Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.370 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:38:
[...]ja,ziet er zo uit:

bla bla bla
OK, nog niet gehad dus :). Ik heb hem staan op ophalen, maar dat zal geen verschil moeten zijn. Ik bel anders maandag wel even als ik geen mail krijg!

Je hoeft niet perse een Dynabyte-kaart te hebben toch? Die heb ik wel, maar die moet even opgegraven worden, ik koop niet zo veel PC games meer, en preorder als bijna niets.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neuh want die actie loopt niet bij wow,ik had aleen wel toen ik online bestelde,was eerst niet ingelogt met me klantekaart,een foutmelding naardat ik op bevestig order klikte en kreeg toen geen mail,heb later met mijn klantekaart ingelogt,en toen kreeg ik hem wel.Dus ik hoop voor je tot je order is doorgekome desondanks je geen mail hebt gekrege.Verder of je hem ophaalt zou niks uitmaken,ik denk dat je altijd zoiets zou moete krijge als je online besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hey, ik heb een vraagje voor mensen die al spelen. Ik zie nergens in de gameplay filmpjes het Shapeshiften van een Druid terugkomen. Dat is namelijk DE reden dat WoW me opviel, een advertentie op een gamesite waar je een Night Elf rond ziet rennen en ze ineens in een panter verandert, errug gaaf :)

Is er al iemand zover gekomen dat ze dit al kunnen (je moet lvl 20 zijn dacht ik om Cat-Form te krijgen)? Zoja, werkt het een beetje leuk? ziet et er ook daadwerkelijk gaaf uit of sta je alleen maar als poezebeest wat zwakjes bijtbewegingen te maken?
Dat viel me namelijk op aan de gameplay filmpjes, je ziet mensen steevast dezelfde animatie uitvoeren. Gebeurt dat ook echt zo de hele tijd?

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

hmm, kheb wel van die bearshapeshifters in de beta rond zien lopen, zagen er aardig impressive uit moet ik zeggen. Dat introfilmpje was niet echt volgens ingame graphics hoor ;)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:25
Selachii schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:48:
hmm er zijn volgens mij meerdere mensen bezig met een site om characters te reggen, ben het overzicht een beetje kwijt.
Kheb er iig eentje online gegooid, je moet ff reggen, dan kan ik je account ff activeren, en dan kan je characters aanmaken.
http://www.exclamation.nl/wow/index.php
Ik was er dus ook al een aan het maken :>
Klik
Die van mij is login-less (dat hád ik eerst wel maar heb ik geschrapt, zodat anderen je info ook bij kunnen werken.)
Alle versies van de characters worden bijgehouden, dus als het goed is kan ik restoren als dat nodig is.
De EU server names zijn nog niet geadd, aangezien ik de namen niet weet.
Ook missen sommige US servers nog, meldt het maar als je nog missende weet.

offtopic:
Selachii, als we die van jou aanhouden, hier is een lijst met 70+ US servers, die had je nog niet zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik was enkele druids in bear form tegengekomen en die vechten best cool :), maar van de skills weet ik weinig af. De druid zelf heeft wel érg veel skills, dus ik denk niet dat hij snel saai wordt. Anders bekijk je eens de skill tree, en bezoek je eens de druid forums, dan weet je gelijk al veel :).

WOW eu site is trouwens weer up, zonder een update of what so ever :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Kijk hier eens http://www.warcraftmovies.com/viewclass.php?id=2 daar moet wel wat bij zitten geloof ik ;)

En ja tiz wel vreemd dat de site plat is gegaan zonder update.. misschien komt ie nog.. vandaag of morgen..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

faq op de forum van de eu versie,en date naar de 24ste van deze maand:

2. Will there be more keys sent out? If yes, when?

Yes, very soon.

lol als ik ene krijg mag iemand hem hier wel hebbe,ik heb geen zin om weer opnieuw te beginne als er toch een wipe komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Purechaos schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:56:
[...]

Ik was er dus ook al een aan het maken :>
Klik
Die van mij is login-less (dat hád ik eerst wel maar heb ik geschrapt, zodat anderen je info ook bij kunnen werken.)
Alle versies van de characters worden bijgehouden, dus als het goed is kan ik restoren als dat nodig is.
De EU server names zijn nog niet geadd, aangezien ik de namen niet weet.
Ook missen sommige US servers nog, meldt het maar als je nog missende weet.

offtopic:
Selachii, als we die van jou aanhouden, hier is een lijst met 70+ US servers, die had je nog niet zag ik.
Aha, jah er werd al 'blablabla' content bij mij ingevuld. Dus ik dacht ik doe het met inlog, dan kan ik er later evt. ook guildsysteem aan koppelen etc. Serverlist wou ik idd pas doen als euro details bekend zijn

tnx for the list :)

[ Voor 3% gewijzigd door Selachii op 28-11-2004 19:08 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
GTOfire schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:45:
hey, ik heb een vraagje voor mensen die al spelen. Ik zie nergens in de gameplay filmpjes het Shapeshiften van een Druid terugkomen. Dat is namelijk DE reden dat WoW me opviel, een advertentie op een gamesite waar je een Night Elf rond ziet rennen en ze ineens in een panter verandert, errug gaaf :)

Is er al iemand zover gekomen dat ze dit al kunnen (je moet lvl 20 zijn dacht ik om Cat-Form te krijgen)? Zoja, werkt het een beetje leuk? ziet et er ook daadwerkelijk gaaf uit of sta je alleen maar als poezebeest wat zwakjes bijtbewegingen te maken?
Dat viel me namelijk op aan de gameplay filmpjes, je ziet mensen steevast dezelfde animatie uitvoeren. Gebeurt dat ook echt zo de hele tijd?
Ik was in de Open Beta een Night Elf Druid. Shapeshiften is erg handig, je wordt bijvoorbeeld een stuk sterker als je in bear form bent (cat form heb ik niet gehad), zo leer je na loop van tijd om eerst in gewone form mobs te entanglen en cursen bijvoorbeeld en als ze dan op je af komen rennen snel te shapeshiften waardoor je meer armor en health hebt en meer damage doet.

Vind alleen wel dat het shapeshiften op zichzelf er een beetje lomp uit ziet, en het geluidje erbij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
@Bloodcatcher:
Stel jij krijgt er één, ga je 'em dan verloten onder de gegadigden hier? :)
Geef ik me alvast op, ik ben zo iemand die nooit wat wint... :'(

Ow, en dat de EU-site weer up is zonder veranderingen: misschien hebben ze dat form wat bijgewerkt, waar wij allemaal zulke mooie 'keys' hebben ingevuld ;)

[ Voor 36% gewijzigd door fritsjof op 28-11-2004 19:25 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:03:
faq op de forum van de eu versie,en date naar de 24ste van deze maand:

2. Will there be more keys sent out? If yes, when?

Yes, very soon.

lol als ik ene krijg mag iemand hem hier wel hebbe,ik heb geen zin om weer opnieuw te beginne als er toch een wipe komt.
Ik voel me zeker aangesproken, je moest eens weten hoeveel moeite ik gedaan heb om uit noorwegen/zweden/finland een pre-order te krijgen.
Ik spreek nu bijna noors 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wat meer info over de Paladin Warhorse (mount). Moet je daar een quest voor completen? En is er ook een epic mount versie van (lvl 60) zodat hij 100% sneller is en niet 60% sneller zoals de lvl 40 mount. Hoe krijg je de epic mount als die er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:22:
[...]

Ik voel me zeker aangesproken, je moest eens weten hoeveel moeite ik gedaan heb om uit noorwegen/zweden/finland een pre-order te krijgen.
Ik spreek nu bijna noors 8)7
hehehe,okj ik zal het onthouden :)

hm morge wete we of we de ce krijge van db,tenzij we ze natuurlijk allemaal krijge(diegene die voor de 25ste of 26ste bestelde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

NIIIIIIIICEE :)
Dat had ik nou net nodig :)
ik moet zeggen, knokken ziet er wel een beetje eentonig uit zo te zien. Ik ben van SWG 20 verschillende (visueel gezien) moves gewend, maar hier lijkt et alsof er maar 3 verschillende animaties zijn die ze op alle moves hebben geplakt. Ligt dat gewoon aan mij en heb ik het fout of is dat gewoon zo?

Ik begin zo langzamerhand nl weer zin te krijgen in een MMO, maar ik ben een ongeloofelijke sucker voor grafische pracht. niet noodzakelijk hoe ongeloofelijk mooi of realistisch het is ala Half-Life 2 enzow, maar meer voor animaties en diversiteit. Vinden de beta-en-US-spelers dat die laatste 2 in WoW terug te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik die CE krijg van DB.

21e besteld. Ik wacht met spanning af :P

Hopelijk is het nog wel mogelijk om de normale versie te krijgen als je de CE niet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Even over de CE bij DB. Vriend van me die besteld had voor ons die had zaterdag nog even gebeld, en ze zeiden daar dat iedereen die t/m de 25ste had besteld gegarandeerd is voor een CE. Ik concludeer hieruit dat ze het zelf eigenlijk ook allemaal niet weten...

Dit was bij DB in Hilversum overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ GTOfire: het is vrij cartoon stijl, maar wel allemaal zeer mooi. Zoek maar naar screenshots ofzo. Deze van vandaag bijv. http://wowvault.ign.com/screenshots/index.php?ss=1583
Die dam is dus echt erg mooi.. en met de gryphon rides vlieg je er overheen.. je kan ook van de dam afspringen, al is het niet zo verstandig :P.
Gryphon rides (en Hippogryps, Bats, etc) zijn sowieso erg cool.

Zou er trouwens vraag zijn voor alleen de CE key (en game CD's)? Ik heb namelijk zitten denken (meestal niet zo verstandig, maar otch :9).
Als ik nu een US versie import, die ga spelen, dan in januari de CE bij DB krijg, zou ik dan die key van de CE (en de game CD's als ze de client niet hebben) kunnen herverkopen? Ik vind die sountrack cd en al die andere goodies namelijk wel leuk en wil die in ieder geval houden. Maar ik wil nu ook eigenlijk wel spelen, en om beide versies te houden.. dan heb ik 2 accounts, is weer iets overdreven :P. Dus dan zou ik door willen gaan met mijn US versie (anders ook weer mijn chars kwijt), maar wel de goodies houden van de EU CE. Die ingame pets vind ik het minst nodig van de hele CE (zijn toch een hoop andere pets ingame, en de diablo en zergling toch enorm gaar in de wereld).
Of zou er misschien animo zijn voor een leeg US account? :P (dus dat ik de US account verkoop, waar dus geen dagen meer op staan, maar je hoeft dus niet de game duur te kopen).

Waarschijnlijk had ik het allemaal veel simpeler kunnen zeggen, maar uhh ja.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08-2023

frostraven

enge kale vent

Weet niet of dit al bekend was maar pcmedia.nl heeft een kleine informatie-pagina in elkaar geflanst , betreffende WoW. :)

http://www.pcmedia.nl/wow.html

en ja er staan een aantal typo's in op dit moment hehe

[ Voor 19% gewijzigd door frostraven op 28-11-2004 20:34 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:17:
@Bloodcatcher:
Stel jij krijgt er één, ga je 'em dan verloten onder de gegadigden hier? :)
Geef ik me alvast op, ik ben zo iemand die nooit wat wint... :'(

Ow, en dat de EU-site weer up is zonder veranderingen: misschien hebben ze dat form wat bijgewerkt, waar wij allemaal zulke mooie 'keys' hebben ingevuld ;)
geeft aleen maar spam,anders zou ik het wel doen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:59:
Ik was enkele druids in bear form tegengekomen en die vechten best cool :), maar van de skills weet ik weinig af. De druid zelf heeft wel érg veel skills, dus ik denk niet dat hij snel saai wordt. Anders bekijk je eens de skill tree, en bezoek je eens de druid forums, dan weet je gelijk al veel :).

WOW eu site is trouwens weer up, zonder een update of what so ever :( .
ik ben in de OB als nightelf druid tot lvl18 gekomen, en ik had 2 forms tot mijn beschikking: de bear form (heeft onder andere Maul voor extra damage bij de volgende mep en Bash om bij de volgende mep de mob te stunnen) en de aquatic form (een soort walrus/zeeleeuw-achtig beest, waarmee je onbeperkt onder water kan blijven en nog eens zo'n 40-50% sneller zwemt dan in normale form).

komen allebei wel eens van pas... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey cool,wist nie dat je naast bear nog andere dingen had(mn ob char was tot lvl 11,dus aleen bear form gekome)kun je eigenlijk ook nog een "vlieg beest"zijn zodat je de lucht inkan ??

Maare ik ga zeker weten weer een high elf druid zijn

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik lees op de WoW Druid forums alleen wel dat bij hogere levels (40+) de Feral forms echt compleet nutteloos worden vergeleken met de classes waar ze op gebaseerd zijn. Nou is dat natuurlijk begrijpelijk. Maar ook dat Cat-form (de inflict-pain vorm) minder goed is in inflicting pain dan de 'normale' Caster form.
En dat terwijl rondrennen als zo'n luipaard me nou juist leuker lijkt :S

Aan de official forums te zien ontbreekt er ook nog van alles en nog wat kwa class-quests e.d., zelfs de FAQ heeft een aantal dingen 'still working on that', terwijl je toch mag verwachten dat het er al in zit (PvP valt daaronder)

Ach ja, als ik het besluit te spelen zit ik toch altijd met hetzelfde probleem, kiezen van een class :)
Hunter, een beetje de ranger uithangen, altijd leuk.
Rogue, lekker sneaky.
Druid, miauw :)

en dan besluit ik eindelijk bijv. om Druid te worden, maar besef ik me dat ik dan geen pijl en boog kan gebruiken en begint het probleem weer van voor af aan :)

En je hebt als Druid de gewone Caster form, aquatic form (lvl ?), Bear form (lvl 10), Cat form (lvl 20) en Dire Bear form (lvl 40)

[ Voor 9% gewijzigd door GTOfire op 28-11-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze wil ik mijzelf ook bij de 'toekomstige' wow'ers voegen. Ik was in de beta een UD warrior en dat beviel prima, zeker vanwege het feit dat ik een week vrij was en in 9 dagen lvl 28 ben geworden.

Ik heb de collectors edition besteld btw bij bol.com. Dat is toch gewoon de EU versie neem ik aan :?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:37:
En je hebt als Druid de gewone Caster form, aquatic form (lvl ?), Bear form (lvl 10), Cat form (lvl 20) en Dire Bear form (lvl 40)
aquatic form krijg je, na een lange, lange quest, op lvl 16....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In totaal zijn slechts 330.000 Final Beta Keys in Europa uitgebracht.
Omdat dit aantal te laag is om aan de grote vraag te voldoen, heeft de uitgever
Vivendi Benelux besloten om deze keys NIET in de Benelux uit te geven.
Inmiddels zijn ook in andere landen de Beta keys niet meer verkrijgbaar
Lame excuus vind ik.

Maar een vriend uit de uk gaat mij een pre order pack opsture dus mij hoor je nie klage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd heel lame.
Eigenlijk moeten de open beta signups alleen voor Benelux bewoners zijn (of een groot deel) :P

Maar goed. Ik weet niet of ik de OB ga spelen. Wil nog niet te veel zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu mogelijk om met een us import, op de euro beta te geraken en later de euro retail? Want in de webform staat dit:
At this time only residents of North America, Australia and New Zealand can access the North American servers of World of Warcraft, and it appears from your details that, although you have a North American copy of the game, you are resident in another region. To ensure that you can join the game in your region at the earliest opportunity you have been transferred to the information pages on the European website of World of Warcraft.

Please complete the following form to guarantee your access to the game when it launches in Europe in early 2005. In the meantime we will be delighted to welcome you to the European Final Beta Test, which will start shortly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 19:11

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:39:
Is het nu mogelijk om met een us import, op de euro beta te geraken en later de euro retail? Want in de webform staat dit:

[...]
ja dat wil ik ook wel zeker weten. Lijkt er wel op he.
Maarja mocht het zo zijn moet je waarschijnlijk eerst nog een shop vinden die de game uberhaupt verkoopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10-2022
Tr!gger schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:17:
[...]

Het zal ze een worst wezen als ze kunnen afschrijven van die CC dan doen ze dat zonder al teveel vragen te stellen. Gaan ze echter ooit eens de gegevens checken dan ben je dus wel strafbaar voor CC fraude want het billing adres MOET hetzelfde zijn als die van de cardholder.

En bedankt Terr voor het editen . Blij dat het allemaal zo duidelijk in de policy staat ;).
Ik ben op stage in Australia en heb mijn nederlandse CC bij me O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:42:
[...]

ja dat wil ik ook wel zeker weten. Lijkt er wel op he.
Maarja mocht het zo zijn moet je waarschijnlijk eerst nog een shop vinden die de game uberhaupt verkoopt :P
www.gameorder.be :) ze krijgen hem daar dinsdag binnen, en sturen hem meteen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:56:
ik heb niks kunnen vinden maybe heb ik de info van andere site maarja.
iemand idee hoe je in de closed beta kan komen off is daar nog niks over bekendt ?
Closed Beta ia allang bezig. Heb al een 38 mage, 12 Shaman, 10 Pries en 15 Rogue ^_^ sluit hem net af voordat ik deze post maak.

Maar dan kan je niet meer inkomen volgens mij.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:50:
[...]

Closed Beta ia allang bezig. Heb al een 38 mage, 12 Shaman, 10 Pries en 15 Rogue ^_^ sluit hem net af voordat ik deze post maak.

Maar dan kan je niet meer inkomen volgens mij.
dat is jammer :( ik wil heel graag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak een world of warcraft suprise, hoe vind je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee :p
wanneer stop de closed beta? weet je dat ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de open beta begint gok ik zo, met andere woorden, niemand weet wanneer de CB eindigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal ik hier ook maar is een keertje iets posten. Bio. De versie van Bol.com als je hem krijgt is inderdaad de europese versie. Echter Bol.com weet ook nog niet hoeveel Dozen ze van het spel krijgen net als de anderen. Bij zaken als Dimplus weten sommigen het al dat ze de box zullen krijgen, omdat dimplus veel minder heeft laten reserveren dan dat ze waarschijnlijk krijgt. Ik vermoed dat als de zaken de werkelijke aantallen weten, dat dimplus dan weer een aantal CE boxen zal verkopen. Morpho het is jammer dat het niet geheel heeft geholpen met het downloaden, maar het is makkelijk dat je vrienden hem nog hadden.

De closed beta kun je ook nog steeds in komen. Ik vermoed dat degene die er in zitten veel te weinig de officiele forums lezen, maar er staat in de faq van 26-11 dat er heel erg snel weer keys worden uitgedeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 01:50 . Reden: aanvulling op enkele vragen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 23:02:
Ik maak een world of warcraft suprise, hoe vind je die?
Wat maak je dan? Een grote bijl? Een trogg? Een mini-diablo? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 02:30:
[...]

Wat maak je dan? Een grote bijl? Een trogg? Een mini-diablo? :p
ik denk dat ie een gebukte gozer maakt met daarachter een diablo dude met de term: "he europe, this is you!" ...ofzo :Y)

edit:
sorry, dit is misschien een one-liner :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien de release de 14e is ... zou de open beta ong. met oud en nieuw zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Er zijn wat data in omloop maar niks is natuurlijk zeker. Datum die vaak genoemd wordt is . . 22 december begin open beta en 14 januari de release.

Maar zoals alle datums die overal genoemd worden blijven speculaties. All we can do is wait ....

En ondertussen ga ik gewoon door met closede. Closed accounts mogen ook meedoen met de open beta. Alleen wat ik me nou afvraag is of alle characters nou ook worden gewist met begin van de open beta of alleen met het begin van de retail.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 19:11

admiral866

The King Personality Disorder

Zojuist antwoord van bol.com gehad.
De vraag:
Ik heb zojuist een computer game besteld: "World Of Warcraft, Collector's
Edition".
Er staat een release datum van 14 januari 2005 bij. Maar nu vraag ik me
af of de game dan die dag bij mij wordt bezorgd? Of dat de game dan
verzonden wordt vanaf jullie en dat ik de game dus op zijn vroegst zaterdag kan verwachten?
Het antwoord:
In antwoord op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. De game
kunt u op de release datum thuis verwachten.
:) goed nieuws dus.

[ Voor 11% gewijzigd door admiral866 op 29-11-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net n reply gehad van Dynabyte.

Geachte heer Rijmers,

Het is inderdaad niet meer mogelijk om de CE editie van WoW te
bestellen. Alle order vanaf 26 november worden vanaf vandaag
geannuleerd. Uw order is op 25 november aangemaakt. Deze staat
gewoon op de bestellijst.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dynabyte B.V.

Louis Meijer

Ben ik ff blij :D !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:03:
Net n reply gehad van Dynabyte.

Geachte heer Rijmers,

Het is inderdaad niet meer mogelijk om de CE editie van WoW te
bestellen. Alle order vanaf 26 november worden vanaf vandaag
geannuleerd. Uw order is op 25 november aangemaakt. Deze staat
gewoon op de bestellijst.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dynabyte B.V.

Louis Meijer

Ben ik ff blij :D !!
Juistem, dit kreeg die vriend van mij ook te horen :P

Ik ga de 14e 'ziek' zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:42
voor mensen die niet kunnen spelen in de beta of op US , hier een leuke link:

http://www.warcraftmovies.com/

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Voor degene die de tabel met chars heeft gemaakt (ik vind mailen zo raar, dus dan zo):

GoT nick: Viper2k1
ingame nick: Soren
Species: Night Elf
Class: Warrior
Server: PvE
Professions: Black/Min (2e First Aid)
niet in closed beta, dus geen lvl

Eindelijk, ik ben er uit!

offtopic:
Dit topic gaat wel erug hard zeg, lineage 2 zit ook in deeltje 7! Toch wel heel veel mensen die deze game een warm hart toedragen (tot dusver).

[ Voor 7% gewijzigd door Viper2k1 op 29-11-2004 11:12 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

sOidivUs schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:15:
[...]

Ik was in de Open Beta een Night Elf Druid. Shapeshiften is erg handig, je wordt bijvoorbeeld een stuk sterker als je in bear form bent (cat form heb ik niet gehad), zo leer je na loop van tijd om eerst in gewone form mobs te entanglen en cursen bijvoorbeeld en als ze dan op je af komen rennen snel te shapeshiften waardoor je meer armor en health hebt en meer damage doet.

Vind alleen wel dat het shapeshiften op zichzelf er een beetje lomp uit ziet, en het geluidje erbij ook...
Is het nou zo dat je gewoon vanuit bear naar cat form kan of moet je terug naar caster form? Kost het trouwens ook veel mana, die niet herlaad in de animal form?

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
GoT nick: RealCato
ingame nick: RealCato
Species: Tauren
Class: Shaman
Server: PvP
Professions: Min/Eng of Ski/Lea
zit niet in EU CB

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:57:
Er zijn wat data in omloop maar niks is natuurlijk zeker. Datum die vaak genoemd wordt is . . 22 december begin open beta en 14 januari de release.

Maar zoals alle datums die overal genoemd worden blijven speculaties. All we can do is wait ....

En ondertussen ga ik gewoon door met closede. Closed accounts mogen ook meedoen met de open beta. Alleen wat ik me nou afvraag is of alle characters nou ook worden gewist met begin van de open beta of alleen met het begin van de retail.
begin van retail gaat et weg, omdat de Closed Beta server blijft staan met open beta
en weg gaat met de Retail :)

als de 22e de OB is dan is de final test de 15e, lijkt me wel een beetje vroeg :X

edit: als shaman kun je volgens mij et beste Herbalism en Alchemie hebben :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bintje schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:42:
voor mensen die niet kunnen spelen in de beta of op US , hier een leuke link:

http://www.warcraftmovies.com/
Hmm lijkt me wel leuk om die filmpjes te zien. Maar weet jij welke codec ik daar voor moet hebben? Op de site staat er alleen een linkje naar een codecsite, maar om ze nou allemaal te instaleren gaat mij iets te ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Rush schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:26:
[...]

Is het nou zo dat je gewoon vanuit bear naar cat form kan of moet je terug naar caster form? Kost het trouwens ook veel mana, die niet herlaad in de animal form?
Je moet eerst terug naar Caster form om te switchen tussen verschillende forms. Het kost mana om form te switchen (zo'n 700 op lvl 60), maar je mana regent wel terwijl je in een form bent, hoewel je dit niet ziet in de (normale) UI.

Edit. Ik weet dat dit niet de meest toepasselijke plek is om dit the posten, maar aangezien ik niemand ken in Europe Closed Beta: zou iemand met toegang tot het Europe CB forum dit willen posten in deze thread in mijn naam? Bij voorbaat dank.

[ Voor 30% gewijzigd door Mandor op 29-11-2004 12:49 ]

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT nick: KUSJEEEEE
ingame nick:Cuffje
Species: Human
Class: Mage
Server: PvE
Professions: Tailoring / enchanting (enchanting weet ik nog niet zeker)
Ik speel niet in EU CB

Als secondary ga ik waarschijnlijk een rogue maken, weet alleen nog niet welke race etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

RealCato schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:04:
GoT nick: RealCato
ingame nick: RealCato
Species: Tauren
Class: Shaman
Server: PvP
Professions: Min/Eng of Ski/Lea
kan hier bijgehouden worden :)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:09:
[...]

edit: als shaman kun je volgens mij et beste Herbalism en Alchemie hebben :+
Valt wel mee hoor. Engineer heeft bijvoorbeeld redelijk wat items die damage van spells, en healing power verhogen. Vraag blijft altijd wat je voor jezelf wilt doen en wat voor anderen. Veel engineering items zijn alleen bruikbaar voor engineers, dus kun je dan beter de andere items kopen. Kwestie van smaak, denk ik.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Download G-spot en open het filmpje daarmee :) dan krijg je precies te zien welke codecs je nodig hebt en welke niet.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een keer iets besteld bij http://www.gameorder.be ?
ik wil de US Versie kopen en dan onder rembours, alleen hoe lang duurt et voordat je zoiets hebt ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:51:
ik wil de US Versie kopen en dan onder rembours, alleen hoe lang duurt et voordat je zoiets hebt ? :>
Je kan hem ook gewoon in mijn sjoppie komen kopen :*)
Moet je wel in de buurt van Amersfoort zitten O-)

edit:
emiclaer en meer maggik nie zeggen dan is het spam
})

[ Voor 9% gewijzigd door NightHawk4 op 29-11-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en waar zit dat sjoppie van jou? ik woon in de buurt van amersfoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:51:
Ik heb 'm (US import) via gameorder.nl en verwacht mijn nieuwe verslaving hopelijk morgen in huis te hebben.. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Weeeeh lvl 13.5 nu. Vanavond 15 dingen hoop ik. Ga vanavond dan ook effe lvl 12 ice beer temmen. Nice pet :D

Ik hoop alleen dat als meerdere mensen hoogste levels behalen dat er dan ook gepvp'd wordt. Dus echt alliance vs horde fights. Beetje zoals DAOC. Als er niet veel pvp actie in zit op eindgame dan is de lol er snel vanaf, dan had ik beter EQ2 kunnen gaan spelen maar ben geen pve addict :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:16:
[...]

Juistem, dit kreeg die vriend van mij ook te horen :P

Ik ga de 14e 'ziek' zijn :+
Wel apart, donderdag zeiden ze nog tegen mij de 26e beginnen we, Blizzard zegt 26 officiele Preorder datum, en dan geven de 'haasjes-de-voorsten' nog voorrang ook, HEEL apart. Niet dat ik er interesse in heb / had, maar dit valt me wel op! Ik heb de normale besteld, het gaat mij om het spel, gelukkig wel vandaag die mail gehad, dus het kan wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
NightHawk schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:53:
[...]

Je kan hem ook gewoon in mijn sjoppie komen kopen :*)
Moet je wel in de buurt van Amersfoort zitten O-)

edit:
emiclaer en meer maggik nie zeggen dan is het spam
})
Zit in de buurt. Waar is dat sjoppie van je? ;)
us of eu versie?
normale of ce?

hebbie geen site? kun je de link van posten hier. Dat mag wel. Worden voortdurend links naar shops gepost hier.

[edit]
Mail van dynabyte:
helaas kan ik je ook niet garanderen dat je de coll.ed. wow krijgt.
het klopt dat wow coll.ed zéér beperkt wordt geleverd.
uiteraard zullen wij onze best doen om alle bestellingen die voor 27-11
geplaatst zijn uit te leveren.

wij hebben je bestelling via het internet op 26-11 in het systeem hier in
amersfoort gezet.
ik heb er bij vermeld dat je op 24-11 deze via internet besteld hebt,
misschien helpt het.
bewaar in iedergeval je email van de bestelling.

Met vriendelijke groet,

[ Voor 36% gewijzigd door nemo55 op 29-11-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:06:
[...]

Ik heb 'm (US import) via gameorder.nl en verwacht mijn nieuwe verslaving hopelijk morgen in huis te hebben.. =)
Ik heb hem daar ook besteld, en mijn betaling is daar al een week binnen ofzo. Denk je dat je hem dan morgen hebt, of dat ze hem morgen op de post doen, zodat je hem woensdag hebt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het mogelijk is om te spelen op de US server ?
ik heb namelijk hier naast mij WoW liggen + cd key en wil dus spelen op US server maar hoe stel ik dit goed in ? en waar kan ik een account aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:07:
Weeeeh lvl 13.5 nu. Vanavond 15 dingen hoop ik. Ga vanavond dan ook effe lvl 12 ice beer temmen. Nice pet :D

Ik hoop alleen dat als meerdere mensen hoogste levels behalen dat er dan ook gepvp'd wordt. Dus echt alliance vs horde fights. Beetje zoals DAOC. Als er niet veel pvp actie in zit op eindgame dan is de lol er snel vanaf, dan had ik beter EQ2 kunnen gaan spelen maar ben geen pve addict :r
Ligt dit niet ook aan jezelf?

Tijdens US OB gingen mensen vanaf level 15 al naar gebieden alliance/horde gebieden om te pvp'en. Ik was level 6 of 7 toen ik een mage heb proberen te helpen terwijl hij in gevecht was met een paar alliance figuren. Dit was wel allemaal op een pvp server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

nemo55 schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:26:
[...]

Zit in de buurt. Waar is dat sjoppie van je? ;)
us of eu versie?
normale of ce?

hebbie geen site? kun je de link van posten hier. Dat mag wel. Worden voortdurend links naar shops gepost hier.

[edit]
Mail van dynabyte:

[...]
Alleen de US versie is uit dus dat lijkt me duidelijk.
En ik krijg inderdaad normale en CE exemplaren in januari binnen, hoeveel ligt dus weer aan mijn leverancier (laat ik wel vertellen dat ik al 3 weken loop te verkondigen dattie WoW maar ff gaat regelen en als ik ze dan kan bestellen hij geen 50 CE's meer kan regelen :() maar ik krijg ook al door dat de normale versies schaars gaan worden... (of het waar is een tweede maar ik neem geen risico :+ )

Nee, doe niet aan onlijn verkoop, mij teveel werk dan kan ik hier niet levelen >:)

[ Voor 11% gewijzigd door NightHawk4 op 29-11-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:33:
[...]

Ik heb hem daar ook besteld, en mijn betaling is daar al een week binnen ofzo. Denk je dat je hem dan morgen hebt, of dat ze hem morgen op de post doen, zodat je hem woensdag hebt ??
Tsja dat vraag ik mij eigenlijk ook af.. Maar wie weet hebben ze het vandaag wel op de post gedaan. :)

Vraag me af als iets 's ochtends met de post wordt verstuurd of het dan dezelfde dag nog aan kan komen..

Mijn verzendmethode:
TPG Post,Hardware, Aangetekend of buitenland (Aflever Adres: NL : 472.5 gr's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DB zou op de 29e toch mails sturen naar iedereen of ze erin zaten of niet? iemand al mail gehad? ik heb nog niks van ze gezien namelijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:47:
[...]
Ligt dit niet ook aan jezelf?

Tijdens US OB gingen mensen vanaf level 15 al naar gebieden alliance/horde gebieden om te pvp'en. Ik was level 6 of 7 toen ik een mage heb proberen te helpen terwijl hij in gevecht was met een paar alliance figuren. Dit was wel allemaal op een pvp server.
Het hangt ook af van de grote van de raid groep. Op de laatste dag zat ik in 2 raids. Eentje van 50 man waar ik de op een na hoogste was (ik was level 25), en een raid waar ongeveer 20 man in zaten, waar ik een beetje tot de middenmoot hoorde (met een aantal in de 30). Beide waren leuk om in te spelen, maar de eerste is zo chaotisch omdat mensen allemaal dingen zelf willen doen enzo.. vrij chaotisch. We zijn zelfs 2x de weg kwijtgeraakt odat iemand 'een shortcut' wist :p.

@ n0rp: Je moet een Australisch adres invoeren bij de account creation, dan kan je gewoon op de US servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:06:
DB zou op de 29e toch mails sturen naar iedereen of ze erin zaten of niet? iemand al mail gehad? ik heb nog niks van ze gezien namelijk :'(
Nog niks hier. Zal waarschijnlijk wel aan het eind van de middag worden (hoop ik). Ik ben nu zelf toch ook wel benieuwd.

edit: Lekker lomp van me ik dacht dat ik de 24ste had besteld maar het was de 22ste zie ik nu in me email met in de ochtend van de 23ste bevestiging :P. Ik zie opeens de dag een heel stuk zonniger hehe. (overigens nog geen mail gehad van dynabyte vandaag)

[ Voor 29% gewijzigd door Tr!gger op 29-11-2004 16:06 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

@Soulflame: Je hoeft als je een key hebt gewoon alleen een australish postcode invullen. Meer niet. Als land dan wel natuurlijk Australie kiezen.

Ik heb gisteren even via gamersloot.com een key besteld. Was maar 8 euro duurder dan als ik hem via een neef in amerika liet kopen, maar in amerika is hij zo beetje nergens momenteel meer te krijgen.

Is echt service dat van gamersloot. Ik had gegevens ingevuld, betaald via paypal, dus er kan totaal niks fout gaan met de betaling. Binnen 5 minuten een foto van de CDkey opgestuurt gekregen.

Geregistreerd, eigen gegevens ingevult, alleen land als australie en een australish postcode en ik kon met de open beta US client direct spelen.

Ben nu een human priest level 8. Vannavond heb ik wat meer tijd om te spelen, dus dan ga ik zeker level 12 halen. Ga er een shadow priest van maken voor solo of duo spelen.

Lag valt opzich wel mee, heb rond de 200 lag, soms even 300 maar het is allemaal erg goed te spelen.

Zit nu op de PVP server: Ner'zhul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:17:
[...]

Wel apart, donderdag zeiden ze nog tegen mij de 26e beginnen we, Blizzard zegt 26 officiele Preorder datum, en dan geven de 'haasjes-de-voorsten' nog voorrang ook, HEEL apart. Niet dat ik er interesse in heb / had, maar dit valt me wel op! Ik heb de normale besteld, het gaat mij om het spel, gelukkig wel vandaag die mail gehad, dus het kan wel :).
Mja ik vind het ook vaag inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:06:
IK ben zojuist mail gestuurd dat ik er niet in zat,godver dit zuigt,anyway ik heb maar snel de normale versie besteld.gefeliciteerd aan de gene die er wel inzaten,en cya in wow(tis wel zeker dat ik de normale krijg :) )

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:17:
[...]

Dus als een winkel ze al eerder aanbiedt dan ga jij netjes wachten tot de 26ste? ;)

Beetje jammer dat mensen die te laat zijn nu mensen die wel snel genoeg waren gaan lopen beschuldigen.. ('haasje-de-voorste' is nu niet echt een vriendelijke term ;))

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 29-11-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook net mijn mail gekregen van DB zat Er ook niet in wel
lullig man heb snel mijn bestelling omgezet naar de normale versie
zijn er hier mensen die um wel krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Haasje de voorste.. tja hoe je het ook wil noemen... maakt me niet uit.. maar heb net bevestiging gehad dat ik hem krijg!!!!! Wordt gebeld maar dat is niet helemaal nodig omdat ik 's ochtends met mijn slaapzak al voor de deur lig..

Uw bestelling staat bij ons (Hilversum) in reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:56:
ik heb ook net mijn mail gekregen van DB zat Er ook niet in wel
lullig man heb snel mijn bestelling omgezet naar de normale versie
zijn er hier mensen die um wel krijgen??
k vind het wel kut dat bliz zit te zegge pre order iop de 26ste,veel gamers wachte dan en dan kotm er opeens geen benelux leving vanuti het engiste fantsoenlijke land,uk,dus moesten we allemaal opeens snel naar db,en nu hebbe we dus geen ce,nou gelukkig ben ik wel nog op tijd voor de gewone versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ben langs geweest en stond nr 4 van de 10, maar nog geen mail gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het rare is ook dat ik hem op de 25ste al had besteld maja niks aan te doen
kweet nog niet eens zeker of ik de normale versie nog krijg heb nog geen mail terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:02:
het rare is ook dat ik hem op de 25ste al had besteld maja niks aan te doen
kweet nog niet eens zeker of ik de normale versie nog krijg heb nog geen mail terug
Als ik zeker weet wat voor aantallen ik krijg van WoW post ik het wel hier :+
Denk wel dat ik nog wat CE's over heb, ligt er even aan hoeveel ik er al aan muh WoW vriendjes kwijt ben B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die spelen op US server en zich eerst met een fake Aussie postcode hebben aangemeld even het volgende:

Je kunt nadat je succesvol een account hebt aangemaakt met een fake Aussie postcode je gegevens weer wijzigen in je eigen Nederlands adres.

Ga dan in het WoW inlog scherm naar manage account om je echte adres, postcode en land in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightHawk schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:04:
[...]

Als ik zeker weet wat voor aantallen ik krijg van WoW post ik het wel hier :+
Denk wel dat ik nog wat CE's over heb, ligt er even aan hoeveel ik er al aan muh WoW vriendjes kwijt ben B)
ow zou je me dan ff een e-mail willen sturen als je het weet ??? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
(misdemeanor@wanadoo.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:06:
[...]

ow zou je me dan ff een e-mail willen sturen als je het weet ??? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
(misdemeanor@wanadoo.nl)
gaarne mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (nog) geen mail van DB. Zouden ze ook mailen als je wel de CE krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:13:
Ik heb (nog) geen mail van DB. Zouden ze ook mailen als je wel de CE krijgt?
skerion heeft bevestiging gehad dat hij hem heeft,dus ja denk ik..

Trouwens kan iemand me vertellen of ik nog optijd ben geweest voor de standaard versie,heb hem zojuist besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:18:
[...]
skerion heeft bevestiging gehad dat hij hem heeft,dus ja denk ik..

Trouwens kan iemand me vertellen of ik nog optijd ben geweest voor de standaard versie,heb hem zojuist besteld
Hohoho.. nee ik heb gemaild vandaag en heb dit gehad als reactie.. dus.... ik denk dat er nog een globale bevestigings mail uitgaat..

Maar blijf zeggen dat dynabyte goed omgaat met de WoW verslaafden.. netjes te woord wordt je gestaan.. je krijgt altijd reactie op de mail ook al is het niet altijd wat je wou weten.. en nette snelle info op de site.. plus leuke standaard kortings actie.. petje af.. _/-\o_ Jammer dat er geen een zit in Almere

[ Voor 27% gewijzigd door Skeiron462 op 29-11-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 26ste bestelt volgens mij ben ik wel op tijd geweest met standaard versie :)
hopelijk kan ik hem ook ophalen 14 januari off wanneer ie uit komt.
hopelijk is dat heel wat eerder dan verw8 want kan niet echt w8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:21:
[...]

Hohoho.. nee ik heb gemaild vandaag en heb dit gehad als reactie.. dus.... ik denk dat er nog een globale bevestigings mail uitgaat..

Maar blijf zeggen dat dynabyte goed omgaat met de WoW verslaafden.. netjes te woord wordt je gestaan.. je krijgt altijd reactie op de mail ook al is het niet altijd wat je wou weten.. en nette snelle info op de site.. plus leuke standaard kortings actie.. petje af.. _/-\o_ Jammer dat er geen een zit in Almere
Uit de vacature site van DB maak ik op dat er wel een filiaal komt in Almere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij nou aub zegge of ik op tijd bij db ben geweets met de standaard versie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Als het om games gaat ben ik een groot fan van Dynabyte. Ze zijn een van de weinige 'normale' winkels die ook weten wat een MMORPG is. En er ook altijd snel bij zijn als het gaat om nieuwe releases e.d. Ook de wat minder bekende MMORPG's.

Als ik in het lijstje van RPG's kijk zie ik al alle versies van EQ/EQ2 staan, SWG, Lineage2, Horizons (kuch), Final Fantasy, etc.. Weinig normale nederlandse winkels die zo'n assortiment voeren :)

En prima prijzen, zowel bij pre-orders als normaal met klantenkaart!

Disclaimer: Ik, Bosmonster, ben op geen enkele wijze betrokken bij Dynabyte ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Bosmonster op 29-11-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:31:
Kan iemand mij nou aub zegge of ik op tijd bij db ben geweets met de standaard versie ??
Je bent op tijd geweest 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightHawk schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:53:
[...]

Alleen de US versie is uit dus dat lijkt me duidelijk.
En ik krijg inderdaad normale en CE exemplaren in januari binnen, hoeveel ligt dus weer aan mijn leverancier (laat ik wel vertellen dat ik al 3 weken loop te verkondigen dattie WoW maar ff gaat regelen en als ik ze dan kan bestellen hij geen 50 CE's meer kan regelen :() maar ik krijg ook al door dat de normale versies schaars gaan worden... (of het waar is een tweede maar ik neem geen risico :+ )

Nee, doe niet aan onlijn verkoop, mij teveel werk dan kan ik hier niet levelen >:)
zou je 3 exemplaren van de US versie vast kunnen houden? :+

ik heb namelijk zelf, met nemo55 en nog iemand, een exemplaar besteld bij dvdboxoffice. maar als we het in nederland kunnen ophalen, deze week nog.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat je ook al heb je te horen gekregen dat het spel voor je "in bestelling staat" je nog niet zeker hoeft te zijn dat je 'm ook krijgt.

Net gebeld, ik sta op plaats 12 of 13 in Enschede, hij zei dat 'ie er 15 besteld had. Dus, hij wist wel zeker dat ik er een zou krijgen.

Het is natuurlijk maar de vraag of ze er ook echt 15 krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:44:
[...]

zou je 3 exemplaren van de US versie vast kunnen houden? :+

ik heb namelijk zelf, met nemo55 en nog iemand, een exemplaar besteld bij dvdboxoffice. maar als we het in nederland kunnen ophalen, deze week nog.... ;)
Kon er dus maar eentje krijgen van m'n leverancier :( die &#^%# wist donderdagsmiddags nog niet wat ze kosten bel hem vrijdagmiddag...jah op :(
Kreeg er dus maar eentje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:47:
Ik heb het idee dat je ook al heb je te horen gekregen dat het spel voor je "in bestelling staat" je nog niet zeker hoeft te zijn dat je 'm ook krijgt.

Net gebeld, ik sta op plaats 12 of 13 in Enschede, hij zei dat 'ie er 15 besteld had. Dus, hij wist wel zeker dat ik er een zou krijgen.

Het is natuurlijk maar de vraag of ze er ook echt 15 krijgen :/
hopelijk meer ze willen natuurlijk niet te veel wow fans teleurstellen ;)
mij willen ze zeker niet teleurstellen. maarja zal wel binnen de 15e staan op de lijst hopelijk 26ste heb ik bestelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Denk niet dat je je over de normale versie erg druk hoeft te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:16
hmm ff bij dynabyte gecheckt, ik was een van de eerste met een pre order, sta bijna bovenaan de lijst (enschede) en dus ben ik wel redelijk verzekerd van een CE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog steeds niks gehoort van DB ik zit hier nu helemaal te trippen van spanning :+ :D
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!