Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.188 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 28168

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/wowtopic/wowlogo.gif

World of Warcraft - MMORPG

World Of Warcraft is Blizzards eerste MMORPG (Massive Multiplay Online RPG). MMORPG betekent dat er duizenden mensen met en tegen elkaar op een server spelen. De game speelt zich af 4 jaar na Warcraft III: Reign of Chaos, in een totaal verwoest Azeroth.

WoW heeft een volledige 3D wereld met een real life dag/nacht cycle, dungeons en grote steden. MMORPGS hebben wel een klein nadeel, je zal een maandelijkse bedrag moeten neertellen omdat Blizzard de game continu blijft bijwerken en uiteraard omdat je dataverkeer genereert.

World of Warcraft - Features

Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

A dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Adventure together with thousands of other players simultaneously.
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month.

World of Warcraft - (mini) FAQ (Frequently Asked Questions)

WoW zelf heeft een hele grote faq. Ik heb hieronder een stukje vertaald:

:? Wanneer komt WoW in de winkels?
In de USA, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland is de game 23-11-2004 uitgekomen. Wij moeten wachten tot half januari. Voor meer info over US en EU retail en beta, zie onderaan deze startpost.

:? Zal er maandelijks moeten betaald worden voor World of warcraft?
Yep. De kosten per maand zijn:

1 maand3 maanden6 maanden
US$15$14$13
EU€13€12€11

Notice: de US versie is dus per maand (omgerekend) zo'n 10% goedkoper.

:? Waarom is WoW niet gratis?
Zoals bij elke MMORPG gebruikelijk is zal dit maandelijkse bedrag gebruikt worden voor het onderhoud van de servers en het spel zelf. Het heeft geen zin om daar in dit topic over te gaan discussieren, die discussie is al vele malen gevoerd en het maandelijkse bedrag verdwijnt er echt niet mee. Wordt er zelfs niet eens lager van.

:? Dan ga ik wel lekker op een private server spelen!
Heel veel plezier (met z'n vieren) maar begin er niet over in dit topic aangezien dit niet gewenst is en Blizzard deze servers als illegaal ziet. http://www.gotwow.net

:? Welke Rassen zijn er?

The AllianceThe Horde:? Welke Classes zijn er?Klik hier voor een overzicht. Let op! Niet ieder ras kan iedere class spelen.

:? Welke keuzes zijn er dan?
  • Alliance (20 mogelijkheden)
    • Dwarves {Hunter, Paladin, Priest, Rogue, Warrior}
    • Gnome {Mage, Rogue, Warlock, Warrior}
    • Human {Mage, Rogue, Paladin, Priest, Warlock, Warrior}
    • Night Elves {Druid, Hunter, Rogue, Priest, Warrior}
  • Horde (20 mogelijkheden)
    • Orcs {Hunter, Rogue, Shaman, Warlock, Warrior}
    • Tauren {Druid, Hunter, Shaman, Warrior}
    • Trolls {Hunter, Mage, Rogue, Priest, Shaman, Warrior}
    • Undead {Mage, Priest, Rogue, Warlock, Warrior}
:? Hoeveel Characters kan ik per account maken?
De laatste berichten uit de US retail zeggen dat je 10 characters per server mag hebben, met een maximum van 50 characters in totaal. Op 1 server mag je niet een alliance en een horde character hebben.

:? Wat zijn de system requirements?

System Requirements
[list]
Windows System/OS
[list]
• 800 MHz or higher CPU.
• 256 megabytes or more of RAM.
• GeForce 2 graphics card or better.
• 3 gigabytes or more of available hard drive space.
• DirectX® 9.0 or above.

Mac System/OS
  • 1.0 GHz or higher G4 or G5 processor.
  • 512 megabytes RAM or higher. DDR RAM recommended.
  • ATI or NVIDIA video hardware with 64 MB VRAM or more.
  • 3 gigabytes or more of available hard drive space.
  • MacOS X 10.3 ("Panther") or better.
Aanbevolen systeemeisen uit de eerste hand: ik speel het spel op een Geforce TI 4200 op 1280x1024 met alle grafische settings zo maximaal mogelijk. Wat waarschijnlijk wel scheelt is dat ik 1024 Mb ram heb, en van wat ik zo links en rechts hoor is dat wel aanbevolen voor een vloeiend spelverloop. Processor is een XP op 2300 Mhz maar dat heeft er weer weinig mee te maken denk ik.

:? Kan ik de client alvast downloaden?
Om alvast voorbereid te zijn op de EU beta en/of de retail kan je hier de installer downloaden.

World of Warcraft - PvP Info

Blizzard heeft zelf een verhaal geschreven over hoe de PvP in elkaar zat zitten, en deze beschrijft het beter als het verhaaltje wat er eerst stond, en daarom verwijs ik je naar Blizzard PvP Article. Voor het verschil tussen PvE (normal) en PvP bevat dit linkje nuttige info.

World of Warcraft - Handige links

Enkelijke handige sites:Sites voor tijdens het spelen:Vorige Topics:

World of Warcraft - Screenies!?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/wowtopic/1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/wowtopic/2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/wowtopic/3.jpg

Niet zoveel screenies, want ik denk dat de meesten die nou wel gezien hebben. Voor als je meer wil zien, moet je hier klikken. En hier voor movies.

World of Warcraft - Beta & Retail Info

Status Amerika:
- US Retail (Amerika, Canada, Australie, Nieuw-Zeeland).
- http://www.blizzard.com/press/040411-street-date.shtml

Status Europa:

Voor Europa is het volgende bekend:

Launch-datum voor retail.
Een datum is nog niet gegeven. Het persbericht van Blizzard zegt "early 2005", maar als we even de lijn van de US launch doortrekken zal dit half januari worden. Dynabyte geeft als lauchdatum 14 januari, dus dat bevestigd het een beetje, maar pin je er niet op vast.

Pre-orderen
Je kan het spel vanaf 26 november pre-orderen. Let op! Blizzard belooft dat je bij het pre-orderen een key krijgt om mee te doen aan de EU final beta. Echter, voor de Benelux geldt dat niet. Winkels (in andere EU landen) die wel die pre-order key mogen uitdelen kun je hier vinden.

Final beta
Deze start "december 2004". Mensen die hier sowieso aan meedoen:
- Deelnemers van de European closed beta
- Mensen die de Europese pre-order kit (met final beta-key) hebben
Verder lijkt het erop dat, als je een US versie hebt, je ook aan deze final beta mag meedoen.

Aangezien Blizzard nergens het woordje "Open beta" gebruikt zal het afwachten zijn of er ook nog andere mensen in mogen. Tegen die tijd dus goed de Blizzard site in de gaten houden voor aanwijzingen wat betreft inschrijvingen.

:? Ik heb geen zin om op de EU Retail te wachten, kan ik niet gewoon de US Retail gaan spelen?
Ja dit is mogelijk wanneer je de US versie besteld en dan in combinatie met een normale nederlandse credit card een australische postcode invult. Dit is alleen voor de account activatie! Niet voor de maandelijkse betalingen die nog volgen. Paypal wordt op dit moment nog niet geaccepteerd ook al was dat wel aangekondigd.

Om up2date te blijven: http://en.wow-europe.com/

Om de populariteit en verdeling van de classes en races te meten, twee polls:

Poll: Welke Class kies jij als eerste character?
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=11942&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Welk ras kies jij als eerste character?
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=19133&layout=1&sort=prc

Poll: Hoe en waar ga jij WoW spelen?
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=27396&layout=1&sort=prc

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/alert.gif We hebben ook een IRC channel waar je terecht kan voor alle speculaties, in-game info en nog veel meer. Klik hier om te joinen (of ga gewoon naar irc.tweakers.net #wow) Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/alert.gif

Deze openings post is tot stand gebacht met hulp van Switch, Roet, Elander, Keldon en Silk_dude

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 25-11-2004 15:38 ]

Anoniem: 30579

dees topic moet ik ook maar even volgen :)

Anoniem: 55165

krijg steeds meer zin om te spelen nu ... ik heb nu al die rassen ed toch al 30 keer gezien ofzo en blijf denk ik toch bij night-elf druid ..

offtopic: mooie startpost :) maar wel 6 min te laat :+

Topicstarter
Anoniem: 55165 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:42:
krijg steeds meer zin om te spelen nu ... ik heb nu al die rassen ed toch al 30 keer gezien ofzo en blijf denk ik toch bij night-elf druid ..

Zorrie :> En m'n tabellen zijn ook breder dan dat ze moeten zijn :( Ken dat nou weer ;(

Wel kudos voor Keldon dat 'ie z'n startpost netjes bij heeft gehouden. Alle info tot gisteren stond erin _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 25-11-2004 13:50 ]

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 22:47
Dus met een australisch adres en een europese creditcard kan je wel je account activeren maar je kan er niet mee betalen? Dus als je gratis maand over is,is het gedaan met de pret?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Topicstarter
pingkiller schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:46:
Dus met een australisch adres en een europese creditcard kan je wel je account activeren maar je kan er niet mee betalen? Dus als je gratis maand over is,is het gedaan met de pret?
Alhoewel we dit nog niet kunnen weten (er is nog bij niemand geld afgeschreven) betaal je waarschijnlijk gewoon met dat creditcard nummer. Het enige wat niet goed gaat is het opsturen van de rekening door blizzard (die gaat naar het fake adres).

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
offtopic:
Dit is best bizar, een heel topic vol in 6 dagen... Nog nooit meegemaakt iig :+

@ Morpho; ik denk wel dat het hetzelfde is hoor, kijk maar naar de beschrijving, map, ingame pet etc etc, dus dat moet hem gewoon zijn :)

Kga ff vriend bellen dat ie ook nog moet vragen of de CE nou ook wel die dag geleverd wordt.

• Morpho
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10-2022
sOidivUs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:54:
offtopic:
Dit is best bizar, een heel topic vol in 6 dagen... Nog nooit meegemaakt iig :+

@ Morph; ik denk wel dat het hetzelfde is hoor, kijk maar naar de beschrijving, map, ingame pet etc etc, dus dat moet hem gewoon zijn :)

Kga ff vriend bellen dat ie ook nog moet vragen of de CE nou ook wel die dag geleverd wordt.
Op dynabyte staat vermeld van wel, bij dimensionplus vind je bijvoorbeeld alleen de WOW CE en WOW dus ik ga er inderdaad gewoon vanuit dat dit dezelfde zijn. Ik heb net een mailtje gestuurd naar dynabyte aangezien ik hier 5 stuks(CE) besteld heb op vooraf betalen.

De vraag die ik hun gesteld heb is wat er precies zou gebeuren als zij deze 5 stuks niet kunnen leveren hopelijk laten ze ook wat los over of je voorrang krijgt als je vooraf betaald of onder rembours besteld :D

Anoniem: 114186

Redfield schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:30 in Deel 6:
waarom bestellen jullie alles ?
is et zoveel moeite om naar de winkels te lopen ? :p

www.aleckor.com/LagSurfing.wmv lol :*)
Lolz! geweldig!

@ Nighthawk: Welke leverancier krijgt morgen de US versie dan binnen? (en hoeveel kost hij daar?)

• sOid
  • Niet online
Silk_dude, ik denk dat Thottbot eigenlijk wel bij "Sites voor tijdens het spelen:" kan, aangezien je altijd kan opzoeken waar je wat kan vinden etc. Heb ook al van meerdere mensen gehoord dat het tegelijk zo fijn werkt (in windowed mode).

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tsja thottbot is gewoon best aardig om te checken voor wat betreft resources, professions e.d. maar het meeste zoek je toch het liefst zelf uit denk ik... zet m derbij ;)

wellicht dan ook cosmosui.org ?? die is heer-lijk om mee te spelen !

Deze plek is te koop.

Topicstarter
KeeZ schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:10:
Tsja thottbot is gewoon best aardig om te checken voor wat betreft resources, professions e.d. maar het meeste zoek je toch het liefst zelf uit denk ik... zet m derbij ;)

wellicht dan ook cosmosui.org ?? die is heer-lijk om mee te spelen !
Wel goed lezen he, die stond er al bij ;)

sOidivUs, goeie tip, *moved*

Als jullie nog meer tips hebben, eventjes via IRC of hier, kom maar op :)

Anoniem: 129789

Begrijp ik dat nou goed? Mogen wij uit de Benelux niet meedoen aan de EU final beta? Ik MOET echt WoW spelen, ik zit nu al 1 week zonder.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
sOidivUs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:07:
Silk_dude, ik denk dat Thottbot eigenlijk wel bij "Sites voor tijdens het spelen:" kan, aangezien je altijd kan opzoeken waar je wat kan vinden etc. Heb ook al van meerdere mensen gehoord dat het tegelijk zo fijn werkt (in windowed mode).
Tja ik tab ook regelmatig naar thottbot tussen het spelen door.
Wat ik vooral handig vind aan thottbot is dat je locatie van personen kan zien vaak, dan hoef ik tenminste niet te onthouden waar ik alle 20 de quests vandaan heb :X

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 15:24
Is er al bekend waar/hoe/door wie de beta keys verstrekt gaan worden?
(En dan bedoel ik niet de !@#$% pre order keys)

Anoniem: 128141

Anoniem: 55165 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:42:

dan ga je toch net als mij op een freelight server spelen ? :p

Topicstarter
Anoniem: 129789 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:21:
Begrijp ik dat nou goed? Mogen wij uit de Benelux niet meedoen aan de EU final beta? Ik MOET echt WoW spelen, ik zit nu al 1 week zonder.
Dat wordt afwachten of hij "Open beta" wordt of niet, daarover is nog geen duidelijkheid. Als hij "Open" wordt, dan kunnen wij natuurlijk wel gewoon aanmelden.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Morpho schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:57:
[...]

De vraag die ik hun gesteld heb is wat er precies zou gebeuren als zij deze 5 stuks niet kunnen leveren hopelijk laten ze ook wat los over of je voorrang krijgt als je vooraf betaald of onder rembours besteld :D
Nou dat hoop ik niet. Ik heb namelijk al 2 weken geleden ofzo gepreordered maar ga hem ophalen in het filliaal.

First come first serve lijkt me..

Topicstarter
Anoniem: 128141 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:29:
[...]

dan ga je toch net als mij op een freelight server spelen ? :p
Lees de startpost eens en hou op met reclame maken voor je illegale servertjes.

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-04 09:45
Zijn er meer mensen die de pre-order willen bestellen in bijvoorbeeld Noorwegen? Lijkt me wel schappelijk, krijg je toch die muziek-cd en de open beta key. Het spel moet je toch kopen. Alleen ben ik bang dat als je in Duitsland / Frankrijk bestelt dat je dan de lokale versie krijgt. Daarom ben ik wat Finse, Noorse en Italiaanse sites aan het afzoeken, zonder succes tot nu toe. Is het iemand anders al wel gelukt? Dan kunnen we samen bestellen, om de verzendkosten p.p. te reduceren.

Onvoorstelbaar!

Anoniem: 28168 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:30:
[...]
Lees de startpost eens en hou op met reclame maken voor je illegale servertjes.
tis niet illegaal, er is een site waar je je kan aanmelden en dan krijg je een Serial key
die een week geldig blijft en dan kan je op een test server, daarna moet je de cd kopen in de winkel,
je kan je niet nog een keer aanmelden omdat et via je ip gaat, ik zit nu op 2 dagen _/-\o_

• writser
en welke site moge dat zijn, Redfield?

Onvoorstelbaar!

• sOid
  • Niet online
Vriend van me is net naar Dynabyte geweest. De medewerker daar verzekerde ons dat ze de CE de 14e binnen zouden krijgen en dat we hem dan meteen op zouden kunnen halen (Dynabyte in Hilversum was dat) dus ik geloof het mailtje niet meer dat ze de CE niet zouden kunnen leveren... :P

• Morpho
Bosmonster schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:29:
[...]

Nou dat hoop ik niet. Ik heb namelijk al 2 weken geleden ofzo gepreordered maar ga hem ophalen in het filliaal.

Ik heb gisteren besteld. Hoop hebben kan geen kwaad :D zodra ik een reactie terug heb zal ik de mail hier plaatsen.

• Cthulhu
  • Laatst online: 13-03 14:54

Cthulhu

Carpe Noctem

Bosmonster schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:29:
[...]

Vind ik ook :P
Heb hem al een tijdje geleden besteld, dacht eerst dat het de US CE was 8)7
Later hebben ze dat allemaal aangepast op de site

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 128141 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:32:
[...]

tis niet illegaal, er is een site waar je je kan aanmelden en dan krijg je een Serial key
die een week geldig blijft en dan kan je op een test server, daarna moet je de cd kopen in de winkel,
je kan je niet nog een keer aanmelden omdat et via je ip gaat, ik zit nu op 2 dagen _/-\o_
Oh en is hij officieel van Blizzard of gesponserd door Blizzard?
Indien je dit met nee moet beantwoorden is hij dus WEL illegaal...

• Ace
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 28168 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:48:
[...]
Alhoewel we dit nog niet kunnen weten (er is nog bij niemand geld afgeschreven) betaal je waarschijnlijk gewoon met dat creditcard nummer. Het enige wat niet goed gaat is het opsturen van de rekening door blizzard (die gaat naar het fake adres).
Lijkt me sterk dat ze facturen gaan versturen en als de postcode onderdeel is van het echte billing address dan wordt je CC betaling geweigerd, dus ook geen verlenging van je abbo meer op dat moment.

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
sOidivUs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:38:
Vriend van me is net naar Dynabyte geweest. De medewerker daar verzekerde ons dat ze de CE de 14e binnen zouden krijgen en dat we hem dan meteen op zouden kunnen halen (Dynabyte in Hilversum was dat) dus ik geloof het mailtje niet meer dat ze de CE niet zouden kunnen leveren... :P
Mooi dan zie ik je de 14de 's ochtends.. Haal hem zelf ook op in Hilversum..

Heb zelf nog wel gemaild of de bestelling op naam komt te staan.. dus naam met bv sticker op de verpakking.. Heb 1 keer mee gemaakt namelijk dat ik van te voren iets besteld had en betaald(niet bij dynabyte) en dat ik leuk het wou ophalen maar ze alles al verkocht hadden.. was 's middags.. Dus ik hoop op een snelle reactie.. Maar ik heb er wel vertouwen in..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb hem besteld bij dynabyte venlo, daar hadden ze 150 van de 750 wow versies verkocht. Heb een CE besteld.

• sOid
  • Niet online
Skeiron schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:43:
[...]

Mooi dan zie ik je de 14de 's ochtends.. Haal hem zelf ook op in Hilversum..

Heb zelf nog wel gemaild of de bestelling op naam komt te staan.. dus naam met bv sticker op de verpakking.. Heb 1 keer mee gemaakt namelijk dat ik van te voren iets besteld had en betaald(niet bij dynabyte) en dat ik leuk het wou ophalen maar ze alles al verkocht hadden.. was 's middags.. Dus ik hoop op een snelle reactie.. Maar ik heb er wel vertouwen in..
Waarschijnlijk zie je dan een vriend van me :P Aangezien hij op zijn naam staat... Ik ga wel uit school langs Hilversum (kom er zowiezo langs) naar werk van die vriend om hem op te halen :P Kank meteen de hele middag spelen :D

Als mn rooster niet ineens veranderd wordt

• NightHawk4
  • Laatst online: 23-04 11:24

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Anoniem: 114186 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:03:
[...]

Lolz! geweldig!

@ Nighthawk: Welke leverancier krijgt morgen de US versie dan binnen? (en hoeveel kost hij daar?)
De mijne :P en dat weet ik morgen pas 8)
Misschien dat ik dan de US versie wel ga verkopen in muh sjoppie...maar tis alleen wel de gewone en niet de CE :'(

VinnieWeiss schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:42:
[...]

Oh en is hij officieel van Blizzard of gesponserd door Blizzard?
Indien je dit met nee moet beantwoorden is hij dus WEL illegaal...
ik mailde blizzard over de Pre-Order en of ik nog in de beta kon om het spel te zien
voordat ik em kocht en toen gaven zei me te link, dus et lijkt me niet illegaal nee :)

Anoniem: 108310

WELKE link ? :P

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29

Wmm

Anoniem: 128141 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:53:
[...]

ik mailde blizzard over de Pre-Order en of ik nog in de beta kon om het spel te zien
voordat ik em kocht en toen gaven zei me te link, dus et lijkt me niet illegaal nee :)
Als het niet illegaal is, kun je die link dan geven? :)
En is het druk daar of geen kip te zien? En is het verder wat natuurlijk...

• writser
Als het zo legaal is kun je die link hier toch geven? Kunnen we het even controleren..

Onvoorstelbaar!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:33
@Redfield.

1. Als het waar is wat je zegt waarom kom je er dan nu pas mee???
2. Waarom post je geen info/link/ietsanders waar we wat aan hebben???

• sOid
  • Niet online
Mja, en als het legaal zou zijn dan zou het ook écht wel bij google staan hoor...

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-04 21:15
Als ik de (collectors ed.) game in de UK/Sweden/Denmark/Norway/Finland pre-ordert dan krijg ik gewoon een beta key en natuurlijk al m'n collectors ed. spul.

Als de release op 14 jan. staat worden die beta keys dan eerder verstrekt? of het hele paket? Hoe wordt het uberhuapt verstrekt, die pre-order keys?

Want ik wil best hem in het buiteland bestellen om in die zgn 'beta' te komen. Zolang dat paket maar aankomt (op tijd) en die key er is.

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Woei deze topics gaan mooi hard.. is het al leuk om stats ofzo te krijgen voor dit topic? Het Grote GameCube Topic heeft dat ook en is wel leuk voor erbij :)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:06
Hoe is het met het idee om te bestellen in een land zoals Zweden of Noorwegen of denemarken?

Er zijn franse en duitse versies, dus daar zou ik niet bestellen.
Ook de manual enzo wordt gereprint in het italiaans en spaans, dus als je 1 van die 2 talen niet beheerst en graag een Engelse manual wilt zou ik daar ook niet bestellen.

Landen uit scandinavië en Denemarken zouden gewoon de Engelse versie verkopen..

tjek hier:
http://www.megastore.se/t...m?itemid=951634&catid=200

Nou is mijn Zweeds niet zo best dus ik kan er niks van bakken, en babelfish kan geen swedish -> english translaten..

Game.net heeft me gemaild dat je best mag bestellen vanuit NL maar dat de beta-key alleen voor UK people is.. :-(

I want to live forever, so far.. so good.

• sOid
  • Niet online
quakerix schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:03:
Als ik de (collectors ed.) game in de UK/Sweden/Denmark/Norway/Finland pre-ordert dan krijg ik gewoon een beta key en natuurlijk al m'n collectors ed. spul.

Als de release op 14 jan. staat worden die beta keys dan eerder verstrekt? of het hele paket? Hoe wordt het uberhuapt verstrekt, die pre-order keys?

Want ik wil best hem in het buiteland bestellen om in die zgn 'beta' te komen. Zolang dat paket maar aankomt (op tijd) en die key er is.
Dit gebeurd zowiezo niet op de 14e, want dan is de Officieele Europese release, dus dan krijg je het pakket binnen en kan je de retail gaan spelen. Ik denk dat die keys verstrekt worden via email eigenlijk, hoe het verder precies gaat werken weet ik niet. Denk wel dat je rekening moet houden met dat het pakket natuurlijk later dan de 14e hier in Nederland aankomt (daarom heb ik hem hier ook besteld, jammer dan als ik niet in de beta kom).

@ Warbringer, ik heb een vriend in Zweden wonen, dus ik vraag het zo wel ff wat er precies op die site staat :)

[ Voor 7% gewijzigd door sOid op 25-11-2004 15:09 ]

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:06
sOidivUs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:07:
[...]

@ Warbringer, ik heb een vriend in Zweden wonen, dus ik vraag het zo wel ff wat er precies op die site staat :)
Thnx, ik denk dat we allemaal wel benieuwd zijn ^_^

I want to live forever, so far.. so good.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:57

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hoe zit het eigenlijk met dag en nacht in WoW? Ik heb 2 weken OB gespeeld en geen enkele keer is het nacht geworden, terwijl ik op allerlei screenshots zie dat de zon toch echt wel eens ondergaat.

Dit dus.

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Weet niet hoe het precies in elkaar zit maar 1tje heeft al de pre order op de forums.. dus ik denk niet dat je de key via e-mail krijgt..

http://en.wow-europe.com/...-en&t=18219&p=1#post18219

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Anoniem: 24527

Anoniem: 128141 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:53:
[...]

Je bent gewoon een klein kind dat even stoer probeert te doen met zijn pas gevonden illegale speeltje. Denk je nu werkelijk dat er iemand geloofd dat jij een mailtje terug hebt gehad van blizzard waarin ze je een dergelijke link toesturen? Waarom heb je uberhaupt het idee dat het geloofwaardig overkomt wanneer je zegt dat wanneer er 100.000 mensen mail sturen naar blizzard, jij degene bent die zo'n mailtje terugkrijgt. Volstrekt ongeloofwaardig.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:49
FunkyTrip schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:19:
Hoe zit het eigenlijk met dag en nacht in WoW? Ik heb 2 weken OB gespeeld en geen enkele keer is het nacht geworden, terwijl ik op allerlei screenshots zie dat de zon toch echt wel eens ondergaat.
Het is nacht in WoW als het nacht is in het land waar de server tijd op ingesteld is. Weet niet meer precies hoe laat het nacht/dag wordt.

Weet iemand trouwens of de patches ook los te downloaden zijn? Heb namelijk mijn client er af gegooid, maar die heb ik nu weer nodig. ^^

There is no magic.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

FunkyTrip schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:19:
US OB zag je inderdaad geen nacht idd of je moest hier 's ochtends vroeg spelen.

Maar er is een 24 uurs cycle. Om 22:00 begint het te schemeren en om 23:00 is de zon dan onder, afgezien van een andere background met sterretjes merk je er qua belichting weinig van.

Als echte MMO nurt weet ik ook dat het om 5:00 weer langzaam licht wordt :P
Weet iemand trouwens of de patches ook los te downloaden zijn? Heb namelijk mijn client er af gegooid, maar die heb ik nu weer nodig. ^^
http://army-man.de/wow/index.php?version=us

[ Voor 14% gewijzigd door Ace op 25-11-2004 15:33 ]

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-04 12:39
The Will schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:22:
[...]

Het is nacht in WoW als het nacht is in het land waar de server tijd op ingesteld is. Weet niet meer precies hoe laat het nacht/dag wordt.

Als je in Wow bent zie je rechtsboven in beeld een zonnetje (mits het overdag is). Als je met je muis over dat zonnetje heen gaat zie je hoe laat het in-game is (in US OB stond de klok altijd gelijk aan de tijdzone waarvoor de server was bedoeld).

Over Megastore.se:
- CE staat erop voor 515 kr. = €57,70
- gewone versie voor 399 kr. = €44,70

Onder leveringsvoorwaarden:

Kan jag handla från annat land?
- Nej, vi tar bara emot beställningar för leverans i Sverige.

Dit betekent volgens mij dat ze alleen binnen Zweden verzenden en niet erbuiten :'(

Bij leveringsvoorwaarden

[ Voor 25% gewijzigd door RealCato op 25-11-2004 15:53 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:45
snik:
De Pre-Order-editie waar een aantal van jullie om gevraagd hebben vanwege de mogelijkheid om mee te doen aan de beta voorafgaande aan de launch van het spel in Europa komt niet naar de Benulux aldus Vivendi.

bron: http://62.59.195.3/shop/F...scend&-max=10&-find#World of WarCraft

Dat wordt dan toch zweden of gewoon nog een paar weken geduld hebben. Ik vindt t wel erg krap worden als hij begin Januari al uit komt, dat is toch nauwelijks tijd om te testen..

• quakerix
Het komt er op neer dat je niet in de (open) beta kan spelen indien je hem pre-ordert.

- Want als je het paket in het buitenland besteld krijg je geen key toegestuurd (hoe ze dat ook doen).
- Bovendien het feit dat je hem later dan 14 januari binnen hebt.

Dus je hebt eigenlijk als enige optie,

- Pre-order hem in een winkel in NL en haal hem zelf op 14 jan op :) (of laten opsturen natuurlijk)

• ungarmax
  • Laatst online: 29-06-2021
Ik snap eigenlijk niet dat niemand van jullie tegen die prijs aanhikt.
minimaal €11,= per maand + de aanschaf van dat spel vind ik best veel geld.
Ik denk namelijk niet dat je al binnen 7 mnd uitgespeeld bent met wow.
komt er dus op neer dat je iig nog een keer aan de bak moet, en weer €66,= moet dokken voor een half jaartje wow.

nu is het wel een ontzettend kewl spel, maar toch.. Ik heb echt die periode tot Januari nog wel nodig om te beslissen of ik dit uberhaupt ga spelen.
(maar goed, ik ben ook nog zo iemand die soms nog eventjes stiekem alles omrekend in guldens :) )

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:30

Wub

Eigelijk is daar al minstens 1000x over gediscuseerd, conclusie:

Alle grote MMORPG's hebben maandelijkse kosten, voor:

- Onderhoud voor de vele servers (upgrades, vervanging, onderhoud)
- Kosten van het ontwikkelen
- Kosten voor het personeel
- Kosten voor het blijven ontwikkelen van het spel en content blijven toevoegen.

Dus 11 euro per maand (voor 6maand dan) is eigelijk best nog goedkoop.

Als je eens optelt wat je weekelijks aan snacks, snoep etc koopt op school, of aan bier in het weekend dan besef je het wel.

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:30
Voor de mensen die het willen weten, de US-versie is niet te activeren met Mastercards van de Rabobank, en de postbank volgens mij ook niet. Kaarten met als beginnummers 541330** worden door wow.com niet geaccepteerd.

edit: foutje, als je een andere postcode opgeeft wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Jaded op 25-11-2004 16:05 ]

• quakerix
Het topic op WOW Europe forums over iemand die het allemaal al thuis heeft gekregen:

http://en.wow-europe.com/...fn=wow-general-en&t=18219

Dit betekend dat de beta-key dus opgestuurd wordt per post.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

ungarmax schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:58:
komt er dus op neer dat je iig nog een keer aan de bak moet, en weer €66,= moet dokken voor een half jaartje wow.

nu is het wel een ontzettend kewl spel, maar toch.. Ik heb echt die periode tot Januari nog wel nodig om te beslissen of ik dit uberhaupt ga spelen.
(maar goed, ik ben ook nog zo iemand die soms nog eventjes stiekem alles omrekend in guldens :) )
En voor die 100 euro hoeveel normale games kan jij daarvoor kopen in 7 maanden tijd en hoe lang ben je daar mee bezig in totaal denk je?

• RealCato
ungarmax schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:58:

...
I know, heb hier ook al eerder iets over gezegd in een vorig topic, maar het ijzersterke argument van de gameplay blijft staan:

Normaal koop je in de winkel een (single-player) spel voor €50 met een speelduur van maximaal 40 uur; WoW heeft een veel hogere speelduur en replay-waarde (verschillende characters), dus van de andere kant is het ook wel gerechtvaardigd

[ Voor 13% gewijzigd door RealCato op 25-11-2004 16:06 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:30

Wub

Ik heb er eigelijk geen problemen mee met de maandelijse kosten, want eigelijk is dit gewoon een spel wat je kan blijven spelen voor vele en vele maanden.

110 Euro ongeveer voor 7 maanden! plezier met andere duizende spelers in een ontzettend grote wereld met altijd wel wat te doen.

Creditcard hoeft ook geen probleem te zijn want bij dynabyte kun je dus voor rond de 70 euro een timecard kopen voor 6 maanden, dus je kan het hele spel gewoon spelen zonder creditcard.

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Jongens even een ander vraagje,
Nu heb ik een xp1600 met 512mb geheugen.
Als video kaart heb ik een ati 7500.
Nu kan ik een geforce4mx krijgen.
Zal deze beter werken in WOW ofniet?

tremble and despair for i am power!

Jaded schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:03:
Voor de mensen die het willen weten, de US-versie is niet te activeren met Mastercards van de Rabobank, en de postbank volgens mij ook niet. Kaarten met als beginnummers 541330** worden door wow.com niet geaccepteerd.

Ik neem aan dat jij nu ook vrolijk op de US servers zit te spelen? :p.
Arg, die gasten van dvdboxoffice doen gewoon echt niks lijkt het |:( . Weet er iemand een andere Amerikaanse shop die naar Nederland levert maar niet al te veel vraagt voor verzending?

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:12
Jaded schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:03:

Maakt het eigenlijk nog uit of je een mastercard of visa card hebt? of werkt het gewoon met allebij?

• sOid
  • Niet online
Rush schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:11:
Ik weet wel dat ie met een GF4 TI behoorlijk goed e spelen is, hoe het met de MX zit weet ik niet.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:02
sOidivUs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:25:
[...]

Ik weet wel dat ie met een GF4 TI behoorlijk goed e spelen is, hoe het met de MX zit weet ik niet.
vriend van mij speelt het met ongeveer hetzelfde systeem behalve de videokaart is bij hem een geforce 2. Het staat allemaal op low of medium maar het is te spelen en TOTAAL niet lelijk :).

Strava | AP | IP | AW

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:57

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Webgnome schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:43:
[...]

vriend van mij speelt het met ongeveer hetzelfde systeem behalve de videokaart is bij hem een geforce 2. Het staat allemaal op low of medium maar het is te spelen en TOTAAL niet lelijk :).
Ik heb een fx5200 en dan haal je toch niet alles op high. Kortom begin volgend jaar koop ik een 256mb Radeon 9800 ofzo. Die zal over een paar maandjes hooguit 200 euro kosten hoop ik. Kan ik weer een jaartje of 2 mee ;)

Dit dus.

• sOid
  • Niet online
Nu we het toch over systeemijzen hebben. Een vriend van me heeft precies de minimale systeemspecs, heeft iemand hier er al mee gespeeld? Zou graag weten hoe dat speelt voor hem... (hij gaat zn pc binnekort waarschijnlijk toch upgraden maar das nog niet zeker)

Anoniem: 63145

kep zelf een Ati 8500 met 128 mb onboard, AMD xp 2000+ en 1 gig aan geheugen er in en WoW US-OB speelde uitstekend.

• RedruM
ik heb gespeeld op een Celeron 900, 384 mb ram en GF2Ti... alles op laag , 800x600.
Steden met veel mensen = uberschokkerig, raids = niet te spelen.. voor de rest ging het prima. (Quests doen met niet teveel mensen en uplevelen). Ohja, airtravel is ook schokschok vaak.

• NightHawk4
  • Laatst online: 23-04 11:24

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Anoniem: 114186 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:12:
[...]

Ik neem aan dat jij nu ook vrolijk op de US servers zit te spelen? :p.
Arg, die gasten van dvdboxoffice doen gewoon echt niks lijkt het |:( . Weet er iemand een andere Amerikaanse shop die naar Nederland levert maar niet al te veel vraagt voor verzending?
Als je een dagje geduld hebt weet ik wat ze hier (US-import) kosten :+

Anoniem: 129789

Ik ga gewoon persoonlijk naar de Nederlandse importeur van WoW. Het is toch zo debiel dat alleen de Benelux moet wachten, ik kan het echt niet uitstaan. Ik wil nu wel eens weten wie dat is, de meeste spellen zijn in Nederland ook al duurder. Hoe moeilijk is dat nou om te regelen, het lukt alle andere landen wel. Zelfs als ik in Zuid Italië of in Noord Finland zou wonen zou ik gewoon mee kunnen doen.
Afzetters.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-04 10:08
Warbringer schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:07:
Hoe is het met het idee om te bestellen in een land zoals Zweden of Noorwegen of denemarken?

Er zijn franse en duitse versies, dus daar zou ik niet bestellen.
Ook de manual enzo wordt gereprint in het italiaans en spaans, dus als je 1 van die 2 talen niet beheerst en graag een Engelse manual wilt zou ik daar ook niet bestellen.

Landen uit scandinavië en Denemarken zouden gewoon de Engelse versie verkopen..

Game.net heeft me gemaild dat je best mag bestellen vanuit NL maar dat de beta-key alleen voor UK people is.. :-(
Ik heb een Noor en een Engelse die ik vertrouw/waarschijnlijk mij vertrouwen, ik ga het via die weg nog even proberen.

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Rush schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:11:
Als je hem kan krijgen dan zou ik het gewoon eens proberen. Qua snelheid levert het eigenlijk niks op. Misschien dat de game toch meer voor nvidia dan voor ati based cards is geschreven en dan kun je iets (nadruk op iets) aan snelheid winnen. Misschien al gauw 1 of 2 frames :9 .
Ik zou jou aanraden (als ex-computershop medewerker) om deze kaart, als je hem moet kopen, gewoon te laten liggen en hopen dat er een ati 9600 of beter of een gf 5200 of beter vrijkomt ergens. Dan win je misschien wel wat. De processor wordt dan de beperkende factor dus: don't get your hopes up high!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
nogmaals voor diegene die het vragen:

Nederlandse CC + Australisch adres/postcode/plaats/enz. werkt dus.

ik speel zelf op Eredar-PvP-server onder de naam Tjukkie ;)

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
heb hem ook net gepre-orderd bij dynabyte... natuurlijk wel de collectors editie :)

nu hopen dat hij daadwerkelijk 14 januari op het filliaal is en dat de EUCB doorgaat tot die datum, zodat ik niet hoef te stoppen met spelen ;)

waarschijnlijk hebben jullie het er al over gehad maar ik snap 1 dingetje niet....

bij de col. editie staat dat je timecard van 12,95 en een 6mnd timecard hebt.

bij de normale editie staat hetzelfde MAAR daar staat extra bij dat die kaarten optioneel zijn.

betekend dit dat je bij de col. editie er een 1mnd timecard bij krijgt? dus 2 maanden kan spelen voor "nop", aangezien je al 30dagen kan spelen?

Anoniem: 86321

Zoals elk van ons weet, lanceert Blizzard op 26/11 de Europese pre-order procedure voor World of Warcraft. Dit moet in theorie betekenen dat elke gamer in om het even welk Europees land World of Warcraft kan pre-orderen. Op die manier verkrijgen we de soundtrack én een beta key voor de Open Beta die van start gaat in December.

De BeNeLux blijkt echter niet tot de ééngemaakte Europese ruimte te behoren. Vivendie Universal, de verdeler van Blizzard, wil blijkbaar de beta keys binnen de BeNeLux niet uitdelen.

Nog maar eens een schoolvoorbeeld van hoe de BeNeLux stiefmoederlijk wordt behandeld door de game-ontwikkelaars en game-verdelers. Het wordt tijd dat deze mensen eens beginnen in te zien dat Europa niet alleen Frankrijk, Duitsland en Groot-Brittanië omhelst.

We nodigen dan ook elke gepassioneerde BeNeLux gamer, die deze derderangsbehandeling kotsbeu is, de online petitie te ondertekenen! We willen Open Beta keys voor ALLE Europeanen!

--------

Met deze tekst heb ik een online petitie op volgende url opgestart :
http://www.petitiononline.com/wow32/petition.html

Het gaat mij hier niet zo zeer over die beta-keys, MAAR wel over het feit dat de Benelux altijd word gezien als een aanhangsel van. Nochtans wij zijn ook hard-core gamers. Een europese pre-order is een europese pre-order en niet alleen voor Duitsland, Frankrijk, Engeland, ...

Spread the word and sign the petition...
We zullen ze eens laten zien wie de Benelux is.

Greetz.

• sOid
  • Niet online
Goed initiatief, maar denk dat je er te laat mee begonnen bent :/ Desalniettemin (<-- jaja, het mooiste Nederlandse woord :P) heb ik hem getekend, en doorgestuurd naar een aantal vrienden :)

edit:

@ Silk_dude, kom net nog met een idee; misschien is het handig om een foto van de CE in de startpost te zetten :)

[ Voor 29% gewijzigd door sOid op 25-11-2004 17:59 ]

Anoniem: 83827

Ik heb hem ook ondertekend. Is misschien wat laat. Maar beter laat dan nooit:)

Btw Redfield, ook ik ben wel benieuwd naar wat info ocer die private server.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 83827 op 25-11-2004 18:00 ]

Anoniem: 128197

ik ook, maar hopelijk maken ze deze fout dan niet de volgende keer, want vind et nog steeds raar dat we geen pre order hebben.

• Morpho
Geachte heer,

U zit nog tussen de reserveringen die bijna zeker in aanmerking komen voor de collectors box. Dynabyte heeft er in eerste instantie 700 besteld, maar wij verwachten er een ruime 200 van binnen te krijgen.
Hierbij nog even het mailtje dat ik terug heb van Dynabyte op mijn vraag: "of het nuttig was om vooraf te betalen in verband met de kans dat de collectors edition misschien niet meer beschikbaar zou zijn."

Ik heb gisteren(24-11-04) 5x collectors box besteld. Misschien leuk als iemand beetje goed overweg kan met php of iets anders dat we soort online count maken van wie wanneer heeft besteld en bij welke winkel hehe maar een ideetje.

• sOid
  • Niet online
Dynabyte heeft er in eerste instantie 700 besteld, maar wij verwachten er een ruime 200 van binnen te krijgen.
Die zin snap ik niet... Hebben ze er nou 700 CE's besteld bij Vivendi en krijgen ze er maar 200 binnen of zijn er nog maar 200 mensen die hem besteld hebben?

• Morpho
sOidivUs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:05:
[...]

Die zin snap ik niet... Hebben ze er nou 700 CE's besteld bij Vivendi en krijgen ze er maar 200 binnen of zijn er nog maar 200 mensen die hem besteld hebben?
Wat ik ervan denk is dat ze 700 besteld hebben waarvan de eerste lading (200) zal bevatten die dus op 14 jan binnen zullen zijn?

Anoniem: 102236

Even tussendoor.,

Ik heb dus bij dynabyte CE bestelt, maar ik kan nergens mijn ordernummer vinden...
Ik heb geen klantenpas dus kan niet inloggen op site en in de e-mail staat niks over een ordernummer, alleen dat ze contact met mijn opnemen zodra de bestelling op voorraad is.

Iemand enig idee?

• RedruM
Goed initiatief.. kheb em getekend uiteraard. Hopen dat het iets uithaalt. (Wellicht voor de toekomst)

sOidivUs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:05:
[...]

Welke vestiging was dit? Het lijkt erop alsof ze bedoelen dat Dynabyte er voor Nederland 700 heeft besteld, maar dat er van die 700, 200 exemplaren vermoedelijk naar deze vestiging zullen gaan...
Dat maak ik eruit op althans.

• RealCato
Morpho schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:10:
[...]

Wat ik ervan denk is dat ze 700 besteld hebben waarvan de eerste lading (200) zal bevatten die dus op 14 jan binnen zullen zijn?
Ik denk dat ze er 700 besteld hebben, maar er maar 200 verwachten binnen te krijgen aangezien de CE limited is en 1 shop dus niet ongelimiteerd kan inkopen...

• sOid
  • Niet online
Ja dat zou inderdaad ook nog kunnen.

Anyhow, dit stukje zweedse tekst:

Kan jag handla från annat land?
- Nej, vi tar bara emot beställningar för leverans i Sverige.

Van die site betekend inderdaad dat je het niet kan bestellen in het buitenland/dat ze niet bezorgen in het buitenland :(

• Morpho
Anoniem: 114186 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:16:
[...]

Welke vestiging was dit? Het lijkt erop alsof ze bedoelen dat Dynabyte er voor Nederland 700 heeft besteld, maar dat er van die 700, 200 exemplaren vermoedelijk naar deze vestiging zullen gaan...
Dat maak ik eruit op althans.
Dynabyte Zwolle volgens email signature. Ik woon namelijk zelf in Maastricht en laat hem daarom via de post leveren.

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 22:28
Ik heb bevestiging gekregen op 23-11 :). Bij mij zat die mail er niet bij van Dynabyte dat ik nog kans maak om geselecteerd te worden dus dat zit wel goed lijkt me ;). Overigens had ik hem in Roosendaal kunnen ophalen maar voor die 6 euro rembours kan ik de benzine kosten niet verantwoorden hehe.

Anyway ik weet zeker dat ik weer Orc Warrior ga deze combo beviel me uitstekend in de beta. Als secondary char waarschijnlijk mage of shaman.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

94944

is dit wat ik denk wat het is?

World of Warcraft 6 maand Timecard 65,95

World of Warcraft Col Box Euro DVD 59,95

World of Warcraft Euro Versie DVD 39,00

World of Warcraft Timecard 1 maand 12,95

is dit net zo als prepay abonement dat je zo kaartje haalt ?

man dit is te gek :)

dit vond ik op www.dynabite.nl :)

• Morpho
Tr!gger schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:43:
Ik heb bevestiging gekregen op 23-11 :). Bij mij zat die mail er niet bij van Dynabyte dat ik nog kans maak om geselecteerd te worden dus dat zit wel goed lijkt me ;). Overigens had ik hem in Roosendaal kunnen ophalen maar voor die 6 euro rembours kan ik de benzine kosten niet verandwoorden hehe.

Anyway ik weet zeker dat ik weer Orc Warrior ga deze combo beviel me uitstekend in de beta. Als secondary char waarschijnlijk mage of shaman.
Ik heb er apart voor gemaild in hun reply kreeg ik dus te horen dat de kans bestaat dat ik nog bij die 200 zit.

• RealCato
Morpho schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:29:
[...]

Dynabyte Zwolle volgens email signature. Ik woon namelijk zelf in Maastricht en laat hem daarom via de post leveren.
Had ff eerder gezegd dat je ook in Mtricht woont dan hadden we bezorgkosten kunnen delen :P

Naja ook maar ff reserveren op dynabyte dan.. heb in vorige topics geen goeie alternatieven gezien, en 1 maandje wachten moet ook nog wel kunnen

edit:
ok heb ook besteld bij Dynabite

[ Voor 5% gewijzigd door RealCato op 25-11-2004 18:53 ]

• quakerix
In hoeverre is het spel vertaald in het Frans/Duits ?

Alleen de manual ? of ? bedoel, dan bestel ik hem in FR en laat ik hem bezorgen/betalen door franse familie. Die sturen het dan weer door naar mij en dan heb ik een beta key :) en natuurlijk de gewone game als het uitkomt..

is dat een optie?

Anoniem: 38358

quakerix schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:55:

Alleen de manual ? of ? bedoel, dan bestel ik hem in FR en laat ik hem bezorgen/betalen door franse familie. Die sturen het dan weer door naar mij en dan heb ik een beta key :) en natuurlijk de gewone game als het uitkomt..

is dat een optie?
die hele game is vertaald naar het frans en duits, anders hadden we hier al wel release gehad lijkt me :P

• Crysania
  • Laatst online: 23-04 11:14
post die petitie ook ff op het officiele blizzard forum, dat zal het aantal handtekeningen ten goede komen..

ow ja. vivendi wordt zo geschreven en niet vivendie

moet je ff aanpassen

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

quakerix schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:55:

is dat een optie?
Ik denk dat tevens het hele spel vertaald is, misschien zelfs wel inclusief de stemmen. Ik zou de gok iig niet wagen.

Anoniem: 66398

Hebben sommige mensen hier al een europese site op 't oog waar ze hun WoW gaan bestellen inclusief beta key?

• RedruM
Apocrypha schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:04:
[...]

Ik denk dat tevens het hele spel vertaald is, misschien zelfs wel inclusief de stemmen. Ik zou de gok iig niet wagen.
Ich trinke nicht mehr, aber ich drinke auch nicht weniger!
Ich habe keine drinkingprobleem, ich trinke, ich fall auf dem grund, KEIN PROBLEEM!

• Cthulhu
  • Laatst online: 13-03 14:54

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb afgelopen Zaterdag besteld bij DB, zit dan toch wel bij die 200?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Anoniem: 112609

Wie heeft hier een eigen creditcard? en van welk bedrijf hebben jullie die?

Ik heb geprobeerd een CC via de rabobank te regelen (via mastercard gaat dat) maar daar moet je rond de 1500 loon ontvangen per maand wil je die kunnen opvragen. Ik zit nog op school dus wordt een beetje lastig. Zijn er ook CC organisaties die daar niet zo moeilijk over doen?

Anoniem: 115621

Cthulhu schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:11:
Ik heb afgelopen Zaterdag besteld bij DB, zit dan toch wel bij die 200?
dynabite wilt niet meer bestellen??? nadat i kmijn informatie heb ingevult krijg ik een of andere foutmelding o.0 IK WIL WOW GVD

edit: ik was de ce aant bestelle

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 25-11-2004 19:21 ]

• RedruM
Anoniem: 112609 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:18:
Wie heeft hier een eigen creditcard? en van welk bedrijf hebben jullie die?

Ik heb geprobeerd een CC via de rabobank te regelen (via mastercard gaat dat) maar daar moet je rond de 1500 loon ontvangen per maand wil je die kunnen opvragen. Ik zit nog op school dus wordt een beetje lastig. Zijn er ook CC organisaties die daar niet zo moeilijk over doen?
Bij de Rabobank heb je juist die Rabocard voor studenten.. als je studiefinanciering ontvangt, maak je daar al aanspraak op. Hij kost dan maar 4 euro per 3 maanden.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:24
Vanmiddag bij Gamersloot een cdkey besteld. Mezelf geregistreerd met Australisch adres en telefoonnummer op mijn eigen creditcard.

Ben nu aan het patchen en inloggen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!