Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.371 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightHawk schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:50:
[...]

Kon er dus maar eentje krijgen van m'n leverancier :( die &#^%# wist donderdagsmiddags nog niet wat ze kosten bel hem vrijdagmiddag...jah op :(
Kreeg er dus maar eentje :(
hm, jammer.... :+

nou ja, dan laat ik mn order bij dvdboxoffice maar staan.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

DarkShadow schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:57:
hmm ff bij dynabyte gecheckt, ik was een van de eerste met een pre order, sta bijna bovenaan de lijst (enschede) en dus ben ik wel redelijk verzekerd van een CE :)
Tenzij er een doos gestolen word van DB Enschede......... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kij kens wat i kvond:

Van: Pascal Oldenzeel | Dimension Plus
Verzonden: maandag 29 november 2004 16:13:04

Onderwerp: RE: World of Warcraft: Collectors Edition

Wij krijgen een aantal extra. Bestellen vanaf zometeen weer op onze site...
we weten het nog niet 100% zeker, maar ik verwacht vanaf 17uur enkele
exemplaren aan te kunnen bieden.

:) maare ik heb nou al de normale besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb DB Rotterdam maar even persoonlijk een emailtje gestuurd.
Het is voor ons nog onbekend hoeveel exemplaren wij van dit spel binnen gaan krijgen. U krijgt van ons op de datum dat wij het spel binnenkrijgen sowieso een bericht of u een exemplaar ontvangt of niet.

Met vriendelijke groet,

Dynabyte Rotterdam
Heh.. dus ik moet maar hopen ofzo :S. Blijkbaar is de service van DB erg verschillend per filiaal :p.

Nighthawk, kan je mij vertellen hoe duur de US versie bij jou is? (mail me op hurm_@hotmail.com, ik denk niet dat je het hier mag neerzetten, of wel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:07:
Ik heb DB Rotterdam maar even persoonlijk een emailtje gestuurd.

[...]

Heh.. dus ik moet maar hopen ofzo :S. Blijkbaar is de service van DB erg verschillend per filiaal :p.

Nighthawk, kan je mij vertellen hoe duur de US versie bij jou is? (mail me op hurm_@hotmail.com, ik denk niet dat je het hier mag neerzetten, of wel?)
Dit lijkt me juist wel een Dynabyte die de waarheid spreekt want voor zover ik weet zijn er nog geen verdelingen gemaakt maar ik kan het uiteraard mis hebben :>

sjek je mail Soulflame :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:39:
[...]Dus als een winkel ze al eerder aanbiedt dan ga jij netjes wachten tot de 26ste? ;)

Beetje jammer dat mensen die te laat zijn nu mensen die wel snel genoeg waren gaan lopen beschuldigen.. ('haasje-de-voorste' is nu niet echt een vriendelijke term ;))
Nope, het is de schuld van de winkel!!! Ik was DIEZELFDE dag nog bij Dynabyte en ze lichten je gewoon verkeerd voor kennelijk! Mij zal het verder boeien, het is gewoon een slechte zaak. Ik geniet niet minder van een spel als ik er een handdoek en wat prut bij krijg (even als voorbeeld :)), ik gun het ding iedereen die hem hebben wil. Ik wilde de SE van UT2k4 graag voor Disc 2, die posters etc .... het zal me een worst wezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ow ik geniet wel van een making off DVD, artbook, stoffen kaart en het feit dat ik mn vriendin een ingame pet kan geven.. maar daarom was ik ook 'haantje-de-voorste' :+

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 29-11-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimplus heeft weer enkele dozen van de collectors edition erop staan. Wees er dus snel bij!!! Ik heb nu ondertussen bij dimplus, Dynabyte en bol.com besteld.
Ik zal als ik er meer dan 1 krijg eerst hier kijken wie der nog 1 nodig heeft en anders raak ik ze zo wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anguilla
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 09:27
Ik heb de amerikaans versie versie vandaag gekregen van gamestop.com. maar als ik alles heb ingetikt met een australisch adres. Dan staat er dat me postcode ongeldig is. Ik mag de mastercard van me vader gebruiken. Als ik me eigen postcode intyp word ik verwezen naar de beta key pagina. En als ik een austalische postcode intyp krijg ik een foutmelding

Kan iemand me helpen? :?
of vertellen wat hij/zij zelf heeft gedaan

[ Voor 9% gewijzigd door anguilla op 29-11-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:29:
Dimplus heeft weer enkele dozen van de collectors edition erop staan. Wees er dus snel bij!!! Ik heb nu ondertussen bij dimplus, Dynabyte en bol.com besteld.
Ik zal als ik er meer dan 1 krijg eerst hier kijken wie der nog 1 nodig heeft en anders raak ik ze zo wel kwijt.
Ook maar even voor de zekerheid besteld... ik vertrouw DB toch niet helemaal.. en om net naast het net te vissen.. dan maar op zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 11:01

YpS

ik heb hem bij dimension plus ook besteld..

hopen dat die wel echt aantal pakketten kan leveren!

nie dat we dalijk van die klets krijgen dat we moeten hopen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen ook bij dimplus besteld voor de zekerheid. Ik vind het overigens wel raar dat ik nog steeds niks van DB gehoord heb...

Als ik trouwens 2 CE krijg laat ik het wel even weten zodat als iemand er een nodig heeft altijd de mijne kan overkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook op dit moment meerdere CE bestellingen. 3 om precies te zijn. DB, PCMedia en Dimplus. Als ik van DB zeker ben annuleer ik de rest of mischien gewoon doorverkopen als iemand het wil.

Ook nog geen bericht van DB. 22ste besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je er meerdere krijgen annuleer ze dan niet meteen en vraag gewoon eerst in dit forum rond en op irc of iemand er nog 1 wil. We proberen uiteraard elkaar allemaal te helpen. Dus als ik er 3 krijg komen er hier 2 te staan tegen normale prijs. ik ga ook niet anderen uitbuiten, want zou niet willen dat zoiets mij zelf overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Waarom zijn jullie leip van dynbyte en dimplus?
Ik heb nog niet veel gehoord over bol.com, daar heb ik zelf de ce gereserveerd.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft iedereen op dit forum ongeveer 2-4 bestellingen lopen hehe... zitten we dalijk allemaal met teveel exemplaren "opgescheept" :p. Komen we in de boeken als "GoT monopoliseert de WoW Collectors Edition verkopen!" :p.

Hoeveel GoT's zitten nu al op de US servers? Toch ook al een aantal volgens mij.. een stuk of 10 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie soms een link naar wow CE op bol.com want ik kan namelijk nergens vinden wel WoW normale editie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel suc6 ik hoop dat ik op tijd was voor de normale versie
heb ik weer de service van db rotterdam zuigt egt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:06:
hebben jullie soms een link naar wow CE op bol.com want ik kan namelijk nergens vinden wel WoW normale editie
Ja, omdat ze daar ook bij de 400e reservering d'r achter kwamen dat ze niet al te veel zouden krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Heb hem ook bij dimplus.nl besteld, vooral omdat ik toch niet 100% zeker ben van mijn bestelling bij pcmedia.nl . Als ik ze beide krijg laat ik het hier eerst weten :). Wel belachelijk trouwens dat het 7 euro kost voor verzendkosten, gewoon aan de deur te betalen. Heb dus gewoon voor vooruit betalen gekozen (2,25 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ik denk dat als je nu nog een CE wilt reserveren je uberhaupt een beetje aan de late kant bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa als niemand ze hier wil dan verzamelen we gewoon alle dozen en dan verkopen met als Tweakers.net de laatste CE te koop wees er snel bij want op is op. Uiteraard een leuk prijsje met 6 nullen.

Waarom je zo weinig van bol.com hoort is dat ze heel onzeker over komen op mij althans dan. Ze hebben nog geen idee hoeveel ze er krijgen en ze laten alles staan. Ook al is deze misschien al uitverkocht bij hen.

DB vind ik op het moment ook slechter, omdat ik heb begrepen dat ze de 29ste (vandaag) uitsluitsel zouden geven en ik tot nu toe niks gehoord heb.

Dimension plus zeggen zeker te leveren als je daar kunt bestellen. Ik denk dat dit komt, doordat zij er minder toestaan om te reserveren. Zoals nu blijkt dat ze er toch nog meer krijgen en dus zetten ze de mogelijkheid weer open om te bestellen. Al met al zal dimension plus denk ik de 14de ook hierdoor wel enkele dozen in de winkel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ik vind het trouwens beetje rare actie van DB; als ze meer CE's geregeld hebben waarom verkopen ze die dan niet aan de mensen die de 26e besteld hebben, maar in eerste instantie buiten de boot vielen?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Bosmonster schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:21:
Ow ik geniet wel van een making off DVD, artbook, stoffen kaart en het feit dat ik mn vriendin een ingame pet kan geven.. maar daarom was ik ook 'haantje-de-voorste' :+
Ik vindt het persoonlijk een beetje gezeik van dat haantje-de-voorste. Tuurlijk, als jij hem eerder besteld hebt behoor je boven degene die hem later hebben besteld te staan. Maar om te zeggen dat het onze eigen schuld is als we geen CE krijgen omdat we er te laat bij waren vindt ik onzin. Lang niet iedereen wou hem meteen bestellen en wou liever nog even wachten op de aankondiging van blizzard (tot de 26ste dus). Ik zelf kwam er de 25ste pas achter dat de oplage hier in de benelux wel heel schaars was en dat importeren bijna niet mogelijk was, en vele met mij. Dus degene die hun CE mislopen hebben dat te danken aan het feit dat je al kon bestellen voor de aankondinging, niet aan hun eigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had um ook de 25ste besteld en ik krijg hem ook niet slaat eigenlijk nergens op
nu heb ik mijn bestelling omgezet in de normale versie en ik heb op dimplus nog ff de ce besteld voor de zekerheid

en nighthawk ff een vraagje wat is het adres en nr van je shop
mail het me anders eve misdemeanor@wanadoo.nl

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Ik denk eerder dat ze iedereen die de CE NIET krijgen bericht hebben gestuurd (van Dynabyte dus). Dat lijkt me voor hun makkelijker dan iedereen die er wel 1 heeft.

Ja veel mensen hebben besteld buiten de tijdslimiet blijkbaar maar ook heel veel binnen die limiet dus het zou goed kunnen. Ik heb zelf gewoon 1x besteld en ga er ook van uit dat ik er 1 krijg ;). Simpel zat

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:fZs_0rQI7-IJ:www.physics.ubc.ca/~scho/monkey.jpeg

^
Tr!gger op de releasedatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Haha de fun, masterlijk :P
Net bij de laaste die bij D+ hebben kunnen bestellen, nu staat er weer uitverkocht.
Zodra ik meer weet van DB dan horen jullie het wel.

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Geen pre-order kit in België spijtig genoeg. De CE's zijn wel besteld maar komen pas op 14januari aan. Ik heb de CE besteld op een website met een groepje anderen (outpost.be). Daar proberen ze beta-keys nog vast te krijgen, maar naar de soundtrack kunnen we al fluiten.

Ik moet zeggen da ik diep teleurgesteld ben met deze situatie.

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
@Nighthawk.
Heb je wel de gewone us-versie?

Stuur me ff een mail met het antwoord (bart55@zonnet.nl)
en wat info van je sjop. Prijs interreseert me niet ;)

Btw, als ik teveel aan versies heb zal ik het ook
als eerste hier zien te verpatsen voor de normale prijs.
Ik bedoel, we zitten nu al zo lang met z'n allen hier
elkaar te helpen dat dat ook wel zo netjes is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet hoe ik mijn us import aan de praat krijg ?(account wise)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:36
Mopster schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:17:
Geen pre-order kit in België spijtig genoeg. De CE's zijn wel besteld maar komen pas op 14januari aan. Ik heb de CE besteld op een website met een groepje anderen (outpost.be). Daar proberen ze beta-keys nog vast te krijgen, maar naar de soundtrack kunnen we al fluiten.

Ik moet zeggen da ik diep teleurgesteld ben met deze situatie.
Dus je hebt een CE besteld (pre-order) krijgt hem maar zonder soundtrack? DAn kun je gaan klagen @ blizzard, een CE zonder sountrack is niet volledig

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:06:
hier staatie , deze titel is momenteel niet leverbaar.
Kheb bij bol.com ook eentje besteld, ben benieuwd of ze kunnen leveren.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mooie catogorie staat ie bij bol 'rollenspel' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik heb ook min of meer het besluit genomen em te gaan spelen, maar dan heb ik 1 vraag:
al dat gemeuk hier de afgelopen 10 pagina's over pre-orderen en komt-ie-wel-komt-ie-niet omdat er te weinig exemplaren zijn, geldt dat voor de US import waarmee je de beta in kan, of ook voor als je op de EU release date wil gaan spelen?
Ik heb dr geen jaren naar uit gekeken, dus ik kom dr wel overheen als ik niet meteen in januari kan beginnen, maar ik zou het wel graag van tevoren willen weten natuurlijk :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
2 heeeeeel erg high res maps die ik gemaakt heb voor ppl om naar te kwijlen tot WoW hier uit is :P
Samengesteld uit full size in game minimaps.

edit: maps werken niet :(
azureus heeft ze blijkbaar corrupt gemaakt.
Er word al gezorgd dat ze fatsoenlijk online komen.
Mijn excuses voor het ongemak.

[ Voor 42% gewijzigd door Taliesin op 29-11-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik hoop maar dat die normale versie snel hier is,ik wil wow spelen :)

btw nice maps,zal ze de rest van de avond seeden

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willen kunnen spelen dan kunt u hiervoor de US Import versie aanschaffen, hiermee kunt u offline de game spelen totdat hij gereleased wordt in Nederland, daarnaast is er ook de mogelijkheid om te spelen op de US servers echter hier kunnen wij geen garantie bieden omdat dit per klant verschilt.
um hier snap ik effe niks van 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

- edit- probleem opgelost, misschien is er iemand op die torrent met corrupte files ofzow

[ Voor 65% gewijzigd door GTOfire op 29-11-2004 21:02 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taliesin schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:23:
http://www.xs4all.nl/~akorteka/wowmaps.torrent

2 heeeeeel erg high res maps die ik gemaakt heb voor ppl om naar te kwijlen tot WoW hier uit is :P
Hmm, het kwijlen lukt hier nog niet erg. Krijg de volgende melding van photoshop:
Could not open blabla because a JPEG marker segment length is too short. The file may be truncated or incomplete.
Bittorrent heeft toch ingebouwde crc checks? Ook paint ed. kan het niet openen.

Edit: Net te laat zie ik :)
Edit2: Hoe heb je het opgelost GTOfire? Opnieuw ged/l?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Taliesin schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:23:
http://www.xs4all.nl/~akorteka/wowmaps.torrent

Vaag ze doen het hier allebei niet, ik heb met azureus gedownload.
woweasternkingdom.jpg 4,78 MB (5.014.992 bytes)
wowkalimdor.jpg 8,15 MB (8.552.970 bytes)

iets mis gegaan tijdens t downloaden ofzo?

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werken hier ook niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
HENNESSY schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:02:
[...]

Vaag ze doen het hier allebei niet, ik heb met azureus gedownload.
woweasternkingdom.jpg 4,78 MB (5.014.992 bytes)
wowkalimdor.jpg 8,15 MB (8.552.970 bytes)

iets mis gegaan tijdens t downloaden ofzo?
zelfde probleem hier. 2x opnieuw gedownload, maar weer tzelfde.
Irfanview geeft "can't find file header" als probleem.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die jpgs bekijken lukt me ook niet. Misschien heeft iemand de goede bestanden ergens op een fileserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Selachii schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:04:
[...]

hier staatie , deze titel is momenteel niet leverbaar.
Kheb bij bol.com ook eentje besteld, ben benieuwd of ze kunnen leveren.
Ik vernieuw de pagina 3 keer en hij's leverbaar :?

Edit: Ik wordt gek als ik dit lees op bol.com; "Let op: Deze titel is erg beperkt beschikbaar en we kunnen niet garanderen dat we uw order voor deze titel kunnen uitleveren oftewel het ouderwetse Op=OP. Deze game is geschikt voor de Europse Server."

Bedoelen ze met op=op, een 2 maand wachten op een nieuwe voorraad of ECHT op? Dan worden de CE' s snel geld waard op ebay en dergelijke :(

[ Voor 29% gewijzigd door motormuus op 29-11-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu de goed jpeg's opgestuurd dan host ik ze "normaal" !! Even geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ik dacht dat DB vandaag mails zou sturen om te vertellen wie wel en wie niet de CE krijgt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Webgnome schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:00:
[...]

Dus je hebt een CE besteld (pre-order) krijgt hem maar zonder soundtrack? DAn kun je gaan klagen @ blizzard, een CE zonder sountrack is niet volledig
Nee. Het is geen Pre-order kit, maar een gewone CE die we krijgen op 14 januari. We kunnen WoW niet pre-orderen (de kit met beta-key en soundtrack).

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Ik heb vandaag een mailtje gehad :P
zit er krijg voor bijna 100% zeker een wow ce van ze :+ (dat stond erin :P )

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:36
Mopster schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:20:
[...]

Nee. Het is geen Pre-order kit, maar een gewone CE die we krijgen op 14 januari. We kunnen WoW niet pre-orderen (de kit met beta-key en soundtrack).
DAt weet ik maar dan nog.. in de CE pre-order kit of niet zit een soundtrack.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:18:
Ik dacht dat DB vandaag mails zou sturen om te vertellen wie wel en wie niet de CE krijgt :|
Ik heb ook niks gehad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Jumpiefox schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:21:
Ik heb vandaag een mailtje gehad :P
zit er krijg voor bijna 100% zeker een wow ce van ze :+ (dat stond erin :P )
Wanneer had je besteld en waar?

@Darkshadow Zeg maar rustig frustratie, die onzekerheid als ik de CE krijg maakt me echt gek.
En dat gebabbel over pre orders zou nog wel ff blijven, jammerrrr ik wil leuke WoW verhalen :)

[ Voor 27% gewijzigd door motormuus op 29-11-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:16
Beetje jammer, verder weinig nieuws en veel verveling, alleen maar over pre orders etc. Ik wou dat blizzard europe ons wat duidelijke informatie gaf over de beta en de retail releasedatum...
Dit is gewoon poep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook niet *pleegt zelfmoord*
sommige mensen wel, andere weer niet, morgen maar even afwachten anders mail sturen :D
hebben jullie trouwens ook allebei afhalen of opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

motormuus schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:25:
[...]

Wanneer had je besteld en waar?
de 23ste tenminste dat dacht ik..in het mailtje stond 24ste dus hehe @ Dynabyte gewoon via de web shop.

Kreeg ook te horen dat de bestelling die ik de 26ste rond openings tijd telefonisch heb gedaan niet krijg..ook een wow ce.
Maarjah 1x is ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De map van Kalimdor staat hier!

De map van hier!

Mooi gedaan btw !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Tnx maar meeste werk is gedaan door Dirtside.
Hij heeft zone maps gemaakt van de ingame minimaps (ze naam staat nog bijna overal op:P)
Ik heb ze alleen maar aan elkaar geplakt in photoshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Idd best nice ^__^ alleen staat die naam er tig keer tussen dat vind ik wat minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sateliet foto van WoW ^^

Super! Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Ben gelijk maar ff wat verder gaan zoeken en wat vind ik nou :P

http://www.worldofwar.net.../worldmap/easterncont.php
http://www.worldofwar.net...worldmap/kalimdorcont.php

Vind ze net wat mooier ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Op marktplaats.nl is een gozer die zegt dat die 25 ongeopende CE usa versies heeft voor 80 euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Die zijn miss wel mooier, alleen door de lage resolutie en al die text enzo erop kan je de helft niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Hehe idd, ligt eraan wat je ermee wilt doen i guess :)
Vind het best handig om gelijk te zien wat waar ligt flight paths enzo ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Ik gebruik ze alle2 :)
Die van wow.net voor flightpaths/plaatsnamen etc en de andere om te kijken hoe de wegen lopen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Hehe mja ik hoop van niet ;). Mwa 22ste is toch vroeg genoeg besteld denk ik toch. Morgen maar is even bellen.

Wanneer had jij em besteld Jumpiefox? Je bent namelijk de enige zowat die wel mail heeft gehad voor de rest heb ik nog niemand gehoort.

edit: de 23ste dus :) bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Tr!gger op 29-11-2004 22:10 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:26:
[...]

ik ook niet *pleegt zelfmoord*
sommige mensen wel, andere weer niet, morgen maar even afwachten anders mail sturen :D
hebben jullie trouwens ook allebei afhalen of opsturen?
Bij mij wordt die als het goed is opgestuurd en had hem iets van de 20e bestelt... Dus mag aannemen dat ik hem wel krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel zon USA versie van die gast, maar ik heb geen idee of hij te vertrouwen is. Het moet toch niet al te moeilijk zijn om met een USA versie te spelen, want ik hoorde ook iets van dat ze Nederlandse IP's bannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:51:
[...]

hopelijk meer ze willen natuurlijk niet te veel wow fans teleurstellen ;)
mij willen ze zeker niet teleurstellen. maarja zal wel binnen de 15e staan op de lijst hopelijk 26ste heb ik bestelt :)
In principe zeiden ze dat bestellingen na de 25e gewoon geannuleerd zijn, mensen die na de 25e de CE besteld hebben wordt aangeraden een normale editie te bestellen. (mijn post ging dus over de CE, ik zie nu dat ik daar niet geheel duidelijk in was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:20

xiD

12345

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:30:
De map van Kalimdor staat hier!

De map van hier!

Mooi gedaan btw !!
heb je niet nog de maps in stukjes??

Ik wil ze namelijk ff verwerken in een website zodat ik makkelijk een overview heb en aantekeningen kan maken per gebied :)

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:20

xiD

12345

98mb pfff ff downloade dan maar, tsja moete er wel seeds zijn want dit schiet niet echt op

heeft iemand de minimaps ergens op een ftp ofzo pls.
Die torrent is een beetje dood

[ Voor 29% gewijzigd door xiD op 29-11-2004 23:17 ]

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikte ook die maps van worldofwar.net ik vind het echt superhandig, staat ook bij ongeveer wat voor level creeps er rondlopen (en dus hoe hoog je ongeveer moet zijn om de quests te doen). En de instances staan er ook op.. flight paths. precies alle dingen die ik belangrijk vind.

Hmm 80 euro voor de US CE, dat zou ik op zich ook wel doen, maar ik vertrouw het niet helemaal. Hoe zou hij aan 25 CE's zijn gekomen? Meestal kan je er maar een paar per winkel bestellen. En 25 in een groot pakket komt echt niet door de douane. Dus dan heeft hij 80 dollar voor die dingen betaald (62 euro ofzo), dan nog shipping erbij en dan nog eens de invoerrechten. Dan kom je al gauw aan die 80 euro. Dan zou hij dus geen winst maken. Lijkt me sterk. Volgens mij zit er een luchtje aan...
Edit: kijk ook naar zijn emailaddress: tim.70b7uaayvcto5n7876zvazvq626@zend.nu
Dat ziet er aardig fake uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi there,

ik heb net de CE besteld bij computercollectief !!!!!!!!!!

comcol.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ebay.co.uk zijn er nog officiele pre-order exemplaren te koop, UK Standard en UK Collector's edition, beiden inclusief Final Beta key en Soundtrack.

http://search.ebay.co.uk/...beta_W0QQsojsZ1QQfromZR40

1 aanbieder geeft 10 euro korting op bieders uit de Benelux, omdat hij het niet eerlijk vond dat wij 'm niet konden bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:55:
Edit: kijk ook naar zijn emailaddress: tim.70b7uaayvcto5n7876zvazvq626@zend.nu
Dat ziet er aardig fake uit.
alle adressen van marktplaats zien er zo uit. om spam te voorkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
Ik heb een CE besteld bij een lokaal Game-shopje (Alkmaar), de verkoper zette mij op een schimmige lijst (plaats 2) in een even schimmige multomap, dus of ik iets krijg is de vraag, hij kan me bellen, maar ik heb niks aanbetaald, gok erop dat ik niks krijg.

Daarom bestel ik wel bij Gameorder.nl, de US-versie, kan iemand een ervaring delen over bestellen bij deze zaak?
Iemand al iets ontvangen van hen? Zo ja: hoe lang duurde het?

Worden EU-ip's gebanned nu, op de US-servers? Of is het één van de vele fabeltjes?

Ik heb nog geen reactie van Blizzard op dat form waar ik die 'key' invulde vorige week, dus op die beta key reken ik niet meer... :'(

[ Voor 3% gewijzigd door fritsjof op 29-11-2004 23:16 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:48
Ik heb donderdagavond besteld bij gamestop.com en het spel is vandaag door UPS bezorgd.

Helaas was ik net even niet thuis (gemist op een kwartiertje :X )

Dus morgen heb ik hem echt binnen :+

[edit] oh, je hebt het over gameorder.nl, die ken ik niet :? 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Grindtegel op 29-11-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Laatst online: 31-05 09:14
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:00:
hi there,

ik heb net de CE besteld bij computercollectief !!!!!!!!!!

comcol.nl
Bij deze zaak kun je ook de US versie bestellen.... dus voor de liefhebbers :*)

www.comcol.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig ook bij Bol.com de Collectors Edition besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Yup, heb hem vrijdag besteld.
Hij staat nog steeds in de 'wordt verwerkt' status.
Vraag me af of die wel beschikbaar zal zijn van daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m ook vrijdag besteld bij bol.com en wordt ook nog steeds verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Tha_Freak schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:51:
Yup, heb hem vrijdag besteld.
Hij staat nog steeds in de 'wordt verwerkt' status.
Vraag me af of die wel beschikbaar zal zijn van daar.
Hmmm toen ik merkte dat Dynabyte erdoorheen was ben ik meteen naar bol gegaan, ik was al klant dus bestellen ging vrij vlot.
Kreeg meteen mail terug.

BDW _/-\o_ voor die high res mappen!

[ Voor 7% gewijzigd door Gman op 30-11-2004 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik heb ook vrij direct mail terug gehad, bevestiging van de bestelling, dus t zal wel goed zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 10-09 10:38
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 00:08:
Ik heb m ook vrijdag besteld bij bol.com en wordt ook nog steeds verwerkt.
Same here, ook vrijdag besteld. Ook nog steeds "wordt verwerkt". Ik denk dat bol.com de boel wel overschat heeft, ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen. Vooralsnog heb ik ook nog een bestelling van een gewone versie bij DB lopen, dus ik kan zowiezo wel spelen in januari :)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik heb hem vorige week dinsdag besteld, dus iets voordat de menigte zich erop storte. En ook bij mij wordt het nog verwerkt. Ik vrees dat de release in de Benelux stroef zal verlopen.

En op dit soort momenten vervloek ik Blizzard! Waarom maken ze leuke spellen en verneuken ze het distributiesysteem? Waarom gaat een D-titel niet flink de mist is kwa distributie, maar net die leuke titel die jij wilt?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is omdat ze weten dat hoe boos de fans ook zijn, ze 't toch wel kopen :) Waarom zou je moeite doen als je zonder moeite meer winst maakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Snappie88 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 00:22:
En op dit soort momenten vervloek ik Blizzard! Waarom maken ze leuke spellen en verneuken ze het distributiesysteem? Waarom gaat een D-titel niet flink de mist is kwa distributie, maar net die leuke titel die jij wilt?
Hoe bedoel je verneuken het ??? Het spel is 2 maanden van tevoren via de distributeur zelf te pre-orderen. 2 verschillende dozen en een Collectors Edition. Het aantal WoW exemplaren dat in eerste instantie verkocht wordt is een schatting op de beschikbare servercapaciteit op de releasedate. Dat alle gamers zo play-hungry zijn kunnen hun niks aan doen. Als ze de game een half jaar eerder op de markt hadden kunnen gooien hadden deze perikelen zich ook voorgedaan. Het is een ongelukkige keuze geweest geen nederlandse webshop via www.worldofwarcraft.com als officiele retailer te nemen en een paar betakeys aan ons te geven. Verder vind ik dat blizzard als (relatief) kleine gameontwikkelaar het superprofessioneel aanpakt.

De distributie lijkt me prima geregeld, er is slechts een beperkte oplagen en veel mensen willen die graag hebben == situatie

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard zelf doet dus totaal niks aan de distributie, ze zijn developer, Vivendi Universal is de distributeur. En Vivendi is een stukje groter dan Blizzard. Blizzard regelt dan wel weer de servers zelf. En ik vind dat Vivendi en Blizzard het beiden toch op enkele punten een beetje raar aanpakken.
Ze hadden sowieso voor een worldwide release moeten gaan, meer dan 2 maanden tussen de releases is gewoon belachelijk in de hedendaagse videogame markt. Iedereen kan met elkaar praten en lezen over het spel, en vrijwel alle communities zijn internationaal en willen ook samen gamen. De lokale servers gooien ook hier roet in het eten.
Tenslotte is de vraag naar de game volledig onderschat, met ongeveer 300k exemplaren in de VS, terwijl er al 500k deelnemers met de OB waren.

Het is was een van de meest veelbelovende games van dit moment. En nog steeds is de game op zich zeer goed (wat ook blijkt uit de vraag natuurlijk), maar de lancering is gewoon echt belabberd. Zelfs de lag en queues die de eerste dagen (en op sommige servers nog steeds) de US servers plaagt had makkelijk voorkomen kunnen worden.

Natuurlijk zal iedereen die het spel echt leuk vind (of lijkt) het spel toch wel kopen. Maar ik hoop dat er nog wat slechte publiciteit in de bladen komt over de lancering, zodat ze voortaan beter hun best doen. Als er een goed en leuk alternatief was voor WoW hadden ze het vast ook beter aangepakt... maar ja, als je toch de enige bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een updateje :D

Check vooral me l33te wapen en schild.

http://www.thottbot.com/index.cgi?p=Mindsong.Arthas

ben ook Artisan Leatherworker, en bijna Expert Skinner (nog 7 skillpoints)

Ik kan echt een hele zooi al maken :)

Nu slapen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
  • Laatst online: 05-10-2022
anguilla schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:34:
Ik heb de amerikaans versie versie vandaag gekregen van gamestop.com. maar als ik alles heb ingetikt met een australisch adres. Dan staat er dat me postcode ongeldig is. Ik mag de mastercard van me vader gebruiken. Als ik me eigen postcode intyp word ik verwezen naar de beta key pagina. En als ik een austalische postcode intyp krijg ik een foutmelding

Kan iemand me helpen? :?
of vertellen wat hij/zij zelf heeft gedaan
Als naam heb ik gewoon de naam op mijn pa's visa aangehouden vervolgens de rest van het australische adres ingevuld en bij de payement method naam wat op de kaart staat ingevuld en de australische postcode vervolgens de rest van de CC gegevens en dan ging ie bij mij gewoon door. Misschien dat er nu een check is ingebouwd? dat ze CC postcode checken met de ingevulde? Probeer anders morgen nog eens misschien probleempje aan hun kant. Als laatste alternatief kun je nog altijd via gamersloot je account laten activeren kost je wel 14 dollar geloof ik.

Voor de mensen die het wat boeit, hier heb ik me de laatste 10 uur mee bezig gehouden http://www.thottbot.org/?profile=varas

[ Voor 6% gewijzigd door Morpho op 30-11-2004 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:32:
Heeft iemand toevallig ook bij Bol.com de Collectors Edition besteld?
Ik heb hem ook besteld.
Heb gister een mail gestuurd met de vraag of mijn reservering ook echt definitief is, en of ik hem dus ook echt ga krijgen.

ik zou binnen 24 uur antwoord krijgen, dat wil dus zeggen.. vandaag voor 15:00PM.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik vat hem nu even niet, want als je de col. ed. nu hebt bestelt bij bol.com dan is dat toch dezelfde als die van dynabyte :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08-2023

frostraven

enge kale vent

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 02:10:
Even een updateje :D

Check vooral me l33te wapen en schild.

http://www.thottbot.com/index.cgi?p=Mindsong.Arthas

ben ook Artisan Leatherworker, en bijna Expert Skinner (nog 7 skillpoints)

Ik kan echt een hele zooi al maken :)

Nu slapen....
Maak ander is een ritje naar ShadowFang Keep, in Silverpine.
Daar dropt deze : http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3459
Moet, met een leuke party, goed te doen zijn als lvl 24 shaman.
Met een drop kans van 30% dus 8)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:45:
Maar ik vat hem nu even niet, want als je de col. ed. nu hebt bestelt bij bol.com dan is dat toch dezelfde als die van dynabyte :?
Collector's edition == Collector's edition..

Het punt is dat mijn bestelling van de Coll. ed. bij de DB is afgeketst en daar staat nu een normale versie in bestelling.

Aangezien ik toch een Coll. Ed. wilde hebben, heb ik dus een bestelling bij bol.com geplaatst toen het nog kon.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
By the way, ik wou er eerst niks over zeggen maar is dit nou het grote WoW topic? Volgens mij gaan deel 6 en 7 alleen over het bestellen ervan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:45:
Ja ik zie tussen de Col Box van DB en bol.com ook niet veel verschil, het enige verschil is dat je bij bol.com een tientje meer betaald, maar ja so what

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morpho is het misschien mogelijk dat je me een emailtje stuurt met WAT je precies hebt gedaan om een account te maken? (of iemand anders die het gelukt is)

mn email is : Edwin.thieme@student-kmt.hku.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
damn kan niet spelen :'(
session expired ofzo @ EU beta.. is een foutje serverside gelukkig, dus hoop dat ik vandaag weer kan spelen iig :P

iig ik heb vorige week een leuke mace weggehaald uit blackrock depths :)
thottbot beta player profiles kan je niet meer updaten dus ik zet wel direct linkje naar het item toe:
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=4931

ik gooi vanavond wel wat leuke screenies neer van de higherlvl instances :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kaap schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:59:
By the way, ik wou er eerst niks over zeggen maar is dit nou het grote WoW topic? Volgens mij gaan deel 6 en 7 alleen over het bestellen ervan :+
yup... *gaap* ...

Maar we weten nu wel wie wat waar en hoeveel iedereen besteld heeft..... boeiend toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:03
Grindtegel schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:26:
Ik heb donderdagavond besteld bij gamestop.com en het spel is vandaag door UPS bezorgd.
Helaas was ik net even niet thuis (gemist op een kwartiertje :X )
Dus morgen heb ik hem echt binnen :+
Same here. Gister net UPS gemist. Vandaag dus maar een 1/2 dagje opgenomen. :)

btw: CC fraude is gelul. Je koopt nl niets. Je cc wordt alleen gebruikt als check.

Welke us server zitten/gaan jullie?

[ Voor 4% gewijzigd door RonvO op 30-11-2004 09:24 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!