er zijn altijd uitzonderingen he teamikke ^^
als je kijkt naar de rest van die finale...
als je kijkt naar de rest van die finale...
[ Voor 255% gewijzigd door floriske.nl op 26-12-2006 15:40 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
[ Voor 45% gewijzigd door CappieL op 20-12-2006 09:43 ]
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Omdat ik dat niet ben:MBV schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:03:
ehm, omdat ik lui ben: wat had jij ook al weer gewonnen, floriske?
Verder natuurlijk een beker.Nikolas schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:20:
[...]
Omdat ik dat niet ben:
Voor de beide Nummers 1.
AMD 64 X2 4800+ / 5000+
Thermaltake: Amor VA8000BWS.
Corsair: TWIN2x2048-6400.
MSI: K9N Neo F
MSI: NX7900GS-T2D256EZ
Thermaltake: W00116red 750W cable free psu.
Coolermaster: Aquagate Mini Waterkoeling.
Revoltec Lightwriter - 80 x 80 x 40 mm
2 x Sharkoon Dual Cold Cathode.
Skywest Clanhostingpakket: 12 slots + Domein. (1 jaar)
Ribbi.be: Een tegoedbon van € 10,- Inwisselbaar tijdens Regroup.
Traxdata; cd spindle.
Dit prijzenpakket is goed voor € 1587,24
De onderstaande hardware zit daar nog niet bij.
CPU: Socket AM2 type wordt later bekend gemaakt.
Harddisk: Western Digital Type wordt later bekend gemaakt.
Ik heb het nog ietwat aangepast (het bedank gedeelte en Red Rouge in de uitslag), of ik een mod heb is inderdaad maar de vraag, als het zo is dan zal het geen project voor mezelf zijn denk ik, maar het blijft wel kriebelen natuurlijkEdiejo873 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:04:
Mooi (foto) verslag, en op naar volgend jaar. Ik denk dat je dan geen mod hebt, maar als jury lid ben je van harte welkom. dan hoef je er maar 1 dag te zijn. Maar nu eerst tijd voor dinneke.![]()
Bedankt voor de complimenten.
lol,MBV schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:03:
ehm, omdat ik lui ben: wat had jij ook al weer gewonnen, floriske?
CappieL schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:43:
ziet er heeeeel netjes uit Floriske!
gefeliciteerd (ben niet de enige die dit heeft gezegd...)
Thx, maar dat kan ik voorlopig nog wel even blijven zeggen denk ikJado schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:24:
Floriske, Floriske, Floriske toch...
Je hebt gewonnen!![]()
Al vanaf het begin heb ik dit draadje gevolgt en dit is echt een prachtig einde*.
Geniet er nog van!
*Natuurlijk moet je nog wel wat dingen fiksen zoals de bestikkering en koeling
maar dit is toch al een mooie bekroning op je uitzonderlijk werk
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 18:26 ]
floriske.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:18:
lol,teveel om op te noemen, mag ik je doorverwijzen naar www.tbcl.nl? Tel daar nog een edimax router setje inclusief WLan kaart bij op uit het rad van regroup en het lijstje is compleet
erg netjes, direct een stukje case-mod-tijd terugverdient, maar hoe ga je dat nou in XIXIV proppen?Nikolas schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:20:
[...]
Omdat ik dat niet ben:
Voor de beide Nummers 1.
...
Thermaltake: Amor VA8000BWS.
...
Heel flauw: een beetje soldeer, 2 Y-split-kabeltjes, en een slotplaatjeiemand enig idee waar ze in nl deze dingen verkopen?:
[afbeelding]
Moet het per se NL? Ik ben ze namelijk wel eens tegengekomen op reichelt.defloriske.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:18:
iemand enig idee waar ze in nl deze dingen verkopen?:
[afbeelding]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
thx, ik moet toch nog contact opnemen met AC-Ryan, dus zal eens kijken of ik er een paar los kan peuterenun1ty schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:55:
Deze is hier verkrijgbaar... €6,75
maar verschilt wel een beetje van degene op jou plaatje.
(blauwe sleeving ed.)
Misschien kun je beter zelf proberen zon dingetje te maken.
gezien de kwaliteit van de afwerking van jou mod moet dat wel een peuleschil zijn!
Gefeliciteerd trouwens!
[ Voor 7% gewijzigd door floriske.nl op 20-12-2006 19:02 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Tegen die tijd zien we uiteraard een scan verschijnen zodat wij ook mee kunnen genieten?floriske.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:01:
* floriske.nl is nog vergeten te melden dat hij vandaag gebeld is door het Eindhovens Dagblad (hebben in april ook een artikel aan het NKCM gewijd) voor een interview over TBCL
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 21-12-2006 19:35 ]
XBOX Live Gamertag > NBeat
MBV schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:11:
waarom moeten het licht van kast 3 terug naar de eigen voeding? Is het niet simpeler om een OR te hebben, en dan altijd die externe voeding te gebruiken? En waarom wil je de fans van kast 3 laten aansturen door kast 4? Lijkt mij nogal zinloos, omdat er niks is wat voor warmte zorgt
Zoals NBeat aangeeft wil ik uiteraard de cases ook los kunnen gebruiken (denk aan lannen etc.) en dan is het wel makkelijk als vooral de fans en verlichting op de interne voeding werken.NBeat schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:30:
Er zitten ledjes in die fansZiet er wel zo mooi uit als die ook oplichten
Maar indd, waarom doe je de ledjes niet gewoon via de externe PSU ?
Of is dit zodat je je cases ook ooit afzonderlijk kan gebruiken, (dus buiten je hele kast om), en toch licht hebt?
[ Voor 96% gewijzigd door floriske.nl op 28-01-2007 23:21 ]
Zoiets heb ik ook aan zitten denken met een schakelaar, maar ik denk dat een kort kabeltje makkelijker gaat worden.MBV schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:50:
oh, dat zou ik samenvatten in 1 zin: "Deze heer was erg fanatiek over het casemodderswereldje."
Voor je fans: daar had ik even niet bij nagedacht ('k ben zelf niet zo'n lanner). Naja, veel succes met relais
. Misschien gewoon een handmatige schakelaar achterop maken waarmee je je stroom van 'binnen' naar 'binnen' laat gaan?
lol, dat zou een heel gesjouw worden iddFr!st! schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:12:
je zou niet true zijn moest je het hele meubel niet meenemen op lans ^^
dat is dan weer wat anders dan zo'n groot scherm...
het is natuurlijk wel handig dat de fans e.d. op de interne voeding draaien... Voor het geval dat je vrouw nu eindelijk eens die storende lichtjes uit het tvscherm weg wilt, zodat ze deftig naar haar film kan kijken
nice one... scan je het artikel dan ook ff in als je wilt? dan hebben de belgen onder ons er ook wat aan ^^
hehe, lolwaterkoud schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:28:
Brabant doet het goed in de casemodsceneEindhovens Dagblad kan er bijna een vaste rubriek van maken.
[ Voor 25% gewijzigd door floriske.nl op 30-12-2006 19:11 ]
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Verwijderd
Verwijderd
Je wil niet weten wat er soms in de krant staat wat gewoon niet waar is, of slechts gedeeltelijk waar. Geloof me, het kan nog veel erger dan dit!link0007 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:41:
Raar, dat die reporters niet beter de feiten nakijken.. maar je staat in de krant, en dat is goed genoeg
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Ik heb die switches indertijd via een ia bij ACE-Systems gekocht maar aangezien die site plat ligt vermoed ik dat Marcel van ACE het particuliere deel van zijn bedrijf gedag gezegd heeft en enkel nog groothandel doet.Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 19:19:
Toch wel jammer als ze de feiten zo verdraaien!
Ga binnenkort ook beginnen met een mod en ik zou graag dezelfde aan/uit knop gebruiken,
floriske kan jij mij vertellen waar je die vandaan hebt? Alvast bedankt.
Sterker nog, ik heb de afgelopen dagen besloten niet alle verlichting gelijktijdig te schakelen, maar lekker per kast, dit omdat ik hier in de huiskamer nu al het liefst de verlichting uit zet ivm het hoge kermis gehalteTEAMIKKE schreef op zondag 31 december 2006 @ 09:33:
Maar dit is wel heel sprekend omdat je zelf wel weet hoe het zitIs het overigens niet gewoon makkelijker om alle lampjes en fans op 1 schakelaar met een externe voeding te bouwen? Anders krijg je zo belachelijk veel relais.
thx voor de complimenten, leuk om te zien dat er mensen zijn die ook het verhaal interessant vinden naast de plaatjesJado schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:30:
Kranten... zwijg me d'r over![]()
Het is wel leuk dat de casemodwereld nu een beetje bekender raakt.
Hoe meer grote wedstrijden, hoe meer winnaars, hoe bekender we worden
Dus nogmaals voor alle medewerkers van tBCL:
Het is trouwens heerlijk om je werk nog eens opnieuw te lezen,
hoe je ideen telkens varanderden (verbeterden), hoe je bepaalde dingen oploste,...
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
iddNoxiuZ schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:24:
Hoewel de reporters meer zeggen over een meubel waar je de PC's niet in ziet, vind ik juist dat de PC's denderend veel opvallenmede dankzij de verlichting e.d.
Maargoed, het is een mooie case geworden
ook dat, maar ik vind het ook leuk als mijn worklog sowieso in het engels toegankelijk is voor mensen buiten nederland
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Mijn topic is nu eenmaal door mezelf geschreven op mijn eigen manier en ik zie niet in waarom ik dit voor derden aan zou moeten passen, sterker nog, daar heb ik niet eens zin in.link0007 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:20:
Sowieso ff de SMS-taal eruit halen, zoals 'thanks' gebruiken ipv 'thanx', en 'getting' ipv 'gettin'.. Niks persoonlijks natuurlijk, maar met een prijs, krantenartikel en een 26-pagina tellend topic verdient je worklog wel wat meer dan een mix tussen netjes en straattaal.
Post je hier wel ff de link van je nieuwe CiP zodra die er is?(al lijkt het me moeilijk die te missen).
[ Voor 5% gewijzigd door floriske.nl op 04-01-2007 18:39 ]
[ Voor 39% gewijzigd door floriske.nl op 18-01-2007 13:11 ]
[ Voor 198% gewijzigd door floriske.nl op 22-10-2007 20:10 ]
Verwijderd
/me denkt bij zichzelf "waarom had ik die opmerking al verwacht"Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:28:
De kleur past nu inderdaad veel mooier bij de zijkanten, maar ik vond de vorige kleur van de fronts veel mooier eigenlijk maar dat is een kwestie van smaak
Tjah, ik moet iets om ruimte te besparen, maar ik ga mijn huidige hostingpakket voor floriske.nl en fris-id omzetten, ik betaal nu in verhouding erg veel voor weinig ruimte en dataverkeer (daarentegen wel erg snelle servers, ook dat is wat waard).TEAMIKKE schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:38:
Jammer dat ze van wat mindere kwali zijn maar het is wel meer 1 geheel zoHeb je ook nog weer van die bubbeltjes erin? Of bij deze niet?
[ Voor 40% gewijzigd door floriske.nl op 19-01-2007 12:56 ]
Casemod: Cubeleon
Ben benieuwdfloriske.nl schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:15:
* floriske.nl kan het niet laten ook al zit hij nog in de brainstorm fase
kijk maar eens naar de naam van het plaatje
XBOX Live Gamertag > NBeat
brinkdinges schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:40:
Ziet er vet uit(ook al zit je nog in de brainstormfase
)
Godric schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:22:
[...]
Ben benieuwd, grappig genoeg heb ik de laatste tijd wat last van slapeloze nachten en dan denk ik over casemod ideeën. Meerdere lagen, zoals jij nu laat zien, is daar dus in langsgekomen...
Ik kan één ideetje dus wegstrepen. Gelukkig heb ik toch nog eerst Red Rogue (ik ga toch nog ietsje verder) en Amplifier staan, nog genoeg nachten te gaan voor een nieuw idee!
TEAMIKKE schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:54:
Ik zou echt geen flauw idee hebben wat het is. Ik zie wel telkens wat gaas dus ik denk haast een poot van iets.
* floriske.nl moet nog een paar laatste aanpassingen doen aan het 3D model en nog wat technische vraagtekens oplossenNBeat schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:28:
Ik ga voor een cd rekje, al ben ik er niet helemaal zeker van
Lijkt me dus een kubes worden van plexie. Dan lijkt dat gedeelte wat je laat zien mij meer op een poot die lijkt op Dark Blade. Dit dus.floriske.nl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:18:
het is weer even geleden dat ik hier gepost heb en ik moet zeggen dat mijn 3D bezigheden ook flink afgezakt zijn, maar voor een model van mijn volgende casemod ben ik eigenlijk op zoek naar een plexiglas materiaal voor 3D studio max.
Ik ben nooit echt aan materials toegekomen dus voor mij is dit een redelijk raadsel![]()
Ik ben dus op zoek naar een materiaal (of de instellingen hiervoor) dat overeenkomt met plexiglas met matte randen.
Ofwel de 5mm dikke plaat moet trasparant zijn, maar de kopse kanten moeten geschuurd lijken.
Kan iemand me hier even mee verder helpen?
[ Voor 82% gewijzigd door TEAMIKKE op 23-01-2007 15:52 ]
het is inderdaad een poot, maar dat was vrij duidelijk volgens mijTEAMIKKE schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:47:
Toevallig zag ik je laatst posten in het GraphicsgedeelteAls ik tijd heb ga ik daar weer ff kijken.
Gevonden![]()
[...]
Lijkt me dus een kubes worden van plexie. Dan lijkt dat gedeelte wat je laat zien mij meer op een poot die lijkt op Dark Blade. Dit dus.
[afbeelding]
Oké het klopt niet helemaal maar je ziet wel wat ik bedoel
ik heb mijn geheugen inmiddels handmatig ingesteld en dit werkt vooralsnog goed!Strikertje schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:34:
Geheugen niet herkend worden, misschien met MSI Live Update en BIOS update uitvoeren?
[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 27-01-2007 16:47 ]
hehe heb m zelf ook, en ik zit ook al een tijdje rond te neuzen maar kom ook niet verder. sorry maar helaas.. maar wel gelukkig nog fsbmegahertzinstelmogelijkhedenfloriske.nl schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 21:51:
[...]
ik heb mijn geheugen inmiddels handmatig ingesteld en dit werkt vooralsnog goed!
Echter is een veel groter van de K9N-Neo dat er gewoon Géén VCore instelmogelijkheid op zitwat een *****zooi zeg
![]()
iemand die weet of er een of andere beta bios is waar dit wel mee kan o.i.d.?
* floriske.nl gaat maar eens vast voor een ander, betaalbaar, overclock mobo kijken
ik heb mijn k9n er inmiddels alweer uitgedonderd en een Asus M2N-e SLI er in gepropt, meer overclock potentieel, maar de welbekende max 0,15 V vCore verhoging van AsusArmando15 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:26:
[...]
hehe heb m zelf ook, en ik zit ook al een tijdje rond te neuzen maar kom ook niet verder. sorry maar helaas.. maar wel gelukkig nog fsbmegahertzinstelmogelijkheden
[ Voor 40% gewijzigd door floriske.nl op 21-03-2007 13:32 ]
Zal ik zeker blijven doen, ik zie je wel weerfloriske.nl schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:29:
* floriske.nl zwaait nog een keer en heeft nog één ding te melden "Blijven modden die hap!"
floriske.nl schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:07:
offtopic:
teasertje: wie weet staat tegen alle berichten in XIXIV binnenkort weer op de eerste pagina, kon het vorige week toch niet laten e.e.a. te doen en wacht nu op een voedinkje
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
LOL, ik wacht nog op de levering van een voedinkje voor ik weer een update post.
Ik hoop niet dat je nog in sinterklaas geloof want dat is het die goedheiligman.floriske.nl schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:18:
[...]
LOL, ik wacht nog op de levering van een voedinkje voor ik weer een update post.
En.... na deze update zal ik XIXIV voorlopig voorgoed "AF" verklaren, want er zit iets anders aan te komen
[ Voor 9% gewijzigd door AndreStarTrek op 17-10-2007 08:28 ]
Waarom zou ik niet in sinterklaas geloven?AndreStarTrek schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:26:
[...]
Ik hoop niet dat je nog in sinterklaas geloof want dat is het die goedheiligman.
Maar ik gok op iets dat deze geluiden maakt gha gha ghoe ghoe.
HEB IK HET GOED, HEB IK HET GOED en wat heb ik gewonnen
[ Voor 13% gewijzigd door floriske.nl op 17-10-2007 16:26 ]
Damm weer niks gewonnenfloriske.nl schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:03:
[...]
Waarom zou ik niet in sinterklaas geloven?![]()
Lol, nee je zit er compleet naast zelfs, je hebt niet de magnetron en gaat ook niet door voor de hoofdprijs, dus toch maar verder gokken dan
Dankwoord: 22-10-2007 |
Bij deze wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die sinds het begin van dit project met veel interesse mijn updates gevolgd, bekritiseerd, geprezen en beleefd hebben. Tevens uiteraard alle casemodders voor het overdragen van het casemodvirus, zonder hen had dit project nooit bestaan. De organisatie van de tBCL en alle bezoekers mogen natuurlijk niet ontbreken, dankzij heb heb ik per slot van rekening die 1e prijs in de wacht gesleept en indirect hebben zij mijn project dat komen gaat mogelijk gemaakt. Ik zou bijna alle mensen van GOT en andere casemodsites vergeten, ofwel de mensen die het ons mogelijk/zo makkelijk maken om onze verslaving met andere te delen en inspiratie op te doen! En uiteraard iedereen die ik alsnog vergeten ben! Tot zover! Zow, nu op naar één laatste bericht, zonder tekst, maar met foto's van het eindresultaat! |
Photoshoot eindresultaat: 22-10-2007 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[ Voor 110% gewijzigd door floriske.nl op 05-11-2010 13:40 . Reden: Linkje aangepast ]
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Het heeft even mogen duren, maar dan heb je ook watGodric schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:58:
"The end of an era"
Mooi dat je hem nu afhebt, kan je je rustig op je volgende project gaan richten! Ik vind Core4 een erg toffe naam, wat een goed concept wel niet doet! (ja ik heb je site gecheckt)
De laatste foto serie ziet er erg goed uit. Ik ga binnenkort Red Rogue weer eens ontstoffen en de verlichting fixen (CCFL stuk), dan wil ik ook nog een keer een boel goede foto's maken.
Thx, thx en thx.naftebakje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:22:
Titel veranderd, linkje aangepast in je vorige post, en persoonlijke note gezet dat een volgende CiP aanvraag direct toestemming mag krijgen
Echt prachtig werk, alleen jammer dat je volgende niet beter kan (enkel even goed)
floriske.nl schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:50:
En ..... Red Rogue was één van mijn favorieten op tBCL, die moet je koesteren, niet laten verstoffen
Wow! Dat heb ik nog niet eens !naftebakje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:22:
.... en persoonlijke note gezet dat een volgende CiP aanvraag direct toestemming mag krijgen
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Casemod: Cubeleon
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
ThxDeismyna schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:55:
Ziet er echt heeeel netjes uit.![]()
Ik vind het echt zeer mooi afgewerkt, met dat plexiglas, die USB poorten en die LCD schermpjes.
Ik hoop snel een nieuwe casemod van je te zien, maar ik weet zeker dat die wel net zo mooi wordt.
Lol, ik dacht even dat je hem in een hoekje geschoven had en dat bedoelde met laten verstoffenGodric schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:22:
[...]
![]()
Helaas zuigen twee fans op 7 Volt ook nog aardig wat stof naar binnen, een stoffilter zou handig zijn, maar dat ziet er bij deze fans niet uit (ik zit er nog over na te denken om dit onderhouds probleem te verkleinen).
Ook moet ik de cpu fan omdraaien, maar met de alu profielen die er na tBCL op zijn gegaan kan de midlevel plank er minder snel uit. Oftewel, ik moet er even tijd voor maken, en die steek ik dan weer liever in Amplifier. Binnenkort moet ik maar eens er mee aan de gang, het begint me nu ook dwars te zitten.
Lol, ik besef me na het lezen van je post pas dat het bijna 3 jaar geleden is dat ik begonnen ben X:t1mmy schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:24:
Echt super veel respect voor deze casemod die ik al vanaf het begin volgde toen ik 12 was!
Maar waar heb je eignelijk die 4 pc's voor nodig?
Persoonlijk vind ik dat ook jij die status al ruim verdiend hebt Frenkie en je hoeft dus echt niet beter je best te gaan doenFrenkie123 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:00:
[...]
Wow! Dat heb ik nog niet eens !Zal ik toch beter mijn best moeten gaan doen dus
Het zal inderdaad geen project van enkele maanden worden, ik wil er echt mijn tijd voor gaan nemen, maar drie jaar ........ dat hoop ik toch nietwaterkoud schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:30:
Denk dat Floriske er wel weer een lang lopend projekt van maakt Frenkie, dus misschien doet ie voorlopig nog niet mee met wedstrijden![]()
Ik geloof niet dat ik verder nog iets hoef toe te voegen aan mijn voorgangers, heb de kast in Rijswijk mogen zien en het is gewoon zeer indrukwekkend qua ontwerp, afwerking en natuurlijk ook qua formaat.
k8skaaay schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:45:
Super gaaf eindresultaat Floriske !
Thx voor de complimenten, en wanneer je er 1 kan bestellen, dat kan nu al, als je er maar genoeg voor biedLiquid-Man schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:05:
En wanneer kunnen wij er 1 bestellen?Nee grapje! Zeer mooi resultaat! Hulde!
Tjah, op 3 jaar modden maak je je niet meer druk over een weekje meer of minder en heb je dus wat sneller de neiging om ergens wat meer tijd in te stekenTEAMIKKE schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:12:
Toch leuk dat je al die moeite doet voor zo'n klein detail. En zo hoort hetIk blijf em mooi vinden. En in het echt is ie idd. nog veel imposanter. Ik heb zo'n gevoel dat AC ryan was plexiglas moet leveren straks
Ben benieuwd wat je er weer van maakt
Het leven is te kort om geduld te hebben!
met ^^framaster schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:33:
OMG ik bedenk me net ook opeens dat ik hier al 3 jaar lees dan
floriske.nl schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:28:
[...]
Lol, ik dacht even dat je hem in een hoekje geschoven had en dat bedoelde met laten verstoffen
Waarom niet gewoon een stukje afzuigkapfiler achter de fan gebruiken als filter? werkt super, een berg stof dat daar iedere keer weer uit komt
Dat zegt hij toch ook: filters aan de binnenkant, ziet geen hondGodric schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:09:
[...]
Nee hoor, hij staat gewoon naast me, alleen ligt er wel een berg stof binnenin en daar moet ik dringend mee aan de gang. Afzuigfilters heb ik aan zitten denken, maar dan raak ik dit lichteffect kwijt. Ach, ik zal er mee moet leven en dus wat vaker de stofzuiger aanslingeren:).
MBV schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:20:
[...]
Dat zegt hij toch ook: filters aan de binnenkant, ziet geen hond
framaster schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:33:
OMG ik bedenk me net ook opeens dat ik hier al 3 jaar lees dan
en ik hier al 3 jaar op schrijf
Thx! maar niet alles is perfect hoorJoopieboy schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:36:
Dit is echt ziek mooi, respect man.
Echt alles in gewoon perfect, knap werk.
Een jaartje of 3 was niet de bedoeling dit keer hoor, maar ik ga zeker niets overhaasten!X-GAMER-X schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:43:
érg mooi geworden FloriskeIk heb hem (of haar
) in het echt gezien en de lichteffecten van die kast + afwerking zijn gewoon super! Nu kun je eindelijk genieten van je kast zonder dat je er weer vanalles aan moet doen. Ik wens je veel succes met je nieuwe project, neem daar ook gerust een jaartje of 3 voor als het resultaat net zo mooi word
Godric schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:09:
[...]
Nee hoor, hij staat gewoon naast me, alleen ligt er wel een berg stof binnenin en daar moet ik dringend mee aan de gang. Afzuigfilters heb ik aan zitten denken, maar dan raak ik dit lichteffect kwijt. Ach, ik zal er mee moet leven en dus wat vaker de stofzuiger aanslingeren:).
MBV schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:20:
[...]
Dat zegt hij toch ook: filters aan de binnenkant, ziet geen hond
Godric schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:12:
[...]
offtopic:
Op de foto zie je geen led fans hè. Het licht komt van de CCFL's in de case. Als ik een filter achter de fan doe komt het licht er niet meer doorheen en dat is niet de bedoeling.
Toch lichten in mijn geval bij de cases waar geen rad achter de intakefan zit de filters mooi egaal en fel groen op door de CCFL's, het lijkt me dus wel de moeite waard om te proberen, wie niet waagt die niet wintMBV schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:00:
oh, zo. Sorry, ik dacht dat er gewoon een spraakverwarring was. Never mind
Haha
Verwijderd
waarom boekmark je iets wat al af is?Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:45:
Dit is de casemod die bij mij op nummer 1 staat. Mooi, origineel, goed afgewerkt![]()
*bookmarked*
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:45:
Dit is de casemod die bij mij op nummer 1 staat. Mooi, origineel, goed afgewerkt![]()
*bookmarked*
Om zich er af en toe aan te kunnen vergapen misschien
verder, wederom thx voor de complimenten allenatmoz schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:39:
Héél erg fraai deze mooie kast!!
Ziet d'r zeer futuristisch uit
[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 04-11-2007 18:51 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq