[CIP]-XIXIV-[x4] [Project Finished!]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 17.624 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 11:19

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
DonMetal schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:20:
Ediejo had ook n deadline>CeBit
Dat is waar inderdaad en ik kan het lekker zonder deadline doen gelukkig :D
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:43:
vraagje over de gaas die je eventueel gaat gebruiken om achter logo in oortjes te plaatsen...

waar kan je die kopen? of heeft een naam?

Ik heb de bouwmarkt afgezocht, maar de afstand tussen de vierkantjes zijn te groot... Ik zat al te denken aan racegaas, maar die is weer te duur...
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:20:
gaas -> modders mesh -> AC Ryan MeshX -> search in de pricewatch
of om je vraag direct te beantwoorden: gaas is oa te koop bij Informatique en Salland Automatisering
Het gaas dat ik ga gebruiken krijg ik van een vriend van me, maar is gewoon racegaas en inderdaad normaalgesproken niet goedkoop, meshX gebruik ik niet omdat dit niet de looks heeft die ik wil.

Hier een willekeurig linkje naar een plaatje met het gaas dat ik wil gebruiken, het is redelijk compact zodat je niet zo direct naar de teringzooi in mijn kast kan kijken ;)

ik heb overigens bedacht dat ik de driehoekjes in de zijpanelen van groen plexi ga voorzien, maar volgens mij had ik dit al gemeld ;)

http://www.budget-tuning.nl/catalog/images/DSC01896gaas2.jpg

edit:
heb m'n fans inmiddels op 5 volt lopen, proc wordt stressed wel een graadje of 5 warmer (5 graden ongeveer) maar prime draait nog steeds vrolijk door en .... wat een rust zeg ;) alleen wel jammer dat bij hogere temps de snelheid dus niet oploopt ;) de sunbeam controller is ook niet meer leverbaar dus ik zal naar mcubed moeten

[ Voor 13% gewijzigd door floriske.nl op 16-03-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 17:41

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Mooie updates! _/-\o_

(over dat gedoe met 5 volt, ik ben dus een jochie van 12, 1e klas VWO, ben wel bezig met tweaken en weet best veel van programmeren, computers en hardware maar heb nog NOOIT iets gemod... (een kind van 10 dat een beetje technisch is weet toch lagere spanning=minder vermogen?

Zo, genoeg gezeikt ;) Iedereen ziet wel eens iets over het hoofd (bijv. ik toen ik acht was dat ik beter niet m'n windows map kon deleten }) ) van fouten leer je he :) )

Nogmaals, dit zijn echt UBER mods zeg! Zo strak en mooi afgewerkt! Kvind dit eigenlijk veel mooier dan van die mods met al die tierelantijntjes...

p.s. krijg jij niet een RETE lading stof in je systeempjes op deze manier? In DICHTE kasten geld dit:

Geen huisdieren, niet roken: om de 5 maanden pc cleanen
Wel huisdieren , niet roken: om de 4 maanden pc cleanen
Geen huisdieren, wel roken: om de 3 maanden pc cleanen
Wel huisdieren, wel roken: om de 2 maanden pc cleanen

(zijn maar richtlijnen he... Copyrighted PersonalComputerMagazine)

'k kan me voorstellen dat je dit met OPEN kasten een factor 10 kunt verlagen :X
zou niet leuk zijn als je zulke mooie mods hebt gemaakt en dan is al je hardware naar de klote :o

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berik
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-12-2023
Jij hebt dus nog nooit een gemiddelde huis-tuin-en-keuken pc van binnen gezien...

Ik kom wel eens ergens om iets aan een pc te klunzen. Als je dan de kast openmaakt, moet je vaak meteen de stofzuiger erbij pakken om uberhaupt iets te kunnen zien, zoveel stof dat erin zit. Vaak is dat ook al genoeg om de pc een stuk stabieler te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
XplodingForce schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:19:
Mooie updates! _/-\o_

(over dat gedoe met 5 volt, ik ben dus een jochie van 12, 1e klas VWO, ben wel bezig met tweaken en weet best veel van programmeren, computers en hardware maar heb nog NOOIT iets gemod... (een kind van 10 dat een beetje technisch is weet toch lagere spanning=minder vermogen?

Zo, genoeg gezeikt ;) Iedereen ziet wel eens iets over het hoofd (bijv. ik toen ik acht was dat ik beter niet m'n windows map kon deleten }) ) van fouten leer je he :) )

Nogmaals, dit zijn echt UBER mods zeg! Zo strak en mooi afgewerkt! Kvind dit eigenlijk veel mooier dan van die mods met al die tierelantijntjes...

p.s. krijg jij niet een RETE lading stof in je systeempjes op deze manier? In DICHTE kasten geld dit:

Geen huisdieren, niet roken: om de 5 maanden pc cleanen
Wel huisdieren , niet roken: om de 4 maanden pc cleanen
Geen huisdieren, wel roken: om de 3 maanden pc cleanen
Wel huisdieren, wel roken: om de 2 maanden pc cleanen

(zijn maar richtlijnen he... Copyrighted PersonalComputerMagazine)

'k kan me voorstellen dat je dit met OPEN kasten een factor 10 kunt verlagen :X
zou niet leuk zijn als je zulke mooie mods hebt gemaakt en dan is al je hardware naar de klote :o
offtopic:
ermmm, ik zeg niet dat ik dit niet wist of wel :X :?

alleen dat het even aan mijn gedachten ontschoten was om ze ff tijdelijk op 5 volt te frotten.

bovendien ben ik hier niet zo'n fan van.
Dit gezien het risico dat je loopt als je per ongeluk iets anders op de aansluiting frot en de fan niet harder zal gaan draaien aan de hand van temperaturen, want als je goed gelezen had had je ook gezien dat ik een temperatuur geregelde fancontroller wilde en niet eentje welke mijn fans standaard op 5 volt laat lopen :X.

Vertel me niks over electrotechniek want ik heb de MTS ruim behaald namelijk ;)

NOFI & none taken overigens!!

Verder, thx voor de complimenten _/-\o_ en wat betreft het stof: Als je zorgt dat je huis niet al te goor wordt en zo nu en dan eens een keer met een stofdoek en de stofzuiger rond gaat valt dit reuze mee, sinds de systemen open staan (en ik ben dus al een dik jaar bezig ;)) heb ik ze daadwerkelijk 1 keer uitgeblazen omdat het nodig was.

Als je een dichte kast hebt kloppen de beweringen van PCM ook niet altijd, dit is compleet afhankelijk van het feit of je over- of onderdruk in je kast hebt, bij overdruk (meer intake als outtake) is de hoeveelheid stof veel minder dan bij onderdruk (meer outtake dan intake), hoe lager de kast bij de vloer staat hoe meer stof etc. etc. etc.

[ Voor 7% gewijzigd door floriske.nl op 16-03-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd zeker mooi gedaan met die cooling, die cooling is sowieso heel nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

@Floriske.nl

Ok, was ook helemaal m'n bedoeling niet om je aan te vallen, was maar'n geintje :D
(p.s. welk programma gebruik jij voor het ontwerpen van die ongeloofelijk mooie plaatjes? Misschien is het wel ergens gezecht maar ik kan 't niet meer terug vinden }:O (ik bedoel natuurlijk die ontwerpjes he van het front o.a. niet de foto's !)

EDIT:
@ hieronder, bedankt voor het antwoord. Ik had het inderdaad al eens gevraagt, maar aangezien ik niet dacht dat je dat nog eens zou zien (misschien over een hele tijd eens, als je je topic zou doorlezen, maar OK) heb ik het nog een keertje gevraagd. :o
Ik heb 3ds max eens geprobeerd, maarre doe jij een grafische opleiding ofzo? _/-\o_ w00t, wat is dat ingewikkeld zeg! 8)7 Ik ben nu aan 't experimenteren met SketchUp, en dat werkt IMO goed.

[ Voor 42% gewijzigd door XplodingForce op 18-03-2006 17:08 ]

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
XplodingForce schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:11:
@Floriske.nl

Ok, was ook helemaal m'n bedoeling niet om je aan te vallen, was maar'n geintje :D
(p.s. welk programma gebruik jij voor het ontwerpen van die ongeloofelijk mooie plaatjes? Misschien is het wel ergens gezecht maar ik kan 't niet meer terug vinden }:O (ik bedoel natuurlijk die ontwerpjes he van het front o.a. niet de foto's !)
lol, daarom stond er ook NOFI en none taken ;)

alle ontwerpen maak ik met adobe illustrator en photoshop, de 3D ontwerpen met 3D studio max, volgens mij had je dit al eens gevraagd en heb ik verzaakt daar antwoord op te geven dus bij deze :P

Edit ;)
XplodingForce schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:11:

...

EDIT:
@ hieronder, bedankt voor het antwoord. Ik had het inderdaad al eens gevraagt, maar aangezien ik niet dacht dat je dat nog eens zou zien (misschien over een hele tijd eens, als je je topic zou doorlezen, maar OK) heb ik het nog een keertje gevraagd. :o
Ik heb 3ds max eens geprobeerd, maarre doe jij een grafische opleiding ofzo? _/-\o_ w00t, wat is dat ingewikkeld zeg! 8)7 Ik ben nu aan 't experimenteren met SketchUp, en dat werkt IMO goed.
Ik heb afgelopen juni een opleiding grafisch vormgeven afgesloten naast mijn vaste baan (ik weet het, ben al een ouwe *** maar mijn huidige beroep is niet hetgeen ik de rest van mijn leven wil blijven doen dus heb ik mezelf omgeschoold om van mijn hobby m'n werk te maken, nu alleen nog een baan aangezien in nederland papiertjes belangrijker schijnen te zijn dan kunde :'( )

edit 2: meld je voor de grap eens aan bij www.3dbuzz.com en neus eens tussen hun video trainingen, gratis, goed en een leuke manier om te leren!

[ Voor 51% gewijzigd door floriske.nl op 22-03-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
update in de openingspost 8e post op de 1e pagina ;) 23-03-2006 :*)

het is bedtijd, maar ik wil nog even het volgende plaatje posten:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/kastrender2thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/kastrender3thumb.jpg

dit is voor 99% zeker het definitieve ontwerp van de kast, en dan niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua opbouw, heb in 3dMax elke plankje op schaal getekend en het geheel in elkaar gepuzzeld zoals je kan zien in de exploded view (iemand overigens een idee of je max dit voor je kan laten doen, heb nu elk stukje met de hand verplaatst :X .)

Waarom zoveel stukjes? om de 3cm wanddikte te faken en het geheel toch een solide look te geven. Als ik de wanden echt overal 3cm dik zou maken dan wordt het ding veeeel te zwaar ;) dus ze lijken massief 3cm maar zijn het niet.

De kast wordt overigens geheel opgebouw uit 15m fins berken wisaplex en 4mm fins berken triplex en naderhand in kleur gelakt/gebeitst (welke van de 2 moet je maar aan Solodan vragen hij zorgt ervoor dat de kast een kleurtje krijgt _/-\o_ )

edit: check ter vergelijking mijn huidige meubels ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/213huisje.jpg

het is overigens niet zo dat ik een bestaande kast aanpas aangezien deze te ondiep en te smal zijn, ik bouw het geheel van de grond af op.

truste :Y)

[ Voor 79% gewijzigd door floriske.nl op 10-05-2006 21:43 . Reden: exploded view plus beetje tekst toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

leuke kastjes van de ikea :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ziet er leuk uit hoor! Mooie opstelling :Y) Ik wil m wel eens zien als ie af is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me echt een mooi ding worden, ik ben ook wel benieuwd als hij af is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:29

Nox

Noxiuz

nice meubels :) en ook je tekening is nice.

Ondanks je de kleur niet verwacht (beuken ? donkere kleur iig) staat het best mooi :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Mooi ontwerp!

* XplodingForce is echt JALOERS op mensen die zo iets moois kunnen maken op hun pc! :D

En jij kunt geen baan vinden??? Laat ze eens een paar van die ontwerpjes zien (beter, de hele CIP kunnen ze ook zien dat je lekker technisch bent :P ) Als ze je dan NOG niet aannemen zijn zij jouw helemaal niet waard! ;)

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
geen update maar meer even een mededeling.

Dankzij het feit dat ik de afgelopen weken redelijk wat dagen van 12 uur gewerkt heb heb ik vandaag dan eindelijk het hout voor de kast besteld :*) zodra ik dit binnen heb kan ik dus eindelijk aan de kast beginnen.

De cases zelf ga ik toch ook maar weer eens op korte termijn mee verder, de leds in de fronts maken en gaas in de zijpanelen is het laatste grote knutselwerk dat hier aan moet gebeuren gelukkig. Daarna stikkers bestellen en dan kunnen ze in elkaar.

De bovenkant van de cases blijft voorlopig even achterwege vanwege gebrek aan inspiratie en financiële middelen hiervoor ;) deze komen op een later tijdstip wel weer aan bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijd is relatief :P

maar geduld hebben we wel... als ik "we" mag zeggen :)

ideetje voor de bovenkant:

ik weet niet hoe hoog je de PC's gaat plaatsen in de kast maar als je ze wel kan uitschuiven, om b.v hardware te vervangen, kan je ze met schanieren bevestigen en een hydro arm zoals Thermaltake het ook heeft. Makkelijk open te maken en blijft open totdat je het weer dicht klapt.

Ik zou alleen niet weten waar je zulke zwakke hydro armpjes vandaan moet halen, want ik heb ooit 1 opgehaald bij een sloperij (gratis) om voor mijn scooter te gebruiken maar helaas heb je de gewicht van een kofferbak-deksel nodig.

Een ander mogelijkheid is een standaander die je ook bij motorkap ziet van oudere auto's om ze open te houden. Is er wel el-cheapo, zoals je KVM switch :P, maar werkt wel.

een window uitzagen en gaas ipv plexiglas is ook stoer. meer voor gewicht besparing.

sterkte en mzzl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 00:18:
tijd is relatief :P

maar geduld hebben we wel... als ik "we" mag zeggen :)

ideetje voor de bovenkant:

ik weet niet hoe hoog je de PC's gaat plaatsen in de kast maar als je ze wel kan uitschuiven, om b.v hardware te vervangen, kan je ze met schanieren bevestigen en een hydro arm zoals Thermaltake het ook heeft. Makkelijk open te maken en blijft open totdat je het weer dicht klapt.

Ik zou alleen niet weten waar je zulke zwakke hydro armpjes vandaan moet halen, want ik heb ooit 1 opgehaald bij een sloperij (gratis) om voor mijn scooter te gebruiken maar helaas heb je de gewicht van een kofferbak-deksel nodig.

Een ander mogelijkheid is een standaander die je ook bij motorkap ziet van oudere auto's om ze open te houden. Is er wel el-cheapo, zoals je KVM switch :P, maar werkt wel.

een window uitzagen en gaas ipv plexiglas is ook stoer. meer voor gewicht besparing.

sterkte en mzzl :)
Haha, "we" is voor mij geen probleem hoor, mits de overige personen die zich met "we" aangesproken voelen er wel bezwaar tegen hebben :P

Het is sowieso de bedoeling de bovenzijden van de kasten eenvoudig verwijderbaar te maken/te kunnen openen, dus ik had zelf inderdaad ook al aan iets van gasveren gedacht maar zoals je al aangeeft zijn deze vaak te krachtig.

De inspiratie is er wel (dus ik heb eigenlijk een beetje gelogen :X) maar met name de financiële middelen zijn sinds ik op mezelf woon wat beperkter dus alles gaat in voorzichtige stappen momenteel ;)

Ik heb net mijn "oud collega" nog aan de telefoon gehad bij wie ik het hout besteld heb en hij zat nog op één plaat te wachten en ging dan aan de slag voor me.
Het liefst had ik de kast van eiken meubelplaat gemaakt maar dit werd gewoon veeeel te kostbaar, dus het geheel zal fins berken multiplex worden en daarna bruin gebeitst/gelakt worden zodat het dezelfde kleur heeft als mijn ikea (ook al el cheapo net als mijn KVM switch :P) meubeltjes.

Ik heb het hout meteen op maat laten zagen aangezien zij dit veel nauwkeuriger kunnen dan ik zelf. Als het goed is hoef ik het geheel uiteindelijk alleen maar in elkaar te zetten, maar als je naar mijn exploded view kijkt van de kast dan kan je al raden dat dat ook nog een aardig precisie werkje wordt.

Om het nog maar even over de factor tijd te hebben: * floriske.nl hoopt zich volgend jaar dan toch eindelijk voor het NKCM op te kunnen geven met dit project ;)

[ Voor 8% gewijzigd door floriske.nl op 04-05-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Laatst online: 02-10 21:36
* ImmortalSoul herinnert nog de kapotte gasveren (dacht ik) van de zonnebank, kosten 100+ euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-10 19:07
ImmortalSoul schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 15:44:
* ImmortalSoul herinnert nog de kapotte gasveren (dacht ik) van de zonnebank, kosten 100+ euro per stuk.
Setje custom gasdruk veren kosten 150 euro (uit me hoofd) en je bent iets van 70-80 euro kwijt voor een setje nieuwe veren die in auto's gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Ik ken wel iemand die nog een aantal gasveren heeft liggen, en ze misschien voor een leuk prijsje wel wil verkopen. Ze zijn alleen wel, zoals eerder gezegd, vrij krachtig. Ik heb er zelf ook eentje, maar ik weet nog niet waar ik hem voor kan gebruiken :P

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
floriske.nl schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:27:
[...]

Om het nog maar even over de factor tijd te hebben: * floriske.nl hoopt zich volgend jaar dan toch eindelijk voor het NKCM op te kunnen geven met dit project ;)
Ik hoop dat je dat dan met 1 kast doet, anders moet je een verhuiswagen huren om alles te vervoeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer denk je dat er weer eens een update zal komen floriske.nl :D ? tis juist zo'n super mooi project! (heb wat met 19'' apparatuur 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 17:00:
wanneer denk je dat er weer eens een update zal komen floriske.nl :D ? tis juist zo'n super mooi project! (heb wat met 19'' apparatuur 8) )
vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
update in de openingspost 10e post op de 1e pagina ;) 10-05-2006 :*)
ImmortalSoul schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 15:44:
eltinio schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 16:45:
[...]

Setje custom gasdruk veren kosten 150 euro (uit me hoofd) en je bent iets van 70-80 euro kwijt voor een setje nieuwe veren die in auto's gaan.
brinkdinges schreef op zondag 07 mei 2006 @ 11:19:
Ik ken wel iemand die nog een aantal gasveren heeft liggen, en ze misschien voor een leuk prijsje wel wil verkopen. Ze zijn alleen wel, zoals eerder gezegd, vrij krachtig. Ik heb er zelf ook eentje, maar ik weet nog niet waar ik hem voor kan gebruiken :P
Genoeg redenen om uiteindelijk maar eens naar een alternatief te kijken ;) ze zijn of te duur of te sterk, maar ik ga me voorlopig nog niet bezig houden met de bovenzijdes dus dat komt later weer ;)
ajampaniki schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:07:
[...]

Ik hoop dat je dat dan met 1 kast doet, anders moet je een verhuiswagen huren om alles te vervoeren :P
Als we het doen dan doen we het goed he, met de hele opstelling dus! :Y)
O+

* floriske.nl gaat nu eindelijk maar eens naar zijn bezoek dat al bijna 2 uur achter hem zit ;)

[ Voor 114% gewijzigd door floriske.nl op 12-05-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-09 23:21
Het duurde even, maar dan heb je ook wat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Mooie mod :) Maar ff wat duidelijk voor mezelf maken over de voorkant : Die leds (zijn UV neem ik aan) laten de randen van het plexi groen oplichten. Dat zie je dus niet door dat spiegelfolie heen toch? Ziet er btw erg mooi mooi uit! Lekker *bling-bling* :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Jape1985 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 00:53:
Het duurde even, maar dan heb je ook wat _/-\o_
en het zal nog wel even duren :P
TEAMIKKE schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:14:
Mooie mod :) Maar ff wat duidelijk voor mezelf maken over de voorkant : Die leds (zijn UV neem ik aan) laten de randen van het plexi groen oplichten. Dat zie je dus niet door dat spiegelfolie heen toch? Ziet er btw erg mooi mooi uit! Lekker *bling-bling* :9
je moet het als volgt zien vanaf de voorzijde gezien:

-laag transparant plexiglas
-laag aluminium look folie en spiegelfolie op elkaar (niet licht doorlatend) met daaruit een logo gesneden tussen de fans en drive bays
-laag groen plexiglas
-laag spiegelfolie

de lagen spiegelfolie zie je dus uiteindelijk helemaal niet maar is puur voor het beter verspreiden van het uv licht. zodat de randen van het plexiglas zo goed mogelijk oplichten, het logo en de randen van een halve centimeter rond de drivebays en schakelaars.

* floriske.nl hoopt dat het zo een beetje duidelijk is ;)

edit: dat *bling bling* zie je straks dus helemaal niks van 8)

[ Voor 27% gewijzigd door floriske.nl op 12-05-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Aha ok nu snap ik het wel :Y) Lekker strak dus. Ik houd ook wel van *Bling-Bling*(zullen jullie over een maandje wel zien als ik mijn CM show :*)) maar niet teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydro armen... tjonge tjonge... gelukkig wist je waar ik het over had... gasveren is het...

Gasveren zijn idd duur en krachtig. Maar ik zie ook een andere optie. Uiteraard weet ik weer niet hoe het heet, dus ga ik het beschrijven :)

Schanieren die worden gebruikt om deuren open te houden die verticaal open gaan, dus naar boven openen ipv links/recht. Je ziet ze vooral bij trendy keukenkasten. Ik heb ze ook bij praxis zien liggen. Je trekt omhoog en blijft open. Je trekt een stukje omhoog en de deur kan weer naar beneden dicht.

by the way... ik wil hierbij een nieuwe betekenis geven aan "El-Cheapo"
El-Cheapo is een product ontstaan door gebrek aan middelen, overvloed aan tijd en/of nemen van risico's.
Mensen die El-Cheapo producten ontwikkelen zijn creatief, veeleisend en doorzetters.
fijn weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 20:19
Hoe kun je het geduld op brengen om zo lang bezig te zijn met een mod :?
Dat maakt hem natuurlijk wel mooier dan haastig werk... maar toch, ik zou het niet kunnen!

Respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
update in de openingspost 10e post op de 1e pagina ;) 12-05-2006 :*)

waarschuwing: Het is wel een hééél miniscule update :X
TEAMIKKE schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 18:28:
Aha ok nu snap ik het wel :Y) Lekker strak dus. Ik houd ook wel van *Bling-Bling*(zullen jullie over een maandje wel zien als ik mijn CM show :*)) maar niet teveel.
zo is het! strak als het hoort ;) nope, sorry, bling bling is niet mijn ding, maar gelukkig valt er over smaak wel degelijk te twisten ;) maareh, waarom nu niet alvast showen dan? :D

* floriske.nl is altijd nieuwsgierig naar projecten van anderen B)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 01:08:
Hydro armen... tjonge tjonge... gelukkig wist je waar ik het over had... gasveren is het...

Gasveren zijn idd duur en krachtig. Maar ik zie ook een andere optie. Uiteraard weet ik weer niet hoe het heet, dus ga ik het beschrijven :)

Schanieren die worden gebruikt om deuren open te houden die verticaal open gaan, dus naar boven openen ipv links/recht. Je ziet ze vooral bij trendy keukenkasten. Ik heb ze ook bij praxis zien liggen. Je trekt omhoog en blijft open. Je trekt een stukje omhoog en de deur kan weer naar beneden dicht.

by the way... ik wil hierbij een nieuwe betekenis geven aan "El-Cheapo"

[...]

fijn weekend :)
Ik weet precies wat je boedoeld met die scharnieren, deze zitten vaak in kastjes boven afzuigkappen, maar ik moet zeggen dat ik dat dan ook meteen weer de minst fraaie oplossing vind.

Ik zal eens een keer in het grote magische fabory boek op m'n werk bladeren, misschien dat zij iets interessants voor me hebben ;)
911GT2 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:02:
Dat maakt hem natuurlijk wel mooier dan haastig werk... maar toch, ik zou het niet kunnen!

Respect!
Tjah, zoals ik al aangegeven heb heb ik naast casemodden nog flink wat andere zaken waar ik me graag mee bezig houdt, grafisch vormgeven is er 1 van, maar uiteraard ook mijn vriendin en vrienden en natuurlijk met dit weer m'n motor :*)

Ik ben nu eenmaal niet iemand die elk vrij uurtje in zijn mod stopt maar gewoon lekker zo af en toe eens wat doet en dat bevalt me eigenlijk best goed.

Bovendien draaien de systemen dus het is niet zo dat ik om kasten verlegen zit.

Zo hou ik het vol dus ;)

ennuh, THX!! :>

[ Voor 12% gewijzigd door floriske.nl op 07-06-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook zon mod.. heb er alleen niet genoeg pc's en euros voor maarja.. heeft een hoog: dat wil ik ook gehalte.. en dat is waar ik zo van hou bij casemods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
floriske.nl schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:42:

[...]

zo is het! strak als het hoort ;) nope, sorry, bling bling is niet mijn ding, maar gelukkig valt er over smaak wel degelijk te twisten ;) maareh, waarom nu niet alvast showen dan? :D

* floriske.nl is altijd nieuwsgierig naar projecten van anderen B)
Omdat hij nog helemaal niet afgewerkt is ;) Zoals ik in mijn vorige posts zei : Afwerking kost het meeste tijd. En dit is toch wel mijn mooiste mod tot nu toe dus ik wil er wel wat moois van maken.
Anders moet ik er een CIP van maken maar dat is niet echt boeiend in mijn tempo. Komt vooral door geldproblemen :/ Ben nog maar 14. Volgende maand krijg ik waterkoeling :> Als dat ingebouwd is schiet het op ;) Veel succes verder met je kast :) (mijn kast is ook strak maar met een hoop lampjes ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEAMIKKE schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:15:
[...]

Omdat hij nog helemaal niet afgewerkt is ;) Zoals ik in mijn vorige posts zei : Afwerking kost het meeste tijd. En dit is toch wel mijn mooiste mod tot nu toe dus ik wil er wel wat moois van maken.
Anders moet ik er een CIP van maken maar dat is niet echt boeiend in mijn tempo. Komt vooral door geldproblemen :/ Ben nog maar 14. Volgende maand krijg ik waterkoeling :> Als dat ingebouwd is schiet het op ;) Veel succes verder met je kast :) (mijn kast is ook strak maar met een hoop lampjes ;) )
*is benieuwd*

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 23:32:
Ik wil ook zon mod.. heb er alleen niet genoeg pc's en euros voor maarja.. heeft een hoog: dat wil ik ook gehalte.. en dat is waar ik zo van hou bij casemods
tjah, de 4 pc's heb ik in de loop der jaren bij elkaar gespaard, gewoon houden wat je hebt en niet je oude systeem voor veel te weinig geld verkopen zoals velen doen.

wat betreft de euro's voor de mod, ik ben ook geen rijke stinkerd, maar als je geen haast hebt en niet alles in 1 keer aanschaft is het best te overzien vind ik.
Bovendien moet je ook wat koopjesjagen wat materialen betreft, sommige zaken (net als het laserwerk) hebben me zelfs helemaal niks gekost.
Alles bij elkaar zijn de kosten voor de kasten en overige materialen tot nu toe zo'n 700 à 800 euro in totaal, maar verspreid over 2 jaar valt dit ook wel weer mee.

ennuh, zelfs ik :9~ nog steeds als ik mijn 3D ontwerp zie en ik hoop dan ook dat het er maar enigszinds op gaat lijken ;)
TEAMIKKE schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:15:
[...]

ik weet precies wat je bedoeld, en dan ben ik nog extra traag met de afwerking ook ;) maar een CIP hoeft toch niet, je kan toch ook gewoon hier in mijn topic een paar sneak preview foto's posten :P
Bovendien is mijn tempo ook niet echt hoog, maar ik heb toch ook een CIP ;)

kortom: * floriske.nl is gewoon nieuwsgierig ;) net als:

[ Voor 5% gewijzigd door floriske.nl op 17-05-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Hier dan 3 foto's ;) Je zult er toch nog niks van kunnen maken maar je krijgt wel vast een idee.

Men neme:
Afbeeldingslocatie: http://img355.imageshack.us/img355/6615/hpim0266large1gb.th.jpg

Men combineert dat:
Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/7906/hpim0269large6ej.th.jpg

En stopt daar nog wat van dit spul in:
Afbeeldingslocatie: http://img116.imageshack.us/img116/79/hpim0284large8bs.th.jpg

Ik krijg nieuwe hardware en waterkoeling wat er in komt :) De kasten zijn ondertussen flink veranderd (en kleiner hoor ;) ) De bovenste kast is verzaagd,gespoten,bewerkt met een dremel,andere indeling,enz. en hetzelfde geldt voor de onderste kast. Er zit een nieuwe voorkant op en ik ben nog met een hoop andere leuke dingen bezig. Veel licht en een baybus,paar ideeën van mezelf enz. Als ik hardware en waterkoeling erin heb zal er een CM topic komen met véél fotos. Nu dus druk bezig met afwerken en straks is het weer zomervakantie dus dan zal ook nog wel het 1 en ander veranderen. Maar tot die tijd...

Fantaseerse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEAMIKKE schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:14:
Hier dan 3 foto's ;) Je zult er toch nog niks van kunnen maken maar je krijgt wel vast een idee.

Men neme:
[afbeelding]

Men combineert dat:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik krijg nieuwe hardware en waterkoeling wat er in komt :) De kasten zijn ondertussen flink veranderd (en kleiner hoor ;) ) De bovenste kast is verzaagd,gespoten,bewerkt met een dremel,andere indeling,enz. en hetzelfde geldt voor de onderste kast. Er zit een nieuwe voorkant op en ik ben nog met een hoop andere leuke dingen bezig. Veel licht en een baybus,paar ideeën van mezelf enz. Als ik hardware en waterkoeling erin heb zal er een CM topic komen met véél fotos. Nu dus druk bezig met afwerken en straks is het weer zomervakantie dus dan zal ook nog wel het 1 en ander veranderen. Maar tot die tijd...

Fantaseerse!
Ahhhh!, een Qtec voeding >:)
heb je toevallig ook een nieuwe voeding mee besteld?
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:16:
[...]

Ahhhh!, een Qtec voeding >:)
heb je toevallig ook een nieuwe voeding mee besteld?
Succes :)
Wat is er mis met Q-tec O-) Dat was sarcasme :P Maar ik heb er geen problemen mee. Hij draait nu een half jaar maar hij is nog steeds stabiel en stil. Ik weet dat er veel problemen mee zijn en als het budget het toelaat koop ik een ander. Watergekoeld >:) Of eigenlijk 2 : 1 voor Waterkoeling en 1 voor het mobo enz. ;) Maar tot die tijd moet ik het hier maar mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEAMIKKE schreef op zondag 21 mei 2006 @ 18:29:
[...]

Wat is er mis met Q-tec O-) Dat was sarcasme :P Maar ik heb er geen problemen mee. Hij draait nu een half jaar maar hij is nog steeds stabiel en stil. Ik weet dat er veel problemen mee zijn en als het budget het toelaat koop ik een ander. Watergekoeld >:) Of eigenlijk 2 : 1 voor Waterkoeling en 1 voor het mobo enz. ;) Maar tot die tijd moet ik het hier maar mee doen.
Opzich is er niets mis met Qtec, sommige voedingen overlijden binnen een week, en in jouw geval houd hij het een half jaar uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

911GT2 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:02:

Respect!
Ik denk niet dat het zozeer met geduld te maken heeft. Het is een algemeen bekend werkwijze om te stoppen als je intresse begint te verliezen, en later weer verder te gaan als je zin hebt. Zodoende krijg je ook een resultaat waar je U tegen zegt. En je blijft lekker bezig. Je kent door en door je werk, wat je hebt gedaan en hoe.

offtopic: wat is de slogan van Porsche? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 18:40:
[...]

Opzich is er niets mis met Qtec, sommige voedingen overlijden binnen een week, en in jouw geval houd hij het een half jaar uit. :P
Ik vind het altijd flauw als mensen een probleem hebben met hun systeem en als er dan een Q-tec in zit is het direct: Woaw dude! Koop eerst een andere voeding en kom dan maar weer! (overdreven gezegd ;) ) Het is budget en dat merk je. Nou heb ik wel de ''goede serie'' (de 550 watter). Ik ben er tot nu toe blij mee en hij was 20 euro nieuw ;) Maar uiteindelijk zal er zeker een nieuwe inkomen :)

(wat een nutteloze post eigenlijk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die gasveren gesproken... Ik kreeg vanmorgen een brainstorm... zal wel door vermoeidheid komen :P

Als gasveren zou je ook een fietspomp kunnen gebruiken! Je hebt tegenwoordig van die hele kleine, die vooral nieuwe fiesten hebben...

Als je nou de gat, die je normaal gesproken op de ventiel zet, dicht maakt en een hele kleine gaatje (0,2 of 0,5mm) er in boort, dan kan je met kracht deurtje openen en dicht doen...

Je zou met een 0,2 mm gaatje kunnen beginnen en blijven testen totdat je de juiste "feeling" hebt van solid en quality... Een te kleine gat duurt lang voordat ie open/dicht gaat en te grote gat te snel open/dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 17:08
Waar wil je dan de luchtdruk vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 20:19
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:41:
[...]
Ze hebben geen slogan volgens mij, slechts een Filosofie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
TEAMIKKE schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:14:

Men neme:
[afbeelding]

Men combineert dat:
[afbeelding]

[afbeelding]

Fantaseerse!
hehe, teasers/sneak previews zijn altijd goed _/-\o_ ik ben erg benieuwd naar je eindresultaat, maar vermoed dat dit hier nog wel voorbij zal komen.

offtopic:
* floriske.nl gaat zich niet in de Qtec discussie mengen dus zal hier ook niet op gaan quoten :P
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:41:
[...]

Ik denk niet dat het zozeer met geduld te maken heeft. Het is een algemeen bekend werkwijze om te stoppen als je intresse begint te verliezen, en later weer verder te gaan als je zin hebt. Zodoende krijg je ook een resultaat waar je U tegen zegt. En je blijft lekker bezig. Je kent door en door je werk, wat je hebt gedaan en hoe.

hehe, inderdaad niet echt een kwestie van geduld, maar ook niet echt een kwestie van interesse verliezen.

Ik kan niet wachten tot de mod af is, maar heb anderzijds ook helemaal geen haast en er zijn nog genoeg andere leuke dingen te beleven ;) zo nu en dan werk ik er aan en meestal doe ik ook nog een heleboel andere zaken waaronder m'n vriendinnetje tevreden houden O+
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 07:55:
Over die gasveren gesproken... Ik kreeg vanmorgen een brainstorm... zal wel door vermoeidheid komen :P

Als gasveren zou je ook een fietspomp kunnen gebruiken! Je hebt tegenwoordig van die hele kleine, die vooral nieuwe fiesten hebben...

Als je nou de gat, die je normaal gesproken op de ventiel zet, dicht maakt en een hele kleine gaatje (0,2 of 0,5mm) er in boort, dan kan je met kracht deurtje openen en dicht doen...

Je zou met een 0,2 mm gaatje kunnen beginnen en blijven testen totdat je de juiste "feeling" hebt van solid en quality... Een te kleine gat duurt lang voordat ie open/dicht gaat en te grote gat te snel open/dicht...
haha, inderdaad geen stomme ingeving, maar toch niet wat ik zoek, voorlopig ga ik niet naar een alternatief speuren omdat ik toch nog niet met de deksels aan de slag ga en wie weet loop ik wel ergens toevallig tegenaan.
Maareh, blijven brainstormen he!! ;) goede ideeën (ook al zijn ze niet van- of voor mij) zijn er nooit genoeg :7

* floriske.nl heeft overigens vanavond in één van zijn zijpanelen gaas gemonteerd >:)

Heb hier nog geen foto's van gemaakt aangezien ik eerst heb zitten experimenteren met diverse manieren van bevestigen van het gaas, powerstrips, tapijttape, montagekit, maar die waren allemaal niet naar mijn wens omdat de tapes loslieten en de montagekit veel te veel fixeren en klemmen met zich mee ging brengen.

Uiteindelijk is het kombi power van bison geworden, een 2 componenten lijm (geen spuit maar 2 tubes) welke zich als kit (in dotten) laat verwerken.
Deze kon ik mooi in dotten op het gaas aanbrengen, even laten drogen en daarna het gaas in de kast plaatsen zonder al teveel klemwerk omdat de lijm het gaas vrijwel direct goed op zijn plek hield.

Het exacte hoe en wat leg ik nog wel op de gevoelige plaat vast, ik moet er toch nog 7 :X maar ik ben super tevreden over het resultaat!

een update volgt waarschijnlijk snel, want nu kan ik het natuurlijk niet laten verder te gaan met het gaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.Koers schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 08:37:
Waar wil je dan de luchtdruk vandaan halen?
Ik ben niet geweldig in natuurkunde, maar enerzijds werkt het met vacuum en anderzijds met druk.

Als je de hendel omhoog haalt dan werkt het vaccum... Hier heb je wel een punt... omhoog halen gaat veel sneller... Ik weet niet welke gaatje een fietspomp gebruikt om zich te vullen... Maar die zou je eventueel kleiner kunnen maken?

Als je de hendel omlaag duwt werkt het met druk... Normaal gesproken heb je de lucht in het fietsband die voor druk zorgt, maar in mijn idee kan je dat regelen door het gaatje waar lucht naar band gaat enorm verkleinen.

Ik brainstormde ff door en kwam met nog een coole ideetje... Als je nou aan het einde van de ventielslang een (lucht)kraan zou vast maken... dan kan je met een draai aan de knop deurtje dicht laten vallen :-) (dierenwinkels verkopen van die kleine luchtkraantjes?)

Andersom zou het ook wel kunnen... iets moeilijker maar als je waterkoeling hebt kan je gebruik maken van de lucht die het waterpomp produceert om het deksel open te laten gaan :-)

Ach.. ik heb het spul niet.. dus kan wel makkelijk blijven praten

Offtopic:
[b]911GT2 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:09
Ze hebben geen slogan volgens mij, slechts een Filosofie
hmm.. ik dacht "there's no substitute", maar kan ook door een enorme fanaat zijn bedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
update in de openingspost 10e post op de 1e pagina ;) 07-06-2006 :*)

[ Voor 18% gewijzigd door floriske.nl op 01-09-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Niet echt een update van wereldformaat maar er is weer 1 stap van de lange afwerking bij :) Ik ben toch erg benieuwd als hij helemaal in elkaar zit. Dat gaas maakt het wel af vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben best wel benieuw naar het eind resultaat, de totale afwerking is echt te :9~

Tja, dat gaas..perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

floriske.nl schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:24:
[...]
en bij floriske.nl dus (alhoewel ed wel heel rigoreus te werk gaat _/-\o_ ) :P er gaat niks boven de dremel, decoupeerzaag, accu schroefmachine, bovenfrees, schroevendraaiers, vijlen, schuurmachine, etc etc etc etc

ok ok, moet toegeven dat de zijpanelen gelaserd zijn, maar dat was een cadeautje anders was het ook handwerk geweest ;)

[...]

hehe, de onderste pc is mijn UT server, dit is een willamette voorzien van een zahlman CN-7000 welke op allerlaagste stand van de fanmate de processor nog steeds ruim onder de temps van de stock cooler houdt, de voedingsfan hoor je amper.

De middelste is mijn mediacenter, watergekoeld en de fan draait ook op lage snelheid (waarop de temps nog steeds acceptabel zijn voor een overgeklokte PIV 3,06), alleen de chipsetfan is rot, maar deze wil ik toch nog passief gaan koelen.

De enige erge herrie bak is momenteel mijn werkstation, maar zoals je hebt kunnen zien ben ik daar de waterkoeling voor aan het voorbereiden, hiervoor heb ik tevens de tp101 van sunbeam besteld welke uiteindelijk alle fans (radiator/intake, voeding en outtake) zal gaan sturen.

[afbeelding]

Bovendien worden alle kasten uiteindelijk in een meubel gebouwd waardoor het geluidsniveau ook weer af zal nemen door isolatie.

en..........geduld is een schone zaak ';) maar we komen er wel, dat krijg je als je naast je werk zoveel hobbies hebt hé, vriendin, motor, grafisch vormgeven, biertje met de vrienden etc. etc. 8)7
jij hebt mazzel gehad, die tp101 is nu nergens meer te krijgen :'( , jij was er dus nog net op tijd bij

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 dit een bijzonder leuk project vindt :*)

Ik zie alleen een beetje groen nu, maar dat gaat wel over hoop ik :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

De laatste update is wederom van zeer hoge kwaliteit!

Het gaas maakt het (spuit 12 ;) ) idd echt helemaal af, de "look" van het gaas past er gewoon perfect bij! Ga vooral zo door en maak hem op dit niveau af, dan denk ik dat je bij het volgende NKCM hoge ogen gooit!

EDIT:

Kun je misschien vertellen hoe die vriend van jouw aan dat gaas komt. Ik vind het er nl. wel heel erg mooi uitzien. Zou er missch. zelf ook wel wat van willen hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door XplodingForce op 18-06-2006 01:34 ]

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
TEAMIKKE schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:35:
Niet echt een update van wereldformaat maar er is weer 1 stap van de lange afwerking bij :) Ik ben toch erg benieuwd als hij helemaal in elkaar zit. Dat gaas maakt het wel af vind ik :)
hehe, precies zoals je gewend bent van me toch :P geen updates van wereldformaat, maar we gaan wel door ;)

Dat gaas ben ik ook erg blij mee, stom toeval dat een vriend van me er mee aan kwam zetten.
DirkV schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:49:
Ben best wel benieuw naar het eind resultaat, de totale afwerking is echt te :9~

Tja, dat gaas..perfect :D
_/-\o_
bartgrefte schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:28:
[...]

jij hebt mazzel gehad, die tp101 is nu nergens meer te krijgen :'( , jij was er dus nog net op tijd bij
nope, ook ik was te laar, de tp101 besteld maar kreeg (een aantal weken later pas) ook het trieste bericht dat hij niet meer geleverd ging worden :'(
nero355 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:07:
* nero355 dit een bijzonder leuk project vindt :*)

Ik zie alleen een beetje groen nu, maar dat gaat wel over hoop ik :+
bijzonder vind ik zelfs zelf nog steeds >:) maar dat groen wordt niet de hoofdmoot hoor, hier zie je uitindelijk minder van dan je denkt, het 3D ontwerp laat zien wat er ongeveer van over blijft
XplodingForce schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:39:
De laatste update is wederom van zeer hoge kwaliteit!

Het gaas maakt het (spuit 12 ;) ) idd echt helemaal af, de "look" van het gaas past er gewoon perfect bij! Ga vooral zo door en maak hem op dit niveau af, dan denk ik dat je bij het volgende NKCM hoge ogen gooit!

EDIT:

Kun je misschien vertellen hoe die vriend van jouw aan dat gaas komt. Ik vind het er nl. wel heel erg mooi uitzien. Zou er missch. zelf ook wel wat van willen hebben.
dan ben ik spuit 13 aangezien ik nu pas reageer en dan ook nog eens kort maar krachtig ook ;)

Die vriend van me heeft het gaas zelf ook weer gekregen van iemand en is er behoorlijk zuinig mee, maar als je goed zoekt is het bij sommig car tuning webshops wel te vinden waarschijnlijk.

verder:

thx voor alle complimenten, dit maakt (ondanks het feit dat ik toch wel verder ga ;)) het toch weer de moeite waard om door te gaan en het geheel naar een mooi resultaat te brengen! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door floriske.nl op 18-06-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

floriske.nl schreef op zondag 18 juni 2006 @ 18:56:
bijzonder vind ik zelfs zelf nog steeds >:) maar dat groen wordt niet de hoofdmoot hoor, hier zie je uitindelijk minder van dan je denkt, het 3D ontwerp laat zien wat er ongeveer van over blijft
Dat weet ik en je moet me ook niet verkeerd begrijpen : Het kan mij niet groen genoeg ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
nero355 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:44:
[...]

Dat weet ik en je moet me ook niet verkeerd begrijpen : Het kan mij niet groen genoeg ;)
hehe, van mij mag het toch wel iets minder dan hééél groen hoor ;)

/me kon het niet laten toch maar weer eens in zijn topic te posten (en neeee, mod die om een hoekje gluurt, geen compleet nutteloze kick ;))

Ik heb eigenlijk 2 nieuwtjes buiten het feit dat ik toch even wil melden dat ik na 1,5 jaar echt nog steeds met mijn project bezig ben :X

1. Eindelijk, na veel touwtrekken met degene waar ik het besteld heb, zal één dezer dag het verlossende telefoontje komen dat mijn hout voor mijn kast klaar ligt voor me _/-\o_

2. Ik heb gratis en voor nop 4 120mm Sunon DP201A Fans (230V) weten te bemachtigen, hagelnieuw en compleet met temperatuurrelais, voor een stukje extra koeling van het meubel.

Mocht de temperatuur in het meubel te hoog oplopen dan zal het relais inschakelen en de fans doen draaien (klinkt bijna magisch he :P)

Ik ga deze fans, welke ieder zo'n kleine 85 tot 105CFM lucht weten te verplaatsen, in serie aansluiten per 2 zodat ze op 110V draaien, op deze manier zijn ze redelijk stil en ik vermoed dat de hoeveelheid verplaatste lucht ruim voldoende zal blijven om het geheel van een fris briesje te voorzien.

Foto's volgen samen met de fotos van het hout zodra dit binnen is.

Aan de kasten zelf heb ik niet veel meer gedaan, enkel een aantal 15mm dikke 60mm fans besteld voor de koeling van de hdd's aangezien dit toch nodig bleek.
Deze zijn nog niet allemaal binnen, maar een proef met een 60mm AMD koeler op 5V leverde een dikke 10 graden temperatuurwinst op.

Doordat de kasten nu aangesloten op elkaar gestapeld staan is het ook niet makkelijk er vlug tussendoor iets aan te doen, daarom wil ik het meubel zo snel mogelijk af hebben zodat ze er makkelijk afzonderlijk uit te halen zijn.

tot zover...............en wie weet tot binnnekort >:)

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Goed dat je nog bezig bent!

En (ik wil ook altijd alles weten he |:( ) kun je misschien vertellen waar je aan die 230 volt fans gekomen bent?

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
XplodingForce schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:57:

En (ik wil ook altijd alles weten he |:( ) kun je misschien vertellen waar je aan die 230 volt fans gekomen bent?
Ik heb ook zo'n monsterfan en heb die gewoon gehaalt bij de gamma. Ook zijn ze te vinden bij onderdelenhuizen. Ik heb alleen geen temp.relais erop. Ze maken wel een hoop herrie en vooral véél wind ;) Ik heb er een dimmer opgezet zodat ik hem daarmee kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
update in de openingspost 10e post op de 1e pagina ;) 01-09-2006 :*)
XplodingForce schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:57:

hehe, diehard of niet? ;)

maar die fans heb ik van een klant gekregen, ik heb ze ooit zelf geleverd voor de koeling van een projectiekast in een conferenceroom, maar ze waren overbodig geworden vanwege aanpassingen aan de kast.

Oorspronkelijk komen ze van farnell, maar helaas kan je als particulier daar niet bestellen. Eem beetje erkende electriciën of electronicabedrijf wel overigens.
Ediejo schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 07:20:
Dus binnenkort staat er weer een flinke update floriske.nl? Ik wil hem wel eens af zien. ;)
Hé, goed te zien dat Ed ondanks alles toch nog op got te vinden is _/-\o_ !
Ikzelf wat minder overigens, post eigenlijk bijna alleen in mijn eigen CIP, maar dat wil niet zeggen dat ik niet toch dagelijks een kijkje kom nemen wat er speelt hier en alles nauwlettend probeer te volgen, maar ik ben nu eenmaal een bezig baasje, dus reageren komt er vaak niet van, waarvoor mijn excuses O+

zoals in de update aangegeven ga ik mijn uiterste best doen morgen een flinke update te posten en dus flink vooruitgang te boeken. (zal dan tevens even foto's maken van de fans, ben ik nog vergeten)
TEAMIKKE schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 08:58:
[...]

Ik heb ook zo'n monsterfan en heb die gewoon gehaalt bij de gamma. Ook zijn ze te vinden bij onderdelenhuizen. Ik heb alleen geen temp.relais erop. Ze maken wel een hoop herrie en vooral véél wind ;) Ik heb er een dimmer opgezet zodat ik hem daarmee kan regelen.
hehe, dat is ook een manier om het te omschrijven, maar als je ze niet in toom houdt zijn het inderdaad kleine monsters! :*)

[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 02-09-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Yeah! Floriske gaat weer verder _/-\o_

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter

Vanaf nu, mede omdat de stratpost allang niet meer de post is waar alle updates in plaats vinden en het wat onoverzichtelijk wordt voor sommigen om te zoeken naar de laatste update, zal ik de laatste update telkens ook bij de betreffende update melding posten.

Op het moment dat er een nieuwe update is zal deze hier weer verwijderd worden maar op de beginpagina blijven staan.

[ Voor 81% gewijzigd door floriske.nl op 03-09-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Ediejo schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:35:
[...]

Ach wat zal ik zeggen. Ik kijk ook bijna dagelijks wat er gebeurd op got.
Verder staan mijn cip’s nog steeds op slot. Laten we het er maar op houden dat ik het liever in eigenhand hou.

En dat ondanks alles valt wel mee hoor. Anderen zitten nu in dat schuitje. Klik ;)

Zo genoeg offtopic geklets. Ik kijk uit naar de grote update van de kast. ;)
Tjah, ik heb mezelf bewust buiten de gehele discussie gehouden en denk dat vele anderen dat ook veel beter hadden kunnen doen.
In dit soort situaties is kritiek geven heel makkelijk voor de mensen die niet weten wat er precies speelt, maar ik vind persoonlijk dat zo iemand (waar ik ook bij hoor) beter zijn mond kan houden en het zijne er van kan denken in plaats van spuien.

E.e.a. is gewoon niet netjes gelopen, maar ik hoop dat de rust toch eindelijk eens weder gaat keren.

maar zoals je zegt, genoeg hierover en verder met waarvoor we hier zijn ;) héél groot is de update niet, maar ben wel flink gevorderd :D
Hoppaaaaah!!! _/-\o_ dat zijn de posts die het nog net even iets meer de moeite waard maken aan een dergelijk project te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Jah, het komt misschien een beetje overdreven over, maar ik ben echt heel blij dat je verdergaat. Dit is een CiP die ik al volg sinds ik me heb aangemeld op GoT. Dat is al weer lang geleden... (voor mij dan, dat was m'n eerste middelbare schooljaar nog enzo, zit nu alweer in de 2e). Ik vind het gewoon zo mooi dat je nog verder gaat nadat je inmiddels al bijna 2 jaar bezig bent. _/-\o_ (oke, 21 maanden dan...)

Enne, het kan zijn dat ik erover heen gelezen heb, maar waar staat XIX"IV eigenlijk voor :? Letterlijk vertaald is het 19"4. Het verbaast me eigenlijk dat dat (voor zover ik weet) nog nooit gevraagd is!

offtopic:
EDIT: Heb je nou eigenlijk alweer een baan?
* XplodingForce zat z'n postgeschiedenis in dit topic ff door te kijken...

[ Voor 10% gewijzigd door XplodingForce op 02-09-2006 20:47 ]

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 19:43
Volgens mij is dat de aanduiding voor die kasten het zijn een soort van server kasten--> 19" breed en 2u hoog en dan x4 want hij heeft er 4. O-)

[ Voor 10% gewijzigd door peeter123 op 02-09-2006 21:30 ]

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-10 18:21
Mwa, ik denk dat die kasten wel hoger zijn dan 2u hoor... Eerder 4u ofzo... De aanduiding staat volgens mij voor 19" en 4x (vier kasten). Is volgens mij ook wel ergens gevraagd, moet je even zoeken in het topic... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Ediejo schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 22:34:
Eindelijk een case die hoger is als de extreme lian li. _/-\o_
De Twin-Towers waren ook hoog..... :P

on-topic, ik volg deze mod al een tijdje, en ik weet uit eigen ervaring dat een casemod een heleboel uren opslokt, die je niet kunt besteden aan je dinneke, familie, vrienden etc etc. Hoe je dinneke maar blij, daar heb je langer plezier van dan van een mod ( hoe groot ie ook mag zijn )

:)

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter

[ Voor 93% gewijzigd door floriske.nl op 04-09-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
XplodingForce schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 20:44:
Jah, het komt misschien een beetje overdreven over, maar ik ben echt heel blij dat je verdergaat. Dit is een CiP die ik al volg sinds ik me heb aangemeld op GoT. Dat is al weer lang geleden... (voor mij dan, dat was m'n eerste middelbare schooljaar nog enzo, zit nu alweer in de 2e). Ik vind het gewoon zo mooi dat je nog verder gaat nadat je inmiddels al bijna 2 jaar bezig bent. _/-\o_ (oke, 21 maanden dan...)

Enne, het kan zijn dat ik erover heen gelezen heb, maar waar staat XIX"IV eigenlijk voor :? Letterlijk vertaald is het 19"4. Het verbaast me eigenlijk dat dat (voor zover ik weet) nog nooit gevraagd is!

offtopic:
EDIT: Heb je nou eigenlijk alweer een baan?
* XplodingForce zat z'n postgeschiedenis in dit topic ff door te kijken...
Doet me gewoon goed dit soort reacties te krijgen dus overdreven klinkt het niet hoor, gewoon motiverend :D

Een baan heb ik inmiddels alweer bijna 3 jaar, maar ik denk dat je doelt op het verhaal dat ik nu av-technicus ben en graag als vormgever aan de slag wil, hier ben ik nog volop mee bezig.
peeter123 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:30:
Volgens mij is dat de aanduiding voor die kasten het zijn een soort van server kasten--> 19" breed en 2u hoog en dan x4 want hij heeft er 4. O-)
Gr0wLiThE schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 22:07:
Mwa, ik denk dat die kasten wel hoger zijn dan 2u hoor... Eerder 4u ofzo... De aanduiding staat volgens mij voor 19" en 4x (vier kasten). Is volgens mij ook wel ergens gevraagd, moet je even zoeken in het topic... :)
XIXIV staat inderdaad voor 19 en 4, ofwel 19" kasten (4he hoog en 4) stuks, de eerste benaming die ik had was "19" Madness" maar dit vond ik toch iets TÉ bont ;) de map waar mijn foto's etc. in staan op m'n pc heet overigens nog wel zo 8)7
Ediejo schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 22:34:
Eindelijk een case die hoger is als de extreme lian li. _/-\o_
Hehe, maar het is dan ook niet echt een "case" he ;)
Frenkie123 schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:05:
[...]

De Twin-Towers waren ook hoog..... :P

on-topic, ik volg deze mod al een tijdje, en ik weet uit eigen ervaring dat een casemod een heleboel uren opslokt, die je niet kunt besteden aan je dinneke, familie, vrienden etc etc. Hoe je dinneke maar blij, daar heb je langer plezier van dan van een mod ( hoe groot ie ook mag zijn )

:)
daar ben ik het helemaal mee eens, je sociale leven gaat altijd vóór je hobbies (alhoewel dat soms toch wel moeilijk is hoor >:) :X )

* floriske.nl hoort zijn dinneke al mopperen ;)

edit:
ik zie dat door onderstaande een dikke streep kan aangezien de mods al ingegrepen hebben, maar onderstaande blijft daarmee wel van kracht.

Wat betreft het verhaal tussen Ed en Soul Assasin:

Ik heb al aangegeven dat ik me hier het liefst buiten houdt en zou het fijn vinden als jullie dit soort posts/opmerkingen buiten mijn topic houden zodat ik niet het risico loop dat de mods straks ook mijn CIP dicht gooien. Daarom heb ik over deze hele discussie een TR gedaan.

Ik heb met geen van beiden ook maar één enkel probleem en hoor ook helemaal niet in deze discussie tussen jullie thuis.

Ik zou het fijn vinden als jullie dan ook jullie posts aan willen passen (alle verwijten heen en weer die niks met deze cip te maken hebben) en de eer aan jullie zelf houden en mijn topic schoon _/-\o_

Nogmaals, ik hou mijn meningen over het geheel voor me en heb met geen enkel persoon die in deze discussie verwikkeld is ook maar één enkel probleem en dat wil ik graag zo houden.

en nu verder met waarvoor we hier zijn :D

edit:
volgens mij gaat er bij chello iets niet helemaal goed met de servers aangezien de plaatjes het de ene keer wel, de andere keer niet doen, hopelijk duurt dit niet lang

[ Voor 11% gewijzigd door floriske.nl op 03-09-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Zie hem gaan, zie hem gaan! (met zijn basket moddersschoentjes aan! :9 )
Man wat ben ik blij dat ik je CiP terug hier vanboven zie :D
Nou ja, veel commentaar heb ik niet, je doet het gewoon weer uitstekend. :)
Je project mag dan lang duren, daar gaat het helemaal niet om,
het enige wat telt is hoeveel "plezier" je ermee maakt en hoe hard jij kan genieten van het eindresultaat.
Verder ben ik het dik eens met Frenkie, en dat wel meer mensen het druk hebben.
(jaja, zelfs ik, anders had ik al wel wat meer gereageerd hier)
Nog veel succes d'rmee!

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter

[ Voor 95% gewijzigd door floriske.nl op 06-09-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Jado schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:54:
Zie hem gaan, zie hem gaan! (met zijn basket moddersschoentjes aan! :9 )
Man wat ben ik blij dat ik je CiP terug hier vanboven zie :D
Nou ja, veel commentaar heb ik niet, je doet het gewoon weer uitstekend. :)
Je project mag dan lang duren, daar gaat het helemaal niet om,
het enige wat telt is hoeveel "plezier" je ermee maakt en hoe hard jij kan genieten van het eindresultaat.
Verder ben ik het dik eens met Frenkie, en dat wel meer mensen het druk hebben.
(jaja, zelfs ik, anders had ik al wel wat meer gereageerd hier)
Nog veel succes d'rmee!
daar proost ik nog een keer extra op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Mooi!

En trouwens de foto's moeten niet veel gekker worden, het blijft een familieforum hé! ;)
Zeker aangezien hier nog een stel van die kutpupertjes zoals ik rondlopen >:)

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
hartelijk dank xplodingforce :o
mss veel pubertjes, maar niet allemaal kut hoop ik (voor jou dan toch :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
XplodingForce schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:37:
Mooi!

En trouwens de foto's moeten niet veel gekker worden, het blijft een familieforum hé! ;)
Zeker aangezien hier nog een stel van die kutpupertjes zoals ik rondlopen >:)
THX,

haha, het kan nog véél gekker hoor, maar ik d8 laat ik me eens inhouden ;)
Fr!st! schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:05:
wie heeft het over ***pubers gehad dan? ik toch niet zeker |:( er kunnen niet genoeg pubers zijn, jong geleerd is oud gedaan :P dus pubers: MODDEN MET Z'N ALLEN!!

ontopic, kon het niet laten nog ff een fotosoepje te maken van de blanke kast met vier kasten er in ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/325photosoep.jpg

edit:
het valt me mee dat niemand een opmerking maakt over mijn roseetje, vaak wordt je voor ouwe *piep* uitgemaakt als mensen horen dat je dat drinkt ')

[ Voor 7% gewijzigd door floriske.nl op 04-09-2006 23:28 . Reden: iets met rosé ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Rosé is goed te doen :). (maar mss val ik ook weer onder de oudere?). Vind het een erg leuke mod en misschien ga ik het gedeeltelijk na doen (iig 3 dezelfde kasten). Erg? :D

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die gephotoshopte foto ziet er goed uit, ik hoop dat 'the real thing' er net zostrak uit komt te zien.
Dat glaasje rosé had je wat mij betreft wel verdiend hoor, helemaal niet nodig om dan over leeftijd te beginnen, ieder zijn ding =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-09 23:21
Je hele Casemod ziet er geweldig mooi uit. Ik moet zelf ook nog eens beginnen, maar dan met een houten case. Ben alleen bang dat ik het nooit zo mooi krijg, heb slecht 1 rechterhand ter beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 12:18

Eijkb

Zo.

Mod = Fantastisch
Rose = Fatastisch (ben dan ook oud (* Eijkb is 30))

Een 19" is iets wat ik al tijden wil hebben voor mijn oude apparatuur, gezien het hier nu slalommen is tussen de computers door. Helaas niet zo handig als u, mijn eerste en tevens laatste mod was in vergelijking 1% zagen en juist dat ging verkeerd :+ Ik hou het in de gaten!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikertje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ziet er geweldig uit, ben benieuwd hoe t verder gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
update in de openingspost 10e post op de 1e pagina ;) :*)

[ Voor 94% gewijzigd door floriske.nl op 17-09-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
AMD 64 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 01:21:
Rosé is goed te doen :). (maar mss val ik ook weer onder de oudere?). Vind het een erg leuke mod en misschien ga ik het gedeeltelijk na doen (iig 3 dezelfde kasten). Erg? :D
hehe, mee eens!

Erg? nee hoor, ben blij dat ik mensen kan inspireren,
Ediejo schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:39:
Lekker in de bank geploft met een glas rosé? En vanuit je ooghoek naar je case gekeken. ;)

PROOST! Je hebt het verdiend!

[afbeelding]
hahaha :D zoiets inderdaad ;) stilzitten is moeilijk he ;) THX!
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:22:
die gephotoshopte foto ziet er goed uit, ik hoop dat 'the real thing' er net zostrak uit komt te zien.
Dat glaasje rosé had je wat mij betreft wel verdiend hoor, helemaal niet nodig om dan over leeftijd te beginnen, ieder zijn ding =)
Tjah, op zijn minst moet het er toch wel zo uit komen zien, ik heb gewoon de foto met 1 kast gepakt, die ene kast er uit geknipt en 3 keer geplakt.
Aangezien alle kasten identiek zijn moet dit dus aardig overeenkomen met de realiteit ;)

De kast wordt nog wel bruin (richting kersen) overigens >:)
Jape1985 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:49:
Je hele Casemod ziet er geweldig mooi uit. Ik moet zelf ook nog eens beginnen, maar dan met een houten case. Ben alleen bang dat ik het nooit zo mooi krijg, heb slecht 1 rechterhand ter beschikking.
Gewoon doen!! Mijn handen zijn ook niet allebij helemaal rechts hoor, maar met een klein beetje gedult kom je ook met één rechter hand zeker verder dan je denkt, dus ik zou zeggen ga er voor!!
Eijkb schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:50:
Mod = Fantastisch
Rose = Fatastisch (ben dan ook oud (* Eijkb is 30))

Een 19" is iets wat ik al tijden wil hebben voor mijn oude apparatuur, gezien het hier nu slalommen is tussen de computers door. Helaas niet zo handig als u, mijn eerste en tevens laatste mod was in vergelijking 1% zagen en juist dat ging verkeerd :+ Ik hou het in de gaten!
hey, dat heeft dan toch iets met (bijna) 30 zijn te maken denk ik (/me =29 namelijk)

maareh, me niet té nauwlettend in de gaten houden he, anders wordt ik nog zenuwachtig en ga ik grove fouten maken ;)

Verder: Allemaal super bedankt voor de complimenten van de laatste dagen!

Dit kan me misschien toch nog wel eens aanzetten te proberen het project voor het grootste deel vóór 1 december klaar te hebben Ed ;) met de nadruk op proberen he :X

* floriske.nl beloofd niks O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Cool man, wil je dat we het een PC of een meubel of een rack noemen? ;) :P

Oh, en ik ken je probleem, voorgaande jaren was de zomervakantie voor mij de tijd om lekker te modden, maar dat is er niet van gekomen, vakantie+werken -O- Maarja, d'r komt vanzelf wel weer tijd.

BTW, ik heb er niet echt op gelet, maar ga je de PC's op die planken schuiven? je zu ook nog kunnen kijken naar van die glijprofieltjes zoals aan de zijkant van lade's zitten. dan kun je ze er heel makkelijk uit schuiven. Prof. servers hebben dat ook geloof ik. Alleen is het misschien de moeite niet waard omdat zo'n pc er als het goed is niet snel uit hoeft?

[ Voor 39% gewijzigd door _ferry_ op 06-09-2006 21:48 ]

• TEAMIKKE
  • Niet online
hé! Een keer een bericht van ferry :) Ga jij nog weer verder met modden? Is wat stil rond je laatste tijd helaas :'( Vond het altijd leuke projecten.Vooral de I-spider ;)

@Floriske.nl: Doe jij ook mee met dé comp.? Lijkt me wel leuk om je een keer in het echt te ontmoeten ;)

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Ediejo schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:54:
[...]

Ik zal ook zeker niks overhaasten. Dat zou zonde zijn in mijn ogen en dat van vele anderen. Denk ik.
offtopic:
En waarom 1 dec. zou de rest wel denken. Hierom dus. ;)
als je wel zou overhaasten zou dat nog niet willen zeggen dat ik dat ook zou doen ;)
Ik wacht nu even op mijn laatste paar stukkies hout en dan kan ik in ieder geval de kast afwerken.

De fronts moet nog een deel van gespoten worden, maar dit is momenteel even budgetair niet haalbaar ;) daarna moeten de leds er nog in en dan nog de stickers voor tussen de fronts, op dat moment durf ik pas te zeggen dat ik nagenoeg klaar ben, maar wanneer dat is.........................................?

* floriske.nl hoort de mensen al denken "en de bovenkant dan?"

daar twijfel ik nog over of ik deze dicht ga maken, aangezien ze niet zichtbaar zijn van buitenaf, het erg makkelijk is voor onderhoud etc. als ze open zijn, en de warmte veel beter weg kan.

Be patient my tweaking friends 8)
_ferry_ schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:46:
Cool man, wil je dat we het een PC of een meubel of een rack noemen? ;) :P

Oh, en ik ken je probleem, voorgaande jaren was de zomervakantie voor mij de tijd om lekker te modden, maar dat is er niet van gekomen, vakantie+werken -O- Maarja, d'r komt vanzelf wel weer tijd.

BTW, ik heb er niet echt op gelet, maar ga je de PC's op die planken schuiven? je zu ook nog kunnen kijken naar van die glijprofieltjes zoals aan de zijkant van lade's zitten. dan kun je ze er heel makkelijk uit schuiven. Prof. servers hebben dat ook geloof ik. Alleen is het misschien de moeite niet waard omdat zo'n pc er als het goed is niet snel uit hoeft?
Hehe, ik noem het altijd maar mijn project(je) maar ach, je mag het noemen zoals je wil :D

In de tijd dat ik met mijn eerste mod begon (silvertec) zat ik zonder werk thuis, dus toen had ik tijd in overvloed.

Aan het begin van dit project was ik nog vrijgezel en woonde nog bij mijn ouders, dus had ik wat meer tijd en geld dan nu, vandaar dat het geheel een stuk gestager is gaan lopen.
Bovendien heb ik ook nog een afstudeerperiode van mijn deeltijdstudie achter de rug waarin ik weinig geknutseld heb.

Ze gaan inderdaad op die plaken schuiven, maar ik heb het geheel zo gelaten dat indien ik het nodig vind er zware ladegeleiders onder kunnen zodat de kasten ook blijven hangen als je ze er uit schuift (misschien wel makkelijk voor kaarten wisselen etc. maar voor alsnog doe ik dit nog niet)
TEAMIKKE schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:23:
hé! Een keer een bericht van ferry :) Ga jij nog weer verder met modden? Is wat stil rond je laatste tijd helaas :'( Vond het altijd leuke projecten.Vooral de I-spider ;)

@Floriske.nl: Doe jij ook mee met dé comp.? Lijkt me wel leuk om je een keer in het echt te ontmoeten ;)
of ik mee doe? geen idee, zou wel willen, maar ga er niks voor op het spel zetten, werk gewoon lekker in mijn eigen tempo door en zie wel of ik op tijd klaar ben, anders volgt er vast nog wel een compo ;)
Maar de kans dat ik mijn neus daar laat zien is natuurlijk wel aanwezig :+

edit:

net eens even gekeken of de kasten zo niet ook makkelijk blijven hangen voor eventueel onderhoud, en dat gaat perfect, geen geleiders nodig dus ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/341maintenancetest.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door floriske.nl op 07-09-2006 18:46 ]

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
En de bovenkant???? ;) Hehehehe sorry kon het niet laten. Dit wordt echt een fantastisch geheel en een mooi langlopend project, dat weet ik wel te waarderen. Modden is verschrikkelijk verslavend, maar er is meer dan modden alleen. Bovendien komt de rustige aanpak de afwerking weer ten goede, dat is duidelijk te zien. Ik wacht geduldig op de volgende update.

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Fr!st! schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:05:
Heheh, dat was niet serieus bedoelt hoor! * XplodingForce is dertien....

Mooie update's!

offtopic:
en floriske, bij deze heeft u toestemming om nog gekkere foto's te maken ;) ;)

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

TEAMIKKE schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:23:

Ik mod nog steeds :P Het is IDD wat rustig, Maar dat komt dus zoals ik schreef door vakantie, en ik ben nu klaar met school en heb meteen een fulltime baan. In de vrije dagen die ik de afgelopen tijd had heb ik onder meer mijn pa geholpen en een aantal klussen gedaan die ook nog steeds moesten gebeuren. (Naast het casemodden heb ik nog meer hobby's, even een speaker bouwen en je bent weer een weekend + 3 avonden verder ;) )

Of er binnenkort weer een CiP komt weet ik niet, ik hoop het uiteraard ook. Ik ben IIG met iets bezig maar omdat dat nogal arbeidsintensief is (er gaat nog meer tijd in zitten dan in I-spider) zal je pas over 1 a 2 jaar het resultaat zien :P Dan kan ik wel een CiP maken, maar daarvoor is het van belang dat er regelmatig updates zijn, en dat zal niet gaan lukken. Maar er komt vast wel wat tussendoor qua projecten.

[ Voor 3% gewijzigd door _ferry_ op 08-09-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Dan kan ik wel een CiP maken, maar daarvoor is het van belang dat er regelmatig updates zijn, en dat zal niet gaan lukken. Maar er komt vast wel wat tussendoor qua projecten.
De CiP van Floriske.nl bewijst juist dat een goede CiP ook best lang kan duren!

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 09:57
_/-\o_ ik heb al heel lang deze cip gevolgd en ik vind het cker kei mooi _/-\o_ . ga zo vooral door :9

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 12:10
dude.....tien punten! ERG goed bezig....maar ik zou je hele opstelling toch wel eens finished willen zien eigenlijk.....ben ERG benieuwd hoe dit eruit gaat zien kerel!

Bis bis bis!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter

[ Voor 175% gewijzigd door floriske.nl op 23-09-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
XplodingForce schreef op donderdag 07 september 2006 @ 22:20:
[...]

Heheh, dat was niet serieus bedoelt hoor! * XplodingForce is dertien....

Mooie update's!

offtopic:
en floriske, bij deze heeft u toestemming om nog gekkere foto's te maken ;) ;)
thx, en ............... dat zou je wel willen he :P
_ferry_ schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:44:
[...]

Ik mod nog steeds :P Het is IDD wat rustig, Maar dat komt dus zoals ik schreef door vakantie, en ik ben nu klaar met school en heb meteen een fulltime baan. In de vrije dagen die ik de afgelopen tijd had heb ik onder meer mijn pa geholpen en een aantal klussen gedaan die ook nog steeds moesten gebeuren. (Naast het casemodden heb ik nog meer hobby's, even een speaker bouwen en je bent weer een weekend + 3 avonden verder ;) )

Of er binnenkort weer een CiP komt weet ik niet, ik hoop het uiteraard ook. Ik ben IIG met iets bezig maar omdat dat nogal arbeidsintensief is (er gaat nog meer tijd in zitten dan in I-spider) zal je pas over 1 a 2 jaar het resultaat zien :P Dan kan ik wel een CiP maken, maar daarvoor is het van belang dat er regelmatig updates zijn, en dat zal niet gaan lukken. Maar er komt vast wel wat tussendoor qua projecten.
Zoals hieronder al gezegd wordt: "een CIP mag ook best lang lopen" (dat heb ik wel bewezen)
Maar ik weet wat je bedoelt met druk bezig zijn met andere zaken, anders had deze CIP ook niet zo lang geduurt. ;)
XplodingForce schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:37:
[...]

De CiP van Floriske.nl bewijst juist dat een goede CiP ook best lang kan duren!
lj_tree schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:23:
dude.....tien punten! ERG goed bezig....maar ik zou je hele opstelling toch wel eens finished willen zien eigenlijk.....ben ERG benieuwd hoe dit eruit gaat zien kerel!

Bis bis bis!
Haha :*) je bent niet de enige die hem graag af zou zien hoor, maar ik werk nu eenmaal op mijn eigen welbekende tempo (niet erg hard door dus :P)

Maar geduld is een schone zaak, het komt vanzelf goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• TEAMIKKE
  • Niet online
Tjonge een week zonder internet :( Gelukkig ben jij vaak niet zo snel dus ik heb niet veel gemist :) Ziet er weer super uit ;)

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter

[ Voor 90% gewijzigd door floriske.nl op 07-10-2006 10:02 ]

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Ediejo schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:16:
Ziet er toch perfect uit zo. Dat neemt niet weg dat ik ook het einde wel eens wil zien. ;)
ik ga mijn best doen klaar te zijn vóór 1 december :*) maar beloof nog steeds niks ;)

Het lijkt me gewoon gaaf om nog mee te kunnen doen met de contest (en om toch nog binnen 2 jaar klaar te zijn ;))

Er moet alleen nog veel gebeuren aan de fronts dus ik zal nog even mijn best moeten doen de komende 2 maanden.

edit:
zomaar een vraagje, maareh valt XIXIV nu onder casemod of caseconstructie? het is allebei namelijk ;)
TEAMIKKE schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:53:
Tjonge een week zonder internet :( Gelukkig ben jij vaak niet zo snel dus ik heb niet veel gemist :) Ziet er weer super uit ;)
aargh, moet er niet aan denken een week zonder internet te zitten :(

* floriske.nl heeft medelijden met teamikke ;)

Ik ben inderdaad niet de snelste, misschien zelfs wel slaapverwekkend :z ;)

[ Voor 5% gewijzigd door floriske.nl op 23-09-2006 19:30 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste