Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.369 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imho naar mijn mening,gnome,ze zitten in dezelfde wereld als de dwarfs,en dan zijn de dwarfs toch net ietsje leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah Gnomes

Mijn #1 target als ik er een zie lopen :)

ik kom ook maar weer ff showen na bijna 2 dagen non-stop gamen :P

http://www.thottbot.com/index.cgi?p=Mindsong kunnen jullie mijn huidige gear ff zien

Binnenkort hebben we ook een Guild Tabbard, dan wordt t echt leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
@Zoneseek:

Note: this is data gathered since WoW opened. More information may be available from beta.

Profile not found!

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Die link werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wat is nu precies het verschil tussen PvE servers en PvP servers? Zoals ik begrijp kun je op PvE servers gewoon naar hartelust PvPen: Alliance tegen Horde, battlegrounds (binnenkort), duel.

Dat prefereer ik boven verplicht in groepjes rondlopen omdat je overal gegankt wordt door hogere levels die ook nog eens bij dezelfde alliance horen...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Dudes in de zelfde alliance kun je niet aanvallen...ook niet op de pvp server.
Ik vind de extra spanning @ pvp best cool.....dan zit je zo'n "conblabla terrein" en kan je dus iedereen van de horde aanvallen als alliance dan en zij jouw ook. dunno hoe het precies zit @ pve anders weet ik ut ook niet :)

Heb al vaker meegemaakt dat ik met een quest bezig was...bv in stonetalon mountains en dan 1 horde dude zag....ff gewacht totdat een monster ging aanvallen en dan lekker van achteren pakken >:) (ben een rogue ;p )
Daarna riep ie wat vriendjes....ik vroeg ook om en back up en opeens waren we een half uur aan het pvp'en XD

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Jumpiefox schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:13:
Ik vind de extra spanning @ pvp best cool.....dan zit je zo'n "conblabla terrein" en kan je dus iedereen van de horde aanvallen als alliance dan en zij jouw ook. dunno hoe het precies zit @ pve anders weet ik ut ook niet :)

Heb al vaker meegemaakt dat ik met een quest bezig was...bv in stonetalon mountains en dan 1 horde dude zag....ff gewacht totdat een monster ging aanvallen en dan lekker van achteren pakken >:) (ben een rogue ;p )
Daarna riep ie wat vriendjes....ik vroeg ook om en back up en opeens waren we een half uur aan het pvp'en XD
En dat dikke stuk is dus precies het lame van PvP. Wees dan een vent en ga echt 1 on 1. Soortgelijke kills moeten gewoon bestraft worden in het honor systeem want dat is gewoon misbruik maken van de situatie en een pvp kill voor je totaal onwaardig :Z

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
FunkyTrip schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:05:
Wat is nu precies het verschil tussen PvE servers en PvP servers? Zoals ik begrijp kun je op PvE servers gewoon naar hartelust PvPen: Alliance tegen Horde, battlegrounds (binnenkort), duel.

Dat prefereer ik boven verplicht in groepjes rondlopen omdat je overal gegankt wordt door hogere levels die ook nog eens bij dezelfde alliance horen...
Uhm.. ahum.. tja Allience die allience aanvalt.. die is nieuw ;).. Zou wel kewl zijn.. Maar ik maak liever de Allience zelf af.. dus we houden het op Horde vs Allience.. en tja als je nog n00bie bent zit je meestal vlakbij een stad dus de guards helpen je wel dan.. dus.............. PvP roelt!!

En ben jij toevallig er 1 die de hele tijd geen PvP en alleen maar gaat questen.. want dan is PvE voor jou de enige uitkomst.. als je man genoeg bent ga PvP.. zit gewoon meer spanning in.. Niet dat er geen spanning zit in PvE maar computerbased tegenstanders zijn gewoon een minder grote uitdaging omdat je altijd wel een manier vind om ze te verslaan..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:36
Tr!gger schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:20:
[...]

En dat dikke stuk is dus precies het lame van PvP. Wees dan een vent en ga echt 1 on 1. Soortgelijke kills moeten gewoon bestraft worden in het honor systeem want dat is gewoon misbruik maken van de situatie en een pvp kill voor je totaal onwaardig :Z
Ik zie niet in wat er lame aan is. DAcht je dat in echte oorlog dit niet gebeurde? Komop .. wees een vent en ben altijd op je hoede?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Val jij me dan maar lekker in me rug aan dat zal je dan wel nodig hebben om te winnen. Ik vecht wel met mensen als ze recht in me gezicht kijken en ready zijn ;).
En het is een spel geen echte oorlog. Je hoeft niet altijd lame te spelen hoor.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen wonder dat de PvP servers vol zitten.
Want PvP rules !!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
trigger ik zie er ook niks ernstig's aan .. hij gaat teminste niet corsecampen ofzo.
ik bedoel als de horde hem had gezien was precies zelfde gebeurt ( grote kans op )
dus wat is daar lame aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:59:
@ Redrum over guild:

Ik heb geen ICQ op het moment (ik doe liever MSN enzo), maar kan er heel makkelijk. Ik heb ook een headset, dus als we ook Teamspeak ofzo gaan doen (bijv voor raids?) kan ik dat ook doen.
Ik wil best met 1 van mijn char's die ik wil maken op een PVP server. Het zal dan of Hannah, female human mage (tailor/enchanting) of Smallpants, Gnome Rogue (skinning/leatherworking?) worden. Ik snap dat jullie nog Paladins, Warlocks en Warriors zoeken, maar dat zijn precies de classes (samen met Druid) die mij niet zo interessant lijken.
Dus zeg maar of ik erin kan of niet.

@Dj Ferio: die Soundtrack CD krijg je dus niet, tenzij je het WoW pre-order beta pakket hebt gekocht uit het buitenland (met final beta key enzo). Dus waarschijnlijk is de CE de enige manier om hieraan te komen. Voor die 20 euro meer krijg je vrij veel. Je kan altijd nog wat dingen apart verkopen. De 10-day pass kan je makkleijk voor 5 euri kwijt, en dat Artbook en Sountrack moeten toch ok wel 5-10 euro per stuk opbrengen.

@Cthulhu: Verkopen van de CE vind ik weer een beetje matig. Had ook de eerste die bij DB was er 200 kunnen bestellen, hij raakt ze toch wel kwijt voor meer. Het had gewoon 1 p.p. max moeten zijn. Er zijn al een aantal in deze thread die net achter het net vissen omdat sommigen gewoon winst willen maken op deze manier. En dat is niet erg sociaal vind ik. Ik heb er dan ook gewoon maar 1 besteld (al heb ik nog niet eens gechecked of ik wel op een lijst sta, had hem de 24e besteld.. ik hoor het wel).

*Doet dwangbuis weer om en wacht nog steeds op de release.. AHH*
Ik heb er geen 2 bij DB besteld, maar 1 bij DB en 1 bij D+, en ik moet nog maar eens zien of ik die van DB krijg, dat beloofden ze toen ook bij SWG, die heb ik ook nooit gezien

En iedereen had bij DB kunnen bestellen, stonden al een week of 2 op de site

[ Voor 3% gewijzigd door Cthulhu op 27-11-2004 18:38 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Webgnome schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:24:
[...]
Ik zie niet in wat er lame aan is. DAcht je dat in echte oorlog dit niet gebeurde? Komop .. wees een vent en ben altijd op je hoede?
Tja daar zijn dus de gele stukken(staat bij je minimap) voor.. daar weet je dat dat kan gebeuren... als je in een groen gebied bent moet je ze eerst zelf hebben aangevallen of ergens binnen de 5 min(dacht ik)..

Rood = je wordt automatisch PvP flagged.. maw tegenstander kan jou aanvallen maar jij kan hun alleen aanvallen als jij hun terug aanvalt..

Geel = Beide partijen zijn PvP flagged.. dus je kan elkaar naar hartelust aanvallen

Groen = Je ben veilig totdat je iemand van de tegenpartij aanvalt(voor hem ziet het er dus rood uit)

Dus zo erg is het allemaal niet op een PvP server.. Je weet wanneer je op de hoede moet zijn en gele stukken zijn toch alleen voor de hogere levels.. En het is OORLOG!!!.. dus als ik ergens een nichterige elf, een arogante mens of een van de kleine lilly putters zie dan zijn ze zo goed als dood..

[ Voor 16% gewijzigd door Skeiron462 op 27-11-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
vraag me af hoe honor systeem werkt als je bv lvl 12 roque een lvl 40 priest aanvalt ..
en dan de priest wint ( DUH ) krijgt hij dan dehonarble kill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Tr!gger schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:29:
Val jij me dan maar lekker in me rug aan dat zal je dan wel nodig hebben om te winnen. Ik vecht wel met mensen als ze recht in me gezicht kijken en ready zijn ;).
Het is oorlog tussen horde en alliance, blizzard doet er alles aan om dat duidelijk te maken, iemand van achter aanvallen als roge (toepasselijk :p) is dan imo niet lame.

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het hoort bij het spel, en komt HEEL vaak voor, want je zit in contested gebied meestal te questen met een group, is de enemy bezig met zelfde quest en een groep. wie eerst de andere ziet heeft voordeel, en moet dat voordeel zo veel mogenlijk uitbuiten.

als je een "echte" man bent ga op pve, daar hoef je je nergens zorgen te maken dat je gegankd wordt.

on a different sidenote, met ob hadden we in de guild een ganksquad:

3 rogues die s'nachts na het questen nog een paar uur het leven zuur gingen maken bij horde contested teritory. op quest gebieden stealthen en wachten tot iemand/groep komt opdagen en ganken.

ps: rogues moeten het hebben van stealth van achter aanvallen, dat is skill trouwens (zelfs in een 1on1 duel oog in oog etc....)

edit: horde hadden dit ook trouwens :P moest voor een quest naar silverpine, met twee andere paladins, zaten er onderweg 3 rogues verstopt tussen de bomen.
jammer genoeg zijn paladins in een groepje moeielijk te verslaan (we kunne easy elkaar healen, verschillende seals, auras etc) dus verloren ze >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:34:
vraag me af hoe honor systeem werkt als je bv lvl 12 roque een lvl 40 priest aanvalt ..
en dan de priest wint ( DUH ) krijgt hij dan dehonarble kill?
vraag me af hoe blizzard dit gaat oplossen
volgens mij krijg je dan 1/4 honorable kill? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:39:
[...]
vraag me af hoe blizzard dit gaat oplossen
volgens mij krijg je dan 1/4 honorable kill? :P
Nope... het gaat gewoon van je honerable kills af.. dus ipv dat het punten opleverd.. Als de lagere aanvalt als eerst dan mag je hem gewoon killen zonder dat het punten verlies opleverd.. maar let op!! hij moet eerst aanvallen.. Weet alleen niet waar de grens is.. ik dacht iets van 10 levels verschil ofzo..

Edit got*0wned: Daarom zeg ik.. heb nooit de exacte lijst gezien.. misschien zit er wel een verloop in.. maar dat merkt diegene vanzelf want het kost hem zijn prijzige honerable kills op.. Waar die hard heeft voor moeten knokken.. Zelf pak ik zowieso niet te lage...

[ Voor 21% gewijzigd door Skeiron462 op 27-11-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:42:
[...]

Nope... het gaat gewoon van je honerable kills af.. dus ipv dat het punten opleverd.. Als de lagere aanvalt als eerst dan mag je hem gewoon killen zonder dat het punten verlies opleverd.. maar let op!! hij moet eerst aanvallen.. Weet alleen niet waar de grens is.. ik dacht iets van 10 levels verschil ofzo..
mjah, 10 levels lijkt me HEEL veel
op lvl 32 paladin kreeg lvl 24 horde met 4 (soms 5 als me seal of command niet wou meewerken) klappen neer en 2 als ik een crit had

edit: yer, eerlijk gezegd is 3-4 lvls al onder je op lagere levels (tot lvl 35-40) ook makkelijk te verslaan, mischien op hogere levels niet. ik kwam bv een shaman tegen die 3 levels hoger was dan mij (35), hij heeft me 8 keer op rij geownd, en zo kwam ik rogues tegen die 4 levels onder me waren, hoefde geen een keer te healen om te winnen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Tr!gger schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:20:
[...]

Mag ik je op voorhand al adviseren dan niet op een pvp server te gaan spelen. Winnen is winnen en als je daarvoor de situatie voor jezelf zo gunstig mogelijk kunt maken dan is dat allemaal in je voordeel.

Lame? Maybe so maar dan moet je niet in een pvp zone gaan exp'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

RedruM schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:54:
Fr3aKER- Dwarf Hunter (Skinning & Tailoring)
Wieb - Human Priest (?)
Opikanoba - NE Rogue (?)
RedruM - Dwarf ?
Soulflame - Human Mage
Malus - Dwarf Hunter (Mining & Engineering)
Leto - NE Hunter (Herbalism & ?)
Urios - Gnome Mage (Tailoring & Enchanting0
Maarten - NE Druid (?)
Terranca - Dwarf Paladin (Mining & Blacksmithing)
broer + 2 vrienden van Opikanoba.

Wat nu nog nodig is: Paladins, Warlocks, Warriors
Aanmelding & eigen info:
ik meld mij bij deze aan voor The Order of the Iron Tulip, zoals de clan is gaan heten, en ik zal zijn:
Human Paladin, Mining & Blacksmithing. Ik zal mijn character volledig richten op party support, dus goed klappen op kunnen vangen, aggro vast houden, buffen en healen. Pullen zal ik kunnen met een gun.
Ik kan dus zo'n beetje aan alle rollen voldoen die nodig zijn behalve die van het grote damage doen!
Dat zijn vooral de Mages, Rogues, en evt. Shadow Priests.
Ik denk dat we iig nog wel een extra rogue kunnen gebruiken.

Wat het craften betreft, ik zal waarschijnlijk behoorlijk actief Blacksmithen, in de open beta ben ik bijvoorbeeld level 155 Expert Blacksmith geworden en heb ik bijvoorbeeld aan onderstaand armor gemaakt :).
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/WoW/OpenBetaBlacksmith.JPG
Ik hoop dat er in de clan mensen zijn die Light en Medium Leather en Armor Kits kunnen leveren, en ik hoop op een goeie Enchanter.
Een Herbalism/Alchemist zou ook erg goed zijn voor de guild, omdat die health, mana of andere potions kan verkopen aan de anderen.

Secondary character]: ik ga denk ik naast mijn paladin ook nog een Gnome Mage spelen :).

Communicatie:
Ik hoorde dat er al iemand met een website/webspace bezig was? Info voor anderen, een memberslist en een forum is natuurlijk erg relaxed :).
Voor de voice-chat, zelf heb ik een Ventrilo server die ik wel weer aan kan zetten, deze gaat alleen wel uit wanneer ik slaap (ben student, dus dat zal ook welk weer meevallen).
Een (voor anderen afgesloten?) website-gedeelte met MSN-adressen zou handig wezen.
En ja, ik weet dat ik altijd veel te lange posts maak :P.
Als we veel van dit soort 'spam' in dit topic krijgen kunnen we evt. een eigen guild-topic maken. Misschien is dan zelfs het eigen forum niet meer nodig.

[ Voor 26% gewijzigd door jjwa op 27-11-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:06
Maar als ik het goed begrijp zou PvE dus in zijn geheel geen PvP elementen bevatten? Ik kan me toch echt herinneren dat er tijdens de US open beta er weldegelijk werd ge-PvP'd op een PvE server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 16:33
Eej,

ik wil mezelf ook graag aanmelden voor de guild.

Op dit moment ben ik een dwarf priest, (US) maar als Europe begint, kom ik gewoon in de EU spelen. Ik zal dan waarschijnlijk een human priest of een dwarf priest worden.

Ben nu nog aan het bekijken of ik full support wordt (alleen healen) of dat ik meer richting shadow ga...

maaruh..

count me in ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Mail terug gehad van pcmedia.nl op de vraag of ik verzekerd kon zijn van een CE bij retail:
Geachte heer *****

Er zijn voor europa slechts 2000 collector editions op de markt gebracht.
Wij ontvangen een groot aantal exemplaren,
maar kunnen nog geen 100% zekerheid geven of wij u ook uw order kunnen
uitleveren..
Er is helaas meer vraag dan aanbod voor deze titel.
Wij trachten binnen 2 weken hierover uitsluitsel te kunnen geven per email.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geinformeerd.

--
Met vriendelijke groeten

Ben Verkroost
www.pcmedia.nl
www.talendomein.nl
2000, vindt je het gek dat ze overal uitverkocht raken :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All Guns Blazing is wel een coole naam voor een guild, nice. Ben wel benieuwd naar julie Tabard dan ;).

Tsja, vrijwel alles is volgens mij contested terrain in PvP, alleen de hoofdsteden niet. Vrijwel alle 15+ areas zijn dan ook zeer gevaarlijk als je alleen bent (Ashenvale, Darkshore en de Barrens zijn vrij erg...)

Je kan trouwens Alliance vs Alliance doen, alleen maar 1 vs 1 : duel :p. Is ook wel leuk voor guilds soms? Je kan zelfs afspreken om weddenschappen op te zetten enzo daarvoor... (de arena is volgens mij nog niet ingevoerd, dus dit is erg leuk). Of uitdagingen ofzo (als in: betaal 1 gold om mee te doen, als je de champion kan verslaan krijg je een rare armor ofzo, of gewoon weer geld). Opties genoeg denk ik. Ik wil dan trouwens wel host zijn ofzo, wel geinig om dat een beetje te RP'en ("and in the left corner, someone very small... I can hardly even see him.. OW HE BIT ME! Let's hear it for.... BITERRRRRRRRRR!"). Ik speel ook wel graag een merchant, dus een beetje de goederen regelen in de guild vind ik ook wel grappig. Ik heb in de OB een axe in de AH gekocht voor 40 zilver en verkocht voor 70 :p.

Het honor systeem is volgens mij ook nog niet werkend... maar dat komt idd wel. Ook wel humor is het om dan een outlaw-guild te hebben met alleen dishonored mensen en dan ook een soort "highway robbers" gaat worden ofzo... (ook al kan je dus geen items looten, maar puur voor de fun).

@Cthulhu: Okay, ik begrijp je natuurlijk wel, maar doe het in eerste instantie niet om de winst verkopen... doe hem dan voor ongeveer dezelfde prijs aan een kennis/vriend/tweaker ofzo... kan je iemand heel happy mee maken. Maar je moet het allemaal zelf weten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Er was net op Veronica bij Gammo een korte preview van WoW waarin je de Dwarf, een Human en een Tauren zag. Alle beginarea's en alle mobs die je zag kende ik bij naam. :X

Was wel grappig om te zien, ze zeiden dat er binnenkort meer volgt! Tevens hielden zij een voorlopige releasemaand van februari 2005 aan...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey 22 december begint trouwens eu open beta trouwens.
well jammer dat wel later begint maarja hoop dat ik tot 14 jan kan spelen dan kan ophalen.

trouwens ga waarschijnelijk pas van af 22 december spelen
omdat ik geen idee heb hoe ik in de closed beta kan komen.
en wanneer die start vraag ik me nog steeds af.

trouwens wel intresseert om nederlandse guild te joinen zo dra ik met wow weer ga beginnen ;)

me msn zer0kewll@hotmail.com add me.

weet nog niet zeker wat ik wordt nog
warlock off mage maybe paladin.
vind mage trouwens tofste :)

maybe night elf maar wil ik wel zo snel verhuisen naar human ^__^
PromWarMachine schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:33:
Er was net op Veronica bij Gammo een korte preview van WoW waarin je de Dwarf, een Human en een Tauren zag. Alle beginarea's en alle mobs die je zag kende ik bij naam. :X

Was wel grappig om te zien, ze zeiden dat er binnenkort meer volgt! Tevens hielden zij een voorlopige releasemaand van februari 2005 aan...
ja klopt heb het gezien

maar spel komt pas 14 januari waarschijnelijk.
paar site's die ik vond had release datum op 14 januari
plus dynabite gaf dat ook aan dus ga ik van uit.

zolang open beta maar door gaat tot ie in de winkel komt
ik hoop niet dat ze characters gaan wissen alhoewel geen moeite meer is om zo weer verder te komen solo :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

hmm ik ga wel ff een php scriptje in elkaar donderen voor de players

of er ook iets met guilds in komt dat moet ik nog zien, heb het nogal druk :)

[ Voor 38% gewijzigd door Selachii op 27-11-2004 19:36 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:34:
hey 22 december begint trouwens eu open beta trouwens.
Waar haal jij die precieze datum vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:38:
[...]

Waar haal jij die precieze datum vandaan?
world of wacraft forum gelezen. eu forum dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 14 jan. is toch ook nog helemaal niet zeker? en heb je een link naar die 22 december want ik kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als goed is dat oficieele post in general forum.
tenminste gelezen.
maarja als ik ongelijk heb ben ik blij want dan zou het nog wel eens eerder kunnen komen open beta.
ik weet tenminste dat er ook nog open beta komt in eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:59:
als goed is dat oficieele post in general forum.
tenminste gelezen.
maarja als ik ongelijk heb ben ik blij want dan zou het nog wel eens eerder kunnen komen open beta.
ik weet tenminste dat er ook nog open beta komt in eu.
Hmm ben al lang actief forum lezer daar.. maar ben niet de 22ste tegengekomen officieel.. wel wordt december steeds aangehaald door verschillende forums.. Is afwachten maar denk niet dat het de 22ste wordt omdat net iets te ver weg is voor de mensen die moeite hebben moeten doen om hun Final Beta key te kunnen bemachtigen.. Maar je weet het met Blizzard: You never know ;)

Maar mocht je de post vinden.. post het nog ff.. zekerheid is altijd beter dan het euwige wachten..

Nog een klein editje.. al komt er een Open Beta dan zullen ze hem niet zo noemen.. hij is al officieel de Final Beta gedoopt.. Dit is wat ik gehoord heb van iemand die mij eerder al melde dat er geen Open Beta zou komen.. Gedeeltelijk zal ie dan gelijk hebben.. Maar ja.. mij maakt het verder niet uit.. als ik maar rond de kerst dagen maar lekker nog ff kan power lvlen (oefenen dan he ;) )

[ Voor 28% gewijzigd door Skeiron462 op 27-11-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08-2023

frostraven

enge kale vent

Selachii schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:35:
hmm ik ga wel ff een php scriptje in elkaar donderen voor de players

of er ook iets met guilds in komt dat moet ik nog zien, heb het nogal druk :)
Is al in de maak 8)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie al een site?
want ik zoek een nog een guild voor beta en et zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ik zou ff naar #guild @ irc.tweakers.net gaan.
daar zitten ze nu al 3 uur te kibbelen over wat wel en wat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Jo, ff 2 dagen niet geweest. Moek gelijk 5 pagina's aan posts doorlezen.

Ik heb 1 ce bij dynabyte besteld op donderdag 25 nov. Ben ik nu verzekerd dat ik er 1 krijg of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:13:
Jo, ff 2 dagen niet geweest. Moek gelijk 5 pagina's aan posts doorlezen.

Ik heb 1 ce bij dynabyte besteld op donderdag 25 nov. Ben ik nu verzekerd dat ik er 1 krijg of niet :?
zelfde hiero,ga naar of je a) gebeld bent tot het uitverkocht was b) een orderbevestiging hebt c) daar een ordernummer instaat.Mijn orderbevestiging was later gestuurd dan ze hun bestelling van de site haalde,dus ik zit denk ik wel goed.

/me kijkt naar boven en zegt help me,laat het plz waar zijn :) :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:59
Lijkt mij ook wel mooi om het guild te joinen. Morgen ben ik weer op irc. Mijn specialiteit: Night Elfs killen. Alliance-tuig, dat is het! ;)

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
denk het niet :) ik werd netjes door de DB in Hoofddorp gebeld dat ze me niet meer konder verzekeren of ik er 1 zou krijgen :/ en dat was dus de 21e dat iuk em orderde.

ze weten ook niet hoeveel exemplaren ze krijgen... hij zij tegen mij als we er 100 krijgen moet je geluk hebben dat een aantal mensen het niet op komt halen... krijgen we 200 heb jij em iig zeker weten, maar dat weten ze dus nog niet :)

afwachten dan maar... ik heb em onderhand wel al bij 5 verschillende shops gereserveerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
-Bij voorbaat excuses voor deze vraag-

Is er een mogelijkheid om nu te spelen, misschien op een minder legale manier/server? (Ik las ergens iets over een Freelight server dacht ik?)
Ik wil zo graag even gamen.....
Waar zijn die EU closed beta-keys gebleven die die Amerikanen (die nu retail spelen) hebben bemachtigd? :?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb niks kunnen vinden maybe heb ik de info van andere site maarja.
iemand idee hoe je in de closed beta kan komen off is daar nog niks over bekendt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:52:
denk het niet :) ik werd netjes door de DB in Hoofddorp gebeld dat ze me niet meer konder verzekeren of ik er 1 zou krijgen :/ en dat was dus de 21e dat iuk em orderde.

ze weten ook niet hoeveel exemplaren ze krijgen... hij zij tegen mij als we er 100 krijgen moet je geluk hebben dat een aantal mensen het niet op komt halen... krijgen we 200 heb jij em iig zeker weten, maar dat weten ze dus nog niet :)

afwachten dan maar... ik heb em onderhand wel al bij 5 verschillende shops gereserveerd :P
um der was ergens toch zo'n post van db tot bijna iedereen die voor de 25ste orderde een ce kreeg.

oh en als ik buiten de mand val en jij krijgt ers 2 of je krijgt em van 2 shops,ik koop wel ene over dan :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg mn us import van de week ;) ik hoop dat ik in de euro beta kan (of retail later).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:59:

@Dj Ferio: die Soundtrack CD krijg je dus niet, tenzij je het WoW pre-order beta pakket hebt gekocht uit het buitenland (met final beta key enzo). Dus waarschijnlijk is de CE de enige manier om hieraan te komen. Voor die 20 euro meer krijg je vrij veel. Je kan altijd nog wat dingen apart verkopen. De 10-day pass kan je makkleijk voor 5 euri kwijt, en dat Artbook en Sountrack moeten toch ok wel 5-10 euro per stuk opbrengen.
quote]

als je goed leest zie je ook dat ik die 2x heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
btw weet niet of dit al gepost is

als je een 10 dagen pas heb gebruikt van iemand(vriends ofzo uit de US)

upgrade dan niet die account met een CE pas wandt dan krijg je geen pet die bij de CE zit

voor de meeste is deze info niet zo bruikbaar maar voor een paar mensen kan het van belang zijn
Tyren View All Posts by This User
Blizzard Poster

Re: question, 10 day pass, CE edition | 11/23/2004 3:34:12 PM PST | WoW Gameplay Discussion
If you do that, the character you create with the 10 day pass will not be a collector's edition character, and thus will not get the special pet, even if you switch to the CE account after 10 days.
[edit na wat zoeken]

Only characters that have been created once the account has been upgraded to Collector's Edition status will be eligible for the CE Pet Gift.

lees ik het nou goed ? je kan upgraden met CE maar je krijgt alleen een CE pet als je een nieuwe char maakt na de upgrade en dus de oude van die je gemaakt heb van de 10 day pass (en alle chars in die tijd) niet?

[ Voor 23% gewijzigd door tntkiller op 27-11-2004 23:36 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Het zit zo: de chars die je maakt in je 10 dagen gratis spelen, kunnen geen pet krijgen wanneer je retail gaat spelen. De chars die je echter aanmaakt wanneer je de CE zelf koopt, krijgen die pet wel. Kwestie van ff goed lezen ;).

edit: zoals jij het zegt dus, jij maakt er ook zo'n onleesbare zin van :P.

[ Voor 15% gewijzigd door DeepSeven op 27-11-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
tntkiller schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:32:
btw weet niet of dit al gepost is

als je een 10 dagen pas heb gebruikt van iemand(vriends ofzo uit de US)

upgrade dan niet die account met een CE pas wandt dan krijg je geen pet die bij de CE zit

voor de meeste is deze info niet zo bruikbaar maar voor een paar mensen kan het van belang zijn

[...]

[edit na wat zoeken]

Only characters that have been created once the account has been upgraded to Collector's Edition status will be eligible for the CE Pet Gift.

lees ik het nou goed ? je kan upgraden met CE maar je krijgt alleen een CE pet als je een nieuwe char maakt na de upgrade en dus de oude van die je gemaakt heb van de 10 day pass (en alle chars in die tijd) niet?
Dat lees je goed :)
DutchCommando schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:13:
Maar als ik het goed begrijp zou PvE dus in zijn geheel geen PvP elementen bevatten? Ik kan me toch echt herinneren dat er tijdens de US open beta er weldegelijk werd ge-PvP'd op een PvE server.
Dat kan ook als je geflagged wordt (door een bepaalde vijand aan te vallen die pvp geflagged is, denk aan guards van stadjes enzo, of je doet /pvp in je textbar om te enablen) dan kunnen andere spelers die ook /pvp flag hebben enabled jou aanvallen. Allebei moeten ze het enablen anders gaat het niet.

Bij PvP is het gewoon een free for all waar je ieder moment iemand op je nek kan verwachten :).

Overigens moet ik zeggen dat die opmerking eerder idd niet veel soeps was van mij over dat PvP. Nu ik eraan terug denk bij UO was het eigenlijk ook overal PvP met al de playerkillers en daar had ik eigenlijk ook nauwelijks last van en achteraf veel lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Tjah, je kan de "vent" en leet gast spelen zoals jij wilt.
Maar ik ga voor de kill....kill or be killed SIMPEL. ik maak gewoon optimaal gebruik van de situatie...en tjah ik ben ook een rogue ik ga niet lekker voor je neus staan en dan pas attacken. Nee ik stealth wel naar je toe en wacht todat je kwestbaar bent......jij moet dus ook zeker geen pvp gaan spelen want daar gaat het er alleen zo aan toe....

Pvp servers zijn ook lekker bevolkt dus gelukkig houden de meeste ook van de gameplay die jij "lame" noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine update op db geloof ik
De collectorsbox is uitverkocht, alle reserveringen van deze box zullen op releasedatum bij iedereen binnenkomen. Wees er s.v.p. snel bij met reserveren van de standaardversie, aangezien er te weinig voor de benelux beschikbaar zullen zijn.
dat word maandag dus als een gek refreshen en als we er niet inzitten,snel de normale versie bestellen

iemand tips hoe ik morgen kan zorge dat ik maandag ziek wordt ??

ik bedoel echt ziek(mn moeder is moeilijk voor de gek te houden)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 22:31:
als je goed leest zie je ook dat ik die 2x heb ;)
Oh, had over dat "beta key" heengelezen. 35 euro voor een beta pakket is echt heel goedkoop... waar haal je dat vandaan? (zeker exc. verzendkosten neem ik aan?)

Het nadeel van PvP is dat de gemiddelde leeftijd en ook de aard van de reacties een stuk lager ligt dan bij RP servers. Ik heb dus niet echt zin om elke 3 seconden in een general chat "OMG U DUN KNOW THAT? OMG LOL U NUB!!!one" te lezen... Jammer dat ze nog geen RP PVP server hebben en die er voorlopig niet komt (want al is het op de RP een stuk socialer, het is toch gaar dat als je in Ahsenvale loopt en je een undead rogue tegenkomt, je die niet kan aanvallen tenzij we eerst allebei onze flag aandoen... Zeker voor rogues een beetje jammer)

@ Bloodcatcher: ik denk dat die normale versie nog wel te krijgen is morgenavond. Daar hebben ze er vast een zooi meer van. Vrijwel alle winkels hebben die nog gewoon... en bijv de media markt zal er ook een zooi krijgen waar je niet voor kan pre-orderen.

Ik hoop ook dat ik er nog bijzit... mijn bevestigingsmail was om 9:40 AM verstuurt op 25e (had rond 11 uur op de 24e besteld). Alsik te laat was, dan ga ik toch een US versie bestellen. Ik wil of de CE of nu spelen (eigenlijk allebei :'( )...
Het is echt zo jammer dat er geen US CE's meer zijn... (behalve die op ebay die belachelijk duur zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Lees wel vaker dat mensen iets in de trend zeggen van "jah maar allemaal jonge wannabe 1337 mensen die alleen maar noob rond roepen etc etc"

uh not? tenminste heb in de hele week dat ik op de pvp server heb gespeeld dan ook echt 0! nul! zero! :P x "omgzies j00 si teh noob" of wat dan ook gelezen.
Jah af en toe na een pvp gevecht tegen de horde zulke dingen typen..maar die zien toch alleen maar gibberish das gewoon voor de fun XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Jumpiefox schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:13:

En mensen maar afvragen waarom ik PvE speel? Gankers en griefers zoals hierboven zijn daar de reden voor :r

Er is genoeg PvP op de PvE waar dit ook zal gebeuren maar dan is het op battlegrounds etc, niet van die dappere dodo's die wachten totdat je je halve HP door een mob kwijtgeraakt bent.

[ Voor 12% gewijzigd door Ace op 28-11-2004 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
keldon schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:52:
[...]

En mensen maar afvragen waarom ik PvE speel? Gankers en griefers zoals hierboven zijn daar de reden voor :r
wat een onzin lol. Het is een PVP server waar dit soort gedrag niet als Lame of als "Grievend" bestempeld word.

Jij speelt op een PVE server omdat jij dit niet leuk vind. En dat is je goede recht. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Idd dan speel je maar lekker niet op de pvp servers...Player vs player weet je wel...kspeel geen teletubby game :P Waar ik lekker ga zitten zwaaien naar een enemy...een potion geven zodat ie op 100% hp is en dan pas gaan vechten |:(

Mij niet gezien hoor op de Pve servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Jumpiefox schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:58:
Idd dan speel je maar lekker niet op de pvp servers...Player vs player weet je wel...kspeel geen teletubby game :P Waar ik lekker ga zitten zwaaien naar een enemy...een potion geven zodat ie op 100% hp is en dan pas gaan vechten |:(

Mij niet gezien hoor op de Pve servers.
Oh ik kan PvP wel waarderen maar zeker niet de laffe manier waarop jij het beschrijft. Ik snap dat je rogue ben en je stealthed van achteren aanvalt maar niet wachten totdat iemand met een mob bezig is.

Dat is gewoon pure lafheid. Er komt op de PvE servers ook zat PvP door de HvA endgame dus ik ga PvP zeker niet uit de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Wat moet je dan doen? wachten totdat ie de monster heeft gekilled en op 100% zit? Imo ben je dan gewoon stom bezig ik neem geen risico....als ik een enemy player een mob ZIE killen dan ga ik er gewoon op af werkt allemaal in mijn voordeel....ik kan hetzelfde verwachten van hun dus waarom niet.
Like i said, Kill or be killed...take no chances :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Jumpiefox schreef op zondag 28 november 2004 @ 01:04:
Wat moet je dan doen? wachten totdat ie de monster heeft gekilled en op 100% zit? Imo ben je dan gewoon stom bezig ik neem geen risico....als ik een enemy player een mob ZIE killen dan ga ik er gewoon op af werkt allemaal in mijn voordeel....ik kan hetzelfde verwachten van hun dus waarom niet.
Like i said, Kill or be killed...take no chances :P
Je draait je eigen woorden om vrolijke vriend. Want je zegt zelf dat je gewacht hebt totdat hij met een mob begon. Je had dus wel de kans om hem aan te vallen terwijl hij 100% HP had maar dat durfde je niet
Heb al vaker meegemaakt dat ik met een quest bezig was...bv in stonetalon mountains en dan 1 horde dude zag....ff gewacht totdat een monster ging aanvallen en dan lekker van achteren pakken
That has LAME writtern all over it. Heeft niks met PvP te maken, is gewoon griefen. Als je echt zo trots bent op je PvP status dan val je hem meteen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Ach, beide zijn voor gekomen. Soms wachten soms niet..ligt er maar net aan welke class de enemy is en lvl.

griefen? nou nee weleens op de pvp server gespeeld? Je moet hetzelf mee maken i guess....de spanning enzo is gewoon cool Trots op me pvp status? nou valt mee hoor...ik dacht we in een war zitten? Alliance vs horde...no mercy...daarom is er een pvp server.

Ik hou niet zo van dat "safe" gedoe...in de "danger" zones ben ik gewoon dik op me hoede wie weet wanneer ik word aangevallen.
Ben ook al vaak genoeg gekilled hoor door ambushes van andere rogues..warriors etc etc. Kan niet zeggen dat ik het echt erg vond juist cool...tjah wel dood maar better luck next time :+

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpiefox op 28-11-2004 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Jumpiefox schreef op zondag 28 november 2004 @ 01:10:
Ach, beide zijn voor gekomen. Soms wachten soms niet..ligt er maar net aan welke class de enemy is en lvl.
Nice try :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Lekker makkelijk om dat te zeggen :P maar als je zulke situaties echt had meegemaakt zou je weten dat ut dus wel zo is.
Een rogue die op dezelfde lvl zit als mij wacht ik niet op gelijk op afgaan als ie de mob aan het aanvallen is (lekker weinig energy voor him...en ik 100% ):P

Een hunter..even wachten totdat ze pet wat hp kwijt is..Een warrior tjah khou nie zo van dat stun zooi wacht ook wel even.

Maar jah hf @ Pve mij niet gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpiefox schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:49:
Lees wel vaker dat mensen iets in de trend zeggen van "jah maar allemaal jonge wannabe 1337 mensen die alleen maar noob rond roepen etc etc"

uh not? tenminste heb in de hele week dat ik op de pvp server heb gespeeld dan ook echt 0! nul! zero! :P x "omgzies j00 si teh noob" of wat dan ook gelezen.
Jah af en toe na een pvp gevecht tegen de horde zulke dingen typen..maar die zien toch alleen maar gibberish das gewoon voor de fun XD
Hmmm tsja, het RP gehalte is toch gewoon wat minder op een PvP, behalve als je met vrienden bent of in een guild. Maar ik vind het allebei wat hebben (daarom lijkt me een RP PvP zo leuk). Grieven en ganken vind ik wel iets minder, maar soms is die extra spanning wel leuk, altijd op je hoede enzo.. (en dan ga je ook niet alleen in vijandig gebied, want dan kunnen ze je lijk wegslepen).

@ Keldon (en anderen): waarom PvE en niet RP? Heb je RP weleens geprobeerd? Ik zou geen PvE doen zelf, altijd of RP (relaxed en gezellig RPen) of PvP (gevaarlijke en spannende tripjes naar de Horde lands..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 01:16:
[...]

Hmmm tsja, het RP gehalte is toch gewoon wat minder op een PvP, behalve als je met vrienden bent of in een guild. Maar ik vind het allebei wat hebben (daarom lijkt me een RP PvP zo leuk). Grieven en ganken vind ik wel iets minder, maar soms is die extra spanning wel leuk, altijd op je hoede enzo.. (en dan ga je ook niet alleen in vijandig gebied, want dan kunnen ze je lijk wegslepen).

@ Keldon (en anderen): waarom PvE en niet RP? Heb je RP weleens geprobeerd? Ik zou geen PvE doen zelf, altijd of RP (relaxed en gezellig RPen) of PvP (gevaarlijke en spannende tripjes naar de Horde lands..)
Ik vind RP altijd weer net iets te ver gaan zeg maar. Helemaal in char blijven is dat toch en wanneer je beetje wil babbelen over hedendaagse dingen dan breekt de pleuris uit?

Tenminste, dat begreep ik er uit. Nog nooit echt gespeeld eigenlijk.

Dan vind ik PvE voor mij de beste keus. Zat PvP op de hogere levels en ik mag gerust in /g zeggen dat m'n pizza lekker is :P

[ Voor 7% gewijzigd door Ace op 28-11-2004 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:13:
[...]

[afbeelding]

deze staat gewoon op de officieele site :D veel plezier ermee
Ja en nu nog de front en dus niet van opzij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde op de normal server, en dat was zoals ik een mmorpg wil spelen, niet dat ik een mob aan het hakken ben ik word gebackstabt en dat soort ongein (alleen zo dat nog kunnen door iemand van allience, maar nooit gebeurt)
Ik heb ook wel een aantal keer gewoon gedueleert, dat word je dan netjes gevraagt of je dat wilt, en klik je op ja of nee.
en als je iemand van de allience tegen komt, gewoon direct dood slaan, wat ie ook maar aan het doen is :)

en als ik het goed begrijp kun je in de rp server alleen mobs aan vallen?
of kun je elkaar uitagen voor een duel? zo anders wel dik saai wezen, tis wel leuk om een duel te doen paar keer per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op zondag 28 november 2004 @ 01:18:
[...]

Ik vind RP altijd weer net iets te ver gaan zeg maar. Helemaal in char blijven is dat toch en wanneer je beetje wil babbelen over hedendaagse dingen dan breekt de pleuris uit?

Tenminste, dat begreep ik er uit. Nog nooit echt gespeeld eigenlijk.

Dan vind ik PvE voor mij de beste keus. Zat PvP op de hogere levels en ik mag gerust in /g zeggen dat m'n pizza lekker is :P
In guild mag je alles zeggen wat je wilt, whisperen ook.. (maar niet overdrijven en niet elke guild tolereert het. Sowieso niet om de 5 seconden "lol" roepen o.i.d.) maar je probeert meer een verhaal te maken van je spel dan dat je 'het einde wil halen'. Zo was ik in OB dus ook Dergo op een RP server (test server 35 op east), en in de laatste dagen redelijk hoog (level 25), toen liep ik door de wetlands en zag ik 2 level 10 mannetjes wegrennen voor een Crocalisk (level 22 ofzo) en ze waren al bijna dood. Dus ik een Concussion shot en daarna met mijn bijl flink erin met een battlecry a la "Com' get some! you lil' bag of leather! pick 'n someon' ye'r own size! RARRGH" en binnen een paar seconden was die crocalisk dus inderdaad een paar lederen velletjes. Toen kwamen die mannetjes teruggehold, buigden ze en bedankten me. Ik ging verder met "Watch yer backs in these lands lads, espeially fer those walking hand bags.. those are som' nasty buggers... here.. take some bandages... and take care!"

Dat vind ik net iets leuker dan te zeggen "Hi, I killed the creep... it's safe.. cya". Het is net doen alsof je in die wereld zou lopen.

@ Xbastard: Je kan op een RP server gewoon PvP doen en duellen, net als op een PvE. Het enige verschil is dus dat de general chat gemonitored word (nou ja, zeggen ze, ik heb er weinig van gezien in OB) dat je daar niet teveel OOC gaat doen (er staat wat meer info op de community site). Duellen is juist erg leuk. Je klikt niet zomaar iemand aan om te duellen, je moet daar eerst een reden voor hebben, en je kan dan ook als bijstander leuk gaan kijken en cheeren enzo.. (of weddenschappen maken ;)).

Anders probeer je gewoon 1 character op een RP server, je kan toch 50 chars maken als je dat wilt, dus 1 RP char om het te proberen...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg wat een gewhine door de pvp haters, serieus, het IS oorlog en dus moet je ook een beetje strategisch nadenken! je wil winnen, op wat voor manier dan ook!

en bij een rogue al helemaal, hallo, die is gebaseerd op stealth 8)7

en als jij dat dan lekker lame vind, SO BE IT!? dan hoeven wij jou ook helemaal niet te zien op de PvP servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al gezegt is, maar Dynabyte heeft voor iedereen die het spel heeft gepreordert, een copie. Na de 26e moesten ze doorgeven aan de leverancier hoeveel bestellingen ze wilden plaatsen. Dus als het goed is krijgt iedereen die gepreordert heeft zijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:45:
Ik weet niet of dit al gezegt is, maar Dynabyte heeft voor iedereen die het spel heeft gepreordert, een copie. Na de 26e moesten ze doorgeven aan de leverancier hoeveel bestellingen ze wilden plaatsen. Dus als het goed is krijgt iedereen die gepreordert heeft zijn spel.
wow? hoe weet je dat, heb je mail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:32:
omfg wat een gewhine door de pvp haters, serieus, het IS oorlog en dus moet je ook een beetje strategisch nadenken! je wil winnen, op wat voor manier dan ook!

en bij een rogue al helemaal, hallo, die is gebaseerd op stealth 8)7

en als jij dat dan lekker lame vind, SO BE IT!? dan hoeven wij jou ook helemaal niet te zien op de PvP servers!
Ik verwacht juist van een rogue dat hij of zij een persoon van de tegenpartij pakt als hij het zwakst is, dus bijvoorbeeld wanneer hij bezig is met mobs... Ik denk dat dat juist extreem veel RP voor een PvP server is... een Paladin daarentegen zou eerst iets moeten roepen van 'defend yourself, demonspawn !!' Daarom wacht ik ook nog steeds op meer PvP op RP servers...

Wat ik maar bedoel is, een rogue kan per definitie niet ganken in een mmoRPg, het is niet voor niets een rogue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rogue is zo goed nog niet :)
ik had een level 42 Nightelf Rogue, en 80% van alle chars die er zijn kunnen je zien.
nog erger is dat et meestal groepjes zijn die monsters aan et vechten zijn dus
er zit meestal wel 1 bij die invisibles kunnen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Dat is toch alleen zo als je in de "cone of vision" loopt toch? Van achteren ben ik nog nooit gezien o.O en had ook nog geen Mod. Was dan ook maar een lcl 23 rogue tho dunno :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:49:
[...]

wow? hoe weet je dat, heb je mail gehad?
Ik heb gesproken met de bedrijfsleider van DB Leiden, en die wist 100% zeker dat ze nog niet alle mogelijke pre orders hadden gehad, maar ze moesten die dag bestellen, dus daarna was die actie afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pve is ook erg leuk maar ik was toch steeds in de horde lands om daar te vechten met vrienden dus daarom ga ik voor pvp en rp tja ik vind dat saai worden snel ik vind et leuk om een player afteslachten of gewoon rennen voor je leven:P

ziek worden tja vroeger als ik egt niet wilde moet je water drinken en rondjes draaien werkt echt.(niet met cola dan word je egt ziek:P)

edit hey de eu wow site doet het niet meer hij zegt dat die pagina niet meer bestaat.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:16:
[...]

Ik heb gesproken met de bedrijfsleider van DB Leiden, en die wist 100% zeker dat ze nog niet alle mogelijke pre orders hadden gehad, maar ze moesten die dag bestellen, dus daarna was die actie afgelopen.
omg als dat waar is dan is dat supergoed nieuws :)

Maar dat kan toch niet want ze zijde toch dat als je voor de 25ste had gepreorderd was je bijna zeker,en ze zeide dat ze 200 stuks hadde.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 01:52:
[...]
"Watch yer backs in these lands lads, espeially fer those walking hand bags.. those are som' nasty buggers... here.. take some bandages... and take care!"
Gelukkig kun je typen en vechten tegelijkertijd anders zou je volgens mij niet zo rolspelen. Wat ik btw erg vet vindt, jammer dat et zoveel tijd kost :\

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Zelfs met wc3 is _de_ methode. Als een vijand creept, moet je hem aanvallen in de rug zodat je de creep items kan pakken en units van hem killed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:16:
[...]

omg als dat waar is dan is dat supergoed nieuws :)

Maar dat kan toch niet want ze zijde toch dat als je voor de 25ste had gepreorderd was je bijna zeker,en ze zeide dat ze 200 stuks hadde.
Probeer jezelf niet helemaal gek te maken joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enigste die het opvalt dat www.worldofwarcraft.com het niet doet de eu-wow het ook niet is dit een update ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:16:
Waarschijnlijk is DB een franchise en moeten ze allemaal van de 200 geleverd aan all DB's, elk filiaal zelf apart inkopen/bestellen bij het magazijn? Dat zou iig meer overeenkomen met wat ze eerder zeiden (ze zijn dus de 26e wezen bestellen bij het magazijn en dan zou vermoedelijk iedereen die voor de 25e besteld heeft, hem kunnen krijgen).

Je kan natuurlijk zelf bepalen hoeveel je RP'ed, ik ben zelf ook niet zo heel hardcore ofzo dat ik alles wat ik doe een verhaal bij heb of alle dingen die ik craft label ofzo (je kan ook moeilijk RPen dat er 3 pops komen en je party daar aan dood is gegaan). Maar in een party alleen maar questen enzo zonder IC praatjes is wel een beetje boring. Ik wordt ooit toch wel level60.. no rush.. (al is het zo verslavend dat het toch wel snel gaat...)

Ik denk dat ze de site gewoon aan het updaten zijn ofzo ... misschien een nieuwe headline dat de pre-order beta packages zijn uitverkocht ofzo... zal nog niet FB zijn iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Er worden binnenkort ook nieuwe keys gestuurd voor de CB, staat in de FAQ op de Duitse site(Engelse site schijnt niet te werken nu)

2. Sind in naher Zukunft neue Wellen an Keys geplant? Wenn ja, wann?

Ja, es werden in wenigen Tagen weitere Keys verschickt werden, sowohl für die laufende Closed Beta als auch für die lokalisierte Closed Beta.

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens die gast van DB kan je de CE niet meer bestellen omdat de order de 26e bij de leverancier moest zijn, dus niet omdat ze er geen meer hadden. Als je op de site kijkt dan is die hele CE verdwenen. Eigenlijk wel vreemd dat het zo lang van tevoren moet, misschien duidt dit erop dat het spel eerder dan 14 januari uitkomt.

Eigenlijk is het wel genaaid van blizzard dat ze dan op die site zetten dat je WoW vanaf de 26e kon pre orderen in Europa. Gelukkig had ik net 1 dag eerder gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je van Dynabyte trouwens een bevestiging op je preorder? Niets ontvangen via mail namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie Spielerij - Algemene policy

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

hmm er zijn volgens mij meerdere mensen bezig met een site om characters te reggen, ben het overzicht een beetje kwijt.
Kheb er iig eentje online gegooid, je moet ff reggen, dan kan ik je account ff activeren, en dan kan je characters aanmaken.
http://www.exclamation.nl/wow/index.php

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:17:
Krijg je van Dynabyte trouwens een bevestiging op je preorder? Niets ontvangen via mail namelijk!
1) Welke pre-order? Of bedoel je reservering?

2) Als je reservering bedoeld, dan is het antwoord ja, maar je moet er wel 1 werkdag op wachten.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
En toch bedoelen we daarmee dat Spielerij daar niet de plaats voor is

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Wat ik zo frustrerend vind is dat een paar kilometertjes verderop, net over dat plasje water, er duizenden mensen een spel spelen dat ik nu zo graag zou willen spelen. Het maakt me niet uit in welke vorm (OB, CB, FB of retail), maar ik wil het gewoon spelen nu! (En met Kerst, zeker tijdens Kerst, misschien staat er wel 'n kerstboom in de verschillende Inn's :)).

Hoe houden we dit ook vol? Ik bedoel: als ik op tv iets zie over mijnwerkers dan denk ik: mijnen? Ik moet minen, copper veins, of silver? Als ik vossen zie dan denk ik: even slayen, misschien dropt 'ie wat loot.... :9

Maargoed, ik ga wel 'n boek lezen, of alle afleveringen van Seinfeld (de DVD-box :o ) nogmaals kijken....<zucht>

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Het is gewoon een omgekeerde wereld. Hun zouden er alles aan moeten doen zodat wij de game zullen kopen, maar wij moeten er alles aan doen om aan de game te komen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:36
fritsjof schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:51:
Wat ik zo frustrerend vind is dat een paar kilometertjes verderop, net over dat plasje water, er duizenden mensen een spel spelen dat ik nu zo graag zou willen spelen. Het maakt me niet uit in welke vorm (OB, CB, FB of retail), maar ik wil het gewoon spelen nu! (En met Kerst, zeker tijdens Kerst, misschien staat er wel 'n kerstboom in de verschillende Inn's :)).

Hoe houden we dit ook vol? Ik bedoel: als ik op tv iets zie over mijnwerkers dan denk ik: mijnen? Ik moet minen, copper veins, of silver? Als ik vossen zie dan denk ik: even slayen, misschien dropt 'ie wat loot.... :9
of als je over de weg rijd de gedachte hebben dat je niet naar school maar naar ironforge reist om daar een quest te gaan doen.

Bij elke eekhoorn / koe / schaap / wolf je afvragen welke level hij is en of je hem dus aankan.

Hopeloos op zoek naar een fatsoenlijk stel handschoenen minimaal 150 armor +2 strength +stamina

maar ach dan word je weer wakker en denk je.. waarom?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ik zit te twijfelen:

Optie a:
Beta-kit in de UK bestellen (via een vriend) en zeker in de beta zitten maar met als nadeel dat de retail in januari een paar dagen later bij mij zal arriveren

Optie b:
Afwachten/hopen dat ik in de beta zit (hoewel ik nog geen bevestigende email heb ontvangen van Blizzard dat ik een key krijg 'in ruil' voor de fake key die ik heb ingevoerd vrijdagavond) met als nadeel de onzekerheid of ik wel kan spelen in december maar met als voordeel dat ik gewoon bij de lancering van de retail in januari op de eerste dag kan spelen.

Kijk, dat zijn nou dingen die de moderne mens bezighouden, weetjewel ;)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor optie A gaan frits ;)
Dan ook nog de officieele versie kopen als ie uit is, die UK versie die je opgestuurd krijg inruilen bij media markt ofzo met de bon van die NL versie en dan met een of ander smoes komen dat je oma hem gekocht heeft ofzo en je geld terug vragen >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:17:
ja,ziet er zo uit:

Geachte heer *NAAM*

Hartelijk dank voor uw bestelling op onze website.

Wij hebben de bestelling met het BESTELNUMMER* ontvangen
en deze is in behandeling genomen.

Uw bestelling ziet er als volgt uit:

1 * World of Warcraft Col Box Euro DVD EUR 59.95
1 * Rembourskosten EUR 5.70

Totaalbedrag EUR 65.65

De bestelling zal zo spoedig mogelijk naar u worden verzonden.

Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de nabije toekomst
nogmaals te mogen verwelkomen op www.dynabyte.nl of in één van onze vestigingen!
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:38:
[...]

Probeer jezelf niet helemaal gek te maken joh.
hehehe zegge meer mensen :p
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:41:
ben ik de enigste die het opvalt dat www.worldofwarcraft.com het niet doet de eu-wow het ook niet is dit een update ofzo?
wow eu lag er al rond 11ven uit,wow us ligt er pas uit,hm

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
US doet 't prima bij mij hoor! :)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ik zie hier een paar mensen die de us-versie spelen, maar dit kon toch alleen met een ausie adres :? Valt dit niet onder CC-fraude? Kan dat geen kwaad op het moment dat ze je geld van je CC gaan halen?

CC-noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
nemo55 schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:32:
Ik zie hier een paar mensen die de us-versie spelen, maar dit kon toch alleen met een ausie adres :? Valt dit niet onder CC-fraude? Kan dat geen kwaad op het moment dat ze je geld van je CC gaan halen?

CC-noob :P
Het zal ze een worst wezen als ze kunnen afschrijven van die CC dan doen ze dat zonder al teveel vragen te stellen. Gaan ze echter ooit eens de gegevens checken dan ben je dus wel strafbaar voor CC fraude want het billing adres MOET hetzelfde zijn als die van de cardholder.

En bedankt Terr voor het editen . Blij dat het allemaal zo duidelijk in de policy staat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het helemaal safe wilt doen kan je natuurlijk voor het eind van die 30 dagen een Gamecard kopen en die gebruiken i.p.v. je CC. Die zijn vermoedelijk vanaf morgen te koop in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Na alle voors en tegens over PvP te hebben gelezen denk ik dat ik de PvE servers blijf bezoeken. Daar kan ik er blijkbaar voor kiezen: of PvE of PvP. Voor PvP hoef ik alleen maar de Hordelands in te gaan of een contested territory en ik kan elke Horde speler ganken die ik wil of zelf gegankt worden door de Horde. Klopt dit?

Wat ik begrijp is dus dat op een PvP server alle gebieden contested zijn op een paar newbie areas na en dat je ook door je eigen team (alliance of horde) aangevallen kan worden.

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 28-11-2004 17:41 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan niet aangevallen worden door je eigen factie.. tenzij je duelt. Dat geld op alle servers (RP, PvP en PvE). En ja, je kan altijd zonder pardon iemand van de andere factie aanvallen in contested area's op PvP servers.
Maar ik zou gewoon een character maken op alle soorten servers en het iig een keertje uitproberen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!