[CIP]-XIXIV-[x4] [Project Finished!]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 17.624 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:51
MBV schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:03:
ehm, omdat ik lui ben: wat had jij ook al weer gewonnen, floriske?
Omdat ik dat niet ben:

Voor de beide Nummers 1.

AMD 64 X2 4800+ / 5000+
Thermaltake: Amor VA8000BWS.
Corsair: TWIN2x2048-6400.
MSI: K9N Neo F
MSI: NX7900GS-T2D256EZ
Thermaltake: W00116red 750W cable free psu.
Coolermaster: Aquagate Mini Waterkoeling.
Revoltec Lightwriter - 80 x 80 x 40 mm
2 x Sharkoon Dual Cold Cathode.
Skywest Clanhostingpakket: 12 slots + Domein. (1 jaar)
Ribbi.be: Een tegoedbon van € 10,- Inwisselbaar tijdens Regroup.
Traxdata; cd spindle.
Dit prijzenpakket is goed voor € 1587,24
De onderstaande hardware zit daar nog niet bij.
CPU: Socket AM2 type wordt later bekend gemaakt.
Harddisk: Western Digital Type wordt later bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nikolas schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:20:
[...]

Omdat ik dat niet ben:

Voor de beide Nummers 1.

AMD 64 X2 4800+ / 5000+
Corsair: TWIN2x2048-6400.
MSI: K9N Neo F
MSI: NX7900GS-T2D256EZ
Thermaltake: W00116red 750W cable free psu.
Coolermaster: Aquagate Mini Waterkoeling.
Revoltec Lightwriter - 80 x 80 x 40 mm
2 x Sharkoon Dual Cold Cathode.
Skywest Clanhostingpakket: 12 slots + Domein. (1 jaar)
Ribbi.be: Een tegoedbon van € 10,- Inwisselbaar tijdens Regroup.
Traxdata; cd spindle.
Dit prijzenpakket is goed voor € 1587,24
De onderstaande hardware zit daar nog niet bij.
CPU: Socket AM2 type wordt later bekend gemaakt.
Harddisk: Western Digital Type wordt later bekend gemaakt.
Verder natuurlijk een beker.

en als het goed is ook:
heatsink schoonmaak spul
koelprut
Corsair keycord.
Corsair casebatch 20x
Corsair Raam stikker 2x
Be-Quiet pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 17:09
Very Nice Floriske! Ik volg dit topic al wel een tijd, en vindt dat je de eerste plaats toch wel verdiend hebt ;) Heeft even geduurt, maar ziet der super strak uit.

Waneer begin je aan je nieuwe mod? :9 :+

*Just kidding, geniet lekker van je vrije tijd nu in de vakantie ;)*

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 11:19

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Ediejo873 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:04:
Mooi (foto) verslag, en op naar volgend jaar. Ik denk dat je dan geen mod hebt, maar als jury lid ben je van harte welkom. dan hoef je er maar 1 dag te zijn. Maar nu eerst tijd voor dinneke. ;)

Bedankt voor de complimenten. :$
Ik heb het nog ietwat aangepast (het bedank gedeelte en Red Rouge in de uitslag), of ik een mod heb is inderdaad maar de vraag, als het zo is dan zal het geen project voor mezelf zijn denk ik, maar het blijft wel kriebelen natuurlijk ;)

YvW, ofwel Your Very Welcome!
MBV schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:03:
ehm, omdat ik lui ben: wat had jij ook al weer gewonnen, floriske?
lol, :P teveel om op te noemen, mag ik je doorverwijzen naar www.tbcl.nl? Tel daar nog een edimax router setje inclusief WLan kaart bij op uit het rad van regroup en het lijstje is compleet ;)
CappieL schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:43:
ziet er heeeeel netjes uit Floriske!

gefeliciteerd (ben niet de enige die dit heeft gezegd...)
Jado schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:24:
Floriske, Floriske, Floriske toch...
Je hebt gewonnen! :D
Al vanaf het begin heb ik dit draadje gevolgt en dit is echt een prachtig einde*.
Geniet er nog van!

*Natuurlijk moet je nog wel wat dingen fiksen zoals de bestikkering en koeling
maar dit is toch al een mooie bekroning op je uitzonderlijk werk :)
Thx, maar dat kan ik voorlopig nog wel even blijven zeggen denk ik ;) en er moet inderdaad nog e.e.a gebeuren aan het geheel, ben momenteel bezig met het bedenken van de relaisschakelingen voor de verlichting en fans.

iemand enig idee waar ze in nl deze dingen verkopen?:

Afbeeldingslocatie: http://www.pccasegear.com/images/4pinmolexs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik kan alleen deze zo snel vinden Klik

Maar daar heb je natuurlijk niks aan. |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:16

MBV

floriske.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:18:
lol, :P teveel om op te noemen, mag ik je doorverwijzen naar www.tbcl.nl? Tel daar nog een edimax router setje inclusief WLan kaart bij op uit het rad van regroup en het lijstje is compleet ;)
Nikolas schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:20:
[...]

Omdat ik dat niet ben:

Voor de beide Nummers 1.

...
...
erg netjes, direct een stukje case-mod-tijd terugverdient, maar hoe ga je dat nou in XIXIV proppen? >:)
[afbeelding]
Heel flauw: een beetje soldeer, 2 Y-split-kabeltjes, en een slotplaatje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

floriske.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:18:

[afbeelding]
Moet het per se NL? Ik ben ze namelijk wel eens tegengekomen op reichelt.de
Op inkoopacties.net staan ze ook wel eens, maar ik neem aan dat je geen zin hebt om 6 maanden te wachten tot eht binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

Deze is hier verkrijgbaar... €6,75

maar verschilt wel een beetje van degene op jou plaatje.
(blauwe sleeving ed.)

Misschien kun je beter zelf proberen zon dingetje te maken.
gezien de kwaliteit van de afwerking van jou mod moet dat wel een peuleschil zijn! :)
Gefeliciteerd trouwens!

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
un1ty schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:55:
Deze is hier verkrijgbaar... €6,75

maar verschilt wel een beetje van degene op jou plaatje.
(blauwe sleeving ed.)

Misschien kun je beter zelf proberen zon dingetje te maken.
gezien de kwaliteit van de afwerking van jou mod moet dat wel een peuleschil zijn! :)
Gefeliciteerd trouwens!
thx, ik moet toch nog contact opnemen met AC-Ryan, dus zal eens kijken of ik er een paar los kan peuteren ;) dit soort zaken vind ik niet noodzakelijk dat ik ze zelf maak, heb niet zoveel molexen liggen etc. dus dan is kant en klaar net zo makkelijk.

* floriske.nl is nog vergeten te melden dat hij vandaag gebeld is door het Eindhovens Dagblad (hebben in april ook een artikel aan het NKCM gewijd) voor een interview over TBCL :D

[ Voor 7% gewijzigd door floriske.nl op 20-12-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-09 11:51
floriske.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:01:
* floriske.nl is nog vergeten te melden dat hij vandaag gebeld is door het Eindhovens Dagblad (hebben in april ook een artikel aan het NKCM gewijd) voor een interview over TBCL :D
Tegen die tijd zien we uiteraard een scan verschijnen zodat wij ook mee kunnen genieten? :)

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Verwijderd

Nou, ik ga er haast van uit dat het ook wel op http://www.eindhovensdagblad.nl/ komt te staan ;) If not: dan willen we natuurlijk een scan :P

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
wat betreft het eindhovens dagblad, ze zouden me vandaag terug bellen maar dit hebben ze niet gedaan dus ik vrees dat het niet door gaat :(

verder ben ik aan het brainstormen geweest over mijn realiscircuit om het volgende te realiseren:

-kast 1 aan
-fans en verlichting kast 1 aan op eigen voeding en snelheid
-fans en verlichting overige kasten aan op externe voeding en fans op 5V
-kast 3 ook aan
-fans en verlichting kast 3 terug naar eigen voeding en snelheid

ik heb hiervoor het volgende schema bedacht (voorbeeld voor 2 kasten, maar het rechter deel is voor alle kasten gelijk), maar zoals jullie zien heb ik dan per kast ahw een relais nodig met 4 maak en 3 verbreek contacten, ofwel meerdere relais.

klik voor schema

* floriske.nl gaat toch nog eens brainstormen of het makkelijker kan :X

edit:
de spoelen van de relais worden vanzelfsprekend aangestuurd door de 12V lijn van het bijbehorende systeem

[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 21-12-2006 19:35 ]

• MBV

MBV

waarom moeten het licht van kast 3 terug naar de eigen voeding? Is het niet simpeler om een OR te hebben, en dan altijd die externe voeding te gebruiken? En waarom wil je de fans van kast 3 laten aansturen door kast 4? Lijkt mij nogal zinloos, omdat er niks is wat voor warmte zorgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBeat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-07 16:38
Er zitten ledjes in die fans ;) Ziet er wel zo mooi uit als die ook oplichten ;)

Maar indd, waarom doe je de ledjes niet gewoon via de externe PSU ?

Of is dit zodat je je cases ook ooit afzonderlijk kan gebruiken, (dus buiten je hele kast om), en toch licht hebt?

XBOX Live Gamertag > NBeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
MBV schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:11:
waarom moeten het licht van kast 3 terug naar de eigen voeding? Is het niet simpeler om een OR te hebben, en dan altijd die externe voeding te gebruiken? En waarom wil je de fans van kast 3 laten aansturen door kast 4? Lijkt mij nogal zinloos, omdat er niks is wat voor warmte zorgt :)
NBeat schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:30:
Er zitten ledjes in die fans ;) Ziet er wel zo mooi uit als die ook oplichten ;)

Maar indd, waarom doe je de ledjes niet gewoon via de externe PSU ?

Of is dit zodat je je cases ook ooit afzonderlijk kan gebruiken, (dus buiten je hele kast om), en toch licht hebt?
Zoals NBeat aangeeft wil ik uiteraard de cases ook los kunnen gebruiken (denk aan lannen etc.) en dan is het wel makkelijk als vooral de fans en verlichting op de interne voeding werken.

Op het moment dat ik de kast mee sjouw wil ik gewoon een verbindingskabel op de achterzijde tussen de uitgaande en inkomende spanning kunnen prikken zodat de fans en verlichting gewoon draaien.

De bedoeling is dus dat er in een pci slot 2 aansluitingen komen te zitten, eentje die naar de relaisschakeling toe loopt en eentje die daarvan terug komt.

Ik wil de fans laten draaien omdat anders het gewenste effect niet bereikt wordt, als de fans van 3 kasten stil staan maar de verlichting wel brand ziet dit er heel vreemd uit en de leds van de fans lichten inderdaad niet op.

* floriske.nl heeft vandaag toch nog het interview met het ED gehad, dus ergens de komende 2 weken staat er een artikel in de krant over mijn 1e plek

Ik heb geprobeerd het interview zoveel mogelijk te sturen richting een algemeen artikel over casemodden om zo de aandacht weer eens op ons volkje te vestigen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

oh, dat zou ik samenvatten in 1 zin: "Deze heer was erg fanatiek over het casemodderswereldje." :+

Voor je fans: daar had ik even niet bij nagedacht ('k ben zelf niet zo'n lanner ;)). Naja, veel succes met relais :P. Misschien gewoon een handmatige schakelaar achterop maken waarmee je je stroom van 'binnen' naar 'binnen' laat gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:53
je zou niet true zijn moest je het hele meubel niet meenemen op lans ^^
dat is dan weer wat anders dan zo'n groot scherm...
het is natuurlijk wel handig dat de fans e.d. op de interne voeding draaien... Voor het geval dat je vrouw nu eindelijk eens die storende lichtjes uit het tvscherm weg wilt, zodat ze deftig naar haar film kan kijken :)

nice one... scan je het artikel dan ook ff in als je wilt? dan hebben de belgen onder ons er ook wat aan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
update in de openingspost 16e post op de 1e pagina ;) :*)

[ Voor 96% gewijzigd door floriske.nl op 28-01-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
MBV schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:50:
oh, dat zou ik samenvatten in 1 zin: "Deze heer was erg fanatiek over het casemodderswereldje." :+

Voor je fans: daar had ik even niet bij nagedacht ('k ben zelf niet zo'n lanner ;)). Naja, veel succes met relais :P. Misschien gewoon een handmatige schakelaar achterop maken waarmee je je stroom van 'binnen' naar 'binnen' laat gaan?
Zoiets heb ik ook aan zitten denken met een schakelaar, maar ik denk dat een kort kabeltje makkelijker gaat worden.

Heb overigens wel besloten voorlopig nog even te wachten met deze schakeling.
Fr!st! schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:12:
je zou niet true zijn moest je het hele meubel niet meenemen op lans ^^
dat is dan weer wat anders dan zo'n groot scherm...
het is natuurlijk wel handig dat de fans e.d. op de interne voeding draaien... Voor het geval dat je vrouw nu eindelijk eens die storende lichtjes uit het tvscherm weg wilt, zodat ze deftig naar haar film kan kijken :)

nice one... scan je het artikel dan ook ff in als je wilt? dan hebben de belgen onder ons er ook wat aan ^^
lol, dat zou een heel gesjouw worden idd :D dus een kastje los en bruikbaar mee kunnen nemen is wel een vereiste.

Tuurlijk wordt het ingescand, als het goed is verschijnt het binnen nu en 2 weken in het eindhovens dagblad.

ondertussen hebben jullie iig weer een update om te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Brabant doet het goed in de casemodscene ;) Eindhovens Dagblad kan er bijna een vaste rubriek van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
waterkoud schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:28:
Brabant doet het goed in de casemodscene ;) Eindhovens Dagblad kan er bijna een vaste rubriek van maken.
hehe, lol :*)

het stukje omtrent mijn 1e plaats stond vandaag in het e.d. alleen is het stukje een beetje anders dan het verhaal dat ik verteld heb (lees: vrijwel compleet anders :()

Mijn dinneke wordt afgeschilderd als de veroorzaker van dit geheel en die uitspraak doet het haast overkomen alsof het geen hobby is maar noodzaak omdat ik anders ruzie zou krijgen :X

Dit terwijl ik mijn dinneke pas 1,5 jaar ken en ruim 2 jaar geleden begonnen ben en daarnaast ook nog eens pas 1 jaar op mezelf en een half jaar samen woon :X

Ten tweede staat er in dat casemodding zo'n 5 jaar geleden "bedacht" is terwijl ik heb aangegeven er zelf circa 5 jaar mee bezig te zijn

Zinsbouw in de laatste regels is onlogisch

Ik heb een heel verhaal over casemodding uit de doeken gedaan om te proberen het artikel meer over het fenomeen te laten gaan dan mezelf, maar dat deel van het interview is gewoon niet gebruikt :S

etc. etc.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/artikel-eindhovens-dagblad-.jpg

online artikel

maar goed, onze hobby heeft weer een klein beetje extra aandacht verworven

[ Voor 25% gewijzigd door floriske.nl op 30-12-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Raar, dat die reporters niet beter de feiten nakijken.. maar je staat in de krant, en dat is goed genoeg :p

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel jammer als ze de feiten zo verdraaien!

Ga binnenkort ook beginnen met een mod en ik zou graag dezelfde aan/uit knop gebruiken,
floriske kan jij mij vertellen waar je die vandaan hebt? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link0007 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:41:
Raar, dat die reporters niet beter de feiten nakijken.. maar je staat in de krant, en dat is goed genoeg :p
Je wil niet weten wat er soms in de krant staat wat gewoon niet waar is, of slechts gedeeltelijk waar. Geloof me, het kan nog veel erger dan dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Maar dit is wel heel sprekend omdat je zelf wel weet hoe het zit :) Is het overigens niet gewoon makkelijker om alle lampjes en fans op 1 schakelaar met een externe voeding te bouwen? Anders krijg je zo belachelijk veel relais.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Wel cool dat je in de krant komt, alleen wel jammer dat ze er dan zo'n onzinverhaal van maken.
Maar goed, een beetje erkenning lijkt me toch altijd wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

Kranten... zwijg me d'r over :|
Het is wel leuk dat de casemodwereld nu een beetje bekender raakt.
Hoe meer grote wedstrijden, hoe meer winnaars, hoe bekender we worden :Y)

Dus nogmaals voor alle medewerkers van tBCL: d:)b

Het is trouwens heerlijk om je werk nog eens opnieuw te lezen,
hoe je ideen telkens varanderden (verbeterden), hoe je bepaalde dingen oploste,...

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
wat betreft de krant: Ik vind het erg jammer dat ze het stuk zo verdraaid hebben en mijn vriendin op deze manier een beetje in de z**k zetten, maar er is nu eenmaal niets meer aan te doen, en de aandacht voor het fenomeen casemodden is meer dan welkom denk ik zo.

Ik had er nog aan gedacht de krant te mailen met mijn comments, maar aangezien hier in brabant het eindhovens dagblad heer en meester denkt te zijn (werk als vormgever dus heb er al wat ervaring mee) ga ik daar de moeite niet eens voor nemen.
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 19:19:
Toch wel jammer als ze de feiten zo verdraaien!

Ga binnenkort ook beginnen met een mod en ik zou graag dezelfde aan/uit knop gebruiken,
floriske kan jij mij vertellen waar je die vandaan hebt? Alvast bedankt.
Ik heb die switches indertijd via een ia bij ACE-Systems gekocht maar aangezien die site plat ligt vermoed ik dat Marcel van ACE het particuliere deel van zijn bedrijf gedag gezegd heeft en enkel nog groothandel doet.

Waar je ze anders kan halen? geen idee, misschien bij display o.i.d.

soz dat ik je niet verder kan helpen
TEAMIKKE schreef op zondag 31 december 2006 @ 09:33:
Maar dit is wel heel sprekend omdat je zelf wel weet hoe het zit :) Is het overigens niet gewoon makkelijker om alle lampjes en fans op 1 schakelaar met een externe voeding te bouwen? Anders krijg je zo belachelijk veel relais.
Sterker nog, ik heb de afgelopen dagen besloten niet alle verlichting gelijktijdig te schakelen, maar lekker per kast, dit omdat ik hier in de huiskamer nu al het liefst de verlichting uit zet ivm het hoge kermis gehalte ;)
Jado schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:30:
Kranten... zwijg me d'r over :|
Het is wel leuk dat de casemodwereld nu een beetje bekender raakt.
Hoe meer grote wedstrijden, hoe meer winnaars, hoe bekender we worden :Y)

Dus nogmaals voor alle medewerkers van tBCL: d:)b

Het is trouwens heerlijk om je werk nog eens opnieuw te lezen,
hoe je ideen telkens varanderden (verbeterden), hoe je bepaalde dingen oploste,...
thx voor de complimenten, leuk om te zien dat er mensen zijn die ook het verhaal interessant vinden naast de plaatjes ;)

ontopic

Morgen ga ik bellen wanneer ik mijn fronts mag brengen zodat ze opnieuw bestickerd worden, daarna ben ik voor een groot deel klaar.

Ik moet de kabels van mijn LCD's nog op een goede manier vastzetten.

Aangezien ik de reset switches toch nooit gebruik, ik ga nog een simpel schakelingetje maken waarbij ik met een/deze pulsdrukker de fans kan schakelen tussen 5(,7) en 12 volt.

Moet alleen nog even kijken of hier een eenvoudige manier voor is (iets van een plusrelais of IC'tje)
Mocht iemand hier een heel eenvoudige oplossing voor hebben hoor ik het graag!

Verder ga ik de verlichting nog buiten de kasten brengen en moet ik dus nog even 4 van die AC-ryan molex pci gevallen zien te scoren.

Ik heb een deel van de prijzenpot verkocht en daar ga ik nog een nieuw waterkoel setje (nagenoeg gelijk aan mijn werkstation) van aanschaffen voor het gewonnen systeem.

De videokaart klokt nu met de passieve koeling al als een gek over, op het moment dat hier water op zit ga ik deze ook maar eens voltmodden om te kijken wat dit opleverd (moet alles een keer gedaan hebben he ;))

Daarna ga ik er denk ik maar eens een einde aan breien aangezien het anders misschien wel TE wordt :*)

Wel heb ik al een compleet nieuw idee in mijn gedachten voor een volgende project, maar hier laat ik nog niet al teveel over los aangezien dit zonder enige sponsoring niet te realiseren is voor me.

Het zal dan ook om een showcase gaan en niet een kast die ik daadwerkelijk in de woonkamer ga zetten.

Ik zal dus eerst even wat sponsors moeten scoren ;) 3d ontwerp maken, bouwplan etc. om zoveel mogelijk indruk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:29

Nox

Noxiuz

Hoewel de reporters meer zeggen over een meubel waar je de PC's niet in ziet, vind ik juist dat de PC's denderend veel opvallen :P mede dankzij de verlichting e.d.

Maargoed, het is een mooie case geworden ;)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
NoxiuZ schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:24:
Hoewel de reporters meer zeggen over een meubel waar je de PC's niet in ziet, vind ik juist dat de PC's denderend veel opvallen :P mede dankzij de verlichting e.d.

Maargoed, het is een mooie case geworden ;)
idd ;) zoals ik iemand reeds eerder ergens heb zien doen:

[/genoeggezekenmodus] ;)

* floriske.nl heeft vandaag zijn waterkoeling besteld voor zijn nieuwe systeem :D

net als in mijn huidige werkstation, deels aquacomputer, deels eheim en deels alphacool.

Verder ben ik weer wat verder met de engelse vertaling van mijn worklog, maar ben er nog lang niet ;)

extern worklog (niet altijd up to date):
nederlands
engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ga je em op bit-tech.net zetten oid :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
TEAMIKKE schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:46:
Ga je em op bit-tech.net zetten oid :o ?
ook dat, maar ik vind het ook leuk als mijn worklog sowieso in het engels toegankelijk is voor mensen buiten nederland

offtopic:
hoe is het met de verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Niet online
Sowieso ff de SMS-taal eruit halen, zoals 'thanks' gebruiken ipv 'thanx', en 'getting' ipv 'gettin'.. Niks persoonlijks natuurlijk, maar met een prijs, krantenartikel en een 26-pagina tellend topic verdient je worklog wel wat meer dan een mix tussen netjes en straattaal.

Post je hier wel ff de link van je nieuwe CiP zodra die er is? :D (al lijkt het me moeilijk die te missen).

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
link0007 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:20:
Sowieso ff de SMS-taal eruit halen, zoals 'thanks' gebruiken ipv 'thanx', en 'getting' ipv 'gettin'.. Niks persoonlijks natuurlijk, maar met een prijs, krantenartikel en een 26-pagina tellend topic verdient je worklog wel wat meer dan een mix tussen netjes en straattaal.

Post je hier wel ff de link van je nieuwe CiP zodra die er is? :D (al lijkt het me moeilijk die te missen).
Mijn topic is nu eenmaal door mezelf geschreven op mijn eigen manier en ik zie niet in waarom ik dit voor derden aan zou moeten passen, sterker nog, daar heb ik niet eens zin in.

Het weerspiegelt gewoon een stuk van mijn persoonlijkheid en ik ga me niet liggen verschuilen achter 100% abn en abe (algemeen beschaafd engels :P) als dat niet bij mijn karakter past.

NOFI en ik sta altijd open voor kritiek maar ik blijf m'n worklog op mijn eigen manier schrijven en vertalen en mensen die zich echt storen aan mijn taalgebruik zullen er doorheen moeten kijken of het niet moeten lezen.

en.. die link, als het zover komt, zal inderdaad niet te missen zijn hoor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door floriske.nl op 04-01-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Precies! Ik vind worklogs ook altijd leuk om te typen. Het is ook leuk als mensen zeggen dat ze het leuk vinden om iets te lezen. En het is ook belangrijk want ze gaan echt niet een hele pagina met updates volgen als het supersaai is geschreven. Ik maak er vaak ook hele verhalen van maar heb nog niemand erover gehoort dat het niet leuk was om te lezen, integendeel! Zeker gewoon zo doorgaan :)

offtopic:
Van TKC? Voorlopig moet ik hem nog houden maar er waren al een paar geïtereseerde. Maar tot mijn nieuwe project af is zal ik verplicht zijn om hem te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
* floriske.nl kon het niet laten alvast een teasertje te geven voor vanavond ;)

Ik heb eergisteren mijn fronts weer op kunnen halen en JAWEL, in de juiste kleur!! >:)

uiteraard heb ik ze gisteren al gemonteerd, maar had daarna geen zin meer om nog foto's te maken :X

Vanavond zal ik een paar foto's maken met mijn eigen cam, maar ik wil binnenkort sowieso een fotoshoot maken van het eindresultaat met de D70 van mijn werk of de 300D van mijn broer.

Er rest nu nog slechts een kort to do lijstje voor ik deze mod eindelijk voor AF verklaar.

Zoals jullie al hebben kunnen lezen zie ik af van de ingewikkelde relaisschakeling aangezien ik thuis 99% van de tijd de CCFL's niet eens aan heb staan maar alleen de leds in de fronts :X

Wat ik nog wil doen is dus in het kort:
  • CCFL's buiten de chassis monteren (aan de houten stroken tussen de kasten en de iverters op de outtake railtjes)
  • 1 nieuw setje CCFl's bestellen omdat er 2 gebroken zijn :X
  • AC ryan backy (o.id.) monteren in iedere kast voor de voeding van de "externe" CCFL's en de LCD's
  • Schakelingetje bedenken samen met iemand die wat meer kaas van electronica gegeten heeft om de fans met een pulsdrukker tussen 5,7 en 12v te schakelen (hiervoor gebruik ik dan de reset switches omdat ik deze toch nooit gebruik.
  • Bekabeling van de LCD's fatsoeneren aan de onderzijde van de kasten en de outtake railtjes dusdanig aanpassen dat deze de flatcables niet kunnen beschadigen
Tevens heb ik nagenoeg alles compleet om mijn gewonnen systeem in te gaan bouwen en de PIII er uit te donderen :D ik wacht enkel nog op mijn WC relais en de behuizing etc hiervoor

Voor de nieuwsgierigen:

Ik heb dus een en ander van mijn prijzenpakket verkocht en nieuwe waterkoeling gekocht waardoor het volgende systeem overblijft:

Hardware:
  • AMD 64 X2 5000+ (nu maar hopen dat deze een beetje gaat ;)
  • Corsair: TWIN2x2048-6400.
  • MSI: K9N Neo F
  • MSI: NX7900GS-T2D256EZ (klokt met de standaard koeler al flink over, maar komt dus waterkoeling op en wordt ge-voltmod om te kijken of hij nog harder wil ;))
  • Thermaltake: W00116red 750W cable free psu.
  • Western Digital 320Gb HDD (gaat in huidig werkstation, 2x250Gb maxtor uit huidig werkstation in dit systeem
Koeling:
  • Aqaucomputer Cuplex Pro CPU blok
  • Alphacool Nexos NVXP3 GPU blok
  • Eheim compact 600 pomp
  • Aquacomputer Compacttube reservoir tbv compact 600
  • Aquacomputer 120mm Rad
  • 2x AC-Ryan backfire 120mm fan
Nog aan te schaffen:
  • DVD fikker
Dan blijft er nog wat over van de prijzenpot:
  • Revoltec Lightwriter - 80 x 80 x 40 mm, deze wordt later omgetoverd tot desktop fan om in de zomer het hoofd koel te houden ;)
  • 2 x Sharkoon Dual Cold Cathode, gaan bij de voorraad CM artikelen
  • Skywest Clanhostingpakket: 12 slots + Domein. (1 jaar) - :( heb zoals door ze gevraagd het pakket besteld via hun website, maar niks meer van ze gehoord, zal maar weer eens achter ze aan gaan jagen.
  • Ribbi.be: Een tegoedbon van € 10,- Inwisselbaar tijdens Regroup, heb al aangegeven dat, als deze nog komt, deze in het plakboek gaat, die jongens werken al hard genoeg voor hun centen _/-\o_
  • Traxdata; cd spindle.

[ Voor 39% gewijzigd door floriske.nl op 18-01-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel mooi project dit! Mijn complimenten ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
alle foto's gaan even offline voor onderhoud!

update in de openingspost 16e post op de 1e pagina ;) :*)

[ Voor 198% gewijzigd door floriske.nl op 22-10-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kleur past nu inderdaad veel mooier bij de zijkanten, maar ik vond de vorige kleur van de fronts veel mooier eigenlijk maar dat is een kwestie van smaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Jammer dat ze van wat mindere kwali zijn maar het is wel meer 1 geheel zo :) Heb je ook nog weer van die bubbeltjes erin? Of bij deze niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:28:
De kleur past nu inderdaad veel mooier bij de zijkanten, maar ik vond de vorige kleur van de fronts veel mooier eigenlijk maar dat is een kwestie van smaak :P
/me denkt bij zichzelf "waarom had ik die opmerking al verwacht" :P

Ik kan me voorstellen dat sommigen het contrast met het groen en de donkere folie mooier vonden.

Zelf vind ik het juist mooier dat dit minder heftig is, het geheel oogt weer een stuk minder "kermisachtig" en dat is in een woonkamer voor mij toch wel belangrijk, het moet geen disco worden maar opgaan in het interieur.
TEAMIKKE schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:38:
Jammer dat ze van wat mindere kwali zijn maar het is wel meer 1 geheel zo :) Heb je ook nog weer van die bubbeltjes erin? Of bij deze niet?
Tjah, ik moet iets om ruimte te besparen, maar ik ga mijn huidige hostingpakket voor floriske.nl en fris-id omzetten, ik betaal nu in verhouding erg veel voor weinig ruimte en dataverkeer (daarentegen wel erg snelle servers, ook dat is wat waard).

Maar ik ga dus een abbonement zoeken zonder datalimiet met minimaal evenveel ruimte voor hetzelfde geld. Dan kan ik de foto's weer opkrikken.

Wat betreft de donkere vlekjes (neem aan dat je die bedoelde) die zitten er geen meer in, je ziet enkel nog een heel klein beetje dat de folie zichzelf nog niet overal egaal gehecht heeft, maar dit trekt er als het goed is langzaamaan uit naar gelang het er langer op zit.

[ Voor 40% gewijzigd door floriske.nl op 19-01-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
* floriske.nl kan het niet laten ook al zit hij nog in de brainstorm fase :X

kijk maar eens naar de naam van het plaatje

Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/2159/teaser0gr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Ziet er vet uit :) (ook al zit je nog in de brainstormfase ;) )

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
floriske.nl schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:15:
* floriske.nl kan het niet laten ook al zit hij nog in de brainstorm fase :X

kijk maar eens naar de naam van het plaatje
Ben benieuwd :), grappig genoeg heb ik de laatste tijd wat last van slapeloze nachten en dan denk ik over casemod ideeën. Meerdere lagen, zoals jij nu laat zien, is daar dus in langsgekomen...
Ik kan één ideetje dus wegstrepen 8)7. Gelukkig heb ik toch nog eerst Red Rogue (ik ga toch nog ietsje verder) en Amplifier staan, nog genoeg nachten te gaan voor een nieuw idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ik zou echt geen flauw idee hebben wat het is. Ik zie wel telkens wat gaas dus ik denk haast een poot van iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBeat
  • Laatst online: 19-07 16:38
Ik ga voor een cd rekje, al ben ik er niet helemaal zeker van ;)

XBOX Live Gamertag > NBeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
brinkdinges schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:40:
Ziet er vet uit :) (ook al zit je nog in de brainstormfase ;) )
Godric schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:22:
[...]

Ben benieuwd :), grappig genoeg heb ik de laatste tijd wat last van slapeloze nachten en dan denk ik over casemod ideeën. Meerdere lagen, zoals jij nu laat zien, is daar dus in langsgekomen...
Ik kan één ideetje dus wegstrepen 8)7. Gelukkig heb ik toch nog eerst Red Rogue (ik ga toch nog ietsje verder) en Amplifier staan, nog genoeg nachten te gaan voor een nieuw idee!
TEAMIKKE schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:54:
Ik zou echt geen flauw idee hebben wat het is. Ik zie wel telkens wat gaas dus ik denk haast een poot van iets.
NBeat schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:28:
Ik ga voor een cd rekje, al ben ik er niet helemaal zeker van ;)
* floriske.nl moet nog een paar laatste aanpassingen doen aan het 3D model en nog wat technische vraagtekens oplossen

Daarna zal ik een definitieve render posten ook al duurt het nog wel even voor ik er mee aan de slag ga.

Voordat iemand anders ineens met hetzelfde idee komt ;) maar een CD rekje is het zeker niet, anders zou het er eentje zijn van +/- 50x50x50cm :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Toevallig zag ik je laatst posten in het Graphicsgedeelte ;) Als ik tijd heb ga ik daar weer ff kijken.

Gevonden :*)
floriske.nl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:18:
het is weer even geleden dat ik hier gepost heb en ik moet zeggen dat mijn 3D bezigheden ook flink afgezakt zijn, maar voor een model van mijn volgende casemod ben ik eigenlijk op zoek naar een plexiglas materiaal voor 3D studio max.

Ik ben nooit echt aan materials toegekomen dus voor mij is dit een redelijk raadsel :$

Ik ben dus op zoek naar een materiaal (of de instellingen hiervoor) dat overeenkomt met plexiglas met matte randen.

Ofwel de 5mm dikke plaat moet trasparant zijn, maar de kopse kanten moeten geschuurd lijken.

Kan iemand me hier even mee verder helpen?
Lijkt me dus een kubes worden van plexie. Dan lijkt dat gedeelte wat je laat zien mij meer op een poot die lijkt op Dark Blade. Dit dus.

Afbeeldingslocatie: http://www.g69t.it/public/Scimitar/G69T_DBNP564_L.jpg

Oké het klopt niet helemaal maar je ziet wel wat ik bedoel :)

[ Voor 82% gewijzigd door TEAMIKKE op 23-01-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
TEAMIKKE schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:47:
Toevallig zag ik je laatst posten in het Graphicsgedeelte ;) Als ik tijd heb ga ik daar weer ff kijken.

Gevonden :*)

[...]

Lijkt me dus een kubes worden van plexie. Dan lijkt dat gedeelte wat je laat zien mij meer op een poot die lijkt op Dark Blade. Dit dus.

[afbeelding]

Oké het klopt niet helemaal maar je ziet wel wat ik bedoel :)
het is inderdaad een poot, maar dat was vrij duidelijk volgens mij ;)

Verder is het geheel een beetje geinspireerd op de roosters van de volgende afbeelding (gaf met het idee om iets met lagen plexi en meshX te doen)

Afbeeldingslocatie: http://www.teac.com/consumer_electronics/pix/Classic/SL-D80B.jpg

en de volgende vorm:

Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/shopsystem/images/artikelbilder/21219.jpg
mijn nieuwe CPU blok :D maar dan toch anders ;)

* floriske.nl heeft nu genoeg gezegd.

ontopic:

Ik heb gisteren eindelijk, ondanks dat mijn relais nog niet binnen was, mijn gewonnen systeem ingebouwd en het draait nog ook ;)

Heb windows zelfs niet eens opnieuw hoeven installeren, op de gok heb ik gewoon de hdd's uit mijn werkstation overgezet en het ding startte warempel nog op ook :*)

Enkel even overbodige asus software van mijn vorige mobo er af gepleurd en klaar was kees 8)

Het MSI mobo heb ik geen al te hoge verwachtingen van aangezien het niet echt hun topmodel is (herkent het geheugen niet eens dus moet alle instellingen nog handmatig gaan doen 8)7), maar we zullen eens gaan kijken hoever de 5000+ er op wil klokken.

Bovendien heb ik toch mensen gezien die erg goede ervaringen hebben met de K9N NEO, maar ook andersom. Persoonlijk moet ik dit dus nog ervaren aangezien dit (sorry MSI :X) mijn eerste MSI producten ooit zijn.

De 7900GS klokte met de passieve koeler al als een trein _/-\o_ , dus nu met water moet dat wel goed komen (wordt ook nog ge volt-mod, indien mogelijk met een 3 standen schakelaar voor 1,3V 1,4V en 1,5V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikertje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 10:00
Geheugen niet herkend worden, misschien met MSI Live Update en BIOS update uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Strikertje schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:34:
Geheugen niet herkend worden, misschien met MSI Live Update en BIOS update uitvoeren?
ik heb mijn geheugen inmiddels handmatig ingesteld en dit werkt vooralsnog goed!

Echter is een veel groter van de K9N-Neo dat er gewoon Géén VCore instelmogelijkheid op zit :X wat een *****zooi zeg :(

iemand die weet of er een of andere beta bios is waar dit wel mee kan o.i.d.?

* floriske.nl gaat maar eens vast voor een ander, betaalbaar, overclock mobo kijken |:(

[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 27-01-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
* floriske.nl heeft zojuist maar de M2n-E Sli van asus besteld bij Salland

Dit bord is redelijk betaalbaar en heeft voldoende oc potentieel hoop ik.

Tevens heb ik 4 AC ryan Backy combo's besteld voor de voeding van mijn CCFL's en LCD's.
Jullie kunnen dus binnenkort een update verwachten met zo ongeveer de laatse afwerkpuntjes er in (m.u.v. de sturing van de fans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armando15
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 13:03
floriske.nl schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 21:51:
[...]

ik heb mijn geheugen inmiddels handmatig ingesteld en dit werkt vooralsnog goed!

Echter is een veel groter van de K9N-Neo dat er gewoon Géén VCore instelmogelijkheid op zit :X wat een *****zooi zeg :(

iemand die weet of er een of andere beta bios is waar dit wel mee kan o.i.d.?

* floriske.nl gaat maar eens vast voor een ander, betaalbaar, overclock mobo kijken |:(
hehe heb m zelf ook, en ik zit ook al een tijdje rond te neuzen maar kom ook niet verder. sorry maar helaas.. maar wel gelukkig nog fsbmegahertzinstelmogelijkheden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Armando15 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:26:
[...]

hehe heb m zelf ook, en ik zit ook al een tijdje rond te neuzen maar kom ook niet verder. sorry maar helaas.. maar wel gelukkig nog fsbmegahertzinstelmogelijkheden 8)
ik heb mijn k9n er inmiddels alweer uitgedonderd en een Asus M2N-e SLI er in gepropt, meer overclock potentieel, maar de welbekende max 0,15 V vCore verhoging van Asus

Maar ik heb samen met de mensen van Rebels Haven een VCore mod uit weten te dokteren en alle materialen hiervoor al binnen.

aangezien ik SMD iets teveel prutswerk vind om te solderen komt binnenkort een oud collega van me even de Mod solderen, alsmede een VCore mod op mijn A8N-SLI premium, 7800GTX en 7900GS

Wat betreft de mod:

Ik heb flink wat geemmer gehad met mijn nieuwe/gewonnen werkstation en dit heeft me aardig wat tijd gekost om hem goed aan de praat te krijgen.
Verder zijn alle systemen qua functie een plaats opgeschoven en in totaal heb ik 3 van de 4 systemen opnieuw geinstalleerd.

Het enige dat ik er sinds TBCL eigenlijk nog aan gedaan heb is dus alle systemen op orde brengen en tevens in iedere kast een AC-Ryan backie gepropt voor de voeding van de LCD's.

De andere molex aansluiting van de Backies ga ik uiteindelijk gebruiken voor de CCFL's, deze gaan een plekje krijgen in de houten kast (tegen de binnenkant van de tussenpanelen aan de zijkant) en wil ik gaan proberen te schakelen met een klik aan- klik uit systeem, maar ik moet nog uitpuzzelen of dit haalbaar is.

Momenteel ben ik tevens druk met het op orde brengen van mijn nieuwe website en het volledig uitwerken in 3D van mijn nieuwe project (wat nagenoeg gebeurd is)

XIXIV is dus in mijn ogen op de CCFL's na AF :*)

[ Voor 40% gewijzigd door floriske.nl op 21-03-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Zow, maar eens een kickje van mijn CIP, maar niet de volgende update waar velen misschien op zaten te wachten :$

Meer een mededeling van huishoudelijke aard.

Zoals sommigen waarschijnlijk al gemerkt hebben ben ik momenteel niet of nauwelijks te vinden hier op GOT, anderen zullen misschien wel denken "Wie is die gast in hemelsnaam ;)" (ik hoop tenminste dat er in die tijd dagelijks nieuwe GOTters bijkomen :D).

Dit komt vooral omdat mijn interesse voor casemodden momenteel op een erg laag pitje staat. Voor dit project hoef ik eigenlijk alleen de verlichting nog af te werken, maar omdat ik deze toch nooit aan heb staan laat ik dat ook even achterwege.

Voorlopig zal mijn geringe aanwezigheid op de diverse fora ook wel aanhouden. Er hebben zich een aantal zaken en discussies voorgedaan welke mede de oorzaak hier van zijn, maar de hoofdreden is dat mijn leven buiten GOT (jah het bestaat :P) momenteel op volle toeren draait en zich daar belangrijkere/interessantere zaken in afspelen (jah ook die bestaan :P).

Ik heb tussendoor nog wel mijn site vernieuwd en zelfs mijn CIP op Bit-Tech gepost, maar de motivatie was niet genoeg om door te zetten.

Bij deze, voordat iemand denkt dat ik van de aardkloot verwenen ben even een dankwoordje voor iedereen die de groei van mijn modverslaving mede mogelijk gemaakt heeft en met veel enthousiasme en onderbouwende kritiek op mijn posts en topics gereageerd heeft.

Wie weet neemt het virus op een dag weer de overhand, maar voorlopig zie ik dat nog niet gebeuren en ook mijn nieuwe concept zal dus nog niet gestart worden.

Zow, nu zijn jullie ook weer op de hoogte :X ik volg jullie in de achtergrond en zal zeker nog te zien zijn op tBCL als jurylid, maar veel posts en updates hoeven jullie de komende tijd niet te verwachten.

sorry :$ maar het is even niet anders!

* floriske.nl zwaait nog een keer en heeft nog één ding te melden "Blijven modden die hap!" :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Hij leeft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Laatst online: 16:07

rg-mohwa

Phoe Hé

hij vertelt net dat die dood is :+ :P

• Godric
floriske.nl schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:29:
* floriske.nl zwaait nog een keer en heeft nog één ding te melden "Blijven modden die hap!" :w
Zal ik zeker blijven doen, ik zie je wel weer ;). Mocht mijn leven buiten GoT op een laag pitje komen te staan misschien wel op de tBCL als deelnemer >:), anders als toeschouwer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 13:46

Geckoo

Good news, everyone!

floriske.nl schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:07:
offtopic:
teasertje: wie weet staat tegen alle berichten in XIXIV binnenkort weer op de eerste pagina, kon het vorige week toch niet laten e.e.a. te doen en wacht nu op een voedinkje :P
O-) ben benieuwd!!! :Y :*)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
LOL, ik wacht nog op de levering van een voedinkje voor ik weer een update post.

En.... na deze update zal ik XIXIV voorlopig voorgoed "AF" verklaren, want er zit iets anders aan te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 01:21
floriske.nl schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:18:
[...]

LOL, ik wacht nog op de levering van een voedinkje voor ik weer een update post.

En.... na deze update zal ik XIXIV voorlopig voorgoed "AF" verklaren, want er zit iets anders aan te komen :P
Ik hoop niet dat je nog in sinterklaas geloof want dat is het die goedheiligman.

Maar ik gok op iets dat deze geluiden maakt gha gha ghoe ghoe.

HEB IK HET GOED, HEB IK HET GOED en wat heb ik gewonnen :+

[ Voor 9% gewijzigd door AndreStarTrek op 17-10-2007 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
AndreStarTrek schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:26:
[...]

Ik hoop niet dat je nog in sinterklaas geloof want dat is het die goedheiligman.

Maar ik gok op iets dat deze geluiden maakt gha gha ghoe ghoe.

HEB IK HET GOED, HEB IK HET GOED en wat heb ik gewonnen :+
Waarom zou ik niet in sinterklaas geloven? <+:)

Lol, nee je zit er compleet naast zelfs, je hebt niet de magnetron en gaat ook niet door voor de hoofdprijs, dus toch maar verder gokken dan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door floriske.nl op 17-10-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 01:21
floriske.nl schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:03:
[...]

Waarom zou ik niet in sinterklaas geloven? <+:)

Lol, nee je zit er compleet naast zelfs, je hebt niet de magnetron en gaat ook niet door voor de hoofdprijs, dus toch maar verder gokken dan ;)
Damm weer niks gewonnen |:(

Is het een hond, kat of een muis dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/external/updated.gif

update in de openingspost 20e post op de 1e pagina ;) :*)

Het einde in zicht: 22-10-2007

Voor velen waarschijnlijk een update waar ze lang op gewacht hebben, waarvoor mijn excuses ;) maar ik zou zeggen "Geniet er van, want het is voorlopig de laatste". De mod krijgt bij deze namelijk het label "AF" :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/550schuren.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/551schuren.jpg

Allereerst nog even een tweetal foto's die nog ergens op iemands telefoon verborgen waren :D
Deze twee foto's zijn gemaakt tijdens het schuren van de kast.

En dan nu verder met voorlopig de laatste stap, het hermonteren van de CCFL's.
Dit heb ik gedaan omdat de CCFL's bevestigd op de cases niet het gewenste resultaat gaf en omdat ik ze centraal geschakeld wilde hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/552ccfls.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/553ccfls.jpg

Allereerst moesten de 4 cases uiteraard verwijderd worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/554ccfls.jpg

De CCFL sets (toch wel een belangrijk onderdeel van deze update ;))

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/555ccfls.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/556ccfls.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/552ccfls.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/558ccfls.jpg

Ik ben begonnen met het monteren van een tweetal standaard beugeltjes welke normaalgesproken bedoelt zijn voor het monteren van elektra kabels etc. per CCFL

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/559ccfls.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/560ccfls.jpg

Waarna ik eenvoudigweg de CCFL's hier in kon klemmen.

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/561ccfls.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/562ccfls.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/563ccfls.jpg

De inverters heb ik gemonteerd aan de luchtroosters aan de achterzijde van de kast tussen de cases.

Daarna heb ik de connectoren van de inkomende voedingskabels verwijderd en nieuwe, langere kabels gemaakt van dunne luidsprekerkabel.
Deze kabels lopen door de luchtroosters naar buiten en met de rest van de kabelboom mee naar onderen in de kast waar ik ze aan een losse 12V adapter gesoldeerd heb welke ze van stroom voorziet.
Deze voeding wordt op zijn beurt geschakeld door een "klik aan klik uit" ontvanger zodat ik alle CCFL's eenvoudig draadloos aan- en uit kan schakelen.

Het gaat haast met pijn in het hart, maar met deze laatste foto's/update is het dan toch echt zo ver, voorlopig is dit project tot een, in mijn ogen zéér geslaagd, einde gekomen.

Wie weet zal ik er in de toekomst nog wat kleinigheden aan doen, maar voorlopig is alles naar wens en ga ik aan iets nieuws beginnen (waarover binnenkort meer!)

Dankwoord: 22-10-2007

Bij deze wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die sinds het begin van dit project met veel interesse mijn updates gevolgd, bekritiseerd, geprezen en beleefd hebben.

Tevens uiteraard alle casemodders voor het overdragen van het casemodvirus, zonder hen had dit project nooit bestaan.

De organisatie van de tBCL en alle bezoekers mogen natuurlijk niet ontbreken, dankzij heb heb ik per slot van rekening die 1e prijs in de wacht gesleept en indirect hebben zij mijn project dat komen gaat mogelijk gemaakt.

Ik zou bijna alle mensen van GOT en andere casemodsites vergeten, ofwel de mensen die het ons mogelijk/zo makkelijk maken om onze verslaving met andere te delen en inspiratie op te doen!

En uiteraard iedereen die ik alsnog vergeten ben!

Tot zover! _/-\o_ BEDANKT ALLEMAAL! _/-\o_

Zow, nu op naar één laatste bericht, zonder tekst, maar met foto's van het eindresultaat!

Photoshoot eindresultaat: 22-10-2007

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/563photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/564photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/565photoshoot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/566photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/567photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/568photoshoot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/569photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/570photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/571photoshoot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/572photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/573photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/574photoshoot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/575photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/576photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/577photoshoot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/578photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/579photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/580photoshoot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/581photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/582photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/583photoshoot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/584photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/585photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/586photoshoot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/587photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/588photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/589photoshoot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/590photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/591photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/592photoshoot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/593photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/594photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/595photoshoot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/596photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/597photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/598photoshoot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/599photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/600photoshoot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodding/images/xixiv/fotos/thumbs/601photoshoot.jpg

[ Voor 110% gewijzigd door floriske.nl op 05-11-2010 13:40 . Reden: Linkje aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
"The end of an era" :+

Mooi dat je hem nu afhebt, kan je je rustig op je volgende project gaan richten! Ik vind Core4 een erg toffe naam, wat een goed concept wel niet doet! (ja ik heb je site gecheckt :) )

De laatste foto serie ziet er erg goed uit. Ik ga binnenkort Red Rogue weer eens ontstoffen en de verlichting fixen (CCFL stuk), dan wil ik ook nog een keer een boel goede foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Laatst online: 15:07
Titel veranderd, linkje aangepast in je vorige post, en persoonlijke note gezet dat een volgende CiP aanvraag direct toestemming mag krijgen :X
Echt prachtig werk, alleen jammer dat je volgende niet beter kan (enkel even goed) :D

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Godric schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:58:
"The end of an era" :+

Mooi dat je hem nu afhebt, kan je je rustig op je volgende project gaan richten! Ik vind Core4 een erg toffe naam, wat een goed concept wel niet doet! (ja ik heb je site gecheckt :) )

De laatste foto serie ziet er erg goed uit. Ik ga binnenkort Red Rogue weer eens ontstoffen en de verlichting fixen (CCFL stuk), dan wil ik ook nog een keer een boel goede foto's maken.
Het heeft even mogen duren, maar dan heb je ook wat :D

Ik kan niet wachten om aan Core4 te beginnen, heb vandaag de eerste materialen binnen gekregen en afgelopen vrijdag een belangrijk stuk gereedschap.

Op korte termijn verwacht ik dan ook het eerste begin van het project te posten.

En ..... Red Rogue was één van mijn favorieten op tBCL, die moet je koesteren, niet laten verstoffen _/-\o_
naftebakje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:22:
Titel veranderd, linkje aangepast in je vorige post, en persoonlijke note gezet dat een volgende CiP aanvraag direct toestemming mag krijgen :X
Echt prachtig werk, alleen jammer dat je volgende niet beter kan (enkel even goed) :D
Thx, thx en thx. :>

En nog een keer thx :$ , maar geloof me, er zitten voor mezelf best veel puntjes van kritiek aan en bepaalde zaken/wijzen van bewerking gaan terug komen in Core4..

Het wordt misschien geen imposanter project als XIXIV, maar ik ga er zeker voor om het niveau van afwerking flink te verhogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:14
Ziet er echt heeeel netjes uit. _/-\o_

Ik vind het echt zeer mooi afgewerkt, met dat plexiglas, die USB poorten en die LCD schermpjes.

Ik hoop snel een nieuwe casemod van je te zien, maar ik weet zeker dat die wel net zo mooi wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
floriske.nl schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:50:

En ..... Red Rogue was één van mijn favorieten op tBCL, die moet je koesteren, niet laten verstoffen _/-\o_
:$
Helaas zuigen twee fans op 7 Volt ook nog aardig wat stof naar binnen, een stoffilter zou handig zijn, maar dat ziet er bij deze fans niet uit (ik zit er nog over na te denken om dit onderhouds probleem te verkleinen).
Ook moet ik de cpu fan omdraaien, maar met de alu profielen die er na tBCL op zijn gegaan kan de midlevel plank er minder snel uit. Oftewel, ik moet er even tijd voor maken, en die steek ik dan weer liever in Amplifier :). Binnenkort moet ik maar eens er mee aan de gang, het begint me nu ook dwars te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:50
Echt super veel respect voor deze casemod die ik al vanaf het begin volgde toen ik 12 was!
Maar waar heb je eignelijk die 4 pc's voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

naftebakje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:22:
.... en persoonlijke note gezet dat een volgende CiP aanvraag direct toestemming mag krijgen :X
Wow! Dat heb ik nog niet eens ! :P Zal ik toch beter mijn best moeten gaan doen dus :D

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Denk dat Floriske er wel weer een lang lopend projekt van maakt Frenkie, dus misschien doet ie voorlopig nog niet mee met wedstrijden ;)
Ik geloof niet dat ik verder nog iets hoef toe te voegen aan mijn voorgangers, heb de kast in Rijswijk mogen zien en het is gewoon zeer indrukwekkend qua ontwerp, afwerking en natuurlijk ook qua formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Heel mooi om de final pics te zien floriske :) Die Core4 ziet er ook erg goed uit, en ik kan me voorstellen dat je bij die hoeveelheid materiaal een beetje hulp nodig hebt ;)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Super gaaf eindresultaat Floriske !

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid-Man
  • Laatst online: 25-09 21:20
En wanneer kunnen wij er 1 bestellen? O-) Nee grapje! Zeer mooi resultaat! Hulde! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Toch leuk dat je al die moeite doet voor zo'n klein detail. En zo hoort het :P Ik blijf em mooi vinden. En in het echt is ie idd. nog veel imposanter. Ik heb zo'n gevoel dat AC ryan was plexiglas moet leveren straks O-) Ben benieuwd wat je er weer van maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Deismyna schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:55:
Ziet er echt heeeel netjes uit. _/-\o_

Ik vind het echt zeer mooi afgewerkt, met dat plexiglas, die USB poorten en die LCD schermpjes.

Ik hoop snel een nieuwe casemod van je te zien, maar ik weet zeker dat die wel net zo mooi wordt.
Thx :$ zoals reeds aangegeven zitten er echt nog wel aardig wat puntjes van kritiek voor mezelf in, maar dat hou je toch, ook al ga ik in mijn volgende project zeker meer op bepaalde zaken letten.

Hoe het resultaat wordt, daar valt nu nog weinig over te zeggen, maar ik hoop dat dat wel goed komt ;)
Godric schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:22:
[...]

:$
Helaas zuigen twee fans op 7 Volt ook nog aardig wat stof naar binnen, een stoffilter zou handig zijn, maar dat ziet er bij deze fans niet uit (ik zit er nog over na te denken om dit onderhouds probleem te verkleinen).
Ook moet ik de cpu fan omdraaien, maar met de alu profielen die er na tBCL op zijn gegaan kan de midlevel plank er minder snel uit. Oftewel, ik moet er even tijd voor maken, en die steek ik dan weer liever in Amplifier :). Binnenkort moet ik maar eens er mee aan de gang, het begint me nu ook dwars te zitten.
Lol, ik dacht even dat je hem in een hoekje geschoven had en dat bedoelde met laten verstoffen ;)
Waarom niet gewoon een stukje afzuigkapfiler achter de fan gebruiken als filter? werkt super, een berg stof dat daar iedere keer weer uit komt ;)
t1mmy schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:24:
Echt super veel respect voor deze casemod die ik al vanaf het begin volgde toen ik 12 was!
Maar waar heb je eignelijk die 4 pc's voor nodig?
Lol, ik besef me na het lezen van je post pas dat het bijna 3 jaar geleden is dat ik begonnen ben X:

Jij moet dus nu 15 zijn ;) goed om te zien dat je 3 jaar later nog steeds hier aanwezig bent dan, ennuh thx voor de complimenten!

Wat betreft de functie van de vier systemen:

1. Werkstation
2. Mediacenter
3. Game server
4. Toekomstige werkstation van m'n dinneke
Frenkie123 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:00:
[...]

Wow! Dat heb ik nog niet eens ! :P Zal ik toch beter mijn best moeten gaan doen dus :D
Persoonlijk vind ik dat ook jij die status al ruim verdiend hebt Frenkie en je hoeft dus echt niet beter je best te gaan doen _/-\o_
waterkoud schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:30:
Denk dat Floriske er wel weer een lang lopend projekt van maakt Frenkie, dus misschien doet ie voorlopig nog niet mee met wedstrijden ;)
Ik geloof niet dat ik verder nog iets hoef toe te voegen aan mijn voorgangers, heb de kast in Rijswijk mogen zien en het is gewoon zeer indrukwekkend qua ontwerp, afwerking en natuurlijk ook qua formaat.
Het zal inderdaad geen project van enkele maanden worden, ik wil er echt mijn tijd voor gaan nemen, maar drie jaar ........ dat hoop ik toch niet ;)

Dit project is achteraf gezien misschien ietwat te uitbundig geweest, als je kijkt dat ik de afgelopen 3 jaar met alles bij elkaar opgeteld een rustpauze van een jaar aan het geheel gewerkt heb, ik ben trots dat zeker, maar ook wel toe aan een nieuwe uitdaging ;)
k8skaaay schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:45:
Super gaaf eindresultaat Floriske !
Liquid-Man schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:05:
En wanneer kunnen wij er 1 bestellen? O-) Nee grapje! Zeer mooi resultaat! Hulde! _/-\o_
Thx voor de complimenten, en wanneer je er 1 kan bestellen, dat kan nu al, als je er maar genoeg voor bied :P :X :+
TEAMIKKE schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:12:
Toch leuk dat je al die moeite doet voor zo'n klein detail. En zo hoort het :P Ik blijf em mooi vinden. En in het echt is ie idd. nog veel imposanter. Ik heb zo'n gevoel dat AC ryan was plexiglas moet leveren straks O-) Ben benieuwd wat je er weer van maakt ;)
Tjah, op 3 jaar modden maak je je niet meer druk over een weekje meer of minder en heb je dus wat sneller de neiging om ergens wat meer tijd in te steken ;)

Dat klopt inderdaad, het pakket is al binnen inmiddels _/-\o_ maar daarover binnenkort meer, wacht nog op wat gereedschappen om te kunnen beginnen!

Ik ben ook erg benieuwd naar jouw vorderingen aangezien je project toch ook steeds dichter bij het eindresultaat komt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Laatst online: 16:40
OMG ik bedenk me net ook opeens dat ik hier al 3 jaar lees dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dit is echt ziek mooi, respect man. _/-\o_

Echt alles in gewoon perfect, knap werk. d:)b

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
framaster schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:33:
met ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Laatst online: 29-08-2020
érg mooi geworden Floriske _/-\o_ Ik heb hem (of haar :P ) in het echt gezien en de lichteffecten van die kast + afwerking zijn gewoon super! Nu kun je eindelijk genieten van je kast zonder dat je er weer vanalles aan moet doen. Ik wens je veel succes met je nieuwe project, neem daar ook gerust een jaartje of 3 voor als het resultaat net zo mooi word :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
floriske.nl schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:28:
[...]

Lol, ik dacht even dat je hem in een hoekje geschoven had en dat bedoelde met laten verstoffen ;)
Waarom niet gewoon een stukje afzuigkapfiler achter de fan gebruiken als filter? werkt super, een berg stof dat daar iedere keer weer uit komt ;)
_O- Nee hoor, hij staat gewoon naast me, alleen ligt er wel een berg stof binnenin en daar moet ik dringend mee aan de gang. Afzuigfilters heb ik aan zitten denken, maar dan raak ik dit lichteffect kwijt. Ach, ik zal er mee moet leven en dus wat vaker de stofzuiger aanslingeren:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikertje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 10:00
hoeveel kostie!! :P

Top werk hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Godric schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:09:
[...]

_O- Nee hoor, hij staat gewoon naast me, alleen ligt er wel een berg stof binnenin en daar moet ik dringend mee aan de gang. Afzuigfilters heb ik aan zitten denken, maar dan raak ik dit lichteffect kwijt. Ach, ik zal er mee moet leven en dus wat vaker de stofzuiger aanslingeren:).
Dat zegt hij toch ook: filters aan de binnenkant, ziet geen hond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
MBV schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:20:
[...]

offtopic:
Op de foto zie je geen led fans hè. Het licht komt van de CCFL's in de case. Als ik een filter achter de fan doe komt het licht er niet meer doorheen en dat is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

oh, zo. Sorry, ik dacht dat er gewoon een spraakverwarring was. Never mind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
framaster schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:33:
en ik hier al 3 jaar op schrijf ;)
Joopieboy schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:36:
Dit is echt ziek mooi, respect man. _/-\o_

Echt alles in gewoon perfect, knap werk. d:)b
Thx! maar niet alles is perfect hoor ;) :X
X-GAMER-X schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:43:
érg mooi geworden Floriske _/-\o_ Ik heb hem (of haar :P ) in het echt gezien en de lichteffecten van die kast + afwerking zijn gewoon super! Nu kun je eindelijk genieten van je kast zonder dat je er weer vanalles aan moet doen. Ik wens je veel succes met je nieuwe project, neem daar ook gerust een jaartje of 3 voor als het resultaat net zo mooi word :Y)
Een jaartje of 3 was niet de bedoeling dit keer hoor, maar ik ga zeker niets overhaasten!
Godric schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:09:
[...]

MBV schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:20:
[...]

Godric schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:12:
[...]

offtopic:
Op de foto zie je geen led fans hè. Het licht komt van de CCFL's in de case. Als ik een filter achter de fan doe komt het licht er niet meer doorheen en dat is niet de bedoeling.
MBV schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:00:
oh, zo. Sorry, ik dacht dat er gewoon een spraakverwarring was. Never mind :)
Toch lichten in mijn geval bij de cases waar geen rad achter de intakefan zit de filters mooi egaal en fel groen op door de CCFL's, het lijkt me dus wel de moeite waard om te proberen, wie niet waagt die niet wint ;)
Haha :D dat mag ik hier niet zeggen he, dat zou handelen zijn ;)

THX voor de complimenten allemaal!

Ik hoop snel een begin te maken met mijn nieuwe worklog hier@got etc.
Ik wacht echter nog op wat gereedschap waarna ik eerst nog e.e.a. uit moet proberen alvorens ik definitief kan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de casemod die bij mij op nummer 1 staat. Mooi, origineel, goed afgewerkt :)
*bookmarked*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 13:46

Geckoo

Good news, everyone!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:45:
Dit is de casemod die bij mij op nummer 1 staat. Mooi, origineel, goed afgewerkt :)
*bookmarked*
waarom boekmark je iets wat al af is?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10 07:55

Atmoz

Techno!!

Héél erg fraai deze mooie kast!!
Ziet d'r zeer futuristisch uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:45:
*bookmarked*
Geckoo schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:07:
[...]

waarom boekmark je iets wat al af is?
Om zich er af en toe aan te kunnen vergapen misschien ;)
atmoz schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:39:
Héél erg fraai deze mooie kast!!
Ziet d'r zeer futuristisch uit 8)
verder, wederom thx voor de complimenten allen :$

Edit: XIXIV nu ook in Rusland :D http://www.modnews.ru/news/modding/2007/10/30/5131/

[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 04-11-2007 18:51 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste