wel +5 gun dus als je met een gun wilt lopen ipv bow, dan zou ik zeker een dwarf nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EU Beta Kit Update Rush 15:40:PST

faun sends word that 'reliable' sources in Denmark are sating that purchasers of the Beta kit will be able to download the client this Wednesday, December 1st and the beta should start the following Friday.
ik ben benieuwd... hopen met grote hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:01:
[...]

Als ze lvl 60 zijn maakt het niet veel uit. Dwarf heeft wel +5 gun dus als je met een gun wilt lopen ipv bow, dan zou ik zeker een dwarf nemen.
Ben dr achter dat het inderdaad vrij weinig uitmaakt, NightElf heeft dan wel meer Agility maar Dwarf heeft meer Strength (dat heft elkaar een beetje op staat r in de tekst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 21:22
Dat je zo binnen 2 maanden lv 60 bent en niks meer te doen hebt is gelul.
Als mensen 12 uur per dag spelen is het logisch dat ze veel sneller een hoog lv zullen zijn. Maar WoW is meer gericht op de 'casual players' vandaar de lagere lv curve.
Zelfs als je eindelijk lv 60 bent is er dus nog het pvp gebeuren plus nog eens de endgame content. Dat is misschien nu nog niet erg veel maar tegen de tijd dat wat mensen lv 60 worden zal het telkens meer worden uitgebreid.
Ook staat er nog het hero gebeuren op de planning wat ook weer voor aardig wat speeltijd zal zorgen plus kan je altijd nog verschillende classen of horde/alliance uitproberen voor andere quests.

Dit was al duidelijk bij de meeste mensen op het US beta forum behalve een paar zeikerds die vonden dat ze recht hadden op een langdurige ellenlange level grind zodat ze tenminste trots konden zijn als ze na maanden verspilling van hun leven een hoog lv waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
@Soulflame: Dat zou vet zijn!

Ik heb nog niks gehoord op die fake-key (in dat form, dat je zgn een US-versie hebt), iemand 't zelfde 'probleem'? :>

[ Voor 13% gewijzigd door fritsjof op 30-11-2004 14:12 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
  • Laatst online: 05-10-2022
Grindtegel schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:35:
Zo, ik heb de US versie voor mijn neus liggen, ziet er erg mooi uit ook al is het maar de "gewone" versie.

Helaas zit ik nu nog op mijn werk dus kan ik vanavond pas aan de slag, eerst maar eens de manual een beetje doornemen, ik heb de Beta nl nooit gespeeld en dus echt een WoW n00b (waarschijnlijk de enige hierzo...)
Ik zit op bloodscalp PVP misschien leuk om samen te gamen :) ik speel als human mage playername is Varas.

[ Voor 4% gewijzigd door Morpho op 30-11-2004 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 15:24
UPS man is net geweest. Accountje aangemaakt. Met dank aan de australia zoo.
De Beta client doet het nog prima. Hoef dus niks opnieuw te instaleren.

Zit op de Normal Eastcoast server DALARAN. Ronvo: Human Mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 18:46

scim

Nani?

www.comcol.nl heb ik hem net besteld, er heeft iemand terug gemailed en ik ben op de back order geplaatst, zodra die binnen is heb ik hem. Maarja de vraag is of ie binnen komt :)
Daarbij heb ik ook een order staan bij Bol vanaf vrijdagmiddag/ochtend dus, en als ik niks definitiefs hoor ren ik naar de Mediamarkt om te kijken of ze hem daar ehbben bij release :).

Over lvl cap en content etc.
Tja, bij WoW is het wat moeilijker gedaan dan bij FFXI, bij ffxi kan je character in principe iedere class (of combinatie van 2 classes) zijn en dit kun je wisselen bij een NPC. Zo kun je in principe alle xx classes lvl'en tot lvl75. In WoW zijn dit soort dingen nog niet, opzich vind ik dat wel jammer, zou echt wel stoer zijn als je bijv. hero classes of advanced classes krijgt die een bepaald specialisme hebben op je vorige class (warrior met extra powers, mage met een heftige reeks spells van 1 bepaalde soort etc.). Dit komt allemaal wel nog, ben ik van overtuigd, want je moet je character kunnen blijven upgraden of dat nu met abilities is of met items, je moet gewoon kunnen blijven groeien.

Oftewel:
- Meer zware quests (voor party's/raids)
- Hero/advanced/extra classes (multiclass eik gewoon :D)
- Loads of zware quests voor uberitems
- Quests voor bepaalde items speciaal voor jou class (complete armors, zwaarden, etc.)
- Quests in geestvorm (ben er nu nog geen tegengekomen) of iig de geestwereld iets uitbreiden
- Skillsysteem verder uitbreiden (meer recipes) en minder snel lvl'en

Ik vind het lvl'en sowieso erg snel gaan in WoW mbt skills, paar keer doen en je zit al op lvl 10 van de zoveel. Gewoon alles een stuk rustiger op laten bouwen en er dan uiteindelijk ook meer voor terug kunnen krijgen. Mensen moeten niet te snel het gevoel krijgen dat ze goed bezig zijn, of dat het te makkelijk gaat. Er moet een uitdaging blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik vind het persoonlijk juist wel prettig als je wat sneller omhoog levelt, zeker in het begin. Als level 2 rondlopen is de eerste keer leuk omdat ik nog niet weet wat ik moet doen, maar ik wil 3 classes proberen, dus dat wordt 3 keer zwak en onbenullig zijn zonder skills, dan is het wel prettig als dat niet te lang duurt :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Over dat levellen:
In de US OB ben ik niet verder gekomen dan level 15 geloof ik, heb redelijk veel gespeeld maar heb veel gedaan wat weinig opleverde. Ik heb veel gevist, wat ontzettend grappig is (in de Undead City bijvoorbeeld, in het riool).
Je krijgt wat grappige items (wol, leer, boots). Ik vind het uplevellen niet het belangrijkste, vind het spelen op zich al leuk genoeg, wat is dat toch met dat moeten presteren in deze samenleving? In real-life moet al zo worden gepresteerd, als ik een game speel wil ik wel winnen, maar het is niet zo dat ik per sé het hoogste level moet bereiken. 8)7

Hmmm....dit klinkt wel erg suf :O ;)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Ik moet zeggen dat de eerste 10 levels nog redelijk snel gaan, in de OB ging ik redelijk traag omdat ik gewoon teveel tijd bezig was met overal naar staan gapen... stormwind city :awesome: ... maar vanaf lvl10 komen die skillpoints enzo, en dan wordt het ineens nog een stuk boeiender.
Kan gewoon niet wachten :D Maar ik kreeg iig de indruk dat de endlvl raids die er nu zijn (tegen die firegod bijvoorbeeld) al redelijk supermoeilijk zijn ;)

je kan hier nu btw ook je server specificeren als je al in de US speelt (het zijn 68 van de 88 servers oid, heb nog geen complete lijst kunnen vinden). Voorkomt misschien het eindeloze heen en weer gevraag van waar iedereen speelt.
Vanavond voeg ik toe dat je je bestaande character kan bewerken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Selachii op 30-11-2004 14:49 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heh snel op level 10 van de 300? (300 is max voor skiils). Dat zou ook moeten, aangezien gnomes bijvoorbeeld al met 15 engineering beginnen :p. Het echte werk van tradeskills begint pas bij 150+, dan heb je heel veel grondstoffen nodig voor craften. Bovendien zit er een level req op professions zodat je min een bepaald level moet zijn voor je de volgende fase van je profession (expert, artisan etc) ingaat. Voor de laatste fase moet je dan ook nog eens een moeilijke quest doen van level 40+.
Die 300 haal je niet zomaar hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Daarom ga ik roleplayen. Weliswaar op een pvp-server zolang er geen pvp-base rp-server is. Hier gaat meer tijd in zitten en is een leuke manier van spelen.
Iedereen die een rol heeft. Zo leef je je echt helemaal in in wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 17:14
D'r wordt soms nogal zwaar getilt aan die LVL 60 cap.
Nou als je al op LVL48 zit na 7 dagen spelen dan ben je ongezond bezig of je levelt alleen, daar is toch zowat geen zak aan, behalve dat iedereen in de buurt /bow intikt dan ;)

Ik was met de US OB ook na een week veeeel spelen (ziek thuis) pas lvl 14, wel met een hoop funplay ertussen zoals beetje handelen in het veilinghuis enzo.
Af en toe met een andere char bezig...

Stel je haalt lvl 60 en het duurt nog een maand voordat de cap omhoog gaat, dan maak je toch fijn een andere char aan met een andere race, hoppa weer een boel onbekende opdrachten.
Dit houdt natuurlijk wel een keer op want ze lijken natuurlijk veel op elkaar.

P.S. blij er iemand bij bol.com wel op zit te letten en die CE weggehaalt heeft.
Ze deden er een maand over om erachter te komen dat UT2004 LE niet meer leverbaar was, dus ik vreesde weer zo'n actie van ze....

[ Voor 18% gewijzigd door Gman op 30-11-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

nemo55 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:55:
Daarom ga ik roleplayen. Weliswaar op een pvp-server zolang er geen pvp-base rp-server is. Hier gaat meer tijd in zitten en is een leuke manier van spelen.
Iedereen die een rol heeft. Zo leef je je echt helemaal in in wow.
jah, mijn eerste char bouw ik ook op roleplaying (op een pvp server). Ik zou me echt niet in kunnen leven in een undead-warlock ofzo... misschien dat mijn opvolgende chars meer op stats en abilities gecreerd zullen worden. Eerst een Human Retribution Pala :)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

Anoniem: 114186 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:02:
[...]

ik ben benieuwd... hopen met grote hopen :)
hmm, hoop ik idd ook wel op ^_^ ...niet omdat ik beta kit heb maar dan verschijnen hier weer eens screenies en goeie disuccies over dingen die er niet inzitten (zoals een guild vault...wat volgens mij best een friggin' goed idee is, mits goed uitgewerkt) en wat er wel inzit wat er niet in moet (horde :P hahaha j/k) iig fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Selachii schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:59:
[...]

jah, mijn eerste char bouw ik ook op roleplaying (op een pvp server). Ik zou me echt niet in kunnen leven in een undead-warlock ofzo... misschien dat mijn opvolgende chars meer op stats en abilities gecreerd zullen worden. Eerst een Human Retribution Pala :)
Ik leef me graag in in slechteriken :P

Lekker low levels lastig vallen enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:02:
[...]
hmm, hoop ik idd ook wel op ^_^ ...niet omdat ik beta kit heb maar dan verschijnen hier weer eens screenies en goeie disuccies over dingen die er niet inzitten (zoals een guild vault...wat volgens mij best een friggin' goed idee is, mits goed uitgewerkt) en wat er wel inzit wat er niet in moet (horde :P hahaha j/k) iig fingers crossed!
Op het blizzard 'to-do-lijstje', oftewel de 'misschien ooit implementeren-lijst' staat ook player housing en guild housing, waarvan de laatste al serieus over wordt nagedacht. Er zijn al veel suggesties gemaakt, zoals een instance housing, zodat iedereen zijn eigen guild instance heeft, waardoor Blizzard ook maar 1 huis in de wereld hoeft te gebruiken voor alle guilds (of misschien iets meer als ze er in elke grote stad 1 willen doen ofzo). Daar kunnen dan dus ook guild storage rooms in gezet worden e.d.
Dat lijkt mij iig wel een leuk idee.

Ook moeten er vind ik meer Auction houses komen. Ik was echt een fan van de auction house en een paar van mijn OB vrienden keken me een beetje raar aan hiervoor... maar ik als econoom vond het erg goed (heb zelfs een keer een axe gekocht voor 40 zilver en verkocht voor 70! :)). Een van mijn OB vrienden was level 15 en had nog nooit het auction house gezien omdat hij een Nightelf was en en nog nooit in Ironforge was geweest. Toen hij er geweest was vond hij het ook geweldig... ze moeten die dingen gewoon in elke hoofdstad maken.

Ze moeten ook snel maar de minigames toevoegen, lijkt me ook wel leuk, die arena en dat circuit op 10000 needles...

Over Rp'en op een PvP server, ik denk toch dat je daar niet zoveel zal Rp'en, en dat iedereen daar toch gaat powerlevelen. Ik verwacht daar niet zoveel mensen die in de inns een beetje gezellig met z'n allen gaan zuipen en verhalen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

Er waren toch al items gespot voor lvl 70 dudes?
Jullie vergeten de Hero classes ook nog :P
Hier bv een pic van een demon hunter: http://img128.exs.cx/img128/6868/dh.jpg
Denk dat tegen de tijd dat iedereen na een half jaartje zoiets heeft van hmm wat moet ik nou doen....er lekker veel nieuwe content op ons wacht.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130291

kEv4h schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:35:
ik was gelukkig nog net op tijd heb nu een normale besteld op DB en de CE op dimplus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Guild houses komen er snel in hoop ik.. Er is nu, op wat chatten enzo na, nauwelijks snel contact mogelijk tussen guild leden. Wat guild members vanover de hele kaart samen krijgen kost je al snel een half uur reizen ofzo :P

Zou fijn zijn als je dan gewoon naar de guild house kon recallen. Ook leuk om op die manier een beetje te 'hangen' en zut uit te wisselen. Via chat/ingame mail is het ook niet echt joepie imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Anoniem: 114186 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:29:
Over Rp'en op een PvP server, ik denk toch dat je daar niet zoveel zal Rp'en, en dat iedereen daar toch gaat powerlevelen. Ik verwacht daar niet zoveel mensen die in de inns een beetje gezellig met z'n allen gaan zuipen en verhalen vertellen.
mwa niet echt op dat niveau, zo fanatiek ben ik daar nou ook weer niet in, maar je wel inleven in het soort character/rol dat je speelt.

Ik had trouwens gelezen van de sideeffects als je dronken wordt, echt supercool.
-Alle monster zijn als een lvl lager afgebeeld dan dat ze in werkelijkheid zijn
-je gaat zwalken
-je field of view verandert
en er waren er nog een aantal, weet niet meer waar het staat, maar ik moest er behoorlijk om lachen.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

Selachii schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:42:
[...]

mwa niet echt op dat niveau, zo fanatiek ben ik daar nou ook weer niet in, maar je wel inleven in het soort character/rol dat je speelt.

Ik had trouwens gelezen van de sideeffects als je dronken wordt, echt supercool.
-je gaat zwalken
en er waren er nog een aantal, weet niet meer waar het staat, maar ik moest er behoorlijk om lachen.
lol en ik denken dat het nuteloos zou zijn lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
[...]

-je gaat zwalken
Ja moest er indd ook om lachen :P
Mja, dwarfs zijn toch zuipschuiten dus die kunnen vast wel wat hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

-je gaat zwalken
Ja, dat is ook nog eens vrij realistisch :)... dronken gasten denken dat ze alles kunnen (dus level lager weergegeven) en dat zwalken en field of view beetje tollen is ook vrij duidelijk :).
Lijkt me echt humor om met zo'n dronken team van 5 gasten "ff te gaan raiden" en dan wegrennen van een plainstrider ofzo ...
"AHHHHH HE'S HUGE! I never knew tauren had such long necks!!"
"Dergo, that's not a Tauren, it's a lion... no wait.. Ernst, what are these thingies called?"
"I think it's a scorpion... you know... the one with the venomous tails"
"That's a tail? what's his head then?"
etc etc :+

Ik heb ook nog een plannetje voor een entertainment/casino guild... Dan organiseer je dus scavenger hunts, 'beat the champ', quizzen, gokken (volgens mij zit er een /roll dice commando in de game) etc. Dus als iemand het ook leuk lijkt om dat te doen, dan moeten we in-game (ooit) maar eens afspreken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik ben IRL nog nooit dronkgen geweest, dus als het in WoW realistisch is, dan word ik daar wel eerst dronken. Even kijken of het wat voor me is. Als het leuk is, kan ik het vervolgens IRL proberen. :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
PromWarMachine schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:00:
Ik ben IRL nog nooit dronkgen geweest, dus als het in WoW realistisch is, dan word ik daar wel eerst dronken. Even kijken of het wat voor me is. Als het leuk is, kan ik het vervolgens IRL proberen. :+
Een student van 21 die nog nooit dronken is geweest :+

Je bent of immuun voor alcohol of er is iets anders aan de hand... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

gevonden!

Your character can become drunk when drinking too much alcohol.
-If you become more than 50% drunk, you will have drunk bubbles hiccoughing up occasionally.
-As you get more drunk, you start weaving when you walk.
-As you get more drunk, you start slurring your words in chat.
-Every 20% drunk you are, creatures appear one level lower than they actually are.
-Drunkenness is saved when you log out and fades over 15 minutes.
-Intoxication distorts your character's view of the world to a fish-eye perspective (this happens gradually over time when you're drunk).

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
[...]
-je gaat zwalken
Dat klopt ja,
Nadat ik een Keg of Thunderbrew lager had leeggedronken:
- FOV niet veel van gemerkt.
- Er kwamen belletjes uit m'n mond :+
- "Slome sjakie sloeg de slome slager" werd omgevormd tot "Shlome sjakie Sloeg de Shlome Shlager"
- Af en toe word er "...hic!" achter je text gegooid. "Hey!...hic!"
- Recht lopen gaat inderdaad niet meer, je kunt W wel ingedrukt houden maar dan nog zal je van links naar rechts zwalken.
- Monsters leken inderdaad een aantal levels lager.

Oh, en ja die serverlist mist er nog een aantal, credits voor de huidige lijst zijn voor Frostraven :>

Overigens goed nieuws dat Bol.com nu een out-of-order melding geeft, een vriend die daar in het weekend heeft besteld, met gelijk een mail erachteraan of hij nog in aanmerking zou komen voor een CE @ release kreeg dit terug:
####: Hartelijk dank voor uw e-mail van 27-11-2004.

De door uw bestelde titel is nog in reservering. De releasedatum van dit
spel is 14/01/2004. Voor die tijd hebben wij deze game niet in ons
bezit. Wij vragen u vriendelijk om tot die tijd af te wachten. Wij
kunnen op dit moment geen indicatie geven over de beschikbaarheid van
dit artikel.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Farhid Navabi
bol.com Klantenservice
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:05:
[...]

Een student van 21 die nog nooit dronken is geweest :+

Je bent of immuun voor alcohol of er is iets anders aan de hand... :P
pssst, ik ben 20, het is morgen pas 1 december. ;)
Ik vind alcohol gewoon niet lekker en heb bovendien geen vrienden die zorgen dat ik het ga lekker vinden, dus dan houdt het snel op. :Y) Bovendien mis ik niets en bespaar ik veeeeel euro's voor WoW. O+

BTW: Degenen die hier mailtjes van Bol.com quoten. Zijn dat mailtjes die jullie automatisch hebben gekregen of mailtjes naar aanleiding van een eerste reactie van jullie? Ik heb namelijk eind vorige week bij bol.com gereserveerd voor mezelf en Apocrypha (andere GoTTer ;)), maar ik weet niet (zeker) of wij 'er' nu bij zitten?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
PromWarMachine schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:15:
[...]

pssst, ik ben 20, het is morgen pas 1 december. ;)
Ik vind alcohol gewoon niet lekker en heb bovendien geen vrienden die zorgen dat ik het ga lekker vinden, dus dan houdt het snel op. :Y) Bovendien mis ik niets en bespaar ik veeeeel euro's voor WoW. O+

BTW: Degenen die hier mailtjes van Bol.com quoten. Zijn dat mailtjes die jullie automatisch hebben gekregen of mailtjes naar aanleiding van een eerste reactie van jullie? Ik heb namelijk eind vorige week bij bol.com gereserveerd voor mezelf en Apocrypha (andere GoTTer ;)), maar ik weet niet (zeker) of wij 'er' nu bij zitten?
Wees blij. Dronken zijn is niet echt fijn hoor :+
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!