@ GTOfire: het is vrij cartoon stijl, maar wel allemaal zeer mooi. Zoek maar naar screenshots ofzo. Deze van vandaag bijv.
http://wowvault.ign.com/screenshots/index.php?ss=1583
Die dam is dus echt erg mooi.. en met de gryphon rides vlieg je er overheen.. je kan ook van de dam afspringen, al is het niet zo verstandig

.
Gryphon rides (en Hippogryps, Bats, etc) zijn sowieso erg cool.
Zou er trouwens vraag zijn voor alleen de CE key (en game CD's)? Ik heb namelijk zitten denken (meestal niet zo verstandig, maar otch

).
Als ik nu een US versie import, die ga spelen, dan in januari de CE bij DB krijg, zou ik dan die key van de CE (en de game CD's als ze de client niet hebben) kunnen herverkopen? Ik vind die sountrack cd en al die andere goodies namelijk wel leuk en wil die in ieder geval houden. Maar ik wil nu ook eigenlijk wel spelen, en om beide versies te houden.. dan heb ik 2 accounts, is weer iets overdreven

. Dus dan zou ik door willen gaan met mijn US versie (anders ook weer mijn chars kwijt), maar wel de goodies houden van de EU CE. Die ingame pets vind ik het minst nodig van de hele CE (zijn toch een hoop andere pets ingame, en de diablo en zergling toch enorm gaar in de wereld).
Of zou er misschien animo zijn voor een leeg US account?

(dus dat ik de US account verkoop, waar dus geen dagen meer op staan, maar je hoeft dus niet de game duur te kopen).
Waarschijnlijk had ik het allemaal veel simpeler kunnen zeggen, maar uhh ja..