Haha ja idd, die hubjes vin k ook minder geslaagd 
Voor de rest, *fap* *fap* *fap*
(bij wijze van spreken dan he
)
Voor de rest, *fap* *fap* *fap*
[ Voor 22% gewijzigd door floriske.nl op 27-11-2006 19:52 ]
MasterMike schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:57:
[...]
Zoals R3CoN al zei God DAMN! Dat is erg nice voor een custom mod!![]()
MBV schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:40:
Mijn vader: "Nou, daar heb ik helemaal niks mee"
Ikke:
Toch denk ik dat hout i.p.v. plexiglas tussen de kasten mooier was geweest.
EJonk schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:52:
NICE!!!
Alleen 1 klein detail... Ik kan door het plexiglas de boutjes zien waar de hubs mee vast zitten, kan je deze niet korter maken of afslijpen oid?
Zjosh schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:55:
GEWELDIG!!!
Enige punt wat ik dan weer wat minder mooi vind is die usb hub aansluitingen, doet een beetje afbreuk aan het geheel... maarja... dat is mijn 2 eurocent.. Ga iig zo door, dit is 1 van de mooiste mods hier op tweakers!
edit, meer mensen vallen volgens mij over de usb hubjes...
B1tneuker schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:02:
Haha ja idd, die hubjes vin k ook minder geslaagd
Voor de rest, *fap* *fap* *fap*(bij wijze van spreken dan he
)
Pinjataaa schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:24:
1 woord: WAuw
Maar ook ik vind de hubjes minder geslaagd.. Dit had je met hout moeten doen
Het moet iig niet doorschijnen..
Maar wel DE mod van tweakers als je het mij vraagt!
DnnSke schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:26:
Posten doe ik weinig, maar bij deze viel mijn mond zover open...![]()
Dit is werkelijk prachtig, en ook al zijn er vele mooie mods op GoT, deze doet de meesten toch echt verbleken kwa schoonheid, klasse en vakmanschap*![]()
Naar mijn mening legt deze klasse-mod de lat voor soortgelijke constructies behoorlijk hoog en zullen we nog vaak herinnerd worden aan deze![]()
*gezien o.a. de afwerking en vooral zijn bekwaamheid als casemodder in het algemeen, misschien kan het beter 'meesterschap' genoemd worden
Pinjataaa schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:28:
Zet er eens een fotosoepje naast met een houten frontje bij de hub
* floriske.nl gaat er flink van blozenVerwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:18:
echt mooi gemaakt. mooi design zo. super!
[ Voor 7% gewijzigd door _eXistenZ_ op 26-11-2006 20:14 ]
There is no replacement for displacement!
Kvind dat wel wat hebben met dat hout hoor..eXistenZ_NL schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:12:
Alu vs. hout:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik opt voor hout, maar het blijft jouw mod. Erg mooie mod dat wel
/edit
Blijkbaar spankt GoT men imageshack thumbnail...
Waarom zou je niet een stukje uit een (nep-)houten plankje kunnen zagen? Voor een fan-controller zal je sowieso moeten zagen in plexi, ik zie even niet waarom dat in (nep-)hout niet zou kunnen. Maargoed, da's een kwestie van smaak.floriske.nl schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:06:
[...]
* floriske.nl gaat er flink van blozen![]()
thx allen!!
![]()
![]()
wat betreft die usb hubs, smaken verschillen gelukkig
Ik heb bewust gekozen om deze ruimte niet van hout te maken omdat ik zo 4x4,5cm flexibele ruimte binnen mijn kast heb welke voor allerlij doeleinden gebruikt kan worden.
Switches voor verlichting, fan controllers, het kan allemaal in dit plexi deel verwerkt worden in de toekomst, zonder dat ik mijn fronts hoef aan te passen dus.
... Als ik deze ruimte in de kast mee opgevuld had had ik deze flexibiliteit nooit op dezelfde wijze gehad.
[ Voor 8% gewijzigd door MBV op 27-11-2006 09:22 ]
[ Voor 22% gewijzigd door floriske.nl op 27-11-2006 19:53 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door X-GAMER-X op 27-11-2006 21:35 ]
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
[ Voor 23% gewijzigd door LordMithril op 28-11-2006 14:43 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Everybody lies
Verwijderd
De wijzen komen uit het Oosten!
LordMithril schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:43:
*sound of jaw dropping on the floor.
* LordMithril raapt zn kin op en duwt deze terug.
Dude sweet
echt mooie kast
En idd lekker op plexi houden, kan je veel meer mee en staat leuker
gxpower schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:46:
Floriske... Ik moet zeggen... In een woord...
Fantastisch... En die afwerking perfect !!!
Een van de beste casemods die er zijn!!!
XplodingForce schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:10:
Zoals de anderen hierboven ook al zeggen: het word echt fantastisch.![]()
Zoals al zo vaak gezegd: Dit is echt 1 van de beste casemods die er (IMO) is, dus ga zo door!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:18:
Ik volg deze mod al vanaf het begin dat hij op tweakers staat, en ik wordt steeds benieuwder naar het eindresultaat! wat betreft die usb-hubjes: plexiglas! staat veel strakker!.
De mooiste mod ooit in mijn ogen!
once again: THX allemaalNoepZor schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:45:
Damn mooiste rack wat ik ooit heb gezienen je kasten zien er ook strak uit zeg, echt oog voor detail en afwerking. Ben benieuwd naar het complete eindresultaat. Verder weinig te zeggen, i'm impressed
Op zich absoluut geen slecht idee! Maar ik ga me er voorlopig nog niet aan wagen, eerst maar eens afmaken waar ik aan begonnen benVerwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:09:
Misschien is het wel een mooi idee om een cardreader op dezelfde manier als de usb-hub aan de linkerkant van het plexi te doen.
Dan oogt het geheel waarschijnlijk nog technischer zoals je zelf eerder aangeeft.
[ Voor 87% gewijzigd door floriske.nl op 11-12-2006 20:44 ]
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
thx, en wat betreft die 4 usb hubs, daar heb ik 2 redenen voor:fabstar81 schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:20:
erg cool, en moet zeggen...je hubjes vind ik helemaal niet lelijk! al vraag ik me af waarom je voor elke pc een aparte hub heb gekocht. beetje overkill, of heb je 4 camera's, 6 usb sticks, 5 printers en een scanner?
www.weefab.com
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
een inslagmoer werkt enkel goed wanneer deze aan de acterzijde van je hout zit (wat bij mij niet gaat) of er gewicht op staat waardoor deze in het hout blijft zitten.Gr0wLiThE schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 02:10:
In plaats van direct in het hout tappen kan je ook slagmoeren gebruiken. Het enige punt is dan wel dat deze wss groter zijn als de kop van de schroeven en hier dus een beetje onderuit steken. Je kunt ook een moer uitfrezen en deze in het hout lijmen met tweecomponentenlijm ofzo...
Verder thumbs up. Keep up the good work!
[ Voor 5% gewijzigd door floriske.nl op 06-12-2006 21:10 ]
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Verwijderd
Verwijderd
je hebt ook inschroefmoeren, met een brute schroefdraad voor in het hout, zodat het houdt, en dan daarin gewoon metaalschroefdraad:Gr0wLiThE schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 02:10:
In plaats van direct in het hout tappen kan je ook slagmoeren gebruiken. Het enige punt is dan wel dat deze wss groter zijn als de kop van de schroeven en hier dus een beetje onderuit steken. Je kunt ook een moer uitfrezen en deze in het hout lijmen met tweecomponentenlijm ofzo...
Verder thumbs up. Keep up the good work!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 20:28 ]
link0007 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:48:
gefeliciteerd! Als jij niet wint dan is er echt iets mis met de jury
Laagvliegerke schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:58:
Yep, het is zeer mooi geworden! Proficiat, two thumbs up!
thxX-GAMER-X schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:59:
Inderdaad, deze mod is gewoon de mooiste !! Die afwerking etc.Gefeliciteerd he
c u there
ook dat zou inderdaad een oplossing zijn, maar de huidige blijft de voordeligste en zoals gezegd zit het echt muurvast.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:21:
[...]
je hebt ook inschroefmoeren, met een brute schroefdraad voor in het hout, zodat het houdt, en dan daarin gewoon metaalschroefdraad:
[afbeelding]
of nog mooier met binnenzeskant:
[afbeelding]
[ Voor 30% gewijzigd door floriske.nl op 09-12-2006 19:48 ]
[ Voor 0% gewijzigd door XplodingForce op 10-12-2006 18:53 . Reden: Kleine nuancering omdat ik me iets bedacht over een andere casebuild ]
Everybody lies
[ Voor 207% gewijzigd door floriske.nl op 15-12-2006 10:01 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
hoezo? het zijn er maar 20 en er mag toch maar maximaal 16A doorEdiejo873 schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:58:
Aan contactdozen geen gebrek. En verder kan ik niks anders zeggen voor de zoveelste keer. WAT MOOI
Thx!X-GAMER-X schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:36:
Nice FloriskeZiet er zooo gelikt uit. Deze mag ook wel in ons huis staan
Waar gebruik je al die 220v contacten voor btw ?
[ Voor 7% gewijzigd door floriske.nl op 11-12-2006 21:59 ]
Hey, doe jij eens niet zo vervelend, en ga je mail lezenEdiejo873 schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:38:
offtopic:
had je mijn mailtje gehad van gisteravond met nog een aantal vragen over tBCL?
[...]
Het zijn er maar 20.
[ Voor 6% gewijzigd door MBV op 12-12-2006 10:04 ]
Dat server gevoel vind ik eigenlijk het grootste minpunt van deze kast. Toen mijn vader vluchtig naar deze foto's keek zei hij zelfs dat hij het niet heel bijzonder vond omdat op zijn werk ook zulke kasten staan.link0007 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:22:
Eigenlijk zou dat inderdaad wel een stuk mooier zijn Floriske
Maar dit geeft wel meer zo'n server gevoel imho.
Wat betreft de voeding van de USB hubs, deze worden gevoed vanuit de USB poort zelf, maar er zit een 9V adapter bij t.b.v. ondersteuning als de poort tekort schiet, en 9v is een beetje lastig uit je voeding te halen, bovendien zitten de hubs buiten de kasten, dus waarom zou ik de voeding dan niet ook buiten de kasten hebben zitten?MBV schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:03:
[...]
...
@Floriske: het wordt steeds mooier. Maar ik vraag me wel af of je niet een aantal van die 220v aansluitingen 'binnen' had moeten regelen. Pak-em-beet voor de USB-hub heb je natuurlijk geen 220v nodig, een 5v-kabeltje vanaf je PC-voeding kan ook prima. Zelfde geldt voor een pomp ofzo: dat zit toch ook in de kast, kan je prima van die 220v aansluiting aftappen (kan je direct een mooi relais ertussen zetten om te zorgen dat hij 's nachts uit is)
link0007 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:22:
Eigenlijk zou dat inderdaad wel een stuk mooier zijn Floriske
Maar dit geeft wel meer zo'n server gevoel imho.
zie mijn reactie hierboven.Godric schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:11:
[...]
Dat server gevoel vind ik eigenlijk het grootste minpunt van deze kast. Toen mijn vader vluchtig naar deze foto's keek zei hij zelfs dat hij het niet heel bijzonder vond omdat op zijn werk ook zulke kasten staan.
Ik vind de stopcontacten en sloten dan ook afdoen aan de mod (hoewel het wel praktisch is), verder is hij natuurlijk nog steeds prachtig.
Verwijderd
None taken, de motivatie er achter snap ik ook volledig. Net als dat bij mijn kast pootjes waarschijnlijk mooier zijn dan wieltjes en ik toch wieltjes hebfloriske.nl schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:42:
NOFI overigens, maar ik onderbouw enkel mijn motivatie op de punten die jullie misschien wat minder vinden.
Ach, is weer een extra standaard stroomslurper. Daar let ik sinds kort wat meer op: 3 radio's en een video op standby == 125 wattfloriske.nl schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:42:
[...]
Wat betreft de voeding van de USB hubs, deze worden gevoed vanuit de USB poort zelf, maar er zit een 9V adapter bij t.b.v. ondersteuning als de poort tekort schiet, en 9v is een beetje lastig uit je voeding te halen, bovendien zitten de hubs buiten de kasten, dus waarom zou ik de voeding dan niet ook buiten de kasten hebben zitten?
none takenBeide pompen worden keurig netjes met een relais aangestuurd, deze zitten aan de buitenzijde van de kasten gemonteerd in een losse behuizing omdat de kasten op zich al niet al te groot zijn en ik zo min mogelijk van deze schaarse ruimte wil benutten voor dit soort zaken.
Pomp ->buiten de kast -> dus ook de voeding buiten de kast.
[...]
NOFI overigens, maar ik onderbouw enkel mijn motivatie op de punten die jullie misschien wat minder vinden.
[ Voor 30% gewijzigd door MBV op 12-12-2006 21:03 ]
[ Voor 89% gewijzigd door floriske.nl op 19-12-2006 22:16 ]
[ Voor 7% gewijzigd door D-Three op 13-12-2006 22:50 ]
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
als je mond er over houdt zal waarschijnlijk het niemand zeggenfloriske.nl schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:58:
Even een vlugge, maar zeer positieve reply vanaf mijn werk:
De Fronts worden in de eerste week van januari kostenloos opnieuw gedaan
* floriske.nl is nu weer een beetje te spreken over de beletteraar, helaas kon het niet morgenochtend en volgende week kwam mij niet goed uit, maar ik ben redelijk tevreden.
(nu maar hopen dat de stemmers een beetje door het kleurverschil heen kunnen kijken)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
[ Voor 18% gewijzigd door floriske.nl op 15-12-2006 10:13 ]
There is no replacement for displacement!
inderdaadTEAMIKKE schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:17:
Die komen er dan natuurlijk ook bij op lijkt me
[ Voor 10% gewijzigd door floriske.nl op 18-12-2006 18:29 ]
Dat is toch heel simpel: gewoon een relais dat op 5v werkt, en 220v schakelt. Als het goed is heb ik die nog liggen, en anders ken ik wel iemand die dat nog ergens op kan gravenfloriske.nl schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:18:
THX voor alle felicitaties!
[...]
inderdaadik wil het uiteindelijk zo PROBEREN te maken dat de intake fans op 5V mee zullen draaien.
Hij hoeft niet eens 220 te kunnen schakelenMBV schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:08:
[...]
Dat is toch heel simpel: gewoon een relais dat op 5v werkt, en 220v schakelt. Als het goed is heb ik die nog liggen, en anders ken ik wel iemand die dat nog ergens op kan graven. Wordt vaak toegepast voor het schakelen van waterpompen, heb je direct een mooie zoekterm
.
En ik heb nog een Thermaltake Bigtyp 120 liggenX-GAMER-X schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:00:
Echt een leuk 'kastje' die XIXIVNog gefeliciteerd met je 1e plek. Deze moest gewoon 1e worden
![]()
* X-Gamer-X heeft nog een hele mooie Zalman 9500 LED in de aanbieding![]()
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Sprite_tm op 19-12-2006 11:46 ]
[ Voor 255% gewijzigd door floriske.nl op 26-12-2006 15:40 ]
[ Voor 45% gewijzigd door CappieL op 20-12-2006 09:43 ]
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq