Anoniem: 129846 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:05:
[...]
Mjah, het zijn volgens mij nog altijd goede tanks. Ik denk dat de Paladin en Shaman er als eerste van langs krijgen met de Nerf-bat, maar wat mij betreft houden ze het zoals het nu is... zolang de Horde en Alliance maar een beetje in evenwicht is...
@quakerix: wel besteld, nog niet binnen. Ook geen cc hier, dus dat wordt nog even klooien...
Ik speel US retail, lvl 22 Tauren Warrior (in OB tot 24 gekomen)
Ik vind warrior een prima class, ik heb redelijk equip (ik kan betere kopen in auctionhouse voor niet al te veel, maar ik spaar liever ff) en kan creeps 2lvls hoger aan solo. Dat is niet echt slecht imho...
Ik heb herbalism/alchemy genomen zodat ik mijn eigen pots kan maken, die red mijn leven af en toe wel eens.
In groups ben ik ook wel usefull, als ik op 1 monster de agro wil houden dan kost het me wel wat moeite, maar lukt meestal goed genoeg, mijn favoriete aanpak is het volgende:
meestal in een instance oid vecht je toch tegen meerdere monsters, mijn party concentreert zich op 1, ik aggro/sla/taunt de rest en richt me daarna op die ene en zo gaan we door tot alles dood is. Ik kan de klappen goed hebben en als iedereen een beetje oplet werkt dit super. Mensen die roepen dat warrior verneukt is die hebben gewoon geen skill ^^ Ik vind het wel leuk dat er een beetje teamplay en coordinatie nodig is, anders moet je maar gaan buttonbashen in tekken4 ofzo
True als je dikke damage wilt doen moet je een andere class nemen, daarom zijn er ook andere classes gemaakt

Warrior is gewoon niet de super-alles-in-1-held die hij tijdens closed beta was...
Warrior is zeker niet de beste class in de game, maar echt niet zo onspeelbaar als sommige mensen beweren
Edit: ik las iets terug een post van, volgens mij, redfield; waarin hij het had over de dodge kans van zijn lvl 42 rogue tegen 15 taurens van lvl 25 ofzo. In wow is het gewoon zo dat het verschil in lvl ook je dodge/resist bepaalt. Dat heeft dus niet per se iets te maken met het 'rogue zijn'. Mij als warrior hadden ze denk ik ook amper geraakt.
[
Voor 9% gewijzigd door
nioz op 30-11-2004 18:26
]