Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.365 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Die exacte mail heb ik ook gehad :P. Daar kan ik hem dus al niet meer bestellen, weet iemand zo waar hij nog NIET uitverkocht is?

edit: En wat ik er dus uit kan opmaken, krijgen wij géén 10-day pass om iemand uit te nodigen, en ook geen getekende CE manual. Lame hoor :( .

[ Voor 37% gewijzigd door DeepSeven op 26-11-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Over 10day buddy passes gesproken,
ik heb er nog een liggen en daar doe ik eigenlijk niets mee (4vrienden spelen ook al US en de rest wilde niet)
Dus als er nog iemand op zijn US pre-order zit te wachten die interesse heeft... :)

Edit: sorry skei, geef hem het liefst aan iemand die zit te wachten en nog van plan is om daarna verder te spelen.
ps. om topic niet te vervuilen, mail/msn me maar als je interesse hebt.

----Hij is weggeven---

[ Voor 33% gewijzigd door nioz op 26-11-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik zit niet te wachten maar zal je erg erkentelijk zijn als je hem mij kan geven..

Edit Noiz: Fair enough.. wou alleen mijn power lvl guide afmaken.. ;) FF kijken of ik mijn record kon verbreken en hogere lvl power lvl beter uitwerken... Maar als iemand toch al in Amerika wou bestellen.. tja..

[ Voor 57% gewijzigd door Skeiron462 op 26-11-2004 12:15 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG :o

ik heb m de 24e bestelt dat wordt flink de F5 toets abusen de 29e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net 2 stuks besteld bij gamestop.com, kan ik volgende week EINDELIJK spelen _YES_ !

Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik sta zeker op die reserveringslijst, heb hem de 20e besteld, en gisteren ook zelf gezien dat ik op die lijst sta :P

Mss kunnen mensen hier nog de CE bestellen:
www.dimplus.nl
www.pcmedia.nl

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz mocht je die pass nog hebben graag :D
MijnUS versie komt als het goed is eind volgende week binnen dus dat zou perfect uitkomen. Je zou me er een groot plezier mee doen:)

msn/email: lucas_propper apenstaart hotmail dot com

of op irc #wow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:53:

Alle klanten die voor 25 november de CE box hebben besteld komen waarschijnlijk allemaal in aanmerking voor de CE box. Alle klanten die de box na deze datum bestellen kunnen wij helaas niet garanderen dat zij hiervoor in aanmerking komen.
en hoe zit het dan met mensen die het op 25 november hebben besteld?

ik heb er 1 op de 24e besteld en 2 op de 25 ste voor vrienden, zou een beetje zuur zijn als ik de enige met een CE box zou zijn.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:00:
Over 10day buddy passes gesproken,
ik heb er nog een liggen en daar doe ik eigenlijk niets mee (4vrienden spelen ook al US en de rest wilde niet)
Dus als er nog iemand op zijn US pre-order zit te wachten die interesse heeft... :)

Edit: sorry skei, geef hem het liefst aan iemand die zit te wachten en nog van plan is om daarna verder te spelen.
ps. om topic niet te vervuilen, mail/msn me maar als je interesse hebt.
ik zit ook niet op us pre-order te wachten, als je hem alsnog kwijt wilt => here i am :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Heb hem bij pcmedia besteld, die zeggen echter niks over gelimiteerde aantallen, dus volgens mij wordt dat gewoon even *fingers crossed* zitten rond de 14e.

Zit een beetje in dubio, ik ken pcmedia.nl totaal niet.. bol.com heeft de CE ook staan, nieteens zo duur (69E)

Hoe zit het eigenlijk met de qeue's op de US realms, is het een beetje te doen nu?

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Nou, ik heb hem uit pure wanhoop maar bij pcmedia.nl besteld, want ik denk niet dat er nog CE's verkrijgbaar zijn tegen de tijd dat het spel gereleased wordt. Ik vindt het zowiezo belachelijk dat men kon bestellen vóór de 26ste maar goed...

edit: bij bol.com staat dit:
- TBC unique gameplay Item (Helm). Nog Niet Zeker !!!!

[ Voor 17% gewijzigd door DeepSeven op 26-11-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Selachii schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:20:
Heb hem bij pcmedia besteld, die zeggen echter niks over gelimiteerde aantallen, dus volgens mij wordt dat gewoon even *fingers crossed* zitten rond de 14e.

Zit een beetje in dubio, ik ken pcmedia.nl totaal niet.. bol.com heeft de CE ook staan, nieteens zo duur (69E)

Hoe zit het eigenlijk met de qeue's op de US realms, is het een beetje te doen nu?
pcmedia is gewoon een game winkel in Driebergen, die ook gewoon online verkoopt dus je wordt echt niet opgelicht ofzo.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28
bij dimplus is de CE nu ook uitverkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Glorificationer schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:26:
[...]

pcmedia is gewoon een game winkel in Driebergen, die ook gewoon online verkoopt dus je wordt echt niet opgelicht ofzo.
Neuh dat verwacht ik ook niet, maar de 'kleine winkeltjes' staan soms wat lager op de distributielijst :) In tegenstelling to bol.com misschien...misschien :)

Mwa, klaat me order bij pcmedia gewoon staan, moet eigenlijk afstuderen in januari, dus komt wel goed uit als hij een weekje later komt.. als hij maar komt! :)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Selachii schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:20:

Ik heb nog nooit Qeue's gehad en ik speel sinds Woensdag ochtend (onze tijd), alleen woensdag avond had ik wat lag en was de server even down, maar verder nog geen problemen gehad (ping ~150). Heb er ondertussen al weer aardig wat uurtje opzitten =) (lvl 17 Tauren warrior)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

THE_CR0SS schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:27:
bij dimplus is de CE nu ook uitverkocht..
Hopelijk was ik nog op tijd, heb hem de 22e besteld, ben in elk geval verzekerd van een CE via DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Cthulhu schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:38:
[...]

Hopelijk was ik nog op tijd, heb hem de 22e besteld, ben in elk geval verzekerd van een CE via DB
Als je er 1 alsnog dubbel krijgt, zou je die dan verkopen aan mij? Kheb namelijk ook bij DB besteld, maar ik weet niet zeker of ik op tijd ben (ben nu aan het informeren)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:38
Ik heb inmiddels ook bij Gamestop de US versie besteld, hoe lang duurt het nu ongeveer tot ik hem binnen heb? Heb nl geen ervaring met Gamestop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Grindtegel schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:40:
Ik heb inmiddels ook bij Gamestop de US versie besteld, hoe lang duurt het nu ongeveer tot ik hem binnen heb? Heb nl geen ervaring met Gamestop...
3-5 dagen =)
Ik had hem bestelt, ze wilde voor internationale order een Credit Card onfirmation hebben in de vorm van een fax met mijn laatste CC afschrift. Toen ik dat had gedaan gooide ze hem op zondag op de post, hij was dinsdag om 09:07 bij UPS Utrecht (30min hier vandaag :/ ) en ik had hem woensdag om 09:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

RedruM schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:39:
[...]

Als je er 1 alsnog dubbel krijgt, zou je die dan verkopen aan mij? Kheb namelijk ook bij DB besteld, maar ik weet niet zeker of ik op tijd ben (ben nu aan het informeren)..
Ik zit een beetje te twijfelen atm, of ik mn order bij D+ zal annuleren, krijg er nu zo goed als zeker een CE via DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
bel op .. vraag of je op de lijst staat .. zoja annuleer die andere ( of koop het voor iemand anders ) want bij db is ie wel mooi 9 euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

streafer schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:46:
bel op .. vraag of je op de lijst staat .. zoja annuleer die andere ( of koop het voor iemand anders ) want bij db is ie wel mooi 9 euro goedkoper.
Bij DB sta ik op de lijst, ben gister langs geweest bij DB Enschede, en die gast heeft verzekerd dat ik een CE krijg :)
D+ weet ik niet, weet ook niet hoeveel cash ik precies heb rond de 14e ;) Zal straks wel ff bellen of mailen

[ Voor 5% gewijzigd door Cthulhu op 26-11-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Cthulhu schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:54:
[...]

Bij DB sta ik op de lijst, ben gister langs geweest bij DB Enschede, en die gast heeft verzekerd dat ik een CE krijg :)
D+ weet ik niet, weet ook niet hoeveel cash ik precies heb rond de 14e ;) Zal straks wel ff bellen of mailen
Als ik em niet bij DB kan krijgen, zal ik em ZEKER van je kopen.. dus overweeg het aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

RedruM schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:57:
[...]

Als ik em niet bij DB kan krijgen, zal ik em ZEKER van je kopen.. dus overweeg het aub.
Heb net een mailtje gestuurd naar D+, of het zeker is dat ik een CE krijg, of dat ik te laat was met bestellen(staat pas vandaag op de site dat die is uitverkocht, heb de 22e besteld)
Zal het antwoord wel hier posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 15:24
nioz schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:42:
[...]
3-5 dagen =)
Ik had hem bestelt, ze wilde voor internationale order een Credit Card onfirmation hebben in de vorm van een fax met mijn laatste CC afschrift. Toen ik dat had gedaan gooide ze hem op zondag op de post, hij was dinsdag om 09:07 bij UPS Utrecht (30min hier vandaag :/ ) en ik had hem woensdag om 09:00.
Hoelang na je bestelling kreeg je dat verzoek?
Heb gisterochtend besteld en nog niets van dien aard gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img95.exs.cx/img95/351/WoWScrnShot_111804_152546copy.jpg

omg wist niet dat elven zo'n voeten hadden

[ Voor 17% gewijzigd door streafer op 26-11-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Cthulhu schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:59:
[...]

Heb net een mailtje gestuurd naar D+, of het zeker is dat ik een CE krijg, of dat ik te laat was met bestellen(staat pas vandaag op de site dat die is uitverkocht, heb de 22e besteld)
Zal het antwoord wel hier posten :)
K.. ik probeer nu DB Utrecht te bereiken om te kijken of ik op die lijst van hun sta, kheb al gemaild dus binnen een paar uur antwoord denk ik.. ik probeer ook te bellen maar dat lukt nu niet. Is het trouwens niet mogelijk om gewoon de bestelling van D+ naar mij door te directen? Dat zou iig makelijker zijn dan.

[ Voor 11% gewijzigd door RedruM op 26-11-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Ik ben vandaag door DB gebeld dat ie uitverkocht is, maarja heb ook gisteren pas besteld :(
Geen idee waar ik nu die verdomde CE vandaan moet halen.
Ik wil wel zeker zijn dat ik een CE krijg namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:48:
Het gaat mij hier niet zo zeer over die beta-keys, MAAR wel over het feit dat de Benelux altijd word gezien als een aanhangsel van. Nochtans wij zijn ook hard-core gamers. Een europese pre-order is een europese pre-order en niet alleen voor Duitsland, Frankrijk, Engeland, ...

Spread the word and sign the petition...
We zullen ze eens laten zien wie de Benelux is.
Even voor de goede orde. Het is Vivendi Benelux die de boosdoener is. Zij hebben namelijk de mening dat deze beta keys teveel administratieve rompslomp met zich mee brengen en daarom krijgen wij ze niet hier. Dit nederlandse kantoortje is gewoon incapabel. Dit heeft dus geen ruk te maken met Vivendi Universal die de Benelux niets wil geven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik heb gisteren ook besteld gister ochtend ... hoop dak hem nog kan krijgen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
PowerRun schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:15:
Even voor de goede orde. Het is Vivendi Benelux die de boosdoener is. Zij hebben namelijk de mening dat deze beta keys teveel administratieve rompslomp met zich mee brengen en daarom krijgen wij ze niet hier. Dit nederlandse kantoortje is gewoon incapabel. Dit heeft dus geen ruk te maken met Vivendi Universal die de Benelux niets wil geven!!
Maakt niet uit.. Wie het ook is.. als je de bovenste van de tak Vivendi Universal een petitie inleverd dan gaan ze vanzelf (als Vivendi Benelux de schuldige) is naar hun..

Dus petitie is goed.. touwtrekken als niemand het precies weet heeft geen nut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
WoW EU is geupdate.

Met een bestel link. Maar juist als je denkt van 'ja het', lukt'!!!

We do not ship this item overseas!!!

!@#$% fuckers!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
  • Laatst online: 09-09 15:33
BOTJE1: refreshen op de 29e ? Er zijn toch nog geen aankondigingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Ik heb hem nu dus maar bij bol besteld voor 71 euro nogwat met shipping.
Echt TE kansloos dat vivendi, ik had gewoon de CE in USA op pre order staan, die gecancelled na alle berichten over CC's euro adressen etc. (geloof me laatste waar je iets mee te maken wil hebben is CC fraude) en toen dynabyte maar es gekeken. Ja leuk daar staat hij, 59,95, maar er is nog niks bekend gemaakt (dit was vorige week) dus ik denk, nog maar ff wachten tot de 26ste. Opeens zie ik overal waar ik kijk mensen pre orderen en dus denk ik, dan bestel ik ook maar, bellen ze vandaag op ja tis uitverkocht sorry jong.
Maarja, dan maar naar de volgende shop, en anders wordt het toch de 14de school skippen en naar de mediamarkt/FRS rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb antwoord van D+:

Besteld = op tijd… Je kan nu niet meer bestellen, that’s all

Dimension Plus

Krijg dus zo goed als zeker ook een CE van D+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Cthulhu schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:34:
Heb antwoord van D+:

Besteld = op tijd… Je kan nu niet meer bestellen, that’s all

Dimension Plus

Krijg dus zo goed als zeker ook een CE van D+ :P
K..wil je em dan aan mij doorverkopen of heb je er andere plannen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

RonvO schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:25:
WoW EU is geupdate.

Met een bestel link. Maar juist als je denkt van 'ja het', lukt'!!!

We do not ship this item overseas!!!

!@#$% fuckers!!!
als ik die grote rediret indruk kom ik bij de gameplay store:

Gameplay ships internationally to the following countries:

Andorra, Australia, Austria, Belgium, Bermuda, British Virgin Islands,Canada,Cyprus, Czech Republic,Denmark, Eire, Falkland Islands, Faroe Islands,Finland, France, Germany, Gibraltar, Greece, Greenland, Hong Kong, Iceland, Italy, Japan, Liechenstein,Luxembourg, Malta,Monaco, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, San Marino,Spain, Sweden, Switzerland, St Helena and the USA.

European shipping costs just £2.95 per order. We also offer a priority European signed for service at just £6.50.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
With more than 330,000 applicants for the Beta Test, and a limited quantity of boxes available at launch, pre-order World of Warcraft to be sure of obtaining your copy as soon as the game is released!
Dus er komt nog een beta!!

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
probeer het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Jah, ik kom er net achter dat ze 'itemspecific' niet overseas shippen...

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Nemesizz

Untouchable

Ik heb de CE versie ook besteld (vandaag). Nog geen bericht gehad dat ie al was uitverkocht.
(CE versie gekocht, omdat m'n broer de game ook wil met een eigen account...dus was dit de beste oplossing)

Ik heb aan de US Open-Beta meegedaan... Ik wou even kijken of de game echt zo super was (warcraft vond ik altijd wel goed, maar RPG style enzo had ik m'n twijfels over). Maar die game was gewoon zo extreem gaaf...dan kan het me niets verrotten dat ie wat meer kost dan een gewone game.

Jammer dat ik maar een weekje heb kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
2 dingen.

als je bij een nederlandse zaak hebt gekocht ben je te laat met ce.

en 2. gasten kunnen we het weer eens over wow hebben .. ik zit hier nu al meer als 250 post alleen al over bestellen winkels te lezen en niks over classes etc :(

word zo eentonig dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:55:
edit: En wat ik er dus uit kan opmaken, krijgen wij géén 10-day pass om iemand uit te nodigen, en ook geen getekende CE manual. Lame hoor :( .
Ik had hier nog niet eens over nagedacht.. ik ging er vanuit dat de EU CE hetzelfde was als de US CE...
Ik kon me een plaatje herinneren van de EU CE, en deze wijkt dus idd af van de US CE:

Afbeeldingslocatie: http://en.wow-europe.com/pre-order/images/spread.jpg

Dus WEL een signed manual... maar GEEN 10-day guest pass.

Dat is weer enorm lomp. Ik wilde die eigenlijk aan een kennis geven die nog een beetje zatte twijfelen. Dan heb je er ook nog wat aan dat je game CD's en een game DVD krijgt, dan kan je er nl een setje wegdoen aan bijv. de kennis die je die guest pass geeft... Nu heb je een zooitje extra backup CD's, ofwel een zooi fancy coasters extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

streafer schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:48:
2 dingen.

als je bij een nederlandse zaak hebt gekocht ben je te laat met ce.

en 2. gasten kunnen we het weer eens over wow hebben .. ik zit hier nu al meer als 250 post alleen al over bestellen winkels te lezen en niks over classes etc :(

wordt zo eentonig dit draadje.
Ik zou graag vertellen welke coole quests ik zojuist heb gehaald en wat voor mega items ik gevonden heb... nog 2 maandjes :/

ondanks dat iedereen alliance speelt, "I wanna be legolas!" -_-, ga ik toch ook als human-pala spelen. Ik zou me nooit echt in kunnen leven in een of andere zombie. En magic missles etc als prim. attack vinnik ook niks hebben. M'n 2e character wordt misschien een female mage warlock figuur achtig... ff een Aes Sedai guild starten ;)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Er zijn meerdere posters, waaronder ik, die zich hier ook aan "ergeren". De laatste 1,5 draadjes gaan niet meer over de game zelf, maar over het aankoopaspect en de betatest hiervan.

Als het spel zo uberwreed is dat we honderden posts kunnen maken over alleen dat side-geouwehoer, dan kunnen we toch ook wel iets posten over de game zelf?

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat je wow nu nognie kan spelen, en eerst begon ik over die classes en dan zeggen ze dat ik me aan het onderwerp moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
misschien wel ff leuk ideetje .. ( en om van onderwerp te veranderen )
lijst maken met mensen wat ze spelen en welke class racen en server

naam                       class       race      server     proffesion's
Nakur ( streafer )      priest    undeath    pvp        herb/alch
nioz                        warrior   tauren        ?          herb/alch

[ Voor 37% gewijzigd door streafer op 26-11-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Climaximizer schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:53:
Er zijn meerdere posters, waaronder ik, die zich hier ook aan "ergeren". De laatste 1,5 draadjes gaan niet meer over de game zelf, maar over het aankoopaspect en de betatest hiervan.

Als het spel zo uberwreed is dat we honderden posts kunnen maken over alleen dat side-geouwehoer, dan kunnen we toch ook wel iets posten over de game zelf?
mee eens, maar ik kan me voorstellen dat rond de 26e veel rond de pre-order gepost wordt, het is een belangerijke fase van WoW voor ons wow-spelers in spé.

Draag liever bij aan de wow discussie dan te blijven klagen hoe dit niet gebeurd.

Ik vind het trouwens weird dat 'gnomes' zo laag staan. Dit ras wordt in het algemeen echt als 'kickass' ondervonden, veel amerikanen spelen het ook.
Trekt mij ook niet bepaald moet ik zeggen hoor.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:53:
[...]

Ik had hier nog niet eens over nagedacht.. ik ging er vanuit dat de EU CE hetzelfde was als de US CE...
Ik kon me een plaatje herinneren van de EU CE, en deze wijkt dus idd af van de US CE:

[afbeelding]

Dus WEL een signed manual... maar GEEN 10-day guest pass.

.
Plaatje zegt niks, dezelfde zit achterop mijn US CE doos (alleen bij het kader 'excusive in-game pet zie ik een plaatje van een cadeautje ipv de pets zelf) en er zat toch echt wel een 10-day gues pass in de doos.

Heb overigens een Tauren Warrior. Bevalt me prima, qua pvp moet er nog wel iets 'getuned' worden imho, maar als Tank ben ik toch wel handig (met de laatste patch is ook aggro management iets verbeterd, maar dat kan ik pas echt 'testen' als ik mijn eerste instance ga doen (ben nu lvl 17 en heb die in oggrimar ff overgeslagen, die doe ik later met mijn vrienden die wat achterlopen :)

Als profession heb ik Herbalism en Alchemy;
Dit heb ik vooral genomen omdat ik zo makkelijker kan solo'en (kan mijn eigen pots maken), ik heb wel het idee dat er niet echt geld mee te verdienen valt (misschien later wel?), maar dat geld volgens mij voor de meeste professions; handig voor jezelf en je kan er altijd wel een paar guild/party members ff mee helpen.

btw. Je kan voor al dat pre-order gechat (ja het is gewoon chatten wat jullie doen) ook ff op irc ergens gaan zitten... : /

[ Voor 45% gewijzigd door nioz op 26-11-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Climaximizer schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:53:

Tja maar logisch blijft het dat er ff geluld wordt over het aankoop en aanhang.. Kom op nou... Als we konden spelen werd er daar meer overgeluld en niet over hoe je het in je standaard FRS kan halen.. dus ff blijven denken als je post dat het irritant is dat mensen over hun irritaties en aankopen via welke wegen etc.

Maar ik hoop dat er genoeg NL-ers evengoed in de Final kunnen komen zodat we daar over lekker kunnen lullen..

BTW ik blijf echt horde.. Maar het is wel leuk dat je Legolas aankaart want dat is toch een reden waarom sommigen voor NE gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

BTW ik blijf echt horde.. Maar het is wel leuk dat je Legolas aankaart want dat is toch een reden waarom sommigen voor NE gaan..
:) volgens mij zal het arragorn/gimlo/legolas gehalte in de eerste maanden best hoog zijn... De undead etc lijken me een verademing voor de 'goths' onder ons. "Look how uniquely evil I am, everybody fear and tremble in my presence" :O

[ Voor 7% gewijzigd door Selachii op 26-11-2004 14:06 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
voor mij is het meer omdat het gewoon weg moeilijker is .. alliance heeft in heeeel veel punten voordelen tov horde,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Gnomes bevallen zo goed omdat je als n00b tegen een Gnome moet vechten dan moet je telkens zoeken waar hij zit en dan moet klikken.. meeste hebben niet door dat er auto switch target commando's zijn..

Persoonlijk ga ik voor Tauren.. zijn zulke zullige knuffel "beren".. Tot je ze kwaad maakt.. bevalt me wel.. Vooral Tauren Shaman.. Persoonlijk vind ik de sfeer iets leuker dan bij de rest van de rassen omdat de rest van de rassen zo standaard zijn (qua verhaallijn en quests)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt weinig over het spel zelf gepraat omdat dat net is alsof je een citroen in 1 keer opeet. Eigenlijk willen we het allemaal NU al spelen, en ik ben nog steeds een beetje geirriteerd dat ze geen worldwide launch hebben gedaan EN NL uit de pre-order beta packages hebben gegooit.

Ik ga waarschijnlijk op een RP server zitten, maar aangezien ik Horde en Alliance chars wil, zal ik ook wel een andere server uitzoeken, misschien een PVP uitproberen.

Characters die ik wil gaan spelen:
Dergo (ook uit OB) - Dwarven Hunter - was skinner/engineer, misschien in retail mining/engineer (omdat het zoveel tijd en geld kostte om mijn engineering een beetje omhoog te krijgen.) Deze gaat vrijwel zeker op de RP server. Ik probeer weer een Wind Serpent te krijgen die ik weer "flop" ga noemen :D.

Smallpants - Gnome Rogue - Skinner/Leatherworker of Miner/Herbalist.

N'jutterr (ben nog niet zo tevreden over de naam :p) - Troll Shaman/Priest - Skinner/Leatherworker. Deze komt misschien op een PVP, maar ik blijf hem wel Rpen als een weirdo.

Hannah - Human Mage (female) - Tailor/Enchanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Hmm, ik ga defo alleen op pvp servers spelen. Ik zou geen horde vs alliance war willen missen. De filmpjes en screenshots van deze aanvallen/veldslagen zijn echt epic

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Dergo (soulflame)      dwarf     hunter       rp         min/engi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
streafer schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:10:
voor mij is het meer omdat het gewoon weg moeilijker is .. alliance heeft in heeeel veel punten voordelen tov horde,
Horde heeft ook een aantal grote voordelen: bereikbaarheid van ratchet en booty bay .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Je hebt toch ook gewoon Wars en Raids op de normale server . . .

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ja maar als je dat opweegt tegen
- minder quests
- minder horde personen ( grote kans op ganks )
- te goede bereikbaarheid van barrans van alliance
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

streafer schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:15:
Doe het dan ff in html ofzo, dat is wat overzichterlijker

GoT NickWoW NickClassRaceServerLevelProfessions
ApocryphaApocryphaDruidNight Elf--Skin/Leathwor

Als je jezelf wilt toevoegen, neem even de tabel over met post view of quote oid en plak de volgende code tussen [/tr] en [/table]. Gewoon telkens aanvullen dus

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[tr]
[td]GoT Nick[/td]
[td]WoW Nick[/td]
[td]Class[/td]
[td]Race[/td]
[td]Server[/td]
[td]Level[/td]
[td]Profession[/td]
[/tr]

Invullen wat van toepassing is uiteraard ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Apocrypha op 26-11-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Platypus - pala - human - pvp - blacksmith/min

kvind 'Rand al Thor' ook wel een leuke naam in de 'arragorn-legolas' categorie

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
streafer schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:18:
ja maar als je dat opweegt tegen
- minder quests
- minder horde personen ( grote kans op ganks )
- te goede bereikbaarheid van barrans van alliance
etc
Darkshore is net zo goed te bereiken voor horde en heeft over het algemeen lower lv spelers dan barrens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Nakur ( streafer )      priest    undeath     pvp        herb/alch
platypus (selachii)     paladin   human       pvp        black/min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Muppet schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:17:
Je hebt toch ook gewoon Wars en Raids op de normale server . . .
Niet zoals PVP.. PVP is toegesplitst op wars en raids.. normale is meer questen..

BTW meer personen is een groot nadeel.. Maar dat weet je pas als je PVP non-stop hebt gedaan.. minder personen aan 1 kant zorgde voor mij dat ik met Horde veel makkelijker quests kon oplossen en groepjes te vormen omdat het niet zo druk was als bij de Allience.. Daarnaast waren er meer hoog gelevelde Horde players dan Allience.. Dus degene op Server 6 kunnen dat beamen dat Allience continue werd overmeesterd terwijl de groepen waarmee we waren niet extreem groot waren..

Server 16 geloof ik heb ik Allience continue mee geraid.. veel named player campen en veel mensen die niet dan wouden groupen om gezamelijk de quest af te ronden.. maar kwam puur omdat het zo druk was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naam class race server proffesion's

Nakur ( streafer ) priest undeath pvp herb/alch
nioz warrior tauren ? herb/alch
Dergo (soulflame) dwarf hunter rp min/engi
Cabel Orc Warrior pvp herb/alch of min/blacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 11-09 18:51

Nakur ( streafer ) priest undeath pvp herb/alch
nioz warrior tauren ? herb/alch
Dergo (soulflame) dwarf hunter rp min/engi
Cabel Orc Warrior pvp herb/alch of min/blacks
platypus (selachii) paladin human pvp black/min
Bintish (Bint) Priest dwarf pvp herb/alch <- misschien nog naar horde

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efe proberen
la maar
fluf paladin human pvp skinning/tailoring
woeswoes druiid ne pvp herb/alchemy
fluffy shaman tauren pvp ???????????
?????? ???????? ??????? pvp ??????????????

ik maak er vast wel nog meer maar die weet ik nu nie.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

streafernakurpriestundeathpvp-herb/alch
niozniozwarriortauren--herb/alch
soulflamedergohunterdwarfrp-min/engi
selachiiplatypuspaladinhumanpvp-black/min
x1djexidjeUndeathWarriorPvP-Black/Min
RedruMDurinHunterDwarfpvp-skin/leather
CthulhuDemantoShamanOrcPvP--

[ Voor 47% gewijzigd door Cthulhu op 26-11-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:57
Had niet iemand al eens een apart stukje site hiervoor gemaakt, zodat het forum niet vervuild word met tabellen en opsommingen van elkaars posts of bestaat dat niet meer. Was wel lekker overzichtelijk en makkelijk om je gegevens aan te passen.

Volgens mij is dat ook al weer 2 delen terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 19:05

xiD

12345

[ Voor 127% gewijzigd door xiD op 26-11-2004 14:39 ]

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online

rest moet het maar zelf doen :)

[ Voor 10% gewijzigd door streafer op 26-11-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:57
Please kappen met die dubbele tabellen. Maak dan ff een aparte pagina met deze info. Zitten vast wel wat php/asp gassies hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM

[ Voor 84% gewijzigd door RedruM op 26-11-2004 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fluf-flufpaladinhumanpvp-Skin/tailoring
woeswoeswoeswoesdruidnepvp-herb/alch
fluffyfluffyshaman/warriortaurenpvp-mining/engi

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CabelCabelWarriorOrcpvp-Herb/Alch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Stelletje Fantasie addicts ;)

Je krijgt als het goed is ook een Name Generator. Alleen zit die er nog niet bij bij de EU Closed Beate versie volgens mij. Zal vanavond nog eens goed kijken.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol durin is hier een bekende naam zijn er hier 2 of 3 met die naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Servernaam lijkt me handiger dan of het rp, pvp of pve is. Dat kan je dan wel weer uit de realmlisting halen.

Anyway als iemand het nog keer update: Acuna NE alliance hunter op shadow moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Muppet schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:48:
Stelletje Fantasie addicts ;)

Je krijgt als het goed is ook een Name Generator. Alleen zit die er nog niet bij bij de EU Closed Beate versie volgens mij. Zal vanavond nog eens goed kijken.
Nope, random name generator zit er idd nog niet in :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

WubCrush(er)WarriorUndeadPVP-Herbalism/Alchemy

Edit: Servernaam kun je denk ik van te voren moeilijk zeggen omdat het nogal verschilt. Bijvoorbeeld US heeft 70+ verschillende servers en europa krijgt er ook we 50+ gok ik.

Bovendien zit het grotendeel nog niet te spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Wub op 26-11-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
x1djexidjeWarriorUndeathPvP-Black/Min
SkeironChowNShamanTaurenPVP-Herbalism/Alchemy
CabelCabelWarriorOrcPVP-Herbalism/Alchemy

7 HORDE
6 ALLIENCE

Edit: ff x1dje omgekeerd

Edit Wub: aangepast

[ Voor 13% gewijzigd door Skeiron462 op 26-11-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

De volgende met een tabel moet even deze gegevens toevoegen want die is door een foutje er niet in gekomen:

Cabel Cabel Warrior Orc pvp - Herb/Alch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Las ergens dat de europese CE geen 10-day guest pass zou hebben, maar kijk ff verder dan het plaatje en het staat er wel gewoon bij. Er zit geen verschil tussen de US en EU CE's.

http://en.wow-europe.com/pre-order/collectorsedition.shtml
Keep the disk set you prefer (CDs or DVD-ROM), then give the other set to a friend along with the FREE 10-DAY GUEST PASS (also included).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:49:
lol durin is hier een bekende naam zijn er hier 2 of 3 met die naam
hehe, kwas de 1e die em op mijn Beta server had, dus ik ga het gewoon proberen voor de retail..wie weet.. anders neem ik wel een andere dwergennaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 11-09 18:51
BintjeBintishPriestDwarfPVP11Herbalism/Alchemy

[ Voor 3% gewijzigd door Bint op 26-11-2004 15:16 ]

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
MarshallqMarshallShamanTaurenPVP-Mining/Engi

[ Voor 6% gewijzigd door marshallq op 26-11-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Heeft iemand al bij Gamplay geprobeerd te bestellen met een nederlands adres?? want er is mogelijk om "Non United Kingdom" te kiezen.. Iemand al geprobeer?

Ik bedoel dus met deze speciale link: http://shop.gameplay.co.u...rldofwarcraft.asp?ref=WOW

Edit RonvO: Aanvraag werkt niet via de link!! tnx RonvO voor de info ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Skeiron462 op 26-11-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

CthulhuDemantoShamanOrcPvP-Alch/Herb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Skeiron schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:21:
Heeft iemand al bij Gamplay geprobeerd te bestellen met een nederlands adres?? want er is mogelijk om "Non United Kingdom" te kiezen.. Iemand al geprobeer?\

Ik bedoel dus met deze speciale link: http://shop.gameplay.co.u...rldofwarcraft.asp?ref=WOW
Yep! :(

Zet het maar uit je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Is dit het lijstje voor de aanstaande EU Open-beta/retail of de huidige Closed-beta/US retail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

NightHawk schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:50:
[...]
Nope, random name generator zit er idd nog niet in :o
hmm die zat wel in de beta afaik

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
als je graag een naam wilt kan je ook eens zoeken op dnd name creator of in die richting .. er zijn genoeg site's met duizenden namen van dwarfs ne etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Bestaande namen zijn sowieso suf imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Die name generator zat ook al in de US open beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:44:
Ik kon me al niet voorstellen dat dit lang goed zou gaan..

Release verwacht: 14-01-2005

Helaas is het niet meer mogelijk om dit product te reserveren. Het is nog wel mogelijk om gewone World of Warcraft te reserveren. Dit is een gelimiteerde versie. Er zijn pre-paid kaarten van 1 maand en 6 maanden beschikbaar. De pre-paid kaart voor 1 maand kost Euro 12,95 en de pre-paid kaart van 6 maanden kost Euro 65,95. Deze speciale collectors box bestaat naast World of Warcraft uit een Concept artbook, behind the scene dvd, ingame huisdier, cd sountrack en een kaart van de wereld van World of Warcraft. Tevens kun je gedurende 30 dagen gratis spelen met World of Warcraft.

http://www.dynabyte.nl/sh...uw.asp?Nr=612567&Zoeken=1

Wel netjes dat ze het hebben aangepast
he gullukkig,heb zojuist wel mn bevestiging van bestelling gekregen dus ik zal nog wel de ce krijge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat ik nog geen 1 mage of warlock heb gezien.. in de beta waren dat toch wel gewilde classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

sOidivUs schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:42:
Die name generator zat ook al in de US open beta
Net nog even gecontroleerd, maar de name generator zit op dit moment niet in de CB. En ja deze zat wel in de US Open BEta dat weet ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipDeluXeJinderethPaladinHumanPvP-Black/Min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StewieAldarisMageHumanRP-Tailor/Ench
FlipDeluXeJinderethPaladinHumanPvP-Black/Min

En waar zijn alle Mages gebleven ?? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 15:59 . Reden: Updated voor FlipDeluxe..... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:24
Name Generator 1 http://pledgeosx.kicks-ass.net/modules.php?name=RPG_Names
Name Generator 2 http://www.kaldorei.com/m...ontent&pa=showpage&pid=20

+ handige xp lijst

Level-- XP needed-- XP/even Con-- # to kill/level
------------------------------------------------
1-- 400---- 50---- 8
2-- 880---- 55---- 16
3-- 1440---- 60---- 24
4-- 2080---- 65---- 32
5-- 2800---- 70---- 40
6-- 3600---- 75---- 48
7-- 4480---- 80---- 56
8-- 5440---- 85---- 64
9-- 6480---- 90---- 72
10-- 7600---- 95---- 80
11-- 8800---- 100---- 88
12-- 10080---- 105---- 96
13-- 11440---- 110---- 104
14-- 12880---- 115---- 112
15-- 14400---- 120---- 120
16-- 16000---- 125---- 128
17-- 17680---- 130---- 136
18-- 19440---- 135---- 144
19-- 21280---- 140---- 152
20-- 23200---- 145---- 160
21-- 25200---- 150---- 168
22-- 27280---- 155---- 176
23-- 29440---- 160---- 184
24-- 31680---- 165---- 192
25-- 34000---- 170---- 200
26-- 36400---- 175---- 208
27-- 38880---- 180---- 216
28-- 41440---- 185---- 224
29-- 44080---- 190---- 232
30-- 46800---- 195---- 240
31-- 49600---- 200---- 248
32-- 52480---- 205---- 256
33-- 55440---- 210---- 264
34-- 58480---- 215---- 272
35-- 61600---- 220---- 280
36-- 64800---- 225---- 288
37-- 68080---- 230---- 296
38-- 71440---- 235---- 304
39-- 74880---- 240---- 312
40-- 78400---- 245---- 320
41-- 82000---- 250---- 328
42-- 85680---- 255---- 336
43-- 89440---- 260---- 344
44-- 93280---- 265---- 352
45-- 97200---- 270---- 360
46-- 101200---- 275---- 368
47-- 105280---- 280---- 376
48-- 109440---- 285---- 384
49-- 113680---- 290---- 392
50-- 118000---- 295---- 400
51-- 122400---- 300---- 408
52-- 126880---- 305---- 416
53-- 131440---- 310---- 424
54-- 136080---- 315---- 432
55-- 140800---- 320---- 440
56-- 145600---- 325---- 448
57-- 150480---- 330---- 456
58-- 155440---- 335---- 464
59-- 160480---- 340---- 472
60-- 165600---- 345---- 480

-------- total-- 14640

iets voor iemand zijn sig :D

Quitting RL for WOW

That's it.

RL Was too boring. I've been playing it for 35 years now...

Time to see new horizons.

8) ;D

[ Voor 5% gewijzigd door tntkiller op 26-11-2004 16:00 ]

Iseci

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!