Ja. Wie gaat het nieuwe topic maken btw?Webgnome schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:59:
offtopic:
wat is plainrunning .. gewoon engels voor dood normaal rennen?
Taurens zouden eerst plainsrunning krijgen ipv een mount. Plainsrunning wil zeggen dat ze 50% sneller zouden rennen dan normaal (zelfde speedbonus als een mount). Echter, dit had geen "coolheidsfactor" en daarom hebben ze nu kodo mounts gekregen. Een goeie beslissing imhoWebgnome schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:59:
offtopic:
wat is plainrunning .. gewoon engels voor dood normaal rennen?
Anoniem: 115621
en hoe doe je dat dan met reggen?? ik hoor geruchten dat daarvoor een cc nodig is(wel raar eigenlijk,kan zijn dat er niks van waar is )Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:36:
Dit ga ik dus gewoon SPELEN.
Ik had Lineage 2 aangeschaft, waar ik nu spijt heb. Ook is het GEWELDIG dat je gewoon bij Dynabite timecards kan kopen voor zo goedkoop, aangezien ik geen credit card heb.
Dit wordt een topspel!!!
En topic nummer 8 is geopend: *clique*
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!