priest is zeker niet makkelijktse om mee te spelen. dat ben ik er wel mee eens, maar als je goed speelt in een groep boeit die aggro niet zo, ik bedoel de fighters etc moeten ook op mij letten zodat als er mobs op mij afgaan die agroen met special attacks.
dus aggro controll valt wel mee.
druids hebben iig wel heerlijke hot's ( heal over time ) die ze heel hard kunnen maken met talents, gelukkig heeft blizzard een keer nagedacht en onze ( toen belachelijke holy tree ) een stukje verbeterd en je kan er nu iets mee.
maar een druid wil helemaal niet healen ook al kan hij dat, en mensen verlangen het niet van hem omdat hij druid is , terwijl als hij priest heet dan wel.
Dat komt gewoon weg doordat mensen een verkeerd beeld hebben bij een wow priest classes ( dit omdat bliz de priest geen echte super healer/buffer heeft gemaakt)
wat je zegt instances etc willen mensen dat je healt en niet bv' nuked.
hoe dit komt is makkelijk, mensen horen altijd dit verhaaltje bij priest en daaorm pakken ze geen priest.
hierdoor zijn er nog minder priest dus die worden al bijna gedwongen om heal bot te spelen.
en groepen gaan vaak anders spelen met priest erbij.
vb. zonder priest gaan mensen heel voorzichtig te werk omdat ze weten dat er weinig healing beschikbaar is.
met priest denken ze .. ja we hebben toch priest dus BOEIEND! en dan word je als priest weer gedwongen om te healen omdat je niet zo'n eikel wilt zijn die mensen dood te laten gaan.
maar als jij met een vaste party speelt die jouw kent en snapt hoef je helemaal geen heal bot te zijn.
Zeker niet als mensen (sommige hebben het niet door dat iedereen fist aid kan ) als iedereen in party first aid heeft.
pvp. is priest toch wel erg sterk zeker met juist talents kan een priest enorm hard uithalen dot's ownen en als je goed speelt met fear dot en shield kan je van veel classes winnen.
btw als je naar race kijkt voor class, kijk nooit naar stats en alleen maar naar racial abbillities of wat je leuk vind om te spelen, de stats maken niks uit op langere termein + 20 sta .. ( wat boeit die +2 sta van het ras dan nog )
[
Voor 7% gewijzigd door
streafer op 27-11-2004 14:48
]