Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.188 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

sOidivUs schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:17:
[...]
Wees blij. Dronken zijn is niet echt fijn hoor :+
Echt wel, alleen de kater is minder... dus nooit TEVEEL drinken ;). Trouwens, alcohol is niet eens zo duur. Een blikje coca cola of een heiniken pils, allebei ongeveer even duur, in de winkel en als je uitgaat meestal ook.
Maar ik ga je nu geen alcohol aanpraten, ik heb ook een aantal vrienden die geen alcohol drinken... is wel handig met het bepalen wie de Bob is :p

*hoopt nog steeds dat er morgen een announcment komt en vrijdag de EU FB begint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Muppet schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:28:
[...]

Bedenk wel dat die gasten die binnen een maand aan de lvl cap zitten 6-10 uur per dag spelen al niet meer. Betrouwbare bron heeft me dat gemeld. Ingame "friend" die namelijk al tijd ziek was heeft het ook gedaan en je doet er nog aardig lang over.
Wat dit soort powerlevel figuren ook vaak doen is in een sleepparty gaan zitten. Dus je char op follow/stick in een instance en dan gewoon XP meepakken terwijl je op bed ligt en je char achter de group aan hobbelt. Zo heeft die eerste level 60 in 8 dagen 'played' tijd dat ook gedaan.

Tegen de tijd dat de group dan logged doet iemand anders dit met jouw account gegevens zodat jou char ook gelogged wordt. Typische powerlevel praktijken van typische WTFIPWNZJ00 figuren die sneller level 60 willen zijn dan hun buurman.

Dit soort mensen blijf je houden en daarop kan je het spel ook niet afrekenen. Vrienden van mij hebben ook als het moet binnen een week een level 50 in DAoC wanneer ze elkaar powerlevelen. En het is waarschijnlijk in elke MMO wel te doen als je weet waar je moet wezen en wat je moet doen, afgezien van MMO's zonder level cap.
Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:42:
Guild houses komen er snel in hoop ik.. Er is nu, op wat chatten enzo na, nauwelijks snel contact mogelijk tussen guild leden. Wat guild members vanover de hele kaart samen krijgen kost je al snel een half uur reizen ofzo :P
Ph34r teh powah of teh Warlock :D

Had gisteren binnen 10 minuten een guild group bij elkaar dankzij mijn Summoning spell :P Plukte ze zo uit Silverpine, Desolace etc om SM in te gaan. Erg handig.

[ Voor 20% gewijzigd door Ace op 30-11-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 22:28
PromWarMachine schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:15:
[...]

pssst, ik ben 20, het is morgen pas 1 december. ;)
Ik vind alcohol gewoon niet lekker en heb bovendien geen vrienden die zorgen dat ik het ga lekker vinden, dus dan houdt het snel op. :Y) Bovendien mis ik niets en bespaar ik veeeeel euro's voor WoW. O+
Kijk met jou kan ik praten. Drink zelf ook geen alcohol en bespaar dus ook flink wat geld _/-\o_ .

Als die beta begin december van start gaat dan komen we allemaal de kerst wel goed door ja. Te mooi om waar te zijn afwachten dus maar :P

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102236

Misschien beetje domme vraag, maar zou iemand met een CC voor mij een account willen aanmaken als ik de key regel zodat ik toch nog kan spelen :9 Als iemand daartoe bereid is laat ff je e-mail achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Anoniem: 102236 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:30:
Misschien beetje domme vraag, maar zou iemand met een CC voor mij een account willen aanmaken als ik de key regel zodat ik toch nog kan spelen :9 Als iemand daartoe bereid is laat ff je e-mail achter
pappie/mammie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niet eens aan gedacht 8)7
kzal is ff vragen :9

edit: hebben ze niet van die ouderwetse figuren hea :/

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 102236 op 30-11-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Ik heb nu gezien dat die timecards maar 12,95 per 1 maand zijn dus ik ben aant twijfelen tussen een cc of vai timecards gaan doen,je hebt niet een cc per see nodig bij account creation toch he,als je kiest via time cards te betale ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

(jarig!)
Anoniem: 115621 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:45:
Ik heb nu gezien dat die timecards maar 12,95 per 1 maand zijn dus ik ben aant twijfelen tussen een cc of vai timecards gaan doen,je hebt niet een cc per see nodig bij account creation toch he,als je kiest via time cards te betale ??
CC altijd nodig, voor verificatie

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

toch hoop ik dat dat in de EU niet nodig zal zijn ... zowel dan heb ik de CC van een vriend achter de hand gelukkig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

Anoniem: 114186 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:29:
[...]

>knip<

iets over to-do lijstjes enzo
leek mij idd ook wel een strak idee omdat met instance housing te doen, dan kan je het volgens mij zo gek maken als je zelf wilt, dus ook je huis "inrichten". Soort van pool-tafel achtig iets neerzetten (a la minigame styling dan) zodat je meer rested word (niet veel natuurlijk anders zou het oneerlijk zijn tegenover guild-less players). En dat guild vault is DE manier om resources te sharen binnen je guild. Anders loop je 20 jaar met een bag vol met linen cloth voor 1 of andere dude, die echt 300 km van je vandaan is.

En over die auction houses! dat is idd achterlijk, ik was ffs night elf op de PVP server, nou eer dat ik veilig en wel bij de AH in IF was...pff....onderweg 3 keer gekilled door horde players omdat je door contested area MOET, aangezien je nog geen flight paths' hebt. (was wel komisch 1 keer, kwamen er 30 horde players langsrennen ofzo dus ik in de bosjes zitten en shadowmeld aan, dus heel die raid rent voorbij me (was priest btw dus geen stealth) en wat gebeurd er...komt er zo'n lompe krokodil me beetje lopen beuken, zag je zo'n tauren warrior lvl ?? (voor mij dan) stoppen, /laugh doen en toen killde die me :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-04 21:15
Als ik nu de game uit US import krijg ik een US-retail key.

Nu mijn vraag, klopt dit?

- Ik straks in de Final Beta van Europa meespelen met een US retail key.
- Ik kan straks als de game retail gaat in Europa gewoon op EU servers spelen.

Indien dit waar is, import ik de game met een groepje vrieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Ook zonder een CC kan je gewoon spelen. Activatie van je acc. gaat met de cd-key. Je speelkrediet kan dmv CC of timecards.

Zou toch te idioot voor woorden zijn als je perse een cc nodig zou hebben.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

quakerix schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:56:

Nein.
Da's nog niet helemaal bekend. Ws kan het wel, maar wanneer het kan is nog nie duidelijk.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129804

Ja und, wat is het nut van die timecards als je toch een CC nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Climaximizer schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:56:
Ook zonder een CC kan je gewoon spelen. Activatie van je acc. gaat met de cd-key. Je speelkrediet kan dmv CC of timecards.

volgens mij heb je toch echt een CC nodig om je account te activeren, hoewel ik dit behoorlijk stom vind. Iemand us versie heeft die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128141

als je de us versie hebt kun je wel op de EU retail spelen dat is wel zeker,
ik had een mailtje naar blizzard gestuurd hierover want ik wou ook de US versie
bestellen:

Hello,

The US and European editions of World of Warcraft are incompatible, so you will be unable to play on the European servers with the US edition. We will be providing a solution for those with the US edition when the European edition is released, so please contact us again when the time comes.

:)

@Botje
lijkt me vaag want ik heb geen credit card en ben er ook niet van plan 1 te gaan halen :+

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 30-11-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quakerix schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:56:

Indien dit waar is, import ik de game met een groepje vrieden.
met een US RETAIL key in een EU BETA meedoen is ...lijkt me niet mogelijk anders zou je het spel kunnen importeren, zodra je je key hebt je account stopzetten en dan gratis spelen in de eu beta...lijkt me niet dus.

en wat betreft je 2e vraag als we blizzard moeten geloven kan dat idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

(jarig!)
Climaximizer schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:56:

I stand corrected

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
@ uLu
dus als ik het goed begrijp ben je op een pvp server altijd de l*l in het begin? dus als een lvl50 in de begin area gaat staan dan killed hij alle lvl1 ventjes of kan dat niet?

[ Voor 62% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 30-11-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:01:
[...]

dus als ik het goed begrijp ben je op een pvp server altijd de l*l in het begin? dus als een lvl50 in de begin area gaat staan dan killed hij alle lvl1 ventjes of kan dat niet?
in een begin area kan hij je niks maken totdat jij hem aanvalt,
pas in PvP area's zou ie je kunnen aanvallen..
maar ik denk niet dat die chars meegaan ik denk eerder dat je zelf kund kiezen
waarop je kunt spelen, us of EU :+

edit: de oplossing "word nightelf, ben je totaal veilig ze komen never nooit langs die ancient guards :+"

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 30-11-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

ohja dat is waar ook...nee het kan dus niet :P

pas als je een stap doet in het contested gedeelte ben je de sjaak (als low lvl zijnde dus :P)

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 109386 op 30-11-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Anoniem: 102236 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:59:
[...]

volgens mij heb je toch echt een CC nodig om je account te activeren, hoewel ik dit behoorlijk stom vind. Iemand us versie heeft die dit kan bevestigen?
Wat ik tot nu toe weet is dat je bij de creatie moet selecteren of je een CC of een Gamecard account wil (althans dat had ik emermalen op een forum gelezen). Dus dan zou je het *misschien* niet nodig hebben. Maar de Timecards zijn gister pas voor het eerst verkocht, en ik heb nog van niemand gehoord die met Timecard een account heeft gemaakt, dat zal van de week vast wel ergens op een forum vertelt worden.

Je kan met je US versie meedoen met de EU beta en in de EU retail spelen, mits je dat webformulier invult op de Community site. Dan ruil je je US key in voor een plekje in de Beta + Europese key. Zou ik persoonlijk nooit doen, maar eht kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
@ uLu
je hebt ook guard rond lopen die iemand zo de pan in hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
Climaximizer schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:57:
[...]

Nein.

[...]

Da's nog niet helemaal bekend. Ws kan het wel, maar wanneer het kan is nog nie duidelijk.
Dus het niet bekend dat je met een US retail op EU servers kan spelen? of is er al 'iets' van bekend? Zijn ze 'iets' van plan?

https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx

Dit formulier zet je key als het goed is om..

wij gaan het ienegeval proberen, we kunnen dan gewoon op de US servers spelen. En dan wanneer het in de EU retail gaat, kunnen we hopelijk gewoon onze realmlist aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je je account niet hoeft te activeren met cc....dan neem ik lekker een import :9
Misschie nal eerder gepost maar zijn er nederlandse/belgische winkels die US imports verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 102236 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:38:
[...]

niet eens aan gedacht 8)7
kzal is ff vragen :9

edit: hebben ze niet van die ouderwetse figuren hea :/
Dan nemen ze er eentje voor 10 euro per jaar... of zelfs gratis bij sommige banken.

Gezeur over cc's altijd hier in dit achtergebleven kikkerland..

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102236 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:06:
als je je account niet hoeft te activeren met cc....dan neem ik lekker een import :9
Misschie nal eerder gepost maar zijn er nederlandse/belgische winkels die US imports verkopen?
dr games in utrecht verkoopt ze voor 60 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
wij gaan het bestellen, 4maal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quakerix schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:06:
[...]

wij gaan het ienegeval proberen, we kunnen dan gewoon op de US servers spelen. En dan wanneer het in de EU retail gaat, kunnen we hopelijk gewoon onze realmlist aanpassen.
even voor de duidelijkheid nog:
als je zou kunnen omwisselen (dikke kans van wel) dan kan je niet je char meenemen...althans...je kan niet van realm wisselen met je character dus hij lijkt me dat je dan ook overnieuw moet beginnen met je char

(weet iemand daar ^ iets meer over?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 109386 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:09:
[...]

als je zou kunnen omwisselen (dikke kans van wel) dan kan je niet je char meenemen...althans...je kan niet van realm wisselen met je character dus hij lijkt me dat je dan ook overnieuw moet beginnen met je char

meer dan.. 'klopt' :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe, ik wist het niet zeker, maar nu dus wel ^_^
bij sommige mmorpg's is het geloof ik wel zo dat je kon wisselen met je char, 1e keer was gratis en daarna moest je dokken ofzo (ergens keer vaag gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
dat ik m'n char kwijt raakt maak me niets uit :) ik wil gewoon wow'en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Ik heb bij dynabyte vanmiddag om een uurtje of 13.00 zo'n formulier voor de helpdesk ingevult om te vragen of ik de CE versie ging krijgen. Heb alleen nog geen reactie gehad, duurde het bij jullie ook langer als een halve dag? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:30

Wub

Erg leuk is dit... not :/

Ik stuurde even een email naar Dynabyte om te kijken of ik zeker weten de Collectors edition krijg.

Ik kreeg dit als antwoord:
Geachte (mijn naam),

U kunt voor 90% zeker van zijn dat u bij die gene behoort die in
aanmerking komen voor de CE box van WoW.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Oftewel... 10% kans op dat ik niet krijg... 10%... 10%... :(

Ik wil zeker weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
Anoniem: 27316 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:12:
Ik heb bij dynabyte vanmiddag om een uurtje of 13.00 zo'n formulier voor de helpdesk ingevult om te vragen of ik de CE versie ging krijgen. Heb alleen nog geen reactie gehad, duurde het bij jullie ook langer als een halve dag? ;(
wij hadden het ergens vorige week besteld en kregen mailtje binnen 2 dagen dat het 'op' was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 27316 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:12:
Ongeveer 10 seconden kijken in de computer en meneer wist mijn antwoord..

als je afhaalt in een filiaal is het gewoon een reservering, en die staan gewoon in de computer van dat filiaal.. dus waarom je een helpdesk formulier in moest vullen snap ik niet helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kunt et ook zo zien als je de US versie hebt:

je neemt bijv NightElf Hunter, en je gaat alle quests doen die je kan doen tot
de EU retail,
en dan heb je weer meer ervaring in de EU retail als de newbs, dus je levelt sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Trouwens, een poosje geleden beweerde iemand dat hij binnen 1! uur level 10 kon halen met een nieuwe karakter.

Ik heb dit uitgetest met een Undead Warrior in een compleet lege server, dus ik was de enigste in het begin gebied.

Ik deed er minimaal 2 uur over, terwijl ik alle questen uit me hoofd ken daar en ik geen hinderingen heb gehad.

Dus ik betwijfel gewoon nog steeds of het kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 128141 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:15:
je kunt et ook zo zien als je de US versie hebt:

je neemt bijv NightElf Hunter, en je gaat alle quests doen die je kan doen tot
de EU retail,
en dan heb je weer meer ervaring in de EU retail als de newbs, dus je levelt sneller :+
Ja das leuk, alles hetzelfde nog een keer doen...

Persoonlijk speel ik juist in de beta andere chars en hou een enkel ras voor retail, zodat ik dan tenminste iets nieuws speel in plaats van een herhaling van de beta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wub schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:18:
Trouwens, een poosje geleden beweerde iemand dat hij binnen 1! uur level 10 kon halen met een nieuwe karakter.

Ik heb dit uitgetest met een Undead Warrior in een compleet lege server, dus ik was de enigste in het begin gebied.

Ik deed er minimaal 2 uur over, terwijl ik alle questen uit me hoofd ken daar en ik geen hinderingen heb gehad.

Dus ik betwijfel gewoon nog steeds of het kan...
De kunst van het 'overdrijven' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb level 10 in ongeveer 75 minuten gehaald met 2 andere mensen,
ik was nightelf warrior, de enige quest die je in dolonaar vind die moeilijk is is...
slay lalala bear, ben ff de naam kwijt, de rest is een eitje :+

edit: eitje als je et weet te vinden natuurlijk :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 30-11-2004 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:33
Anoniem: 102236 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:06:
Je hebt echt een creditcard nodig om je account te activeren
Tenminste het is mij niet gelukt me account aan de praat te krijgen zonder mijn creditcard.
Speel op Khadgar en ben een lvl 15 Human Paladin, genaamd Volder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volder schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:27:
[...]

Je hebt echt een creditcard nodig om je account te activeren
Tenminste het is mij niet gelukt me account aan de praat te krijgen zonder mijn creditcard.
Speel op Khadgar en ben een lvl 15 Human Paladin, genaamd Volder
dat zou wel een beetje achterlijk zijn dat mensen zonder een CC niet kunnen spelen,
ik ga zelf natuurlijk gamecards kopen want die verkopen ze nu al 2 straten hier verder op voor 12 euro voor een maandkaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66398

Anoniem: 109386 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:09:
[...]

Je zal vast wel met de US versie op de EU kunnen spelen door middel van een patch ofzo maar ten eerste europeanen horen geen US versie te kopen dus het lijkt me heel erg sterk dat ze ook nog is een character transfer programma gaan maken voor de EU die op de US zitten .. eigen schuld .. je wist het van te voren om het zo maar ff te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Wat mij trouwens nu BIJZONDER aan erger is hoe erg ze de warriors hebben generfed.

Voorbeeld:

Quest waarbij je Scarlet warriors moet killen voor bepaalde ringen die ze dan droppen.

Ik level 10, hun level 6 tot 7.

Ik heb voor 1 level 6 moeten rennen omdat ik al me health potion gebruikt had en ik bijna dood was.

Gevecht ging ongeveer zo:

Charge, miss, parry, miss, dodge, parry, parry, 14, parry, 23, dodge, miss, drink potion, miss, parry, 32, miss, ren weg.

Nou zou het komen dat hun een hoge parry hebben en meer armor dan andere beesten, maar ik heb gewoon nu zo slechte hit kans.

Ik kan me niet voorstellen dat het veel beter word op hogere level...

Dus... geef me gewoon 1 reden waarom ik me warrior NIET zo moeten omruilen voor een paladin of rogue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kerel ik had een 42 nightelf rogue en 90% kon mij nieteens raken,
altijd dodge dodge dodge doge, et duurde bijna 20 minuten voor bijna 15 taurens me konden
killen *ongeveer level 25 allemaal*
elk race is anders,
nightelf rogue = most doge and stealth
human rogue = most critical chance

de rest weet ik niet precies maar dat kan je volgens mij wel op wow.com vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:07:
[...]

Dan nemen ze er eentje voor 10 euro per jaar... of zelfs gratis bij sommige banken.

Gezeur over cc's altijd hier in dit achtergebleven kikkerland..
ja wou ik ook doen maar nu hoor ik weer dat je een minimaal maandelijk inkome ofzo moet hebbe als je het via de sns bank doet o.0

gaarne iemand die mij kan zegge of dit waar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38358

Wub schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:31:
Wat mij trouwens nu BIJZONDER aan erger is hoe erg ze de warriors hebben generfed.

Voorbeeld:

Quest waarbij je Scarlet warriors moet killen voor bepaalde ringen die ze dan droppen.

Ik level 10, hun level 6 tot 7.

Ik heb voor 1 level 6 moeten rennen omdat ik al me health potion gebruikt had en ik bijna dood was.

Gevecht ging ongeveer zo:

Charge, miss, parry, miss, dodge, parry, parry, 14, parry, 23, dodge, miss, drink potion, miss, parry, 32, miss, ren weg.

Nou zou het komen dat hun een hoge parry hebben en meer armor dan andere beesten, maar ik heb gewoon nu zo slechte hit kans.

Ik kan me niet voorstellen dat het veel beter word op hogere level...

Dus... geef me gewoon 1 reden waarom ik me warrior NIET zo moeten omruilen voor een paladin of rogue?
omdat ze EN warriors weer gaan buffen, duh
EN omdat je overdrijft, ik kon met mijn warrior tc 3 van hetzelfde lvl tegelijk tanken en mollen, zonder potion, etc..

misschien een equip nemen? :P warrior is erg equip afhankelijk

anyhow, ik had nog een vraagje, weet iemand hoe het zit met % crit per agility en meer van dat soort dingen? Meer damage per strenght ofzo? Want ben erg benieuwd naar hoe belangrijker is of ik +agil items heb of +1,2% crit strike items, of van beiden een beetje, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Moest iemand nog een CE kunnen vastkrijgen of een te veel hebben, laat me iets weten :) Wel graag kunnen verzenden naar België, ik betaal de verzendskosten wel ;)

gvd blizzard of vivendi wie het ook is,

[ Voor 12% gewijzigd door Mopster op 30-11-2004 17:48 ]

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Anoniem: 115621 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:41:
[...]

ja wou ik ook doen maar nu hoor ik weer dat je een minimaal maandelijk inkome ofzo moet hebbe als je het via de sns bank doet o.0

Lijkt me handig (als dit over jezelf gaat) dat je eerst maar eens 18 bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:41:
[...]

bij de meeste CC moet je een minimum maandelijks inkomen hebben ja, er zijn ook wel studenten CC moet je maar ff zoeken.

Als er hier iemand is die voor mij op gamersloot key + activation wil kopen met zijn CC en ik jullie dan betaal daarvoor. Iemand die zo lief is mail me op benben2@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-04 22:21
Weet iemand hoe het zit met de parry kans als je dual-wield, verdubbelt ie gewoon of blijft ie het zelfde.

En ja ik hoor op de wow forums dat de warrior zwaar slecht is. Iemand er ervaring mee ben in ob maar heel ff warrior geweest. (rest van de tijd hunter) En vond dat de rage opbouwen zwaar langzaam ging.

[ Voor 1% gewijzigd door Eikeltje op 30-11-2004 17:59 . Reden: tiep vout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sOidivUs schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:46:
[...]

Lijkt me handig (als dit over jezelf gaat) dat je eerst maar eens 18 bent...
er is nog altijd mammie en pappie :P maar als ik geen cc nodig heb in de eu versie doe ik wel via timecards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
Zijn er nog meer mensen met US import?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129846

Eikeltje schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:58:
En ja ik hoor op de wow forums dat de warrior zwaar slecht is. Iemand er ervaring mee ben in ob maar heel ff warrior geweest. (rest van de tijd hunter) En vond dat de rage opbouwen zwaar langzaam ging.
Mjah, het zijn volgens mij nog altijd goede tanks. Ik denk dat de Paladin en Shaman er als eerste van langs krijgen met de Nerf-bat, maar wat mij betreft houden ze het zoals het nu is... zolang de Horde en Alliance maar een beetje in evenwicht is...

@quakerix: wel besteld, nog niet binnen. Ook geen cc hier, dus dat wordt nog even klooien...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 129846 op 30-11-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130291

wat vinden jullie et zwakste ras ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130064

Ik ben nieuwschierig of iemand hem vandaag via gameorder binnen heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129846 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:05:
[...]

Mjah, het zijn volgens mij nog altijd goede tanks. Ik denk dat de Paladin en Shaman er als eerste van langs krijgen met de Nerf-bat, maar wat mij betreft houden ze het zoals het nu is... zolang de Horde en Alliance maar een beetje in evenwicht is...

@quakerix: wel besteld, nog niet binnen. Ook geen cc hier, dus dat wordt nog even klooien...
als je een manier vind, laat even weten aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
Ze hebben allemaal wel een plus punt, maar eerlijk gezegd ik vind zo Gnome er best zwak uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er zal wel wat goeds aan zijn daar heb je gelijk in maar ze zijn niet egt imponerend maar ze hebben wel wat tog??
ik zelf vind dat ze eigenlijk goblins hadden moeten nemen in plaats van de gnomes
maar ze vonden dat er te veel goblin npc,s waren en de gnomes zo,n rijke geschiedenis hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:22
de videoreview van gamespot is ook erg indrukwekkend. En geeft je direct een mooi beeld van het gehele spel... Ik krijg het spel waarschijnlijk deze week nog uit de VS. En ook nog eens de CE in januari (key geef ik wel aan mn broertje). Ik kan bijna niet wachten op het spelen van dit spel. Ook de nog komende features lijken me geweldig... zoals guild houses en de minigames.

Ik ga denk ik als maincharacter een dwarf hunter spelen (zelfde als in Open beta) en verder als ik me verveel stap ik over op Tauren (denk warrior), omdat van de horde ik dat de meest sfeervolle wereld vind....

Maargoed, ik begrijp PvP nog steeds niet helemaal. Houd het in dat je elk moment door iedereen kan worden aangevallen van de horde (in mijn geval), mits er natuurlijk iemand in de buurt is... En wat is dan precies het verschil met normal en rp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkShadow schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:15:
de videoreview van gamespot is ook erg indrukwekkend. En geeft je direct een mooi beeld van het gehele spel... Ik krijg het spel waarschijnlijk deze week nog uit de VS. En ook nog eens de CE in januari (key geef ik wel aan mn broertje). Ik kan bijna niet wachten op het spelen van dit spel. Ook de nog komende features lijken me geweldig... zoals guild houses en de minigames.

Ik ga denk ik als maincharacter een dwarf hunter spelen (zelfde als in Open beta) en verder als ik me verveel stap ik over op Tauren (denk warrior), omdat van de horde ik dat de meest sfeervolle wereld vind....

Maargoed, ik begrijp PvP nog steeds niet helemaal. Houd het in dat je elk moment door iedereen kan worden aangevallen van de horde (in mijn geval), mits er natuurlijk iemand in de buurt is... En wat is dan precies het verschil met normal en rp?
ik ga meteen kijken :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130064 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:09:
Ik ben nieuwschierig of iemand hem vandaag via gameorder binnen heeft gekregen?
Ha, nee dus, sterker nog, heb mijn bestelling vandaag pas laten aanpassen van 'niet verzekerd/niet aangetekend' naar 'pakket dienst 5 kilo aangetekend'. Je weet maar nooit hoe lang het nog duurt als ze erachter komen dat die doos nooit in een envelop past. Maar ik sta nu nog steeds op 'payment received' (na extra porto bijbetaling dus)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 07-04 13:59
Anoniem: 129846 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:05:
[...]

Ik speel US retail, lvl 22 Tauren Warrior (in OB tot 24 gekomen)
Ik vind warrior een prima class, ik heb redelijk equip (ik kan betere kopen in auctionhouse voor niet al te veel, maar ik spaar liever ff) en kan creeps 2lvls hoger aan solo. Dat is niet echt slecht imho...
Ik heb herbalism/alchemy genomen zodat ik mijn eigen pots kan maken, die red mijn leven af en toe wel eens.
In groups ben ik ook wel usefull, als ik op 1 monster de agro wil houden dan kost het me wel wat moeite, maar lukt meestal goed genoeg, mijn favoriete aanpak is het volgende:
meestal in een instance oid vecht je toch tegen meerdere monsters, mijn party concentreert zich op 1, ik aggro/sla/taunt de rest en richt me daarna op die ene en zo gaan we door tot alles dood is. Ik kan de klappen goed hebben en als iedereen een beetje oplet werkt dit super. Mensen die roepen dat warrior verneukt is die hebben gewoon geen skill ^^ Ik vind het wel leuk dat er een beetje teamplay en coordinatie nodig is, anders moet je maar gaan buttonbashen in tekken4 ofzo :P

True als je dikke damage wilt doen moet je een andere class nemen, daarom zijn er ook andere classes gemaakt :) Warrior is gewoon niet de super-alles-in-1-held die hij tijdens closed beta was...
Warrior is zeker niet de beste class in de game, maar echt niet zo onspeelbaar als sommige mensen beweren

Edit: ik las iets terug een post van, volgens mij, redfield; waarin hij het had over de dodge kans van zijn lvl 42 rogue tegen 15 taurens van lvl 25 ofzo. In wow is het gewoon zo dat het verschil in lvl ook je dodge/resist bepaalt. Dat heeft dus niet per se iets te maken met het 'rogue zijn'. Mij als warrior hadden ze denk ik ook amper geraakt.

[ Voor 9% gewijzigd door nioz op 30-11-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

Eikeltje schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:11:
[...]

Ze hebben allemaal wel een plus punt, maar eerlijk gezegd ik vind zo Gnome er best zwak uit zien.
Zwak in welke zin? Als mage is gnome iig een verstandiger keus dan human vanwege de mogelijkheid om als escape artist te ontsnappen uit snare/root. Buitengewoon handig in pvp. Daarnaast zijn ze kleiner en dus moeilijker te targetten en hebben ze een handige int. bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:38
Eikeltje schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:58:
Weet iemand hoe het zit met de parry kans als je dual-wield, verdubbelt ie gewoon of blijft ie het zelfde.
Dual wield betekent dat je 2de wapen in je offhand slot 50% dam doet, en dat beide wapens een 25% miss kans krijgen. Dat is dus best veel, dus overweeg het goed in combinatie met je talents wat voor build je zou willen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Anoniem: 38358 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:45:
[...]

omdat ze EN warriors weer gaan buffen, duh
EN omdat je overdrijft, ik kon met mijn warrior tc 3 van hetzelfde lvl tegelijk tanken en mollen, zonder potion, etc..

misschien een equip nemen? :P warrior is erg equip afhankelijk

anyhow, ik had nog een vraagje, weet iemand hoe het zit met % crit per agility en meer van dat soort dingen? Meer damage per strenght ofzo? Want ben erg benieuwd naar hoe belangrijker is of ik +agil items heb of +1,2% crit strike items, of van beiden een beetje, etc :)
Ten 1ste kun je er vergif op innemen dat zijn melee skill gemaxed is zoals dat bij elke char het geval is die een wapen gebruikt op een puntje of 2 na in het slechtste geval. Hier kan betere equiptment dus geen ruk aan doen om zijn missrate te beperken. Ja de hoeveelheid dmg die ie krijgt natuurlijk wel maar daar gaat het hier niet om.

Het is alom bekent dat Warriors gewoon zwaar de lul zijn en waarom? Omdat een paar mensen begonnen te zeiken dat Mortal Strike overpowered was. Die is nu generfed. Taunt zuigt en die cooldown moet gewoon op 1-2 seconden worden gezet anders heeft het totaal geen nut. Probeer maar eens een warrior te spelen en een rogue aan de andere kant....rogue agro...taunt > jij agro voor 1 seconden en hoppa rogue heeft weer agro.

Het is gewoon een feit dat Blizzard meestal reageert op mensen die een class overpowered vinden omdat ze gewoon zuigen in de class die ze zelf spelen ...dus moet die andere maar minder sterk worden. Er zijn al zoveel topics en analyses geweest en Blizzard reageert nog niet eens op die topics. Als er 1 class het zwaar heeft dan is het toch echt wel de warrior want deze heeft gewoon echt geen goede skills en al helemaal geen escape mogelijkheden. Iedere andere class heeft dat wel. In PvP merk je straks wel hoe zwak een warrior eigenlijk is.

Volgens mij hangt het van de class af welke stat je het beste kunt nemen. Rogues hebben geloof ik agi nodig voor criticals? Neem aan dat een warrior str nodig heeft

edit:
nioz schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:21:
[...] Mensen die roepen dat warrior verneukt is die hebben gewoon geen skill ^^
Misschien zegt het wat dat de beste warrior van de US open beta (echt de beste in PvP en beste armor/wapen wat je maar kon krijgen) zei dat de warrior class gewoon te zwaar aangepakt was. Alles wat ze hadden is weg en veel is er echt niet meer hoor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Tr!gger op 30-11-2004 18:27 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
Anoniem: 109386 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:04:
[...]

ohja dat is waar ook...nee het kan dus niet :P

pas als je een stap doet in het contested gedeelte ben je de sjaak (als low lvl zijnde dus :P)
ah ok, ik heb in de CB alleen maar pve gedaan en ben te lui geweest om zelf ff te checken hoe pvp ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
DeepSeven schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:22:
[...]

Dual wield betekent dat je 2de wapen in je offhand slot 50% dam doet, en dat beide wapens een 25% miss kans krijgen. Dat is dus best veel, dus overweeg het goed in combinatie met je talents wat voor build je zou willen :).
Bedankt maar dat wist ik al, maar ik wou zowie zo dual-wield gebruiken omdat dat er best cool uitziet. Dus ik wou alleen weten of ik dus xtra kans heb op parry. Want dat leek me best logish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eikeltje schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:11:
[...]

Net zoals die oude opa's uit china ofzo die er erg zwak uit zien maar de floer met je aanveegt binnen 5 sec.. zeg maar wat..

Ik vindt gnome erg handig als je mage erbij kiest want die 2 passen vrij goed bijmekaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 07-04 13:59
Tr!gger schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:23:
[...]
In PvP merk je straks wel hoe zwak een warrior eigenlijk is.
[...]
Ik neem aan dat jij toch ook wel ziet dat hij overdreef? Ik heb ook tegen die scarlets gevochten en zo erg is het echt niet.
en PVP is niet te vergelijken met PVE imho.
edit:

[...]

Misschien zegt het wat dat de beste warrior van de US open beta (echt de beste in PvP en beste armor/wapen wat je maar kon krijgen) zei dat de warrior class gewoon te zwaar aangepakt was. Alles wat ze hadden is weg en veel is er echt niet meer hoor ;)
Ik heb nooit beweerd dat warrior een uber class is, ik heb alleen gezegd dat warrior zeker niet onspeelbaar is, want zo proberen de meeste warrior wel af te schilderen. (van de overdreven gewhine dat je allemaal op wow forums ziet)
Van mij mogen ze warrior ook best een beetje 'buffen' hoor :D

[ Voor 46% gewijzigd door nioz op 30-11-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lees dan, die gast hier (sorry ff niet naam gelezen :+) is ook warrior en redt zich prima
daarnaast, ik zeg net: je overdrijft zwaar
denk je nou serieus dat warrior 50% vd tijd mist? kom op hee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
nioz schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:29:
[...]

Ik neem aan dat jij toch ook wel ziet dat hij overdreef? Ik heb ook tegen die scarlets gevochten en zo erg is het echt niet.
en PVP is niet te vergelijken met PVE imho.

[...]

Ik heb nooit beweerd dat warrior een uber class is, ik heb alleen gezegd dat warrior zeker niet onspeelbaar is, want zo proberen de meeste warrior wel af te schilderen. (van de overdreven gewhine dat je allemaal op wow forums ziet)
Van mij mogen ze warrior ook best een beetje 'buffen' hoor :D
Ja klopt PvE is ook niet zo erg totdat je een andere class probeert (je kan tot lvl 60 soloen als je dat wilt) dan maai je echt met elke class veel makkelijker door diezelfde mob heen dus iedereen is beter dan een warrior. In PvP is het helemaal een ramp.

En dat gewhine mag idd wel wat minder tis nooit goed :P.

Over gnomes die hebben een goede racial trait die je kan gebruiken om iedere root/snare te breken dat is super handig in PvP of PvE om te ontsnappen
Anoniem: 38358 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:38:
[...]

lees dan, die gast hier (sorry ff niet naam gelezen :+) is ook warrior en redt zich prima
daarnaast, ik zeg net: je overdrijft zwaar
denk je nou serieus dat warrior 50% vd tijd mist? kom op hee..
Probeer maar is te duel wielden :z . Miss rate is gewoon veel te hoog. Komt natuurlijk niet in ieder gevecht voor maar 7 swings miss uit de 10 is toch vrij absurd zeker als je bekijkt dat warriors beschreven staan als de masters of all arms door Blizzard. En dan kunnen ze niet raken mja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:22:
[...]

Zwak in welke zin? Als mage is gnome iig een verstandiger keus dan human vanwege de mogelijkheid om als escape artist te ontsnappen uit snare/root. Buitengewoon handig in pvp. Daarnaast zijn ze kleiner en dus moeilijker te targetten en hebben ze een handige int. bonus.
daar ben ik het mee eens maar qua uiterlijk zien ze er zwak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 19:51

xiD

12345

heeft iemand nog een linkje naar die minimaps file van 100 mb?
die torrent(s) geven een tracker error

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tr!gger schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:41:
[...]

Ja klopt PvE is ook niet zo erg totdat je een andere class probeert (je kan tot lvl 60 soloen als je dat wilt) dan maai je echt met elke class veel makkelijker door diezelfde mob heen dus iedereen is beter dan een warrior. In PvP is het helemaal een ramp.

En dat gewhine mag idd wel wat minder tis nooit goed :P.

Over gnomes die hebben een goede racial trait die je kan gebruiken om iedere root/snare te breken dat is super handig in PvP of PvE om te ontsnappen

[...]

Probeer maar is te duel wielden :z . Miss rate is gewoon veel te hoog. Komt natuurlijk niet in ieder gevecht voor maar 7 swings miss uit de 10 is toch vrij absurd zeker als je bekijkt dat warriors beschreven staan als de masters of all arms door Blizzard. En dan kunnen ze niet raken mja ;)
waarom zou je dan ook in godsnaam willen dual wielden? :X
je bent warrior, je hebt vet veel qua wapens, 2 handed, 1 hand/shield, en jij wil dual wielden? Wat zijn zegmaar je bewegingen daartoe? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130064

x1dje schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:42:
heeft iemand nog een linkje naar die minimaps file van 100 mb?
die torrent(s) geven een tracker error
http://s0756228.student.rivio.nl/wowmaps/wowkalimdor.jpg

http://s0756228.student.r...aps/woweasternkingdom.jpg

deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
Anoniem: 38358 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:53:
[...]

waarom zou je dan ook in godsnaam willen dual wielden? :X
je bent warrior, je hebt vet veel qua wapens, 2 handed, 1 hand/shield, en jij wil dual wielden? Wat zijn zegmaar je bewegingen daartoe? :?
Omdat het er vet cool uitziet en precies bij een warrior past. (vind ik he)

Maar ik vind die 50% minder damage in je off-hand een beetje overdreven, oke die 25% xtra kans om te missen, ja oke dat is begrijpelijk.

p.s. weet iemand hoe whirlwind eruit ziet of een filmpje kent.

[ Voor 6% gewijzigd door Eikeltje op 30-11-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:22
Wat een gezeur over de warrior class zeg... Ik dacht dat deze vrij sterk was, ik heb heel even tauren warrior gespeeld in open beta en ik kon makkelijk wezens van 3 levels hoger aan.

Maargoed, kan blizzard zoiets niet snel fixen met een kleine patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 19:51

xiD

12345

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Laatst online: 28-03 09:32
Ik heb een undead warrior gespeeld, als je niet te snel doorrost en de tijd neemt om goeie items te maken/verzamelen dan kan je steeds wel creatures van 2 levels hoger aan hoor, die health regen is vrij snel dus zitten tussendoor is vaak niet eens nodig. Ik vond de warrior lekker spelen.

Over de CC: ik heb er één van de ABN-Amro, Mastercard is 't, krijg je gewoon voor €11 euro per jaar als je student bent, geen minimaal inkomen ofzo.

Ik hoop deze week de US-import versie te krijgen van Gameorder.nl en dan op de US servers te gaan spelen.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:13:
[...]

Ongeveer 10 seconden kijken in de computer en meneer wist mijn antwoord..

als je afhaalt in een filiaal is het gewoon een reservering, en die staan gewoon in de computer van dat filiaal.. dus waarom je een helpdesk formulier in moest vullen snap ik niet helemaal :P
Mja ik laat hem thuis bezorgen met de post, ben te lui om helemaal naar het filiaal te gaan :P Dus heb hem via internet bestelt vandaar. Niet bij een specifiek filiaal. En wat is anders het mail adres van dynabyte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

fritsjof schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:31:
Ik heb een undead warrior gespeeld, als je niet te snel doorrost en de tijd neemt om goeie items te maken/verzamelen dan kan je steeds wel creatures van 2 levels hoger aan hoor, die health regen is vrij snel dus zitten tussendoor is vaak niet eens nodig. Ik vond de warrior lekker spelen.

Over de CC: ik heb er één van de ABN-Amro, Mastercard is 't, krijg je gewoon voor €11 euro per jaar als je student bent, geen minimaal inkomen ofzo.

Ik hoop deze week de US-import versie te krijgen van Gameorder.nl en dan op de US servers te gaan spelen.
wanneer heb je die us-import versie besteld bij gameorder.nl? (laat het alsjeblieft hooguit een week geleden zijn.... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:00
Ik heb net bij gamersloot een cd-key besteld en gekregen. Alleen heb ik een mastercard en schijnbaar zit er bij account creation een check op het mastercardnr. Ik kan geen account aanmaken omdat het mastercard nr dus niet uit de US komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114925

Siliakus je kan daar ook je account laten maken voor 7 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 15:24
Heb ook een ABN Mastercard en heb juist vanmiddag een account aangemaakt.
No problem!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:33:
[...]

wanneer heb je die us-import versie besteld bij gameorder.nl? (laat het alsjeblieft hooguit een week geleden zijn.... ;) )
Hiero de 24ste... ook nog niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Laatst online: 01:33
K'heb net sinds vanavond ook m'n us-versie _/-\o_ Nighthawk _/-\o_

Heb gewoon dat webform ingevuld om hem in te ruilen voor eu + key.

Ik las alleen een paar posts terug dat sommige hem naast het invullen van het webform ook al op de us-servers aan het spelen zijn. Kan dit geen kwaad dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
Hoe werkt een shield eigenlijk, met andere woorden er staat bijvoorbeeld 30 block, wat houdt dat in. Ik vond het met d2 lod toch duidelijker, daar stond tenminste bijv. 60% block en als je liep of vocht was het een derde van die zogenaamde 60%.

Hoe zit dat nou met wow :?

[ Voor 8% gewijzigd door Eikeltje op 30-11-2004 20:09 . Reden: vage zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eikeltje schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:13:
[...]

Omdat het er vet cool uitziet en precies bij een warrior past. (vind ik he)

Maar ik vind die 50% minder damage in je off-hand een beetje overdreven, oke die 25% xtra kans om te missen, ja oke dat is begrijpelijk.

p.s. weet iemand hoe whirlwind eruit ziet of een filmpje kent.
mja ok je kunt het bij een warrior vinden passen.. maar dan nog, warrior heeft veel meer opties, iemand die eerder last heeft van de miss/minder damage is bijvoorbeeld de rogue, die kan geen shield oid in off hand stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik heb de afgelopen middag zowat geheel besteed aan het aanfokken met verschillende Rogue builds, dus dat hakte voor mij de knoop wel door, zojuist bij gameorder besteld (EU versie pre-order dus). Om nou te gaan klooien met US versies en Australische adressen is mij een beetje te omslachtig, en voor hetzelfde geld gaan ze dat soort accounts ineens lopen vernaggelen. Beta hoef ik ook niet zo nodig in, want dan heb ik net mn char naar een hoog level en wordt ie gewiped :)

Nog ff wachten tot 14 januari, maar in de tussentijd krijg ik het vast en zeker voor elkaar om me te vermaken met het maken van Rogue, Hunter en Druid talent builds :D
Alleen jammer dat ik niet alvast naar de officiele fora kan gaan om vragen te stellen, maar ach.

Zijn alle GoTters hier zo dolgedraaid dat ze de US versie hebben geimporteerd of zijn er ook mensen die ik 14 jan terug ga zien op de EU servers? De afgelopen 10 pagina's van het topic gaan voor 80% over pre-orders en imports dus ik ben de tel een beetje kwijt inmiddels. :)

[ Voor 38% gewijzigd door GTOfire op 30-11-2004 20:37 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga zeker op de Europese server spelen en wacht dus ook tot 14 jan.

Ik heb echter geen zin om tot middenacht door te spelen omdat de US ppl dan pas online komen en de fun begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Dit ga ik dus gewoon SPELEN.

Ik had Lineage 2 aangeschaft, waar ik nu spijt heb. Ook is het GEWELDIG dat je gewoon bij Dynabite timecards kan kopen voor zo goedkoop, aangezien ik geen credit card heb.

Dit wordt een topspel!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
GTOfire schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:15:
Ik heb de afgelopen middag zowat geheel besteed aan het aanfokken met verschillende Rogue builds, dus dat hakte voor mij de knoop wel door, zojuist bij gameorder besteld (EU versie pre-order dus). Om nou te gaan klooien met US versies en Australische adressen is mij een beetje te omslachtig, en voor hetzelfde geld gaan ze dat soort accounts ineens lopen vernaggelen. Beta hoef ik ook niet zo nodig in, want dan heb ik net mn char naar een hoog level en wordt ie gewiped :)

Nog ff wachten tot 14 januari, maar in de tussentijd krijg ik het vast en zeker voor elkaar om me te vermaken met het maken van Rogue, Hunter en Druid talent builds :D
Alleen jammer dat ik niet alvast naar de officiele fora kan gaan om vragen te stellen, maar ach.

Zijn alle GoTters hier zo dolgedraaid dat ze de US versie hebben geimporteerd of zijn er ook mensen die ik 14 jan terug ga zien op de EU servers? De afgelopen 10 pagina's van het topic gaan voor 80% over pre-orders en imports dus ik ben de tel een beetje kwijt inmiddels. :)
Ik ga zeker 14 jan. meteen spelen :), maar ga ook de beta spelen als ik daar inkom.
Heb gisteren ook uren besteed om te bekijken wat nou de beste paladin talents zijn, erg leuk maar erg moeilijk ;). Ik wil zowiezo de retribution tree en dan helemaal omlaag naar blessing of kings. Maar ik wil ook weer wat protection, ik wil namelijk 1h sword + shield (de pala neigt in wow veel meer naar de 2h build, vooral doordat je op lvl 20 van een quest een uberleet 2h wapen krijgt en omdat de 2h talent veel hoger zit dan de 1h talent). Iets wat ik niet echt snap, want bij de echte paladin past gewoon een shield :).

Als je veel wil discussieren over builds kun je naar de forums van wordofwar.net . Heb daar zelf niet gepost maar wel erg veel info opgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Nog een vraagje trouwens voor mensen die er meer verstand van hebben dan ik :)

wat voor wezenlijk verschil maakt je ras nou uiteindelijk uit, kwa klasse die je neemt en vooral kwa mensen die je tegenkomt en mee kan ouwehoeren?

Is het bijv. verstandig om een Tauren Druid (voor de extra strength in cat form, meer DPS), een Night Elf Hunter en een Troll Rogue (agility + strength + stamina het hoogst van alle Rogue rassen)

Of zou ik net zo goed allemaal bijv. Night Elf kunnen doen en nergens last van hebben?

Ook las ik ergens dat er extreem veel Night Elf's zijn en daarmee niet zoveel van de andere klassen, en die andere klassen dus niemand hebben om mee te lullen tot ze de wijde wereld in trekken. Zou behoorlijk jammer zijn, en ik vind het al zo vervelend dat ik maar met de helft van de spelers normaal kan praten :S

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:02
GTOfire schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:39:
Nog een vraagje trouwens voor mensen die er meer verstand van hebben dan ik :)

wat voor wezenlijk verschil maakt je ras nou uiteindelijk uit, kwa klasse die je neemt en vooral kwa mensen die je tegenkomt en mee kan ouwehoeren?

Is het bijv. verstandig om een Tauren Druid (voor de extra strength in cat form, meer DPS), een Night Elf Hunter en een Troll Rogue (agility + strength + stamina het hoogst van alle Rogue rassen)

Of zou ik net zo goed allemaal bijv. Night Elf kunnen doen en nergens last van hebben?

Ook las ik ergens dat er extreem veel Night Elf's zijn en daarmee niet zoveel van de andere klassen, en die andere klassen dus niemand hebben om mee te lullen tot ze de wijde wereld in trekken. Zou behoorlijk jammer zijn, en ik vind het al zo vervelend dat ik maar met de helft van de spelers normaal kan praten :S
ik kan alleen maar afgaan op mijn ervaringen tijdens de US beta. Ik heb zowel night elve als gnome/ dwarf als human gespeeld en ik had niet echt het idee dat er een night elve plaag was. Over of het uitmaakt wtb skills .. kan ik niet over oordelen :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130348

Ik volg WoW nou al sinds begin 2002, maar een ding is me ontschoten: kunnen de Tauren nou Plain Runnen of is dit geschrapt? Bij de USA OB heb ik dit niet uitgeprobeerd. Ik heb diverse plaatjes gezien waarin een Tauren gewoon op een mount zit, dus betekent dit dat de Plain Running ability echt geschrapt is? Dat zou jammer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
@GTOfire: Dat is natuurlijk complete onzin en iets waar je echt niet bang voor hoeft te zijn. Het is misschien waar dat Night-elf het meest gespeelde ras zal worden, maar echt niet alleen maar hoor. Er zijn mensen die alliance verafschuwen en alleen maar horde willen spelen. Bovendien kun je met night-elf niet alle classes spelen en best veel mensen gaan voor paladin of warlock, dus worden ze geen night-elf. Ik heb zelf in ob human en gnome gespeeld en het was naar mijn mening nergens onderbevolkt.

Nee, ik moet zeggen dat het verdelen van spelers me tot zo ver ik nu heb kunnen zien perfect gaat. Het balans tussen horde/alliance ligt er goed, en ook zijn er geen classes die overdreven sterk/slap zijn, waardoor deze alleen maar of nauwelijks gespeeld worden. Wat dat betreft alleen al heeft blizzard een geweldige prestatie geleverd _/-\o_ .

@hierboven: Ja, plainrunning is verwijdert en kodo mounts zijn er voor in de plaats gekomen. Heb nooit een tauren gespeeld maar ik denk dat de lompe kodo mounts heel wat vetter zijn dan plainrunning.

[ Voor 19% gewijzigd door DeepSeven op 30-11-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115876

Plainrunning is idd geschrapt. Hiervoor zijn voor de tauren kodo mounts in de plaats gekomen.

Ik heb in de openbeta met een warrior gespeeld te weten een orc tot en met level 23. Het is belangrijk dat je rekening houd met de special abilities. Daarom had mijn warrior 2handed axe en dus +5 skill omdat ie orc warrior is. En wat betreft de rage dat je die zo lastig opbouwt. Altijd voordat ik het gevecht in ging nam ik de skil om rage op te bouwen ten koste van life en daarmee kon ik dan battle shout doen. Hierdoor kon ik zo creeps aan van makkelijk 2 levels hoger. Nadat je nog meer rage had deed ik altijd demoralizing shout en thunder clap. Bovendien heb ik ook gewoon van rogues gewonnen die 2 levels hoger waren. Blizz geeft ook aan dat ze heel erg equip afhankelijk zijn. Als ik met een sword had gevochten ja dan was ik dom bezig geweest dan had ik beter undead warrior kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:02
offtopic:
wat is plainrunning .. gewoon engels voor dood normaal rennen?

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!