[CIP]-XIXIV-[x4] [Project Finished!]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 17.624 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 10:53
Haha ja idd, die hubjes vin k ook minder geslaagd :)

Voor de rest, *fap* *fap* *fap* :D (bij wijze van spreken dan he :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 16:52

Pinjataaa

Hit me!

1 woord: WAuw :+
Maar ook ik vind de hubjes minder geslaagd.. Dit had je met hout moeten doen ;)
Het moet iig niet doorschijnen..
Maar wel DE mod van tweakers als je het mij vraagt! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 11:19

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
even kort maar krachtig aangezien ik zo bezoek krijg, maar toch even een misverstand uit de wereld wil helpen:

De stroken waar de USB Hubs in zitten worden ook voorzien van folie, deze blijven dus niet transparant, maar worden ook grijs. het enige dat je strak ziet is de aanslutingen en de kopjes van de inbusboutjes.

edit:

vlug fotosoepje:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/433kastsoep.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door floriske.nl op 27-11-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:01
Posten doe ik weinig, maar bij deze viel mijn mond zover open... :9~
Dit is werkelijk prachtig, en ook al zijn er vele mooie mods op GoT, deze doet de meesten toch echt verbleken kwa schoonheid, klasse en vakmanschap* d:)b

Naar mijn mening legt deze klasse-mod de lat voor soortgelijke constructies behoorlijk hoog en zullen we nog vaak herinnerd worden aan deze ;)

*gezien o.a. de afwerking en vooral zijn bekwaamheid als casemodder in het algemeen, misschien kan het beter 'meesterschap' genoemd worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Zet er eens een fotosoepje naast met een houten frontje bij de hub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt mooi gemaakt. mooi design zo. super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:49:
Oooh damn, echt geweldige custom build :D
MasterMike schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:57:
[...]

Zoals R3CoN al zei God DAMN! Dat is erg nice voor een custom mod! _/-\o_ _/-\o_
MBV schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:40:
Mijn vader: "Nou, daar heb ik helemaal niks mee"

Ikke: d:)b

Toch denk ik dat hout i.p.v. plexiglas tussen de kasten mooier was geweest.
EJonk schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:52:
NICE!!!

Alleen 1 klein detail... Ik kan door het plexiglas de boutjes zien waar de hubs mee vast zitten, kan je deze niet korter maken of afslijpen oid?
Zjosh schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:55:
GEWELDIG!!!

Enige punt wat ik dan weer wat minder mooi vind is die usb hub aansluitingen, doet een beetje afbreuk aan het geheel... maarja... dat is mijn 2 eurocent.. Ga iig zo door, dit is 1 van de mooiste mods hier op tweakers!

edit, meer mensen vallen volgens mij over de usb hubjes...
B1tneuker schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:02:
Haha ja idd, die hubjes vin k ook minder geslaagd :)

Voor de rest, *fap* *fap* *fap* :D (bij wijze van spreken dan he :+ )
Pinjataaa schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:24:
1 woord: WAuw :+
Maar ook ik vind de hubjes minder geslaagd.. Dit had je met hout moeten doen ;)
Het moet iig niet doorschijnen..
Maar wel DE mod van tweakers als je het mij vraagt! _o_
DnnSke schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:26:
Posten doe ik weinig, maar bij deze viel mijn mond zover open... :9~
Dit is werkelijk prachtig, en ook al zijn er vele mooie mods op GoT, deze doet de meesten toch echt verbleken kwa schoonheid, klasse en vakmanschap* d:)b

Naar mijn mening legt deze klasse-mod de lat voor soortgelijke constructies behoorlijk hoog en zullen we nog vaak herinnerd worden aan deze ;)

*gezien o.a. de afwerking en vooral zijn bekwaamheid als casemodder in het algemeen, misschien kan het beter 'meesterschap' genoemd worden _/-\o_
Pinjataaa schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:28:
Zet er eens een fotosoepje naast met een houten frontje bij de hub ;)
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:18:
echt mooi gemaakt. mooi design zo. super!
* floriske.nl gaat er flink van blozen :$ O+ thx allen!! *; ;)

wat betreft die usb hubs, smaken verschillen gelukkig :D

Ik heb bewust gekozen om deze ruimte niet van hout te maken omdat ik zo 4x4,5cm flexibele ruimte binnen mijn kast heb welke voor allerlij doeleinden gebruikt kan worden.

Switches voor verlichting, fan controllers, het kan allemaal in dit plexi deel verwerkt worden in de toekomst, zonder dat ik mijn fronts hoef aan te passen dus.

Maar ook andere toekomstperspectieven blijven mogelijk.
Ik noem maar een simpe voorbeeld, een netwerp patchveld zou er zo in passen, herstel, alle apparatuur welke één 19"he hoog is past er zo tussen.

Als ik deze ruimte in de kast mee opgevuld had had ik deze flexibiliteit nooit op dezelfde wijze gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenotje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik volg deze mod al heel lang en ik kan niets anders zeggen dan:
B-E-A-UTIFULL!
Ik heb veel respect voor dit project. Omdat je er al lang mee bezig bent en omdat alles er zo netjes uit ziet. Netjes afgewerkt en strak design.

Eigenlijk jammer dat hij bijna af is :( . Ben wel benieuwd naar de strookjes van de USB hubjes, folie daarachter zou het helemaal af maken.

Succes met de laatste loodjes (die het zwaarst lijken te wegen :P). Al ideetjes voor een volgende project?

[CiP] Black Betty - Links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Vreselijk...

...mooi geworden :P

Zal er vast heel gaaf uitzien als het allemaal klaar is, lichtjes aan en dan 4x dezelfde casemod onder elkaar zien in een mooie kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 18:21
Alu vs. hout:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/433kastsoep.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img158.imageshack.us/img158/5549/soepz0ruw3.th.png

Ik opt voor hout, maar het blijft jouw mod. Erg mooie mod dat wel ;)

/edit

Blijkbaar spankt GoT men imageshack thumbnail...

[ Voor 7% gewijzigd door _eXistenZ_ op 26-11-2006 20:14 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

eXistenZ_NL schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:12:
Alu vs. hout:

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik opt voor hout, maar het blijft jouw mod. Erg mooie mod dat wel ;)

/edit

Blijkbaar spankt GoT men imageshack thumbnail...
Kvind dat wel wat hebben met dat hout hoor.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:16

MBV

floriske.nl schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:06:
[...]
* floriske.nl gaat er flink van blozen :$ O+ thx allen!! *; ;)

wat betreft die usb hubs, smaken verschillen gelukkig :D

Ik heb bewust gekozen om deze ruimte niet van hout te maken omdat ik zo 4x4,5cm flexibele ruimte binnen mijn kast heb welke voor allerlij doeleinden gebruikt kan worden.

Switches voor verlichting, fan controllers, het kan allemaal in dit plexi deel verwerkt worden in de toekomst, zonder dat ik mijn fronts hoef aan te passen dus.
... Als ik deze ruimte in de kast mee opgevuld had had ik deze flexibiliteit nooit op dezelfde wijze gehad.
Waarom zou je niet een stukje uit een (nep-)houten plankje kunnen zagen? Voor een fan-controller zal je sowieso moeten zagen in plexi, ik zie even niet waarom dat in (nep-)hout niet zou kunnen. Maargoed, da's een kwestie van smaak.

Met dank aan de fotosoep kan ik het echt zeggen: ik vind hout mooier. Breekt de lengte van de kast een beetje, en zorgt ervoor dat de computers meer 'los' staan van de kast.

[ Voor 8% gewijzigd door MBV op 27-11-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Nogmaals bedankt voor alle complimenten!

Wat betreft de tussenpaneeltjes: Ik weet dat enkelen het er niet mee eens zijn maar ik blijf bij plexiglas, ik wil het eerste idee 19" in ere houden en daarom de voorzijde niet voorzien van houten stroken maar van boven tot onder technisch laten ogen.

Wie weet denk ik als het geheel klaar is er wel anders over, maar voorlopig hou ik me aan mijn originele plan ;)

Jullie zullen het met onderstaand idee dus even moeten doen ;) hopelijk valt er mee te leven :$

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/429kastsoep.jpg

* floriske.nl gaat zich zometeen of anders morgen maar eens inschrijven voor TBCL

edit:
DONE!

[ Voor 22% gewijzigd door floriske.nl op 27-11-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:31
zoals hierboven ook al vaak gemeld..volg m al een tijd hij is werkelijk om te smullen :9~
*O* -XIXIV- FTW *O*

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet mijn smaakt, maar het is allemaal heel erg netjes uitgewerkt en afgewerkt!

Top job man!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Laatst online: 29-08-2020
Leuk dat je ook bent ingeschreven bij de TBCL :) Mag natuurlijk ook wel moet zo,n mod hé ;)

Top afwerking en style :D me like it

[ Voor 19% gewijzigd door X-GAMER-X op 27-11-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ik zou voor hout gaan, omdat je dat ook al aan de zijkanten hebt, anders moet je dat ook gaan doen.

zou behoud je je eigen stijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Niet online
Het ziet er ook gewoon mooier uit, breekt de lengte enorm!

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
NOFI maar als aangegeven ga ik echt voor plexi, en ik zou het jammer vinden als de laatste 100 posts straks ineens over "hout of plexi" zouden gaan terwijl ik mijn keuze voorlopig gemaakt heb :$

* floriske.nl heeft vandaag wat onderzoek gedaan.

Bij de stickermensen gaan ze een proef doen met 3 lagen folie, maar ik heb zelf alvast een en ander opgezocht over stickerplotters.

De standaard folie dikte is 0.075mm en een gemiddelde plotter kan 0,25mm plotten met standaard mes en 1,5m met een speciaal mes voor dikkere materialen (maar dan kan er minder fijn gesneden worden)

Google heeft dus hoopvolle info opgeleverd, nu maar hopen dat theorie en praktijk elkaar overlappen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 20:18
*sound of jaw dropping on the floor.
* LordMithril raapt zn kin op en duwt deze terug.
_o_ Dude sweet :D echt mooie kast :D

En idd lekker op plexi houden, kan je veel meer mee en staat leuker :P

[ Voor 23% gewijzigd door LordMithril op 28-11-2006 14:43 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het wel een mooi idee om een cardreader op dezelfde manier als de usb-hub aan de linkerkant van het plexi te doen.

Dan oogt het geheel waarschijnlijk nog technischer zoals je zelf eerder aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxpower
  • Laatst online: 01-08 12:55
Floriske... Ik moet zeggen... In een woord...

Fantastisch... En die afwerking perfect !!!
Een van de beste casemods die er zijn!!!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 17:41

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Zoals de anderen hierboven ook al zeggen: het word echt fantastisch. d:)b

Zoals al zo vaak gezegd: Dit is echt 1 van de beste casemods die er (IMO) is, dus ga zo door! _/-\o_

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze mod al vanaf het begin dat hij op tweakers staat, en ik wordt steeds benieuwder naar het eindresultaat! wat betreft die usb-hubjes: plexiglas! staat veel strakker! 8) .

De mooiste mod ooit in mijn ogen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06
Damn mooiste rack wat ik ooit heb gezien :) en je kasten zien er ook strak uit zeg, echt oog voor detail en afwerking. Ben benieuwd naar het complete eindresultaat. Verder weinig te zeggen, i'm impressed :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
LordMithril schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:43:
*sound of jaw dropping on the floor.
* LordMithril raapt zn kin op en duwt deze terug.
_o_ Dude sweet :D echt mooie kast :D

En idd lekker op plexi houden, kan je veel meer mee en staat leuker :P
gxpower schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:46:
Floriske... Ik moet zeggen... In een woord...

Fantastisch... En die afwerking perfect !!!
Een van de beste casemods die er zijn!!!
XplodingForce schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:10:
Zoals de anderen hierboven ook al zeggen: het word echt fantastisch. d:)b

Zoals al zo vaak gezegd: Dit is echt 1 van de beste casemods die er (IMO) is, dus ga zo door! _/-\o_
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:18:
Ik volg deze mod al vanaf het begin dat hij op tweakers staat, en ik wordt steeds benieuwder naar het eindresultaat! wat betreft die usb-hubjes: plexiglas! staat veel strakker! 8) .

De mooiste mod ooit in mijn ogen :) !
NoepZor schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:45:
Damn mooiste rack wat ik ooit heb gezien :) en je kasten zien er ook strak uit zeg, echt oog voor detail en afwerking. Ben benieuwd naar het complete eindresultaat. Verder weinig te zeggen, i'm impressed :)
once again: THX allemaal _/-\o_ :$
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:09:
Misschien is het wel een mooi idee om een cardreader op dezelfde manier als de usb-hub aan de linkerkant van het plexi te doen.

Dan oogt het geheel waarschijnlijk nog technischer zoals je zelf eerder aangeeft.
Op zich absoluut geen slecht idee! Maar ik ga me er voorlopig nog niet aan wagen, eerst maar eens afmaken waar ik aan begonnen ben ;)

Maar dergelijke ideeën zijn altijd welkom!

* floriske.nl is vandaag gaan shoppen voor de laatste loodjes, ik heb nu eigenlijk zo ongeveer alles in huis om de laatste punten af te werken.

Morgen ga ik proberen zo gereed mogelijk te zijn met de kast (op de stickerfolie na, maar ze hebben me deze week resultaat beloofd) om te proberen zoveel mogelijk indruk op de jury te maken zodat ze me misschien wel toelaten tot de TBCL.

vandaag heb ik wel alvast mijn 20-voudige spanningsverdeling in de kast geschroefd en even een proef gedaan met afzuigkapfilter achter mijn gaas (zodat je niet echt in de kast kan kijken) en ik moet zeggen dat ik hier erg tervreden over ben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
* TEAMIKKE wacht geduldig af

Zou erg raar zijn als ze jou niet naar Rijswijk laten gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 10:53
Als ie 100% finished is wil ik dit wonder zeker I.R.L aanschouwen :D
Misschien onder het genot van een glas wijn? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 19:53
cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
update in de openingspost 14e post op de 1e pagina ;) :*)

Ik ben er inmiddels uit dat ik afzuigkapfilter ga gebruiken om de zijpanelen stofdicht en doorzichtvrij te maken, ook de paatsing van de CCFL's heb ik vrij definitief bedacht.

Het belangrijkste is nu gewoon echt de bestickering :( voor de rest zijn het alleen nog maar zoals ik ze altijd noem "KleineGeitjes" (o.a. het netjes opschuren van alle buitenranden van het plexi etc.)

[ Voor 87% gewijzigd door floriske.nl op 11-12-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:48
erg cool, en moet zeggen...je hubjes vind ik helemaal niet lelijk! al vraag ik me af waarom je voor elke pc een aparte hub heb gekocht. beetje overkill, of heb je 4 camera's, 6 usb sticks, 5 printers en een scanner?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
fabstar81 schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:20:
erg cool, en moet zeggen...je hubjes vind ik helemaal niet lelijk! al vraag ik me af waarom je voor elke pc een aparte hub heb gekocht. beetje overkill, of heb je 4 camera's, 6 usb sticks, 5 printers en een scanner?
thx, en wat betreft die 4 usb hubs, daar heb ik 2 redenen voor:

-ze kosten maar een tientje per stuk en dat op het totaalbedrag is niet de moeite om het te laten
-consistentie, door voor elke kast een hub te kiezen blijft het " IV" gedeelte van XIXIV in stand.

* floriske.nl heeft net de beletteraar aan de lijn gehad en die heeft een speciale folie voor me besteld op proef, als deze proef klaar is laten ze meteen iets weten en dan moet het op tijd klaar kunnen zijn.

Ik heb tevens een 2e beletteraar gebeld welke volgens mij iets meer ervaring heeft met signing en licht.
Deze kwam namelijk direct met een oplossing, een zogenaamde "blackout" folie. Deze is speciaal bedoeld voor het tegenhouden van licht en 2x zo dik dan standaard folie.
Hier plakken ze dan weer de kleurfolie op en dan snijden ze het geheel.

Ik krijg vandaag nog een offerte van ze, maar als degene waar ik eerder het geheel bij gevraagd heb rond dezelfde prijs zit en ook snel met een aanbieding komt zal ik ws toch bij hen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:53

Soul__assasin

de Belbelg

zo is het gewoon perfect symetrisch gewoon een leuk detail...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
* floriske.nl heeft vandaag in 3 van de 4 kasten de afzuigkapfilter achter het gaas bevestigd: Ziet er erg gelikt uit en houdt mooi het stof een beetje in bedwang hoop ik ;)

Wat betreft de CCFL's blijf je helaas aan de rechterkant een beetje zien dat daar de voeding zit, maar jah, dat krijg je met zo'n krappe kasten he ;)

Ik heb tevens even een test gedaan met een stoffilter voor mijn intake fan bij mijn werkstation.

Deze draait op 5V en blaast dus zachtjesaan op mijn rad. Idle temp is zonder filter 31 graden en met filter 33 graden dus ik kan daar denk ik wel mee leven ;) mits stressed ook niet veel meer dan 2 graden scheelt.

Bovendien levert een rad vol stof ook een berg temp verlies op en een filter is iets makkelijker schoon te maken dan een rad.

Morgen pics, nu eerst de bank op ;)

p.s. stickers gaat waarschijnlijk lukken, 2e beletteraar heeft in de voorwaarden staan dat het niet zo klein mag zijn als ik gemaakt heb, maar dat had de 1e ook en toch lukte het hen ook om zo fijn te plitten.

Morgen weet ik meer als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 11:10

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

Weinig toevoegende post van mijn kant, namelijk maar 1 woordje:
WOW! _/-\o_
Zeer gaaf (meerjaren- ;)) project zeg en vakkundig uitgevoerd.
* LEiPiE heeft over het algemeen alleen plannen en komt niet vaak aan uitvoering toe :)

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-10 18:21
In plaats van direct in het hout tappen kan je ook slagmoeren gebruiken. Het enige punt is dan wel dat deze wss groter zijn als de kop van de schroeven en hier dus een beetje onderuit steken. Je kunt ook een moer uitfrezen en deze in het hout lijmen met tweecomponentenlijm ofzo...

Verder thumbs up. Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Gr0wLiThE schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 02:10:
In plaats van direct in het hout tappen kan je ook slagmoeren gebruiken. Het enige punt is dan wel dat deze wss groter zijn als de kop van de schroeven en hier dus een beetje onderuit steken. Je kunt ook een moer uitfrezen en deze in het hout lijmen met tweecomponentenlijm ofzo...

een inslagmoer werkt enkel goed wanneer deze aan de acterzijde van je hout zit (wat bij mij niet gaat) of er gewicht op staat waardoor deze in het hout blijft zitten.

Aan de zelfde zijde als de schroef een inslagmoer is in dit geval dus geen optie.

Een moer in het hout lijmen is een optie welke ik gebruik indien de huidige draad het zou begeven, maar vergis je niet in de sterkte en kracht van multiplex (hout in het algemeen).
Ik vermoed dat dit het nooit meer zal begeven (tenzij met lomp geweld uiteraard :P)

* floriske.nl heeft net zijn fronts en tussenpaneeltjes weggebracht naar de beletteraar :D

Het is toch de tweede geworden, zij zijn gewoon sneller en dat is momenteel erg belangrijk.

Helaas heb ik mijn ontwerp wel aan moeten passen aangezien op deze dikte het fijne werk dat ik gemaakt had gewoon niet mogelijk is. (alleen bij enkele folielagen en dan ook nog eens de dunne variant :'(

Maar goed, daar zal ik mee moeten leren leven.

Custom Casebuild is nu " Casebuild" geworden en by Floriske.nl "Floriske.nl)
Verder zijn de pictogrammen wat veranderd, de linker bevat nu 2 regels (eentje diapositief, de andere negatief) "HQ" en "95A" en de andere "XIX" en "IV"

Vanavond krijg ik een definitief voorstel en dan is alles als het goed is begin volgende week klaar _/-\o_

edit:

ik heb net de lucht- annex beveiligingsroosters aan de achterzijde tussen de kasten gemonteerd :D

Foto's zijn er, maar de tijd om ze vanavond nog online te zetten niet, morgen weer een dag ;)

[ Voor 5% gewijzigd door floriske.nl op 06-12-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
FELI! Zien we elkaar toch nog een keer. Zie je in Rijswijk ;)

* TEAMIKKE kan nu eindelijk eens een pluim aan Floriske.nl geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-09 11:51
Gefeliciteerd, hopelijk kan je nog een verhuiswagen huren ;).

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik ff blij dat dit een casecon is. ;) Zal me niets verbazen dat Floriske.nl dubbel en dwars de eerste plaats binnensleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
w00t :*) thx voor de felicitaties!

* floriske.nl heeft een bus geregeld en de stickers zijn op tijd klaar, dus alles komt goed!

Ik heb nog een aardige reeks foto's op mijn camera staan, maar ik heb nu meer oog voor modden dan voor het plaatsen van updates zoals jullie misschien wel begrijpen

* floriske.nl wil bij deze alle overige finalisten ook feliciteren en kijkt er naar uit naast ze te staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Niet online
*O* gefeliciteerd! Als jij niet wint dan is er echt iets mis met de jury _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18
Yep, het is zeer mooi geworden! Proficiat, two thumbs up! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Inderdaad, deze mod is gewoon de mooiste !! Die afwerking etc. :9~ Gefeliciteerd he _/-\o_ c u there 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gr0wLiThE schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 02:10:

je hebt ook inschroefmoeren, met een brute schroefdraad voor in het hout, zodat het houdt, en dan daarin gewoon metaalschroefdraad:

Afbeeldingslocatie: http://www.gebrema-weesp.nl/gebrema_handel/media/images/produkten/hfst_4_17.gif

of nog mooier met binnenzeskant:
Afbeeldingslocatie: http://www.gebrema-weesp.nl/gebrema_handel/media/images/produkten/hfst_4_18.gif

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
link0007 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:48:
*O* gefeliciteerd! Als jij niet wint dan is er echt iets mis met de jury _/-\o_
Laagvliegerke schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:58:
Yep, het is zeer mooi geworden! Proficiat, two thumbs up! :)
X-GAMER-X schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:59:
Inderdaad, deze mod is gewoon de mooiste !! Die afwerking etc. :9~ Gefeliciteerd he _/-\o_ c u there 8)
thx :$ maar we zullen zien, ik ga nergens van uit gezien de sterke concurentie!

* floriske.nl heeft er zin in!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:21:
[...]

je hebt ook inschroefmoeren, met een brute schroefdraad voor in het hout, zodat het houdt, en dan daarin gewoon metaalschroefdraad:

[afbeelding]

of nog mooier met binnenzeskant:
[afbeelding]
ook dat zou inderdaad een oplossing zijn, maar de huidige blijft de voordeligste en zoals gezegd zit het echt muurvast.

Maar meedenken wordt uiteraard erg gewaardeerd! _/-\o_ Je kan niet aan alles zelf denken he ;)

* floriske.nl heeft vandaag weer wat werk verzet :D

Ik heb de opvulblokjes gemaakt voor de tussenpaneeltjes en 3 van de LCD's vast in de fronts gemonteerd.

Hierop heb ik ook maar meteen gezorgd dat op elk systeem de benodigde software voor de LCD's is geinstalleerd en automatisch start.

Ik ga voor de zekerheid voor tBCL mijn overgeklokte systemen (3 van de 4) allemaal terug klokken naar originele specs, het gaat daar ten slotte toch niet om de prestaties, maar om de behuizing ;)
Bij 2 systemen heb ik dit alvast gedaan.

Gisteren heb ik aan de voorzijde van de groene delen van de fronts de kopse kanten van de leds even zilver gemaakt met een verfstift en hierna zelfs nog over ieder ledje een stukje spiegelfolie van een vierkante cm geplakt.
Dit om maar te zorgen dat het licht zoveel mogelijk het plexi in gaat en de leds.straks zeker niet door de fronts te zien zijn.

Eergisteren heb ik de luchtroosters aan de achterzijde tussen de kasten gemonteerd.
Deze zijn tevens voorzien van slotogen op dezelfde plek als die van de kasten zodat ik iedere kast mbv een hangslot aan het meubel kan vastleggen.

foto's volgen uiteraard nog, maar zoals gezegd hou ik me momenteel meer bezig met het tijdig klaar zijn (het liefst te vroeg t.o.v. net op tijd >:) ) dan met updates :X

[ Voor 30% gewijzigd door floriske.nl op 09-12-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 17:41

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

[spuit 12 modus...}Ook gefeliciteerd! d:)b [/spuit 12 modus...]

Je hebt het ook echt wel verdient hoor! _/-\o_

Ga zo door met het eind, dan is het absoluut een winnaar! (voor mij dan :P )

[ Voor 0% gewijzigd door XplodingForce op 10-12-2006 18:53 . Reden: Kleine nuancering omdat ik me iets bedacht over een andere casebuild ]

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
update in de openingspost 16e post op de 1e pagina ;) :*)

[ Voor 207% gewijzigd door floriske.nl op 15-12-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Ediejo873 schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:58:
Aan contactdozen geen gebrek. En verder kan ik niks anders zeggen voor de zoveelste keer. WAT MOOI _/-\o_
hoezo? het zijn er maar 20 en er mag toch maar maximaal 16A door ;)

offtopic:
had je mijn mailtje gehad van gisteravond met nog een aantal vragen over tBCL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Nice Floriske :*) Ziet er zooo gelikt uit. Deze mag ook wel in ons huis staan :+ Waar gebruik je al die 220v contacten voor btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
X-GAMER-X schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:36:
Nice Floriske :*) Ziet er zooo gelikt uit. Deze mag ook wel in ons huis staan :+ Waar gebruik je al die 220v contacten voor btw ?
Thx! :$ maar gelukkig ben ik niet de enige die dit soort complimenten krijgt ;) want er zwerft nog veeeel meer moois rond hier @ got en daarbuiten :9~ kijk maar eens achter, langs, voor, onder je of elders in huis ;)

hehe, ik had die vraag eigenlijk al veel eerder verwacht!

4x pc
2x pomp
2x monitor
1x KVM switch
4x usb hub
1x router
1x speakerset
edit:
en 1x main fans niet te vergeten

dat zijn er al 15 16 dus (waarvan er overigens op tBCL maar 6 of 7 gebruikt zullen zijn), en met oog op de toekomst nog 7 6 over :X

[ Voor 7% gewijzigd door floriske.nl op 11-12-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Ediejo873 schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:38:
offtopic:
had je mijn mailtje gehad van gisteravond met nog een aantal vragen over tBCL?

[...]
Het zijn er maar 20. |:(
Hey, doe jij eens niet zo vervelend, en ga je mail lezen :+

@Floriske: het wordt steeds mooier. Maar ik vraag me wel af of je niet een aantal van die 220v aansluitingen 'binnen' had moeten regelen. Pak-em-beet voor de USB-hub heb je natuurlijk geen 220v nodig, een 5v-kabeltje vanaf je PC-voeding kan ook prima. Zelfde geldt voor een pomp ofzo: dat zit toch ook in de kast, kan je prima van die 220v aansluiting aftappen (kan je direct een mooi relais ertussen zetten om te zorgen dat hij 's nachts uit is :))

[ Voor 6% gewijzigd door MBV op 12-12-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Niet online
Eigenlijk zou dat inderdaad wel een stuk mooier zijn Floriske :p
Maar dit geeft wel meer zo'n server gevoel imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
link0007 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:22:
Dat server gevoel vind ik eigenlijk het grootste minpunt van deze kast. Toen mijn vader vluchtig naar deze foto's keek zei hij zelfs dat hij het niet heel bijzonder vond omdat op zijn werk ook zulke kasten staan.
Ik vind de stopcontacten en sloten dan ook afdoen aan de mod (hoewel het wel praktisch is), verder is hij natuurlijk nog steeds prachtig ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
MBV schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:03:
[...]

...

@Floriske: het wordt steeds mooier. Maar ik vraag me wel af of je niet een aantal van die 220v aansluitingen 'binnen' had moeten regelen. Pak-em-beet voor de USB-hub heb je natuurlijk geen 220v nodig, een 5v-kabeltje vanaf je PC-voeding kan ook prima. Zelfde geldt voor een pomp ofzo: dat zit toch ook in de kast, kan je prima van die 220v aansluiting aftappen (kan je direct een mooi relais ertussen zetten om te zorgen dat hij 's nachts uit is :))
Wat betreft de voeding van de USB hubs, deze worden gevoed vanuit de USB poort zelf, maar er zit een 9V adapter bij t.b.v. ondersteuning als de poort tekort schiet, en 9v is een beetje lastig uit je voeding te halen, bovendien zitten de hubs buiten de kasten, dus waarom zou ik de voeding dan niet ook buiten de kasten hebben zitten?

Beide pompen worden keurig netjes met een relais aangestuurd, deze zitten aan de buitenzijde van de kasten gemonteerd in een losse behuizing omdat de kasten op zich al niet al te groot zijn en ik zo min mogelijk van deze schaarse ruimte wil benutten voor dit soort zaken.

Pomp ->buiten de kast -> dus ook de voeding buiten de kast.
link0007 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:22:
Godric schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:11:
[...]

Dat server gevoel vind ik eigenlijk het grootste minpunt van deze kast. Toen mijn vader vluchtig naar deze foto's keek zei hij zelfs dat hij het niet heel bijzonder vond omdat op zijn werk ook zulke kasten staan.
Ik vind de stopcontacten en sloten dan ook afdoen aan de mod (hoewel het wel praktisch is), verder is hij natuurlijk nog steeds prachtig ;) .
zie mijn reactie hierboven.

Wat betreft het servergevoel, dat is juist mijn bedoeling geweest om dat gevoel te creëren, maar dan in een veel luxer jasje zodat het mooi opgaat in mijn interieur. En geloof mij maar, irl zou hij echt wel opvallen tussen de gewone serverracks hoor :P

En daar bovenop, die spanningsverdeling en sloten zitten aan de achterzijde/binnenzijde van de kast, deze staat straks met zijn rug tegen de muur, dan ziet toch helemaal niemand deze zaken zitten :X ;)

Waarom zou ik ze dan niet zo optimaal mogelijk maken?
Als aangegeven heb ik gekozen voor een systeem wat zowel praktisch als mooi is.

Dat is ook de reden dat er geen windows in de kasten zitten en dus ook de reden van de keuze voor een flinke spanningsverdeling, in plaats van alles maar in mijn kasten te proberen te "Frotten" want dat zou het bij deze kasten zijn.

Nu kan ik naar hartelust sleutelen aan mijn systemen zonder met allerlij zaken (als bijvoorbeeld voedingen waar in gesoldeerd is) rekening te hoeven houden.

NOFI overigens, maar ik onderbouw enkel mijn motivatie op de punten die jullie misschien wat minder vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd.

Doel voor mezelf is ook dat je mod praktisch wordt en niet bv alleen maar lomp groot waardoor je toch wel alles intern kunt plaatsen :)

Vindt echt een mooi stukje vakwerk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
floriske.nl schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:42:
NOFI overigens, maar ik onderbouw enkel mijn motivatie op de punten die jullie misschien wat minder vinden.
None taken, de motivatie er achter snap ik ook volledig. Net als dat bij mijn kast pootjes waarschijnlijk mooier zijn dan wieltjes en ik toch wieltjes heb :). Mooi is niet alles, een beetje met plezier de kast gebruiken is ook wel net zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

floriske.nl schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:42:
[...]

Wat betreft de voeding van de USB hubs, deze worden gevoed vanuit de USB poort zelf, maar er zit een 9V adapter bij t.b.v. ondersteuning als de poort tekort schiet, en 9v is een beetje lastig uit je voeding te halen, bovendien zitten de hubs buiten de kasten, dus waarom zou ik de voeding dan niet ook buiten de kasten hebben zitten?
Ach, is weer een extra standaard stroomslurper. Daar let ik sinds kort wat meer op: 3 radio's en een video op standby == 125 watt :X. Ik ging uit van 5 volt omdat USB toch niet meer nodig heeft, maar kennelijk vond de maker van jouw hub 9 handiger. Dan zou ik ook niet moeilijk gaan doen :)
Beide pompen worden keurig netjes met een relais aangestuurd, deze zitten aan de buitenzijde van de kasten gemonteerd in een losse behuizing omdat de kasten op zich al niet al te groot zijn en ik zo min mogelijk van deze schaarse ruimte wil benutten voor dit soort zaken.

Pomp ->buiten de kast -> dus ook de voeding buiten de kast.

[...]

none taken :)

[ Voor 30% gewijzigd door MBV op 12-12-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
* floriske.nl heeft zijn fronts terug en is ze nu in elkaar aan het zetten, straks foto's! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 06-10 18:47

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

En Floriske schiet het al een beetje op met de fronts? Ben echt ontzettend benieuwd naar het resultaat. Het ziet er tot nu toe al prachtig uit.

Ik heb nog een vraag over de aluminium roosters. Waar kun je zoiets laten ponsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter

/me is niet blij, helemaal niet blij (maar stiekem toch ook weer een beetje wel ;)) met zijn fronts

[ Voor 89% gewijzigd door floriske.nl op 19-12-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 20:18
Hoewel ik het project tot nu toe zeer geslaagd vind, heb ik toch nog een puntje van kritiek. De groene driehoeken in het XIX-logo op de zijkant, vind ik persoonlijk te groot. In het front gedeelte is nergens zo'n groot groen vlak te zien. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur en over smaak valt niet te twisten. ;) Over smaak gesproken, ik vind die donkerder kleur zeker niet slecht! Het zorgt voor een iets beter contrast. Zeker op de zijpanelen zou dit een mooier contrast geven met het gaas in de XIX. Al kan het er in real life natuurlijk totaal anders uit zien dan op foto. Want op de laatste foto slaat de kleur waarschijnlijk iets minder donker uit door de flits??

[ Voor 7% gewijzigd door D-Three op 13-12-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 13:40

Stekeltje

Nothing to see here move along

Dat is echt een heel mooi effect, zeer goed gelukt. Jammer dat de beletteraar het heeft vern**kt met de verkeerde kleur, verder ziet het er echt :9~ :9~ :9~ uit hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

Gaat Ed je kast komen halen met zijn van of ga je ze boven op de auto schroeven? :P
Nogal een gevaarte geworden namelijk, spijtig van de fronts, zo'n perfecte planning hebben
is altijd riskant, maar als er niets in misgelopen zou zijn was het eens zo chique geweest.
Nou, nog veel succes en ik hoop dat de beletteraar nog iets kan regelen voor je :)

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

• Tarkin
de fronts zijn iets minder, maar als het groene licht eropzit, dan is het wel weer moi hoor ^^

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 12:10
Floriske.nl.....ik moet je inderdaad gelijk geven qua kleur van de fronts. Nu ik je verhaal lees en er aandachtig naar kijk zou ik ze ook liever wat lichter zien. dit is dan ook metteen het enige puntje van kritiek...mijn god wat een project kerel! Echt BRILJANT!!! Ik zou op zich graag de achterkant van de kast nog een keer zien op een foto (overizhctfoto) omdat ik inderdaad wat stekkerdozen heb gezien. op zich jammer natuurlijk maar aan de andere kant hoort het erin!

Ik vind het echt een lust voor t oog en geef je ook echt een dikke tien!!!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:22
ziet er wel heeeel netjes uit! _/-\o_

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Even een vlugge, maar zeer positieve reply vanaf mijn werk:

De Fronts worden in de eerste week van januari kostenloos opnieuw gedaan :D

* floriske.nl is nu weer een beetje te spreken over de beletteraar, helaas kon het niet morgenochtend en volgende week kwam mij niet goed uit, maar ik ben redelijk tevreden.
(nu maar hopen dat de stemmers een beetje door het kleurverschil heen kunnen kijken ;))

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 09:53

ReseTTim

Chocolate addicted

floriske.nl schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:58:
Even een vlugge, maar zeer positieve reply vanaf mijn werk:

De Fronts worden in de eerste week van januari kostenloos opnieuw gedaan :D

* floriske.nl is nu weer een beetje te spreken over de beletteraar, helaas kon het niet morgenochtend en volgende week kwam mij niet goed uit, maar ik ben redelijk tevreden.
(nu maar hopen dat de stemmers een beetje door het kleurverschil heen kunnen kijken ;))
als je mond er over houdt zal waarschijnlijk het niemand zeggen ;)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Mooi dat ze opnieuw gedaan worden, die kleur die je nu hebt ziet er heel erg plastic achtig uit zeg maa Ik had me meer iets zilverkleurig voogesteld, ik kom hopelijk van het weekend even kijken op tbcl, als de tijd het toelaat.

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ik hoop voor je dat je niet wint! Straks moet je die kast weer uit elkaar halen,verhogen,een nieuwe kast bouwen om daar je nieuwe PC in te stoppen! Moet er toch niet aan denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Zow, sorry dat ik jullie reacties niet meer beantwoord, maar ik heb nog heel wat te doen alvorens ik naar Rijswijk kan vertrekken.

Ik zie sommigen van jullie vanavond in ieder geval en sommigen elders dit weekend!

* floriske.nl Gaat zijn spullen pakken en zwaait nog een keertje :w

edit:

ik hoop dat er iemand staat die AC Ryan CCFL's verkoopt aangezien er eentje gebroken blijkt te zijn :(

ben nu echt weg!

[ Voor 18% gewijzigd door floriske.nl op 15-12-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FELI met uw 1e plaats!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

heeft'ie gewonnen? Gefeliciteerd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ook via deze weg nog even van harte gefeliciteerd. En ik blijf respect voor je hebben dat je gewoon met een Slot1 cpu mee doet _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ik was direct weg dus heb nog niemand persoonlijk gefeliciteerd maar natuurlijk ook mijn felicitaties. Van dichtbij straalt hij nog veel meer uit dat op de foto's. Zeker terecht dat je hebt gewonnen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 11:31

Phalox

Solar Powerrrd

Proficiat :) moet er nu nog veel gebeuren aan deze mod ? ik vind dat ie zo goed als klaar is voor 'ingebruik-name'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:05

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Floriske feli, je mod was veruit de beste die er stonden in Rijswijk!

Goed gedaan :D \o/ (wel mega veels pullen gehad, wow hé :P )

P.S Terw_dan, jij ook nog feli he :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Wat ik heb gehoord is dat ie nog wil zorgen dat als 1 willekeurige kast aan is alle verlichting aan gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 18:21
Afaik doet dat dan weer afbreuk aan et ontwerp. Alles draait dan maar de fans niet...

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Die komen er dan natuurlijk ook bij op lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
THX voor alle felicitaties!
TEAMIKKE schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:17:
Die komen er dan natuurlijk ook bij op lijkt me ;)
inderdaad :D ik wil het uiteindelijk zo PROBEREN te maken dat de intake fans op 5V mee zullen draaien.

* floriske.nl gaat even afwassen en daarna zijn mod op z'n uiteindelijke plek zetten, mijn "update annex dankwoord" over tBCL volgt één dezer dagen, maar ik wil eerst even wat meer foto's etc vergaren.

edit:
* floriske.nl komt er net achter dat de aquagate mini niet op socket am2 past :X

[ Voor 10% gewijzigd door floriske.nl op 18-12-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Echt een leuk 'kastje' die XIXIV :> Nog gefeliciteerd met je 1e plek. Deze moest gewoon 1e worden O-)

* X-Gamer-X heeft nog een hele mooie Zalman 9500 LED in de aanbieding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

floriske.nl schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:18:
THX voor alle felicitaties!

[...]

inderdaad :D ik wil het uiteindelijk zo PROBEREN te maken dat de intake fans op 5V mee zullen draaien.
Dat is toch heel simpel: gewoon een relais dat op 5v werkt, en 220v schakelt. Als het goed is heb ik die nog liggen, en anders ken ik wel iemand die dat nog ergens op kan graven :P. Wordt vaak toegepast voor het schakelen van waterpompen, heb je direct een mooie zoekterm :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

MBV schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:08:
[...]

Dat is toch heel simpel: gewoon een relais dat op 5v werkt, en 220v schakelt. Als het goed is heb ik die nog liggen, en anders ken ik wel iemand die dat nog ergens op kan graven :P. Wordt vaak toegepast voor het schakelen van waterpompen, heb je direct een mooie zoekterm :).
Hij hoeft niet eens 220 te kunnen schakelen ;)
De fan's draaien immers op 5v of 12v

Het grootste probleem is nog dat je de fan's op 1 van de 4 voedingen moet schakelen.
Afhankelijk van het ontwerp kun je kiezen om dat altijd op dezelfde voeding te laten doen, een aparte voeding (makkelijkste) of op de PC die je als eerste inschakelt. Die keuze dus eerst eens maken en dan is er best wel wat te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

X-GAMER-X schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:00:
Echt een leuk 'kastje' die XIXIV :> Nog gefeliciteerd met je 1e plek. Deze moest gewoon 1e worden O-)

* X-Gamer-X heeft nog een hele mooie Zalman 9500 LED in de aanbieding :+
En ik heb nog een Thermaltake Bigtyp 120 liggen :+

Maarre, zo'n ding moet toch wel passend te maken zijn? Desnoods met tiewraps :P (hoewel ik me ergens voor kan stellen dat je dat je nieuwe 5000+ niet aan wilt doen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Mijn reactie is wederom van korte duur aangezien ik net op mijn werk aanbeland ben.

Nogmaals super bedankt voor alle felicitaties!! _/-\o_

Ik kwam gisteren thuis van mijn werk en het was net of er een om ontploft was in de woonkamer :*)

Heb dus eerst maar even (eindelijk ;)) de kast op zijn uiteindelijke plaatsje gezet en alle bekabeling op zijn plek gelegd (niet veel foto's van gemaakt aangezien dit niet heel boeiend was ;) maar als er mensen zijn die dit perse wel willen zien, op verzoek).

Ik ga nu snel aan het werk en post vanavond even mijn verhaaltje over tBCL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan toch zo'n expliciete mening hebt, mag je 'm best ook even onderbouwen.

[ Voor 93% gewijzigd door Sprite_tm op 19-12-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
met deze kast had je echt gwn moeten winnen... maar dat wist je wel al zeker?

Met het nkcm was het ook zo... verschillende kasten die hier heel goede comments gekregen hadden eindigden ook hoog... best wel leuk om te zien he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
* TEAMIKKE moet even aan de piramide denken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
er zijn altijd uitzonderingen he teamikke ^^
als je kijkt naar de rest van die finale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter

[ Voor 255% gewijzigd door floriske.nl op 26-12-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
zow, de beloofde update omtrent tBCL staat er in, ik zal deze tevens even in het tBCL topic posten alsmede op de site van tBCL!

Het verhaal staat voor zichzelf denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Leuk fotoverslag, geeft de sfeer goed weer die er hing. En zeker het motto vrienden maken en geen vijanden is volgens mij voor iedereen ongeveer hetzelfde uitgepakt :)

En ikmoet zeggen dat die prijzenpot best indrukwekkend is als ik jou er zo bij zie staan (maar goed, gezien het busje dat het had was het ook niet echt een probleem om het mee te krijgen. Wat dat betreft had je het makkelijker dan ik met m'n primera :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

ehm, omdat ik lui ben: wat had jij ook al weer gewonnen, floriske?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:22
ziet er heeeeel netjes uit Floriske!

gefeliciteerd (ben niet de enige die dit heeft gezegd...)

[ Voor 45% gewijzigd door CappieL op 20-12-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

Floriske, Floriske, Floriske toch...
Je hebt gewonnen! :D
Al vanaf het begin heb ik dit draadje gevolgt en dit is echt een prachtig einde*.
Geniet er nog van!

*Natuurlijk moet je nog wel wat dingen fiksen zoals de bestikkering en koeling
maar dit is toch al een mooie bekroning op je uitzonderlijk werk :)

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste