Dat is waar inderdaad en ik kan het lekker zonder deadline doen gelukkigDonMetal schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:20:
Ediejo had ook n deadline>CeBit
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:43:
vraagje over de gaas die je eventueel gaat gebruiken om achter logo in oortjes te plaatsen...
waar kan je die kopen? of heeft een naam?
Ik heb de bouwmarkt afgezocht, maar de afstand tussen de vierkantjes zijn te groot... Ik zat al te denken aan racegaas, maar die is weer te duur...
Het gaas dat ik ga gebruiken krijg ik van een vriend van me, maar is gewoon racegaas en inderdaad normaalgesproken niet goedkoop, meshX gebruik ik niet omdat dit niet de looks heeft die ik wil.Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:20:
gaas -> modders mesh -> AC Ryan MeshX -> search in de pricewatch
of om je vraag direct te beantwoorden: gaas is oa te koop bij Informatique en Salland Automatisering
Hier een willekeurig linkje naar een plaatje met het gaas dat ik wil gebruiken, het is redelijk compact zodat je niet zo direct naar de teringzooi in mijn kast kan kijken
ik heb overigens bedacht dat ik de driehoekjes in de zijpanelen van groen plexi ga voorzien, maar volgens mij had ik dit al gemeld
http://www.budget-tuning.nl/catalog/images/DSC01896gaas2.jpg
edit:
heb m'n fans inmiddels op 5 volt lopen, proc wordt stressed wel een graadje of 5 warmer (5 graden ongeveer) maar prime draait nog steeds vrolijk door en .... wat een rust zeg
alleen wel jammer dat bij hogere temps de snelheid dus niet oploopt
de sunbeam controller is ook niet meer leverbaar dus ik zal naar mcubed moeten
heb m'n fans inmiddels op 5 volt lopen, proc wordt stressed wel een graadje of 5 warmer (5 graden ongeveer) maar prime draait nog steeds vrolijk door en .... wat een rust zeg
[ Voor 13% gewijzigd door floriske.nl op 16-03-2006 11:57 ]