Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.208 views sinds 30-01-2008

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:26
RedruM schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:11:
[...]

Ich trinke nicht mehr, aber ich drinke auch nicht weniger!
Ich habe keine drinkingprobleem, ich trinke, ich fall auf dem grund, KEIN PROBLEEM!
dwarfspeler? :+

Strava | AP | IP | AW

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Jah, had lvl 21 dwarf hunter - Durin :)

Anoniem: 38358

lol, engelse General forum @ wow (europe CB)

echt, komt d'r zo'n gast aan, dat er in de UK zeker wel meer gamers zitten dan in de Benelux, aangezien de Benelux maar 10 miljoen mensen wonen.. Hij verteld ook even, voor de mensen die niet weten waar Benelux voor staat dat Benelux gelijk staat aan Belgie :P

1 grote heisa daar ook, al die Britten lopen daar te whinen dat zij het tofste volk van Europa zijn en dat zij dus veel meer retailers zouden moeten hebben.. Vervolgens krijg je van die italianen enzo die komen spammen dat ze maar de EU moeten joinen!
Right! :+

Vervolgens gaat iedereen, die WEL gewoon kan pre-orderen met beta key, zeiken dat de britten maar whinen, zij whinen zelf toch ook niet? 8)7

en wij, sja, wij nederige Beneluxertjes, wij kruipen overal achteraan..

* ;( mogen wij dan niet? *

:D

Anoniem: 115621

Kan iemand mij aub zegge waarom ik niet meer van db kan bestelle?? krijg een of andere php fout als ik order confirm

Anoniem: 114186

quakerix schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:55:
In hoeverre is het spel vertaald in het Frans/Duits ?

Alleen de manual ? of ? bedoel, dan bestel ik hem in FR en laat ik hem bezorgen/betalen door franse familie. Die sturen het dan weer door naar mij en dan heb ik een beta key :) en natuurlijk de gewone game als het uitkomt..

is dat een optie?
Ik had ergens een quote gelezen (weet niet of het hier was, op de Engelse WoW forum, of op rpgforums.net) dat je zelf kan kiezen welke taal je wilt bij de installatie als je die Franse/Duitse versie hebt. Ik weet het niet helemaal meer zeker, maar misschien als je even zoekt kan je het vinden...

Anoniem: 127568

http://en.wow-europe.com/pre-order/UK.shtml

Nu staat er nog een retailer bij!

Edit: OMFG, ze hebben hem weer weg gehaald er stond Blizzard en Gameplay als retailers op deze manier Blizzard Online / Gameplay met beide versies beschikbaar.
:r :'(

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 127568 op 25-11-2004 19:47 ]

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Via blizzard zal je morgen wel kunnen bestellen, mij kan die betakey weinig schelen, krijg als het goed is 2x CE in Januari :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Anoniem: 102236

Anoniem: 102236 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:15:
Even tussendoor.,

Ik heb dus bij dynabyte CE bestelt, maar ik kan nergens mijn ordernummer vinden...
Ik heb geen klantenpas dus kan niet inloggen op site en in de e-mail staat niks over een ordernummer, alleen dat ze contact met mijn opnemen zodra de bestelling op voorraad is.

Iemand enig idee?
sorry dat ik me eigen post ff quote maar kan iemand please helpen? nog iemand anders die dit heeft?

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Viper2k1 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:11:
[...]

Als je hem kan krijgen dan zou ik het gewoon eens proberen. Qua snelheid levert het eigenlijk niks op. Misschien dat de game toch meer voor nvidia dan voor ati based cards is geschreven en dan kun je iets (nadruk op iets) aan snelheid winnen. Misschien al gauw 1 of 2 frames :9 .
Ik zou jou aanraden (als ex-computershop medewerker) om deze kaart, als je hem moet kopen, gewoon te laten liggen en hopen dat er een ati 9600 of beter of een gf 5200 of beter vrijkomt ergens. Dan win je misschien wel wat. De processor wordt dan de beperkende factor dus: don't get your hopes up high!
Hmm nu draait ie uitstekend met die ati kaart.
1280*1024 en de eigen instellingen. Is die geforce4mx dus helemaal niet zon veruitgang? Want het is toch een flink nieuwere kaart?!

tremble and despair for i am power!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-05 12:55

Wmm

Anoniem: 102236 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 20:12:
[...]

sorry dat ik me eigen post ff quote maar kan iemand please helpen? nog iemand anders die dit heeft?
Bel even het filiaal waar je je pre order op zou halen als ie beschikbaar was. Dan kunnen ze je wel verder helpen.

• RealCato
  • Laatst online: 22:31
Anoniem: 102236 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 20:12:
[...]

Kheb paar uur geleden bestelling bij Dynabyte geplaatst, maar nog niet eens een bevestigings e-mail gekregen...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

RealCato schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:06:
[...]

Kheb paar uur geleden bestelling bij Dynabyte geplaatst, maar nog niet eens een bevestigings e-mail gekregen...
ik kreeg volgende dag ook pas bevestigings e-mail ;)

Anoniem: 59413

RedruM schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:20:
[...]

Bij de Rabobank heb je juist die Rabocard voor studenten.. als je studiefinanciering ontvangt, maak je daar al aanspraak op. Hij kost dan maar 4 euro per 3 maanden.
Ik had dat eerst ook geprobeerd, maar je moet wel op HBO of universiteit zitten wil je hem kunnen ontvangen, dat is wat mij verteld is tenminste.

Anoniem: 24527

Anoniem: 59413 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:10:
[...]

Ik had dat eerst ook geprobeerd, maar je moet wel op HBO of universiteit zitten wil je hem kunnen ontvangen, dat is wat mij verteld is tenminste.
Het is niet voor niets voor studenten...

Valt me nog mee dat HBO-ers er ook een aan kunnen vragen. :P :Y)

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Damn wat gaat dit snel.

Heb het spel vorige week bij DB gepre-ordered, dus verwacht wel dat ik er bij zit ;)
En die gamecards zijn idd zeer handig voor de mensen zonder cc.
Verder hoop ik dat Blizzard morgen met goed nieuws komt, en niet dat je de 14de nog een kans hebt om geen exemplaar te kunnen krijgen(ce).

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ok, ben net terug van DB Enschede
Ze krijgen maar 14 exemplaren(10 CE en 4 normale), alles is gereserveerd en al weg, als je niet op tijd was, heb je pech.
Ik was echter nog op tijd, en krijg dus zeker een CE :)
Die gast heeft het nagekeken in de comp, en mijn naam staat op de lijst die er zeker 1 krijgt

[ Voor 20% gewijzigd door Cthulhu op 25-11-2004 21:33 ]

Anoniem: 128197

lol ik ga denk ik gewoon bij een speciaal zaak reserveren, heb je hem denk ik nog wel eerder want met die site die sturen pas de 14de op en dan heb je em tja hangt er van af 1 dag 1 week enzo.

ik wil echt geen spel hebben met franse stemmen kep echt een bloedhekel aan de fransen, en aan duits ook maar dat lag aan me leraar :P

Anoniem: 129846

Anoniem: 24527 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:20:
[...]

Ja dat is tegenwoordig allemaal weer hetzelfde he ? Ben je een verkeersbordenwasser in opleiding met een tentamen zeepsop, jawel, dan ben je student. Maar we dwalen af...

Is er al meer bekend over PayPal ? lijkt me dat dat helemaal waterdicht is... Maar dan moeten ze het wel even accepteren...

Anoniem: 114186

Cthulhu schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:31:
Ze krijgen maar 14 exemplaren(10 CE en 4 normale), alles is gereserveerd en al weg, als je niet op tijd was, heb je pech.
Die gast heeft het nagekeken in de comp, en mijn naam staat op de lijst die er zeker 1 krijgt
Wat? Nu al uitverkocht? Dat is wel heel triest. Ze kunnen nu toch bij de leverancier nog wel meer SKU's regelen? Het is nog 1,5 maanden voor de release... ik kan me moeilijk voorstellen dat hij niet meer bijgeproduceerd kan worden ofzo (verschepen van die dingen zal hooguit 2 weken duren)...

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 114186 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:50:
[...]

Wat? Nu al uitverkocht? Dat is wel heel triest. Ze kunnen nu toch bij de leverancier nog wel meer SKU's regelen? Het is nog 1,5 maanden voor de release... ik kan me moeilijk voorstellen dat hij niet meer bijgeproduceerd kan worden ofzo (verschepen van die dingen zal hooguit 2 weken duren)...
Ik vroeg aan die verkoper of ze de CE binnen krijgen(hij wist gelijk waar het over ging, "oh dat spel waar iedereen al 2 jaar op wacht" :P )
Hij zei toen dat het moeilijk zou worden als je niet gereserveerd had, vertelde hem dat ik online besteld had, toen keek die in de comp, en mijn naam stond op de lijst van 10 personen die zeker een CE krijgen

[ Voor 4% gewijzigd door Cthulhu op 25-11-2004 22:01 ]

Anoniem: 129804

Ehm... Er zijn wel meer als 10 mensen bij Dynabite die hem krijgen hoor.

denk et ook zou het raar vinden als een groot bedrijf voor een spel dat goed gaat verkopen er maar 14 koopt, dan ben je niet echt slim tog?

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 129804 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:03:
Ehm... Er zijn wel meer als 10 mensen bij Dynabite die hem krijgen hoor.
Heb het over DB Enschede, daar krijgen ze maar 14 exemplaren, en die zijn allemaal al gereserveerd, was vlak voor sluitings tijd, en hij liet me meekijken in de comp, stond bij CE -10(allemaal weg) en bij de normale versie -4(ook allemaal al weg)

[ Voor 21% gewijzigd door Cthulhu op 25-11-2004 22:06 ]

Maar zolang er nog op = op staat op die website van hun betekend dat gewoon niet dat iedereen die nu nog besteld een redelijke kans maakt? :?

Maar ach... Ik zelf heb hem al een tijdje geleden bij DB besteld.

94944

ben ik blij dat ik enschede woon zal maar snel reseveren :)

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 129804 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:07:
Maar zolang er nog op = op staat op die website van hun betekend dat gewoon niet dat iedereen die nu nog besteld een redelijke kans maakt? :?

Maar ach... Ik zelf heb hem al een tijdje geleden bij DB besteld.
Als je bij DB hebt besteld, kun je het beter ff navragen in de winkel, zij kunnen zo zien of je naam op de lijst staat die er zeker 1 krijgt

Anoniem: 24527 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:20:
[...]

Mja het rare is dat ik wel een "studentenrekening" heb, ben namelijk wel 18, ben alleen gezakt (zit dus nog in 6vwo) en laat me studiefinanciering (wat eigenlijk wat anders is maja) gewoon op mijn rekening komen.

Maarja ontopic...

Ik heb dus maar een normale versie besteld, maar wat ik me nou afvroeg. Ik ken iemand uit israel die het spel ook wil hebben, maar volgens hem komt het spel daaro pas later uit dan hier in europa. Zou iemand een webshop weten die ook naar israel verstuurt? Of zou het beter zijn als ik voor hem een kopie bestel en die naar hem opstuur?

vraagje ik ben nu een goeie profession aan het zoeken, maar is enchating nou ook een hoofd profession of een secundaire en mag je die gewoon altijd nemen?
met hoofd proffesion bedoel ik mining en black smithing je mag er maar 2 hebben daarvan.

Anoniem: 129768

Enchanting is een hoofd professie, daar kan je er maar 2 tegelijk van hebben. Daarnaast is Enchanting moeilijk te levellen. Je moet "blauwe" items vernietigen om Enchanting te levellen en ingredienten te krijgen. En die blauwe voorwerpen brengen nu net zo veel geld in het laatje.

Als je Tailoring als 2e professie neemt kan je geloof ik zelf blauwe voorwerpen maken met Tailoring. Tailoring is ook een hoofd professie.

[Ninja edit] Spelling.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 129768 op 25-11-2004 22:28 ]

Anoniem: 24527

Anoniem: 128197 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:24:
vraagje ik ben nu een goeie profession aan het zoeken, maar is enchating nou ook een hoofd profession of een secundaire en mag je die gewoon altijd nemen?
met hoofd proffesion bedoel ik mining en black smithing je mag er maar 2 hebben daarvan.
Knul, zoek eens iets op. Dit is werkelijk op elke site te vinden.

Anoniem: 112609

Kaap schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:20:
Vanmiddag bij Gamersloot een cdkey besteld. Mezelf geregistreerd met Australisch adres en telefoonnummer op mijn eigen creditcard.

Ben nu aan het patchen en inloggen.
Hoe ben jij aan een Australisch adres gekomen?

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
niet helemaal tailoring maakt bags en kleren zeg maar.
en al kan je soms blauwe kleren craften de kosten daarvoor zijn zo hoog en volgens mij zijn die items niet echt afbreekbaar en veel te kostbaar.
dus dat is niet echt goede optie

deed ik maar de ene site zegt primaire en de andere secundaire
ook de wow site doet onduidelijk zegt niet dat het primaire is en neit secunadaire zegt dat het een service proffession is tja dan weet ik et niet.

ik zoek eigelijk gewoon iets dat veel geld op levert :9 , ik was eerst herbalism met alchemy maar daar verdien je echt niks mee.

ga denk ik in de open beta alles gewoon uitproberen :D kan geen kwaad

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 25-11-2004 22:36 ]

Dus voor de mensen die nog niks besteld hebben(ce of gewone) kunnen het nou wel gedag zeggen???

alleen als je daar bestelt denk ik je kan ook nog gewoon bij andere bestellen of gewoon in een winkel halen of in een winkel bestellen.
tis allemaal mogelijk.
alleen ik hoop dat er niet van die freaks zijn die een stuk of 5 spellen komen want dan worden ze snel uitverkocht en moeten ze weer reshippen, of via ebay doen waar ze dan lompe hoge prijzen vragen.

Anoniem: 128197 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:43:
alleen als je daar bestelt denk ik je kan ook nog gewoon bij andere bestellen of gewoon in een winkel halen of in een winkel bestellen.
tis allemaal mogelijk.
alleen ik hoop dat er niet van die freaks zijn die een stuk of 5 spellen komen want dan worden ze snel uitverkocht en moeten ze weer reshippen, of via ebay doen waar ze dan lompe hoge prijzen vragen.
Nou ik dus zojuist toch nog bij db kunne bestelle(je moest eerst inlogge met de klantekaart grml)Nou zou ik nog o ptijd zijn(1 ce besteld) of niet??

Vind het trouwens belachlijk tot sommigei ndeze thread 2,3 of zelfs 4 ce's orderen.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 115621 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:40:
[...]

Dus voor de mensen die nog niks besteld hebben(ce of gewone) kunnen het nou wel gedag zeggen???
Als je nou nog besteld in Enschede, ben je te laat denk ik.
Overige DB filialen weet ik niet, andere winkels ook niet

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 115621 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:53:
[...]

Nou ik dus zojuist toch nog bij db kunne bestelle(je moest eerst inlogge met de klantekaart grml)Nou zou ik nog o ptijd zijn(1 ce besteld) of niet??

Vind het trouwens belachlijk tot sommigei ndeze thread 2,3 of zelfs 4 ce's orderen.
Probeer dimplus.nl anders, daar heb ik ook een CE besteld, maar die cancel ik morgen, weet nu zeker dat ik er 1 van DB krijg

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Gaat niemand die petitie ff op de wow forums posten? Ik zie hem er nog niet staan iig... We hebben er nu 515, maar we hebben er uiteraard heel wat meer nodig om blizzards aandacht te trekken, als ze dat uberhaupt al doen..

[ Voor 13% gewijzigd door DeepSeven op 25-11-2004 23:06 ]

Anoniem: 103205

Cthulhu schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:56:
[...]

Probeer dimplus.nl anders, daar heb ik ook een CE besteld, maar die cancel ik morgen, weet nu zeker dat ik er 1 van DB krijg
Zijn er verder nog winkels die Ce verkopen of zijn db en dimplus de enigen?
Edit: Is 14 januari trouwens de officiele datum voor release? Ik zie het namelijk overal staan, maar heb nog geen aankondiging van blizzard daarover gelezen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 103205 op 25-11-2004 23:08 ]

dat is blizzard :P
trouwens je kan via andere sites doen
http://www.pcmedia.nl/cdrom/12125.htm
die bv of gewoon in een winkel zoals ik ga doen :D
en ik vind het zeker lomp dat mensen zoveel dingen bestellen geld te veel ofzo?

ps http://www.pcmedia.nl/cdrom/12125.htm op die site staat ook dat er miss nog een extra item in die collecters edetion is een helm ofzo dat klopt toch neit?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 25-11-2004 23:11 ]

Als Blizzard nog geen aankondiging heeft gemaakt lijkt me nog nix officieel.

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Heeft iemand een (betrouwbaar) zaakje gevonden waar je de Euro versie op CD-Rom ken bestellen? (niet pre-order lmfd, gewoon retail)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Anoniem: 129551

alweer lvl 8 druide :P australisch adres owned blizzard gewoon en in 2 dagen in huis vanaf USA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112609 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:28:
[...]

kuch kuch google kuch kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Anoniem: 129551 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:59:
alweer lvl 8 druide :P australisch adres owned blizzard gewoon en in 2 dagen in huis vanaf USA :D
welke server speel je?

ben lvl11 orc rogue op Eredar (een van de nieuwe PvP-servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129846

Anoniem: 129768 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:26:
Enchanting is een hoofd professie, daar kan je er maar 2 tegelijk van hebben. Daarnaast is Enchanting moeilijk te levellen. Je moet "blauwe" items vernietigen om Enchanting te levellen en ingredienten te krijgen. En die blauwe voorwerpen brengen nu net zo veel geld in het laatje.

Als je Tailoring als 2e professie neemt kan je geloof ik zelf blauwe voorwerpen maken met Tailoring. Tailoring is ook een hoofd professie.

[Ninja edit] Spelling.
Just for the record, dit hele verhaal geldt ook al voor groene items... en die vind je stukken sneller dan blauwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 02-05 13:17
hehe, ik had eergisteren al gereserveerd, tevens CE, wist niet dat er maar zo weinig waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10-2022
Anoniem: 115621 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:53:
[...]

Misschien bestellen ze zoals ik voor meerdere vrienden in een klap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

DarkShadow schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 00:25:
[...]

hehe, ik had eergisteren al gereserveerd, tevens CE, wist niet dat er maar zo weinig waren :)
die 14 zijn alleen in enschede, rest van de filialen weet ik niet hoeveel die er krijgen
Had mijn CE afgelopen zaterdag besteld via de site

[ Voor 8% gewijzigd door Cthulhu op 26-11-2004 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:21
Anoniem: 128197 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:10:

ps http://www.pcmedia.nl/cdrom/12125.htm op die site staat ook dat er miss nog een extra item in die collecters edetion is een helm ofzo dat klopt toch neit?
Jij weet ook niet veel he fluf ;). De ingame item is nu een pet die achter je aan loopt in het spel dus die helm zit er niet in. Overduidelijk dat dit artikel op pcmedia al een tijd niet is geupdate.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:03
Sorry verkeerde user ingelogd \/ \/

[ Voor 96% gewijzigd door sanderb op 26-11-2004 03:57 ]

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112168

(bericht van verkeerde user ingelogd... my bad)

Ik zag dat iemand een key had besteld (en gekregen heeft) by gamers loot.
Er zijn goedkopere manieren om dit te regelen:
- als je een bekende binnen de US, Canada of Australie hebt kun je die geld overmaken middels moneygram (www.gwk.nl). Deze persoon heeft dan binnen 10 minuten het geld en kan dus de game voor je kopen, openmaken en de key naar je toe mailen. Het spel kan hij dan via de gewone post versturen (dit kost ongeveer 15 euro voor airmail).
Dit alles heeft me 3 versies van WoW opgeleverd (gewone versies, CE zijn ook mogelijk) voor de prijs van 45 euro per stuk.

Hierna gewoon een account aanmaken via Nederlandse CC en Australische postcode.

Misschien dat op deze manier het iets goedkoper wordt voor een aantal mensen om op een snelle manier te spelen. (en je krijgt het doosje en dergelijke wat je bij gamers loot niet krijgt)

Vergeet niet te vragen om het spel op te sturen als gift zodat je geen belasting betaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Leuk idee, maar waar vind je in de US in hemelsnaam nog een CE ? Die dingen zijn echt _niet_ te vinden (mja, ebay maar zoveel wil ik er nou ook weer niet voor betalen)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

ik heb zo juist bestelt bij dynabite.
aangezien ik hem zo kan ophalen het is namelijk 10 minuten lopen naar dynabite. :)

ik denk dat ik weer mage wordt human ^__^ vond eerder ook vet kewl.
was eerst tot lvl 23 gekomen open beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjukkie schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 00:01:
[...]

welke server speel je?

ben lvl11 orc rogue op Eredar (een van de nieuwe PvP-servers)
op Llane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hoe zit het nu eigenlijk met de lag en de queue op de US servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:18
Yay:D mijn broer heeft zojuist in australie WOW gekocht voor me met 1 prepaid erbij dus kan ik mooi 2maanden spelen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:47
RedruM schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:23:
[...]

Jah, had lvl 21 dwarf hunter - Durin :)
Lachen, ik heb samen met jou in een raid-groep gezeten de laatste avond van de open US beta :D

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik kon me al niet voorstellen dat dit lang goed zou gaan..

Release verwacht: 14-01-2005

Helaas is het niet meer mogelijk om dit product te reserveren. Het is nog wel mogelijk om gewone World of Warcraft te reserveren. Dit is een gelimiteerde versie. Er zijn pre-paid kaarten van 1 maand en 6 maanden beschikbaar. De pre-paid kaart voor 1 maand kost Euro 12,95 en de pre-paid kaart van 6 maanden kost Euro 65,95. Deze speciale collectors box bestaat naast World of Warcraft uit een Concept artbook, behind the scene dvd, ingame huisdier, cd sountrack en een kaart van de wereld van World of Warcraft. Tevens kun je gedurende 30 dagen gratis spelen met World of Warcraft.

http://www.dynabyte.nl/sh...uw.asp?Nr=612567&Zoeken=1

Wel netjes dat ze het hebben aangepast

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 15:53

admiral866

The King Personality Disorder

hmm 2bad. Maar weet iemand of je em niet bij free record shop of bij dixons ofzo kan pre-orderen. De CE dan he.
Ik ga vanmiddag ff vragen, maar mocht iemand het al weten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:57
Anoniem: 112609 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:28:
[...]

De Australische online telefoongids geraadpleegd. Gezocht naar tandartsen en zodoende een adres uit Portland, Victoria gevonden.

Nog effe over mijn bestelling, ik had 20 minuten na mijn bestelling mijn key binnen.

Ben nu lvl 6 hunter. Het ziet er echt zo mooi uit. Iemand al eens naar het water gekeken? Het ziet er erg mooi uit allemaal. Het questen is ook zeer makkelijk en de / commandos zijn gelijk aan de meeste mmorpg's en voor newbies snel te leren.

Questen is de snelste manier om te levelen. Elke NPC met een uitroepteken boven zijn hoofd heeft een quest te geven. Je kan NPC's die iets met je quest te maken hebben heel simpel terugvinden doordat ze een vraagteken boven hun hoofd hebben.

En wat helemaal prachtig is is het offline message systeem. Je kan een ingame email sturen. Als je een mailtje krijgt moet je naar een postbus lopen en dan kan je je mail bekijken.

Ik ben een night-elf en /dance is super sexy. Soort van erotische dans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
sOidivUs schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 07:12:
Hoe zit het nu eigenlijk met de lag en de queue op de US servers?
Ze hebben uitgebreid met 34 servers waarmee het totaal aantal US servers op 75 komt.

Ik zat gisteren op Moon Shadow en had 250ms ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 112168 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 03:58:
(bericht van verkeerde user ingelogd... my bad)

Ik zag dat iemand een key had besteld (en gekregen heeft) by gamers loot.
Er zijn goedkopere manieren om dit te regelen:
- als je een bekende binnen de US, Canada of Australie hebt kun je die geld overmaken middels moneygram (www.gwk.nl). Deze persoon heeft dan binnen 10 minuten het geld en kan dus de game voor je kopen, openmaken en de key naar je toe mailen. Het spel kan hij dan via de gewone post versturen (dit kost ongeveer 15 euro voor airmail).
Dit alles heeft me 3 versies van WoW opgeleverd (gewone versies, CE zijn ook mogelijk) voor de prijs van 45 euro per stuk.

Hierna gewoon een account aanmaken via Nederlandse CC en Australische postcode.

Misschien dat op deze manier het iets goedkoper wordt voor een aantal mensen om op een snelle manier te spelen. (en je krijgt het doosje en dergelijke wat je bij gamers loot niet krijgt)

Vergeet niet te vragen om het spel op te sturen als gift zodat je geen belasting betaald..
toon volledige bericht
Gamersloot kost 58 Euro. Spel moet 45 Euro kosten + 15 voor airmail = 60

Maakt vrij weinig uit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 15:24
Allemaal leuk en aardig al die nieuwe servers.
Maar zou het straks, als de grote hype voorbij is en alleen de diehards overblijven, niet erg rustig gaan worden op bepaalde servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66398

RonvO schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:19:
Maar zou het straks, als de grote hype voorbij is en alleen de diehards overblijven, niet erg rustig gaan worden op bepaalde servers?
Het is geen starwars galaxies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan zullen de mensen op die lege servers waarschijnlijk ook wel naar andere servers verhuizen, aangezien het nogal saai is als er niet zoveel mensen zijn ;). Misschien dat ze later ook nog server transfer van gold en items etc doen, en dan zou het niet zo moeilijk zijn om te moven van servers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
RonvO schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:19:
Tja.. wat moeten ze dan doen? geen nieuwe servers maken? Ik denk dat het nog wel even duurt voordat het rustiger wordt en als het rustiger wordt is er vast wel character transfer mogelijk :)

Gisteren maar even de DVD die bij de CE zit bekeken, opzich wel grappig... en die intro van WoW blijft gewoon vet, ik vind dat Blizzard maar een keer een hele film moet maken over WoW =)

Mijn Ping is overigens vaak 150, heb hem zelden over de 200 zien gaan (alleen woensdag even toen ik in een super drukke area zat), echt lekker (al merk ik niet zo super veel verschil met 250-350 wat ik in de beta had, dat was namelijk ook nog goed te doen)

[ Voor 17% gewijzigd door nioz op 26-11-2004 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Mclercx schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 07:50:
Yay:D mijn broer heeft zojuist in australie WOW gekocht voor me met 1 prepaid erbij dus kan ik mooi 2maanden spelen:D
+ gratis 1e maand, dus 3 maanden in totaal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nou ik heb gelukkig de bevestiging van dynabyte dat ik dus de CE nog heb kunnen bestellen voordat die gewijzigd werd in niet beschikbaar... nou maar afwachten tot die binnenkomt ! En dat we niet in die OB kunnen, so be it... maakt me ff niet uit, tegen die tijd des te meer zin om de game helemaal grijs te spelen :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 19:12

Snappie88

Mr. Hollywood

Skeiron schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:44:
Ik kon me al niet voorstellen dat dit lang goed zou gaan..

Release verwacht: 14-01-2005

Helaas is het niet meer mogelijk om dit product te reserveren. Het is nog wel mogelijk om gewone World of Warcraft te reserveren. Dit is een gelimiteerde versie. Er zijn pre-paid kaarten van 1 maand en 6 maanden beschikbaar. De pre-paid kaart voor 1 maand kost Euro 12,95 en de pre-paid kaart van 6 maanden kost Euro 65,95. Deze speciale collectors box bestaat naast World of Warcraft uit een Concept artbook, behind the scene dvd, ingame huisdier, cd sountrack en een kaart van de wereld van World of Warcraft. Tevens kun je gedurende 30 dagen gratis spelen met World of Warcraft.

http://www.dynabyte.nl/sh...uw.asp?Nr=612567&Zoeken=1

Wel netjes dat ze het hebben aangepast
Bij bol.com kan je nog wel de CE bestellen ;)

*Snappie heeft ook WoW besteld, /goodbye FFXI :'(*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ik kan nu inloggen op de dynabyte site, kan ik ergens mijn pre-order volgen? en hebben jullie een ordernummer gekregen toen jullie bestelden? Ik ga denk ik vanmiddag even langs zodat ik er zeker van ben of ik een CE heb of niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129768

Ik ben FFXI nu aan het uninstallen, heb mijn account gecancelled en zo. ^^
Wist je dat FFXI met uitbreidingen ruim 5 Gigabyte hardeschijfruimte inneemt? De uninstaller gaat maar door en door. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Anoniem: 102236 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:32:
Ok ik kan nu inloggen op de dynabyte site, kan ik ergens mijn pre-order volgen? en hebben jullie een ordernummer gekregen toen jullie bestelden? Ik ga denk ik vanmiddag even langs zodat ik er zeker van ben of ik een CE heb of niet :>
Ik heb inmiddels een bevestigingsmailtje gekregen met bestelnummer...

edit:
ik heb zelfde auto-mail als Keez gekregen 3 posts hieronder ...

[ Voor 11% gewijzigd door RealCato op 26-11-2004 11:05 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129768 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:41:
Ik ben FFXI nu aan het uninstallen, heb mijn account gecancelled en zo. ^^
Wist je dat FFXI met uitbreidingen ruim 5 Gigabyte hardeschijfruimte inneemt? De uninstaller gaat maar door en door. :(
Beetje off topic imo :P. Maarruh, WoW neemt ook wel redelijk wat gig in beslag hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RealCato schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:42:
[...]

Ik heb inmiddels een bevestigingsmailtje gekregen met bestelnummer...
Zou je misschien dat mailtje even kunnen copy pasten en je eigen gegevens weghalen? want dat is toch raar dat ik geen bestelnummer heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Geachte heer xxxxxxxxx,

Hartelijk dank voor uw bestelling op onze website.

Wij hebben de bestelling met het bestelnummer xxxxxxx in goede orde ontvangen en deze is in behandeling genomen.

Uw bestelling ziet er als volgt uit:

1 * World of Warcraft Col Box Euro DVD EUR 59.95
1 * Rembourskosten EUR 5.70

Totaalbedrag EUR 65.65

De bestelling zal zo spoedig mogelijk naar u worden verzonden.

Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op www.dynabyte.nl of in één van onze vestigingen!

Met vriendelijke groet,

D Y N A B Y T E

e-mail: info@dynabyte.nl
www: http://www.dynabyte.nl

Lippestraat 1
8028 PS Zwolle
tel: +31 38 4557900
fax: +31 38 4557906
toon volledige bericht
bij deze...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geachte heer XXXXXXXXX,

Wij hebben de bestelling in goede orde ontvangen en deze is in behandeling genomen door het Dynabyte filiaal in Dordrecht.

1 * World of Warcraft Col Box Euro DVD EUR 59.95

Totaalbedrag EUR 59.95

Zodra de bestelling op voorraad is in ons filiaal in Dordrecht zal één van onze filiaalmedewerkers contact met u opnemen zodat u de bestelling kunt ophalen.

Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op www.dynabyte.nl of in één van onze vestigingen!

Met vriendelijke groet,

D Y N A B Y T E

e-mail: info@dynabyte.nl
www: http://www.dynabyte.nl

Lippestraat 1
8028 PS Zwolle
tel: +31 38 4557900
fax: +31 38 4557906
toon volledige bericht
dat is de mijne misschien omdat ik hem ophaal ipv laten verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Laatst online: 24-04 15:30

Wub

Ik heb die email ook gekregen, dat betekend dus dat ik zeker ben van mijn CE versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Iedereen heeft het hier over pre orderen, is er geen winkel oid waar je gewoon de 14e (dan is die toch uit?) in kan lopen en kan kopen?

Of kan het alleen via i-net worden georderd?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thekk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-04 16:53
Je kan het proberen, maar er is een grote kans dat alle aanwezige spellen in die winkels gereserveerd zijn door andere personen. Zodat je dus wel de winkel in en uit kan lopen, maar dat laatste zonder het begeerde spel doet.

Als je 't spel reserveert, ben je er in ieder geval zeker van dat je het spel meekrijgt.

Ik heb geen zin om een sig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

die exacte mail heb ik ook alleen dan zonder rembours ..

ik kan hem alleen pas ophalen op vrijdagavond ( dat is de 14e ) maar zouden ze hem dan wel voor mij achterhouden ... want ik moet heel de dag werken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb net ff bij DB een klantenkaart aangevraagd zal vanmiddag een pre-order maken.

World of Warcraft Euro Versie DVD (€ incl. BTW) 39,00

39,00 ? nou ja, ik heb niet zoveel baat bij CE versie (ook al ben ik erg grote fan van WC heb alle games al uigespeelt) maar ja scheelt toch weer een maandje spelen.

:)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik krijg zeker de CE via DB, heb het gister nog ff nagevraagd, en mijn naam staat op de lijst van personen die er 1 krijgt(ze krijgen in Enschede 10x de CE, 4x normale versie, zijn allemaal al gereserveerd)
Dus als je rond de 14e en exemplaar in de winkel wilt kopen, moet je wel geluk hebben denk ik

edit - De CE staat nu ook niet meer op de site van DB, die is dus al uitverkocht

[ Voor 13% gewijzigd door Cthulhu op 26-11-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129901

Hi guys,

Ik wil de US versie gaan bestellen, maar weet iemand waar ik deze kan bestellen zodat hij naar NL wordt gestuurd ? Of kan dit weer alleen als je iemand kent aldaar?

-kiss-

Nadjira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:15:
die exacte mail heb ik ook alleen dan zonder rembours ..

ik kan hem alleen pas ophalen op vrijdagavond ( dat is de 14e ) maar zouden ze hem dan wel voor mij achterhouden ... want ik moet heel de dag werken ...
heb jij ook geen bestelnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Iedereen die nog de normale versie wil bestellen via DB:

Wees er s.v.p. snel bij met reserveren, aangezien er te weinig voor de benelux beschikbaar zal zijn.

www.dynabyte.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 15:24
Anoniem: 129901 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:23:
Hi guys,
Ik wil de US versie gaan bestellen, maar weet iemand waar ik deze kan bestellen zodat hij naar NL wordt gestuurd ? Of kan dit weer alleen als je iemand kent aldaar?
www.Gamestop.com

heb ik ook van de week besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ik heb wel die email gehad met mijn klantnummer ... als je die bedoeld maar mijn vraag was meer of ze hem niet gewoon weg geven ook al heb ik hem besteld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 55165 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:31:
[...]

nou ik heb wel die email gehad met mijn klantnummer ... als je die bedoeld maar mijn vraag was meer of ze hem niet gewoon weg geven ook al heb ik hem besteld ...
Als je hem gereserveerd hebt, geven ze hem niet zomaar aan iemand anders mee.
Je kan het beter ff navragen bij DB, zij kunnen zien of je naam op de lijst staat van reserveringen, hebben ze bij mij ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

Iemand nog een adresje waar je de limited edition Strat guide kan bestellen?
heb op bol.com wel normale versie gezien, maar de Le lijkt me wat cooler :)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cthulhu schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:33:
[...]

Je kan het beter ff navragen bij DB, zij kunnen zien of je naam op de lijst staat van reserveringen, hebben ze bij mij ook gedaan.
mjaa maar is een beetje vervelend want ik woon in veghel en loop stage 9-18

en dat is kleine 30 min en en terug met de auto dus om alleen ff te vragen of ik op de lijst sta is ook zoiets ..

o w8 bellen kan uiteraard ook :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Jumpiefox schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:37:
Iemand nog een adresje waar je de limited edition Strat guide kan bestellen?
heb op bol.com wel normale versie gezien, maar de Le lijkt me wat cooler :)
http://www.google.com/sea...dition&btnG=Google+Search
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129901

@RonvO: Cool thanks ! Heb je hem binnen / wanneer denk je hem binnen te hebben?
Hebben ze ook de ltd versie ik zie hem zo snel niet staan.

/kiss

Nadjira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

dat ik daar niet aan heb gedacht hey XD terwijl ik altijd rond blaat dat google your friend is :+

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Cthulhu schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:33:
[...]

Ik heb zonet ook online een copy gereserveerd, maar hoelang duurt et voordat je je bevestigingsmailtje krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Climaximizer schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:43:
[...]

Ik heb zonet ook online een copy gereserveerd, maar hoelang duurt et voordat je je bevestigingsmailtje krijgt?
ik kreeg hem de volgende dag pas =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Climaximizer schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:43:
[...]

Ik had hem afgelopen zaterdag besteld, kreeg Maandag om precies 09.00 mn bevestigings mailtje:

Wij hebben de bestelling in goede orde ontvangen en deze is in behandeling genomen door het Dynabyte filiaal in Enschede.

1 * World O.Warcraft Colectors Box Euro EUR 59.95

Totaalbedrag EUR 59.95

Zodra de bestelling op voorraad is in ons filiaal in Enschede zal één van onze filiaalmedewerkers contact met u opnemen zodat u de bestelling kunt ophalen.

Met vriendelijke groet,

D Y N A B Y T E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 102236 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:48:
[...]

ik kreeg hem de volgende dag pas =)
Mooi, dan kan ik met een gerust hart verder gaan met m'n leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Geachte klant,

Zoals u wellicht weet is World of Warcraft een enorm populair spel. Er zijn op het moment vele vragen rondom deze game. Wij proberen in deze e-mail zoveel mogelijk van uw vragen te beantwoorden.

1.
Zit er bij de Dynabyte pakketten van WoW ook een open betakey voor de EU testversie?

Antwoord: Nee. Er is door de importeur besloten dat er binnen de gehele Benelux geen betakey’s voor WoW worden geleverd.
2. Is de inhoud van de Collector’s Edition box identiek aan de USA versie?
Antwoord: Nee, Deze is iets anders. Het is een samengestelde box voor de Benelux. De inhoud bevat de volgende artikelen:
Deze speciale collectors box bestaat naast World of Warcraft uit een Concept artbook, behind the scene dvd, ingame huisdier, cd sountrack en een kaart van de wereld van World of Warcraft. Tevens kun je gedurende 30 dagen gratis spelen met World of Warcraft.
3. Kan ik de CE box nu nog bestellen? En krijg ik hem dan ook gegarandeerd als ik deze besteld heb?

Antwoord: Alle klanten die voor 25 november de CE box hebben besteld komen waarschijnlijk allemaal in aanmerking voor de CE box. Alle klanten die de box na deze datum bestellen kunnen wij helaas niet garanderen dat zij hiervoor in aanmerking komen. Dynabyte zal vanaf 29 november alle klanten informeren of zij wel of niet de CE box krijgen. Alle klanten die het bericht krijgen dat zij de CE box niet krijgen worden geadviseerd z.s.m. een reservering te plaatsen voor de normale EU versie van WoW, aangezien deze óók moeilijk leverbaar begint te worden. Alle orders van de CE box die niet geleverd kunnen worden zullen vanaf 29 november automatisch verwijderd worden uit het Dynabyte reserveringslijst.

4. Kan Dynabyte WoW ook naar België versturen?

Antwoord: Nee. Het is voor Dynabyte momenteel niet mogelijk pakketten over de Nederlandse grens af te leveren. Het is dan verstandig om uw order te plaatsen bij één van de Dynabyte filialen liggend in de nabijheid van de Belgische grens. Dit zijn onze filialen in Heerlen, Eindhoven, Breda, Roosendaal, Helmond, Roermond en Vlissingen.

5. Wanneer zal de release van WoW plaats vinden?

Antwoord: De release van WoW staat gepland op 14-01- 2005.

Mocht u nu nog vragen hebben betreffende WoW, dan is het zeer verstandig deze telefonisch te stellen via 0800-39622983, aangezien wij op het moment niet kunnen garanderen dat wij uw e-mail op tijd kunnen beantwoorden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dynabyte B.V.

Louis Meijer

Lippestraat 1
8028 PS Zwolle
0900-39622983

Kreeg ik net op een vraag die ik gemaild had..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!